Zit wat in, maar het geeft wel een band met elkaar. En als iemand nieuw is dan weet ik niet gelijk dat hij bij got hoort.Unomomentodado schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 07:21:
Waar ze ook wel iets aan mogen doen is het C4'en van MCOM's. Prima dat er C4 op geplakt wordt om een gearmde MCOM te verdedigen nadat je hem gearmd hebt, maar laat de MCOM er geen schade van oplopen. Schade door mortar strikes, tanks of CG's kan ik wel mee leven, want dat gaat niet zo snel en je kan de tegenstander dan nog opzoeken.
En nog iets aan alle PS3'ers: ik wil voorstellen voortaan zonder GoT clantag te spelen. Gisteren weer meegemaakt dat we in een lege server terecht kwamen door een vertrekkende tegenpartij. Als ze na afloop van een pot zien dat ze tegen een 'clan' van 10 hebben gespeeld, dan zal dat daar denk ik alleen maar aan meehelpen. :-)
Ik stel daarom gewoon voor om tegen andere clan's te gaan spelen. Er is eigenlijk altijd wel een man of 8 online 's avonds. , ik denk dat dat wel zou moeten kunnen.