| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ok interessante reactie! ThxBokkie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:49:
Kill cam is voor pussies
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
HC -> Geen killcam, en alle niet hardcore servers zijn kinda lame omdat je gewoon medic gaat en 1 iedereen ownt en nog eens 3k+ puntent scoort met je medkit. mensen die dit vervelend vinden gaan dan recon en daar zit je dan lekker met recons en medics in een map...
Maarja het is toch persoonlijke voorkeur maar ik kan je wel zeggen dat als je een tijdje HC hebt gespeeld elke niet HC server best saai wordt.
Vind het anders wel relax voor recon's die op vakantie zijn met de tent.Bokkie schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:49:
Kill cam is voor pussies
Ej die DLC, ik had er eens wat info over opgezocht, maar het zijn gvd alleen maar skins!?
Skins....
skins
Je weet wel, toen we allemaal super blij waren met onze voodoo en quake 2 speelde waarin je dat al zelf kon aanpassen moet je nu voor betalen.
Ik vind het hele feit van micro transacties wel vet (er van uit gaan dat ze eerst een game afleveren die out of the box compleet is, zoals BF BC2), een euro hier voor iets leuks, 50 cent voor een extra clip, 2 euro voor een wapen pak en een extra slot... maar skins!? It's kinda sad... je hebt er niet eens iets aan want je het een FPS, dan ga je betalen om er 1337 uit te zien, kan ik dat geld net zo goed in een super vette gouden ketting stoppen en die in RL aan doen...

Je weet toch...

Met ^^Bosso1991 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:09:
[...]
Maarja het is toch persoonlijke voorkeur maar ik kan je wel zeggen dat als je een tijdje HC hebt gespeeld elke niet HC server best saai wordt.
Ik heb in het begin uitsluitend non-hardcore gespeeld, totdat ik hardcore eens wilde proberen. Na tientallen keren te zijn doodgeschoten maar iets tactischer gespeeld en toen was ik om
Speel sporadisch nog wel eens non-hardcore, is ook wel leuk, maar het 'mist' voor mn gevoel toch iets
Gisteren nog een mooi potje hardcore gespeeld met een gekke Australier, in het begin ging het een beetje ruk (was de enige met headset), maar toen de rest van 't squad ook hun headset aanzette ontstond er ineens heel mooi teamwork. Dat vind ik altijd de leukste momenten van de game, met een squad het hele verloop van het spel kunnen beinvloeden gewoon door goed op elkaar in te spelen
Valt me trouwens op dat er voor mijn gevoel heel weinig 'irritante' kinderen met headset spelen
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Zeker weten van niet. Vandaag nog 2 keer meegemaakt. Het spel lijkt toch nog een beetje willekeurig te zijn in welke punten je wel krijgt na je dood en welke niet. Vandaag 2 keer dat ik de 100 punten voor een mcom charge niet kreeg. En mensen in mn squad hadden hetzelfde.himlims_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:38:
[...]
dat heb je helemaal correct gelezen, echter is dat bij de recentelijke patch verholpen. Nu krijg je dus wel punten als je zelf dood bent. (zo ook bij (dis)armen van een objective - voorheen 0 puntjes, nu gewoon de volle mep)
Flickr PSN ID= cheironnl
Die humvee die op het eind gelanceerd word deed me denken aan de Delorean van Back to the Future...
Binnenkort de TS maar weer wat opschonen: ik begrijp dat de PSN-id's en XBOX Live-id's altijd hetzelfde zijn als de in game nick...
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2010 00:19 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
HC mode kan helaas erg snel een uitwisseling van sniperkogels worden op bepaalde mappen. Dan wordt het spelletje een beetje lame eigenlijk, hoewel je dan als medic of kogelboer nog steeds veel punten binnen kunt schoppen.
Als je dan iemand in zijn grote teen schiet vanaf een kilometer afstand door twee schuttingen heen, is die nog steeds dood. Hoezo overpowered?
En nooit een sniper nemen met magnum ammo. Dat heeft toch geen zin
Roadkills kun je het beste met een Quad doen in de levels waar de wegen smal zijn en het zicht beperkt is. Rij zoveel mogelijk naast de wegen i.v.m. landmijnen en c4. Scheur dan als een idioot vol plankgas al slingerend door een vijandelijke camp.Spaiker schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:16:
[...]
Zeker dat ze nog niet dood zijn?Probeer eens ertegen te rijden
Ik heb nooit meer dan 1 roadkill in een ronde gehad, wel een hilarische met de jet-ski, waar die kerel me zag afkomen, maar gewoon niet aan de kant ging, hij kwam zelfs op mij af![]()
En ik was toen zo van![]()
.
De Wheels of Hazard Pin en de Car Warfare Pin kun je makkelijker halen als de server redelijk vol zit.
De Naval Warfare Pin vond ik de meest lastige pin om te halen. Er zijn eigenlijk maar 2 levels waar de pin gehaald kan worden m.b.v. een Patrol Boat. Bescherming heb je praktisch niet en gericht schieten van ver af met de kanonnen ook niet. Ik voel me net een schietschijf als ik in een Patrol Boat zit.
Bootjes kills kan je ook behalen door achterop een jetski of in een bootje te gaan zitten en vanaf daar met je gewone gun te schieten.Burner NL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 02:10:
[...]
Roadkills kun je het beste met een Quad doen in de levels waar de wegen smal zijn en het zicht beperkt is. Rij zoveel mogelijk naast de wegen i.v.m. landmijnen en c4. Scheur dan als een idioot vol plankgas al slingerend door een vijandelijke camp.
De Wheels of Hazard Pin en de Car Warfare Pin kun je makkelijker halen als de server redelijk vol zit.
De Naval Warfare Pin vond ik de meest lastige pin om te halen. Er zijn eigenlijk maar 2 levels waar de pin gehaald kan worden m.b.v. een Patrol Boat. Bescherming heb je praktisch niet en gericht schieten van ver af met de kanonnen ook niet. Ik voel me net een schietschijf als ik in een Patrol Boat zit.
Daarnaast kan je ook 3 roadkills maken met een chopper
Verwijderd
Wel eens geprobeerd om te snipen vanaf zo'n jetski?Burner NL schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 02:10:
[...]
Roadkills kun je het beste met een Quad doen in de levels waar de wegen smal zijn en het zicht beperkt is. Rij zoveel mogelijk naast de wegen i.v.m. landmijnen en c4. Scheur dan als een idioot vol plankgas al slingerend door een vijandelijke camp.
Mooi plekje zoeken.. Draaien... F2... en snipen maar...
mocht iemand me willen adden om is een potje battlefield te spelen
soldier name WC Eendje
Groeten
Ik heb een PS3 tellen kills en punten nu wel of niet mee als je dood bent?
Wel de kills niet de punten zover ik het gezien heb.Conundrum51 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:01:
Het zal ongetwijfeld terug te vinden zijn maar ik kan het niet vinden. Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer.
Je hebt er vast niks aan, maar als ik doodga en heb nog even daarvoor een raket, mijn of iets anders afgevuurd en er gaat iemand door dood krijg ik ook punten. Ik speel op de Xbox trouwens.Conundrum51 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:01:
Het zal ongetwijfeld terug te vinden zijn maar ik kan het niet vinden. Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer.
Gisteren als Recon met een MCS met 12guage slugs en magnum ammo rondgelopen. Vooral in de nachtelijke sneeuwmappen is dat lachen. Gooi de motion mine naar voren en rennen maar, met die recon outfit word ik toch niet snel gezien door de meeste spelers. Ondertussen natuurlijk ook flink spotten. Hoewel het vermakelijk is, lijkt me die shotgun wel ontzettend overpowered

Wat mij niet tegenhoudt om het te gebruiken, trouwens
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Yup helemaal correct idem voor de Car vehicle pin, gewoon op een humvee als gunner en 4 kills makenTechno Overlord schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:47:
Dus als ik het goed begrijp, kun je die Naval Warfare Pin ook halen als je gewoon met een gun schiet vanaf een boot? Dus niet alleen de stationary guns op zo'n boot, maar ook met de gun in je hand?
een jetski zo ver mogelijk 't land op brengen, dan vanaf de zitplaats schieten, goed zult niet direct 4 kills maken. maar al herhaal je dat 4x kun je wel je naval pin halen, op 't landTechno Overlord schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:47:
Dus als ik het goed begrijp, kun je die Naval Warfare Pin ook halen als je gewoon met een gun schiet vanaf een boot? Dus niet alleen de stationary guns op zo'n boot, maar ook met de gun in je hand?
Heb ik inderdaad ook al diverse malen geprobeerd. Helaas was telkens de ronde af als ik 3 kills had (en tig deaths doordat je toch wel een hele mooie sitting duck bent op dat ding...himlims_ schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:00:
[...]
een jetski zo ver mogelijk 't land op brengen, dan vanaf de zitplaats schieten, goed zult niet direct 4 kills maken. maar al herhaal je dat 4x kun je wel je naval pin halen, op 't land

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dan ben je inderdaad voer voor m'n 40mm of CGAllSeeyinEye schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:04:
[...]
Heb ik inderdaad ook al diverse malen geprobeerd. Helaas was telkens de ronde af als ik 3 kills had (en tig deaths doordat je toch wel een hele mooie sitting duck bent op dat ding...)
Wat betreft de punten als je dood bent...ik heb nog geen punt gekregen op het moment dat ik dood ga.
Het lijkt wel of ik alleen maar scoor op het moment dat ik doodga. Als ik die punten er bij zou krijgen zou ik iedere ronde toch wel iets hoger hebben gestaan.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Volgens mij heb je sinds de laatste patch nog maar 2 kills vanaf een watervoertuig nodig en geen 4 meer (ze geven de pin nu gewoon weg). Het makkelijkste blijft om op Isla Innocentes met een jetski (in het water) half achter een eilandje/rots te gaan snipen, heb je nog wat dekking.AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:04:
[...]
Heb ik inderdaad ook al diverse malen geprobeerd. Helaas was telkens de ronde af als ik 3 kills had (en tig deaths doordat je toch wel een hele mooie sitting duck bent op dat ding...)
De roadkills zijn heel gemakkelijk te doen op Atacama Desert met een Humvee o.i.d.. Er zijn altijd mannetjes die van of naar B lopen, even overeenheen rijden en klaar, wel oppassen voor tanks natuurlijk.
Dit heb ik dus ook. Al eens de punten naar 890 zien lopen nadat ik net doodging toen de enemy met 5 man (Jackal131 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:20:
[...]
Wat betreft de punten als je dood bent...ik heb nog geen punt gekregen op het moment dat ik dood ga.
Het lijkt wel of ik alleen maar scoor op het moment dat ik doodga. Als ik die punten er bij zou krijgen zou ik iedere ronde toch wel iets hoger hebben gestaan.
Forever raver!
dat kan ook met een UAV!Techno Overlord schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:25:
Vanavond maar eens een paar pins scoren dan. Ik heb ze allemaal op de Naval Warfare en Roadkill pin na. Ik heb ook nog altijd niet de achievement voor het roadkillen van een enemy met een chopper.
Forever raver!
Gisteren heb ik deze trophy gehaald, nadat ik uit de chopper geschoten was. Bleek dus dat de chopper op een tegenstander gestuiterd wasTechno Overlord schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:07:
Dat maar eens proberen dan. Ik heb al genoeg blackhawks de vernieling in geholpen door het te proberen. Uiteraard tot grote verontwaardiging, verbazing en opreging van mijn team/squad members...

Had het ook al meerdere keren geprobeerd met een UAV, maar steeds zonder succes.
Ik denk dat het gemakkelijker is met een heli, aangezien er vaak mensen achter een MG staan en dus een gemakkelijker doelwit vormen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mensen achter een mg zijn echt totaal niet te roadkillen wel kan je de mg kapot maken door je chopper erop te landen.Jackal131 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:22:
[...]
Gisteren heb ik deze trophy gehaald, nadat ik uit de chopper geschoten was. Bleek dus dat de chopper op een tegenstander gestuiterd was![]()
Had het ook al meerdere keren geprobeerd met een UAV, maar steeds zonder succes.
Ik denk dat het gemakkelijker is met een heli, aangezien er vaak mensen achter een MG staan en dus een gemakkelijker doelwit vormen.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Dat wil me nog steeds niet lukken.TRAXION schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:57:
Daarnaast kan je ook 3 roadkills maken met een chopper
Edit: ben niet de enige merk ik
[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 20-05-2010 12:04 ]
Verwijderd
Die roadkills doe je best met zo een quad , gewoon kamp binnenvallen met de quad (is me al paar keer gelukt)
Naval warfare is ook simpel , parkeer boot in de bossen en snipe vanuit de vrije schietpositie.
Edit : blijkbaar al allemaal gezegd , sorry.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 12:14 . Reden: te lui om te scrollen ... ]
UAV in de vuurtoren als dat vol ligt met vijandige snipers. Die verwachten zo'n ding echt niet, en je kunt bergen roadkills maken. Via de onder en bovenkant kun je naar binnen, kleine raampjes of de deuren aan de achterkant niet!Unomomentodado schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:03:
[...]
Dat wil me nog steeds niet lukken.Ik heb al een paar keer geprobeerd om met de UAV laag langs de grond te scheren voor een roadkill, maar geen succes. Ook al een paar choppertjes vernaggeld in een duiklucht op een enemy. Maar goed, ik blijf 't proberen.
Edit: ben niet de enige merk ik
@Roghierh,
Het lukt mij ook niet om met de UAV te roadkillen maar je kon vroeger (voor de patches) wel op een UAV staan en lekker als engi met je CG in de lucht hangen ^^
je krijgt de punten te zien zoals: "destroy +100" maar dat is als in "deze punten had je kunnen krijgen" zoals er door een dice medewerker verteld is en hier al 30 keer gequote is.Vrijdag schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:32:
[...]
Je hebt er vast niks aan, maar als ik doodga en heb nog even daarvoor een raket, mijn of iets anders afgevuurd en er gaat iemand door dood krijg ik ook punten. Ik speel op de Xbox trouwens.
Gisteren als Recon met een MCS met 12guage slugs en magnum ammo rondgelopen. Vooral in de nachtelijke sneeuwmappen is dat lachen. Gooi de motion mine naar voren en rennen maar, met die recon outfit word ik toch niet snel gezien door de meeste spelers. Ondertussen natuurlijk ook flink spotten. Hoewel het vermakelijk is, lijkt me die shotgun wel ontzettend overpoweredVan een flinke afstand met 1 schot nog steeds een vijand omleggen.
Wat mij niet tegenhoudt om het te gebruiken, trouwens
of je ze nu wel of niet krijg laat ik aan jullie zelf over.
zoek anders maar eens op " the suicide bomber " in dit of vorige topics
[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 20-05-2010 12:20 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Die discussie loopt daar op het forum nog verder, als jij een wagen kapot maakt, duurt het 1-2 sec voordat je die +100 te zien krijgt. Maar wat als jij precies in die 1-2seconde dood gaat? Je ziet de punten 'die je had kunnen krijgen', maar je was in leven toen je het zooitje opblies.Proxx schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:18:
je krijgt de punten te zien zoals: "destroy +100" maar dat is als in "deze punten had je kunnen krijgen" zoals er door een dice medewerker verteld is en hier al 30 keer gequote is.
of je ze nu wel of niet krijg laat ik aan jullie zelf over.
zoek anders maar eens op " the suicide bomber " in dit of vorige topics
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik bedoelde eigenlijk dat als ik als medic om ammo vraag vaak gewoon genegeerd word. Ik moet dan echt pal in iemands gezicht gaan staan en dan pas vragen om ammo vooraleer ik het krijg. Als er wel een dode assault voor me ligt, dan raap ik altijd het setje op, drop ik een ammo crate en ga ik eventueel weer terug naar de class die ik had.phosporus schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:45:
hoe bedoel je
Mja, heb je al is geteld hoeveel tijd dat kost voordat je dan eindelijk weer kan schieten?Ik zeg je pakt zijn kit op zodat je zijn ammo pack kan gebruiken en wanneer je dan weer terug geswitched bent krijg je ammo van zijn ammopack die jij hebt neer geflikkerd
Ja dat snap ik, maar ik had het alleen over ammo vragen als medic. Die kan ik alleen krijgen van een levende assault, die me vaak negeerd, of ik moet zelf een assault kitje oprapen, dan een ammo crate gooien (wachten tot de animation klaar is, anders verdwijnt ie weer) en vervolgens al dan niet terug naar de class waar ik daarvoor mee speelde...Daarna zou je hem kunnen reviven maar zoals je eerder aangaf wou je dat niet doen omdat hij geen ammo gaf.
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 20-05-2010 12:42 ]
ik denk dat ze daar alleemaal niet aan gedacht hebben dood is dood. ze hebben om suicide bombers weg te krijg snel een maatregel bedacht die zeg dood = geen punten. denk maar niet dat ze daar uuren aan regels in hebben gezet voor een tijdelijke oplossingSinergyX schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:23:
[...]
Die discussie loopt daar op het forum nog verder, als jij een wagen kapot maakt, duurt het 1-2 sec voordat je die +100 te zien krijgt. Maar wat als jij precies in die 1-2seconde dood gaat? Je ziet de punten 'die je had kunnen krijgen', maar je was in leven toen je het zooitje opblies.
en bovendien komt er een patch aan die dit weer goed schijnt te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 20-05-2010 12:50 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Vreemd dat ik al een keer of 3 geroadkilled ben door een heli, terwijl ik achter de mg (x312 of KORD) stond... cheaters????TRAXION schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:41:
[...]
Mensen achter een mg zijn echt totaal niet te roadkillen wel kan je de mg kapot maken door je chopper erop te landen.
Edit:
En voor de statswhores: 8/10 krijg je gewoon een positieve kd ratio
[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 20-05-2010 13:15 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Was ook niet serieus bedoeld...wat ik wil aangeven is dat je mensen achter een mg (zonder dat scherm ervoor) gewoon kan roadkillen met een heli. Is mij te vaak overkomen om het tegendeel te kunnen bewerenLukosje schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:25:
Een cheat zodat je mensen achter een MG kan roadkillen? Pfff... You got to be kidding me
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor zover ik weet kan je alleen een roadkill maken als je zelf ook in het voertuig zit.cheiron schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:35:
Ik had vorige week nog een roadkill met een heli terwijl iemand achter de heavy mg stond. Ik was er al uitgesprongen, maar de heli landde op zijn hoofd: roadkill
Als je er uit springt en het voertuig doodt iemand dan heet het "death".
voorbeeld: Novi death cheiron
Nee hoor, gisteren was ik de gunner in een Apache en voordat we neerstortten springen we er uit. Ik kreeg de heli op mijn knar en de piloot had een roadkill gemaaktNovi schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:37:
[...]
Voor zover ik weet kan je alleen een roadkill maken als je zelf ook in het voertuig zit.
Als je er uit springt en het voertuig doodt iemand dan heet het "death".
voorbeeld: Novi death cheiron
Had ik geprobeerd, maar daar had ik iedere keer pech mee. Lig je ergens mooi op het water, kruipt er een teamgenoot achter het stuur en gaat recht op af naar de vijand ^&#&^%!TRAXION schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:57:
[...]
Bootjes kills kan je ook behalen door achterop een jetski of in een bootje te gaan zitten en vanaf daar met je gewone gun te schieten.
Heb je de jetski ergens op een mooi plekje op het droge, komen er meerdere teamgenoten bij zitten.
Dan val je als groep zijnde al snel op.
Verwijderd
Tip van de dag. Echt, zo simpel, maar ik was er zelf nog niet opgekomen.chiIIed schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:33:
Dan join je toch geen squad? Todat je die pin hebt.
Ik erger mij weleens dood aan mensen die bij je spawnen en daardoor je complete strategie omver helpen door lekker de aandacht te trekken.
Volgende keer verlaat ik wel de squad. Dat zal ze leren
Ik schoot een UAV neer, en kreeg een 2 seconden later een 3 tal destruction kills. Geen idee of die UAV op een gebouw neerstortte...
Zat er misschien c4 op die UAV...
Je eerste en tweede quote spreken elkaar een beetje tegenCptChaos schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:41:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk dat als ik als medic om ammo vraag vaak gewoon genegeerd word. Ik moet dan echt pal in iemands gezicht gaan staan en dan pas vragen om ammo vooraleer ik het krijg. Als er wel een dode assault voor me ligt, dan raap ik altijd het setje op, drop ik een ammo crate en ga ik eventueel weer terug naar de class die ik had.
[...]
Mja, heb je al is geteld hoeveel tijd dat kost voordat je dan eindelijk weer kan schieten?
[...]
Ja dat snap ik, maar ik had het alleen over ammo vragen als medic. Die kan ik alleen krijgen van een levende assault, die me vaak negeerd, of ik moet zelf een assault kitje oprapen, dan een ammo crate gooien (wachten tot de animation klaar is, anders verdwijnt ie weer) en vervolgens al dan niet terug naar de class waar ik daarvoor mee speelde...
In de eerste zeg je dat wanneer je geen ammo hebt een assault zijn kit oppakt om ammo te dropppen en de tweede quot zeg je dat dat te lang duurt.
Btw reply op je tweede quot: weet je wel hoe lang het duurt voordat er kogels uit je wapens komen als je geen ammo meer hebt??
De reden dat je in squads moet spelen is zodat je deze problemen kan voorkomen
Speel je niet met mensen die je kent kan je meestal lang wachten op ammo...zijn ze heel gierig mee.
Die truc gebruiken ze wel vaker en het is zwaar irritant. Net een potje rush gedaan op arica harbour. Zo'n clan gebruikte twee volle ladingen c4 op de uav brachten het naar de mcom en boom, mcom kapot. Vooral omdat die map groot en open is deden ze dit constant zonder verliezen aan hun kant. Uiteindelijk toch gewonnen, want sommige in ons team gingen bij hun uav zitten campen en wachten tot die knapen er bij kwamen. Boom boom 3 kills.Deef_ schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:15:
Gisteren iets heel vreemd meegemaakt .
Ik schoot een UAV neer, en kreeg een 2 seconden later een 3 tal destruction kills. Geen idee of die UAV op een gebouw neerstortte...
Zat er misschien c4 op die UAV...
Ook een tactiek van die gasten was het aanvallen met één medic en drie engineers. Mijnen rond de mcom strooien, schieten op de mijn en boom, mcom weer kapot. Zwaar irritant want die mijnen verdwijnen niet en als jij er op schiet gaat de mcom alsnog stuk.
Alle vragen hebben een antwoord
maarja als ik die heb krijg ik wel in een keer +15000
[ Voor 16% gewijzigd door El_V op 20-05-2010 17:30 ]
Doe het ook wel eens met onze groepmhindrik schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:18:
[...]
Die truc gebruiken ze wel vaker en het is zwaar irritant. Net een potje rush gedaan op arica harbour. Zo'n clan gebruikte twee volle ladingen c4 op de uav brachten het naar de mcom en boom, mcom kapot. Vooral omdat die map groot en open is deden ze dit constant zonder verliezen aan hun kant. Uiteindelijk toch gewonnen, want sommige in ons team gingen bij hun uav zitten campen en wachten tot die knapen er bij kwamen. Boom boom 3 kills.
Ook een tactiek van die gasten was het aanvallen met één medic en drie engineers. Mijnen rond de mcom strooien, schieten op de mijn en boom, mcom weer kapot. Zwaar irritant want die mijnen verdwijnen niet en als jij er op schiet gaat de mcom alsnog stuk.

Vrij effectief en 2 a 3 keer is het leuk maar gaat wel vervelen na een tijdje.
Daarintegen is het vrij normaal om de tank te paken op port valdez en Mcomm A1 te killen met de tank.
Gebeurd ook bij Arica harbour...die stort eewig en altijd in op die manier.
Ik denk dat je tegen deze tactieken vrij weinig kan doen dan ze te pakken op de plekken waar ze dit niet kunnen doen.
Verwijderd
Gelukkig dat ik gisteren geen tijd had om te gamen danSibert schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:26:
Vandaag was een kutdag. Veel campers, overpowerde teams en 2x server die eruit flikkerde (PS3)
Wie heeft er vanavond zin om een paar potjes te doen op de PS3? Ik ben overal voor in, maar hardcore squad rush heeft de voorkeur
Lekker ouderwetsch oorlogje spelen. Alleen hoef je nu niet "Bam, bam!" te roepen om vervolgens de discussie aan te gaan of je iemand nou wel of niet had kunnen raken...
Tegenwoordig ga je nog steeds de discussie aan hoorVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:51:
[...]
Lekker ouderwetsch oorlogje spelen. Alleen hoef je nu niet "Bam, bam!" te roepen om vervolgens de discussie aan te gaan of je iemand nou wel of niet had kunnen raken...
G3 + adv. explosives met recon is mijn classes voornamelijk. (wissel tijdens de game/situatie geregeld) maar recon met C4 blijft zoooo leuk. Vooral als er meerdere poppetjes jouw C4 terrein naderen, dan de drang om op knopje te klikken voor de kills .... of toch even wachten dat er nog een paar respawnen .... BAM :W poppetjesStriptease schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:12:
Ik moet zeggen als aanvallende recon spelen is geweldig!!
Ik vond het gisteren zeker een kutdag ja. Na het sporten nog even lekker een potje doen dacht ik. Maar op de een of andere manier kon ik er maar niet inkomen. Om de halve minuut ging ik weer dood. Dat is natuurlijk mijn eigen schuld (los van het feit dat de tegenstanders alleen maar n00b-wapens gebruikte die bovendien ook nog eens 'vet overpowered' waren natuurlijkSibert schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:26:
Vandaag was een kutdag. Veel campers, overpowerde teams en 2x server die eruit flikkerde (PS3)
Maar wat echt irritant was, was dat het blijkbaar wereld-baserape-dag was ofzo. Met name in Atacama Desert was het feest. Op een zeker moment kwam er een groep van drie tanks in één keer de basis oprijden. Zat zelf net in een tank, maar dan begin je natuurlijk niets. Helicopter erbij en dan is de ellende compleet. Paar keer gestopt met een potje in de hoop ergens anders even lekker te kunnen spelen, maar uiteindelijk heb ik de PS3 maar uitgezet

Ik merk altijd dat veel mensen daar nog niet echt op letten.
Een van de belangrijkste redenen om recon te spelen (liefst met een echte rifle, G3 of 1 van die automatic Snaiperskaya's)
al geregeld gehad dat ik de buitenkant van een gebouw beplak met c4, en van afstandje kijk hoeveel kills er mee gemaakt worden
Verwijderd
Een huisje opblazen ermee stond nog op de agenda:)
Eerst lekker strooien, raketje d'r op, en feesten maar
Verwijderd
Zeker in maps met water waar je ze net aan het begin van de oversteekplaats kan leggen ... double kills bij de vleet ...
ps Wat is er met Tsurany gebeurd ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 10:38 ]
Kan je dan niet beter met assault G3 en C4 nemen? Kan je jezelf refillen.himlims_ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:11:
[...]
G3 + adv. explosives met recon is mijn classes voornamelijk. (wissel tijdens de game/situatie geregeld) maar recon met C4 blijft zoooo leuk. Vooral als er meerdere poppetjes jouw C4 terrein naderen, dan de drang om op knopje te klikken voor de kills .... of toch even wachten dat er nog een paar respawnen .... BAM :W poppetjes
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Maar voor de rest is mijn favo kit de t88 met 4x scope m1911 c4 en een random perk.
Dat is iets wat volgens mij veel recon spelers niet weten inderdaadphosporus schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:45:
Moet je wel oppassen dat je niet blind op die recon ballen afgaat want als ik het piepje hoor blijf ik lekker stil staan. Dan registreert hij geen beweging en dan zie je zo een hele vijandelijke squad binnenkomen xD
[...]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik niet iig, ik ren alleen maar..
Voor opblazen van MCOMs zelfs noodzakelijk ... ik red het niet zonder extra C4. Dus inderdaad als assault en Explosives Leg Pouch of Improved Demolitions.Murk schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:38:
Kan je dan niet beter met assault G3 en C4 nemen? Kan je jezelf refillen.
Wat dacht je van IN het water (of bedoel je dat?) ... ben er al een paar keer ingestonken.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:37:
Zeker in maps met water waar je ze net aan het begin van de oversteekplaats kan leggen ...
Misschien heeft z'n stage-bedrijf de firewall/proxy aangepast ?ps Wat is er met Tsurany gebeurd ?
[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 21-05-2010 11:15 ]
Je kunt ze het beste ergens net om een bocht neer leggen of net onder de top van een heuveltje, kan je ze echt niet zien in een tank en je kan ze niet kapot schieten, werkt geweldigVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:37:
Die mijnen zijn echt te super , ik kan er niet bij dat er zoveel mensen zijn die niet naar mijnen kijken als ze met hun tank aan het rijden zijn
ben meestal al dood voor al mijn C4 op isMurk schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:38:
[...]Kan je dan niet beter met assault G3 en C4 nemen? Kan je jezelf refillen.

Motion sensor na binnen, C4 plakken, objective capture ... rennen... wachten... boem
Verwijderd
Inderdaad net aan de rand in het water of zoals hier ook aangehaald achter een heuveltje of in de schaduw van bomen om de bocht.Goner schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:12:
[...]
Wat dacht je van IN het water (of bedoel je dat?) ... ben er al een paar keer ingestonken.
[...]
Misschien heeft z'n stage-bedrijf de firewall/proxy aangepast ?
hehe hij is tweaker blocked door zijn stage bedrijf , of hij was het beu
Trouwens iemand al nieuws over die M1 Garand bug die de all weapons bronze medals verkloot ? Gaan ze die oplossen ?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 11:34 ]
Ja, en als je in die radius bent hoor je ook gepiep.Vrijdag schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:33:
Roept de tegenstander eigenlijk wat als je een ms bij ze in de buurt gooit? Ik weet dat er bij dingen die dichtbij gebeuren je poppetje iets schreeuwt maar geen idee of dat ook met die sensoren is.
As you noticed this patch didn't release on time and we are currently fixing some crashes on some maps which has been found by QA. Once we have a new release date I'll update this post and probably make more posts about the new release date.
http://forums.electronica...ent-r8-server-r12-qa.html
Verwijderd
Why am i not surprised ? Bug na bug in het spel ... en toch speel ik het erg graag.Crazymonkey schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:42:
Helaas;
As you noticed this patch didn't release on time and we are currently fixing some crashes on some maps which has been found by QA. Once we have a new release date I'll update this post and probably make more posts about the new release date.

Beetje druk gehad met andere dingen en niet veel gespeeld. Drukke dagen op stage dus weinig tijd om op Tweakers te browsen. En als je even niet oplet gaat de discussie toch te snel om bij te houden.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:37:
ps Wat is er met Tsurany gebeurd ?
Zou niet weten hoe, zit niet achter de firewall maar achter de modem/router en die heb ik volledig in beheer. Althans, ik ben de enige met het wachtwoord van de user account en ben de enige die admin rechten op dat ding heeft. Moet ik volgende week nog aanpassen maar dat schiet er tussendoor.Goner schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:12:
Misschien heeft z'n stage-bedrijf de firewall/proxy aangepast ?
Er is ook niet echt een alternatief, zijn weinig online shooters waarbij je moderne wapens hebt, veel leuke maps, voertuigen en een uitgebreid assortiment aan wapens. En er is geen enkel andere online shooter die zoveel destruction kent. Gebrek aan goed alternatief zorgt wel dat je blijft spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:48:
Why am i not surprised ? Bug na bug in het spel ... en toch speel ik het erg graag.
[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 21-05-2010 11:53 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ik wil naar huiuiuis
Waarom moet ik dan ook loonslaaf zijn? (ow ja, die administratie als je voor jezelf begint is ook niet wat)
[/zeik mode]
Hebben jullie (PS3 gamers) ook dat de VOIP zo zacht staat? Of licht dat aan mij?
Als ik het geluid op de speakers zet dan hoor ik nouwelijks wat boven het geknal uit, en is er ook geen volume in te stellen voor zover ik weet.
Ik kan natuurlijk ook het geluid over de headset doen (game geluid gaat dan nog wel gewoon over de speakers), maarja, dan kan ik nog het volume niet aanpassen en is het alsnog te zacht naar mijn smaak.
Ik heb een logitech clearchat pro (linkje) en daarmee zou je het volume moeten kunnen regelen op de rechter oorschelp.
Op de PC werkt dit prima, maar de PS3 niet.
Iemand een idee hoe/wat/waarom?
Als ik met vrienden game dan heb ik de PC met skype er wel naast, maarja.
Pfff, weer dat onzinnige geschuif met wapens. Alsof er een bepaalde instelling is waar 'men' tevreden over is. Volgens mij wordt dat alleen gedaan omdat het zo makkelijk is om een paar variabelen te veranderen, waarmee er weer even een clubje tevreden wordt gemaakt.Crazymonkey schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:42:
Helaas;
"Ah kijk eens aan. Ik speelde altijd al met de G3 en vond derhalve dat die underpowered was. Gelukkig heeft 'ie nu een fractie minder terugslag, dit maakt het spel weer een stuk leuker."

Waarom maken ze nu dat baserapen niet onmogelijk of veel moeilijker? Volgens mij zijn er toch echt veel meer mensen die zich daaraan ergeren en het heeft een dramatisch effect op de gameplay. In sommige potten doen er gewoon geen tanks meer mee omdat alles aan weerszijden voortijdig gesloopt wordt op de basis. De baserapers halen dikke punten en de andere driekwart van de spelers lopen voor jan lul met mijnen en c4 rond waar geen tank meer mee te slopen valt.
Ik vind het een briljant spel en heb dus niet zo'n zin altijd maar op de ontwikkelaars te mopperen. Maar dit begrijp ik echt niet.
Ik meen me te herinneren dat met de nieuwe patch ook een infantry only-optie serverside werd meegegeven. Daarmee zou volgens jouw redenatie het baserapen een stuk minder worden.Phobophile schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:22:
[...]
Pfff, weer dat onzinnige geschuif met wapens. Alsof er een bepaalde instelling is waar 'men' tevreden over is. Volgens mij wordt dat alleen gedaan omdat het zo makkelijk is om een paar variabelen te veranderen, waarmee er weer even een clubje tevreden wordt gemaakt.
"Ah kijk eens aan. Ik speelde altijd al met de G3 en vond derhalve dat die underpowered was. Gelukkig heeft 'ie nu een fractie minder terugslag, dit maakt het spel weer een stuk leuker."
Waarom maken ze nu dat baserapen niet onmogelijk of veel moeilijker? Volgens mij zijn er toch echt veel meer mensen die zich daaraan ergeren en het heeft een dramatisch effect op de gameplay. In sommige potten doen er gewoon geen tanks meer mee omdat alles aan weerszijden voortijdig gesloopt wordt op de basis. De baserapers halen dikke punten en de andere driekwart van de spelers lopen voor jan lul met mijnen en c4 rond waar geen tank meer mee te slopen valt.
Ik vind het een briljant spel en heb dus niet zo'n zin altijd maar op de ontwikkelaars te mopperen. Maar dit begrijp ik echt niet.
Tot op zekere hoogte vind ik dat je gelijk hebt, maar volgens mij draait het baserapen niet alleen om het jatten van tanks en andere voertuigen. Het draait volgens mij ook om de tegenstander zoveel mogelijk tickets af te pakken, dus spawnkilling. Dat zouden ze moeten aanpakken, desnoods door het spwangebied van je tegenstander als speciaal gebied te markeren, en elke tegenstander die erin komt een timer van 10 seconden geven net zoals wanneer je buiten de map belandt.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Het is gewoon dat hij het spel met toffe clan members speelt. Altijd ambi op skype en op onze server!!Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:48:
[...]
Why am i not surprised ? Bug na bug in het spel ... en toch speel ik het erg graag.
Voor de rest mogen ze wel eens wat nieuwe unlockables toevoegen eerlijk gezegd.
je hoeft niet stil te zittenMurk schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:57:
Maar niemand zit voor zo lang 100% stil, als je dat doet ben je kansloos (en een ***lord)
Ik niet iig, ik ren alleen maar..
Je kan alles doen zonder dat je op het op het scherm komt...behalve lopen en rennen. Je kan je wapen schieten, herladen, omdraaien(zonder te lopen/rennen), granaten gooien, eigelijk praktisch alles. En je hoeft maar 20 seconden te wachten want dan is dat balletje uitgewerkt. Ondertussen denkt de recon dat de kust veilig is en loopt rustig rond en bam bam bam en hij is dood omdat jouw tacktiek die van hem overtroeft.
Zie het als een vorm van misleiding
Proof of concept
heb dit gister aantal keer goed gecontroleerd - en hebt helemaal gelijk.
de punten worden op je scherm getoond, je hoort het 'pingeltje' maar de punten vind je niet terug in de score
Ja, da's waar. Maar er zijn plekjes waar je wat langer kan blijven zitten - die garage met MCOM in Arica Harbor bijv - en meerdere keren C4 kunt aanbrengen ... als je maatjes de enemy weghouden van de straat ervoor of als de tegenstander niet goed let op de kreten "Objective A is taking fire!!" elke keer als lading afgaat ...himlims_ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:29:
ben meestal al dood voor al mijn C4 op is
Verwijderd
En dat is gruwelijk irritant, want hoe vaak komt het wel niet voor dat je mekaar gelijktijdig afschiet?
Of een mijn neerlegt ergens, en er een tank overheen rijdt nadat hij jou heeft doodgeschoten?
Het was een "feature" die erin is gestopt om de Jihad Jeep tegen te gaan. Alsof dat helpt: laat een squad member C4 op je jeep of quad planten en job done.
Aan de andere kant is vrijwel iedere speler gedupeerd door deze nieuwe "feature". Op de PC schijnt zelfs dat je niet eens meer kon chatten als je dood was. Ik vond het altijd een goed gebruik om mekaar na de ronde te feliciteren met een GG. (of nog even te bashen natuurlijk)
Dat is volgens mij nu ook al zo. Ik kan niet zomaar als defender de spawnplek van de attackers binnenwandelen, dan krijg ik die no-go area boodschap te zien. Je kan ze nog wel van een afstandje bestoken trouwens, dat weld_star schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:29:
[...]
Ik meen me te herinneren dat met de nieuwe patch ook een infantry only-optie serverside werd meegegeven. Daarmee zou volgens jouw redenatie het baserapen een stuk minder worden.
Tot op zekere hoogte vind ik dat je gelijk hebt, maar volgens mij draait het baserapen niet alleen om het jatten van tanks en andere voertuigen. Het draait volgens mij ook om de tegenstander zoveel mogelijk tickets af te pakken, dus spawnkilling. Dat zouden ze moeten aanpakken, desnoods door het spwangebied van je tegenstander als speciaal gebied te markeren, en elke tegenstander die erin komt een timer van 10 seconden geven net zoals wanneer je buiten de map belandt.
Op de pc heb je nooit kunnen chatten als je dood bentVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:57:
@himlims:
Op de PC schijnt zelfs dat je niet eens meer kon chatten als je dood was. Ik vond het altijd een goed gebruik om mekaar na de ronde te feliciteren met een GG. (of nog even te bashen natuurlijk)
Verwijderd
* Je laadt de chopper vol en dropt iedereen achter de basis (directe vlucht, niet eerst nog wat rondjes vliegen)
* Een van de squadmembers pakt een humvee of quad en de rest spawnd bij aankomst achter de basis.
* Je gaat eens een keer met je hele squad (of nog beter, het hele team) samen naar voren bij voorkeur via een flank i.p.v. stuk voor stuk naar voren te lopen. Als er strak verdedigd wordt neem je natuurlijk meer dan 1 medic mee.
* Je plaatst een rookgordijn waar je vervolgens met een voertuig doorheen rost
* Je sniped met de halve squad eerst de verdedigende linie weg, zodat de rest erdoor kan
Verwijderd
Verwijderd
All hail to the Trash MembersVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:09:
idd voxyn. Dit is soms wel eens irritant. Een simpele chat window zou al veel oplossen of gewoon zoals in CS dat je de console kan openen dan vindt je ook alles terug
Tja die chat window is enorm beperkt , ik lul vaak nogal veel in game maar das moeilijk als je die chat niet kan volgen of diegene waar je tegen zevert is dood en kan mijn "geniale" jokes niet volgen
Forever raver!
Dacht ook al zoiets te zien jaVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:13:
Hebben ze met de patch van maandag/dinsdag(?) de RPG-7 zwakker gemaakt of de Blackhawk sterker? Één raket levert nu alleen maar vehicle damage op, waar je vorige week nog met een goed gemikte raket het hele ding naar de schroothoop joeg.
Maar aangezien elke engineer nu de tracert+rpg-7 bij zich heeft schieten er al snel 2 a 3 heen
Defiance en ik hebben er nog wel eens een sport van om het eerste "die chopper" uit de lucht te schieten.
Verwijderd
hehe dat doen we ook via skype of zo maar ik bedoel tegen andere spelers die niet op mumble of zo zitten in game heTechno Overlord schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:49:
Chatten is dan ook sooo begin 2000. Waarom niet gewoon voicechat en al jullie problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Of als ik als admin zit te spelen dan gebruik ik de console ook niet om te communiceren met de mensen op mijn server ... dan doe ik dat In game
Tip van de week !!Cloud schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:53:
[...]
Dat is iets wat volgens mij veel recon spelers niet weten inderdaadHet is letterlijk een 'motion'-sensor, het is geen radar bal o.i.d.
Zelf nog niet veel met Recon gespeeld, maar had dit eigenlijk niet in de gaten. Goede tip zeg.
Weet trouwens iemand als je met UAV de motion sensor ability erbij kiest, en dan over mensen heen vliegt, zien je team genoten dit dan ook kaart ?
Welke patch van maandag/dinsdag? Er is geen patch geweest.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:13:
Hebben ze met de patch van maandag/dinsdag(?) de RPG-7 zwakker gemaakt of de Blackhawk sterker? Één raket levert nu alleen maar vehicle damage op, waar je vorige week nog met een goed gemikte raket het hele ding naar de schroothoop joeg.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Dan vergeet je dat ze blijkbaar de VOIP (ingame) ook niet kunnen gebruiken op de PC.Techno Overlord schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:49:
Chatten is dan ook sooo begin 2000. Waarom niet gewoon voicechat en al jullie problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Op de PS3 weet ik het niet.
Het argument van DICE was: "Dead men can't talk"
ps3 ken je enkel babbelen met 4 man; je squad (hoe bagger is dat)Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:41:
[...]
Dan vergeet je dat ze blijkbaar de VOIP (ingame) ook niet kunnen gebruiken op de PC.
Verwijderd
Op de PC toch ook? (ik heb op de PC alleen offline gespeeld, ik heb de "speciale" singleplayer-only versie voor de PChimlims_ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:42:
[...]
ps3 ken je enkel babbelen met 4 man; je squad (hoe bagger is dat)
Op xbox maak je een party aan en ga je met je party een bfbc2 game zoeken.himlims_ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:42:
[...]
ps3 ken je enkel babbelen met 4 man; je squad (hoe bagger is dat)
Is alleen jammer dat je eerst een squad aan maakt waar maar 4 man in kunnen.
Je kan niet echt zeggen van zoek een server waar genoeg is voor 6 man want met zoveel zijn we.
Alleen is het wel het effectiefste om de vijand er compleet weg te houden ipv te spotten met een motion mine natuurlijk. Maar inderdaad, het gebeurd gelukkig steeds vaker, nu de andere classes nog die 'hun werk' beter (gaan) doen...Goner schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:38:
Ik gebruik ze meer en meer, die motion sensors ... ideaal op wat onoverzichtlijke mappen (jungles) om de MCOM in de gaten te houden.
Op de PS3 kan je wel gewoon blijven praten als je dood bent, maar zoals hims zegt, inderdaad maar enkel binnen jou team. Maar daar moeten ze wel iets compenseren, omdat je op de PS3 niet makkelijk even je keyboard erbij pakt en lekker doorchat.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:41:
[...]
Dan vergeet je dat ze blijkbaar de VOIP (ingame) ook niet kunnen gebruiken op de PC.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.