| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Nice, zit te twijfelen tussen en normale en een leren. Is wel erg mooi een leren maar ook wel erg duur.Striker2k2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:31:
Zwart lederen
Vandaag de backcover van eBay binnengekregen. Zit prima om de iPad heen, maakt hem nauwelijks dikker en biedt de bescherming die ik zocht. Kan de iPad nu eindelijk zonder vrees voor krassen op z'n achterkant neerleggen.XeNoBiTe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:08:
Dat wordt gewaardeerd! Zit te twijfelen tussen een stickers over de achterzijde puur ter bescherming tegen krassen, of dus toch een iets stevigere case die ook een kleine val kan opvangen. De Slim cover komt er sowieso, dat is volgens mij een no-brainer voor de iPad. Ben dus wel benieuwd hoe deze "imitatie" zich verhoud tot de originele. Op de foto lijkt hij van mooie kwaliteit.
Precies wat ik zocht, en voor die 6,50 inclusief verzenden kun je bijna niet fout gaan met deze cover (het gaat ter referentie om deze cover: http://www.ebay.co.uk/itm...m1497.l2649#ht_6912wt_950).

Ja het is dat ze laatst bij de bcc in de aanbieding waren voor 29,95 anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan.Dracula schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:03:
[...]
Nice, zit te twijfelen tussen en normale en een leren. Is wel erg mooi een leren maar ook wel erg duur.
Helaas kan ik de combinatie voorlopig niet laten zien want ik bestel pas over 2 weken een zwarte ipad...
Ik heb er namelijk eentje voor 13 euro gekocht bij Dixons van het merk Belkin. Deze zit er op zich goed op, maar ik kan wel een paar luchtbelletjes waarnemen en er zit een stofje onder. Voor de rest zit hij prima en icm m'n stylus van het merk Targus krast het gelukkig niet.
[ Voor 72% gewijzigd door syltheboy op 11-04-2012 23:10 ]
Ja ik had zoiets van ach gewoon eens proberen voor die 8 euro, maar ook het erop plakken gaat prima en eigenlijk bijna geen luchtbelletjes te zien hier.syltheboy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:08:
Ik zal van de week eens even kijken bij Xenos dan.
Ik heb er namelijk eentje voor 13 euro gekocht bij Dixons van het merk Belkin. Deze zit er op zich goed op, maar ik kan wel een paar luchtbelletjes waarnemen en er zit een stofje onder. Voor de rest zit hij prima en icm m'n stylus van het merk Targus krast het gelukkig niet.
Dat is net het mooie ervan dat de kwaliteit er nagenoeg niet door achteruit gaat, en het voordeel dat het niet meer zo glimmend is waardoor je geen last van reflectie hebt.syltheboy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:39:
Nou, dat is mooi. Als ik dat had geweten, dan was ik niet naar Dixons gegaan. Misschien is de folie wel wat kras gevoeliger dan de Belkin, of is dat niet zo? En het is dus een matte? Komt er dan ook niet een soort van waas over je scherm? Ik had namelijk een matte voor m'n iPad 3, maar ik had het idee dat de kwaliteit van het scherm er wat op achteruit was gegaan.
Qua krasbestendigheid voelt het heel sterk aan en voor zover ik dan nu zo heb kunnen ontdekken lijkt het mij dat het van een beter merk afkomt en Xenos er zijn plakkertje op gedaan heeft.
Trouwens dat standaardje wat ze hebben voor de Ipad is ook erg fijn en heel stabiel.
Merci, dat is goed om te horen. Zeker over de achterkant was ik een beetje huiverig of dit wel goede kwaliteit is. Ik verwacht mijn set ook deze week wel binnen te krijgen (zwart/grijs). Dan zal ik mijn bevindingen ook posten.Raimon89 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:12:
[...]
Vandaag de backcover van eBay binnengekregen. Zit prima om de iPad heen, maakt hem nauwelijks dikker en biedt de bescherming die ik zocht. Kan de iPad nu eindelijk zonder vrees voor krassen op z'n achterkant neerleggen.....
Ik heb eigenlijk wel goede ervaringen met de back cover. Maar wat is er nu eigenlijk bij je afgebroken? Een hoekje van de iPad of de cover?no00waa schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:53:
Even ter informatie, mijn "Melkco Leather Snap Cover iPad 3 Black" cover is eraf.
Linkerboven hoek is net afgebroken omdat die cover naar mijn mening gewoon echt te strak zit. Ook vind ik na ongeveer een week de vorming nog niet echt perfect, dus heb ik er maar een switcheasy coverbuddy omheen gedaan!
Maar nu eigenlijk mijn voornaamste probleem; de Melkco krast op mijn iPad!!!! Net na dat hij gebarsten was (en voor ik de cover had vervangen) heb ik hem nog maar eens goed geinspecteerd, en ja hoor; miniscule krassen precies op de plekken waar de randen van de cover zitten.
Dit komt gewoon omdat het plastic niet super is afgewerkt (waar de hij over de randen van de iPad gaat) en dus ook nog eens kei hard drukt op de case.
Begrijp me niet verkeerd; je moet moeite doen om ze te zien (ik heb er zelfs een zaklamp op moeten houden) maar ze zitter er dus echt, meerdere.
Je kunt het vooral in de hoeken zien waar de case echt om de iPad heen "klempt"..
Nu heb ik toevallig ook stof gemerkt onder m'n scherm, dus ga ik hem proberen te ruilen maar let hier goed op! Die Melkco covers koop ik dus ook nooit meer, nu hopen dat Appelhoes mijn geld teruggeeft
Hmms die van de Blokker van 6,99 ziet er eigenlijk hetzelfde uit zo te zienRaimon89 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:12:
[...]
Vandaag de backcover van eBay binnengekregen. Zit prima om de iPad heen, maakt hem nauwelijks dikker en biedt de bescherming die ik zocht. Kan de iPad nu eindelijk zonder vrees voor krassen op z'n achterkant neerleggen.
Precies wat ik zocht, en voor die 6,50 inclusief verzenden kun je bijna niet fout gaan met deze cover (het gaat ter referentie om deze cover: http://www.ebay.co.uk/itm...m1497.l2649#ht_6912wt_950).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar staat op ipad2, maar past prima zonder enige moeite ook om de 3, is behoorlijk flexibel materiaa.
[ Voor 5% gewijzigd door LoneWolf op 12-04-2012 13:37 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Blijft je smartcover nu nog wel aan je achterkant hangen?Raimon89 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:12:
[...]
Vandaag de backcover van eBay binnengekregen. Zit prima om de iPad heen, maakt hem nauwelijks dikker en biedt de bescherming die ik zocht. Kan de iPad nu eindelijk zonder vrees voor krassen op z'n achterkant neerleggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Belkin is het zoals ik eerder zei 20 euro in de Saturn en ziet er gelijkaardig uit.
Dixons gebeld: Nee meneer, ik heb geen idee wat het verschil is tussen de smart cover met MD code en MC code. Ik weet alleen dat dit een OP=OP model is.
Als ik de afbeeldingen vergelijk lijkt het me toch dat de binnenkant van de smart cover verschillend is.
[ Voor 16% gewijzigd door Draakje5 op 12-04-2012 16:57 ]
Zoals ik al eerder zei, is er geen verschil tussen mijn (Dixons) Apple Product Red met oude code en de nieuwe (via Apple site) door een vriendin bestelde cover. Ik heb ze echt naast elkaar gelegd, bevoeld en gerokenDraakje5 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:55:
Apple gebeld: Nee meneer, ik heb geen idee wat het verschil is tussen de smart cover met MD code en MC code.
Dixons gebeld: Nee meneer, ik heb geen idee wat het verschil is tussen de smart cover met MD code en MC code. Ik weet alleen dat dit een OP=OP model is.
Als ik de afbeeldingen vergelijk lijkt het me toch dat de binnenkant van de smart cover verschillend is.
edit:
bron: http://www.macrumors.com/...erings-with-color-tweaks/Other changes include:
- Interior color now matches exterior color. The interior side of the Smart Cover facing the iPad screen had previously been a uniform gray color on all models with the exception of the (PRODUCT) RED version. All Smart Covers are now a consistent color inside and out.
De rode is ongewijzigd gebleven tijdens de 'updates'aa de smartcovers enkele maanden terug, aangezien deze al zo`n binnekant had. Dat komt ook overeen met mijn bevinding tussen 'oud' en nieuw.
[ Voor 30% gewijzigd door Michael Knight op 12-04-2012 17:58 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Gaat ook weer lekker, kan niet via iDeal of PayPal betalen..
Overigens wel slecht dat ze in de Apple Store het verschil niet weten. Dan wel dat er geen verschil is.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
De iPad zit vaak in de tas, maar ook thuis zit deze vrijwel altijd in de cover.
http://www.hardgraft.com/products/tiltipadcase-allgrey
Op de achtergrond zit een chrome sticker van iCarbons. Deze sticker was een perfect fit voor mijn IPad classic maar de iPad 3 variant moet helaas geknipt worden om bollingen bij de hoeken te voorkomen. Desondanks doet de sticker wat hij moet doen ( bescherming en geen gladde achterkant)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Graag gedaan.
Ziet er goed uit. Ik heb beide (smartcover en backcover) van dezelfde ebay-er ook al een tijdje. Helaas laat de iPad 3 op zich wachten.Raimon89 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:12:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Heb het van de winter gebruikt voor het kijken van video tijdens het fietsen op mijn Taxc in de garage.
Ik heb de Inciptio Smart Feather voor de iPad 3 inmiddels ontvangen. Het is een mooi afgewerkte backcover die, dankzij de inkeping aan de zijkant, goed werkt i.c.m. de Apple Smart Cover. Hierdoor kan de smart cover niet los raken (en ben je dus niet afhankelijk van de magneet aan de zijkant).Necros schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:16:
[...]
Ik heb de smart feather op Amazon.de besteld voor €31,- . De cover is op 6 april verzonden dus ik verwacht hem in de loop van volgende week
De zwarte backcover i.c.m. de blauwe (Polyurethaan) smart cover is wat mij betreft een aanrader. Het enige nadeel is dat de smart cover niet meer aan de achterkant van de iPad vast blijft zitten.
Toen heb ik hem er maar weer afgehaald en weggegooid (weg 13 euro). Toen ben ik naar Xenos gegaan en heb daar 3 screenprotectors voor 8 euro gekocht. Deze zit er prima op, maar de beeldkwaliteit is er best op achteruit gegaan, aangezien het een matte screenprotector is.
Daarnet heb ik er ook eentje op de iPad 1 van m'n zusje aangebracht, maar helaas is de folie net een milimeter (misschien wel minder) te lang waardoor het er aan de bovenkant lelijk uitziet.
Nee, dat aan de bovenkant krijg ik niet weg.Robert H schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:36:
Kan je de bubbels niet met een bankpas of föhn wegkrijgen dan?
Ik vind het scherm er wel een stuk minder op geworden, dus dat is jammer. Ik vraag me ook af of m'n Targus stylus (met rubberen punt) zal gaan krassen op het glas, want daar doe ik het voornamelijk voor.
[ Voor 31% gewijzigd door syltheboy op 13-04-2012 15:28 ]
In tegenstelling tot wat een medetweaker aangaf, past de iPad3 er exact in. Hij zit dus niet los in de sleeve en ruimte voor een smartcover is er zeker niet. De sleeve ziet er netjes uit en is gemaakt van keurig nepleer. Door aan de afsluitlip te trekken komt de iPad er weer gemakkelijk uit. Ik ben er superblij mee.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zo'n stylus is er voor gemaakt om niet op een touchscreen te krassen dus ik zou niet om die reden een screenprotector toepassen. Ik zou trouwens sowieso niet zo'n ding op je scherm plakken, is nergens voor nodig en maakt het alleen maar lelijk.syltheboy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:40:
[...]
Nee, dat aan de bovenkant krijg ik niet weg.
Ik vind het scherm er wel een stuk minder op geworden, dus dat is jammer. Ik vraag me ook af of m'n Targus stylus (met rubberen punt) zal gaan krassen op het glas, want daar doe ik het voornamelijk voor.
Edit: Ik heb hem er toch af gehaald en het beeld is nu veel mooier. Misschien dat ik eens een keer nog een heldere koop, maar dat is denk ik overbodig.
[ Voor 44% gewijzigd door syltheboy op 14-04-2012 01:39 ]
Ik vond dat de kwaliteit er toch aardig op was achteruit gegaan. Daarom heb ik hem er dus maar weer afgehaald. Ook zat er al een kras op de folie.Roel1966 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:47:
[...]
Dat is net het mooie ervan dat de kwaliteit er nagenoeg niet door achteruit gaat, en het voordeel dat het niet meer zo glimmend is waardoor je geen last van reflectie hebt.
Qua krasbestendigheid voelt het heel sterk aan en voor zover ik dan nu zo heb kunnen ontdekken lijkt het mij dat het van een beter merk afkomt en Xenos er zijn plakkertje op gedaan heeft. .
Het aanbrengen ging overigens prima, maar ik wil gewoon optimaal kunnen genieten van het fantastische scherm
In dit topic zag ik er 1 staan voor 10% maar iedereen heeft het ook steeds over 20% (en ja ik ben en blijf een echte Hollander
weloveyou werkt iniedergeval niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Dracula op 14-04-2012 10:51 ]
Nu heb ik hem dus in een harde sleeve zitten die ik nog van m'n iPad 1 had en hij zit er goed in. Ik ben alleen opzoek naar een andere (gelijkwaardige hoes), waarvan de "sluimer-stand functie" ook probleemloos werkt. Iemand suggesties? Het liefst wil ik er eentje van leer.
De combinatie van een hard achterkantje + een smart cover lijkt me ook wel wat.
Bij Dixons heb je de Belkin Folio, werkt perfect op mijn ipad 3 en hier heb je ook een rode en een leren versie van. Ik heb lang naar een goede hoes gezocht en heb hem eindelijk gevonden! De sluimerfunctie werkt perfect.syltheboy schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:41:
M'n vader heeft sinds vandaag een iPad 2 (64 GB + 3G) en hij heeft mijn iPad 3 hoes overgenomen, waarvan de "sluimer-stand functie" bij m'n iPad 3 (32 GB) niet werkt. Bij m'n vader werkt het probleemloos en hij zit er even goed in.
Nu heb ik hem dus in een harde sleeve zitten die ik nog van m'n iPad 1 had en hij zit er goed in. Ik ben alleen opzoek naar een andere (gelijkwaardige hoes), waarvan de "sluimer-stand functie" ook probleemloos werkt. Iemand suggesties? Het liefst wil ik er eentje van leer.
De combinatie van een hard achterkantje + een smart cover lijkt me ook wel wat.
Deze dus:
http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=598038

[ Voor 8% gewijzigd door ivocare op 14-04-2012 20:11 ]
Is die Secure variant aan te raden (door de metalen strip) of kan ik net zo goed voor de "gewone" gaan? Die is wel iets mooier (vind ik).
Edit: M'n moeder heeft nu via de ING rentepunten-shop een zwarte "Melkco Leather case for Apple iPad 2" voor me besteld en ik heb m'n 50 euro (die ik van m'n vader kreeg voor m'n eerste hoes) alweer ingeleverd.
In dit filmpje op YouTube laten ze zien dat de iPad 3 er ook in past en werkt. Ik vind hem heel mooi, doordat hij van leer is. Nu maar hopen dat het echt zo is. Mocht dat niet zo zijn, dan moet ik weer ruilen met m'n vader en er genoegen mee nemen dat het scherm van m'n iPad niet automatisch aan en uit gaat.
Binnen 5 dagen heb ik hem als het goed is in huis.
[ Voor 77% gewijzigd door syltheboy op 15-04-2012 00:24 ]
Ik heb een Bodyguardz screenprotector (UltraTough Clear variant) erop zitten, die had ik ook op m'n iPad 1 zitten en dat beviel me goed. Goede bescherming tegen krassen en het valt totaal niet op als het scherm aanstaat. Het beeld blijft er even scherp mee.syltheboy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:27:
Misschien haal ik hem er binnenkort wel weer van af, want eerst vond ik het scherm veel mooier.
Edit: Ik heb hem er toch af gehaald en het beeld is nu veel mooier. Misschien dat ik eens een keer nog een heldere koop, maar dat is denk ik overbodig.
Grappig detail, een vriend had ik even met mijn iPad laten spelen en later had ik het over de screenprotector... zegt ie doodleuk "Huh, zat er een screenprotector op dan?"
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Oké, bedankt voor de tip! Ze zijn vast wel in Nederlandse winkels te koop, toch? Die heldere van Belkin die ik er eerst al op had zitten beviel ook goed, maar die kreeg ik helaas niet zonder lunchtbellen/stof aangebracht.BackSlash schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:08:
[...]
Ik heb een Bodyguardz screenprotector (UltraTough Clear variant) erop zitten, die had ik ook op m'n iPad 1 zitten en dat beviel me goed. Goede bescherming tegen krassen en het valt totaal niet op als het scherm aanstaat. Het beeld blijft er even scherp mee.
Grappig detail, een vriend had ik even met mijn iPad laten spelen en later had ik het over de screenprotector... zegt ie doodleuk "Huh, zat er een screenprotector op dan?"
Was het aanbrengen een beetje te doen? Ik heb altijd ruzie met die krengen namelijkBackSlash schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:08:
[...]
Ik heb een Bodyguardz screenprotector (UltraTough Clear variant) erop zitten, die had ik ook op m'n iPad 1 zitten en dat beviel me goed. Goede bescherming tegen krassen en het valt totaal niet op als het scherm aanstaat. Het beeld blijft er even scherp mee.
Heb ze onderandere gezien bij appelhoes (http://www.appelhoes.nl/Apple-iPad-3-Screenprotector)syltheboy schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:08:
[...]
Oké, bedankt voor de tip! Ze zijn vast wel in Nederlandse winkels te koop, toch? Die heldere van Belkin die ik er eerst al op had zitten beviel ook goed, maar die kreeg ik helaas niet zonder lunchtbellen/stof aangebracht.
En nee daar werk ik niet
Aanbrengen is naar eigen zeggen niet heel simpel, maar je hebt wel een beetje speelruimte om jezelf te corrigeren. Je moet vooral niet te snel willen; ik was ruim een uur bezig
Je maakt de plakkant van de screenprotector een beetje vochtig met een gel die erbij zit, dit zorgt ervoor dat je als je scheef gaat hem weer los kan halen en opnieuw kunt 'plakken'. Ook als een hoekje niet helemaal goed gaat kan je hem even loshalen, weer vochtig maken met de gel en opnieuw aanbrengen.
Het lastigste is nog om het scherm van de iPad stofvrij te hebben op het moment dat je de protector erop wil plakken. Ik heb serieus 10 min zitten vegen met een microvezeldoek... zodra je veegt komt er weer een ander stofje voor in de plaats lijkt het wel.
Een 100% perfect resultaat moet je niet verwachten, tenzij je in een speciale ruimte zit waar geen stof is. Ik heb er 2 stofjes onderzitten, gelukkig niet in het midden dus ze vallen niet op. Luchtbellen daarentegen lossen vanzelf op binnen 48 uur. Toen ik net klaar was zag ik nog wel een stuk of 20 kleine luchtbelletjes, maar deze zijn vanzelf opgelost.
Zie ook deze review van iPhoneclub, gaat dan wel om de iPhone versie maar het is verder dezelfde protector.
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Sterker nog, van al dat vegen krijg je op een gegeven moment stof omdat de boel statisch geladen raakt en dan stof als een magneet aantrektBackSlash schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:39:
Het lastigste is nog om het scherm van de iPad stofvrij te hebben op het moment dat je de protector erop wil plakken. Ik heb serieus 10 min zitten vegen met een microvezeldoek... zodra je veegt komt er weer een ander stofje voor in de plaats lijkt het wel.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Met mijn telefoon gaat het ook al 1,5 jaar goed zonder een enkele kras
[ Voor 31% gewijzigd door Dracula op 16-04-2012 14:27 ]
Het heeft even geduurd, maar de designskin sticker is vandaag afgeleverd en zojuist er op geplakt.erwin.heukels schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
Ik houd altijd wel van 'wat anders' of liever gezegd 'iets unieks'. Dus voor de new iPad maar een skin besteld met eigen ontwerp. Heb besteld via designskins.nl voor 27,90 incl bezorgkosten voor zowel een voor- als achterkant skin. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen!
(oorzaak voor de vertraging was dat mijn bestelling in de error-queue was gekomen en ik afgelopen week maar eens ben gaan rappeleren waar 'ie nu eigenlijk bleef).
Mijn eerste indruk:

De resolutie van de gebruikte skin is flink korrelig / wazig, maar dat komt omdat ik een low-resolutie kaart als basis heb gebruikt en die wordt dus opgeschaald tot ruim 10". Voor dit design vind ik dat juist wel stijlvol, maar als je liever iets straks wilt dus zorgen dat je een hoog-resolutie bestand upload aangezien het een bijna A4 formaat wordt.
Ook heb ik eigenlijk geen idee wat de invloed van de sticker op een smartcover is (lijkt me dat de magneet er ook wel gewoon op blijft plakken, maar heb dit niet geprobeerd omdat ik hier geen smartcover thuis heb liggen)
Tenslotte lijkt het me wel aan te raden de iPad wel op te bergen in een sleeve omdat de sticker het glas en de hoeken niet goed beschermd. De designskin zal je waarschijnlijk wel prima beschermen tegen krassen op tafels e.d. maar ik gooi de iPad zo niet in mijn tas...
En omdat een foto meer zegt dan duizend woorden, hierbij wat pic's om een indruk te krijgen:

one life, live it!
Ik heb gewoon een witte iPad met een lederen marineblauwe Smart Cover. Vind het er zo best chique uitzien
[ Voor 4% gewijzigd door RubenTheys op 16-04-2012 20:54 ]
Die uitsparingen zijn tevens voor smartcover en simkaart.
Die ervaring had ik ook met mijn iPad 1... ondanks voorzichtig gebruik kwamen er langszaam aan meer kleine oppervlakkige krasjes op het scherm. Grappig genoeg werden die krasjes onzichtbaar toen de Bodyguardz erop zatsyltheboy schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:01:
Ik heb dus een iPad 3 (32 GB) en sinds enkele dagen gebruik ik geen screen-protector meer, omdat ik dacht dat het glas toch niet zou gaan krassen, maar nu heb ik in kunstlicht helaas toch enkele kleine oppervlakkige krassen kunnen ontdekken. Of dat pennetje krast toch, of het komt door het vele poetsen met een stoffen brillendoek. Ik koop dus gewoon weer een screen-protector.
Ik heb er namelijk sinds gisster een, maar de sleep wake werkt niet (goed).
Zijn er meer mensen met deze case en een niet werkende sleep wake?
Anoniem: 451726

Die mobidick skin is ook wel tof!
[ Voor 46% gewijzigd door Draakje5 op 17-04-2012 11:10 ]
Men smartphone heeft een screenprotector (men vorige ook) en dit was goed te doen.
Voor de ipad is het met het grote scherm zo een BS dat je altijd wel ergens iets van stofje hebt.
Smartcover beschermt men scherm goed, en als ik erop bezig ben dan is dit men men vingers en niet met een vleesmes.
Die skins zijn btw wel cool !
[ Voor 91% gewijzigd door Rerder op 17-04-2012 13:17 ]
Gister de nieuwe case binnengekregen: 100% in orde2Dutch schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:15:
[...]
De nieuwe case is al onderweg, verwacht em net als de eerste over een week of wat in huis te hebben. Ik geef dan weer even een gil.
Nette, snelle service dus van Maroo. De oude probeer ik maar even via marktplaats ofzo te slijten, aan iemand die de bubbels aan de binnenkant niet boeit. Verder is er namelijk niks mis mee
Nadeel van de nieuwe case..die lijmlucht of whatever die er afkomt..uche..
[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 17-04-2012 14:28 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Correctie, die zijn wel gewoon al verkrijgbaar voor de iPad 3, zie: Snap Shield Secure voor de nieuwe iPad
Ook verkrijgbaar bij o.a. Bol.com
Bol.comPixellBox schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:17:
@ Frankbuurlage,
Correctie, die zijn wel gewoon al verkrijgbaar voor de iPad 3, zie: Snap Shield Secure voor de nieuwe iPad
http://www.incipio.com/ne...Hard-Shell-Folio-Case.asp
Correct, ik heb een vergissing gemaakt.PixellBox schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:17:
@ Frankbuurlage,
Thanks for your order! As a token of our appreciation for being a Maroo customer, enjoy a 20% discount on your next order. Simply enter promo code "THANKS!" when you're checking out, and voila! You've saved 20% on your entire order.
THANKS! 2Dutch, dat heeft me $9 bespaard.2Dutch schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:26:
Mail met kortingscode binnengekregen net van Maroo, fyi:
[...]
Maroo Moko: $ 45 verzending $ 5 korting -$9 = EUR 32,23 via PayPal.
Nu nog een iPad ...
Mooi dat ik er iemand blij mee kan maken. Ja nu wel ff rap die iPad scoren..gokje dat je nog een weekje hebt voordat de case er ispvrij schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:13:
[...]
THANKS! 2Dutch, dat heeft me $9 bespaard.
Maroo Moko: $ 45 verzending $ 5 korting -$9 = EUR 32,23 via PayPal.
Nu nog een iPad ...
Verzendt Apple vanuit buiten de EU ofzo?
[ Voor 26% gewijzigd door Draakje5 op 18-04-2012 06:57 ]
Dat lijkt er wel verrekt te veel op.Draakje5 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 06:55:
Apple smartcover vrijdag verzonden, nu nog niet in huis
Verzendt Apple vanuit buiten de EU ofzo?
http://www.ilounge.com/in...-for-ipad-2-ipad-3rd-gen/
Bij de bestelling kreeg ik tevens een 10% discount voucher dat ik niet nodig heb, dus voor de eerste:
Discount (10%) voucher code (date the code expires: 5/31/2012) for another shopping: 382ccb9c2f
te bestellen bij http://www.switcheasy-europe.eu
Op mijn Galaxy S2 met Brando protector is het wel iets te merken, al is het scherm (na polijsten met autopoets middel
Op de onderkant van de Ipad heb ik voorlopig van die stickertjes geplakt;

2 zitten behoorlijk ver aan de zeikant zodat het aluminium niet de ondergrond raakt als ik de smartcover gebruik. Zeer cheapass en het werkt voor in huis prima!.
[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 18-04-2012 21:46 ]
Leuke oplossing, zo met die stickertjes.Tortelli schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:28:
Ik zit een beetje te twijfelen om een screenprotector op de Ipad3 te doen. Iemand ervaring met het enorme scala aan types?. En heeft het op de ipad veel invloed op de bediening?.
Op mijn Galaxy S2 met Brando protector is het wel iets te merken, al is het scherm (na polijsten met autopoets middel) wel extreem glad wat imo ook fijn is.
Op de onderkant van de Ipad heb ik voorlopig van die stickertjes geplakt;
[afbeelding]
2 zitten behoorlijk ver aan de zeikant zodat het aluminium niet de ondergrond raakt als ik de smartcover gebruik. Zeer cheapass en het werkt voor in huis prima!.
Een screenprotector heeft eigenlijk nauwelijks invloed op de bediening. Ik zou wel een heldere nemen, als ik jou was. Want ik heb er nu toch een beetje spijt van dat ik een matte heb gekocht. Maar weet je, ik vind het gewoon zonde om nog eens 15 euro weg te gooien. Ik heb er namelijk al 2 verknald (eentje van 13 euro en eentje van 3 euro).
Ik zou zo eentje bestellen, alleen erg jammer dat ze het niet in wit hebben.Deef_ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:11:
Mijn bestelling is ook geplaatst: de SwitchEasy Canvas, oa door iLounge gerated als de 'beste' case:
http://www.ilounge.com/in...-for-ipad-2-ipad-3rd-gen/
Bij de bestelling kreeg ik tevens een 10% discount voucher dat ik niet nodig heb, dus voor de eerste:
Discount (10%) voucher code (date the code expires: 5/31/2012) for another shopping: 382ccb9c2f
te bestellen bij http://www.switcheasy-europe.eu
Heeft iemand een suggestie voor me?
Die van matte van Artwizz ging meteen goed bij mij, zonder luchtbellen. Je hoeft ook totaal geen luchtbellen weg te werken met bijv. een pasje of je nagels. Ik heb hem dan ook in de badkamer aangebracht, dus dat scheelt volgens mij ook een hoop.Dracula schreef op donderdag 19 april 2012 @ 07:51:
Die "druppels" zijn idd een leuke oplossing. Screenprotectors zijn bij mij ook altijd een drama. Zonde van het geld maar ik doe toch elke keer weer een poging bij een nieuw device om ze er goed op te krijgen. (hoe bedoel je bord voor mijn kop?)
Toen had ik nog eentje van de Xenos over en die probeerde ik (op dezelfde manier) goed op de iPad 2 van m'n pa te plakken (wel met pasje en nagels), maar dat liep helaas wel de mist in. M'n pa heeft toen nog geprobeerd om alle luchtbellen weg te werken, maar helaas verliep dat ook niet zo goed en nu zit hij zonder screen-protector.
Ik ben erg tevreden over de Bodyguardz screenprotector. Eenmaal gemonteerd zie je er helemaal niks meer van.Zhadum schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:35:
[...]
Ik zou zo eentje bestellen, alleen erg jammer dat ze het niet in wit hebben.
Heeft iemand een suggestie voor me?
Geen screenprotector voor mij.BackSlash schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:51:
[...]
Ik ben erg tevreden over de Bodyguardz screenprotector. Eenmaal gemonteerd zie je er helemaal niks meer van.
Ik zou een goed afgewerkt product willen hebben, zoals: SwitchEasy Canvas maar dan in wit. Daar ben ik opzoek naar.
Hij wordt verkocht op schiphol en ik heb daar mijn new iPad ingestopt. Ik vond hem niet helemaal goed passen en de deksel sloot niet goed. Daarom heb ik de fabrikant gemaild met de vraag wanneer dit model voor de new iPad wordt uitgebracht. De reactie was dat deze ook voor de nieuwe geschikt is. Op mijn antwoord dat ik hem geprobeerd heb en de indruk kreeg dat het niet goed paste was hun reactie:
"I have forwarded your remark to our technicians. They have informed me that because of the material the case is made, it is normal that when it is first use, it will not fit nicely: the material needs time to adapt to the shape of the of the iPad. Although that it might seem difficult to close the case in the beginning, if one applies a bit more strength it will eventually close, and gradually modify its shape slightly to adapt the device."
Ik heb wat moeite dit te geloven omdat andere fabrikanten wel speciale modelen maken. Is er iemand met ervaring in het gebruik van dit merk met de nieuwe iPad?
Bedankt voor de reacties
Mophie Workbook Wit?Zhadum schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:01:
[...]
Geen screenprotector voor mij.
Ik zou een goed afgewerkt product willen hebben, zoals: SwitchEasy Canvas maar dan in wit. Daar ben ik opzoek naar.
Vanmiddag kreeg ik hem door de brievenbus en ik vind het echt een prachtige case. M'n iPad 3 past er prima in, terwijl hij speciaal voor de iPad 2 is gemaakt. De Sleep-Wake functie werkt helaas niet, maar dat neem ik op de koop toe. Het materiaal waarvan de case is gemaakt is volgens mij van uitstekende kwaliteit en hij ruikt echt naar leer.syltheboy schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:21:
Die vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi... Ik heb nu een zwarte Apple Smart Cover bij MyCom besteld en voor de achterkant wil ik denk ik de Belkin Snap Shield Secure (clear of smoke).
Is die Secure variant aan te raden (door de metalen strip) of kan ik net zo goed voor de "gewone" gaan? Die is wel iets mooier (vind ik).
Edit: M'n moeder heeft nu via de ING rentepunten-shop een zwarte "Melkco Leather case for Apple iPad 2" voor me besteld en ik heb m'n 50 euro (die ik van m'n vader kreeg voor m'n eerste hoes) alweer ingeleverd.![]()
In dit filmpje op YouTube laten ze zien dat de iPad 3 er ook in past en werkt. Ik vind hem heel mooi, doordat hij van leer is. Nu maar hopen dat het echt zo is. Mocht dat niet zo zijn, dan moet ik weer ruilen met m'n vader en er genoegen mee nemen dat het scherm van m'n iPad niet automatisch aan en uit gaat.
Binnen 5 dagen heb ik hem als het goed is in huis.
De sleep-wake functie heb ik dus maar uitgeschakeld, omdat deze wel wordt geactiveerd als ik hem omklap. En dat vind ik juist irritant. De case sluit erg goed door die magneet en m'n
stylus blijft er ook nog eens aan "plakken", zodat ik hem niet verlies.
In dat filmpje wat je had gepost leek de sleep/wake-functie juist wel te werken. Zou toch wel fijn zijn als het zou werkensyltheboy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:29:
[...]
Vanmiddag kreeg ik hem door de brievenbus en ik vind het echt een prachtige case. M'n iPad 3 past er prima in, terwijl hij speciaal voor de iPad 2 is gemaakt. De Sleep-Wake functie werkt helaas niet, maar dat neem ik op de koop toe. Het materiaal waarvan de case is gemaakt is volgens mij van uitstekende kwaliteit en hij ruikt echt naar leer.
De sleep-wake functie heb ik dus maar uitgeschakeld, omdat deze wel wordt geactiveerd als ik hem omklap. En dat vind ik juist irritant. De case sluit erg goed door die magneet en m'n
stylus blijft er ook nog eens aan "plakken", zodat ik hem niet verlies.
Ben zelf ook aan het denken om dezelfde case te kopen (voor iPad 2), terwijl ik de iPad 3 wil kopen. Dat komt meer omdat ik de Melcko cases voor de iPad 3 niet mooi vindt, terwijl die voor de iPad 2 juist veel mooier lijken.
Zou je trouwens foto's willen maken met je iPad in de case? En een korte review, zodra je er meer dan één dag mee hebt gewerkt?
Alvast bedankt
PSN-ID : Cenzer
Ja, inderdaad. Wel vreemd hoor.Gopal schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:39:
[...]
In dat filmpje wat je had gepost leek de sleep/wake-functie juist wel te werken. Zou toch wel fijn zijn als het zou werken.
Ben zelf ook aan het denken om dezelfde case te kopen (voor iPad 2), terwijl ik de iPad 3 wil kopen. Dat komt meer omdat ik de Melcko cases voor de iPad 3 niet mooi vindt, terwijl die voor de iPad 2 juist veel mooier lijken.
Zou je trouwens foto's willen maken met je iPad in de case? En een korte review, zodra je er meer dan één dag mee hebt gewerkt?
Alvast bedankt

Er is zat over de case te vinden, dus ik maak geen foto's. Ik kan wel even de link voor je opzoeken, waar een aantal zelfgemaakte foto's zijn te zien.
Edit: hier dus.
Review:
Het is een mooie case. Hij oogt heel sjiek doordat hij van (zwart) leer is gemaakt. Over de binnenkant (oranje velours) ben ik wat minder te spreken. Daar moet je maar van houden. Zelf had ik liever een zwarte binnenkant gehad.
De kwaliteit van de case is volgens mij ook prima in orde. Je kunt hem in deze 2 standen zetten (net als de smart cover van Apple), de "type-stand" en de "film kijk-stand". In beide standen staat hij zeer stabiel. In het begin stinkt de case een beetje.
Zoals ik daarnet al zei werkt de sleep-wake functie van de ingebouwde smart cover niet op de iPad 3 en dat vind ik best een nadeel, maar voor de rest vind ik het een prima case.
Doordat er een magneet in de case zit, sluit hij erg goed en de "smart cover" zit strak tegen de bovenkant (scherm) van de iPad. Een bijkomend voordeel, is dat m'n Targus stylus dankzij de magneet aan de hoes blijft plakken zodat je hem minder snel verliest.
[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 19-04-2012 21:09 ]
Persoonlijk vindt ik die case op het gebied van design als twee druppels water lijken op de Kensington Protective Folio & Stand. Het enige wat de Kensington mist is het extra vakje aan de binnenkant en het knallende aqua blauw van de binnenkant.Devet schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:31:
Ik vind deze erg mooi: http://www.piquadro.com/n...er-shell_AC2711B2-MO.html ...
... Is er iemand met ervaring in het gebruik van dit merk met de nieuwe iPad?
Bedankt voor de reacties
De Kensington scheelt alleen wel behoorlijk in prijs. Zo betaal je bij Redcoon slechts 25 euro (+ verzendkosten) wat niet bepaald in de buurt komt van de Piquadro case. Het volledige prijsoverzicht van de Kensington Protective Folio & Stand vindt je hier.
Ook de Kensington case is in principe alleen gemaakt voor de iPad 2. Echter is de iPad er wel met een klein beetje geweld in te krijgen waarna deze dan ook echt stevig vast zit. Ik kan inderdaad bevestigen dat deze case nog wat ''stroef'' is bij aanschaf. Echter na de case enkele dagen te hebben gebruikt merk je dat alles soepeltjes verloopt en ook het inschuiven makkelijker gaat dar voorheen.
Mijn moeder gebruikt de Kensington voor haar iPad 2 welke toch een iets betere pasvorm heeft dan de iPad 3, al heeft mijn vader niets te klagen over de case.
Hier is hij in ieder geval nog leverbaar.Anoniem: 190858 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:09:
Enig idee waar ik de zwarte pad3 coverbuddy kan kopen ? Lijkt wat uitverkocht ...
Je kan ook de Invellop halen, een stuk goedkoper en de sleep/wake cover werkt ook op de nieuwe ipad (heb er zelf 1) $23.95syltheboy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:58:
[...]
Ja, inderdaad. Wel vreemd hoor.
Er is zat over de case te vinden, dus ik maak geen foto's. Ik kan wel even de link voor je opzoeken, waar een aantal zelfgemaakte foto's zijn te zien.
Edit: hier dus.
Review:
Het is een mooie case. Hij oogt heel sjiek doordat hij van (zwart) leer is gemaakt. Over de binnenkant (oranje velours) ben ik wat minder te spreken. Daar moet je maar van houden. Zelf had ik liever een zwarte binnenkant gehad.
De kwaliteit van de case is volgens mij ook prima in orde. Je kunt hem in deze 2 standen zetten (net als de smart cover van Apple), de "type-stand" en de "film kijk-stand". In beide standen staat hij zeer stabiel. In het begin stinkt de case een beetje.
Zoals ik daarnet al zei werkt de sleep-wake functie van de ingebouwde smart cover niet op de iPad 3 en dat vind ik best een nadeel, maar voor de rest vind ik het een prima case.
Doordat er een magneet in de case zit, sluit hij erg goed en de "smart cover" zit strak tegen de bovenkant (scherm) van de iPad. Een bijkomend voordeel, is dat m'n Targus stylus dankzij de magneet aan de hoes blijft plakken zodat je hem minder snel verliest.
http://www.amazon.com/dp/...1431760_C1_cs_sce_3p_dp_1
Youtube review: YouTube: Invellop Leatherette Smart Cover Case for the iPad 3 & 2

Dan ziet die Invellop er beter uit.

Ik ben vooral benieuwd naar deze houding:

Of dat een beetje stevig ligt en schuin genoeg ligt om normaal te kunnen typen.
Exact expert nodig?
Zelf vind ik die Invellop er ook wel netjes uitzien, en dan vooral voor die prijs!Draakje5 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:27:
Vind het leder van die case maar lelijk gestikt hoor
Dan ziet die Invellop er beter uit.
Vind het wel een beetje prijzig nu ik 'm aanvoel. 70€ is echt overpriced, ook al is het een Apple product.
Mocht je een rode smart cover willen, dan is die wel aan te raden. Kan geen minpunten noemen naast de hoge prijs.

Het heeft mij uiteindelijk €35,36 gekost. Nu nog een iPad bestellen
PSN-ID : Cenzer