Op de PC is die patch er nog niet. We krijgen nog steeds geen punten na je eigen dood. Kills telden trouwens altijd mee. Jij speelt op Ps3 toch?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:06:
[...]
Andere verklaring: voorheen telden de kills na je eigen dood niet. Wellicht dat deze wel aan het wapen toegeschreven zijn.
Punten tellen niet, kills tellen wel gewoon mee. Het is gewoon niet 100 kills, klaar. Zo simpel is het.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:06:
[...]
Andere verklaring: voorheen telden de kills na je eigen dood niet. Wellicht dat deze wel aan het wapen toegeschreven zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2010 10:15 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zo simpel is het niet, verklaar immers anders het 'kills to next' die op 100 staat...Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:14:
[...]
Punten tellen niet, kills tellen wel gewoon mee. Het is gewoon niet 100 kills, klaar. Zo simpel is het.
(speel idd PS3)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Die klopt overduidelijk niet? Die stat sites halen de stats direct op bij EA, die stats kloppen gewoon. Dan kan er wel staan dat je er 100 nodig hebt maar ik denk dat mijn stats wel laten zien dat dat gewoon niet klopt. Ik pak nooit kits op en kills na je dood tellen altijd al mee, de punten echter niet. Mag jij mij ook gaan uitleggen hoe je 30 kills met een sniper maakt als je dood bent. Een paar oke, maar dit is gewoon 30%.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Volgens mij is dat een bug ergens.
Ik speel pas sinds 3 weken ofzo en bij mij 'klopt' het allemaal 25 - 50 - 100 voor primary wapens voor brons zilver en goud.
De gadgets en handvuurwapens liggen lager, de vehicles hebben een 'dubbele' beoordeling, 1 voor type en 1 voor individueel.
Ik speel pas sinds 3 weken ofzo en bij mij 'klopt' het allemaal 25 - 50 - 100 voor primary wapens voor brons zilver en goud.
De gadgets en handvuurwapens liggen lager, de vehicles hebben een 'dubbele' beoordeling, 1 voor type en 1 voor individueel.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen (dacht zelfs op de site van BC2 zelf maar kan er hier niet op wegens *** webfilter) dat het te maken had met kills voor gouden medailles maar dat brons en zilver worden bepaald door punten en kills ...
Blijkbaar zou er ook een verschil bestaan tussen verschillende wapens maar dat is slechts van horen zeggen dus kan ik niet bevestigen
trouwens voor handvuurwapens heb ik dan wel weer 25 kills nodig gehad voor de bronzen medals , beetje vreemd allemaal ...
Blijkbaar zou er ook een verschil bestaan tussen verschillende wapens maar dat is slechts van horen zeggen dus kan ik niet bevestigen
trouwens voor handvuurwapens heb ik dan wel weer 25 kills nodig gehad voor de bronzen medals , beetje vreemd allemaal ...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 11:21 ]
Na een paar rondjes op de pc van m'n boer helemaal bezweken voor dit spel..
Het wordt weer aanpassen na een paar jaar lineage te spelen
enkel m'n 8600GTS begint nu ech wel zwaar door de knieen te gaan.
Kan je eigenlijk vermijden dat een medic je revived? Ik wou gewoon naar base spawnen omdat de plek waar we zaten continu onder zware aanval was met no way out, 2 medic's beleven elkaar en mij maar reviven
Het wordt weer aanpassen na een paar jaar lineage te spelen
Kan je eigenlijk vermijden dat een medic je revived? Ik wou gewoon naar base spawnen omdat de plek waar we zaten continu onder zware aanval was met no way out, 2 medic's beleven elkaar en mij maar reviven
Sorki#2242
Nee dat kan je helaas niet vermijden, erg storend inderdaad. Zou dolgraag een no-revive optie willen. Net als in verpleeghuizen met zo'n ketting, dat je niet gereanimeerd wil worden, zou hier ook mooi uitkomen.
Ik denk dat die snel komt; zoals ik eerder aangaf werken ze alweer hard aan nog meer BC2 dingetjes, dus het heeft zeker top prioAsgaro schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:38:
@ Stewie: Kans is klein dat je hierop zal ingaan maar: Kan jij een schatting/hint geven van wanneer de pc patch ongeveer zal komen?
Blijkbaar zitten er ook fixes in voor de 2 bugs die voor een meer_dan_gemiddeld deel van de crashes zorgen.
(Ik heb namelijk geen gewone CTD's, bij mij loopt heel mn pc vast met looping sound...)
En waarom zou BFBC2 een uitzondering zijn ??nalufrank schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:11:
Helemaal met je eens! Het lijkt wel alsof mensen zijn vergeten na te denken bij een spel.
Ik speel al heel lang on-line en heb nog noooooit meegemaakt dat er niet ge-OH-ed werd over classes, wapens, vliegtuigen, auto's en weet ik wat. Hoort erbij ...
Eens. Liefst net zoals in ET:QW ... als je daar levengevaarlijk gewond raakt, gaat er een teller lopen tot je echt sterft. Die kun je onderbreken met een key, soort opt-out ... handig als je snel met 100% health en ammo wilt respawnen of als je ergens ligt waar het gevaarlijk is om gerevived te worden (zowel voor reviver als reviveeTsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:32:
Zou dolgraag een no-revive optie willen.
[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 18-05-2010 11:47 ]
Volgens mij crashed het spel op de soundmax zelf. Geen idee hoe, maar ik het idee dat het met de postprocessing te maken heeft. Als ik dus een andere soundcard gebruik stoppen de crashes. Ook de sound options op "stereo" zetten lijkt het spel wat stabieler te maken, maar misschien is dit beter voor het trouble topic.Asgaro schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:15:
[...]
Hmm bij jou lijkt het dus ook om een sound issue te gaan. In dat grote crash topic op het UK forum wordt er inderdaad aangeraden om eens te experimenteren met je sound drivers enzo.
Gisterenavond had ik mn soundmax drivers eens verwijderd.Toen heb ik een half uur gegamed en dit ging perfect.
Strax ga ik verder testen, hopelijk is dit idd de oplossing voor mij.
EDIT: zonet een crash, dus dit hielp niet...
...Als het maar werkt
Ik vind het zo'n onzin he, een revive kan nooit nadelig zijn voor je team, hoogstens voor je eigen K:D....Goner schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:43:
[...]
En waarom zou BFBC2 een uitzondering zijn ??
Ik speel al heel lang on-line en heb nog noooooit meegemaakt dat er niet ge-OH-ed werd over classes, wapens, vliegtuigen, auto's en weet ik wat. Hoort erbij ...
[...]
Eens. Liefst net zoals in ET:QW ... als je daar levengevaarlijk gewond raakt, gaat er een teller lopen tot je echt sterft. Die kun je onderbreken met een key, soort opt-out ... handig als je snel met 100% health en ammo wilt respawnen of als je ergens ligt waar het gevaarlijk is om gerevived te worden (zowel voor reviver als revivee)
Ja, ik heb ook al mensen zien aanraden om in je BIOS je sound volledig te disablen. Maar dat gaat wat te ver voor mij.Belgar schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:45:
[...]
Volgens mij crashed het spel op de soundmax zelf. Geen idee hoe, maar ik het idee dat het met de postprocessing te maken heeft. Als ik dus een andere soundcard gebruik stoppen de crashes. Ook de sound options op "stereo" zetten lijkt het spel wat stabieler te maken, maar misschien is dit beter voor het trouble topic.
Zal vanavond is testen op "small speakers" want nu staat die op "hifi".
En bedankt @ Stewie.
Inderdaad. Buiten dat, de medic class is er niet voor niets ingezet, inclusief shock paddles. Een revive geeft je sowieso ook de mogelijkheid om degene die jou neerschoot gelijk terug te pakken, aangezien je gezien hebt waar hij heen gegaan is of zit.Dersan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:52:
[...]
Ik vind het zo'n onzin he, een revive kan nooit nadelig zijn voor je team, hoogstens voor je eigen K:D....
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Wat is dat voor onzin argument?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:54:
[...]
Inderdaad. Buiten dat, de medic class is er niet voor niets ingezet, inclusief shock paddles.
Of de tegenstander de mogelijkheid om jou weer opnieuw af te schieten nadat je gerevived bent omdat je magazijn vaak (half)leeg is en de tegenstander tijd heeft om te reloaden of een granaat je kant op te gooien. Zeker de helft van de keren dat ik gerevived wordt zijn of mijn wapens leeg of lig ik zwaar onder vuur waardoor ik 0,0 kans heb. Ik ben niet voor niets dood geschoten. In zulke situaties moet je gewoon kunnen zeggen nee ik wil niet gerevived worden want in deze situatie heeft dat geen zin en kost het me enkel extra tijd omdat ik weer moet wachten tot de 15 seconde zijn afgelopen.Een revive geeft je sowieso ook de mogelijkheid om degene die jou neerschoot gelijk terug te pakken, aangezien je gezien hebt waar hij heen gegaan is of zit.
Zodat je even later alsnog doodgaat omdat je ammo nog steeds op is of niemand anders de moeite neemt als engineer te spawnen om die tank/chopper te pakken.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:54:
[...]
Inderdaad. Buiten dat, de medic class is er niet voor niets ingezet, inclusief shock paddles. Een revive geeft je sowieso ook de mogelijkheid om degene die jou neerschoot gelijk terug te pakken, aangezien je gezien hebt waar hij heen gegaan is of zit.
Soms wil je gewoon opnieuw spawnen omdat je ziet dat je een andere kit nodig hebt of elders harder nodig bent. Dan sta je helemaal klaar om te respawnen en word je alsnog gerevived.... dat kan dan zwaar irritant zijn. 1 Ticket besparen terwijl jezelf in de tussentijd al 5 tickets van de enemy had kunnen pakken is alsnog een verlies.
Tevens vind ik het ook onzin dat je toch gewoon een death krijgt terwijl je revived wordt, je bent toch niet dood gegaan? Hadden ze het maar zo gelaten als in bf2. Daar kon je ook gewoon suiciden terwijl je pseudo-dood was.
Verwijderd
Ach eerlijk gezegd verkies ik dan af en toe gerevived te worden middenin het gevecht boven medics die u gewoon laten liggen en enkel met hun kills bezig zijn ...
Heb me bijna nog nooit gestoord aan een revive behalve als het ik een revive krijg van een of ander clan member en dan zie dat een andere van zijn clan me steeds molt ...
Heb me bijna nog nooit gestoord aan een revive behalve als het ik een revive krijg van een of ander clan member en dan zie dat een andere van zijn clan me steeds molt ...
Gebrek aan communicatie, niet veel anders als mensen die solo een tank of chopper pakken en direct weggaan, zonder maar op 1 persoon te wachten. Online geef ik het altijd aan, laat me maar liggen omdat ik toch geen ammo meer heb (of er is een assault bij, vraag ik een ammo box).
Menig medic is meer bezig zijn MG3 of M60 te legen, dan uberhaubt mensen te reviven.
Menig medic is meer bezig zijn MG3 of M60 te legen, dan uberhaubt mensen te reviven.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 12:15 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Version 1.3 of Gossamer's Bad Company 2 Launcher has been released on ModDB.
Posted by GossamerSolid on May 17th, 2010 digg this super bookmark
Sorry for the large gap in updates, but I had stopped at version 1.2a for a while due to a lot of things going on in my life. About a month ago I contacted File Planet after noticing that my launcher was featured in one of their weekly updates. I then contacted the writer of the article and told him that I would perform an update to fix all the loose ends in the launcher. Well that update came and it was a File Planet exclusive for a while. Now it's time for the release on ModDB.
I hope you guys/girls all enjoy this release as it most likely will be the last. I'd like to take this opportunity to thank everybody who has downloaded any version of my launcher. I've recieved over 30,000 downloads in total (over various sites) and actually got a donation of $7.00USD from somebody. I really appreciate everything! Thanks a bundle guys!
Here's a screenshot of version 1.3's layout:

http://www.moddb.com/mods...news/version-13-released2
Sorry for the large gap in updates, but I had stopped at version 1.2a for a while due to a lot of things going on in my life. About a month ago I contacted File Planet after noticing that my launcher was featured in one of their weekly updates. I then contacted the writer of the article and told him that I would perform an update to fix all the loose ends in the launcher. Well that update came and it was a File Planet exclusive for a while. Now it's time for the release on ModDB.
I hope you guys/girls all enjoy this release as it most likely will be the last. I'd like to take this opportunity to thank everybody who has downloaded any version of my launcher. I've recieved over 30,000 downloads in total (over various sites) and actually got a donation of $7.00USD from somebody. I really appreciate everything! Thanks a bundle guys!

Wat heeft die launcher voor voordeel..? Die settings kan je ingame toch makkelijk aanpassen..Asgaro schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:20:
Version 1.3 of Gossamer's Bad Company 2 Launcher has been released on ModDB.
[afbeelding]
Dit programma kan iedere programmeur maken
dat mensen dan 7 dollar gaan doneren xD
Je kan gewoon 1 settings pagina aanpassen en klaar
Je kan gewoon 1 settings pagina aanpassen en klaar
Angelo NL / Global Cargo VTC
Leuke interface om de ini mee aan te passen?BootVluchteling schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:22:
[...]
Wat heeft die launcher voor voordeel..? Die settings kan je ingame toch makkelijk aanpassen..
Weet nog niet of hier al op geantwoord was, maar imo staat de GoT-tag vrij om te gebruiken.nalufrank schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:58:
Dat wil ik dus ook wetenMag je nu als tweaker gewoon de [GoT] tag dragen dan??
Dat heet "De class gebruiken waarvoor hij bedoeld is...", iets waar 80% van de gamers in deze game nog nooit van gehoord heeft...Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:08:
Wat is dat voor onzin argument?
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heb ik jou er ook wel eens over zien miepen, en nu is het een onzin argument?
[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 18-05-2010 12:50 ]
Verwijderd
Hallo allemaal,
ik ben vrij nieuw op het forum (heb wel het één en ander gelezen in de vorige posts, maar gaf het op na het zoveelste gemekker over wapens).
Daar ik volgende week vrij ben, ga ik lekker op vakantie naar BC2-land
(specifiek het PS3-gebied)
De groep waar ik normaal mee speel voelt alleen niets voor hardcore squad rush. Zijn hier mensen die er wel wat serieuzer mee bezig zijn (of in elk geval willen spelen om te winnen: teamplay, tactieken bespreken etc.), en zin hebben om samen wat potjes te spelen?
Voor mij zijn de gewone servers voor de fun en kills, de hardcore is meer om na te denken wat je doet.
Als ik nou een keer ging wennen aan schieten met een controller dan zou ik overwegen om een clan te zoeken, maar dat zal nog wel even duren.
Mijn PSN: djeez_NL
See you on the Battlefield!
ik ben vrij nieuw op het forum (heb wel het één en ander gelezen in de vorige posts, maar gaf het op na het zoveelste gemekker over wapens).
Daar ik volgende week vrij ben, ga ik lekker op vakantie naar BC2-land
De groep waar ik normaal mee speel voelt alleen niets voor hardcore squad rush. Zijn hier mensen die er wel wat serieuzer mee bezig zijn (of in elk geval willen spelen om te winnen: teamplay, tactieken bespreken etc.), en zin hebben om samen wat potjes te spelen?
Voor mij zijn de gewone servers voor de fun en kills, de hardcore is meer om na te denken wat je doet.
Als ik nou een keer ging wennen aan schieten met een controller dan zou ik overwegen om een clan te zoeken, maar dat zal nog wel even duren.
Mijn PSN: djeez_NL
See you on the Battlefield!
M'n k/d interesseert me niet.Dersan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:52:
Ik vind het zo'n onzin he, een revive kan nooit nadelig zijn voor je team, hoogstens voor je eigen K:D....
Maar als ik kijk wat medics uithalen om maar weer een revive te scoren, heel vaak leggen ze zelf ook het loodje ... weer 'n ticket minder.
Als je m'n post gelezen had, zag je dat ik ge-revived worden niet erg vind, behalve onder omstandigheden waar zowel ik als de medic gelijk weer afgeknald worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 18-05-2010 12:52 ]
Verwijderd
Wat ik wel weer grappig vind is iemand kunnen reviven door een muur heen.
Zit je lekker "veilig" binnen, maatje wordt in de achtertuin neergeschoten door een sniper, 'ZAP', en hij zit ook ineens binnen
Zit je lekker "veilig" binnen, maatje wordt in de achtertuin neergeschoten door een sniper, 'ZAP', en hij zit ook ineens binnen
Maar hebben ze een succesvolle revive, is 1 ticket geredGoner schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:47:
M'n k/d interesseert me niet.
Maar als ik kijk wat medics uithalen om maar weer een revive te scoren, heel vaak leggen ze zelf ook het loodje ... weer 'n ticket minder.
Het probleem zit in de kijk richting waar jij mee revived, in MAG is dat inmiddels opgelost (je revived de richting op zoals je dood ging), maar bij BC2 is dit compleet random. Eerste secondes ben je op zoek welke kant je nu op keek en welke kant je moet oprennen.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2010 12:53 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarom ben je ook 2 seconden vrij gewaard van alle schade na een revive. Wel irritant als jij net degene bent die op die persoon schiet en gerevived wordt.SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:52:
[...]
Maar hebben ze een succesvolle revive, is 1 ticket geredZeker conquest kan medic het verschil maken als beide teams nog 10 punten te gaan hebben.
Het probleem zit in de kijk richting waar jij mee revived, in MAG is dat inmiddels opgelost (je revived de richting op zoals je dood ging), maar bij BC2 is dit compleet random. Eerste secondes ben je op zoek welke kant je nu op keek en welke kant je moet oprennen.
Alle vragen hebben een antwoord
Wat minder grappig is om ge-knifed te worden dwars door een bakstenen muur ... sta je achter een muur met alleen geweer en hoofd erboven en wordt je van de andere kant doodgestoken, jaja ...
Har har!Goner schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:57:
Wat minder grappig is om ge-knifed te worden dwars door een bakstenen muur ... sta je achter een muur met alleen geweer en hoofd erboven en wordt je van de andere kant doodgestoken, jaja ...
Als ik iemand achter een muur zie blaas ik gewoon de muur plus persoon op
Gister een potje gespeeld waar een iets te fanatieke medic in het defender team zat. Ik kwam samen met een maat in een tank aangereden (Arica Harbor eerste basis) en begon te schieten. Een medic bleef mensen maar reviven en niemand schoot ons neer. Het was een soort van duckhunt geworden. Na flink wat lachen maar door gereden naar B om die te armen. Ook het verdere potje was een eitje. Nog nooit zo hard over een team heen gelopen.
Die gast was duidelijk zijn medic aan het trainen
Daarom let ik als medic ook altijd op of de situatie de revive verantwoord. Als iemand neergesniped is achter een TOW, dan is de kans nihil dat wij er allebei goed vanaf komen na een revive. Op dat soort momenten laat ik mensen liggen, omdat 2 tickets me toch iets teveel van het goede is.
Mensen laten weten dat je niet gerevived wilt worden is vrij nutteloos verder? Je ziet geen naam boven een lijk, tenzij het je squad member is (dan weet je dat hij dood is). En in het heetst van de strijd heb ik niet altijd tijd om op de chat te letten.
Mensen laten weten dat je niet gerevived wilt worden is vrij nutteloos verder? Je ziet geen naam boven een lijk, tenzij het je squad member is (dan weet je dat hij dood is). En in het heetst van de strijd heb ik niet altijd tijd om op de chat te letten.
PS5 PSN: UnrealKazu
Normaal praat je wanneer je dood bent. Maar BC2 laat dan steeds het scherm in waarin je Respawn plek moet aangeven en je wapen kan wisselen.
Bij BF2 kan je na het kiezen van een classe en een spawn plek, Gewoon op ESC drukken en dan kan je gewoon rustig de andere volgen en de chat venster openen.
Hoe werkt dit in BC2 ? Want het is zwaar irritant om steeds maar weer op die knop de drukke voor respawn.
Bij BF2 kan je na het kiezen van een classe en een spawn plek, Gewoon op ESC drukken en dan kan je gewoon rustig de andere volgen en de chat venster openen.
Hoe werkt dit in BC2 ? Want het is zwaar irritant om steeds maar weer op die knop de drukke voor respawn.
lol, zo heb ik een keer iemand genifed die achter zo'n blauw scherm stond. De bedoeling was om met het mes het blauwe scherm weg te halen om zo meer zicht te krijgen. Bleek er dus een assault achter te staan die z'n ammo aan het bijvullen wasGoner schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:57:
Maar door een muur heen knifen (net als reviven) is een beetje onzin, maar soms wel makkelijk
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
In BC2 kan dit niet.Pykow schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:21:
Normaal praat je wanneer je dood bent. Maar BC2 laat dan steeds het scherm in waarin je Respawn plek moet aangeven en je wapen kan wisselen.
Verwijderd
Beetje kortzichtig he, je kan soms wel van nut zijn voor uw team als je uw 15 seconden uitzit en dan gaat spawnen op een teammate die door de linies is gebroken , op een flag die gaat gecaptured worden ...Dersan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:52:
[...]
Zeker bij Rush is het soms essentieel dat een teammate die door de linies breekt versterking krijgt in plaats van dat jij elke keer gerevived wordt in het vizier van x snipers die rustig de tijd hebben om te reloaden ...
De class gebruiken waarvoor hij bedoeld is... medic is bedoeld om iedereen die dood gaat te reviven ongeacht of het een kansloze missie is of niet? Want dan zeg je een medic moet iemand ook reviven die dood ligt op twee meter afstand van een vijandelijke tank met de loop na rokend boven zijn lichaam.CptChaos schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:44:
Dat heet "De class gebruiken waarvoor hij bedoeld is...", iets waar 80% van de gamers in deze game nog nooit van gehoord heeft...Dus een onzin argument, nee, zeker niet, want bijna geen enkele medic revived en wil dus graag een boel punten mislopen, omdat zij zonodig alleen hun M60 willen leeg schieten.
Nee een medic heeft shockpaddles om ze tactvol in te zetten echter dit moet niet ten koste gaan van zijn teammates die constant gerevived worden terwijl ze direct daarna weer doodgeschoten worden door een tank of een vijand die rustig staat af te wachten.
Que?Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heb ik jou er ook wel eens over zien miepen, en nu is het een onzin argument?
Volgens de changelog zou het in de nieuwe patch zitten, de vraag is echter hoe ver ze daarmee gaan.CptChaos schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:31:
[...]
In BC2 kan dit niet.Al hoop ik wel dat het zeker nog gaat komen, want zou érg handig zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2010 13:55 ]
Net leuk potje gespeeld op Valparaiso als medic 8k combat score plus +- 20k aan awards

Verwijderd
Was het in eerdere delen niet zo dat wanneer je dood ging je op de schietknop kon drukken om een medic te waarschuwen?
Ik was daar altijd fan van, zo gaf je bewust aan dat je gerevived wilde worden, en weet de medic ook dat zijn moeite gewaardeerd wordt.
Medics kunnen inderdaad een zeer sterke aanwinst zijn voor je team. Ik speelde gisteren squad rush twee tegen vier, we hadden nog 8 tickets over om B te vernietigen.
Nadat we beiden in het gebouw gesneaked waren en de charge hadden gezet was het een kwestie van 1 uit het zicht verstoppen, en de ander kon toen één voor één de vier tegenstanders afweren. Hij ging uiteraard een aantal keer dood, maar stond (helaas voor hun) al weer te schieten voor ze naar mij konden draaien.
Het is dat ik de Engineer nog wil unlocken, maar normaal zit ik niet zo vast aan een klasse.
Ik ben het volledig eens met dat je een klasse moet gebruiken waar hij voor bedoeld is, maar dan wel met de volgende nuance: zolang je team daar bij gebaat is.
Zitten er 5 snipers op het plekje dat jij voor ogen had? Ga er dan niet tussen zitten. Sterker nog, vraag je af welke kit nodig is op dat moment.
Ook leuk: heb je een mooie plek waarvandaan je overzicht hebt en ongestoord dekking kan geven voor je team, gaan ze keer op keer bij je spawnen. "Joehoe, tegenstanders, er zit er hier een te snipen! Kijk dan, hiero!"
Ik was daar altijd fan van, zo gaf je bewust aan dat je gerevived wilde worden, en weet de medic ook dat zijn moeite gewaardeerd wordt.
Medics kunnen inderdaad een zeer sterke aanwinst zijn voor je team. Ik speelde gisteren squad rush twee tegen vier, we hadden nog 8 tickets over om B te vernietigen.
Nadat we beiden in het gebouw gesneaked waren en de charge hadden gezet was het een kwestie van 1 uit het zicht verstoppen, en de ander kon toen één voor één de vier tegenstanders afweren. Hij ging uiteraard een aantal keer dood, maar stond (helaas voor hun) al weer te schieten voor ze naar mij konden draaien.
Het is dat ik de Engineer nog wil unlocken, maar normaal zit ik niet zo vast aan een klasse.
Ik ben het volledig eens met dat je een klasse moet gebruiken waar hij voor bedoeld is, maar dan wel met de volgende nuance: zolang je team daar bij gebaat is.
Zitten er 5 snipers op het plekje dat jij voor ogen had? Ga er dan niet tussen zitten. Sterker nog, vraag je af welke kit nodig is op dat moment.
Ook leuk: heb je een mooie plek waarvandaan je overzicht hebt en ongestoord dekking kan geven voor je team, gaan ze keer op keer bij je spawnen. "Joehoe, tegenstanders, er zit er hier een te snipen! Kijk dan, hiero!"
Ik ben nog vrij noob op BC2, maar ik dat is logisch, want ik heb de game pas twee dagen. Maar hoe speel je nieuwe sights vrij? of perks? of specialties o.i.o.d?
[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 18-05-2010 14:23 ]
je hebt pins; die je per match (meerdere) kunt behalen. Deze geven vaak een additionele score 100-500punten. Die krijg je door poppetjes te healen, door 5x dezelfde tegenstander af te maken, door mensen te knife etc. etc.vinom schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:22:
Ik ben nog vrij noob op BC2, maar ik dat is logisch, want ik heb de game pas twee dagen. Maar hoe speel je nieuwe sights vrij? of perks? of specialties o.i.o.d?
daarlangs heb je 'awards' die niet over een nkele match gaan, maar over je cariere verloop; maak 500 kills met wapen x, speel 24u online etc.
Speel gewoon 1 class lang genoeg en je unlocked alles voor die class.
Vinom ik speel ook pas 4 dagen, begin het eindelijk een beetje te begrijpen.
Ga nog wel te vaak dood, maar het blijft wel leuk om mensen te healen en ammo packs te droppen of soms als taxi dienen xD
Wil wel eens met een team spelen die communiceert xD dat gebeurd nergens op dit moment
Ga nog wel te vaak dood, maar het blijft wel leuk om mensen te healen en ammo packs te droppen of soms als taxi dienen xD
Wil wel eens met een team spelen die communiceert xD dat gebeurd nergens op dit moment
In het hoofd menu kan je een overzicht vinden van alle wapens, welke bij de kits horen en de algemene wapens en daar staat ook bij wanneer je ze krijgt.vinom schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:22:
http://www.mlwgames.com/badcompany2/multiplayer-classes
Daar ook trouwens, link staat ook in de fipo.
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2010 14:34 ]
Ja, ik wil ook graag gaan healen met die defibrillators. Tot nu zal ik het met de medkits moeten doen.Pykow schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:32:
Vinom ik speel ook pas 4 dagen, begin het eindelijk een beetje te begrijpen.
Verwijderd
Hieronder in (te)veel woorden nader toegelicht, maar in 5 woorden: door het spel te spelen.vinom schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:22:
Dat is vrij simpel: alles wat je doet om te winnen wordt gewaardeerd in punten. Sommige meer dan andere.
Ik denk dat een hele simpele vuistregel als volgt luidt: hoe meer een actie gericht is op teamplay, hoe meer punten je er voor krijgt.
Bijvoorbeeld: speel in een squad, en blijf bij je squadmembers in de buurt. Je kan ze ammo of health geven, samen objectives overnemen/verdedigen/vernietigen, samen vijanden afmaken (als jij iemand schade hebt toebedeeld en een teammate maakt hem af krijg je punten. Maakt een squadmember hem af krijg je meer punten)
Je kan dingen "spotten" waardoor ze een marker krijgen op de map. Hierdoor weet je hele team dat daar zich iets/iemand bevind. Wordt hetgene wat je hebt gespot vernietigd/doodgeschoten/overgenomen etc. dan krijg je een "spot assist" of een "squad order".
Alle punten die je verdient worden toebedeeld aan de klasse waarmee je de punten verdiend hebt. Speel je met alleen engineer, dan unlock je dus niks voor de andere klassen.
Bij de statistics kun je kijken welke pins en insignias je kunt verdienen en wat je ervoor moet doen, vooral insignias zijn veel punten waard.
is er ook een [spoiler] tag die ik kan gebruiken om mijn lange verhalen in te stoppen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 14:37 ]
Gebruik liever geen spoiler tags, zo lang is het ook weer niet.
En zie hier: http://www.mlwgames.com/badcompany2/multiplayer-scoring
Complete lijst met punten per actie.
Ik ga dus vaker de tracer dart gebruiken als ik die punten zie voor een plant, 30 punten voor zo'n stom ding dumpen. Hendig sjiek
Ik ga dus vaker de tracer dart gebruiken als ik die punten zie voor een plant, 30 punten voor zo'n stom ding dumpen. Hendig sjiek
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 18-05-2010 14:40 ]
Gooi als medic gewoon veel health packs neer bij je teammaten die gewond zijn, dat levert ontzettend veel punten op, zeker als ze ook in jouw squad zitten.vinom schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:35:
[...]
Ja, ik wil ook graag gaan healen met die defibrillators. Tot nu zal ik het met de medkits moeten doen.
Zou jij mij misschien kunnen uitleggen hoe je dat doet?Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:35:
[...]
Je kan dingen "spotten" waardoor ze een marker krijgen op de map. Hierdoor weet je hele team dat daar zich iets/iemand bevind. Wordt hetgene wat je hebt gespot vernietigd/doodgeschoten/overgenomen etc. dan krijg je een "spot assist" of een "squad order".
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Ergens op mikken en op Q drukken.
Rechts klikken zodat je over je sight/scope kijkt en dan op Q drukken. Dan verschijnt het gespotte op je minimap en tevens krijgt de vijand die je gespot hebt een driehoekje boven z'n hoofd. Dit is erg belangrijk in de teamplay, omdat je maten zo beter weten waar ze heen moetennalufrank schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:41:
[...]
Zou jij mij misschien kunnen uitleggen hoe je dat doet?
Aaaaah, daar zijn die driehoekjes van
Ik dacht al... Bedankt! Volgensmij heb ik die uitleg ook wel eens een keer in beeld gezien daarover
In ieder geval bedankt!
Verwijderd
Thanks Tsurani, die lijst is het lezen waard!
(ik hou dr niet zo van om hele lappen 'overbodige' tekst neer te plempen, wordt niet overal gewaardeerd)
De Assault en Medic had ik in no-time vol. Gewoon lekker boxjes droppen op strategische locaties.
En inderdaad, het is soms moeilijk om een team (of squad) te vinden die communiceert. Ik hou er ook niet van om te spelen met mensen die geen headset hebben. Communicatie maakt ontzettend veel verschil. Niet alleen tactisch gezien, maar ook qua beleving.
(ik hou dr niet zo van om hele lappen 'overbodige' tekst neer te plempen, wordt niet overal gewaardeerd)
De Assault en Medic had ik in no-time vol. Gewoon lekker boxjes droppen op strategische locaties.
En inderdaad, het is soms moeilijk om een team (of squad) te vinden die communiceert. Ik hou er ook niet van om te spelen met mensen die geen headset hebben. Communicatie maakt ontzettend veel verschil. Niet alleen tactisch gezien, maar ook qua beleving.
Mijn ervaring is dat hij het vaak niet goed doet als je niet over je sight kijkt. Kan ook aan mij liggen
Die site is volgens mij, samen met een stat site, alles wat je nodig hebt qua informatieVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:46:
Thanks Tsurani, die lijst is het lezen waard!
Je kunt zelfs spotten als je aan het reloaden bent, als je de crosshair er maar op hebt. Al gaat dat niet altijd goed.
PSN: Deere6030
Ik ben momenteel niet thuis, dus ik stel mijn vragen hier maar 
Heeft BC2 de mogelijkheid om zelf een squad team te maken , zodat ik de bevelgever ben ?
Bij BF2 kon je dan UAV starten, een Car droppen , Ammo/Healthpack box laten droppen.
En mensen konden dan naast mij spawnen
Ik was gisteren ook een spawnlokatie ( Tenminste ik was groen gekleurd onderin)
Maar ik had niet de mogelijkheid om dingen te droppen of andere commandos op te geven aan het team. Is dit eruit gehaald
De defibrillators
is mijn volgende unlock en ik gebruik gewoon de eerst LMG die je hebt als medic.
Veel meer power per kogel.
Na 3 jaar, eindelijk weer een game die mij boeit
Naast Team fortress 2 speel ik nu heel veel BC2, omdat het gewoon leuk is en goede spanning.
Zit je nog lekker gescholen in een gebouw. Komt er opeens een Rocket launcher die heel je spot open breekt. Na een tijdje leer je de beste camp plekjes en blaas je die gebouwen gelijk op met een tank
Heeft BC2 de mogelijkheid om zelf een squad team te maken , zodat ik de bevelgever ben ?
Bij BF2 kon je dan UAV starten, een Car droppen , Ammo/Healthpack box laten droppen.
En mensen konden dan naast mij spawnen
Ik was gisteren ook een spawnlokatie ( Tenminste ik was groen gekleurd onderin)
Maar ik had niet de mogelijkheid om dingen te droppen of andere commandos op te geven aan het team. Is dit eruit gehaald
De defibrillators
Veel meer power per kogel.
Naast Team fortress 2 speel ik nu heel veel BC2, omdat het gewoon leuk is en goede spanning.
Zit je nog lekker gescholen in een gebouw. Komt er opeens een Rocket launcher die heel je spot open breekt. Na een tijdje leer je de beste camp plekjes en blaas je die gebouwen gelijk op met een tank
Een squad heeft geen leader meer en er is geen chain of command.
Je hebt dus enkel spelers en als je in een squad zit dan kan je bij elkaar spawnen, maar je hebt geen squad leader die bevelen geeft of een commander die squads bevelen geeft. UAV is nu een station die je kan bemannen, spotten kan iedereen die iemand ziet en artillery komt van mortar strikes. Auto droppen of boxen droppen zit er niet meer in.
Je hebt dus enkel spelers en als je in een squad zit dan kan je bij elkaar spawnen, maar je hebt geen squad leader die bevelen geeft of een commander die squads bevelen geeft. UAV is nu een station die je kan bemannen, spotten kan iedereen die iemand ziet en artillery komt van mortar strikes. Auto droppen of boxen droppen zit er niet meer in.
Nee het Commander spelen zit er niet in. Ook squad leader zit er niet meer in. Iedereen in een squad is squad member en kan spawnen bij elk lid van de squad, itt BF2 kon je alleen bij de squadleader spawnen. Het is niet zo vreemd dat het niet in BBC2 zit. BBC2 is immers de opvolger van BBC en niet van BF2. Daarvoor zul je denk ik echt op BF3 moeten wachten...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Volgens mij zit het squadleader er wel in, zover ik weet kan er maar 1 iemand de squad op slot zetten en/of attack/defend orders geven.
Dat is inderdaad de meest praktische aanpak ... als een "lijk" redelijk in dekking ligt of als je z'n killer hebt uitgeschakeld kun je 'm reviven, maar als iemand midden in de straat ligt en je springt er als medic snel op af, revived 'm en springt weer in dekking, heb je niet geholpenKazu schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:02:
Daarom let ik als medic ook altijd op of de situatie de revive verantwoord. Als iemand neergesniped is achter een TOW, dan is de kans nihil dat wij er allebei goed vanaf komen na een revive. Op dat soort momenten laat ik mensen liggen, omdat 2 tickets me toch iets teveel van het goede is.
Ach, alles heeft z'n goeie en slechte kanten ; in ET:QW vond ik dat opt-out best aardig, maar medics baalden daar weer als een stekker om een lijk te zien verdwijnen nadat ze er net met levensgevaar op af waren komen hollen
Commando's geven kan iedereen nu ; richt je sigth op een object (MCOM, flag) en gebruik Q om je squad (team ?) te bevelen aan te vallen of verdedigen.Pykow schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:01:
Maar ik had niet de mogelijkheid om dingen te droppen of andere commandos op te geven aan het team.
[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 18-05-2010 15:26 ]
Je moet ook niet met gevaar voor eigen leven er op af rennen, dan is het overduidelijk niet veilig voor zowel jou als de gene die je straks gaat reviven.
als een lijk midden op straat ligt met een tegenstander die wacht tot ik 'm revive, doe ik dat gewoon. Vervolgens is de tegenstander even afgeleid omdat die mijn medestander ook ziet, en heb ik de tijd om 'm af te schieten. En 200 punten binnen te koppen als het geen squad genoot is.Goner schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:21:
[...]
Dat is inderdaad de meest praktische aanpak ... als een "lijk" redelijk in dekking ligt of als je z'n killer hebt uitgeschakeld kun je 'm reviven, maar als iemand midden in de straat ligt en je springt er als medic snel op af, revived 'm en springt weer in dekking, heb je niet geholpensta je daar weer midden op straat de verkeerde kant op te kijken.
Ach, alles heeft z'n goeie en slechte kanten ; in ET:QW vond ik dat opt-out best aardig, maar medics baalden daar weer als een stekker om een lijk te zien verdwijnen nadat ze er net met levensgevaar op af waren komen hollen
Eerste regel van EHBO toch?Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:27:
Je moet ook niet met gevaar voor eigen leven er op af rennen, dan is het overduidelijk niet veilig voor zowel jou als de gene die je straks gaat reviven.
Ik zie vaak genoeg dappere enemy medic's die teammates reviven die ik net heb neergemaaid, vervolgens word ik zelf helemaal kapot gemaakt door de revived persoon of de medic.. het kan natuurlijk ook anders aflopen voor hen.. ligt er maar net aan
[ Voor 3% gewijzigd door nalufrank op 18-05-2010 15:32 ]
Verwijderd
Bij mij is het ook geleden van BF2 dat een shooter me nog zo erg boeit , dat commander zijn uit BF2 mis ik niet echt , wat ik hier wel mis is een echt functionele in game communicatie ...Pykow schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:01:
voorlopig gebruik ik skype of mumble maar vind het ergens stom dat die in game mic zo slecht werkt
Hebben ze de update gedaan deze ochtend btw ? Werkt de friends list terug ?
Nu we het toch over revives hebben.. Tegenwoordig wordt je alsnog gerevived terwijl je duidelijk zegt: "niet reviven". Dus al stond er boven je hoofd "Don't revive me" zal je gerevived worden.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wordt er ook één wakker, oet Limburg zekerTsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:39:
...
Maar inderdaad, het is een leuk teamwork apparaat. Zorg wel dat je geen secondary nodig hebt...
[ Voor 14% gewijzigd door D-Day op 18-05-2010 15:44 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Verwijderd
Hier een draadje om medespelers te vinden, tactieken te bespreken en meer.
Niet voor de gevoelige gamertjes onder ons. Hier spelen we voor de lol (want winnen=leuk)
Ik speel niet elke dag, maar als ik online ben, ben ik altijd wel te porren voor een serieus potje hardcore squad rush.
Als je een headset hebt: voeg me gerust toe (onder vermelding van GoT, random mensen voeg ik niet snel toe).
Mijn PSN ID is djeez_NL
Winnen is alles...... wat verliezen niet is
Niet voor de gevoelige gamertjes onder ons. Hier spelen we voor de lol (want winnen=leuk)
Ik speel niet elke dag, maar als ik online ben, ben ik altijd wel te porren voor een serieus potje hardcore squad rush.
Als je een headset hebt: voeg me gerust toe (onder vermelding van GoT, random mensen voeg ik niet snel toe).
Mijn PSN ID is djeez_NL
Winnen is alles...... wat verliezen niet is
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 15:47 ]
Hoe zeg jij dat zo duidelijk dan?Striptease schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:35:
Nu we het toch over revives hebben.. Tegenwoordig wordt je alsnog gerevived terwijl je duidelijk zegt: "niet reviven". Dus al stond er boven je hoofd "Don't revive me" zal je gerevived worden.
Ik heb nog nooit een text balonnetje boven iemands hoofd gezien en de ingame chat lees ik echt niet tijdens de strijd.
En als iemand dood is kun je toch niet zien wie het is?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Dat nog net niet
Tja normaal gebruik ik altijd wel een pistol maar ik merk dat ik die niet heel vaak nodig heb en als je al punten krijgt voor enkel het planten van zo'n ding... nouja dan is het wel heel simpel scoren.Maar inderdaad, het is een leuk teamwork apparaat. Zorg wel dat je geen secondary nodig hebt...
Nou, ik zal ook niet midden op straat iemand gaan reviven. Maar als ik bijv. op de mini-map meerdere symbooltjes bij elkaar zie met te reviven teammates of spelers met low-health, ben ik wel bereid om een eindje onder vuur te sprinten om ze (hopelijk in dekking) te kunnen helpen ...Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:27:
Ik zit wel eens met een paar vrienden met voice chat aan, en dan krijg je wel eens hetzelfde verzoek. 'Revive me niet, ik wil een nieuwe kit'. Ik vind het dan toch erg lastig om te zien wie wie is als je dood neer ligt, en ik vind het ook niks om zomaar 10 of 15 seconden compleet op te houden met reviven.Striptease schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:35:

Tuurlijk gaat dat wel eens fout. Ik kan namelijk niet zien dat jij een specifiek lijkje bent. Het gebeurt mij ook wel eens dat iemand zegt "niet reviven", en er dan twee teammates liggen op een belangrijke plek. Dan revive ik ze toch allebei..Striptease schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:35:
Flickr PSN ID= cheironnl
Commander heeft ook niet zo heel veel zin in BBC2, er zijn immers minder spelers op een map tegelijk bezig. Bij BF2 geloof ik 32vs32 dus dan is het handig dat één iemand de squadleaders opdrachten geeft en ondertussen support dropt in de vorm van humvee/carepackage of vijanden killt met een mortier aanval.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:34:
[...]
Bij mij is het ook geleden van BF2 dat een shooter me nog zo erg boeit , dat commander zijn uit BF2 mis ik niet echt , wat ik hier wel mis is een echt functionele in game communicatie ...
voorlopig gebruik ik skype of mumble maar vind het ergens stom dat die in game mic zo slecht werkt
Hebben ze de update gedaan deze ochtend btw ? Werkt de friends list terug ?
Lijkt me idd zeer vervelend gamen zonder voicechat. Op Xbox kan je makkelijk een party aanmaken waarin meerdere friends zitten. Laatst met 8 man gedaan in 2 squads van 4 man en dat werkte echt zo goed. Iedere map waren wij de gangmakers en walsten zo alle MCOMs weg en bij verdedigen zo alle tickets op 0.
Kan natuurlijk op pc ook mbv mumble/teamspeak/ventrilo whatever maar het werkt net niet zo gebruiksvriendelijk. Daarom zou het voor de pc versie een dikke uitkomst zijn als voicechat in game wordt ondersteund ipv door third party software.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Wij maken er de clan onderling soms een sport van om elkaar te reviven op de meest onmogelijke plekken , lig je op de grond en hoor je plots iemand roepen : LOPEN en leef je terug midden in het vuurgevecht met de rest die grinnikend toekijkt hoe je al zigzaggend probeert uw hachje te redden ...Sigurdar schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:53:
[...]
Ik zit wel eens met een paar vrienden met voice chat aan, en dan krijg je wel eens hetzelfde verzoek. 'Revive me niet, ik wil een nieuwe kit'. Ik vind het dan toch erg lastig om te zien wie wie is als je dood neer ligt, en ik vind het ook niks om zomaar 10 of 15 seconden compleet op te houden met reviven.Ze moeten gewoon een knop maken dat je lichaam weggaat en dat je meteen doorgaat naar het scherm waar je je respawn plek kan kiezen.
Lol, en dat zeg jijStriptease schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:35:
Als er iemand zeer vlijtig is met reviven voor de puntjes....
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mumble werkt uitstekend hoor 
Ik gebruik het met TF2 GoT4 team
Ik gebruik het met TF2 GoT4 team
Ik speel op de PS3 dus communiceer ik met mijn squad. Als een non-squad user mij revived kan ik er niet zoveel aan doen. Je kan wel zien dat degene die je revived in je squad zit of niet. En als er 2 mensen in je squad dood zijn en ik niet gerevived wilt worden kan ik het je niet kwalijk nemen, das logisch. PS: Ik heb het nu niet naar een persoon gericht of mensen met wie ik vaak speel maar gewoon over het algemeen.Sneezzer schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:49:
[...]
Hoe zeg jij dat zo duidelijk dan?
Ik heb nog nooit een text balonnetje boven iemands hoofd gezien en de ingame chat lees ik echt niet tijdens de strijd.
En als iemand dood is kun je toch niet zien wie het is?
@ Jackal
Als iemand zegt niet reviven doe ik dat ook niet tenzij je precies op het momenmt dat ik je revive je dat zegt. En soms revive ik echt als een gek om de ace pin van pixel te jatten hihi.
_____
Trouwens ik heb gisteren voor het eerst een multiple kill met mijn CG. Zoals altijd ging ik de chopper darten, maar een of andere idioot (3x raden wie) stond al klaar met zijn CG en hij net 1sec eerder zijn rocket erop afstuurde maar ik toch de multiple kill kreeg. Gelijk 480 punten
PS: Wat vonden jullie van die bug op Valparaiso HAAHAHA vandaag doe ik um weer
[ Voor 41% gewijzigd door Aslanboy1905 op 18-05-2010 16:21 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Daar ging m'n perfecte winn/lose ratioStriptease schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:11:
[...]
Ik speel op de PS3 dus communiceer ik met mijn squad. Als een non-squad user mij revived kan ik er niet zoveel aan doen. Je kan wel zien dat degene die je revived in je squad zit of niet. En als er 2 mensen in je squad dood zijn en ik niet gerevived wilt worden kan ik het je niet kwalijk nemen, das logisch. PS: Ik heb het nu niet naar een persoon gericht of mensen met wie ik vaak speel maar gewoon over het algemeen.
@ Jackal
Als iemand zegt niet reviven doe ik dat ook niet tenzij je precies op het momenmt dat ik je revive je dat zegt. En soms revive ik echt als een gek om de ace pin van pixel te jatten hihi.
_____
Trouwens ik heb gisteren voor het eerst een multiple kill met mijn CG. Zoals altijd ging ik de chopper darten, maar een of andere idioot (3x raden wie) stond al klaar met zijn CG en hij net 1sec eerder zijn rocket erop afstuurde maar ik toch de multiple kill kreeg. Gelijk 480 punten![]()
PS: Wat vonden jullie van die bug op Valparaiso HAAHAHA vandaag doe ik um weer![]()
![]()
. Allemaal stat geilers (ik noem geen namen): "dit is slecht voor mijn kd ratio" of "dit is slecht voor mijn w/l ratio" ahah ge-wel-dig en tegelijkertijd behoorlijk lame
.

Maar grappig was het wel!
Lijkt me niet.. Jouw taak is om "elke teammaat" die gewond is of dood is .. Te redden of te reviven..Sigurdar schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:29:
[...]
Eerste regel van EHBO toch?Eerst jezelf in veiligheid brengen, geldt denk ik net zo goed voor BC2.
Dat betekend ook midden in een vuurgevecht... Of waar veel geschoten word... Whatever.. Dat jij er met de dood toe het moet bekopen maakt niet uit.. Jij hebt immers je squadmate gered.. En daar draaid het om met medic.. Bovendien krijg je meer punten ervoor.. En dat vinden jullie allemaal wel lekker klinken...
Voor mij maakt het juist de sport zoveel mogelijk mensen te reviven en dan er zelf nog heel uit lopen..
Mensen die zeggen me niet reviven.. BS.... Ik revive je toch.. Dat is mijn taak.. Doe ik het niet.. Word ik alsnog door de fodden geschoten........
Jaja Medic spelen is een taak apart.. Was ook mijn eerste kit die ik totaal vrijgespeeld had..
Dat was ik dus niet dit keer aslanStriptease schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:11:
[...]
Ik speel op de PS3 dus communiceer ik met mijn squad. Als een non-squad user mij revived kan ik er niet zoveel aan doen. Je kan wel zien dat degene die je revived in je squad zit of niet. En als er 2 mensen in je squad dood zijn en ik niet gerevived wilt worden kan ik het je niet kwalijk nemen, das logisch. PS: Ik heb het nu niet naar een persoon gericht of mensen met wie ik vaak speel maar gewoon over het algemeen.
@ Jackal
_____
Trouwens ik heb gisteren voor het eerst een multiple kill met mijn CG. Zoals altijd ging ik de chopper darten, maar een of andere idioot (3x raden wie) stond al klaar met zijn CG en hij net 1sec eerder zijn rocket erop afstuurde maar ik toch de multiple kill kreeg. Gelijk 480 punten![]()
PS: Wat vonden jullie van die bug op Valparaiso HAAHAHA vandaag doe ik um weer![]()
![]()
. Allemaal stat geilers (ik noem geen namen): "dit is slecht voor mijn kd ratio" of "dit is slecht voor mijn w/l ratio" ahah ge-wel-dig en tegelijkertijd behoorlijk lame
.
Wat mij wel opvalt is dat ik 2 a 3 darts naar een chopper zie vliegen maar wel 6 raketten.
En op valparaiso hadden we zelfs nog de volgende 2 mcoms
Je weet wat er achter elke zin maar een punt komt he? En het lijkt me ook dat jij het hele idee van medic niet echt snapt, en dat is nu net het grote probleem. Asociale medics die enkel aan zichzelf en hun eigen punten denken. En dat is ook zo vervelend aan de medic class, die hebben een te grote invloed op het spel van anderen zonder dat er iets tegen gedaan kan worden. Als ik een idiote medic heb die constant moet reviven ook al is het een idioot plan en heb ik er niks aan, dan wil ik daar wat tegen kunnen doen door te kiezen om niet gerevived te worden.
Ik ga ook kosten wat het kost reviven, maar dat heb ik overgenomen uit MAG, met enig succesTsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:53:
Je weet wat er achter elke zin maar een punt komt he? En het lijkt me ook dat jij het hele idee van medic niet echt snapt, en dat is nu net het grote probleem. Asociale medics die enkel aan zichzelf en hun eigen punten denken. En dat is ook zo vervelend aan de medic class, die hebben een te grote invloed op het spel van anderen zonder dat er iets tegen gedaan kan worden. Als ik een idiote medic heb die constant moet reviven ook al is het een idioot plan en heb ik er niks aan, dan wil ik daar wat tegen kunnen doen door te kiezen om niet gerevived te worden.
Laatst voor het eerst (na 150 uur o.i.d.
) Rush gespeeld. Aparte ervaring, want dan heb je dus met al je speelervaring opeens nul mapkennis. Ik kan me voorstellen dat het een leuke gamemodus kan zijn, maar het is naar mijn idee echt meer een teamsport dan Conquest. In Conquest vind ik het leuk als er samenwerking binnen het squad tot stand komt, maar in mijn eentje pak ik de vlaggen ook wel. In Rush is het gewoon essentieel naar mijn idee.
Opeens begreep ik de ergernis over snipers... pardon, ik bedoel recons natuurlijk, wat beter. Ik zat in een squad met drie recons die allemaal in een of andere vuurtoren zaten. Iedere keer dat ik dood ging kon ik vervolgens een roteind lopen naar de actie.
En een scores dat die lui haalden, niet te zuinig. In conquest is het echt wel netjes als je boven de 2000 komt. Eén van die vuurtorenwachters zat gewoon in de 3500! Leuk voor hem, maar de Mcoms werden er niet mee vernietigd.
Op een zeker moment merkte ik dat er steeds vijanden bij een of ander gebouwtje zaten. Dus ik daar flink heen knokken, paar keer dood gegaan, maar toch steeds weer daarheen (na een gezonde wandeling) omdat men zich daar blijkbaar graag ophield. Op een gegeven moment waren de vijanden even op en kon ik om me heen kijken. Bleek ik naast de Mcom te staan (had al gezegd dat ik nul mapkennis had daar). En gewoon NIEMAND in het team die er ook heen had proberen te knokken of de moeite nam de Mcom te armen
Nou ja. Dat Rush zal wel leuk kunnen zijn, maar gebrek aan teamplay vind ik in conquest echt een stuk minder vervelend. Ik ben dus voorlopig wel weer even klaar met rush.
Opeens begreep ik de ergernis over snipers... pardon, ik bedoel recons natuurlijk, wat beter. Ik zat in een squad met drie recons die allemaal in een of andere vuurtoren zaten. Iedere keer dat ik dood ging kon ik vervolgens een roteind lopen naar de actie.
Op een zeker moment merkte ik dat er steeds vijanden bij een of ander gebouwtje zaten. Dus ik daar flink heen knokken, paar keer dood gegaan, maar toch steeds weer daarheen (na een gezonde wandeling) omdat men zich daar blijkbaar graag ophield. Op een gegeven moment waren de vijanden even op en kon ik om me heen kijken. Bleek ik naast de Mcom te staan (had al gezegd dat ik nul mapkennis had daar). En gewoon NIEMAND in het team die er ook heen had proberen te knokken of de moeite nam de Mcom te armen
Nou ja. Dat Rush zal wel leuk kunnen zijn, maar gebrek aan teamplay vind ik in conquest echt een stuk minder vervelend. Ik ben dus voorlopig wel weer even klaar met rush.
Je hebt altijd wel gamers die alleen maar op punten jagen.
Als medic controleer je eerst wat er om je heen gebeurd en probeer je er achter te komen, hoe de speler dood is gegaan. Als er iemand dood ligt op een open veld, Dan heeft diegene mooi pech
want dat overleef je gewoon niet zo snel met zijn tweeën.
Ik gooi wel heel vaak mijn medic pack weg , zodat ik punten krijg en ik mensen daarmee nooit irriteer alleen maar help
Je kan de medic kit en reanimatiekit toch wel gelijktijdig gebruiken hè, Anders wordt het een moeilijke keuze.
Als medic controleer je eerst wat er om je heen gebeurd en probeer je er achter te komen, hoe de speler dood is gegaan. Als er iemand dood ligt op een open veld, Dan heeft diegene mooi pech
Ik gooi wel heel vaak mijn medic pack weg , zodat ik punten krijg en ik mensen daarmee nooit irriteer alleen maar help
Je kan de medic kit en reanimatiekit toch wel gelijktijdig gebruiken hè, Anders wordt het een moeilijke keuze.
Ik speel meestal rush maar zodra ik concuest ga spelen dan zie ik veel te weinig mensen en is het te rustig naar mijn gevoel. In rush kun je proberen naar een mcom te komen, en zodra je daarbij in de buurt komt weet je gewoon dat je vijanden tegenkomt. Kom je ze niet tegen dan arm je die mcom, en als ze dan nog niet naar je toe komen rennen dan zit je in een lege server.

LOLwalletje-w schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:
[...]
Ik speel meestal rush maar zodra ik concuest ga spelen dan zie ik veel te weinig mensen en is het te rustig naar mijn gevoel. In rush kun je proberen naar een mcom te komen, en zodra je daarbij in de buurt komt weet je gewoon dat je vijanden tegenkomt. Kom je ze niet tegen dan arm je die mcom, en als ze dan nog niet naar je toe komen rennen dan zit je in een lege server.
Deze gaat de TS in, handige link!Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:39:
EDIT: Hij staat er in, onder handige links: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 14
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 18-05-2010 17:25 ]
Het gebeurd niet alleen bij / met de medic class. Als ik als medic speel (en wel revive, met gevaar voor eigen leven!) dan zie ik ook heel vaak dat als ik om ammo bij een assault class vraag ook gewoon compleet genegeerd word. Als ik zo iemand dan later dood tegenkom, dan revive ik die personen eigenlijk express niet, dan maar een ticket kwijt, als ik daarmee iemand meer richting teamplay kan bewegen en daarmee de kans op de overwinning kan vergroten...Tsurany schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:53:
Ehh... Oeps
Die assult man heeft jou de eerste keer niet doorgehad omdat hij druk bezig was met de mcom verdedigen, toen ging hij dood met jou erachter vervolgens revive jij hem niet, hij boos op jou, geeft geen enkele keer meer ammo als jij erom vraagt. En jij revived hem niet meer zodra hij doodgaat.CptChaos schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:37:
[...]
Het gebeurd niet alleen bij / met de medic class. Als ik als medic speel (en wel revive, met gevaar voor eigen leven!) dan zie ik ook heel vaak dat als ik om ammo bij een assault class vraag ook gewoon compleet genegeerd word. Als ik zo iemand dan later dood tegenkom, dan revive ik die personen eigenlijk express niet, dan maar een ticket kwijt, als ik daarmee iemand meer richting teamplay kan bewegen en daarmee de kans op de overwinning kan vergroten...
Ehh... Oeps
In één potje 450 punten kwijt zonde hoor
je kan dan wel mooi ze kit oppakken en ammo dropppen en dan weer switchen naar je eigen kit.CptChaos schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:37:
[...]
Het gebeurd niet alleen bij / met de medic class. Als ik als medic speel (en wel revive, met gevaar voor eigen leven!) dan zie ik ook heel vaak dat als ik om ammo bij een assault class vraag ook gewoon compleet genegeerd word. Als ik zo iemand dan later dood tegenkom, dan revive ik die personen eigenlijk express niet, dan maar een ticket kwijt, als ik daarmee iemand meer richting teamplay kan bewegen en daarmee de kans op de overwinning kan vergroten...
Ehh... Oeps
In je eigen topic dubbelposten is wel ernstig
Was inderdaad erg grappig, maar niet voor herhaling vatbaar als je het mij vraagt.Striptease schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 16:11:
[...]
...
![]()
.
Heb nu enkele dagen niet gespeeld en de patch is er nog steeds niet. We zijn nu 3-4 weken verder en de kans is dat het pas volgende week uitkomt. Dat is toch belachelijk. Ze zullen waarschijnlijk nu wel extra content hebben toegevoegd om mensen tevreden te houden. Volgende keer bedenk ik mij wel een tweede keer of ik een spel van EA/Dice koop.
< dit stukje webruimte is te huur >
`Hij stond al weken in de TS, niemand kijkt daar naar.CptChaos schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:14:
[...]
Deze gaat de TS in, handige link!
EDIT: Hij staat er in, onder handige links: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 14
Ik heb liever dat ze er iets langer over doen om een deftige patch uit te brengen dan dat ze er meer problemen zouden mee creëren dan op te lossen. Geduld is een schoon deugdaex351 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:16:
Heb nu enkele dagen niet gespeeld en de patch is er nog steeds niet. We zijn nu 3-4 weken verder en de kans is dat het pas volgende week uitkomt. Dat is toch belachelijk. Ze zullen waarschijnlijk nu wel extra content hebben toegevoegd om mensen tevreden te houden. Volgende keer bedenk ik mij wel een tweede keer of ik een spel van EA/Dice koop.
Verwijderd
Doet me denken aan al die BF2 uren. Man wat was dat toch een geniaal spel!Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:56:
[...]
Wij maken er de clan onderling soms een sport van om elkaar te reviven op de meest onmogelijke plekken , lig je op de grond en hoor je plots iemand roepen : LOPEN en leef je terug midden in het vuurgevecht met de rest die grinnikend toekijkt hoe je al zigzaggend probeert uw hachje te redden ...
Ik had voor de xbox net een update, ik weet verder niet waar jullie de game op spelen ?Soccerfan666 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:03:
[...]
Ik heb liever dat ze er iets langer over doen om een deftige patch uit te brengen dan dat ze er meer problemen zouden mee creëren dan op te lossen. Geduld is een schoon deugd
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.