[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.435 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pft van het weekend eindelijk medic unlocked.
Ook de eerste echte lame-ass meegemaakt, medic die zijn eigen team steeds doodmaakt en revived met de defibrilators. :O na 8x had ie een ban aan zijn broek (duurde even voor er een admin was). Enige nadeel aan ff on, maar ja, dat neem ik maar voor lief. Server Browser moeten ze trouwens echt snel fixen, want zoveel servers staan als HC in de lijst terwijl de ze dat niet zijn. Ook servers die claimen hc te zijn (in hun naam) en dan kill cam aan hebben staan samen met 3D spotting 8)7

Ook ontdekt dat je minder dan 16 CG rakketten nodig hebt om een mcom om te blazen :P (wel met exp upgrade kit) Snap alleen niet wanneer je nou precies objective damage bonus krijgt.

Ook een potje op Port Valdez maar met 16man gaan baserapen op uitnodiging van de enige enemy squad die het beu was om 15 minunten met zijn 4en aan te vallen. aangezien ze met 10 man aan het recon basecampen waren.

Wel grappig om te zien hoe de enige niet recons al hun eigen campers aan het taggen waren met tracerdarts zonder dat ze door ons zelf werden overhoopgeschoten :+

Nou ben ik zelf niet vies van een potje recon, maar als ik meer dan 3 recons zie ga ik als snel over op assault of medic als er geen progressie is in de aanval.

Over de ar's moet zeggen dat ik het verschil van de wapens bij de Aug en later minimaal vind, afgezien van burst/full auto. Bij allemaal is het gewoon 4x zoom erop en bursten maar. Kan zijn dat het komt omdat ik alleen HC speel. voor persoonlijke smaak moet ik zeggen dat ik het liefst met de akaban, M416 en de M16 speel. omdat ik die er het best uit vind zien :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:40:
Server Browser moeten ze trouwens echt snel fixen, want zoveel servers staan als HC in de lijst terwijl de ze dat niet zijn. Ook servers die claimen hc te zijn (in hun naam) en dan kill cam aan hebben staan samen met 3D spotting 8)7
Dat klopt gewoon, je krijgt het hardcore label als je een van de hardcore modifiers aan hebt staan, kill cam kan best aan staan als hardcore mode aan staat of de crosshair uit staat, dan is het alsnog een hardcore server.
Over de ar's moet zeggen dat ik het verschil van de wapens bij de Aug en later minimaal vind, afgezien van burst/full auto. Bij allemaal is het gewoon 4x zoom erop en bursten maar. Kan zijn dat het komt omdat ik alleen HC speel. voor persoonlijke smaak moet ik zeggen dat ik het liefst met de akaban, M416 en de M16 speel. omdat ik die er het best uit vind zien :P
Zit sowieso niet zoveel verschil in de wapens als je zou denken, zijn vaak al minimale verschillen, zeker bij de latere.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Je bent heus niet de enige hoor, alleen nemen de meeste mensen zich hiervoor niet de moeite om te reageren. De zeurders blijven toch zeuren dus maak je er vooral niet druk om. De meesten hebben gewoon net even meer een uitlaatklep nodig, net zoals het gros van de gamers ook wel eens flink ingame zal vloeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 20:54
Hebben mensen mij al opgemerkt op de GoT servers? :P Speel nu paar daagjes :P

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja ik heb nu iets van 5 servers in mijn favorieten lijst.

Punkbuster aan
FF aan
HC mode aan
De rest uit

Dat is voor mij echt hc.

HC mode zorgt dat practisch alle wapens gewoon 1shot/salvo hit kill zijn zoals ik het graag zie. kan frustrerend zijn, maar ik vind dat veel prettiger spelen. Wat ik wel apart vind is dat ik soms de mannetjes echt naar achter zie vliegen als ik ze raak met een col en op andere servers weer niet (altijd magnum ammo) ligt dit aan hun armor kit ofzo? valt me voornamelijk op bij Port Valdez als ik snipe of gasten gesniped zie worden. Vallen ze echt een paar meter naar achteren.

btw als recon vind ik de M95 echt een bout wapen. veel te veel sway op de aim, en zwaar overkill voor anti infantry. en de beperkte munitie is crap.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:58:
btw als recon vind ik de M95 echt een bout wapen. veel te veel sway op de aim, en zwaar overkill voor anti infantry. en de beperkte munitie is crap.
Aan de andere kant is het zelfs in non-HC servers een one shot one kill wapen, dus de beperkte ammo word daar wel goed mee gecompenseerd imo. En met de bullet upgrade krijg je iets van 40 kogels (waarvan 5 in het geweer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
AllSeeyinEye schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:34:
[...]

ErA, je bent niet alleen, hulde voor jouw bovenstaande relaas _/-\o_
+1

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
CptChaos schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:06:
[...]
Aan de andere kant is het zelfs in non-HC servers een one shot one kill wapen, dus de beperkte ammo word daar wel goed mee gecompenseerd imo. En met de bullet upgrade krijg je iets van 40 kogels (waarvan 5 in het geweer).
M95 is alleen close range 1 shot 1 kill of bij een Headie (bij niet HC servers dan). Dat laatste is het geval voor volgens mij alle snipers. Enige voordeel van de m95 imho is de beperkte bullet drop op de echt lange afstanden. Doe mij de colt of de m24 dan maar, persoonlijk schiet ik daar toch wat lekkerder mee als ik soort van assault sniper ben. Als ik van plan ben echt lange afstanden te sniperen neem ik de m95.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

RTG schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:51:
[...]
.
Misschien ben ik teveel gewend aan de t88 voordat ik de m60 unlockte maar bij de m60 heb ik echt het idee dat ik veel meer last van recoil heb.
Dat klopt ook. de m60 heeft een van de de grootste "spray"s. 33% meer dan bijvoorbeeld de MG36

De M60 heeft 5 kogels dichtbij en 6 kogels veraf nodig voor een kill. de MG36 7 en 8, maar heeft een laserdot, schiet 36% sneller en schiet 33% accurater met lange bursts. Daar ik bij medic meestal wat terughoudender speel dan engi of assault vind ik de MG36 voor mij prima.

Overigens als je consequent met sight speeld is de medic marksman ability nagenoeg waardeloos. Je moet meer dan 50 kogels bursten voordat je uberhaubt op je max zit

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11
Het blijft lastig om snel wapens vrij te spelen.
De game is ook veel moeilijker dan Call of duty en daarnaast veel leuker.

Ik speel hem op de pc en hopelijk wordt ik er beter in als ik er wat meer tijd in ga steken.
BTW wat is het standaard Battlefield mode ? waarbij je vlaggen moet veroveren en tickets naar 0 moet brengen ?
Conquest is vlaggen veroveren en het hoofdgebouw op te blazen. BIJ Battlefield 2142 vondt ik dat echt vet om dat schip in te gaan xD

Mijn videokaart is niet optimaal dus ik speel de game Alles op low en DirectX Level 9 ;) gemiddelde FPS van 50 vindt ik mooi zat .

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:30:
Ben ik nou echt alleen? Of zijn er toch meer die dat eeuwige gezannik nu echt heel erg beu beginnen te raken.

Afsluitend:
In tegenstelling tot bijvoorbeeld World Of Warcraft.
Iedereen heeft en iedereen kan hetzelfde in Bad Company 2. Die lame 40MM? Die kan JIJ ook hebben!
Iets eerlijkers bestaat niet.

Dus stopt allen met het gezeur over andere dingen, als je het zelf ook kan doen. Het enige wat je ermee aangeeft, is dat jij JALOERS bent dat je het niet zo goed kan als die ander.

Dit is mijn mening, ik heb hem neergezet omdat ik het gezeur beu ben.
Volledig akkoord , heb zelf ook al paar keer een vergelijkbare rant neergezet hier ... Het enige tegenargument is dat je uiteraard zelf bepaald wat je al dan niet leuk vind aan een spel , als je u ergert aan 40 mm omdat je graag close combat doet dan kan ik me wel voorstellen dat het snel tegensteekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pykow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:34:
Conquest is vlaggen veroveren en het hoofdgebouw op te blazen.
Nu heb ik jarenlang BF2 gespeeld, maar een hoofdgebouw opblazen is daar niet bij hoor ;)
Conquest is de traditionele BF modus (en mijn persoonlijke favoriet)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gizzy schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:18:
[...]

M95 is alleen close range 1 shot 1 kill of bij een Headie (bij niet HC servers dan). Dat laatste is het geval voor volgens mij alle snipers. Enige voordeel van de m95 imho is de beperkte bullet drop op de echt lange afstanden. Doe mij de colt of de m24 dan maar, persoonlijk schiet ik daar toch wat lekkerder mee als ik soort van assault sniper ben. Als ik van plan ben echt lange afstanden te sniperen neem ik de m95.
M95 doet wel veel meer damage, met magnum ammo tussen de 98 en de 99 damage, dus het is een bijna instant kill. Heeft iemand damage opgelopen op ene of andere manier (hoe klein die damage ook is) dan is het altijd een one shot kill. Iemand hoeft maar 1x met pistool geraakt te zijn of miniscule splash damage hebben en dan is hij dood met de M95, met niet alle andere snipers is dat het geval.
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:45:
Volledig akkoord , heb zelf ook al paar keer een vergelijkbare rant neergezet hier ... Het enige tegenargument is dat je uiteraard zelf bepaald wat je al dan niet leuk vind aan een spel , als je u ergert aan 40 mm omdat je graag close combat doet dan kan ik me wel voorstellen dat het snel tegensteekt.
En dat is nu net wat velen niet snappen. Voor de fan van close combat is de 40mm en de gustav gewoon ergerlijk omdat het niet meer zo is dat de snelste of de beste de kill krijgt aangezien het met de 40mm of Gustav gewoon schieten is en klaar, kill. Jaloezie slaat nergens op, kan zelf ook dat ding pakken en kills maken maar het voelt dan niet alsof ik win. Verliezen is het ook niet aangezien ik ze vaak genoeg wel afschiet.

Het is net als in BF2, kom het hoekje om en VLAM, kill. De ander kan net een kogel afvuren en je hebt hem al afgeschoten.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 17-05-2010 12:14 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik heb het ook over Battlefield 2142.
Waarbij je zo ruimte schip moest neerhalen van de tegenstander ;)

Bij BC2 zie je opeens straaljagers een gebouw neer halen als je hebt verloren ;)
Bij Battlefield 2. was het gewoon game over klaar, volgende ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Tsurany schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:10:
[...]

M95 doet wel veel meer damage, met magnum ammo tussen de 98 en de 99 damage, dus het is een bijna instant kill. Heeft iemand damage opgelopen op ene of andere manier (hoe klein die damage ook is) dan is het altijd een one shot kill. Iemand hoeft maar 1x met pistool geraakt te zijn of miniscule splash damage hebben en dan is hij dood met de M95, met niet alle andere snipers is dat het geval.
Alle static sniper rifles doen exact dezelfde damage, waarbij de m95 de minste headshot damage doet.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:10:
[...]

[...]

En dat is nu net wat velen niet snappen. Voor de fan van close combat is de 40mm en de gustav gewoon ergerlijk omdat het niet meer zo is dat de snelste of de beste de kill krijgt aangezien het met de 40mm of Gustav gewoon schieten is en klaar, kill. Jaloezie slaat nergens op, kan zelf ook dat ding pakken en kills maken maar het voelt dan niet alsof ik win. Verliezen is het ook niet aangezien ik ze vaak genoeg wel afschiet.
Dat is het toch goed :?

40mm's en CG's hebben bovendien een herlaadtijd van een jaar, dat is de andere kant van de medaille.

Ikzelf speel overigens altijd met de 40mm buckshot en gebruik, indien engineer, de AT4.
Toen ik 5 kills moest halen met rocket launchers (voor de pin), heb ik dat wel met de CG gedaan - en toen ik de pin eenmaal had, heb ik netjes mijn excuses aangeboden aan de rest van 't veld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belgar schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:22:
[...]

Alle static sniper rifles doen exact dezelfde damage, waarbij de m95 de minste headshot damage doet.
Proof?
http://i.imgur.com/C50iK.png
Okars schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:25:
40mm's en CG's hebben bovendien een herlaadtijd van een jaar, dat is de andere kant van de medaille.
Switchtijd van een seconde naar de assault rifle.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 17-05-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:26:
[...]

Proof?
http://i.imgur.com/C50iK.png
[...]
Switchtijd van een seconde naar de assault rifle.
van sniper vind ik die COL/GOL de meest plezierige sniper, die x95 vind ik zelf maar bagger. vaak zat dat ze een 2e shot nodig hebben. Gezien de col/gol nauwkeuriger is, heeft die bij mij de voorkeur

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Dat is de chart van voor de laatste patch, zover ik weet. er staat namelijk nog 4 hits voor de m60, die is generfed tot 5/6

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

himlims_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:33:
[...]
van sniper vind ik die COL/GOL de meest plezierige sniper, die x95 vind ik zelf maar bagger. vaak zat dat ze een 2e shot nodig hebben. Gezien de col/gol nauwkeuriger is, heeft die bij mij de voorkeur
Je maakt wat meer 1 shot wonders met de M95, maar een mis is meteen een reload. Die semi-automaten doen het dan iets beter als je paar keer achter elkaar kan schieten.

GOL heeft ook een bijna 2 seconde snellere reload, alleen het geluid van M95 blijft mooier :P

Maar voor alle sniperguns blijven de kogels veel te langzaam gaan, met magnum ammo kan een M95 damage doen tegen heli's en humvee's, maar no way dat je ze uberhaubt kan raken (of je moet meters voor ze mikken).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 17-05-2010 12:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:34:
Het blijft lastig om snel wapens vrij te spelen.
Valt op zich wel mee, in 4-6 uur tijd heb je wel een class volledig vrijgespeeld. Als je snel wapens wil vrij spelen, begin dan met de Assault, daarmee kan je makkelijker kills maken heb ik het idee.
De game is ook veel moeilijker dan Call of duty en daarnaast veel leuker.
Zitten imo wel meer voordelen aan BC2, zo werkt, om een voorbeeld te geven, het gehele server systeem veel beter, omdat BC2 tenminste wél dedicated servers heeft.
Ik speel hem op de pc en hopelijk wordt ik er beter in als ik er wat meer tijd in ga steken.
Weet ik wel zeker, heb ik ook.
BTW wat is het standaard Battlefield mode ? waarbij je vlaggen moet veroveren en tickets naar 0 moet brengen ?
Tja, wat is standaard... :) Rush en Conquest zijn de meest gespeelden, hebben allebei tickets die naar 0 gebracht moeten worden.
Conquest is vlaggen veroveren en het hoofdgebouw op te blazen. BIJ Battlefield 2142 vondt ik dat echt vet om dat schip in te gaan xD
Een gebouw opblazen zit er hier niet bij, al is het wél mogelijk om de MCOM stations op te blazen in rush mode.
Mijn videokaart is niet optimaal dus ik speel de game Alles op low en DirectX Level 9 ;) gemiddelde FPS van 50 vindt ik mooi zat .
Als het echt een doorn in het oog word, verwijs ik je graag naar [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic.

Is er trouwens al wat meer bekend over de GoT-clan? In een ver verleden werd er voor gestemd en later (ik dacht deel 13 of 12) werd er zelfs (tot mijn vreugde!) weer gesproken over deze clan. Is er al wat meer over bekend inmiddels? Ik zou het erg tof vinden als de [GoT]-clantags ook eindelijk wat meer nut zouden hebben dan elkaar alleen ingame te kunnen herkennen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okars schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:25:
[...]
Dat is het toch goed :?

Ikzelf speel overigens altijd met de 40mm buckshot en gebruik, indien engineer, de AT4.
Toen ik 5 kills moest halen met rocket launchers (voor de pin), heb ik dat wel met de CG gedaan - en toen ik de pin eenmaal had, heb ik netjes mijn excuses aangeboden aan de rest van 't veld. ;)
Lol @ moraalridders, care dat je ze afmaakt, het is een spel....
Druk maken om het wapen waarmee je iemand afslacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
CptChaos schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:43:
Is er trouwens al wat meer bekend over de GoT-clan? In een ver verleden werd er voor gestemd en later (ik dacht deel 13 of 12) werd er zelfs (tot mijn vreugde!) weer gesproken over deze clan. Is er al wat meer over bekend inmiddels? Ik zou het erg tof vinden als de [GoT]-clantags ook eindelijk wat meer nut zouden hebben dan elkaar alleen ingame te kunnen herkennen... :+
Dat wil ik dus ook weten :P Mag je nu als tweaker gewoon de [GoT] tag dragen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccerfan666
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-08-2023
RTG schreef op maandag 17 mei 2010 @ 09:51:
[...]

Hmm, ik dacht al dat ik de enige was, maar gelukkig is het niet al te raar. :)

Je ziet inderdaad bijna iedereen wel met die m60 rondhuppelen, maar ikzelf vind de t88 ook veel fijner...
Gisteren de M60 vrijgespeeld en nadien gebruikt in enkele rondes om tot dezelfde conclusie als jullie te komen, nl. dat de T88 me meer ligt. Nadien ook eens als engineer aan de slag gegaan, want die repair tool leek me toch iets te nuttig om niet te hebben. Best wel leuke server waarop ik gisteren speelde, de Beer Drinkers UK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nalufrank schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:58:
[...]

Dat wil ik dus ook weten :P Mag je nu als tweaker gewoon de [GoT] tag dragen dan??
bij de ps3 doet een tag/clan helemaal niets - iedereen kan elke willekeurige tag voor zijn naam plaatsen. er is immers niets om 'samen' te doen (geen tournooitje,challenges etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

Was deze al gepost ? Volgende PC patch .... heb even snel gezocht in deze thread maar kan zo gauw niks vinden, dus :

http://forums.electronica...ent-r8-server-r12-qa.html

Client - Toggle/hold crouch is user controllable

heb ik net speciaal (nou ja) een G15 voor gekocht om zelf script/macro te doen ... :+

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 17-05-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was al gepost ja, sterker nog, vorige week zou die patch volgens de geruchten (en jou link) uitgekomen moeten zijn :P

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 17-05-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Goner schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:14:
Was deze al gepost ? Volgende PC patch .... heb even snel gezocht in deze thread maar kan zo gauw niks vinden, dus :

http://forums.electronica...ent-r8-server-r12-qa.html

Client - Toggle/hold crouch is user controllable

heb ik net speciaal (nou ja) een G15 voor gekocht om zelf script/macro te doen ... :+
Het leuke is dat ze ook alweer aan de volgende werken. 8)
Er wordt hard doorgewerkt, doen ze erg goed.

Die nieuwe game mode wordt ook weer fun :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig een idee wanneer die patch dan uit komt? We weten in ieder geval dat het niet vorige week was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
ik heb gewoon GoT ervoor staan op de ps3. al is het alleen al om herkend te worden door andere gotters.

maar heb inmiddels al een hele friendslist waar het altijd wel leuk samenspelen mee is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

himlims_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:07:
[...]
bij de ps3 doet een tag/clan helemaal niets - iedereen kan elke willekeurige tag voor zijn naam plaatsen. er is immers niets om 'samen' te doen (geen tournooitje,challenges etc.)
Enige dat het voor de tegenstander makkelijker is berichten te sturen naar 1 persoon, als bepaalde got'ers zich misdragen (GoT is gay :P).

De C4 actie was helemaal niet zo slecht hoor, enkel bizar snel gewonnen :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.gamert.nl/nieu...d_bad_company_2_krij.html

EA heeft aangekondigd dat BF:BC2 een nieuwe multiplayer modus genaamd 'Onslaught' gaat krijgen. In Onslaught kunnen maximaal vier spelers online samen tegen hordes AI vechten terwijl ze missies moeten uitvoeren in vier verschillende levels. De levels Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes en Nelson Bay dienen als basis en hebben nieuwe effecten, andere belichting en een andere dagtijd meegekregen. Elke map heeft een andere gameplaysoort en vergt steeds een andere vorm van teamwork. Zo kan men gebruik maken van voertuigen in Atacama Desert en is Nelson Bay juist een pure infanterie map. Om uw digitale penis lengte te kunnen vergelijken met anderen komt er een dedicated Onslaught leaderboard. De Onslaught modus komt voor de Xbox 360 uit via de Marketplace en voor de PS3 via PlayStation Network. Hoeveel en/of er uberhaupt voor betaald hoeft te wordenis nog niet duidelijk. Een PC versie is (nog) niet uitgesloten, maar lijkt vooralsnog in ieder geval flinke vertraging op te lopen.

^-- oud nieuws zie ik nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Gamert loopt helaas altijd ver achter himlims :P

@Tsurany: kan ik geen uitspraak over doen, maar er waren enkele foutjes ingeslopen die fixed zijn. Er zijn echter ook weer veel server side verbeteringen waar ik al naar uitkijk. De server is verder zeer goed in orde; weinig memory leak, goede query mogelijkheden, vrij stabiel :)
Ik hoor ook weinig slechts over de game client. Belooft veel voor Medal of Honor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

uit de notes
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.
Dat is dus het resultaat van die sniper rebelancing. Alle wapens doen nu dezelfde damage, maar ze zijn vergeten de headshot multiplier aan te passen aan de lagere damage van de m95 :P

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
himlims_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:29:
Om uw digitale penis lengte te kunnen vergelijken met anderen komt er een dedicated Onslaught leaderboard.
Dát zou dus nu een reden kunnen zijn om bijvoorbeeld een clan achtig iets te creëren.. Kun je met je maten tegen andere teams spelen voor de snelste tijd ofzo op de leaderboards ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nalufrank schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:55:
[...]

Dát zou dus nu een reden kunnen zijn om bijvoorbeeld een clan achtig iets te creëren.. Kun je met je maten tegen andere teams spelen voor de snelste tijd ofzo op de leaderboards ? :P
geloof dat 't score/tijd gebaseerd wordt - maar dat is idd de insteek, soort 'challenge' van wie kan 't snelste 50poppetjes(?) opruimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ze dan wel de AI random laten spawnen, anders wordt het leren en binnen 20sec uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
Wel jammer dat het nog niet echt voor de PC bevestigd is, en dat het vertraging oplevert :( Ik heb veel plezier gehad met L4D en L4D2, dat is in principe hetzelfde idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:35:
@Tsurany: kan ik geen uitspraak over doen, maar er waren enkele foutjes ingeslopen die fixed zijn. Er zijn echter ook weer veel server side verbeteringen waar ik al naar uitkijk. De server is verder zeer goed in orde; weinig memory leak, goede query mogelijkheden, vrij stabiel :)
Ik hoor ook weinig slechts over de game client. Belooft veel voor Medal of Honor
Maar wel deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Mijn naam is [GoT4] Pykow ;)
Ik ga eerst voor de medic class, want in battlefield 2 speelde ik ook altijd medic om mensen weer levend te maken.
Als ik eenmaal die reanimatie kit heb, ben ik tevreden haha.
Ik gooi ook heel vaak die ammo packs op de grand als assault, zodat ik daar punten voor krijg.

Random spawn plekken, moet ik weer aan wennen als je bijvoorbeeld Rush mode speelt .
Bij TF2 en CSS heb je altijd een standaard spawn positie. Maar goed in goed team verband BFBC2 te spelen lijkt me ook wat ;) Ik loop nou nog te veel alleen en dan overleef je het heel moeilijk.

Hebben jullie een eigen server of praatprogramma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:22
Alles met je eens behalve de spawn camp verhaal. Conquest; prima als alle punten ingenomen zijn dan ga je wachten tot ze uit hun basis komen en je knalt ze af. Maar je gaat niet rustig zitten wachten in hun basis en knalt iedereen daar af op het moment dat iedereen daar net spawnt dat is gewoon noob.

Met rush is het precies hetzelfde verhaal als jij moet verdedigen en je zit in de aanvallers basis te spawn campen terwijl A en B gearmd zijn ben je ook noob en voeg je niks toe aan het team. Want je disarmed niet en je bent niet echt bezig met teamplay. Kijk dat je gaat zitten wachten tot de tank spawnt en pakt die, niks mis mee.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik had nog een brute kill dit weekend, ik hoorde een maat van mij zeggen dat je in BF2 iemand uit een helicopter kon schieten met de sniper, dus ik daarna gelijk geprobeerd in BF BC 2, en ja hoor, headshot op de persoon die de helicopter bestuurde, en hij werd gelanceerd uit de helicopter waarna ze allebei op de grond terecht kwamen, priceless;).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft er iemand zo'n ding > http://www.dynamods.com/p...troller-set/prod_667.html
-Mach!- schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:30:
Ik had nog een brute kill dit weekend, ik hoorde een maat van mij zeggen dat je in BF2 iemand uit een helicopter kon schieten met de sniper, dus ik daarna gelijk geprobeerd in BF BC 2, en ja hoor, headshot op de persoon die de helicopter bestuurde, en hij werd gelanceerd uit de helicopter waarna ze allebei op de grond terecht kwamen, priceless;).
dat kan ook met een 10gr slug; met saiga iemand uit 'n chopper geschoten *O*

[ Voor 66% gewijzigd door himlims_ op 17-05-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pykow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:07:
Random spawn plekken, moet ik weer aan wennen ...
Join een squad en spawn op squadmates.
Al was het alleen maar om de marathon niet te hoeven lopen elke keer in de desert. En je kunt ook bij je squadmates blijven en reviven/healen, levert ook weer punten en pins op ...
-Mach!- schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:30:
Ik had nog een brute kill dit weekend, ik hoorde een maat van mij zeggen dat je in BF2 iemand uit een helicopter kon schieten met de sniper,
Niet alleen met een sniper-rifle hoor ; ik schiet regelmatig met assault rifles en LMG's op heli's en je hebt wel 's de mazzel een gatling-gunner te raken die er dan uit dondert.

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 17-05-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nope, maar staat wel op mijn 'most wanted' lijstje.
PS, dat ding heeft samen met de Frag-FX een eigen topic ;)

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-05-2010 14:34 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AllSeeyinEye schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:33:
[...]

Nope, maar staat wel op mijn 'most wanted' lijstje.
PS, dat ding heeft een eigen topic ;)
weet ik, maar ik hoor alleen maar wisselende reacties; ja 't werkt super en neej 't is niets.
nergens waar je zo'n ding kan proberen, geen vrienden die er eentje hebben. en voor die 70-80euro vind ik 't een dure gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

himlims_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:34:
[...]
weet ik, maar ik hoor alleen maar wisselende reacties; ja 't werkt super en neej 't is niets.
nergens waar je zo'n ding kan proberen, geen vrienden die er eentje hebben. en voor die 70-80euro vind ik 't een dure gok
Webwinkel bellen en vragen of ze een geopend exemplaar hebben die je op proef mag?
Overigens raak je m op ebay of marktplaats voor 60 euro met gemak kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitproberen en bevalt het niet binnen 7 dagen terugsturen? Daar is die wet naar mijn idee voor, zodat je producten kan uitproberen omdat ze geen fysieke winkel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Proberen kan nooit kwaad

[ Voor 93% gewijzigd door Pykow op 17-05-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
himlims_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:34:
[...]
Je kan iets piraten O-) . Als hij dan goed bevalt (singeplayer) dan koop je hem voor de multi, die een stuk beter is dan single.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
erriccartman schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:34:
[...]

Je kan iets piraten O-) . Als hij dan goed bevalt (singeplayer) dan koop je hem voor de multi, die een stuk beter is dan single.
Hij heeft het niet over bc2 maar over een of andere controller voor de xbox ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Voxyn schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:40:
[...]

Hij heeft het niet over bc2 maar over een of andere controller voor de xbox ;).
PC of PS3 dus. ;) Als ik er zo naar kijk lijkt de muis op de PS3 me wel fijn, maar dat andere ding waar je dus mee loopt lijkt me 3x niks. Sowieso heb je op PC toch veel betere muis+keyboard combo's dan dit geval?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk, op de pc wil je deze crap ook niet. Maar op de PS3 kan het wel een stuk beter zijn dan een controller, eindelijk niet het gevoel dat je met parkinson in je handen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
himlims_ schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:30:
heeft er iemand zo'n ding > http://www.dynamods.com/p...troller-set/prod_667.html

[...]
dat kan ook met een 10gr slug; met saiga iemand uit 'n chopper geschoten *O*
[Rage mode]Iets wat ik dus echt overdreven vind. Ik weet dat het voor iedereen geldt en heb ook wel redelijk vrede met de wapens in BF, maar de shotgunrange kan met perks echt tot absurde afstanden voor kills zorgen, iets wat gewoon in real life niet zou voorkomen. (ik weet het het is een spel, maar toch)[Rage mode off]

Nice shot(tie), zelf al vaker geprobeerd met de sniper maar nog niet gelukt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gizzy schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:53:
[...]

[Rage mode]Iets wat ik dus echt overdreven vind. Ik weet dat het voor iedereen geld en heb ook wel redelijk vrede met de wapens in BF, maar de shotgunrange kan met perks echt tot absurde afstanden voor kills zorgen, iets wat gewoon in real life niet zou voorkomen. (ik weet het het is een spel, maar toch)[Rage mode off]
*kuch* wel realistisch *kuch*
Een slug is een massieve kogel die afgevuurd wordt door een shotgun, het zijn dus geen tientallen kleine kogeltjes maar het is een enkele kogel. Die kan op behoorlijk grote afstand gebruikt worden en normaal zit er op zulke shotguns ook gewoon een scope. Er zijn genoeg slugs die gewoon 300 meter halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Tsurany schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Een slug is een massieve kogel die afgevuurd wordt door een shotgun, het zijn dus geen tientallen kleine kogeltjes maar het is een enkele kogel. Die kan op behoorlijk grote afstand gebruikt worden en normaal zit er op zulke shotguns ook gewoon een scope. Er zijn genoeg slugs die gewoon 300 meter halen.
Alleen de accuracy lijkt niet echt goed te zijn van die slugs. Dan heb je weer een geriflede shotgun nodig. Check dit. Staat het een en ander uitgelegd, wellicht ook interessant voor anderen.

Kijk dat die dingen zo ver kunnen reiken tegenwoordig ok, maar de accuracy van een echte "breach loading rifle" halen ze niet. Ze hebben ook meer bullet drop, althans dat zouden ze moeten hebben. Maar ja het blijft een spel en er bestaan zulke slugs dus ...... Blijf me alleen verbazen soms over de kills van de shotguns in de game. Van de ene kant van de map naar de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:58:
Alleen staan ze niet contrast met bijvoorbeeld sniperguns. Die dingen zie je de kogel gewoon vliegen, beetje gun haalt tegen de 600-800meter/seconde, die zou je niet eens kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is ook aangepast, zodat men sniper's makkelijker kan tracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:24:
dat is ook aangepast, zodat men sniper's makkelijker kan tracen.
We hebben het dan ook niet over de aparte werking van de sniper rifles, maar meer over de extreme range waarop shotgun solid shot shells nog dodelijk zijn in het spel. De soort shells bestaan in het echt ook, alleen blijken ze niet bepaald accuraat en blijken ze nogal een flinke bulletdrop te hebben in het echt. Voor de rest het blijft een spel, maar als ze de rest wat proberen aan te passen, mag dat ook gebeuren met de shottie shells imho. Misschien zou een close combat map wel leuk zijn en de shotgun wat meer in het spel laten terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
SinergyX schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Alleen staan ze niet contrast met bijvoorbeeld sniperguns. Die dingen zie je de kogel gewoon vliegen, beetje gun haalt tegen de 600-800meter/seconde, die zou je niet eens kunnen zien.
Op het moment dat je sniper kogels niet meer ziet vliegen verpest je de game omdat je dan nog moeilijker kun zien waar de tegenstander zit als deze aan het snipen is. Ik, als sniper, juich het alleen maar aan, maar als je naar de gameplay kijkt is het gewoon niet verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
@ Stewie: Kans is klein dat je hierop zal ingaan maar: Kan jij een schatting/hint geven van wanneer de pc patch ongeveer zal komen?
Blijkbaar zitten er ook fixes in voor de 2 bugs die voor een meer_dan_gemiddeld deel van de crashes zorgen.
(Ik heb namelijk geen gewone CTD's, bij mij loopt heel mn pc vast met looping sound...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Asgaro schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:38:
@ Stewie: Kans is klein dat je hierop zal ingaan maar: Kan jij een schatting/hint geven van wanneer de pc patch ongeveer zal komen?
Blijkbaar zitten er ook fixes in voor de 2 bugs die voor een meer_dan_gemiddeld deel van de crashes zorgen.
(Ik heb namelijk geen gewone CTD's, bij mij loopt heel mn pc vast met looping sound...)
Had ik ook, de oplossing: spelen met mijn logitech usb headset en het gebeurt niet meer. zit ook met smart te wachten op een interne oplossing, maar deze workaround is misschien handig

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig spel, zit nu paar dagen mp te spelen, maar bij mij staan er nooit spullen (waar je bij elke class 3 slots voor hebt, kan ff niet op de naam komen) in mijn "ingame armory" waar je wapens etc selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Welk level ben je? Pas bij lvl 5 ofzo begint het echt los te komen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Ik heb een leuke bug gevonden op de PS3.
Soms als je een muur vernietigd blijft het raam gewoon 'zweven' in de lucht, zonder ondersteuning van een muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 11:39
Sibert schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:43:
Ik heb een leuke bug gevonden op de PS3.
Soms als je een muur vernietigd blijft het raam gewoon 'zweven' in de lucht, zonder ondersteuning van een muur.
Inderdaad erg grappig! Nu 2 keer tegen gekomen, iedere keer toch even omheen gelopen en hem vervolgens kapot geschoten.

Destruction i LOVE it! Altijd als een willen zien wat er gebeurt als je c4 in een huis propt en dat kun je hiermee leuk uittesten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Het ging gisteren al beter ;)
speelde 1 op 1 en veel items vrijgespeeld in 2 uurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
Net toch iets vreemd: Op Isla Innocentes, tweede basis is A in een huisje en B onder een afdakje. Het huisje van A kun je in laten storten. Nu kwamen we aan als attackers, was A al ingestort, maar de mcom was niet kapot! C4 geprobeerd met zn allen, maar er ging geen damage vanaf.

Na een tijdje hadden we opeens de basis (B hadden we al), ging de nieuwe basis open, maar de oude A bleef op de map staan :D Vaag

Overigens 2 vette KD rondjes: 1 keer 16-0 en 1 keer 9 om 0. Beide keren als attacker :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Belgar schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:22:
[...]

Had ik ook, de oplossing: spelen met mijn logitech usb headset en het gebeurt niet meer. zit ook met smart te wachten op een interne oplossing, maar deze workaround is misschien handig
Hmm bij jou lijkt het dus ook om een sound issue te gaan. In dat grote crash topic op het UK forum wordt er inderdaad aangeraden om eens te experimenteren met je sound drivers enzo.
Gisterenavond had ik mn soundmax drivers eens verwijderd.Toen heb ik een half uur gegamed en dit ging perfect.
Strax ga ik verder testen, hopelijk is dit idd de oplossing voor mij.
EDIT: zonet een crash, dus dit hielp niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 18-05-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Sorry maar hoe zie je wanneer je attacker bent :P
speel de game pas 4 dagen dus ben nog echt een n00b :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pykow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:27:
Speel je Conquest of Rush?

Bij Conquest ben je geen van beide. Bij Rush ben je Attack als je punt A en B op de kaart moet opblazen (rode vierkantjes), Defence ben je als deze Blauw zijn en ze in jouw basis staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 11:39
Angeloonie schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:30:
[...]

Speel je Conquest of Rush?

Bij Conquest ben je geen van beide. Bij Rush ben je Attack als je punt A en B op de kaart moet opblazen (rode vierkantjes), Defence ben je als deze Blauw zijn en ze in jouw basis staan.
Of als je joint en je groot in beeld "atacker" of "defender" ziet staan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

walletje-w schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:33:
[...]

Of als je joint en je groot in beeld "atacker" of "defender" ziet staan :z
Kan je idd bijna niet omheen, maar misschien is hij afgeleid door het achtergrondplaatje :P

Eventueel kun je ook op Tab duwen voor de score tijdens het spelen, daar staat het ook bovenaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/16/1274000391-140.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 17-05-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
cheiron schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:56:
Net toch iets vreemd: Op Isla Innocentes, tweede basis is A in een huisje en B onder een afdakje. Het huisje van A kun je in laten storten. Nu kwamen we aan als attackers, was A al ingestort, maar de mcom was niet kapot! C4 geprobeerd met zn allen, maar er ging geen damage vanaf.

Na een tijdje hadden we opeens de basis (B hadden we al), ging de nieuwe basis open, maar de oude A bleef op de map staan :D Vaag

Overigens 2 vette KD rondjes: 1 keer 16-0 en 1 keer 9 om 0. Beide keren als attacker :P
Gisteren heb zo per ongeluk een PS3 server naar de vernieling gelopen. Ik was op Islas attacker, en sprong in de UAV. Na een tijdje rondvliegen dacht ik van he, zou het nu al mogelijk zijn om A op te blazen dmv het hekje kapot te schieten? Dus ik er snel heen en hek kapot geschoten, poef, +100 MCOM destroyed.

Nadat we daarna de eerste 2 punten hadden ingenomen, en vervolgens in het 2e gedeelte B, ging de server in een loop oid. A kon niet worden opgeblazen, en je kon ook alleen maar bij squadmates spawnen....maar na een tijdje kon dus niemand meer spawnen. Gevolg -> tickets gingen niet meer naar beneden, en de server bleef gewoon idlen. Continu mensen die bleven connecten, om vervolgens ook weer weg te gaan met zoiets van wtf?

Maargoed, moet Dice die domme bug maar een keer fixxen. Zal wel niet zo heel moeilijk zijn lijkt mij toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Attacker of defender staat boven de map. Ik vind het lastiger te zien of je USA of USSR bent bij rush, dat is niet erg duidelijk tenzij je naar je teammates kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 15:36
Gizzy schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:29:
[...]
We hebben het dan ook niet over de aparte werking van de sniper rifles, maar meer over de extreme range waarop shotgun solid shot shells nog dodelijk zijn in het spel. De soort shells bestaan in het echt ook, alleen blijken ze niet bepaald accuraat en blijken ze nogal een flinke bulletdrop te hebben in het echt. Voor de rest het blijft een spel, maar als ze de rest wat proberen aan te passen, mag dat ook gebeuren met de shottie shells imho. Misschien zou een close combat map wel leuk zijn en de shotgun wat meer in het spel laten terugkomen.
Ach ja, en zo is er altijd wat. Persoonlijk hoeft dat gesleutel aan die wapens van mij niet zo. Als een ander je eerder ziet of sneller kan richten, heb je gewoon pech. Kun je allerlei redenen verzinnen waarom je eigenlijk slachtoffer bent van de omstandigheden in het spel, maar je kunt ook je spel aanpassen of zelf gaan spelen met het wonderwapen van dienst (vroeger scheen de M60 niet eerlijk te zijn, nu die is aangepast gaan we blijkbaar verder met de shotguns). Maar ja, zelf ermee spelen is natuurlijk geen optie, want dan blijkt het toch vervelend dat je twee of zes keer kunt shieten voor je moet herladen :O Is het natuurlijk handiger als het spel zo aangepast wordt dat je eigen favoriete wapen relatief sterker wordt. Een assaultrifle met een 40mm shotgun of GL eronder gemonteerd is natuurlijk ook maar magertjes. :/

Dit is het eerste spel dat ik fanatiek online speel. Ik moet zeggen dat ik versteld sta van de hoeveelheid gepiep over wapens die overpowered zijn. Is dit gebruikelijk of is dit een kwaaltje van Battlefield-spelers, vraag ik mij af :? Weinig sportief in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsurany schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:40:
Attacker of defender staat boven de map. Ik vind het lastiger te zien of je USA of USSR bent bij rush, dat is niet erg duidelijk tenzij je naar je teammates kijkt.
Of de voertuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Phobophile schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:42:
[...]
Dit is het eerste spel dat ik fanatiek online speel. Ik moet zeggen dat ik versteld sta van de hoeveelheid gepiep over wapens die overpowered zijn. Is dit gebruikelijk of is dit een kwaaltje van Battlefield-spelers, vraag ik mij af :? Weinig sportief in ieder geval...
Amen, ik vind het ook zo'n gezeur... Als iemand recon is en sniped dan is het een noobsniper, als iemand assault is en tubed dan is het een noobtuber, als iemand engineer is dan ben je een gustav noob. En ik zie mensen ook wel verrot gescholden worden omdat ze shotgunnen. Dus het maakt niet uit wat je gebruikt, als je iemand killt dan ben je toch wel een noob :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Pykow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:27:
Wat dacht je aan de plaats op de map waar je spawnt. Spawn je vlakbij punt A en B dan ben je een defender. Spawn je ver weg van punt A en B dan ben je attacker. Natuurlijk basespawn gebruik en geen squadspawn, anders even back/select/tab ingedrukt houden...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Techno Overlord schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:27:
[...]

Wat dacht je aan de plaats op de map waar je spawnt. Spawn je vlakbij punt A en B dan ben je een defender. Spawn je ver weg van punt A en B dan ben je attacker. Natuurlijk basespawn gebruik en geen squadspawn, anders even back/select/tab ingedrukt houden...
Maar met conquest is er niemand attacker/defender vast. Dan gaat het er gewoon om wie het meeste 'Punten' in bezit heeft. En met team deathmatch heb je ook geen defender en attacker team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
[...]

Geblaat over overpowered/underpowered wapens is overal wel zo. Het zorgde er in de goeie ouwe Planetside-tijd zelfs voor dat het spel om de haverklap werd "gepatcht" en álle wapens zo'n beetje een andere functie kregen. Ik hoop dat dat hier niet gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:40:
Ik vind het lastiger te zien of je USA of USSR bent bij rush, dat is niet erg duidelijk tenzij je naar je teammates kijkt.
Of luistert ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
Helemaal met je eens! Het lijkt wel alsof mensen zijn vergeten na te denken bij een spel. Wees je vijand te slim af en je hebt er zo een paar te pakken. Het gaat niet alleen om vuurkracht.. Zo ga ik bijvoorbeeld wel eens langs de zijkant van de map lopen om de vijand van de zij- of achterkant aan te vallen zodat de rest van mijn team makkelijker verder kan komen. Een beetje dat "Aggro" idee van het spel "Army of Two"..

Aggro uitleg filmpje vanaf 0:20 begint de animatie met uitleg over Aggro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat noemen ze gewoon flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
Ja dat ja, kon net niet op het woord komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
[...]

Ach ja, en zo is er altijd wat. Persoonlijk hoeft dat gesleutel aan die wapens van mij niet zo. Als een ander je eerder ziet of sneller kan richten, heb je gewoon pech. Kun je allerlei redenen verzinnen waarom je eigenlijk slachtoffer bent van de omstandigheden in het spel, maar je kunt ook je spel aanpassen of zelf gaan spelen met het wonderwapen van dienst (vroeger scheen de M60 niet eerlijk te zijn, nu die is aangepast gaan we blijkbaar verder met de shotguns). Maar ja, zelf ermee spelen is natuurlijk geen optie, want dan blijkt het toch vervelend dat je twee of zes keer kunt shieten voor je moet herladen :O Is het natuurlijk handiger als het spel zo aangepast wordt dat je eigen favoriete wapen relatief sterker wordt. Een assaultrifle met een 40mm shotgun of GL eronder gemonteerd is natuurlijk ook maar magertjes. :/

Ik wil alleen aangeven dat waar het spel quasi realistisch probeert te zijn met bulletdrop ed. dat niet eens quasi realistisch is voor de shotguns. Ik gebruik ze zelf ook wel eens en heb er ook adsurde kills mee gemaakt, maar wat aanpassing in de bulletdrop zou gewoon welkomen zijn. Damage ed hoeven ze van mij niet aan te passen, die dingen komen gewoon hard aan. Dat is eigenlijk het enige. Voor de rest heb ik nooit "geklaagd" over guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik moet de maps echt eens een keer goed leren, want ik wordt nu echt van alle kanten geraakt of ik sta zomaar tussen 3 a 4 tegenstanders.

Teamplay is trouwens nog steeds ver te zoeken. Eerst met een groepje vlag A overgenomen en daarna verwacht je wel om door te gaan naar vlag B. Maar in plaatst daarvan ging iedereen een andere kant op en loop je weer in je eentje naar vlag B en ben je weer dood.

Overpowering van wapens, daar kan ik nog niks van zeggen.
Maar het lijkt er wel op, hoe hoger je rank hoe sterker je wapens en dat is echt zwaar irritant als je net aan de game begint. Zelfs als je dezelfde wapens gebruikt wint een hogere level het van je, omdat hij een sterretje of zo bij zijn wapen heeft staan. Misschien is dat wel het grote nadeel van BC2, want bij MW2 lijken de wapens iets meer gebalanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 15-09 14:33
nalufrank schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:24:
Ja dat ja, kon net niet op het woord komen :P
en aggro is gewoon degene die de aandacht krijgt (http://www.wowwiki.com/Aggro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:30:
Maar het lijkt er wel op, hoe hoger je rank hoe sterker je wapens en dat is echt zwaar irritant als je net aan de game begint. Zelfs als je dezelfde wapens gebruikt wint een hogere level het van je, omdat hij een sterretje of zo bij zijn wapen heeft staan. Misschien is dat wel het grote nadeel van BC2, want bij MW2 lijken de wapens iets meer gebalanceerd
Onzin. Dat sterretje geeft puur aan hoeveel kills hij heeft met dat wapen, verder niks. Enkel heeft een hoger level is er magnum ammo wat een verschil kan maken, maar zelfs dat stelt eigenlijk niet genoeg voor om noemenswaardig te zijn. Hooguit een kogel minder voor een kill, bij sommige wapens niet eens een verschil.
Bovendien zijn de wapens op lager level sterk genoeg om mee te winnen. Ik gebruik nu zelf de XM8 omdat ik daar een platina medaille voor wil en daar kan ik makkelijk kills mee scoren en mijn KDR is er niet lager mee vergeleken met de M16A2, M416 of AN-94.

Datzelfde zie je bij Engineer, het begin wapen heeft wel een kleiner magazijn maar doet net zoveel damage als het laatste wapen dat je unlockt. Bij de medic doet de PKM ook zeker niet onder voor de andere wapens en de M24 is ook een prima sniper die ook niet onderdoet voor de M95 of de GOL.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zo'n * bij een wapen betekend dat die persoon al de nodige kills heeft gepakt met dat specifieke wapen. Klopt namate je hoger lvl wordt krijg je betere guns, rond lvl 20-25 heb je alle guns wel vrijgespeeld, en kun je niet zeggen dat de andere betere guns heeft. Hoewel ik de balans juist erg goed vind met de wapens. Je kunt niet zeggen dat er bepaalde echt OP zijn, althans ik ervaar dat niet zo. Die saiga is generft (die was wel iets te krachtig)

die laatste opmerking (MW) zou ik achterwege laten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Doe dat dan ook niet ....
Maar het lijkt er wel op, hoe hoger je rank hoe sterker je wapens en dat is echt zwaar irritant als je net aan de game begint. Zelfs als je dezelfde wapens gebruikt wint een hogere level het van je, omdat hij een sterretje of zo bij zijn wapen heeft staan.
...want hier doe je het toch... en je zit fout. Neem bijvoorbeeld de Assault class. Na circa 30 minuten spelen heb je de XM8 vrijgespeeld. Dat is een wapen dat nagenoeg iedereen kan (leren) hanteren. Daarnaast is het een wapen dat zich zeker wel kan meten met de Abakan, de M416 en de M16A2.
Het zelfde geldt voor de M24 (recon). Dat is een van de beste Sniper rifles, beschikbaar vanaf de eerste minuut.
De PKM voor de Medic, eveneens een van de betere wapens.

De ster achter een wapen zegt hoegenaamd niets over extra power of opties voor het wapen. Dat is alleen maar een teken voor het aantal kills (iedere 100 kills is een gouden ster erbij).
Misschien is dat wel het grote nadeel van BC2, want bij MW2 lijken de wapens iets meer gebalanceerd
Is dat zo? Zodra je een wapen vrijspeelt in MW2 mag je eerst weer klungelen met een iron sight tot je bijvoorbeeld de red dot of de ACOG scope vrijgespeeld hebt... Daarnaast, Akimbo, anyone?

edit: hmmm, of sneller leren typen, of eerst verversen voortaan :9
edit2: Tsurany, niet je post aanvullen met de tekst die ik er in eerste instantie al ingezet had, he ;)

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-05-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ik heb de laatste tijd ook wel eens last van de volgende bug (xbox 360):

Je wordt neergeschoten en krijgt nog even de killcam. Dan ga je naar het respawn menu, heb je nog 6 seconden oid om je kit uit te kiezen. En dan net in de seconde dat je op ready clickt, wordt je gerevived door een teammate. Dan staat mijn mannetje op de achtergrond dus weer op en ik zit nog in het kit selection menu. Vervolgens kan ik niet uit het menu en ik kan ook niet lopen. Ik moet dan kiezen voor een suicide uit het menu links in beeld. Zeer frustrered, helemaal omdat je teammate wellicht veel moeite heeft gedaan om je nog net op tijd te reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:40:
[...]
Zo'n * bij een wapen betekend dat die persoon al de nodige kills heeft gepakt met dat specifieke wapen. Klopt namate je hoger lvl wordt krijg je betere guns
Je krijgt ietwat betere wapens misschien, maar die verschillen zijn zo marginaal dat het amper uit zal maken. Welke scope je kiest zal denk ik eerder invloed hebben dan welk wapen je kiest, het is meestal meer een gevoel dat je bij een bepaald wapen hebt dan de daadwerkelijke prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:40:
Dat is alleen maar een teken voor het aantal kills (iedere 100 kills is een gouden ster erbij).
Niet exact 100 kills, weet niet hoe ze het berekenen maar het is niet puur het aantal kills.
edit: hmmm, of sneller leren typen, of eerst verversen voortaan :9
edit2: Tsurany, niet je post aanvullen met de tekst die ik er in eerste instantie al ingezet had, he ;)
Ik begon al te editen voordat jullie hadden gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:43:
Niet exact 100 kills, weet niet hoe ze het berekenen maar het is niet puur het aantal kills.
volgens mij is dat wel gebaseerd op puur het aantal kills; indien ik naar my stats ga, en selecteer een wapen, dan staat er rechtsonder kills: 45/100 to rank up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

himlims_ schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:44:
[...]
volgens mij is dat wel gebaseerd op puur het aantal kills; indien ik naar my stats ga, en selecteer een wapen, dan staat er rechtsonder kills: 45/100 to rank up.
Klopt, het zijn er exact 100. Op stats sites lijkt het soms met minder te kunnen, maar dat heeft er volgens mij mee te maken dat je soms een kit opraapt en de kill dan voor de ster wel op het wapen geregistreerd wordt, maar in de stats op de oorspronkelijke kit. In die kit is het vaak niet mogelijk om dat wapen erbij te pakken (bijvoorbeeld als je als medic spawnt en een assault kit opraapt), waardoor de kill in de stats verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:48:
[...]

Klopt, het zijn er exact 100. Op stats sites lijkt het soms met minder te kunnen, maar dat heeft er volgens mij mee te maken dat je soms een kit opraapt en de kill dan voor de ster wel op het wapen geregistreerd wordt, maar in de stats op de oorspronkelijke kit. In die kit is het vaak niet mogelijk om dat wapen erbij te pakken (bijvoorbeeld als je als medic spawnt en een assault kit opraapt), waardoor de kill in de stats verdwijnt.
Volgens mij niet exact 100.
Ik had bijvoorbeeld bij de XM8 (assault) iets van 580 kills, maar wel 6 goldstars.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:14

d_star

Maharadja of the Year :-/

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:40:
Na circa 30 minuten spelen heb je de XM8 vrijgespeeld. Dat is een wapen dat nagenoeg iedereen kan (leren) hanteren. Daarnaast is het een wapen dat zich zeker wel kan meten met de Abakan, de M416 en de M16A2.
Het zelfde geldt voor de M24 (recon). Dat is een van de beste Sniper rifles, beschikbaar vanaf de eerste minuut.
De PKM voor de Medic, eveneens een van de betere wapens.
Vergeet de 9A-91 van de engineer niet, serieus een onderschat wapen en vanaf minuut 1 beschikbaar. Ik maak er veel makkelijker kills mee dan met die achterlijke Scar-L. Het enige minpunt is het kleine magazijn.

Anyhoo: we kunnen vaststellen dat je ook vanaf het begin af aan best kunt ownen met de startwapens. Toegegeven: later unlockte wapens zoals de M416 en de M60 maken het voor sommige mensen wat makkelijker, maar over het algemeen zijn die startwapens zo slecht nog niet. En daarbij geldt: alle stats zijn uiteindelijk wat gerommel in de marge. Goede tactics verslaan betere wapens anyday.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:44:
[...]
Dan is het een totaal verschillend aantal kills per wapen. Ik heb alle wapens naar goud gebracht en bij de 9A-91 Avtomat koste dat 81 kills terwijl het bij de Uzi 104 kills koste. Zelfde bij sniper, M24 is 70 kills, Type 88 is 98 kills en de SVU is 78 kills.
Of bij Assault, M16A2 kost 984 kills voor platina en de AUG maar 948 en de Akaban 934
De 40mm granade launcher is zelfs maar 595 kills voor platina terwijl de 40mm shotgun met 479 kills maar 4x goud is.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:48:
Klopt, het zijn er exact 100. Op stats sites lijkt het soms met minder te kunnen, maar dat heeft er volgens mij mee te maken dat je soms een kit opraapt en de kill dan voor de ster wel op het wapen geregistreerd wordt, maar in de stats op de oorspronkelijke kit.
Nee, dat is niet zo. Ik pak namelijk NOOIT kits op en bij mijn stats zie je ook een gigantisch verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:54:
[...]

Nee, dat is niet zo. Ik pak namelijk NOOIT kits op en bij mijn stats zie je ook een gigantisch verschil.
Andere verklaring: voorheen telden de kills na je eigen dood niet. Wellicht dat deze wel aan het wapen toegeschreven zijn.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.