Even nagevraagd by psychoclown:
Posten van score mag wel, maar puur het neerplempen van scoreschermen of signatures met stats is niet gewenst.
Zojuist een fantastische pot gehad, mijn beste ooit. Anderhalf uur bezig als Recon (Defence) en Assault (Attack) op Atica Harbor, als Defence enorm handig bezig geweest door de M-COMM te beschermen, leverde me weer 3 pins (=12x verdedigd) op geloof ik.
Als attack zat ik in een erg goede squad, paar keer in een volle humvee naar de vijand geraced, om daar met z'n allen de M-COMM te armen, lukte een paar keer wel, maar uiteindelijk werdt hij op het laatste moment disarmed. Op een gegeven moment solo naar de basis gerend, en zonder overdrijven wel 10 vijanden achter elkaar afgemaakt zonder dood te gaan. Uiteindelijk toch dood omdat ze met z'n allen kwamen

Niet veel later nog een keer, samen met mijn squad heel veel gasten afgemaakt die ons niet konden hebben.
Iets later in het dorpje de A gearmed, en die redelijk succesvol verdedigd tot de dood tegen een man of 4, al werd hij wel gedisarmed. Toen maar even op Sniper-jacht gegaan en er een paar gevonden

Score van Attack ronde:
Personal stats van de Attack ronde:

Over de gehele ronde (defence+attack) een score van 106/27 behaald. 47 met de GOL, 3 met de M1A2, 4 met pistool en de rest allemaal met de M416. Wat een fantastisch wapen is dat

Zelfs op grote afstand (sniper-afstand normaal) is dat ding super effectief, een paar kills gemaakt die ik met de GOL niet had kunnen maken

Uiteindelijk NIET de Ace Pin gehaald, waarom snap ik niet, want de Gold Squad Pin hadden we wel, en ik heb echt wel genoeg ammo gedropped en M-COMM's gearmed. Of geld die Ace Pin voor de beste van Attack+Defence in zijn geheel?
[
Voor 91% gewijzigd door
Angeloonie op 16-05-2010 14:35
]