[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:47
Unomomentodado schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 07:21:
Waar ze ook wel iets aan mogen doen is het C4'en van MCOM's. Prima dat er C4 op geplakt wordt om een gearmde MCOM te verdedigen nadat je hem gearmd hebt, maar laat de MCOM er geen schade van oplopen. Schade door mortar strikes, tanks of CG's kan ik wel mee leven, want dat gaat niet zo snel en je kan de tegenstander dan nog opzoeken.

En nog iets aan alle PS3'ers: ik wil voorstellen voortaan zonder GoT clantag te spelen. Gisteren weer meegemaakt dat we in een lege server terecht kwamen door een vertrekkende tegenpartij. Als ze na afloop van een pot zien dat ze tegen een 'clan' van 10 hebben gespeeld, dan zal dat daar denk ik alleen maar aan meehelpen. :-)
Zit wat in, maar het geeft wel een band met elkaar. En als iemand nieuw is dan weet ik niet gelijk dat hij bij got hoort.

Ik stel daarom gewoon voor om tegen andere clan's te gaan spelen. Er is eigenlijk altijd wel een man of 8 online 's avonds. , ik denk dat dat wel zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-04 17:42
harmageddon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:11:
[...]

Langere loadtime komt door je ATi kaart. Is een bekend probleem. Ik wacht ook nog steeds op nieuwe drivers...
ik ben vorige maand van een 8800GT naar 5850 gegaan, FPS is omhoog gegaan, en de laadtijden ook... :')
Als je zelf wat onderzoek had gedaan had je 't allang opgelost en meteen een gratis FPS increase van tussen de 3 en 10 erbij gekregen ;)

Geloof me en probeer dit even uit: Ga in windows naar je CCC. Ga naar Advanced of iets gelijkwaardigs en zoek naar de ' Catalyst AI '. Meeste games draaien beter met deze uit of op de laagste stand...
Je raad het al, BFBC2 dus niet. Haal het vinkje dus weg en zorg dat hij aanstaat op 'Advanced'.

Voila 3x snellere laadtijden en een hogere FPS! Deze tip komt van de EA forums ;) Works like a charm! En dit werkt in meer dan 9/10 gevallen. Op mijn 5870 hielp het echt enorm. Kwa laadtijden net of ik een nieuwe pc had en kwa fps alsof ik m'n hd5870 had overgeclockt :D

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 27-05-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:11
walletje-w schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 07:37:
[...]

Zit wat in, maar het geeft wel een band met elkaar. En als iemand nieuw is dan weet ik niet gelijk dat hij bij got hoort.

Ik stel daarom gewoon voor om tegen andere clan's te gaan spelen. Er is eigenlijk altijd wel een man of 8 online 's avonds. , ik denk dat dat wel zou moeten kunnen.
Hoe zou je andere clans dan kunnen opzoeken en tegen elkaar spelen? Je wordt toch gewoon in een server gedropt?
Private matches is dan een optie, maar dan tellen de punten en kills weer niet mee...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Af en toe pak ik wel 's een shotgun met slugs en magnum ammo. Nou valt me op dat de SPAS-12 veel 'effectiever' is dan de USAS-12 ; met de SPAS is 1 shot meestal een kill (zelfs body, niet head), maar met de USAS moet ik iemand echt 3 keer goed raken ... nou is de basis-damage van de SPAS wat hoger , maar het is wel slugs en magnum die ik gebruik.

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 27-05-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Waar ze ook wel iets aan mogen doen is het C4'en van MCOM's. Prima dat er C4 op geplakt wordt om een gearmde MCOM te verdedigen nadat je hem gearmd hebt, maar laat de MCOM er geen schade van oplopen. Schade door mortar strikes, tanks of CG's kan ik wel mee leven, want dat gaat niet zo snel en je kan de tegenstander dan nog opzoeken.
De schade van geplakte C4 valt erg mee, zelfs met de explosive perk. Weet je wel hoe lastig het is om als aanvaller minimaal 5 stuks klapkauwgum te plakken op een mcom? (tenzij het hele defending team zit te kijkbuizen op een heuveltje). Het armen van een mcom gaat vele malen sneller en is dan makkelijker om in de gaten te houden.
Heb je het wel eens zelf geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-04 15:06
Twee vragen:
- Weet iemand of je het verschil tussen vijandelijke en... eh... 'vriendelijke' :P mijnen kunt zien?
- Werken perks als 'warhead' e.d. alleen voor vehicles, of hebben die ook effect voor bijvoorbeeld luchtafweergeschut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 15:56
@Phobophile, probeer gewoon de mijnen te spotten, als het vijandelijke zijn zie je ze daarna op de map liggen en roept je mannetje iets ala enemy mines. (Let op, vaak liggen er mijnen op die stukjes weg die net onder water liggen).

Gisteren net de M95 sniper unlocked dus even een 12x scope er op en zie ik een sniper staan op een open gebouw. Schiet hem netjes neer. Tien seconden later staat die sniper weer op (medic). Schiet hem weer neer. Weer revived de medic hem (kon de medic niet zien). In plaatst van dat de sniper hard weg rend loopt hij twee passen naar links, hurkt weer, kijkt ongeveer mijn kant op. En tsja toen schoot ik maar weer. Dit is ongeveer 5 minuten door gegaan. (Daarna had hij mij ook een paar keer). Zelfs nog een beetje grapjes lopen maken via de chat. Maar die gast kon het maar niet hebben dat ik hem meestal eerder had.

Vond het erg lame worden dus heb er maar wat mortieren op afgestuurd, maar het was wel lekker om even met de M95 te oefenen :).

Meestal speel ik met de VSS (die verkorte automatische sniper gun met silencer). + 4X scope + magnum ammo. Kun je heerlijk close/medium-close range sniper mee zijn. Heerlijk oprukken samen met je team, lekker veel motion sensors gooien. Alleen is je ammo wel wat snel op.

Ik houd echt van de sniper guns, maar ik wil wel mee vechten ipv ergens ver weg gaan zitten, en dit is dan voor mij een hele goede compo. Ook op echte close range win je zo nog wel eens een gevechtje, terwijl je bij de andere sniper guns het dan toch eigenlijk altijd aflegt.

[ Voor 8% gewijzigd door roy-t op 27-05-2010 09:20 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Brutal1ty schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:04:
Als je zelf wat onderzoek had gedaan had je 't allang opgelost en meteen een gratis FPS increase van tussen de 3 en 10 erbij gekregen ;)

Geloof me en probeer dit even uit: Ga in windows naar je CCC. Ga naar Advanced of iets gelijkwaardigs en zoek naar de ' Catalyst AI '. Meeste games draaien beter met deze uit of op de laagste stand...
Je raad het al, BFBC2 dus niet. Haal het vinkje dus weg en zorg dat hij aanstaat op 'Advanced'.

Voila 3x snellere laadtijden en een hogere FPS! Deze tip komt van de EA forums ;) Works like a charm! En dit werkt in meer dan 9/10 gevallen. Op mijn 5870 hielp het echt enorm. Kwa laadtijden net of ik een nieuwe pc had en kwa fps alsof ik m'n hd5870 had overgeclockt :D
Oei, klinkt erg goed ik vraag me af of dit ook voor de HD5870Mobility werkt aangezien ik gehoord had over verkorte laadtijden die niet zichtbaar zijn voor moi.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11:11
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:12:
[...]

De schade van geplakte C4 valt erg mee, zelfs met de explosive perk. Weet je wel hoe lastig het is om als aanvaller minimaal 5 stuks klapkauwgum te plakken op een mcom? (tenzij het hele defending team zit te kijkbuizen op een heuveltje). Het armen van een mcom gaat vele malen sneller en is dan makkelijker om in de gaten te houden.
Helaas zien we het te vaak gebeuren. Je hoeft de C4 ook niet in één keer te plakken.
Je kunt vaker proberen om C4 te plakken (die andere blijven wel zitten). Als dan ook nog teammates gaan plakken, dan zit er op een gegeven moment genoeg op om de boel op te blazen. Als één iemand z'n C4 opblaast, dan gaat de rest wel mee.

Mijn ervaring is dat C4 plakken een stuk makkelijker is dan een M-com armen. Vaak heb ik wel de gelegenheid om een M-com ongestoord te armen. Zodra je deze gearmed hebt, heb je verraden dat je bij de M-coms zit en komt de hele bende naar je toe.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 15:56
Oh btw, voor iedereen die nog niet 10.4a heeft geinstalleerd. Catalyst 10.5 is net uit en daarmee zouden ook voor de 4xxx en 3xxx kaarten de laadtijden beter moeten zijn: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx

Alhoewel de dev tweets dit tegen spreken:
RT @cavemanjim: @CatalystMaker - BC2 long load times back with 10.5? ME - was supposed to be there - found out its not.Will get hotfix ready about 9 hours ago

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jackal131 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:22:
Helaas zien we het te vaak gebeuren. Je hoeft de C4 ook niet in één keer te plakken.
Je kunt vaker proberen om C4 te plakken (die andere blijven wel zitten). Als dan ook nog teammates gaan plakken, dan zit er op een gegeven moment genoeg op om de boel op te blazen. Als één iemand z'n C4 opblaast, dan gaat de rest wel mee.

Mijn ervaring is dat C4 plakken een stuk makkelijker is dan een M-com armen. Vaak heb ik wel de gelegenheid om een M-com ongestoord te armen. Zodra je deze gearmed hebt, heb je verraden dat je bij de M-coms zit en komt de hele bende naar je toe.
Ik merk persoonlijk dat dit niet meer de nieuwe manier is van MCOM kapot maken, het is juist de trend om met een tank de MCOM building kapot te blazen, of met een paar andere CG helden het gebouw aan gort te knallen, het opplakken van C4 is meestal een hele klus aangezien de defenders en attackers de meeste muren van een MCOM gebouw kapot blazen en jij in de volle kijkert zit. Daarin tegen duurt het armen minder tijd dan het plaatsen van 6 stuks C4, geloof me ik ben die noob die dat probeert. 6xC4 = goed voor 2x MCOM damage ofwel halve MCOM down, Probeer nog maar eens zodicht op die MCOM te komen mits je geen kijkbuizers hebt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:33:
[...]

Ik merk persoonlijk dat dit niet meer de nieuwe manier is van MCOM kapot maken, het is juist de trend om met een tank de MCOM building kapot te blazen, of met een paar andere CG helden het gebouw aan gort te knallen, het opplakken van C4 is meestal een hele klus aangezien de defenders en attackers de meeste muren van een MCOM gebouw kapot blazen en jij in de volle kijkert zit. Daarin tegen duurt het armen minder tijd dan het plaatsen van 6 stuks C4, geloof me ik ben die noob die dat probeert. 6xC4 = goed voor 2x MCOM damage ofwel halve MCOM down, Probeer nog maar eens zodicht op die MCOM te komen mits je geen kijkbuizers hebt! :9
Precies. Het hangt natuurlijk af van het niveau van de tegenstanders, maar als ze ook maar een beetje tegenstand bieden is het haast niet te doen.
Gambot, het opblazen van huizen met een mcom heeft alleen nut als de mcom geraakt kan worden door destruction 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Unomomentodado schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:00:
[...]

Rustig maar, want dat kan dus niet bij de PS3. Ik heb eerder eens geprobeerd over te stappen. Als je met squad invites hebt gewerkt om bij elkaar te komen, dan lukt het niet meer om in het andere team te komen ook al join je een game.
Ja dat was idd dan wel een overhaaste en ondoordachte reactie van mij.
Bij deze mijn excuses hiervoor 8)7 :F

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 27-05-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:43:
[...]

Precies. Het hangt natuurlijk af van het niveau van de tegenstanders, maar als ze ook maar een beetje tegenstand bieden is het haast niet te doen.
Gambot, het opblazen van huizen met een mcom heeft alleen nut als de mcom geraakt kan worden door destruction 2.0.
Ja er zijn indderdaad uitzondering op de regel van het opblazen van gebouwen, beter genoemd hutjes, keten en gebouwen op de maps, Laguna Presa & Valparaiso daar waar de daken niet als een geheel op de MCOM neerstorten. Maar zoals ik ervaren heb kan je een gebouw zoals eerste MCOM a op Port Valdez met een paar wel gemikte schoten van de tank zonder warhead perk ingestort, eveneens als MCOM a1 van africa harbor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

harmageddon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:11:
[...]

Langere loadtime komt door je ATi kaart. Is een bekend probleem. Ik wacht ook nog steeds op nieuwe drivers...
ik ben vorige maand van een 8800GT naar 5850 gegaan, FPS is omhoog gegaan, en de laadtijden ook... :')
Aha. Ik weet wel dat de laatste update ook wijzigingen had staan die specifiek voor BC2 waren. Ik ga het in de gaten houden wanneer er een nieuwe update is. Moet trouwens ook eens kijken wat mijn fps is want heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van.

Welk prog gebruiken jullie voor uw fps te zien in BC2?

Thanks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:54:
Welk prog gebruiken jullie voor uw fps te zien in BC2?
vroeger gebruikte ik Fraps, sinds ik mijn nieuwe laptop heb, geen om eerlijk te zijn heb nog geen goede av om sites te blokkeren dus ga ook nog niets onnodigs downloaden, maar het wordt weer fraps O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

K cava.

Zal daar deze avond eens wat werk van maken

Thanks for the info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

roy-t schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:19:
Ik houd echt van de sniper guns, maar ik wil wel mee vechten ipv ergens ver weg gaan zitten, en dit is dan voor mij een hele goede compo.
Yep, ik vind recon spelen op die manier ook best leuk ... 1 van de semi/fully automatics met een 4x scope of red dot en een pistool/revolver voor de close combat. En met die rifles kun je als je rekening houdt met bullet-drop ook wel countersnipen indien nodig ... leuke is dat met die silenced rifles (VSS & SVU) ze je ook niet echt snel in de smiezen krijgen.

C4 plakken op MCOM is inderdaad omslachtig .. voordeel is wel dat de boel niet gelijk gaat staan loeien en zwaailichten, zodat je met extra explosives nog wel een kans krijgt om nog een keer te plakken. De melding 'objective A is taking heat' wordt nogal eens gemist door de verdedigers ...

ps: de onlangs genoemde truc om als engineer een stel mijnen bij de MCOM te droppen (max 6?) en er dan een handgranaat op te gooien, moet ik toch ook 's proberen ...

pps : en inderdaad, MCOMs bestoken met CG's is ook tactiek de laatste tijd ... met een stel engi's achter een heuveltje gaan zitten met een assault erbij voor de bevoorrading en schieten maar . Gaat redelijk snel merkte ik ...

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 27-05-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Als je iemands wapen oppakt uit het SPECACT dlc, krijg je daarvoor dan ook de achievements/pins? In mijn stats zie ik namelijk de SPECACT UMP en dat ik daar 5 minuten mee heb rondgelopen. Er zijn echter geen kills geregistreerd, hoewel ik daar toch wel een paar mannetjes mee heb omgelegd.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 10:45
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:12:
[...]

Je hebt slechts 2 runs nodig om een MCOM op te blazen (perk voor 6 C4 en Explosive perk) en moeilijk is het niet. Mogelijkheden:
* Een UAV of quad volplakken
* Met een heli, tank of quad naar de MCOM rushen en na plakken direct opblazen (en jezelf dus suiciden)
* Langs de verdediging sneaken

Edit: las hierboven dezelfde truc maar dan met anti-tankmijnen. Geldt hetzelfde voor -> geen schade aan de MCOM zou beter zijn.

En kan dit eigenlijk? Je squad members beplakken met 2 of 3 C4's en ze, eenmaal aangekomen bij de MCOM, naar de eeuwige jachtvelden sturen?

[ Voor 14% gewijzigd door Unomomentodado op 27-05-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Brutal1ty schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:04:
[...]

Geloof me en probeer dit even uit: Ga in windows naar je CCC. Ga naar Advanced of iets gelijkwaardigs en zoek naar de ' Catalyst AI '. Meeste games draaien beter met deze uit of op de laagste stand...Je raad het al, BFBC2 dus niet. Haal het vinkje dus weg en zorg dat hij aanstaat op 'Advanced'.

Het vetgedrukte klopt niet helemaal. Het beste is normaal gesproken om Catalyst AI altijd aan te zetten. Dit zorgt ervoor dat:
- Gamespecifieke optimalisaties/ fixes werken.
- Crossfire werkt.

Bij de Advanced setting zijn de optimalisaties aggressiever dan bij de Standard setting. De verschillen zijn minimaal.

Voor ATI kaarten kun je momenteel het beste de 10.4a preview driver gebruiken. Daarin zijn de long load times gefixed.
De 10.5whql mist deze fix per abuis. Over een paar dagen komt de 10.5hotfix driver en als die er is, is dat de beste keus.

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 27-05-2010 10:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:19:
[...]

ps: de onlangs genoemde truc om als engineer een stel mijnen bij de MCOM te droppen (max 6?) en er dan een handgranaat op te gooien, moet ik toch ook 's proberen ...

pps : en inderdaad, MCOMs bestoken met CG's is ook tactiek de laatste tijd ... met een stel engi's achter een heuveltje gaan zitten met een assault erbij voor de bevoorrading en schieten maar . Gaat redelijk snel merkte ik ...
Combo mijnen en nade geeft een massive explosie. Het is alleen niet zonder risico voor de handgranaat gooier vanwege de blastradius :) Je kunt beter op de mijnen schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unomomentodado schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:47:
[...]

Je hebt slechts 2 runs nodig om een MCOM op te blazen (perk voor 6 C4 en Explosive perk) en moeilijk is het niet. Mogelijkheden:
* Een UAV of quad volplakken
* Met een heli, tank of quad naar de MCOM rushen en na plakken direct opblazen (en jezelf dus suiciden)
* Langs de verdediging sneaken
Geloof me, het kost veel moeite om effectief een mcom op te blazen met C4 als de tegenstander ook maar een beetje de mcom's in de gaten houd. Heb er behoorlijk wat ervaring mee. Armen gaat vele malen sneller. Ook suicide runs al dan niet met een quad levert heel vaak niets op, je wordt binnen no-time van je quad afgeknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Armen en opblazen kan je tegelijk doen.

En je kan in alle rust vaak c4 neerleggen zonder dat iemand van tegenstander het in de gaten heeft. Uiteraard als je eentje hebt waar alle dekking al is weggeblazen kan je beter armen. Maar als er nog een gebouw staat heeft vaak zat niemand of maar een enkeling het in de gaten dat je bij die mcom zit, als je hem armed gaat meteen complete vijandelijke team naar je toe.

Het is gewoon hardstikke makkelijk om 6 dingen c4 om een mcom te plakken, kost helemaal niet veel tijd en ze weten vaak toch niet dat je er bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Het nadeel van C4 is ook dat je nogal wat afstand moet nemen bij het opblazen ... plaatsen kun je stiekem doen, maar je moet even naar buiten als je de boel triggert.
Ik heb het 's geprobeerd in die kelderbox (Arica Harbor, 2e set) en blies mezelf ook zowat op met 4 of 5 blokjes erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:01:
[...]

Combo mijnen en nade geeft een massive explosie. Het is alleen niet zonder risico voor de handgranaat gooier vanwege de blastradius :) Je kunt beter op de mijnen schieten :D
Heb het een keer gezien dat iemand letterlijk weg vloog van een mijn die ik neergelegd had. Hij schoot eerst mij dood en in de killcam vloog hij ver weg vanwege de mijn. :D

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:06

XanderDrake

Build the future!

Heeft het al bijna nut om voor alle wapens brons te halen? Ik had begrepen dat je voor sommige wapens nog geen medailles kon krijgen vanwege een bug, op pc tenminste. Volgens mij was de M1 Garant zon wapen (ik heb die door veteran status).
Hebben ze dat al opgelost?
Moet je dan ook brons halen op idiote wapens zoals de repair-tool en de defibs?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
XanderDrake schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:42:
Heeft het al bijna nut om voor alle wapens brons te halen? Ik had begrepen dat je voor sommige wapens nog geen medailles kon krijgen vanwege een bug, op pc tenminste. Volgens mij was de M1 Garant zon wapen (ik heb die door veteran status).
Repair-tool en de Defibs zijn niet aangemerkt als wapens, het is dus ook niet mogelijk om daar medailles voor te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-02 11:24
FiRePaTH schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 03:14:
[...]

Nee hoor, dat was geen bug fix, was alleen miniem .ini file edit op de server voor weapon damage aan te passen, dat kan iedere kluns in 3 minuten... er was zelfs geen patch voor nodig toen...

Ik wil bugfixes voor echte bugs... zoals Thompson en M1-Garand database fix, zodat kills die je maakt meetellen zodat je EINDELIJK eens meetellen voor bronze stars, zodat je de laatste 2 insignia's kan halen (get all bronze stars / get all weapon bronze stars)...

Andere patches voor consoles waren alleen voor SpecAct, die ook nog extra bug mee bracht (alle sniper-perk instellingen resetten steeds nu, hoezo bugtesten voor je DLC released DICE?) en een DrPepper code fix voor USA only...

Dus... er is nog steeds geen bugfix patch voor de consoles geweest... en dat wordt wel eens tijd... :O
De bug fix die is geweest waar ik het over had waren voor de console's.
Er waren 2 bugfixes.
De eerste kwam uit voor de pc
De eerste en tweede kwamen later uit voor de console's
De tweede komt binnenkort uit voor de pc
De bug dat de settings voor sniper Spect act niet onthouden worden waren al voor de update voor de docter pepper actie.

Nogmaals er is wel een bugfix geweest voor de console´s
Alleen al het feit dat je nu 3 motion sensors hebt i.p.v. de vroegere 2 bewijst al dat er een update is geweest.
http://www.gamelux.nl/new...S3XBOX360-patch-uitgerold
Op http://twitter.com/officialbfbc2 is deze link te vinden http://blogs.battlefield....pdate-is-rolling-out.aspx

De patch voor de thompson en Garrand fout word voor zo ver ik weet aan gewerkt.
Ik zou iedereen met een twitter account aanraden officalbfbfc2 te volgen

Wat is trouwens je Gotlive naam. Dan kunnen we daar eventueel verder discussiëren aangezien niet iedereen het leuk vind dat hier gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heeft het al bijna nut om voor alle wapens brons te halen?
Heeft het überhaupt nut om pins/medailles te halen ?? (afgezien van wat punten ..) :?
The Great HooD schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:48:
Repair-tool en de Defibs zijn niet aangemerkt als wapens, het is dus ook niet mogelijk om daar medailles voor te halen....
Maar http://bfbcs.com houdt wel stats bij voor kills met die tools ... ?

[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 27-05-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Die bug bestaat nog steeds voor zover ik kan zien want ik heb overal brons op behalve de M1 en krijg die medaille niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Anoniem: 291970 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:52:

Die bug bestaat nog steeds voor zover ik kan zien want ik heb overal brons op behalve de M1 en krijg die medaille niet ...
damnit.
Goner schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:30:
Heeft het überhaupt nut om pins/medailles te halen ?? (afgezien van wat punten ..) :?
Naja, ik heb bij 80% van de wapens al medailles. Nu kan ik net wat extra moeite doen en dan heb ik ook die badge. :)
Maar http://bfbcs.com houdt wel stats bij voor kills met die tools ... ?
Je kán er ook mee vermoorden. Een gaatje boren in iemands hoofd (= headshot) is ook een achievement :)

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:14

aex351

I am the one

Goner schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:30:
Nee, het heeft verder geen nut. Het gaat puur om de punten. Bij de wapens is het bijvoorbeeld wel een teken dat je een x-aantal kills hebt gemaakt. Maar dat zie je alleen in softcore mode. Bij hardcore zie je dat niet.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weet iemand of er nieuws is over 't toekennen van punten als je dood bent?

als ik iets opblaas, en ik ga zelf ook dood, krijg ik geen punten. De punten komen wel in 't scherm te staan, maar worden niet aan de score toegevoegd

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-04 11:49

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Thompson en M1-Garand zijn beide bugged, daarom kan niemand de laatste 2 insignia's halen (Get all weapon bronze stars & Get all bronze stars). Bug is zowel op PC als op xbox360 als op PS3. Het is een simpel database bugje, maar kennelijk te moeilijk voor Dice om een database "expert" in te huren om zoiets te fixen in 1 dagje... :/

Btw, volgens heb ik weer een nieuwe bug gevonden, als je een tracerdart op een UAV schiet, gaat het locken van een RPG/CG raket bijna niet... UAV moet bijna stilhangen, en -als- ie dan gelocked is en je schiet de raket weg, gaat deze als een soort UFO rond de UAV tollen (hilarisch gezicht trouwens :+) tot de UAV gaat bewegen, dan pas kan ie 'm raken... erg vaag... 8)7

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

himlims_ schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:56:
als ik iets opblaas, en ik ga zelf ook dood, krijg ik geen punten.
So what ?! You're doing this for the team and your country, soldier !!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

Btw, volgens heb ik weer een nieuwe bug gevonden, als je een tracerdart op een UAV schiet, gaat het locken van een RPG/CG raket bijna niet... UAV moet bijna stilhangen, en -als- ie dan gelocked is en je schiet de raket weg, gaat deze als een soort UFO rond de UAV tollen (hilarisch gezicht trouwens :+) tot de UAV gaat bewegen, dan pas kan ie 'm raken... erg vaag... 8)7
Eén keer geprobeerd én gelukt.. Mijn RPG-7AT ging netjes met een bocht naar die verdomde UAV hoor. Klabam, oprotten met die zooi :9

Ik speel @ PC, dus misschien platform gerelateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Goner schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:04:
[...]

So what ?! You're doing this for the team and your country, soldier !!! :+
ik weet 't; teamplay voor de puntjes

maar als ik als alquida martelaar ten onder ga, zou 't mooi zijn dat allah mijn punten toekent :Y)

maar ik blijf rustig C4 plakken en knopjes drukken terwijl 't eigenlijk nog niet kan (al zo vaak gehad dat ik werd neergeschoten op het moment dat ik de fuse in druk - gezien dat kansloos bleek ,ga ik voor de martelaar tactiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 277804 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Eén keer geprobeerd én gelukt.. Mijn RPG-7AT ging netjes met een bocht naar die verdomde UAV hoor. Klabam, oprotten met die zooi :9

Ik speel @ PC, dus misschien platform gerelateerd?
RPG op UAV 8)7
Met een paar schoten uit eender welk wapen, AR, Sniper Rifle, SMG, LMG is de UAV ook kapot... Ik denk dat t binnen 10 kogels gedaan is met dat ding (sniper rifle 2 of 3)... Waarom dan de moeite nemen om een tracer dart af te vuren en er een AT rocket achteraan te sturen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:27:
[...]

RPG op UAV 8)7
Met een paar schoten uit eender welk wapen, AR, Sniper Rifle, SMG, LMG is de UAV ook kapot... Ik denk dat t binnen 10 kogels gedaan is met dat ding (sniper rifle 2 of 3)... Waarom dan de moeite nemen om een tracer dart af te vuren en er een AT rocket achteraan te sturen?
omdat 't kan, en vanwege de overkill? is toch gewoon leuk(er)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:32:
[...]
omdat 't kan, en vanwege de overkill? is toch gewoon leuk(er)
Dat soort dingen uithalen vind ik ook altijd grappig en leuker , beetje variatie in de gameplay steken he , net zoals kills halen met die smoke grenade. Was echt nooit in me opgekomen om dat te proberen tot ik op een rotzakje botste die me daar paar keer mee heeft neergelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Het is ook niet de bedoeling dat je een UAV gaat tracer darten, ik bedoel waarom zou je dat doen ? Dus ik denk ook niet dat het een bug is.

[ Voor 14% gewijzigd door Aslanboy1905 op 27-05-2010 16:51 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 08-06-2021
Misschien omdat het ook bij de categorie voertuig hoort?
Heb je liever dat, of het mannetje dat het bestuurd wordt weggeblazen met een CG.?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
En nog iets aan alle PS3'ers: ik wil voorstellen voortaan zonder GoT clantag te spelen. Gisteren weer meegemaakt dat we in een lege server terecht kwamen door een vertrekkende tegenpartij. Als ze na afloop van een pot zien dat ze tegen een 'clan' van 10 hebben gespeeld, dan zal dat daar denk ik alleen maar aan meehelpen. :-)
Hehe, het lijkt bijna noodzaak :+ . Afgelopen twee keer dat ik joinde speelde, was er idd op een gegeven moment geen tegenstander meer, gingen we maar zelf als defender de mcom opblazen. Ik weet btw niet of het al veel vaker is voorgekomen, ik heb pas afgelopen week meegemaakt dat tegenstanders weggingen. Het is dus misschien niet gelijk nodig om die tag weg te halen, want volgens mij zijn er wel genoeg potjes dat de tegenstanders wel blijven. Blijft jammer dat je niet van team kan switchen op de ps3, anders konden we dat ook wel doen zo nu en dan.
Striptease schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:50:
Het is ook niet de bedoeling dat je een UAV gaat tracer darten, ik bedoel waarom zou je dat doen ? Dus ik denk ook niet dat het een bug is.
Ja maar je kan ook gewoon de tegenstander darten en een CG op de trace. Ook al is het niet bedoeld om zo te gebruiken, tis wel leuk :P.

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 27-05-2010 17:57 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 22:45
Striptease schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:50:
Voordeel van een tracer op de uav is dat als die uav ergens hoog boven hangt je zeker weet dat je raakt.
uav wil mij weleens net te snel wegvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Is deze al voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Anoniem: 291970 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:43:
[...]

Dat soort dingen uithalen vind ik ook altijd grappig en leuker , beetje variatie in de gameplay steken he , net zoals kills halen met die smoke grenade. Was echt nooit in me opgekomen om dat te proberen tot ik op een rotzakje botste die me daar paar keer mee heeft neergelegd
Ik misschien O-)
Of speel je niet op de Xbox360. Mijn got name is same als gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
whaha, die hebben wel meerdere leuke sniper filmpjes gemaakt. Vond deze ook wel geslaagd :P

http://www.youtube.com/user/IceViper777#p/u/16/4HJX3QCfN38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Wat een omslachtige manier om te chatten zeg, ben ik blij dat ik enkel pc game :D
Voorts zijn er idd wel goede filmpjes. En lijkt teabaggen wel iets wat men 'moet' doen op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Spaiker schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:41:
Wat een omslachtige manier om te chatten zeg, ben ik blij dat ik enkel pc game :D
Voorts zijn er idd wel goede filmpjes. En lijkt teabaggen wel iets wat men 'moet' doen op de xbox?
Heheh chatten op de xbox gebeurd over het algemeen via de voice chat via een party.
Teabaggen is niet iets wat je moet doen, maar geef toe dit is een situatie waar dat wel terecht is.

In contact komen met je vrienden via voice chat gaat op zijn minsts net zo gemakelijk via de xbox als via de pc
We zien in onze vrienden tab wie online is. Van daaruit kun je als hij in een party zit hem joinen of hem inviten voor een party. En van daaruit begin je dan een game oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe grappige filmpjes , idd als je geen headset gebruikt is het een erg ingewikkeld proces op de xbox , nooit bij stilgestaan ... blij dat ik op pc speel dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Nog twee handige tips voor:

- Disarmen MCOM terwijl er veel kitjes voor liggen
- Medic kit oppakken, teammate reviven en tegelijkertijd je eigen kit behouden.

Waren volgens mij nog niet langs gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-04 14:35
BatmanHorizon schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:35:
[...]

whaha, die hebben wel meerdere leuke sniper filmpjes gemaakt. Vond deze ook wel geslaagd :P
[video]
http://www.youtube.com/user/IceViper777#p/u/16/4HJX3QCfN38
Dit zijn wel hele erge MW2 praktijken die de 360 spelers er op nahouden. Op die map doe ik of engineer met tank of ik ben sniper op dezelfde heuvel, maar ik hou altijd de omgeving in de gaten. Daarnaast als je daar zit is de kans dat je weg wordt geknald 100%, die speler is dan ook echt noob

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

FiRePaTH schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:03:
[...]
Thompson en M1-Garand zijn beide bugged, daarom kan niemand de laatste 2 insignia's halen (Get all weapon bronze stars & Get all bronze stars). Bug is zowel op PC als op xbox360 als op PS3. Het is een simpel database bugje, maar kennelijk te moeilijk voor Dice om een database "expert" in te huren om zoiets te fixen in 1 dagje... :/
Mja, beetje karig.

Ik denk trouwens niet dat ik dat probleem met de Thompson heb, daar heb ik al medailles voor.
Verder, als je geen veteran status hebt, heb je dan ook last van de M1 bug? Ik bedoel, je hebt de hele gun niet... slecht ontwerp als je brons moet halen voor een gun die je niet hebt!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.