Wat een kansloze figuren hier zeg. Als iets je niet aan staat ga je maar een andere game spelen. Of ga lekker klagen bij de ontwikkelaars.
Je hebt ALTIJD snipers. Als er geen snipers zijn wordt er weer gehoerd dat er niet genoeg mortar strikes zijn, of dat niemand spot

Dat is pas irritant, figuren die vijanden zien en niet spotten. Ik spot altijd eerst voordat ik schiet. En daarbij, snipers zijn echt niet 1-shot killers, het vereist echt wel wat skill om een rennende vijand te 1-shotten. Daarom heb ik meestal ook heel veel assists, puur omdat ik maar op de romp schiet, zodat iemand anders hem kan afmaken.
Maar goed, net weer een ronde Recon & Assault gespeeld, EN mijn team geholpen. Die map met die vuurtoren, eerst de toren in om alle snipers te killen, dan spotten en dekking geven bij het armen voor de A, daarna de toren uit gegaan en motion detectors gegooid voor B. Daarna bij de eindbasis via de rechterflank er omheen getrokken en iedereen (5 man oid) achter het grote gebouw afgemaakt

Best handig dat ze totaal niet op die flank letten. Ook nog een rondje in de heli gevlogen, best lollig, behalve als je in een boom terecht komt
Zelfde ronde omgekeerd als defence ging het best lekker. Eerste 4 M-COMM's waren we supersnel kwijt, maar daarna ging het beter. Paar gasten uit de vuurtoren geschoten en daarna aan het einde het hoofdgebouw verdedigd, telkens gingen zij ook via de flanken, maar ik en een medic konden ze allemaal aan

. Heb ook m'n eerste Nemesis pin gehaald

Helaas pikte die medic net de Ace Pin voor mijn neus weg, met 200 punten verschil (~2100 vs ~2300)

28 kills met GOL
21 kills met M416
Rest weet ik niet

Zal ook wel een stuk of 10 met M93R Burst/M911 zijn geweest.
[
Voor 23% gewijzigd door
Angeloonie op 15-05-2010 18:30
]