Xeanor schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:40:
Iemand hier die een Steinheil of Powersupport Anti-Glare screen protector op z'n iPad 2 heeft?
Ik vraag me af of ik uberhaupt een screen protector zal halen. Ik vind de "feel" van het glas toch erg fijn, maar zou klote zijn als ik er over een paar maanden krasjes in heb. Ik heb m'n iPad 2 wel in een folio dus in een tas oid. kan hij nooit krassen, enkel als ik 'm gebruik. Dat Anti-Glare lijkt me ook wel fijn voor omgevingen met veel licht, alhoewel de kwaliteit van het beeld er altijd wat op achteruit zal gaan?
Hè Xeanor.
Zelf heb ik een anti- glare screen protector van een B merk. (Gekocht op macsupplies4u.nl voor 6E)
Behalve het feit dat ik hem er niet goed op heb geplakt ben ik er erg blij mee.
In de zon is de anti- glare functie erg handig, maar, hier komt het; ik gebruik m'n iPad nauwelijks in de zon.
Hij word dan altijd erg warm. daarom gebruik ik hem vaker binnen. Dan werkt die anti- glare functie je alleen maar tegen, aangezien je beeldscherm kwaliteit er wel een beetje op achteruit gaat. Houd er wel rekening mee dat er ook licht naar binnen komt. Dan vervalt mijn eerste argument.
Mocht ik zelf nog een keer( wat hoogst waarschijnlijk is) nog een screen protector kopen, dan word het dit keer niet de anti- glare. Al is het alleen om het verschil te meten.
Hoop dat ik je een klein beetje heb kunnen helpen.
Vg