Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
In de topicstart staat deze case:

Afbeeldingslocatie: http://www.nikmierop.nl/ipad/ipad_apple.jpg

Die is voor de iPad 1 toch? Ik heb namelijk een iPad 1, en die hoes vind ik er erg mooi uit zien, maar het probleem is dat ik die hoes nergens kan vinden. Heb al op eBay gekeken maar dan vind je alleen maar meuk voor de iPad 2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat dacht je van gewoon www.apple.nl/store ? ;)
Direct linkje naar de iPad case: http://store.apple.com/nl...361ZM/B?fnode=MTc0MjU2Mjc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Thanks, had al even in de Apple Store gekeken maar kon hem daar niet vinden.

Wel prijzig, zijn er nog goedkopere alternatieven die er veel op lijken?

Heb deze gevonden op eBay voor $16 dollar. Problem solved

http://www.ebay.com/itm/N...4cfa7b44b2#ht_3654wt_1163

[ Voor 41% gewijzigd door ThinkPad op 27-11-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:04
robhof schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:09:
Zojuist de Belkin SnapShield Secure back cover ontvangen van Bol.

Super ding! De metalen strip aan de achterkant zorgt ervoor dat de Apple Smartcover goed blijft zitten. Dit in tegenstelling tot de normale Belkin SnapShield zónder metalen strip; die heb ik van de week geretourneerd.

Verder sluit alles goed aan, hij is semi-transparant en voelt prettig aan.
Als ik zo zoek op bol.com zie ik er 2 die semi-transparant zijn, een van 15 euro en een van 18 euro. Welke bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Ben benieuwd, beetje vage beschrijving en eenzelfde case verkoopt hij ook als orgineel voor de ipad2? Lijkt me niet helemaal te kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Heeft iemand ervaringen met deze sleef:
SwitchEasy Thins te koop bij Appelhoes.

Ik heb een smart cover aangeschaft en ik zoek eigenlijk een goede achterkant cover en door deze topic ben ik ook geïnteresseerd geraakt in screenprotectors. De SwitchEasy thins bied een sleeve met accessoires aan waaronder een screenprotector. Vraag me alleen af of dat laatste wat is.

Tips zijn welkom :) ook voor andere webshops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
troftnom schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:20:
[...]

Ben benieuwd, beetje vage beschrijving en eenzelfde case verkoopt hij ook als orgineel voor de ipad2? Lijkt me niet helemaal te kloppen...
In de beschrijving heeft hij het over een originele case.

Maarja we zullen zien, ik kan het toch niet meer terugdraaien, kreeg namelijk al een bericht van eBay dat hij verzonden is.

Ik laat het wel weten als hij binnen is hoe de kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
Heeft iemand ervaringen met de siliconen cases van de blokker?
Ze zijn nu in de aanbieding :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 09:30
jah en ik zag de neopreen die ik wel graag wil!!
iemand ervaring ook blokker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
jelbo schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:44:
[...]
De CoverBuddy is netjes en stevig. Als sleeve heb ik een ColcaSac, bevalt ook goed.
Ik las dat je voorgaande case scheurtjes vertoonde. Nu lees ik dat SwitchEasy met hun Canvas daar ook last van heeft. Geldt dat niet voor de CoverBuddy?
MTBS schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:07:
[...]
Dus smartcover + coverbuddy + ipad2 gaan netjes in de colcasac?
Heb je inmiddels uitsluitsel of dit past? Ik overweeg ook die combinatie namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

AFT0570 schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:10:
[...]

Als ik zo zoek op bol.com zie ik er 2 die semi-transparant zijn, een van 15 euro en een van 18 euro. Welke bedoel je dan?
Die van €17.99. Als je bij die versie naar de tweede en derde afbeelding kijkt, zie je de metalen strip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

Goochelaar schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:35:

[...]

Heb je inmiddels uitsluitsel of dit past? Ik overweeg ook die combinatie namelijk
Volgens Appelhoes zou de combinatie backcover en smartcover moeten passen in een Colcasac; ik heb hier vorige week over gemaild. Ik ga een dezer dagen een Colcasac bestellen en laat wel weten of het inderdaad goed past.

Edit: het past inderdaad makkelijk; er is zelfs nog wat ruimte over (versie iPad 2 mét smartcover kiezen).

[ Voor 11% gewijzigd door robhof op 02-12-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Ik heb maandag de Belkin Snapshield besteld bij bol.com, omdat ik eerst een andere cover wilde hebben voordat ik mijn beschadigde Switcheasy Canvas op zou sturen naar Appelhoes. Heb hem er nu 2 dagen op zitten, nu hopen dat ik snel uitsluitsel krijg of ik mijn geld terug krijg van Appelhoes zodat ik een smartcover kan kopen. Bij de Switcheasy thins sleeve staat trouwens ook dat deze met een Switcheasy Coverbuddy + Apple Smartcover in de hoes zou moeten kunnen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFT0570 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:42:
Ik heb maandag de Belkin Snapshield besteld bij bol.com, omdat ik eerst een andere cover wilde hebben voordat ik mijn beschadigde Switcheasy Canvas op zou sturen naar Appelhoes. Heb hem er nu 2 dagen op zitten, nu hopen dat ik snel uitsluitsel krijg of ik mijn geld terug krijg van Appelhoes zodat ik een smartcover kan kopen. Bij de Switcheasy thins sleeve staat trouwens ook dat deze met een Switcheasy Coverbuddy + Apple Smartcover in de hoes zou moeten kunnen passen.
Ziet er goed uit... Persoonlijk ben ik geen fan van een witte hoes/bescherming aangezien m'n iPad dat al is ;).
Ik stuitte onlangs op deze iPad 2 hoes van SwitchEasy. Ik vind deze erg mooi, wellicht iets om met kerst te vragen _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 15:29 . Reden: Zat iets verwarrends in ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:28:
[...]

Ziet er goed uit... Persoonlijk ben ik geen fan van een witte hoes/bescherming aangezien m'n iPad dat al is ;).
Ik stuitte onlangs op deze iPad 2 hoes van SwitchEasy. Ik vind deze erg mooi, wellicht iets om met kerst te vragen _/-\o_
Ik heb deze case ook besteld na verschillende zeer positieve reviews, alleen is het probleem met deze case dat hij "spontaan", zonder verkeerd gebruik, kleine scheurtjes gaat vertonen in de hoeken van de case. Deze scheurtjes zijn niet bijzonder groot, maar voor mij wel reden om dit product terug te sturen naar de website waar ik hem had besteld. Daar hij met normaal gebruik gebreken kan gaan vertonen wil ik hem niet aanraden, voor de rest is het echter wel een heel goed ontworpen case. Als deze eventuele problemen je niet storen denk ik dat je er veel plezier van kan hebben! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het valt mij op dat ik weinig lees van ervaringen met de Griffin Survivor terwijl ik het echt een ideale behuizing vind ondanks dat ie wel wat lomper is. Inmiddels heb ik de case alweer een paar weken in gebruik maar vind het toch wel heel prettig dat je niet telkens hoeft op te letten waar je de Ipad neer legt. Ook de grip is ideaal en het gewicht t.o.v. de leren case die ik had is bijna zelf vergelijkbaar qua gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
bartkoper schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:14:
jah en ik zag de neopreen die ik wel graag wil!!
iemand ervaring ook blokker!
Ik heb hem gekocht dacht voor 7euro kan ik weinig miskopen. Hij zit er wel erg strak om heen. Ik wil nu nog een dark grey coverbudy voor de iPad erbij kopen zodat ik ook standaard de iPad beschermt heb. Gebruik de blokker sleef alleen voor als ik de iPad wil gaan vervoeren als extra bescherming.

Heb dan alleen geen screenprotector. Twijfel nog of ik dat zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn ipad 1 binnen en zoek nu een case die shock-absorberend is omdat de ipad mee moet naar school tussen de druk van de boeken...
Maar ik wil ook niet met een otterbox van 1kg rondlopen :P
Dus wat gebruiken jullie?
Greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:41:
Heb net mijn ipad 1 binnen en zoek nu een case die shock-absorberend is omdat de ipad mee moet naar school tussen de druk van de boeken...
Maar ik wil ook niet met een otterbox van 1kg rondlopen :P
Dus wat gebruiken jullie?
Greetzz
Zoek je een case of een sleeve? Colcasac is behoorlijk shock proof. Die dikke laag schapenvel heeft m'n iPad II al meerdere malen gered toen hij weer eens op de grond viel. Ook zit hij tussen boeken.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
robhof schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:17:
[...]

Volgens Appelhoes zou de combinatie backcover en smartcover moeten passen in een Colcasac; ik heb hier vorige week over gemaild. Ik ga een dezer dagen een Colcasac bestellen en laat wel weten of het inderdaad goed past.

Edit: het past inderdaad makkelijk; er is zelfs nog wat ruimte over (versie iPad 2 mét smartcover kiezen).
Mooi! Welke backcover heb jij? Aangezien de SwitchEasy Canvas niet zo'n reputatie heeft ben ik bang dat hun SmartBuddy hier ook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:26:
[...]

Zoek je een case of een sleeve? Colcasac is behoorlijk shock proof. Die dikke laag schapenvel heeft m'n iPad II al meerdere malen gered toen hij weer eens op de grond viel. Ook zit hij tussen boeken.
maakt niks uit :) beide mag ook! bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
troftnom schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:20:
[...]

Vandaag de hoes binnengekregen, doosje lijkt 100% legitiem Apple.

Maar de hoes zelf ziet er nogal goedkoop uit :?

Apple logo op de voorkant van de hoes is met blauw/zilver kleurige inkt gedrukt, maar zit een tikje scheef.

Ook kreeg ik de iPad er niet makkelijk in, kostte mij erg veel moeite.

Misschien dat de hoes nog wat soepeler moet worden en dat het dan beter lijkt, maar ik vind het nu maar een goedkoop rotding eigenlijk. Ook vreemd dat de voorste flap helemaal niet vast blijft zitten. Had verwacht dat er magneetjes ofzo in hadden gezeten.

En op de achterkant van het doosje staat afgebeeld dat je de iPad ook rechtop kan zetten met deze hoes, maar dat wil bij mij niet, de iPad valt dan voorover 8)7 De andere mogelijkheid (dat je de flap er achterin schuift zodat hij wat hoger komt te liggen) wil wel gewoon.

Iemand die een originele iPad 1 hoes heeft uit een Apple winkel en die hier dingen in herkent?

Paar foto's om de boel te verduidelijken:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8DlQa7HG8eT29wsUWvHFDTGy/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rgDoWqhAKhmWqkHYoK5TYE2l/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KOaWYvGbyaf7ZCKa8mnyJ0kD/thumb.jpg
(Klik voor groot formaat)

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 05-12-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
ThinkPadd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:46:
[...]
Iemand die een originele iPad 1 hoes heeft uit een Apple winkel en die hier dingen in herkent?
Yep, vanaf dag 1 van de UK release.
Logo is bij mij grijs, niet echt zilver, zeker niet blauw.
De afwerking van de randjes ziet er bij mij ook niet zo rafelig uit met witte randjes.
Verder wel een aardig goede nepper zo te zien, als je binnenrand bij de flap vergelijkt met een foto van de apple store zie je ook een duidelijk verschil. Die gaat recht over in het ruwere materiaal van de flap, bij jouw foto zie je daar nog een extra randje.
Verder zit mijn case vlakker tegen het scherm aan, en blijft hij wel staan op de korte kant...

Edit: magneetjes zitten er bij Apple ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFT0570 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:43:
[...]

Ik heb deze case ook besteld na verschillende zeer positieve reviews, alleen is het probleem met deze case dat hij "spontaan", zonder verkeerd gebruik, kleine scheurtjes gaat vertonen in de hoeken van de case. Deze scheurtjes zijn niet bijzonder groot, maar voor mij wel reden om dit product terug te sturen naar de website waar ik hem had besteld. Daar hij met normaal gebruik gebreken kan gaan vertonen wil ik hem niet aanraden, voor de rest is het echter wel een heel goed ontworpen case. Als deze eventuele problemen je niet storen denk ik dat je er veel plezier van kan hebben! ;)
Oh echt??
Voor zover geen beschadigingen oid ondervonden. Je bent ook de eerste die ik erover hoor.
Ik houd het in ieder geval in de gaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:28:
[...]

Oh echt??
Voor zover geen beschadigingen oid ondervonden. Je bent ook de eerste die ik erover hoor.
Ik houd het in ieder geval in de gaten. ;)
Dan heb je deze thread verder niet gelezen, want er zijn (veel) meer mensen met die scheurtjes. Mijn SwitchEasy Canvas is ook net teruggestuurd naar Appelhoes vanwege dat probleem. Zonde, want het is een erg fijne cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Gelukkig heeft de Sint mijn wens vervult, en ben ik nu de eigenaar van de Navy leren Smart Cover. Hij werkt erg fijn, alleen de stands waren misschien wat beter op de Switcheasy Canvas. Mijn moeder vond de Switcheasy echter geweldig, dus ik heb met Appelhoes afgesproken dat ze mij nog een mooie rode Canvas toesturen voor de zonet bezorgde tweede iPad in huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakha schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:51:
[...]

Dan heb je deze thread verder niet gelezen, want er zijn (veel) meer mensen met die scheurtjes. Mijn SwitchEasy Canvas is ook net teruggestuurd naar Appelhoes vanwege dat probleem. Zonde, want het is een erg fijne cover.
Is natuurlijk erg zonde. Ik wordt er een klein beetje huiverig van. Dan moet ik er extra voorzichtig mee omgaan... :? Heb je al een andere hoes op het oog of probeer je het nog een keer met de Canvas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
ThinkPadd schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:46:
[...]

Paar foto's om de boel te verduidelijken:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(Klik voor groot formaat)
Op mijn werk gebruik ik af en toe een iPad met de originele Apple hoes.
Als ik jouw foto's zie is het duidelijk een nepperd. Wel een kwalitatief redelijk goeie, maar toch: geen originele Apple. Bij de originele hoes sluiten de randjes rond het scherm veel beter aan, en is de buitenrand beter afgewerkt (zonder losse vezeltjes).

Hij lijkt een beetje op de (namaak) hoes die ik bij Dealextreme.com heb gekocht voor mijn privé iPad 2. Die heeft ook een Apple-logo, sluit maar matig aan rond het scherm, en heeft ook losse draadjes rond de buitenkant. Omdat er na een paar weken scheurtjes in kwamen (weer hersteld met een heel klein beetje Bisonkit) heb ik geklaagd bij Dealextreme. Mocht 'm terugsturen of een gedeeltelijke terugbetaling krijgen. Dat laatste heb ik gedaan; de hoes kostte me uiteindelijk 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
evdakker schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:55:
[...]

Op mijn werk gebruik ik af en toe een iPad met de originele Apple hoes.
Als ik jouw foto's zie is het duidelijk een nepperd. Wel een kwalitatief redelijk goeie, maar toch: geen originele Apple. Bij de originele hoes sluiten de randjes rond het scherm veel beter aan, en is de buitenrand beter afgewerkt (zonder losse vezeltjes).

Hij lijkt een beetje op de (namaak) hoes die ik bij Dealextreme.com heb gekocht voor mijn privé iPad 2. Die heeft ook een Apple-logo, sluit maar matig aan rond het scherm, en heeft ook losse draadjes rond de buitenkant. Omdat er na een paar weken scheurtjes in kwamen (weer hersteld met een heel klein beetje Bisonkit) heb ik geklaagd bij Dealextreme. Mocht 'm terugsturen of een gedeeltelijke terugbetaling krijgen. Dat laatste heb ik gedaan; de hoes kostte me uiteindelijk 6 euro.
Dankjewel. Ik moet nog een review achterlaten op eBay, maar ik denk dat ik de verkoper eerst maar eens een bericht stuur dat de hoes een nepperd is. Hij adverteert namelijk wel met: "New Apple Original Authentic Case MC361ZM/B For iPad"

[ Voor 81% gewijzigd door ThinkPad op 12-12-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:41:
[...]

Is natuurlijk erg zonde. Ik wordt er een klein beetje huiverig van. Dan moet ik er extra voorzichtig mee omgaan... :? Heb je al een andere hoes op het oog of probeer je het nog een keer met de Canvas
Ik was al erg voorzichtig, dat hielp blijkbaar niet. Tenzij SwitchEasy inmiddels deze productiefout heeft hersteld, wil ik dan ook geen SwitchEasy Canvas meer, maar ik weet niet hoe Appelhoes daarmee omgaat. Even afwachten welke opties ze bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Anakha schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:20:
[...]

Ik was al erg voorzichtig, dat hielp blijkbaar niet. Tenzij SwitchEasy inmiddels deze productiefout heeft hersteld, wil ik dan ook geen SwitchEasy Canvas meer, maar ik weet niet hoe Appelhoes daarmee omgaat. Even afwachten welke opties ze bieden.
Ik kreeg een mail, dat ze mij omdat ik de termijn van 2 maanden had overschreden, mij geen retournering van het aankoopbedrag konden aanbieden. Ik heb inmiddels zelf de Smart Cover gekocht, met een backcover, en maar een Switcheasy Canvas aangevraagd voor mijn moeders iPad, die nog bescherming nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik van sinterklaas een ipad2 gekregen met een leren Elecom hoes gekregen. Artikel nummer 12026. Kwam van de Mediamarkt voor weinig. De hoes ziet er leuk uit en lijkt handig. Er zitten kussentje op zodat het scherm wordt beschermd.
Afbeeldingslocatie: http://notebookibiznesowe.pl/images/04f94e0eaa5b9e0dd93789dcc28e3118.jpg
Maar er zitten ook magneetjes op de verkeerde plek zodat de ipad om de haverklap uit gaat.
Ik heb er al twee magneetjes uit gesloopt, (je ziet ze onderop zitten, rondjes onder het leer) maar er zitten nog meer magneetjes is, ik kan ze alleen niet vinden.

Echt een waardeloos ding. Ik gebruik heb nu alleen om de ipad op te bergen.

Ik zit er aan te denken om een "InvisibleShield iPad 2 Full Body Beschermfolie (Wi-Fi + 3G)" aan te schaffen. De meningen zijn hierover verdeeld. Maar hoe zit het als het shield kapot is? Een maitje naar zagg.nl en je krijgt een nieuwe? Wel handig als je een kind van 3 hebt rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Een invisible shield gaat niet zomaar stuk, mijn kids is het nog niet gelukt in ieder geval. Bij Zagg kan je een "nieuwe" krijgen tegen betaling van de verzendkosten. Dat heb ik voor mijn iphone wel eens gedaan, zal voor de ipad versie ook wel gelden.

Edit: ik zie nu dat je het over zagg.nl hebt, geen idee wat voor service die leveren, ik bestel ze altijd direct bij Zagg.

[ Voor 20% gewijzigd door troftnom op 11-12-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

En moet je die oude dan terug sturen? Anders ontstaat er een levendige handel natuurlijk! (waar ik interesse in heb :) )

[ Voor 14% gewijzigd door BeyondThunder op 11-12-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-07 13:25
Je moet je oude inderdaad opsturen, ze zijn er heel makkelijk in. Mijn InvisibleShield had strepen van de Smartcover en werd zo omgeruild. Was bij Zagg.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik heb al een mailtje verzonden naar Zagg.nl of ze dezelfde service leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Tabbo12 schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:36:
Je moet je oude inderdaad opsturen, ze zijn er heel makkelijk in. Mijn InvisibleShield had strepen van de Smartcover en werd zo omgeruild. Was bij Zagg.com.
Inderdaad, opsturen naar Ierland om precieus te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
ThinkPadd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:42:
[...]

Dankjewel. Ik moet nog een review achterlaten op eBay, maar ik denk dat ik de verkoper eerst maar eens een bericht stuur dat de hoes een nepperd is. Hij adverteert namelijk wel met: "New Apple Original Authentic Case MC361ZM/B For iPad"
Geld teruggekregen van de eBay verkoper.

Hij zei:
Hello,my dear friend,
really sorry for the inconvenience,I want to know if the package was well,I doubt that someone stole my product and placed a fake and used one in it.it always happens in internation trade,I'm really sorry about that.please don't worry,for my good credit,I'll refund you.please give me your paypal address,I'll send you the money.
contact me freely.
best wishes.
Gelul natuurlijk, hij gaat niet toegeven dat hij neppe hoezen verkoopt. Maargoed heb m'n 12 euro teruggekregen, mocht de hoes houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFT0570 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:16:
[...]

Ik kreeg een mail, dat ze mij omdat ik de termijn van 2 maanden had overschreden, mij geen retournering van het aankoopbedrag konden aanbieden. Ik heb inmiddels zelf de Smart Cover gekocht, met een backcover, en maar een Switcheasy Canvas aangevraagd voor mijn moeders iPad, die nog bescherming nodig had.
Dat is wel vervelend :| ... Boden ze wel iets anders aan? Of is er de mogelijkheid om direct met SwitchEasy contact op te nemen? Lijkt mij wel garantie werk. Succes!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:06:
[...]

Dat is wel vervelend :| ... Boden ze wel iets anders aan? Of is er de mogelijkheid om direct met SwitchEasy contact op te nemen? Lijkt mij wel garantie werk. Succes!! :)
Ik heb maar dezelfde case besteld voor mijn moeder, en gelukkig ook al snel gekregen. Zij heeft hem er nu om en is er zeer tevreden over, maar ik ben benieuwd of zij ook over enkele maanden merkt dat zij schade heeft. Afgezien van deze beschadigingen in de hoeken is het wel een bijzonder goede case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
Ik zoek een stoffen backcover zijn deze te koop? Ik heb en donkergrijze smart cover dus ik hoop eigenlijk een matchende backcover hiervoor te vinden.

Heb een vraag openstaan bij appelhoes maar deze reageren helaas niet erg snel...

Iemand een tip want de eerste kras is helaas al te speuren op mijn achterkant (van de iPad2).. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFT0570 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:01:
[...]

Ik heb maar dezelfde case besteld voor mijn moeder, en gelukkig ook al snel gekregen. Zij heeft hem er nu om en is er zeer tevreden over, maar ik ben benieuwd of zij ook over enkele maanden merkt dat zij schade heeft. Afgezien van deze beschadigingen in de hoeken is het wel een bijzonder goede case!
Tja, ik ben er als een blok voor gevallen... Ik ben wel iets voorzichtiger op het moment, maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:35
Deze kwam ik zonet tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/zoom/eb78_portal2_aperture_ipad_sleeve.jpg

http://www.thinkgeek.com/gadgets/cellphone/eb78/

Vind ik wel een heel erg gave sleeve! Wordt wel een beetje prijzig als je de verzendkosten meerekent. Aangezien zowel de iPad 1 als 2 er in passen ga ik er vanuit dat de toekomstige iPad 3 ook wel moet lukken. Ga ik misschien wel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een zeer sterke cover die zowel de voor- als achterkant van mijn ipad 2 beschermd. Maar dan echt héél sterk. Mag dus wel gaan tot €150 ofzo. Iemand goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Otterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:22
Voor de liefhebbers:

http://www.1dayfly.com/nl-nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je een otterbox defender in een winkel in belgie of nederlend kopen of moet je die bestellen via het internet? (ben ik niet zo een held in ;) ) Alvast bedankt: die otterbox lijkt me echt geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 13:57
Heeft er iemand hier (ervaring met) een iPad houder voor in bed zoals de iProp of de Hanfree?

Ik wil er heel graag een hebben, maar de iProp is 122 euro zonder BTW, en de Hanfree is nog niet te koop.... Als iemand nog een alternatief weet hoor ik het graag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:27
Voor mijn (gewonnen) Ipad 2 wil ik graag een complete case kopen, met achterkant en voorkant welke open geklapt kan worden. Ik ben op de SwitchEasy CoverBuddy terecht gekomen, is de kwaliteit goed tegenover bijvoorbeeld de smartcover van apple zelf? Want ik zie dat iedereen voor de SwitchEasy Nude gaan, is hier een reden voor?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hari-Bo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:21:
Voor mijn (gewonnen) Ipad 2 wil ik graag een complete case kopen, met achterkant en voorkant welke open geklapt kan worden. Ik ben op de SwitchEasy CoverBuddy terecht gekomen, is de kwaliteit goed tegenover bijvoorbeeld de smartcover van apple zelf? Want ik zie dat iedereen voor de SwitchEasy Nude gaan, is hier een reden voor?
Zelf ben ik nog steeds heel erg fan van de speck pixelskin hd. Superstevig en heel handig in gebruik. Daarnaast ziet hij er ook erg strak uit :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
BillSpaarbank schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:16:
[...]

Zelf ben ik nog steeds heel erg fan van de speck pixelskin hd. Superstevig en heel handig in gebruik. Daarnaast ziet hij er ook erg strak uit :)
Maar deze is ook meteen 2x zo duur als mijn oplossing. ;(

EDIT: Ik kan ook geen Nederlandse site vinden die deze op voorraad heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Hari-Bo op 21-12-2011 10:22 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Hari-Bo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:52:
[...]

Maar deze is ook meteen 2x zo duur als mijn oplossing. ;(

EDIT: Ik kan ook geen Nederlandse site vinden die deze op voorraad heeft.
Das waar ja, ik heb hem via ebay uit de VS. Was iets van 38 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Gisteren de Maroo MANA II besteld, erg mooie case :D

http://www.maroo.com/store/Cases/iPad-2-Cases/MANA-2

• Anakha
Zoals eerder gemeld, heb ik mede op basis van de positieve verhalen in dit topic over Appelhoes bij hen een SwitchEasy Canvas besteld. Helaas bleek later dat die cover bij veel mensen (iedereen?) na enkele maanden scheurtjes gaat vertonen. Ik heb dat via het contactformulier van Appelhoes gemeld, met de vraag hoe we dat op konden lossen. Volgens de website was het contactformulier correct verstuurd, en boven het contactformulier staat "wij zullen binnen 24 uur antwoord geven op je vraag of opmerking!". Je raadt het al: geen reactie, zelfs een week later nog niet. Toen nog maar een bericht gestuurd, met een referentie naar het vorige bericht en de opmerking 'blijkbaar klopt die belofte over binnen 24 uur antwoord niet'. Appelhoes reageerde met "die belofte klopt wel, maar ik heb geen bericht van u ontvangen". Tja, lekker makkelijk. Je eigen contactformulier werkt niet goed (of je bent een mailtje vergeten te beantwoorden), en vervolgens niet je excuses aanbieden maar net doen of de klant uit zijn nek lult. De toon was meteen gezet.

Ik heb nogmaals aangegeven wat het probleem was, waarna Appelhoes me een retourformulier stuurde. Ik heb mijn SwitchEasy Canvas op 5 december teruggestuurd, volgens Track & Trace is het pakket op 6 december bij Appelhoes afgeleverd. Ik hoorde weer een tijd niets, dus maar weer contact opgenomen met de vraag wat de status was. Reactie (weer niet binnen 24 uur): "we hebben geen pakket van u ontvangen". Toen ik terugmailde dat het pakket al op 6 december bij ze was afgeleverd (inclusief Track&Trace-details), werd het helemaal stil aan de andere kant. Dat is inmiddels 3 dagen geleden. De telefoon wordt in de tussentijd niet opgenomen. Ik neem maar aan dat ze het aan het uitzoeken zijn, maar netjes is het allemaal niet.

Ik weet niet hoe het af gaat lopen, maar ik weet wel dat Appelhoes op mij voorlopig een amateuristische indruk maakt. Ik zou mensen dus ook niet aanraden om er iets te bestellen. Het bestelproces verloopt prima, maar de aftersales laat te wensen over. Als het proces is afgerond zal ik er een shopreview over schrijven, voor wie hier niet meeleest. Daarnaast raad ik iedereen af de SwitchEasy Canvas te bestellen - prachtige cover, maar het materiaal is niet stevig genoeg om langere tijd heel te blijven.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anakha schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:45:
Zoals eerder gemeld, heb ik mede op basis van de positieve verhalen in dit topic over Appelhoes bij hen een SwitchEasy Canvas besteld. Helaas bleek later dat die cover bij veel mensen (iedereen?) na enkele maanden scheurtjes gaat vertonen. Ik heb dat via het contactformulier van Appelhoes gemeld, met de vraag hoe we dat op konden lossen. Volgens de website was het contactformulier correct verstuurd, en boven het contactformulier staat "wij zullen binnen 24 uur antwoord geven op je vraag of opmerking!". Je raadt het al: geen reactie, zelfs een week later nog niet. Toen nog maar een bericht gestuurd, met een referentie naar het vorige bericht en de opmerking 'blijkbaar klopt die belofte over binnen 24 uur antwoord niet'. Appelhoes reageerde met "die belofte klopt wel, maar ik heb geen bericht van u ontvangen". Tja, lekker makkelijk. Je eigen contactformulier werkt niet goed (of je bent een mailtje vergeten te beantwoorden), en vervolgens niet je excuses aanbieden maar net doen of de klant uit zijn nek lult. De toon was meteen gezet.

Ik heb nogmaals aangegeven wat het probleem was, waarna Appelhoes me een retourformulier stuurde. Ik heb mijn SwitchEasy Canvas op 5 december teruggestuurd, volgens Track & Trace is het pakket op 6 december bij Appelhoes afgeleverd. Ik hoorde weer een tijd niets, dus maar weer contact opgenomen met de vraag wat de status was. Reactie (weer niet binnen 24 uur): "we hebben geen pakket van u ontvangen". Toen ik terugmailde dat het pakket al op 6 december bij ze was afgeleverd (inclusief Track&Trace-details), werd het helemaal stil aan de andere kant. Dat is inmiddels 3 dagen geleden. De telefoon wordt in de tussentijd niet opgenomen. Ik neem maar aan dat ze het aan het uitzoeken zijn, maar netjes is het allemaal niet.

Ik weet niet hoe het af gaat lopen, maar ik weet wel dat Appelhoes op mij voorlopig een amateuristische indruk maakt. Ik zou mensen dus ook niet aanraden om er iets te bestellen. Het bestelproces verloopt prima, maar de aftersales laat te wensen over. Als het proces is afgerond zal ik er een shopreview over schrijven, voor wie hier niet meeleest. Daarnaast raad ik iedereen af de SwitchEasy Canvas te bestellen - prachtige cover, maar het materiaal is niet stevig genoeg om langere tijd heel te blijven.
Beetje lullig om je verhaal hier nu al zo neer te plempen, zonder dat je weet hoe dit afloopt. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief met Appelhoes. Ook de aftersales. Desondanks hoop ik dat het netjes voor je wordt opgelost :)

• Anakha
BillSpaarbank schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:24:
[...]

Beetje lullig om je verhaal hier nu al zo neer te plempen, zonder dat je weet hoe dit afloopt. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief met Appelhoes. Ook de aftersales. Desondanks hoop ik dat het netjes voor je wordt opgelost :)
Hoe het afloopt verandert niets aan de slordige manier waarop er nu wordt gecommuniceerd. Dat gedeelte van mijn mening zal dus ook niet veranderen en die ervaring lijkt me wel iets waar andere potentiële klanten ook iets aan kunnen hebben. Door alle uitsluitend positieve ervaringen die hier eerder gepost werden, kreeg ik het beeld van een gesmeerd lopend bedrijf. Dat blijkt dus niet altijd waar te zijn.

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 09:30
Anakha schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:28:
[...]

Hoe het afloopt verandert niets aan de slordige manier waarop er nu wordt gecommuniceerd. Dat gedeelte van mijn mening zal dus ook niet veranderen en die ervaring lijkt me wel iets waar andere potentiële klanten ook iets aan kunnen hebben. Door alle uitsluitend positieve ervaringen die hier eerder gepost werden, kreeg ik het beeld van een gesmeerd lopend bedrijf. Dat blijkt dus niet altijd waar te zijn.
ik jeb exact dezelfde amateuristische ervaringen met appelhoes. het klinkt mij niet vreemd in de oren om eerlijk te zijn. bij mij is het uiteindelijk wel opgelost maar A: veel te langzaam, en B: je moet continu blijven roepen en aandacht vragen anders duurt het nog veel langer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig die tasjes die meer kosten dan een basis smartphone. Maar als je gewoon een prima bescherming wil voor je ipad 1 / 2 , dan kan ik je deze aanraden. Voor 6,99 gekocht op ebay.de . De klip sluit met een magneet, en onderaan zit een uitknipbaar stukje textiel, dus als je de ipad wilt opladen kan dat in de sleeve / case. Goed afgewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/4559/12740476293667.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:22
bartkoper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:01:
[...]

ik jeb exact dezelfde amateuristische ervaringen met appelhoes. het klinkt mij niet vreemd in de oren om eerlijk te zijn. bij mij is het uiteindelijk wel opgelost maar A: veel te langzaam, en B: je moet continu blijven roepen en aandacht vragen anders duurt het nog veel langer!!
Ik heb nu mijn derde exemplaar... Laatste kans. Maar in mijn geval is het echt super opgelost, binnen een week een nieuw exemplaar. Jammer dat de ervaringen gemengd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:12
HaseMike schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 07:45:
Allemaal leuk en aardig die tasjes die meer kosten dan een basis smartphone. Maar als je gewoon een prima bescherming wil voor je ipad 1 / 2 , dan kan ik je deze aanraden. Voor 6,99 gekocht op ebay.de . De klip sluit met een magneet, en onderaan zit een uitknipbaar stukje textiel, dus als je de ipad wilt opladen kan dat in de sleeve / case. Goed afgewerkt.

[afbeelding]
Heb je een link naar deze tas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Persoonlijk ben ik nog steeds heel tevreden met de Griffin Survivor en ook nu na een paar maanden deze in gebruik te hebben bevalt ie nog steeds prima. Zeker wanneer ik toch de pro's en contra's lees van andere cases blijf ik lekker bij deze case ondanks dat het genoeg geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
@sjansen : hier de link naar de ipad case : http://www.ebay.de/itm/Le...m4cfcf9fdc6#ht_2612wt_996

Prijs is nu wat lager maar dan weer met wat verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:52:
[...]

Kun je een otterbox defender in een winkel in belgie of nederlend kopen of moet je die bestellen via het internet? (ben ik niet zo een held in ;) ) Alvast bedankt: die otterbox lijkt me echt geweldig! _/-\o_
Over de bescherming van het iPad scherm : je hebt weliswaar een verhoogde rand die het scherm beschermt, maar er moet wel nog een screenprotector overheen. Gelukkig levert Otterbox die mee ;)
Andere optie is een LifeProof iPad case, maar dan moet je wel heel erg graag je scherm willen beschermen, want 't is 'n duur ding :/

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:25
Ik heb gisteren deze full cover besteld voor mn ipad 2 : http://www.appelhoes.nl/W...-Canvas-iPad-2-Black.html

Iemand hier ervaring mee ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
ProCeela schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:29:
Ik heb gisteren deze full cover besteld voor mn ipad 2 : http://www.appelhoes.nl/W...-Canvas-iPad-2-Black.html

Iemand hier ervaring mee ?
Je hebt duidelijk de rest van deze thread niet gelezen. Ja, daar hebben velen ervaring mee, lees maar terug. Samenvatting: over enkele maanden ga je kleine scheurtjes in je case tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Lijkt nogal op de Melkco Leather Front and Back cover...welke ik ook zag voor 45 euro in de ING rentepuntenwinkel. (normaal 89 euro bij de pdashop ofzo)

[ Voor 176% gewijzigd door vhal op 02-01-2012 13:03 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Laatst online: 12-09 12:50
deadsy33 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:56:
Lijkt nogal op de Melkco Leather Front and Back cover...welke ik ook zag voor 45 euro in de ING rentepuntenwinkel. (normaal 89 euro bij de pdashop ofzo)
Als het goed is krijg ik volgende week de iPad 2 en zat al naar deze cover te kijken.
Misschien dat ik hem nu toch ga bestellen via de ING :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:25
Ahh , ja ik heb wel degelijk wat teruggelezen , maar niet te goed blijkbaar.

Damn heb ik weer :( , ik heb de Cover gisteren besteld , dus in principe zou hij vandaag verstuurd kunnen worden , ik heb echter vandaag rond 13:00 een mail gestuurd met dat ik deze cover toch niet wil hebben , aangezien ik hier inderdaad teveel negatieve reacties lees
Maar ipv daarvan een andere cover die hier ook genoemd werd , die is wel een paar euro duurder.

Maar tot dusver nog niks terug gekregen , ook al 3 x gebeld naar dat 06 nr , maar blijkbaar is dat nummer voor niets op de website gezet , want werd geen 1 keer beantwoord.

Nah ja ik wacht het wel rustig af , zoals ik hier al veelas lees is het met de service wel goed , dus maak ik me niet druk.

[ Voor 4% gewijzigd door Rebel8319 op 02-01-2012 19:06 ]

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Anakha schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:31:
[...]

Je hebt duidelijk de rest van deze thread niet gelezen. Ja, daar hebben velen ervaring mee, lees maar terug. Samenvatting: over enkele maanden ga je kleine scheurtjes in je case tegenkomen.
Er zit ook een klein scheurtje in de buitenste twee hoeken van de mijne, maar het boeit me werkelijk geen reet.

Komt overigens omdat ik hem te vaak erin en eruit heb gehaald volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 08:00

cue

Zelf ben ik opzoek naar een goede houder voor mijn iPad 2 voor in de auto om tijdens de vakantie wat beter te kunnen navigeren. Zelf zat ik te denken om zo'n zuignap geval te kopen. Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en me van advies kunnen voorzien... Ze zien er voor mij namelijk allemaal hetzelfde uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Houd er rekening mee dat als je een iPad met zo'n zuignap tegen je voorruit plakt, je een behoorlijk stuk zicht voor jezelf wegneemt. Een houder die je bijvoorbeeld aan de ventilatieroostertjes kunt ophangen kan dan praktischer/veiliger zijn.

Overigens heb ik na een maand dan toch eindelijk een vervangende SwitchEasy Canvas van Appelhoes gekregen. Jammer dat Appelhoes mijn retourformulier blijkbaar niet gelezen had, waarop ik schreef dat ik geen vervangende SwitchEasy Canvas wilde i.v.m. het scheurtjesprobleem, maar dat ik graag met ze wilde overleggen over alternatieven. Of ze lazen het wel maar hadden geen zin in overleg, dat kan ook. In ieder geval heb ik weer een nieuwe SwitchEasy Canvas, en ga ik die over een paar maanden wel weer terugsturen als de scheurtjes ontstaan. Kijken hoe lang Appelhoes dat spelletje leuk vindt - misschien willen ze de volgende keer wél overleggen over alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Anakha schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:23:
Overigens heb ik na een maand dan toch eindelijk een vervangende SwitchEasy Canvas van Appelhoes gekregen. Jammer dat Appelhoes mijn retourformulier blijkbaar niet gelezen had, waarop ik schreef dat ik geen vervangende SwitchEasy Canvas wilde i.v.m. het scheurtjesprobleem, maar dat ik graag met ze wilde overleggen over alternatieven. Of ze lazen het wel maar hadden geen zin in overleg, dat kan ook. In ieder geval heb ik weer een nieuwe SwitchEasy Canvas, en ga ik die over een paar maanden wel weer terugsturen als de scheurtjes ontstaan. Kijken hoe lang Appelhoes dat spelletje leuk vindt - misschien willen ze de volgende keer wél overleggen over alternatieven.
Ik heb van tevoren gemaild nadat m'n tweede Canvas begon te scheuren en zelfs afbrokkelde. In overleg heb ik een Speck Pixelskin HD voor iPad2 gekregen. Die hebben ze niet in het assortiment, maar wilden ze graag voor me bestellen. De nieuwe hoes bevalt overigens redelijk. Hij is wat minder lomp en past goed om de iPad. Qua afwerking en functionaliteit helaas iets minder. Hij is op schoot minder handig en de magneetjes ontbreken. Maar hij glijdt wel stukken makkelijker in m'n tas en past mooi bij m'n iPhone nu. :Y)

Service bij Appelhoes vind ik overigens redelijk. De eerste keer erg snel, maar de tweede keer ging de correspondentie ineens stukken langzamer. Een post op het forum hier bespoedigde een en ander wel, dus volgens mij wordt er meegelezen. :w

Overigens wel complimenten voor de afhandeling verder. Nadat ik had aangegeven dat ik nog een paar weekjes op reis moest het en het niet ging redden om de nieuw bestelde hoes op tijd binnen te krijgen, kon de ruil zonder problemen later plaatstvinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Positron op 04-01-2012 12:02 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
GRMBL....nadat ik twee keer een Belkin Snapshield voor m'n iPad 2 heb teruggebracht naar de MediaMarkt i.v.m. inscheurende en afbrokkelende hoekjes heb ik nu hetzelfde probleem met een Osaka nog-wat hoesje... 'k heb dit laatste hoesje pas een week. Binnenkort maar weer ff naar de MM....

Maar eh....misschien toch maar eens via DealExtreme wat bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Tis dan wel geen tasje maar wel een tip : Deze standaard gekocht passend voor beide ipad modellen, voor slechts 6,98. Goed gemaakt, verstelbaar en robuust, kan hem aanraden. Verzend ook naar NL voor 2 Euro, hier een fotootje :

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/8638/standipad.jpg

En de link naar ebay duitsland : KLIK

Er staat een levertijd van 3 tot 6 weken, maar dat is nogal overdreven pessimistisch, ik had hem na een dikke week in de bus liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik heb toch maar de speck pixelskin hd aangeschaft, het is een mooie en stevige case. Alleen vraag ik me af, het gedeelte wat omslaat om een standaard te vormen is dat niet te fragiel gemaakt? Het lijkt mij erop als je deze 100x open & dicht klapt, dat deze gaat scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij indertijd een apple case aangeschaft. Is wel duur voor wat het is maar past perfect. Ben er uiteindelijk wel tevreden van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Hari-Bo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:00:
Ik heb toch maar de speck pixelskin hd aangeschaft, het is een mooie en stevige case. Alleen vraag ik me af, het gedeelte wat omslaat om een standaard te vormen is dat niet te fragiel gemaakt? Het lijkt mij erop als je deze 100x open & dicht klapt, dat deze gaat scheuren.
Gebruik de mijne al een aantal maanden erg intensief en geen problemen met de case. Hij blijft er als nieuw uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cue schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:01:
Zelf ben ik opzoek naar een goede houder voor mijn iPad 2 voor in de auto om tijdens de vakantie wat beter te kunnen navigeren. Zelf zat ik te denken om zo'n zuignap geval te kopen. Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en me van advies kunnen voorzien... Ze zien er voor mij namelijk allemaal hetzelfde uit :)
De iPad neemt inderdaad flink wat zicht weg. Beter heb je een passagier bij je die kan helpen met navigeren. Meest veilige oplossing laten we dat voorop stellen.. Misschien zit hier wat bij. Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:15:
[...]

De iPad neemt inderdaad flink wat zicht weg. Beter heb je een passagier bij je die kan helpen met navigeren. Meest veilige oplossing laten we dat voorop stellen..
Mijn eigen oplossing :
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/1c1E1L0U2W1A2X1A0D1g/410466712.jpg
Icm navigon wel lekker navigeren :)
De TomTom is 'n placeholder voor m'n iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de Hardgraft sleeve?

http://www.hardgraft.com/products/tiltipadcase-heritage

Beetje prijzig maar ziet er beschermend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:10:

Zit er inderdaad erg goed uit (en goed beschermd).
Thanks for the tip, ik weet waar ik mijn volgende laptop sleeve ga halen :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik lees niets over de Choiix Wake-Up-Folio smart cover die bij paradigit te krijgen is. Vorige week zelf de zwarte versie gekocht met €5,- korting en bevalt uitstekend. Kost normaal €24,95, dat is volgens mij geen geld voor die namaak smart cover. Je klikt de ipad in een plastic achterkant, waardoor die beschermt is, voorkant is zo'n smart opklapbaar cover die je als standaard kan gebruiken en waardoor je ipad in slaapstand gaat. En het materiaal komt duurzaam op mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-07 20:20
*snip* dat mag in V&A.

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 13-01-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Jaerock schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:07:
Ik lees niets over de Choiix Wake-Up-Folio smart cover die bij paradigit te krijgen is. Vorige week zelf de zwarte versie gekocht met €5,- korting en bevalt uitstekend. Kost normaal €24,95, blabla.....
Helemaal mee eens! echt prachtig. Het maakt de ipad (2) iets dikker maar heeft aan de voorkant een Apple smartcover (ja, die bij apple 39 euro kost) die je net als bij de apple smartcover in delen kunt neervouwen en als standaard kunt gebruiken, de achterkant is van erg robuust plastic. Bij mij, ik heb de witte, is 90% van de achterkant van hetzelfde nep-leer als de voorkant, dus weinig plastic aan.

ik raad hem aan iedereen aan!

url: http://www.paradigit.nl/P...IP2F_SCWU_WW/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad robuust uit! En dat wit maakt het wel elegant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bij de zwarte is de achterkant ook voor 90% van dat nep-leer inderdaad. Ik zou overigens alleen zo'n witte halen als je ook een witte ipad hebt, anders vloekt de combi een beetje naar mijn smaak. Maar ik zou sowieso gewoon eerst even in de winkel kijken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Weet iemand of een iPad 1 ook gaat passen in deze hoes: http://www.dealextreme.co...oth-for-ipad-2-blue-71169 ?

Heb een tijdje terug op eBay deze hoes besteld: ThinkPadd in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming" maar zoals je daar leest is die hoes toch niet zo'n succes...

Ik vind genoeg casings die op de achterkant van m'n iPad 1 passen, maar ik heb graag een hoes met een flap die over m'n scherm heen valt. En dan vind ik wel andere hoezen, maar dan zit er gelijk zo'n standaardje ingebouwd e.d. en dan wordt het gelijk zo'n lompe hoes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Er staat bij de recensies "a little tight for ipad 2", dus reken er maar op dat de ipad 1 dan niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
ThinkPadd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:11:
Heb een tijdje terug op eBay deze hoes besteld: ThinkPadd in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming" maar zoals je daar leest is die hoes toch niet zo'n succes...
Als dat model opzich wel voor je werkt, kan je nog overwegen om een echte versie ervan bij Apple te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Heb zelf al een maandje of 2 de Ozaki iCoat Notebook Grain, 39,95 bij Staples Office Centre. Past perfect, en beschermt goed! Ook met wake-up functie waarvan ik het nut pas echt goed snapte toen ik hem een paar dagen uit zijn hoesje had..

Camera-uitsparing zit goed op zijn plek, en ook de oplader gaat er zonder problemen in. Als ik het huis uitga gaat er nog wel een sleeve omheen (voor de zekerheid), maar ik ben enorm blij dat ik hem zorgeloos op tafel kan schuiven zonder bang te zijn voor krassen. Ook de stand-functionaliteit (stoer woord voor een flapje dat in een ander flapje schuift) werkt ook goed. In de hoogste stand (zodat hij bijna rechtop staat) staat hij superstevig, en de lagere stand (dus de typ-modus zegmaar) wil het flapje er heel soms eens uitschieten als je tegen de iPad aanduwt. Niks ernstigs overigens.

Ben er erg blij mee, vind hem er ook érg gaaf uitzien maar dat is uiteraard persoonlijk. Risico is dat je vrouw niet oplet en er kip op begint te snijden..

Afbeeldingslocatie: http://s1.assets.howtospendit.com/images/12655/overview_4360e26e-b60d-4957-ad9d-f5d865471043.png

Afbeeldingslocatie: http://www.kaephone.com/userfiles/product/b_89b9ae10cb01c6268bf101670b190935.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
ethereal81 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:09:
Heb zelf al een maandje of 2 de Ozaki iCoat Notebook Grain, 39,95 bij Staples Office Centre. Past perfect, en beschermt goed! Ook met wake-up functie waarvan ik het nut pas echt goed snapte toen ik hem een paar dagen ........

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb deze ook gisteren gekocht, maar breng m vandaag terug. Hij is veeel te zwaar en wat ik echt super irritant vind is dat de klep scheef trekt als je m gewoon achter je ipad klapt.
Ik ga opzoek naar een cover met scharnier, dit flexibele gedeelte is echt niets.

Maar ik moet toegeven dat dit verder mooie hoesjes zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:10:

Iemand die hier ervaring met hardgraft heeft ?
Ik zie geen feedback maar ben wil eentje bestellen als ik de nieuwe iPad eindelijk in mijn bezit heb :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Laatst online: 13-09 18:28
Ik zie nu pas dat de Cocoon Harlem ook eindelijk in NL verkrijgbaar is:

http://www.reisartikelen.nl/merk-cocoon-62.html
http://www.reisartikelen....ad-schoudertas-zwart.html
http://www.reisartikelen....ad-schoudertas-grijs.html

Vind ik zelf nog altijd de mooiste tas die ik gezien heb voor de iPad. Wel beetje prijzig nog alleen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
na alle fuzz over de new ipad heb ik eigenlijk nog geen post gevonden over de smart cover voor de new ipad....

past die van een iPad 2 ook op de New Ipad / Ipad 3? ik las namelijk dat die 0,8mm dikker is en dat de camera aan de achterkant net iets gewijzigd is....

en hoe zit het met de verschillende back-covers / all-in-1-cases? met die andere hoeken en dikkere achterkant gaat dat wellicht ook wel/niet passen?

iemand al iets van gezien?

[ Voor 25% gewijzigd door erwin.heukels op 11-03-2012 11:19 ]

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Bij de smartcover staat dat hij ook compatibel is met de 3rd generation ipad. Die back/all in one cases dat zal niet gaan werken als hij iPad2 specifiek is lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
erwin.heukels schreef op zondag 11 maart 2012 @ 07:42:
na alle fuzz over de new ipad heb ik eigenlijk nog geen post gevonden over de smart cover voor de new ipad....

past die van een iPad 2 ook op de New Ipad / Ipad 3? ik las namelijk dat die 0,8mm dikker is en dat de camera aan de achterkant net iets gewijzigd is....

en hoe zit het met de verschillende back-covers / all-in-1-cases? met die andere hoeken en dikkere achterkant gaat dat wellicht ook wel/niet passen?

iemand al iets van gezien?
Die smart cover past gewoon. Wat maakt het uit dat 'ie 0,8mm dikker is? Dan hebben ze de magneetjes gewoon 0,8mm hoger gezet in de iPad 3. En wat maakt het uit dat de positie van de camera net iets gewijzigd is? De smart cover bedekt niet de achterkant...

Wat betreft back-covers en all-in-1-cases gaat het niet passen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
B.A.L. schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:51:
Ik zie nu pas dat de Cocoon Harlem ook eindelijk in NL verkrijgbaar is:

http://www.reisartikelen.nl/merk-cocoon-62.html
http://www.reisartikelen....ad-schoudertas-zwart.html
http://www.reisartikelen....ad-schoudertas-grijs.html

Vind ik zelf nog altijd de mooiste tas die ik gezien heb voor de iPad. Wel beetje prijzig nog alleen :(
Moet je eens kijken of je 'm niet op eBay kan scoren...
Ik heb zelf 6 Grid-Its van Cocoon, heel erg tevreden van en een nog ongeopende iPad sleeve met ingebouwde Grit-It... Allemaal op eBay gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ik ga voor een iCarbon skin voor de achterkant in combinatie met een Apple smart cover.

Zo houd je zoveel mogelijk de orginele grote en is je iPad toch beschermd.

[ Voor 31% gewijzigd door JT888 op 15-03-2012 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:09
krijgen er meer op pagina 1 van dit topic de waarschuwing dat --www.krunker.com-- malware serveert ?
Nu krijg ik niet meer die melding

[ Voor 19% gewijzigd door eBoR op 15-03-2012 21:38 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 42 Laatste