Na aandringen heb ik het ontwerp van mijn setje steuntjes aangepast, ik vond het eigenlijk ook een beetje te simpel 

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik kan je wel vertellen dat de voorkant redelijk stug is. Kwaliteit is zeer goedAtlas schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:37:
[...]
Die ziet er goed uit!
Enige wat ik niet kan vinden of deze case ook aan de voorkant een stuk hard plastig in de hoes heeft?
De achterkant van de iPad kan me een stuk minder boeien dan de voorkant. Ik heb liever een stuk metaal/ plastic in de voorflap dan in de achterkant.
Hoe zit dat met deze hoes?
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Gegroet!
Smart over is perfect, zit heel goed vast. Tot nu toe erg tevreden. Enige vervelende tot nu toe vind ik, dat die flap soms irritant is als je ant ipad-en bent.Decennia schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:30:
De Smartcover is toch ook gewoon naar achter te klappen als je hem gebruikt ? Vond dat niet super duidelijk. Valt hij er btw snel af (dus dat je hem iets schuin houd en dat de smartcover openvalt.) en zit er veel verschil qua stevigheid en kwaliteit tussen de poly en lederen ?
Wat mij betreft haal je 'm gewoon eraf als je 'm niet opvouwt en van plan bent je ipad meer dan 5 minuten te gebruiken...joffrey19 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:21:
[...]
Smart over is perfect, zit heel goed vast. Tot nu toe erg tevreden. Enige vervelende tot nu toe vind ik, dat die flap soms irritant is als je ant ipad-en bent.
[ Voor 23% gewijzigd door Xeanor op 15-04-2011 00:44 ]
Hoezo dat, kan je em niet naar achter klappen zodat hij daar vast blijft zitten door de magneten, dan kan je hem toch normaal vasthouden ?Xeanor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:43:
[...]
Wat mij betreft haal je 'm gewoon eraf als je 'm niet opvouwt en van plan bent je ipad meer dan 5 minuten te gebruiken...
Heeft ook geen nut om 'm maar wat te laten hangen en het briljante eraan is juist hoe makkelijk het eraf is te halen en weer erop te doen. Volgens mij halen sommigen hier 'm er bijna nooit af, hadden er net zo goed schroeven in kunnen zitten
Gegroet!
YouTube: The iPad not-so-smart coverDecennia schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:46:
[...]
Hoezo dat, kan je em niet naar achter klappen zodat hij daar vast blijft zitten door de magneten, dan kan je hem toch normaal vasthouden ?
[ Voor 5% gewijzigd door Xeanor op 15-04-2011 00:53 ]
Maar als ik het zo zie moet je hem er dus steeds afhalen, word dat niet irritant etc ?Xeanor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:53:
[...]
YouTube: The iPad not-so-smart cover
Hoef ik niks uit te leggen
Als je 'm niet opvouwt, gewoon eraf halen.
[ Voor 18% gewijzigd door Decennia op 15-04-2011 01:09 ]
Gegroet!
Als die op de bank zit en hem wil gebruiken om te typen, dan zie je precies de reden waarom ik een andere (geweldige!) case heb gekozenXeanor schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:53:
[...]
YouTube: The iPad not-so-smart cover
Hoef ik niks uit te leggen
Als je 'm niet opvouwt, gewoon eraf halen.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 10:56 . Reden: kleine toevoeging gedaan ]
hmm deze is intressant!Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:01:
[...]
Dan heb je niet goed gezocht, dit is momenteel de beste iPad 2 case beschikbaar op de markt. Het komt zelfs met een gratis screen-protector.
SwitchEasy Canvas for iPad 2
[video]
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van het kastje naar de muur lopen...
Niemand heeft er nog een ontvangen, en zal nog even duren voor de eerste reviews opduiken,Pixelz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:55:
Heeft iemand al ervaring met de Miniot cover? Ik kan alleen maar berichten vinden die zeggen hoe mooi de cover eruit ziet en hoe bijzonder het is dat hij van hout is, maar geen enkele test of review.
Verwijderd
Hier ben ik het volledig mee eens. Heb deze hoes nu ook al een aantal dagen, om precies te zijn vanaf dinsdag. De hoes bevalt prima, echter idd afwachten hoe het is over een paar weken. Ik merk wel dat de zijkant al slapper wordt doordat het natuurlijk pu leer is. Ik heb ook de marware eco vue case, en als iemand hier interesse in heeft kan ie zich even melden, is geïmporteerd uit Amerika.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:07:
Gisteren, een dag na mijn iPad2, mijn hoesje binnengekregen van Dealextreme.
Het is mijn eerste iPad, dus ook mijn eerste hoes.
Verhaal.......
Deze heb ik voor de Ipad 1. Met een zwart/wit hout/kurk motief. Kost € 39,95 bij Saturn. (dinsdag gekocht)pipo01 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:27:
Weet iemand wat kwaliteit de Ozaki iCoat Notebook (€60 bij de Media Markt) is? Via google kan er zeer weinig erover vinden, behalve over de Ozaki iCoat Versatile (die ik weer helemaal niks vind).
Linkje van de Notebook versie: http://www.ozaki.us/en/2011/ic893_icoatnotebook/
Een witte case, zijn er opvallend weinig van, en eentje waarbij een stylus is bijgesloten. Prijs is wel wat aan de hogere kant. Daarnaast weet ik niet of het magneetjes heeft voor de wake/sleep functie (waarschijnlijk niet aangezien ik er niks op de verpakking of de website over kan vinden).
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Decennia op 15-04-2011 19:51 ]
Gegroet!
Ontevreden reviewer: YouTube: iPad 2 case review: Griffin Elan Folio Slim - UPDATETabbo12 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:14:
Ik heb sinds kort de Griffin Elan Folio Slim en ben er tevreden over.
[afbeelding]
Mis wel de sleep/wake functie.
PSN: djmurcielago
Dat is wel heel erg. Hopelijk voor de kopers is dit slechts een incident.Pixelz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:53:
[...]
Ontevreden reviewer: YouTube: iPad 2 case review: Griffin Elan Folio Slim - UPDATE
Kwaliteit is inderdaad niet helemaal super. Maar hij biedt goede bescherming zonder veel dikker te maken.Pixelz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:53:
[...]
Ontevreden reviewer: YouTube: iPad 2 case review: Griffin Elan Folio Slim - UPDATE
[ Voor 23% gewijzigd door Tabbo12 op 16-04-2011 20:46 ]
Die bookstand heb ik ook voor mijn oude iPad en die beviel me zeer goed, afgezien van de vuilgevoeligheid, omdat de buitenkant suède achtig is.CoiLive schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:04:
Aangezien ik nog steeds geen case kan vinden die doet wat ik wil heb ik een vraag over de smart over:
Als je hem gebruik om op te typen (even driehoekje maken dus) en je gaat ermee op de bank zitten, blijft dat driehoekje dan goed zitten als je de iPad schuin op je schoot hebt? Ook als je een beetje heen en weer beweegt?
Ik had eerder namelijk (voor de iPad 1) een case van Macally, en die beviel heel erg goed, namelijk:
Het liefste zou ik een case willen hebben als deze (dun, licht) waar je je iPad in kan klikken (dus niet erin schuiven zoals bij de Apple iPad 1 case), met een grote flap (dus geen driehoekje) die als steun gebruikt kan worden en waar een magneet in zit op de iPad automatisch te unlocken.
Macally heeft wel een nieuwe case voor de iPad 2, maar deze gebruikt helaas het driehoekje. Vooral de magneet zie ik toch wel als een heel erg handige feature
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Full body heb ik geen ervaring mee. Alleen met de front. Je moet die vloeistof goed aanbrengen en veel ook en ook goed op je handen, en dan proberen de onder kant van de sticker niet aanraken met de vingers anders zou je vingervlekken aan de binnenkant kunnen krijgen. Wees niet bang met het aanbrengen van de vloeistof. Aanbrengen goedleggen en daarna met met het kaartje de vloeistof en de bubbels wegschuiven. Daarna goed laten drogen, pas na 10/12 uur kan je zien of het resultaat een beetje goed is. ik ben er heel blij mee, mn. Dochter gebruikt de ipad ook en is er net zo voorzichtig mee als ik.Murcielago schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:55:
Bestelling geplaatst voor een BodyGuardz iPad 2 Full Body bij Appelhoes.
Heb deze woensdag avond besteld, donderdag avond is ie verzonden, vrijdagavond in huis gekregen.
Straks maar even prutsen met dat ding, het lijkt me echt veel werk om het helemaal goed te krijgen.
Heeft iemand misschien tips?
Burp
Verwijderd
Dat is idd wel een mooie case, zou graag willen weten of die in een Colcasac past ...Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 17:24:
weet iemand of je deze ook in NL kan bestellen?:
http://www.speckproducts....wrap-ipad-case-black.html
ik wil hem namelijk graag voor mn verjaardag, maar ik weet niet of ooms het goed vind iets uit het buitenland te bestellen.(ik liever ook niet hoor.)
op dit forum zag ik een keer een STM Skinny Case voorbij komen. lijkt jullie die beter?
heeft iemand misschien ook nog een goed idee voor vervoer voor mn iPad? niet de duur graag. Ik zag wel een keertje iets van bagjacks op dit forum voorkomen, maar dat vin d ik weer te duur.
btw: ik heb een iPad 2.
tips altijd welkom
Gegroet!
Waarom wil je en een case en een colcasac? Een van de twee is toch genoeg. En als je persee dubbelop wil, neem je toch gewoon silicone cover?Decennia schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:14:
[...]
Dat is idd wel een mooie case, zou graag willen weten of die in een Colcasac past ...
Extra bescherming is nooit mis, ik ben er ook nog niet uit om de colcasac met Smartcover te nemen vanwegen de achterkant van de iPad.Tomv.d.linden schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:20:
[...]
Waarom wil je en een case en een colcasac? Een van de twee is toch genoeg. En als je persee dubbelop wil, neem je toch gewoon silicone cover?
[ Voor 20% gewijzigd door Decennia op 17-04-2011 22:05 ]
Gegroet!
25 euro vind ik nogal een hoop geld voor zo'n case. Voor mijn iPad 1 heb ik bijna exact dezelfde (bij Amac) voor 1 euro kunnen kopen. Hij was overigens normaal 19 euro.MG-studios schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:52:
Iemand ervaring met de Cool Bananas BulletProof hardcover case voor de iPad 2?
[ Voor 17% gewijzigd door syltheboy op 17-04-2011 22:34 ]
Verwijderd
Heb deze ook, moet wel zeggen dat er veel stof blijft plakken aan de case.STIMPPYYY schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:06:
Heb deze voor mijn iPad 2 echt heel erg fijn. Licht, soepel en stevig.
http://www.dealextreme.co...se-for-ipad-2-black-53863
Merk / type ?syltheboy schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:31:
[...]
25 euro vind ik nogal een hoop geld voor zo'n case. Voor mijn iPad 1 heb ik bijna exact dezelfde (bij Amac) voor 1 euro kunnen kopen...
Verwijderd
Volgens mij kom je dan bij een colcasac uit toch? Hoor daar veel positieve verhalen over in dit forum.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:25:
Ik ben op zoek naar een goede iPad2 sleeve waar een iPad2 + smartcover in kan.
Heeft iemand een idee?
Absoluut de ColcaSac, past perfect.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:25:
Heeft iemand een idee?
Automatiseren kun je leren
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Dat zijn inderdaad mooie Sleeves, maar ik zoek eigenlijk eentje die met een rits dicht te maken is. (ben namelijk veel op reis)
Maar is klittenband dan niet voldoende? Ik kan hem gerust op de kop vast houden zonder dat die er uit vakt. Met een rits heb je denk ik wel meer kans op beschadigingen. Misschien is dit wat voor jeVerwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:18:
[...]
Dat zijn inderdaad mooie Sleeves, maar ik zoek eigenlijk eentje die met een rits dicht te maken is. (ben namelijk veel op reis)
Verwijderd
Je hebt toch gelijk denk ik.. Ik ga de colcasac direct bestellen!Steeefie schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:20:
[...]
Maar is klittenband dan niet voldoende? Ik kan hem gerust op de kop vast houden zonder dat die er uit vakt. Met een rits heb je denk ik wel meer kans op beschadigingen. Misschien is dit wat voor je
[ Voor 22% gewijzigd door Decennia op 18-04-2011 18:41 ]
Gegroet!
Ik las dat ook op de site ik heb er eigenlijk geen last van.cue schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:07:
[...]
Heb deze ook, moet wel zeggen dat er veel stof blijft plakken aan de case.
http://www.xgearlive.com/...nap-case-for-apple-ipad-2Decennia schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:39:
Is het wel verstandig om een colcasac en smartcover te nemen ivm de achterkant, of staat de iPad ook gewoon stevig als je hem op de colcasac plaatst ? Of kan ik dan beter een Colcasac, Smartcover en deze nemen : http://www.enkigear.com/
En dat past bij elkaar gewoon in een Colcasac? Dat zou perfect zijn. Vind de Enkigear toch mooier, geen tekst op de hoes zelf en een gratis neopreen hoes erbij.Tomv.d.linden schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:34:
[...]
http://www.xgearlive.com/...nap-case-for-apple-ipad-2
Deze is ook wel geschikt daarvoor.
Gegroet!
Heb geen colcasac en ook geen smart cover en die hoes dus dat durf ik niet te beloven, moet je ff opmde maten letten, diktes enzo. Weet niet hoeveel speling die colcasac heeft?Decennia schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:39:
[...]
En dat past bij elkaar gewoon in een Colcasac? Dat zou perfect zijn. Vind de Enkigear toch mooier, geen tekst op de hoes zelf en een gratis neopreen hoes erbij.
Ik denk dat het gaat passen, als ik de ipad met smartcover in de Colcasac doe en hem goed strak trek, heb ik ongeveer een duimdikte over. Lijkt me meer dan voldoende.Tomv.d.linden schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:43:
[...]
Heb geen colcasac en ook geen smart cover en die hoes dus dat durf ik niet te beloven, moet je ff opmde maten letten, diktes enzo. Weet niet hoeveel speling die colcasac heeft?
Bedankt, ga ik die vandeweek bestellen. Ik laat van me horen met fotos etc, wss volgende maand als ik mijn ipad hebSteeefie schreef op maandag 18 april 2011 @ 20:17:
[...]
Ik denk dat het gaat passen, als ik de ipad met smartcover in de Colcasac doe en hem goed strak trek, heb ik ongeveer een duimdikte over. Lijkt me meer dan voldoende.
Ik heb de ipad wel op de ipad liggen (in de lage stand) maar op de colcasac neer zetten dat is geen goed idee. Dan wiebelt die mij te veel en ben ik bang dat die omvalt. Dus ik zou, wanneer je echt een bescherming wil voor de achterkant, die plastic hoes enchanger bestellen.
Laat het even weten wanneer die binnen is en hoe die bevalt, misschien is het voor mij ook nog wel de overweging waard.
Gegroet!
Kleine update voor de fans van deze case.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:01:
[...]
Dan heb je niet goed gezocht, dit is momenteel de beste iPad 2 case beschikbaar op de markt. Het komt zelfs met een gratis screen-protector.
SwitchEasy Canvas for iPad 2
<hoop foto's weggehaald>
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Dat is inderdaad ook een prachtige case, inclusief wake on and off en een goede sluiten *Begint weer te twijfelen*Centaur schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:16:
[...]
Kleine update voor de fans van deze case.
Ik kreeg vandaag een mail van Appelhoes dat de 'SwitchEasy Canvas for iPad 2' vanaf vandaag gepreorderd kan worden. Ze leveren hem vanaf volgende week vrijdag (29 April). Was met verzenden een kleine 50 euro kwijt.
Aangezien dit op het eerste gezicht de case is waar ik al weken naar op zoek ben, heb ik die uiteraard gelijk gepreorderd.
[ Voor 22% gewijzigd door Decennia op 18-04-2011 22:21 ]
Gegroet!
In de eerste video review van de post waar ik eerder een quote van had, heb ik dit gevonden in de comments:Decennia schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:04:
[...]
Dat is inderdaad ook een prachtige case, inclusief wake on and off en een goede sluiten *Begint weer te twijfelen*
Een punt wat me opvalt is dat er geen typing stand op de site getoond wordt, is dit wel mogelijk door hem tegen het sluitingsclipje aan te zetten ?
Er zitten btw ook 2 dock beschermers, 2 jack beschermers en een microfibre hoesje bij, dit gaat hem worden denk ik, wat eleganter en beter beschermd dan een smartcover met random enkigear hoes en een sleeve ...
Dit is de foto waar hij het over heeft : http://twitpic.com/4k2c5uTYPING POSITION: Just wanted to let my viewers here know, I completely MISSED filming the typing position. Never happened before, so I apologize. I suppose I had a brain fart =( Anyway, please goto the description of this video as I put in a picture of the typing position there. Long story short: The flap folds around the back in a triangle and works fantastic. Very stable. Perfect angle for typing
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Haters everywhere but I don’t really care
Vind hem er wel netjes uitzien, jammer dat hij aan alle kanten zo open is..iwan_app schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 07:16:
Wat vinden jullie van deze hoes:
http://www.global.nl/Prod...50-634372477256583631.jpg
Verwijderd
PM sentVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:51:
Mocht er iemand interesse hebben in een nieuwe marware eco vue case voor de iPad 2, dan moet hij/zij het maar even laten weten. Ik heb deze ontvangen maar heb er 2 ontvangen ipv 1. Indien niemand interesse heeft stuur ik hem retour.
Ik heb hemzelf ook, de case is super. Biedt goede bescherming en heeft een fijne typstand. Ben zeer tevreden met deze case.
Verwijderd
Fout gemaakt door persoon zelf, dus ziet er vanaf
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 12:59 ]
Heb ze beide op m'n ipad2 gehad. Als je een matte protector buiten gebruikt is de spiegeling stukken minder. Je zal alleen wel genoegen moeten nemen met een mindere beeldkwaliteit.ezwizard schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:01:
Kan er iemand iets vertellen over de verschillen tussen een Clear screen protector of een Matte screen protector? Ik merk namelijk dat met name buiten de iPad2 erg spiegelt, waardoor het wellicht fijner is een SP te kiezen die dat wat vermindert...?
Verwijderd
kan je hem ook makkelijk in en uit de hoes halen? Ik zoek namelijk een hoes als ik hem mee neem, maar vind het tijdens een spelletje op de bank spelen wel fijn om hem zo vast te kunnen houden.CoiLive schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:57:
Ik heb mijn STM Skinny Case binnen.
Ik heb hem besteld op http://www.radtech.us/Pro...ipad-case-with-stand.aspx en een weekje later lag die bij mij thuis.
Eerste indruk is zeer zeer goed. De stof is erg fijn en ik kan geen plekken vinden die eventueel beter hadden gekund. De iPad 2 zit er zeer goed in vast en alles werk zoals het hoort te werken. Hij is zeer dun, maar beschermt genoeg. Ook de uitsparing voor de camera is perfect! En natuurlijk de 'wake on open' werk zoals het hoort.
Groot voordeel is dat de flap, in de 'stand' stand erg stevig is. Als ik hem in 'video mode' heb staan kan ik nog steeds, met gemak, de homeknop in drukken zonder dat die omvalt. Ik kan er zelfs hard tegen aan tikken; hij begint dan wel wel langzaam te wiebelen, maar lang niet zoveel dat hij omvalt. Nu een paar foto's.
Ik kan iedereen deze case aanbevelen. Inclusief verzenden was ik 35 euro kwijt. Het enige min kunt is dat de bovenkant en de onderkant niet helemaal beschermt zijn. Dit komt door de afronding van de iPad (en de uitsparing voor de speaker en dockconnector).
Top Case!
Vertel hier je ervaringen! Ik ben razend benieuwd hoe hij bevalt!michieldekker schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:34:
Heb net een berichtje van Miniot gekregen. Komt als het goed is vrijdag de 22e binnen... Ben benieuwd!!
[ Voor 4% gewijzigd door .Sjoerd op 19-04-2011 23:07 ]
Gewoon Dock met het toetsenbord nemen of liever : Keyboard Dock, is nog op verschillende plaatsen te koop. Wil wel weten of de iPad2 goed in de keyboard dock staat ....Sjoerd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:06:
Om aantekeningen en werkstukken te maken heb ik een fysiek toetsenbord nodig voor m'n iPad.
Heb namelijk om financiele redenen m'n laptop de deur uit gedaan.
maar nu kan ik niet kiezen:
Zagg mate:
[afbeelding]
of gewoon een apple bluetooth keyboard:
[afbeelding]
Edit:
is voor eerste generatie trouwens
Gegroet!
Zelf heb ik wel zo'n Apple iPad Keyboard Dock, maar gebruik hem eerlijk gezegd nauwelijks. Mede doordat je alleen in portrait-modus kunt werken. Ik had achteraf gezien ook beter een gewoon Dock kunnen kopen, want typen gaat ook goed op het on-screen toetsenbord..Sjoerd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:29:
Die heb ik ook overwogen, maar die is wat onhandiger qua vorm en je kan alleen in portrait modus werken daar mee.
Ik zou het Apple toetsenbord nemen. Mij lijken die opstaande randen van de Zagg mate behoorlijk vervelend..Sjoerd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:06:
Om aantekeningen en werkstukken te maken heb ik een fysiek toetsenbord nodig voor m'n iPad.
Zagg mate:
[ Voor 20% gewijzigd door timwijn op 20-04-2011 10:06 . Reden: Iets vergeten toe te voegen. ]
Ik heb ermee kunnen spelen bij een vriend, maar vond het zeker niet ideaal, inderdaad vanwege de opstaande randen. Maar het is maar net hoe je typt. Als je gewend bent je handen neer te kunnen leggen, wordt het lastig, als je je handen hoger houd bij het typen is het geen probleem...timwijn schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:31:
[...]
Ik zou het Apple toetsenbord nemen. Mij lijken die opstaande randen van de Zagg mate behoorlijk vervelend.
Edit: das niet wat ik zou doen trouwens. Ik zou mijn ipad verkopen en een laptop ervoor in de plaats doen.
Ik gebruik door mijn ipad mijn laptop veel minder, maar hij sommige dingen kunnen gewoon niet op een ipad, wat wel op een laptop kan.
Volgens mij gaat dat sowieso wel passen in iedere iPad1 sleeve. De dikte van iPad2 + Smart Cover is ongeveer gelijk aan een iPad1 toch?Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:25:
Heeft iemand een idee?
bij het apple keyboard kan je bij Dixons.nl nog 20 euro korting ontvangen bij het inleveren van 2000 airmiles, misschien is dat nog interessant..Sjoerd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 23:06:
Zagg mate:
Edit:
is voor eerste generatie trouwens
The difference between men and boys is the size of their toys
Nou had ik dus mijn laptop verkocht om financiele redenen. En voor een relatief klein bedrag kan ik dus met mn ipad het zelfde gaan doen. Numbers, pages en keynote en een tobo en klaar is kees. Tevens heb ik ook nog een goeie desktop dus ipad wordt niet bepaald hoofd apparaat. Meer voor aantekeningen en concepts maken die ik op de vaste pc verwerk.timwijn schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:31:
[...]
Ik zou het Apple toetsenbord nemen. Mij lijken die opstaande randen van de Zagg mate behoorlijk vervelend.
Edit: das niet wat ik zou doen trouwens. Ik zou mijn ipad verkopen en een laptop ervoor in de plaats doen.
Ik gebruik door mijn ipad mijn laptop veel minder, maar hij sommige dingen kunnen gewoon niet op een ipad, wat wel op een laptop kan.
Ah in dat geval. Dacht al, ga je nou je ipad als hoofdapparaat gebruiken!? Maar waar jij hem voor beschrijft, lijkt me prima dan inderdaad. Ik blijf bij de apple keyboard als advies, maar daar zit ook in, dat ik die echt veel mooier vind..Sjoerd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:40:
[...]
Nou had ik dus mijn laptop verkocht om financiele redenen. En voor een relatief klein bedrag kan ik dus met mn ipad het zelfde gaan doen. Numbers, pages en keynote en een tobo en klaar is kees. Tevens heb ik ook nog een goeie desktop dus ipad wordt niet bepaald hoofd apparaat. Meer voor aantekeningen en concepts maken die ik op de vaste pc verwerk.
Die opstaande randen van de zaggmate maken me niet veel uit. Heb reviews gelezen dat die niet echt hinderen. T gaat me meer om de aanslag en om dat ik tien vingers blind wil typen. Ik heb al een hoesje met stand dus in dat opzicht kan zon gewoon wireless keyboard ook.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
nog een tip voor de mensen die een BT apple toetsenbord willen..Sjoerd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:50:
ben voor de apple wireless gegaan. bij de lokale icentre XXL hadden ze ook de zagg, was niet bepaald onder de indruk. heb mezelf nu ook €30 bespaart en ik moet zeggen dat het ding nog eens verrekte lekker typt ook...
't ziet er alleen zo raar uit, een gewoon mac toetsenbord met een ipad. De zagg was absoluut een elegantere oplossing geweest, meer een geheel dan twee losse dingen.
[ Voor 31% gewijzigd door randje op 20-04-2011 18:18 ]
Vaak bu'j te bang!
Ongeveer 9 dagen..iksander schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:30:
Hoelang duurt het voordat je van icarbons.com wat binnen krijgt?
Weet iemand dit?
Heb 8 april een order geplaatst voor een witte achterkant.
Even voor je opgemeten.Bosmonster schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:48:
[...]
Volgens mij gaat dat sowieso wel passen in iedere iPad1 sleeve. De dikte van iPad2 + Smart Cover is ongeveer gelijk aan een iPad1 toch?
Heb hier net mn iPad2 met Smart Cover binnen en moet zeggen dat het wel erg nice is! Wit met babyblauw
[ Voor 11% gewijzigd door Sinned123 op 20-04-2011 22:57 ]
moet je wel de vergelijking eerlijk maken en een cover of iets dergelijks voor de iPad1 erbij rekenenSinned123 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:49:
[...]
Even voor je opgemeten.
Inclusief smartcover ongeveer 10,5mm, de ipad1 is 13,4mm.
Gewicht ipad2 kaal 601gr, met 3M sticker op de achterkant 610gr en met smartcover 748gr.
Zwaarder dan een ipad1 dus.
Ik zou graag willen, maar de ipad1 heb ik niet meerrandje schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:25:
[...]
moet je wel de vergelijking eerlijk maken en een cover of iets dergelijks voor de iPad1 erbij rekenen
Ik plak geen stickers op mn iPad. Maar goed, gewicht boeit sowieso niet echt lijkt me.Sinned123 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:49:
[...]
Even voor je opgemeten.
Inclusief smartcover ongeveer 10,5mm, de ipad1 is 13,4mm.
Gewicht ipad2 kaal 601gr, met 3M sticker op de achterkant 610gr en met smartcover 748gr.
Zwaarder dan een ipad1 dus.
Waarom zou je na de auto-unlock hem nog een keer handmatig willen unlockenTomv.d.linden schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:22:
Ik weet nog niet of ik de sleep/wake functie zo fijn vind.
als je de "deksel" oplicht en de magneet is zon 2 a 3cm van de ipad af gaat hij aan.
ik weet niet of er een optie voor is, maar nu komt hij dan direct op het springboard, dus niet eerst slide to unlock. Nog een nadeel, maar dat licht denk ik aan deze case, als je de flap helemaal plat naar achter klapt, dan komt de magneet aan de achterkant van waar hij zit normaal zit, dan gaat hij in slaapstand. Je kan hem dan uiteraard wel via de normale manier unlocken maar echt handig is dit niet.
Ja was ff wennen maar je hebt inderdaad gelijk, is veel fijner zo.Bosmonster schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:56:
[...]
Waarom zou je na de auto-unlock hem nog een keer handmatig willen unlockenIk vind het juist wel relax dat ik hem gewoon open kan klappen en gebruiken ipv 2 handelingen (activeren, unlocken). Een van de beste verbeteringen!
Dat laatste is wel een redelijk kwalijke zaak overigens.
Ik vind de kleur van het leer overigens niet te pruimen, maar dat zal wel persoonlijk zijn
[ Voor 7% gewijzigd door kellhus op 21-04-2011 11:56 ]
Die case lijkt me ook wel wat voor mijn iPad 1.pipo01 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:08:
Vandaag de Ozaki iCoat Notebook terug naar de MM gebracht. Mooie case, maar dat wit wordt wel erg snel vies en ik heb geen zin om de heel tijd te poetsen.
Nu heb ik de Yoobao case (bruin) besteld, nadat ik allemaal positieve recensies heb gelezen over versie 2 van de case. Bij Obostore (winkel via een andere tweaker gevonden) kan je de nieuwe versie van Yoobao slim case bestellen (http://www.obostore.com/y...e-ipad-2-p-808-c-119.html) en als je de code "Easter" gebruikt, dan krijg je ook nog eens 25% korting. De case is dan inclusief kortingen en verzending €20! Doe je voordeel ermee
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq