Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Zojuist een Switcheasy Canvas Charcoal besteld via de webshop van Switcheasy. Had meermaals gelezen dat deze moeilijk te krijgen is, maar volgens de webshop was hij op voorraad. Ben eens benieuwd.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Hier ook nog even een dikke +1 voor de Switcheasy Canvas.

Ik heb de brown genomen, past goed bij de witte ipad2. Top case; voelt stevig, past perfect om de ipad en ziet er goed uit.
Als ik nieuwe Canvas owners 1 tip mee mag geven dan is het wel, check de afwerking nog even goed voordat je hem in gebruik neemt.
Je ziet wel aan deze folio dat de productie is opgeschroefd. Bij mij loopt een stiksel op de voorkant niet helemaal recht en op de achterkant zie ik een beetje lijm zitten tussen de backcover en de omslag (in het hoekje van de camera). Ik vind hetzelf geen probleem allemaal, maar misschien jullie wel.

[ Voor 2% gewijzigd door Dzine op 12-05-2011 15:22 . Reden: typo ]

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 17:53
Hoi allen,

wellicht is de volgende vraag al eens voorbij gekomen, dus misschien ten overvloedde.

Ik zit er aan te denken om de achterkant van mijn iPad2 te beschermen aan de hand van een shield (folie van Bodyguard). Als de shield eenmaal op zijn plaats zit, en ik na verloop van tijd weer besluit om deze er af te halen gaat dat dan een beetje of zit de achterkant vol met "lijmresten" oid?

Ook heb ik gezien dat de Bodyguard deels over de ontvanger van de 3G module valt. Is dit niet hinderlijk?

Alvast bedankt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Spoiler schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:35:
[...]
Als de shield eenmaal op zijn plaats zit, en ik na verloop van tijd weer besluit om deze er af te halen gaat dat dan een beetje of zit de achterkant vol met "lijmresten" oid?
[...]
Als je een goed merk/kwaliteit folie kiest zul je geen resten op je iPad vinden als je hem weer verwijdert.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
HeyDude schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:37:
[...]

Als je een goed merk/kwaliteit folie kiest zul je geen resten op je iPad vinden als je hem weer verwijdert.
ok, dank je wel. Merken als Bodyguardz en Zagg vallen wel in die categorie denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Spoiler schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:36:
[...]
ok, dank je wel. Merken als Bodyguardz en Zagg vallen wel in die categorie denk ik zo?
Met Zagg heb ik goede ervaringen (behalve de glossy variant: beviel niet).
Als je hier op het tweakers forum zoekt op merk etc: een bron van inspiratie 8)

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Damk voor alle tips! Ik heb inmiddels de PixelSkin HD Wrap for iPad2 ontvangen (binnen 4 werkdagen in huis voor €51 incl verzendkosten) en het is echt een super skin! Enorm goede kwaliteit en sluit perfect aan. Ik had heel eerlijk ook niet anders verwacht van (*)Speck.

Cheers mates!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die toevallig binnenkort naar Amerika gaat en mij een smartcover wil meebrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedStealthy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-02-2024

WickedStealthy

Too slow to die ....

Spoiler schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:35:
Hoi allen,

wellicht is de volgende vraag al eens voorbij gekomen, dus misschien ten overvloedde.

Ik zit er aan te denken om de achterkant van mijn iPad2 te beschermen aan de hand van een shield (folie van Bodyguard). Als de shield eenmaal op zijn plaats zit, en ik na verloop van tijd weer besluit om deze er af te halen gaat dat dan een beetje of zit de achterkant vol met "lijmresten" oid?

Ook heb ik gezien dat de Bodyguard deels over de ontvanger van de 3G module valt. Is dit niet hinderlijk?

Alvast bedankt.
In tegenstelling tot de voorkant is de achterkant veel makkelijker aan te brengen zonder dat je iets ziet nadien. Komt voornameljk door de grijs kleur van alu dat stofjes eigenlijk niet zichtbaar zijn. Ook afdrukken in de folie door wrijven zie je niet.
Goede raad voor de voorkant. Is dat je zachtjes het water er onder uit drukt. Hard drukken zie je in de folie afdrukken. Trekt wel voor groot stuk weg na ettelijke dagen behalve waar je echt hard gedrukt hebt.
Ook nadeel is zwart. Is bijna niet te doen om echt compleet geen stofje er onder mee te pakken. Vervelende is dat eens je de folie nat maakt je het niet ziet. Pas na aadnrogen zie je zitten maar dan is te laat :)
Kortom de achterkant kan je je meer permitteren qua stofjes zonder nadien er iets van te zien.
Ook wel vervelend is aan de folie is dat die nogal makkelijk door je scherm aangetrokken wordt bij aanbrengen.
Waarschijnlijk ga ik de voorkant er af halen en een nieuwe proberen.
Voor de achterkant is zeker een aanrader. Voorkant moet zich nog uitwijzen maar zal ook wel goed komen
Ben er eigenlijk wel tevreden over. Voelt vind ik ook wel fijn aan en hindert niet bij de bediening (scherm)
Wat betreft lijm. Het laat niks achter. Geen spoor. Trouwens mocht het zo zijn geweest neem je gewoon wasbenzine of stickerremover.

Ik combineer deze met een piel frama unipur sleeve. Zit een beetje ruim zonder smartcover maar daardoor kan ik er makkelijk een microvezel doekje bij.

Wat betreft hinder op de 3G module. Geen zorgen zit er volledig over en hindert niks. Heb gisteren nog getest en de ipad gebruikt om te navigeren in de wagen. De wagen heeft zelfs voorruitverwarming maar signaal geen seconde verloren (heb er geen sim kaart inzitten).

[ Voor 6% gewijzigd door WickedStealthy op 13-05-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
Oke, na goed advies uit eindelijk voor de shield (invisible) van Zagg gegaan om de achterkant van m'n iPad 2 te beschermen. Het enige waar ik nog mee zit is of de de iPad met shield in de originele dock van apple past?

Zijn er mensen die hier al ervaringen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Spoiler schreef op maandag 16 mei 2011 @ 09:13:
Oke, na goed advies uit eindelijk voor de shield (invisible) van Zagg gegaan om de achterkant van m'n iPad 2 te beschermen. Het enige waar ik nog mee zit is of de de iPad met shield in de originele dock van apple past?

Zijn er mensen die hier al ervaringen mee hebben?
Ik denk dat het geen drol uitmaakt of die shield erop zit of niet. Hij past sowieso wel, denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
ja dat lijkt mij toch ook wel maar goed you never know ;). Ik wacht mogelijke reacties nog even af ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Spoiler schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:05:
ja dat lijkt mij toch ook wel maar goed you never know ;). Ik wacht mogelijke reacties nog even af ^^
Hier staat het antwoord:
http://store.apple.com/us...AH9YJA4DF4D29X42F7DU7UUUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
there we are! Thnx man :) maakt niet uit of dit om de iPad 1 gaat lijkt me zo?!

[ Voor 86% gewijzigd door Spoiler op 16-05-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Spoiler schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:09:
[...]

there we are! Thnx man :) maakt niet uit of dit om de iPad 1 gaat lijkt me zo?!
Ja, lijkt me ook. Ik denk dat zo'n protector nog niet eens 0,1 mm is. ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:02
Vond het zonde om een skin te nemen en het mooie design van de iPad 2 niet meer te zien, dus maar een Bodyguardz kit gekocht.

Zit echt perfect op de achterkant, vind mn iPad er alleen maar mooier door geworden omdat hij nu glanzend is.

Voor de voorkant een smartcover en op reis neem ik hem mee in een colcasac sleeve. Kan hem gewoon los in me tas droppen in dat berenvel.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:19
Ik ben wel benieuwd naar de Incipio Smartfeather, vooral omdat die in de kleuren van de Smart cover is. De Coverbuddy van Switcheasy is ook mooi, omdat die het magnetische deel gewoon open laat. Weet iemand nog alternatieven van cases die goed te combineren zijn met de smart cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Even wat korte feedback over mijn ervaringen met de SwitchEasy Canvas...Ik had hier al gepost dat ik vond dat mijn iPad nogal snel uit de 'sleuven' schoot, maar na vergelijking met de Canvas van een vriend blijkt gewoon dat die van mij veel minder 'stevig' is.

Die van hem heeft namelijk al deze problemen niet en je voelt duidelijk dat het materiaal veel harder is.

Korte video waar je kunt zien wat ik bedoel:

YouTube: VIDEO0007

Appelhoes heeft - helaas - nog geen antwoord gegeven op mijn vraag mbt garantie, maar gelukkig heeft SwitchEasy al wel van zich laten horen en aangegeven dat ze graag een video willen zien van het probleem.

Ik zal de ontwikkelingen hier wel even plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kellhus schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:24:
Even wat korte feedback over mijn ervaringen met de SwitchEasy Canvas...Ik had hier al gepost dat ik vond dat mijn iPad nogal snel uit de 'sleuven' schoot, maar na vergelijking met de Canvas van een vriend blijkt gewoon dat die van mij veel minder 'stevig' is.

Die van hem heeft namelijk al deze problemen niet en je voelt duidelijk dat het materiaal veel harder is.

Appelhoes heeft - helaas - nog geen antwoord gegeven op mijn vraag mbt garantie, maar gelukkig heeft SwitchEasy al wel van zich laten horen en aangegeven dat ze graag een video willen zien van het probleem.

Dit ga ik dan met grote interesse volgen! Als ik naar devideo kijk dan heeft mijn SwitchEasy Canvas hetzelfde "probleem"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
De sleep/wake functie op mijn Canvas werkt niet... volgens mij zit er gewoon helemaal geen magneet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:58:
[...]

Dit ga ik dan met grote interesse volgen! Als ik naar devideo kijk dan heeft mijn SwitchEasy Canvas hetzelfde "probleem"...
Ik irriteerde me er vanaf het begin al aan, maar begon - vanwege alle lyrische reviews - aan mezelf te twijfelen. Totdat ik bij een vriend met zijn Canvas aan het spelen was, die veel steviger was! Zijn iPad bleef gewoon netjes in positie staan, zelfs na redelijk grof gebruik, en daarnaast voelde je gewoon dat de achterkant veel steviger en minder flexibel was.

Het enige verschil is dat hij die van hem direct bij SwitchEasy heeft gekocht en ik die van mij via Appelhoes. Maar goed, dat zou niet uit mogen maken. Al moest ik wel denken aan het grote succes van de Canvas en eventuele, daaruit voortvloeiende leveringsproblemen die opgelost zijn met een nieuwe batch van inferieure kwaliteit? Enkel nog een hersenspinsel, maar ik kan anders echt niet verklaren waarom twee exemplaren van hetzelfde product zo verschrikkelijk anders in kwaliteit zijn.

De charcoal en black edition (ik heb laatstgenoemde) zijn overigens ook van een ander materiaal qua buitenkant. De charcoal van mijn vriend voelt geheel glad, waarbij de zwarte een 'ruwe' buitenkant heeft. Klein detail verder, maar goed.

[ Voor 7% gewijzigd door kellhus op 16-05-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik heb bij BestSkinsEver een total shield voor mn ipad 2 besteld. Tot morgen geven ze daar nog iets van 20% korting op. Ik kwam inclusief verzendkosten op iets van 12,50 euro. Stuk goedkoper dan Zagg of Bodyguardz.

Dat, de smartcover en nog ergens een tjiep opberghoes en ik ben compleet :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Even wat korte feedback over mijn ervaringen met de SwitchEasy Canvas...Ik had hier al gepost dat ik vond dat mijn iPad nogal snel uit de 'sleuven' schoot, maar na vergelijking met de Canvas van een vriend blijkt gewoon dat die van mij veel minder 'stevig' is. [...]
Dit is duidelijk niet de bedoeling. Je filmpje helpt een hoop ter verduidelijking van het probleem. Ik heb tevens de zwarte uitvoering (echter via DressMyMac) en kan in de posities die jij weergeeft vrij hard op de bovenkant tikken/duwen zonder hij uit de sleuven schiet.

Het feit of de case al dan wel of niet direct bin SwitchEasy vandaan komt en of het om de charcoal of zwarte uitvoering gaat lijkt dus niet uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Bedankt voor de bevestiging. Appelhoes is inmiddels bij me teruggekomen en heeft aangegeven dat ik mijn Canvas kan ruilen. Ik heb alleen geen adres van ze waar ik mijn 'defecte' exemplaar heen mag sturen, dus even wachten todat ik dat van ze krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggiee
  • Laatst online: 24-12-2023
Wie weet er een goede standaard voor de ipad2 waarmee je chill in bed kan ipad'en. Heb ooit een afbeelding gezien waar de ipad boven de persoon die in bed lag hing. Lijkt mij toch een ideale manier om in bed (liggend) nog even een filmpje te kijken o.i.d. Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 4% gewijzigd door Aggiee op 17-05-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Heeft iemand toevallig met de G-form Extreme Sleeve? Het lijkt mij een ideale sleeve, praktisch onverwoestbaar. Weet iemand een nederlandse webwinkel waar je deze kan kopen? Want om hem nou van de G-form-website naar Nederland over te laten komen, mét 20 dollar verzendkosten lijkt me niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
AFT0570 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:16:
Heeft iemand toevallig met de G-form Extreme Sleeve? Het lijkt mij een ideale sleeve, praktisch onverwoestbaar. Weet iemand een nederlandse webwinkel waar je deze kan kopen? Want om hem nou van de G-form-website naar Nederland over te laten komen, mét 20 dollar verzendkosten lijkt me niks!
Je kan er donder op zeggen dat dat ding gewoon 59.95 in euro kost hier als hij uberhaupt ooit hier verkrijgbaar is. Dus die $59.95 daar is sowieso veel goedkoper. Daarnaast is $20 verzendkosten ook "maar" 14 euro, dus een stuk of 6-7 euro meer dan vanuit nederland laten verzenden.

Het ding is gewoonweg iets van 56 euro totaal als je hem daar besteld. Dat is dus misschien zelfs nog goedkoper dan het hier bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:11
AFT0570 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:16:
Wat wil je allemaal voor dingen gaan doen dan met je iPad?
Ga je em uit het raam gooien of een auto overheen laten rijden?
Als je hem toch gewoon normaal gebruikt, koop je toch niet zo'n ultralelijke sleeve!?
En overigens gebeuren de meeste ongelukjes ermee als hij uit de sleeve is, dus volledig kwetsbaar. Kan je beter een fijne hoes nemen mijns inziens.

[ Voor 10% gewijzigd door timwijn op 17-05-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
De bedoeling was om hem dagelijks mee te nemen naar mijn (middelbare) school. Bij het hoger onderwijs heb je mensen die voor een groot deel al gezond verstand hebben, maar op mijn school zijn er nog wel eens eikels die het leuk vinden om op een tas te gaan staan of er mee te gaan schoppen. Zo'n "foeilelijke" sleeve maakt dan dat wel weer goed door zijn beschermende eigenschappen! ;)

edit: denkfoutje gemaakt, case moest sleeve zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door AFT0570 op 17-05-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
AFT0570 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:21:
De bedoeling was om hem dagelijks mee te nemen naar mijn (middelbare) school. Bij het hoger onderwijs heb je mensen die voor een groot deel al gezond verstand hebben, maar op mijn school zijn er nog wel eens eikels die het leuk vinden om op een tas te gaan staan of er mee te gaan schoppen. Zo'n "foeilelijke" sleeve maakt dan dat wel weer goed door zijn beschermende eigenschappen! ;)

edit: denkfoutje gemaakt, case moest sleeve zijn.
Haha tsja in dat geval :p heb ik gelukkig geen last meer van, vervelende scholieren. Studenten schoppen gelukkig niet meer tegen tassen aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
basset schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:00:
Ik heb bij BestSkinsEver een total shield voor mn ipad 2 besteld. Tot morgen geven ze daar nog iets van 20% korting op. Ik kwam inclusief verzendkosten op iets van 12,50 euro. Stuk goedkoper dan Zagg of Bodyguardz.

Dat, de smartcover en nog ergens een tjiep opberghoes en ik ben compleet :)
Leuk maar is de total shield even goed als de zagg invisibleshield of bodyguardz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
n0elite schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Leuk maar is de total shield even goed als de zagg invisibleshield of bodyguardz?
Het materiaal schijnt ongeveer hetzelfde te zijn, echter blijkt de BSE wat "ruwer" te zijn. Maar goed, hij beschermt de achterkant, daar gaat het om wat mij betreft. Het was 12 euro of 25 euro voor een (imo veel mooiere) gelaskins achterkant met leuk patroon. De revies zijn doorgaans positief.

Na aanschaf van de pad zelf, ging ik even voor de budgetoplossing :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivm 2 loslopende kinderen en 1 Ipad 2 ben ik op zoek naar een goede stevige case.

Iemand ervaring met de otterbox defender?

Denk niet dat iemand die voor de Ipad 2 al heeft, maar als iemand zijn ervaringen met de vorige versie kan delen, Graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Ik heb inmiddels een Zaggmate (keyboard) voor de iPad 2 ontvangen. Ik zal even kort mijn ervaringen met jullie delen. Deze Zaggmate heb ik besteld bij Zagg zelf. Prima service overigens, ik kreeg vanwege een week vertraging (ongevraagd) gratis ´Zagg smart buds´ twv $49,99 meegeleverd. Erg sympathiek.

De Zaggmate zelf ziet er erg goed uit, de afwerking is netjes, de iPad 2 past er perfect in en blijft stevig zitten en de Zaggmate ziet er vanwege het gebruikte materiaal (aluminium) erg strak uit. De zaggmate heeft de sleep/wake up functie ingebouwd dus als je je iPad eruit haalt gaat hij automatisch aan. Pairen via bluetooth verloopt probleemloos evenals het verdere gebruik: zowel in portrait als landscape. Enige nadeel is dat de achterkant van de iPad onbeschermd is als je hem in de Zaggmate opbergt, dit heb ik opgelost met een transparante full body protector van Bodyguardz. Zagg verkoopt de Zaggmate overigens onder de vlag van Logitech wat een extra boost zal geven voor het vertrouwen in de kwaliteit. En terecht. De zaggmate wordt opgeladen via een usb aansluiting, over batterijduur kan ik nog niets zeggen maar wat ik erover heb gelezen is dat hij het zeker langer uit zal houden dan de batterij van je iPad.

Zoals gezegd heb ik de Zaggmate bij Zagg zelf besteld, het dollarvoordeel werd echter teniet gedaan door de douane. Hou daar rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Laatst online: 27-08 09:18
Volgens mij is mijn Smartcover niet goed, ik moet 'm echt handmatig en heel precies 'alignen' met de rechterkant van het scherm voordat de iPad op slot gaat, pak ik mn iPad vervolgens met Smartcover erop vast waardoor de Smartcover enigzins schuift hoor ik wel 3x mijn iPad op slot gaan. Hoort dat zo gevoelig te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 20:35
Spam is natuurlijk ongewenst.

[ Voor 153% gewijzigd door Hoedje op 18-05-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

bittenhero schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:43:
Volgens mij is mijn Smartcover niet goed, ik moet 'm echt handmatig en heel precies 'alignen' met de rechterkant van het scherm voordat de iPad op slot gaat, pak ik mn iPad vervolgens met Smartcover erop vast waardoor de Smartcover enigzins schuift hoor ik wel 3x mijn iPad op slot gaan. Hoort dat zo gevoelig te zijn?
dat heb ik niet.... je bedoelt toch dat je de kant zonder scharnieren moet alignen (rechterkant), bij mijn 2 SC's gaat het gewoon goed dicht. neem anders je iPad mee naar een Apple winkel en probeer een van de SC's daar uit.... dan weet je het direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
randje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:06:
[...]

dat heb ik niet.... je bedoelt toch dat je de kant zonder scharnieren moet alignen (rechterkant), bij mijn 2 SC's gaat het gewoon goed dicht. neem anders je iPad mee naar een Apple winkel en probeer een van de SC's daar uit.... dan weet je het direct.
Ga ik idd maar eens doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V&A mag op de FP.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 20-05-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
bittenhero schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:43:
Inmiddels naar de Apple Store geweest en die konden bevestigen dat het inderdaad niet zo hoort te functioneren. Echter schokkender vond ik het toen ze een smartcover uit eigen voorraad erbij haalden ter vergelijking en deze echt op veel punten verschilde van de mijne. Waardoor ik serieus twijfel aan de echtheid van mijn smartcover.
Ik heb inmiddels een goede smartcover gekocht en zal later vandaag wat vergelijkings foto's posten zodat de mensen hier kunnen oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
bittenhero schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:31:
[...]

Inmiddels naar de Apple Store geweest en die konden bevestigen dat het inderdaad niet zo hoort te functioneren. Echter schokkender vond ik het toen ze een smartcover uit eigen voorraad erbij haalden ter vergelijking en deze echt op veel punten verschilde van de mijne. Waardoor ik serieus twijfel aan de echtheid van mijn smartcover.
Ik heb inmiddels een goede smartcover gekocht en zal later vandaag wat vergelijkings foto's posten zodat de mensen hier kunnen oordelen.
Waar heb je hem dan gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

WizzieJP schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:09:
Damk voor alle tips! Ik heb inmiddels de PixelSkin HD Wrap for iPad2 ontvangen (binnen 4 werkdagen in huis voor €51 incl verzendkosten) en het is echt een super skin! Enorm goede kwaliteit en sluit perfect aan. Ik had heel eerlijk ook niet anders verwacht van (*)Speck.

Cheers mates!
Bovenstaande cover ben ik zeer tevreden mee. Alleen heb ik onhandig twee keer besteld ;) Mocht iemand interesse hebben ik kan je hem aanraden.

Cheers mates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
Xeanor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:05:
[...]

Waar heb je hem dan gekocht?
V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een prima hoes, heb hem ook van dealextreme

Die website staat vol met dealextreme producten. Nou maakt dat niet uit maar een simpele Whois Leert dat de eigenaar van de website dezelfde als de poster is......reclame ?

https://www.sidn.nl/nc/over-nl/whois/?domain=Eforyou

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 18-05-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
Hier de foto's van de crappy Smart Cover naast een 100% origineel exemplaar. Ik ben er toch vrij zeker van dat ik met een namaak te maken heb. Maar graag zou ik hierover jullie oordeel lezen.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/20ku1cw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/20f6t1f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2nst8nb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Lijkt me inderdaad nep. Je zult het vooral moeten afleiden van hoe de kwaliteit "voelt" als je er met je vingers aan zit, of andere hele kleine details.

Ik weet niet of je de reguliere prijs betaalt hebt, of (veel) minder, maar niemand doet zomaar een smart cover weg voor 10 euro minder of hoeveel het misschien ook minder was.

Goedkoop = duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
Xeanor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 01:12:
Lijkt me inderdaad nep. Je zult het vooral moeten afleiden van hoe de kwaliteit "voelt" als je er met je vingers aan zit, of andere hele kleine details.

Ik weet niet of je de reguliere prijs betaalt hebt, of (veel) minder, maar niemand doet zomaar een smart cover weg voor 10 euro minder of hoeveel het misschien ook minder was.

Goedkoop = duurkoop.
Dat blijkt inderdaad. Ik was in de veronderstelling dat ik een origineel onderdeel kocht, er stond in elk geval nergens dat het om een namaak ging en de naam "Smart Cover" is een door Apple vastgelegde naam.

Nouja ik ga de verkoper eens benaderen, voordat ik eventueel andere stappen ga ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

paella schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:28:
Bij dealextreme heb ik nu deze besteld, slechts $22 en met smartcover:

http://www.dealextreme.co...oth-for-ipad-2-blue-71169
Zeg ff als het wat is? Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakechurch
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-07 11:08
WizzieJP schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:46:
[...]

Bovenstaande cover ben ik zeer tevreden mee. Alleen heb ik onhandig twee keer besteld ;) Mocht iemand interesse hebben ik kan je hem aanraden.

Cheers mates!
Hoi, ik ben nog op zoek naar een cover voor mijn zusje. Welke kleur is het (eventueel via dm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Iemand ervaring met deze sleeve ?
http://www.mysleeve.nl/iP...Workbook%7CWRKBK-IPAD-BLK

Edit:
Inmiddels besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.avenueapplemac.com/wp-content/uploads/2010/10/mophie-workbook-iPad_5.jpg

In het wit !

[ Voor 41% gewijzigd door Lasteraar op 19-05-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

V&A mag via de FP, niet op het forum.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 20-05-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De combinatie:

- Colcasac voor Ipad2 met smartcover
- Zwart leren smartcover
- Switcheasy nude

Gaat dat werken/ passen?

Trouwens beschadigd zo'n smartcover de Ipad niet?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:57:
De combinatie:

- Colcasac voor Ipad2 met smartcover
- Zwart leren smartcover
- Switcheasy nude

Gaat dat werken/ passen?

Trouwens beschadigd zo'n smartcover de Ipad niet?
Colcasac met Smartcover past prima

Colcasac met Switcheasy nude Ipad 2 past prima

Switcheasy nude met smartcover kan volgens mij niet (gezocht op de website van meerdere leveranciers, maar de ruimte voor een smartcover is er bij mijn inzicht niet aanwezig!)

Conclusie: Het gaat niet allemaal samen werken, wel kan het deels samenwerken (als je de goede combo maar gebruikt!

EDIT:
Heb even verder gezocht: De SwitchEasy CoverBuddy is wel mogelijk in combinatie met de Smartcover van Apple.

[ Voor 35% gewijzigd door Steeefie op 20-05-2011 15:55 ]

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm....smartcover krijg ik erbij?

Hoe zorgen jullie ervoor dat er geen krassen op de achterkant komen, laten jullie hem op de colcasac liggen, of klappen jullie de smartcover erachter?

Niemand krassen op de bevestigingspunten van de smartcover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:28:

Hoe zorgen jullie ervoor dat er geen krassen op de achterkant komen, laten jullie hem op de colcasac liggen, of klappen jullie de smartcover erachter?

Geen krassen op de ipad, eenmaal er op, dan hoeft die er toch niet meer vanaf? Ik laat hem op de Colcasac staan. Gaat prima, en wanneer ik hem op schoot op in de hand heb doe ik de Smartcover er vanzelfsprekend achter.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn bliinq hoes ontvangen, past mooi perfect en leuke ontwerpjes :)
http://yfrog.com/h6hnamnj

Vorige week een APR screenprotector gekocht, veel stof onder en bubbels.. Beetje miskoop.
Op zoek naar zo'n Invisible shield van zagg met een zo'n olie gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:40:
veel stof onder en bubbels.. Beetje miskoop.
Dat heeft alles te maken met hoe stoffig je huis is en onder welke omstandigheden je de protector erop doet. Het beste is om je badkamer even te laten vullen met stoom van de hete douche en het dan erop te plakken, zo zit er nagenoeg geen stof in de lucht. Iedere screenprotector heeft evenveel stof eronder zitten, namelijk de hoeveelheid in de lucht toen je hem erop deed.

[ Voor 11% gewijzigd door Xeanor op 23-05-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

Lasteraar schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:59:
Iemand ervaring met deze sleeve ?
http://www.mysleeve.nl/iP...Workbook%7CWRKBK-IPAD-BLK

Edit:
Inmiddels besteld:
[afbeelding]

In het wit !
Wanneer je hem hebt hoor ik graag je bevindingen. Ben zelf ook geïnteresseerd in deze cover. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Is onderstaande een oplossing voor het WEL Smartcover willen hebben, maar GEEN krassen op de achterkant probleem?

Mijn cover voor de iPad2: Full leather, smart cover, zwart.

De iPad klikt erin dus de hele voorkant blijft zichtbaar, geen nare zachte en lubberende randen die om het scherm grijpen maar een leren opstaande rand die het tere glas beschermd bij een val (al eens gehad, was een life saver!).

Afbeeldingslocatie: http://iparts4u.nl/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FSmart_Cover_Case_4da49341db4fe_150x150.jpg&newxsize=150&newysize=150&fileout=

29 euro + 2 euro verzenden.

[ Voor 7% gewijzigd door Tijgert op 24-05-2011 10:05 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

@Tijgert die had ik ook besteld en teruggestuurd. Ik vond het dusdanig crappy aanvoelen dat ik hem niet om zo'n mooie iPad wilde hebben. Mijn mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Xeanor schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Dat heeft alles te maken met hoe stoffig je huis is en onder welke omstandigheden je de protector erop doet. Het beste is om je badkamer even te laten vullen met stoom van de hete douche en het dan erop te plakken, zo zit er nagenoeg geen stof in de lucht. Iedere screenprotector heeft evenveel stof eronder zitten, namelijk de hoeveelheid in de lucht toen je hem erop deed.
het beste is een applicatievloeistof gebruiken...gewoon water met wat druppels afwasmiddel werkt perfect.
Het is misschien eng om dat met een plantenspuit op je scherm te spuiten, maar geloof me, iPhone3's/4's en iPads kunnen aardig wat hebben (eigen ervaring).

ohw ja de vloeistof zorgt er niet alleen voor dat je de protector nog kan verplaatsen omdat deze als het ware op de vloeistof 'drijft', maar ook dat kleine stofjes worden afgevoerd met het water dat je eronder vandaan gaat persen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna altijd een protector eerst zonder vloeistof probeer, maar zodra er stofjes onder zitten (bijna altijd) gebruik ik bovestaande natte oplossing. Op deze manier al meer dan 20 protectors aangebracht (niet op 20 verschillende apparaten, want ik wissel regelmatig van protector omdat die dingen krasgevoeliger zijn dan het glas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Bij mijn iPad 1 heb ik er inderdaad ook last van. Ik heb voor een matte versie gekozen, maar volgens mij is de kwaliteit van het scherm afgenomen. Ik denk er dus aan om toch maar een heldere versie te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:55
Nickalicious schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 02:04:
[...]

Zeg ff als het wat is? Thanks :)
Ik heb 'm binnen. Kwaliteit is redelijk, niet super. Smart Cover werkt prima.

Gaat dus om 1 zoals deze:

http://www.dealextreme.co...oth-for-ipad-2-blue-71169

[ Voor 24% gewijzigd door paella op 26-05-2011 17:08 ]

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 19:24
Zijn er gebruikers die ervaring hebben met het aanbrengen van een Invisible Shield op de achterkant? Ik heb er gisteren een aangebracht en zie op verschillende plekken bubbeltjes. Verdwijnen deze inderdaad na 3 dagen zoals Zagg meldt?

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Had er zelf een MacAlly bij gehaald (iPad 1) maar gebruik hem eigenlijk nooit meer, heb hem nooit in het hoesje. Neem hem dan ook niet echt ergens mee heen, en hij is een stuk dunner, lichter en mooier zonder een hoesje :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Do not spam.

[ Voor 91% gewijzigd door Whieee op 27-05-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb een Invisible Shield van BodyGuardz gekocht en ik heb absoluut geen enkel bubbeltje.

Hoe heb je hem aangebracht?

Ik heb de plakkant met een zeepoplossing besproeid, aangebracht en gladgestreken.
Daarna heb ik hem 12-14 uur laten drogen en hij is echt SUPER strak. Ik heb geen enkel bubbeltje kunnen ontdekken.
Die water & zeepoplossing geeft je de mogelijkheid om te schuiven. Nadeel is wel dat je hem even GOED moet laten drogen voor je er mee in de weer gaat.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:18
Heeft iemand ervaring met een reversible sleeve? Van Philips, Muvit of andere merken? Wil er graag eentje kopen voor mijn iPad 2 + Smart cover, maar wil wel zeker weten dat hij er in past met de smart cover erop.

2 Linkjes; http://www.mediamarkt.nl/...Y,10259,32013,137787.html & http://www.ipad-center.nl...ble-soft-sleeve-ipad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Ik heb op Ebay voor $9 een back protector gekocht van XtremeGuard. Het aanbrengen was redelijk eenvoudig en de kwaliteit is erg goed. De smartcover kan gewoon aangebracht worden. Hoewel de protector niet 100% nauw aansluit op alle hoeken, connectoren en gaten, ben ik er toch tevreden over.

Ik heb nu mijn iPad2 goed genoeg beschermd met deze protector en smartcover. Bij vervoer in mijn rugtas gebruik ik een sleeve van Belkin.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2290/5764041033_200ae36caa_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2489/5764040713_971cd417e8_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3191/5764042129_1042b3ecef_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5026/5764041879_2883c024c2_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2001/5764590466_6dfcdff761_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3290/5764590122_cb2bf4b297_m.jpg

Hier de foto's in groter formaat samen met wat uitleg en toelichting over de protector

[ Voor 6% gewijzigd door AlbertTCB op 27-05-2011 12:23 ]

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

rally schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:41:
Ik heb een Invisible Shield van BodyGuardz gekocht en ik heb absoluut geen enkel bubbeltje.
Invisible Shield is van Zagg.com
Clearskins is van BodyGuardz

En ja, er zit verschil tussen die twee, de Invisible Shield vind ik kwalitatief veel beter dan de BodyGuardz.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zoek een nette sleeve waar de Ipad 2 met smartcover in kan. Ik kom eigenlijk niet echt iets tegen wat ik echt mooi vind.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedStealthy

WickedStealthy

Too slow to die ....

HellBeast schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:24:
Ik zoek een nette sleeve waar de Ipad 2 met smartcover in kan. Ik kom eigenlijk niet echt iets tegen wat ik echt mooi vind.
Piel Frama unipur is voor ipad 2 met smartcover. Als je sleeve zoekt tenminste. Ik heb hem maar zonder smartcover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de smartcover op dealextreme ? De gewone smartcover zonder extra bescherming aan de achterkant. Op dealextreme voor 22 euro.

Ik heb eens snel doorgelezen maar vind precies niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Stormtrooper schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:58:
Iemand hier al ervaringen met de Otterbox producten voor de iPad?
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:48:
Ivm 2 loslopende kinderen en 1 Ipad 2 ben ik op zoek naar een goede stevige case.

Iemand ervaring met de otterbox defender?

Denk niet dat iemand die voor de Ipad 2 al heeft, maar als iemand zijn ervaringen met de vorige versie kan delen, Graag.
Ik heb vandaag mijn Otterbox Defender case binnengekregen.
Eerste indrukken :
  • installatie in de case is even pielen
  • eens 'ie erin zit is het wel een rock solid geheel
  • alle knoppen zijn goed bereikbaar
  • geen smartcover is even wennen, maat de meegeleverde stand/screen protector vervang 'm wel 'n beetje.
Morgennamiddag ga 'k 'm testen op kiddieproofness adhv een praktijktest met de 2-year old van m'n beste maat ;)

[ Voor 49% gewijzigd door dodge_911 op 28-05-2011 02:40 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 19:24
Wat bevat de Invisible Shield for iPad 2 (3G) trouwens een enorme designfout, de stikker voor de achterkant bedekt de SIM-tray voor de helft.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb een fijne sleeve gescoord bij de Media Markt. Het is een Puro Scudi Ipad Blue. Hij is gemaakt van dezelfde stof als een duikpak. Het voelt heel zacht aan, maar ook heel stevig. Het is eigenlijk een Ipad sleeve die ook geschikt is voor Ipad 2. Aangezien ik dinsdag pas mijn Ipad 2 krijg, kan ik nog niks zeggen over het passen. Hij was 29,95, en ik denk dat hij met Smartcover wel moet passen.

De binnenkant is met een zacht stofje bekleed. Ik vond het een goede prijs.

Plaatjes klikbaar voor een grotere versie.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yUl1LElMuqD37IarcO7xnEZD/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FcF5XzL7kav22pKyA27n7qFP/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a3JssXKScV3ouq0bH1jHejKf/medium.jpg

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theodeboer
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik heb dit topic doorgezocht en wel een indicatie kunnen opmaken maar nog geen definitief antwoord op mijn vraag. Voor mijn ipad 2 wil ik een hardcase en sleeve aanschaffen.

De keus is gevallen op:
  • Incipio Feather Hardcase
  • ColcaSac Sleeve (hennep canvas)
Ik heb inmiddels gelezen in dit topic dat er in de "ColcaSac Sleeve" best wat ruimte is om de ipad 2 met hardcase in te kunnen krijgen. Geldt dit voor de standaard "ColcaSac Sleeve" voor ipad 2 of moet ik vanwege de extra benodige ruimte (ook al is het niet veel) de "ColcaSac Sleeve" nemen die bedoelt is voor "ipad 2 w/ smartcover". Ik wil niet dat mijn ipad te veel kan bewegen vanwege teveel ruimte.

Waarschijnlijk zal de standaard "ColcaSac Sleeve" voor ipad 2 volstaan, en neem aan dat ondanks die extra ruimte voor de "Incipio Feather Hardcase" de ipad 2 er nog eenvoudig uit te halen is en deze niet te strak komt te zitten. Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen voor ik vandaag mijn bestelling ga doen..??

Dus even samengevat:
Gaat mijn ipad 2 met "Incipio Feather Hardcase" passen in de standaard "ColcaSac Sleeve (hennep canvas)" voor ipad 2 zonder dat deze te strak zit om er uit te kunnen halen..??

Alvast bedankt voor de info!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:22
Ik heb de SwitchEasy Coverbudy gepreordered. Deze was blijkbaar nog niet leverbaar.

Ik heb de zwarte smartcover en heb dus ook gekozen voor de zwarte coverbudy.

Ben benieuwd. Youtube reviews zagen er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Alpha89 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:23:
Ik heb de SwitchEasy Coverbudy gepreordered. Deze was blijkbaar nog niet leverbaar.

Ik heb de zwarte smartcover en heb dus ook gekozen voor de zwarte coverbudy.

Ben benieuwd. Youtube reviews zagen er goed uit.
Top! Ik heb de transparante Switcheasy Coverbudy besteld en verwacht deze vandaag. Dit i.c.m. de Apple smartcover. Extra stoffen beschermhoes gekocht bij Bliinq.nl (echt super!). Tip: als je via Facebook vandaag lid word van Bliinq op FB dan krijg je eenmalig 20% korting op je eerst aankoop.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Vandaag is er trouwens 50% korting bij de bestellingen bij Zagg.com
Heb net een Invisible Shield (achterkant) voor de iPad 2 en m'n iPhone 4 besteld.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nitai schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:20:
Vandaag is er trouwens 50% korting bij de bestellingen bij Zagg.com
Heb net een Invisible Shield (achterkant) voor de iPad 2 en m'n iPhone 4 besteld.
Dat is wel aantrekkelijk. Zeker als je die case koopt met zo'n toetsenbordje erin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
En die vallen dan ook buiten de korting. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.zagg.com/images/promo/memorial-day-sale/percent50off.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
troftnom schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:00:
En die vallen dan ook buiten de korting. ;)
[afbeelding]
Helaas! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:29
Is er ook een categorie covers die samenwerkt met een Smart Cover? Ik meen een tijd geleden zoiets gelezen te hebben op iPadclub, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

flipjevandejam schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:00:
Is er ook een categorie covers die samenwerkt met een Smart Cover? Ik meen een tijd geleden zoiets gelezen te hebben op iPadclub, anyone?
Bedoel je een cover (voor de onderkant) waarbij je ook nog je Smartcover kan blijven gebruiken? Check dan hierboven mijn post...

[ Voor 3% gewijzigd door WizzieJP op 30-05-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

Japie.G

Colour Classic

Weet eigenlijk helemaal niet of ik dit hier wel mag posten :+ Denk 't eigenlijk niet.. dan vast excuses.. Misschien dat ik iemand hier er een plezier mee doe.

Heb een 1 dag gebruikte grijze smartcover liggen. De 39 dollar versie. Toch gekozen voor een andere hoes. Iemand die 'm wil hebben voor 20 euro?
is al weg

[ Voor 24% gewijzigd door Japie.G op 31-05-2011 20:45 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
Ik ga zelf denk ik voor de Sleep/wake Stand Case.

http://www.tabletcompleet...case_hoes_voor_ipad_2.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus

Update:

Ik heb net een vervangende Canvas ontvangen van Appelhoes. Ik moest er even op wachten, maar Appelhoes wist te vertellen dat dit te wijten was aan een verlate levering van SwitchEasy. De nieuwe case werkt zoals het hoort, dus ik ben helemaal tevreden.

Prima after-sales van Appelhoes in dit geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Japie.G schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:44:
Weet eigenlijk helemaal niet of ik dit hier wel mag posten :+ Denk 't eigenlijk niet.. dan vast excuses.. Misschien dat ik iemand hier er een plezier mee doe.

Heb een 1 dag gebruikte grijze smartcover liggen. De 39 dollar versie. Toch gekozen voor een andere hoes. Iemand die 'm wil hebben voor 20 euro?
Dat mag dus inderdaad niet, hoe goed je het ook bedoelt. Zet hem maar in de v&a rubriek, als iemand em dan wil, vind hij em wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

flipjevandejam schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:00:
ik heb een backcover van belkin (gekocht bij icentre) hij is iced/transparant en voelt rubberachtig aan (siliconen op plastic?). ben wel er wel tevreden mee. Geeft grip en ik kan mn iPad overal neerzetten zonder na te denken of de ondergrond de achterkant zal bekrassen (zoals de tegels bij de wc pot :P)

Zoals altijd bij nieuwe Apple producten komen de echt goede hoesjes/covers/etc iets later... zoals in dit geval backcovers met een uitsnede voor de SmartCover scharnier. (ze waren er mondjesmaat al, en er komen gelukkig steeds meer bij).

wat ik ook belangrijk vond aan een goede/mooie backcover... dat deze niet over de bezel van de iPad zou komen om vast te klemmen. Bovenstaande klemt zich aan de metalen backplate en zit op ongeveer dezelfde hoogte als de bezel van de iPad. Volgens mij lijkt hij veel op de switcheasy een paar post hierboven, alleen is het rooster voor de speaker anders en is van mij dus iced ipv helder transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_of_Nine
  • Laatst online: 12-09 17:21
kellhus schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:44:
[...]

Update:

Ik heb net een vervangende Canvas ontvangen van Appelhoes. Ik moest er even op wachten, maar Appelhoes wist te vertellen dat dit te wijten was aan een verlate levering van SwitchEasy. De nieuwe case werkt zoals het hoort, dus ik ben helemaal tevreden.

Prima after-sales van Appelhoes in dit geval!
Ik mocht vandaag ook na een flinke poos backlog de switcheasy Canvas van appelhoes ontvangen.
Inderdaad eerder gemaakt opmerkingen (opvoeren productie -> kwaliteit verlies) zijn terecht.
Bij mijn speakergrill zat een klodder lijm. Stiksels zitten wel goed.
Enfin voorzicht die lijm er netjes afgekrabd en toch is het een mooie en nette case nu.
Alles past en sluit superstrak het was het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Het rare is, de stof van mijn 'slechte' Canvas is geheel anders dan die van alle andere exemplaren die ik mijn handen heb gehad. Dit doet me toch denken aan een rotte batch..

Maar goed, het positieve is dat zowel SwitchEasy als Appelhoes niet moeilijk doen over het ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de Smartfit 2 van Joyfactory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:01:
Vandaag de Clear Smart Cover Companion Crystal Case for iPad2 gekocht. Het mooie is voor mij dat het design van de iPad volledig zichtbaar blijft!

[afbeelding]
Kun je met die Clear Smart Cover Companion Crystal Case de Apple Smart Cover nog gebruiken? Dan zou hij ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
Bartjeee in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protector..."
Zoals de naam al zegt: Smart cover companion, is deze hoes inderdaad te gebruiken icm de Smart cover! Ik denk dat ik deze ook ga bestellen, als ik het geld voor mijn iPad bij elkaar heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker, ik heb hem inmiddels in gebruik met de roodleren smartcover. Ideaal! De uitsparingen in de backcover zijn overal spot-on...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
vandaag m'n colcasac binnen gekregen ipad2 model zonder SC :)
ben er blij mee!! zit als gegoten, al kreeg ik wel de opmerking dat het een ugg voor m'n ipad 2 is...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Ik heb afgelopen week mn ENKIGEAR case ontvangen.
Past prima.

Er is een nieuwe onderweg omdat men vindt dat er teveel scherpe randjes zijn en omdat de microfoon is afgeschermd.

Is wel een ideaal ding omdat je hem gebruikt icm de smartcover.

Ik was een van de voorinschrijvers en kreeg een sleeve en een screenprotector bij. En dat voor $29 + $8 en nog wat tax totaal kwam op €30,13

Ik ben er, zelfs met de huidige, heel tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedStealthy

WickedStealthy

Too slow to die ....

Kleine update. Na geklooi met die BodyGuardz op de voorzijde heb ik hem er af gehaald. Ik vond het resultaat gewoon niet goed.
Voor de achterkant vind ik hem prima. Maar dat is vooral om dat je op zilver veel minder ziet. Wat mij opviel bij Bodyguardz is dat je beetje appelsienhuid effect krijgt. En je 'makkelijk' krassen ziet door aanbrengen.
Komt natuurlijk vooral omdat het tegen glimmend zwart komt.

Vandaag gewoon een dry skin van APR gehaald in de apple store. Dacht laten we eens proberen.
Wat een verschil zeg. Op 15 minuten zat die er op. Geen enkel stofje geen appelsienhuid en geen geklooi met sopje. En resultaat is 100% beter. En dat voor de helft van de prijs.

Ik heb nog een achterkant liggen van Bodyguardz die nog kan dienen als vervanging. Maar de voorkant zal ik niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:25
kellhus schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:13:
Het rare is, de stof van mijn 'slechte' Canvas is geheel anders dan die van alle andere exemplaren die ik mijn handen heb gehad. Dit doet me toch denken aan een rotte batch..

Maar goed, het positieve is dat zowel SwitchEasy als Appelhoes niet moeilijk doen over het ruilen.
Goed om te horen, ik heb hem ook besteld bij Appelhoes. De hoes is trouwens dit weekend in de aanbieding daar voor 39,95. Ik ben erg benieuwd!

http://www.appelhoes.nl/W...-Canvas-iPad-2-Black.html
Pagina: 1 ... 18 ... 42 Laatste