• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11 18:00
BackSlash schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:56:
[...]

Yep :) Had hiervoor eentje gekocht voor 40 euro... merk was dacht ik Puro, maar die smartcover werkte niet... wat voor mij reden was hem terug te brengen. Samen met de MediaMarkt verkoper kwamen we erachter dat geen enkele smartcover van dat merk (Puro) werkte op de iPad 3.. Blijkbaar te vluchtig op de markt gebracht.

Deze van Gear4 werkte direct probleemloos, en voelde kwalitatief ook nog beter aan. Hij ziet er op het eerste oog verder hetzelfde uit als die Melkco, alleen is het geen leer maar wat anders. Hij past verder perfect.
Super, dank, ga ik die ook halen, was altijd erg tevreden over die case. Groot voordeel vind ik dat in niet bulky is, en dat de frontcover in twee ongelijke delen inklapt.

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 13:02
Ja dat waren ook voor mij de redenen om deze te nemen... Dun, smartcover functionaliteit, achterkant goed beschermt en voelt kwalitatief fijn en stevig aan.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 16:23

psy

voodoo077 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:41:
Ik overweeg eigenlijk de Switcheasy Canvas of de Griffin intellicase Folio.
Lees hier vrij veel negatief over de Canvas.
Iemand ervaring met de Griffin?
Of toch de Canvas nemen maar dan 2012 versie?

Zoniet voor degenen die de gecko hebben gekocht http://www.geckocovers.com/apple-ipad-hoes-p-83.html
is dat zwart wel zwart?
Kan een goedkoper alternatief worden dan.

Thanks!
De Gecko is net binnengekomen. Ben er bijzonder content mee.
Sluiting werkt ook goed.
Zwart is inderdaad zwart. Wat foto's;

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120327/494157.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120327/494160.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120327/494162.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120327/494164.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120327/494167.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120328/494641.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 28-03-2012 07:30 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Mooie hoes, hoor!

• psy

psy

Begrijp ook niet waarom ze niet wat duidelijker foto's op hun website hebben staan, kleine moeite toch?
Hij is trouwens weer 29,95 incl verzending in plaats van 32,95.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik mis nog een foto de achterkant :D Werkt de automatische aan uit functie via deze hoes.

• psy

psy

Klopt die foto heb ik wel maar was ik vergeten :)
Zal hem morgen nog even posten.

En ja de automatische aan/uit werkt.

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-10 16:11
[quote]psy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Sluiting werkt ook goed.

Ziet er goed uit. Ik heb hem ook net besteld, hoe lange levertijd had jij?

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
jps110 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:43:
[...]

Sluiting werkt ook goed.

Is gewoon voor 5 uur in de middag besteld, morgen binnen. Dus heb je hem donderdag;)

• alwaysleft
psy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Sluiting werkt ook goed.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Vraagje, heb hem ook. 1 ding is minder, hoe gebruik je hem tijdens gebruik op de bank. Want dan is die voorhoes irritant. Waar doe jij die flap dan?

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11 18:00
Kun je die flap dan niet helemaal omklappen?

• alwaysleft
rinkel schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:09:
Kun je die flap dan niet helemaal omklappen?
Jawel, maar heb het idee dat de flap dan teveel strecht. Meer dat idee?

• psy

psy

(Achterkant foto is toegevoegd.)
alwaysleft schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:40:
[...]

Jawel, maar heb het idee dat de flap dan teveel strecht. Meer dat idee?
Ja dat omklappen stretcht inderdaad een beetje. Het is wel wat flexibel en nieuw dus echt lekker gaat het niet. Dus dat ben ik wel met je eens. Maar is dat niet inherent aan het soort hoes vraag ik me af. Als er meer speling zou zijn zou dat weer slecht zijn voor de pasvorm. Ik vraag me wel af hoe dat bij andere hoesjes is.

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Neem aan dat iemand van jullie wel de Miniot Cover heeft?
Erg mooie cover van Nederlandse makelij!

Ik hoor verhalen dat de oudere geneneraties van de SmartCover van Apple niet passen op de nieuwe iPad vanwege de veranderde polariteit van de magneten in de nieuwe iPad.

Is dit ook zo met deze eerste versie van de Miniot (dus niet die nieuwere MK2)?

Gaat dus gewoon goed passen / blijven zitten?

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11 15:13
Zitten er ook van die magneten in?

Sorry antwoord stond al wat verder ....
psy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Sluiting werkt ook goed.

[ Voor 7% gewijzigd door bing69 op 28-03-2012 09:47 ]

Bing

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11 15:52
Tha BasZ schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:37:
Neem aan dat iemand van jullie wel de Miniot Cover heeft?
Erg mooie cover van Nederlandse makelij!

Ik hoor verhalen dat de oudere geneneraties van de SmartCover van Apple niet passen op de nieuwe iPad vanwege de veranderde polariteit van de magneten in de nieuwe iPad.

Is dit ook zo met deze eerste versie van de Miniot (dus niet die nieuwere MK2)?

Gaat dus gewoon goed passen / blijven zitten?
Zat even een review te bekijken van de cover die je noemt. Ben je ervan op de hoogte dat er geen "scharnier" op zit en de cover bij openen van de iPad loslaat? Zie: YouTube: Miniot Cover for iPad 2 Quick Review

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Kaspers schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:19:
[...]

Zat even een review te bekijken van de cover die je noemt. Ben je ervan op de hoogte dat er geen "scharnier" op zit en de cover bij openen van de iPad loslaat? Zie: YouTube: Miniot Cover for iPad 2 Quick Review
De vraag is eigenlijk niet voor mij, maar voor mijn zusje.
Die heeft al een iPad 2 en zo'n cover.
Ze krijgt een nieuwe iPad ("3") en vroeg ze af of dr cover nog gaat werken / kleven.

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
mauricedb schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Die combinatie heb ik nu (zojuist binnen gekregen). Die backcover is origineel voor de iPad 2, maar hij past nog maar net (met een beetje stoeien) om de iPad 3. Ik ga zometeen even een mailtje sturen want hij sluit niet helemaal super aan omdat die dus normaal voor de iPad 2 is, terwijl er op de productpagina staat dat die voor de iPad 3 is.

Edit: Mailtje terug van Appelhoes:

[...]

Daarnaast raden ze aan om de hoes enkele dagen te gebruiken om te kijken of het misschien vanzelf oplost, ik ben benieuwd. Mocht het niet verhelpen, dan kan ik 'm omruilen, prima service dus.
Ik heb ook deze hoes gekregen via Appelhoes en moest wel een beetje kracht zetten om deze hoes er omheen te krijgen. De speling maakt me niet zo veel uit. Vroeg me eerder af of het schadelijk is voor de iPad om een hoes te hebben die zo strak is. Wat is jou idee daarbij?

• voodoo077
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-10 12:50
jps110 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:43:
[...]

Sluiting werkt ook goed.

Ook besteld.
Bedankt voor de leuke foto's - ziet er inderdaad knap uit voor die prijs!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-11 09:49
Weet iemand wat nu de beste case is voor the new iPad?

Zelf vind ik deze wel mooi: http://www.appelhoes.nl/W...e-iPad-3-Folio-Black.html

[ Voor 79% gewijzigd door DeEindbaas op 28-03-2012 16:33 ]

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
LoneWolf schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:19:
Tip: BCC heeft de originele apple smartcovers in leer voor 29,95!
Top tip, zojuist mijn twee bestelde smartcovers gehaald (1x een gewone en een leren, daar was het voordeel helemaal top :P) en ze hingen nu inderdaad voor de normale prijs in het rek.
Daarbij gelijk mijn Gear4 hoesje teruggebracht, door de clip op de achterkant waar de frontcover achter haakt is hij zeer irritant neer te leggen en bovendien sloot de bovenkant niet mooi aan op het oppervlak van de iPad. Nu met een losse backcover en een smartcover van de BCC voor dezelfde prijs een prima oplossing ;)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

mauricedb schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:51:
[...]
Die -Melkco Snap- combinatie heb ik nu (zojuist binnen gekregen). Die backcover is origineel voor de iPad 2, maar hij past nog maar net (met een beetje stoeien) om de iPad 3. Ik ga zometeen even een mailtje sturen want hij sluit niet helemaal super aan omdat die dus normaal voor de iPad 2 is, terwijl er op de productpagina staat dat die voor de iPad 3 is.

Edit: Mailtje terug van Appelhoes:
[...]

Daarnaast raden ze aan om de hoes enkele dagen te gebruiken om te kijken of het misschien vanzelf oplost, ik ben benieuwd. Mocht het niet verhelpen, dan kan ik 'm omruilen, prima service dus.
En, bevalt de hoes een beetje? Heb je toevallig ook de Apple Camera connector, en past deze erin zonder de hoes eraf te halen? Dank.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 10:47
Weet iemand of de apple smart cover volledig plat tegen de achterkant kan? Namelijk nergens een afbeelding of video gezien waarbij de smart cover tegen de achterkant zit.

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-11 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:03:
[...]

En, bevalt de hoes een beetje? Heb je toevallig ook de Apple Camera connector, en past deze erin zonder de hoes eraf te halen? Dank.
en
tescione schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:14:
[...]

Ik heb ook deze hoes gekregen via Appelhoes en moest wel een beetje kracht zetten om deze hoes er omheen te krijgen. De speling maakt me niet zo veel uit. Vroeg me eerder af of het schadelijk is voor de iPad om een hoes te hebben die zo strak is. Wat is jou idee daarbij?
Nu de hoes er een ruime dag omheen zit, merk ik dat die er nu beter omheen zit (lees: er zit bijna geen speling meer in, wat ik gister wel echt had). Lijkt mij niet dat het schadelijk is, het enige wat kan gebeuren is dat je de hoekjes van de iPad een beetje beschadigd, bij het omdoen van de hoes omdat je toch wel echt kracht moet zetten om die hoekjes eromheen te doen. Ik heb dat nu namelijk wel links onderaan (wel heel minimaal, maar blijft toch jammer). Verder ben ik er blij mee, super mooi hoesje :D Als die er makkelijker omheen zou gaan (en dus echt voor de iPad 3 zou zijn gemaakt), dan had ik 'm 5 sterren gegeven.

@ de_dexter, geen id, ik heb niet zo'n connector.

• tomic
  • Laatst online: 28-10 15:26

tomic

Smexylittlebabe!

2Dutch schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:27:
Dit hele topic door lopen spitten..mijn iPad1 kreeg een Cyber Acoustics case: Ziet er nog steeds perfect uit, maar is wel een beetje saai, dat all leather lookje. Dus van de "zuster" toko Maroo de Mana case maar besteld zonet (linkje), zal even laten weten hoe rap ie binnenkomt + wat mijn eerste indrukken (en latere ervaringen) zijn :) Als dat net zo goed is als bij de leren case, kan ik ermee door tot de "iPad 5" :P

Hou wel van een fris groen kleurtje en 80' ;)
Heb je deze hoes ook echt daar bij maroo.com besteld? Of bij een NL webwinkel. Ik wil er namelijk ook 1 gaan doen maar wil even weten of ze goed zitten (foto's zouden fantas zijn) en hoelang de levertjid intl. is.

Toch maar een weblog?

Verwijderd

DarkFly schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:20:
[...]

En bedankt :+ Goed, de prijs is misschien wel een aanwijzing, maar ze doen er wel alles aan om het erop te laten lijken dat het gaat om de echte Smart Cover (de foto's, het filmpje, nergens vermelden dat het onjuist). Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dit wel degelijk heel bewust doen, in de verwachting/hoop dat mensen bestellen in de veronderstelling een Smart Cover van Apple te bestellen.

Verschuilen achter het argument 'de prijs laat wel zien dat het nep is' doet niet af aan de indruk die ze overduidelijk wel proberen te wekken. Bovendien kan een prijs ook gewoon een aanbieding zijn.

Verder geeft de hele shop niet meteen een betrouwbare indruk. Bij meer producten laten ze het lijken alsof het originele producten zijn, terwijl dat (gelet op de prijzen) hoogstwaarschijnlijk ook goedkope namaak is. Verder wordt in de algemene voorwaarden verwezen naar de handelsnaam www.vechtstreekcommunicatie.nl. Volgens SIDN is die domeinnaam nog gewoon vrij.
Om even de onduidelijkheid de wereld uit te helpen:
Ik ben Michiel, de eigenaar van i-like.nu
De website staat nog in zijn kinderschoenen.
Het bedrijf vechtstreek communicatie is in december 2011 opgericht en kvk geregistreerd.
Het domein www.vechtstreekcommunicatie.nl is inderdaag nog niet geregistreerd, dit gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. De algemene voorwaarden moeten nog gefine-tuned worden.
Inmiddels staat er bij de Smart Covers dat deze niet origineel zijn.
De Covers functioneren zoals de originele, op het oog is er geen verschil. Wel is er iets dunner materiaal gebruikt. Er zijn nog geen klachten binnen gekomen over niet functionerende covers.
Een ideale kans dus om een Smart Cover te bemachtigen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De producten worden rechtstreeks geimporteerd uit China, maar wel op kwaliteit getest voordat deze de webshop op gaan.
Wij proberen onze producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden om te kunnen groeien als webshop.
Binnenkort komen er ook verschillende accessoires voor the new iPad online.
Wij zijn te volgen op facebook: http://www.facebook.com/pages/i-likenu/242522475831921
Vragen kunt u stellen op het mailadres: info@i-like.nu

• Draakje5
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:09:
[...]

Het bedrijf vechtstreek communicatie is in december 2011 opgericht en kvk geregistreerd.
Het domein www.vechtstreekcommunicatie.nl is inderdaag nog niet geregistreerd, dit gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. De algemene voorwaarden moeten nog gefine-tuned worden.
De Covers functioneren zoals de originele, op het oog is er geen verschil. Wel is er iets dunner materiaal gebruikt. Er zijn nog geen klachten binnen gekomen over niet functionerende covers.
Een ideale kans dus om een Smart Cover te bemachtigen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De producten worden rechtstreeks geimporteerd uit China, maar wel op kwaliteit getest voordat deze de webshop op gaan.
Wij proberen onze producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden om te kunnen groeien als webshop.
Wij zijn te volgen op facebook: http://www.facebook.com/pages/i-likenu/242522475831921
Ik stel voor dat jullie de filmpjes van Apple en de afbeeldingen van de Apple smart covers verwijderen aangezien dit voor verwarring zorgt en uiteindelijk, is het niet het product wat de klant in huis krijgt.

Een klant die een klacht stuurt is een klant die je nog als klant kan behouden. Een klant die geen klacht instuurt maar wel ontevreden is heb je verloren. ;)

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-11 14:57
Heb m'n fabrix case binnen, zit niet zo strak als heb gelezen, echter is de ipad vast te zetten met een ingenaaide flap.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Draakje5
NoepZor schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:34:
Heb m'n fabrix case binnen, zit niet zo strak als heb gelezen, echter is de ipad vast te zetten met een ingenaaide flap.
foto.

Ben nog op zoek naar een case voor mijn iPad.

Een die goed te gebruiken is tijdens het spelen van leuke spelletjes zoals shooters op de ipad. En tegelijkertijd stijlvol.

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 28-03-2012 22:39 ]

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08 16:41
mauricedb schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:24:
[...]

en

[...]

Nu de hoes er een ruime dag omheen zit, merk ik dat die er nu beter omheen zit (lees: er zit bijna geen speling meer in, wat ik gister wel echt had). Lijkt mij niet dat het schadelijk is, het enige wat kan gebeuren is dat je de hoekjes van de iPad een beetje beschadigd, bij het omdoen van de hoes omdat je toch wel echt kracht moet zetten om die hoekjes eromheen te doen. Ik heb dat nu namelijk wel links onderaan (wel heel minimaal, maar blijft toch jammer). Verder ben ik er blij mee, super mooi hoesje :D Als die er makkelijker omheen zou gaan (en dus echt voor de iPad 3 zou zijn gemaakt), dan had ik 'm 5 sterren gegeven.

@ de_dexter, geen id, ik heb niet zo'n connector.
Heb zojuist weer even de hoes verwijderd en opnieuw bevestigd. Je merkt inderdaad dat het makkelijker gaat dan in het begin dus ik houd hem. :D

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb deze besteld: http://www.koopikonline.nl/gb02419-black.html
Ik ben benieuwd :)

iPad in deze hoes ziet er neutraal uit, zakelijk. En toch goedkoop.

[ Voor 30% gewijzigd door SvMp op 28-03-2012 22:58 ]

• Draakje5
SvMp schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:57:
Ik heb deze besteld: http://www.koopikonline.nl/gb02419-black.html
Ik ben benieuwd :)

iPad in deze hoes ziet er neutraal uit, zakelijk. En toch goedkoop.
Meh.. Zakelijk issie handig en leuk. Om leuk met je iPad te spelen lijkt ie me niet erg gebruiksvriendelijk.

Goedkoop is die zeker.
Maar leg mij eens één ding uit! Waarom een tablet van honderden euro's kopen, en geen kwaliteits accessoires willen kopen van een paar tientjes?

Het is zonde om je iPad te beschermen in een goedkope hoes.

[ Voor 23% gewijzigd door Draakje5 op 28-03-2012 23:28 ]

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
Zo heb denk ik eindelijk een goede case voor mijn iPad 2 gevonden. Voldoende bescherming en toch redelijk licht. Ben voor de Skechit gegaan omdat deze in Nederland goed beschikbaar en daarnaast goedkoop is.
Enig nadeel is dat hij van rubber/plastic gemaakt is. Andere zijn van leer, wat toch luxer aanvoelt.

De Skechit Flipper:

Afbeeldingslocatie: http://www.skechit.com/images/sfMedia/active/item/3Flipper_iPad2_Black_Front_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.skechit.com/images/sfMedia/active/item/2Flipper_iPad2_Black_Back_large.jpg

Ook in andere kleuren beschikbaar. http://www.skechit.com/en/shop/item/flipper

Andere cases die ik op het oog had:

Targus Click-In Duur
Nataal Svelte Beschermt het speakergedeelte niet
Invision Grey Niet in NL verkrijgbaar.

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-11 09:49
Ik heb gister voor de "New iPad" de Puro Booklet cover gekocht, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg blij ermee ben.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipadtoday.nl/media/catalog/product/cache/11/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/ipad2bookcblk_gallery_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ipadtoday.nl/media/catalog/product/cache/11/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/ipad2bookcblk_gallery_1.jpg

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Draakje5 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:08:
Waarom, als het doet wat het moet doen? Ik ben sowieso al niet zo van de hoesjes omdat ik het ronduit lelijk vind. Bovendien is zo'n apparaat na 2 jaar toch afgeschreven en krijg je er amper wat voor, of ie nou krasjes heeft of niet. Ik heb een silicon skin van 20 euro en dat is in hoofdzaak voor de stroefheid zodat ie beter op m'n hand ligt. En als hij z'n kunstleren mapje van 25 euro mooi vindt, is daar niks mis mee :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
[...]

Mijn complimenten dat je reageert. Dit laat zien dat je het serieus neemt. Probeer wel nog eigen foto's van de covers te plaatsen, in plaats van reclamemateriaal van Apple. Niet alleen wek je daardoor de indruk 'officiële' covers te leveren, maar met het gebruik van de foto's schendt je ook de nodige rechten. Als ze willen kan Apple eenvoudig van je eisen dat je de foto's verwijderd.

Tip: je hebt vechtstreekcommunicatie.nl geregistreerd als handelsnaam bij de KvK. Aangezien deze handelsnaam overeenkomt met een domeinnaam zou ik deze wel vastleggen, nu kan een ander ermee vandoor gaan en zich makkelijk uitgeven als jou. Ze registreren de domein, zetten er jou KvK-nummer bij om het authentiek te laten lijken en ze kunnen doen wat ze willen.
Loop verder je voorwaarden (en privacyreglement e.d.) even goed door, gebruik waarnodig gewoon i-like ipv Vechtstreek Communicatie, dit is veel duidelijker. Nu lijkt het soms alsof de voorwaarden van een andere website zijn geplukt.

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 22:33
Ik gebruik een grijze poly smart cover van Apple in combinatie met een TPU backcover. De backcover gewoon besteld op eBay. Goedkoop en werkt prima! Ik vind de structuur fijn aanvoelen. Vind het geheel er netjes uitzien.

[ Voor 13% gewijzigd door Micheeels op 29-03-2012 12:52 ]

• Kaspers
Kaspers schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:22:
Jup daar heb je gelijk in. Ik heb echter al een originele smart cover dus heb het volgende product bij appelhoes besteld: http://www.appelhoes.nl/W...p-Cover-iPad-3-Black.html

Lijkt me wel een decent merk en zo'n zwarte lederen backcover zal vast niet misstaan op een zwarte iPad.
Behoud je in ieder geval nog de mogelijkheid de iPad zonder dat vervelende - mag ik het zo noemen? Ja ik mag het zo noemen, - front lid te gebruiken wanneer je het apparaat vanuit je hand aan het gebruiken bent.

[afbeelding]
Allright, erg tevreden over de back cover. Zit er strak omheen, het leer voelt lekker stroef aan en vind het een erg nette prijs voor een dergelijk lederen accessoire.

Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/2459/imageqpf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/7163/imagegyml.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img571.imageshack.us/img571/7866/imagerll.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/2541/imagelrq.jpg

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:52
[...]

Zo goedkoop mogelijk die covers haal jij bij aliexpress voor rond de $10 en bij sommige krijg je er zelfs nog 2. Het is maar wat je goedkoop noemt, en adverteren met je website is hier ook niet de bedoeling lijkt me.

Verwijderd

NotSoSteady schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Zo goedkoop mogelijk die covers haal jij bij aliexpress voor rond de $10 en bij sommige krijg je er zelfs nog 2. Het is maar wat je goedkoop noemt, en adverteren met je website is hier ook niet de bedoeling lijkt me.
ik heb mijn covers ook besteld in china voor een goedkopere prijs :) maar goed iedereen probeert wat te verdienen en het enige voordeel is dat je meer betaald :P maar wel sneller je spullen hebt (hoop ik tenminste)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41

Exirion

Gadgetfetisjist

NotSoSteady schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:27:
Zo goedkoop mogelijk die covers haal jij bij aliexpress voor rond de $10 en bij sommige krijg je er zelfs nog 2. Het is maar wat je goedkoop noemt
Je praat onzin. Natuurlijk zijn inkoopprijzen laag, maar je hebt ook nog met transportkosten en importheffingen te maken als je er meerdere koopt. Voor 16.95 hoef je je niet bekocht te voelen als zo'n ding in Azie voor $10 wordt aangeboden. Beetje onzinnige aanval op iemand die wat winst maakt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Exirion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:37:
[...]

Je praat onzin. Natuurlijk zijn inkoopprijzen laag, maar je hebt ook nog met transportkosten en importheffingen te maken als je er meerdere koopt. Voor 16.95 hoef je je niet bekocht te voelen als zo'n ding in Azie voor $10 wordt aangeboden. Beetje onzinnige aanval op iemand die wat winst maakt.
+1

Of melk jij ook zelf je melk bij de boer om hoek, want och och, waarom zal Campina winst mogen maken.

Zo typisch Nederlands, alles moet een dubbeltje kosten en de ander mag vooral geen winst maken. :O

• NotSoSteady
Exirion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:37:
[...]

Hij wil mij wijsmaken dat het goedkoop is wat het dus niet is, ten tweede is adverteren van je producten promoten hier niet toegestaan, ten derde worden die dingen worden gratis verzonden en vanwege de lage prijs hoef je helemaal niks te betalen. Ook gebruikt de website stock foto's van Apple, video van een officieel Apple product, maar nee hoor commentaar mag je hier niet hebben. En het domein; mijnwinkel.nl :'( .

En het is ook nog eens illegaal ivm patenten, Apple is in ieder geval al ingelicht.

Hoewel we schaamteloze advertenties inderdaad niet toestaan, is wannabe-mod gedrag ook niet gewenst. We hebben hier een flink aantal mods om het forum in goede banen te leiden, en een TR functie voor de gebruikers die ons daar -gelukkig- bij helpen. Gebruik de TR functie.

[ Voor 37% gewijzigd door Whieee op 29-03-2012 21:51 ]

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Heb zelf deze sinds 2 dagen, werkt perfect!

http://www.ebay.co.uk/itm...1497.l2649#ht_1976wt_1199

Tip: Mail de verkoper of er iets gedaan kan worden aan de verzendkosten, heb de mijne gekregen voor 6 pond verzendkosten ipv 10.

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik ben ook in de running voor de nieuwe iPad (m'n eerste) en ben uiteraard ook aan het rondkijken voor een goede maar praktische bescherming. Ik zie dat veel tweakers kiezen voor een oplossing waarbij ook de achterkant van de iPad ingepakt zit. Het lijkt mij echter, dat als je de achterkant niet vrij laat, de iPad z'n warmte niet goed kwijt kan, en laat deze nieuwe uitvoering dat nu blijkbaar wel nodig hebben.

Zou het volledig inpakken van je iPad niet ten koste kunnen gaan van de levensduur (van de accu bijvoorbeeld)?

• psy

psy

Goed punt. Ik denk dat je er verstandig aan doet om hem eruit te halen als je merkt dat hij erg warm wordt.
Maar meestal zal hij koel blijven, tenminste bij normaal gebruik. Ga je echter de videokaart veel belasten is het iets waar je misschien rekening mee zou moeten houden.

• SvMp
  • Niet online
Draakje5 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:08:
[...]

Meh.. Zakelijk issie handig en leuk. Om leuk met je iPad te spelen lijkt ie me niet erg gebruiksvriendelijk.

Goedkoop is die zeker.
Maar leg mij eens één ding uit! Waarom een tablet van honderden euro's kopen, en geen kwaliteits accessoires willen kopen van een paar tientjes?

De hoes die ik heb besteld is een paar tientjes. Was normaal 49 euro, maar wordt niet meer gemaakt. Daarom lastig te krijgen, maar dan zijn ze vaak wel afgeprijsd. Rond de 50 euro vind ik wel de limit. De iPad 2 kost 399, 12,5% van dat bedrag aan een hoes uitgeven lijkt mij meer dan genoeg.

De reden dat ik niet voor een andere hoes heb gekozen ligt niet bij het geld. Dit is de enige die ik mooi vind. Helaas zit er wel een gat voor de camera, maar dat hebben ze allemaal. Alsof ik met zo'n cameraatje serieus wat ga doen. Ik vind weinig hoezen mooi. Ik wil iets neutraals, met het uiterlijk van een schrijfmap, en dat is lastig te vinden.

Goedkoop is trouwens niet altijd slecht, in tegendeel.
Exirion schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:11:
[...]

Waarom, als het doet wat het moet doen? Ik ben sowieso al niet zo van de hoesjes omdat ik het ronduit lelijk vind. Bovendien is zo'n apparaat na 2 jaar toch afgeschreven en krijg je er amper wat voor, of ie nou krasjes heeft of niet. Ik heb een silicon skin van 20 euro en dat is in hoofdzaak voor de stroefheid zodat ie beter op m'n hand ligt. En als hij z'n kunstleren mapje van 25 euro mooi vindt, is daar niks mis mee :)
Daarnaast zie ik zo'n iPad als gebruiksvoorwerp. Inderdaad, na 2 jaar is zo'n apparaat nog weinig waard. Enige bescherming is nodig, omdat ik de iPad heb gekocht voor op reis, en zal op de fiets meegenomen worden naar de meest afgelegen oorden. Maar elk krasje voorkomen is niet mijn doel.

[ Voor 28% gewijzigd door SvMp op 29-03-2012 21:31 ]

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

jasjenl

Liab A Tymo

Tweedehands iPads gaan voor nog best redelijk forse prijzen weg, een iPad 1 16 gb wifi brengt bijv. nu nog met gemak 200 euro op. Dus dat zo'n apparaat na 2 jaar nog maar weinig waard is kan ik het niet helemaal mee eens zijn.

• SvMp
  • Niet online
jasjenl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:39:
Tweedehands iPads gaan voor nog best redelijk forse prijzen weg, een iPad 1 16 gb wifi brengt bijv. nu nog met gemak 200 euro op. Dus dat zo'n apparaat na 2 jaar nog maar weinig waard is kan ik het niet helemaal mee eens zijn.
Daar heb je gelijk in. Ik begrijp echter niet waarom ze voor dat soort prijzen weggaan. iPad 1 van 2 jaar oud? Wat mij betreft 100 euro als het om een 16 GB WiFi-only gaat. Maar inderdaad ze worden verkocht.

• Draakje5
Schrijven snel af de ipads? Lijkt me niet. Een ipad 2 van 16gb is slechts 80 euro goedkoper dan de nieuwe ipad.

• debeer
  • Laatst online: 28-10 07:56
Zullen we het weer over Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming gaan hebben?
Ik ben zelf nog op zoek naar de Smart Feather of de Macally smartmate.
Ze zijn alleen nog nergens te vinden voor de Ipad3.
Eventueel de Puro Plasma of de Puro Leather cover zou voor mij ook nog een optie kunnen zijn.

debeerzietzevliegen.nl

• NotSoSteady
Draakje5 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:42:
Schrijven snel af de ipads? Lijkt me niet. Een ipad 2 van 16gb is slechts 80 euro goedkoper dan de nieuwe ipad.
Ik heb mijn iPad 2 zonder garantie zelfs nog voor 310 verkocht, MP is your friend.

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Chun schreef op maandag 26 maart 2012 @ 00:40:
[...]

Ik heb de case ook gekocht. De magnetic doet het niet...
Ik heb deze case toch maar gekocht en de magnetic doet het inderdaad niet. Ik heb er geen problemen mee, maar toch (er staat op de verpakking vermeldt dat het zou moeten werken).

Verder is het een mooie case, maar als je hem rechtop wil zetten staat hij niet zo stabiel. Dat was bij de Macally Bookstand van m'n iPad 1 wel het geval. Ook gaat hij best wel snel uit de "gleuf", wat bij m'n vorige case niet het geval was. De sluiting vind ik wel een stuk makkelijker (dat gaat overigens wel met een magneet), dus het lijkt erop dat hij gewoon op de verkeerde plek zit.

• Draakje5
Ik vind nogsteeds wel een beetje dat een apple smart cover bij een ipad hoort. icm dezelfde kleur backcase.

Alhoewel ben ik een beetje bang dat de smart cover de ipad beschadigd..

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 09:37
Ik heb om mijn nieuwe iPad 3 een belkin snap shield smoke, met aan de voorzijde een dark grey smartcover van apple! bevalt me echt heel goed, maakt de iPad niet veel dikker en toch een goede bescherming aan de achter en voorzijde.

Afbeeldingslocatie: http://i472.photobucket.com/albums/rr84/BarackOdrama1/IMG_0165.jpg
GEEN EIGEN FOTO MAAR WEL PRECIES HETZELFDE.

[ Voor 7% gewijzigd door Fenergy op 30-03-2012 14:01 ]

• Draakje5
Fenergy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:01:
Ik heb om mijn nieuwe iPad 3 een belkin snap shield smoke, met aan de voorzijde een dark grey smartcover van apple! bevalt me echt heel goed, maakt de iPad niet veel dikker en toch een goede bescherming aan de achter en voorzijde.

[afbeelding]
Hoe gaat het afhalen van de smart cover, makkelijk?
En hoe makkelijk kan je de smart cover naar de achterzijde omvouwen, wanneer je bijv een spel aan t spelen bent?

• RDMA

[afbeelding]
Nice, die moet ik hebben! :)

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

[afbeelding]
Waar heb je hem besteld? Ik kan hem nergens op voorraad vinden.

• Draakje5
Denk dat ik lekker transparant ga met de SwitchEasy UltraClear.

• CopyCatz
  • Laatst online: 23:53
ATL schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:56:
[...]

Ik heb dat setje ook, was vorige week bij amazon.de op voorraad (de belkin) maar nu niet meer zo te zien. Ik vermoed dat ze ook voor de nieuwe overschakelen naar de versie met een metalen strip.

• RDMA
ATL schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:56:
[...]

http://maxict.nl/product/...snapshield-clr?btwview=in

Is wel de clear versie..

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik had een vraagje over de Smart Cover. Helaas kan ik het antwoord zo 1-2-3 niet met Google vinden, ondanks dat de vraag volgens mij al wel eerder gesteld zou moeten zijn.
Als je de smart cover bij de nieuwe iPad naar achteren vouwt, sluit deze dan netjes aan op de achterkant? Denk bijvoorbeeld aan het geval dat je de iPad plat op tafel wil leggen. Kan je in dat geval de Smart Cover gewoon naar achteren vouwen of moet je die er dan toch echt af halen?

Edit: Volgende keer eerst beter zoeken, dan vragen. Voor mensen die het antwoord willen weten: https://discussions.apple.../2792919?start=0&tstart=0

[ Voor 23% gewijzigd door DarkFly op 30-03-2012 15:41 ]

• RDMA

• LoneWolf
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Heb voor de achterkant voorlopig een transparante cover van de blokker voor de ipad2 op mijn ipad 3rd gen. Kost 6,99 en past prima. Niet de mooiste (dikke rand), maar wel even functioneel voorlopig, tot er iets meer en betere backcovers goed verkrijgbaar zijn, zoals de incipio smart feather, de macally of de zum.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vandaag een Belkin Snap Shield voor Ipad 3 ontvangen. ZIt een stuk 'makkelijker' om je iPad vergeleken met de Snap Shield '2' welke zeer strak / geforceerd moest worden om te passen (begrijpelijk).

Werkt perfect met smart cover (kun je er gewoon achter vouwen, daar vroeg iemand hierboven naar) en ziet er netjes uit. Ik heb de clear versie genomen, zodat er wat overblijft van het mooie Apple design. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Draakje5
Iemand nog ervaring met het feit of de Smart Covers van Apple afgeven op het scherm of er iets onwenselijks mee doen? Ben bang dat 'ie krassen achterlaat..

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 13:50
Het lijkt erop dat ik mijn iPad maar even niet ga gebruiken (ofja ik wel, maar mijn vriendin niet O+ ) :+

Kan geen fatsoenlijke shield/cases vinden, ze hebben allemaal wel weer een of ander probleem ( hardcases waar scheuren in komen, fronts en backs waarbij je de achterkant er niet achter kan vouwen, leren backs die toch eigenlijk voor de iPad 2 zijn en zodoende niet fatsoenlijk passen ) en zo blijf je bezig!

Fabrix/bliinq sleeves werken voor een iPhone perfect maar toch iets te fragiel (de iPad zelf) buiten deze zachte omgeving.

Misschien maar wachten tot de nieuwe Snap Shield Secure weer leverbaar is i.c.m. smart cover denk ik.

Verwijderd

no00waa schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:16:
Het lijkt erop dat ik mijn iPad maar even niet ga gebruiken (ofja ik wel, maar mijn vriendin niet O+ ) :+

Kan geen fatsoenlijke shield/cases vinden, ze hebben allemaal wel weer een of ander probleem ( hardcases waar scheuren in komen, fronts en backs waarbij je de achterkant er niet achter kan vouwen, leren backs die toch eigenlijk voor de iPad 2 zijn en zodoende niet fatsoenlijk passen ) en zo blijf je bezig!

Fabrix/bliinq sleeves werken voor een iPhone perfect maar toch iets te fragiel (de iPad zelf) buiten deze zachte omgeving.

Misschien maar wachten tot de nieuwe Snap Shield Secure weer leverbaar is i.c.m. smart cover denk ik.
Ik ben ook flink wezen zoeken naar een juiste cover voor mijn iPad 3. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen op deze cover en krijg hem maandag binnen :).

Ben erg benieuwd!

• no00waa
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:54:
[...]

Ik ben ook flink wezen zoeken naar een juiste cover voor mijn iPad 3. Ik ben uiteindelijk terecht gekomen op deze cover en krijg hem maandag binnen :).

Ben erg benieuwd!
Ja die had ik inderdaad ook al gezien, er waren wel meer mensen enthousiast erover hier. Helaas heeft deze dus (blijkbaar) het probleem dan je de voor-cover niet achter de iPad kan vouwen (te weinig rek) en dan heeft het voor mij eerlijk gezegd al niet zo'n zin meer ;w

Anders had ik inderdaad ook deze geprobeerd.

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-10 16:11
no00waa schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:03:
[...]

Ja die had ik inderdaad ook al gezien, er waren wel meer mensen enthousiast erover hier. Helaas heeft deze dus (blijkbaar) het probleem dan je de voor-cover niet achter de iPad kan vouwen (te weinig rek) en dan heeft het voor mij eerlijk gezegd al niet zo'n zin meer ;w

Is ook niet nodig, ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. Op je schoot is het prettig om deze licht gekanteld te hebben, dus met dat kleine driehoekje. Werkt goed.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
no00waa schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:03:
[...]

Deze backplate i.c.m. de originele Apple Cover zou toch in de buurt moeten komen.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Draakje5 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:14:
Iemand nog ervaring met het feit of de Smart Covers van Apple afgeven op het scherm of er iets onwenselijks mee doen? Ben bang dat 'ie krassen achterlaat..
Geef hier geen krassen. Je kunt echter altijd wat vuil op de smartcover krijgen doordat je `m omgevouwen op tafel legt. Dit zou voor krassen kunnen zorgen wanneer iets scherps in je koffer trekt..

Ik heb er zelfs (extra) een nette folie overheen zitten zodat je 100% safe bent.

• Draakje5
Ben nooit zo weg van de folies. Terwijl ik het nog nooit geprobeerd heb, neemi k toch aan dat het ten koste gaat van de gevoeligheid / precisie van het touchscreen.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat gevoeligheid achteruit ging heb ik enkel bij telefoons gemerkt met bijvoorbeeld een invisible shield.
Op de iPad is de gevoeligheid nog steeds perfect. Zelfs een minimale tik (bijvoorbeeld voor de unlock, dat doe ik bijna blind tegenwoordig) werkt perfect. Ik gebruik nu folie van Muvit. Is een matte folie, aangezien ik veel met tl-licht te maken heb op mijn werk. Dat reflecteert anders teveel.

edit; en dat terwijl 1 van mijn vingers niet geweldig werkt op touchscreens. KLinkt gek, maar één van mijn vingers doet het bijna nooit op een touch screen, ofhet nou een printer, copier, koffieautomaat, parkeerautomaat of whatever is. (veel lol mee gemaakt, omdat mensen dachten dat ik ze voor de gek hield "hier houd mijn vinger maar vast en druk! :P )

[ Voor 30% gewijzigd door Michael Knight op 30-03-2012 23:52 ]

• Draakje5
Haha.. Nou ik zit met t grote probleeem dat mn vingers altijd heel stroef zijn. Glijden dus zeer slecht over huet touchscreen af en toe . Vooral na wassen met zeeep.

• debeer
Heb gisteren een cover van Moshi bij MM gekocht, wat een gedrocht van een cover zeg.
Geen succes, cover is van (te) dik siliconen gemaakt, is zwaar en gaat over alle randen van de iPad heen.
Toch maar voor iets anders kijken .

debeerzietzevliegen.nl

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de Gecko of de combi die frankbuurlage liet zien.

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 31-03-2012 11:01 ]

PSN id: NL_SToRM

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-10 13:31
die van Gecko zit heel goed

• SToRM666
Maar als ik het goed lees heeft de Gecko geen magneet in de voorkant zitten om de iPad in standby te zetten.
Deze vind ik zelf ook wel erg mooi: http://www.pdashop.nl/pro...9-tablets-keuzehulp/97494

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 31-03-2012 11:16 ]

• Draakje5
SToRM666 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:08:
Maar als ik het goed lees heeft de Gecko geen magneet in de voorkant zitten om de iPad in standby te zetten.
Deze vind ik zelf ook wel erg mooi: http://www.pdashop.nl/pro...9-tablets-keuzehulp/97494
Tip: koop 'm dan wel ergens waar die op voorraad is en tevens 15 euro goedkoper.

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Michael Knight schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:04:
Vandaag een Belkin Snap Shield voor Ipad 3 ontvangen. ZIt een stuk 'makkelijker' om je iPad vergeleken met de Snap Shield '2' welke zeer strak / geforceerd moest worden om te passen (begrijpelijk).

Werkt perfect met smart cover (kun je er gewoon achter vouwen, daar vroeg iemand hierboven naar) en ziet er netjes uit. Ik heb de clear versie genomen, zodat er wat overblijft van het mooie Apple design. :)
En bevalt die nu nog steeds, merk je dat die erop zit (veel dikker/plastic feel)? Waar heb je hem gekocht btw? Wil er ook eentje kopen, want ben wat bang dat er veel krassen op de achterkant kunnen komen met het neerleggen etc.

• Merdera
  • Laatst online: 03-11 02:10
Net mijn switch easy canvas voor ipad 3 binnen gekregen, looks good!

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• SToRM666
Draakje5 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:20:
Tip: koop 'm dan wel ergens waar die op voorraad is en tevens 15 euro goedkoper.
Goeie tip, hij kost ergens anders inderdaad wel een stuk goedkoper.
Merdera schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:01:
Net mijn switch easy canvas voor ipad 3 binnen gekregen, looks good!
Waar heb je m besteld? En blijft die goed dicht zitten?

[ Voor 37% gewijzigd door SToRM666 op 31-03-2012 13:14 ]

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb 1 user gezien hier die de maroo ipad case heeft besteld. Volgens mij protection-wise de beste keus.
Komt dat nou omdat die niet goed in NL verkrijgbaar is of wat vinden andere tweakers hiervan?
(ik snap dat een Gecko goedkoper is, maar als je Maroo liked dan krijg je 20% korting op je bestelling.)

[ Voor 19% gewijzigd door tomic op 31-03-2012 13:30 ]

Toch maar een weblog?

• psy

psy

SToRM666 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:08:
De Gecko heeft een magneetsluiting en zet hem perfect in standby.

• Merdera
  • Laatst online: 03-11 02:10
@storm666 bij appelhoes.nl

Voorlopig blijft bij hij goed dicht zitten.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Kaspers
no00waa schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:16:
leren backs die toch eigenlijk voor de iPad 2 zijn en zodoende niet fatsoenlijk passen ) en zo blijf je bezig!
Ik moet zeggen dat ik die ervaring niet heb. Heb een leren back cover besteld voor de 2012 iPad, welke bij ontvangst voor de iPad 2 bleek te zijn. Het accessoire zit echter per-fect om het apparaat heen en beschermd de hoeken goed middels een lichtelijk opstaand randje rond de hoekranden.

Gebruik hem in combi met de leren zwarte smart cover van Apple.

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/4453/imagezoz.jpg
Draakje5 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:14:
Wanneer je de smart cover dubbel vouwt wanneer je de cover open hebt liggen, voorkom je dat dat de binnenvoering vies wordt, als hierboven.

• SToRM666
Merdera schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:44:
@storm666 bij appelhoes.nl

Voorlopig blijft bij hij goed dicht zitten.
Thanks, ik heb m daar nu ook besteld :)

• debeer
Denk dat ik voor deze back cover ga, ziet er wel strak uit.

debeerzietzevliegen.nl

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
n0elite schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:27:
Zo heb denk ik eindelijk een goede case voor mijn iPad 2 gevonden. Voldoende bescherming en toch redelijk licht. Ben voor de Skechit gegaan omdat deze in Nederland goed beschikbaar en daarnaast goedkoop is.
Enig nadeel is dat hij van rubber/plastic gemaakt is. Andere zijn van leer, wat toch luxer aanvoelt.

De Skechit Flipper:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook in andere kleuren beschikbaar. http://www.skechit.com/en/shop/item/flipper

Andere cases die ik op het oog had:

Targus Click-In Duur
Nataal Svelte Beschermt het speakergedeelte niet
Invision Grey Niet in NL verkrijgbaar.
Ben toch voor de Targus gegaan omdat deze van leer is :P

• mauricedb
Kaspers schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die ervaring niet heb. Heb een leren back cover besteld voor de 2012 iPad, welke bij ontvangst voor de iPad 2 bleek te zijn. Het accessoire zit echter per-fect om het apparaat heen en beschermd de hoeken goed middels een lichtelijk opstaand randje rond de hoekranden.

[afbeelding]

[...]

Wanneer je de smart cover dubbel vouwt wanneer je de cover open hebt liggen, voorkom je dat dat de binnenvoering vies wordt, als hierboven.
Ik heb dezelfde combi, werkt goed en lekker hé :D
Mooie vind ik dat je de smart cover eraf kan halen als je 'm even niet nodig hebt. En daarnaast kun je de smart cover zo opvouwen zodat de zachte stof die tegen het scherm aan zit, niet open en bloot op bijv de tafel ligt, zoals dat wel bij de meeste (complete) hoesjes is waarvan je de voorkant ook kan opvouwen

• no00waa
Kaspers schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:24:
[...]

[afbeelding]

[...]

Raar dat hij dan bij iemand anders weer niet pastte :P Maar goed, als jij zegt dat het wel zo is en de persoon boven mij ook ga ik hem zo ook bestellen denk ik :)

Wou dus eigenlijk voor een Belkin snap cover gaan maar ik denk dat een leren achterkant wat minder krast op vuiltjes en dergelijke, bovendien ziet het er vet uit :)

Hartelijk dank!

edit; hebben jullie hem bij appelhoes besteld?

• mauricedb
Let er wel mee op dat die in 't begin moeilijk eromheen kan gaan, want officieel is die voor de iPad 2 gemaakt. Maar na enkele dagen voelde het al een stuk beter. Ik heb ook voor een leren achterkant gekozen omdat die minder (snel) tot niet krast, en daarnaast voelt het ook fijn aan!

Ja, bij Appelhoes.

[ Voor 3% gewijzigd door mauricedb op 31-03-2012 16:49 ]

• Kaspers
mauricedb schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Ik heb dezelfde combi, werkt goed en lekker hé :D
Mooie vind ik dat je de smart cover eraf kan halen als je 'm even niet nodig hebt.
Inderdaad, mee eens.
no00waa schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:38:
Raar dat hij dan bij iemand anders weer niet pastte :P Maar goed, als jij zegt dat het wel zo is en de persoon boven mij ook ga ik hem zo ook bestellen denk ik :)
Dat is inderdaad wel vreemd. Wanneer je de instructies opvolgt (linkerkant van de iPad eerst insteken) dan moet het zonder problemen gaan.
no00waa schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:38:
edit; hebben jullie hem bij appelhoes besteld?
Jup, de Melkco Leather Snap Cover iPad 3 Black om precies te zijn.

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de onderstaande producten:
- Maroo Moko
- Twelve South bookbook

Hebben jullie ook ervaring met de Apple smart cover met switch easy cover buddy?

• Draakje5
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:20:
- Maroo Moko
- Twelve South bookbook

Hebben jullie ook ervaring met de Apple smart cover met switch easy cover buddy?
CoverBuddy voor de iPad 3 is nog niet op de markt. Maar geen twijfels dat het goed en strak zal passen.

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:20:
- Maroo Moko
- Twelve South bookbook

De Maroo moko ga ik bestellen. Mede door andere fora en deze review. Er is nog een user hier die hem vorige week heeft besteld. Hij (zij?) zei dat er na binnenkomst een reviewtje kwam. Maroo staat bekend om de bescherming tegen vallen. Ze hebben nu een leuke korting als je ze liked op facebook... 20 %. :)

[ Voor 18% gewijzigd door tomic op 31-03-2012 19:12 ]

Toch maar een weblog?

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 10:16

Vern

technoob

LoneWolf schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:14:
Heb voor de achterkant voorlopig een transparante cover van de blokker voor de ipad2 op mijn ipad 3rd gen. Kost 6,99 en past prima. Niet de mooiste (dikke rand), maar wel even functioneel voorlopig, tot er iets meer en betere backcovers goed verkrijgbaar zijn, zoals de incipio smart feather, de macally of de zum.
Dank voor de Blokker tip. Ziet er niet uit (beetje lomp met dikke randen), maar wel effectief. Zit er voorlopig omheen in afwachting van de Belkin Snapshield Secure.

Dat Blokker ding heeft me wel m'n screenprotector gekost, bij de randen is die los gaan laten. Maakt meteen een eind aan mijn twijfels: met of toch zonder screenprotector. Is er af gehaald en het scherm van die iPad 3 is nog subliemer ;) . Houwen zo !

- of je stopt de stekker er in -

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 19:25

Erw

Ik heb een backcover van Targus op mijn iPad 3 zitten, mooi ding, gekocht bij paradigit €14,99

http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=THD011EU

[ Voor 24% gewijzigd door Erw op 31-03-2012 22:17 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste