[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
Meh, campers zijn zo'n mogolen. Zelfs als ze in je eigen team zitten. Ik haat ze, weg ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Sibert schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:44:
Meh, campers zijn zo'n mogolen. Zelfs als ze in je eigen team zitten. Ik haat ze, weg ermee.
En de snipers in je eigen squad vind ik net zo erg.
Het werd hierboven al gezegd, ze blijven het hele spel einden vd actie staan, en ik maar lopen naar de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
Ik heb ook soms dat campers gewoon de weg blokkeren --> je kan niet weg --> vijand duikt op --> * Sibert dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 23:58

Goner

What can I do you for ?

Phobophile schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:04:
Opeens begreep ik de ergernis over snipers... pardon, ik bedoel recons natuurlijk, wat beter.
Nee, je bedoelt snipers ... niemand ergert zich aan recons, iedereen (behalve snipers) ergert zich aan snipers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
Ging gisteren eens lekker en veel items vrijgespeeld
Jammer genoeg 1 probleem ;)
Ik verloor mijn connectie en daarna leek het erop dat ik weer bij rank 1 begon zonder enige wapens.
Zelfs op de rank site, Krijg ik een me eigen account niet gevonden ;) maar dat heb ik al in het probleem topic gezet.

Verder Blijft het zeker leuk om medic te spelen, alleen Waarom loopt iedereen steeds weg :S in plaatst van samen te lopen in een groep :S. Heel raar. wel 3x gewonnen :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:12
Snipers in je eigen team (in overdadige aantallen) vind ik erger dan bij de tegenstander. Bij de tegenstander is het irritant, bij je eigen team zorgt het voor een loss..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Sibert schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:28:
Ik heb ook soms dat campers gewoon de weg blokkeren --> je kan niet weg --> vijand duikt op --> * Sibert dood
Jep, heb ik vandaag ook meegemaakt, erg irritant...

Even voor mij: de in game nicknames is toch op de consoles altijd gelijk aan de naam op PSN of XBOX Live? Zo ja, dan kan ik de TS wat opschonen qua code... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:58
kobus71 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:38:
[...]

Het werd hierboven al gezegd, ze blijven het hele spel einden vd actie staan, en ik maar lopen naar de actie.
Wie is er dan slim? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Separates the men from the boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:44

MsG

Forumzwerver

Wordt dit spel (PC) qua code definitief aan iets gekoppeld? Ik koop namelijk vaak mijn spellen tweedehands, en was dat bij dit spel ook van plan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MsG schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 03:08:
Wordt dit spel (PC) qua code definitief aan iets gekoppeld? Ik koop namelijk vaak mijn spellen tweedehands, en was dat bij dit spel ook van plan.
Ja, aan je EA account.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 10-10 22:11

ErA

Gisteren weer iets nieuws meegemaakt.

Ik had op Val Paraiso de 1e Mcom "B" geplaatst, en ging in positie staan om deze te verdedigen.

Het verdedigende team besloeg niet ál te goede spelers, dus lette ze niet op mij.

Ik maakt een batterij kills het was bijna bezopen:

1e Mag, 1e Tube, granaat gegooit, 2e magazijn + 2e tube.

Uiteindelijk iets van ? 6~8 kills in zeer korte tijd, maar de score teller ging helemaal naar 690 :). Balen natuurlijk dat ik geen screenshot heb genomen :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook een paar nette scores gehaald in hardcore squad match. Toch lekker om eens met nederlanders te gamen, niet hoeven vertalen scheelt een boel.
Helaas gingen er op gegeven moment twee weg om te eten, komen d'r een paar italianen bij, versta je ook geen donder meer van de overgebleven nederlander door al dat gebrabbel.

Ach, overall was ik gisteren zeer tevreden, en stond ik versteld hoeveel punten je kunt krijgen als medic. Op een gegeven moment kreeg ik zowaar 300 punten aan heals alleen.

Eindelijk de engineer klasse volledig unlocked. Ik moet zeggen dat het toch wel lekker is om een silenced geweer te hebben in hardcore. Niets fijner dan lekker ongestoord te flanken terwijl je teammates voor de nodige afleiding zorgen :)
(misschien eindelijk een apache kunnen taggen om vervolgens naast je eigen raket nog 3 andere tegelijk er heen te zien vliegen. Dat was wel een vreudgedansje waard)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:17:

Even voor mij: de in game nicknames is toch op de consoles altijd gelijk aan de naam op PSN of XBOX Live? Zo ja, dan kan ik de TS wat opschonen qua code... :)
PSN in ieder geval. 360 weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ja is hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wanneer krijg je meer granaten tot je beschikking ?
Ik Bleef gisteren heel lang levend en had geen granaten meer en dat is zo vervelend.

Toch blijf ik dat attack defense het leukste vinden.
Gisteren pas na 20 minuten onze eerste stuk verloren als verdediger.
Daarna hadden ze nog maar 24 tickets en ze moesten nog A en B veroveren. Hoewel gebouw B al helemaal kapot was.

Toen verloor ik mijn connectie :( en ik was net zo lekker bezig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar is een upgrade voor die je wat later krijgt of je moet een ammo box vinden of die zelf neer strooien als assault zijnde.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Ik zie soms lui zitten op plekken, hoe komen ze daar zonder chopper.. BV eerste stuk Nelson Bay, als defender aan de rechterkant op die richel. Hebben die mensen light pack aan zodat je iets hoger kan springen of iets makkelijker een hellinkje op kan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Laatst online: 08-10 15:35
[...]

Ben ik niet echt met je eens.
Mensen die op de eigen plek blijven en puur voor eigen kills gaan is wel vervelend.
Maar als ze op een goede plek zitten en veel spotten en de mortieren op de juiste plekken droppen dan ben ik blij dat ze er zijn!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WoRReLbier schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:38:
Ik zie soms lui zitten op plekken, hoe komen ze daar zonder chopper.. BV eerste stuk Nelson Bay, als defender aan de rechterkant op die richel. Hebben die mensen light pack aan zodat je iets hoger kan springen of iets makkelijker een hellinkje op kan lopen?
Zijn een aantal plekken waar je met sprinten en springen tegelijk op hoger gelegen stukken kan komen waar je eigenlijk niet hoort te komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Lastige aan recon in je squad is: zitten op plaatsen ver van de actie, blijven over het algemeen langer leven waardoor je de neiging op hun te spawnen, maar mag je wel een heel end lopen.

Akkoord met Sneezzer. Een recon moet gewoon dé spotter van de club zijn. Heeft meestal een goed zicht op het slagveld. Als je dat niet doet als recon ben je een einzelganger.
* komt nog op servers waar te weinig gespot wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Hurtebise op 19-05-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sneezzer schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:42:
[...]

Mensen die op de eigen plek blijven en puur voor eigen kills gaan is wel vervelend.
Maar als ze op een goede plek zitten en veel spotten en de mortieren op de juiste plekken droppen dan ben ik blij dat ze er zijn!
Als ik recon speel op Rush/attackers (defense is een ander verhaal, dan zit ik gewoon nabij een MCOM) dan zorg ik er altijd voor dat ik als 'forward spawn' kan fungeren voor mijn squad. Je bent inderdaad waardeloos als recon als je constant ver achter de linies rondhangt, omdat je squad dan afhankelijk van de rest is om voorwaarts te kunnen spawnen.
Je ziet inderdaad vaak recons die bijna in je eigen base blijven zitten te schieten, daar heb je gewoon niets aan. Ik zit liever wat dichterbij de actie (en ga dus wat vaker dood) en ben een spawnpoint, dan dat ik achteraan rondhang, nooit doodga en waardeloos ben voor mijn squad. Maarja die K/D ratio he, daar kickt men helaas wel op :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:48:
Maarja die K/D ratio he, daar kickt men helaas wel op :P
Jammer dat ze er niet op kicken die K/D ratio zo hoog mogelijk te houden terwijl je als speler functioneel voor het team blijft. Ik wil m'n K/D ook zo hoog mogelijk hebben maar wel door actief te spelen, aan te vallen en objectives in te nemen of op te blazen, dan heb je er namelijk echt voor gewerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Tja, ik snipe zelf geregeld en vind het ook helemaal niet erg als ik word gecountersniped. Een schot vanaf de andere kant van 't veld en je bent in één klap dood, da's gewoon knap. Ik maak zulke treffers ook wel eens, lekker als je +150 aan marksman headshot bonus krijgt :)

Maar het merendeel spot ik toch gewoon. Word er wel eens moe van om mijn eigen ventje te horen babbelen steeds: "Enemy sniper detected. Enemies! Enemy, take him out. Oh shit, we have a light tank inbound. Enemy infantry. Enemies!"
Ken ook inmiddels een aardig woordje Russisch... "Ventushka Vrakivnyka!" :')

Overigens zijn de silenced wapens van de recon-klasse gewéldig als je er een red dot sight op zet in plaats van een scope. Wat heb ik een lol gehad met de VSS Silenced + red dot op White Pass. We zaten als Yank bij het huis met de loods bij punt C. De tegenstander blééf maar aanvallen, ik bleef er maar tussendoor rennen en ze wisten niet waar 't vuur vandaan kwam. Af en toe een Medic- en Assaultkit jatten voor de health en ammo en gaan met die banaan maar weer. Uitslag: 32-2 en drie Nemesis-pins, hahaha.

[ Voor 4% gewijzigd door Okars op 19-05-2010 10:34 . Reden: Aimpoint = red dot... tja, gewenning he ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sneezzer schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:42:
[...]

een sniper die niet bang is de MIC te gebruiken is super, die kan de poppetjes op de voorlini's ondersteunen en instructies geven. ideaal :P

gaan jullie ook zo veel dood als je loopt te kloten met C4? Ik doe inmiddels een preventieve suicide zodra er 2x een C4 op een tank zit. Dit omdat ik 99% van de gevallen toch wel wordt dood geschoten alvore ik kan detonate. Dus beetje in de context van 'you're going down with me'

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 19-05-2010 10:16 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:16:
gaan jullie ook zo veel dood als je loopt te kloten met C4? Ik doe inmiddels een preventieve suicide zodra er 2x een C4 op een tank zit. Dit omdat ik 99% van de gevallen toch wel wordt dood geschoten alvore ik kan detonate. Dus beetje in de context van 'you're going down with me'
Dat zie ik inderdaad enorm veel gebeuren. Ik heb daar misschien teveel eergevoel voor, ondanks dat je voor het opblazen van een tank+inzittende best veel punten krijgt.

Ik heb veel liever het voldane gevoel van het zien van de explosie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
[...]
Ligt er echt aan waar de tank staat, als hij vlak bij cover staat dan ga ik altijd wel even in cover zodat ik kan genieten van de klap, is het ergens op een meer open plek dan neem ik mezelf weleens mee in de explosie ja.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Rynji schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:33:
[...]

Ligt er echt aan waar de tank staat, als hij vlak bij cover staat dan ga ik altijd wel even in cover zodat ik kan genieten van de klap, is het ergens op een meer open plek dan neem ik mezelf weleens mee in de explosie ja.
ik vind het ook jammer dat ze als ze je zien lopen binnen een fractie van een seconde uitstappen
Je doet vies veel moeite om bij die tank te komen en c4 erop te plakken en dan stapt ie doodleuk uit en knalt je neer voordat jij de c4 hebt kunnen laten ontploffen

Imo moet er een delay van 2 a 3 seconden op komen ofzo zodat deze acties iets vaker succesvol zijn en mensen in tanks iets meer op hun hoede zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
phosporus schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:44:
Imo moet er een delay van 2 a 3 seconden op komen ofzo zodat deze acties iets vaker succesvol zijn en mensen in tanks iets meer op hun hoede zijn.
Dat er een animatie moet starten dat je uit dat luik komt bovenop. :+

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

phosporus schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:44:
[...]ik vind het ook jammer dat ze als ze je zien lopen binnen een fractie van een seconde uitstappen
Je doet vies veel moeite om bij die tank te komen en c4 erop te plakken en dan stapt ie doodleuk uit en knalt je neer voordat jij de c4 hebt kunnen laten ontploffen
- dat al helemaal, daarom was ik nieuwschierig naar jullie tactiek. Ik doe het op de taliban stijl; suicide, omdat ik echt bijna altijd wordt neergeschoten zodra ik wil weg komen. Effectief jah, maar praktisch niet echt. Misschien toch maar eens met die mijnen gaan kloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 21:16
johan bos schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Dat er een animatie moet starten dat je uit dat luik komt bovenop. :+
Het is al jamer genoeg dat je geen granaat via het open luik naar binnen kan gooien 8)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het over tanks hebben..
Ik heb de VIP editie, en zou de motion detection perk moeten hebben (is ook te zien op de minimap aan de pulserende cirkel), maar ik pik geen infantery op daarmee.
Ik heb regelmatig dat er eentje om me heen loopt te rennen zonder dat ik em zie.

Is dat ding alleen om mijnen en dergelijke op te pikken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Volgens mij doet dat ding het sowieso niet, ik heb ook zo'n rondje om mijn tank heen zitten, misschien dat je dan eerst de vehicle perk aan moet zetten.
Over C4..., ik heb net heel veel kills met dat explosieve goedje gemaakt. Panama Canal, wachten bij D, en dan telkens als er een tank komt, achter hem sneaken en BOEM!

Toch wel gauw 10x gedaan in het level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:54:
Nu we het over tanks hebben..
Ik heb de VIP editie, en zou de motion detection perk moeten hebben (is ook te zien op de minimap aan de pulserende cirkel), maar ik pik geen infantery op daarmee.
Ik heb regelmatig dat er eentje om me heen loopt te rennen zonder dat ik em zie.

Is dat ding alleen om mijnen en dergelijke op te pikken ofzo?
Hij zou inderdaad mensen op de radar moeten zien jahI(straal van 20 mtr ofzo)

Een animatie dat ze het luik uit komen hoeft niet maar een kleine delay zou wel iets toevoegen aan tactiek en reallisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of anderen het al weten, maar ik zie het veel gebeuren online:
Vijandelijke mijnen worden niet opgeruimd.

Erg leuk om te doen als je een vijand die dingen ziet leggen: schiet een paar kogels op de mijn :D

Dit kan ook gebruikt worden bij bijvoorbeeld MCOM stations, leg een mijn of twee neer waar je em kan zien van een afstandje. Zodra er dan iemand bij dat ding gaat verstoppen uit het zicht dan blaas je hem aan gruzelementen :)
Ze zijn veel krachtiger dan C4, je kan een jeep er mee naar de andere kant van de woestijn knallen.

http://www.youtube.com/watch?v=-kkP2gZH2fg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
phosporus schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:58:
Een animatie dat ze het luik uit komen hoeft niet maar een kleine delay zou wel iets toevoegen aan tactiek en reallisme
Doen we gelijk ook een delay voor het plaatsen van C4 ipv gewoon gooien en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

De eerste pinnetjes, marksman enz en een bronzen ster gehaald gistere.
Nog geen unlocks, die komen echt wel rete traag, ik probeer me aan de missie te houden maar voel me atm nog een sitting duck over de hele lijn :D
Ook het spawnen naar squad members ontdekt en er ging een hele wereld voor me open ;)

Niet dat ik statsgeil ben ofzo maar moet je iets doen om je stats/unlocks via web te kunnen zien? K'zie veel links & bannertjes naar BFBCs maar daar vind ik mezelf niet op terug.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezelf in de lijst zetten zodat je stats ook opgehaald worden. In het begin gaan unlocks wel traag maar zodra je weet wat punten oplevert gaat het razendsnel. Je hebt ongeveer 6-7 uur nodig om een klasse uit te spelen, dus in 28 uur kan je elke klasse hebben uitgespeeld qua unlocks en heb je ook de algemene wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 08:12
C4 tegen tanks resulteert voor mij vaak in een desillusie. Laatst speelde ik tegen de tweakers en die waren flink aan het huishouden in de tank. 2 keer achter elkaar de tank destroyed met C4, 2 keer dikke punten (2 kills, destroy vehicle, mcom defence etc).... en 2 keer suicide omdat ik nog te dichtbij stond. Result: 0 punten voor beide acties :(

Wel Pixel kunnen irriteren ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:36

Vrijdag

De Zwarte

Sorki schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:31:
De eerste pinnetjes, marksman enz en een bronzen ster gehaald gistere.
Nog geen unlocks, die komen echt wel rete traag, ik probeer me aan de missie te houden maar voel me atm nog een sitting duck over de hele lijn :D
Ook het spawnen naar squad members ontdekt en er ging een hele wereld voor me open ;)

Niet dat ik statsgeil ben ofzo maar moet je iets doen om je stats/unlocks via web te kunnen zien? K'zie veel links & bannertjes naar BFBCs maar daar vind ik mezelf niet op terug.
http://bfbc2.statsverse.com/ Dit is ook wel handig. Vooral omdat er ook bijgehouden wordt hoevaak je X handeling hebt gedaan. Makkelijk bij de "doe iets zovaak" pins en achievements :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:48:
C4 tegen tanks resulteert voor mij vaak in een desillusie. Laatst speelde ik tegen de tweakers en die waren flink aan het huishouden in de tank. 2 keer achter elkaar de tank destroyed met C4, 2 keer dikke punten (2 kills, destroy vehicle, mcom defence etc).... en 2 keer suicide omdat ik nog te dichtbij stond. Result: 0 punten voor beide acties :(

Wel Pixel kunnen irriteren ;)
Ach patch komt hopelijk deze week, dan is het wel gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:49:
[...]

http://bfbc2.statsverse.com/ Dit is ook wel handig. Vooral omdat er ook bijgehouden wordt hoevaak je X handeling hebt gedaan. Makkelijk bij de "doe iets zovaak" pins en achievements :)
Dan moet je nog even geduld hebben, de devvers daar krijgen het niet voor elkaar om de stats nog op te halen. Mijn account is al een week niet geupdate. Je kunt beter http://bfbcs.com/ gebruiken inmiddels, die update veel sneller (wel minder mooi alleen maar das persoonlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:36

Vrijdag

De Zwarte

Cartman! schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:58:
[...]

Dan moet je nog even geduld hebben, de devvers daar krijgen het niet voor elkaar om de stats nog op te halen. Mijn account is al een week niet geupdate. Je kunt beter http://bfbcs.com/ gebruiken inmiddels, die update veel sneller (wel minder mooi alleen maar das persoonlijk).
Ah okee, dat verklaard waarom ze nog wat achterlopen. Ik dacht dat eens in de 24 uur(?) de stats werden geupdate.
Zal jouw suggestie ook eens proberen .

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

[...]

omg, echt, sommige mensen snappen het idee achter een 'sniper rifle' niet ofzo :F

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vrijdag schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:49:
[...]

statsverse lijkt bij mij flink achterhaald; loopt 4 lvl's achter tozv werkelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 11:56
[...]
Je krijgt toch geen punten en geen kills als je bij je actie zelf ook dood gaat? Dat doe ik dus niet. Daarbij... ik weet niet, vind ik het een tikje lame. Dat gevoel van triomf heb ik alleen als ik het lot van mijn slachtoffer(s) niet deel.

Ik speel heel veel met C4 omdat ik dat de leukste manier vind om tanks uit te schakelen, wat zeg ik, de leukste manier om kills te maken! Het overkomt me niet vaak meer dat ik te vroeg afdruk. Wel word ik met enige regelmaat voor of na het C4 plakken afgeschoten. Maar ja, dat is ook niet meer dan redelijk, moet je kijken hoeveel punten je krijgt voor een tank met meerdere inzittenden!

Mijnen zijn veiliger en veel minder cool :) En er zijn van die potjes waarbij ik de tanks blijf pakken met C4. Met mijnen sloop ik aanzienlijk minder voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phobophile schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:07:
[...]Je krijgt toch geen punten en geen kills als je bij je actie zelf ook dood gaat? Dat doe ik dus niet. Daarbij... ik weet niet, vind ik het een tikje lame.
geloof me, die punten krijg je bij een suicide run. (PS3 iig wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de PS3 iig.

Edit: spuit 11

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Murk schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:03:
[...]

omg, echt, sommige mensen snappen het idee achter een 'sniper rifle' niet ofzo :F
Nee? Gisteren voor het eerst langere tijd als recon gespeeld. Ik begreep prima dat die T88 gewoon een brute shotgun met vizier is >:) Lekker actief meegespeeld en mezelf en het team geholpen met motion mines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
himlims_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:10:
[...]
Zou best kunnen hoor. Had hier op het forum gelezen dat je die punten niet kreeg. Scheen een maatregel te zijn om de praktijk te voorkomen waarbij mensen een buggy vol C4 plakken, deze tegen een tank rijden en als zelfmoordaanslag de zaak laten klappen.
Naar ik las, heb het zelf nooit gechecked, kreeg je al die punten die je ziet op het moment dat je dood bent niet (dus ook als iemand op je mijnen rijdt als je dood bent, of punten voor kill assists e.d.).

Blijft hoe dan ook het feit dat ik het geen voldoening vind geven om op die manier een tank op te blazen

[ Voor 6% gewijzigd door Phobophile op 19-05-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Phobophile schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:07:
[...]

Je krijgt toch geen punten en geen kills als je bij je actie zelf ook dood gaat?
Kils tellen dus wel mee en na de update binnenkort ook de punten(voor de console's was dit al volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
himlims_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:10:
[...]
Nog een antwoord. Dit keer een quote van iemand van Dice. Terug te vinden op het EA-forum:
We intentionally removed "the suicide bomber". Loading vehicles with C4 and driving them into packed enemy locations to gain points when you die was something we looked at for some time. The whole human controlled guided missile system could be used to great effect, especially when bringing in air vehicles, C4 and destruction. Therefore we removed the points gained by this type of "misadventure" - it includes a "look what you could have won" points tally. We realise people who die bravely fighting to the end also suffer a points loss at this point but it is difficult to separate the two in the current system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat gaan ze dus met de nieuwe patch ongedaan maken. Misschien op de PS3 al ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 11:56
Ik had laatst nog iets leuks bij Laguana Alta, bij de tweede setje mcoms werd al fanatiek aangevallen en ik zag dat de heli klaarstond in de basis, dus ik pak dat ding. Niemand wou er in, beetje jammer, maar ik vertrek op de hoop dat mijn squad dan op mij zou spawnen. Dat gebeurde niet, het gebouw bij A zakte in elkaar dus mcom A kapot.
Toen vloog ik naar B op daar op te landen toen zag ik net op een richel links van B twee snipers zitten, ik denk die ga ik pesten, ik land de heli vol op die gasten. Resultaat twee roadkills. Ik lachte me ziek :)

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 12:06
Phobophile schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:16:
[...]

Zou best kunnen hoor. Had hier op het forum gelezen dat je die punten niet kreeg. Scheen een maatregel te zijn om de praktijk te voorkomen waarbij mensen een buggy vol C4 plakken, deze tegen een tank rijden en als zelfmoordaanslag de zaak laten klappen.
Naar ik las, heb het zelf nooit gechecked, kreeg je al die punten die je ziet op het moment dat je dood bent niet (dus ook als iemand op je mijnen rijdt als je dood bent, of punten voor kill assists e.d.).

Blijft hoe dan ook het feit dat ik het geen voldoening vind geven om op die manier een tank op te blazen
Ik vind het wel gruwelijk bruut om op die manier ff een tank op te blazen. Pure humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 10-10 22:11

ErA

WoRReLbier schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:38:
Ik voel me toch een beetje trots als ik dit lees. Dat riggellopen op Nelson Bay komt namelijk, (geconcludeerd op basis van eht feit dat ik het nooit iemand anders heb zien doen) van mij af :-). Inmiddels heb ik hem overgedragen aan wat andere mensen op de GoT server.

Anyways, er zijn veel plekken in BC2 waar je kunt komen, middels een jump of een combinatie van rennen en jumpen. Of door voertuigen als opstap te gebruiken.

Is dit cheaten? Nee.
Is dit triest? Nee
Is het oneerlijk: mischien

laatst was een goed voorbeeld, ik zat met Deloeks en wat andere op mumble. Zij waren attack, ik defence.
De attackers maakte een fout op val pairason, 2e mcoms. Ze gaven mij namelijk een quad.
Met die quad kan ik op een camp plekje komen, waar ik vervolgens vrijwel onsterfelijk ben. Alleen iemand die het kent kan me daar killen. Dit resulteerde dan ook in een score van 49-4, waarbij ik een killstreak maakte van 41 :X

Inmiddels heb ik zelf besloten om niet meer naar plekken te gaan die vrijwel buiten de map liggen.
Wèl maak ik gebruik van plekken midden in een map.

Beste voorbeeld hiervan zijn daken. Ik ben ongeveer zwarte piet geworden en speel voetjes van de vloer de hele dag. Dit heeft niets met glitchen of wat dan ook te maken.

Ik wil nog steeds een keer een fimpje maken van ErA's 101 camp spots, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik daarna geen 1 map meer in kan gaan zonder dat mijn camp spots bezet zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:34:
[...]

Ik vind het wel gruwelijk bruut om op die manier ff een tank op te blazen. Pure humor!
Gebruik deze tactiek ook regelmatig op Arica Harbour. Om het gebouw waarin MCOM A in zit op te blazen.
Het wil alleen niet altijd lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
phosporus schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:52:
je kan dan wel mooi ze kit oppakken en ammo dropppen en dan weer switchen naar je eigen kit.

In je eigen topic dubbelposten is wel ernstig ;)
En hoe revive ik die persoon dan? ;) De lijken blijven niet eeuwig liggen op het slachtveld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
ErA schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:58:
Ik voel me toch een beetje trots als ik dit lees. Dat riggellopen op Nelson Bay komt namelijk, (geconcludeerd op basis van eht feit dat ik het nooit iemand anders heb zien doen) van mij af :-). Inmiddels heb ik hem overgedragen aan wat andere mensen op de GoT server.
Als attacker is die richel ook érg interessant, mits er geen defender zit natuurlijk. :)
Anyways, er zijn veel plekken in BC2 waar je kunt komen, middels een jump of een combinatie van rennen en jumpen. Of door voertuigen als opstap te gebruiken.

Is dit cheaten? Nee.
Is dit triest? Nee
Nah ik vind niet dat het oneerlijk is: iedereen kan er immers bij, mits je natuurlijk weet hoe je er kan komen.
laatst was een goed voorbeeld, ik zat met Deloeks en wat andere op mumble. Zij waren attack, ik defence.
De attackers maakte een fout op val pairason, 2e mcoms. Ze gaven mij namelijk een quad.
Met die quad kan ik op een camp plekje komen, waar ik vervolgens vrijwel onsterfelijk ben. Alleen iemand die het kent kan me daar killen. Dit resulteerde dan ook in een score van 49-4, waarbij ik een killstreak maakte van 41 :X
Het moet natuurlijk wel leuk blijven aan de andere kant... :+
Inmiddels heb ik zelf besloten om niet meer naar plekken te gaan die vrijwel buiten de map liggen.
Zoals gezegd, ik zie niet in waarom niet. Iedereen kan er immers bij en het is ook geen bug... Gewoon doen dus zou ik zeggen... :)
Ik wil nog steeds een keer een fimpje maken van ErA's 101 camp spots, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik daarna geen 1 map meer in kan gaan zonder dat mijn camp spots bezet zijn 8)
Op zich een goed idee inderdaad, al raak je wel (tactisch) voordeel kwijt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit cheaten? Nee.
Is dit triest? Nee
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf, sommige plekken zijn duidelijk bedoeld om niet van dichtbij bezocht te worden, kan je direct herkennen aan de lagere kwaliteit van de textures daar. Als je hier zit dan zit je meestal op een plek waar je eigenlijk niet hoort te kunnen komen en waar anderen je eigenlijk ook niet zien of niet makkelijk bij je kunnen komen. Op Panama Canal kan je ook flink over de daken rennen tussen C en D, dat is zo eenvoudig dat iedereen het wel kan, dan is het wat mij betreft ook geaccepteerd. Echter in de beta kon je via een trickjump op Port Valdez na de eerste set MCOM's ook de heuvel op springen met wat trickjumps, dat is imo wel triest spelen omdat je duidelijk ziet dat het niet de bedoeling is dat je daar kan komen en als anderen die glitch niet kennen ben je ook praktisch onkwetsbaar daar.
Bovendien, als het oneerlijk is dan is het toch ook direct triest?
Dat je dan ook echt 40 kills lang daar blijft zitten, dat vind ik wel heel erg. Dat valt bij mij ook echt onder triest spelen, het is absoluut niet de bedoeling om daar te kunnen komen en niemand die de truuk niet kent kan je daar afmaken.
Dat vind ik top om te horen!
Beste voorbeeld hiervan zijn daken. Ik ben ongeveer zwarte piet geworden en speel voetjes van de vloer de hele dag. Dit heeft niets met glitchen of wat dan ook te maken.
Dat lijkt me opzich ook geaccepteerd, tenzij je echt moet glitchen om er op te komen. Ook zullen mensen dat snel door hebben en is het relatief simpel iemand daar af te maken.
Zag laatst ook twee snipers op Laguna Presa in rush dat doen bij de eerste MCOM's, maar omdat ik ze makkelijk kon zien waren ze ook zo doodgeschoten daar.

Wat mij betreft gaat het er echt om of het een plek is waarvan mensen die het spel niet zo goed kennen ook kunnen weten waar je zit en je kunnen afmaken terwijl je daar zit. Nu klinkt dat misschien erg flauw maar ik vind het wel triest als je op een plek kan komen door de trickjumpen waar je praktisch onkwetsbaar bent omdat mensen je niet kunnen vinden of dood gaan voordat ze bij je kunnen komen, dan verpest je wat mij betreft wel het spel voor hun.
CptChaos schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:22:
Nah ik vind niet dat het oneerlijk is: iedereen kan er immers bij, mits je natuurlijk weet hoe je er kan komen.
dat is wat mij betreft ook het punt, hoe obvious is het om daar te komen. Bij veel daken is dat vrij obvious, echter op een aantal plekken moet je op exact 1 plek zijn die je echt moet kennen omdat je hem anders nooit kan bedenken.
Op Isla Innocentes is er bij de tweede set MCOM's bij ik dacht B zo'n stuk waar je langs de rand van de map op een klein plateau kan springen, echter als je er heen loopt is het zo simpel om te zien waar je moet springen dat ik het niet snel kinderachtig zou noemen.
Echter op Africa Harbor zit er ook zo'n stuk na de eerste set MCOM's waar je enkel kan komen als je precies dat punt kan vinden en waar je ook wel duidelijk kan zien dat het niet de bedoeling is dat je daar kan komen. Als defender heb je dan ook een heel mooie plek om attackers af te schieten die enkel wat terug kunnen doen als ze die plek ook kennen, dat vind ik wel vrij sneu om te misbruiken omdat het duidelijk de bedoeling is dat je daar niet hoort te komen.

Hoewel ik het sowieso jammer vind dat mensen zulke bugs opzoeken en misbruiken, dat verziekt toch het spel voor eigenlijk iedereen die die punten niet kent maar wel constant daar vandaan wordt afgeschoten?

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 19-05-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
[...]

ik vind het juist wel een voldoening. juist omdat je het heleteam er mee helpt. 1 ticket vs 2tickes en 1 tank minder. lijkt me niet zon hele moeilijke keus toch

oke ik doe het niet als in zelfmoord. probeer er wel levend vandaan te komen. maar als dat tot mijn dood lijd en ook hun tank vind ik die respawn niet erg ;)

offtopic: bovendien blijken zelfmoord aanslagen die worden toegepast in bepaalde landen heel effectief te zijn :/

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 19-05-2010 13:31 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Proxx schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:30:
[...]

ik vind het juist wel een voldoening. juist omdat je het heleteam er mee helpt. 1 ticket vs 2tickes en 1 tank minder. lijkt me niet zon hele moeilijke keus toch

oke ik doe het niet als in zelfmoord. probeer er wel levend vandaan te komen. maar als dat tot mijn dood lijd en ook hun tank vind ik die respawn niet erg ;)

offtopic: bovendien blijken zelfmoord aanslagen die worden toegepast in bepaalde landen heel effectief te zijn :/
De defenders hebben geen tickets..

En in die bepaalde landen verliezen ze ook geen tickets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

dat heb je helemaal correct gelezen, echter is dat bij de recentelijke patch verholpen. Nu krijg je dus wel punten als je zelf dood bent. (zo ook bij (dis)armen van een objective - voorheen 0 puntjes, nu gewoon de volle mep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BootVluchteling schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:
[...]

De defenders hebben geen tickets..
Maar in conquest hebben beide partijen tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Tsurany schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:39:
[...]

Maar in conquest hebben beide partijen tickets.
Oh verhip. Tuurlijk. Ik dacht alleen maar even aan Rush. Dat speel ik nl. alleen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Tsurany schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:27:
[...]

Hangt er natuurlijk een beetje vanaf, sommige plekken zijn duidelijk bedoeld om niet van dichtbij bezocht te worden, kan je direct herkennen aan de lagere kwaliteit van de textures daar. Als je hier zit dan zit je meestal op een plek waar je eigenlijk niet hoort te kunnen komen en waar anderen je eigenlijk ook niet zien of niet makkelijk bij je kunnen komen. Op Panama Canal kan je ook flink over de daken rennen tussen C en D, dat is zo eenvoudig dat iedereen het wel kan, dan is het wat mij betreft ook geaccepteerd. Echter in de beta kon je via een trickjump op Port Valdez na de eerste set MCOM's ook de heuvel op springen met wat trickjumps, dat is imo wel triest spelen omdat je duidelijk ziet dat het niet de bedoeling is dat je daar kan komen en als anderen die glitch niet kennen ben je ook praktisch onkwetsbaar daar.
Bovendien, als het oneerlijk is dan is het toch ook direct triest?

[...]

Dat je dan ook echt 40 kills lang daar blijft zitten, dat vind ik wel heel erg. Dat valt bij mij ook echt onder triest spelen, het is absoluut niet de bedoeling om daar te kunnen komen en niemand die de truuk niet kent kan je daar afmaken.

[...]

Dat vind ik top om te horen!

[...]

Dat lijkt me opzich ook geaccepteerd, tenzij je echt moet glitchen om er op te komen. Ook zullen mensen dat snel door hebben en is het relatief simpel iemand daar af te maken.
Zag laatst ook twee snipers op Laguna Presa in rush dat doen bij de eerste MCOM's, maar omdat ik ze makkelijk kon zien waren ze ook zo doodgeschoten daar.

Wat mij betreft gaat het er echt om of het een plek is waarvan mensen die het spel niet zo goed kennen ook kunnen weten waar je zit en je kunnen afmaken terwijl je daar zit. Nu klinkt dat misschien erg flauw maar ik vind het wel triest als je op een plek kan komen door de trickjumpen waar je praktisch onkwetsbaar bent omdat mensen je niet kunnen vinden of dood gaan voordat ze bij je kunnen komen, dan verpest je wat mij betreft wel het spel voor hun.

[...]

dat is wat mij betreft ook het punt, hoe obvious is het om daar te komen. Bij veel daken is dat vrij obvious, echter op een aantal plekken moet je op exact 1 plek zijn die je echt moet kennen omdat je hem anders nooit kan bedenken.
Op Isla Innocentes is er bij de tweede set MCOM's bij ik dacht B zo'n stuk waar je langs de rand van de map op een klein plateau kan springen, echter als je er heen loopt is het zo simpel om te zien waar je moet springen dat ik het niet snel kinderachtig zou noemen.
Echter op Africa Harbor zit er ook zo'n stuk na de eerste set MCOM's waar je enkel kan komen als je precies dat punt kan vinden en waar je ook wel duidelijk kan zien dat het niet de bedoeling is dat je daar kan komen. Als defender heb je dan ook een heel mooie plek om attackers af te schieten die enkel wat terug kunnen doen als ze die plek ook kennen, dat vind ik wel vrij sneu om te misbruiken omdat het duidelijk de bedoeling is dat je daar niet hoort te komen.

Hoewel ik het sowieso jammer vind dat mensen zulke bugs opzoeken en misbruiken, dat verziekt toch het spel voor eigenlijk iedereen die die punten niet kent maar wel constant daar vandaan wordt afgeschoten?
op arica harbor op die rechtse muur. kun je als attacker op 3verschillende manieren komen.

als defender zit ik daar ook wel eens. een beetje lame is het wel want er zit een doorzichtbare muur die bijna alle nades tegenhoud die ze gooien en. er is genoeg rots om achter te schuilen.

als attacker kun je er via rechts van de 1e basis tussen de rotsen klimmen. meer naar links nog een keer.
en als je gewoon het pad naar benedenloop aan de rechter kant kun je er gewoon opspringen.

dus als attacker kun je er zat tegen doen ;) 3 richtingen om aan te vallen en zo de "lamers" klein te krijgen.

als attacker kun je ook via die eerste optie heel de berg afsnijden en zo de pas afsnijden.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 21:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tsurany schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:27:
Ach ja, dat zal altijd wel zo blijven. Het is natuurlijk ook interessant om voor jezelf een voordeel te creëren t.o.v. anderen. Wel denk ik dat het meevalt met dat 'verzieken'. Voordat je iemand zijn spel verziekt moet je iemand echt wel keer op keer killen. Als jij een keer gekilled wordt door iemand die op een ongewone plek zit (al dan niet een plek waar je niet hoort te kunnen komen), dan is je spel toch ook niet direct verziekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
himlims_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:38:
[...]

dat heb je helemaal correct gelezen, echter is dat bij de recentelijke patch verholpen. Nu krijg je dus wel punten als je zelf dood bent. (zo ook bij (dis)armen van een objective - voorheen 0 puntjes, nu gewoon de volle mep)
Ah, juist, vandaar.
In Atacama desert zit ik altijd snel op de knoppen te rammen als ik dood ben. Het is de enige plek waar ik nog wel eens mijnen neerleg en ik vond het dan zo jammer als de punten net binnenkwamen als ik dood was. Hoef ik me dus ook niet druk over te maken :)
Patriot schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:45:
[...]
Het is natuurlijk ook interessant om voor jezelf een voordeel te creëren t.o.v. anderen.
Dat klopt, maar het idee is dan wel dat je gelijke middelen hebt, maar deze beter probeert te gebruiken. Op het moment dat een spot zo moeilijk en onmogelijk is als beschreven, kun je dus in de praktijk niet spreken van gelijke middelen.
Baserapen is ook mogelijk, maar het is 'not done' omdat je oneigenlijk gebruik maakt van de mogelijkheden die het spel biedt. Zo'n enorm voordeel hebben dat je 49-4 kunt spelen, is ook niet de bedoeling van het spel. Er is geen enkele schijn van balans, terwijl bijna iedereen toch vindt dat dat de manier is om het spel voor iedereen leuk te houden.

Dat gezegd hebbende: kan me best voorstellen dat je daar eens een potje gaat zitten om te kijken of je nu echt zo'n briljant plekje hebt gevonden als je denkt. Maar het lijkt me wel redelijk dat je daarna besluit dat dit nergens meer over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:42:
[...]
op arica harbor op die rechtse muur. kun je als attacker op 3verschillende manieren komen.
als defender zit ik daar ook wel eens. een beetje lame is het wel want er zit een doorzichtbare muur die bijna alle nades tegenhoud die ze gooien en. er is genoeg rots om achter te schuilen.
als attacker kun je er via rechts van de 1e basis tussen de rotsen klimmen. meer naar links nog een keer.
en als je gewoon het pad naar benedenloop aan de rechter kant kun je er gewoon opspringen.
dus als attacker kun je er zat tegen doen ;) 3 richtingen om aan te vallen en zo de "lamers" klein te krijgen.
als attacker kun je ook via die eerste optie heel de berg afsnijden en zo de pas afsnijden.
Dat is inderdaad misschien een minder goed voorbeeld, maar het is wel een punt waar je, als de vijand niet weet hoe ze er moeten komen, flink ongestraft kan huishouden aangezien je vrij onkwetsbaar bent.
Patriot schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:45:
[...]
Ach ja, dat zal altijd wel zo blijven. Het is natuurlijk ook interessant om voor jezelf een voordeel te creëren t.o.v. anderen. Wel denk ik dat het meevalt met dat 'verzieken'. Voordat je iemand zijn spel verziekt moet je iemand echt wel keer op keer killen. Als jij een keer gekilled wordt door iemand die op een ongewone plek zit (al dan niet een plek waar je niet hoort te kunnen komen), dan is je spel toch ook niet direct verziekt?
Nouja verzieken is een groot woord, maar het is wel vrij frustrerend als je constant afgeschoten wordt zonder dat je er wat tegen kan doen omdat iemand op een plek zit die vrijwel onbereikbaar is voor jou omdat je de truuk niet kent.

Het doet me erg denken aan Oasis op Enemy Territory waar je door een fout in de engine op een bepaalde constante framerate net wat verder kon springen dan anderen en daardoor over een muur kon springen die normaal opgeblazen moet worden voor je verder kan, ook vrij lame maar je kan prima zeggen dat 'iedereen het kan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
CptChaos schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:09:
[...]
En hoe revive ik die persoon dan? ;) De lijken blijven niet eeuwig liggen op het slachtveld. ;)
hoe bedoel je

Ik zeg je pakt zijn kit op zodat je zijn ammo pack kan gebruiken en wanneer je dan weer terug geswitched bent krijg je ammo van zijn ammopack die jij hebt neer geflikkerd

Daarna zou je hem kunnen reviven maar zoals je eerder aangaf wou je dat niet doen omdat hij geen ammo gaf.

Btw je bent wel lekker bezig met dubbelpost he ;)

Over het op een stiekem plekje zitten...Het zal niet lang meer duren voordat het hele internet met filmptjes staat over hoe je op die plekje kan komen dus geniet nu het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

phosporus schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:45:
[...]
Over het op een stiekem plekje zitten...Het zal niet lang meer duren voordat het hele internet met filmptjes staat over hoe je op die plekje kan komen dus geniet nu het nog kan.
je zult altijd uit een chopper kunnen jumpen, en ergens landen waar je normaliter te voet (bijna) niet kunt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik wacht nog op een update van BC2, zodat mijn stats zichtbaar zijn onder MyStats en dat ik een friendlist kan gebruiken. Omdat ik de maps nog niet goed ken, weet ik ook niet altijd waar de choppers staan of de tanks.

Gisteren kwam ik er eindelijk achter, dat je wel een eigen squad kunt maken, zodat mensen bij jou in de buurt kunnen spawnen ;) Beetje bij beetje begin ik het meer te begrijpen en sommige maps ( waarvan ik de naam niet weet ) begin ik al door te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:22
[...]

Is dit cheaten? Nee.
Is dit triest? NeeVolmondig JA!
Is het oneerlijk: mischienCompleet kansloos en triest!
Geweldig leuk man! Je bent trots op de plekjes die je gevonden hebt zonder dat mensen je kunnen zien of kunnen killen. Ow wat leuk! Applaus voor jezelf!
Ikzelf als doorgewinterde FPS gamer heb een hekel aan mensen die van dit soort plekken gebruik maken. Denk eens na over hoe je tegenstanders over jou denkt als je weer eens trots bent als je op zo'n plek zit.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

harmageddon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:44:
[...]

Geweldig leuk man! Je bent trots op de plekjes die je gevonden hebt zonder dat mensen je kunnen zien of kunnen killen. Ow wat leuk! Applaus voor jezelf!
Ikzelf als doorgewinterde FPS gamer heb een hekel aan mensen die van dit soort plekken gebruik maken. Denk eens na over hoe je tegenstanders over jou denkt als je weer eens trots bent als je op zo'n plek zit.
En dan stoer doen met hoge K/D dat is ook niet zo gek moeilijk dan. :X

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar denk je nou eens in hoe leuk het is om iemand met een mortar strike uit zijn moeizaam verkregen plekje te kegelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:58:
Maar denk je nou eens in hoe leuk het is om iemand met een mortar strike uit zijn moeizaam verkregen plekje te kegelen :D
Inderdaad.. Ik zie het punt niet zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:22
Ik ben druk bezig om alle wapens op iig bronze te halen. Hoe vaak ik de Thompson ook gebruik, die bronzen plak wil niet komen. Heb er zeker meer afgeschoten dan 25, maar staat nog steeds op 0?

Heeft iemand een tip om roadkills te maken. al rijd ik er vol overheen, blijven de vijanden toch in leven?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:13
Zeker dat ze nog niet dood zijn? ;) Probeer eens ertegen te rijden :P
Ik heb nooit meer dan 1 roadkill in een ronde gehad, wel een hilarische met de jet-ski, waar die kerel me zag afkomen, maar gewoon niet aan de kant ging, hij kwam zelfs op mij af :F
En ik was toen zo van :? :w.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

steefje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:
Ik ben druk bezig om alle wapens op iig bronze te halen. Hoe vaak ik de Thompson ook gebruik, die bronzen plak wil niet komen. Heb er zeker meer afgeschoten dan 25, maar staat nog steeds op 0?

Heeft iemand een tip om roadkills te maken. al rijd ik er vol overheen, blijven de vijanden toch in leven?
Thompson en Garand stats zijn bugged. En harder rijden helpt :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door lag is het vrijwel onmogelijk om roadkills te halen, tenzij ze echt stilstaan en geen flauw benul hebben dat je eraan komt (moeten ze haast wel zonder geluid spelen).

Ik heb in 99% van de gevallen dat iemand nadat ik door hem heen reed (alsof het een spook is) opzij stapt en gewoon blijft leven.

Edit: en nee, aan mijn internetverbinding ligt het niet. Snelheid in overvloed en altijd lage ping op bijvoorbeeld speedtest.net en pingtest.net

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 23:58

Goner

What can I do you for ?

Ik zie net bij de insignias deze staan : Assault SPECACT Knowledge (en idem voor medic, engineer, recon).
je krijgt 'm voor : 100 kills using the Assault SPECACT Kit. Wat is dat SPECACT ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:
Door lag is het vrijwel onmogelijk om roadkills te halen, tenzij ze echt stilstaan en geen flauw benul hebben dat je eraan komt (moeten ze haast wel zonder geluid spelen).

Ik heb in 99% van de gevallen dat iemand nadat ik door hem heen reed (alsof het een spook is) opzij stapt en gewoon blijft leven.

Edit: en nee, aan mijn internetverbinding ligt het niet. Snelheid in overvloed en altijd lage ping op bijvoorbeeld speedtest.net en pingtest.net
Ik heb de zelfde ervaringen. De 3 roadkills is dan ook de enige pin die ik moet halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:42:
Ik zie net bij de insignias deze staan : Assault SPECACT Knowledge (en idem voor medic, engineer, recon).
je krijgt 'm voor : 100 kills using the Assault SPECACT Kit. Wat is dat SPECACT ??
De nieuwe skins die je krijgt in de DLC.
Meer dan een andere outfit en een andere versie van een wapen is het niet (tenzij je een pinwhore bent, dan betaal je er graag €5 voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
In de serverlist geeft hij een ping aan van 15 bij de meeste servers. Maar wanneer ik een server join is die gelijk rond de 90 , Maar ik heb er geen last van, omdat iedereen zo hoog zit ;)

Verder had ik gisteren lekker veel pins gehaald in 1 match :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 19:38
Gundogan schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:17:
[...]

Thompson en Garand stats zijn bugged. En harder rijden helpt :)
Ik heb thompson anders gewoon op goud hoor, alleen m1 garand is bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:47:
[...]

Meer dan een andere outfit en een andere versie van een wapen is het niet (tenzij je een pinwhore bent, dan betaal je er graag €5 voor)
Maarrrr... geen dom rood opvallend petje als medic bij Mother Russia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:58
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:47:
[...]

Ik heb de recon kit gekocht a €1,50. Niet voor de pin of trophies maar voor de early unlock van de M95 sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:47:
In de serverlist geeft hij een ping aan van 15 bij de meeste servers. Maar wanneer ik een server join is die gelijk rond de 90 , Maar ik heb er geen last van, omdat iedereen zo hoog zit ;)

Verder had ik gisteren lekker veel pins gehaald in 1 match :D
Op de console zie je dat helaas niet, maar er zijn veel mensen die nog op dialup zitten geloof ik. Soms merk ik een vertraging van ruim een seconde.
Kogels zijn wel goed geregeld. Is het raak op mijn scherm, dan heb ik hem ook geraakt.
Dit heeft een keerzijde: als ik denk ruim op tijd veilig achter de muur te zijn gedoken word ik alsnog doodgeschoten. Of iemand schiet mij dood terwijl hij met zijn rug naar me toe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
himlims_ schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:07:
[...]
je zult altijd uit een chopper kunnen jumpen, en ergens landen waar je normaliter te voet (bijna) niet kunt komen
Zeg ik iets anders dan? Ik zeg alleen dat binnenkort er genoeg filmptjes zullen zijn zodat je kan zien hoe je daar kan komen.
Buiten dat: Veel lvls hebben geen chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:03:
[...]

Ik heb de recon kit gekocht a €1,50. Niet voor de pin of trophies maar voor de early unlock van de M95 sniper.
Maar dat is hooguit een uur of twee spelen en je hebt m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:

Mwah... eerste dag dat ik speelde had ik toch echt 3 roadkills met een quadje :D Gewoon in de hectische chaos via de zijkant er heen rijden en via de bosjes een rijtje snipers + medic omver kegelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Hoezo zie je dat niet op de PS3 ? Op je socreboard zie je dan toch wel hoe hoog je ping is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Pykow schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:09:
Hoezo zie je dat niet op de PS3 ? Op je socreboard zie je dan toch wel hoe hoog je ping is ?
Nee, dat zie je niet op de ps3.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
hopelijk is dit het goede topic.

heb me 4890 vervangen voor een 5870 en nu doet bfbc2 het niet spel start gaat online hapert en dan krijg je melding in windows a driver has recoverd.

meerdere settings geprobeerd high/low dx 10 11 en 9 geen verschil.

nieuwste amd/ati driver staat erop 10.4 reinstall gedaan na plaatsen nieuwe videokaart.
bfbc2 werkten wel met me 4890 goed met alles het zelfde.

Display driver amdkmdap stopped responding and has successfully recovered.

iemand enig idee?

[ Voor 8% gewijzigd door jorisw86 op 19-05-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 15:49
jorisw86 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:33:

heb me 4890 vervangen voor een 5870 en nu doet bfbc2 het niet spel start gaat online hapert en dan krijg je melding in windows a driver has recoverd.

nieuwste amd/ati driver staat erop 10.4 reinstall gedaan na plaatsen nieuwe videokaart.

iemand enig idee?
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Staat in het vakje "Waarschuwing" wat vlak boven de locatie staat waar je een bericht in typt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

chiIIed schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:56:
[...]

Ik heb thompson anders gewoon op goud hoor, alleen m1 garand is bugged.
De kills van de Garand gaan als het goed is naar de Thompson, dus beide zijn bugged (nouja de Garand is bugged en bugged de Thompson mee) ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:55
harmageddon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:44:
[...]

een welgemikte granaat en hij kan weer een uurtje op spatie rammen om op het "plekje" te komen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jorisw86 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:33:

iemand enig idee?
niet het goede topic.

maar probeer http://support.amd.com/us...talyst-10-4-a-Hotfix.aspx

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Phobophile schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:11:
[...]

Nee? Gisteren voor het eerst langere tijd als recon gespeeld. Ik begreep prima dat die T88 gewoon een brute shotgun met vizier is >:) Lekker actief meegespeeld en mezelf en het team geholpen met motion mines :)
Ik zeg niet dat het niet kan. Ik loop ook met een GOL, of liever nog VSS, in close combat, gewoon een soort shotgun idd (crosshair overrated). Schiet ook recht vooruit als je niet inzoomt, in tegenstelling tot bf2.

Maarrrr, oorspronkelijk zijn sniper rifles voor het op afstand uitschakelen van vijanden bedoeld. ("NO SHIT", ja inderdaad, maar ik moest het kennelijk zeggen)

Maar meestal blijf ik op afstand als ik recon met een GOL/M95 ben, maar ik doe nog wel mee met het spel. Ik volg waar mijn squad heengaat en geef ze dekking, en schakel vijanden uit die hun kant op gaan. Het squad zal daar wel geen notie van hebben als het amateurs zijn, en vervolgens op forums gaan roepen dat de snipers in hun squad altijd zo ver buiten de actie blijven..

[ Voor 20% gewijzigd door Murk op 19-05-2010 20:33 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

[...]

Is dit cheaten? Nee.
Is dit triest? Nee

Haha das inderdaad wel awesome dat soort plekjes. Maar speel je altijd alleen in een locked squad met mensen die je kent ofzo? Want als je met jan en alleman in een squad zit die op je spawnen dan is je plekkie gauw genoeg ontdekt denk ik zo..

Maar goddamnit man, 41 killstreak zonder dat 1 van die knuppels door had waar je zat? Geen killcam ofzo?

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.