Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snep
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
timwijn schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:36:
[...]

Past ie goed of niet? Als hij goed zit, lekker houden. Anders misschien eerst een mail sturen voor wat opheldering?
[message=]Reactie Appelhoes[/message]:
Nee deze maatvoering klopt - de ColcaSac iPad 2 w/ SmartCover is exact dezelfde maat als de iPad 1 versie. U heeft dus het juiste exemplaar geleverd gekregen.
Ik kan me dit echter niet voorstellen, waarom zou je dan überhaupt de mogelijkheid bieden om te kiezen tussen verschillende maten? Lees ook overal dat men vindt dat zijn iPad strak in de sleeve zit, kan dit niet echt beamen.

[ Voor 7% gewijzigd door snep op 05-07-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
Wil vandaag ik mijn ipad2 uiterst voorzichting uit de Switch Easy Canvas Charcoal halen...en ja hoor bij de speaker in het hoekje barst het plastic....

Is nu de 3e keer dat ik hem eruit haal. Heb het dingetje 1 maand geleden gekocht bij Appelhoes.Ga hun maar eens mailen.

Hoe gaan ze(Appelhoes) daar normaal mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

supercop7373 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:43:
Wil vandaag ik mijn ipad2 uiterst voorzichting uit de Switch Easy Canvas Charcoal halen...en ja hoor bij de speaker in het hoekje barst het plastic....

Is nu de 3e keer dat ik hem eruit haal. Heb het dingetje 1 maand geleden gekocht bij Appelhoes.Ga hun maar eens mailen.

Hoe gaan ze(Appelhoes) daar normaal mee om?
Ik had hetzelfde en bij DressMyMac kon ik hem direct opsturen. Super service omdat ik 4 dagen later al een nieuwe had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
had vanavond binnen een half uur een mail dat de hoes omgeruild kon worden. Ik moet alleen de kapotte retour sturen.

later kreeg ik nog een mail dat ze morgen al een nieuwe opsturen (dus zonder dat ze de kapotte hebben ontvangen)

Tot nu toe niets dan lof voor Appelhoes....even afwachten tot dat de nieuwe binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zondag een colcasac besteld. direct betaald met paypal maandag had ik email dat die verzonden was. vanochtend lag die op de mat. besteld bij appelhoes, ze zijn zeker snel met leveren.
colcasac past mooi om mijn ipad twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Een iPad moet ik nog aanschaffen, maar ben dat van plan deze week te doen.
Zoals bij mijn smartphones wil ik het protectiemateriaal al van te voren of gelijktijdig gekocht heb.

Nu twijfel ik tussen de volgende opties:
Apple Smart Cover + Belkin Grip Vue Clear of andere achterkant beschermer (weet niet wat....)
Smart Cover Case voor + achterzijde

Edit, of zoiets; Back cover + Apple Smart Cover

[ Voor 21% gewijzigd door Mini Poeper op 05-07-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs de iCarer Ultra Thin Series - Smart Leather Case for iPad 2 bij de www.gouweloosshop.nl besteld echt een super strakke en lichte case. Ben er zeer content mee. Een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrissCross
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 01:43
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:56:
Onlangs de iCarer Ultra Thin Series - Smart Leather Case for iPad 2 bij de www.gouweloosshop.nl besteld echt een super strakke en lichte case. Ben er zeer content mee. Een aanrader.
Is deze case van goede kwaliteit/afwerking? En in de video op de website waar je naar linkt lijkt hij in de landscape modus erg wankel. Valt ie makkelijk om? Zou je evt foto's kunnen posten? Ben erg geinteresseerd!

Was eerst overtuigd van de SwitchEasy Canvas, maar lees steeds meer verhalen van breukjes in de hardshell en dat is toch minder... dus nu twijfel ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Gebruikt iemand ook een sleeve i.c.m. met het laten zitten van een hardcover en de leren smartcover op de voorkant van de iPad? Ik wil eigenlijk ook nog graag een sleeve meebestellen om hem ook te kunnen vervoeren als ik op reis ben oid, in een rugzak...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrissCross schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:09:
[...]

Is deze case van goede kwaliteit/afwerking? En in de video op de website waar je naar linkt lijkt hij in de landscape modus erg wankel. Valt ie makkelijk om? Zou je evt foto's kunnen posten? Ben erg geinteresseerd!

Was eerst overtuigd van de SwitchEasy Canvas, maar lees steeds meer verhalen van breukjes in de hardshell en dat is toch minder... dus nu twijfel ik weer.
Hij is zeker niet wankel staat gewoon stevig. ik heb wel foto's maar weet niet goed hoe ik ze hierop moet zetten. Heb inderdaad ook getwijfeld tussen deze de SwitchEasy en de Yoobao case, maar toen ik deze zag was ik eigenlijk gelijk verkocht. Vind het ook erg fijn dat er geen randen om het scherm heen zitten. Wat mij betreft is dit een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Appelhoes zijn echt top met mijn retour (Switcheasy Canvas). Ik heb zelfs en email gekregen om te bevestigen dat ze mijn retour had en een nieuwe had gestuurd. 10/10

Als de niewe het zelfde probleem heeft dan zal ik iets anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 14:26
Hallo!

binnekort ga ik een autoreis maken van maarliefst 20 uur heen, en weer 20 uur terug. Het zou dus mooi zijn als ik films kan kijken op mijn iPad 2 in de auto.

Hievoor heb ik een houder aan de hoofdsteun nodig, en een fatsoenlijke autolader, zodat ik niet zonder hoef te zitten tijdens de reis.

Iemand van julle advies hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Vandaag mijn nieuwe Switch Easy Canvas gekregen, de oude kapotte opgestuurd.

Nette service van Appelhoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrissCross
  • Laatst online: 09-07 01:43
Uiteindelijk toch voor de SwitchEasy CoverBuddy (icm Smart Cover die binnenkort volgt) gekozen en gekocht bij Appelhoes. Dag later via gewone brievenbus geleverd zoals beloofd.

Past perfect, voegt nauwelijks gewicht toe aan de iPad 2, en hoewel de maar 18mm dikke CoverBuddy wordt de iPad natuurlijk wel iets dikker, maar dat stoort mij persoonlijk niet en zorgt wel voor uitstekende bescherming. Voordeel van de combi met de Smart Cover is dat je die apart kunt verwijderen in tegenstelling tot cases die voor én achterkant beschermen. Niet te goedkoopste oplossing natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 19:40
Sinds 2 weken de ipad2 in bezit. Gelijk maar backcover besteld, achterkant moet netjes blijven natuurlijk. Om hem mee te nemen heb ik ook een fullcover hoes liggen.
Hij staat in een mooie acrylaat stand met de backcover erop.

Afbeeldingslocatie: http://img808.imageshack.us/img808/3667/imag0482a.jpg
By nexus007 at 2011-07-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:27
Ik heb van het weekend deze besteld, ben heel benieuwd:
http://store.micgadget.co...uddy-case-for-ipad-2.html

Inclusief verzendkosten EUR 45,-. Filmpjes te vinden op:
http://micgadget.com/1348...pad-2-into-a-macbook-air/

Afbeeldingslocatie: http://store.micgadget.com/292-2054-large/aluminium-keyboard-buddy-case-for-ipad-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://store.micgadget.com/292-2053-large/aluminium-keyboard-buddy-case-for-ipad-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 22:11
crimescene schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:41:

Hij staat in een mooie acrylaat stand met de backcover erop.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt en wat de prijs daarvan was?

Jerryt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:43:

Die had ik ook al gezien, echt een supermooi en strak ding. Laat maar even weten hoe die bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Gisteren na drie kwartier draaien in de MediaMartkt een Ozaki iCoat Wardrobe en een Apple Smart Cover gehaald.

Ben er tevreden mee :)

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/iehym6.jpg

Screenprotector heb ik geen zin in, ik word altijd zo gestrest van dat aanbrengen zonder stofjes en luchtbelletjes 8)7 Wel nog een ColcaSac Hanakapiai besteld voor reizen. Heb ze nog gemaild of de Colca in de naam inderdaad van het Colca Canyon in Peru komt, en dat is zo ^^

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Mooi bordje, erg benieuwd over de kwaliteit. Lees je bevindingen wel. :)
jelbo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:33:
Gisteren na drie kwartier draaien in de MediaMartkt een Ozaki iCoat Wardrobe en een Apple Smart Cover gehaald.

Prima combinatie!! Gebruik de Smart Cover zelf nog maar weinig sedert een keyboardje.

[ Voor 31% gewijzigd door silitek op 12-07-2011 20:51 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
timwijn schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:30:
[...]

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt en wat de prijs daarvan was?
[...]

Die had ik ook al gezien, echt een supermooi en strak ding. Laat maar even weten hoe die bevalt!
Ik neem aan dat je die steun bedoelt? Die is niet in de winkel te koop(ik heb hem nog nergens kunnen vinden). Dat is eigen ontwerp, en zelfgemaakt. Ipad2 staat in een cnc gefreesde hoek van 9graden. Laat maar eens weten wat jullie er voor over zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
crimescene schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:17:
[...]

Ik neem aan dat je die steun bedoelt? Die is niet in de winkel te koop(ik heb hem nog nergens kunnen vinden). Dat is eigen ontwerp, en zelfgemaakt. Ipad2 staat in een cnc gefreesde hoek van 9graden. Laat maar eens weten wat jullie er voor over zouden hebben.
Haha ja die bedoelde ik inderdaad! Tsja, wat kost het aan materiaal, wat kost het aan tijd? En wat zou je zelf fair vinden? Vind hem er mooi uit zien. Maar heb je in de gleuf waar de iPad in staat nog iets van beschermende stof aan gebracht o.i.d. of überhaupt niet nodig?

(Zag gister bij de maxme houten iPad 2 standaards, waren 5 euro, maar waar de iPad in moest staan, was niet bepaald geschuurd of wat, volgens mij had je na een paar keer in en uit halen een stel dikke krassen erop zitten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
timwijn schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:12:
[...]

Haha ja die bedoelde ik inderdaad! Tsja, wat kost het aan materiaal, wat kost het aan tijd? En wat zou je zelf fair vinden? Vind hem er mooi uit zien. Maar heb je in de gleuf waar de iPad in staat nog iets van beschermende stof aan gebracht o.i.d. of überhaupt niet nodig?

(Zag gister bij de maxme houten iPad 2 standaards, waren 5 euro, maar waar de iPad in moest staan, was niet bepaald geschuurd of wat, volgens mij had je na een paar keer in en uit halen een stel dikke krassen erop zitten.)
De ipad heeft, wanneer hij in de steun staat, de backcover erop. Op deze manier raakt de behuizing van de ipad niet de steun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Zojuist de SwitchEasy CoverBuddy gehaald bij de Mediamarkt. Was helemaal verbaasd dat ze die daar hadden en de prijs was ook gewoon € 24,99. (was namelijk niet voor de SwitchEasy daar, maar keek wel even wat rond naar andere opties).

Ziet er erg strak uit. Werkt perfect en sluit aan bij mijn geheel.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb zelf een Snapshield van Belkin en ik vind het een rotding. Het is in principe hetzelfde ding als die SwitchEasy maar hij is bij mij al twee keer stuk gegaan! De Snapshield is gemaakt van heel hard plastic en één stootje is genoeg om er een barst in te maken. Is zo'n SwitchEasy CoverBuddy van hard materiaal gemaakt of is het zachter? Ik wil wel graag mijn Snapshield vervangen maar ik ben bang dat andere covers net zo snel barsten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
EnigmaNL schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:35:
Ik heb zelf een Snapshield van Belkin en ik vind het een rotding. Het is in principe hetzelfde ding als die SwitchEasy maar hij is bij mij al twee keer stuk gegaan!
Wat doe je er allemaal mee dan?:p heb nog nooit gehoord dat die dingen zo snel stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
timwijn schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:10:
[...]

Wat doe je er allemaal mee dan?:p heb nog nooit gehoord dat die dingen zo snel stuk gaan.
Ik heb na één klein stootje al een barst in dat ding gehad. Komt ook doordat het hard materiaal is wat er heel erg straks omheen zit denk ik. Het materiaal geeft niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

EnigmaNL schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:35:
Ik heb zelf een Snapshield van Belkin en ik vind het een rotding. Het is in principe hetzelfde ding als die SwitchEasy maar hij is bij mij al twee keer stuk gegaan! De Snapshield is gemaakt van heel hard plastic en één stootje is genoeg om er een barst in te maken. Is zo'n SwitchEasy CoverBuddy van hard materiaal gemaakt of is het zachter? Ik wil wel graag mijn Snapshield vervangen maar ik ben bang dat andere covers net zo snel barsten...
De SwitchEasy is gemaakt van redelijk sterk materiaal, maar ik durf niet te beweren dat het niet kapot kan. Wel heb ik de Belkin hoes/backcover gezien en vond die al wat minder. Was wel bijna de helft van de SwitchEasy, maar ik koop niet iets wat ik niet helemaal vertrouw.

Persoonlijk vind ik de SwitchEasy veel mooier dan de belkin en de Snapshield, maar goed, dat is mijn mening.

Succes met de aanschaf van een nieuwe, niet breekbare, maar enige voorzichtigheid is ook op zijn plaats.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

syltheboy schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:03:
[...]

Hoewel het een erg aantrekkelijke aanbieding is, heb ik toch besloten om hem maar niet te kopen. Ik bedoel, het is toch weer 40 euro en de iPad wordt er een stuk lomper door. En straks is het troep. Daarnaast ga ik het waarschijnlijk amper gebruiken.
Kijk anders eens naar de Sena Keyboard Folio iPad 2. Sena is wel topkwaliteit. Ga er van uit dat het toetsenbordje dan ook prima in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb sinds vandaag een iPad2 16gb +3g, en zou ik graag een hoesje willen met ingebouwd BT toetsenbord. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een relatief goedkope oplossing? (Liefst bestelling binnen Nederland, DX en eBay duurt zolang!)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kecin schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 00:58:
Ik heb sinds vandaag een iPad2 16gb +3g, en zou ik graag een hoesje willen met ingebouwd BT toetsenbord. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een relatief goedkope oplossing? (Liefst bestelling binnen Nederland, DX en eBay duurt zolang!)
Als je 1 vind met touchpad, laat het ons weten, hier ook interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Switcheasy coverbuddy en ColcaSac aangeschaft. I.c.m. Met de Apple smartcover past alles prima. Ben al een stuk minder paranoia over krassen op mijn iPad 8).

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crimescene schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:17:
[...]

Maximaal $3,47....

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_49815_1.jpg

http://www.dealextreme.co...mp3-mp4-transparent-49815

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 16:23

Milmoor

Footsteps and pictures.

Dimitri_Jetair schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:38:
Als je 1 vind met touchpad, laat het ons weten, hier ook interesse :)
Je weet dat een iPad geen muis heeft en dus niets met een touchpad kan?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Heb ondertussen de Kensington KeyFolio Case and Bluetooth Keyboard gehaald.

79,95 bij MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Kecin schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:24:
Heb ondertussen de Kensington KeyFolio Case and Bluetooth Keyboard gehaald.
[video]

79,95 bij MediaMarkt
Afschuwelijk die dikke zwarte rand van de case.. :+ En dicht een flink pakket bij elkaar.
Maar goed beschermd is de boel wel..

:)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

silitek schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:40:
[...]

Afschuwelijk die dikke zwarte rand van de case.. :+ En dicht een flink pakket bij elkaar.
Maar goed beschermd is de boel wel..

:)
Tja, het is sowieso kleiner dan mijn MBP 15", het is alsof je een boekje vast hebt. Vind het persoonlijk niet zo erg omdat je ook meer grip op het apparaat hebt en het toetsenbord is echt super vergeleken met de touchmeuk van de iPad.
Daarnaast werkt het keyboard ook op mn MacBook (OSX & WIN), en mijn iPhone 4. Dat is dus wel tof en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
Geen appels met peren vergelijken he, dit is toch wel wat anders dat wat ik nu hier heb staan hoor. Met alleen mijn materiaal kosten red ik het al niet met die $3,47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 23:23
Heeft iemand ervaring met de Dodocase voor iPad2 ? Ik lees wisselende verhalen.

Deze: Afbeeldingslocatie: http://chipchick.chipchick.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2011/03/DODOcase-ipad.jpg

Vooral het probleem dat hij niet goed blijft zitten.

Ik vind het wel een mooie case, maar als de iPad er zo uitvalt heb je er ook niks aan. Check bijvoorbeeld dit filmpje eens op youtube.

Ik vind die Portenza case ook erg mooi, maar die levertijd is me te lang (dik 6 weken)
Afbeeldingslocatie: http://shop.portenzo.com/v/vspfiles/photos/Notebook-Style-iPad_2-case-2T.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogey_21
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb de volgende (nepleer zwarte) gehaald in hongkong en ben er zeer tevreden mee. Zakelijke uitstraling en beschermt goed. Kijkhoek van de stand kan je dus zelf aanpassen. Lusje is erg handig ook. Verder zit er ook een screenprotector bij. Koste in HK ook maar 30 euro...

http://tunewear.com/tunefolio-ipad/

[ Voor 10% gewijzigd door bogey_21 op 22-07-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:33:

[afbeelding]

Screenprotector heb ik geen zin in, ik word altijd zo gestrest van dat aanbrengen zonder stofjes en luchtbelletjes 8)7 Wel nog een ColcaSac Hanakapiai besteld voor reizen. Heb ze nog gemaild of de Colca in de naam inderdaad van het Colca Canyon in Peru komt, en dat is zo ^^
Goeie tip die icoat. Heb hem ook gehaald. Bevalt zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:57
Snotver, een mooie case gezien die ik kan gebruiken als mn dochter (3) met mn iPad aan het spelen is, wordt ie niet naar Europa verstuurd (amazon & ebay):

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_E4CrTDlLUEo/TZnlG3yVw5I/AAAAAAAAB4s/n97cvguuQiM/36.jpg

http://www.biggrips.com/buy-now.html

Weet iemand een soortgelijke case of een manier waarop ik hem wel naar Europa kan laten versturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 13:06
Weet er iemand waar je dit in Europa kunt bestellen.
Er zijn sites genoeg maar geen enkele verstuurd buiten de USA.
http://www.thinkgeek.com/electronics/retro-gaming/e762/
Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/carousel/e762_icade_playing_insert.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
sn0w13 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:26:
Weet er iemand waar je dit in Europa kunt bestellen.
Er zijn sites genoeg maar geen enkele verstuurd buiten de USA.
http://www.thinkgeek.com/electronics/retro-gaming/e762/
[afbeelding]
MyCom levert ze met een levertijd van 10 dagen of langer en bij afhalen is de levertijd onbekend.
http://www.mycom.nl/Product/Gadgets-ION/ION-iCade/1171397

Edit: Hier zijn ze trouwens direct leverbaar:
http://www.iononline.nl/icade.html
Maar goed, daar is hij 130 euro i.p.v. 100 euro.

Conrad heeft ze ook voor 100 euro en daar zijn ze leverbaar vanaf 2 augustus. Dat is dus over anderhalve week.
http://shop.conrad.nl/com...ad-toebehoren/877201.html

[ Voor 22% gewijzigd door syltheboy op 23-07-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
deBennie schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:53:
Weet iemand een soortgelijke case of een manier waarop ik hem wel naar Europa kan laten versturen? :)
Er zijn van die doorstuur services opgezet door Nederlanders die in de US wonen. Die kunnen vrijwel alles doorsturen, zitten uiteraard wel extra kosten aan verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Laatst online: 13-09 13:06
syltheboy schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:37:
[...]

MyCom levert ze met een levertijd van 10 dagen of langer en bij afhalen is de levertijd onbekend.
http://www.mycom.nl/Product/Gadgets-ION/ION-iCade/1171397

Edit: Hier zijn ze trouwens direct leverbaar:
http://www.iononline.nl/icade.html
Maar goed, daar is hij 130 euro i.p.v. 100 euro.

Conrad heeft ze ook voor 100 euro en daar zijn ze leverbaar vanaf 2 augustus. Dat is dus over anderhalve week.
http://shop.conrad.nl/com...ad-toebehoren/877201.html
Bedankt, ze leveren tenminste ook naar Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb de MonCarbon Smartt Mate cover besteld voor mijn Ipad 2. Deze cover is van echte carbon vezels gemaakt. Dat maakt hem uitzonderlijk dun 0.6mm en op sommige plaatsen zelfs 0.35mm (bij de plek van de smartcover bijvoorbeeld). De cover is ook handgemaakt. Danzij de carbon vezels kunnen ze hem zo dun maken maar is hij toch niet breekbaar. Er zijn veel covers in omloop met carbon look maar dat is niet hetzelfde.

Hij is wel prijzig (63 euro inclusief verzendkosten), maar oordeel zelf :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/189830/moncarbon.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/189830/moncarbon2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/189830/moncarbon3.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door duncanvdlinden op 25-07-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Laatst online: 15:31

Lulukai

God's gift to women

Heeft iemand al een goede case besteld die je ook kan gebruiken als steuntje (om je iPad schuin te zetten) bij Dealextreme?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar je die free shipping code bij colcasac moet invullen waarmee ze adverteren op hun site? Ik kom nergens iets tegen, het is geen coupon maar een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb nog niemand gehoord over een Flip Case van Maroo, onderdeel van Cyber Acoustics (die komt trouwens wel voor in dit topic). Ben er echt heel tevreden mee! Ondersteund ook automatische sleep/wake functie en ze hebben zeer leuke ontwerpen.

[ Voor 63% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
duncanvdlinden schreef op maandag 25 juli 2011 @ 18:26:
Ik heb de MonCarbon Smartt Mate cover besteld voor mijn Ipad 2. Deze cover is van echte carbon vezels gemaakt. Dat maakt hem uitzonderlijk dun 0.6mm en op sommige plaatsen zelfs 0.35mm (bij de plek van de smartcover bijvoorbeeld). De cover is ook handgemaakt. Danzij de carbon vezels kunnen ze hem zo dun maken maar is hij toch niet breekbaar. Er zijn veel covers in omloop met carbon look maar dat is niet hetzelfde.

Hij is wel prijzig (63 euro inclusief verzendkosten), maar oordeel zelf :9~ :
Waar heb je hem besteld dan? Had zelf net de nare verrassing met PostNL en een naheffing invoerrechten €23 wat mijn Incase case (uit de VS) toch wat duurder maakte dan ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
23 euro invoerrechten, wat voor dure case was dat dan? Tot 150 euro betaal je toch enkel belasting (en de 12,50 kosten die PostNL graag ontvangt voor hun diensten)? Moet wel een hele fraaie case zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Zat die €12,50 bij in. Postbode wist te vertellen dat alle pakjes uit de VS worden getoetst; andere landen willen nog wel eens door de controle glippen. Case was maar $50, maar met verzendkosten en invoerkosten toch duurder dan ik van plan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

M'n Ozaki iCoat begint scheurtjes te vertonen :/ Hij wordt heel voorzichtig in een ColcaSac in een andere tas vervoerd en bij gebruik ben ik ook enorm voorzichtig.

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/jejDg8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ienZKW.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ieka7Y.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ieozu4.jpg

Denk dat ik 'm maar moet gaan ruilen bij de MediaMarkt. Heeft iemand ervaringen met een iCoat of een aanrader voor een andere 'backshell'-oplossing?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Zojuist de Macally bookstand voor mijn ipad2 besteld...heb mijn ipad nu 3 dagen en dacht wel zonder bescherming te kunnen...nu toch maar een case besteld, ben toch een beetje bang voor beschadigingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
loeberce schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:09:
[...]

Waar heb je hem besteld dan? Had zelf net de nare verrassing met PostNL en een naheffing invoerrechten €23 wat mijn Incase case (uit de VS) toch wat duurder maakte dan ik wilde.
Bij de shop van MonCarbone zelf. Wordt verstuurt vanuit Taiwan. Je kan snelle levering doen, 4-5 dagen, maar ik heb de trage levering gedaan, 7-14 dagen. Verschil in prijs tussen deze verzendmethodes is 10 dollaar.
Totale prijs is 90 dollaar (trage levering) of 100 dollaar (snelle levering).
Invoerrechten kan ik mij niet voorstellen. Bestel vaker rommeltjes uit Taiwan.

Als ik hem heb meld ik de bevindingen en de eventuele meerprijs. Wat ik niet hoop want hij is eigenlijk al duur zat!

[ Voor 8% gewijzigd door duncanvdlinden op 26-07-2011 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
duncanvdlinden schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:55:
[...]
Invoerrechten kan ik mij niet voorstellen. Bestel vaker rommeltjes uit Taiwan.

Als ik hem heb meld ik de bevindingen en de eventuele meerprijs. Wat ik niet hoop want hij is eigenlijk al duur zat!
Even ter info voor degenen die in het buitenland bestellen. In principe betaal je boven de 22 euro altijd belasting, boven de 150 euro ook nog eens douanerechten indien die er zijn voor het betreffende product. Deze bedragen zijn inclusief verzendkosten. (http://douane.nl/particul...aankopen-02.html#P66_5449).

Dat je regelmatig niet hoeft te betalen komt omdat er webshops zijn (met name in Azie) die een verlaagd bedrag op het papierwerk zetten. Zolang de douane je pakje niet open maakt werkt dit vaak, anders kunnen ze je vragen wat het juiste aankoopbedrag was. Zet de webshop er wel het juiste bedrag op dan kan uitgaan van de bovenstaande invoerkosten. Plus de kosten die de vervoerder er voor rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:35:
Iemand enig idee waar je die free shipping code bij colcasac moet invullen waarmee ze adverteren op hun site? Ik kom nergens iets tegen, het is geen coupon maar een code.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ik zou dan eens contact met ze opnemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik al gedaan via mail, maar reageren niet. Ik ben echter niet van plan om ze te bellen vanuit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze Case?

Belkin Flip Folio Stand for iPad 2 - case for web tablet

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41GY8SN%2BZHL._SL500_AA300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Mijn tweede Switcheasy Canvas is ook stuk. Echte jammer! Ik vind het nog steeds het mooist cover. Nummer 3 woord iets anders. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Laatst online: 13-09 08:00

cue

jelbo schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:49:
M'n Ozaki iCoat begint scheurtjes te vertonen :/ Hij wordt heel voorzichtig in een ColcaSac in een andere tas vervoerd en bij gebruik ben ik ook enorm voorzichtig.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Denk dat ik 'm maar moet gaan ruilen bij de MediaMarkt. Heeft iemand ervaringen met een iCoat of een aanrader voor een andere 'backshell'-oplossing?
Heb exact hetzelfde probleem met mijn Belkin snap Shield. Begon op eenzelfde manier te barsten. Heb mailtje met wat foto's naar Belkin gestuurd en ze gaven aan nog niet bekend te zijn met het probleem en me een nieuw exemplaar op te sturen. Helaas heb ik tot op heden (4 weken gelden) nog niets mogen ontvangen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Nu online

zumba

De eAmbu is onderweg!

Heb de SwitchEasy Canvas black nu enkele weken in gebruik en case bevalt me uitstekend. Al veel cases gezien, maar deze spant nog de kroon... de afwerking, stevigheid en uiterlijk zijn dik in orde. Bovendien flexibel inzetbaar, ondersteunt de auto on/off functie, en inclusief afdekdopjes, screenprotector (hoewel ik de Brando ultraclear nu gebruik) en microvezeldoek.

En ik heb geen last van genoemde problemen.
Besteld bij MaxMe Assen.

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik wil twee Colcasacs kopen op Colcasac.com. Ik kom op een totaal prijs van 80 dollar waardoor de verzendkosten wegvallen. Klopt het dat ik vervolgens nog een nafacturering krijg van dat ik alsnog 19% btw dien te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Zapara: Zie onderstaande quote van troftnom
troftnom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:20:
[...]

Even ter info voor degenen die in het buitenland bestellen. In principe betaal je boven de 22 euro altijd belasting, boven de 150 euro ook nog eens douanerechten indien die er zijn voor het betreffende product. Deze bedragen zijn inclusief verzendkosten. (http://douane.nl/particul...aankopen-02.html#P66_5449).

Dat je regelmatig niet hoeft te betalen komt omdat er webshops zijn (met name in Azie) die een verlaagd bedrag op het papierwerk zetten. Zolang de douane je pakje niet open maakt werkt dit vaak, anders kunnen ze je vragen wat het juiste aankoopbedrag was. Zet de webshop er wel het juiste bedrag op dan kan uitgaan van de bovenstaande invoerkosten. Plus de kosten die de vervoerder er voor rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik heb vandaag deze cover binnengekregen:
http://iparts4u.nl/iPad-2...terzijde-Leder-Zwart.html

Ziet er goed uit en voegt weinig aan de dikte toe.
Nu heb ik alleen het probleem dat als ik de smartcover dubbelvouw de iPad in sleep springt. Is dit normaal bij de standaard smartcover of is dit omdat het een goedkoop ding is? Heeft iemand anders met deze case hier misschien ook last van?

P.s. Ik weet dat de sleepfunctie uitzetten mogelijk is, maar dit doe ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:49:
Iemand ervaring met deze Case?

Belkin Flip Folio Stand for iPad 2 - case for web tablet

[afbeelding]
Deze heb ik gisteren even in m'n handen gehad. Een kennis heeft deze gekocht. Het voelde erg degelijk aan en de case sloot mooi om de iPad heen. Prima case, maar als je je iPad regelmatig in en uit je case wilt halen is deze niet zo geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:50:
[...]

Deze heb ik gisteren even in m'n handen gehad. Een kennis heeft deze gekocht. Het voelde erg degelijk aan en de case sloot mooi om de iPad heen. Prima case, maar als je je iPad regelmatig in en uit je case wilt halen is deze niet zo geschikt.
Oke, goed om te weten, inmiddels heb ik een case gekocht maar die sluit niet goed als de iPad erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zumba schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:53:
Heb de SwitchEasy Canvas black nu enkele weken in gebruik en case bevalt me uitstekend. Al veel cases gezien, maar deze spant nog de kroon... de afwerking, stevigheid en uiterlijk zijn dik in orde. Bovendien flexibel inzetbaar, ondersteunt de auto on/off functie, en inclusief afdekdopjes, screenprotector (hoewel ik de Brando ultraclear nu gebruik) en microvezeldoek.

En ik heb geen last van genoemde problemen.
Besteld bij MaxMe Assen.
Heb deze Case ook gekocht, maar eenmaal als de iPad erin zit, valt de sluiting er niet omheen.
Ik moet teveel kracht en 2 handen gebruiken om de sluiting erom heen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:17:
[...]

Heb deze Case ook gekocht, maar eenmaal als de iPad erin zit, valt de sluiting er niet omheen.
Ik moet teveel kracht en 2 handen gebruiken om de sluiting erom heen te krijgen.
Je moet even aan de linkerkant (waar de flap vastzit zegmaar) de flap een beetje naar rechts duwen.

Dat is gewoon namelijk het ontwerp, als die linkerkant niet strak om de hoek zit, dan kan je niet zomaar even die "clasp" aan de rechterkant eroverheen duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Aeon schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:46:
Heeft iemand ervaring met de Dodocase voor iPad2 ? Ik lees wisselende verhalen.

Deze: [afbeelding]

Vooral het probleem dat hij niet goed blijft zitten.

Ik vind het wel een mooie case, maar als de iPad er zo uitvalt heb je er ook niks aan. Check bijvoorbeeld dit filmpje eens op youtube.

Ik vind die Portenza case ook erg mooi, maar die levertijd is me te lang (dik 6 weken)
[afbeelding]
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de dodocase. Ik moest wat en ik vind deze wel mooi. Ik was alleen bang dat de iPad erg los zou zitten zoals op sommige YouTube reviews. Gelukkig is dit bij mij niet het geval. Hij sluit mooi af en de iPad zit stevig vast. Tot zover tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Nu online

zumba

De eAmbu is onderweg!

Xeanor schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:33:
[...]

Je moet even aan de linkerkant (waar de flap vastzit zegmaar) de flap een beetje naar rechts duwen.

Dat is gewoon namelijk het ontwerp, als die linkerkant niet strak om de hoek zit, dan kan je niet zomaar even die "clasp" aan de rechterkant eroverheen duwen.
@Xeanor en @Vince_Vince

In het begin zit die clamp behoorlijk krap , maar al na enkele weken verbeterd dat. Beter dat'ie te los zit en straks niet stevig genoeg meer sluit... Advies: pak de dichgeklapte case met je rechterhand bij de rug. De muis van de linkerhand op de flap voorbij het midden richting clamp en begeleid de clamp met de vingertoppen terwijl de muis van je hand de clamp over de rand duwt.
Ben nog steeds erg tevreden...

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Joby Gorillamobile Yogi gekocht en ben er heel blij mee. Hiervoor een Puro folio case gebruikt. Ik twijfelde tussen de Puro en de Switcheasy Canvas, maar de Puro is dunner en heeft een binnenkant van rubberachtig materiaal, waardoor het aan je broek blijft 'plakken', wat ik een plus vond, omdat je de hoes over je knieën kunt hangen als je met opgetrokken knieën knieën op de bank zit.

Uiteindelijk wilde ik meer vrijheid dan de beperkte standen van het folio type hoesje. Ik zag dat de Yogi goede reviews kreeg en ik ben ook fan. Het maakt niet uit hoe je zit of ligt, want je kunt de Yogi overal goed neerzetten of hangen. Nu hangt de Yogi over de rand van de bank en type ik zijwaarts, terwijl onze baby op een kussen op mijn benen ligt te slapen.

Ik heb er een Brando anti-glare screenprotector op en ben daar ook over te spreken. Vanuit iedere hoek goed zicht, geen vingervlekken meer en ik glij vloeiender over het scherm met mijn vinger. Nu nog een sleeve voor die ene keer dat ik de iPad mee naar buiten neem; pootjes eraf en gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:13:
Ik heb er een Brando anti-glare screenprotector op en ben daar ook over te spreken. Vanuit iedere hoek goed zicht, geen vingervlekken meer en ik glij vloeiender over het scherm met mijn vinger. Nu nog een sleeve voor die ene keer dat ik de iPad mee naar buiten neem; pootjes eraf en gaan. :)
Zelf heb ik er eentje van het merk Artwizz en ben daar eigenlijk ook wel tevreden over. Het feit dat vingerafdrukken (die al snel ontstaan) nauwelijks te zien zijn vind ik een groot voordeel. Hij zit er nu iets langer dan een half jaar op en hij zit nog perfect. Er zijn wel wat krassen op de "folie" ontstaan. Ik denk door m'n iPad-pennetje (Pogo), maar ik weet het niet zeker. Af en toe (meestal eens in de week) maak ik het scherm (de folie) schoon met een vochtig brillendoekje en en om het helemaal af te maken gebruik daarna nog een microvezel-doekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand bij Dealextreme een transparante plastic backcover gevonden voor de iPad 2 die ook compatible is met de smart cover? Die dingen kosten nl. 30€ bij de MM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Hoe zit het bij de mensen die de originele case van apple hebben voor de ipad 1? Is die nog stevig genoeg na al die maanden en behoudt deze zijn kwaliteit?

Mijn MacAlly is dringend aan vervanging toe en ben er eigenlijk niet zo tevreden over... Heb opnieuw een case nodig die in de "drie standen" kan staan en ik dacht aan de originele van Apple die je nu hier en daar met korting kan krijgen...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
MTBS schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:00:
Hoe zit het bij de mensen die de originele case van apple hebben voor de ipad 1? Is die nog stevig genoeg na al die maanden en behoudt deze zijn kwaliteit?

Mijn MacAlly is dringend aan vervanging toe en ben er eigenlijk niet zo tevreden over... Heb opnieuw een case nodig die in de "drie standen" kan staan en ik dacht aan de originele van Apple die je nu hier en daar met korting kan krijgen...
Ik zou als ik jou was gewoon weer zo'n macally kopen. Als je daar ten minste tevreden over was.
http://www.appelhoes.nl/W...BookStand-Black-iPad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
syltheboy schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:48:
[...]

Ik zou als ik jou was gewoon weer zo'n macally kopen. Als je daar ten minste tevreden over was.
http://www.appelhoes.nl/W...BookStand-Black-iPad.html
Dat is mijn huidig model en zoals ik in mijn post schrijf ben ik er niet zo tevreden over... Na 7 maanden is de "flap" te soepel (slap) geworden waardoor hij niet meer rechtop kan staan en gewoon omvalt...

Ben dus op zoek naar iets gelijkaardigers, maar dan uit steviger materiaal. Ik dacht daarom o.a. aan de originele van Apple...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie bovenstaande post; ik vind de Puro de beste folio case. Dat is deze:

http://www.mytrendyphone....ipad2-booklet-54150p.html

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Iemand die nog een cheape ipad 2 standaard/doch achtig ding weet, zodat ik hem goed op mijn bureau kan hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 6 juni ook een Belkin Snapshield gekocht, hij vertoont nu al een aantal weken op alle hoeken scheurtjes in het materiaal!
Erg jammer want het is een fantastiche cover voor je achterkant, ik gebruik hem samen met de originele lederen smartcover van Apple.

Er zit levenslange garantie op de Snapshield van Belkin, dus ik heb getracht om service te krijgen bij Dixons.nl (online gekocht) maar dit verloopt moeizaam.
Dus heb ik contact gezocht met Belkin zelf.... (0900-0400790)
Ik heb nu een ticketnummer van hen gekregen waar ik mee naar een Dixons filiaal kan. Ik hoop namelijk dat ik gelijk een nieuwe krijg anders zit ik zonder bescherming....

Het is echt een fabricage fout wat onder de garantie valt! Dus ik raad iedereen aan om contact op te nemen met Belkin zelf zodat dit probleem ook onder hun aandacht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:15:
Zie bovenstaande post; ik vind de Puro de beste folio case. Dat is deze:

http://www.mytrendyphone....ipad2-booklet-54150p.html
Bestaat die ook voor iPad 1? Ziet er een ideaal model uit voor mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:22
Weet iemand ook een sleeve die goed samen gaat met de SwitchEasy Canvas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:27:
Ik heb op 6 juni ook een Belkin Snapshield gekocht, hij vertoont nu al een aantal weken op alle hoeken scheurtjes in het materiaal!
Erg jammer want het is een fantastiche cover voor je achterkant, ik gebruik hem samen met de originele lederen smartcover van Apple.

Er zit levenslange garantie op de Snapshield van Belkin, dus ik heb getracht om service te krijgen bij Dixons.nl (online gekocht) maar dit verloopt moeizaam.
Ik heb nu een ticketnummer van hen gekregen waar ik mee naar een Dixons filiaal kan. Ik hoop namelijk dat ik gelijk een nieuwe krijg anders zit ik zonder bescherming....

Het is echt een fabricage fout wat onder de garantie valt! Dus ik raad iedereen aan om contact op te nemen met Belkin zelf zodat dit probleem ook onder hun aandacht komt.
hou je ons in ieder geval op de hoogte,

ik heb deze cover ook al sinds deze verkrijgbaar was in iCentre. Ik dacht dat hij nog gaaf was, maar na een betere kijk zie ik ook allerlei scheurtjes in de hoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:53

robhof

Lembongan view

MTBS schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:56:
[...]

Dat is mijn huidig model en zoals ik in mijn post schrijf ben ik er niet zo tevreden over... Na 7 maanden is de "flap" te soepel (slap) geworden waardoor hij niet meer rechtop kan staan en gewoon omvalt...

Ben dus op zoek naar iets gelijkaardigers, maar dan uit steviger materiaal. Ik dacht daarom o.a. aan de originele van Apple...
De originele Apple-case is bij mij na een jaar nog helemaal intact. Het enige nadeel vind ik dat deze vrij snel vies wordt en (mede daardoor) niet zo heel mooi is. Natuurlijk is schoonmaken niet al te veel werk, maar merk dat ik dat best vaak dien te doen.

Zelf heb ik deze nu op het oog: http://www.cyberacoustics...ers--and-Stands/IC-1000BK

Wellicht voor jou ook interessant, aangezien je - net als ik - ook een hoes wil met de drie standen.

Aanvulling: zojuist bovenstaande hoes ook gelijk besteld; zat er al een tijd tegenaan te hikken. :) Ik post mijn bevindingen zodra ik deze binnen heb.

[ Voor 7% gewijzigd door robhof op 09-08-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
robhof schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:07:
[...]

De originele Apple-case is bij mij na een jaar nog helemaal intact. Het enige nadeel vind ik dat deze vrij snel vies wordt en (mede daardoor) niet zo heel mooi is. Natuurlijk is schoonmaken niet al te veel werk, maar merk dat ik dat best vaak dien te doen.

Zelf heb ik deze nu op het oog: http://www.cyberacoustics...ers--and-Stands/IC-1000BK

Wellicht voor jou ook interessant, aangezien je - net als ik - ook een hoes wil met de drie standen.

Aanvulling: zojuist bovenstaande hoes ook gelijk besteld; zat er al een tijd tegenaan te hikken. :) Ik post mijn bevindingen zodra ik deze binnen heb.
Ziet er niet slecht uit... Ik heb mijn oog laten vallen op deze. Even op zoek naar reviews... :)

Edit : Na het zien van dit heb ik al besloten dat die Quirky niets voor mij is... :)

[ Voor 7% gewijzigd door MTBS op 09-08-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:30
ik bestel regelmatig hoesjes covers docks enz enz via ebay uit bijv hong kong china UK amerika eigenlijk overal vandaan. meestal zijn het echt hele erge kleine prijsjes waar je heel erg weinig van verwacht.
ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit echt super is. ik ga voor mn ipad 2 imitatie smartcovers bestellen voor 12 euro incl verzenden. ik laat jullei weten of het wat is. ook ga ik kijken voor een dock/keyboard combi.
er zijn zelfs dual docks ( ipad achteraar iphone vooraan) met keyboard ervoor. Deze worden aangeboden voor prijzen onder de 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Zo, gisteren mijn Ozaki iCoat teruggebracht en m'n geld terug gekregen. :) Meteen een SwitchEasy Nude UltraClear voor iPad 2 besteld bij Appelhoes. Er zit polycarbonaat in dus hopelijk barst die niet :P

/edit: en Appelhoes gemaild om de order te annuleren, de Apple Smart Cover past niet i.c.m. een Nude :'(

Ik twijfel nu over de Coverbuddy. Ik zie dat veel mensen hem hier hebben. Hebben jullie geen last van barstjes/afbrokkelend plastic op de hoeken?

[ Voor 40% gewijzigd door jelbo op 10-08-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

jelbo schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:30:
Zo, gisteren mijn Ozaki iCoat teruggebracht en m'n geld terug gekregen. :) Meteen een SwitchEasy Nude UltraClear voor iPad 2 besteld bij Appelhoes. Er zit polycarbonaat in dus hopelijk barst die niet :P

/edit: en Appelhoes gemaild om de order te annuleren, de Apple Smart Cover past niet i.c.m. een Nude :'(

Ik twijfel nu over de Coverbuddy. Ik zie dat veel mensen hem hier hebben. Hebben jullie geen last van barstjes/afbrokkelend plastic op de hoeken?
Nu 5 weken in bezit en heb er geen last van. Gebruik het alleen thuis tot nu toe, dus niet erg intensief.

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Heb hem toch besteld en binnen, de SwitchEasy Coverbuddy. Hij is wat dikker dat de Ozaki iCoat, maar voelt wel steviger aan. Ik denk wel dat ie de komende jaren heel blijft :)

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ij1mzU.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ij1uW0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ilImlq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik heb de smartcover maar de achterkant is niet beschermd.
Bestaat er een soort shell voor achteraan de iPad die bruikbaar is met de smartcover?

Edit : switcheasy coverbuddy dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door Dieter op 13-08-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:27:

Zo, vandaag dus terug naar Dixons geweest om de Snapshield voor garantie te claimen...
Na wat intikwerk van de D medewerkster werd duidelijk dat de snapshield direct omgeruild mocht worden.
Dat is fijn! Want ik wil niet 2 a 3 weken zonder.
Snel opgelost dus. Ze zei dat de oude vernietigd zou worden, blijkbaar gaat deze dus niet terug naar Belkin?!
Lijkt me dus wel raadzaam om ook het probleem kenbaar te maken bij Belkin zodat men wellicht wat kan aanpassen aan het product.

Hopende jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd... :)

Succes voor de gene die ook een Belkin Snapshield hebben, ik vind deze nog steeds de mooiste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Afgelopen maandagmiddag heb ik een Macally BookStand (zwart) voor m'n iPad 1 gekocht. Hij bevalt me prima, want typen op schoot gaat nu een stuk beter. Ook is het handig dat je hem rechtop kan zetten, zodat je makkelijker films (o.a. YouTube) kunt kijken en ik verbaas me over de stabiliteit.

Het mooie van deze case is (vind ik) dat het nauwelijks ten koste gaat van het design van de iPad. Hij wordt er ook niet zo lomp van en daar houd ik van. De case beschermd de iPad niet optimaal, maar ik vind het voldoende. Dit omdat ik hem alleen maar thuis gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
syltheboy schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 02:03:
Afgelopen maandagmiddag heb ik een Macally BookStand (zwart) voor m'n iPad 1 gekocht. Hij bevalt me prima, want typen op schoot gaat nu een stuk beter. Ook is het handig dat je hem rechtop kan zetten, zodat je makkelijker films (o.a. YouTube) kunt kijken en ik verbaas me over de stabiliteit.

Het mooie van deze case is (vind ik) dat het nauwelijks ten koste gaat van het design van de iPad. Hij wordt er ook niet zo lomp van en daar houd ik van. De case beschermd de iPad niet optimaal, maar ik vind het voldoende. Dit omdat ik hem alleen maar thuis gebruik.
Heb deze nu sinds december 2010 in gebruik en ben er nu niet langer tevreden van. Dat flapje om rechtop te staan heeft alle stevigheid verloren waardoor dat niet meer lukt en de zijkanten (uiteinden) beginnen "uit te rafelen" (draadjes...)...

Ben daarom op zoek naar nieuwe case, maar vind geen goeie vervanger... Tenzij de orginele van Apple, maar die "verbergt" de schoonheid van de iPad een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dieter schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:15:
Ik heb de smartcover maar de achterkant is niet beschermd.
Bestaat er een soort shell voor achteraan de iPad die bruikbaar is met de smartcover?

Edit : switcheasy coverbuddy dus :)
Dealextreme heeft er ook een paar voor maar 5 euro inc verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
MTBS schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:38:
Heb deze nu sinds december 2010 in gebruik en ben er nu niet langer tevreden van. Dat flapje om rechtop te staan heeft alle stevigheid verloren waardoor dat niet meer lukt en de zijkanten (uiteinden) beginnen "uit te rafelen" (draadjes...)...
Dan staat me nog wat te wachten. Maar goed, laten we eens kijken hoe lang hij het bij mij volhoudt. Het is wel een dure case, dus het zou zonde zijn als ik er al met een half jaar niet meer tevreden over ben. Behoudt de case wel de mogelijkheid van die schuine houding, of gaat dat dan ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
MTBS schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 07:38:
[...]

Ben daarom op zoek naar nieuwe case, maar vind geen goeie vervanger... Tenzij de orginele van Apple, maar die "verbergt" de schoonheid van de iPad een beetje...
Heb je niet nog garantie dan?? Hij is nog geen jaar oud..en het lijkt mij niet dat de stevigheid dan weg moet zijn en dat hij aan het rafelen is...

[ Voor 0% gewijzigd door tiesvts op 16-08-2011 14:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb nog Zagg Invisible Shield voor de iPad 1 en 2 liggen.
Nieuw, ik had mijn iPad ter reparatie ingeleverd, kreeg toen twee nieuwe setjes bij beide iPads van Zagg maar niet gebruikt.

Is fullbody, als je interesse hebt, stuur maar PM.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:27

Een paar weken geleden heb ik bovenstaande case/keyboard ontvangen. Het gebruikte alu lijkt erg op dat van de Ipad maar is net wat grover van korrel. Lijkt op het eerste oog wel hetzelfde.

Als case beschermt hij de ipad goed, maar de ipad is niet vastgezet in de case maar "plakt" een beetje tussen rubbers. Als je hem op de kop zou houden zou hij er uit vallen. Ik ga dus voor vervoer nog wel gebruik maken van een hele dunne sleeve om ze bij elkaar te houden. Qua dikte valt het me ook alles mee.

Het toetsenbord bevalt verder erg goed. Vooral voor wat meer tiepwerk van bv mailtjes tijdens een hotelbezoek is het erg geschikt. Erg fijne toetsaanslag voor zo een toetsenbord en van de opstaande randen merk je niks.

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:10:
[...]

Zo, vandaag dus terug naar Dixons geweest om de Snapshield voor garantie te claimen...
Na wat intikwerk van de D medewerkster werd duidelijk dat de snapshield direct omgeruild mocht worden.
Dat is fijn! Want ik wil niet 2 a 3 weken zonder.
Snel opgelost dus. Ze zei dat de oude vernietigd zou worden, blijkbaar gaat deze dus niet terug naar Belkin?!
Lijkt me dus wel raadzaam om ook het probleem kenbaar te maken bij Belkin zodat men wellicht wat kan aanpassen aan het product.

Hopende jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd... :)

Succes voor de gene die ook een Belkin Snapshield hebben, ik vind deze nog steeds de mooiste!
ik ben wel bang dat je nieuwe snapshield uiteindelijk weer gaat barsten in de hoeken. Maar inderdaad mooie service van Dixons. Ik ga vanmiddag naar iCentre, kijken wat zij gaan doen....
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste