Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Weet iemand hoe het zit met de pasvorm van iPad2 cases icm. de iPad 3? Ik heb deze op het oog:

http://www.amazon.co.uk/g...=467128533&pf_rd_i=468294

Deze is voor de iPad2 maar op de website van de fabrikant staat echter dat de iPad 2 & 3 passen maar deze hebben wel andere artikelnummers maar voor de rest identiek.

http://store.griffintechnology.com/intellicase-for-ipad

Prijs is wel 2x zo duur bij de fabrikant zelf...

[ Voor 10% gewijzigd door VulcanRaven op 16-03-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Bij Mail a Mac en iCentre zijn 2 lederen Smart Cover in de aanbieding voor 30 e excl. verzenden pricewatch: Apple iPad Smart Cover - Leer - Geelbruin. Wat dus neer komt op meer dan 50 % korting. Als je naar die sites gaat staat er echter 'Eerste generatie' achter. Wat bedoelen ze daar mee? Edit: ze werken toch ook met de nieuwe iPad?

[ Voor 5% gewijzigd door pelt op 17-03-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51
Dit zijn oude hoezen, waarvan de binnenkant geen kleur heeft. Niks mis mee!

Te herkennen aan de MC typenummers in plaats van MD. De nieuwe hebben overigens íets andere kleuren.

[ Voor 40% gewijzigd door Nik op 17-03-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
pelt schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:09:
Bij Mail a Mac en iCentre zijn 2 lederen Smart Cover in de aanbieding voor 30 e excl. verzenden pricewatch: Apple iPad Smart Cover - Leer - Geelbruin. Wat dus neer komt op meer dan 50 % korting. Als je naar die sites gaat staat er echter 'Eerste generatie' achter. Wat bedoelen ze daar mee? Edit: ze werken toch ook met de nieuwe iPad?
Zoals Nik als zei, de binnenkant van de eerste generatie smart covers zijn grijs. (Zie ook http://www.macgasm.net/20...art-cover-colors-revised/ )

Ze werken gewoon met de nieuwe iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
heeft iemand al een plek gevonden waar je een fatsoenlijke back cover kan vinden voor de nieuwe Ipad?
de Belkin is nog nergens leverbaar en verder weinig nog kunnen vinden wat ook naar NL verstuurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:43

KSH

Locks schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:54:
heeft iemand al een plek gevonden waar je een fatsoenlijke back cover kan vinden voor de nieuwe Ipad?
de Belkin is nog nergens leverbaar en verder weinig nog kunnen vinden wat ook naar NL verstuurd :(
Heb gisteren een doorzichtige, silicone backcover van Kingston (E 25,-) gehaald bij de Saturn in Utrecht (the Wall). Oorspronkelijk is deze voor de ipad 2, maar hij past ook perfect bij de ipad 3de generatie. Icm met een smartcover ideaal te gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jammer dat er nog geen hoesjes zijn voor de iPad 3. Zit je dan zonder bescherming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Amps schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Zoals Nik als zei, de binnenkant van de eerste generatie smart covers zijn grijs. (Zie ook http://www.macgasm.net/20...art-cover-colors-revised/ )

Ze werken gewoon met de nieuwe iPad.
Dank! Heb hem maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Zit te wachten op de Zum SC Ultimate voor ipad3.
Heb die nu ook op een ipad2 en is perfect: ding lockt de smartcover vast aan de ipad. Ideaal, zie google voor afbeeldingen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

alwaysleft schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:56:
Jammer dat er nog geen hoesjes zijn voor de iPad 3. Zit je dan zonder bescherming :P
Koop je toch gewoon een hoesje geschikt voor de iPad 2, ze zijn nagenoeg even groot :F

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Net een Fabrix sleeve besteld voor mijn aanstaande ipad 3 :) vind het praktische gemak van een sleeve icm. het kaal kunnen gebruiken van de iPad ideaal.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik heb een Hardgraft casing / sleeve besteld. Bij deze kon je idd kiezen tussen ipad 1 / 2 of 3 variant.
De verschillen in afmetingen zijn dus groot genoeg om 3 verschillende casings aan te bieden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Griffin biedt een iPad 2/3 case aan. Vraag me af hoe dat dan werkt dat beide apparaten in een case goede passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 22:10
Ik ga binnenkort ook (voor het eerst) een iPad 2/3 aanschaffen en ik zat alvast naar covers/hoesjes te kijken. Nu was mijn oog gevallen op de Melkco Leather Slimme Cover. Lijkt mij een heel mooi (leren!) hoesje voor niet al te veel geld, maar ik vroeg mij af waarom ik daar zo weinig over lees hier in dit topic/op tweakers. Is daar een reden voor of hoef ik mij nergens zorgen over te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
mauricedb schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:55:
Ik ga binnenkort ook (voor het eerst) een iPad 2/3 aanschaffen en ik zat alvast naar covers/hoesjes te kijken. Nu was mijn oog gevallen op de Melkco Leather Slimme Cover. Lijkt mij een heel mooi (leren!) hoesje voor niet al te veel geld, maar ik vroeg mij af waarom ik daar zo weinig over lees hier in dit topic/op tweakers. Is daar een reden voor of hoef ik mij nergens zorgen over te maken? :P
Ik heb deze hoes ook besteld voor mijn ipad 3. Dit is gewoon een goede case voor nu een goede prijs:). Reden dat deze case minder leest is denk ik de dure aanschafprijs van 150 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Die Melkco cover ziet er prima uit, niks mis mee :)

Volgens de ervaringen van hieronder :(

[ Voor 32% gewijzigd door Bossie op 19-03-2012 17:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:52
deltananie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Ik heb deze hoes ook besteld voor mijn ipad 3. Dit is gewoon een goede case voor nu een goede prijs:). Reden dat deze case minder leest is denk ik de dure aanschafprijs van 150 euro
De ipad 2 case of de nieuwe voor een ipad 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Laatst online: 22:26
mauricedb schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:55:
Ik heb deze hoes heel even gehad, maar meteen weer doorverkocht. Prachtig mooi, maar ik vond hem niet erg praktisch. Lees even wat reviews voor je hem aanschaft, dan kom je de minpunten wel tegen en kun je bepalen of dat voor jou belangrijk is of niet.

Voor mij was het belangrijkste minpunt dat als je de frontcover niet netjes recht achter de backcover vouwt als hij open is, de magneet in de frontcover weer dicht genoeg bij het scherm komt, en je iPad dus weer gaat slapen. In mijn favoriete leeshouding schoof dat vrij snel scheef, en dan ging opeens het scherm weer uit. Daar kon ik niet mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Okee, bedankt voor jullie reacties :D
@ Anakha, welke heb je nu gekozen dan? Ik zat ook wel te kijken naar een losse achterkant en dan bijv een Smart Cover van Apple (die je er dus makkelijk af kan halen als je 'm even niet nodig hebt, weet niet of dat net zo handig is in de praktijk?), maar dan zit je geloof ik al snel aan zo'n plastic achterkant en dat heb ik (denk ik) liever niet. Daarnaast vind ik die leren covers van Apple een beetje té prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Laatst online: 22:26
Ik heb nu weer een SwitchEasy Canvas, die ik daarvoor ook had - wat mij betreft mooi, praktisch, stevig en relatief goedkoop, maar helaas wel wat zwaar en met een bekend probleem: na een aantal maanden komen er kleine scheurtjes in de hoeken. Desondanks voor mij persoonlijk op dit moment de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ik heb deze review gelezen over de Melkco hoes en als enige minpunt zie ik dat je de voorkant maar op één manier kan opvouwen in een driehoek, waardoor de binnenkant van de hoes (die tegen 't scherm aan zit) open en bloot op bijv een tafel zit. Stel op die tafel ligt vuil en je klapt de hoes weer dicht om de iPad mee te nemen, dan kan dat toch wel (lijkt mij) krasjes veroorzaken, op ten duur. Met de Smart Cover heb je dat probleem dan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik weet bijna zeker dat ik binnen niet al te lange tijd een 16 GB of 32 GB iPad 3 (zonder 4G) ga halen.

Nu heb ik de onderstaande case op het oog (lijkt me echt ideaal:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.alltouchtablet.com/wp-content/uploads/2012/02/targus-slim-case.jpg
Targus Slim Case for iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Mij lijkt dit wel een mooie case/hoes:

Afbeeldingslocatie: http://www.chineestyle.com/photo/big/527_3.jpg

http://www.chineestyle.com/products.asp?cid=749

Kent iemand Chinee? Hoe kan ik uberhaupt iets op die site bestellen of is dit alleen voor groothandel?

[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 19-03-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 16:57

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zit ook de aanschaf van een nieuwe iPad te overwegen maar ik ben zo gewend aan het hebben van een toetsenbord (heb nu een Asus Transformer) dat ik die niet zou willen missen. Daarom zit ik te kijken wat er op dat gebied te krijgen is voor de iPad en deze case met ingebouwd bluetooth keyboard lijkt me wel aardig. Iemand hier ervaring met deze case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik vind deze hoes idd toch wel heel mooi:

http://www.ipodhoes.nl/ip...case-standaard-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Inderdaad een geweldige hoes, maar let er op dat deze vrij breekbaar is. Wanneer je de ipad een paar keer uit de hoes hebt gehaald loop je de kans op scheuren in de hoekjes van de plastic body.
Dus eens erin doen en daarna er niet meer uithalen :P

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond na lang zoeken deze het mooist/meest praktisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Vriend van me heeft die Melkco hoes en dat ziet echt heel goed uit, ga zelf zodra ik de nieuwe iPad heb ook meteen deze halen.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 21:25
SanderF1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:55:
Vriend van me heeft die Melkco hoes en dat ziet echt heel goed uit, ga zelf zodra ik de nieuwe iPad heb ook meteen deze halen.
Welke is dat?

En passen de iPad 2 hoezen om de 'new iPad'?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Bruin leer: http://www.pdashop.nl/pro...r-brown-apple-ipad-2.html
Als je een zwarte wilt, die is bij Wehkamp een tientje goedkoper.

Hij heeft een iPad2 maar wat ik begrepen heb is dat die ook om de nieuwe passen.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Kanarie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:27:
[...]

Inderdaad een geweldige hoes, maar let er op dat deze vrij breekbaar is. Wanneer je de ipad een paar keer uit de hoes hebt gehaald loop je de kans op scheuren in de hoekjes van de plastic body.
Dus eens erin doen en daarna er niet meer uithalen :P
Kan het geen kwaad dat tijdens het opladen het apparaat zo warm gaat worden dat de plastic body smelt of afgeeft op de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SanderF1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:23:

Hij heeft een iPad2 maar wat ik begrepen heb is dat die ook om de nieuwe passen.
Als ik het zo zie komt er een nieuwe hoes voor de iPad 3. http://www.appelhoes.nl/W...e-Cover-iPad-3-Black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 06:53:
Ik vond na lang zoeken deze het mooist/meest praktisch
Ja, alleen vond de webwinkel wat onbetrouwbaar ogen. Gebeld, en een jonge jongen doet het bedrijf runnen en is pas sinds eind januari actief. Erg leuk gesprek gehad met de maker van de website:) Top hoes lijkt me, ga hem daar bestellen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Waarom koop je in godsnaam een iPad als je zoiets lelijks erom heen gaat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:29:
Waarom koop je in godsnaam een iPad als je zoiets lelijks erom heen gaat doet.
Omdat ik hem ieder jaar vlak voor de release van een nieuwe weer verkoop en zitten er geen krasjes enz op. Dat blijft de tweedehands waarde hoog kan ik je zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Als je er gewoon mee omgaat ziet die er ook nog prima uit, mensen die 2e hands kopen zeuren echt niet over een krasje op de achterkant. Voor 10-20 extra een jaar lang met zo'n debiel en vooral onhandig ding rond te lopen lijkt me het ook niet echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:52:
Als je er gewoon mee omgaat ziet die er ook nog prima uit, mensen die 2e hands kopen zeuren echt niet over een krasje op de achterkant. Voor 10-20 extra een jaar lang met zo'n debiel en vooral onhandig ding rond te lopen lijkt me het ook niet echt waard.
Mensen zijn 2de hands best kritisch merk ik afgelopen jaren, een flinke kras is zeker een reden om hem niet mee te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
Ik ben ook op zoek naar een mooie hoes voor m'n nieuwe iPad (3e generatie), en ik kwam op internet op de large gadget pouch van Saddleback Leather. Deze in combinatie met een smart cover lijkt me ideaal. Zijn er mensen met ervaringen met deze cover i.c.m een iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:35
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:52:
Eens. Op mijn huidige iPad 2 heb ik ook zo'n hoes die de voor- en achterkant bescherm (Griffin IntelliCase Folio). Gebeurd zeer vaak dat als je de flap aan de voorkant naar de achterkant hebt geslagen de magneetjes toch worden opgepikt en het apparaat zichzelf 'uitschakelt'. Super irritant. Vrijdag pik ik de nieuwe iPad op met een gewone smartcover zodat je die gewoon aan de kant kunt leggen en ik de iPad gewoon 'kaal' kan gebruiken. Voor onderweg haal ik wel een sleeve (van Culcasac).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Ik houd altijd wel van 'wat anders' of liever gezegd 'iets unieks'. Dus voor de new iPad maar een skin besteld met eigen ontwerp. Heb besteld via designskins.nl voor 27,90 incl bezorgkosten voor zowel een voor- als achterkant skin. Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen!

Afbeeldingslocatie: http://i182.photobucket.com/albums/x84/Erwinner/back_ordered.png

o ja, voor degenen die het thema niet direct herkennen, check het filmpje van 1 van mijn jaarlijkse bezoekjes aan de 1000 Miglia tribute maar eens op YouTube

en voor een beter zicht op het gebruikte design; het is de route van 1955 waarin Stirling Moss in 10 uur de 1000 mijl reed (dus gemiddeld 158km/u door de binnensteden en binnenwegen van Italië, en ook nog eens 50 jaar geleden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )

Afbeeldingslocatie: http://i182.photobucket.com/albums/x84/Erwinner/back_true_size2_online.png

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Me like :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
en je hebt getuige je avatar ook de auto al wel om zelf eens mee te rijden. doen zou ik zeggen! start is dit jaar op hemelvaartsdag dus moet geen probleem zijn om dat weekeinde richting Italië af te reizen 8)

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Gisteren de InvisibleSHIELD geplaatst op de nieuwe iPad, viel me reuze mee (na eerst wel even gruwelijk te klooien door de shield dubbel te laten vallen). Dacht in eerste instantie dat er een hoop troep onder de protector zat maar dat is vanmorgen helemaal weggetrokken _/-\o_ Je ziet hem al op het eerste gezicht niet meer zo duidelijk zitten. Had voorheen de Tab 10.1 maar daar was op een onbekende manier een kras op gekomen waardoor ik meteen besloot nu een screenprotector te gebruiken.
Nu alleen nog op zoek naar een backcover, jammer dat die nog nergens op voorraad zijn voor de 3e generatie. Zat te denken aan de Belkin Snap Shield Secure, omdat het mij wel ideaal lijkt dat de smart cover zich kan vasthouden aan de (magnetische) strip aan de achterkant. Alleen niemand heeft die op voorraad. Iemand een alternatief desnoods die wel op voorraad is? Moet appeltjesgroen zijn (sja de vriendin heeft het voor het zeggen) en in combinatie met de smart cover kunnen. Alles wat ik tegenkom is nog niet leverbaar. (Ik zit met een dreumes die de iPad gebruikt en zoals elke dreumes niet snapt wat voorzichtig is :) )

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Weet iemand of de SwitchEasy coverbuddy voor de nieuwe ipad alleen de achterkant is of ook de smart cover heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
Draakje5 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:50:
Weet iemand of de SwitchEasy coverbuddy voor de nieuwe ipad alleen de achterkant is of ook de smart cover heeft?
Enkel de achterkant wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2023
In afwachting van de iPad heb ik deze vast besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.dealsilove.com.au/wp-content/uploads/2012/02/aluminum_mobile_bluetooth_keyboard_for_ipad_2_4.jpg

Was slechts 19 euro inclusief verzending :)

[ Voor 11% gewijzigd door splackavellie85 op 21-03-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dat is goedkoop, waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Iemand ervaring met de:

Afbeeldingslocatie: http://www.kloegcom.nl/bibliotheek/iPad_2/Castelijn_Beerens_Luxury_Leather_Case_Sleeve_Pouch_Map_Hoes_iPad_iPad1_iPad2_429201.jpg

Castelijn & Beerens iPad 1 / iPad 2 hoes

Ben namelijk wel weg van hun artikelen en vraag me af of iemand er al een om zijn iPad 2 / 3 heeft zitten ?

[ Voor 4% gewijzigd door rbrouwers123 op 21-03-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 14:03
SanderF1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:23:

Naar aanleiding van jouw reactie heb ik me ook gefocust op deze cover... Heb gebeld met iCentre, deze Melkco past nIet op de nieuwe iPad (door henzelf getest).

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2023
syltheboy schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:46:
Dat is goedkoop, waar heb je hem besteld?
buyincoins.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39

Crazy D

I think we should take a look.

rbrouwers123 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:55:
IBen namelijk wel weg van hun artikelen en vraag me af of iemand er al een om zijn iPad 2 / 3 heeft zitten ?
Nee maar die zien er wel vet sjiek uit. Als de bookbook het begeeft vind ik dat een mooie opvolger. Cool. Als je m besteld, vooral laten weten hoe die bevalt ;)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 01:09
rbrouwers123 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:55:
Iemand ervaring met de:

[afbeelding]

Castelijn & Beerens iPad 1 / iPad 2 hoes

Ben namelijk wel weg van hun artikelen en vraag me af of iemand er al een om zijn iPad 2 / 3 heeft zitten ?
Ik zou zelf eerder gaan voor de Large Gadget Sleeve van Saddlebackleather. Ik zou even een kijkje nemen op hun site, ook nog wat goedkoper ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ad.nl/ad/nl/10...niet-op-nieuwe-iPad.dhtml

Hmm, die laat ik nog maar even liggen dan. Vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
De nieuwe iPad checkt voortaan of de goede plus of min zijde van de magneet op de sensor komt. Zo kan hij niet meer verkeerd uit gaan als je de cover naar de achterkant klapt! ;-)
http://www.buyincoins.com...ipad-2-product-10824.html om exact te zijn.. Echter wel de oude keyboard indeling! De nieuwe indeling is +10 euro duurder op BuyInCoins.

Maar zeker niet duur voor zo'n keyboard! Ze staan in de nieuwe layout ook voor die prijs op eBay. Worden verzonden vanuit de UK, dus waarschijnlijk ook eerder op je deurmat! Voorbeeld link:
http://www.ebay.nl/itm/JA...ories&hash=item35b92babf3

[ Voor 44% gewijzigd door Ice T op 22-03-2012 13:02 . Reden: Toevoegen reactie buyincoins ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Na lang wikken en wegen deze besteld:

http://tabcovers.nl/apple...-cover-zwart-pre-order-nu

Hoop dat die me gaat bevallen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Daar staat dus dat er waarschijnlijk een "bug" zat in de eerste generatie hoesjes/iPad2 in de polariteit van de magneten. Die bug heeft Apple gefixed. Daardoor werken die eerste generatie hoesjes niet meer.

Ik heb zelf onlangs een smartcover gekocht en die doet het prima op de nieuwe iPad (3).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLostSonOfGod schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:47:
[...]
De nieuwe iPad checkt voortaan of de goede plus of min zijde van de magneet op de sensor komt. Zo kan hij niet meer verkeerd uit gaan als je de cover naar de achterkant klapt! ;-)
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:08:
Daar staat dus dat er waarschijnlijk een "bug" zat in de eerste generatie hoesjes/iPad2 in de polariteit van de magneten. Die bug heeft Apple gefixed. Daardoor werken die eerste generatie hoesjes niet meer.

Ik heb zelf onlangs een smartcover gekocht en die doet het prima op de nieuwe iPad (3).
Ah, duidelijk. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Thanks idd, heb namelijk een smartcover beteld icm met mijn iPad 3.
Dit gaat dus gewoon goed werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metam
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 14:14
Heb zelf sinds november de SwitchEasy Canvas, mijn man sinds december, en ik heb er net één voor m'n moeder gekocht. Mijn iPad zit altijd in mijn tas en gaat overal mee naar toe, wordt per dag minstens 10 keer open en dichtgedaan, en bij m'n man nog vaker (die is rij-instructeur en heeft hem ook altijd bij zich).
Bij ons nog geen scheurtjes of brokkeltjes te zien.

Ik lees in dit topic over problemen met scheurtjes in de hoeken van de Canvas. Op welke termijn ontstaan die scheurtjes bij degenen die dit probleem ervaren hebben? Zelf halen wij de iPads nooit uit hun hoesje (heb het één keer moeten doen), kan dat de oorzaak van de scheurtjes zijn? Zijn er ook mensen hier dit juist geen problemen met de Canvas hebben (en hem ook al wat langer gebruiken)?

Groetjes,
Meta

Twee-onder-een-kapwoning, gasloos, verwarming dmv airco en IR panelen, Boiler 200 liter, Marstek 5,12 kWh V153, HWP1,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
halo Meta,

bij mij ook scheurtjes in de hoeken, na 6 a 7 maanden. maar daar heb je verder geen last van.
Alleen had ik steeds moeite om hem dicht te klikken.
Ging alleen als ik met mn hand van onder naar boven schoof, gaf wel goede bescherming,
Ik vond hem ook te zwaar
dus voor de ipad 3 zoek ik een makelijker afsluitbare case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Nu heb ik zelf een iPad1 maar ben ik wel in de markt voor de Ipad3. Probleem voor mij is dat ik al een heerlijke en solide foliocase heb. Maar die waarschijnlijk niet gaat passen! Om precies te zijn. De Navjack Executive Planner Afbeeldingslocatie: http://static-l3.blogcritics.org/11/01/08/151309/NJ-iPad-Planner-White-Stand-LL.jpg.

De case ziet eruit als een mooie (zwarte) planner met magnetische clip en heeft een siliconenvorm waar de iPad precies inpast. Alleen de tiltlock switch aan de zijkant gaat wat lastiger door de rubberen rand. Maar de knoppen zijn nog gewoon goed te bedienen.
Hoewel je met zo'n case wel wat gewicht extra meezeult koop je er wel wat gemoedsrust mee. De iPad is goed beschermd, zit er stevig in, toch gemakkelijk te verwijderen en weer terug te zetten en na meer dan een jaar is er geen enkel teken van slijtage. Ook niet bij de leren lipjes die je kan gebruiken om hem in verschillende standen te zetten. En je hebt onder ook nog een map waar je nog een paar papieren of aantekeningen kan insteken.

Zeker geen miskoop, maar of de nieuwe iPad erin past is een andere vraag.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Is de achterkant van de ipad identiek aan de ipad2?

Ik heb een 3M carbon sticker op mijn huidige ipad2 zitten en bevalt uitstekend.
http://upload.ecvv.com/up..._Ipad_220117281556460.jpg
Ik wil alvast een Zelfde sticker bestellen zodat deze er al is als de nieuwe ipad er is.

Maar dan moet hij natuurlijk wel passen, zelf knippen ziet er niet uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Sinned123 op 22-03-2012 22:07 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Sinned123 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:04:
Is de achterkant van de ipad identiek aan de ipad2?

Ik heb een 3M carbon sticker op mijn huidige ipad2 zitten en bevalt uitstekend.
http://upload.ecvv.com/up..._Ipad_220117281556460.jpg
Ik wil alvast een Zelfde sticker bestellen zodat deze er al is als de nieuwe ipad er is.

Maar dan moet hij natuurlijk wel passen, zelf knippen ziet er niet uit.
Nee natuurlijk is de achterkant niet identiek. 8)7 Je kan zelf toch ook wel uitzoeken voordat je wat gaat vragen? Of die sticker past weet ik niet, maar de achterkant is niet identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik post natuurlijk zomaar wat....
Uiteraard fotos bekeken en vergeleken met mijn ipad2.
Het lijkt op elkaar.
Maar je kan niet alles zien op een foto.

Vandaar dat ik naar een gebruikerservaring vraag van iemand met zowel een ipad2 als de nieuwe ipad.

Of denk je dat elk review het uiterlijk van de achterkant behandeld.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Sinned123 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:25:
Het lijkt op elkaar.

Vandaar dat ik naar een gebruikerservaring vraag van iemand met zowel een ipad2 als de nieuwe ipad.

Ja, eigenlijk doen ze dat wel. De iPad is iets dikker geworden en de randen zijn iets veranderd. Dus, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Sinned123 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:25:
Het lijkt op elkaar.

http://www.icarbons.com/collections/new-ipad-3rd-gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Kan de Smart Cover van Apple ook andersom opgevouwd worden? Dus dat de kant die op het scherm komt als die dicht zit aan de binnenkant zit als je 'm oprolt? Gekeken op Youtube en Google, maar kom er niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
mauricedb schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:39:
Kan de Smart Cover van Apple ook andersom opgevouwd worden? Dus dat de kant die op het scherm komt als die dicht zit aan de binnenkant zit als je 'm oprolt? Gekeken op Youtube en Google, maar kom er niet achter.
Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Okee mooizo :D Dan ga ik voor de combo Smart Cover en een back cover, alleen nog even kijken welke precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb op m'n ipad een screenprotector geplakt.. Een matte want die had iemand hier liggen. Ik had al m'n twijfels bij het matte... nu eenmaal opgeplakt heb ik van het matte effect niet het meeste last. Het is vooral dat er een raar soort super kleine spikkels(gekleurd) op het scherm zitten. Het best te vergelijken met wat je ziet als je je beeldscherm ietwat nat maakt. Met een natte vinger op je telefoonscherm komt ook erg dichtbij het effect wat ik op de hele ipad heb.
Doet enorm afbreuk aan het retina scherm en op een vrijwel witte pagina word ik bijna gestoord/duizelig. 8)7

Komt dit vaker voor en is dit misschien vocht onder de screenprotector dat vanzelf weggaat? Ik zou hem er erg graag afhalen maar als ik dit zelfde effect weer x dagen heb bij een andere screenprotector dan dan dunno..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
mauricedb schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:44:
Okee mooizo :D Dan ga ik voor de combo Smart Cover en een back cover, alleen nog even kijken welke precies.
Mijn collega heeft een donkergrijze smartcover met (als ik het goed heb) de Kensington Protective Back Cover (doorzichtig grijs), ziet er keurig uit.

@Vuvuzla: Wat doe je met het ding dat een screenprotector überhaupt nodig is?

[ Voor 82% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 22-03-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Eerste keer dat ik er 1 gebruik. Ik heb het eigenlijk niet zo op die screen protectors en hoopte eigenlijk op een onzichtbaar effect zoals het hoort en zoals ik steeds vaker om me heen zie en tsja wat zijn dan de nadelen?. Maar met dit grote scherm is het denk wel handig en over enkele weken gaat hij ook mee op vakantie dus extra bescherming is wel makkelijk.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:03:
Na lang wikken en wegen deze besteld:

http://tabcovers.nl/apple...-cover-zwart-pre-order-nu

Hoop dat die me gaat bevallen:)
Die heb ik vandaag binnen gekregen; helemaal super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 10:22
Ik heb gister de nieuwe ipad gescoord en nu ben ik op zoek naar een cover voor zowel voor als achterkant, ook moet hij "smart" zijn voor het automatisch opstarten en slapen gaan.

Ik wil voornamelijk een egaal zwarte cover en het liefst van een dunne stof, geen dik leer of iets anders wat hem zwaar maakt.

Na wat zoeken op Ebay heb ik de volgende advertentie gezien en dit zag er netjes uit.

http://www.ebay.nl/itm/Ul...&var=&hash=item89623ef274

Heeft iemand ervaring met deze of weet je een beter alternatief?

alvast bedankt,

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een cover voor de iPad 3 die precies lijkt op de originele Apple cover voor de iPad 1. Het materiaal hoeft niet exact hetzelfde te zijn, maar in ieder geval iets wat niet glad aanvoelt.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Robert H schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:34:
Ik heb gister de nieuwe ipad gescoord en nu ben ik op zoek naar een cover voor zowel voor als achterkant, ook moet hij "smart" zijn voor het automatisch opstarten en slapen gaan.

Ik wil voornamelijk een egaal zwarte cover en het liefst van een dunne stof, geen dik leer of iets anders wat hem zwaar maakt.

Na wat zoeken op Ebay heb ik de volgende advertentie gezien en dit zag er netjes uit.

http://www.ebay.nl/itm/Ul...&var=&hash=item89623ef274

Heeft iemand ervaring met deze of weet je een beter alternatief?

alvast bedankt,

Robert
Ik heb bij deze verkoper de back clear case en de zwarte smartcover besteld. Zal hier binnenkort wel wat foto's posten als het binnen is. :)
Als ik de reacties bekeek in zijn beoordelingen zijn het goede producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syltheboy schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:04:
Ik weet bijna zeker dat ik binnen niet al te lange tijd een 16 GB of 32 GB iPad 3 (zonder 4G) ga halen.

Nu heb ik de onderstaande case op het oog (lijkt me echt ideaal:
[afbeelding]
Targus Slim Case for iPad
Deze heb ik voor mijn ''New iPad'' gekocht. All I can say is: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:03:
[...]

Deze heb ik voor mijn ''New iPad'' gekocht. All I can say is: _/-\o_
hmmm; ik had m ook genomen, maar ik ben minder enthousiast. De ipad gaat onwillekeurig aan en uit als de case eromheen zit; onbetrouwbaar dus. Ik breng m vanmiddag terug naar Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Vuvuzela schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:02:
Ik heb op m'n ipad een screenprotector geplakt.. Een matte want die had iemand hier liggen. Ik had al m'n twijfels bij het matte... nu eenmaal opgeplakt heb ik van het matte effect niet het meeste last. Het is vooral dat er een raar soort super kleine spikkels(gekleurd) op het scherm zitten. Het best te vergelijken met wat je ziet als je je beeldscherm ietwat nat maakt. Met een natte vinger op je telefoonscherm komt ook erg dichtbij het effect wat ik op de hele ipad heb.
Doet enorm afbreuk aan het retina scherm en op een vrijwel witte pagina word ik bijna gestoord/duizelig. 8)7

Komt dit vaker voor en is dit misschien vocht onder de screenprotector dat vanzelf weggaat? Ik zou hem er erg graag afhalen maar als ik dit zelfde effect weer x dagen heb bij een andere screenprotector dan dan dunno..
Had er gisteravond ook een matte Artwiz screenprotector opgeplakt, maar die is echt waardeloos. Je krijgt een hele waas over je scherm (maar dat is volgens mij bij alle matte protectors). Die Artwiz dus net maar er afgegooid, en er een Belkin clear screenprotector opgeplakt, deze valt totaal niet op en blijft er wat mij betreft mooi opzitten.

edit;
En in de zoektocht naar een mooi cleane softshell case heb ik eergisteren deze besteld

[ Voor 7% gewijzigd door Shiverzz op 23-03-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Laatst online: 18:46

Pixeltje

Woo-woohoo!

Eens wat betreft de Artwizz. Had een set van mat en glans bij aankoop van de iPhone geregeld, eerst maar de matte geprobeerd, maar wat een ellendig ding zeg. Touch gaat stroef, beeldkwaliteit gaat flink achteruit en zichtbaarheid buiten veranderd er niet door..

De iPad van een dus maar meteen met een glanzende beplakt (merk weet ik niet meer) en dat is echt 1000 keer beter.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-08 10:22
LuPo schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:51:
[...]

Ik heb bij deze verkoper de back clear case en de zwarte smartcover besteld. Zal hier binnenkort wel wat foto's posten als het binnen is. :)
Als ik de reacties bekeek in zijn beoordelingen zijn het goede producten.
Ok bedankt, ik ben erg benieuwd en het zijn ook nette prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Iemand die een goede oplossing weet om de achterkant van de new Ipad te beschremen. De smart cover zit aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Een leuk linkje voor de rest die nog een iPad hoes zoeken:

http://www.gadgetknaller....33446128004bbfbe1035bf286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

Konjo schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:47:
Iemand die een goede oplossing weet om de achterkant van de new Ipad te beschremen. De smart cover zit aan de voorkant.
Heb deze sinds vorige week zaterdag:

Protective Back Cover (Kensington). Was 25 euro bij Saturn, The Wall (Utrecht)

Officieel voor iPad 2, maar zit ook perfect om iPad 3 (inclusief uitsparingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Heb net een iPad 3 gekocht en daarbij een Gear4 Cover Stand meegenomen aangezien deze geschikt is voor de 3 en tegelijk de voor en achterkant beschermt. Nu heb ik hem om de iPad gedaan, maar de voorkant (zeg maar de 'smart cover') ligt niet mooi plat op het scherm maar blijft in een ^ punt staan. Meer mensen hier last van en trekt dit wellicht weg als hij wat vaker gebruikt word? Anders gaat hij morgen retour, 50 euro is dan teveel imho.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
KSH schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:00:
[...]

Heb deze sinds vorige week zaterdag:

Protective Back Cover (Kensington). Was 25 euro bij Saturn, The Wall (Utrecht)

Officieel voor iPad 2, maar zit ook perfect om iPad 3 (inclusief uitsparingen).
Thanks zal eens even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Iemand ervaring met deze:
http://www.pdashop.nl/pro...r-ipad-2-folio-black.html
?

Vind hem er wel erg gelikt en stevig uit zien. Alleen nog even duidelijk krijgen of hij wel/niet of de 3rd Gen past ...

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Net even bij de Dixons een smart cover gekocht en zojuist op amazon een back cover aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 13:53
S913 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:13:
Iemand ervaring met deze:
http://www.pdashop.nl/pro...r-ipad-2-folio-black.html
?

Vind hem er wel erg gelikt en stevig uit zien. Alleen nog even duidelijk krijgen of hij wel/niet of de 3rd Gen past ...
Ik denk wel dat je past, alleen weet ik niet of de smartcover wel werkt.
Ik heb zelf een Kensington met harde achterkant en een smartcover, deze werkt prima op de 2, maar niet op de 3. Hij past wel, maar scherm gaat niet uit of aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

Konjo schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:14:
[...]

Thanks zal eens even kijken
Is overigens het doorzichtige model van silicone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Deze vandaag binnen gekregen: http://tabcovers.nl/apple...-cover-zwart-pre-order-nu

1 woord: wow!

Goede afwerking, goede bescherming voor de achterkant, en toch erg licht voelend. Heel tevreden, en in mijn ogen een heel complete oplossing:) aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Vandaag deze gehaald bij de Dixons voor de nieuwe iPad: http://www.targus.com/uk/ipad/slimcase.asp

Het zit goed en de binnenkort is een soort stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:02:
Deze vandaag binnen gekregen: http://tabcovers.nl/apple...-cover-zwart-pre-order-nu

1 woord: wow!

Goede afwerking, goede bescherming voor de achterkant, en toch erg licht voelend. Heel tevreden, en in mijn ogen een heel complete oplossing:) aanrader!
Helemaal met je eens, ik heb hem ook. Mooi prijsje voor een prachtige cover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:55:
[...]

Helemaal met je eens, ik heb hem ook. Mooi prijsje voor een prachtige cover!
Ik heb deze zojuist ook besteld maar dan rechtstreeks bij Gecko (de fabrikant)
Kost hetzelfde echter geen verzendkosten. Scheelt toch 3,95 :9
Link http://www.geckocovers.com/apple-ipad-hoes-p-83.html

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
psy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:57:
[...]

Shit. Och ja. Je kunt niet alles hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Is zo'n originele SmartCover van Apple nou eigenlijk relaxt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
psy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:57:
[...]

kan het zo snel niet terugvinden op de website, maar
heeft deze ook een automatische aan /uit functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

alwaysleft schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 00:11:
[...]

Shit. Och ja. Je kunt niet alles hebben ;)
Ja ach die 4 euro, ik meldde het vooral voor toekomstige bestellers ;)
luifel schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 10:40:
[...]
kan het zo snel niet terugvinden op de website, maar
heeft deze ook een automatische aan /uit functie?
Volgens een beoordeling op http://tabcovers.nl/apple...-cover-zwart-pre-order-nu wel ja

"* Smart-Cover effect met auomatisch aan/uit van beeldscherm bij openen/sluiten *"

[ Voor 47% gewijzigd door psy op 24-03-2012 10:47 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medic112 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:13:
[...]

hmmm; ik had m ook genomen, maar ik ben minder enthousiast. De ipad gaat onwillekeurig aan en uit als de case eromheen zit; onbetrouwbaar dus. Ik breng m vanmiddag terug naar Dixons.
Daar heb ik gelukkig nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blokker heeft ook nogsteeds de "hard plastic" rubber achtige beschermhoezen.
kosten 6.99.
Neopreen sleeve erom voor in de tas :)

Geen geld, en pas perfect om de nieuwe ipad :)
Pagina: 1 ... 23 ... 42 Laatste