Werkt de sleep/wake functie? Lees op fora dat het probleem ook speelt bij de Canvas hoes van SwitchEasyMerdera schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:44:
@storm666 bij appelhoes.nl
Voorlopig blijft bij hij goed dicht zitten.
Zit nog steeds goed. De iPad wordt er wel iets dikker door, ongeveer één millimeter.. dat vind ik geen ramp, aangezien deze generatie iPad toch al een stuk dunner is dan mijn oude iPad 1. Daarbij kan ik `m nu gewoon overal neerleggen zonder me druk te maken over krassen enzo.J0ey schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:34:
[...]
En bevalt die nu nog steeds, merk je dat die erop zit (veel dikker/plastic feel)? Waar heb je hem gekocht btw? Wil er ook eentje kopen, want ben wat bang dat er veel krassen op de achterkant kunnen komen met het neerleggen etc.
Ik heb `m gekocht bij Mobielbereikbaar.nl.
Dat het plastic is, voel je altijd wel iets...het heeft ook een ietwat rubberachtige feel als je eroverheen glijdt met je vingers.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Weet iemand of er een geelbruine leren backcover op de markt is? Zodat ik deze kan combineren met een geelbruin lederen smartcover van Apple?
Geen idee, nog nergens tegengekomen iig. Kijk eens naar de SwitchEasy Canvas Brown. Een geelbruine cover met zeer fraaie textuur van canvas als je het mij vraagt..Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:43:
Weet iemand of er een geelbruine leren backcover op de markt is? Zodat ik deze kan combineren met een geelbruin lederen smartcover van Apple?
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 01-04-2012 16:47 ]
Na wat rondlezen en kijken ben ik erg gecharmeerd geraakt van de C.E.O Hybrid Case, zie YouTube: Marware CEO Hybrid iPad 2 Case
Hij is eigenlijk identiek aan de SwitchEasy Canvas, buiten het design/materiaal, maar de CEO heeft nog een band waar je je hand kunt onderschuiven... ik weet niet of je dat veel zal gebruiken, maar het lijkt handig. Het is alleen nog even wachten tot hij uitkomt (deze maand, april) en een Nederlandse winkel hem gaat aanbieden, of heeft iemand al een idee waar de CEO te krijgen gaat zijn?
Hij is eigenlijk identiek aan de SwitchEasy Canvas, buiten het design/materiaal, maar de CEO heeft nog een band waar je je hand kunt onderschuiven... ik weet niet of je dat veel zal gebruiken, maar het lijkt handig. Het is alleen nog even wachten tot hij uitkomt (deze maand, april) en een Nederlandse winkel hem gaat aanbieden, of heeft iemand al een idee waar de CEO te krijgen gaat zijn?
Deze voor de achterkant gekocht bij SGP: http://www.spigen.com/tab...fi-skin-guard-series.html
Eigen foto van mijn iPad, aangebracht ziet die er zo uit:
Eigen foto van mijn iPad, aangebracht ziet die er zo uit:

[ Voor 12% gewijzigd door bouwe272 op 01-04-2012 16:55 ]
Verwijderd
Ziet er ook goed uit Bouwe272!
Alleen worden bij jou de hoeken van de iPad niet beschermd als ik zo die afbeeldingen bekijk?
Alleen worden bij jou de hoeken van de iPad niet beschermd als ik zo die afbeeldingen bekijk?
Klopt,had op me iPad 1 een Zagg shield en die zijkanten zien er ook nog smetteloos uit (ondanks dat die ook nooit beschermd waren)Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:19:
Ziet er ook goed uit Bouwe272!
De sleep/wake functie werkt prima, geen enkel probleem mee.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:07:
[...]
Werkt de sleep/wake functie? Lees op fora dat het probleem ook speelt bij de Canvas hoes van SwitchEasy
Echt een prima hoes, enig nadeeltje is dat hij je ipad n stuk dikker maakt, maar dat heeft weer als voordeel dat hij beter beschermt is.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik heb deze maar besteld bij Dealextreme: http://www.nillkin.com/En/ProductView.asp?ID=2036
Had al eerder een folio case gehad voor m'n iPad 1, en dat beviel me best goed. Vind deze er wel mooi uit zien en lijkt me redelijk kwalitatief.
Had al eerder een folio case gehad voor m'n iPad 1, en dat beviel me best goed. Vind deze er wel mooi uit zien en lijkt me redelijk kwalitatief.
heb je een linkje naar dx?Nicap schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:05:
Ik heb deze maar besteld bij Dealextreme: http://www.nillkin.com/En/ProductView.asp?ID=2036
Toch maar een weblog?
@ Tomic, Linkje naar DX: NILLKIN Woven Style Protective Polyester Fabric Case for iPad 2 / The New iPad
ah Thanks; € 28,70 vind ik wel een beetje grof maar het design is weer erg mooi!
Toch maar een weblog?
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer, want ik vind het werkelijk het lelijkste ding dat ik tot nog toe in dit topic voorbij heb zien komentomic schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:24:
ah Thanks; € 28,70 vind ik wel een beetje grof maar het design is weer erg mooi!

't is dat je 'm niet goed in detail kunt zien. Want van veraf ziet dat gewoven 'touw' er inderdaad niet uit.jasjenl schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:28:
[...]
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer, want ik vind het werkelijk het lelijkste ding dat ik tot nog toe in dit topic voorbij heb zien komen
Overigens 28 euro is vrij goedkoop voor zo'n soort case. De gemiddelde prijsklasse van cases voor de iPad ligt sowieso tussen de 20 en 40 euro.
[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 01-04-2012 21:22 ]
Iemand ervaring met Appelhoes? Wil daar een Smart cover en een Belkin Clear Snapshield kopen, staat dat het op voorraad is, maar hoe betrouwbaar is die website?
Zoek even op appelhoes rechtsboven.J0ey schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:53:
Iemand ervaring met Applehoes? Wil daar een Smart cover en een Belkin Clear Snapshield kopen, staat dat het op voorraad is, maar hoe betrouwbaar is die website?

[ Voor 44% gewijzigd door n0elite op 01-04-2012 20:55 ]
Lukt het? Dankje iig.n0elite schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:54:
[...]
[url=[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming[filter_keywords]=appelhoes&data[boolean]=AND][iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming[filter_keywords]=appelhoes&data[boolean]=AND[/url]
EDIT: Oh, AppELhoes, ik zocht op Applehoes.
[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 01-04-2012 20:56 ]
Heb er nu een aantal keer besteld. Afleveren op bedrijfsadres is 2x fout gegaan, werd gewoon naar huis factuuradres gestuurd.J0ey schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:53:
Iemand ervaring met Appelhoes? Wil daar een Smart cover en een Belkin Clear Snapshield kopen, staat dat het op voorraad is, maar hoe betrouwbaar is die website?
Ze proberen spullen in een normale envelop te stoppen, dat kan voor kwetsbare zaken wat minder handig zijn.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
In navolging van 2dutch een Maroo Aranga case gekocht. Met facebook code krijg je 20% korting en dus via Paypal maar € 34,81 betaald.
Doe ik nog ff een reviewtje als ik hem heb indien er animo voor is.
[ Voor 3% gewijzigd door tomic op 01-04-2012 21:02 ]
Toch maar een weblog?
Zal wel graag een review zien. Wat mij stoort aan dit soort cases is dat er geen bescherming is voor de randen. Hij zal maar op de stoep vallen tegen een uitstekende stoeptegel, dan heb je niks aan het feit dat de hoeken beschermd zijn.tomic schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:00:
In navolging van 2dutch een Maroo Aranga case gekocht. Met facebook code krijg je 20% korting en dus via Paypal maar € 34,81 betaald.![]()
Dankje, heb het besteld, hopelijk komt het goed aan..Kanarie schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:56:
[...]
Heb er nu een aantal keer besteld. Afleveren op bedrijfsadres is 2x fout gegaan, werd gewoon naar huis factuuradres gestuurd.
Ze proberen spullen in een normale envelop te stoppen, dat kan voor kwetsbare zaken wat minder handig zijn.
Appelhoes is prima, al 2x besteld, kwam netjes aan in kartonnen doos bij mij.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Verwijderd
Thanks for the info! Besteld @AppelhoesMerdera schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:05:
[...]
De sleep/wake functie werkt prima, geen enkel probleem mee.
Echt een prima hoes, enig nadeeltje is dat hij je ipad n stuk dikker maakt, maar dat heeft weer als voordeel dat hij beter beschermt is.
Blijft de frontcover wel goed dicht? (Bijvoorbeeld als hij in je tas zit, ter voorkoming van het wakker worden van het scherm?)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 02:08 ]
Ik heb hem nu een week.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:07:
[...]
Werkt de sleep/wake functie? Lees op fora dat het probleem ook speelt bij de Canvas hoes van SwitchEasy
De sleep/wake functie werkt prima. Ben ik erg tevreden over.
Maar ... het velcro is te sterk, of de lijm te zwak waardoor gisteren opeens het zachte klittenband losliet.

Gewoon terugsturen. Lijkt me niet dat dat een 'redelijk' product is.srblackbird schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:02:
[...]
Ik heb hem nu een week.
De sleep/wake functie werkt prima. Ben ik erg tevreden over.
Maar ... het velcro is te sterk, of de lijm te zwak waardoor gisteren opeens het zachte klittenband losliet.![]()
[afbeelding]
Er wordt op de vorige pagina gevraagd naar ervaringen met Appelhoes.nl. Ik had daar onlangs voor 150 euro aan spulletjes besteld. Na een paar dagen radiostilte (ze beloven voor 1730 besteld, dezelfde dag verzonden) maar besloten om de order te annuleren, want ze reageren niet op telefoon of mail. Bestelling was inderdaad nog niet verwerkt. Vervolgens verzocht om binnen een dag terug te betalen, want met Paypal gaat dat best eenvoudig. Na een week nog altijd geen cent gezien, dus ik zou niet aanraden om hier iets te bestellen.
Dit even terzijde, waar ik benieuwd naar ben of iemand ervaring heeft met de SwitchEasy CoverBuddy voor de iPad 3? Ik had voor m'n iPad 2 een backcover van Belkin, maar die ging na verloop van tijd scheuren in de hoeken en viel op een gegeven moment helemaal uit elkaar.
In afwachting van een goede backcover heb ik overigens bij Gecko Covers de iPad 3 hoes besteld. Geweldig ding, mooi afgewerkt en kost maar 3 tientjes incl verzendkosten. Ik kan het iedereen aanbevelen. Maar ik vind het nu eenmaal zonde om m'n Apple smartcover van 69 euro niet meer te gebruiken.
Dit even terzijde, waar ik benieuwd naar ben of iemand ervaring heeft met de SwitchEasy CoverBuddy voor de iPad 3? Ik had voor m'n iPad 2 een backcover van Belkin, maar die ging na verloop van tijd scheuren in de hoeken en viel op een gegeven moment helemaal uit elkaar.
In afwachting van een goede backcover heb ik overigens bij Gecko Covers de iPad 3 hoes besteld. Geweldig ding, mooi afgewerkt en kost maar 3 tientjes incl verzendkosten. Ik kan het iedereen aanbevelen. Maar ik vind het nu eenmaal zonde om m'n Apple smartcover van 69 euro niet meer te gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Roog1317 op 02-04-2012 13:39 ]
Daar ben ik nu ook mee bezig.Draakje5 schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:22:
[...]
Gewoon terugsturen. Lijkt me niet dat dat een 'redelijk' product is.
Ze (Appelhoes.nl) sturen vandaag al een nieuwe op.
[ Voor 10% gewijzigd door srblackbird op 02-04-2012 15:32 ]
Ik ben opzoek naar een case voor mijn ipad 3. Vrijdag ga ik op reis voor 4 maanden dus wil morgenvroeg bij een betrouwbare winkel mijn case bestellen.
Vandaag heb ik er een aantal bekeken.
Nu zit ik te twijfelen tussen:
http://www.appelhoes.nl/W...d-Folio-iPad-3-Black.html
&
(voorkeur, want steviger, lijkt me handiger tijdens het reizen)
http://www.appelhoes.nl/W...-Canvas-iPad-3-Black.html
Heeft iemand anders nog een tip voor stevige cover, die wel handig in gebruik is? Een (extra) sleeve ofzo lijkt me onpraktisch, want dan moet je alsnog een cover erbij kopen.
Verder nog iemand tips om een ipad te verpakken in een tas?
&
Heeft iemand anders nog een tip voor stevige cover, die wel handig in gebruik is? Een (extra) sleeve ofzo lijkt me onpraktisch, want dan moet je alsnog een cover erbij kopen.
Een DODOcase.maxkranendijk schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:54:
Ik ben opzoek naar een case voor mijn ipad 3. Vrijdag ga ik op reis voor 4 maanden dus wil morgenvroeg bij een betrouwbare winkel mijn case bestellen.
&
-edit-
nvm zie dat je hem vrijdag a.s. al nodig hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 02-04-2012 18:13 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Goeie deal hier, smart cover en back cover voor ong. 15 euro incl. verzenden:
http://www.ebay.co.uk/itm...m1497.l2649#ht_6912wt_950
Ik heb begrepen dat de SwitchEasy CoverBuddy voor de ipad 3 nog niet uit is.Roog1317 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:32:
Er wordt op de vorige pagina gevraagd naar ervaringen met Appelhoes.nl. Ik had daar onlangs voor 150 euro aan spulletjes besteld. Na een paar dagen radiostilte (ze beloven voor 1730 besteld, dezelfde dag verzonden) maar besloten om de order te annuleren, want ze reageren niet op telefoon of mail. Bestelling was inderdaad nog niet verwerkt. Vervolgens verzocht om binnen een dag terug te betalen, want met Paypal gaat dat best eenvoudig. Na een week nog altijd geen cent gezien, dus ik zou niet aanraden om hier iets te bestellen.
Mag ik vragen hoe je aan die facebook code van 20% korting krijgt? en waar moet je die invullen?tomic schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:00:
In navolging van 2dutch een Maroo Aranga case gekocht. Met facebook code krijg je 20% korting en dus via Paypal maar € 34,81 betaald.![]()
Direct uit voorraad leverbaar.AntraXxX schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:11:
[...]
Een DODOcase.
-edit-
Bij MM is nu de ''Tablet Mania'' aan de gang met korting op accessoires.
Is iemand al langsgegaan met een iPad die hij vorige week heeft gekocht?
Om toch met ''terugwerkende kracht'' korting te krijgen?
Vraag me af of dit een poging waard is!
[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 02-04-2012 21:34 ]
Wnee, maar las dat het iemand ind wel gelukd was met terugwerkende kracht.keanu_ schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:34:
Bij MM is nu de ''Tablet Mania'' aan de gang met korting op accessoires.
Ik kreeg zonder problemen die € 25,- euro achteraf als korting op de iPad3 16GB 3G.....niet veel maar toch mooi meegenomen.
Bij bcc mag je verschil krijgen als t ergens anders goedkoPer is.. Jammer dat ze het bij de mm niet met 25€ Afprijzen.
Ik snap niet echt hoe je die korting zou krijgen op een al gekochte iPad 3. Als je nu een 32 GB iPad 3 koopt, mag je voor 75 25 kleine lettertjes
euro accessoires uitzoeken. Maar hoe zit het als je op de releasedatum de iPad al gekocht hebt? Dan is je kan toch gewoon verkeken?
[ Voor 7% gewijzigd door Amps op 02-04-2012 21:53 ]
Zojuist deze smart cover besteld.Raimon89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:48:
Goeie deal hier, smart cover en back cover voor ong. 15 euro incl. verzenden:
In principe scheelt de prijs niet veel (35 penny goedkoper) maar ik las in de beschrijving dat er ook de ''originele'' verpakking bij wordt geleverd in tegenstelling tot de smart covers uit jou link (niet negatief bedoeld).
Daarnaast hoop ik ook op zeer korte termijn mijn 5+1 In 1 USB Camera Connection Kit Card Reader te ontvangen. 2 weekjes terug besteld maar moet uit Hongkong komen.
Ook de 3 Clear LCD Protector Screen Guard's verwacht ik op zeer korte termijn.
Had de kleine lettertjes inderdaad gelezen. Nou ik ga morgen maar even langs om te vragen of ze wat voor me kunnen betekenen. Niet geschoten is altijd misMillgate schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:58:
Nope... voor iPads is het €25,- Staat in de TV-commercial kort in beeld.
Bij de MM is dat ook zo, maar ze deden bij mij niet moeilijk toen een net aangeschaft product afgeprijsd werd. Je kunt het altijd proberenDraakje5 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:49:
Bij bcc mag je verschil krijgen als t ergens anders goedkoPer is.. Jammer dat ze het bij de mm niet met 25€ Afprijzen.
[ Voor 35% gewijzigd door Amps op 02-04-2012 22:10 ]
Als de prijs binnen 14 dagen na aanschaf lager is bij MM heb je ook nog recht op die korting. Nu zouden ze kunnen zeggen dat de prijs niet lager is, maar het een korting is op accessoires. Ze hebben mij niet gevraagd of ik daarnaast iets heb aangeschaft (was wel het geval), maar gaven de €25,- gewoon achteraf als korting op de iPad3.Amps schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:52:
Ik snap niet echt hoe je die korting zou krijgen op een al gekochte iPad 3. Als je nu een 32 GB iPad 3 koopt, mag je voor 75 25 kleine lettertjeseuro accessoires uitzoeken. Maar hoe zit het als je op de releasedatum de iPad al gekocht hebt? Dan is je kan toch gewoon verkeken?
Ik krijg te zien dat het maar 10% is met de code <3Maroo.tomic schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:00:
Past die goed op de nieuwe ipad dan? Aangezien hij voor de ipad 2 is en niet alle hoesjes passen op de nieuwe?Dreamwire schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:02:
Ik heb gister voor de "New iPad" de Puro Booklet cover gekocht, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg blij ermee ben.
Zoals beloofd nog even wat foto's van deze smartcover en bescherming van de achterkant.Robert H schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:34:
Ik heb gister de nieuwe ipad gescoord en nu ben ik op zoek naar een cover voor zowel voor als achterkant, ook moet hij "smart" zijn voor het automatisch opstarten en slapen gaan.
Ik wil voornamelijk een egaal zwarte cover en het liefst van een dunne stof, geen dik leer of iets anders wat hem zwaar maakt.
Na wat zoeken op Ebay heb ik de volgende advertentie gezien en dit zag er netjes uit.
http://www.ebay.nl/itm/Ul...&var=&hash=item89623ef274
Heeft iemand ervaring met deze of weet je een beter alternatief?
alvast bedankt,
Robert

Kwaliteit is echt prima. Ik heb alleen m'n iPad 3 nog niet dus ik kan hem nog niet testen in gebruik. Iemand in omgeving Groningen stad die even wil testen?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Mooie combinatie, maar ik denk dat zoiets als de SwitchEasy Canvas toch betere bescherming biedt.
Hopelijk krijg ik m vandaag binnen, ik zal dan ook wel wat foto's plaatsen
PSN id: NL_SToRM
Mee eens alleen als je ziet een paar postings terug dat het klittenband al los laat na een paar keer gebruiken.....SToRM666 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:35:
Mooie combinatie, maar ik denk dat zoiets als de SwitchEasy Cancas toch betere bescherming biedt.
Ik zit zelf ook erg te twijfelen aan de switcheasy canvas of misschien een puro
Zijn deze compatible met de ipad3?PixellBox schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:07:
[...]
Daarnaast hoop ik ook op zeer korte termijn mijn 5+1 In 1 USB Camera Connection Kit Card Reader te ontvangen. 2 weekjes terug besteld maar moet uit Hongkong komen.
ilovebol.com schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:44:
[...]
Ik krijg te zien dat het maar 10% is met de code <3Maroo.
Klopt, je moet ze "liken op facebook" oid. anyway. Werkt het beter met de code: weloveyou ?naruto schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:53:
[...]
Mag ik vragen hoe je aan die facebook code van 20% korting krijgt? en waar moet je die invullen?
Deze kan je invullen bij het afrekenen.
[ Voor 32% gewijzigd door tomic op 03-04-2012 13:56 ]
Toch maar een weblog?
Ben ook zeer benieuwd hoe die covers van LuPo passen. Zeker de achterkant heeft ook mijn interesse. De iPad wordt grotendeels thuis gebruikt dus het is eigenlijk alleen om hem te beschermen bij het neerleggen op de tafel enzo.Maar goed, als hij een keertje op de grond stuitert dan is die bescherming ook niet weg!
Ik krijg de back cover die Lupo heeft deze week binnen, kan dan een foto posten als je wil.XeNoBiTe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:15:
Ben ook zeer benieuwd hoe die covers van LuPo passen. Zeker de achterkant heeft ook mijn interesse. De iPad wordt grotendeels thuis gebruikt dus het is eigenlijk alleen om hem te beschermen bij het neerleggen op de tafel enzo.Maar goed, als hij een keertje op de grond stuitert dan is die bescherming ook niet weg!
Dat wordt gewaardeerd! Zit te twijfelen tussen een stickers over de achterzijde puur ter bescherming tegen krassen, of dus toch een iets stevigere case die ook een kleine val kan opvangen. De Slim cover komt er sowieso, dat is volgens mij een no-brainer voor de iPad. Ben dus wel benieuwd hoe deze "imitatie" zich verhoud tot de originele. Op de foto lijkt hij van mooie kwaliteit.
Kwalitatief kan ik hem niet onderscheiden van een 'echte'. Ik heb de originele bij MM gezien. Naar mijn idee is de metalen strip echt precies hetzelfde. Ik ben er blij mee voor 15 euro, nu m'n iPad nog (bol.com schiet opXeNoBiTe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:08:
Ben dus wel benieuwd hoe deze "imitatie" zich verhoud tot de originele. Op de foto lijkt hij van mooie kwaliteit.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Neem aan dat de kwaliteit zich wel laat zien na een paar maanden, zie veel berichten dat ze na een tijdje gewoon uit elkaar vallen.. En de magneten in die neppe zijn vaak slechter. neemt niet weg dat de echte smartcover grof overpriced is.LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:14:
[...]
Kwalitatief kan ik hem niet onderscheiden van een 'echte'. Ik heb de originele bij MM gezien. Naar mijn idee is de metalen strip echt precies hetzelfde. Ik ben er blij mee voor 15 euro, nu m'n iPad nog (bol.com schiet op).
Mijn bestelling van Appelhoes die 's avonds op 1-4 is besteld met alles op voorraad is iig niet aangekomen, "voor 17:30 besteld morgen in huis", yeah right..
Waar en welke heb je precies besteld?Roog1317 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:32:
Voor de volledigheid, ook mijn smart cover van eBay voor een tientje, kan hem zelf niet van een 'echte' onderscheiden. En al zou hij over een half jaar stuk gaan dan bestel ik gewoon een nieuwe en dan ben ik nog stukken goedkoper uit.
Backcover komt zoals gezegd deze week.

[ Voor 6% gewijzigd door RDMA op 03-04-2012 16:38 ]
Werken de magneten wel goed eigenlijk? Daar waren nogal wat problemen mee met andere cases met de iPad 3.Raimon89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:38:
Voor de volledigheid, ook mijn smart cover van eBay voor een tientje, kan hem zelf niet van een 'echte' onderscheiden. En al zou hij over een half jaar stuk gaan dan bestel ik gewoon een nieuwe en dan ben ik nog stukken goedkoper uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Werken prima, kam hem aan de smart cover vasthouden dus dat zit wel goed!J0ey schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:41:
[...]
Werken de magneten wel goed eigenlijk? Daar waren nogal wat problemen mee met andere cases met de iPad 3.
Oh sorry, ik bedoel het unlocken met de cover zegmaar, dat de magneten die daarvoor zitten omgedraaid zitten bij sommige cases.Raimon89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:42:
[...]
Werken prima, kam hem aan de smart cover vasthouden dus dat zit wel goed!
Unlocken gaat gewoon goed en met een klik zit hij er weer aan, als dat is wat je bedoelt.J0ey schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:43:
[...]
Oh sorry, ik bedoel het unlocken met de cover zegmaar, dat de magneten die daarvoor zitten omgedraaid zitten bij sommige cases.
Als jij het ontgrendelen van de iPad bedoelt wel ja, haha. Gewoon dat als je de smartcover oprolt het scherm automatisch aan gaat ipv dat je op het knopje moet klikken, en dat het scherm weer uit gaat als je de smart cover weer erop legt.Raimon89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:47:
[...]
Unlocken gaat gewoon goed en met een klik zit hij er weer aan, als dat is wat je bedoelt.
Hoe werkt het unlocken met een smartcover met een toegangscode eigenlijk, dan moet je toch gewoon de toegangscode eerst invoeren neem ik aan?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Net ff zon ipad 2 backcover bij de blokker gehaald voor 7 euro.
Past prima om de ipad3.
Niet de allermooiste oplossing, maar voldoende bescherming totdat er een andere cover uit is.
Past prima om de ipad3.
Niet de allermooiste oplossing, maar voldoende bescherming totdat er een andere cover uit is.
Haters everywhere but I don’t really care
Werkt gewoonJ0ey schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:20:
[...]
Als jij het ontgrendelen van de iPad bedoelt wel ja, haha. Gewoon dat als je de smartcover oprolt het scherm automatisch aan gaat ipv dat je op het knopje moet klikken, en dat het scherm weer uit gaat als je de smart cover weer erop legt.
Ja.AntraXxX schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:24:
Hoe werkt het unlocken met een smartcover met een toegangscode eigenlijk, dan moet je toch gewoon de toegangscode eerst invoeren neem ik aan?
Heb deze ook besteld, heb jij al enig zicht op hoe lang de levering duurt?PixellBox schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:07:
[...]
Zojuist deze smart cover besteld.
In principe scheelt de prijs niet veel (35 penny goedkoper) maar ik las in de beschrijving dat er ook de ''originele'' verpakking bij wordt geleverd in tegenstelling tot de smart covers uit jou link (niet negatief bedoeld).
To dare is to do
De SwitchEasy Canvas case is binnen! De eerste indruk is zeer goed. Het geheel voelt zeer stevig aan en ik ben ook erg te spreken over de gebruikte materialen. Enkele foto's:

Alle inkepingen zitten precies goed:

Om een indruk te geven van het materiaal (is een soort van rubber-achtige stof):

De harde case waar de iPad in klikt is precies even hoog als het glas, de klep sluit ook zeer goed af en het sleep/wake mechanisme werkt perfect.
Er zit trouwens ook een cleaning cloth bij, een screenprotector en wat plastic klepjes die je in de inkepingen kan klikken.

Om een indruk te geven van het materiaal (is een soort van rubber-achtige stof):

De harde case waar de iPad in klikt is precies even hoog als het glas, de klep sluit ook zeer goed af en het sleep/wake mechanisme werkt perfect.
Er zit trouwens ook een cleaning cloth bij, een screenprotector en wat plastic klepjes die je in de inkepingen kan klikken.
[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 03-04-2012 18:43 ]
Ja dit werkt gewoon, gaat automatisch aan als je hem 'openklapt' en lockt zich als je de cover sluit.J0ey schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:20:
[...]
Als jij het ontgrendelen van de iPad bedoelt wel ja, haha. Gewoon dat als je de smartcover oprolt het scherm automatisch aan gaat ipv dat je op het knopje moet klikken, en dat het scherm weer uit gaat als je de smart cover weer erop legt.
Ah oke, dat is netjes! Heb een paar dagen terug een echte smartcover gekocht, had ik misschien beter die kunnen bestellen.Raimon89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:14:
[...]
Ja dit werkt gewoon, gaat automatisch aan als je hem 'openklapt' en lockt zich als je de cover sluit.
Vandaag de zwarte WIFI 32GB besteld via Apple. Ben benieuwd wanneer deze binnenkomt. Mijn eerste tablet, zelfs mijn eerste echte eigen Apple product! Zit voor mijn werk achter een mooie iMac.
Zojuist maar even op ebay gekeken voor een mooie cover, ik zag deze van Tuff-Luv, vond eigenlijk de bruine mooier, maar deze liep iets eerder af.
Nu braaf wachten tot alles bezorgd wordt!
Zojuist maar even op ebay gekeken voor een mooie cover, ik zag deze van Tuff-Luv, vond eigenlijk de bruine mooier, maar deze liep iets eerder af.
Nu braaf wachten tot alles bezorgd wordt!
Precies dezelfde vanochtend besteld. Hopelijk heb ik hem morgen of uiterlijk overmorgen binnen, net voor mijn reis.SToRM666 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:34:
De SwitchEasy Canvas case is binnen!
Ziet er goed uit, nu maar hopen dat de klitterband niet loslaat zoals bij een andere tweaker hier ...
1. Ik las in andere advertenties dat de kit wel werkt met de iPad 3 (daar wordt tenminste mee geadverteerd).
Echter is het niet een ramp als deze niet werkt op de iPad 3.
Ik zal laten weten of deze past op de iPad 2 en/ of 3 zodra ik kit in huis heb.
2. Hoelang nam het verzenden in beslag?LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:07:
[...]
Zoals beloofd nog even wat foto's van deze smartcover en bescherming van de achterkant.
.....
Kwaliteit is echt prima. Ik heb alleen m'n iPad 3 nog niet dus ik kan hem nog niet testen in gebruik. Iemand in omgeving Groningen stad die even wil testen?
3. Gisteravond is de cover besteld. In de advertentie staat aangegeven dat bestelling doorgaans binnen 2 werkdagen (na ontvangst van betaling) worden verzonden. Ik gok dus dat ik morgen een verzenbevestiging krijg.Slaapje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:53:
[...]
Heb deze ook besteld, heb jij al enig zicht op hoe lang de levering duurt?
4. Vandaag ook mijn drie screen protectors ontvangen. Het betreft deze advertentie op eBay

eBay titel: 3 Clear LCD Protector Screen Guard for iPad 2 2nd Gen
Van de dag van verzenden tot aankomt is iets meer dan 2 weken. Over het algemeen vrij netjes voor een pakketje uit Singapore (eBay zegt Hong Kong). Met een prijs van net geen 3 dollar was dit de beste deal die ik kon vinden.
De screen protectors kwamen in een envelop die erg veel weg heeft van een vuilnis zak. Dat was tevens iets waar ik een beetje bang voor was aangezien je screen protectors onderweg snel dubbel kunnen klappen.
Op de kwaliteit is verder niets aan te merken en er worden netjes micro fiber doekjes bij geleverd om je scherm schoon te houden.
[ Voor 45% gewijzigd door PixellBox op 03-04-2012 21:36 ]
Hoe kan je ooit een screenprotector netjes op een iPad krijgen?
Ik heb er al moeite mee op een telefoon.
Verwijderd
Heb jij het probleem ook dat als je de frontcover heel lichtjes beweegt, de sleep/wake geactiveerd wordt?Raimon89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:14:
[...]
Ja dit werkt gewoon, gaat automatisch aan als je hem 'openklapt' en lockt zich als je de cover sluit.
Zo heb ik dus niks aan de functie, vooral zeker niet als hij in mijn tas zit
U vraagt wij draaienDraakje5 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:35:
Storm, kun je een foto maken van de Canvas case helemaal omgevouwen naar de achterkant?

Zoals je ziet ligt de iPad dan in een kleine hoek.
Er komt trouwens momenteel nog wel een licht chemisch luchtje van de case.
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 03-04-2012 22:32 ]
Kort maar krachtig, kijk naar het onderstaand filmpje.J0ey schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:04:
Hoe kan je ooit een screenprotector netjes op een iPad krijgen?Ik heb er al moeite mee op een telefoon.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8jgImT_5Jtc]
[ Voor 10% gewijzigd door PixellBox op 03-04-2012 22:30 ]
Verwijderd
Heb jij het probleem ook dat als je de frontcover heel lichtjes beweegt, de sleep/wake geactiveerd wordt?SToRM666 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:34:
De SwitchEasy Canvas case is binnen! De eerste indruk is zeer goed. Het geheel voelt zeer stevig aan en ik ben ook erg te spreken over de gebruikte materialen. Enkele foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo heb ik dus niks aan de functie, vooral zeker niet als hij in mijn tas zit
Ik hoor de iPad dan inderdaad dat klik-geluidje maken, maar het scherm schiet niet aan.
Verwijderd
Verrek.. je hebt gelijk. Vreemd! Dan zet ik gwn mn vergrendelgeluid uitSToRM666 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:34:
Ik hoor de iPad dan inderdaad dat klik-geluidje maken, maar het scherm schiet niet aan.
Thanks!
Bedankt!SToRM666 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:22:
[...]
U vraagt wij draaienIk heb wel een gsm zonder flitser, dus dit is het beste wat ik ervan kon maken:
[afbeelding]
Zoals je ziet ligt de iPad dan in een kleine hoek.
Er komt trouwens momenteel nog wel een licht chemisch luchtje van de case.
Mwah, vind 'm toch ietswat te dik worden dan om hem zo te gebruiken tijdens het spelen van o.a. games.
Wordt denk ik toch een hard case.
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 03-04-2012 23:00 ]
Mooi filmpje, maar aan het einde zit er aan de rechterkant nog een bubbel volgens mij.PixellBox schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:29:
[...]
Kort maar krachtig, kijk naar het onderstaand filmpje.
[video]
@ Matthijst,
Een simpel bezoek aan youtube geeft een uitgebreid aanbod aan filmpjes met daarin verschillenden manieren. Echter was dit filmpje, zoals eerder gezegd, kort maar krachtig.
Om bubbels te verwijderen is het verstandig om er een (oude bank) pas bij te pakken en hiermee de bubbels er uit te vegen.
Als er een vuiltje onder de screen protector zit kan je het beste wat plakband pakken en hiermee het scherm optillen (zo voorkom je meer vlekken, vouwen, etc.). Vervolgens plaats je een tweede stukje plakband onder de protector (waar het vuiltje zich bevind). Zo krijg je het vuiltje gemakkelijk weg.
Deze persoon laat alle ins en outs zien over het aanbrengen van een screen protector.
Een simpel bezoek aan youtube geeft een uitgebreid aanbod aan filmpjes met daarin verschillenden manieren. Echter was dit filmpje, zoals eerder gezegd, kort maar krachtig.
Om bubbels te verwijderen is het verstandig om er een (oude bank) pas bij te pakken en hiermee de bubbels er uit te vegen.
Als er een vuiltje onder de screen protector zit kan je het beste wat plakband pakken en hiermee het scherm optillen (zo voorkom je meer vlekken, vouwen, etc.). Vervolgens plaats je een tweede stukje plakband onder de protector (waar het vuiltje zich bevind). Zo krijg je het vuiltje gemakkelijk weg.
Deze persoon laat alle ins en outs zien over het aanbrengen van een screen protector.
is er iemand die een switcheasy coverbuddy bij appelhoes.nl heeft besteld en hem heeft ontvangen? Ik zit te dubben tussen de coverbuddy en de Belkin snap shield secure maar de levertijd zal voornamelijk de doorslag geven. Nu zie ik bij appelhoes in de tekst nog steeds Binnenkort leverbaar staan bij de groene variant, echter onderaan bij het voorraad icoontje staat: ruim op voorraad. Dus ik denk dat ik morg deze toch maar bestel. Iemand inderdaad ook al eentje ontvangen?
edit: @Draakje dus de voorraad indicatie bij appelhoes zou onjuist moeten zijn? (is bij 2 of 3 kleuren ruim op voorraad)
edit: @Draakje dus de voorraad indicatie bij appelhoes zou onjuist moeten zijn? (is bij 2 of 3 kleuren ruim op voorraad)
[ Voor 11% gewijzigd door CyPh op 04-04-2012 00:36 ]
Uw advertentie hier?
Coverbuddys zijn nog niet leverbaar in Nederland. Gaat nog wel x weken duren heb ik vernomen vanwaar ik m besteld heb.
[ Voor 43% gewijzigd door Draakje5 op 04-04-2012 00:08 ]
hmmm lezen ze hier mee? Nu is hij niet meer op voorraad en staat er verwachte levering 6 april 
edit: @ hieronder. Ik heb een screenprotector, maar puur om het feit dat de grootste gebruiker van onze iPad onze zoon van 16 maanden is. (Die facetimed graag met alle oma's en opa's en ooms
)
Die weet alleen helaas niet wat verstandig omgaan is.
edit: @ hieronder. Ik heb een screenprotector, maar puur om het feit dat de grootste gebruiker van onze iPad onze zoon van 16 maanden is. (Die facetimed graag met alle oma's en opa's en ooms
Die weet alleen helaas niet wat verstandig omgaan is.
[ Voor 56% gewijzigd door CyPh op 04-04-2012 08:44 ]
Uw advertentie hier?
Een case ok, maar ik heb nooit zo goed begrepen waarom mensen ook nog screenprotectors gebruiken.
Als je een beetje voorzichtig doet met je apparaat komen er helemaal geen krassen op en je hebt de meest optimale gebruikerservaring. Ik heb al sinds eind 2010 een iphone4 in gebruik zonder case en zonder screenprotector dus helemaal "kaal", heb alleen wat krassen op de achterkant omdat je hem toch moet neerleggen maar helemaal niets op de voorkant. Blijft toch een gebruiksvoorwerp geen sieraad.
Gewoon verstandig gebruiken scheelt al een hoop.
Als je een beetje voorzichtig doet met je apparaat komen er helemaal geen krassen op en je hebt de meest optimale gebruikerservaring. Ik heb al sinds eind 2010 een iphone4 in gebruik zonder case en zonder screenprotector dus helemaal "kaal", heb alleen wat krassen op de achterkant omdat je hem toch moet neerleggen maar helemaal niets op de voorkant. Blijft toch een gebruiksvoorwerp geen sieraad.
Gewoon verstandig gebruiken scheelt al een hoop.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik vind persoonlijk een screenprotector ook overbodig, maar ik wil wel altijd iets hebben waar ik het apparaat in kan opbergen zodat deze krasvrij blijft.
[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 04-04-2012 09:56 ]
Snap ik, maar ik heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen om ooit een screenprotector bubblevrij ergens op te krijgen. Of als het wel lukt, dan zit er net weer ergens een stofje ofzo.PixellBox schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:09:
@ Matthijst,
Voor iOS apparaten is het ook niet nodig vind ik: iPhone schermen zijn stevig zat, daar moet je goed je best doen om er een kras op te krijgen.
iPad zit een (smart)cover overheen dus dan is krassen ook bijna niet mogelijk.
Verwijderd
Naar aanleiding van jou comment eens even gaan kijken naar de DODO voor de iPad 3. Deze zag er erg goed uit! Heb ook via een vriend een korting van 10% gekregen. Na mijn bestelling kreeg ik deze korting ook om aan iemand anders te geven, dus mocht er interesse zijn, PM me maar!AntraXxX schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:11:
[...]
Een DODOcase.
-edit-
Ben benieuwd!
Heb de set van Smart cover en back cover op ebay ook maar besteld. Paar uur later al verzonden, dus ergens volgende week in huis. Ben benieuwd voor 18,- inclusief verzendkosten.
bij http://www.geckocovers.com/apple-ipad-hoes-p-83.html Let op De zwarte is qua uitvoering sinds vorige gewijzigd. Bekijk goed de plaatjes van de zwarte en de rode!!
Ik heb nog net op de tijd de zwarte (die hetzelfde was als de rode nu) binnen gekregen.
Bing
Ziet er goed uit, heb gelijk een witte besteld voor m'n zwarte ipadRaimon89 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:38:
[afbeelding]
[afbeelding]
Net mijn Melkco Leather Snap Cover iPad 3 van appelhoes.nl binnengekregen maar ben tot nu toe nog niet echt tevreden. een hoek wil gewoon niet "snappen" waardoor de case niet helemaal vast zit (zit er net overheen rechterbovenhoek), ook staat de achterkant een beetje bol en dus los van de iPad zelf. Lijkt me niet echt de bedoeling?
Ze kunnen wel mooi zeggen dat de iPad 3 helemaal past in een 2 case maar daar lijkt het niet op, denk dat er in die half losse hoek wat spanning op moet blijven staan zodat hij er later helemaal over past? Even kijken of het wat word maar anders maar ruilen!
Edit; hij zit er toch helemaal op! Moest wat kracht zetten maarja. Nu hopen dat het leer een heeeeeeeeel klein beetje "rekt" zodat hij wat strakker zit (zoals eerder vermeld)
Ze kunnen wel mooi zeggen dat de iPad 3 helemaal past in een 2 case maar daar lijkt het niet op, denk dat er in die half losse hoek wat spanning op moet blijven staan zodat hij er later helemaal over past? Even kijken of het wat word maar anders maar ruilen!
Edit; hij zit er toch helemaal op! Moest wat kracht zetten maarja. Nu hopen dat het leer een heeeeeeeeel klein beetje "rekt" zodat hij wat strakker zit (zoals eerder vermeld)
[ Voor 14% gewijzigd door no00waa op 04-04-2012 19:17 ]
Verwijderd
Ik zit te twijfelen tussen de SwitchEasy Coverbuddy (clear) en de Belkin Snapshield Secure (clear). Ik ga dit combineren met de smartcover. Welke van beide backcases zouden jullie nemen?
(Ik weet dat de SwitchEasy pas rond 6 april beschikbaar is)
Wacht maar enkele daagjes, dan zit die beterno00waa schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:03:
Net mijn Melkco Leather Snap Cover iPad 3 van appelhoes.nl binnengekregen maar ben tot nu toe nog niet echt tevreden. een hoek wil gewoon niet "snappen" waardoor de case niet helemaal vast zit (zit er net overheen rechterbovenhoek), ook staat de achterkant een beetje bol en dus los van de iPad zelf. Lijkt me niet echt de bedoeling?
Ik heb vandaag de combi Belkin SnapShield clear en Smartcover binnen gekregen, en dat is echt een mooi setje! Ik zie dat die SwitchEasy van doorzichtig plastic is, wat volgens mij vrij snel gaat krassen en vrij glad kan zijn, de Belkin is mat, wat minder snel krassen laat zien en iets meer houdvast heeft.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:54:
Ik zit te twijfelen tussen de SwitchEasy Coverbuddy (clear) en de Belkin Snapshield Secure (clear). Ik ga dit combineren met de smartcover. Welke van beide backcases zouden jullie nemen?
Verwijderd
Ik dacht precies hetzelfdeJ0ey schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:23:
[...]
Ik heb vandaag de combi Belkin SnapShield clear en Smartcover binnen gekregen, en dat is echt een mooi setje! Ik zie dat die SwitchEasy van doorzichtig plastic is, wat volgens mij vrij snel gaat krassen en vrij glad kan zijn, de Belkin is mat, wat minder snel krassen laat zien en iets meer houdvast heeft.
Maar jij hebt dus niet de secure versie, bepaalde reden voor?
Vond het er niet zo mooi uit zien en vind het persoonlijk niet echt nodig, als ik de smartcover niet gebruik haal ik hem er gewoon af ipv achterop te houden. En bij Appelhoes.nl is de normale voor 18,95 (geloof ik) te krijgen, vind ik een mooi prijsje.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:17:
[...]
Ik dacht precies hetzelfde
Maar jij hebt dus niet de secure versie, bepaalde reden voor?
Ja tof zijn ze he!Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:37:
[...]
Naar aanleiding van jou comment eens even gaan kijken naar de DODO voor de iPad 3. Deze zag er erg goed uit! Heb ook via een vriend een korting van 10% gekregen. Na mijn bestelling kreeg ik deze korting ook om aan iemand anders te geven, dus mocht er interesse zijn, PM me maar!
Ben benieuwd!
Heb je een case met camera hole besteld of zonder?
Weet iemand of TPU en/ of een hardcase (van eBay) voor de iPad 2 op ''the new'' iPad 3 past?