Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 20:31
ik had de game gekocht in de winkel en ging hem maar eens instelleren.
Tijdens de installatie gelijk de melding:
This serial number is already in use. DAMN IK WAS KWAAD.
Nog een keer de code opgegeven en weer de melding .
3x geprobeerd. want dit moet niet mogelijk zijn en ja hoor, geen melding en alles werkt perfect op dit moment,
het was wel even schrikken

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Pykow schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:09:
ik had de game gekocht in de winkel en ging hem maar eens instelleren.
Tijdens de installatie gelijk de melding:
This serial number is already in use. DAMN IK WAS KWAAD.
Nog een keer de code opgegeven en weer de melding .
3x geprobeerd. want dit moet niet mogelijk zijn en ja hoor, geen melding en alles werkt perfect op dit moment,
het was wel even schrikken
bij mij 't zelfde verhaal poging 8 ofzo was ineens wel succesvol :? 8)7

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

quote:
Qlmax schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:49:
[...]

TBH ik ga al blij zijn als ik ooit de PP2000 ga hebben ;-) maarja engineer lvlen is nu eenmaal moeilijker dan een medic! (Daar moet ik ook nog wel het een en het ander vrijspelen maarja blijft intressant zo)
goed dat je in zo een sterke clan zit dan he :+

Als je alles unlocked hebt is het inderdaad soms wat minder boeiend , maar vind het nog steeds een erg leuk spel in afwachting van BF 3 (als dat er al ooit komt)

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qlmax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-04-2015
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:34:
[...]

goed dat je in zo een sterke clan zit dan he :+

Als je alles unlocked hebt is het inderdaad soms wat minder boeiend , maar vind het nog steeds een erg leuk spel in afwachting van BF 3 (als dat er al ooit komt)
TBH veel heb ik niet echt aan U den michael revived me nog tenminsten onze punten pakker :-p

Da zal wel komen maar zal nog wel eventjes wachten zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Qlmax schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:49:
[...]

TBH veel heb ik niet echt aan U den michael revived me nog tenminsten onze punten pakker :-p

Da zal wel komen maar zal nog wel eventjes wachten zijn.
Proper zie , ik mol alles rond jullie zodat jullie rustig kunnen rondwandelen en dan nog is het niet goed :(

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:06:
Je zou denken dat ik het ondertussen beu ben met de PP2000 maar eigenlijk totaal niet :P

Dus de m16a2 of de F2000 , heb die enkel gebruikt voor de bronze medal te halen dus zal deze avond eens kijken welke van de twee me het beste liggen.

Tja die Medic wapens , ik speel er soms mee als we geen deftige medic in de squad hebben maar als medic is punten halen gewoonweg te easy , dat was ook al zo in BF2 , had je op de duur enkel nog medics ... :z
niet beu, haha zou ik ook niet verwachten, silent, effectief op long range :? , high rate of fire! damn hij is goed!!!

ja dat laatste heb ik dus al meegemaakt als enige Engineer de tank, heli en boten proberen mollen zonder 1 assault houd echt snel op als je red dot scope hebt..... :9

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Dat was niet vanwege de punten, maar vanwege de G36E O-)
Ik hield vooral van die absurde shotgun van de anti tank ... De naam ontglipt me nu effe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 09-10 21:20

Murk

Is this thing on?

red dot scope is voor pussies :+ iron sights zijn voor echte mannen 8)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:39
quote:
himlims_ schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:11:
bij mij 't zelfde verhaal poging 8 ofzo was ineens wel succesvol :? 8)7
Ok dan ga ik het nog ff 10 keer proberen. Ik was het na 3 keer al zat, maar misschien werkt het dan weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
phosporus schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:00:
Zoals eerder te lezen spelen we op de Xbox
Je hebt me zelfs zelf in de 360 lijst gezet ;)
Is er dan geen voicechat kanaal of applicatie die je in de achtergrond kan draaien? Dat scheelt namelijk écht stukken in teamplay en het is uiteraard een stuk gezelliger! :) Weet niet of je de spelers (was)lijst hebt gezien, maar ik kan niet van iedereen onthouden op welk platform ze spelen... :+
quote:
Je wil niet weten hoe rot het is om met 8 man in een server te komen
Het is zelfs niet goed mogelijk om met 4 man in dezelfde server te komen aan dezelfde kant.
Van de pakweg 100 keer dat we dit nu hebben gedaan is zeker 10% afgelopen in een al te volle server als je met meer dan 4 man speelt.
Kan me voorstellen dat dit erg lastig is. Wel jammer dat er voor de consoles geen mogelijkheid is om een server te huren, zoals op de PC het geval is. Dan zou je namelijk een wachtwoord op de server kunnen zetten en als iedereen er is het wachtwoord verwijderen. Is wat omslachtig, maar zou anders niet weten hoe je het dan kan oplossen.

EDIT:
Als dit topic vol is, dan zal ik deeltje 15 alweer gaan aanmaken, met hopelijk de juiste namen bij de impressies van de maps.

CH4OS wijzigde deze reactie 25-05-2010 15:19 (5%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:12
Zo, 15 platinum stars nu, en geen enkele van de bekende newbiewapens (tube, cg, m60). :P
Ook bijna LV48 ;)

Brag & Boast post

unfor wijzigde deze reactie 25-05-2010 15:23 (14%)

Steam - BFV - PUBG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
unfor schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:22:
Zo, 15 platinum stars nu, en geen enkele van de bekende newbiewapens (tube, cg, m60). :P
Ook bijna LV48 ;)

Brag & Boast post
Veel vrije tijd ? >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qlmax
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:58:
[...]

Proper zie , ik mol alles rond jullie zodat jullie rustig kunnen rondwandelen en dan nog is het niet goed :(
Voila hoe komen wij dan aan punten? Niet want ze zijn allemaal DOOD! :-p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Qlmax schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:37:
[...]

Voila hoe komen wij dan aan punten? Niet want ze zijn allemaal DOOD! :-p
_O- Bent u Belg trouwens? :P

Telkens als ik dat eindshot zie bij laguna presa wil ik maar wat graag dat die dam ook in de speelbare map zat :-( In BF2 ook veel lol mee gehad in de map Kubra Dam

En nu ik het toch over BF2 heb.. ik wil jets >:) :/

Murk wijzigde deze reactie 25-05-2010 16:00 (12%)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
PR van Dice:
quote:
As for the status of the patch, I have to have a meeting with my boss about it but it won't be this week.
-O-

unfor wijzigde deze reactie 25-05-2010 16:02 (3%)

Steam - BFV - PUBG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Murk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:55:
[...]

hehe grappig dat de noorderburen altijd direct merken dat we vlaming zijn van zodra we U gebruiken :P
Die Kubra dam map heb ik niet zo veel gespeeld , speelde vaker infantery only servers op special forces ... das eigenlijk de modus die het dichtst bij BFBC2 komt IMO.

Ik mis dus met andere woorden de jets niet echt en zeker die verdomde Helis ook niet. Jij was zeker één van die zotte piloten ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16-10 20:35
quote:
Murk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:55:
[...]

[afbeelding]

Telkens als ik dat eindshot zie bij laguna presa wil ik maar wat graag dat die dam ook in de speelbare map zat :-( In BF2 ook veel lol mee gehad in de map Kubra Dam

[afbeelding]

Ik wil altijd dat als hij opgeblazen wordt er een enorme vloedgolf uitkomt en heel de dam foetsie is. Maar het valt iedere keer weer tegen, een klein waterstroompje! Wauw!! }:|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bFunk
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 27-11-2017

. .. ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:02:
[...]

hehe grappig dat de noorderburen altijd direct merken dat we vlaming zijn van zodra we U gebruiken :P
Mja het kwam niet alleen door dat U maar ook door andere woorden :P
quote:
Die Kubra dam map heb ik niet zo veel gespeeld , speelde vaker infantery only servers op special forces ... das eigenlijk de modus die het dichtst bij BFBC2 komt IMO.

Ik mis dus met andere woorden de jets niet echt en zeker die verdomde Helis ook niet. Jij was zeker één van die zotte piloten ?
Ik speelde ook vooral inf only, en er zijn ook kubra dam servers met infantry.

Maar met Jets spelen vond ik het leukst op Gulf of Oman, Wake Island en Operation Clean Sweep. Niet dat ik het erg vaak deed (was er baggerslecht in) maar zo af en toe was het wel keigrappig, alleen de crashes al :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
quote:
walletje-w schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:03:
[...]

Ik wil altijd dat als hij opgeblazen wordt er een enorme vloedgolf uitkomt en heel de dam foetsie is. Maar het valt iedere keer weer tegen, een klein waterstroompje! Wauw!! }:|
Ik begrijp helemaal niet waarom ze die eind-effecten bij de maps hebben gedaan, gezien de effecten gewoon van een triest niveau zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 08-10 01:37
quote:
Murk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:14:

Mja het kwam niet alleen door dat U maar ook door andere woorden :P
"Proper zie" kan het ook weggegeven hebben :+

Ik heb nu alle wapens van alle classes vrijgespeeld en ik wil nu overal sterren voor gaan halen.
Er zitten wat dat betreft i.i.g. nog meer dan genoeg uren speelplezier in dit spel 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Weet iemand trouwens of die "All Pins" insignia nu ook vereist dat je de SPECACT pins hebt gehaald? Hoef nog maar 1 pin (Car Warfare, zo'n faal om in BC2 in een auto te blijven zitten maar goed :+ ), maar als het toch niet werkt dan ga ik ook geen deaths verspillen aan het trachten te behalen ervan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-10 21:46

djidee

Mr. Slungel

Kubra Dam & Jets... Dat was toch voornamelijk met een paar clan members ouwehoeren met die gang eronder...

Mis de jets toch wel behoorlijk soms, maar BF BC2 is ook toch wel een flink ander spel.. Wellicht met BF3 weer grotere maps en jets etc.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ook gezellig :p

Ik zag net deze stats trouwens :+ http://bfbcs.com/stats_360/BHL%20x%20James%20x
237,000 heals, verder de andere kits niet eens uitgespeeld... Wat daar de lol nou van is.

Murk wijzigde deze reactie 25-05-2010 17:05 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-10 19:22
quote:
Murk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:04:

Ik zag net deze stats trouwens :+ http://bfbcs.com/stats_360/BHL%20x%20James%20x
237,000 heals, verder de andere kits niet eens uitgespeeld... Wat daar de lol nou van is.
Dat zijn veel heals maar ik heb liever dat iemand altijd als medic speelt dan als recon want aan medics heb je tenminste iets aan.

Ik wis trouwens nog niet eens dat ik daar mijn statistieken kon zie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos
  • Laatst online: 12-05-2014

StijnBos

Duitse beursbabe :)

Weet niet welke Henk er vanochtend bezig is geweest maar de lag is niet te overzien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walletje-w
quote:
Murk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:04:

Ja het lijkt me sterk dat dit op een normale manier behaald is. Anders zou je in 170 uur echt wel vaker gedood worden en meer kills maken. Ook lijkt het me geen zak aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
quote:
walletje-w schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:15:
[...]

Ja het lijkt me sterk dat dit op een normale manier behaald is. Anders zou je in 170 uur echt wel vaker gedood worden en meer kills maken. Ook lijkt het me geen zak aan.
Ik bekijk dat heel simpel: Privé server met friendly fire on, meneer heeft een autoclicker die om de zoveel seconden schiet. Leg er een medic packje neer en de punten stromen binnen.
Zag gisteren een filmpje van een gast die een 20tal ps3's aan had staan om zichzelf te powerlevelen, tja zulke trieste figuren met teveel geld heb je er ook bij..

unfor wijzigde deze reactie 25-05-2010 19:26 (14%)

Steam - BFV - PUBG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16-10 15:45
damn, het moet ook niet triester worden. Dat je zo aan je punten moet komen, waar is de lol dan gebleven van een spelletje spelen. Dit soort gasten zijn echt zielig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-10 23:13
Zal niet veel levelen gebeuren op mijn account deze maand(en), volop in de examenperiode :(

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

quote:
unfor schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:20:
[...]

Ik bekijk dat heel simpel: Privé server met friendly fire on, meneer heeft een autoclicker die om de zoveel seconden schiet. Leg er een medic packje neer en de punten stromen binnen.
Zag gisteren een filmpje van een gast die een 20tal ps3's aan had staan om zichzelf te powerlevelen, tja zulke trieste figuren met teveel geld heb je er ook bij..
Was wel op de Xbox360 he :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
unfor schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 19:20:
[...]

doet me zelfs pijn van dat te lezen , wat voor een loser is dat toch zeg , props voor de creatieve aanpak maar toch pfff , blij dat mijn stats niet indrukwekkend zijn maar verkregen door eerlijk uren te kloppen en vooral fun te hebben ...

Acties:
  • 0Henk 'm!
Had zojuist iets vaags: een tank (T90) was op 100% en met 1 (ja één) handgranaat was die tank helemaal stuk en ik dus dood, iemand die weet hoe dat kan?

CH4OS wijzigde deze reactie 25-05-2010 22:37 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walletje-w
quote:
CptChaos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:35:
Had zojuist iets vaags: een tank (T90) was op 100% en met 1 (ja één) handgranaat was die tank helemaal stuk en ik dus dood, iemand die weet hoe dat kan?
Iemand C4 op de buitenkant geplakt of op de vloer er vlakbij, en dan ontploft de c4 + de handgranaat.
Dit komt wel eens voor, hoeft niet gebeurt te zijn ;)

• mhindrik
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23:29
quote:
CptChaos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:35:
Lag er toevallig een mijn in de buurt? Granaat ontploft, mijn ontploft, tank kapot en het spel registreert de handgranaat als de killer ipv de mijn

Noobmeter

• Dersan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10:52
Ik ben ook echt te vaak gekilld met een handgranaat of een tube als ik in een tank zit...maarja, ik stap er ook nooit uit zodat enemy team tenminste geen kans heeft de tank te kapen...iets wat andere mensen vaak vergeten of ze niet interesseert.

PSN: Stensie

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 10:14
quote:
Murk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:46:
Weet iemand trouwens of die "All Pins" insignia nu ook vereist dat je de SPECACT pins hebt gehaald? Hoef nog maar 1 pin (Car Warfare, zo'n faal om in BC2 in een auto te blijven zitten maar goed :+ ), maar als het toch niet werkt dan ga ik ook geen deaths verspillen aan het trachten te behalen ervan.
Nop, SPECACT lijkt voorlopig voorbehouden aan PS3, je kunt de All Pins insignia dus ook prima halen. In een auto blijven zitten is wat jammer inderdaad, maar je kunt een heel eind komen door op een quad te gaan zitten als sniper of de machinegun van een Humvee te pakken ;)

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:47

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
XanderDrake schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:16:
Zijn er hier Medics die typische Medic perks gebruiken (zoals increased healing speed en range)?
Kunnen jullie leven zonder jullie scopes of extra damage?
Is het de extra medic punten waard??
Even een follow up.

Vandaag een hele dag met increased health range gespeeld ipv Magnum. Ik kan niet leven zonder scope of red-dot. Voor de rest merk ik dat de switch niet echt veel verschil bied. Het is wel fijn dat je een compleet huisje kan voorzien van health, maar ik weet nog niet of ik hem zo hou.

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Weet iemand ook hoe dat zit met de hoeveelheid mijnen die je kunt dragen icm met de dot sight op de pp2000?

Ik kan namelijk geen dot sight op de pp2000 krijgen en tegelijkertijd 6 mijnen meedragen. Het is zonder red dot en met 6 mijnen of met red dot en maar 3 mijnen.

Of mis ik nu iets?

• NGD
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 08-06 17:23
Klopt, je kan óf meer mijnen (of RPG's, óf C4) óf een red dot / 4x scope. Dus je zal moeten kiezen :9

• Qlmax
TBH die 6 mijn zijn goed wanneer je als engineer juist sterft en je moet terugvallen (rush) spawn dan direct in het teruggevallen kamp en dan maar direct mijn gaan leggen. Daar na neem ik meestal de red dot en de raketten.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14-10 14:40

Goner

What can I do you for ?

quote:
XanderDrake schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 02:13:
Ik kan niet leven zonder scope of red-dot.
Neem je toch een LMG met ingebouwde red dot ... XM8 ?
quote:
Dersan schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:11:
.. als ik in een tank zit...maarja, ik stap er ook nooit uit zodat enemy team tenminste geen kans heeft de tank te kapen...iets wat andere mensen vaak vergeten of ze niet interesseert.
Repareren ?? Moet je toch voor uitstappen (als er geen andere engi in de buurt is).

Goner wijzigde deze reactie 26-05-2010 09:02 (47%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• phosporus
  • Laatst online: 06-08 13:46
quote:
aex351 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:37:
[...]

Weekelijks vind er onderhoud plaats aan de EA servers. Wanneer dat gebeurd dan gaan alle servers plat. Niet dat ze dat duidelijk aangegeven.
Op het moment van de update geven ze dit niet netjes aan. Dat ben ik met je eens. Maar het hele god ganse internet staat er bol mee dat op vrijdag ochtend de servers een update/reboot krijgen.
quote:
CptChaos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:18:
[...]
Is er dan geen voicechat kanaal of applicatie die je in de achtergrond kan draaien? Dat scheelt namelijk écht stukken in teamplay en het is uiteraard een stuk gezelliger! :) Weet niet of je de spelers (was)lijst hebt gezien, maar ik kan niet van iedereen onthouden op welk platform ze spelen... :+
[...]
Kan me voorstellen dat dit erg lastig is. Wel jammer dat er voor de consoles geen mogelijkheid is om een server te huren, zoals op de PC het geval is. Dan zou je namelijk een wachtwoord op de server kunnen zetten en als iedereen er is het wachtwoord verwijderen. Is wat omslachtig, maar zou anders niet weten hoe je het dan kan oplossen.

EDIT:
Als dit topic vol is, dan zal ik deeltje 15 alweer gaan aanmaken, met hopelijk de juiste namen bij de impressies van de maps.
Op de Xbox kun je een party starten. Je vrienden kunnen dan die party joinen(de vrienden van jouw vrienden kunnen dan ook weer de party joinen) of je kan ze uitnodigen. In een Party kun je elkaar horen aangezien iedereen bij zijn xbox een headset heeft meegekregen. Vervolgens gaan we naar play with friends in het menu van BFBC2 en kan iemand een squad maken. Hier gaat het mis. In een squad kunnen maar 4 man en als je een party hebt van 6 man moeten die dus later joinen. Maar 9 van de 10 keer komen wij in een server terecht waar we mogen hopen dat we samen in hetzelfde team zitten. Vaak komt het voor dat eentje in het andere team zit en dat je in een server terecht komt die al veelte vol zit. Private server aanmaken kan pas vanaf 8 man en dan kun je niet tegen andere mensen spelen.
Ik zou dolgraag een server willen huren maar dat is niet mogelijk.

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-10 13:48

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wij hebben dat probleem ook vaak. Vaak joinen we een game waar maar 3 of 4 man kunnen joinen. Vaak zitter er dan ook 1 of 2 in het andere team. Als het potje echter is afgelopen kun je flink wat invites sturen, ook naar de mensen in het andere team. Die kunnen dan jou team joinen als de nieuwe map wordt geladen en dan zullen de teams beter gebalanced zijn en zitten al je vrienden als het goed is in hetzelfde team.

Het is dan alleen de vraag wie er wacht totdat de nieuwe map geladen wordt...

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@aslan; mag ik al mijn dogtags terug van gister :+ grrr jij had mij keer of 3-4

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Pykow
  • Laatst online: 16-10 20:31
battlefield heeft wel meer problemen dan alleen maar mensen die op punten jagen of als een gek rond rennen zonder er bij na te denken.

Ik heb de game nou 1,5 week gespeeld en begin het nu al een beetje zat te worden.
Die vervelende mensen met hun rocketlaunchers :S Die zijn bedoelt om gebouwen of tanks neer te halen en niet 1 vs 1 fight :S
Je kan schieten wat je wilt :S 1 zo rocket en je bent weg

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Phobophile
  • Laatst online: 13-10 14:21
quote:
Pykow schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:46:
battlefield heeft wel meer problemen dan alleen maar mensen die op punten jagen of als een gek rond rennen zonder er bij na te denken.

Ik heb de game nou 1,5 week gespeeld en begin het nu al een beetje zat te worden.
Die vervelende mensen met hun rocketlaunchers :S Die zijn bedoelt om gebouwen of tanks neer te halen en niet 1 vs 1 fight :S
Je kan schieten wat je wilt :S 1 zo rocket en je bent weg
Ik zou zeggen: probeer het eens. Dikke kans dat je vrij snel merkt dat het erg vervelend is om steeds vijf seconden tussen je schoten te moeten wachten. En dat je merkt dat het ook moeilijk is om iemand die beweegt op afstand te kunnen pakken wegens de traagheid van die RPG's. En dat het irritant is als je door je paar raketten heen bent en toch echt een ammo refill nodig hebt.

Nee, voor een beetje leuk spelen vind ik die raketwerpers echt onbruikbaar. Ik heb er ook weinig last van, want ik denk dat ik teveel beweeg voor die dingen :)

• Larrs
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06:20

Larrs

Ondertitel

Die raketwerpers vind ik persoonlijk geen probleem, maar omdat ik nog op level 11 zit heb ik totaal geen bescherming tegen magnum ammo.

Soms loop ik ook als een kip zonder kop rond, omdat ik niet altijd door heb waar de vijand zich verschuild. Maar sowieso als ik neergeschoten wordt is het door iemand met magnum ammo, zelfs door wapens waar je het niet van verwacht.

Ik zag ook dat je pas heel laat bescherming krijgt tegen magmun ammo, terwijl dat best eerder had gemogen.

Bovenvoeter

• Phobophile
  • Laatst online: 13-10 14:21
Bedoel je body armor? Dat dragen de meeste volgens mij ook nooit hoor. Er zijn wel coolere dingen om te kiezen. Magnum ammo bijvoorbeeld :D

• phosporus
quote:
Phobophile schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:19:
Bedoel je body armor? Dat dragen de meeste volgens mij ook nooit hoor. Er zijn wel coolere dingen om te kiezen. Magnum ammo bijvoorbeeld :D
Body armor is nog best handig. Het enige jammere is dat je dan mgm ammo mist :+

• ozziestroker1
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:19
quote:
phosporus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:22:
[...]

headshot is nog steeds 1shot one kill.
je kan dus beter wat anders kiezen dan de body armor.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-10 15:54

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Na een slechte dag van t weekend waardoor mn skill level weer gekelderd was naar ongeveer 140 heb ik gisteren echt met twee vingers in mn neus kunnen spelen. Werd tussen veelal lvls 15 tot 25 geplaatst en heb meerdere kills gemaakt waarbij ik 1 tegen 2 of 3 stond (in plain sight) of waar ik van achteren beschoten werd en voldoende tijd kreeg om me om te draaien en de aanvaller alsnog af te schieten...

Best wel lullig voor de anderen is het dus eigenlijk, dat als je als redelijk skilled speler je skill level laat zakken (bijvoorbeeld door je een aantal keren af te laten schieten door een lager lvl speler) je daarna echt flink kan ownen, althans zo zie ik het als je met 3000+ combat score meerdere conquest rondes wint, terwijl de tweede op de scorelijst nog niet eens bij de 2000 punten is en het overgrote deel van het veld de 1000 punten niet haalt... Een k/d van 40-10 hoort daarbij :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• speek1984
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-10 15:23
Poepoe heb een hoop gemist zie ik. Vorige week heel de week aan de voortuin bezig geweest (en nog steeds..) en zo te zien heb ik zelfs een update gemist?
Binnenkort toch maar weer eens even wat levelen denk :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Pykow schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:46:
Die vervelende mensen met hun rocketlaunchers ... Die zijn bedoelt om gebouwen of tanks neer te halen en niet 1 vs 1 fight ...
Eens.
Ongelofelijk, gisteren weer ... loop je zo'n malloot die een medaille wil halen tegen het lijf die je met een RPG neerhaalt op 2 meter afstand en het zelf overleeft ... :?

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
Phobophile schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:19:
Ja, die bedoel ik. :P

Daarom zou ik eerder body armor willen hebben. Als je eenmaal magmun ammo hebt, heb je inderdaad geen body armor meer nodig. De tegenstander legt toch sneller het loodje als je goed richt, zoals ik.

Maar moet zeggen dat ik ook te maken heb met een lage fps tussen de 20 en 25 en soms lager.
Deze zomer komt waarschijnlijk een nieuwe systeem, kan ik lekker bouwen. :9 B)

Bovenvoeter

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Larrs schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:14:
[...]

Ja, die bedoel ik. :P

Daarom zou ik eerder body armor willen hebben. Als je eenmaal magmun ammo hebt, heb je inderdaad geen body armor meer nodig. De tegenstander legt toch sneller het loodje als je goed richt, zoals ik.

Maar moet zeggen dat ik ook te maken heb met een lage fps tussen de 20 en 25 en soms lager.
Deze zomer komt waarschijnlijk een nieuwe systeem, kan ik lekker bouwen. :9 B)
Das toch bijna niet meer speelbaar dan ?

• Le Snoet
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-11-2015
quote:
Larrs schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:07:
Soms loop ik ook als een kip zonder kop rond, omdat ik niet altijd door heb waar de vijand zich verschuild. Maar sowieso als ik neergeschoten wordt is het door iemand met magnum ammo, zelfs door wapens waar je het niet van verwacht.
Sigh, gebruik de spotfunctie eens wat vaker. Het helpt, echt. En je hoeft er niets voor te unlocken......
quote:
ozziestroker1 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:26:
[...]

headshot is nog steeds 1shot one kill.
je kan dus beter wat anders kiezen dan de body armor.
Dus? Epic #care, hoe vaak krijg je nou een headshot tegen?
quote:
phosporus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:22:
[...]

Ik heb het al eerder uitgerekend, body armor is voordeliger dan magnum ammo. Body armor houd meer schade tegen dan de extra schade die door magnum ammo veroorzaakt wordt. Spelen twee mensen tegen elkaar en de een heeft body armor en de ander magnum ammo dan heeft die met magnum ammo meer kogels nodig voor een kill.

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16-10 06:31
Vandaag een admin tegengekomen die aan iemand uitlegde dat je makkelijk rook en haze kunt verwijderen.
Dit spel gaat ook de verkeerde kant op.

• mhindrik
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23:29
quote:
pinobot schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
Vandaag een admin tegengekomen die aan iemand uitlegde dat je makkelijk rook en haze kunt verwijderen.
Rook en haze verwijderen? Dat is een vorm van cheaten, ik denk dat PB dit makkelijk kan detecteren.

Noobmeter

• Tito129
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:13
quote:
pinobot schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
Ik wist niet eens dat er al hack waren voor de pc versie.
Jammer, hopelijk kom ik ze niet teveel tegen.

• osmosis
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-10 17:55
ik heb een vaag iets,. ik denk dat iets over het hoofd zie
je hebt die map met dat schip in het midden en veeeel zand
maar het is zoo scherp ! het licht, ik zie geen flikker bijna
heb bloom al uit gezet maar alsnog, it burns !

• StijnBos

StijnBos

Heb het zelfde. Ik zet dan de brightness van het spel lager dan is het opgelost alleen bij een volgende, bijv, wintermap zie je dan geen ruk meer.

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
Father_Sha schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Het kan wel, maar je merkt wel dat met een server voor 32 spelers zwaar is. Met 16 spelers is beter en dan gaat het mij ook iets beter af, alleen haast niemand speelt op zulke kleine servers.

Bovenvoeter

• Qlmax
quote:
Larrs schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:42:
[...]

Het kan wel, maar je merkt wel dat met een server voor 32 spelers zwaar is. Met 16 spelers is beter en dan gaat het mij ook iets beter af, alleen haast niemand speelt op zulke kleine servers.
Lars dan moet je op onze server komen. Deze staat op 16 man rush en vanaf er genoeg clanmembers on zijn spelen wij daar ook meestal op en dan loopt de server redelijk rap vol. Naar gelang hoe bekend de server wordt zou het kunnen da we naar 24 slot overschakelen. (alle da hebben ze mij toch wijs gemaakt)

Bij servers moet je gewoon in de zoek functie TRASH invullen en dan vindt je onze server direct.
quote:
Tsurany schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:54:
Ik heb het al eerder uitgerekend, body armor is voordeliger dan magnum ammo. Body armor houd meer schade tegen dan de extra schade die door magnum ammo veroorzaakt wordt. Spelen twee mensen tegen elkaar en de een heeft body armor en de ander magnum ammo dan heeft die met magnum ammo meer kogels nodig voor een kill.
Mits de tegenspeler de body armor gebruikt. Tegenspelers zonder body armor schiet je makkelijk(er) neer, vooral met M16A2 of AN-94.

• MasterMaarten
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:39
quote:
Tito129 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:22:
Ik wist niet eens dat er al hack waren voor de pc versie.
Jammer, hopelijk kom ik ze niet teveel tegen.
Niet? Ik heb al minsten 30-40 mensen gezien die cheaten en een stuk of 10 ban/kicks.
Ik hoop echt dat mensen eens stoppen met het hacken en cheaten. Dit maakt het spel er niet leuker op!

• Qlmax
quote:
Father_Sha schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Steven gij zijt gewoon een verwent nest :-p Toen CS 1.0 uitkwam (na de beta versie) speelde ik ook met een lage fps en tijdens de beta nooit geen problemen gehad. Nu ja ik spreek nog van den tijd waar de voodoo GFX kaart het van het was. En moet zeggen dat is idd soms speelbaar maar vanaf de snelheid van het net of server trager wordt dan is da dikke misserie.

• unfor
quote:
Qlmax schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:35:
[...]

Steven gij zijt gewoon een verwent nest :-p Toen CS 1.0 uitkwam (na de beta versie) speelde ik ook met een lage fps en tijdens de beta nooit geen problemen gehad. Nu ja ik spreek nog van den tijd waar de voodoo GFX kaart het van het was. En moet zeggen dat is idd soms speelbaar maar vanaf de snelheid van het net of server trager wordt dan is da dikke misserie.
Das het probleem, heb vroeger ook CS beta gespeeld op P166mmx met een voodoo1.. had je ook maar 25-30 fps ofzo.
Zolang je een constante fps hebt is het allemaal prima, maar als je van 100 naar 25 spring en heen en weer is het een waardeloze ervaring.
quote:
MasterMaarten schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:22:
[...]

Niet? Ik heb al minsten 30-40 mensen gezien die cheaten en een stuk of 10 ban/kicks.
Ik hoop echt dat mensen eens stoppen met het hacken en cheaten. Dit maakt het spel er niet leuker op!
Ligt ook een beetje aan je ervaring ingame, ik word meerdere malen op een dag als cheater gelabeled door meerdere mensen.
Dit zijn vaak de mensen die nog nooit van motion mines of shotgun slugs gehoord hebben.
Vaak maak ik ook kills puur op geluid dwars door een muur, dan heb je ook meteen wallhack jankers.
Ik heb zelf nog geen enkele cheater zien spelen, wel zie je regelmatig preventieve punkbuster bans voorbij komen.

unfor wijzigde deze reactie 26-05-2010 13:50 (34%)

Steam - BFV - PUBG

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Qlmax schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:35:
[...]

Das de oertijd van het gamen he >:) Ik speelde in het begin van BFBC met een 8800 GTS en haalde maximaal 45 fps maar met gigantische drops van zodra het wat drukker werd , witte lijnen door mijn scherm en zo

Maar dat kan ook wel aan mijn 2,4 Ghz dual core gelegen hebben nu ik die 5870 en een 3 gig processor heb loopt alles als een trein , constante fps van 60-70 met alles op high en v sync op 1*

En er bestaan wel degelijk al redelijk wat cheaters op dit spel , heb zo al filmpjes gezien van mannen die zo'n nightvision cheat hadden of zoiets , zagen alle tegenstanders in infrarood over de hele map ... ach zal nooit de point vatten van te cheaten, behalve misschien om ene keer een hele server op hun zenuwen te gaan werken of zo

Father_Sha wijzigde deze reactie 26-05-2010 14:02 (16%)
Reden: ik haat cheaters

• Qlmax
Eerlijk gezegd met mijn quad core I7 920 en mijn ATI 4850 en 6 gig ram lukt het ook wel aardig moet ik zeggen. ;-) Wat ik wel raar vindt is dat mijn load time altijd iets langer is dan die van jullie zou da met de internet snelheid te maken hebben (heb confort net van telenet)?

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
Qlmax schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:01:
[...]

Lars dan moet je op onze server komen. Deze staat op 16 man rush en vanaf er genoeg clanmembers on zijn spelen wij daar ook meestal op en dan loopt de server redelijk rap vol. Naar gelang hoe bekend de server wordt zou het kunnen da we naar 24 slot overschakelen. (alle da hebben ze mij toch wijs gemaakt)

Bij servers moet je gewoon in de zoek functie TRASH invullen en dan vindt je onze server direct.
Heej, bedankt! Ik zal er vanavond wel naar opzoek gaan. :)

Bovenvoeter

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Qlmax schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:18:
Eerlijk gezegd met mijn quad core I7 920 en mijn ATI 4850 en 6 gig ram lukt het ook wel aardig moet ik zeggen. ;-) Wat ik wel raar vindt is dat mijn load time altijd iets langer is dan die van jullie zou da met de internet snelheid te maken hebben (heb confort net van telenet)?
Heb ergens gezien dat het aan uw drivers kan liggen , heb je ze nog recent geupdate ?

ps stoefer ... of voor de nederlanders snoever ;)

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-10 22:56
quote:
StijnBos schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:30:
Heb het zelfde. Ik zet dan de brightness van het spel lager dan is het opgelost alleen bij een volgende, bijv, wintermap zie je dan geen ruk meer.
maar wel realistisch. In een zandstorm zie je ook niks, en eigenlijk zijn de nachtmapjes nog te licht voor mijn smaak.

-_-

quote:
CptChaos schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:20:
[...]
Mits de tegenspeler de body armor gebruikt. Tegenspelers zonder body armor schiet je makkelijk(er) neer, vooral met M16A2 of AN-94.
Klopt, maar bij een puur 1on1 gevecht bied body armor meer voordeel dan magnum ammo. Echter als je een speelstijl hebt waarbij je zelf bijna nooit geraakt wordt dan is magnum ammo handiger. Maar ik gebruik liever body armor, ik merk dat de meeste van mijn deaths komen in situaties waarbij ik voor langere tijd damage neem, dus kan ik die tijd wat vergroten door kogels minder damage te laten doen, blijf ik langer leven en heb ik kans om de tegenstander af te maken.

• Qlmax
quote:
Father_Sha schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:25:
[...]

Heb ergens gezien dat het aan uw drivers kan liggen , heb je ze nog recent geupdate ?

ps stoefer ... of voor de nederlanders snoever ;)
Ik ze nog eens allemaal updaten msg dat het werkt. Ill keep you informed ;-)

ps. als ge geen skill hebt moet je het voordeel ergens anders halen he :-p

• StijnBos

StijnBos

quote:
M2M schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:37:
[...]

maar wel realistisch. In een zandstorm zie je ook niks, en eigenlijk zijn de nachtmapjes nog te licht voor mijn smaak.
Ja dat je niets ziet door zandstorm etc. is wel realistisch maar als het beeld pijn aan je ogen doet vanwege de giga brightness is dat niet echt meer realistisch. Bovendien dragen soldaten dan gewoon soort van skibrillen of niet :P

• VTB
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 04-09-2018
Het zijn gewoon sommige acties of momenten wat het spel zo leuk maakt. Arica Harbor als attackers. Je stapt met z'n 2en in een tank. Jij zit achter dat machinegeweer en doet repareren.
20 minuten later zit je nog steeds in dezelfde tank en zie je mooi 'Your team won' in beeld verschijnen. En kom je niet meer bij van het lachen in de party chat.

Zijn er trouwens meer Xbox spelers die vaker op een gebugde isla innocentes server komen? Je krijgt mooi het selectie scherm waar je je kit kunt selecteren. Maar vervolgens kun je niet joinen. Je ziet ook de hele tijd vanalles exploderen op het 1ste eilandje. Heel wazig. En de server is ook leeg als je dan op select drukt.

• Rogierh
  • Laatst online: 01-09 13:53
Gisteren op PS3 een aantal potten gespeeld met 8 tot 10 GoTters. Na een aantal gewonnen rondes werd de tegenstanders het blijkbaar zat en verlieten ze een voor een de server toen we op Port Valdez zaten. Op een gegeven moment begon het team, zoals altijd, op te rukken naar de sniperhill bij de 1e MCOM's om te gaan baserapen (bij gebrek aan tegenstand). Het bleef verdacht stil en toen kwamen we tot de conclusie dat er nog maar 1 tegenstander was met nog 65 aanvallende ticks over. :)

Na 2x de last-man-standing afgeschoten te hebben terwijl hij nog in zijn chute zat, verliet ook hij de server. En toen.... toen konden we dus niks meer.

Pas na een minuut of 5 werd de server weer gevuld met 1 squad en konden we verder. Mocht je de tegenstander dus echt willen fucken: met zijn allen de server verlaten.

• Scavy
En weer zijn er dan geen Got-ers die bij laten we zeggen 10 tegen 4 overstappen, laat staan als er 1 over is om die te gaan helpen?

Echt een hele toffe server om eens een heerlijk potje te gamen..... nee echt waar.

• Murk

Murk

Is this thing on?

Zeur niet zo.

• harmageddon
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16-10 20:19
quote:
Qlmax schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:18:
Langere loadtime komt door je ATi kaart. Is een bekend probleem. Ik wacht ook nog steeds op nieuwe drivers...
ik ben vorige maand van een 8800GT naar 5850 gegaan, FPS is omhoog gegaan, en de laadtijden ook... :')

DeepRadio The best in house&dance!

• Scavy
@Murk: statspadder, en ook vrij zielig als het je zelf overkomt weet je niet hoe snel je BALANCE TEAMS moet roepen. Maar ga vooral zo door, jouw server zeker?

@harmageddon:
Die patch is er allang 10.4

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
StijnBos schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:17:
Ja dat je niets ziet door zandstorm etc. is wel realistisch maar als het beeld pijn aan je ogen doet vanwege de giga brightness is dat niet echt meer realistisch.
Toch heb ik die uitleg al meer gezien als antwoord op de klacht dat het zonlicht op die map TE fel is ... blijkbaar expres gedaan omdat snipers anders iedereen die de kale vlaktes tussen de vlaggen moet oversteken met gemak kunnen omleggen.

Over cheaters gesproken ; ik vind soms dat mensen wel op hele vreemde plekken spawnen ... op Arica Harbor kwam laatst steeds 1 gozer (verdediger) achter ons (aanvallers) te voorschijn bij de laatste set MCOMS ?? Terwijl verdedigers daar volgens mij alleen kunnen spawnen achter de MCOMs.
quote:
Scavy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:57:
En weer zijn er dan geen Got-ers die bij laten we zeggen 10 tegen 4 overstappen, laat staan als er 1 over is om die te gaan helpen?
Niet vaak nee. Niet alleen bij GoT hoor, German Platoon heeft ook er een handje van om te clan-stacken ...
Meestal nok ik er dan mee na een paar keer 'teams!' geroepen te hebbn. Zeg dan nog wel even ; hey, it's 10 to 4, I'll make it easier for you, it's now 10 to 3. Bye!

PS: zou eigenlijk niet eens mogen gebeuren met een echte balancer ...

Goner wijzigde deze reactie 26-05-2010 16:21 (26%)

• bFunk
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 27-11-2017
quote:
Goner schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:15:
[...]

Toch heb ik die uitleg al meer gezien als antwoord op de klacht dat het zonlicht op die map TE fel is ... blijkbaar expres gedaan omdat snipers anders iedereen die de kale vlaktes tussen de vlaggen moet oversteken met gemak kunnen omleggen.

Over cheaters gesproken ; ik vind soms dat mensen wel op hele vreemde plekken spawnen ... op Arica Harbor kwam laatst steeds 1 gozer (verdediger) achter ons (aanvallers) te voorschijn bij de laatste set MCOMS ?? Terwijl verdedigers daar volgens mij alleen kunnen spawnen achter de MCOMs.
Misschien spawnde hij op iemand anders die de hele tijd achter jullie campte.

. .. ...

• unfor
quote:
harmageddon schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:11:
[...]

Langere loadtime komt door je ATi kaart. Is een bekend probleem. Ik wacht ook nog steeds op nieuwe drivers...
ik ben vorige maand van een 8800GT naar 5850 gegaan, FPS is omhoog gegaan, en de laadtijden ook... :')
Dan heb jij een ander probleem, de 5 serie loadtime is gefixed in 10.4, de 4 serie moet je 10.4a voor hebben.

Steam - BFV - PUBG

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:22
quote:

Echt een hele toffe server om eens een heerlijk potje te gamen..... nee echt waar.
Dat is het lastige van de PS3. Je kunt niet zomaar overstappen/switchen naar de andere kant.
Als dat had gekund, dan was dat vast gebeurd. Daar ben ik van overtuigend, wetende welke spelers er aanwezig waren!!!
Tegen de tijd dat ik in de server kwam was er helaas geen plek meer aan de GoT kant. Al snel had ik in de gaten in wat voor een team ik nu weer terecht was gekomen. Bijna alleen maar éénlingen die zich als kanonnenvoer naar de slachtbank laten leiden. Er zat nog wel een andere GoT'er aan de kant waar ik zat (Walletje), maar die had blijkbaar geen behoefte om een squad te vormen :? . Tja als een stelletje eenlingen maak je geen kans tegen goed samenspelende squads.
Dan is het niet leuk meer en zit er maar 1 ding op...maken dat je wegkomt. Ik weet nu hoe het is om overlopen te worden door een GoT team...frustrerend }:|

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• cheiron
  • Laatst online: 10:09
quote:

Gisteren op de PS3
Daar is dus geen mogelijkheid tot overstappen.. Tenzij er toevallig een gotter in het andere team zit. Je hebt dus wel een mening klaar, maar die is gebaseerd op de PC versie..

En uit de game gaan en allemaal een andere game joinen; dan ben je elkaar allemaal kwijt omdat dit met max 4 man kan. Ook onhandig dus omdat met allemaal got'ers spelen wel gezellig is.

Overigens werd een team met 8-10 gotters gisteren wel flink tegen gehouden op valpariso. Wat stonden die gasten goed te verdedigen zeg! Super irritant dat ze steeds in onze basis aan het snuffelen waren. Kost je veel tijd om die op te ruimen..
Eigenlijk nog niet eerder meegemaakt dat een GOT team er zo slecht doorheen kwam..

-edit-
Was toevallig wel net nadat Jackal dat team leavede ;)

cheiron wijzigde deze reactie 26-05-2010 16:42 (3%)

Flickr PSN ID= cheironnl

• walletje-w
quote:
Jackal131 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:36:
[...]

Dat is het lastige van de PS3. Je kunt niet zomaar overstappen/switchen naar de andere kant.
Als dat had gekund, dan was dat vast gebeurd. Daar ben ik van overtuigend, wetende welke spelers er aanwezig waren!!!
Tegen de tijd dat ik in de server kwam was er helaas geen plek meer aan de GoT kant. Al snel had ik in de gaten in wat voor een team ik nu weer terecht was gekomen. Bijna alleen maar éénlingen die zich als kanonnenvoer naar de slachtbank laten leiden. Er zat nog wel een andere GoT'er aan de kant waar ik zat (Walletje), maar die had blijkbaar geen behoefte om een squad te vormen :? . Tja als een stelletje eenlingen maak je geen kans tegen goed samenspelende squads.
Dan is het niet leuk meer en zit er maar 1 ding op...maken dat je wegkomt. Ik weet nu hoe het is om overlopen te worden door een GoT team...frustrerend }:|
Sorry Jackal :> , ik had niet door dat je bij mij in de squad wou zitten. Soms ben ik zo druk bezig met dat vervelende GOT team bezighouden dat ik geen uitnodigingen zie. (gelukkig is het me wel gelukt om ze goed bezig te houden) Oh en ik heb weer een aantal mooie dogtags van medegotters!

En ik zou dus zeker weten naar de andere kant gegaan zijn als ik die mogelijkheid (goede mogelijkheid) had. Maar dan wel gelijk met een hele squad want dat is wel het gezelligst.

Er zou wat mij betreft een soort waiting-room mogen komen waarin je bijvoorbeeld 10 gotters kunt selecteren en dan zoek de server er geschikte tegenstanders (groepen tegenstanders (clans)) bij.

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
quote:
himlims_ schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:21:
@aslan; mag ik al mijn dogtags terug van gister :+ grrr jij had mij keer of 3-4
Moet je maar geen mcoms disarmen als ik um gearmt heb en al helemaal niet mij de tweede keer proberen te snipen :+

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Rogierh
quote:
En weer zijn er dan geen Got-ers die bij laten we zeggen 10 tegen 4 overstappen, laat staan als er 1 over is om die te gaan helpen? Echt een hele toffe server om eens een heerlijk potje te gamen..... nee echt waar.
Rustig maar, want dat kan dus niet bij de PS3. Ik heb eerder eens geprobeerd over te stappen. Als je met squad invites hebt gewerkt om bij elkaar te komen, dan lukt het niet meer om in het andere team te komen ook al join je een game.

• vyndrox
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-10 14:08
werden jullie er gisteren ook allemaal uitgekicked tijdens dat potje waarbij we even geen tegenstanders meer hadden?
Ik kreeg een connection time out en daarna leek het alsof niemand meer 'in-game' zat.

-Real power isn't given, it must be taken-

• Kimberly
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 30-07 10:36
Probleem met dit spel. Alles loopt prima, totdat ik wil gaan spelen. :) In het begin van het spel zit je op een boot, die wordt beschoten, dan spring je eruit. Eenmaal weer aan land staat er 'move w,a,s,d to move (ofzo)'. Maar ik kan alleen maar met mijn muis van links naar rechts, kan niet naar onderen kijken, niet lopen helemaal niets. :X

Alles over Brillen Blog

• RTG
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
Deorgere schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:56:
Probleem met dit spel. Alles loopt prima, totdat ik wil gaan spelen. :) In het begin van het spel zit je op een boot, die wordt beschoten, dan spring je eruit. Eenmaal weer aan land staat er 'move w,a,s,d to move (ofzo)'. Maar ik kan alleen maar met mijn muis van links naar rechts, kan niet naar onderen kijken, niet lopen helemaal niets. :X
Check je binds? Er is trouwens een apart problemen topic hiervoor; zie de topic-waarschuwing

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-10 20:29

Safaci

Transhumanist

Wanneer komt nou die nieuwe patch? Want dit spel wordt met de dag kutter! :X

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

quote:
Deorgere schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:56:
Zoals in de topic warning te vinden, problemen horen hier niet, die zijn voor in dit topic gewoon offtopic. Wil je je probleem daarom posten in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic?

• FiRePaTH
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15-10 22:48

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

quote:
Safaci schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:35:
Wanneer komt nou die nieuwe patch? Want dit spel wordt met de dag kutter! :X
Zeg maar gerust -eerste- patch...

Consoles hebben nog helemaal geen -enkele- bug-fix patch gehad sinds de release op 4 maart... we zijn al bijna weer 3 maanden verder... d'r zitten een stuk of 100 bugs teveel in BC2, om het zo maar te laten zoals het is...

Ook slecht van EA/Dice... als ze nou eens aangeven wanneer de eerste console bug-fix patch -ongeveer- komt voor BC2, dan weet iedereen dat ze er uberhaupt mee bezig zijn...

Nu is het maar afwachten... en wachten... en wachten... :z

Maarja, kleine bugjes fixen duurt kennelijk tegenwoordig maanden...en ze hoeven ze niet eens te zoeken, ze staan gewoon al 3 maanden op het EA/Dice forum in bug verzamel topics... :/

--------------------------------------------

Owja, voor alle xbox360 BC2 gamers die het nog niet wisten, de GoT-xbox360-BC2 community heeft een apart forum: http://forum.gotlive.nl
Vooral handig als je eens samen met andere Nederlanders/Belgen(?) wilt gamen in een squad!

P.S. request aan topic crew: Zou het GoT-BC2-xbox360-forum verwerkt kunnen worden in de topic start?

FiRePaTH wijzigde deze reactie 27-05-2010 00:18 (18%)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• phosporus
Heb der net weer voor het eerst sinds lange tijd de noobtube gebruikt. Waren verdedigers en de 40MM shotgun was niet effectief op die plek. Smoke gebruik ik sowieso niet als defensief. Het was echt te makkelijk gewoon.
Je ziet iemand langs lopen op circa 10 a 20 mtr en zonder dat ze ook maar een schijn van kans hebben knal je ze zo dood.
Werd gewoon teleurgesteld in het feit dat het dus nog steeds zo makkelijk is. Zonder enige consequenties what so ever.

Denk dat ik vaker het wapen defensief ga gebruiken om moeilijk situaties op te lossen. Zou daartegenin graag zien dat ze het wapen nog een slag zwakker maken en bijv. de 40MM shotgun een stuk sterker of C4 kunnen kiezen i.p.v. een tube
En ik vind het jammer dat je nog steeds niet de punten krijgt als je dood bent.
quote:
FiRePaTH schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 00:09:
[...]
Zeg maar gerust -eerste- patch...

Consoles hebben nog helemaal geen -enkele- bug-fix patch gehad sinds de release op 4 maart... we zijn al bijna weer 3 maanden verder... d'r zitten een stuk of 100 bugs teveel in BC2, om het zo maar te laten zoals het is...

Ook slecht van EA/Dice... als ze nou eens aangeven wanneer de eerste console bug-fix patch -ongeveer- komt voor BC2, dan weet iedereen dat ze er uberhaupt mee bezig zijn...

Nu is het maar afwachten... en wachten... en wachten... :z

Maarja, kleine bugjes fixen duurt kennelijk tegenwoordig maanden...en ze hoeven ze niet eens te zoeken, ze staan gewoon al 3 maanden op het EA/Dice forum in bug verzamel topics... :/
Update voor de console's zijn een tijdje terug al langs geweest.
De update waar Safaci het waarschijnlijk over heeft is de nieuwste die al wel uit is voor de xbox en ps3 maar nog niet voor de pc.
Google maar eens op update bfbc2 console en je vind genoeg info. Let wel op de datums er zijn namelijk nogal wat veranderingen geweest de afgelopen maanden

phosporus wijzigde deze reactie 27-05-2010 00:21 (42%)
Reden: Post van fire nog wat

• FiRePaTH
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15-10 22:48

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

quote:
phosporus schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 00:15:Update voor de console's zijn een tijdje terug al langs geweest.
De update waar Safaci het waarschijnlijk over heeft is de nieuwste die al wel uit is voor de xbox en ps3 maar nog niet voor de pc.
Google maar eens op update bfbc2 console en je vind genoeg info. Let wel op de datums er zijn namelijk nogal wat veranderingen geweest de afgelopen maanden
Nee hoor, dat was geen bug fix, was alleen miniem .ini file edit op de server voor weapon damage aan te passen, dat kan iedere kluns in 3 minuten... er was zelfs geen patch voor nodig toen...

Ik wil bugfixes voor echte bugs... zoals Thompson en M1-Garand database fix, zodat kills die je maakt meetellen zodat je EINDELIJK eens meetellen voor bronze stars, zodat je de laatste 2 insignia's kan halen (get all bronze stars / get all weapon bronze stars)...

Andere patches voor consoles waren alleen voor SpecAct, die ook nog extra bug mee bracht (alle sniper-perk instellingen resetten steeds nu, hoezo bugtesten voor je DLC released DICE?) en een DrPepper code fix voor USA only...

Dus... er is nog steeds geen bugfix patch voor de consoles geweest... en dat wordt wel eens tijd... :O

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Rogierh
Waar ze ook wel iets aan mogen doen is het C4'en van MCOM's. Prima dat er C4 op geplakt wordt om een gearmde MCOM te verdedigen nadat je hem gearmd hebt, maar laat de MCOM er geen schade van oplopen. Schade door mortar strikes, tanks of CG's kan ik wel mee leven, want dat gaat niet zo snel en je kan de tegenstander dan nog opzoeken.

En nog iets aan alle PS3'ers: ik wil voorstellen voortaan zonder GoT clantag te spelen. Gisteren weer meegemaakt dat we in een lege server terecht kwamen door een vertrekkende tegenpartij. Als ze na afloop van een pot zien dat ze tegen een 'clan' van 10 hebben gespeeld, dan zal dat daar denk ik alleen maar aan meehelpen. :-)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True