Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:52
Na aandringen heb ik het ontwerp van mijn setje steuntjes aangepast, ik vond het eigenlijk ook een beetje te simpel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hooverae.com/upload/files/140411/0204231.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01
Weet iemand wat kwaliteit de Ozaki iCoat Notebook (€60 bij de Media Markt) is? Via google kan er zeer weinig erover vinden, behalve over de Ozaki iCoat Versatile (die ik weer helemaal niks vind).

Linkje van de Notebook versie: http://www.ozaki.us/en/2011/ic893_icoatnotebook/

Een witte case, zijn er opvallend weinig van, en eentje waarbij een stylus is bijgesloten. Prijs is wel wat aan de hogere kant. Daarnaast weet ik niet of het magneetjes heeft voor de wake/sleep functie (waarschijnlijk niet aangezien ik er niks op de verpakking of de website over kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:16
Atlas schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:37:
[...]

Die ziet er goed uit! :)
Enige wat ik niet kan vinden of deze case ook aan de voorkant een stuk hard plastig in de hoes heeft?
De achterkant van de iPad kan me een stuk minder boeien dan de voorkant. Ik heb liever een stuk metaal/ plastic in de voorflap dan in de achterkant.

Hoe zit dat met deze hoes? :)
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik kan je wel vertellen dat de voorkant redelijk stug is. Kwaliteit is zeer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:43
Tijd voor een verkapte tvp.

Ik ben van plan een smartcover te combineren met een doorzichtige bescherming aan de achterkant. Iemand ervaring daarmee? Ik zit nu te denken aan een ZAGG achtig iets. Alleen is die wel duur helaas (dertig euro).

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

De Smartcover is toch ook gewoon naar achter te klappen als je hem gebruikt ? Vond dat niet super duidelijk. Valt hij er btw snel af (dus dat je hem iets schuin houd en dat de smartcover openvalt.) en zit er veel verschil qua stevigheid en kwaliteit tussen de poly en lederen ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Decennia schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:30:
De Smartcover is toch ook gewoon naar achter te klappen als je hem gebruikt ? Vond dat niet super duidelijk. Valt hij er btw snel af (dus dat je hem iets schuin houd en dat de smartcover openvalt.) en zit er veel verschil qua stevigheid en kwaliteit tussen de poly en lederen ?
Smart over is perfect, zit heel goed vast. Tot nu toe erg tevreden. Enige vervelende tot nu toe vind ik, dat die flap soms irritant is als je ant ipad-en bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
joffrey19 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:21:
[...]

Smart over is perfect, zit heel goed vast. Tot nu toe erg tevreden. Enige vervelende tot nu toe vind ik, dat die flap soms irritant is als je ant ipad-en bent.
Wat mij betreft haal je 'm gewoon eraf als je 'm niet opvouwt en van plan bent je ipad meer dan 5 minuten te gebruiken...

Heeft ook geen nut om 'm maar wat te laten hangen en het briljante eraan is juist hoe makkelijk het eraf is te halen en weer erop te doen. Volgens mij halen sommigen hier 'm er bijna nooit af, hadden er net zo goed schroeven in kunnen zitten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Xeanor op 15-04-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Xeanor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:43:
[...]

Wat mij betreft haal je 'm gewoon eraf als je 'm niet opvouwt en van plan bent je ipad meer dan 5 minuten te gebruiken...

Heeft ook geen nut om 'm maar wat te laten hangen en het briljante eraan is juist hoe makkelijk het eraf is te halen en weer erop te doen. Volgens mij halen sommigen hier 'm er bijna nooit af, hadden er net zo goed schroeven in kunnen zitten ;)
Hoezo dat, kan je em niet naar achter klappen zodat hij daar vast blijft zitten door de magneten, dan kan je hem toch normaal vasthouden ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Decennia schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:46:
[...]

Hoezo dat, kan je em niet naar achter klappen zodat hij daar vast blijft zitten door de magneten, dan kan je hem toch normaal vasthouden ?
YouTube: The iPad not-so-smart cover

Hoef ik niks uit te leggen :P

Als je 'm niet opvouwt, gewoon eraf halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Xeanor op 15-04-2011 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Xeanor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:53:
[...]

Maar als ik het zo zie moet je hem er dus steeds afhalen, word dat niet irritant etc ?
EDIT: Er word btw gesuggereerd in de comments dat hij de smartcover niet goed vouwt ...
is er iemand die kan bevestigen dat hij wel aan de achterkant zou blijven plakken ?

[ Voor 18% gewijzigd door Decennia op 15-04-2011 01:09 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Xeanor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:53:
[...]

Als die op de bank zit en hem wil gebruiken om te typen, dan zie je precies de reden waarom ik een andere (geweldige!) case heb gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
de bedoeling van de smartcover is dat je deze er gewoon afhaalt als je gaat lezen !
daarom is de smartcover zo gemakkelijk te verwijderen en terug te plaatsen, je kan dat met een hand doen, klik en klaar.
ik heb nergens in filmpjes van Apple gezien dat je de cover volledig plat naar achteren klapt als je leest.

ik heb een gruwelijke hekel aan al die cases die Apple producten dik en vooral lelijk maken, en dit is een zeer mooie en elegante oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren, een dag na mijn iPad2, mijn hoesje binnengekregen van Dealextreme.

Het is mijn eerste iPad, dus ook mijn eerste hoes. Geen idee waar ik op moest letten en maar gekeken op Dealextreme. Ik vond de hoes voor een bedrag van ong. 16 dollar en was uiteindelijk incl. verzenden 11,42 euro kwijt. Kortom, voor de prijs kan je het niet laten liggen.

Hier een beknopte "review", Score max 5 sterren
  • Bescherming: De iPad2 zit er goed vast in, er zijn wat open plekken vrijgehouden voor de knoppen. Voor de rest goed bedekt 4/5
  • Kwaliteit: Het blijft dealextreme en ik heb hem nog maar 1 dag. Op het eerste gezicht ziet het er goed en stevig uit. Geen losse stiksels e.d. Echter de tijd zal het leren (gezien de ervaring met andere producten van DE), ik houd het nu op de middenmoot 3/5
  • Functionaliteit: Je kan de hoes ook als standaard (fotolijstoptie noem ik het maar) gebruiken en als lessenaar. De lessenaaroptie werkt uitstekend. De fotolijstoptie staat aardig, maar heb mijn twijfels over hoe stevig deze zal staan na een aantal maanden. Voor de rest voorzien van een magneet (verwerkt in de flap) waardoor en de ipad automatisch aan/uit gaat en de hoes dicht blijft zitten. Voorlopig 3/5
  • Uiterlijk: ziet er "professional" uit en misstaat niet op kantoor 5/5
Ervaring is natuurlijk verschillend per persoon/ batch. Op zich ben ik tevreden over de hoes en zeker voor de prijs kan je het product ook gewoon proberen.

Ter info: 24 maart besteld, 14 april binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 10:56 . Reden: kleine toevoeging gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:01:
[...]

Dan heb je niet goed gezocht, dit is momenteel de beste iPad 2 case beschikbaar op de markt. Het komt zelfs met een gratis screen-protector.

SwitchEasy Canvas for iPad 2

[video]
[video]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm deze is intressant! :) deze beschermt de achterkant ook nog.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Heeft iemand al ervaring met de Miniot cover? Ik kan alleen maar berichten vinden die zeggen hoe mooi de cover eruit ziet en hoe bijzonder het is dat hij van hout is, maar geen enkele test of review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikali
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05-2020
Ik heb gisteren dan toch de Smart cover aangeschaft en bij Saturn lagen er een hoop notebook tasjes voor maar 10 euro dus gelijk nog zo ééntje meegenomen. Nu is de iPad deftig beschermd, door de smart cover blijft ie lekker dun, en het tasje kan je alle kabeltjes etc. in opbergen.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Pixelz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:55:
Heeft iemand al ervaring met de Miniot cover? Ik kan alleen maar berichten vinden die zeggen hoe mooi de cover eruit ziet en hoe bijzonder het is dat hij van hout is, maar geen enkele test of review.
Niemand heeft er nog een ontvangen, en zal nog even duren voor de eerste reviews opduiken,
maar Miniot kennende zal het wel zeer mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:07:
Gisteren, een dag na mijn iPad2, mijn hoesje binnengekregen van Dealextreme.

Het is mijn eerste iPad, dus ook mijn eerste hoes.

Verhaal.......
Hier ben ik het volledig mee eens. Heb deze hoes nu ook al een aantal dagen, om precies te zijn vanaf dinsdag. De hoes bevalt prima, echter idd afwachten hoe het is over een paar weken. Ik merk wel dat de zijkant al slapper wordt doordat het natuurlijk pu leer is. Ik heb ook de marware eco vue case, en als iemand hier interesse in heeft kan ie zich even melden, is geïmporteerd uit Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
pipo01 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:27:
Weet iemand wat kwaliteit de Ozaki iCoat Notebook (€60 bij de Media Markt) is? Via google kan er zeer weinig erover vinden, behalve over de Ozaki iCoat Versatile (die ik weer helemaal niks vind).

Linkje van de Notebook versie: http://www.ozaki.us/en/2011/ic893_icoatnotebook/

Een witte case, zijn er opvallend weinig van, en eentje waarbij een stylus is bijgesloten. Prijs is wel wat aan de hogere kant. Daarnaast weet ik niet of het magneetjes heeft voor de wake/sleep functie (waarschijnlijk niet aangezien ik er niks op de verpakking of de website over kan vinden).
Deze heb ik voor de Ipad 1. Met een zwart/wit hout/kurk motief. Kost € 39,95 bij Saturn. (dinsdag gekocht)
Zit een microfiber doekje bij voor de vingervlekken. Ipad past echt perfect en je kan hem zoals op de site wordt getoond prima als stand gebruiken.
voelt nauwelijks dikker en als het nodig is wip je hem er zo uit. Voor mij een ideale case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silva, van die supergave 100% bamboo cases voor de MacBooks komt ook met een case voor de iPad!
Eentje om scherp in de gaten te houden wat mij betreft. http://www.silvaltd.com/

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/amtdsn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Een DODO Bookback past niet in een Colcasac =( .

[ Voor 5% gewijzigd door Decennia op 15-04-2011 19:51 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
Tabbo12 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:14:
Ik heb sinds kort de Griffin Elan Folio Slim en ben er tevreden over.
[afbeelding]
Mis wel de sleep/wake functie.
Ontevreden reviewer: YouTube: iPad 2 case review: Griffin Elan Folio Slim - UPDATE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Bestelling geplaatst voor een BodyGuardz iPad 2 Full Body bij Appelhoes.
Heb deze woensdag avond besteld, donderdag avond is ie verzonden, vrijdagavond in huis gekregen.
Straks maar even prutsen met dat ding, het lijkt me echt veel werk om het helemaal goed te krijgen.
Heeft iemand misschien tips?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Dat is wel heel erg. Hopelijk voor de kopers is dit slechts een incident.
Ik vond het op het eerste gezicht wel een mooie case op 3 punten na:
- Je moet de case erin schuiven
- De 'flappen' aan de randen steken nogal ver uit (waar de voorkant aan de achterkant genaaid is)
- De 'cut outs' voor de camera, homeknop en volume knoppen zagen er in mijn ogen altijd uit alsof ze dat maar een beetje uit de losse pols hadden gedaan. Zeer lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-07 13:25
Kwaliteit is inderdaad niet helemaal super. Maar hij biedt goede bescherming zonder veel dikker te maken.

edit: Wacht nog steeds op m'n Zagg InvisibleShield. Heb hem drie weken geleden besteld bij Zagg.com. Had beter kunnen wachten en hem ergens in NL kunnen kopen. Hij is nu al een week onderweg, dus hopelijk duurt het niet meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Tabbo12 op 16-04-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:29
CoiLive schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:04:
Aangezien ik nog steeds geen case kan vinden die doet wat ik wil heb ik een vraag over de smart over:
Als je hem gebruik om op te typen (even driehoekje maken dus) en je gaat ermee op de bank zitten, blijft dat driehoekje dan goed zitten als je de iPad schuin op je schoot hebt? Ook als je een beetje heen en weer beweegt?

Ik had eerder namelijk (voor de iPad 1) een case van Macally, en die beviel heel erg goed, namelijk:

Het liefste zou ik een case willen hebben als deze (dun, licht) waar je je iPad in kan klikken (dus niet erin schuiven zoals bij de Apple iPad 1 case), met een grote flap (dus geen driehoekje) die als steun gebruikt kan worden en waar een magneet in zit op de iPad automatisch te unlocken.

Macally heeft wel een nieuwe case voor de iPad 2, maar deze gebruikt helaas het driehoekje. Vooral de magneet zie ik toch wel als een heel erg handige feature :)
Die bookstand heb ik ook voor mijn oude iPad en die beviel me zeer goed, afgezien van de vuilgevoeligheid, omdat de buitenkant suède achtig is.

Gisteren bij MM de nieuwe iPad 2 case van Macally gehaald en die bevalt me goed. Het driehoekje werd heel aardig, maar minder solide dan van de oude boekstand. Vooral op schoot is 'ie minder stabiel. De microfiber buitenkant bevalt me veel beter en alles bij elkaar ben ik er zeker tevreden over.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Murcielago schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:55:
Bestelling geplaatst voor een BodyGuardz iPad 2 Full Body bij Appelhoes.
Heb deze woensdag avond besteld, donderdag avond is ie verzonden, vrijdagavond in huis gekregen.
Straks maar even prutsen met dat ding, het lijkt me echt veel werk om het helemaal goed te krijgen.
Heeft iemand misschien tips?
Full body heb ik geen ervaring mee. Alleen met de front. Je moet die vloeistof goed aanbrengen en veel ook en ook goed op je handen, en dan proberen de onder kant van de sticker niet aanraken met de vingers anders zou je vingervlekken aan de binnenkant kunnen krijgen. Wees niet bang met het aanbrengen van de vloeistof. Aanbrengen goedleggen en daarna met met het kaartje de vloeistof en de bubbels wegschuiven. Daarna goed laten drogen, pas na 10/12 uur kan je zien of het resultaat een beetje goed is. ik ben er heel blij mee, mn. Dochter gebruikt de ipad ook en is er net zo voorzichtig mee als ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
De Ozaki iCoat Notebook wit:

Achterkant
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/k3my2v.jpg

Voorkant
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2u8fqiu.jpg

Binnenkant
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/13zsxgn.jpg

Zijkant
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2iuaviw.jpg

Conclusie:
Mooie case, maar niet perfect. Past goed bij een witte iPad, maar prijs is hoog (€60 bij de media markt). Stylus werkt goed, maar overbodig (of je gaat tekenen of aantekeningen mee maken). Case wordt wel makkelijk vies, maar kan met een doekje makkelijk schoon worden gemaakt. En jammer genoeg geen magneetje voor wake/sleep.

Uiterlijk: 5/5
Prijs: 1/5
Functionaliteit: 3/5 (lipje aan de achterkant om de voorkant in te klemmen is te klein om het goed vast te zetten. Daarnaast zit de pen in de weg als je voorkant op de achterkant zet)

Misschien toch maar de Yoobao versie 2? (alleen jammer dat deze niet in het wit verkrijgbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Iemand ervaring met de Cool Bananas BulletProof hardcover case voor de iPad 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Heb deze voor mijn iPad 2 echt heel erg fijn. Licht, soepel en stevig.

http://www.dealextreme.co...se-for-ipad-2-black-53863

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je deze ook in NL kan bestellen?:
http://www.speckproducts....wrap-ipad-case-black.html

ik wil hem namelijk graag voor mn verjaardag, maar ik weet niet of ooms het goed vind iets uit het buitenland te bestellen.(ik liever ook niet hoor.)

op dit forum zag ik een keer een STM Skinny Case voorbij komen. lijkt jullie die beter?

heeft iemand misschien ook nog een goed idee voor vervoer voor mn iPad? niet de duur graag. Ik zag wel een keertje iets van bagjacks op dit forum voorkomen, maar dat vin d ik weer te duur.

btw: ik heb een iPad 2.

tips altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:24:
weet iemand of je deze ook in NL kan bestellen?:
http://www.speckproducts....wrap-ipad-case-black.html

ik wil hem namelijk graag voor mn verjaardag, maar ik weet niet of ooms het goed vind iets uit het buitenland te bestellen.(ik liever ook niet hoor.)

op dit forum zag ik een keer een STM Skinny Case voorbij komen. lijkt jullie die beter?

heeft iemand misschien ook nog een goed idee voor vervoer voor mn iPad? niet de duur graag. Ik zag wel een keertje iets van bagjacks op dit forum voorkomen, maar dat vin d ik weer te duur.

btw: ik heb een iPad 2.

tips altijd welkom
Dat is idd wel een mooie case, zou graag willen weten of die in een Colcasac past ...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Laatst online: 31-12-2023
Decennia schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:14:
[...]

Dat is idd wel een mooie case, zou graag willen weten of die in een Colcasac past ...
Waarom wil je en een case en een colcasac? Een van de twee is toch genoeg. En als je persee dubbelop wil, neem je toch gewoon silicone cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Tomv.d.linden schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:20:
[...]

Waarom wil je en een case en een colcasac? Een van de twee is toch genoeg. En als je persee dubbelop wil, neem je toch gewoon silicone cover?
Extra bescherming is nooit mis, ik ben er ook nog niet uit om de colcasac met Smartcover te nemen vanwegen de achterkant van de iPad.

BTW vind ik het zakje op de colcasac altijd handig en wil ik dat zakje altijd bij mijn iPad hebben ...

Ik ben wat dat betreft echt een zeurpiet en kan ik nooit keizen, iFolio, Dodocase, bovenstaande case of Colcasac met smartcover ...

EDIT: Zag deze skin nog ; http://www.geeky-gadgets....s-smart-cover-23-03-2011/. Mooi ding

[ Voor 20% gewijzigd door Decennia op 17-04-2011 22:05 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
25 euro vind ik nogal een hoop geld voor zo'n case. Voor mijn iPad 1 heb ik bijna exact dezelfde (bij Amac) voor 1 euro kunnen kopen. Hij was overigens normaal 19 euro. ;) De case bevalt mij prima en hij is ook goed stevig zodat je hem volgens mij zonder problemen in je tas kunt stoppen en kunt vervoeren.

Bij mijn hoes kun je de hoeken van de iPad overigens vastmaken d.m.v. 4 elastieken aan. Hij kan er dus niet zomaar uitvallen tijdens gebruik. Ik vind het vooral handig voor op schoot, want zo is hij een stuk minder glad en glijdt hij minder snel van je schoot af.

[ Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 17-04-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldekker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 18:47
Heb net een berichtje van Miniot gekregen. Komt als het goed is vrijdag de 22e binnen... Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hier niet om een website aan te prijzen, maar ik heb mijn leren hoes gekocht via deakextreme.com.

Er was shipping en ik betaalde gewoon via paypal. Ik had al snel opgemerkt dat het vrijwel uit chinese namaak bestaat, maar heeft een grote community die voor reviews zorgt van de producten en als je het niks vind krijg je je geld terug nadat je het terugstuurt.

Zelf heb ik deze gehaald:

http://www.dealextreme.co...case-for-ipad-brown-42884

ik waagde het gokje voor 8,25 en ik moet zeggen dat het er netjes uitziet. Hier en daar war touwtjes die loszitten en een rubberen band die er bij mij af is gegaan, maar voor 8,25 kan je niet topkwaliteit verwachten.

Kijk maar wat je met mijn ervaring doet.

Snookik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

cue

STIMPPYYY schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:06:
Heb deze voor mijn iPad 2 echt heel erg fijn. Licht, soepel en stevig.

http://www.dealextreme.co...se-for-ipad-2-black-53863
Heb deze ook, moet wel zeggen dat er veel stof blijft plakken aan de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
syltheboy schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:31:
[...]

25 euro vind ik nogal een hoop geld voor zo'n case. Voor mijn iPad 1 heb ik bijna exact dezelfde (bij Amac) voor 1 euro kunnen kopen...
Merk / type ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goede iPad2 sleeve waar een iPad2 + smartcover in kan.

Heeft iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:25:

Volgens mij kom je dan bij een colcasac uit toch? Hoor daar veel positieve verhalen over in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Absoluut de ColcaSac, past perfect.

Automatiseren kun je leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Kan dat inderdaad beamen!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:51
Heb zelf een Crumpler Virgin gehaald. Die is imo iets steviger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeefie schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:54:
[...]

Absoluut de ColcaSac, past perfect.
Dat zijn inderdaad mooie Sleeves, maar ik zoek eigenlijk eentje die met een rits dicht te maken is. (ben namelijk veel op reis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:18:
[...]

Dat zijn inderdaad mooie Sleeves, maar ik zoek eigenlijk eentje die met een rits dicht te maken is. (ben namelijk veel op reis)
Maar is klittenband dan niet voldoende? Ik kan hem gerust op de kop vast houden zonder dat die er uit vakt. Met een rits heb je denk ik wel meer kans op beschadigingen. Misschien is dit wat voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeefie schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:20:
[...]

Maar is klittenband dan niet voldoende? Ik kan hem gerust op de kop vast houden zonder dat die er uit vakt. Met een rits heb je denk ik wel meer kans op beschadigingen. Misschien is dit wat voor je
Je hebt toch gelijk denk ik.. Ik ga de colcasac direct bestellen!
Twijfel nog tussen de lichtbruine en donkerbruine kleur |:(

Bedankt voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Is het wel verstandig om een colcasac en smartcover te nemen ivm de achterkant, of staat de iPad ook gewoon stevig als je hem op de colcasac plaatst ? Of kan ik dan beter een Colcasac, Smartcover en deze nemen : http://www.enkigear.com/

[ Voor 22% gewijzigd door Decennia op 18-04-2011 18:41 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
cue schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:07:
[...]

Heb deze ook, moet wel zeggen dat er veel stof blijft plakken aan de case.
Ik las dat ook op de site ik heb er eigenlijk geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
Decennia schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:39:
Is het wel verstandig om een colcasac en smartcover te nemen ivm de achterkant, of staat de iPad ook gewoon stevig als je hem op de colcasac plaatst ? Of kan ik dan beter een Colcasac, Smartcover en deze nemen : http://www.enkigear.com/
http://www.xgearlive.com/...nap-case-for-apple-ipad-2

Deze is ook wel geschikt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

En dat past bij elkaar gewoon in een Colcasac? Dat zou perfect zijn. Vind de Enkigear toch mooier, geen tekst op de hoes zelf en een gratis neopreen hoes erbij.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
Decennia schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:39:
[...]

En dat past bij elkaar gewoon in een Colcasac? Dat zou perfect zijn. Vind de Enkigear toch mooier, geen tekst op de hoes zelf en een gratis neopreen hoes erbij.
Heb geen colcasac en ook geen smart cover en die hoes dus dat durf ik niet te beloven, moet je ff opmde maten letten, diktes enzo. Weet niet hoeveel speling die colcasac heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Tomv.d.linden schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:43:
[...]

Heb geen colcasac en ook geen smart cover en die hoes dus dat durf ik niet te beloven, moet je ff opmde maten letten, diktes enzo. Weet niet hoeveel speling die colcasac heeft?
Ik denk dat het gaat passen, als ik de ipad met smartcover in de Colcasac doe en hem goed strak trek, heb ik ongeveer een duimdikte over. Lijkt me meer dan voldoende.

Ik heb de ipad wel op de ipad liggen (in de lage stand) maar op de colcasac neer zetten dat is geen goed idee. Dan wiebelt die mij te veel en ben ik bang dat die omvalt. Dus ik zou, wanneer je echt een bescherming wil voor de achterkant, die plastic hoes enchanger bestellen.

Laat het even weten wanneer die binnen is en hoe die bevalt, misschien is het voor mij ook nog wel de overweging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Steeefie schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:17:
[...]

Ik denk dat het gaat passen, als ik de ipad met smartcover in de Colcasac doe en hem goed strak trek, heb ik ongeveer een duimdikte over. Lijkt me meer dan voldoende.

Ik heb de ipad wel op de ipad liggen (in de lage stand) maar op de colcasac neer zetten dat is geen goed idee. Dan wiebelt die mij te veel en ben ik bang dat die omvalt. Dus ik zou, wanneer je echt een bescherming wil voor de achterkant, die plastic hoes enchanger bestellen.

Laat het even weten wanneer die binnen is en hoe die bevalt, misschien is het voor mij ook nog wel de overweging waard.
Bedankt, ga ik die vandeweek bestellen. Ik laat van me horen met fotos etc, wss volgende maand als ik mijn ipad heb :D

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:01:
[...]

Dan heb je niet goed gezocht, dit is momenteel de beste iPad 2 case beschikbaar op de markt. Het komt zelfs met een gratis screen-protector.

SwitchEasy Canvas for iPad 2

<hoop foto's weggehaald>
Kleine update voor de fans van deze case.

Ik kreeg vandaag een mail van Appelhoes dat de 'SwitchEasy Canvas for iPad 2' vanaf vandaag gepreorderd kan worden. Ze leveren hem vanaf volgende week vrijdag (29 April). Was met verzenden een kleine 50 euro kwijt.

Aangezien dit op het eerste gezicht de case is waar ik al weken naar op zoek ben, heb ik die uiteraard gelijk gepreorderd.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Centaur schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:16:
[...]

Kleine update voor de fans van deze case.

Ik kreeg vandaag een mail van Appelhoes dat de 'SwitchEasy Canvas for iPad 2' vanaf vandaag gepreorderd kan worden. Ze leveren hem vanaf volgende week vrijdag (29 April). Was met verzenden een kleine 50 euro kwijt.

Aangezien dit op het eerste gezicht de case is waar ik al weken naar op zoek ben, heb ik die uiteraard gelijk gepreorderd.
Dat is inderdaad ook een prachtige case, inclusief wake on and off en een goede sluiten *Begint weer te twijfelen*

Een punt wat me opvalt is dat er geen typing stand op de site getoond wordt, is dit wel mogelijk door hem tegen het sluitingsclipje aan te zetten ?

Er zitten btw ook 2 dock beschermers, 2 jack beschermers en een microfibre hoesje bij, dit gaat hem worden denk ik, wat eleganter en beter beschermd dan een smartcover met random enkigear hoes en een sleeve ...

[ Voor 22% gewijzigd door Decennia op 18-04-2011 22:21 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Hoelang duurt het voordat je van icarbons.com wat binnen krijgt?
Weet iemand dit?
Heb 8 april een order geplaatst voor een witte achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Decennia schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:04:
[...]

Dat is inderdaad ook een prachtige case, inclusief wake on and off en een goede sluiten *Begint weer te twijfelen*

Een punt wat me opvalt is dat er geen typing stand op de site getoond wordt, is dit wel mogelijk door hem tegen het sluitingsclipje aan te zetten ?

Er zitten btw ook 2 dock beschermers, 2 jack beschermers en een microfibre hoesje bij, dit gaat hem worden denk ik, wat eleganter en beter beschermd dan een smartcover met random enkigear hoes en een sleeve ...
In de eerste video review van de post waar ik eerder een quote van had, heb ik dit gevonden in de comments:
TYPING POSITION: Just wanted to let my viewers here know, I completely MISSED filming the typing position. Never happened before, so I apologize. I suppose I had a brain fart =( Anyway, please goto the description of this video as I put in a picture of the typing position there. Long story short: The flap folds around the back in a triangle and works fantastic. Very stable. Perfect angle for typing
Dit is de foto waar hij het over heeft : http://twitpic.com/4k2c5u

Ik heb tig covers van de 'folio' soort bekeken en dit is (afgaande op foto's en de video reviews) absoluut mijn favoriet. Het schijnt een relatief dunne/lichte, maar toch stevige cover te zijn. Zoals je al zei inderdaad ruim voorzien van extra's en de sleep/wake functionaliteit. Ook fijn is dat hij rondom beschermt, in tegenstelling tot een aantal andere lichte covers. En dat alles voor een nog acceptabele prijs. Ik kan niet wachten tot ik hem heb!

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-08 15:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48
Lomp: heb je zo'n dunne iPad 2, stop je hem in een hoes die hem zo dik maakt....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Vind hem er wel netjes uitzien, jammer dat hij aan alle kanten zo open is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er iemand interesse hebben in een nieuwe marware eco vue case voor de iPad 2, dan moet hij/zij het maar even laten weten. Ik heb deze ontvangen maar heb er 2 ontvangen ipv 1. Indien niemand interesse heeft stuur ik hem retour.

Ik heb hemzelf ook, de case is super. Biedt goede bescherming en heeft een fijne typstand. Ben zeer tevreden met deze case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:51:
Mocht er iemand interesse hebben in een nieuwe marware eco vue case voor de iPad 2, dan moet hij/zij het maar even laten weten. Ik heb deze ontvangen maar heb er 2 ontvangen ipv 1. Indien niemand interesse heeft stuur ik hem retour.

Ik heb hemzelf ook, de case is super. Biedt goede bescherming en heeft een fijne typstand. Ben zeer tevreden met deze case.
PM sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 10:54
Sinds een goede week nu mijn iPad2, heerlijk apparaat, maar merk inderdaad dat er snel een hoes moet komen, want de eerste krasjes zijn al zichtbaar :-(

Nu wil ik graag de volgende cover van Belkin (Slank Folio-etui met geïntegreerde standaard voor iPad 2): http://www.belkin.com/nl/...process?Product_Id=543549

Het probleem is alleen dat op een heleboel sites ik deze cover kan bestellen, maar overal alleen de zwart/blauw of zwart/paars of zwart/rood combinatie. Terwijl ik graag de zwart/donkergrijs combinatie wil hebben. Die bestaat wel, maar het lijkt erop dat geen enkele winkel hem heeft...?

Heeft iemand deze cover, wat zijn de ervaringen, en heeft iemand hem in het zwart/donkergrijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fout gemaakt door persoon zelf, dus ziet er vanaf

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
Kan er iemand iets vertellen over de verschillen tussen een Clear screen protector of een Matte screen protector? Ik merk namelijk dat met name buiten de iPad2 erg spiegelt, waardoor het wellicht fijner is een SP te kiezen die dat wat vermindert...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

cue

ezwizard schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:01:
Kan er iemand iets vertellen over de verschillen tussen een Clear screen protector of een Matte screen protector? Ik merk namelijk dat met name buiten de iPad2 erg spiegelt, waardoor het wellicht fijner is een SP te kiezen die dat wat vermindert...?
Heb ze beide op m'n ipad2 gehad. Als je een matte protector buiten gebruikt is de spiegeling stukken minder. Je zal alleen wel genoegen moeten nemen met een mindere beeldkwaliteit.

Glanzende protector is hetzelfde als scherm zonder protector en zal de spiegeling dus niet verminderen.

Ik heb inmiddels een glimmende variant er opzitten aangezien ik de kwaliteit van het scherm te veel achteruit vond gaan met de matte variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoiLive schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:57:
Ik heb mijn STM Skinny Case binnen.
Ik heb hem besteld op http://www.radtech.us/Pro...ipad-case-with-stand.aspx en een weekje later lag die bij mij thuis.

Eerste indruk is zeer zeer goed. De stof is erg fijn en ik kan geen plekken vinden die eventueel beter hadden gekund. De iPad 2 zit er zeer goed in vast en alles werk zoals het hoort te werken. Hij is zeer dun, maar beschermt genoeg. Ook de uitsparing voor de camera is perfect! En natuurlijk de 'wake on open' werk zoals het hoort.

Groot voordeel is dat de flap, in de 'stand' stand erg stevig is. Als ik hem in 'video mode' heb staan kan ik nog steeds, met gemak, de homeknop in drukken zonder dat die omvalt. Ik kan er zelfs hard tegen aan tikken; hij begint dan wel wel langzaam te wiebelen, maar lang niet zoveel dat hij omvalt. Nu een paar foto's.

Ik kan iedereen deze case aanbevelen. Inclusief verzenden was ik 35 euro kwijt. Het enige min kunt is dat de bovenkant en de onderkant niet helemaal beschermt zijn. Dit komt door de afronding van de iPad (en de uitsparing voor de speaker en dockconnector).

Top Case!
kan je hem ook makkelijk in en uit de hoes halen? Ik zoek namelijk een hoes als ik hem mee neem, maar vind het tijdens een spelletje op de bank spelen wel fijn om hem zo vast te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Net me iCarbon erop gedaan.

Dit is het resultaat:

http://db.tt/oZvV1V5

http://db.tt/EyZCyX8

http://db.tt/WIxfYwv

Krijg alleen de hoekjes niet helemaal perfect,maar over het algemeen ben ik best tevreden met wat het is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardusk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-04-2021
Ziet er netjes uit en hoekjes zijn bijna niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
michieldekker schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:34:
Heb net een berichtje van Miniot gekregen. Komt als het goed is vrijdag de 22e binnen... Ben benieuwd!!
Vertel hier je ervaringen! Ik ben razend benieuwd hoe hij bevalt!

Ik zit vreselijk te twijfelen tussen een Miniot cover of een folio zoals de SwitchEasy Canvas. Ik ga sowieso een full body protector van BodyGuardz op mijn iPad 2 plakken dus ik hoef me geen zorgen te maken over de onbeschermde achterkant. Ik hoop overigens dat hij met die BodyGuardz nog wel goed in de SwitchEasy Canvas past/klikt. Als iemand dat weet hoor ik het ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:39
Kon het echt niet laten. Deze besteld: http://www.dealextreme.co...r-ipad-2-pigs-birds-70731

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Laatst online: 07-07 12:45
Om aantekeningen en werkstukken te maken heb ik een fysiek toetsenbord nodig voor m'n iPad.
Heb namelijk om financiele redenen m'n laptop de deur uit gedaan.

maar nu kan ik niet kiezen:
Zagg mate:
Afbeeldingslocatie: http://i195.photobucket.com/albums/z52/muratos/ipad2case/zaggmate-ipad-2-case-keyboard.jpg
of gewoon een apple bluetooth keyboard:
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/GEARZAP/apple-wireless-keyboard.jpg

Edit:
is voor eerste generatie trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door .Sjoerd op 19-04-2011 23:07 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

.Sjoerd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:06:
Om aantekeningen en werkstukken te maken heb ik een fysiek toetsenbord nodig voor m'n iPad.

Zagg mate:
[afbeelding]
[afbeelding]

Edit:
Gewoon Dock met het toetsenbord nemen of liever : Keyboard Dock, is nog op verschillende plaatsen te koop. Wil wel weten of de iPad2 goed in de keyboard dock staat ...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Die heb ik ook overwogen, maar die is wat onhandiger qua vorm en je kan alleen in portrait modus werken daar mee.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
.Sjoerd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:29:
Die heb ik ook overwogen, maar die is wat onhandiger qua vorm en je kan alleen in portrait modus werken daar mee.
Zelf heb ik wel zo'n Apple iPad Keyboard Dock, maar gebruik hem eerlijk gezegd nauwelijks. Mede doordat je alleen in portrait-modus kunt werken. Ik had achteraf gezien ook beter een gewoon Dock kunnen kopen, want typen gaat ook goed op het on-screen toetsenbord.

Als ik verslagen en dergelijken moet typen dan doe ik dat natuurlijk gewoon op m'n iMac. Als je zo'n Apple Wireless Keyboard koopt, dan moet je er natuurlijk wel een stand bij hebben (bijv. de Griffin A-Frame). Of zoiets dat het net een kleine iMac is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn

Zagg mate:

Ik zou het Apple toetsenbord nemen. Mij lijken die opstaande randen van de Zagg mate behoorlijk vervelend.
Edit: das niet wat ik zou doen trouwens. Ik zou mijn ipad verkopen en een laptop ervoor in de plaats doen.
Ik gebruik door mijn ipad mijn laptop veel minder, maar hij sommige dingen kunnen gewoon niet op een ipad, wat wel op een laptop kan.

[ Voor 20% gewijzigd door timwijn op 20-04-2011 10:06 . Reden: Iets vergeten toe te voegen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
timwijn schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:31:
[...]

Ik zou het Apple toetsenbord nemen. Mij lijken die opstaande randen van de Zagg mate behoorlijk vervelend.
Edit: das niet wat ik zou doen trouwens. Ik zou mijn ipad verkopen en een laptop ervoor in de plaats doen.
Ik gebruik door mijn ipad mijn laptop veel minder, maar hij sommige dingen kunnen gewoon niet op een ipad, wat wel op een laptop kan.
Ik heb ermee kunnen spelen bij een vriend, maar vond het zeker niet ideaal, inderdaad vanwege de opstaande randen. Maar het is maar net hoe je typt. Als je gewend bent je handen neer te kunnen leggen, wordt het lastig, als je je handen hoger houd bij het typen is het geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij gaat dat sowieso wel passen in iedere iPad1 sleeve. De dikte van iPad2 + Smart Cover is ongeveer gelijk aan een iPad1 toch?

Heb hier net mn iPad2 met Smart Cover binnen en moet zeggen dat het wel erg nice is! Wit met babyblauw O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bij mij steekt iPad 2 + Smart Cover hierin:

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetoid.com/wp-content/uploads/2010/06/griffin-elan-ipad-sleeve-packaging.jpg

Zit lekker strak en beschermt hem goed !

http://www.gadgetoid.com/...-ipad-sleeve-case-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024

Zagg mate:

Edit:
bij het apple keyboard kan je bij Dixons.nl nog 20 euro korting ontvangen bij het inleveren van 2000 airmiles, misschien is dat nog interessant. ;)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
vandaag na lang wachten eindelijk mijn Yoobao Slim case binnen gekregen.
Op deze webshop besteld voor ongeveer 27 euro inclusief verzenden.
30 maart besteld, 1 april verzonden(geen grapje) en vandaag, dus bijna 20 dagen later binnen.
Verpakt in een gewone envelope, en een doosje van Yoobao.

Afbeeldingslocatie: http://i358.photobucket.com/albums/oo29/EagleChopper/Ipad2/ipad2%20mini/1_576x432.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i358.photobucket.com/albums/oo29/EagleChopper/Ipad2/ipad2%20mini/5_518x389.jpg

Leer voelt lekker aan, stiksels zijn mooi. iPad zit er goed strak in.
Afbeeldingslocatie: http://i358.photobucket.com/albums/oo29/EagleChopper/Ipad2/ipad2%20mini/3_518x389.jpg

Uitsparingen zijn precies goed, niet groter dan nodig is.
Afbeeldingslocatie: http://i358.photobucket.com/albums/oo29/EagleChopper/Ipad2/ipad2%20mini/8_518x389.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i358.photobucket.com/albums/oo29/EagleChopper/Ipad2/ipad2%20mini/7_518x389.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i358.photobucket.com/albums/oo29/EagleChopper/Ipad2/ipad2%20mini/6_518x389.jpg

Ik weet nog niet of ik de sleep/wake functie zo fijn vind.
als je de "deksel" oplicht en de magneet is zon 2 a 3cm van de ipad af gaat hij aan.
ik weet niet of er een optie voor is, maar nu komt hij dan direct op het springboard, dus niet eerst slide to unlock. Nog een nadeel, maar dat licht denk ik aan deze case, als je de flap helemaal plat naar achter klapt, dan komt de magneet aan de achterkant van waar hij zit normaal zit, dan gaat hij in slaapstand. Je kan hem dan uiteraard wel via de normale manier unlocken maar echt handig is dit niet.

Voor 27 euro vind ik dit een prima case, erg licht en lekker strak eromheen waardoor de dunheid van de iPad erg mooi uitkomt.

Meer Foto's in groter formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
timwijn schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:31:
[...]

Nou had ik dus mijn laptop verkocht om financiele redenen. En voor een relatief klein bedrag kan ik dus met mn ipad het zelfde gaan doen. Numbers, pages en keynote en een tobo en klaar is kees. Tevens heb ik ook nog een goeie desktop dus ipad wordt niet bepaald hoofd apparaat. Meer voor aantekeningen en concepts maken die ik op de vaste pc verwerk.

Die opstaande randen van de zaggmate maken me niet veel uit. Heb reviews gelezen dat die niet echt hinderen. T gaat me meer om de aanslag en om dat ik tien vingers blind wil typen. Ik heb al een hoesje met stand dus in dat opzicht kan zon gewoon wireless keyboard ook.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
.Sjoerd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:40:
[...]

Nou had ik dus mijn laptop verkocht om financiele redenen. En voor een relatief klein bedrag kan ik dus met mn ipad het zelfde gaan doen. Numbers, pages en keynote en een tobo en klaar is kees. Tevens heb ik ook nog een goeie desktop dus ipad wordt niet bepaald hoofd apparaat. Meer voor aantekeningen en concepts maken die ik op de vaste pc verwerk.

Die opstaande randen van de zaggmate maken me niet veel uit. Heb reviews gelezen dat die niet echt hinderen. T gaat me meer om de aanslag en om dat ik tien vingers blind wil typen. Ik heb al een hoesje met stand dus in dat opzicht kan zon gewoon wireless keyboard ook.
Ah in dat geval. Dacht al, ga je nou je ipad als hoofdapparaat gebruiken!? Maar waar jij hem voor beschrijft, lijkt me prima dan inderdaad. Ik blijf bij de apple keyboard als advies, maar daar zit ook in, dat ik die echt veel mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Gisteren mijn rode leren smartcover ontvangen. (2 weken op gewacht) had in de tussentijd een grijze smartcover gekocht.
de buitenzijde (van beide SC's)
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/fnh283.jpg
de binnenzijde (van beide SC's)
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2d8jsb9.jpg
de grijze is niet te koop, maar mocht iemand interesse hebben... dan denk ik erover na :P (doe er waarschijnlijk nu niets meer mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
ben voor de apple wireless gegaan. bij de lokale icentre XXL hadden ze ook de zagg, was niet bepaald onder de indruk. heb mezelf nu ook €30 bespaart en ik moet zeggen dat het ding nog eens verrekte lekker typt ook...
't ziet er alleen zo raar uit, een gewoon mac toetsenbord met een ipad. De zagg was absoluut een elegantere oplossing geweest, meer een geheel dan twee losse dingen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:35
oew heb ook witte ipad, die rode smartcover ziet er wel heel hip uit!
*denkt na*

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

.Sjoerd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:50:
ben voor de apple wireless gegaan. bij de lokale icentre XXL hadden ze ook de zagg, was niet bepaald onder de indruk. heb mezelf nu ook €30 bespaart en ik moet zeggen dat het ding nog eens verrekte lekker typt ook...
't ziet er alleen zo raar uit, een gewoon mac toetsenbord met een ipad. De zagg was absoluut een elegantere oplossing geweest, meer een geheel dan twee losse dingen.
nog een tip voor de mensen die een BT apple toetsenbord willen.
genoeg mensen die bijv. een iMac aanschaffen en hem niet gebruiken (zie oa marktplaats).
kan je toch wel 20 euro schelen.

heb ook deze besteld
http://www.focalprice.com...Cover_for_iPad_2_Red.html
een backcase met zo te zien een uitsparing voor het scharniertje van de Smartcover.

nu maar hopen dat hij goed/mooi aansluit en dat het dezelfde kleur rood is als m'n smartcover. (maar goed voor 6,26 USD kan je ook niet echt misspringen)

zat ook te denken aan de BookBack van dodocase (sticker) met rode letters :D. Stond al op het punt hem te betalen totdat er 10 USD verzendkosten bij kwam...(wel te doen, maar toch maar even mijn omgeving langsgaan of er meer geïnteresseerd zijn)

[ Voor 31% gewijzigd door randje op 20-04-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

Ah, ik kreeg net te horen dat mijn silicone ebay cover (5 dollar ofzo) en mn neplederen coverstand met bluetooth toetsenbord (ook van ebay, 35 dollar) binnen is gekomen bij mn ouders. Na het weekend dus een klein verslagje hier

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-08 15:34
iksander schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:30:
Hoelang duurt het voordat je van icarbons.com wat binnen krijgt?
Weet iemand dit?
Heb 8 april een order geplaatst voor een witte achterkant.
Ongeveer 9 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Bosmonster schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:48:
[...]

Volgens mij gaat dat sowieso wel passen in iedere iPad1 sleeve. De dikte van iPad2 + Smart Cover is ongeveer gelijk aan een iPad1 toch?

Heb hier net mn iPad2 met Smart Cover binnen en moet zeggen dat het wel erg nice is! Wit met babyblauw O+
Even voor je opgemeten.
Inclusief smartcover ongeveer 10,5mm, de ipad1 is 13,4mm.

Gewicht ipad2 kaal 601gr, met 3M sticker op de achterkant 610gr en met smartcover 748gr.
Zwaarder dan een ipad1 dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Sinned123 op 20-04-2011 22:57 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Sinned123 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:49:
[...]

Even voor je opgemeten.

Gewicht ipad2 kaal 601gr, met 3M sticker op de achterkant 610gr en met smartcover 748gr.
moet je wel de vergelijking eerlijk maken en een cover of iets dergelijks voor de iPad1 erbij rekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:28
Weet iemand of de Cocoon Harlem ergens in de buurt te verkrijgen is (NL/BE/UK/...)? Die lijkt mij namelijk ideaal om de iPad 2 mee rond te dragen:

http://www.cocooninnovati...hp?cat_id=&product_id=192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
randje schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:25:
[...]

moet je wel de vergelijking eerlijk maken en een cover of iets dergelijks voor de iPad1 erbij rekenen :P
Ik zou graag willen, maar de ipad1 heb ik niet meer ;)
Voor de meeste covers van de ipad1 komt er iets van 300gr bij en 4a5mm aan dikte.
Maar dat is allemaal gemiddeld.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Sinned123 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:49:
[...]

Even voor je opgemeten.

Ik plak geen stickers op mn iPad. Maar goed, gewicht boeit sowieso niet echt lijkt me.
Tomv.d.linden schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:22:
Ik weet nog niet of ik de sleep/wake functie zo fijn vind.
als je de "deksel" oplicht en de magneet is zon 2 a 3cm van de ipad af gaat hij aan.
ik weet niet of er een optie voor is, maar nu komt hij dan direct op het springboard, dus niet eerst slide to unlock. Nog een nadeel, maar dat licht denk ik aan deze case, als je de flap helemaal plat naar achter klapt, dan komt de magneet aan de achterkant van waar hij zit normaal zit, dan gaat hij in slaapstand. Je kan hem dan uiteraard wel via de normale manier unlocken maar echt handig is dit niet.
Waarom zou je na de auto-unlock hem nog een keer handmatig willen unlocken :? Ik vind het juist wel relax dat ik hem gewoon open kan klappen en gebruiken ipv 2 handelingen (activeren, unlocken). Een van de beste verbeteringen!

Dat laatste is wel een redelijk kwalijke zaak overigens.

Ik vind de kleur van het leer overigens niet te pruimen, maar dat zal wel persoonlijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
Bosmonster schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:56:
[...]

Waarom zou je na de auto-unlock hem nog een keer handmatig willen unlocken :? Ik vind het juist wel relax dat ik hem gewoon open kan klappen en gebruiken ipv 2 handelingen (activeren, unlocken). Een van de beste verbeteringen!

Dat laatste is wel een redelijk kwalijke zaak overigens.

Ik vind de kleur van het leer overigens niet te pruimen, maar dat zal wel persoonlijk zijn :P
Ja was ff wennen maar je hebt inderdaad gelijk, is veel fijner zo.
Op de fotos valt de kleur niet zo mooi uit inderdaad maar dat ligt aan mij foto's.
Het is echt bruin, niet oranje/rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Heb na alle lyrische reviews ook maar een SwitchEasy Canvas gekocht voor mijn iPad 2. €52 inclusief verzenden via Appelhoes.

Afbeeldingslocatie: http://www.dressmymac.nl/images/D/SwitchEasy_Canvas_iPad2_stand1.jpg

De zwarte versie (twijfelde nog wat tussen charcoal of zwart..)

[ Voor 7% gewijzigd door kellhus op 21-04-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:14
Heb een sena case uit de VS laten komen, krijg ik nu net een brief van de douane dat ik nog even 16 euro moet betalen. Had hier niet op gerekend, koop nooit iets in de VS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
Vandaag de Ozaki iCoat Notebook terug naar de MM gebracht. Mooie case, maar dat wit wordt wel erg snel vies en ik heb geen zin om de heel tijd te poetsen.

Nu heb ik de Yoobao case (bruin) besteld, nadat ik allemaal positieve recensies heb gelezen over versie 2 van de case. Bij Obostore (winkel via een andere tweaker gevonden) kan je de nieuwe versie van Yoobao slim case bestellen (http://www.obostore.com/y...e-ipad-2-p-808-c-119.html) en als je de code "Easter" gebruikt, dan krijg je ook nog eens 25% korting. De case is dan inclusief kortingen en verzending €20! Doe je voordeel ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
pipo01 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:08:
Vandaag de Ozaki iCoat Notebook terug naar de MM gebracht. Mooie case, maar dat wit wordt wel erg snel vies en ik heb geen zin om de heel tijd te poetsen.

Nu heb ik de Yoobao case (bruin) besteld, nadat ik allemaal positieve recensies heb gelezen over versie 2 van de case. Bij Obostore (winkel via een andere tweaker gevonden) kan je de nieuwe versie van Yoobao slim case bestellen (http://www.obostore.com/y...e-ipad-2-p-808-c-119.html) en als je de code "Easter" gebruikt, dan krijg je ook nog eens 25% korting. De case is dan inclusief kortingen en verzending €20! Doe je voordeel ermee :)
Die case lijkt me ook wel wat voor mijn iPad 1. ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 42 Laatste