Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dodocase binnen gekregen vorige week voor de Ipad 2 ... In een woord prachtig.... Maar nu komt het krijg ik gisteren ook nog een brief van Fedex, moet ik nog 18,81 betalen aan invoerrechten :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
kellhus schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:13:
Het rare is, de stof van mijn 'slechte' Canvas is geheel anders dan die van alle andere exemplaren die ik mijn handen heb gehad. Dit doet me toch denken aan een rotte batch..
Met kwaliteit van de stof is bij mijn zwarte exemplaar opzich niks mis. Echter lijkt de stof wel extreem gevoelig voor vingerafdrukken, wat zich uit in lelijke witte vlekken op de stof.

Zijn er mensen die dit herkennen? Of zou dit ook het gevolg kunnen zijn van een slechte batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit hoesje voor mijn Ipad2 binnen gekregen en werkt perfect. Past er goed in en zit zelfs met smart cover goed vast en glijd er niet uit. Zo is de voor en achterkant beschermd. Echt een aanrader!! En dat voor 25 euro :*)

http://www.manongarritsen...asic-ipad2-hoes-rood.html

Ik ben over de Rode smart cover redelijk tevreden. Hij is mooi, maar erg krijg er snel vlekken op het rode leer. en zijn er dan niet meer uit te krijgen met als resultaat een lelijk hoesje. Heb met water geprobeerd weg te krijgen maar blijven door het vrijven kringen zichtbaar en een doffe plek. :'(
Jammer zeker voor deze prijs had ik een betere kwaliteit verwacht.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de iPad hoes van CoverBee.

Het zijn veelal leuke hoezen voor vrouwen, maar ik gebruik zelf de Holland hoes. Mijn vader heeft de Black Dahlia, die wat chiquer is.
De hoezen kosten overigens maar EUR 14,99 en dat is inclusief verzendkosten.

De hoes is redelijk stevig, maar het blijft stof. De schapenvacht maakt de hoes wat dikker, wat eigenlijk best fijn is en mij een goed beschermd gevoel geeft.

Plaatje van mijn hoes:
Afbeeldingslocatie: http://www.coverbee.nl/images/products/classic/cb_ipad_holland2.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik heb deze gekocht voor 12 dollar:
http://www.focalprice.com...ad_2_Tablet_PC_Black.html

Erg fijne (en goedkope) hoes. Past er met smartcover in. Neoprene en een mooie zachte binnenkant.

Op de achterkant heb ik de BestSkinEver zitten, welke gewoon prima is. Op het scherm zelf haal ik hem er af, dat vind ik toch niet lekker. Hij komt wat stroever over.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze case besteld bij Focalprice. Echt leder en voor maar 5 euro incl. verzendkosten.
Lekker compact, ideaal voor op reis en smart cover past er volgens mij ook in. Had nog een kortingscode en er ging ook nog 1 euro van af.

En je spaart voor gratis cadeaus: Focalprice.com _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/5f2kgj.png

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2rmb3ip.png

http://www.focalprice.com..._iPad_2_Light_Yellow.html

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:14
Ik heb zojuist deze besteld:

Afbeeldingslocatie: http://7181.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/5378030.jpg

Een ColcaSac Hanakapiai sleeve. Ziet er wel robuust en goed gevoerd uit zodat m'n iPad beschermd blijft. Tevens zit er een Zagg front beschermer op.

Te vinden bij appelhoes overigens

[ Voor 6% gewijzigd door NovemberSierra op 06-06-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

CreativeMind schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:15:
Ik heb zojuist deze besteld:

[afbeelding]

Een ColcaSac Hanakapiai sleeve. Ziet er wel robuust en goed gevoerd uit zodat m'n iPad beschermd blijft. Tevens zit er een Zagg front beschermer op.

Te vinden bij appelhoes overigens
Ga je veel schik van krijgen. Heb exact dezelfde en de kwaliteit is perfect! Goede bescherming en mooie afwerking van de hoes maakt deze colcasac ideaal!

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 22:35

Aws

Mijn ipad 2 (zwart) + leather smartcover (zwart) is onderweg. Ik wil graag een screenprotector oid om de ipad extra bescherming te geven, zeker als ik het uit de smartcover eruit haal (of blijft ie altijd erin?)

Ik heb zelf voor me iphone4 een doorzichtige bescherming op beiden kanten, bestaat er ook zoiets? Wat raden jullie mij aan?

Aws

edit: ik ga waarschijnlijk voor de invisible shield. Dan heb ik smartcover leather + invis shield. Heb ik nog wat nodig? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Aws op 07-06-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aws schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:11:
Mijn ipad 2 (zwart) + leather smartcover (zwart) is onderweg. Ik wil graag een screenprotector oid om de ipad extra bescherming te geven, zeker als ik het uit de smartcover eruit haal (of blijft ie altijd erin?)

Ik heb zelf voor me iphone4 een doorzichtige bescherming op beiden kanten, bestaat er ook zoiets? Wat raden jullie mij aan?

Aws

edit: ik ga waarschijnlijk voor de invisible shield. Dan heb ik smartcover leather + invis shield. Heb ik nog wat nodig? :)
Smartcover eruit halen? Dekt alleen de voorkant af!

2 tips:

- SwitchEasy CoverBuddy iPad 2 Clear (zelf heb ik ook de lederen zwarte smartcover, deze werken perfect samen)

- Bodyguardz iPad 2 front protection

deze combi ben je wel redelijk klaar. Enige waar ik nog aan zit te denken is een mooie sleeve voor onderweg, probleem met de smartcover is namelijk het feit dat deze redelijk makkelijk los komt van het scherm, waarmee ik los in de koffer niet vertrouw, zelfs niet met front protection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien ik een Ipad 2 case bestel zoals de SwitchEasy Canvas iPad 2 Black, past deze dan ook nog in een Ipad 2 sleeve zoals: ColcaSac Hanakapiai iPad?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:48:
[...]

Smartcover eruit halen? Dekt alleen de voorkant af!

2 tips:

- SwitchEasy CoverBuddy iPad 2 Clear (zelf heb ik ook de lederen zwarte smartcover, deze werken perfect samen)

- Bodyguardz iPad 2 front protection

deze combi ben je wel redelijk klaar. Enige waar ik nog aan zit te denken is een mooie sleeve voor onderweg, probleem met de smartcover is namelijk het feit dat deze redelijk makkelijk los komt van het scherm, waarmee ik los in de koffer niet vertrouw, zelfs niet met front protection!
Dat klinkt goed, bedankt voor je tip! Zal ze beiden aanschaffen. En dan idd iets voor onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Oh nog 1 ding, van welke site zal ik het bestellen, wat is aan te raden? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:37
Ik zoek volgens mij ongeveer hetzelfde: een (stevige) sleeve waarin ik mijn iPad 2 + Smart cover + Switcheasy coverbuddy in kwijt kan. Heeft iemand een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aws schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:56:
Oh nog 1 ding, van welke site zal ik het bestellen, wat is aan te raden? Thanks!
Zelf bij appelhoes besteld. Prima/snelle levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:51:
[...]

Zelf bij appelhoes besteld. Prima/snelle levering!
maandag 15.30 uur bij Appelhoes een switcheasy canvas Charcoal besteld voor de ipad2...helaas vandaag niet binnen gekomen. Het is niet altijd 24 uurs levering en snel daar. Al kan dat ook aan TNT liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door supercop7373 op 07-06-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Ok update over mijn bestelling, ga hem zometeen plaatsen:

Ik heb dus een iPad 2 Zwart onderweg, en wil het volgende combineren:

- Smartcover Leder Zwart (voorkant)
- ZAGG InvisibleSHIELD iPad 2 Screen Only (voor de voorkant)
- SwitchEasy CoverBuddy iPad 2 Clear (voor de achterkant)
- ColcaSac Zagora iPad (voor + achterkant bescherming, voor onderweg)

Any comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 22:11
Aws schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:51:
Ok update over mijn bestelling, ga hem zometeen plaatsen:

Ik heb dus een iPad 2 Zwart onderweg, en wil het volgende combineren:

- Smartcover Leder Zwart (voorkant)
- ZAGG InvisibleSHIELD iPad 2 Screen Only (voor de voorkant)
- SwitchEasy CoverBuddy iPad 2 Clear (voor de achterkant)
- ColcaSac Zagora iPad (voor + achterkant bescherming, voor onderweg)

Any comments?
Waarom niet gewoon 1 hoes die alles beschermt?
En anders waarom invisible + smart cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

timwijn schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:08:
[...]

Waarom niet gewoon 1 hoes die alles beschermt?
En anders waarom invisible + smart cover?
Combo van Smart Cover + Invis is omdat ik mijn iPad scherm niet kan zien wanneer de smartcover erop zit? Haha nu even serieus, ik meen gelezen te hebben dat je scherm krassen kan krijgen wanneer het bloot is (de smartcover gaat er namelijk af wanneer ik het gebruik?:p) what do you think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
WizzieJP schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:09:
Damk voor alle tips! Ik heb inmiddels de PixelSkin HD Wrap for iPad2 ontvangen (binnen 4 werkdagen in huis voor €51 incl verzendkosten) en het is echt een super skin! Enorm goede kwaliteit en sluit perfect aan. Ik had heel eerlijk ook niet anders verwacht van (*)Speck.

Cheers mates!
Bedankt voor jou tip/post op tweakers. Heb de pixelskin namelijk afgelopen zaterdag besteld en vandaag ontvangen. Kwaliteit is inderdaad top en past perfect. Dikke aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Ik heb vandaag m'n sleeve binnengekreven van Appel(m)hoes :). Super snelle levering! De sleeve is de ColcaSac. Lekkere zachte voering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:58
Heeft iemand nog tips om de vette vingers te verwijderen van het scherm van een ipad2.
Ik heb er nog geen screen protector voor.

Zit wel te denken om screenprotectors te kopen voor voor en achter. Ik heb het even zitten lezen (starttopic).
Nog iemand met ervaring tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik veeg nooit meer mijn scherm schoon van vingerafdrukken. In het begin stoorde ik me heel soms nog wel eens aan vingerafdrukken, maar dat is nergens meer voor nodig.

Mijn MBP is wel vingerdrukvrij, maar een iPad zit binnen no-time weer onder de vlekken.

@Phasis, hoe lang wil je het volhouden om het iedere keer op te poetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Aws schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:22:
[...]

Combo van Smart Cover + Invis is omdat ik mijn iPad scherm niet kan zien wanneer de smartcover erop zit? Haha nu even serieus, ik meen gelezen te hebben dat je scherm krassen kan krijgen wanneer het bloot is (de smartcover gaat er namelijk af wanneer ik het gebruik?:p) what do you think
Ik gebruik 1 hoes die rondom mijn ipad zit. Vaak heb ik hem uit de hoes en ondanks dat ik hem nu vanaf 25 maart in gebruik heb, nog geen enkel krasje op het scherm of op de achterkant te vinden. (achterkant is overigens wel veel meer krasgevoelig dan het scherm. Ik vind zelf zo veel dingen op de ipad te veel, ten eerste omdat het op deze manier wel heel duur wordt. Ten tweede omdat, ondanks dat ik het haat als er ergens een kras op komt, het toch een gebruiksvoorwerp blijft. Ik zeg smartcover + bescherming achter en eventueel een sleeve als ie in een tas met boeken komt moet genoeg zijn.
Nogmaals ik heb een of andere hoes van logic3 er omheen van leer, van de MM, en gebruik niets anders, terwijl im hem ook in mijn rugtas heb met boeken. Niets aan de hand, stevige hoes.
Overigens een belkin slim folio vind ik erg mooi. Handige standen, 40 euro en je bent klaar om te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06 17:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:13:
Ik veeg nooit meer mijn scherm schoon van vingerafdrukken. In het begin stoorde ik me heel soms nog wel eens aan vingerafdrukken, maar dat is nergens meer voor nodig.

Mijn MBP is wel vingerdrukvrij, maar een iPad zit binnen no-time weer onder de vlekken.

@Phasis, hoe lang wil je het volhouden om het iedere keer op te poetsen?
Thx voor je snelle reactie. Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom dacht ik, ik vraag het even. Misschien dat er iets makkelijkst voor is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 16:23

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ruitenwisser app, maar dat werkt alleen voor de achterkant van de glasplaat ;).

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

past een ipad 2 +smartcover + SwitchEasy CoverBuddy iPad 2 Clear

in een colcasac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Voor mijn iPad 1 (iPad 2 past natuurlijk ook) heb ik deze sleeve gekocht voor een kleine 8 euro. Kwaliteit is prima en ziet er in mijn ogen niet cheap uit.

eBay linkje

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/wjhmt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:56
Ik heb na veel zoeken eindelijk mijn flipcase gevonden!

Ik wilde persé een simpele flipcase die je als een soort boekenkaft kon openvouwen maar dan niet met zo'n los flapje waar de drukker of magneetslotje inzit. Ik heb er al een aantal geprobeerd maar het was net niks.

Nu heb ik deze gekocht (gepast in de MM om te zien of het allemaal een beetje goedzat) en hij is top!

Afbeeldingslocatie: http://www.kloegcom.nl/bibliotheek/iPad_2/Belkin_Max_Folio_Case_Hoes_iPad2.jpg

De iPad gaat automatisch aan bij het openen en gaat in standby als je hem weer dicht doet, net als bij de Smartcover. De uitsparingen zijn netjes en het voelt solide aan.

Eén nadeel; ik moet nu niet alleen regelmatig de iPad oppoetsen maar ook de cover :9

[ Voor 0% gewijzigd door Ferret op 15-06-2011 12:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* daar hebben we V&A voor

[ Voor 77% gewijzigd door Daedalus op 15-06-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Heeft iemand hier problemen met de Switcheasy Canvas (charcoal)? Een hoek van mijn is in medere stukken uit elkaar gevallen en twee van de anderen hebben klein scheuren. Het is nooit gevallen en gaat terug naar Switcheasy maar ik was benieuwd als ik de enige was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Andy, mijn (zwarte) Canvas is retour vanwege exact hetzelfde probleem. Een beginnende scheur in één van de hoeken, zonder dat de case ooit is gevallen of enigzins klappen te voorduren heeft gehad. iPad zelf is er ook niet in en uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy.
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Jammer! Heb jij een tweede geprobeerd of gelijk naar iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Andy. schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:33:
Heeft iemand hier problemen met de Switcheasy Canvas (charcoal)? Een hoek van mijn is in medere stukken uit elkaar gevallen en twee van de anderen hebben klein scheuren. Het is nooit gevallen en gaat terug naar Switcheasy maar ik was benieuwd als ik de enige was.
MG-studios schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:17:
Andy, mijn (zwarte) Canvas is retour vanwege exact hetzelfde probleem. Een beginnende scheur in één van de hoeken, zonder dat de case ooit is gevallen of enigzins klappen te voorduren heeft gehad. iPad zelf is er ook niet in en uit geweest.
Laat ik toevallig net dezelfde besteld hebben. Hopelijk heeft de mijne er geen last van. Wat dan wel weer jammer is, is dat Appelhoes het verschil niet weet tussen factuuradres en afleveringsadres (terwijl dit wel is aangegeven) waardoor ik nu nog langer moet wachten op m'n SwitchEasy Canvas Black :(

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Andy. schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:02:
Jammer! Heb jij een tweede geprobeerd of gelijk naar iets anders?
Ik wacht momenteel op een vervangend exemplaar. Ik hoop sterk dat het te maken heeft met een 'slechte eerste batch', want de case is verder ideaal en ik zou zo 1, 2, 3 geen waardige vervanger weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
MG-studios schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:24:
[...]

Ik wacht momenteel op een vervangend exemplaar. Ik hoop sterk dat het te maken heeft met een 'slechte eerste batch', want de case is verder ideaal en ik zou zo 1, 2, 3 geen waardige vervanger weten.
Wat vervelend om te horen. Ik wilde deze net bestellen, maar nu weet ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Andy. schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:33:
Ik heb dit dus ook! Heb net DressMyMac gemailt. Moet ik dat via hun regelen of Switch Easy zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Laatst online: 07:37
Ik zit op het moment nogal in dubio. Ik heb 2 cases gezien waarvan ik denk dat ze een goed alternatief zouden zijn voor Smart cover + invisibleshield, namelijk de Marware CEO hybride case, en de Switcheasy Canvas case. Welke van de 2 raden jullie me (meer) aan, en waarom? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Goed nieuws van DressMyMac!

Mocht je daar je SwitchEasy Canvas hebben gekocht en deze heeft scheurtjes/breukjes dan kan deze zonder problemen worden omgeruild. Dit geld ook voor nog te bestellen covers.

Super service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

http://www.appelhoes.nl/W...erBuddy-iPad-2-Clear.html deze heb ik gehaald,

pas goed met de smartcover! :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:01
Vandaag de Switcheasy Coverbuddy zwart binnengekregen :) . Had al een zwart leren Smart Cover. Deze past daar mooi bij!

Je merkt toch wel dat de iPad niet zozeer dikker wordt maar het gewicht voel je wel degelijk. Echter weegt dat niet op tegen de mate van bescherming en het mooie strakke design.

Tot nog toe bevalt ie prima en ben ik niet langer bang om mijn iPad op de rug neer te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 12-09 11:57
Nog 4,5 uur een simpel hoesje te krijgen voor 3,95: http://www.onedayprice.nl/

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Hoe heet ookal weer die case waarin ze een iPad stoppen en dan uit een vliegtuig gooien en waar ze er met de auto overheen rijden. Kan hem niet meer vinden..

EDIT: Ik weet het weer: G-Form. Echt cool spul! _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Servertje op 18-06-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdeurloo
  • Laatst online: 01-12-2023
Ik ga denk voor de bodyguardz met ColcaSac Zagora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Heb lang getwijfeld welke case ik ging nemen. De BookBook case vind ik erg mooi, maar erg praktisch zijn die dingen niet voor wat ik met m'n iPad doe, hoewel het wel ideaal is om hem mee te nemen, werk je er niet lekker mee. En 60 euro voor een case die je gebruikt als sleeve, leek me niet handig.

Uiteindelijk toch maar een SmartCover genomen. Deze werkt namelijk gewoon heel erg
lekker en is tevens niet zo heel duur :) Maar nu nog ergens een goedkope Sleeve zien te regelen, want doe hem liever niet zonder (back) bescherming in m'n tas.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Ter informatie: mijn SwitchEasy Canvas - charcoal heeft ook een probleem met de stitching in 1 van de hoeken. Lijkt al los te zitten.

En dit is al een tweede (!) vervangend model, aangezien mijn twee vorige Canvassen problemen hadden qua materiaal, waardoor de iPad niet in zijn gleuven bleef staan. Dit waren trouwens twee zwarte modellen.

Erg jammer, want de case is ideaal verder. Maar dit lijkt verder te gaan dan een simpele 'slechte' batch, of ik moet wel heel erg veel pech hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ik heb de Hanakapiai iPad Sleeve bij colcasac.com besteld. Hij was niet meer leverbaar bij appelhoes.nl.
De goedkoopste verzendvariant gekozen en na 2 dagen stond vandaag de ups man aan de deur. Ik was helaas niet thuis.

Verder heb ik een zwart leren smart cover. Voor de achterkant wil ik nog een back protector. Welke is sterk en qua formaat passend voor een 3g variant.

Mijn setup wordt dus:

Colcasac Hanakapiai iPad Sleeve
Smart cover leer zwart
Back protecter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdeurloo
  • Laatst online: 01-12-2023
jwakie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:29:
Ik heb de Hanakapiai iPad Sleeve bij colcasac.com besteld. Hij was niet meer leverbaar bij appelhoes.nl.
De goedkoopste verzendvariant gekozen en na 2 dagen stond vandaag de ups man aan de deur. Ik was helaas niet thuis.

Verder heb ik een zwart leren smart cover. Voor de achterkant wil ik nog een back protector. Welke is sterk en qua formaat passend voor een 3g variant.

Mijn setup wordt dus:

Colcasac Hanakapiai iPad Sleeve
Smart cover leer zwart
Back protecter??
Ik ben erg tevreden met de Bodyguardz achterkant, lekker stevig, en voelt goed aan.

(jammer genoeg eentje gekregen met een kras erop....)
Dankzij de geweldige serves van Appelhoes.nl krijg ik een nieuwe opgestuurd!

[ Voor 5% gewijzigd door Rdeurloo op 23-06-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Ik heb een prachtige zwart lederen smartcover en daarbij de ipad hoesje van de dealextreme voor eventueel transport in een tas.
(meestal ligt die gewoon thuis)
foto geleend

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/customerphotos/quarantined/201105/58723-d0ed8fe2-f072-443d-95a6-62a92acf2efd.jpg

7 euro
http://www.dealextreme.co...e-ipad-ipad-2-black-58723

Gaat nu een beetje stroef maar denk dat dat wel beter gaan naarmate ik hem even gebruik

[ Voor 10% gewijzigd door wd200 op 23-06-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Ik heb m'n switcheasy Canvas ook binnen en ondervind tot op heden nog geen problemen, zoals vermeld in dit topic

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Rdeurloo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:18:
[...]

Ik ben erg tevreden met de Bodyguardz achterkant, lekker stevig, en voelt goed aan.

(jammer genoeg eentje gekregen met een kras erop....)
Dankzij de geweldige serves van Appelhoes.nl krijg ik een nieuwe opgestuurd!
Bij appelhoes kan je niet alleen de bodyguardz voor de achterkant halen. Je moet front en back bestellen.
Daarom ben ik voor de invisible shield gegaan. Ik hoop dat er geen alignment problemen zijn voor de 3g variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb de Wrapsol achterkant bescherming icm een active cover. Erg netjes en helemaal rondon beschermd :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 12-09 11:57
Afbeeldingslocatie: http://files.jkzr.nl/IMG_4690.JPG

Ik heb gisteren dit hoesje voor 5 euro (!) gekocht bij de Xenos :D

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Fuck de invisible shield back van appelhoes bedekt de sim tray. Knippen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik heb hier nergens last van met m'n SwitchEasy Canvas Black, niks geen scheurtjes in de hoeken ofzo.. ben er nog altijd erg tevreden over.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

iPad 2 ook inmiddels hiero...smart cover erop. Welke shield voor de achterkant is er mogelijk?
Neem aan dat niet alles past met smart cover.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

@silitek ik heb switcheasy clear, goede combo with smartcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
silitek schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:13:
iPad 2 ook inmiddels hiero...smart cover erop. Welke shield voor de achterkant is er mogelijk?
Ik heb bij de mediamarkt voor 19 euro de Belkin iPad 2 Grip Vue Clear gekocht. Mooi ding. Lekker dun en aan de voorkant zie je alleen een heel dun randje. Smartcover past en werk ook gewoon.

Ik was bang dat de iPad er "lomp" van werd, maar het is voor mij een mooi, stijlvolle oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Aws schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:09:
@silitek ik heb switcheasy clear, goede combo with smartcover.
Bedankt voor de tip!!
Roelos schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:39:
[...]

Ik heb bij de mediamarkt voor 19 euro de Belkin iPad 2 Grip Vue Clear gekocht. Mooi ding. Lekker dun en aan de voorkant zie je alleen een heel dun randje. Smartcover past en werk ook gewoon.

Ik was bang dat de iPad er "lomp" van werd, maar het is voor mij een mooi, stijlvolle oplossing.
Voor 9 euro dit ding in de bestelling gegooid. Weet niet of het wat is anders ga ik de jullie aanwijzingen eens bekijken. :)
http://iparts4u.nl/iPad-2...se-i.cm.-Smart-Cover.html

[ Voor 61% gewijzigd door silitek op 26-06-2011 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand van plan om binnenkort een colcasac te bestellen via colcasac.com? Indien dit het geval is, misschien kunnen we de verzendkosten dan delen (plaatsen we gezamenlijke bestelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ik heb er een wrapsol op geplakt (alleen de achterkant). Houd de ipad lekker dun :) Echt een net product die heel eenvoudig en heeeel netjes te plakken is met bijgeleverd schuin blabla':)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:54:
Is er iemand van plan om binnenkort een colcasac te bestellen via colcasac.com? Indien dit het geval is, misschien kunnen we de verzendkosten dan delen (plaatsen we gezamenlijke bestelling).
Appelhoes verkoopt ook Colcasac. Ik heb de mijne er ook vandaan, erg fijne hoes voor m'n iPad2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:16:
[...]

Appelhoes verkoopt ook Colcasac. Ik heb de mijne er ook vandaan, erg fijne hoes voor m'n iPad2.
Is omgerekend wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Tja als het op voorraad is heb je het wel snel in huis. Ik weet niet exact om wat voor bedragen we praten maar als het een paar euro is maakt het niet veel uit. Tenzij we over tientallen euro's praten maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Ik heb de invisible shield. Makkelijk aan te brengen en hij laat de sexy uitstraling van de ipad 2 met rust. Ik heb hem icm de smart cover.

Mycom verkoopt de invisible shield ook kwam ik vandaag achter. Zelf heb ik hem gekocht bij appelhoes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

jwakie schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:18:
[...]

Ik heb de invisible shield. Makkelijk aan te brengen en hij laat de sexy uitstraling van de ipad 2 met rust. Ik heb hem icm de smart cover.

Mycom verkoopt de invisible shield ook kwam ik vandaag achter. Zelf heb ik hem gekocht bij appelhoes.nl
Mycom zit om de hoek. Mocht, dat ding van 9euro niks zijn. invisible shield halen ;)

ALDI actueel vanaf zaterdag 2 juli
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/5r13q.jpg
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/OFF04.SHTML

Voor Ipad1 zou dat ding ook voor de 2 kunnen...puur voor de heb, eigenlijk 8)

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 27-06-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hé, dat is handig! En 40 euro valt op zich nog wel mee, aangezien de originele van Zagg (Logitech) 100 euro kost. Ik ga er aankomende zaterdag wel even heen. Bij mij in de buurt zitten er gelukkig 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Dit hele topic al doorgebladerd, maar nog niemand mee gezien...

Iemand ervaring met deze case?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v319/Underworlds/12.jpg

Ook nog niet tegen gekomen in een winkel of iets.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Back cover binnen..gaat er mee door. Echt dun is het niet..doet z'n werk iig ;)

Thumbnail (klik)
Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/06/28/d417f20c62c9a9b09f03aaec795357bc/tIMG_28062011_151233.jpgAfbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/06/28/177c44702db09737766b5439c4d54fcf/tIMG_28062011_151300.jpgAfbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/06/28/48c53f0bf05edaecb416472ffd9238f5/tIMG_28062011_151322.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

silitek schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:34:
Back cover binnen..gaat er mee door. Echt dun is het niet..doet z'n werk iig ;)

Thumbnail (klik)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
is dat icm met de 9 euro backcover?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

DancePlaza schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:12:
[...]

is dat icm met de 9 euro backcover?
Smart cover had ik al bij MediaMarkt gekocht..back cover los besteld voor 9euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Ik heb vandaag de Zagg full body cover proberen te installeren, helaas heb ik gewoonweg niet genoeg applicator vloeistof om ook de voorkant netjes te kunnen doen. Kan ik hiervoor ook gewoon een sopje maken met afwasmiddel? Heb al mailtje naar Zagg gedaan alleen die zijn helaas niet zo snel met reageren.

Ik hoor het wel of anderen dit probleem hebben ervaren en of opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
En... nog gelukt met de Zagg full body?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-07 13:25
Ik heb vorige week alleen de achterkant erop gezet en zelfs daar kwam ik vloeistof te kort. Heb gewoon water met een beetje zeep gebruikt, werkt perfect. Vind het wel slordig dat ik voor de simkaarthouder zelf een stukje moest knippen. Ook laat het doekje wat zit bijgeleverd puntjes stofjes achter, heb onder InvisibleShield een paar zwarte stipjes zitten. Ben er wel tevreden mee, werkt icm de smartcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

CreativeMind schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:42:
Ik heb vandaag de Zagg full body cover proberen te installeren, helaas heb ik gewoonweg niet genoeg applicator vloeistof om ook de voorkant netjes te kunnen doen. Kan ik hiervoor ook gewoon een sopje maken met afwasmiddel? Heb al mailtje naar Zagg gedaan alleen die zijn helaas niet zo snel met reageren.

Ik hoor het wel of anderen dit probleem hebben ervaren en of opgelost.
ja dat kan en werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

ik heb zagg frontshield nu 2 dagen erop, sommige bubbles zijn niet weggegaan.. vanavond maar proberen om die shield nog eens op te zetten, hopelijk lukt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
jwakie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:23:
En... nog gelukt met de Zagg full body?
De achterkant ging top, de voorkant is helaas naar z'n grootje. Het lukte idd wel gewoon met een sopje en warm water maar de hele voorkant zit nu vol met ja wat zal het zijn vetvlekken en vegen. oftewel als je dat op je ipad legt ziet het er helemaal niet meer uit :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ik heb de wrapsol. Geen bubbeltje niks en voldoende vloeistof om aan te brengen. Ben er echt heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

Ik heb de combinatie rode Apple smartcover met SwitchEasy coverbuddy. Bevalt prima. Prettig in de hand en niet het gevoel dat het veel zwaarder is.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2295305/ipad_smartcover.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2295305/ipad_back.jpg

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/Bp9DIvj

[ Voor 16% gewijzigd door detee op 02-07-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
@hierbven detee, je foto's doen het niet. Wel public map? --> ze doen het inderdaad goed inmiddels :)

Erg fraai zo'n rode smartcover!

[ Voor 41% gewijzigd door timwijn op 02-07-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03 21:39

detee

Try not, do or do not

timwijn schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 09:58:
@hierbven detee, je foto's doen het niet. Wel public map?
Ja hoor, ze zitten in de public map. [edit] Ik heb de links aangepast, hopelijk doen ze het nu wel.

[ Voor 13% gewijzigd door detee op 02-07-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

detee schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 06:59:
Ik heb de combinatie rode Apple smartcover met SwitchEasy coverbuddy. Bevalt prima. Prettig in de hand en niet het gevoel dat het veel zwaarder is.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Combinatie heb ik ook...bevalt goed. ;)

ALDI toetsenbordje gehaald voor de Ipad 2 (bluetooth)
Werkt verbazend goed!. Kwaliteit redelijk en alle functie's werken ;)

Afbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/07/02/014b94e1018f03f9f57ef32689570628/tIMG_20110702_133201.jpgAfbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/07/02/68b46dcb8b59c53bdce04abfcf0b3e7e/tIMG_20110702_133125.jpgAfbeeldingslocatie: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/07/02/d77ee9bf55dcb41eb319f41189326ce4/tIMG_20110702_133240.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door silitek op 02-07-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:41:
Hé, dat is handig! En 40 euro valt op zich nog wel mee, aangezien de originele van Zagg (Logitech) 100 euro kost. Ik ga er aankomende zaterdag wel even heen. Bij mij in de buurt zitten er gelukkig 2.
Hoewel het een erg aantrekkelijke aanbieding is, heb ik toch besloten om hem maar niet te kopen. Ik bedoel, het is toch weer 40 euro en de iPad wordt er een stuk lomper door. En straks is het troep. Daarnaast ga ik het waarschijnlijk amper gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

syltheboy schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:03:
[...]

Hoewel het een erg aantrekkelijke aanbieding is, heb ik toch besloten om hem maar niet te kopen. Ik bedoel, het is toch weer 40 euro en de iPad wordt er een stuk lomper door. En straks is het troep. Daarnaast ga ik het waarschijnlijk amper gebruiken.
Het is leuk voor thuis gebruik. En het doet meer dan ik verwacht had. Aan/uit functie enz..
Echt troep valt reuze mee, voor de 40 euro. ik was er ook een beetje bang voor.

Standby schijnt heel lang te zijn. Toetsenbordje schakeld "auto" uit.
Standaard is stevig..
By the Way: Wil je er 1 hebben moet je snel zijn gaan als warme broodjes over de toonbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
silitek schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:24:
[...]

Het is leuk voor thuis gebruik. En het doet meer dan ik verwacht had. Aan/uit functie enz..
Echt troep valt reuze mee, voor de 40 euro. ik was er ook een beetje bang voor.

Standby schijnt heel lang te zijn. Toetsenbordje schakeld "auto" uit.
Standaard is stevig..
By the Way: Wil je er 1 hebben moet je snel zijn gaan als warme broodjes over de toonbank.
Sinds dat jij aan het begin van de week met die aanbieding kwam hier in dit topic, dacht ik zoiets van: 'deze moet ik hebben, want 40 euro is niet eens zo gek duur'. Helaas ga ik het waarschijnlijk niet of nauwelijks gebruiken, dat weet ik nu al en is het zonde om zomaar 40 euro uit te geven.

Ook heb ik al een Apple iPad Keyboard Dock tot mijn beschikking, welke ik in het begin een paar keer gebruikte (vind het jammer dat mijn iPad er niet in landscape op kan). Sindsdien gebruik ik hem alleen nog maar om mijn iPad in te zetten als ik hem weer eens moet opladen.

Het idee van een iPad is met zo'n keyboard wat mij betreft verdwenen en typen op het on-screen toetsenbord gaat ook prima (zoals ik nu doe). Anders had ik net zo goed een netbook kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijt dat ik dat ding dus niet gekocht heb, verd#mme :(, voor de iPad1 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ing had in de rentenpuntenwinkel een weekaanbieding, 35,- voor een case met tobo. Ik hoor 'm al binnen te hebben, maar dat zal nog wel een paar maanden duren.

Ipad is wel ideaal, maar voor lange mails mis ik een toetsenbord. Het onscreending is niet nauwkeurig genoeg om op hoge snelheid te tikken, om over de auto correct en het ontbreken van de pijltjestoetsen maar te zwijgen... :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:08:
Spijt dat ik dat ding dus niet gekocht heb, verd#mme :(, voor de iPad1 dan.
Nee, het de aanbieding geldt vanaf afgelopen zaterdag. De aanbieding hebben ze dus nog wel, het is alleen nog maar de vraag of ze ze nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know, kon zaterdag helaas niet langs, misschien morgen kijken of ze ze nog hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:28

boner

misantropisch altruïst

Net zo een agk via aldi gekocht. Past prima. Nu kan de ipad uit de sleeve halen en in mijn mandje boek lezen zonder kramp, de oude apple sleeve weegt net effe teveel om lang te kunnenlezen.

Maarreee waar zit de batterij, moet wel te verwisselen zijn. Een paar maandjes is toch wel duur. Staat nix in de handleiding en de site kent dit ding helegaar niet eens. Er mocht toch nix verkocht worden zonder de batterij te kunnen wisselen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
detee schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 06:59:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ook maar meteen even besteld, ziet er goed uit en alhoewel ik de ipad niet buitenshuis gebruik wil ik hem graag in goede staat houden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

boner schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:18:
Net zo een agk via aldi gekocht. Past prima. Nu kan de ipad uit de sleeve halen en in mijn mandje boek lezen zonder kramp, de oude apple sleeve weegt net effe teveel om lang te kunnenlezen.

Maarreee waar zit de batterij, moet wel te verwisselen zijn. Een paar maandjes is toch wel duur. Staat nix in de handleiding en de site kent dit ding helegaar niet eens. Er mocht toch nix verkocht worden zonder de batterij te kunnen wisselen....
Denk dat de oplaadbare batterij heeeell lang mee gaat. Als het niet stuk gaat 4jaar zeker.
By the way: Denk dat een (echte) ZAGG ook geen wissel batterij bezit.

Zaterdag j.l ding gekocht en tik veel met het bordje nog geen melding gehad van leeg/opladen.
;)

@HetRatje gewoon een paar filialen opbellen is er vast nog wel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb een Switcheasy Canvas en ben er op zich erg tevreden mee... Fijne hoes, goede bescherming. Alleen heb ik dus wel last van de scheurtjes. Er zit er één in m'n rechter onderhoek. Hij gaat komende week terug naar Appelhoes en ik ga er vanuit dat ik direct een nieuwe krijg opgestuurd. Met de stiksels verder geen problemen. Ik heb de lichtbruine versie.

Is het trouwens gebruikelijk dat ik in dit geval de verzendkosten zelf betaal? Valt in dit geval wel mee trouwens omdat het met de briefpost gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Positron op 04-07-2011 22:16 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:06:
[...]

@HetRatje gewoon een paar filialen opbellen is er vast nog wel 1
Morgen meteen langs, dacht dat de Aldi namelijk geen nummers had/heeft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 12-09 21:55

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand deze (ook) gaat bestellen houd ik mij aanbevolen voor enige
review/feedback op dit product, had nog geen geluk bij de Aldi's bij mij in
de buurt helaas :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snep
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 19:42
Weet iemand of er een veschil in grootte is bij ColcaSac sleeve tussen 'size: iPad' en 'size: iPad 2 w/Smart Cover'? Het lijkt mij dat je niet voor niets uit verschillende kunt kiezen, echter ik heb onlangs bij Appelhoes de maat iPad besteld maar heb iPad 2 w/Smart Cover geleverd gekregen.

Wat zouden jullie doen? Terugsturen of houden?

[ Voor 4% gewijzigd door snep op 05-07-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Wat zijn eigenlijk de algemene meningen over appelhoes? Echt vlot reageren ze niet. Zondag nog wat besteld en betaald, maar behalve de oderbevestiging hoor ik niks van ze. Duurde dat bij jullie ook zo? En reageren op mail gaat vlgs mij ook niet vlot.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Kensei schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:28:
Wat zijn eigenlijk de algemene meningen over appelhoes? Echt vlot reageren ze niet. Zondag nog wat besteld en betaald, maar behalve de oderbevestiging hoor ik niks van ze. Duurde dat bij jullie ook zo? En reageren op mail gaat vlgs mij ook niet vlot.
Mijn ervaring is vooralsnog dat als iets op voorraad is het heel snel geleverd is. Zondag bestellen is dinsdag binnen. Heb nog geen email contact moeten zoeken dus daarover kan ik niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
snep schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:20:
Weet iemand of er een veschil in grootte is bij ColcaSac sleeve tussen 'size: iPad' en 'size: iPad 2 w/Smart Cover'? Het lijkt mij dat je niet voor niets uit verschillende kunt kiezen, echter ik heb onlangs bij Appelhoes de maat iPad besteld maar heb iPad 2 w/Smart Cover geleverd gekregen.

Wat zouden jullie doen? Terugsturen of houden?
Past ie goed of niet? Als hij goed zit, lekker houden. Anders misschien eerst een mail sturen voor wat opheldering?
Pagina: 1 ... 19 ... 42 Laatste