Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Vraag aan iemand die iets besteld heeft bij Maroo.

Heb je nog inklaringskosten moeten betalen ?

Staat er een waarde op de doos ?

[ Voor 3% gewijzigd door Rerder op 04-04-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
*snip* V&A mag in V&A

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 05-04-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
*snip* zou je de volgende keer een topicreport willen maken?

[ Voor 71% gewijzigd door Daedalus op 05-04-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
*snip* yup, en commentaar mag via DM of e-mail of Lieve Adjes.

[ Voor 84% gewijzigd door Daedalus op 05-04-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

ilovebol.com schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:25:
Vraag aan iemand die iets besteld heeft bij Maroo.
Heb je nog inklaringskosten moeten betalen ?
Staat er een waarde op de doos ?
Voor de Maroo case verwacht ik volgende week een pakketje binnen, dus kan het nog niet zeggen.
maar hoop het niet ten zeerste :/

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bing69 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:30:
[...]

bij http://www.geckocovers.com/apple-ipad-hoes-p-83.html Let op De zwarte is qua uitvoering sinds vorige gewijzigd. Bekijk goed de plaatjes van de zwarte en de rode!!
Ik heb nog net op de tijd de zwarte (die hetzelfde was als de rode nu) binnen gekregen.
Inderdaad, ik zit net te kijken naar de case. De eerdere case die hier werd vermeld staat nu wederom op de website, maar apart van deze cover. Die is dus hetzelfde als de rode als ik het goed heb. Zie dat de prijs trouwens ook verlaagd is bij www.Tabcovers.nl naar €26,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Switcheasy Canvas iPad 3 zwart vind ik toch niet zo geschikt. Denk dat ik voor een coverbuddy/smartcover optie ga.

Echter Appelhoes.nl reageert niet op telefoontjes/mails... Mochten mensen hier gaan bestellen, kijk uit!
Ik bestel iig niks meer daar.

Mocht iemand voor een zacht prijsje 'm over willen kopen, DM me maar.

Edit: Appelhoes heeft ondertussen gereageerd. Wel jammer dat ze telefonisch zo slecht bereikbaar zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 27-09 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:35:
[...]

Inderdaad, ik zit net te kijken naar de case. De eerdere case die hier werd vermeld staat nu wederom op de website, maar apart van deze cover. Die is dus hetzelfde als de rode als ik het goed heb. Zie dat de prijs trouwens ook verlaagd is bij www.Tabcovers.nl naar €26,95.
Scheelt weer 3 euro's, maar komen er geen verzendkosten bij?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Enige tijd geleden hier gevraagd of iemand weet of de smart cover er makkelijk af te halen is? En of dit kwaad kan? Voor het gamen lijkt het me namelijk niet ideaal en zou ik de smart cover er snel af willen halen zonder de iPad te beschadigen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

De smartcover gaat heel makkelijk van je ipad, de magneetjes geven net wat houvast. Als ik hem in typestand heb liggen en ik poets even mijn scherm, dan floept ie er al af.
iPad lijkt daar niet van te lijden te hebben, haal hem er ook zelf regelmatig af. (maar heb deze set dan ook nog net geen 2 weken.
iPad blijft wel hangen als je hem er voorzichtig aan optilt. (niet aan te bevelen overigens)
Ik zie wel dat de scharnieren van de smartcover al een soort slijtage plekje krijgen waar hij tegen de ipad aankomt als je hem achter je ipad vouwt.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GokuSFE434
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 19:42
XeNoBiTe schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:38:
Heb de set van Smart cover en back cover op ebay ook maar besteld. Paar uur later al verzonden, dus ergens volgende week in huis. Ben benieuwd voor 18,- inclusief verzendkosten.
Heb deze set een aantal dagen binnen, maar bij mij werkt de sleep/wake functie van de 'smart cover' niet. Heb contact opgenomen met de seller, dus hoop binnenkort iets te horen. Verder zit de smart cover goed op de ipad, ziet er ook netjes uit. Back cover zit zelf wat minder mooi: op de hoeken is het materiaal te dik, en vanwege de flexibiliteit zit het wat losjes bij de diverse ports en bij de inkeping voor de smart cover. Heb besloten om voor de achterkant nu toch voor de Belkin Snap Shield te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Zolang de slijtage bij de Smart Cover blijft en niet op de iPad vertoont vind ik het allemaal prima.

iLounge heeft de Switcheasy Coverbuddy trouwens boven de belkin snap shield verkozen. o.a. door de prijs van 5€ verschil en de betere bescherming bij de geluid uitgang.

[ Voor 46% gewijzigd door Draakje5 op 05-04-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Iemand enig idee of de Choiix Wake-Up-Folio ook op de New iPad past?

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb MyCom vandaag een mailtje gestuurd, vanwege de wake-up functie die niet werkt (Targus Premium Click-In Case) terwijl dit wel in de omschrijving van het product bij hun op de site staat.

Even wat anders. Ik wil binnenkort een screen-protector aanschaffen, maar maakt het nog uit of ik er eentje koop die speciaal voor de iPad 3 is of eentje die voor de iPad 2 bestemd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ Styltheboy,

Nee dat maakt niets uit, aangezien de glasplaat even groot is gebleven. Daarnaast zitten de home knop en de camera nog steeds op dezelfde plaats. Je kan dus met een gerust hard screen protectors voor de iPad 2 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

tomic schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:45:
[...]

Heb je deze hoes ook echt daar bij maroo.com besteld? Of bij een NL webwinkel. Ik wil er namelijk ook 1 gaan doen maar wil even weten of ze goed zitten (foto's zouden fantas zijn) en hoelang de levertjid intl. is.
Gewoon bij Maroo, heb niet echt gekeken of ie ook in NLD uitkwam, maar meende van niet.
Heb em 2 dagen geleden op de mat gehad, en ziet er best okee uit: wake/sleep werkt goed, ruikt beetje chemisch nog, leer(achtig?) materiaal ziet er goed uit en hij is keurig gestikt. Hij "bubbelt" wel een beetje in het midden, misschien trekt dat nog wel weg maar vind het niet zo'n punt. zie nieuwer bericht :(

Hij oogt fris en degelijk. Overigens kan ik Booq ook aanraden: mijn vriendin heeft voor de iPad 1 een case gekocht van Booq (ik ken het van de oerdegelijke rugzakken) en die is erg nice kan ik je vertellen..dus ook een optie om te bekijken misschien.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/141601/rsz_maroo1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/141601/rsz_maroo2.jpg

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
PixellBox schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:02:
@ Styltheboy,

Nee dat maakt niets uit, aangezien de glasplaat even groot is gebleven. Daarnaast zitten de home knop en de camera nog steeds op dezelfde plaats. Je kan dus met een gerust hard screen protectors voor de iPad 2 kopen
Oké, dat is mooi! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@2Dutch,
Met alle respect, maar voor 50 USD (+ 5 USD shipping) verwacht ik persoonlijk kwalitatief toch wel wat meer (kijkend naar de bonnenkant). Het suède/ microfiber dat al gaat ''bubbelen/ trekken'' na 2 dagen duid nou niet bepaald op hoogwaardig materiaal. Echter zie ik op de site bij de product foto's dat het verschijnsel zich bij meerde cases voordoet. Just my 2 cents.

Als ik daarin tegen kijk naar de hoezen van Booq, zien enkele er wel degelijk uit. Bijvoorbeeld deze. Jammer genoeg geven ze aan dat de hoes alleen op de iPad 2 past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ja, ik vind dat ook niet kloppen hoor. Dat het gaat bubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
erwin.heukels schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:03:
Iemand enig idee of de Choiix Wake-Up-Folio ook op de New iPad past?
Even zoeken/lezen: [iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Maar past dus gewoon, vandaag ook 1tje gekocht als (tijdelijke) case voor mijn iPad3. Voor de prijs een ondergewaardeerde case naar mijn mening. Als je niet te kieskeurig bent wat kleur betreft is er zelfs al een grijs/witte te koop voor 13 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Even een 'waarschuwing'...
Slonzo schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:46:
Ik zie dat er nog niet veel mensen zijn met een hoesje van Bliinq. Ik heb er gisteren m'n eigen hoesje samengesteld.
Ik merk nu ook waarom er weinig mensen zijn. Besteld op 26/03. Ze beloven te leveren na 5 a 10 dagen. Uiterste leverdatum stond bij m'n bestelling aangegeven als 05/04. Lekker niet dus, hij staat nog altijd 'in productie'.
Ik heb ze gisterochtend gemaild om uitleg te vragen, en deze ochtend nogmaals. Geen antwoord.

Als je belooft om binnen de 10 dagen te leveren (wat tegenwoordig al lang is), en die belofte breekt zonder enig woord uitleg, of zelfs op vragen niet antwoordt... Ik geef ze nog tot 14u, dan annuleer ik mijn bestelling en ga ik een PayPal dispute openen :/

Edit: rechtzetting, mailtje gekregen:
Beste,

De hoes is afgelopen zondag verstuurd, als briefpost naar onderstaand adres:
xxx

Vervelend om te horen dat de envelop met iPad hoes nog niet terecht is. Helaas ervaren we wel vaker dat briefpost naar België erg lang op zich kan wachten. We maken gevallen mee waarbij het een week duurt voordat de hoes bezorgd wordt. We willen dan ook vragen nog even geduldig te zijn, en af te wachten of de hoes komende dagen alsnog aankomt. Zo niet dan zullen wij contact opnemen met PostNL, dan zullen zij een onderzoek gaan starten naar de verloren envelop.

Laten we hopen dat de hoes alsnog snel deze dagen bezorgd wordt! We horen het graag van je indien er iets veranderd.

[ Voor 30% gewijzigd door Slonzo op 06-04-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:22
CyPh schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:52:
is er iemand die een switcheasy coverbuddy bij appelhoes.nl heeft besteld en hem heeft ontvangen? Ik zit te dubben tussen de coverbuddy en de Belkin snap shield secure maar de levertijd zal voornamelijk de doorslag geven. Nu zie ik bij appelhoes in de tekst nog steeds Binnenkort leverbaar staan bij de groene variant, echter onderaan bij het voorraad icoontje staat: ruim op voorraad. Dus ik denk dat ik morg deze toch maar bestel. Iemand inderdaad ook al eentje ontvangen?

edit: @Draakje dus de voorraad indicatie bij appelhoes zou onjuist moeten zijn? (is bij 2 of 3 kleuren ruim op voorraad)
Lees mijn ervaring met Appelhoes maar elders in dit topic.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:54:
Ik zit te twijfelen tussen de SwitchEasy Coverbuddy (clear) en de Belkin Snapshield Secure (clear). Ik ga dit combineren met de smartcover. Welke van beide backcases zouden jullie nemen?
(Ik weet dat de SwitchEasy pas rond 6 april beschikbaar is)
Inmiddels heb ik de Belkin Snapshield Secure besteld (eigenlijk voor de iPad 2, er schijnt wel een speciale iPad 3 versie te komen). Deze is overal goed beschikbaar.

Het is helemaal geweldig met dat magneetje om de smart cover op z'n plek te houden, daar ben ik echt heel blij mee! Nu maar hopen dat de hoeken niet gaan scheuren, de eerste Snapshield van Belkin had daar namelijk wel last van en viel binnen de korste tijd van ellende uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roog1317 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:19:
[...]

Lees mijn ervaring met Appelhoes maar elders in dit topic.

[...]

Inmiddels heb ik de Belkin Snapshield Secure besteld (eigenlijk voor de iPad 2, er schijnt wel een speciale iPad 3 versie te komen). Deze is overal goed beschikbaar.

Het is helemaal geweldig met dat magneetje om de smart cover op z'n plek te houden, daar ben ik echt heel blij mee! Nu maar hopen dat de hoeken niet gaan scheuren, de eerste Snapshield van Belkin had daar namelijk wel last van en viel binnen de korste tijd van ellende uit elkaar.
Heb inmiddels ook de Belkin Snapshield binnen (niet de secure).
Deze is wel speciaal voor de iPad 3 (staat op de doos van Belkin). Gister besteld bij Appelhoes, vandaag binnen! Prima service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Heb ook mijn coverbuddy binnen vandaag. Zit goed op de iPad, nu nog een rode smart cover bij Apple bestellen en ik ben tevreden :)

Iemand een idee waar ik de rode lederen smart cover kan bestellen voor minder dan 79€(mediamarktprijs)?
Vind het nogal duur, 80€ voor een cover!

[ Voor 36% gewijzigd door Draakje5 op 06-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Draakje5 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:47:
Heb ook mijn coverbuddy binnen vandaag. Zit goed op de iPad, nu nog een rode smart cover bij Apple bestellen en ik ben tevreden :)

Iemand een idee waar ik de rode lederen smart cover kan bestellen voor minder dan 79€(mediamarktprijs)?
Hij kost 70 euro bij Apple zelf. ;)

Edit: Bij MyCom trouwens ook.

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 06-04-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox

Apple iPad Smart Cover - Leer - (PRODUCT) RED (pricewatch)

Voor het volledige overzicht kan je het beste hier kijken.
- Leer van 30 tot 70
- Polyurethaan van 27 tot 43

Let wel even op de generatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Ik heb een Zwarte lederen smart cover.. enig idee of ik die bij een winkel kan ruilen? Bij de BCC gekocht maar daat hebben ze nog maar 2 smart covers? :S
Zegel zit er nog op, is nog nooit geopend.

Mmja, dus 69€ is het voordeligst.

[ Voor 58% gewijzigd door Draakje5 op 06-04-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ Draakje5,

69 is inderdaad het voordeligst maar apple rekent gelijk weer 7,90 verzendkosten dus veel scheelt het niet.
Hoe zit het verder met die zwarte smartcover? Heb je die gekocht bij een fysieke BCC winkel en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Bij apple staat gratis verzending.. Dus dat zou 69€ zijn incl verzending.

Ja bij de bcc gekocht, webwinkel. Voor 29€. Zit nog in de 14 dagen zichttermijn. Vroeg me af of 't me zou lukken 69€ (huidige prijs bcc) terug te krijgen voor de smart cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

PixellBox schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:34:
@2Dutch,
Met alle respect, maar voor 50 USD (+ 5 USD shipping) verwacht ik persoonlijk kwalitatief toch wel wat meer (kijkend naar de bonnenkant). Het suède/ microfiber dat al gaat ''bubbelen/ trekken'' na 2 dagen duid nou niet bepaald op hoogwaardig materiaal. Echter zie ik op de site bij de product foto's dat het verschijnsel zich bij meerde cases voordoet. Just my 2 cents.
Met de code weloveyou krijg je20% korting en kost hij dus €35,- incl. Shipping. Daarnaast denk ik dat je deze cover moet kopen als je er zeker van wil zijn dat hij op de grond kan stuiteren. Zeker voor op vakantie of met kids pfff.... "ik liet hem niet vallen hoor!!!" :F ;w

Voor de geïntresseerden: ik hoorde vanmiddag dat decover bij de bijenkorf Amsterdam geeoon te koop is, zowel nylon als leer....

[ Voor 4% gewijzigd door tomic op 06-04-2012 20:20 ]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:26

Nicap

Tsssk....

Omdat die hoes van dealextreme nog steeds op payment received staat, heb ik maar even gekeken naar een andere. Vandaag bij dixons een Belkin Pro Color Duo Tri-fold Folio etui gekocht. Hele naam, maar moet zeggen dat hij me voor zijn eerste dag goed bevalt.

Kan de flap lekker omklappen. De magneetjes werken goed. Ben nog geen minpunten tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ Tomic,

Daar was ik niet van op de hoogte, maar dan nog verwacht ik persoonlijk dat een hoes van 2 dagen oud niet gaat ''bobbelen''.

Daarnaast is de case inderdaad gewoon te koop bij o.a. iCentre en Mail a Mac maar wel voor belachelijke prijzen. Zie hier het volledige overzicht van de maroo hoezen (te koop bij NL verkoop punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
tomic schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:17:
[...]
Daarnaast denk ik dat je deze cover moet kopen als je er zeker van wil zijn dat hij op de grond kan stuiteren. Zeker voor op vakantie of met kids pfff.... "ik liet hem niet vallen hoor!!!" :F ;w
Ik zou dan toch een stapje verder gaan, die cover lijkt me dan nog niet voldoende bescherming. Dan moet je naar iets als een Otterbox Defender gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Erw schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:16:
Ik heb een backcover van Targus op mijn iPad 3 zitten, mooi ding, gekocht bij paradigit €14,99

http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=THD011EU
Maakt het de achterkant van de iPad ook wat stroever om vast te houden ?

Vindt hem zonder cover namelijk erg glad in mijn handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
2Dutch schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:16:
[...]

Gewoon bij Maroo, heb niet echt gekeken of ie ook in NLD uitkwam, maar meende van niet.
Heb em 2 dagen geleden op de mat gehad, en ziet er best okee uit: wake/sleep werkt goed, ruikt beetje chemisch nog, leer(achtig?) materiaal ziet er goed uit en hij is keurig gestikt. Hij "bubbelt" wel een beetje in het midden, misschien trekt dat nog wel weg maar vind het niet zo'n punt. Hij oogt fris en degelijk. Overigens kan ik Booq ook aanraden: mijn vriendin heeft voor de iPad 1 een case gekocht van Booq (ik ken het van de oerdegelijke rugzakken) en die is erg nice kan ik je vertellen..dus ook een optie om te bekijken misschien.

[afbeelding]

[afbeelding]
en wat is jouw ervaring tot nu toe? en weet jij of de maroo case compatible is met een stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://9to5mac.com/2012/0...-with-this-awesome-case/#

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2012/04/kybtinca-004.jpg?w=700&h=

Ik hoop dat deze case snel in Nederland te krijgen is! Hij is nu blijkbaar alleen in Japan te krijgen en later in Amerika.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:58

Erw

Jeffrey88 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:24:
[...]

Maakt het de achterkant van de iPad ook wat stroever om vast te houden ?

Vindt hem zonder cover namelijk erg glad in mijn handen.
Nee dat niet, het is voor mij een tijdelijke cover, ik wacht op de swichteasy coverbuddy, deze bied toch nog meer bescherming

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 09:00
Quick questionnaire: ik twijfel of ik een coverbuddy met een smartcover zal kopen of een switcheasy Canvas.

Mijn voorkeur gaat uit naar optie 1 omdat je dan makkelijk de smartcover van je iPad kan halen en opzij kan leggen als je met de iPad bezig bent. Ik vraag me alleen af wat dat met de levensduur van de smartcover doet als je hem er steeds af gaat halen. ( en eventueel of je niet de zijkant van je iPad beschadigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

PixellBox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:21:
- Leer van 30 tot 70

De snap-on smart covers van Apple zelf; daarvoor maakt het toch niet uit of je een Ipad 2 of een New Ipad hebt? Of toch wel?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
@Bomvadil, hij bedoelt dat er smart covers zijn voor de iPad 1 en 2. En smart covers voor de iPad 2 en 3 (geloof ik).

Er zijn in ieder geval 2 soorten smart covers. Apple verkoopt alleen de nieuwe smart covers. De oude smart covers heeft bijv. ook rood in polyurethaan, de nieuwe alleen in leder.

Overigens: Wat een stank komt er van die back cases af zeg!

[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 07-04-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Zojuist heb ik mijn (neppe) Smart Cover in de brievenbus gevonden. Bij de mijn (kleine) review.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/opmjp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/52b87k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/19l0et.jpg

Vandaag hoopte ik, gezamenlijk met de cover, mijn iPad 3 (van Bol.com) te ontvangen. Helaas was de leverdatum weer eens uitgesteld. Gelukkig heb ik de Smart Cover toch op de iPad 2 en 3 van mijn ouders kunnen testen.

Te beginnen bij de verpakking. Zoals op afbeelding 2 te zien is deze vrijwel gelijk aan het origineel maar er ontbreekt op de achterkant het ''Apple'' logo en de Apple barcode. Opvallend is echter dat ze er in China het woord ''For'' hebben bijgeplakt.

Wanneer de Smart Cover uit de verpakking is gehaald, lijkt ook deze als 2 druppels water op het origineel. Bij de achterkant daarentegen valt direct op dat er gebruik is gemaakt van een ander soort materiaal. Waar ik een microfiber achting soort materiaal had verwacht tref ik nu het materiaal aan dat ook aan de voorkant zit, al voelt de achterkant iets zachter aan.

De cover klikt zonder problemen op zowel de iPad 2 als 3. Jammer genoeg werkt de Smart Cover functie alleen op de iPad 2 en niet op de 3. Hier werd wel mee geadverteerd in de advertentie! Blijkbaar heeft dit te maken met de manier waarop de magneten in de Smart Cover zijn geplaatst. Ook wanneer er een driehoek moet worden gemaakt gaat het fout. Het materiaal is (nog) te stug en de magneten helaas te zwak.
De ''driehoek'' wil nog wel eens in vorm blijven door het gewicht van de iPad maar na verloop van tijd zal je iPad alsnog tegen de grond klappen omdat de cover bezwijkt.

Om het materiaal wat soepeler te maken heb ik met voorzichtigheid van de cover een aantal keer een driehoek gemaakt (in beide richtingen). Helaas kwam dit de cover niet ten goede en begint het materiaal, na ruim één uur te zijn gebruikt, al te bobbelen en te rafelen (zie afbeelding 3).

Iets wat mij ook tegenviel was de omvang. Zo blijkt de cover iets uit te steken en ook nog eens niet recht te lopen met de lijnen/ vorm van de iPad.

Iets waar ik wel over te spreken ben, is de verzending. Vanuit Engeland nam het verzenden slechts 2 dagen in beslag. Van bestellen tot ontvangen 5 dagen. Voor de cover alleen was ik iets meer dan 9 euro kwijt van reuze mee valt T.O.V. de prijs voor een origineel exemplaar. Het is te hopen dat de verkoper mij (gedeeltelijk) een refund geeft aangezien ik hier niet zoveel aan heb. Tevens is het te hopen dat de verkoper van de back-cover mijn order nog kan annuleren aangezien die ook geen toegevoegde waarde meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 07:57:

[afbeelding]

Ik hoop dat deze case snel in Nederland te krijgen is! Hij is nu blijkbaar alleen in Japan te krijgen en later in Amerika.
Hier bij deal extreme... Dus ook naar nl te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dixons heeft `m voor €49,-. Daar heb ik `m zelf ook vandaan. Is een officiële Product Red lederen cover en werkt op de nieuwe iPad.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Michael Knight schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:11:
[...]

Dixons heeft `m voor €49,-. Daar heb ik `m zelf ook vandaan. Is een officiële Product Red lederen cover en werkt op de nieuwe iPad.
Dat is niet de officiële. Dan wel de oude.

Vergelijk de code's maar met de Rode Smart Cover op de Apple website: MD304LL/A en dixons: MC950ZM/A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Draakje5 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:14:
[...]

Dat is niet de officiële. Dan wel de oude.

Vergelijk de code's maar met de Rode Smart Cover op de Apple website: MD304LL/A en dixons: MC950ZM/A
Ik heb `m fysiek in de winkel gehaald en het is een officiële, mèt inscriptie 'Product Red' lederen cover en werkt op de iPad 3.

Wat is dan het verschil met de 3-versie met uitzondering van de streepjescode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 29-09 11:29

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 07:57:

[afbeelding]

Grappig, dit komt nog het meest in de buurt van het keyboard dock van een Asus TF wat ik tot nog toe heb gezien, zelfs inclusief een ingebouwde accu. Lijkt me ideaal, vraag me alleen af hoe zwaar en dik het in de praktijk is en hoe makkelijk je de iPad er even uit kunt halen om hem als tablet te gebruiken. Maar even de reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Ik heb geen idee Michael Knight.

Maar als je nou eens deze pagina van Dixons bekijkt: http://www.dixons.nl/cata...order=price&q=smart+cover
Dan valt je toch direct op dat er een verschil is tussen de rode smart cover en de andere lederen smart covers? De andere zijn namelijk allemaal 69€. De andere 59€ of 49€. Deze hebben allemaal de code MC en de nieuwe smart covers hebben de code MD.

Ik heb geen idee wat het verschil mag zijn naast het verschil van de streepjescode. Het lijkt me in ieder geval een product dat iets anders is dan de nieuwe. Wellicht werkt de sleep functie niet met de iPad 3?

Hier staat er wat over: http://forums.macrumors.c...p?t=1350583&forceMobile=1 maar veel wijzer word je er ook niet van. Zou dus evt kunnen dat die hetzelfde is en alleen de code anders is. Anders bel ik morgen wel even met apple/dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
PixellBox schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:21:
[...]

Apple iPad Smart Cover - Leer - (PRODUCT) RED (pricewatch)

- Leer van 30 tot 70

Dixons Rotterdam verkoopt de rode voor 49 euro.

Edit- spuit 11 excuus

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PixellBox schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:34:
@2Dutch,

Als ik daarin tegen kijk naar de hoezen van Booq, zien enkele er wel degelijk uit. Bijvoorbeeld deze. Jammer genoeg geven ze aan dat de hoes alleen op de iPad 2 past.
Ik dacht zelf dat het met het vervoer was gekomen en/of snel weg zou trekken.
Helaas gebeurt dat dus niet, dus ik ga contact opnemen want ik vind het steeds storender :(
De buitenkant en het houder-gedeelte is prima: keurige stiksels en geen foutje of slordigheidje aan te herkennen...

Iemand vroeg nog de waarde / evt douanegeneuzel ivm het versturen vanuit Maroo/US?
Waarde was opgegeven als 25 dollar en heb dus geen extra factuurtje erbij gezien van onze douanevrienden :)

Echter wel netjes:
30 Day Satisfaction Guarantee:
If, for any reason you're not satisfied with your item, send it back to us within 30 days from the date of purchase for a full refund or exchange - 45 days for international orders.
Het nadeel is dat een item terugsturen natuurlijk weer een berg poen kost, maar ik zie wel even wat ze aangeven. Misschien sturen ze een strijkbout op :+ Of ik gooi em op marktplaats en haal een andere ;)

Die Booq's hebben ook al mijn aandacht, misschien wat saaier qua looks, maar wel netjes:
http://www.ipad-center.nl/booq-new-folio-ipad-grey.html

[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 07-04-2012 21:56 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend bij Dynabyte de Targus Click in Case for Ipad 3 gekocht.

Nou hoorde ik van een maatje dat de sleep/wake functie niet werk(eigen iPad is in bestelling).

Er is wel een regeling bij Targus voor omruil als er een nieuwe case is.

Het fijne hiervan wist hij niet, hier iemand die dat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Draakje5 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:47:
Ik heb geen idee Michael Knight.

Maar als je nou eens deze pagina van Dixons bekijkt: http://www.dixons.nl/cata...order=price&q=smart+cover
Dan valt je toch direct op dat er een verschil is tussen de rode smart cover en de andere lederen smart covers? De andere zijn namelijk allemaal 69€. De andere 59€ of 49€. Deze hebben allemaal de code MC en de nieuwe smart covers hebben de code MD.

Ik heb geen idee wat het verschil mag zijn naast het verschil van de streepjescode. Het lijkt me in ieder geval een product dat iets anders is dan de nieuwe. Wellicht werkt de sleep functie niet met de iPad 3?

Hier staat er wat over: http://forums.macrumors.c...p?t=1350583&forceMobile=1 maar veel wijzer word je er ook niet van. Zou dus evt kunnen dat die hetzelfde is en alleen de code anders is. Anders bel ik morgen wel even met apple/dixons.
Dan zal het hetzelfde zijn, aangezien de sleepfunctie gewoon werkt. Vriendin heeft `m via de Apple website voor de nieuwe iPad en die ziet er identiek uit. Zelfs de ledergeur is hetzelfde.

Verder werken de officiele iPad 2 covers gewoon allemaal op de iPad 3. Dat is door verschillende sites getest (ook met early smart covers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:58

Erw

Weet iemand waar de SwitchEasy Coverbuddy op voorraad is?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Erw schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:03:
Weet iemand waar de SwitchEasy Coverbuddy op voorraad is?
Google (:

https://www.google.nl/#hl...2db78f34&biw=1492&bih=881

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Daar staat toch niet of die op voorraad is? Volgens mij was dat zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Dan haal ik wel een paar links uit de search voor je waar ze op voorraad zijn :)

http://www.appelhoes.nl/SwitchEasy-CoverBuddy-iPad-3
http://www.mobilecaseshop.nl/search/coverbuddy/
http://www.dressmymac.nl/search.php?mode=search&page=1
http://www.ipad-center.nl/catalogsearch/result/?q=coverbuddy

De doorzichtige heb ik nog nergens op voorraad kunnen vinden, ben zelf dan ook maar voor de rode gegaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Draakje5 op 08-04-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Roog1317 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:19:
[...]

Zo te lezen op internet is de Snapshield secure voor de iPad 2 op de nieuwe iPad geen goed idee. Zit vanwege die tiende millimeter extra toch te strak en gaat scheuren.

De Snapshield secure clear voor de nieuwe iPad (iPad 3 dus) is nu ook beschikbaar (TakeItNow, CentralPoint). Heb 'm net besteld en hoop 'm volgende week te hebben.
:)

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Iemand al ergens de incipio smart feather voor de nieuwe iPad gevonden op voorraad ? Twijffel nog over een doorzichtige of een navy overigens, heb nl rood, geelbruin en navy smartcovers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
LoneWolf schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:08:
Iemand al ergens de incipio smart feather voor de nieuwe iPad gevonden op voorraad ? Twijffel nog over een doorzichtige of een navy overigens, heb nl rood, geelbruin en navy smartcovers
Ik heb de smart feather op Amazon.de besteld voor €31,- . De cover is op 6 april verzonden dus ik verwacht hem in de loop van volgende week :)

[ Voor 4% gewijzigd door Necros op 08-04-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:23

Crazy D

I think we should take a look.

Ik heb nu deze gekocht:
http://www.urbanocases.co...9b1bb2f3d77a2454dcaab1d16
Afbeeldingslocatie: http://www.urbanocases.com/images/iPad-2-ultra-slim-folder-vintage-mid.jpg

Niet zo gaaf als de BookBook, en ook iets slordiger (uitsparingen voor de gaten vallen net niet goed, waardoor bijvoorbeeld de oplader er net niet lekker in kan) maar goed, dit is wel de netste die ik heb gevonden die je kunt openklappen zodat ie schuin ligt om te typen. Werkelijk alle andere hoezen die ik tegenkwam die ik gaaf vind, hebben dat niet of nauwelijks. Of zijn zoals de Dodo case net even te dik naar mijn zin. Ben er iig wel erg content mee :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

@necros
De zwarte denk ik of de lichtblauwe ? Staan verder nog geen versies voor de ipad 3 zo te zien.
Bij allemaal staat trouwens dat ze niet leverbaar zijn nog overigens.
Is die prijs incl verzendkosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Zo, de Gecko deluxe besteld en even wachten tot die binnen is. Foto's volgen later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Ik ben op zoek naar een mooie sleeve. Tot op heden spreekt alleen deze mijn aan. Heeft iemand ervaring met deze sleeve? Of andere sleeves die aan te raden zijn? Een sleeve die ook als stand gebruikt kan worden zou helemaal ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Wat zou de functie zijn van een sleeve die als stand is te gebruiken?

Een sleeve bedekt namelijk de hele iPad. Gebruik je de sleeve als stand, dan zou je een iPad hebben die staat met een sleeve er om heen. In principe niets anders dan wanneer je de iPad neerlegt. In beide gevallen met de sleeve er om heen kun je de iPad niet gebruiken.

Geen ervaring met de iPad ultraslim sleeve, wel met de iPhone sleeve. Ik heb de iPhone sleeve nu al bijna 2 jaar. Naast het feit dat die een beetje slapjes is geworden door alle regen e.d. werkt die nog goed en zit die nog iedere dag om m'n iPhone.. Dus wat dat betreft een goed product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Draakje5 schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:55:
Wat zou de functie zijn van een sleeve die als stand is te gebruiken?

Een sleeve bedekt namelijk de hele iPad. Gebruik je de sleeve als stand, dan zou je een iPad hebben die staat met een sleeve er om heen. In principe niets anders dan wanneer je de iPad neerlegt. In beide gevallen met de sleeve er om heen kun je de iPad niet gebruiken.
Ik bedoel zo'n sleeve. Een hoes waar je je iPad veilig mee kan vervoeren, je iPad er simpel uithaalt om er ('naakt') mee te werken (ik hou niet van die vastgeklikte hoesjes) en ook als stand kan gebruiken als je bijvoorbeeld een filmpje wil kijken. Helaas lees ik over deze sleeve/stand slechte verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
LoneWolf schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:12:
@necros
De zwarte denk ik of de lichtblauwe ? Staan verder nog geen versies voor de ipad 3 zo te zien.
Bij allemaal staat trouwens dat ze niet leverbaar zijn nog overigens.
Is die prijs incl verzendkosten ?
De zwarte smart feather voor de ipad 3 (zie code 255), inclusief verzendskosten €31,98, heb ik via onderstaande link heb ik hem besteld.
http://www.amazon.de/Inci...d=1333968341&sr=1-1-fkmr0

Ik zie idd dat deze niet meer op voorraad is. De verwachte verzenddatum is nu 2 tot 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik werd vandaag gewezen op de Adonit Writer Plus, wat wellicht de mooiste keyboard folio oplossing is die ik tot nog toe gezien heb, met name omdat ie niet veel dikte toevoegt aan de ipad. Vanaf komende week zou er ook een model uit moeten komen die helemaal goed werkt met de nieuwe iPad. Ook in Nederland verkrijgbaar zo te zien via ipodhoes.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Mijn voorkeur ligt toch bij de Zagg Folio, zit er over te denken om die nog een keer te bestellen voor mijn iPad3. Lijkt me redelijk ideaal doordat hij ook rechtop met je iPad te gebruiken is en niet alleen in landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Nadeel van de Zagg Folio lijkt me dat ie een stuk dikker is. Ik denk ook niet dat je tijdens het typen echt vaak in portrait mode zult willen werken, ik heb dat tenminste bij mijn huidige tablet (Asus Transformer) nooit gemist. Maar verder is op zich de Zagg ook een mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Het is maar wat je gewend bent inderdaad. Persoonlijk werk ik graag aan documenten met optie voor veel vertikale pixels, die breedbeeld laptop schermen kunnen me wat dat betreft ook gestolen worden. We hebben hier al een Zagg mate voor de ipad2 en portrait is daarbij ook handig voor facetime/Skype, dat is in landschape wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:24:
[...]
Het nadeel is dat een item terugsturen natuurlijk weer een berg poen kost, maar ik zie wel even wat ze aangeven. Misschien sturen ze een strijkbout op :+ Of ik gooi em op marktplaats en haal een andere ;)
Kreeg zonet een keurige reactie:
It looks like the glue that is used to set the interior did not take. What
was your original order number? I will get a replacement out to you.
Niet moeilijk doen maar oplossen dus, zo hoort het :) Ik lees/hoor niets over de oude case terugsturen, dus..als iemand geen bezwaar heeft tegen een niet zo mooie binnenkant hebbende case voor weinig :+

En ik botste nog hier tegenaan:
naruto schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 02:47:
[...]
en wat is jouw ervaring tot nu toe? en weet jij of de maroo case compatible is met een stylus.
Lees in dit topic even een beetje terug en je leest het ;) Als je em in een lokale shop haalt even goed de binnenkant inspecteren dus. De case compatible met een stylus? Ik steek mijn stylus achter een elastiek van de case, zodat de stylus aan de voorkant van de case zit, of in de rand aan de bovenkant ook achter het elastiek zodat ie mooi in die sleuf valt. Works for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Remius schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:51:
Ik ben op zoek naar een mooie sleeve. Tot op heden spreekt alleen deze mijn aan. Heeft iemand ervaring met deze sleeve? Of andere sleeves die aan te raden zijn? Een sleeve die ook als stand gebruikt kan worden zou helemaal ideaal zijn.
Heb zelf de Griffin Gb01551 Elan Sleeve besteld via Amazon.co.uk Incl, verzendkosten 9 pond 45. Prijzen in NL zijn ruim boven de €30,-

Linkje naar een video review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:18
Millgate schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:19:
[...]

Heb zelf de Griffin Gb01551 Elan Sleeve besteld via Amazon.co.uk Incl, verzendkosten 9 pond 45. Prijzen in NL zijn ruim boven de €30,-

Linkje naar een video review.
Volgens mij is dit dezelfde. Ik heb hem besteld voor 7 pond 19 incl. verzenden. Goed hoesje om te gebruiken tijdens vervoer in de tas. De iPad 3 schijnt er zonder smartcover te los in te zitten, maar met smartcover zit hij perfect (zie reviews).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansem
  • Laatst online: 29-09 19:08
@2Dutch, houd ons maar op de hoogte van je ervaringen met Maroo aub.

Ik heb zelf ook zo'n case, de Awanui, besteld. Vind hem zelf erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:09:
[...]

Volgens mij is dit dezelfde. Ik heb hem besteld voor 7 pond 19 incl. verzenden. Goed hoesje om te gebruiken tijdens vervoer in de tas. De iPad 3 schijnt er zonder smartcover te los in te zitten, maar met smartcover zit hij perfect (zie reviews).
Dat is aardig goedkoop, want ik betaalde voor zo'n slappe van neopreen al 15 euro (wat overigens een waardeloos ding was). Hij gleed helaas een keer uit m'n handen en dat was met m'n iPad 1 erin. Gelukkig was er niets aan het handje, maar ik heb wel mooi een andere case gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Ik kwam een iPad (tablet) case tegen met een led lamp aan de bovenkant.

Licht het aan mij of sla je dan gewoon volledig de plank mis als fabrikant? Een scherm ligt uit zichzelf toch al op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Draakje5 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:32:
Ik kwam een iPad (tablet) case tegen met een led lamp aan de bovenkant.

Licht het aan mij of sla je dan gewoon volledig de plank mis als fabrikant? Een scherm ligt uit zichzelf toch al op..
Het "ligt" niet aan jou, een scherm "licht" inderdaad uit zichzelf al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Xeanor schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:57:
[...]

Het "ligt" niet aan jou, een scherm "licht" inderdaad uit zichzelf al op.
10 kudo's voor jou, voor het opmerken van mijn woordverwisseling! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 20:14
[...]

Kan een van jullie twee laten weten of hij past met smartcover en een backcover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
[...]

Bedankt! Gelijk besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Nog mooier prijsje, netjes hoor!

@ Striker2k2: Ik kan je helaas niet vertellen daar ik m'n iPad nog niet binnen heb. Ik ga 'em trouwens in eerste instantie zonder smart- en backcover gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Ik had vanaf de eerste week dat ik m'n iPad 2 had een SwitchEasy Canvas eromheen gedaan. Daar was ik erg tevreden mee, de screenprotector die erbij zat vond ik ook werkelijk uitstekend. Uiteindelijk zaten in de 2 buitenste hoeken van de polycarbonate shell wel 2 scheurtjes, maar dat kwam denk ik omdat ik hem er zo vaak uit heb gehaald... ;) Verder maakte het mij ook weinig uit, het ging absoluut niet verder scheuren of loszitten of iets dergelijks.

Daarom... zojuist de nieuwe Canvas voor m'n iPad 3 besteld. :) Ben benieuwd, het nieuwe "systeem" voor de viewing angles lijkt me echt ideaal en ook wat steviger dan die "grooves" in de iPad 2 versie. Het weghalen van de latch vind ik ook ideaal. Wat mij betreft moet dit inmiddels echt de perfecte case zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Even ter informatie, mijn "Melkco Leather Snap Cover iPad 3 Black" cover is eraf.
Linkerboven hoek is net afgebroken omdat die cover naar mijn mening gewoon echt te strak zit. Ook vind ik na ongeveer een week de vorming nog niet echt perfect, dus heb ik er maar een switcheasy coverbuddy omheen gedaan!

Maar nu eigenlijk mijn voornaamste probleem; de Melkco krast op mijn iPad!!!! Net na dat hij gebarsten was (en voor ik de cover had vervangen) heb ik hem nog maar eens goed geinspecteerd, en ja hoor; miniscule krassen precies op de plekken waar de randen van de cover zitten.
Dit komt gewoon omdat het plastic niet super is afgewerkt (waar de hij over de randen van de iPad gaat) en dus ook nog eens kei hard drukt op de case.

Begrijp me niet verkeerd; je moet moeite doen om ze te zien (ik heb er zelfs een zaklamp op moeten houden) maar ze zitter er dus echt, meerdere.
Je kunt het vooral in de hoeken zien waar de case echt om de iPad heen "klempt"..

Nu heb ik toevallig ook stof gemerkt onder m'n scherm, dus ga ik hem proberen te ruilen maar let hier goed op! Die Melkco covers koop ik dus ook nooit meer, nu hopen dat Appelhoes mijn geld teruggeeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( Misschien een hele domme vraag maar waarom gebruiken bijna alle covers de zijde waarmee je je beeld afdekt als ondergrond voor de ipad steun. Ik heb mij zelf een Gear4 laten adviseren door een medewerker van de MM. Best wel stevig maar bij dichtklappen neem je wel het vuil van de ondergrond mee naar je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
2Dutch schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:58:
[...]

Kreeg zonet een keurige reactie:

[...]

Niet moeilijk doen maar oplossen dus, zo hoort het :) Ik lees/hoor niets over de oude case terugsturen, dus..als iemand geen bezwaar heeft tegen een niet zo mooie binnenkant hebbende case voor weinig :+

En ik botste nog hier tegenaan:

[...]

Lees in dit topic even een beetje terug en je leest het ;) Als je em in een lokale shop haalt even goed de binnenkant inspecteren dus. De case compatible met een stylus? Ik steek mijn stylus achter een elastiek van de case, zodat de stylus aan de voorkant van de case zit, of in de rand aan de bovenkant ook achter het elastiek zodat ie mooi in die sleuf valt. Works for me :)
Bedankt voor de reactie. ik ga hem denk ik maar bestellen. De case ga ik voornamelijk gebruiken voor onderweg en de smartcover gewoon voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Xeanor schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:35:
Ik had vanaf de eerste week dat ik m'n iPad 2 had een SwitchEasy Canvas eromheen gedaan. Daar was ik erg tevreden mee, de screenprotector die erbij zat vond ik ook werkelijk uitstekend. Uiteindelijk zaten in de 2 buitenste hoeken van de polycarbonate shell wel 2 scheurtjes, maar dat kwam denk ik omdat ik hem er zo vaak uit heb gehaald... ;) Verder maakte het mij ook weinig uit, het ging absoluut niet verder scheuren of loszitten of iets dergelijks.

Daarom... zojuist de nieuwe Canvas voor m'n iPad 3 besteld. :) Ben benieuwd, het nieuwe "systeem" voor de viewing angles lijkt me echt ideaal en ook wat steviger dan die "grooves" in de iPad 2 versie. Het weghalen van de latch vind ik ook ideaal. Wat mij betreft moet dit inmiddels echt de perfecte case zijn.
Ik heb de Canvas case nu bijna 2 weken en ik ben er op zich wel tevreden mee. De gebruikte materialen voelen goed aan en het geheel voelt zeer stevig aan. De magneetsluiting is ook erg handig.
De enige nadelen vind ik dat als je de klep een beetje beweegt, dat je de het klik geluid hoort van de iPad alsof je m uitzet. En als je de klep omklapt, dat deze niet volledig plat tegen de achterkant zit en dit terwijl het geheel al vrij dik is. Dit laatste heeft wel als voordeel dat de iPad een beetje schuin ligt als je m in landscape voor je legt. Maar zoals vox1100 hierboven al aangeeft, was het mij ook al opgevallen dat de binnenzijde van de klep vrij veel stof aantrekt als je die op tafel legt.
De screenprotector gebruik ik niet, aangezien ik er vanuit ga dat het scherm niet krast terwijl deze in de case zit.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 11-04-2012 06:43 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Ben wel benieuwt naar het gewicht van de switcheasy canvas case. Iemand enig idee wat het gewicht is? Ik kan het zo snel niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:23

Crazy D

I think we should take a look.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:06:
|:( Misschien een hele domme vraag maar waarom gebruiken bijna alle covers de zijde waarmee je je beeld afdekt als ondergrond voor de ipad steun. Ik heb mij zelf een Gear4 laten adviseren door een medewerker van de MM. Best wel stevig maar bij dichtklappen neem je wel het vuil van de ondergrond mee naar je scherm.
Omdat je anders een behoorlijk dikke cover moet krijgen, plus waar laat je het stuk dat over je scherm gaat? Heb overigens nog niet het gevoel dat mijn scherm vuil wordt, wel vette vingers maar die veeg je er toch zo af.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Laatst online: 18-02 14:42
Heb recent ook een iPad aangeschaft. Eerst braaf met een screenprotector zoals ik voor men smartphones altijd heb gedaan. Maar wat een rotzooi!
Je krijgt dit er nooit degelijk op en je verknoeit altijd je mooie scherm toch een beetje!
Brol is nu in de vuilbak!

Heb een smartcover momenteel. --> heel tevreden van, en zeker een aanrader boven die irri screenprotectors.
Voor de achterzijde te beschermen en beetje de ipad tegen zijn val insta kill style (apple product. ..) te beschermen heb ik de belkin snap shield MET een ijzeren plaatje!
Ik weet niet of andere mensen dit gemerkt hebben, maar normaal blijft je smartcover niet meer hangen (magnetisch). Dankzij dit plaatje kan ik die wel tegen de achterkant van men ipad hangen, dus zeker een aanrader!
Koste 20 euro in de Saturn voor de Belkin snapshield. Voor de smartcover standaardprijs betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:59:

Heb een smartcover momenteel. --> heel tevreden van, en zeker een aanrader boven die irri screenprotectors.
Voor de achterzijde te beschermen en beetje de ipad tegen zijn val insta kill style (apple product. ..) te beschermen heb ik de belkin snap shield MET een ijzeren plaatje!
Is dat nieuw bij Belkin of hebben alle snapshields dat? Wat is het productnummer van deze snapshield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Vandaag is met de post mijn Maroo Aranga II cover binnengekomen vanuit de VS. Ik heb er 35,- euro voor betaald met verzendkosten. Omdat ze bij maroo $ 25,- op de verzendinfo hadden gezet hoefde ik niets te betalen aan de douane. De eerste indrukken: hij stinkt. :P Het nep leer stinkt echt een uur in de wind. Heb geen last van bobbels of iets zoals 2dutch aangaf.

De ipad 3 past er perfect in en vooral de band aan de achterkant (als je hem omvouwt, is heel makkelijk om je hand door te steken en extra grip op te hebben. Hij maakt de ipad duidelijk dikker dus mocht je hm prijzen om zn dunne design is deze niet voor jou. Als je soms knunzig kan zijn of je denkt dat ie een keer uit je handen valt: dan is dit je cover. Maroo geeft duidelijk aan dat je de ipad in deze cover gerust van hoofd hoogte op de straatstenen kan laten vallen.

Tot slot: er was een opmerking gemaakt dat omdat de zijkanten van de ipad niet beschermd zijn (alleen de hoeken) je alsnog schade zou kunnen hebben als hij op de zijkant valt. Ik heb geprobeerd om dat goed te fotograferen waarmee ik probeer aan te tonen dat dit echt onmogelijk is omdat hij er 'diep' inzit. (that what she said...) btw: je kan deze ook gewoon bij de bijenkorf of icentre vestiging halen.

Pica's! >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.tomic.nl/pics/global/maroo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.tomic.nl/pics/global/maroo1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.tomic.nl/pics/global/maroo2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.tomic.nl/pics/global/maroo3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.tomic.nl/pics/global/maroo4.JPG

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Thanks, vroeg me af of er een verschil zat in snapshields mbt het ijzeren plaatje (en of die dus een ander product nummer zouden hebben). Maar kennelijk hebben ze dat dus allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
Dracula schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:36:
[...]

Thanks, vroeg me af of er een verschil zat in snapshields mbt het ijzeren plaatje (en of die dus een ander product nummer zouden hebben). Maar kennelijk hebben ze dat dus allemaal?
Nee, want dat is de Snap Shield Secure.
Je hebt ook de gewone Snap Shield, zonder ijzeren plaatje: http://www.belkin.com/nl/...process?Product_Id=650312
Hier moet je dus wel op letten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
SToRM666 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 06:33:
[...]

Ik heb de Canvas case nu bijna 2 weken en ik ben er op zich wel tevreden mee. De gebruikte materialen voelen goed aan en het geheel voelt zeer stevig aan. De magneetsluiting is ook erg handig.
De enige nadelen vind ik dat als je de klep een beetje beweegt, dat je de het klik geluid hoort van de iPad alsof je m uitzet. En als je de klep omklapt, dat deze niet volledig plat tegen de achterkant zit en dit terwijl het geheel al vrij dik is. Dit laatste heeft wel als voordeel dat de iPad een beetje schuin ligt als je m in landscape voor je legt. Maar zoals vox1100 hierboven al aangeeft, was het mij ook al opgevallen dat de binnenzijde van de klep vrij veel stof aantrekt als je die op tafel legt.
De screenprotector gebruik ik niet, aangezien ik er vanuit ga dat het scherm niet krast terwijl deze in de case zit.
Ik heb 'm nooit zo volledig plat tegen de achterkant omgevouwen... liet het altijd of open liggen of ik trok 'm los van de velcro en zat hem in een viewing stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Laatst online: 18-02 14:42
Striker2k2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:00:
[...]

Je hebt ook de gewone Snap Shield, zonder ijzeren plaatje: http://www.belkin.com/nl/...process?Product_Id=650312
Correct, in de winkel heeft gelukkig de verkoper er me op gewezen want ik vond ze niet.
Deze hingen gewoon tussen de andere Snap shield van Belkin.
Aantal uit het rek genomen en daar hingen ze met de ijzeren strap.

Dus opletten als je hem online koopt, waar je het niet kunt zien :-)

Andere covers die compatibel zijn met de smartcover hebben dit volgens mij ook niet. Ik heb het namelijk nergens anders gezien. Het compatibele verwijst hier volgens mij enkel naar de uitsparing die gelaten is om de smartcover erop te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
Ik heb hem net besteld: http://afuture.nl/productview.php?productID=346188
Ben benieuwd, volgens de site zou hij bij de leverancier op voorraad moeten zijn.
Nu alleen nog een ipad bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:59:
Heb recent ook een iPad aangeschaft. Eerst braaf met een screenprotector zoals ik voor men smartphones altijd heb gedaan. Maar wat een rotzooi!
Je krijgt dit er nooit degelijk op en je verknoeit altijd je mooie scherm toch een beetje!
Brol is nu in de vuilbak!

Ik weet niet of andere mensen dit gemerkt hebben, maar normaal blijft je smartcover niet meer hangen (magnetisch). Dankzij dit plaatje kan ik die wel tegen de achterkant van men ipad hangen, dus zeker een aanrader!
Koste 20 euro in de Saturn voor de Belkin snapshield. Voor de smartcover standaardprijs betaald.
Het aanbrengen van folies vereist wat handigheid en een 'steady hand'. Een ruimte die stofvrij is, is daarbij aan te raden.

Ik breng folies altijd aan op de badkamer: Eerst de badkuip een paar minuutjes vol laten lopen met heet water. Kraan dichtdoen. Door de damp heb je voor korte tijd geen dwarrelend stof in je badkamerruimte.

Vervolgens folie aanbrengen. Ik ben zelf fan van folies waarbij je eerst een nepfolie plaatst om de laatste stofjes van je scherm af te halen. Deze haal je er dan weer af (met evt. resterende stofjes erop) om vervolgens de echte folie te plaatsen.

Mocht je dan alsnog een stofje onder je folie hebben, dan kun je deze heel vaak nog verwijderen door de folie op te laten bollen (nagel tegen zijkant zetten) en met een stukje plakband het achtergebleven stofje te pakken. :)

Ik hoop dat je hier iets mee kunt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:47
Michael Knight schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:02:
[...]
Mocht je dan alsnog een stofje onder je folie hebben, dan kun je deze heel vaak nog verwijderen door de folie op te laten bollen (nagel tegen zijkant zetten) en met een stukje plakband het achtergebleven stofje te pakken. :)
Kan je beter niet met je nagel doen. Er is kans dat er een knik in komt en permanent opbubbelt. Als er stof tussenkomt een stukje plakband gebruiken om te liften :)

Ik heb zelf ook zo'n screen protector en heb hem perfect erop zitten, super blij mee. 0 bubbels en nagenoeg perfecte allignment. Meestal gaat het aanbrengen van een screen protector op smartphones wel goed, maar op zo'n groot scherm als de iPad is dat toch wat moeilijker!
Alleen jammer dat ik waarschijnlijk deze iPad op moet laten sturen wegens gele gloed op het scherm :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:22
Wat screenprotectors betreft, ik gebruik altijd een blaasbalg om de laatste stofdeeltjes te verwijderen. Die schoonmaakdoekjes die ze meeleveren laten altijd nog stofdeeltjes achter. Maar die tip met dat stoom in de badkamer is ook een goeie! Probeer een screenprotector aan te brengen vanuit het midden. Dus gelijktijdig de uitsparingen in de folie over de frontcamera en de home button en dan pas van binnen naar buiten toe bevestigen (hoop dat het enigszins duidelijk beschreven is zo).

Overigens is de kwaliteit heel erg wisselend, mijn ervaring is dat de Clear Screen protectors van Belkin veruit het beste zijn. Je merkt dan echt niet dat er een folie over je scherm heen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Striker2k2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:00:
[...]

Aha helder thanks
Striker2k2 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:50:
Ik heb hem net besteld: http://afuture.nl/productview.php?productID=346188
Ben benieuwd, volgens de site zou hij bij de leverancier op voorraad moeten zijn.
Nu alleen nog een ipad bestellen :P
Welke kleur smart cover heb je hierbij?

[ Voor 33% gewijzigd door Dracula op 11-04-2012 17:10 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 42 Laatste