Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 22:10
Iemand misschien ervaringen met deze website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
monnick schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 10:21:
Is zo'n originele SmartCover van Apple nou eigenlijk relaxt?
Ja, eenvoudig en doeltreffend, en ziet er mooi uit. Werkt ook perfect op de nieuwe iPad. De achterkant is niet beschermd natuurlijk, maar hé, we zijn toch voorzichtig met ons dure speeltje?

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Zojuist mijn switcheasy canvas voor de ipad 3 binnen gekregen. Bevalt prima, alleen stinkt de case op dit moment nog behoorlijk naar chemicaliën, maar dat zal ongetwijfeld snel wegtrekken.

Verder een fijnere case dan de canvas voor de ipad 2. Dit omdat er geen flap meer is en ook de inkepingen in de frontcover verdwenen zijn.

Enige jammere, maar dat is geheel mijn fout, is het feit dat de screenprotector alweer in de prullenbak ligt. Ik ben echt een drama met die dingen erop zetten.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
MazeWing schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:05:
Enige jammere, maar dat is geheel mijn fout, is het feit dat de screenprotector alweer in de prullenbak ligt. Ik ben echt een drama met die dingen erop zetten.
Haha, ik ken het probleem... :P Het lijkt me wel een hele mooie hoes. Zou je er wat foto's van willen plaatsen. Is het plastic mat of glossy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:02:
Deze vandaag binnen gekregen: http://tabcovers.nl/apple...-cover-zwart-pre-order-nu

1 woord: wow!

Goede afwerking, goede bescherming voor de achterkant, en toch erg licht voelend. Heel tevreden, en in mijn ogen een heel complete oplossing:) aanrader!
Bedankt voor de tip, heb hem ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Weet iemand of deze http://www.appelhoes.nl/W...n-Valdez-iPad-sleeve.html ook is voor de new ipad + backcover/smartcover? Op de website van colcasac staan verschillende maten, en bijv. Appelhoes verkoopt maar 1 maat. :-)

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
MazeWing schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:05:
Zojuist mijn switcheasy canvas voor de ipad 3 binnen gekregen. Bevalt prima, alleen stinkt de case op dit moment nog behoorlijk naar chemicaliën, maar dat zal ongetwijfeld snel wegtrekken.

Verder een fijnere case dan de canvas voor de ipad 2. Dit omdat er geen flap meer is en ook de inkepingen in de frontcover verdwenen zijn.

Ziet er goed uit, ik had hem op de ipad2, maar had steeds moeite hem te sluiten met die
klip bovenin, moest steeds met mijn hand de voorkant van benedenaf omhoogschuiven om
dicht te klikken, maar deze sluit gewoon op de magneetjes? En mag ik vragen waar je hem
gekocht hebt..bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:53
Deze vandaag binnen gekregen: http://tabcovers.nl/apple...-cover-zwart-pre-order-nu

Goede afwerking, goede bescherming voor de achterkant, en toch erg licht voelend. Heel tevreden, en in mijn ogen een heel complete oplossing:) aanrader!
interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:09
Is de voorkant helemaal glad naar achteren te vouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dit hele topic door lopen spitten..mijn iPad1 kreeg een Cyber Acoustics case: Ziet er nog steeds perfect uit, maar is wel een beetje saai, dat all leather lookje. Dus van de "zuster" toko Maroo de Mana case maar besteld zonet (linkje), zal even laten weten hoe rap ie binnenkomt + wat mijn eerste indrukken (en latere ervaringen) zijn :) Als dat net zo goed is als bij de leren case, kan ik ermee door tot de "iPad 5" :P

Hou wel van een fris groen kleurtje en 80' ;)

[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 24-03-2012 18:31 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
psy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:57:
[...]

Ik heb deze zojuist ook besteld maar dan rechtstreeks bij Gecko (de fabrikant)
Kost hetzelfde echter geen verzendkosten. Scheelt toch 3,95 :9
Link http://www.geckocovers.com/apple-ipad-hoes-p-83.html
Helaas heeft de fabrikant de prijs omhoog geschroefd naar €32,95.
Toch overweeg ik hem te gaan bestellen! Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Iemand al een mooie doorzichtige case voor alleen de achterkant tegen gekomen? iPad 3 dus, heb het liefste een cover die speciaal daarvoor gemaakt is omdat de randen ook zijn veranderd.

[ Voor 40% gewijzigd door J0ey op 24-03-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

J0ey schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:31:
Iemand al een mooie doorzichtige case voor alleen de achterkant tegen gekomen? iPad 3 dus, heb het liefste een cover die speciaal daarvoor gemaakt is omdat de randen ook zijn veranderd.
Ik neem er eentje van Belkin zodra ze beschikbaar zijn. Tevens compatible met originele smartcover (uitsparing zijkant).

Hoop wel dat de kwaliteit beter is dan de iPad 2 versie, want die scheurde vrij snel, begreep ik.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Michael Knight schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:35:
[...]

Ik neem er eentje van Belkin zodra ze beschikbaar zijn. Tevens compatible met originele smartcover (uitsparing zijkant).

Hoop wel dat de kwaliteit beter is dan de iPad 2 versie, want die scheurde vrij snel, begreep ik.
Dat houd mij ook een beetje tegen inderdaad, denk dat die met de iPad 3 al helemaal snel scheurt omdat er meer druk op staat. Thanks voor de tip, die ga ik in de gaten houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Laatst online: 05-08 22:18

Ik heb em ook net besteld, ben benieuwd :) Gebruik nu alleen de smartcover, maar is wel handig om die te gebruiken buitenshuis, of wanneer een lomp persoon em even vast houdt.. :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn allereerste iPad meteen een smartcover gekocht. Nu merkte ik dat de achterkant toch wel fragiel was. Aangezien ik nogal gesteld ben op krasvrije producten ben ik vandaag een Saturn binnengelopen voor een hardcover case die zou passen samen met de smartcover. Volgens de verkoper daar pasten de iPad 2 cases ook op de nieuwe iPad, maar hij wou wel geen garantie geven, dus heb ik het risico genomen. Namelijk de Belkin Snap shield. Maar helaas, toen ik thuiskwam merkte ik dat de case niet past op de nieuwe iPad. :( weggegooid geld dus.

Weet iemand waar ik goede hardcovers compatibel met de smartcover kan vinden voor de nieuwe iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:30:
Ik heb bij mijn allereerste iPad meteen een smartcover gekocht. Nu merkte ik dat de achterkant toch wel fragiel was. Aangezien ik nogal gesteld ben op krasvrije producten ben ik vandaag een Saturn binnengelopen voor een hardcover case die zou passen samen met de smartcover. Volgens de verkoper daar pasten de iPad 2 cases ook op de nieuwe iPad, maar hij wou wel geen garantie geven, dus heb ik het risico genomen. Namelijk de Belkin Snap shield. Maar helaas, toen ik thuiskwam merkte ik dat de case niet past op de nieuwe iPad. :( weggegooid geld dus.

Weet iemand waar ik goede hardcovers compatibel met de smartcover kan vinden voor de nieuwe iPad?
De snap shield schijtn wel te passen, maar je moet `m vanuit tegengestelde hoeken bevestigen op de niuewe ipad: linksboven, rechtsonder, linksonder, rechtsboven. Op internet geven veel mensen namelijk aan dat die gewoon past.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Ik heb de snap shield op mn Ipad 3 zit prima :) (de versie voor de 2 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:34:
[...]

De snap shield schijtn wel te passen, maar je moet `m vanuit tegengestelde hoeken bevestigen op de niuewe ipad: linksboven, rechtsonder, linksonder, rechtsboven. Op internet geven veel mensen namelijk aan dat die gewoon past.
Bedankt voor de tip. Dit deed hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:43

Heb er eentje van gekocht van Kensington. Mooi transparant en past prima. Liggen gewoon bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:27
Ik zat een beetje te rond te kijken voor een cover voor mijn toekomstige (vanaf maandag) nieuwe iPad en zie dat jullie al een aantal mooie cases hebben gevonden. Echter, toen ik op Macrumors aan het browsen was op een soortgelijk topic kwam er een issue naar voren met de magneet polarizatie op de covers. Simpel gezegd, magneten hebben een noord en zuidkant en de nieuwe iPad sleep functie werkt alleen als de magneet op de juiste manier is geplaatst. Als deze dus "verkeerd om" zit, dan werkt de auto sleep functie niet. Het schijnt dat een hoop covers daardoor niet werken of 50/50 werken (ene model wel, andere model niet, afhankelijk van hoe de magneet gemonteerd is)

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1342600

Hebben jullie daar ervaring mee? Ze zijn ook een lijst aan het bijhouden welke werken en niet (of 50/50). Dit lijkt me toch wel belangrijk want een niet werkende auto-sleep vind ik wel irritant eigenlijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31

Ik heb bij de Saturn (Tilburg) een zachte siliconen hoes van Kensington gehaald. Die was ook voor de iPad 2 maar hij past goed om de iPad 3. De verkoper daar zei dat ik hem gewoon terug mocht brengen als hij toch niet goed zou passen.

Mijn oude hardcover iPad 2 case past trouwens niet op de iPad 3. Zal er wel aan liggen dat zachte hoezen toch iets meerekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 08:49
Torgo schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:55:
Ik zat een beetje te rond te kijken voor een cover voor mijn toekomstige (vanaf maandag) nieuwe iPad en zie dat jullie al een aantal mooie cases hebben gevonden. Echter, toen ik op Macrumors aan het browsen was op een soortgelijk topic kwam er een issue naar voren met de magneet polarizatie op de covers. Simpel gezegd, magneten hebben een noord en zuidkant en de nieuwe iPad sleep functie werkt alleen als de magneet op de juiste manier is geplaatst. Als deze dus "verkeerd om" zit, dan werkt de auto sleep functie niet. Het schijnt dat een hoop covers daardoor niet werken of 50/50 werken (ene model wel, andere model niet, afhankelijk van hoe de magneet gemonteerd is)

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1342600

Hebben jullie daar ervaring mee? Ze zijn ook een lijst aan het bijhouden welke werken en niet (of 50/50). Dit lijkt me toch wel belangrijk want een niet werkende auto-sleep vind ik wel irritant eigenlijk. :(
Als je even een paar blz terugleest zie je dat hier reeds over werd gesproken.
Het klopt idd dat een aantal covers niet werken. Zo werkt mijn Kensington cover ook niet. De covers van Apple wel. Op zich zou ik verder ook wel willen weten welke wel en welke niet werken trouwens. Al zullen er binnenkort wel meer smartcovers komen specifiek voor de 3.
Ik heb mijne er voorlopig nog op zitten tot er iets beters op de markt is. Hopelijk komt Kensington nog met een update, aangezien ik dit een heerlijke cover vind; een dunne smartcover met dunne hardcover achterkant, zo wordt ie niet te bulky.

Ik zit zelf nog te denken aan deze als achterkant, en dan in combinatie met de Apple smartcover.

[ Voor 10% gewijzigd door rinkel op 24-03-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Net een 2 meter usb kabel besteld voor 7,95 en geen verzendkosten
Betaald via PayPal
Nette bevestigingsmail gekregen
Ziet er allemaal ok uit
Nu nog volgende week geleverd krijgen *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, na een nachtje de belkin snapshield voor de iPad 2 op mijn new iPad heb ik vanochtend moeten vaststellen dat de rechterbovenhoek eraf gebarsten is :(. Het zal toch net wat te strak gezeten hebben. Ik ga eens op zoek naar een zachtere cover.

*edit: typografie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 15:10
De cover van Gecko lijkt mij ook interessant. Gaat hierbij je iPad ook automatisch aan en uit als je de hoes eraf haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al ervaringen met deze folio case?

http://www.ipad-center.nl/bookstand-ipad-2012.html

Ik wilde eerste de Targus Click-in Case halen (http://www.ipad-center.nl...-ipad-black-thd008eu.html), omdat hij volgens Ipad-center Ipad3-compatible is. Ik ben vervolgens even bij de MyCom gaan kijken of dat echt zo is. Dit is dus niet zo. Hij past er redelijk in, maar logischerwijs sluit de hoes niet haarfijn om de randen van de nieuwe Ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
DBreda schreef op zondag 25 maart 2012 @ 09:22:
De cover van Gecko lijkt mij ook interessant. Gaat hierbij je iPad ook automatisch aan en uit als je de hoes eraf haalt?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zowel de Apple smartcover als diverse folio cases spreken mij aan.

Ik ga een iPad kopen en deze gaat mee op reis door heel Europa, ook ruigere gebieden. Biedt een folio case genoeg bescherming? Ik heb voorkeur voor een hoes waarbij je de iPad na open klappen direct kunt gebruiken.

Ik heb delen van dit topic doorgelezen, maar nog niet de perfecte hoes gevonden. Ik zoek een foliohoes zonder opvallende kernmerken, gewoon zwart en zonder logo's en opschriften. Zakelijke uitstraling. Zowel onder- als bovenkant van zacht materiaal, geen hard plastic. Geen brede randen rond de iPad. Bij voorkeur met automatische sleep-wake ondersteuning.

[ Voor 38% gewijzigd door SvMp op 25-03-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
is dit goed of slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Waarschijnlijk kan ik binnen enkele dagen mijn bestelde iPad 3 afhalen bij Dixons. Ook heb ik al een hoes besteld bij Paradigit. Bij Dixons hebben ze hem ook, maar daar is hij een tientje duurder. Het gaat om deze hoes; "Targus Premium Click In Case".
Afbeeldingslocatie: http://www.paradigit.nl/Paradigit/site/itemimages/large/80005393.jpg
Hij lijkt verdacht veel op de Macally Bookstand die ik al voor m'n iPad 1 had. Ik vond het echt een ideale hoes, dus lijkt het me een goede keuze.

[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 25-03-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
DBreda schreef op zondag 25 maart 2012 @ 09:22:
Het feit dat dit zo is, is dit goed of slecht? Reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
syltheboy schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:53:
Waarschijnlijk kan ik binnen enkele dagen mijn bestelde iPad 3 afhalen bij Dixons. Ook heb ik al een hoes besteld bij Paradigit. Bij Dixons hebben ze hem ook, maar daar is hij een tientje duurder. Het gaat om deze hoes; "Targus Premium Click In Case".
[afbeelding]
Hij lijkt verdacht veel op de Macally Bookstand die ik al voor m'n iPad 1 had. Ik vond het echt een ideale hoes, dus lijkt het me een goede keuze.
Werkt de wake-up functie hierop? Ik lees nogal veel dat die niet werkt met cases, ik weet niet of ze dat hierin hebben gefixed of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik denk niet dat die optie hierin zit.

Edit: Oh, toch wel.
  • Stylus Storage
  • Magnetic On/Off Feature
  • High-End Textured Material
  • Premium Soft-Touch Lining
  • Integrated Stand
  • Visible Apple® Logo
Kijk hier maar voor meer informatie.

[ Voor 88% gewijzigd door syltheboy op 25-03-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
niekbaars schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:32:
[...]

Betaald via PayPal
Ziet er allemaal ok uit
ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
syltheboy schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:09:
Ik denk niet dat die optie hierin zit.

Edit: Oh, toch wel.
  • Stylus Storage
  • Magnetic On/Off Feature
  • High-End Textured Material
  • Premium Soft-Touch Lining
  • Integrated Stand
  • Visible Apple® Logo
Kijk hier maar voor meer informatie.
Ik heb de case ook gekocht. De magnetic doet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Heeft iemand ervaring met de houten Smart Covers die te koop zijn bij D. Fauber Woodsmith op Etsy? Ik vind ze er erg gaaf uitzien maar twijfel een beetje of ze net zo goed werken en prettig zijn als de normale Smart Cover. Hoor het graag!

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rdii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 22:55
Is het normaal dat de smart cover van Apple 3 strepen op het scherm achter laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:44

Pixeltje

Woo-woohoo!

j0rdii schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:22:
Is het normaal dat de smart cover van Apple 3 strepen op het scherm achter laat?
Hooguit stofstrepen, die zou je er zo af moeten kunnen vegen..

Ik ben op zoek naar een cover voor een (nog aan te schaffen) iPad 3, het probleem waar ik tegenaan loop is dat de meeste covers zo dik zijn.. is er niet een nette (leren? voor de degelijkheid) cover die de ipad niet meteen 3 keer zo groot maakt?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Chun schreef op maandag 26 maart 2012 @ 00:40:
[...]

Ik heb de case ook gekocht. De magnetic doet het niet...
Vreemd hoor! :| Dan moet ik even bedenken of ik het wel doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hoe erg krast de achterkant van de iPad 3rd gen? Ik zit namelijk te twijfelen tussen een Smartcover en een full body Bodyguardz.
Heb op dit moment de Bodyguardz op mijn iPod zitten en vind het werkelijk ideaal, nooit geen krasje, en het scherm is even gevoelig gebleven.
Maar ik vind het ook wel mooi aan de Smartcover dat je hem als standaard kunt gebruiken.
In prijs scheelt het 9€ (30 voor Bodyguardz, 39 voor Smartcover) dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik zou ze allebei nemen. Zo heb je de functie van de smartcover en de bescherming van de bodyguardz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
skank schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Het feit dat dit zo is, is dit goed of slecht? Reden?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

psy

dat is goed, dat wil je net.....

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
psy schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:37:
dat is goed, dat wil je net.....
dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Tip: BCC heeft de originele apple smartcovers in leer voor 29,95!

Heb net de blauwe en beige leren gekocht, heb een witte ipad, had al een rode apple smartcover, maar die valt soms te veel op ;)

Prijs is voor zowel de leren als de polythurane versies.

[ Voor 13% gewijzigd door LoneWolf op 26-03-2012 21:11 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Haha shit dat meen je niet. Heb vanmiddag net eentje van 38,- euro (kunststof) besteld bij Appelhoes.nl icm een backcover van Melkco. Dan stuur ik die wel weer terug en haal ik een zwarte leren bij de BCC :D Dat is btw gewoon de ''nieuwe'' versie toch? Dus niet dat je gezeik krijgt met die magneetjes.

Edit: Het artikelnummer van de zwarte leren hoes van de BCC komt overeen met het artikelnummer van Apple. Thnx voor de tip LoneWolf :D

[ Voor 20% gewijzigd door mauricedb op 26-03-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
eerste model smartcover of tweede ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 12:48

psy

persbericht - RingO systeem van Vogels voor iPad2 ook geschikt voor iPad3
http://www.vogels.com/web...ready-for-new-iPadNew.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.elektrozine.be/images/ez_prod/2731/53372/1559614_ringo_ipad2_product_carmount1_vogels.jpg

Zoiets wil ik wel in de auto.
Mooi systeem, wel duur :|

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Vandaag een uurtje staan zoeken en dubben bij de Media Markt. Ik zag veel silicon-achtige hoesjes die aan 1 kant open waren vanwege de Smart Cover van Apple. Ik geef daar zelf niks om en heb liever dat de iPad rondom beschermd is. Uiteindelijk viste ik onder een berg een Belkin Grip Vue voor iPad 2 vandaan en die blijkt helemaal perfect om de iPad 3 heen te passen. Ziet er puik uit, zonder matte plekjes of lelijke randjes die ik bij sommige andere (net zo dure) hoesjes zie, dus dik tevreden :) Kost 19.95 dus een prima prijs ook.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Weet iemand hoe kras gevoelig de iPad is? Nu ben ik al helemaal benieuwd vanwege die extreem lage prijzen bij de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

eBoR schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:36:
eerste model smartcover of tweede ?
Gewoon de nieuwste modellen, met de binnenkant kleur gelijk aa de buitenkant kleur.
noobynater schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:06:
Weet iemand hoe kras gevoelig de iPad is? Nu ben ik al helemaal benieuwd vanwege die extreem lage prijzen bij de BCC.
Ik heb op mijn ipad 1, 1,5 jr oud geen screenprotector gehad, en geen krassen op het scherm. Wel ga ik er voorzichtig mee om, en er zit altijd een hoes of cover op/om. (switcheasy nude en originele apple cover, afwissselend gebruikt.)

De smart cover schijnt op den duur de alumnium buitenkant wel eens te kunnen bekrassen, dat lees je wel over de ipad2 ook, vooral natuurlijk als er stof/vuil/zand oid tussen de alu rand en de magneten komt. Hier ben ik zelf ook het bangst voor overigens.

[ Voor 67% gewijzigd door LoneWolf op 26-03-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:08
Iemand ervaring met de SwitchEasy Coverbuddy in combination met een orginele Apple smartcover?
http://www.appelhoes.nl/W...erBuddy-iPad-3-Clear.html

[ Voor 81% gewijzigd door Pedr0 op 26-03-2012 20:20 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Exirion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:54:
Uiteindelijk viste ik onder een berg een Belkin Grip Vue voor iPad 2 vandaan en die blijkt helemaal perfect om de iPad 3 heen te passen. Ziet er puik uit, zonder matte plekjes of lelijke randjes die ik bij sommige andere (net zo dure) hoesjes zie, dus dik tevreden :) Kost 19.95 dus een prima prijs ook.
20 euro valt inderdaad wel mee. Zijn de randen mooi afgewerkt (dus niet scherp)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
http://www.i-like.nu/
niekbaars schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:32:
[...]
Betaald via PayPal
Ziet er allemaal ok uit
Zaterdag besteld, maandag ontvangen
Prima en goedkope webwinkel, dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

Exirion

Gadgetfetisjist

syltheboy schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:01:
20 euro valt inderdaad wel mee. Zijn de randen mooi afgewerkt (dus niet scherp)?
Anders had ik 'm niet gekocht. Er waren een paar andere voor deze prijs die minder goed afgewerkt waren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik zie dat er nog niet veel mensen zijn met een hoesje van Bliinq. Ik heb er gisteren m'n eigen hoesje samengesteld.

Momenteel staan er een aantal stofjes in promotie, 30% korting. Valt reuze mee dus, je kan goedkoper af zijn dan met een 'eenheidsworst' ColcaSac :) Ik heb de zwarte besteld, de stof zie je hier onder. Hopelijk heb ik 'm een beetje snel!

Afbeeldingslocatie: http://farm8.static.flickr.com/7002/6487695343_3c416bc847.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 20:46
De cover (smartcover-achtige + achterkant) van Choiix (merk van coolermaster) bevalt goed op de ipad 3, lijkt van goede kwaliteit, redelijke prijs (20e) en goed beschermend. Ook te koop bij Paradigit, een computerwinkel. Of hier: http://www.computerland.n...ist&product_code=34946647 . Deze cover kan ik aanraden voor mensen die niet alleen een smartcover willen maar ook de achterkant beschermd willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
t0mmiiiii schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:58:
De cover (smartcover-achtige + achterkant) van Choiix (merk van coolermaster) bevalt goed op de ipad 3, lijkt van goede kwaliteit, redelijke prijs (20e) en goed beschermend. Ook te koop bij Paradigit, een computerwinkel. Of hier: http://www.computerland.n...ist&product_code=34946647 . Deze cover kan ik aanraden voor mensen die niet alleen een smartcover willen maar ook de achterkant beschermd willen hebben.
Ik zou dan eerder voor een SwitchEasy Coverbuddy gaan + een apple iPad smart cover. Maar ieder zijn eigen smaak. Dit is ook wél wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
mauricedb schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:23:
Haha shit dat meen je niet. Heb vanmiddag net eentje van 38,- euro (kunststof) besteld bij Appelhoes.nl icm een backcover van Melkco. Dan stuur ik die wel weer terug en haal ik een zwarte leren bij de BCC :D Dat is btw gewoon de ''nieuwe'' versie toch? Dus niet dat je gezeik krijgt met die magneetjes.

Edit: Het artikelnummer van de zwarte leren hoes van de BCC komt overeen met het artikelnummer van Apple. Thnx voor de tip LoneWolf :D
En inmiddels uit het assortiment gehaald, de zwarte lederen smart cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb dus vorige week the new ipad gehaald, samen met een standaard Apple Smart poly cover. Deze beschermt echter alleen de voorzijde. Ik wil het scherm zelf en de achterkant gaan voorzien van een invisible shield laagje (heb ik op de iphone ook), maar zoek ook nog een soort van sleeve waarmee ik de ipad in mijn tas mee kan nemen zonder dat hij beschadigd ( heb ook nog andere spullen in die tas zitten).

Alleen bestaan er sleeves waarbij ik ook de standaard apple Smart cover kan laten zitten ? Liefst een zwarte/grijze.

Mocht iemand iets weten dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
bones schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:21:
Ik heb dus vorige week the new ipad gehaald, samen met een standaard Apple Smart poly cover. Deze beschermt echter alleen de voorzijde. Ik wil het scherm zelf en de achterkant gaan voorzien van een invisible shield laagje (heb ik op de iphone ook), maar zoek ook nog een soort van sleeve waarmee ik de ipad in mijn tas mee kan nemen zonder dat hij beschadigd ( heb ook nog andere spullen in die tas zitten).

Alleen bestaan er sleeves waarbij ik ook de standaard apple Smart cover kan laten zitten ? Liefst een zwarte/grijze.

Mocht iemand iets weten dan hoor ik dat graag.
De Sena Ultraslim Pouch New iPad 3 Black zou daar voor moeten zorgen.

Er zijn twee versies van. Een waar de smart cover in past, en een waar de smart cover niet in kan. Let daar goed bij op.

http://senacases.com/appl...ltraslim-with-smartcover/

[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 27-03-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb een tucano second skin, daar kan de ipad met smartcover en backcover goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 07:44
Draakje5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:14:
[...]
En inmiddels uit het assortiment gehaald, de zwarte lederen smart cover.
Ik heb de Leather Black Smart cover gistermiddag nog voor € 29,- kunnen bestellen. Wordt vandaag bezorgd volgens de bevestigingsmail.

Tevens heb ik rechtstreeks bij Incipio de New Smart Feather besteld zodat ook de achterkant licht beschermd word.
http://www.incipio.com/ne...light-Hard-Shell-Case.asp

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Schrijver schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:42:
[...]

Ik heb de Leather Black Smart cover gistermiddag nog voor € 29,- kunnen bestellen. Wordt vandaag bezorgd volgens de bevestigingsmail.

Tevens heb ik rechtstreeks bij Incipio de New Smart Feather besteld zodat ook de achterkant licht beschermd word.
http://www.incipio.com/ne...light-Hard-Shell-Case.asp

Ben erg benieuwd!
Mooi. Je ziet door de bomen het bos trouwens niet meer.. Een back cover van SwitchEasy, Case-Mate, Incipio, Belkin.. Ze verschillen volgens mij allemaal vrij weinig van elkaar.

Heb ook een bestelling bij de BCC gisteren geplaatst voor de smart covers. Ik wacht met smart de bestelling af vandaag. Laat je me even weten als je de jouwe binnen hebt? Voor het geval dat ze mijne niet leveren.. Hoelaat is jouwe geplaatst bij BCC?

[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 27-03-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Draakje5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:24:
[...]

De Sena Ultraslim Pouch New iPad 3 Black zou daar voor moeten zorgen.

Er zijn twee versies van. Een waar de smart cover in past, en een waar de smart cover niet in kan. Let daar goed bij op.

http://senacases.com/appl...ltraslim-with-smartcover/
Mooi zoiets zocht ik inderdaad, alleen jammer dat de bovenkant niet goed beschermt is.
j0rdii schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:22:
Ik heb hier ook heel veel last van, je ziet precies die strepen van de smartcover op het scherm. Je moet een paar keer goed poetsen met de smartcover om ze weg te krijgen, maar na een paar keer gebruiken zitten ze er weer.

[ Voor 30% gewijzigd door bones op 27-03-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
bones schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:02:
[...]

Mooi zoiets zocht ik inderdaad, alleen jammer dat de bovenkant niet goed beschermt is.
Bovenkant is nooit beschermd met een sleeve voor zover ik weet. Als je de bovenkant ook wilt beschermen zou je de iPad bijvoorbeeld ondersteboven in de sleeve kunnen stoppen. Of een screenprotector die de bovenkant beschermd halen. Anders moet je gauw aan een lederen case denken lijkt mij, maar dat zal niet passen met een smart cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zijn de Smartcovers officiele van Apple zelf bij deze webshop? Of goedkope namaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
edgarf28 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Zijn de Smartcovers officiele van Apple zelf bij deze webshop? Of goedkope namaak?
Een chatsessie op de website leert dat het niet de officiële covers zijn van Apple. Laat je dus niet verleiden door de afbeelding en het filmpje, wellicht wijken ze af.

[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 27-03-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
edgarf28 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Via de Live Chat op de site:
→Hallo
→Is de Samrt Cover voor € 16,95 een officiele Smart cover van Apple, of betret het namaak?
i-like: het zijn niet originele covers
i-like: wel werken ze op dezelfde manier
→Ok, dan weet ik genoeg. Dank voor de reactie.
Toch nog even gevraagd waarom ze er dan niet bijzetten dat het namaak betreft:
→Waarom staat er dan trouwens een filmpje bij van de echte smart cover en worden de foto's van de echte gebruikt?
→Zou het niet handig zijn om op de site tenmiste te vermelden dat het geen originele smart cover van Apple betreft?
i-like: omdat ze bijna identiek zijn. ze functioneren het zelfde
→Maar nu wordt de illusie gewekt dat het daadwerkelijkde smart cover van Apple is, terwijl dit niet zo is.
i-like: nee dat zien de klanten zelf ook wel aan de prijs
i-like: dan bent u een uitzondering
→Ik ben zeker geen uitzondering,lees diverse fora maar eens na
i-like: origineel voor 16,95, dat gelooft niemand hoor
i-like: oke ik zal het eens bekijken
i-like: voor mij een kleine moeite om er bij te zetten dat ze niet origineel zijn
Geeft mij niet echt een betrouwbare indruk...

[ Voor 47% gewijzigd door DarkFly op 27-03-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Laatst online: 14-09 10:42
Mijn mooie nieuwe iPad, krijgt wat hij verdiend,...een mooie leren jas:
De Sena Florance
Net besteld via de site :-)

http://senacases.com/appl...-cases/magnetic-florence/

[ Voor 21% gewijzigd door MillZ op 27-03-2012 10:55 ]

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:21
Zo'n brede rand aan de voorkant vind ik dus helemaal niet. Voor de rest wel een mooie case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
@Draakje5 & @Darkfly oke bedankt, dan bestel ik geen nieuwe Smartcover voorlopig (heb nog een zwarte leren smartcover vanaf de lancering van de iPad 2)
Maar ga ik voor de Switcheasy Coverbuddy backcover voor m'n nieuwe iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
i-like: dan bent u een uitzondering
Ja, DarkFly. Je bent een uitzondering. :-)

@edgarf, waarom zou je sowieso een nieuwe smartcover bestellen als je die van de iPad 2 nog hebt? De iPad 3 smart Covers zijn namelijk niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen mijn lederen apple smart covers opgehaald bij BCC voor 29e. Bleek dat ze een foutje gemaakt hadden en wisten niet dat de cover ook op de ipad 3 kon. Dus aanbieding was vanmorgen ook alweer teruggeschroefd :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Draakje5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Ja, DarkFly. Je bent een uitzondering. :-)
En bedankt :+ Goed, de prijs is misschien wel een aanwijzing, maar ze doen er wel alles aan om het erop te laten lijken dat het gaat om de echte Smart Cover (de foto's, het filmpje, nergens vermelden dat het onjuist). Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dit wel degelijk heel bewust doen, in de verwachting/hoop dat mensen bestellen in de veronderstelling een Smart Cover van Apple te bestellen.

Verschuilen achter het argument 'de prijs laat wel zien dat het nep is' doet niet af aan de indruk die ze overduidelijk wel proberen te wekken. Bovendien kan een prijs ook gewoon een aanbieding zijn.

Verder geeft de hele shop niet meteen een betrouwbare indruk. Bij meer producten laten ze het lijken alsof het originele producten zijn, terwijl dat (gelet op de prijzen) hoogstwaarschijnlijk ook goedkope namaak is. Verder wordt in de algemene voorwaarden verwezen naar de handelsnaam www.vechtstreekcommunicatie.nl. Volgens SIDN is die domeinnaam nog gewoon vrij.

[ Voor 38% gewijzigd door DarkFly op 27-03-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
@Draakje5 Nee daar heb je gelijk in. Maar voor 16,95 kon ik er altijd eentje bij bestellen. Je kan aan die van mij wel zien dat ie al weer een jaartje mee gaat zeg maar! :p
hij past echter nog perfect, ook rond m'n nieuwe iPad.
Dus ik ga nu voor een backcover, want op m'n iPad 2 zaten toch wel wat krasjes aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
DarkFly schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:20:
[...]

En bedankt :+ Goed, de prijs is misschien wel een aanwijzing, maar ze doen er wel alles aan om het erop te laten lijken dat het gaat om de echte Smart Cover (de foto's, het filmpje, nergens vermelden dat het onjuist). Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dit wel degelijk heel bewust doen, in de verwachting/hoop dat mensen bestellen in de veronderstelling een Smart Cover van Apple te bestellen.

Verschuilen achter het argument 'de prijs laat wel zien dat het nep is' doet niet af aan de indruk die ze overduidelijk wel proberen te wekken. Bovendien kan een prijs ook gewoon een aanbieding zijn.
Ja en nee.

Ik denk dat je wel kan verwachten dat een officieel apple product niet voor de prijs van 17€ verkocht kan worden, wanner het 40€ in de apple store kost. Ze zouden er vele euro's verlies op maken, want de inkoopprijs zal voor hun echt wel boven de 25 euro liggen. (als het de officiële waren).

Zo is dat ook met die vapor bumpers voor de iPhone e.d.
Bumpers van 80€, welke je overal ziet voor 40€ etc. Daar kun je bijna niet anders dan van uitgaan dat ze niet origineel zijn.

Hoe dan ook, ze zouden het wel duidelijker mogen vermelden ja. Dit is misleiding en Apple zal ook niet blij zijn dat ze hun marketing images gebruiken voor fake producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
edgarf28 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:21:
@Draakje5 Nee daar heb je gelijk in. Maar voor 16,95 kon ik er altijd eentje bij bestellen. Je kan aan die van mij wel zien dat ie al weer een jaartje mee gaat zeg maar! :p
hij past echter nog perfect, ook rond m'n nieuwe iPad.
Dus ik ga nu voor een backcover, want op m'n iPad 2 zaten toch wel wat krasjes aan de achterkant.
Goede keus dan inderdaad. Om dan een nieuwe voor 70 euro te kopen zou zonde zijn.

De SwitchEasy Canvas is ook een mooie case. Heb zelf geen iPad maar het is lastig hoor om te kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Draakje5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:26:
[...]

Ja en nee.

Ik denk dat je wel kan verwachten dat een officieel apple product niet voor de prijs van 17€ verkocht kan worden, wanner het 40€ in de apple store kost. Ze zouden er vele euro's verlies op maken, want de inkoopprijs zal voor hun echt wel boven de 25 euro liggen. (als het de officiële waren).

Zo is dat ook met die vapor bumpers voor de iPhone e.d.
Bumpers van 80€, welke je overal ziet voor 40€ etc. Daar kun je bijna niet anders dan van uitgaan dat ze niet origineel zijn.

Hoe dan ook, ze zouden het wel duidelijker mogen vermelden ja. Dit is misleiding en Apple zal ook niet blij zijn dat ze hun marketing images gebruiken voor fake producten.
Ik ging er zelf ook niet vanuit dat het echt was, maar had contact met ze opgenomen vanwege de vraag hier in het forum. Wel vind ik dat ze door te handelen zoals ze nu doen, ze behoorlijk de verdenking van bewuste misleiding op zich laden. Je moet op zijn minst vermelden dat het geen echte cover is. Het argument "ja, maar aan de prijs moet je zien dat het geen echt product is" is natuurlijk bullshit.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkFly op 27-03-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
DarkFly schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:29:
[...]

Ik ging er zelf ook niet vanuit dat het echt was, maar had contact met ze opgenomen vanwege de vraag hier in het forum. Wel vind ik dat ze door te handelen zoals ze nu doen wel de verdenking van bewuste misleiding op zich laden. Je moet op zijn minst vermelden dat het geen echte cover is.
Kom je wel vaker tegen. Ze doen er goed aan om eerlijk te zijn in de chat.
Een tijd geleden kwam ik zelfs een website tegen ( waar ik toch met 100% zekerheid kon zeggen ) die een nep product verkochten, maar in de chat aanhielden dat het echt was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Draakje5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:30:
[...]

Kom je wel vaker tegen. Ze doen er goed aan om eerlijk te zijn in de chat.
Een tijd geleden kwam ik zelfs een website tegen ( waar ik toch met 100% zekerheid kon zeggen ) die een nep product verkochten, maar in de chat aanhielden dat het echt was..
Het is inderdaad eerlijk van ze om te vermelden in de chat dat het om namaak ging, dat moet ik ze wel nageven. Bovendien reageerden ze ook erg snel in de chat, ook dat is wel eens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
mauricedb schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:23:

Zonet de lederen cover (zwart) bij de BCC opgehaald. Had gisteren besteld via de webshop voor 29,95 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
mauricedb schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:34:
[...]

Zonet de lederen cover (zwart) bij de BCC opgehaald. Had gisteren besteld via de webshop voor 29,95 :D
En ik maar laten afleveren omdat bezorging naar een filiaal tot 3 werkdagen in beslag kan nemen... Nog een uurtje of 2 afwachten..
Wel mooi overigens, case kost nu 40€ meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 27-03-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
De mooiste case die ik tot nu toe heb weten te vinden is http://www.melkco.com/scr...APNIPALCSC1BNLC-NIPA.html

Afbeeldingslocatie: http://www.melkco.com/image/item_pic/pdAPIPA2LCSC1BNLCpc1.jpg

Maar vind de prijs nog aan stevige kant. Zag dat icentre ook van dit merk hoesjes verkoopt, misschien eens informeren wat voor prijskaartje zij hier aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:32
Je kunt ook alleen de backcover nemen icm met een smartcover?
http://www.appelhoes.nl/W...p-Cover-iPad-3-Black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:21
Of wachten totdat deze leverbaar is bij appelhoes, kom je bijna op hetzelfde uit qua prijs
http://www.appelhoes.nl/W...e-Cover-iPad-3-Black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Die combinatie heb ik nu (zojuist binnen gekregen). Die backcover is origineel voor de iPad 2, maar hij past nog maar net (met een beetje stoeien) om de iPad 3. Ik ga zometeen even een mailtje sturen want hij sluit niet helemaal super aan omdat die dus normaal voor de iPad 2 is, terwijl er op de productpagina staat dat die voor de iPad 3 is.

Edit: Mailtje terug van Appelhoes:
De Melkco Snap Cover in het zwart is zowel geschikt voor de Apple iPad 2 en iPad 3. Nadat wij dit van de fabrikant Melkco vernomen hebben wij het zelf ook gepast en het paste bij ons perfect. Het klopt dus dat er op de verpakking staat dat het artikel geschikt is voor de Apple iPad 2. Voor uw informatie: Op dit moment zijn stickers onderweg zodat er ook "Geschikt voor iPad 3" op het doosje komt te staan.
Daarnaast raden ze aan om de hoes enkele dagen te gebruiken om te kijken of het misschien vanzelf oplost, ik ben benieuwd. Mocht het niet verhelpen, dan kan ik 'm omruilen, prima service dus.

[ Voor 39% gewijzigd door mauricedb op 27-03-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Ben net even langs de BCC gelopen, maar die wist inneens niks van de Smart cover actie, dus na een beetje lullen zei die dat die actie sinds vanmorgen niet meer was omdat ze zich vergist hadden, maar door de goede service van BCC in Oss heb ik hem uiteindelijk voor €29,00 mee gekregen (De zwarte lederen smartcover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slagermvd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-08 20:46
mauricedb schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Die combinatie heb ik nu (zojuist binnen gekregen). Die backcover is origineel voor de iPad 2, maar hij past nog maar net (met een beetje stoeien) om de iPad 3. Ik ga zometeen even een mailtje sturen want hij sluit niet helemaal super aan omdat die dus normaal voor de iPad 2 is, terwijl er op de productpagina staat dat die voor de iPad 3 is.
Die heb ik dus ook besteld (maar nog niet binnen), ik ben benieuwd naar het antwoord van applhoes. In potentie is het een erg mooie hoes.

Kan je eens een foto posten van de hoes om je iPad 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Een foto van de kiertjes bedoel je? Die zijn niet zo groot, wel te zien, maar ik heb (nu) geen camera om dat goed vast te leggen. Wel heb ik last van een stukje dat niet goed aansluit op de achterkant (als je de iPad in portrait vasthoudt, dan bij de rechterhand aan de zijkant). Daar kan ik zeg maar een beetje doordrukken totdat de cover echt tegen de achterkant van de iPad zit. Als dat niet bijwerkt (waar ik een hard hoofd in heb), dan wissel ik 'm maar om, want dat is toch niet echt lekker. Zie btw mijn edit een paar posts hierboven voor 't antwoord van Appelhoes op de mail ;).

[ Voor 8% gewijzigd door mauricedb op 27-03-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 14-09 14:03
mauricedb schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Edit: Mailtje terug van Appelhoes:

[...]

Daarnaast raden ze aan om de hoes enkele dagen te gebruiken om te kijken of het misschien vanzelf oplost, ik ben benieuwd. Mocht het niet verhelpen, dan kan ik 'm omruilen, prima service dus.
Grappig, ik had vorige week met iCentre gebeld en zij hadden zelf de Melkco op de iPad 3 geprobeerd, en gaven aan dat dit niet paste... Beetje vreemd.

Ik heb daarom vrijdag bij de MediaMarkt een Gear4 smart cover gehaald voor 50 euro, erg mooi en dun ding waar je de iPad zo inklikt. Jammer genoeg niet van leer, maar wel een fijn aanvoelend materiaal. Ik kan het exacte model niet op de Gear4 site vinden, maar hij lijkt erg op deze, alleen heb ik geen Angry Birds versie maar staat er bij mij gewoon Gear4.

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/productmisc/34604/b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/34604/c.jpg

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
Boel-Shit schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:39:
Of wachten totdat deze leverbaar is bij appelhoes, kom je bijna op hetzelfde uit qua prijs
http://www.appelhoes.nl/W...e-Cover-iPad-3-Black.html
Jup daar heb je gelijk in. Ik heb echter al een originele smart cover dus heb het volgende product bij appelhoes besteld: http://www.appelhoes.nl/W...p-Cover-iPad-3-Black.html

Lijkt me wel een decent merk en zo'n zwarte lederen backcover zal vast niet misstaan op een zwarte iPad.
Behoud je in ieder geval nog de mogelijkheid de iPad zonder dat vervelende - mag ik het zo noemen? Ja ik mag het zo noemen, - front lid te gebruiken wanneer je het apparaat vanuit je hand aan het gebruiken bent.

Afbeeldingslocatie: http://www.melkco.com/image/item_pic/pdAPIPA2LOLT1BKLCpc9.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Kaspers op 27-03-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 11:32
Draakje5 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:39:
[...]

En ik maar laten afleveren omdat bezorging naar een filiaal tot 3 werkdagen in beslag kan nemen... Nog een uurtje of 2 afwachten..
Wel mooi overigens, case kost nu 40€ meer.
Heb jij hem al ontvangen? Mijne zou ook vandaag worden geleverd maar heb geen tracktrace code gehad...
Zie het straks wel als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodoo077
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:14
Ik overweeg eigenlijk de Switcheasy Canvas of de Griffin intellicase Folio.
Lees hier vrij veel negatief over de Canvas.
Iemand ervaring met de Griffin?
Of toch de Canvas nemen maar dan 2012 versie?

Zoniet voor degenen die de gecko hebben gekocht http://www.geckocovers.com/apple-ipad-hoes-p-83.html
is dat zwart wel zwart?
Kan een goedkoper alternatief worden dan.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Striker2k2 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:30:
[...]

Heb jij hem al ontvangen? Mijne zou ook vandaag worden geleverd maar heb geen tracktrace code gehad...
Zie het straks wel als ik thuis ben.
Ja, ik heb ze vanmiddag ontvangen. Had ook geen t&t code.

Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/f043ep.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
voodoo077 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:41:
Ik overweeg eigenlijk de Switcheasy Canvas of de Griffin intellicase Folio.
Lees hier vrij veel negatief over de Canvas.
Iemand ervaring met de Griffin?
Of toch de Canvas nemen maar dan 2012 versie?

Zoniet voor degenen die de gecko hebben gekocht http://www.geckocovers.com/apple-ipad-hoes-p-83.html
is dat zwart wel zwart?
Kan een goedkoper alternatief worden dan.

Thanks!
Ik ben zeer te spreken over de Canvas. Vind het wel uniek, die canvas stof. Als je 'm neemt, neem dan inderdaad wel de nieuwste voor de ipad 3 (en de 2).

Als je die Gecko Guard mooi vind, kun je wellicht beter een case nemen die ook zo'n smart cover heeft? Dat heeft de Canvas namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 08:49
BackSlash schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Grappig, ik had vorige week met iCentre gebeld en zij hadden zelf de Melkco op de iPad 3 geprobeerd, en gaven aan dat dit niet paste... Beetje vreemd.

Ik heb daarom vrijdag bij de MediaMarkt een Gear4 smart cover gehaald voor 50 euro, erg mooi en dun ding waar je de iPad zo inklikt. Jammer genoeg niet van leer, maar wel een fijn aanvoelend materiaal. Ik kan het exacte model niet op de Gear4 site vinden, maar hij lijkt erg op deze, alleen heb ik geen Angry Birds versie maar staat er bij mij gewoon Gear4.

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is precies dezelfde als de Kensington, een (voor mij) perfecte case, welke niet werkt. Werkt deze smartcover wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een paar jaar deze cases van Dealextreme.com voor zowel de iPhone als iPads. Ze hebben ze in allerlei kleuren en designs. Kosten nog geen 5 euro inclusief verzenden naar Nederland!

http://www.dealextreme.co...the-new-ipad-black-122856

Gemaakt van siliconen, een zijdezacht aanvoelend materiaal wat goed grip geeft en ook bescherming aan de randen met het glas. Voelt kwalitatief heel goed aan en past als een maatpak. Is steeds heel gemakkelijk van de iPad af te halen.
Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/1087/casea.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 14-09 14:03
rinkel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:47:
[...]

Dit is precies dezelfde als de Kensington, een (voor mij) perfecte case, welke niet werkt. Werkt deze smartcover wel ?
Yep :) Had hiervoor eentje gekocht voor 40 euro... merk was dacht ik Puro, maar die smartcover werkte niet... wat voor mij reden was hem om te ruilen. Samen met de MediaMarkt verkoper kwamen we erachter dat geen enkele smartcover van dat merk (Puro) werkte op de iPad 3.. Blijkbaar te vluchtig op de markt gebracht.

Deze van Gear4 werkte direct probleemloos, en voelde kwalitatief ook nog beter aan. Hij past verder perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door BackSlash op 27-03-2012 18:58 ]

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Pagina: 1 ... 24 ... 42 Laatste