Dodocase binnen gekregen vorige week voor de Ipad 2 ... In een woord prachtig.... Maar nu komt het krijg ik gisteren ook nog een brief van Fedex, moet ik nog 18,81 betalen aan invoerrechten

Verwijderd
Met kwaliteit van de stof is bij mijn zwarte exemplaar opzich niks mis. Echter lijkt de stof wel extreem gevoelig voor vingerafdrukken, wat zich uit in lelijke witte vlekken op de stof.kellhus schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:13:
Het rare is, de stof van mijn 'slechte' Canvas is geheel anders dan die van alle andere exemplaren die ik mijn handen heb gehad. Dit doet me toch denken aan een rotte batch..
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 11:01 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 12:37 ]
Hop,hop,hop!
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 21:41 ]
[ Voor 6% gewijzigd door NovemberSierra op 06-06-2011 22:15 ]
Ga je veel schik van krijgen. Heb exact dezelfde en de kwaliteit is perfect! Goede bescherming en mooie afwerking van de hoes maakt deze colcasac ideaal!CreativeMind schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:15:
Ik heb zojuist deze besteld:
[afbeelding]
Een ColcaSac Hanakapiai sleeve. Ziet er wel robuust en goed gevoerd uit zodat m'n iPad beschermd blijft. Tevens zit er een Zagg front beschermer op.
Te vinden bij appelhoes overigens
Automatiseren kun je leren
[ Voor 15% gewijzigd door Aws op 07-06-2011 12:19 ]
Verwijderd
Smartcover eruit halen? Dekt alleen de voorkant af!Aws schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:11:
Mijn ipad 2 (zwart) + leather smartcover (zwart) is onderweg. Ik wil graag een screenprotector oid om de ipad extra bescherming te geven, zeker als ik het uit de smartcover eruit haal (of blijft ie altijd erin?)
Ik heb zelf voor me iphone4 een doorzichtige bescherming op beiden kanten, bestaat er ook zoiets? Wat raden jullie mij aan?
Aws
edit: ik ga waarschijnlijk voor de invisible shield. Dan heb ik smartcover leather + invis shield. Heb ik nog wat nodig?
Verwijderd
Dat klinkt goed, bedankt voor je tip! Zal ze beiden aanschaffen. En dan idd iets voor onderwegVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:48:
[...]
Smartcover eruit halen? Dekt alleen de voorkant af!
2 tips:
- SwitchEasy CoverBuddy iPad 2 Clear (zelf heb ik ook de lederen zwarte smartcover, deze werken perfect samen)
- Bodyguardz iPad 2 front protection
deze combi ben je wel redelijk klaar. Enige waar ik nog aan zit te denken is een mooie sleeve voor onderweg, probleem met de smartcover is namelijk het feit dat deze redelijk makkelijk los komt van het scherm, waarmee ik los in de koffer niet vertrouw, zelfs niet met front protection!
Verwijderd
Zelf bij appelhoes besteld. Prima/snelle levering!Aws schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:56:
Oh nog 1 ding, van welke site zal ik het bestellen, wat is aan te raden? Thanks!
maandag 15.30 uur bij Appelhoes een switcheasy canvas Charcoal besteld voor de ipad2...helaas vandaag niet binnen gekomen. Het is niet altijd 24 uurs levering en snel daar. Al kan dat ook aan TNT liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:51:
[...]
Zelf bij appelhoes besteld. Prima/snelle levering!
[ Voor 11% gewijzigd door supercop7373 op 07-06-2011 18:27 ]
Waarom niet gewoon 1 hoes die alles beschermt?Aws schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:51:
Ok update over mijn bestelling, ga hem zometeen plaatsen:
Ik heb dus een iPad 2 Zwart onderweg, en wil het volgende combineren:
- Smartcover Leder Zwart (voorkant)
- ZAGG InvisibleSHIELD iPad 2 Screen Only (voor de voorkant)
- SwitchEasy CoverBuddy iPad 2 Clear (voor de achterkant)
- ColcaSac Zagora iPad (voor + achterkant bescherming, voor onderweg)
Any comments?
Combo van Smart Cover + Invis is omdat ik mijn iPad scherm niet kan zien wanneer de smartcover erop zit? Haha nu even serieus, ik meen gelezen te hebben dat je scherm krassen kan krijgen wanneer het bloot is (de smartcover gaat er namelijk af wanneer ik het gebruik?timwijn schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:08:
[...]
Waarom niet gewoon 1 hoes die alles beschermt?
En anders waarom invisible + smart cover?
Bedankt voor jou tip/post op tweakers. Heb de pixelskin namelijk afgelopen zaterdag besteld en vandaag ontvangen. Kwaliteit is inderdaad top en past perfect. Dikke aanrader.WizzieJP schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:09:
Damk voor alle tips! Ik heb inmiddels de PixelSkin HD Wrap for iPad2 ontvangen (binnen 4 werkdagen in huis voor €51 incl verzendkosten) en het is echt een super skin! Enorm goede kwaliteit en sluit perfect aan. Ik had heel eerlijk ook niet anders verwacht van (*)Speck.
Cheers mates!
Verwijderd
Ik gebruik 1 hoes die rondom mijn ipad zit. Vaak heb ik hem uit de hoes en ondanks dat ik hem nu vanaf 25 maart in gebruik heb, nog geen enkel krasje op het scherm of op de achterkant te vinden. (achterkant is overigens wel veel meer krasgevoelig dan het scherm. Ik vind zelf zo veel dingen op de ipad te veel, ten eerste omdat het op deze manier wel heel duur wordt. Ten tweede omdat, ondanks dat ik het haat als er ergens een kras op komt, het toch een gebruiksvoorwerp blijft. Ik zeg smartcover + bescherming achter en eventueel een sleeve als ie in een tas met boeken komt moet genoeg zijn.Aws schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:22:
[...]
Combo van Smart Cover + Invis is omdat ik mijn iPad scherm niet kan zien wanneer de smartcover erop zit? Haha nu even serieus, ik meen gelezen te hebben dat je scherm krassen kan krijgen wanneer het bloot is (de smartcover gaat er namelijk af wanneer ik het gebruik?) what do you think
Thx voor je snelle reactie. Daar heb je helemaal gelijk in. Daarom dacht ik, ik vraag het even. Misschien dat er iets makkelijkst voor isVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:13:
Ik veeg nooit meer mijn scherm schoon van vingerafdrukken. In het begin stoorde ik me heel soms nog wel eens aan vingerafdrukken, maar dat is nergens meer voor nodig.
Mijn MBP is wel vingerdrukvrij, maar een iPad zit binnen no-time weer onder de vlekken.
@Phasis, hoe lang wil je het volhouden om het iedere keer op te poetsen?
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
[ Voor 0% gewijzigd door Ferret op 15-06-2011 12:05 . Reden: typo ]
Andy. schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:33:
Heeft iemand hier problemen met de Switcheasy Canvas (charcoal)? Een hoek van mijn is in medere stukken uit elkaar gevallen en twee van de anderen hebben klein scheuren. Het is nooit gevallen en gaat terug naar Switcheasy maar ik was benieuwd als ik de enige was.
Laat ik toevallig net dezelfde besteld hebben. Hopelijk heeft de mijne er geen last van. Wat dan wel weer jammer is, is dat Appelhoes het verschil niet weet tussen factuuradres en afleveringsadres (terwijl dit wel is aangegeven) waardoor ik nu nog langer moet wachten op m'n SwitchEasy Canvas BlackMG-studios schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:17:
Andy, mijn (zwarte) Canvas is retour vanwege exact hetzelfde probleem. Een beginnende scheur in één van de hoeken, zonder dat de case ooit is gevallen of enigzins klappen te voorduren heeft gehad. iPad zelf is er ook niet in en uit geweest.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik wacht momenteel op een vervangend exemplaar. Ik hoop sterk dat het te maken heeft met een 'slechte eerste batch', want de case is verder ideaal en ik zou zo 1, 2, 3 geen waardige vervanger weten.Andy. schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:02:
Jammer! Heb jij een tweede geprobeerd of gelijk naar iets anders?
Wat vervelend om te horen. Ik wilde deze net bestellen, maar nu weet ik het niet meer.MG-studios schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:24:
[...]
Ik wacht momenteel op een vervangend exemplaar. Ik hoop sterk dat het te maken heeft met een 'slechte eerste batch', want de case is verder ideaal en ik zou zo 1, 2, 3 geen waardige vervanger weten.
Ik heb dit dus ook! Heb net DressMyMac gemailt. Moet ik dat via hun regelen of Switch Easy zelf?Andy. schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:33:
Heeft iemand hier problemen met de Switcheasy Canvas (charcoal)? Een hoek van mijn is in medere stukken uit elkaar gevallen en twee van de anderen hebben klein scheuren. Het is nooit gevallen en gaat terug naar Switcheasy maar ik was benieuwd als ik de enige was.
Van het kastje naar de muur lopen...
I see red pixels.
[ Voor 15% gewijzigd door Servertje op 18-06-2011 20:50 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik ben erg tevreden met de Bodyguardz achterkant, lekker stevig, en voelt goed aan.jwakie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:29:
Ik heb de Hanakapiai iPad Sleeve bij colcasac.com besteld. Hij was niet meer leverbaar bij appelhoes.nl.
De goedkoopste verzendvariant gekozen en na 2 dagen stond vandaag de ups man aan de deur. Ik was helaas niet thuis.
Verder heb ik een zwart leren smart cover. Voor de achterkant wil ik nog een back protector. Welke is sterk en qua formaat passend voor een 3g variant.
Mijn setup wordt dus:
Colcasac Hanakapiai iPad Sleeve
Smart cover leer zwart
Back protecter??
[ Voor 5% gewijzigd door Rdeurloo op 23-06-2011 12:39 ]
[ Voor 10% gewijzigd door wd200 op 23-06-2011 16:27 ]
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Bij appelhoes kan je niet alleen de bodyguardz voor de achterkant halen. Je moet front en back bestellen.Rdeurloo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:18:
[...]
Ik ben erg tevreden met de Bodyguardz achterkant, lekker stevig, en voelt goed aan.
(jammer genoeg eentje gekregen met een kras erop....)
Dankzij de geweldige serves van Appelhoes.nl krijg ik een nieuwe opgestuurd!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
I see red pixels.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Tubes....It's what make music music!
Ik heb bij de mediamarkt voor 19 euro de Belkin iPad 2 Grip Vue Clear gekocht. Mooi ding. Lekker dun en aan de voorkant zie je alleen een heel dun randje. Smartcover past en werk ook gewoon.silitek schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:13:
iPad 2 ook inmiddels hiero...smart cover erop. Welke shield voor de achterkant is er mogelijk?
Neem aan dat niet alles past met smart cover.
Bedankt voor de tip!!Aws schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:09:
@silitek ik heb switcheasy clear, goede combo with smartcover.
Voor 9 euro dit ding in de bestelling gegooid. Weet niet of het wat is anders ga ik de jullie aanwijzingen eens bekijken.Roelos schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:39:
[...]
Ik heb bij de mediamarkt voor 19 euro de Belkin iPad 2 Grip Vue Clear gekocht. Mooi ding. Lekker dun en aan de voorkant zie je alleen een heel dun randje. Smartcover past en werk ook gewoon.
Ik was bang dat de iPad er "lomp" van werd, maar het is voor mij een mooi, stijlvolle oplossing.
[ Voor 61% gewijzigd door silitek op 26-06-2011 08:18 ]
Verwijderd
Ik heb er een wrapsol op geplakt (alleen de achterkant). Houd de ipad lekker dunsilitek schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:13:
iPad 2 ook inmiddels hiero...smart cover erop. Welke shield voor de achterkant is er mogelijk?
Appelhoes verkoopt ook Colcasac. Ik heb de mijne er ook vandaan, erg fijne hoes voor m'n iPad2.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:54:
Is er iemand van plan om binnenkort een colcasac te bestellen via colcasac.com? Indien dit het geval is, misschien kunnen we de verzendkosten dan delen (plaatsen we gezamenlijke bestelling).
Verwijderd
Is omgerekend wel duurder.CreativeMind schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:16:
[...]
Appelhoes verkoopt ook Colcasac. Ik heb de mijne er ook vandaan, erg fijne hoes voor m'n iPad2.
Ik heb de invisible shield. Makkelijk aan te brengen en hij laat de sexy uitstraling van de ipad 2 met rust. Ik heb hem icm de smart cover.silitek schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:13:
Mycom zit om de hoek. Mocht, dat ding van 9euro niks zijn. invisible shield halenjwakie schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:18:
[...]
Ik heb de invisible shield. Makkelijk aan te brengen en hij laat de sexy uitstraling van de ipad 2 met rust. Ik heb hem icm de smart cover.
Mycom verkoopt de invisible shield ook kwam ik vandaag achter. Zelf heb ik hem gekocht bij appelhoes.nl
[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 27-06-2011 21:05 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
is dat icm met de 9 euro backcover?silitek schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:34:
Back cover binnen..gaat er mee door. Echt dun is het niet..doet z'n werk iig![]()
Thumbnail (klik)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Van het kastje naar de muur lopen...
Smart cover had ik al bij MediaMarkt gekocht..back cover los besteld voor 9euro.
ja dat kan en werktCreativeMind schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:42:
Ik heb vandaag de Zagg full body cover proberen te installeren, helaas heb ik gewoonweg niet genoeg applicator vloeistof om ook de voorkant netjes te kunnen doen. Kan ik hiervoor ook gewoon een sopje maken met afwasmiddel? Heb al mailtje naar Zagg gedaan alleen die zijn helaas niet zo snel met reageren.
Ik hoor het wel of anderen dit probleem hebben ervaren en of opgelost.
De achterkant ging top, de voorkant is helaas naar z'n grootje. Het lukte idd wel gewoon met een sopje en warm water maar de hele voorkant zit nu vol met ja wat zal het zijn vetvlekken en vegen. oftewel als je dat op je ipad legt ziet het er helemaal niet meer uitjwakie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:23:
En... nog gelukt met de Zagg full body?
[ Voor 16% gewijzigd door detee op 02-07-2011 10:57 ]
[ Voor 41% gewijzigd door timwijn op 02-07-2011 19:44 ]
Ja hoor, ze zitten in de public map. [edit] Ik heb de links aangepast, hopelijk doen ze het nu wel.timwijn schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 09:58:
@hierbven detee, je foto's doen het niet. Wel public map?
[ Voor 13% gewijzigd door detee op 02-07-2011 10:57 ]
Combinatie heb ik ook...bevalt goed.detee schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 06:59:
Ik heb de combinatie rode Apple smartcover met SwitchEasy coverbuddy. Bevalt prima. Prettig in de hand en niet het gevoel dat het veel zwaarder is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door silitek op 02-07-2011 14:03 ]
Hoewel het een erg aantrekkelijke aanbieding is, heb ik toch besloten om hem maar niet te kopen. Ik bedoel, het is toch weer 40 euro en de iPad wordt er een stuk lomper door. En straks is het troep. Daarnaast ga ik het waarschijnlijk amper gebruiken.syltheboy schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:41:
Hé, dat is handig! En 40 euro valt op zich nog wel mee, aangezien de originele van Zagg (Logitech) 100 euro kost. Ik ga er aankomende zaterdag wel even heen. Bij mij in de buurt zitten er gelukkig 2.
Het is leuk voor thuis gebruik. En het doet meer dan ik verwacht had. Aan/uit functie enz..syltheboy schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:03:
[...]
Hoewel het een erg aantrekkelijke aanbieding is, heb ik toch besloten om hem maar niet te kopen. Ik bedoel, het is toch weer 40 euro en de iPad wordt er een stuk lomper door. En straks is het troep. Daarnaast ga ik het waarschijnlijk amper gebruiken.
Sinds dat jij aan het begin van de week met die aanbieding kwam hier in dit topic, dacht ik zoiets van: 'deze moet ik hebben, want 40 euro is niet eens zo gek duur'. Helaas ga ik het waarschijnlijk niet of nauwelijks gebruiken, dat weet ik nu al en is het zonde om zomaar 40 euro uit te geven.silitek schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:24:
[...]
Het is leuk voor thuis gebruik. En het doet meer dan ik verwacht had. Aan/uit functie enz..
Echt troep valt reuze mee, voor de 40 euro. ik was er ook een beetje bang voor.
Standby schijnt heel lang te zijn. Toetsenbordje schakeld "auto" uit.
Standaard is stevig..
By the Way: Wil je er 1 hebben moet je snel zijn gaan als warme broodjes over de toonbank.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Nee, het de aanbieding geldt vanaf afgelopen zaterdag. De aanbieding hebben ze dus nog wel, het is alleen nog maar de vraag of ze ze nog hebben.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:08:
Spijt dat ik dat ding dus niet gekocht heb, verd#mme, voor de iPad1 dan.
Ook maar meteen even besteld, ziet er goed uit en alhoewel ik de ipad niet buitenshuis gebruik wil ik hem graag in goede staat houden.detee schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 06:59:
Ik heb de combinatie rode Apple smartcover met SwitchEasy coverbuddy. Bevalt prima. Prettig in de hand en niet het gevoel dat het veel zwaarder is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat de oplaadbare batterij heeeell lang mee gaat. Als het niet stuk gaat 4jaar zeker.boner schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:18:
Net zo een agk via aldi gekocht. Past prima. Nu kan de ipad uit de sleeve halen en in mijn mandje boek lezen zonder kramp, de oude apple sleeve weegt net effe teveel om lang te kunnenlezen.
Maarreee waar zit de batterij, moet wel te verwisselen zijn. Een paar maandjes is toch wel duur. Staat nix in de handleiding en de site kent dit ding helegaar niet eens. Er mocht toch nix verkocht worden zonder de batterij te kunnen wisselen....
[ Voor 17% gewijzigd door Positron op 04-07-2011 22:16 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Morgen meteen langs, dacht dat de Aldi namelijk geen nummers had/heeftsilitek schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:06:
[...]
@HetRatje gewoon een paar filialen opbellen is er vast nog wel 1
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door snep op 05-07-2011 18:23 ]
Mijn ervaring is vooralsnog dat als iets op voorraad is het heel snel geleverd is. Zondag bestellen is dinsdag binnen. Heb nog geen email contact moeten zoeken dus daarover kan ik niets zeggen.Kensei schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:28:
Wat zijn eigenlijk de algemene meningen over appelhoes? Echt vlot reageren ze niet. Zondag nog wat besteld en betaald, maar behalve de oderbevestiging hoor ik niks van ze. Duurde dat bij jullie ook zo? En reageren op mail gaat vlgs mij ook niet vlot.
Past ie goed of niet? Als hij goed zit, lekker houden. Anders misschien eerst een mail sturen voor wat opheldering?snep schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:20:
Weet iemand of er een veschil in grootte is bij ColcaSac sleeve tussen 'size: iPad' en 'size: iPad 2 w/Smart Cover'? Het lijkt mij dat je niet voor niets uit verschillende kunt kiezen, echter ik heb onlangs bij Appelhoes de maat iPad besteld maar heb iPad 2 w/Smart Cover geleverd gekregen.
Wat zouden jullie doen? Terugsturen of houden?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq