Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:04
Het valt mij op dat er op DX heel veel iPad-accessoires staan die er goed uitzien, en tegen een behoorlijk lage prijs. Weet iemand hoe met de kwaliteit van deze dingen zit? Zijn ze het geld waard? Want je kan imho beter een dure sleeve kopen van kwaliteit, dan een goedkope die uit elkaar valt

abvdh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Met DealExtreme is het bij mij altijd hit or miss. Ik bestel er al jaaren allerelei dingetjes, en soms is het kwalitatief goed, maar soms ook gewoon erg brak. Zeker met stekkers, harde cases en dat soort dingen ben ik bang dat die Chinezen de mal net mis hebben en de boel breekt of je dingen beschadigt. Maar als breken van het DealExtreme ding het enige risico is kun je dat wel nemen (voor het geld hoef je het vaak niet te laten).

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bestel ook heeel vaak op Dealextreme. Af en toe een miskoop gehad van een paar dollar, maar voor de rest is het gewoon van goede kwaliteit.

Gisteren nog dit bestel: http://www.dealextreme.co...le-ipad-black-green-56853 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Heeft iemand een tip voor een houder voor in de keuken? Ik wil de iPad2 van het aanrecht af en het liefst op een keukenkastje. Maar wel op zo'n manier dat ik het keukenkastje 'origineel' houd zodat ik het niet hoef te vervangen als ik verhuis (huurhuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
sebastius schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:49:
Heeft iemand een tip voor een houder voor in de keuken? Ik wil de iPad2 van het aanrecht af en het liefst op een keukenkastje. Maar wel op zo'n manier dat ik het keukenkastje 'origineel' houd zodat ik het niet hoef te vervangen als ik verhuis (huurhuis).
Deze moet je volgens mij hebben.

http://store.apple.com/nl...%3Dvogels&mco=MjQ0MzMwNjQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
of dubbelzijdig tape. ;).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
MTBS schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:00:
Hoe zit het bij de mensen die de originele case van apple hebben voor de ipad 1? Is die nog stevig genoeg na al die maanden en behoudt deze zijn kwaliteit?

Mijn MacAlly is dringend aan vervanging toe en ben er eigenlijk niet zo tevreden over... Heb opnieuw een case nodig die in de "drie standen" kan staan en ik dacht aan de originele van Apple die je nu hier en daar met korting kan krijgen...
Hier nog een tip, ik heb de volgende hoes nu een half jaar:
http://www.pdashop.nl/pro...and-black-apple-ipad.html

Ik ben er zéér tevreden over! De iPad (1) zit er stevig in, je ziet nog een deel van het design en de hoes staat erg sjiek! Je kan de case in enkele hoeken zetten en de flap ook naar achter vouwen, deze blijft dan ook op de "typ-stand" staan.

Echt een aanrader.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
For the sake of Karma, moet ik iets rechtzetten.

In een post lang, lang geleden was ik wat kritisch over Appelhoes en de service. Ik heb een Switcheasy canvas besteld en ik was niet helemaal tevreden over hoe er werd gereageerd op het terug sturen van een ander product enz enz.
Paar weken terug merkte ik dat de Canvas scheuren begon te vertonen in het harde plastic en er was zelfs een hoekje uit. Zonder dat de hoes gevallen was oid. Niet alleen ruilde appelhoes de Canvas netjes om, ze waren zelfs zo aardig om de Canvas, op mijn verzoek, in een andere kleur te leveren. Ervaring leert dat veel webshops en bedrijven hier erg moeilijk over doen als het over garantie gaat.

Kortom zowel Appelhoes.nl als de Canvas, aanrader :)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:08
Dzine schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:44:
For the sake of Karma, moet ik iets rechtzetten.

In een post lang, lang geleden was ik wat kritisch over Appelhoes en de service. Ik heb een Switcheasy canvas besteld en ik was niet helemaal tevreden over hoe er werd gereageerd op het terug sturen van een ander product enz enz.
Paar weken terug merkte ik dat de Canvas scheuren begon te vertonen in het harde plastic en er was zelfs een hoekje uit. Zonder dat de hoes gevallen was oid. Niet alleen ruilde appelhoes de Canvas netjes om, ze waren zelfs zo aardig om de Canvas, op mijn verzoek, in een andere kleur te leveren. Ervaring leert dat veel webshops en bedrijven hier erg moeilijk over doen als het over garantie gaat.

Kortom zowel Appelhoes.nl als de Canvas, aanrader :)
Waarom blijft iedereen de switcheasy canvas aanraden terwijl die al bij weet ik veel hoeveel mensen stuk is gegaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Laatst online: 23-08 09:02
Tja... Bad batch?
Het is gewoon een prettige case en volgens mij zijn mensen (of iig tweakers) eerder geneigd om hier te klagen dan alle positieve ervaringen te delen.
Misschien is het net als schoonmaakwerk, je hoort er alleen iets over als het niet goed gaat ;)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 09:22
Welke neopreen sleeve kan ik gebruiken bij een ipad2 icm de smart cover?

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb er eentje voor mijn iPad 1 die ik niet gebruik. De iPad 2 past er i.c.m. de smart cover dus makkelijk in. Die van mij mag je voor 5 euro hebben, aangezien ik hem toch niet meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:31
Executor16 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:09:
Ik heb nog niemand gehoord over een Flip Case van Maroo, onderdeel van Cyber Acoustics (die komt trouwens wel voor in dit topic). Ben er echt heel tevreden mee! Ondersteund ook automatische sleep/wake functie en ze hebben zeer leuke ontwerpen.

Zie ook deze review, waar je onderaan ook een kortingscode kunt vinden voor 10% korting op je order :D
http://www.internetmannen...ew-maroo-ipad-2-flipcase/

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Grootste voordeel vind ik dat je je iPad niet in een lelijk ding hoeft te "schuiven".
In totaal was ik ongeveer 35,- Euro kwijt inclusief verzending.
Ik wil deze ook gaan halen, waar heb jij hem vandaan?

[ Voor 8% gewijzigd door Xcalibur op 03-09-2011 16:52 ]

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dealextreme een harde transparante back cover voor de ipad 2 heeft die compatible is met de smartcover ? Die krengen kosten nl. 25 euro plus in Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Als ik mij niet vergis is de belkin snapshield of iets dergelijks ook transparant, en kan je al krijgen voor rond de 12 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Jerryt schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:48:
[...]

Een paar weken geleden heb ik bovenstaande case/keyboard ontvangen. Het gebruikte alu lijkt erg op dat van de Ipad maar is net wat grover van korrel. Lijkt op het eerste oog wel hetzelfde.

Als case beschermt hij de ipad goed, maar de ipad is niet vastgezet in de case maar "plakt" een beetje tussen rubbers. Als je hem op de kop zou houden zou hij er uit vallen. Ik ga dus voor vervoer nog wel gebruik maken van een hele dunne sleeve om ze bij elkaar te houden. Qua dikte valt het me ook alles mee.

Het toetsenbord bevalt verder erg goed. Vooral voor wat meer tiepwerk van bv mailtjes tijdens een hotelbezoek is het erg geschikt. Erg fijne toetsaanslag voor zo een toetsenbord en van de opstaande randen merk je niks.

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Hij lijkt niet zo stabiel te staan als je hem er in doet. Stel je moet op het scherm drukken, duw je hem er dan niet uit? Hij lijkt maar op een heel klein stukje te rusten.

Bij de bekende webshops worden ze overigens ook goedkoop aangeboden inclusief verzendkosten voor zo'n 33 dollar. Misschien moet het het maar gewoon proberen.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Net mijn Switcheasy Canvas besteld bij Appelhoes. Het feit dat er nieuwere, leukere kleuren zijn heeft me over de streep getrokken, ik heb hem in het rood besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag de Maroo Awanui II besteld hopelijk woensdag binnen :)

iemand ervaring er mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFT0570 schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:09:
Als ik mij niet vergis is de belkin snapshield of iets dergelijks ook transparant, en kan je al krijgen voor rond de 12 euro...
Was dat hard plastoc of flex pastic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:15
Laatst bij redcoon de Kensington Powerback voor de Ipad 1 http://www.redcoon.nl/ind...n_PowerBack_Battery_Case/ voor 12 euro gekocht. Hij staat er nu op voor 22,95 :-) Raar, maar waar. Maar werkt echt super. Heb meteen weer 4-5 uur extra batterij bij me altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 04:44:
[...]

Was dat hard plastoc of flex pastic?
Weet het niet zeker, maar wat ik er van afbeeldingen weet te maken lijkt het me hard plastic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maroo Awanui II vamdaag binnen zeer fijn hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Heb sinds gister deze stand gekocht voor mijn iPad 2: The Nest iPad Stand: Klik
Echt een supergrappig ding, kan in typestand erop liggen omdat het rubber is, kan staan in portrait en horizontaal waardoor je hem in die stand ten minste nog op kan halen. En de kosten: 14,95 bij de MaxMe. Ben erg tevreden.

[ Voor 14% gewijzigd door timwijn op 07-09-2011 22:01 ]

Verwijderd

Ik ben ook fan geworden van de rubber en siliconen bescherming voor mijn Ipaddie.
Prijzen variëren per shop en/of winkel. Van mij hoeft het geen topmerk te zijn. Als het apparaat maar een goede levensduur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
iPad 2 komt eraan voor mij... :)

Ik koop er zeker een smart cover voor. Vorige week zat ik nog op een site waar ie voor 29,99€ te krijgen was, maar ben hem kwijt. Ik vind hem niet goedkoper dan 37,99€ (iemand?).

Ik wil er ook een compatibele backcover bij. Mensen die tevreden zijn van hun model (na enkele maanden gebruik) en mij tips willen geven?

Verder ben ik ook op zoek naar een nauw aansluitende sleeve waar ik de ipad (met smart cover en compatibele back cover) kan insteken...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFT0570 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:03:
[...]

Weet het niet zeker, maar wat ik er van afbeeldingen weet te maken lijkt het me hard plastic...
Even in de MM bekeken, het is flexibel, geen hard plastic. Zag een of ander white label ding voor 25€ en een andere voor €30.
Voor een stukje plastic dat nog geen €1 kost om te maken.

Niemand een hard stukje plastic gevonden in china da compatible is met de smartcover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45
In dit topic terug te vinden, maar bv ook hier: http://www.dealextreme.co...ver-for-ipad-2-grey-71031

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
FeareX schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:27:
[...]

Hier nog een tip, ik heb de volgende hoes nu een half jaar:
http://www.pdashop.nl/pro...and-black-apple-ipad.html

Ik ben er zéér tevreden over! De iPad (1) zit er stevig in, je ziet nog een deel van het design en de hoes staat erg sjiek! Je kan de case in enkele hoeken zetten en de flap ook naar achter vouwen, deze blijft dan ook op de "typ-stand" staan.

Echt een aanrader.
Heb ik ook! Geniale case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

MTBS schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:40:

Ik koop er zeker een smart cover voor. Vorige week zat ik nog op een site waar ie voor 29,99€ te krijgen was, maar ben hem kwijt. Ik vind hem niet goedkoper dan 37,99€ (iemand?).

Ik wil er ook een compatibele backcover bij. Mensen die tevreden zijn van hun model (na enkele maanden gebruik) en mij tips willen geven?

Verder ben ik ook op zoek naar een nauw aansluitende sleeve waar ik de ipad (met smart cover en compatibele back cover) kan insteken...
De CoverBuddy is netjes en stevig. Als sleeve heb ik een ColcaSac, bevalt ook goed.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
MTBS schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:40:

Ik gebruik nu ruim een maand naar volle tevredenheid de macally bookstand.
Is er een met harde achterkant en een smart cover achtige voorkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
jelbo schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:44:
[...]

De CoverBuddy is netjes en stevig. Als sleeve heb ik een ColcaSac, bevalt ook goed.
Dus smartcover + coverbuddy + ipad2 gaan netjes in de colcasac?

Welke colca heb je en waar heb je ze besteld? Vanuit USA?

thx voor reacties iedereen !

[ Voor 9% gewijzigd door MTBS op 12-09-2011 20:08 ]

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
MTBS schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:07:
[...]

Dus smartcover + coverbuddy + ipad2 gaan netjes in de colcasac?

Welke colca heb je en waar heb je ze besteld? Vanuit USA?

thx voor reacties iedereen !
Pff hoeveel bescherming kan iemand nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
timwijn schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:48:
[...]
Pff hoeveel bescherming kan iemand nemen..
Los van het feit dat iedereen dat voor zich uitmaakt, zijn er voor mij persoonlijek voldoende redenen...

Te beginnen met loslopende peuter en kleuter in huis, constant transport in allerlei reisomgevingen en het feit dat de iPad op die manier echt wel zonder een krasje kan verkocht worden aan een volgende eigenaar.

Ik heb in het verleden al meerdere malen meer geld gekregen van mijn 2dehands materiaal dankzij de enorm goeie staat waarin ze verkeren.

Toch bedankt voor je opbouwende en helpende commentaar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
MTBS schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:19:
[...]

Los van het feit dat iedereen dat voor zich uitmaakt, zijn er voor mij persoonlijek voldoende redenen...

Te beginnen met loslopende peuter en kleuter in huis, constant transport in allerlei reisomgevingen en het feit dat de iPad op die manier echt wel zonder een krasje kan verkocht worden aan een volgende eigenaar.

Ik heb in het verleden al meerdere malen meer geld gekregen van mijn 2dehands materiaal dankzij de enorm goeie staat waarin ze verkeren.

Toch bedankt voor je opbouwende en helpende commentaar. _/-\o_
Ik heb het ook niet met de intentie geschreven dat het helpend of opbouwend moest zijn, aangezien uit die ene zin alleen mijn mening wilde laten blijken.
Persoonlijk vind ik het veel te veel bescherming voor iets wat een gebruiksvoorwerp is. Daarbij hoeft dan weer niet gedacht te worden dat mijn iPad 2 er inmiddels niet meer uitziet, want die heeft nog geen enkel krasje, noch op de achterkant, noch op de voorkant. Daarbij wordt hij ook zeer veel getransporteerd, maar heeft hij blijkbaar genoeg aan één redelijk eenvoudige hoes. Mocht er uiteindelijk wel een kras op komen, heb hem straks al een half jaar, dan is dat op een bepaald moment ook niet meer te voorkomen. Maar een frontcover + backcover + sleeve, gaat in ieder geval voor mij echt veel te ver.

Verwijderd

Naar mijn idee ook veel om het apparaat op iedere manier te beschermen. Eén of andere leren bookstand die mooi op te vouwen is voldoet bij mij.

Toch hangt het af van de omstandigheden. Bij loslopende kinderen kun je het apparaat ook beter opbergen.
Net zo eenvouding

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een case voor mijn iPad2. Ik ben erg gecharmeerd van deze case: http://www.speckproducts....n-hd-wrap-for-ipad-2.html
Alleen zit ik met het probleem dat het uit Amerika moet kommen met de daar bij horende verzendkosten. Wat het totaal al gauw op zo'n 60 a 70 euro komt met ook nog invoerrechten.
Weet iemand misschien een soort gelijke case die wel in Nederland te bestellen is?

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:48:
Ik ben op zoek naar een case voor mijn iPad2. Ik ben erg gecharmeerd van deze case: http://www.speckproducts....n-hd-wrap-for-ipad-2.html
Alleen zit ik met het probleem dat het uit Amerika moet kommen met de daar bij horende verzendkosten. Wat het totaal al gauw op zo'n 60 a 70 euro komt met ook nog invoerrechten.
Weet iemand misschien een soort gelijke case die wel in Nederland te bestellen is?
http://www.istuff.nl/iPod...ap-voor-iPad-2-zwart.html
En nog goedkoper ook!

Verwijderd

Bedankt voor de tip! Ik zit nu te kijken en ik zie ook een precies dezelfde site maar dan met een ander adres namelijk deze: http://www.atstore.nl/product/16277/cat/264/0/
Dit vind ik niet erg betrouwbaar uitzien :o . Iemand ervaringen met een van deze site's mbt de iPad2 cases?

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Hopelijk kan iemand mij helpen:

Heb een Ipad 2... vorige week een leren hoes binnengekomen, met een magneetje aan boven en onderkan om m dicht te houden. Is een hoes die zowel over de voorkant zit, als ware als een boek eromheen. ALs ik m gebruik, op schoot heb, en ik klap de leren cover naar achteren (zødat ik erop kan werken) en ik te veel druk op de achterkant zet met mijn hand (omdat ie er op steunt) valt de Ipad dicht, alsof ik m zelf heb uitgezet. Dan hoor je ook dat geluidje wat je hoort als je de ipad sluit.

Dit gebeurt alleen als ik m aan de rechterkant van achteren vasthoud (wat ik altijd doe) en hij sluit dus om de haverklap.

Nu heb ik net een nieuewe back case en cover binnen (omdat ik toch een andere wilde) dit is zo'n smart cover. En ook hier gebeurt precies t zelfde. Als ik het frontje omsla naar achteren om m te gebruiken, slaat de ipad vanzelf dicht. Heeeel irritant.

Beetje vaag verhaal maar hopelijk is het duidelijk, sluit alleen af als ik m dus echt helemaal omsla naar achter en m aan de rechterkant vasthoud. Dus het lijkt alsof er een sensor inzit die m laat sluiten of iets dergelijks.

Hoor het graag als iemand een idee heeft.

• loeberce
Het klopt dat er een sensor inzit, die werkt op de magneetjes in de hoes. Als het goed is kan je de sensor uitschakelen in de instellingen als je dit vervelend vindt. Waarom dit in jouw geval ook werkt als je de cover achter de ipad vouwt en vasthoudt is mij niet duidelijk.

• ThePupD

ThePupD

loeberce schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:40:
Het klopt dat er een sensor inzit, die werkt op de magneetjes in de hoes. Als het goed is kan je de sensor uitschakelen in de instellingen als je dit vervelend vindt. Waarom dit in jouw geval ook werkt als je de cover achter de ipad vouwt en vasthoudt is mij niet duidelijk.
Dat het van voren gebeurt is natuurlijk prima, niet meer dan logisch.
Maar als ik het voorblad dus omvouw naar achter, en dit voorblad in mijn handen klem omdat ik de Ipad vasthoud, slaat mijn Ipad ook uit. Als ik het laatste stukje zeg maar losser van de achterkant houd, gaat ie vanzelf weer aan.

Dit gebeurt met beide hoezen... dus ehhh, ik snap niet waarom dit gebeurt maar mega irritant.

Verwijderd

Verkoopt DE ook alleen een hard plastic BACK cover die comatible is met frontcver?

Verwijderd

Ik heb de Yoobao Slim Case gekocht bij www.gouweloosshop.nl lijkt ook op deze case en is echt een superfijne case. En volgens mij verkopen ze daar ook nog andere vergelijkbare cases. Succes met kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Dit lijkt wel verdacht veel op spam ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:19:
[...]

Ik heb de Yoobao Slim Case gekocht bij www.gouweloosshop.nl lijkt ook op deze case en is echt een superfijne case. En volgens mij verkopen ze daar ook nog andere vergelijkbare cases. Succes met kiezen.
Het is dat ik al over een zwarte Macally Bookstand (iPad 1) beschik, maar anders had ik die van Yoobao genomen. Echt leer vind ik namelijk toch een stuk mooier en vooral praktischer dan het nep-suede van de Bookstand. Ik merk namelijk dat de case aardig snel vies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Net echt een veel te dure hoes aangeschaft, maar hij is wel supergaaf!

Het is de melkco slimme type voor de iPad 2. Eigenlijk is het een smartcover inclusief achterkant. Handgemaakt en hij past erg goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.ljs.nl/assets/products/000/010/181/desc/pdAPIPA2LCSC1WELCpc3.jpg?1315987318

Ik heb uiteindelijk voor de zwarte iPad gekozen. Daarom nu maar een witte hoes :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 11:51
Hoi mensen,

Ik ben opzoek naar een iPad 1 hoes die tegelijkertijd ook een notepad is.
Nu heb ik 2 kanshebbers gevonden, namelijk;

1) de iPad Moleskine €75,-
Afbeeldingslocatie: http://static.fonq.nl/data/producten/35898-normaal.jpg

2) Booqpad agenda €49,-
Afbeeldingslocatie: http://www.booqbags.com/c.579293/site/BPD-GRG/BPD-GRG5s.jpg

Zoals jullie zien is de Moleskine nogal een dure optie. De booqpad daarin tegen is een veel aantrekkelijke optie, maar helaas is deze gemaakt voor de iPad 2. Vet balen natuurlijk, maar nu is dus mijn vraag;

Heeft iemand ervaring met een iPad 1 en de Booqpad Agenda case?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Halen jullie iedere keer je iPad uit het hoesje om hem op te laden? of gebruiken jullie geen dock maar gewoon het kabeltje?
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:19:
Ik lees niet bijzonder veel positieve verhalen over deze case, terwijl hij er wel gelikt uit ziet. Jammer genoeg.

[ Voor 67% gewijzigd door DyStiC op 28-09-2011 09:19 ]

• Nagtoralik
  • Laatst online: 27-03-2023
Vraagje?

Ik wil wel een keer de Crux360 voor de Ipad 1 gaan proberen.
Er is niemand die deze case verkoopt behalve Crux zelf, maar die rekenen alleen al 55 dollar voor verzenden en hij is Out of Stock.

Iemand een ander kanaal wat ik kan benaderen?

bvd,

@lex

• Nagtoralik
  • Laatst online: 27-03-2023
Aanvullend eventueel wel een ClamCase.... het flexwerken op kantoor in minimale vorm.
Nagtoralik schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:59:
Vraagje?

Ik wil wel een keer de Crux360 voor de Ipad 1 gaan proberen.
Er is niemand die deze case verkoopt behalve Crux zelf, maar die rekenen alleen al 55 dollar voor verzenden en hij is Out of Stock.

Iemand een ander kanaal wat ik kan benaderen?

bvd,

@lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-06 15:45
Goedendag,

Ik wil graag de apple hoes kopen voor de ipad 2. de smartcover..maar toch lees ik her en der wat slechte ervaringen ermee..dat hij niet goed sluit e.d.

Is er een alternatief onder de 30 euro wat ook goed werkt? Of zeg je van: neem die apple hoes!

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Queros schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:56:
Goedendag,

Ik wil graag de apple hoes kopen voor de ipad 2. de smartcover..maar toch lees ik her en der wat slechte ervaringen ermee..dat hij niet goed sluit e.d.

Is er een alternatief onder de 30 euro wat ook goed werkt? Of zeg je van: neem die apple hoes!

alvast bedankt!
Ik heb m, opzich prima ding. Hij sluit bij mij goed, maar niet 100% gelijnd zeg maar. En als ik m lang gebruik haal ik de smart cover eraf want dan vind ik de cover niet optiemaal (maar ben wel zeikerd op dat gebied). Verder wel prima ding, heb ook alternatieven geprobeerd en vond deze dan voor die prijs dan nog het beste zonder veel in te leveren op design en gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik vind zelf de smartcover samen met een siliconen backcover eigenlijk de ideale combinatie.
Als ik hem lange tijd in mijn handen houd, haal ik inderdaad ook vaak de smartcover even los.
Met de magneet bevestiging is dit echt super eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Heb de Belkin slim een avond gebruikt en was em toen al beu. Maakt je iPad onnodig dik en voorkant sluit voor geen meter. Morgen omruilen voor de smartcover. Snap niet dat apple eenzelfde cover als bij de iPad 1 heeft gemaakt maar dan dunner en voor de auto sleepstand. Jammer dat alleen de voorkant wordt beschermd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVSint
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 06:29
Iemand ervaring met de smart covers op ebay voor de Ipad 2. Zo'n $ 11.

Afbeeldingslocatie: http://i1017.photobucket.com/albums/af295/Hobbyheli/BR447.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:56
BillSpaarbank schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:35:
Net echt een veel te dure hoes aangeschaft, maar hij is wel supergaaf!

Het is de melkco slimme type voor de iPad 2. Eigenlijk is het een smartcover inclusief achterkant. Handgemaakt en hij past erg goed.

[afbeelding]

Ik heb uiteindelijk voor de zwarte iPad gekozen. Daarom nu maar een witte hoes :+
Waar heb jij deze gekocht dan en voor welke prijs? Mij lijkt deze ook wel interessant voor mijn zojuist aangeschafte iPad 2 :D

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
WVSint schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:58:
Iemand ervaring met de smart covers op ebay voor de Ipad 2. Zo'n $ 11.
Op Amazon en Dealextreme staat ook dergelijke namaak smartcovers.
Als ik daar de commentaren lees, zeggen ze wel dat de lagen van de cover zeer snel gaan loskomen.
Ook zijn de magneten in de cover soms te sterk, waardoor je ipad zijn scherm uit zet, als je de cover achterom de ipad vouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag na een opwelling met een iPad 2 thuisgekomen.
Originele smartcover werd na wat aandringen met de T pricewatch op de iPhone in de hand gratis bijgeleverd.
Gisteren een Crumpler "The Gimp" in de lichtblauwe variant gekocht.
http://www.crumpler.eu/in...productID=7419&sprache=EN

Zowel de smartcover als de The Gimp bevallen goed. De kans dat de rits van de Gimp de iPad beschadigd lijkt minimaal.
Genoeg bescherming om de iPad al dan niet in een tas of rugzak overal mee naar toe te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ze leuke ipad muur houders hebben.
het liefst met ingebouwde docking zodat ie tegelijk opgeladen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomgun
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:14:
weet iemand waar ze leuke ipad muur houders hebben.
het liefst met ingebouwde docking zodat ie tegelijk opgeladen kan worden.
*Klik* Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:25:
[...]

Waar heb jij deze gekocht dan en voor welke prijs? Mij lijkt deze ook wel interessant voor mijn zojuist aangeschafte iPad 2 :D
iFactors op de lijnbaan in rotterdam. 90 euro :) hij staat inmiddels in v&a omdat ik de pixelskin hd toch fijner vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijskl
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 19:18
Heb me ipad2 nu ongeveer een half jaar en mis me oude ipad1 case (originele van apple) zo erg, ik vind de cover voor de ipad2 echt bagger..
Heeft er iemand ervaring met de STM Skinny of de Incase Magazine Jacket? Zit te twijfelen tussen deze 2..

[ Voor 37% gewijzigd door thijskl op 12-10-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel reacties over hoezen, maar maken jullie ook gebruik van bescherm folies voor het scherm? Ik wilde er eerder echt niet aan maar ben uiteindelijk toch overstag gegaan. Ik heb nu van BodyGuardz zo'n anti-glare schermprotector. Iemand anders goede ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Op mijn iPad 1 heb ik ook al ruim anderhalf jaar zo'n anti-glare schermprotector zitten en die is nog prima. Voor mijn gevoel is de helderheid van het scherm niet optimaal, maar ik vind het wel fijn dat er geen weerspiegeling is en dat vette vingerafdrukken nauwelijks te zien zijn. Daarnaast is het net wat makkelijker schoon te krijgen, doordat ik vochtige brillendoekjes gebruik. Rechtstreeks op het glas ben ik daar een beetje huiverig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
syltheboy schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:31:
Op mijn iPad 1 heb ik ook al ruim anderhalf jaar zo'n anti-glare schermprotector zitten en die is nog prima. Voor mijn gevoel is de helderheid van het scherm niet optimaal, maar ik vind het wel fijn dat er geen weerspiegeling is en dat vette vingerafdrukken nauwelijks te zien zijn. Daarnaast is het net wat makkelijker schoon te krijgen, doordat ik vochtige brillendoekjes gebruik. Rechtstreeks op het glas ben ik daar een beetje huiverig voor.
Kan prima rechtstreeks op het glas hoor. Zijn zelfs sprays en doekjes om glasplaat schoon te krijgen. (dikke onzin, maar goed.) Heb een heel handig tvdoekje van Samsung waarmee ik hem zo schoonwipe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Mijn tweede Switcheasy Canvas (lichtbruin) begint ook al scheurtjes te vertonen in de hoeken. Ondanks dat het gebruik verre van intensief is. Erg jammer, want verder is het een fijne case.

Heb Appelhoes deze week gemaild, maar helaas nog geen reactie. Dit in tegenstelling tot de eerdere vlotte afhandeling. Ik heb mijn geld terug verzocht omdat ik geen vertrouwen meer heb in het product en mijn voorkeur nu uitgaat naar een Speck Pixelskin HD Wrap. Helaas levert Appelhoes die dus zelf niet. Over het Speckhoesje voor de iPhone 4 ben ik namelijk nog erg tevreden. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Aardig prijzig...but I want.. :9~ van der Spek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heeft iemand enig idee of deze sleeve (voor iPad 2) ook met gemak om een iPad 1 gaat? Ik ben er namelijk erg van gecharmeerd..

http://www.appelhoes.nl/W...asy-Thins-iPad-2-Red.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Met gemak is moeilijk te zeggen. Er staat wel dat een ipad2 met smartcover en achterkant ook past, dus het lijkt mij waarschijnlijk dat een ipad1 ook past.

Deze review bevestigt dat vermoeden.

[ Voor 29% gewijzigd door loeberce op 25-10-2011 14:41 . Reden: Link toegevoegd van review. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Top! Bedankt voor de informatie, ik ga 'm gewoon bestellen en dan zie ik wel. Kan 'm altijd nog terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Positron schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:35:

Heb Appelhoes deze week gemaild, maar helaas nog geen reactie. Dit in tegenstelling tot de eerdere vlotte afhandeling. Ik heb mijn geld terug verzocht omdat ik geen vertrouwen meer heb in het product en mijn voorkeur nu uitgaat naar een Speck Pixelskin HD Wrap. Helaas levert Appelhoes die dus zelf niet. Over het Speckhoesje voor de iPhone 4 ben ik namelijk nog erg tevreden. :)
Die pixelskin is echt briljant. Ik heb deze via ebay uit Amerika laten komen voor net geen 35 euro. Ben er echt zeer over te spreken. Enige nadeel is dat het een vrij zware hoes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Heb nu ook een aantal scheuren in m'n Canvas, maar zijn er andere mensen die al hun geld hebben teruggevraagd? Ben nu eigenlijk van plan om ook een smartcover te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Vandaag mijn Macally bookthingy binnengekregen van Appelhoes, besteld naar aanleiding van dit topic.
Eerste indruk, niks mis mee :)

Tevens een front + back skin besteld van iCarbon.com als extra bescherming

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

AFT0570 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:36:
Heb nu ook een aantal scheuren in m'n Canvas, maar zijn er andere mensen die al hun geld hebben teruggevraagd? Ben nu eigenlijk van plan om ook een smartcover te kopen!
Ik heb inmiddels bericht van Appelhoes teruggehad. Ze gaan de Pixelskin voor me regelen. Tenminste, dat hebben ze zaterdag voorgesteld en ben ik zondag mee akkoord gegaan. Helaas nog niks teruggekregen, dus ik wacht het af.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de gok genomen om de SwitchEasy Canvas te bestellen. Erg mooie case. Wel stuk dikker als ik had verwacht. Dat doet er nu niet meer toe. De case begon niet heel lang nadat ik hem had gekregen in 1 hoekje haarscheurtjes te vertonen. Inmiddels (3 maanden) zitten in alle hoekjes grote scheuren.

Na de goede verhalen hier heb ik hem bij Appelhoes besteld. Dus ik hoop dat ze hem ook willen ruilen voor en case die heel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Bij mij ook dus inmiddels flinke scheuren, hoop hem te kunnen ruilen bij appelhoes voor een Smartcover NAVY leer + incipio smartfeather :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Ik heb de SwitchEasy Thins in het rood binnengekregen, past perfect om een iPad 1.

Let wel op, de 2 standaarden die je er bij krijgt zijn een beetje wankel. Van de eerste standaard braken de pootjes al af toen ik 'm uit elkaar klapte. Misschien was ik ook gewoon even weer onbenullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:32
Gister een zwarte smartcover en deze backcover (http://www.supplies4u.eu/...r-in-diverse-kleuren.html) binnengekregen. De smartcover bevalt redelijk, de backcover is beetje een miskoop. Hij sluit niet echt goed aan en doordat de cover van flexibel rubber is gaat deze soms helemaal van de rand af.

Heeft iemand toevallig ervaring met zo'n soort hoes: http://www.ebay.nl/itm/26..._trksid=p3984.m1423.l2649 ?

[ Voor 18% gewijzigd door sfinx op 27-10-2011 20:58 ]

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zon Louis Vuitton case is echt te lelijk voor woorden! Dan moet je alleen nog een nike petje half op je hooft en glimmende sportschoenen en je bent een stereotiepe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Dat mag in V&A :)

Ik ben nu opzoek naar een case waarin je een tekstblok kunt plaatsen (A4 formaat), dit mis ik in de switcheasy en vandaar dat hij in de verkoop gaat. Iemand tips? Ik zoek dus geen US model met afwijkend papierformaat.
timwijn schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:21:
[...]
Leuk -.- hij staat al in V&A en is niet de bedoeling dat je hem hier ook nog eens post.
er staat heel netjes offtopic bij en daaronder heb ik gewoon een ontopic vraag geplaatst.

Een lichte verwijzing naar V&A moet kunnen omdat het nou net een artikel is die men in dit topic zoekt of aanschaft.. :)

[ Voor 61% gewijzigd door Hoedje op 29-10-2011 18:47 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Graag een topic report maken en niet posten in het topic :)

[ Voor 108% gewijzigd door Hoedje op 29-10-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar je een neppe smart cover aan herkent? Ik zag bij pricewatch dat er een paar winkels zijn waar je een smart cover kunt kopen voor minder dan 60 euro. Scheelt toch weer even 10 euro met Apple zelf.

Iemand enige negatieve ervaring met de smart cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Wat maakt die 10 euro extra nou uit, dan weet je ten minste zeker dat je de echte te pakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er een clear back shield is voor de achterkant van de ipad waar geen logo van de proucent op staat zoals bij belkin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:31
Ik denk dat er weinig producenten zijn die hun logo er niet op zetten... :-)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag over iPad sleeves.

Ik ben bezig om uit vilt sleeves te snijden, het design is vrij simpel/minimal 2 lappen op elkaar en gestikt.

Maar ben ik nu bezig met patent inbreuk? Of zijn er geen patenten op sleeves?

Ik vind er namelijk niks over op internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Hoogstens copyright op het uiterlijk. Je mag toch ook gewoon blauwe sokken breien? Zolang de kleurstelling en patroon geen kopie zijn van een andere, dan lijkt me geen vuiltje aan de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 22:15:
Iemand enig idee of er een clear back shield is voor de achterkant van de ipad waar geen logo van de proucent op staat zoals bij belkin?
Deze bevalt mij erg goed.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0051P1C60

• TheBoneCollector
  • Laatst online: 10-08 23:35
Mede door de mindere ervaringen in dit topic besloten om de SwitchEasy Canvas maar niet te bestellen.

Ik heb nu de Knome Leather Folio binnen gekregen.

De achterkant, welke deels van rubber en deels van leer is, klikt perfect om de ipad heen. De case heeft een sleep functie. Het geheel blijft mooi dun en is van goede kwaliteit leer.

Kortom: zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van de Griffin Survivor case voor de Ipad 2 en vind het persoonlijk een echte aanrader voor degenen die de Ipad 2 voor alles willen in zetten. Zelf ben ik nogal zuinig op mijn spulletjes en wilde de Ipad niet onbeschermd laten maar ik had geen zin in dat gedoe met screenprotectors.

In eerste instantie was ik bang dat die screenprotector van de Survivor nadelig zou uitwerken op bediening van het touchscreen en dat ook de beeldkwaliteit terug zou gaan. Deze ervaring had ik namelijk wel al eens met een Ipad 1 en een screenprotector waarbij het net leek er op alsof er een lichte waas was onstaan.

Bij de Survivor is het nagenoeg niet merkbaar en het touchscreen werkt gewoon normaal en de beeldkwaliteit heeft er naar mijn mening geen invloed op. Ook qua gewicht valt het mij reuze mee en voordeel is dat je nu een heel goede grip hebt zonder angst dat de Ipad uit de hand glipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Ik heb nu een retourformulier aangevraagd bij Appelhoes, maar daar staat bij dat ik het defecte product in originele verpakking op moet sturen. Nu heb ik hem in september besteld, dus is deze verpakking al lang weg gegooid. In wat voor verpakking kan ik hem het beste opsturen naar Appelhoes? Ik vraag het hier maar even, omdat er in dit topic al meerdere mensen waren die hun Switcheasy Canvas hadden opgestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

AFT0570 schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:34:
Ik heb nu een retourformulier aangevraagd bij Appelhoes, maar daar staat bij dat ik het defecte product in originele verpakking op moet sturen. Nu heb ik hem in september besteld, dus is deze verpakking al lang weg gegooid. In wat voor verpakking kan ik hem het beste opsturen naar Appelhoes? Ik vraag het hier maar even, omdat er in dit topic al meerdere mensen waren die hun Switcheasy Canvas hadden opgestuurd!
Waarom vraag je het bij Appelhoes niet zelf? Zijn ze gelijk op de hoogte hiervan...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Hey beste mensen,

Ik heb mijzelf onlangs verwend met een iPad 2, nu zie ik op internet
genoeg berichten/klachten, dat het scherm toch snel vatbaar is voor krasjes.

Op dit moment draag ik hem rond in een minimalistische sleeve, en een smart cover komt
volgende maand.

Toch dacht ik dat het misschien verstandig is om een screen protector te gebruiken,
zijn er mensen met speciale aanbevelingen/ervaringen?

Die Zagg Invisible Shield worden goed aangeschreven, heeft iemand hier ervaring mee of wellicht
andere aanbevelingen?

Alvast bedankt!

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
SacreBleu schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:55:
Hey beste mensen,

Op dit moment draag ik hem rond in een minimalistische sleeve, en een smart cover komt
volgende maand.

Toch dacht ik dat het misschien verstandig is om een screen protector te gebruiken,

Die Zagg Invisible Shield worden goed aangeschreven, heeft iemand hier ervaring mee of wellicht
andere aanbevelingen?

Alvast bedankt!
Als design je niet zozeer interesseerd en meer de werking van de Ipad 2 het belangrijkste is kan ik je de Griffin Survivor echt aanraden. Voordeel daarvan is dat je geen gedoe met screenprotectors hebt en heel lekker in de hand ligt en geen zorgen dat er iets aan de Ipad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
SacreBleu schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:55:
Hey beste mensen,

volgende maand.

andere aanbevelingen?

Alvast bedankt!
Ik heb zelf een Zagg gehad op mijn iPhone 4 en vond deze niet super. Ik heb daarna een Bodyguardz aangebracht op mijn iPad 2 en deze zit wel echt perfect. Was echt ideaal makkelijk aan te brengen ook en droogt zonder een enkel belletje rond je iPad. Heb er alleen de achterkant gedaan, aangezien ik voor de voorkant een smartcover heb. Heb de front screenprotector dus nog liggen, heb je een PM gestuurd.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik wel van de bescherming dus o.a. ook een screenprotector van BodyGuardz
Ik heb gewoon een degelijke aangeschaft. Soms hoor ik dat je last kunt hebben van bubbeltjes, maar zelf nog niet gezien. Vroeg of laat ontkom je er toch niet aan. Gebruikelijke slijtage... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:36:
Persoonlijk ben ik wel van de bescherming dus o.a. ook een screenprotector van BodyGuardz
Ik heb gewoon een degelijke aangeschaft. Soms hoor ik dat je last kunt hebben van bubbeltjes, maar zelf nog niet gezien. Vroeg of laat ontkom je er toch niet aan. Gebruikelijke slijtage... 8)7
Bedoel je daarmee slijtage aan je protector of aan je iPad?
Beide is opzicht niet erg, maar zo'n protector is handig, vooral als het vaak in handen
ligt met iemand die ringen draagt oid.
Voor de rest is het meer gemoedsrust, en minimaliseer ik zo de krasjes.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

SacreBleu schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:34:
[...]

Bedoel je daarmee slijtage aan je protector of aan je iPad?
Beide is opzicht niet erg, maar zo'n protector is handig, vooral als het vaak in handen
ligt met iemand die ringen draagt oid.
Voor de rest is het meer gemoedsrust, en minimaliseer ik zo de krasjes.
Ik bedoel de iPad. Bij mij is het zo dat ik met nieuwe gadgets heel zuinig om ga totdat we een week of 4 verder zijn. Dan wordt ik wat te makkelijk. Hetzelfde geldt voor mijn smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

Zojuist de Belkin SnapShield Secure back cover ontvangen van Bol.

Super ding! De metalen strip aan de achterkant zorgt ervoor dat de Apple Smartcover goed blijft zitten. Dit in tegenstelling tot de normale Belkin SnapShield zónder metalen strip; die heb ik van de week geretourneerd.

Verder sluit alles goed aan, hij is semi-transparant en voelt prettig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 16:23

Milmoor

Footsteps and pictures.

Mijn witte iPad 2 heeft een tik gehad bij koptelefoonaansluiting. Hierdoor kiert de behuizing een beetje waardoor de rubber ring daar wat speling heeft. Om te zorgen dat daar geen vuil en vocht in komt wil ik er toch maar een hoes omheen doen. Iemand een goede tip voor een hoes die de rubber ring afdekt? Tot nu toe was ik tevreden met alleen mijn smartcover, een Otterbox is dus wat overdreven ;).

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Pagina: 1 ... 21 ... 42 Laatste