Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

kellhus schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:55:
Heb na alle lyrische reviews ook maar een SwitchEasy Canvas gekocht voor mijn iPad 2. €52 inclusief verzenden via Appelhoes.

[afbeelding]

De zwarte versie (twijfelde nog wat tussen charcoal of zwart..)
Zou je een korte maar krachtige review kunnen schrijven hier ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
syltheboy schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:27:
[...]

Die case lijkt me ook wel wat voor mijn iPad 1. ;)
Moet je wel de ipad 1 versie nemen anders gaat het never nooit passen.
Ik heb hem ook en hij zit er echt strak omheen. Paar posts hierboven staan foto's voor de geintereseerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Decennia schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:08:
[...]

Er staan toch genoeg reviews online? En ik gok zo dat hij hem nog niet heeft, volgens mij zijn ze pas vanaf 29 april leverbaar las ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Xeanor schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 01:19:
[...]

Er staan toch genoeg reviews online? En ik gok zo dat hij hem nog niet heeft, volgens mij zijn ze pas vanaf 29 april leverbaar las ik?
Exact.

Decennia: dit is een duidelijke (video) review:

YouTube: Switcheasy Canvas for iPad 2 - The Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Decennia schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:08:
[...]

heb hem ook besteld bij appelhoes, maar hij is pas eind van de maand leverbaar
, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Een aantal dagen geleden deze sleeve ontvangen, gekocht op eBay voor ongeveer $8.
Heb hem nog niet uit kunnen proberen aangezien m'n iPad 2 nog steeds niet geleverd is :|

Er zat ook nog een screenprotector bij, deze had ik niet besteld maar hebben ze wel bijgesloten :9~ .

Foto's
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2f04078.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/15yt5zc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2hxwwme.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/34so2rn.jpg

Deze hoes is maar voor tijdelijk, moet nog een mooie case hebben waarmee ik hem weg kan zetten. Welke dat gaat worden weet ik nog niet, genoeg mooie gezien in dit topic. :9

[ Voor 28% gewijzigd door barktus op 22-04-2011 12:47 ]

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Hartelijk dank =)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:29
Aantal foto's van de Belkin 360 case voor de ipad 1. Via Ebay nieuw gekocht voor ong 22 euro (beschadigde doos weliswaar).

Kan zowel een standaard op geklikt worden, als een handgrip. Erg handig, omdat ik veel op locatie de ipad gebruik met fotoshoots. De draaischijf achterop maakt het mogelijk om snel de ipad te draaien van portret naar horizontaal stand.

Stock foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2010/11/Belkin-Grip-360%C2%B0-+-Stand-for-iPad-in-use.jpg

Mijn foto's:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5181/5642783825_3e8b01f99b_z.jpg
DSC_0001 by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5184/5642784515_11faaac2d4_z.jpg
DSC_0003 by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5047/5642785563_14f41d40f9_z.jpg
DSC_0005 by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5044/5643356398_f05cb4c269_z.jpg
DSC_0006 by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5027/5642786633_0d71560c52_z.jpg
DSC_0007 by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5144/5642787417_45273cb92f_z.jpg
DSC_0009 by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5005/5642788031_0323aaf04f_z.jpg
DSC_0011 by Jeroen Zelle | Fotoshoot op locatie.nl, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
kellhus schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:55:
Heb na alle lyrische reviews ook maar een SwitchEasy Canvas gekocht voor mijn iPad 2. €52 inclusief verzenden via Appelhoes.

[afbeelding]

De zwarte versie (twijfelde nog wat tussen charcoal of zwart..)
Ook besteld op appelhoes. Ben benieuwd of het inderdaad 29 april geleverd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
We Are Borg schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:23:
[...]

Ook besteld op appelhoes. Ben benieuwd of het inderdaad 29 april geleverd wordt :)
Ik heb gisteren ook de grey variant besteld bij dressmymac.nl voor €49,95 (incl. verzendkosten) Ja, dat scheelt weer :X
Zal ook wel rond de 29e binnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Bedankt voor de tip! Ook de leather deluxe besteld voor 20,11 euro incl. Verzenden. Echt een koopje! iPad 1 btw.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Jeroenz18 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:10:
Aantal foto's van de Belkin 360 case voor de ipad 1. Via Ebay nieuw gekocht voor ong 22 euro (beschadigde doos weliswaar).

Foto's...
Mooi die zocht ik! :) Daar liep iederéén mee rond op de AutoRai. Weet je ook of die er voor de IPad 2 is?

[ Voor 6% gewijzigd door BBQ-MAN_ op 23-04-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

pipo01 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:08:
Nu heb ik de Yoobao case (bruin) besteld, nadat ik allemaal positieve recensies heb gelezen over versie 2 van de case. Bij Obostore (winkel via een andere tweaker gevonden) kan je de nieuwe versie van Yoobao slim case bestellen (http://www.obostore.com/y...e-ipad-2-p-808-c-119.html) en als je de code "Easter" gebruikt, dan krijg je ook nog eens 25% korting. De case is dan inclusief kortingen en verzending €20! Doe je voordeel ermee :)
Heb er m'n voordeel mee gedaan :) Thx!!

Ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen...

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Twijfel op dit moment tussen een ColcaSac Uintah Sleeve, samen met de smartcover (Polyurethaan) van Apple. De kleur ben ik nog niet uit. M'n bestelde iPad 2 is zwart en gaat gebruikt worden voor: school, zakelijke doeleinden (keynote presentaties op tafel/bureau) en ter ontspanning . :9

De ColcaSac
Afbeeldingslocatie: http://www.colcasac.com/images/iPad%20Sleeve/tan/uintah_ipad_sleeve_corner_488.jpg

Mocht er iemand anders een betere suggestie hebben dan hoor ik dat graag, het budget is ± 70-80 euro :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
diertje schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:50:
[...]

Heb er m'n voordeel mee gedaan :) Thx!!

Ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen...
Mij bevalt hij erg goed. Past echt perfect en goede kwaliteit leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Mijn cover voor de iPad2: Full leather, smart cover, zwart.

De iPad klikt erin dus de hele voorkant blijft zichtbaar, geen nare randen om het scherm.

Afbeeldingslocatie: http://iparts4u.nl/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FSmart_Cover_Case_4da49341db4fe_150x150.jpg&newxsize=150&newysize=150&fileout=

29 euro + 2 euro verzenden.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Tijgert schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:20:
Mijn cover voor de iPad2: Full leather, smart cover, zwart.

De iPad klikt erin dus de hele voorkant blijft zichtbaar, geen nare randen om het scherm.

[afbeelding]

29 euro + 2 euro verzenden.
Damn dat ziet er ook mooi uit. Enig idee of de ipad met deze smartcover, in de ColcaSac (smartcover optie) past?

@Tijgert, heb je hem al thuis? Is het anders mogelijk dat je hem opmeet voor me? :+

[ Voor 5% gewijzigd door barktus op 24-04-2011 15:52 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hij zit er nu in, welke maat wil je weten?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

@Tijgert
De afmetingen aan de buitenkant :)

Heeft iemand de afmetingen voor me van een ColcaSac (Met smartcover versie)? Aangezien ik deze zelf nergens kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

2mm aan elke kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Bedankt!

Heeft iemand de afmetingen voor me van een ColcaSac (Met smartcover versie)? Aangezien ik deze zelf nergens kan vinden.

De MacAlly Bookstand 2 is ook een erg mooie case met bescherming voor de achterkant. Ik geloof dat ik in dit topic één of twee Tweakers heb gezien die deze ook hebben. Kunnen jullie me vertellen of hij de sleep/wake functie ondersteund? De ene site zegt van wel en de andere namelijk van niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochenh
  • Laatst online: 10-01-2023
Ben uiteindelijk toch niet gegaan voor de ColcaSac. Toch niet zo dikwijls alle accessoires bij. Review gezien van de Switcheasy Canvas, en die vond ik goed. Appelhoes zag ik ook pas eind april. Via de officiele site besteld in Amerika denk ik. 's Woensdags besteld en de week erop dindag was die al binnen. 5 euro verzndkosten. Normaal wordt ipad2 de 27ste geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.padgadget.com/...ti-funtional-ipad-2-case/ heb hem binnen en kan niet anders zeggen dat hij er super uit ziet, goed past en enorm handig in gebruik is. Heb 4 weken moeten wachten, maar mogelijk een van de beste cases nu verkrijgbaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:36
hoop cases en sleeves tot nu toe afgestruind en denk dat het 1 van deze 2 gaat worden.
wat vinden jullie ervan?

wil men ipad2+smartcover erin opbergen weet alleen niet of dat ook helemaal past.

optie 1
optie 2

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
erickov schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 00:47:
hoop cases en sleeves tot nu toe afgestruind en denk dat het 1 van deze 2 gaat worden.
wat vinden jullie ervan?

wil men ipad2+smartcover erin opbergen weet alleen niet of dat ook helemaal past.

optie 1
optie 2
Volgens mij maakt helemaal niets uit of je die van Griffin of die van Philips koopt, want volgens mij is het toch allemaal een pot nat. Zelf heb ik eentje van Muvit. Die wil ik overigens wegdoen, omdat ik hem toch iets te glad vind. Momenteel gebruik ik case met een soort van plastic versteviging erin met rits. Daar kan ik mijn iPad aan alle hoeken bevestigen.

Dus als je interesse hebt in mijn oude case, voor 5 euro doe ik hem weg. Het jammere is wel dat ik niet aan verzenden doe, dus alleen ophalen behoort tot de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

@Marcoryn: Ik heb heel erg getwijfeld tussen jouw case en de mijne. Ik nam de mijne omdat hij veel goedkoper was (29 v 48 euro), de mijne van leer is en ik hem twee dagen later al kon hebben.

Wat was jouw beweegreden om toch juist voor de jouwe te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 18:25
syltheboy schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:46:
[...]

Volgens mij maakt helemaal niets uit of je die van Griffin of die van Philips koopt, want volgens mij is het toch allemaal een pot nat. Zelf heb ik eentje van Muvit. Die wil ik overigens wegdoen, omdat ik hem toch iets te glad vind. Momenteel gebruik ik case met een soort van plastic versteviging erin met rits. Daar kan ik mijn iPad aan alle hoeken bevestigen.

Dus als je interesse hebt in mijn oude case, voor 5 euro doe ik hem weg. Het jammere is wel dat ik niet aan verzenden doe, dus alleen ophalen behoort tot de mogelijkheden.
Dan maak je een goede winst...Je had hem toch uit de 1 euro bak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nee, dat is die ik nu in gebruik heb. Die andere had ik al eerder voor 15 euro gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* daar hebben we V&A voor.

[ Voor 93% gewijzigd door Daedalus op 29-04-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Wel eens gehoord van Marktplaats? :?

[ Voor 30% gewijzigd door Daedalus op 29-04-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldekker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 18:47
Morgen is het dan eindelijk zover! de Miniot cover ophalen.. zal wel ff wat foto's en 1e bevindingen melden morgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment heb ik een PU leren case eromheen. Echter ga ik mij steeds meer afvragen of dit wel hetgeen is dat ik wil. Ik persoonlijk vind het namelijk bij nader inzien om zo'n 'mooi' design te 'verbergen' in een case. Ik twijfel daarom er steeds meer aan om een colcasac te kopen i.c.m. een leren smart cover. Uiteindelijk zullen er toch wel krassen op de achterkant komen, aangezien in de case die ik nu heb, ook na verloop van tijd korreltjes vuil komen (waar je niets aan kunt doen) en deze zullen op den duur ook krassen gaan maken.

Iemand nog andere suggesties? Ik hou niet van stickers op de achterkant (tenzij het doorzichtig is) of van zo'n gekleurde back covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MG-studios schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:05:
[...]

Wel eens gehoord van Marktplaats? :?
Jazeker :) Maar als ik hier iemand blij kan maken dan is dat toch ook prima ?
We zijn er toch om elkaar te helpen ?

Normaal moet je ze uit de USA bestellen, dat kost veel tijd en ook hoge verzendkosten.
Bij mij bespaar je de moeite.
Ik doe het niet om rijk te worden, maar omdat ik het leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Gisteren een mail van Appelhoes ontvangen dat mijn SwitchEasy Canvas bestelling in behandeling is genomen. Eens zien of ze vandaag ook gaan shippen, hun eerste batch is iig uitverkocht, aldus hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een bestelling geplaatst bij dressmymac voor de SwitchEasy CANVAS iPad 2 Black. Volgens hun site is hij op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:28:
Zojuist een bestelling geplaatst bij dressmymac voor de SwitchEasy CANVAS iPad 2 Black. Volgens hun site is hij op voorraad...
Klopt.
Gisteren bericht ontvangen van de leverancier dat ze waren verzonden. Ze worden vandaag verwacht en hopelijk niet te laat in de middag bezorgd, zodat alle backorders er vandaag nog uit kunnen. (De Charcoal kleur wordt begin volgende week nageleverd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldekker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 18:47
1e indruk van de Miniot is: SUPER!! wat een fantastisch mooi product... Functioneel heb ik nog zo mijn twijfels, maar dat is meer van het smartcover verhaal is zijn geheel. Het omslaan zorgt er direct voor dat de gehele cover los komt.. moet ik nog een beetje aan wennen (hoop ik). Het horizontaal neerzetten is ook niet echt heel stabiel, maar het schuin neerzetten daar in tegen gaat prima!

Reacties zijn zeer positief, het oog wil ook wat natuurlijk! :P

http://www.flickr.com/pho...6/sets/72157626606272786/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

bosaap22 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:36:
[...]

Klopt.
Gisteren bericht ontvangen van de leverancier dat ze waren verzonden. Ze worden vandaag verwacht en hopelijk niet te laat in de middag bezorgd, zodat alle backorders er vandaag nog uit kunnen. (De Charcoal kleur wordt begin volgende week nageleverd.)
Zojuist even de Charcaol gekocht

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 16:17
ColcaSac vandaag binnen gekregen, een erg fijne sleeve voor onderweg.
Voelt erg stevig en ziet erg leuk.
Tevens past mijn iPad 1 incl. Incipio Feather er perfect in.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:28:
Zojuist bericht gekregen dat de bestelling verstuurd is!

Kan alleen nergens de afmetingen vinden van de SwitchEasy Canvas... Zou graag weten of hij in mijn reeds aangeschafte Crumpler Virgin past!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Mathijs, de switcheasy canvas case past echt perfect! Ik ben er heel blij mee. Nog bedankt voor de super service, en speciaal je compagnon natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

iemand enig idee waarin ik mijn ipad 2 goed kan vervoeren?
ben namelijk al een belkin pleated sleeve tegen gekomen, maar die had geen band ofzo om hem mee te nemen.
iets van bagjack vind ik te duur.

als het oorspronkelijk voor een ipad 1 is vond ik dat niet zo'n groot probleem.(ik vul hem dan wel met watten:p)

hoop dat jullie iets weten

vg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:40:
iemand enig idee waarin ik mijn ipad 2 goed kan vervoeren?
Incipio Tek-nical. Vergelijkbaar met de Belkin, voorzien van draaglussen.

[ Voor 54% gewijzigd door MG-studios op 01-05-2011 14:18 . Reden: URL toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Iemand ervaring met een SwitchEasy Pure AntiReflect o.i.d.?

Ben bang dat het misschien wel voordeel heeft voor buiten maar binnen dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Vandaag m'n SwitchEasy Canvas ontvangen. Wat een ontzettend handige en degelijke case! Als je opzoek bent naar een folio-achtige case voor je iPad 2: zoek niet verder en bestel deze!

Nog tips voor het makkelijk en netjes aanbrengen van de screenprotector? Moet ik het scherm nog schoonmaken met een bepaald middel? Of is een grondige schoonmaakbeurt met het bijgeleverde doekje voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
MG-studios schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:36:
Vandaag m'n SwitchEasy Canvas ontvangen. Wat een ontzettend handige en degelijke case! Als je opzoek bent naar een folio-achtige case voor je iPad 2: zoek niet verder en bestel deze!

Nog tips voor het makkelijk en netjes aanbrengen van de screenprotector? Moet ik het scherm nog schoonmaken met een bepaald middel? Of is een grondige schoonmaakbeurt met het bijgeleverde doekje voldoende?
Normaal gesproken kun je het scherm gewoon schoonmaken met het een droog doekje (bijv. die van je bril, werkt heel goed). En mocht dat niet niet lukken, dan kun je het doekje natuurlijk altijd eerst even vochtig maken.

Zelf heb ik zo'n microvezel-doek speciaal voor glas met extra fijne vezels en dat werkt perfect. Ik gebruik hem ook voor het scherm van mijn iMac.

Ik heb trouwens ook zo'n screenprotector op mijn iPad zitten, maar zo'n matte is niet echt praktisch omdat de beeldkwaliteit er wat op achteruit is gegaan.

[ Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 02-05-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Ik overweeg deze, mede vanwege de mogelijkheid om de iPad ook in portrait mode te zetten:
http://www.thejoyfactory....otection/folio360-ii.html
Switcheasy Canvas hoor ik ook veel goede berichten over, maar kan die in portrait mode staan (handig voor Facetime)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
michieldekker schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:55:
1e indruk van de Miniot is: SUPER!! wat een fantastisch mooi product... Functioneel heb ik nog zo mijn twijfels, maar dat is meer van het smartcover verhaal is zijn geheel. Het omslaan zorgt er direct voor dat de gehele cover los komt.. moet ik nog een beetje aan wennen (hoop ik). Het horizontaal neerzetten is ook niet echt heel stabiel, maar het schuin neerzetten daar in tegen gaat prima!

Reacties zijn zeer positief, het oog wil ook wat natuurlijk! :P

http://www.flickr.com/pho...6/sets/72157626606272786/
Er staan een paar reviews op Youtube inmiddels en die zijn niet positief. Jammer, ik had het wel leuk gevonden als een Nederlands product de Apple Smartcover naar de kroon zou kunnen steken.

[ Voor 23% gewijzigd door Pixelz op 03-05-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:14:
Op dit moment heb ik een PU leren case eromheen. Echter ga ik mij steeds meer afvragen of dit wel hetgeen is dat ik wil. Ik persoonlijk vind het namelijk bij nader inzien om zo'n 'mooi' design te 'verbergen' in een case. Ik twijfel daarom er steeds meer aan om een colcasac te kopen i.c.m. een leren smart cover. Uiteindelijk zullen er toch wel krassen op de achterkant komen, aangezien in de case die ik nu heb, ook na verloop van tijd korreltjes vuil komen (waar je niets aan kunt doen) en deze zullen op den duur ook krassen gaan maken.

Iemand nog andere suggesties? Ik hou niet van stickers op de achterkant (tenzij het doorzichtig is) of van zo'n gekleurde back covers.
Bodyguardz (full body) protector. Transparante film op achterkant en eventueel ook het scherm, doet geen afbreuk aan het design en is te gebruiken met een smartcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Als je geen kinderen heb zie ik het nut niet van al die beschermingsmaatregelen eerlijk gezegd. Een case om hem mee te nemen: ok. Een smart cover uit praktische overweging: ok. Maar je iPad gaan beplakken?

Zelfs (of juist) zo'n plastic laagje zou voor mij het hele kwaliteitsgevoel van de iPad-materialen te niet doen. Geen aluminium in je handen maar een sticker..

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Pixelz schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:01:
[...]

Bodyguardz (full body) protector. Transparante film op achterkant en eventueel ook het scherm, doet geen afbreuk aan het design en is te gebruiken met een smartcover.
Hai,

Weet jij wat de verschillen zijn tussen de bodyguardz en de invisible shield? Ze lijken vrijwel gelijk, maar de bodyguardz is toch significant goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Pixelz schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:20:
Switcheasy Canvas hoor ik ook veel goede berichten over, maar kan die in portrait mode staan (handig voor Facetime)?
Het kán na een beetje zoekwerk naar de juiste positie en balans wel, maar het gaat niet van harte.

Voor mij persoonlijk zou dit echter geen reden zijn om niet voor de SwitchEasy Canvas te kiezen aangezien FaceTime ook prima in landscape positie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Bosmonster schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:14:

Zelfs (of juist) zo'n plastic laagje zou voor mij het hele kwaliteitsgevoel van de iPad-materialen te niet doen. Geen aluminium in je handen maar een sticker..
Ben ik niet met je eens. Ik heb nu een BOOKback achterop mijn iPad geplakt zitten, en ik vind de iPad daardoor fijner aanvoelen dan zonder. De sticker is van hetzelfde materiaal als dat ze gebruiken voor de DODOcase. Heb al van meerdere mensen te horen gekregen dat ze de iPad er met die sticker er erg chique uit vinden zien.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
@pixelz, je kan meerdere quotes in een bericht doen, dan hoef je niet het halve forum vol te spammen met allemaal berichten onder elkaar.
@hieronder, jammer van je sarcastische reactie. Met spammen bedoel ik gewoon de drie berichten direct onder elkaar en niet het bericht inhoudelijk. (want ik zie ook wel dat die goed zijn.)

[ Voor 40% gewijzigd door timwijn op 03-05-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
timwijn schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:17:
@pixelz, je kan meerdere quotes in een bericht doen, dan hoef je niet het halve forum vol te spammen met allemaal berichten onder elkaar.
Bedankt voor de tip, het is zeker niet mijn bedoeling om veel van de schaarse ruimte (het halve forum!) te gebruiken. Jammer dat je mijn reacties als spam bestempelt, terwijl ik gewoon probeer een nuttige bijdrage te leveren aan dit forum. (einde discussie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:28
Pixelz schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:24:
[...]

Er staan een paar reviews op Youtube inmiddels en die zijn niet positief. Jammer, ik had het wel leuk gevonden als een Nederlands product de Apple Smartcover naar de kroon zou kunnen steken.
Welke reviews zijn dat? Het lijkt mij een erg mooi product namelijk, ben benieuwd wat er dan mis mee zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedStealthy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-02-2024

WickedStealthy

Too slow to die ....

Bosmonster schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:14:
Als je geen kinderen heb zie ik het nut niet van al die beschermingsmaatregelen eerlijk gezegd. Een case om hem mee te nemen: ok. Een smart cover uit praktische overweging: ok. Maar je iPad gaan beplakken?

Net de smartcover vind ik redelijk waardeloos. Je glas is velen malen harder dan je achterkant. En je legt normaal je ipad niet op zijn schermzijde.
De kans dat je achterzijde bekrast is veel groter. Aluminium is een zacht metaal en door het grote opp en relatief gewicht is een klein korreltje genoeg om een mooi kras er op te trekken.

Bij komt er een folie op achterzijde en haal een sleeve om hem in de tas te vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
B.A.L. schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:15:
[...]

Welke reviews zijn dat? Het lijkt mij een erg mooi product namelijk, ben benieuwd wat er dan mis mee zou zijn
Kijk hier maar eens: YouTube: miniot review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

WickedStealthy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:14:
[...]

Net de smartcover vind ik redelijk waardeloos. Je glas is velen malen harder dan je achterkant. En je legt normaal je ipad niet op zijn schermzijde.
De kans dat je achterzijde bekrast is veel groter. Aluminium is een zacht metaal en door het grote opp en relatief gewicht is een klein korreltje genoeg om een mooi kras er op te trekken.

Bij komt er een folie op achterzijde en haal een sleeve om hem in de tas te vervoeren.
Ik leg hem op de smartcover (open of dicht), al ligt ie meestal toch gewoon op de bank. Problem solved.

Juist het feit dat je hem op de smartcover helemaal om kunt klappen en hem daarop kunt leggen vind ik een groot voordeel van dat ding.

Ook wel relax als je hem op je blote benen wilt gebruiken, waar dat aluminium veel te koud is :P (wc anyone :P)

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 04-05-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:35:
[...]

Ook wel relax als je hem op je blote benen wilt gebruiken, waar dat aluminium veel te koud is :P (wc anyone :P)
Dan leg ik hem op de wastrommel :P Afbeeldingslocatie: http://www.badmatten.nl/contents/media/l_wasmand50literdekselhout.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Gisteren de ColcaSac Uintah (smartcover versie) binnen gehad, evenals de MacAlly Bookstand 2. Een supermooie case en sleeve. Helaas ondersteund de bookstand geen sleep/wake maar dat neem ik voor lief. De kwalitatieve uitstraling van beiden is erg hoog. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 11:28
Dag allemaal!

Ik zoek een goede en mooie sleeve voor mijn ipad 1. Enkel een sleeve, waar je dus elke keer je ipad uithaalt, en niet zo een omhulsel waarmee je zijn schoonheid verstopt.
Ik had deze al gevonden: http://www.itechnews.net/...tects-iPad-with-Style.jpg
Maar ik vind die vrij hard aan de buitenkant, zo stroef...
Iemand die me nog een andere kan aanraden? Of ervaring heeft met die LA robe en me kan overtuigen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy77 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:37:
Dag allemaal!

Ik zoek een goede en mooie sleeve voor mijn ipad 1. Enkel een sleeve, waar je dus elke keer je ipad uithaalt, en niet zo een omhulsel waarmee je zijn schoonheid verstopt.
Ik had deze al gevonden: http://www.itechnews.net/...tects-iPad-with-Style.jpg
Maar ik vind die vrij hard aan de buitenkant, zo stroef...
Iemand die me nog een andere kan aanraden? Of ervaring heeft met die LA robe en me kan overtuigen?

Alvast bedankt!
Colcasac, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik heb gister ook mijn ColcaSac Cusco binnen gekregen voor iPad 2 met smart cover.
iPad past er precies in, in het begin wat lastig om hem erin te krijgen omdat het zo strak zit, maar na een aantal keer gaat het al een stuk makkelijker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Nu heb ik mijn SwitchEasty Canvas (charcoal) zo'n week in gebruik en het is een geweldige oplossing voor wat ik zocht. In eerste instantie was ik van plan een smartcover te halen in combinatie met een sleeve (á la Colcasac). Heb menig review gelezen maar was toch niet helemaal overtuigd van de smartcover. En ik wou een iets 'nettere' uitstraling dan de wollige binnenkant van de Colcasac. Bij elkaar opgeteld zouden deze twee ook duurder zijn dan de Canvas.

Toen ik de Canvas voor het eerst in gebruik nam schrok ik even van de weerbarstigheid van de cover. Deze sloot veels te nauw en ik moest hem helemaal naar de rechterkant van de iPad 'trekken' om hem met de klem dicht te doen. Dat is naar mijn opluchting een stuk losser geworden en ik merk dat het materiaal van goede kwaliteit is dus ik verwacht niet dat het binnen aanzienlijke tijd nog veel losser gaat zitten waardoor de klem evt. niet meer goed sluit. Al met al ben ik met de uitstraling erg tevreden maar met de kwaliteit van de Canvas nog veel meer. Stevig spul en hij past perfect in de kunststof 'inlay' en ook de plugjes voor de 20-pins en 3,5 mm gaatjes zijn erg handig om stof en ander vuil te voorkomen. Met de 10+ uur van de iPad 2 batterij hoef ik die plug er gelukkig niet heel vaak in en uit te doen.

De landscape opstelling is trouwens ook stevig en sleep/wake functie werkt zeer goed. Alleen ben ik niet zo te spreken over het klitteband wat op de achterkant zit om de flap aan vast/los te maken. Dat is best een kleine strip van niet het meest hoogwaardige klitteband. Dit zal denk ik als eerste gaan slijten maar dat is nog simpelweg te vervangen.

Zeker de 50,- in prijs (incl. verzending) meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:28
Mmm thx, die had ik zelf ook wel kunnen bedenken zeker? Lijkt er inderdaad op dat de Smart Cover zelf toch net wat handiger...jammer, ik vind de Miniot er echt mooi uit zien namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Blaim schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:55:
Nu heb ik mijn SwitchEasty Canvas (charcoal) zo'n week in gebruik en het is een geweldige oplossing voor wat ik zocht...
De zwarte SwitchEasy Canvas blijkt na enkele dagen gebruik erg gevoelig voor (vette) vingerafdrukken. Wat is hiermee je ervaring bij de charcoal kleur?

Het bijgeleverde 20-pins plugje krijg ik er trouwens amper in. Ik durf niet echt door te duwen uit angst om het cruciale binnenwerk te beschadigen. Heb jij dit ook zo ervaren? Het 3,5 mm plugje past overigens prima!

Los daarvan kan ik alles wat Blaim over deze case schrijft bevestigen. De bijgeleverde screenprotector is naar mijn mening redelijk ruim uitgesneden (wat overigens een voordeel is tijden het aanbrengen) maar bevalt prima. Ik merk dat ik de iPad na het aanbrengen van deze case eindelijk écht durf te gebruiken. Voorheen was ik continu op zoek naar een zachte ondergrond om de achterkant maar niet te beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

MG-studios schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:14:
[...]
Voorheen was ik continu op zoek naar een zachte ondergrond om de achterkant maar niet te beschadigen.
Haha, had ik precies zo! Na die horrorverhalen dat een korreltje zand al voor krassen zou zorgen heb ik 'm eerst altijd op een stoffen ondergrond gelegd (bank vooral :P).

Over dat plugje voor 20-pins aansluiting: die ging bij mij ook eerst stroef toen ik die er 'recht' op drukte. Als je een kant eerst er in doet en de andere kant aandrukt, heb ik dat niet. En het is van zacht genoeg materiaal om geen schade aan te richten, me thinks.

En de enige vingerafdrukken die ik zie zijn op de iPad zelf.. Ook geen vlekken oid op de case te zien als ik 'm in zonlicht gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:36
Zojuist een case gehaald van Uniq voor mn iPad 2: http://www.uniqcreation.com/SeeIt-Sliq-Dainte.html

Bevalt me tot nu toe erg goed, lekker dun en geeft voldoende bescherming. Er zit ook een screenprotector bij, maar weet niet of ik die ga gebruiken...

Heb hem gekocht in Singapore bij een Apple reseller.

[ Voor 9% gewijzigd door Mediax op 05-05-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Wat een mooie case is dat, zeg! Wat heb je ervoor betaald en hadden ze hem daar ook voor de eerste iPad?

[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 05-05-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Als ik de productfoto's zo zie, zit er een iPad 1 in. Dus met het nodige zoekwerk heb je hem zo gevonden gok ik.

Mijn case ziet er iets anders uit, heeft namelijk ribbels aan de buitenkant ipv de leatherlook. Is uiteraard voor extra genot.. ;) zal wel ff foto's maken als ik thuis ben over een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedStealthy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-02-2024

WickedStealthy

Too slow to die ....

Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:35:
[...]

Ik leg hem op de smartcover (open of dicht), al ligt ie meestal toch gewoon op de bank. Problem solved.

Juist het feit dat je hem op de smartcover helemaal om kunt klappen en hem daarop kunt leggen vind ik een groot voordeel van dat ding.

Ik gebruik ding dus op wc :*)
Maar voor mij persoonlijk is de smartcover niet handig. Ik heb er ff mee gespeeld en zat mij net iets teveel in de weg.

Ik heb paar tafels met een hard opp (glas) en aluminium is redelijk zacht. Collega had ding al van paar cm boven tafel laten uit hand schieten en had op de hoek direct een deuk.
Daarom dat ik het toch redelijk belangrijk vind dat de hoeken een beetje beschermd zijn.

Mooiste oplossing die ik tot nu toe gezien heb was de oplossing van vaja iTop.
Enige reden waarom ik hem niet gekocht heb is dat er een hoek totaal niet beschermd is. En vanwege de bovenstaande reden zie ik er dan nut niet van in om dat er aan te geven.

Momenteel doe ik het met 2 folies van bodyguardz en een piel frama sleeve. Die zit wel wat los (geen smartcover). Anderzijds is het wel handig om hem er snel uit te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ben ik de enige die vind dat de SwtichEasy Canvas wel heel erg makkelijk uit zijn verschillende 'standen' schiet? Een klein beetje druk en hij schiet eruit...Had gehoopt dat de gleuven wat dieper zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

kellhus schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:51:
Ben ik de enige die vind dat de SwtichEasy Canvas wel heel erg makkelijk uit zijn verschillende 'standen' schiet? Een klein beetje druk en hij schiet eruit...Had gehoopt dat de gleuven wat dieper zouden zijn.
Dat was bij een review van deze case voor de ipad 1 ook al te horen als belangrijkste minpunt.
Ik heb hem zelf niet maar dat viel me meteen op, voor de rest niets dan lof als ik me goed herinner.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ik irriteer me er best wel aan, het zorgt ervoor dat het allemaal wat minder robuust aanvoelt, ik ga er wat krampachtig van zitten om te voorkomen dat hij uit z'n 'sleuf' schiet.

Verder een goede case hoor, maar ik had verwacht dat dit punt wel wat vaker de revue zou passeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Mediax schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 04:17:
Als ik de productfoto's zo zie, zit er een iPad 1 in. Dus met het nodige zoekwerk heb je hem zo gevonden gok ik.
Haha, inderdaad. :P Ik stond er niet echt bij stil. ;) Wat heb je er eigenlijk voor betaald, als ik vragen mag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsbipaq
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-08-2024
Deze is het voor mij geworden d:)b

http://www.marware.com/to.../c-e-o-hybrid-ipad-2-case

Uiteindelijk niet voor de Canvas gekozen door de totale dikte. De carbon look a like case staat bijzonder sjiek.

Voor de rest wat er allemaal over wordt geschreven klopt. Heb de case nu een week in gebruik en hij voldoet aan de verwachting. Ik heb geen last van het schieten uit een van de posities. Verder helemaal d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

Waar heb je deze gekocht? Bij Marware zelf? Wat was je kwijt in Euro's?

Ik zie er hier een op Ebay, het verschil in prijs is groot. Kan bijna niet echt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsbipaq
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-08-2024
Idd bij Marware zelf. Bij de Nederlandse webstores stonden ze nog in afwachting voor €49,- Ik wilde niet wachten en heb hem rechtstreeks besteld. Met verzenden erbij (26 dollar) kwam ik uiteindelijk uit op €52,- Dat had ik er wel voor over. Binnen 5 dagen had ik 'm binnen?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
kellhus schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:51:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tijdens mijn toch wel intensieve (dagelijkse) gebruik nog geen last van heb ondervonden. Het 'uit de standen schieten' heb ik dan ook nog niet meegemaakt. Dat neemt niet weg dat de groeven uit praktisch oogpunt wellicht wat dieper hadden mogen zijn, maar bedenk wel dat de case hierdoor waarschijnlijk ook wat dikker was geworden.

[ Voor 14% gewijzigd door MG-studios op 06-05-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Ik vind die 2 lipjes die je ipad op z'n plek houden boven en onderaan echt te lelijk voor woorden.

Ik ben bezig te proberen een Switcheasy canvas te krijgen maar die zijn helaas volledig uitverkocht hier in de US. (je kan uberhaupt alleen bij switcheasy.com die dingen bestellen hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
syltheboy schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:06:
[...]

Haha, inderdaad. :P Ik stond er niet echt bij stil. ;) Wat heb je er eigenlijk voor betaald, als ik vragen mag? :?
80 Singapore Dollar, dus dat is ongeveer 50 euro. Maar krijg 7% belasting terug, lang leve toerisme!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Iemand hier die een Steinheil of Powersupport Anti-Glare screen protector op z'n iPad 2 heeft?

Ik vraag me af of ik uberhaupt een screen protector zal halen. Ik vind de "feel" van het glas toch erg fijn, maar zou klote zijn als ik er over een paar maanden krasjes in heb. Ik heb m'n iPad 2 wel in een folio dus in een tas oid. kan hij nooit krassen, enkel als ik 'm gebruik. Dat Anti-Glare lijkt me ook wel fijn voor omgevingen met veel licht, alhoewel de kwaliteit van het beeld er altijd wat op achteruit zal gaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Xeanor op 07-05-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Xeanor schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:40:
[...]
Ik heb m'n iPad 2 wel in een folio dus in een tas oid. kan hij nooit krassen, enkel als ik 'm gebruik.
[...]
Ik weet uiteraard niet wat voor merk/type foliocase je hebt, maar ik merk dat er bij die van mij door het gebruik in verschillende standen redelijk snel kleine korreltjes vuil en stofjes op de binnenkant van de 'flap' aan de schermzijde komen. Een screenprotector is in dat geval toch wel een fijn idee.

Ik twijfelde in eerste instantie ook over het aanbrengen van een screenprotector i.v.m. met 'feel' van het glas. Maar heb het om bovengenoemde reden toch maar gedaan. En ik moet zeggen: ik heb er tot op heden geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die een Steinheil of Powersupport Anti-Glare screen protector op z'n iPad 2 heeft?

Ik vraag me af of ik uberhaupt een screen protector zal halen. Ik vind de "feel" van het glas toch erg fijn, maar zou klote zijn als ik er over een paar maanden krasjes in heb. Ik heb m'n iPad 2 wel in een folio dus in een tas oid. kan hij nooit krassen, enkel als ik 'm gebruik. Dat Anti-Glare lijkt me ook wel fijn voor omgevingen met veel licht, alhoewel de kwaliteit van het beeld er altijd wat op achteruit zal gaan?
Hè Xeanor.
Zelf heb ik een anti- glare screen protector van een B merk. (Gekocht op macsupplies4u.nl voor 6E)
Behalve het feit dat ik hem er niet goed op heb geplakt ben ik er erg blij mee.

In de zon is de anti- glare functie erg handig, maar, hier komt het; ik gebruik m'n iPad nauwelijks in de zon.
Hij word dan altijd erg warm. daarom gebruik ik hem vaker binnen. Dan werkt die anti- glare functie je alleen maar tegen, aangezien je beeldscherm kwaliteit er wel een beetje op achteruit gaat. Houd er wel rekening mee dat er ook licht naar binnen komt. Dan vervalt mijn eerste argument.

Mocht ik zelf nog een keer( wat hoogst waarschijnlijk is) nog een screen protector kopen, dan word het dit keer niet de anti- glare. Al is het alleen om het verschil te meten.

Hoop dat ik je een klein beetje heb kunnen helpen. ;)

Vg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

[...]
Dat Anti-Glare lijkt me ook wel fijn voor omgevingen met veel licht, alhoewel de kwaliteit van het beeld er altijd wat op achteruit zal gaan?
Anti glare heeft er bij mijn ipad 1 een dag opgezeten, ik zag alleen een korrelig scherm en een slecht beeld.
Terwijl het wel een Zagg shield was dus de kwaliteit zou goed moeten zijn.

Als de beeldkwaliteit goed zou blijven dan zou ik meteen weer kiezen voor anti-glare, nu was het weggegooid geld helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Zelf heb ik een soortgelijke anti-glare screen protector en heb hem er nu zo'n 3 maanden opzitten. Echter heb ik qua beeldkwaliteit wel wat moeten inleveren, maar zonder dat folietje is het scherm echt een vinger-afdrukkenmagneet. En dat ergert mij wel een beetje, maar goed. Je haalt het er ook weer makkelijk vanaf. Mijn zusje heeft er geen op haar iPad en ik merk echt dat haar schermpje een stuk mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
Mediax schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:22:
[...]

80 Singapore Dollar, dus dat is ongeveer 50 euro. Maar krijg 7% belasting terug, lang leve toerisme!:)
Nou nou das toch al gauw zon 3 hele euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:35
Ik zit er zelf aan te denken om gewoon een 12 dollar dealextreme folio'tje
Ik wou eerst een dodocase kopen alleen toen zag ik 31 dollar verzendkosten en dat hield me toch tegen
Toen keek ik naar de smartcover maar de achterkant werd niet beschermt en een invisishield beschermd de ipad niet tegen vallen
heeft iemand ervaring met de kwaliteit van deze dingen?

[ Voor 20% gewijzigd door tintilla op 09-05-2011 22:36 ]

SFE 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met bliinq? Denk eraan een ipad 2 hoez te nemen, zo'n jutten stof.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediax
Tomv.d.linden schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:30:
[...]

Nou nou das toch al gauw zon 3 hele euro!
+ 40 euro voor de iPad etc, uiteindelijk toch wel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 12-09 21:55
Bij dealextreme heb ik nu deze besteld, slechts $22 en met smartcover:

http://www.dealextreme.co...oth-for-ipad-2-blue-71169

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zojuist mijn Switcheasy Canvas Grey binnengekregen via DressmyMac!

Echt waar een schitterende case! Ik verwachte voor 49 euro niet heel veel. Mede omdat mijn snelle oplossing bij de koop van mijn ipad 2 een belkin case was die eveneens 49 euro kostte.

Maar de kwaliteit die de Canvas heeft is echt zeer hoog.

Ik had in eeste instantie de Charcoal besteld zoals bijna iedereen maar dit is een moeilijk te krijgen kleur. Toen maar voor Grey gegaan en ik moet zeggen dat ik het een hele nette kleur vind, vele malen mooier dan dat je op de meeste foto's terug ziet.

Wat ik verder echt heel goed vind van de Canvas is dat er een doekje en screenprotector worden meegeleverd. Ik ben er geen voorstander van maar het is toch een extra service die men aanbied.

Verder zijn de pluggen voor het afdichten van alle "gaten" van erg mooie kwaliteit.En is de auto on/off een handige feature die je niet bij alle cases ziet.

Ik ben dus meer dan tevreden, zo tevreden zelfs dat ik een 2e voor mijn schoonmoeder heb gekocht!

Dan 1 laatste puntje, het sluiten en openen van de case gaat in het begin moeilijk maar dat komt omdat het materiaal moet voegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik heb nog niemand gehoord over de incipio smart feather. Een backcase die werkt icm de smartcover en verkrijgbaar in de smartcover kleuren.
http://www.myincipio.com/...tralight-Hard-Shell-Case/

Alleen jammer dat er maar weinig retailers van incipio in NL zijn. Ook op eBay staan er maar een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29

Pierre

Van nature lui!

Jedi Geub schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:44:
Zojuist mijn Switcheasy Canvas Grey binnengekregen via DressmyMac!

Heel verhaal
Ben het helemaal met je eens, sinds gisteren ook deze in huis :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude

HeyDude

Blijven lachen!

randje schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:10:
Ik heb nog niemand gehoord over de incipio smart feather. [...]
Deze is wel te verkrijgen als alternatief en niet al te prijzig:
http://www.dressmymac.nl/...iPad-2-Black-p-16746.html

Alleen niet in alle smart cover kleuren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Clear Smart Cover Companion Crystal Case for iPad2 gekocht. Het mooie is voor mij dat het design van de iPad volledig zichtbaar blijft!

Afbeeldingslocatie: http://www.appleiphonehd.com.au/IMAGES/IPAD2/SMCCRY/4.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Pierre61 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:37:
[...]

Ben het helemaal met je eens, sinds gisteren ook deze in huis :)
Geen last met de magneten? Ik las elders al wel eens dat de "alternatieven" de iPad ook in sleep zetten als je de cover helemaal achterom slaat, dus gewoon vlak naar de achterkant zonder de cover te rollen/plooien. Met mijn originele smart-cover heb ik dit niet, vroeg me af in hoeverre dat klopt? Achterkant beschermt is wel zo leuk..

Nvm. Zie nu pas dat dit enkel de achterkant is, was in de war met covers uit 1 stuk.

[ Voor 8% gewijzigd door Rafael op 11-05-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

syltheboy schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:40:
Zelf heb ik een soortgelijke anti-glare screen protector en heb hem er nu zo'n 3 maanden opzitten. Echter heb ik qua beeldkwaliteit wel wat moeten inleveren, maar zonder dat folietje is het scherm echt een vinger-afdrukkenmagneet. En dat ergert mij wel een beetje, maar goed. Je haalt het er ook weer makkelijk vanaf. Mijn zusje heeft er geen op haar iPad en ik merk echt dat haar schermpje een stuk mooier is.
Check deze review eens van de Simplism Bubbleless iPad 2 Anti-Glare screenprotector:
http://www.mijnipad.net/s...tor-mijn-nieuwe-aanwinst/
Pagina: 1 ... 17 ... 42 Laatste