Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-08 13:46
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 17:40:
[...]

Op de PS3 kan je wel gewoon blijven praten als je dood bent, maar zoals hims zegt, inderdaad maar enkel binnen jou team. Maar daar moeten ze wel iets compenseren, omdat je op de PS3 niet makkelijk even je keyboard erbij pakt en lekker doorchat.
Hoe bedoel je?
Je hebt toch gewoon een headset? Dat is wel het minste wat je bij een teambased game kan gebruiken vind ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michel16
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23-01 21:05
quote:
Compizfox schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:02:
[...]

Welke patch van maandag/dinsdag? Er is geen patch geweest.
De Xbox 360 gebruikers hebben begin deze week een update moeten binnenhalen. Sindsdien is de RPG-7 zwakker/Blackhawk sterker.

BF2-Stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
quote:
Michel16 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:53:
[...]

De Xbox 360 gebruikers hebben begin deze week een update moeten binnenhalen. Sindsdien is de RPG-7 zwakker/Blackhawk sterker.
Bron ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3600C14

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
Michel16 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:53:
[...]

Die update heeft daar niks mee te maken
De update heeft te maken met de docter pepper actie waarbij sommige mensen niet de achievments binnen kregen.

@ striptease: Iets meer moeite doen, eerste google hit op bfbc2 update kom je op de bfbc2 site uit en dan rechts staat iets over een title update van 18 mei

Moet wel eerlijk zeggen dat ook ik heb gemerkt dat er soms situatie's zijn waarbij lijkt dat 1 rpg-7 raket(gebruik de CG niet) niet genoeg is om de blackhawk uit de lucht te schieten

phosporus wijzigde deze reactie 21-05-2010 20:13 (24%)
Reden: react

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-08 20:30
quote:
sjeses schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:22:
"knip"

Hebben jullie (PS3 gamers) ook dat de VOIP zo zacht staat? Of licht dat aan mij?
Als ik het geluid op de speakers zet dan hoor ik nouwelijks wat boven het geknal uit, en is er ook geen volume in te stellen voor zover ik weet.
Ik kan natuurlijk ook het geluid over de headset doen (game geluid gaat dan nog wel gewoon over de speakers), maarja, dan kan ik nog het volume niet aanpassen en is het alsnog te zacht naar mijn smaak.

"knip"
Als ik met vrienden game dan heb ik de PC met skype er wel naast, maarja.
Je hebt bij audio opties 3 schuifjes als je daar mee speelt zet je voicechat omhoog en de rest omlaag dat werkt hier prima.
quote:
Frenzy_LS schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:19:
[...]

Tip van de week !!
Zelf nog niet veel met Recon gespeeld, maar had dit eigenlijk niet in de gaten. Goede tip zeg.

Weet trouwens iemand als je met UAV de motion sensor ability erbij kiest, en dan over mensen heen vliegt, zien je team genoten dit dan ook kaart ?
Nee deze optie werkt alleen als je met bvb 2 personen in een voertuig zit, dan ziet je gunner waar mannetjes lopen.

• Michel16
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23-01 21:05
@ Phosporus: Jij denkt dat het soms is, ik ga een stap verder door te zeggen dat het nu standaard is. En het is pas vanaf begin deze week, want ik heb de vorige week (toen de tracer dart sneller was geworden) heel wat blackhawks uit te lucht gehaald.

Over die tracer dart gesproken. Die was ook aangepast zonder dat de client een update moest downloaden. Kunnen ze dit misschien ook op deze manier hebben aangepast?

BF2-Stats

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23-08 15:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Op de Xbox kan je een party aanmaken en daar met z'n allen in gaan zitten. Maakt niet uit of je met meer dan 4 man bent. Dus 8 man in party en die verdeeld over 2 squads in hetzelfde team. Zo kan je mooi backup vragen aan een andere squad als er 2 squads op 1 mcom afkomen rennen. Werkt echt goed!

Mijn specs - iRacing Profiel - Overwatch Stats - Game collectie

• phosporus
quote:
Techno Overlord schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:09:
Op de Xbox kan je een party aanmaken en daar met z'n allen in gaan zitten. Maakt niet uit of je met meer dan 4 man bent. Dus 8 man in party en die verdeeld over 2 squads in hetzelfde team. Zo kan je mooi backup vragen aan een andere squad als er 2 squads op 1 mcom afkomen rennen. Werkt echt goed!
Jah en wannneer je dan met 8 man in een party bent en je hebt 2 squads aangemaakt....hoe kom je dan in dezelfde server. Dat lukt niet.
Het hele idee met meer dan 4 man samen spelen word gewoon niet goed uitgewerkt imo
Je kan wel elkaars game joinen en van daaruit dan een squad maken maar dan nog werkt het niet altijd zoals je wil.
Gebeurd zo vaak dat we een squad van 4 maken en dan in een server komen waar maar aan elke kan nog 2 plek vrij is. zodat je alsnog niet bij elkaar zit...jah want daar vroegen we om toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
phosporus schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:00:
Het hele idee met meer dan 4 man samen spelen word gewoon niet goed uitgewerkt imo.
Er is een verschil in goed uitgewerkt en goed samen spelen. Het hele squad gebeuren is goed uitgewerkt naar mijn mening, maar 80% van alle spelers in BC2 is egoïstisch en denkt alleen aan hun eigen punten, in plaats van aan hun squad of het team.

Iemand die trouwens mooie plaatjes weet voor de maps? Die er nu staan komen namelijk qua naam niet altijd overeen... :) DM mij even als je goede vervangers weet.

CH4OS wijzigde deze reactie 23-05-2010 01:31 (25%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-08 16:45
quote:
CptChaos schreef op zondag 23 mei 2010 @ 01:27:
[...]
Er is een verschil in goed uitgewerkt en goed samen spelen. Het hele squad gebeuren is goed uitgewerkt naar mijn mening, maar 80% van alle spelers in BC2 is egoïstisch en denkt alleen aan hun eigen punten, in plaats van aan hun squad of het team.
idd, ikzelf heb (helaas) nooit dit spel gespeeld, maar genoeg andere: bijvoorbeeld, speel je in "the bomb"-mode(mode waarbij je met je team een pakketje hebt en op een van de 2 locaties moet plakken, of je moet zorgen dat ze dat niet doen, en de bom defusen". Heb je die bomb. lopen ze met z'n allen het gebouw binnen. wij dus verloren. dan roep ik"Wat doe je nou?"-eeuh, ja ik wou wat meer kills >_>.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
CptChaos schreef op zondag 23 mei 2010 @ 01:27:
[...]
Samen spelen lukt wel
Wij hebben een actieve groep gasten waarmee we vaak samen spelen in een party alleen op het moment dat we met meer dan 4 man zijn is het heel moeilijk om samen in een server te komen ook nog in hetzelfde team

Ik heb het dus over met meer dan 4 man (2 squads dus) samen spelen is moeilijk voor elkaar te krijgen omdat je moeilijk in dezelfde server komt. Even mijn vorige posts hierover goed doorlezen zou kunnen helpen ;) je trekt mijn quote een beetje uit verband namelijk ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:08
Ik begin ondertussen wel echt een beetje moeilijk te worden van de vastlopers die ik op de PS3 krijg tijdens die spel. Werkelijk geen enkele andere game geeft zo veel vastlopers. PES10 heb ik 140 uur in zitten zonder 1 vastloper. Uncharted 2: 1 vastloper. Uncharted, Batman, Prince of Persia, Motorstorm1, Motorstorm 2: 0 vastlopers. Bij dit spel kan ik rekenen op een vastloper per 4-5 uur.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
cheiron schreef op zondag 23 mei 2010 @ 10:39:
Ik begin ondertussen wel echt een beetje moeilijk te worden van de vastlopers die ik op de PS3 krijg tijdens die spel. Werkelijk geen enkele andere game geeft zo veel vastlopers. PES10 heb ik 140 uur in zitten zonder 1 vastloper. Uncharted 2: 1 vastloper. Uncharted, Batman, Prince of Persia, Motorstorm1, Motorstorm 2: 0 vastlopers. Bij dit spel kan ik rekenen op een vastloper per 4-5 uur.
Misschien is de game disc beschadigt?
Je zou ook kunnen bijhouden wanneer het gebeurd en dan een mail sturen naar Dice of EA.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
quote:
phosporus schreef op zondag 23 mei 2010 @ 10:50:
[...]

Misschien is de game disc beschadigt?
Je zou ook kunnen bijhouden wanneer het gebeurd en dan een mail sturen naar Dice of EA.
Ik druf zeker te stellen dat het niet aan mijn setup ligt. Van alle Got'ers die op de PS3 spelen zie je er regelmatig 1 af schieten met een vastloper.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-08 20:30
quote:
cheiron schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:04:
[...]

Ik druf zeker te stellen dat het niet aan mijn setup ligt. Van alle Got'ers die op de PS3 spelen zie je er regelmatig 1 af schieten met een vastloper.
Meld zich !

Gisteravond 2x achter elkaar en dikke artifacts spontaan :?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
phosporus schreef op zondag 23 mei 2010 @ 09:57:
Wij hebben een actieve groep gasten waarmee we vaak samen spelen in een party alleen op het moment dat we met meer dan 4 man zijn is het heel moeilijk om samen in een server te komen ook nog in hetzelfde team

Ik heb het dus over met meer dan 4 man (2 squads dus) samen spelen is moeilijk voor elkaar te krijgen omdat je moeilijk in dezelfde server komt. Even mijn vorige posts hierover goed doorlezen zou kunnen helpen ;) je trekt mijn quote een beetje uit verband namelijk ;)
Ah oké, ik begreep hem even anders inderdaad. Ik speel nagenoeg altijd op de server van Duiveltje666 (zie TS) en daarbij dan ook op de Mumble van zijn server.
Dan is het gelijk een stuk makkelijker, ook als je verspreid zit over meerdere squads. Wellicht is dat (ook) een idee?
quote:
cheiron schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:04:
Ik durf zeker te stellen dat het niet aan mijn setup ligt. Van alle Got'ers die op de PS3 spelen zie je er regelmatig 1 af schieten met een vastloper.
quote:
TRAXION schreef op zondag 23 mei 2010 @ 11:34:
Meld zich !

Gisteravond 2x achter elkaar en dikke artifacts spontaan :?
Ook voor vastlopers op de console is er een apart problemen topic ([Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic), vervuil alsjeblieft het gewone topic niet. Hier zijn dergelijke berichten gewoon offtopic.

CH4OS wijzigde deze reactie 23-05-2010 12:40 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 05:05
quote:
CptChaos schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:38:
[...]
Ah oké, ik begreep hem even anders inderdaad. Ik speel nagenoeg altijd op de server van Duiveltje666 (zie TS) en daarbij dan ook op de Mumble van zijn server.
Dan is het gelijk een stuk makkelijker, ook als je verspreid zit over meerdere squads. Wellicht is dat (ook) een idee?
[...]

[...]
Ook voor vastlopers op de console is er een apart problemen topic ([Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic), vervuil alsjeblieft het gewone topic niet. Hier zijn dergelijke berichten gewoon offtopic.
schaamteloze spam O-) :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
CptChaos schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:38:
[...]
[...]

[...]
Zoals eerder te lezen spelen we op de Xbox
Je hebt me zelfs zelf in de 360 lijst gezet ;)

Je wil niet weten hoe rot het is om met 8 man in een server te komen
Het is zelfs niet goed mogelijk om met 4 man in dezelfde server te komen aan dezelfde kant.
Van de pakweg 100 keer dat we dit nu hebben gedaan is zeker 10% afgelopen in een al te volle server als je met meer dan 4 man speelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-08 09:33
Vandaar dat het ook een Problementopic is en geen Pc-problemen topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Wilde je beweren dat het via de mumble met meerdere squads in een team niet beter speelt dan? ;)
En het is gewoon altijd leuk op je server imo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
CptChaos schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:14:
[...]
Wilde je beweren dat het via de mumble met meerdere squads in een team niet beter speelt dan? ;)
En het is gewoon altijd leuk op je server imo
Hehe het zou ook nog eens leugens moeten zijn ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-08 16:21
Ik heb CptChaos een DM gestuurd omdat ik van mening ben dat onderstaande plaatjes de verkeerde titels dragen. Dus de bovenste is Valparaiso en de onderste Isla Innocentes.

Als je ook nog naar de Overview kijkt die staat gegeven, dit komt overigens uit de start post, lijkt het mij vrij duidelijk! Dus wie weet CptChaos te overtuigen?;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 14-08 13:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

De onderste is toch ook geen isla innocentes? De bovenste is sowieso fout, want dat is geen isla innocentes, maar die onderste is dat voor zover ik weet ook niet hoor. Tenzij het een conquest-map betreft die zo heet, daar kom ik niet op.

Patriot wijzigde deze reactie 24-05-2010 01:35 (0%)
Reden: spellen blijft lastig

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
Die onderste is geloof ik Laguna Alta.

cheiron wijzigde deze reactie 24-05-2010 01:38 (18%)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-08 11:40
Bovenste: Valparaiso
Onderste: Laguna Alta

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Zhalix schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:47:
Volgens mij is de onderste dus Valparaiso anders zou het zelfs in de game een fout zijn?

Kortom: voor iig de onderste zou de tekst goed moeten zijn, zoals ze hierboven zijn aangegeven....

CH4OS wijzigde deze reactie 24-05-2010 02:31 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-08 10:43

Phyxion

_/-\o_

quote:
Met hem ^^.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-08 16:42

Murk

Is this thing on?

Namen omdraaien en dan klopt het.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 08:00
quote:
Murk schreef op maandag 24 mei 2010 @ 09:38:
Namen omdraaien en dan klopt het.
Nee, dat klopt dus niet ;)

DeepRadio The best in house&dance!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 00:27

Angeloonie

The Division 2 Addict

DM dat dan naar een van de TS-beheerders :z Dit is in de vorige topics ook al een paar keer voorbij gekomen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chiIIed
quote:
Dit klopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-08 16:21
Ok, bovenste Valparaiso en onderste Laguna Alta. Was zelf niet bekend met Laguna Alta, speel nooit conquest ;)
Dit houdt dus in dat:

in werkelijkheid Isla Innocentes is.
Bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
Ja dat moet Isla Innocentes zijn;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
Hoeveel Kills hebben jullie al met de Smoke Nade gemaakt.
Ik heb er nu 4 staan waarvan 1 headie
Dat zijn meer dan dat ik er met de Thompson of MG3 of Stationary AT TOW2 heb gemaakt.
Alleen jammer dat je er geen stars mee krijgt. Of een achiement..weet al de perfecte naam: Smoking kills

phosporus wijzigde deze reactie 24-05-2010 13:22 (0%)
Reden: Hoofdletter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13:45
quote:
phosporus schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:06:
Hoeveel Kills hebben jullie al met de Smoke Nade gemaakt.
Ik heb er nu 4 staan waarvan 1 headie
Dat zijn meer dan dat ik er met de thompson of MG3 of Stationary AT TOW2 heb gemaakt.
Alleen jammer dat je er geen stars mee krijgt. Of een achiement..weet al de perfecte naam: Smoking kills
je moet de MG3 maar eens een serieuze probeerproging geven. Zolang er een ammo boer bij je in de buurt loopt, en accuracy je een drol interesseert, is het best een lekker wapen.

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
M2M schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:15:
[...]

je moet de MG3 maar eens een serieuze probeerproging geven. Zolang er een ammo boer bij je in de buurt loopt, en accuracy je een drol interesseert, is het best een lekker wapen.
Klopt ik heb dan ook wel 100 kills met de MG3 SA maar die is ook een stukje beter op iets langere afstand(Enigste wapen van de SA serie die verschilt van zijn protoge)
Ik vind het leuker om van iets langere afstand te werken(say 50-100mtr). Begin me te ergeren als ik iemand zie lopen maar het wapen gewoon niet de range heeft om hem van die afstand te pakken en de normale MG3 is daar 1 van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16-08 15:57
Isla is de shit en wordt te weinig gespeeld

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 18-08 21:06
quote:
Macros4 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:37:
Isla is shit ja, ik vind die map, samen met die atacama-map de ellendigste maps, ik speel er wel op, maar ik amuseer me er niet al te veel op..
Maarja, dat is ieders gedacht..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Donnie

AKA DonCorleone

Zag gister een sniper lopen met een health pack, weet iemand hoe dat kan?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indodeze
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-12-2018
Zal wel een medic kit opgepakt hebben denk ik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-07 13:45

Donnie

AKA DonCorleone

Hou je dan wel gewoon je sniper suit aan dan?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chiIIed
Ja

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spaiker
Je pakt gewoon zijn/haar weapon lay-out over, voor de rest niets :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
Spaiker schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:21:
Je pakt gewoon zijn/haar weapon lay-out over, voor de rest niets :)
Standaard als ik iemand kill en er is een rustmomentje pak ik ze kit op en gooi ik een Ammo/healtpack of reconbal. En bij Engineer gebruik zijn kit soms tijdelijk als Force Multiplier of tijdelijke tankbuster.
Doe ik trouwens ook bij gevallen teammates alleen heb je dan soms het probleem dat er net een medic aankomt en hem revived en wij dan met elkaar kit opgescheept zijn :+ Op die momenten is het jammer dat je zijn gezicht niet kan zien _/-\o_

phosporus wijzigde deze reactie 24-05-2010 14:45 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
Macros4 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 13:37:
Idd en Laguna Presa ook. Als de attackers team bij Isla Innocentes meerendeels uit snipers bestaat kan je je echt uren lang vervelen. En bij Laguna Presa verveel ik me altijd omdat ik blijkbaar steeds de verkeerde kant aan het verdedigen ben. Het is een grote map, ik sta vaak bij A te verdedigen maar dan gaan ze met zijn allen naar B en als ik bij B sta staan ze weer met zn allen op A. Pech dus a.k.a kut map voor mij. Moet toch wel zeggen dat die map erg geschikt is voor de shotgun liefhebbers.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3600C14

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spaiker
quote:
phosporus schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:45:
[...]

Standaard als ik iemand kill en er is een rustmomentje pak ik ze kit op en gooi ik een Ammo/healtpack of reconbal. En bij Engineer gebruik zijn kit soms tijdelijk als Force Multiplier of tijdelijke tankbuster.
Doe ik trouwens ook bij gevallen teammates alleen heb je dan soms het probleem dat er net een medic aankomt en hem revived en wij dan met elkaar kit opgescheept zijn :+ Op die momenten is het jammer dat je zijn gezicht niet kan zien _/-\o_
Dat hij met een shotgun zit terwijl ie normaal de M60 in zn handen had :D
Daar kan je een easy kill mee halen dan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16-08 15:57
Nee serieus, ik heb altijd grote lol in Isla, beter dan Nelson Bay..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 02:13
Tijd voor een punkbuster update.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21-08 21:35
Tijd voor de patch die vorige week uit zou komen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-07 14:12
@PS3 GOT team

interesse in het volgende?

http://bfbc2.ps3.consolegaming.eu/
http://bfbc2.ps3.consolegaming.eu/ladders.php?id=77

Vind namelijk dat we vaak erg weinig tegenstand hebben of met slechts 4 man in een server kunnen komen.
Op deze manier kunnen we voor rankings gamen en met een 'volledig' team.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22-07 15:44
quote:
partyondude schreef op maandag 24 mei 2010 @ 19:31:
Tijd voor de patch die vorige week uit zou komen :)
Hopelijk deze week, maar ben wel blij dat ze er meer tijd voor genomen hebben, heb liever een goed afgemaakte patch dan eentje die meer bugs introduceert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 13:38
Net een beetje vaag potje, eerst verloor het eerste team telkens en daarna was het andere team ineens heel zwak. Mede gotter Deloeks werd helemaal gek van een CG spammer (die idd echt niets anders deed) en voor de rest was het iig goed puntjes scoren.

~ Mijn prog blog! ~ @RoyTries

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
quote:
vyndrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:18:
@PS3 GOT team

Vind namelijk dat we vaak erg weinig tegenstand hebben of met slechts 4 man in een server kunnen komen.
Hmm.. Lijkt mij lachen, maar of we daar in mee kunnen draaien is een tweede.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-05 11:03
Vanmiddag paar uurtjes gespeeld weer, prachtig spel, hoewel veel afhangt van je medespelers en tegenstanders om er een toffe pot van te maken. Met andere woorden, liever niet teveel van die prutsrecons

Ik trek graag rookgordijntjes op, vooral in port valdez (de smalle stroken), valparaiso (jungle) en laguna presa (bij de brug). Heb altijd wel het idee dat het werkt en dat de tegenstander zich er op stukloopt. Gebruiken meer mensen die smoke grenades?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-08 12:42
quote:
@PS3 GOT team

Ja lijkt me erg vet! En lijkt me zelfs nog wel een beetje te doen. Hebben we misschien nog iets meer teamplay nodig maar oefening baart kunst ;)

@hierboven, ik gebruik meestal een rookgordijn als ik assult ben, en assult ben ik altijd (of heel vaak) als we nog maar weinig tickets hebben en we er niet door komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 09:29
quote:
roy-t schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:12:
Net een beetje vaag potje, eerst verloor het eerste team telkens en daarna was het andere team ineens heel zwak. Mede gotter Deloeks werd helemaal gek van een CG spammer (die idd echt niets anders deed) en voor de rest was het iig goed puntjes scoren.
Ik word er niet gek van hoor :).
Vind het alleen leuk CG abusers te trollen door elke keer dat ze een kill maken een complimentje te geven.

Steam - BFV - PUBG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 21-08 21:35
quote:
Gunner0616 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:34:
[...]

Hopelijk deze week, maar ben wel blij dat ze er meer tijd voor genomen hebben, heb liever een goed afgemaakte patch dan eentje die meer bugs introduceert.
Dat is dan nog maar de vraag, of heb je iets dergelijks ergens gelezen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05-2016
quote:
Plankton schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 00:30:
Ik trek graag rookgordijntjes op, vooral in port valdez (de smalle stroken), valparaiso (jungle) en laguna presa (bij de brug). Heb altijd wel het idee dat het werkt en dat de tegenstander zich er op stukloopt. Gebruiken meer mensen die smoke grenades?
Ja, ik gebruik de smokes standaard als ik assault ben in conquest of als ik attacker ben in rush, voornamelijk om op te rukken en tanks/snipers/mg's het zicht te ontnemen mocht ik ze tegen komen. Als defender heb ik toch liever mijn standaard grenades, ik wil geen rookgordijn opgooien wat de vijand in hun voordeel kan gebruiken :P.

Ben vrijwel altijd assault en anders medic als er geen medics in ons squad zitten. En als ons squad/team veel gesniped wordt wil ik ook nog wel 's tijdelijk switchen naar recon om die gastjes weg te halen. Engineer ben ik eigenlijk alleen maar als er weinig/geen andere engineers zijn en we teveel last hebben van vijandelijke voertuigen.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner0616
quote:
partyondude schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 02:19:
[...]

Dat is dan nog maar de vraag, of heb je iets dergelijks ergens gelezen?
Ze waren alweer bezig met the QA van R16 (server patch) dus als die er goed doorheen komt zal het deze woensdag wel zijn. Maar ligt er aan hoe snel ze dat QA'en doen en of ze nog een bug vinden natuurlijk..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nalufrank
  • Laatst online: 05-08 14:48
Gister ongeveer 1,5 a 2 uur gespeeld en wou eigenlijk wel eens een keer in zo'n heli/apache zitten, elke keer te laat ;( gaan ze voor m'n neus weg met dat ding, sta ik te wachten tot hij weer terug komt en hij zit al weer gelijk vol :/

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 22-08 12:19
quote:
@PS3 GOT team

Lijkt me op zich wel lachen. Kunnen we eens zien waar we echt staan...
Misschien dat wij ook eens helemaal afgeslacht worden (iets wat niet te vaak gebeurd) en dat de lol er dan snel af is :*)

Echter, als we dit zouden gaan doen brengt het natuurlijk wel verplichtingen met zich mee. Ik heb wel eens meegedaan met clanwars en naar verloop van tijd zie je iedere keer weer dat het lastig wordt een team samen te stellen. In het begin heb je teveel spelers en moeten er keuzes gemaakt worden en later heb je te weinig en moet je her en der mensen weg zien te plukken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-04-2011
Eindelijk eens een week wat uurtjes kunnen maken in BFBC2, Assault, Engineer en Recon class volledig uitgespeeld, lvl 24 behaald zodat ik ook alle shotguns in ontvangs heb kunnen nemen.

M16a2 = enorm prettig wapen als assault, damn wist niet dat dat zo veel verschil zou maken met mijn score's
PP2000 = verruit de meest prettige engineer gun, ookal is de Uzi goed te bespelen.
GoL= mijn prettigste sniper rifle

Ondertussen afgestapt van mijn mening over de lameheid van spray and pray guns van de medics en eigenwijs gaan spelen met een G3, Spas en NEOstad, G3 zonder scope is beetje jammer echter mis ik de kracht die ik bij de assault class heb wel! Dus toch maar eens gaan proberen met de spray and pray guns.... echt lol gewoon even 30-40 kogels in iemand pompen! niet mijn manier van iemand ombrengen maar wel enorm effectief, aangzien je toch bijna niet hoeft te reloaden.

Dit incombinatie met de hoeveelheid punten die binnenstromen via healpacks/revives, heb ik spijt gehad dat ik dit nooit eerder heb gebruikt om mijn stads te padden en sneller lvl 22 te raken! >:)

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
gambot schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:10:
Eindelijk eens een week wat uurtjes kunnen maken in BFBC2, Assault, Engineer en Recon class volledig uitgespeeld, lvl 24 behaald zodat ik ook alle shotguns in ontvangs heb kunnen nemen.

M16a2 = enorm prettig wapen als assault, damn wist niet dat dat zo veel verschil zou maken met mijn score's
PP2000 = verruit de meest prettige engineer gun, ookal is de Uzi goed te bespelen.
GoL= mijn prettigste sniper rifle

Ondertussen afgestapt van mijn mening over de lameheid van spray and pray guns van de medics en eigenwijs gaan spelen met een G3, Spas en NEOstad, G3 zonder scope is beetje jammer echter mis ik de kracht die ik bij de assault class heb wel! Dus toch maar eens gaan proberen met de spray and pray guns.... echt lol gewoon even 30-40 kogels in iemand pompen! niet mijn manier van iemand ombrengen maar wel enorm effectief, aangzien je toch bijna niet hoeft te reloaden.

Dit incombinatie met de hoeveelheid punten die binnenstromen via healpacks/revives, heb ik spijt gehad dat ik dit nooit eerder heb gebruikt om mijn stads te padden en sneller lvl 22 te raken! >:)
Die wapens zijn jammer genoeg allemaal zonder scope uitgerust. Dat is zeer zonde want ik denk dat de g3 of m14 een stuk lekkerder zouden spelen met een red dot of 4x scope
Vind ook jammer dat je de Assault wapens niet kan strippen van de tube en dan een bonus op loopsnelheid krijgt of accuracy bonus omdat je 1,36 kilo minder hoeft te tillen op het tipje van je wapen(kan alleen maar negatief effect hebben dunkt mij)
Of dat je dan c4 kan dragen in combinatie met de standaard assault wapens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:50

Goner

What can I do you for ?

quote:
Plankton schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 00:30:
Gebruiken meer mensen die smoke grenades?
Ja, geregeld ... vooral om een rookgordijn op te trekken rond een MCOM bij (dis)armen, om mezelf of maatjes te beschermen tegen snipers en ander gespuis.
Of als de houthakkers alle bomen en bosjes hebben verwijderd.

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:18

dynosu

Orly ?

Zow dit weekend aardig bezig geweest met shotguns, NS2000 en Spas12. Heb nu platinum met de ns2000, wat een beest is dat, zowel met slugs als zonder. Sommige rondes echt gewoon niet normaal hoeveel kills je maakt. Had 1 rondje was ik in atacama desert bezig rond A, een squad van een of andere random clan de hele tijd afmaken, tanks opblazen met c4, en restant afknallen met shotgun, bleven maar komen. Uiteindelijk ace pin die ronde en die clan was vertrokken. Maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt.

Sommige rondjes zijn ook wat minder met shotgun, regelmatig ook hit detection fail ... en dat leidt meestal naar mijn eigen dood ... nou ja, soms goede rondjes soms wat minder goede. Moet nog iets van 20 voertuigen opblazen voor 500 vehicles destroyed ... dus hoop ik deze dagen te krijgen.

Vermaak me er kostelijk mee :) Eerst was ik altijd van de spray en pray guns, maar nu ... shotguns!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

quote:
Goner schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:07:
[...]

Ja, geregeld ... vooral om een rookgordijn op te trekken rond een MCOM bij (dis)armen, om mezelf of maatjes te beschermen tegen snipers en ander gespuis.
Of als de houthakkers alle bomen en bosjes hebben verwijderd.
Ik gebruik die gewoon om rookgordijn op te trekken (gisteren op de Got server trouwens mijn hele team door de verdedigende linie geloodsd op die manier) of simpelweg om kills mee te maken , een rookgranaat tegen uw kop en je bent dood

Heb trouwens eindelijk die PP2000 platinum medaille en ga nu aan een ander wapen beginnen maar weet nog niet goed welk , de M60 is te lame , De Aug is wel lekker en daar heb ik al drie gouden van dus dat helpt me al goed op weg ...

Alleen ga ik met spijt mijn Engineer dagen even moeten achterlaten , tanks en helis opblazen maken me namelijk gelukkig :P

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:16:
[...]

Ik gebruik die gewoon om rookgordijn op te trekken (gisteren op de Got server trouwens mijn hele team door de verdedigende linie geloodsd op die manier) of simpelweg om kills mee te maken , een rookgranaat tegen uw kop en je bent dood
Heb er ondertussen al 9 kills mee gemaakt en het is elke keer leuk
Vooral de reacties in de party: Wtf-Rofl *O*
Zou eigelijk elk persoon die ik met de smoke nade kill een bericht moeten sturen: I smoked your @$$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:38
Het is/was weer onderhoud dinsdag. Goed om te zien dat er weinig overlast was! :)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bolus
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-10-2014
quote:
Stewie! schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:38:
Het is/was weer onderhoud dinsdag. Goed om te zien dat er weinig overlast was! :)
Wel 'bud'. Het was reuze spannend en ik werd eruit gemieterd. Heb zeker een half uur lopen zoeken naar de oorzaak waarom ik niet meer kon inloggen. Wel fijn dat EA dit zo duidelijk laat weten dat ze een onderhoudje doen..... 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-05-2014

StijnBos

Duitse beursbabe :)

Krijg nu de You are signed out vanwege multiple logins. Ik heb niets gedaan met mijn serial ofzo :S Is er een storing of update? Anders heb ik een probleem :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Ja hier op PS3 ook problems met login , zal idd wel onderhoud zijn maar nergens te vinden, tevens kan ik de site van de server status niet meer vinden.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

Gelukkig :P Begon al zenuwachtig te worden dat ik iets fout had gedaan ofzo en nu mijn serial kwijt was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01-07 14:06
quote:
unfor schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 01:36:
[...]

Ik word er niet gek van hoor :).
Vind het alleen leuk CG abusers te trollen door elke keer dat ze een kill maken een complimentje te geven.
Dat zag ik ook gisteren, die gast deed inderdaad niks anders dan CG gebruiken. Maar hij had ook niet zo'n hoge score of mooie KD.

Nee dan vind ik het leukst om rond te rennen met de GOL, niet campen zoals de meeste met snipegun, en dan lekker van dichtbij knallen. Dan is het echt one shot one kill. Vooral het leukst wanneer mensen recht op je aflopen als je net staat te mikken. Zo stond ik geloof ik 25-5 op het einde met een mooie score, mede dankzij de duizend motion mines die altijd smijt.

Noobmeter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
Bolus schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:43:
[...]

Wel 'bud'. Het was reuze spannend en ik werd eruit gemieterd. Heb zeker een half uur lopen zoeken naar de oorzaak waarom ik niet meer kon inloggen. Wel fijn dat EA dit zo duidelijk laat weten dat ze een onderhoudje doen..... 8)7
Het is over het algemeen bekend dat er op dinsdag onderhoud gedaan word aan de servers waarop oa BFBC2 draait. De forums staan er vol mee en je krijgt bijna wekelijks een tweet mits je bfbc2 volgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:45

XanderDrake

Genetics is the key

Zijn er hier Medics die typische Medic perks gebruiken (zoals increased healing speed en range)?
Kunnen jullie leven zonder jullie scopes of extra damage?
Is het de extra medic punten waard??

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

Waarom doet ie het niet :S Ik wil nog even een half uurtje schieten voor ik examen moet doen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
StijnBos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:19:
Waarom doet ie het niet :S Ik wil nog even een half uurtje schieten voor ik examen moet doen :P
Ik heb het even uitgezet tot na de examens :P
Er is net wat onderhoud uitgevoerd en de puntjes worden nu op de i gezet.

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

Waar lees je dat?
Ja nja het is wel even lekker om zo ochtend voor een examen even helemaal alles uit je hoofd te zetten :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:16:
Heb trouwens eindelijk die PP2000 platinum medaille en ga nu aan een ander wapen beginnen maar weet nog niet goed welk , de M60 is te lame , De Aug is wel lekker en daar heb ik al drie gouden van dus dat helpt me al goed op weg ...

Alleen ga ik met spijt mijn Engineer dagen even moeten achterlaten , tanks en helis opblazen maken me namelijk gelukkig :P
indderdaad eindelijk je hebt er erg lang meer rond gelopen, maar nu ik hem zelf ook unlocked heb snap ik het volledig hij is echt goddelijk. ik zou gaan voor de m16a2 of die F200 met hoge fire rate, mits je assault gaat. op medic hun spray and pray guns heb ik het niet dus zou ik zelf ook nooit kiezen, dan zaou ik eerder voor de G3 of enige schotgun gaan!

days of the engineer are defenitly great vooraf volle voertuigen zijn mooi om mijn dag een stuk gelukkiger te maken! >:)

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
StijnBos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:29:
Waar lees je dat?
Ja nja het is wel even lekker om zo ochtend voor een examen even helemaal alles uit je hoofd te zetten :P
Hehe hij leest het niet. Hij doet het ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
quote:
XanderDrake schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:16:
Zijn er hier Medics die typische Medic perks gebruiken (zoals increased healing speed en range)?
Soms, meestal niet.

Maar bijvoorbeeld bij de medic gun met standaard scope erop gebruik ik een medic perk. (Dat ding dat je niet kan gebruiken op hardcore omdat je dan de dot mist). En soms als ik met shotgun ga met het idee dat doelwit toch wel dood gaat, al ga ik dan vaak voor meer health.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:30

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
gambot schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:10:
Dus toch maar eens gaan proberen met de spray and pray guns.... echt lol gewoon even 30-40 kogels in iemand pompen! niet mijn manier van iemand ombrengen maar wel enorm effectief, aangzien je toch bijna niet hoeft te reloaden.
30-40 kogels nodig? Dan doe je echt iets verkeerd, want met 4 tot max 10 kogels moet het ook kunnen hoor ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chiIIed
quote:
Ja, increased range
Ligt eraan bij m60 heb ik red dot + medic perk geval en bij de overige heb ik magnum ammo + medic perk
geen flauw idee
edit: en shotties gebruik ik bijna nooit, pauperwapens :|

chiIIed wijzigde deze reactie 25-05-2010 12:38 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
Op m'n beeldschermen :P

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

Waar kan je informatie zien met betrekking tot onderhoud? :P Op blog en twitter zie ik niets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
StijnBos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:39:
Waar kan je informatie zien met betrekking tot onderhoud? :P Op blog en twitter zie ik niets.
Het is wekelijks op dinsdag om 11:00 onze tijd! :)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

quote:
Stewie! schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:41:
[...]

Sorry, dat wist ik niet :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-08 16:42

Murk

Is this thing on?

quote:
Oh ... k dan zijn er meerdere sites die het fout hebben. Hoe moeilijk is het dan ook om even eerst ingame te checken welke naam bij welke map hoort voordat je het op je site zet. 8)7

En nee, in die gelegenheid was ik niet toen ik mijn post maakte, dus ik ging af op een andere bron ;) En weet ze ook niet van buiten.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harriepopov
  • Laatst online: 03-06-2012
quote:
Stewie! schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:41:
[...]

Hoelang duurt dit dan? Weet jij dat toevallig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
harriepopov schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:45:
[...]

Hoelang duurt dit dan? Weet jij dat toevallig?
Meestal ben ik op dinsdag om 1 uur thuis. Als ik dan om 2 uur de xbox opstart kan ik bijna altijd bfbc2 spelen.
Heb in alle tijd dat bfbc2 uit is maar 1 keer meegemaakt dat het de hele dag niet(goed) mogelijk was om te spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner0616
Hmm toch geen patch deze week:
quote:
As for the status of the patch, I have to have a meeting with my boss about it but it won't be this week.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chiIIed
Its done when its done :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stan.
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-10-2016
hmm, ik kon net niet inloggen( hetzelfde probleem als Stijnbos), nu lukt het inloggen wel, maar zijn al mijn vrienden verwijderd? Hebben meer mensen last van vooral dat laatste?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

quote:
gambot schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:31:
[...]

indderdaad eindelijk je hebt er erg lang meer rond gelopen, maar nu ik hem zelf ook unlocked heb snap ik het volledig hij is echt goddelijk. ik zou gaan voor de m16a2 of die F200 met hoge fire rate, mits je assault gaat. op medic hun spray and pray guns heb ik het niet dus zou ik zelf ook nooit kiezen, dan zaou ik eerder voor de G3 of enige schotgun gaan!

days of the engineer are defenitly great vooraf volle voertuigen zijn mooi om mijn dag een stuk gelukkiger te maken! >:)
Je zou denken dat ik het ondertussen beu ben met de PP2000 maar eigenlijk totaal niet :P

Dus de m16a2 of de F2000 , heb die enkel gebruikt voor de bronze medal te halen dus zal deze avond eens kijken welke van de twee me het beste liggen.

Tja die Medic wapens , ik speel er soms mee als we geen deftige medic in de squad hebben maar als medic is punten halen gewoonweg te easy , dat was ook al zo in BF2 , had je op de duur enkel nog medics ... :z

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
Stan. schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:03:
hmm, ik kon net niet inloggen( hetzelfde probleem als Stijnbos), nu lukt het inloggen wel, maar zijn al mijn vrienden verwijderd? Hebben meer mensen last van vooral dat laatste?
BC2 PC heeft nog enkele issues, zal spoedig fixed zijn.

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:30

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:06:
[...]

Tja die Medic wapens , ik speel er soms mee als we geen deftige medic in de squad hebben maar als medic is punten halen gewoonweg te easy , dat was ook al zo in BF2 , had je op de duur enkel nog medics ... :z
Dat was niet vanwege de punten, maar vanwege de G36E O-)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-08 14:44
Kreeg zaterdag de melding serial already in use. Dus ze hebben mijn serial gejat op een of andere manier. Heb contact opgenomen met ea en als het goed is krijg ik gewoon een nieuwe. Moest alleen wel wachten tot vandaag want ze zijn een beetje traag met reageren :S. Vraag me alleen af hoe dat ze mijn serial hebben bemachtigd. Is er een keygenerator ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14:04

aex351

I am the one

quote:
Stan. schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:03:
Weekelijks vind er onderhoud plaats aan de EA servers. Wanneer dat gebeurd dan gaan alle servers plat. Niet dat ze dat duidelijk aangegeven.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qlmax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-04-2015
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:06:
[...]

Je zou denken dat ik het ondertussen beu ben met de PP2000 maar eigenlijk totaal niet :P

Dus de m16a2 of de F2000 , heb die enkel gebruikt voor de bronze medal te halen dus zal deze avond eens kijken welke van de twee me het beste liggen.

TBH ik ga al blij zijn als ik ooit de PP2000 ga hebben ;-) maarja engineer lvlen is nu eenmaal moeilijker dan een medic! (Daar moet ik ook nog wel het een en het ander vrijspelen maarja blijft intressant zo)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le Snoet
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-11-2015
quote:
Ik gebruik zelden een reddot of scope op een LMG, eerder geneigd extra ammo als perk. Maar default wel increased healing speed. De iron sights zijn wat mij betreft prima van de LMG's. Range vind ik niet zo heel belangrijk, dus kies meestal dan magnum perk.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True