Eindelijk eens een week wat uurtjes kunnen maken in BFBC2, Assault, Engineer en Recon class volledig uitgespeeld, lvl 24 behaald zodat ik ook alle shotguns in ontvangs heb kunnen nemen.
M16a2 = enorm prettig wapen als assault, damn wist niet dat dat zo veel verschil zou maken met mijn score's
PP2000 = verruit de meest prettige engineer gun, ookal is de Uzi goed te bespelen.
GoL= mijn prettigste sniper rifle
Ondertussen afgestapt van mijn mening over de lameheid van spray and pray guns van de medics en eigenwijs gaan spelen met een G3, Spas en NEOstad, G3 zonder scope is beetje jammer echter mis ik de kracht die ik bij de assault class heb wel! Dus toch maar eens gaan proberen met de spray and pray guns.... echt lol gewoon even 30-40 kogels in iemand pompen! niet mijn manier van iemand ombrengen maar wel enorm effectief, aangzien je toch bijna niet hoeft te reloaden.
Dit incombinatie met de hoeveelheid punten die binnenstromen via healpacks/revives, heb ik spijt gehad dat ik dit nooit eerder heb gebruikt om mijn stads te padden en sneller lvl 22 te raken!