[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

phosporus schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:05:
[...]

Je zei dat je lui was en dat je liever van afstand een kogel door iemands kop schiet.
Dus ik denk...de zoveelste camper die niet naar een mcomm toe gaat om te (dis)armen

Maar goed...join ons wat vaker...je ziet ons praktisch elke avond wel in een squad zitten
@michel16, trek je maar niks van Phosporus aan, tis gewoon een oude brombeer :+

C4 AUV FTW ! :+

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Lukosje schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 01:07:
Ik weet trouwens niet of dit al voorbij is gekomen:

http://www.zpgaming.eu/te...es-bad-company-2-lan.html

Er komt een 5v5/8v8 lan aan in juli voor BFBC2. Ik zelf zal er niet zijn want zit dan met mn gat in Italië, maar mijn team wel (Epsilon eSports). Misschien leuk voor mensen die daar in de buurt wonen om er te kijken ;)

Het is op dat terrein bij de Grolsch Veste
hmmm nooit geweten dat daar een gamecafe zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:42:
[...]

@michel16, trek je maar niks van Phosporus aan, tis gewoon een oude brombeer :+

C4 AUV FTW ! :+
Hihi. Nou ik moet hem gelijk geven. Ik heb dat namelijk gezegd, maar wil in een context ;) Het ging over kniven. Toen zei ik dat. Ik bedoel daarmee dat ik geen toegevoegde waarde zie om iemand die met zijn rug naar mij toe staat, te gaan kniven, als ik ook met hetzelfde gemak (met veel minder risico) een paar kogels in zijn rug jaag. Tenzij stealth voordeel kan opleveren, maar dat kom ik bijna nooit tegen.

Check mijn stats maar, dan zie je hoeveel MCOM's ik verdedig en hoe weinig ik de Recon kit pak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:39:
[...]

Hihi. Nou ik moet hem gelijk geven. Ik heb dat namelijk gezegd, maar wil in een context ;) Het ging over kniven. Toen zei ik dat. Ik bedoel daarmee dat ik geen toegevoegde waarde zie om iemand die met zijn rug naar mij toe staat, te gaan kniven, als ik ook met hetzelfde gemak (met veel minder risico) een paar kogels in zijn rug jaag. Tenzij stealth voordeel kan opleveren, maar dat kom ik bijna nooit tegen.

Check mijn stats maar, dan zie je hoeveel MCOM's ik verdedig en hoe weinig ik de Recon kit pak :p
Gemak? ik denk dat ik 10 knifes gemaakt heb uit noodzaak (als in ammo opeens op) :+

En trust me Phosporus is echt wel een brombeer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
phosporus schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:05:
[...]

Je zei dat je lui was en dat je liever van afstand een kogel door iemands kop schiet.
Dus ik denk...de zoveelste camper die niet naar een mcomm toe gaat om te (dis)armen

Maar goed...join ons wat vaker...je ziet ons praktisch elke avond wel in een squad zitten
Ik heb gister voor het eerst een MCOM disarmed. Meer uit noodzaak omdat ik alleen was. Na het 3x onbedoeld wisselen van kit kreeg ik uiteindelijk dat ding disarmed.

*gooit hengel uit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Goner schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:52:
[...]

Nou, brullen ... ik speelde net tegen een team vol GoT-ters, 8 om precies te zijn en tegenstander was met 4 ... op de vraag 'switchen misschien?' zegt er zo'n baseraper lul, 'ja, kom maar' ... begin me gewoon te schamen voor m'n GoT tag :(
PS3 dus dat is eventjes anders, zoiezo altijd volle teams eventjes tussendoor switchen is er niet bij.

Waar ik wel helemaal gek van wordt is dat je na een revive compleet gedesorienteerd bent, moet altijd een rondje draaien voor ik weet waar ik ben.

En met controller gaat dat niet zo rap :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
TRAXION schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:27:
[...]

PS3 dus dat is eventjes anders, zoiezo altijd volle teams eventjes tussendoor switchen is er niet bij.

Waar ik wel helemaal gek van wordt is dat je na een revive compleet gedesorienteerd bent, moet altijd een rondje draaien voor ik weet waar ik ben.

En met controller gaat dat niet zo rap :(
Idd soms ben ik zo boos dat ik effe tv ga kijken en opeens trilt de controller.. Blijkt dat ik gerevived was en weer gelijk dood ging, daarna weer dus toen deed ik maar suicide. Het is ook irritant dat als je gerevived wordt je opeens de andere kant opkijkt, lekker dan moet je weer 90 graden draaien en vervolgens snel aimen op je enemy. Ik ben trouwens na 6 maanden spelen op de console nog steeds niet gewend aan de controllers. Zo druk ik echt 8/10 om de R3 knop waardoor ik ga bukken tijdens het aimen/schieten. Je zou denken het ligt aan je controller maar op mijn andere is het precies hetzelfde. Echt Kei irritant!! Je staat te aimen op een enemy en opeens buk je en vervolgens steelt pixel mijn kill weer. Ik moet het afleren :F

[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 14-05-2010 12:43 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• signz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-12-2022
Hallo!
'Nieuwe' speler op de xbox360 meldt zich! :)
wordt BC2 op de xbox beetje actief gespeeld onder de GoT'ers?
Ik zou zeggen, voeg me toe: IGN = signzNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
AvanCade schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:25:
[...]

Ik heb gister voor het eerst een MCOM disarmed. Meer uit noodzaak omdat ik alleen was. Na het 3x onbedoeld wisselen van kit kreeg ik uiteindelijk dat ding disarmed.

*gooit hengel uit*
Is het niet zo dat als je het rondje (de disarm knop) ingedrukt houd hij gaat disarmen, maakt niet uit dat er allemaal kits liggen, als je het knopje gewoon maar ingedrukt houd? Weet niet of je dan stil moet zitten of dat je ook nog kunt bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

signz schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:46:
Hallo!
'Nieuwe' speler op de xbox360 meldt zich! :)
wordt BC2 op de xbox beetje actief gespeeld onder de GoT'ers?
Ik zou zeggen, voeg me toe: IGN = signzNL
Er word bijna elke avond gespeeld door een groep GoTTers, we zijn ook samengebracht onder http://www.gotlive.nl/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

walletje-w schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:46:
Is het niet zo dat als je het rondje (de disarm knop) ingedrukt houd hij gaat disarmen, maakt niet uit dat er allemaal kits liggen, als je het knopje gewoon maar ingedrukt houd?
Ik houd de knop altijd ingedrukt, maar krijg dan gewoon steeds een nieuwe kit ...
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:46:
ik denk dat ik 10 knifes gemaakt heb uit noodzaak (als in ammo opeens op)
Yep, dat is ook het enige moment dat ik knife gebruik ; als ik geen ammo meer heb ... zelfs als ik zo'n camper in diepe verrekijker-trance ontdek, schiet ik 'm liever met m'n pistool voor z'n knar van dichtbij. Dat mes vertrouw ik niet genoeg ...
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:52:
Vind die sniper dingen maar rotdingen. Kan er ook totaal niet mee overweg trouwens.
Die sniper-rifles gebruik ik ook niet/nauwelijks ... de 3 semi/full-automatics zijn wel fijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Goner op 14-05-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
walletje-w schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:46:
[...]

Is het niet zo dat als je het rondje (de disarm knop) ingedrukt houd hij gaat disarmen, maakt niet uit dat er allemaal kits liggen, als je het knopje gewoon maar ingedrukt houd? Weet niet of je dan stil moet zitten of dat je ook nog kunt bewegen.
Ik hield hem ingedrukt, kreeg een nieuwe kit en toen liet ik weer los omdat ik wilde disarmen en niet de kit wisselen. Na drie keer prutsen kreeg ik pas het gewenste resultaat. Maar elke keer (ook bij de succesvolle disarm) kreeg ik een andere kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
AvanCade schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:03:
[...]

Ik hield hem ingedrukt, kreeg een nieuwe kit en toen liet ik weer los omdat ik wilde disarmen en niet de kit wisselen. Na drie keer prutsen kreeg ik pas het gewenste resultaat. Maar elke keer (ook bij de succesvolle disarm) kreeg ik een andere kit.
dat jungle level op rush met die vuurtoren. als je daar bij de 3e basis bent en je wil die mcom in dat hogere huisje armen zit je ineens achter die mounted machinegun. dat is pas irrie :+

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Gisteren gekicked voor een te hoge ping 270+ :X , weet niet waar het vandaan kwam want ik join alleen servers die een ping aangeven van 15 of lager....

Ohja en ook nog van een server gekicked omdat ik gebruik maakte van de tank in die map tijdens een potje squad deathmatch, ze riepen allemaal wel NO TANK maar ik had zoiets van "maak ik zelf wel uit".

Niet dus, Scavy kicked, Reason: TANK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ik ben blij dat dat soort onzin niet op de PS3 is. Squad deathmatch kan leuk zijn, ook met alle voertuigen. Restricties op leggen vind ik echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Scavy schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:03:
Gisteren gekicked voor een te hoge ping 270+ :X , weet niet waar het vandaan kwam want ik join alleen servers die een ping aangeven van 15 of lager....
Heb je wel eens ingame gekeken naar de pings van alle spelers? Ook al join ik een server met een lage ping zie ik altijd ingame alleen maar pings hoger dan 100. Meer mensen lijken dit probleem te hebben gezien ik al diverse spelers ingame heb zien klagen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoe kan op je de battlefield bc2 site je stats verversen, dus een force geven dat ie je stats update, aangezien ik vanmiddag zo'n 20k punten gescoord heb, maar de stats zijn 8 uur geleden geupdate, dus die punten zijn nog niet bijgewerkt op de site, en dat wil ik wel graag. Beetje andere pagina's bezoeken heeft geen nut gehad.

Voor de duidelijkheid we hebben het hier over deze site: http://www.badcompany2.ea.com/soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
Terwijl ik mijn stats eens aan het bekijken was, is me iets opgevallen onder gadgets. Blijkbaar kan je voor je M1 een bajonet gebruiken. Iemand een idee hoe je die moet unlocken?
Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:
[...]

Heb je wel eens ingame gekeken naar de pings van alle spelers? Ook al join ik een server met een lage ping zie ik altijd ingame alleen maar pings hoger dan 100. Meer mensen lijken dit probleem te hebben gezien ik al diverse spelers ingame heb zien klagen.
en volgens duiveltje666 moet je die ingame ping dan ook nog eens maal 2 doen om je effectieve ping te verkrijgen( geen idee waarom, mss verzenden en ontvangen van data). dus eens je over de 135 zit zou ik toch maar opletten.

[ Voor 63% gewijzigd door Levizuus op 14-05-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
@AvanCade:

Restricties opleggen vind ik ook onzin maar wat heeft dat met de PS3 te maken?
Ik ben in ieders geval verder heel erg blij met Dedicated Servers, dat ik af en toe niet in een tank mag rijden en daarom een ander servertje moet zoeken weegt nou niet echt op tegen de cheaters en dergelijke onzin die we bij een ander spel regelmatig tegenkomen O-) ;)

@Bor de Wollef:
Ik zal eens wat vaker met Fraps kijken idd wat de ping is ingame

[ Voor 12% gewijzigd door Scavy op 14-05-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Levizuus schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:57:
Terwijl ik mijn stats eens aan het bekijken was, is me iets opgevallen onder gadgets. Blijkbaar kan je voor je M1 een bajonet gebruiken. Iemand een idee hoe je die moet unlocken?
Niet, bestaat niet.
Fatal Mind schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:48:
Hoe kan op je de battlefield bc2 site je stats verversen, dus een force geven dat ie je stats update, aangezien ik vanmiddag zo'n 20k punten gescoord heb, maar de stats zijn 8 uur geleden geupdate, dus die punten zijn nog niet bijgewerkt op de site, en dat wil ik wel graag. Beetje andere pagina's bezoeken heeft geen nut gehad.

Voor de duidelijkheid we hebben het hier over deze site: http://www.badcompany2.ea.com/soldier
Andere site pakken. Ze laten dat niet toe omdat het gigantisch belastend is voor de statserver. Pak dan http://bfbcs.com/, daar kan je wel een update aanvragen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

en volgens duiveltje666 moet je die ingame ping dan ook nog eens maal 2 doen om je effectieve ping te verkrijgen( geen idee waarom, mss verzenden en ontvangen van data). dus eens je over de 135 zit zou ik toch maar opletten.
Als ik tijdens het spelen kijk zit vrijwel iedereen rond de 140 of hoger.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:
[...]

De ingame ping is: jouw latency + game server verwerkingstijd + jouw latency.
Als de server overloaded is, en daar zijn metrics voor ingebouwd, dan is je ingame ping heel hoog. Veel cheap serverhosters draaien overboekte servers. De "bad frames" gaan dan omhoog en je ervaart wat je hierboven beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:22:
[...]

Andere site pakken. Ze laten dat niet toe omdat het gigantisch belastend is voor de statserver. Pak dan http://bfbcs.com/, daar kan je wel een update aanvragen.
Hmm, nette site, lekker simpel, maar als ik m'n naam invoer bij zoeken krijg ik de melding dat ik niet in de database sta ? Heb ook al een account, maar dat veranderd niks zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Stewie! schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:47:
[...]

De ingame ping is: jouw latency + game server verwerkingstijd + jouw latency.
Als de server overloaded is, en daar zijn metrics voor ingebouwd, dan is je ingame ping heel hoog. Veel cheap serverhosters draaien overboekte servers. De "bad frames" gaan dan omhoog en je ervaart wat je hierboven beschrijft.
mmm zal ns een i3d server joinen, kijken of t scheelt..... :P :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Fatal Mind schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:09:
[...]

Hmm, nette site, lekker simpel, maar als ik m'n naam invoer bij zoeken krijg ik de melding dat ik niet in de database sta ? Heb ook al een account, maar dat veranderd niks zo te zien.
sta / zoek je wel in de ps3 sectie?

[ Voor 30% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-05-2010 19:37 . Reden: 1x quoten moet genoeg zijn :p ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is je ingame nick ook Fatalmind? Die staat er inderdaad niet in, dan moet je even een paar keer proberen,d an adden ze je aan de queue. Anders met een auto refresh plugin elke minuut laten refreshen, dan komt het wel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er nog niet in staat, even rechtsbovenin op "add to qeue" drukken, en dan voegen ze je toe. Afhankelijk van de drukte duurt het dan een paar seconden tot enkele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Sorry maar ik kan nog steeds niet op die site van www.battlefieldbadcompany2.com/veteran om veteran te worden. Pagina doet t gewoon niet...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:04:
Sorry maar ik kan nog steeds niet op die site van www.battlefieldbadcompany2.com/veteran om veteran te worden. Pagina doet t gewoon niet...
Die site werkt inderdaad voor geen meter. Momenteel heb ik veteran status 1, ingame althans. Volgens die site niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zijn er nog andere manieren waarbij je veteran kan worden?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, enkel spellen kopen.

Heb nu de AUG op platinum en wilde met de XM8 beginnen maar damn, wat een verschil in kwaliteit. Merk dat ik heel vaak met een leeg magazijn zit terwijl met een ander wapen ik nog genoeg kogels zou hebben voor nog een kill. Dat ding vreet kogels, doet amper damage en heeft een veel lagere accuaracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb hier Battlefield 2 met Euroforce en nog een paar uitbreidingen liggen. Krijg voor geen mogelijkheid die accounts gekoppeld. Waarom moet dat zo moeilijk allemaal....

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Scavy schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:03:
Ohja en ook nog van een server gekicked omdat ik gebruik maakte van de tank in die map tijdens een potje squad deathmatch, ze riepen allemaal wel NO TANK
Waarom zetten ze die tank niet gewoon 'uit' dan ?? Dedicated servers toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
[...]

Ik weet niet waar hij aan die info komt, maar voor zover mij bekend moet je de ping door 2 delen ipv vermenigvuldigen.
Degenen met een G15 snappen wat ik bedoel, die geeft namelijk de juiste ping aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Goner schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 22:24:
[...]

Waarom zetten ze die tank niet gewoon 'uit' dan ?? Dedicated servers toch ??
Ik heb verder geen verstand van servers maar volgens mij kunnen dat soort mods of dergelijke niet toegepast worden. Is te hopen dat dat wel gaat komen of als ze in ieders geval in de server naam zetten NO TANK ALLOWED dan weten we dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Scavy schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:04:
@AvanCade:

Restricties opleggen vind ik ook onzin maar wat heeft dat met de PS3 te maken?
Ik ben in ieders geval verder heel erg blij met Dedicated Servers, dat ik af en toe niet in een tank mag rijden en daarom een ander servertje moet zoeken weegt nou niet echt op tegen de cheaters en dergelijke onzin die we bij een ander spel regelmatig tegenkomen O-) ;)
Op de PS3 kun je geen server kiezen en zijn ze dus ook niet door derden gehost. Hierdoor kun je dus ook niet gekicked worden omdat iemand een huilie is en geen tanks wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Scavy schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:23:
[...]

Ik heb verder geen verstand van servers maar volgens mij kunnen dat soort mods of dergelijke niet toegepast worden. Is te hopen dat dat wel gaat komen of als ze in ieders geval in de server naam zetten NO TANK ALLOWED dan weten we dat :P
Ik snap het ook wel eigenlijk... Servers waar het wel "mag", moet meteen de halve squad engineer worden om dat ding te stoppen. Natuurlijk, C4 / Mortar werkt ook, maar een Bradley tegen assaults is wel erg lastig te winnen, als je het uberhaubt al kan winnen, je heb dan wel de 40mm nade nodig, die iedereen "lame" vind, dus tja...

Het verbaasde mij ook dat er een tank gespawned word in die mode. Maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
omg...
Ik had al een tijdje de shotgun buckshot upgrade, maar had niet door dat ook daadwerkelijk de buckshot was.
Maar wat een power :D
Saiga + buckshot.... omg
Ik haal scores als nooit te voren, in combi met een scout is het meesterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Tsurany schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:22:
[...]

Niet, bestaat niet.

[...]

Is het niet zo dat al die stat sites hun informatie van de officiele pagina scrapen? Oftewel het heeft geen zin om daar op te kijken als de officiele site ook nog niet geupdate is?

Ik begin zelf nu na 14 uur eindelijk quitte te spelen met m'n k/d ratio. Bij mij duurt dat altijd even met dit soort spellen :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Tsurany schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:52:
Nee, enkel spellen kopen.

Heb nu de AUG op platinum en wilde met de XM8 beginnen maar damn, wat een verschil in kwaliteit. Merk dat ik heel vaak met een leeg magazijn zit terwijl met een ander wapen ik nog genoeg kogels zou hebben voor nog een kill. Dat ding vreet kogels, doet amper damage en heeft een veel lagere accuaracy.
Ik vind de XM8 best een relaxte wapen. De assault variant vond ik iets minder. De AEK en nu de M416 hebben mijn voorkeur. Maar de medic en de engineer variant is best goed.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48
djunicron schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:21:
[...]

Ik snap het ook wel eigenlijk... Servers waar het wel "mag", moet meteen de halve squad engineer worden om dat ding te stoppen. Natuurlijk, C4 / Mortar werkt ook, maar een Bradley tegen assaults is wel erg lastig te winnen, als je het uberhaubt al kan winnen, je heb dan wel de 40mm nade nodig, die iedereen "lame" vind, dus tja...

Het verbaasde mij ook dat er een tank gespawned word in die mode. Maar goed...
2 of 3 goed gemikte raketten (Geen CG raketten maar de echte mannen raketten) halen een tank zo neer.

En mijnen zijn ook erg fijn. Je kunt er gewoon 6 neerleggen die het hele level lang blijven liggen. Zeker in rush mode wel zo handig. Als verdediger kun je zo de eerste basis bemijnen, en zelfs na verlies van het controlepunt nog punten binnen schoppen door de mijnen. Mijn onderwater zijn bijna niet te zien, mijnen in een kuil in de weg ook niet, maar beide zeer effectief. Een andere manier is om een paar duidelijk zichtbaar mijnen aan de kant van de weg te leggen, zodat de tank in kwestie door de bosjes moet rijden waar jij natuurlijk ook de nodige explosieven hebt liggen.

Werkt allemaal uitstekend :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:34:
[...]

sta / zoek je wel in de ps3 sectie?
Nope, maar heb het spel dan ook voor de xbox360 en zoek uiteraard in die sectie.
Tsurany schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:41:
Is je ingame nick ook Fatalmind? Die staat er inderdaad niet in, dan moet je even een paar keer proberen,d an adden ze je aan de queue. Anders met een auto refresh plugin elke minuut laten refreshen, dan komt het wel.
Nope, xbox360 is Fatalmindtim ( Fatalmind was al ingebruik... ) maar ik krijg d'r geen sjoege op...
Techno Overlord schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:04:
Dit probleem heb ik ook.. heb dat ondertussen maar opgegeven, heb de f2000 tenslotte al unlocked, en die m1 garand is nou ook niet heel super boeiend voor m'n idee.

Heb nu net nog even geprobeerd op de http://bfbcs.com/stats_360/Fatalmindtim site, en nou doet ie het opeens wel... schiet mij maar lek, ik snap het niet. maar hij doet het :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aex351 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:16:
[...]

Ik vind de XM8 best een relaxte wapen. De assault variant vond ik iets minder. De AEK en nu de M416 hebben mijn voorkeur. Maar de medic en de engineer variant is best goed.
Mjah hij legt het bij mij gewoon af tegen elk ander wapen. Zal er vandaag nog wat mee prutsen maar ik vrees dat er niet veel uit zal komen.
Kazu schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:15:
[...]
Is het niet zo dat al die stat sites hun informatie van de officiele pagina scrapen? Oftewel het heeft geen zin om daar op te kijken als de officiele site ook nog niet geupdate is?
Nee, ze halen het persoonlijk van de statserver af, dus je hoeft enkel op die site te zeggen refresh en zodra hij derefresht is heb je de meest actuele data.
Fatal Mind schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:18:
Heb nu net nog even geprobeerd op de http://bfbcs.com/stats_360/Fatalmindtim site, en nou doet ie het opeens wel... schiet mij maar lek, ik snap het niet. maar hij doet het :P.
Zie je er nu tussenstaan, ja die site heeft soms ook wat problemen omdat hij zo druk bezocht is.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 15-05-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Statstijd *O*

Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/4290/pc_Angeloonie.png
(vervang Angeloonie in de URL door je eigen ID)

[ Voor 144% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2010 12:19 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er zo'n loser in ons team, Marcochappi, die onze MCOM's opblaast. We verliezen constant punten zonder dat die gearmed zijn en terwijl ons team er vlak bij staat en hij staat op -310. Toeval? Vast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zojuist mijn beste ronde OOIT gespeeld als Recon :D
Check de Awards:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/15/1273909674-280.jpg
2x Combat Excellence (Reach a kill streak of 8 )
3x Combat Efficiency (Reach a kill streak of 6)
3x Marksman (do 5 headshots)
2x Sniper Rifle Efficiency (kill 7 enemies with sniper rifles)
1x Kill Assist (do 7 kill assists)
1x Rush Winner

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is niet echt bijzonder als sniper, beetje verstoppen en schieten, kan iedereen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

M2M schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 02:21:
En mijnen zijn ook erg fijn. Je kunt er gewoon 6 neerleggen die het hele level lang blijven liggen.
Vraagje over mijnen ; als je ze laat afgaan door erop te schieten, krijg je dan een ketting-explosie ?? Zat laatst als boordschutter op een tank en zag een stuk of 3 mijnen liggen, knalde erop los op eentje en er volgde een explosie. Kon door de rook niet zien hoeveel er nog lagen en de tank reed door !! Maar gelukkig ging er niks meer af ...
Scavy schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:23:
Ik heb verder geen verstand van servers maar volgens mij kunnen dat soort mods of dergelijke niet toegepast worden. Is te hopen dat dat wel gaat komen of als ze in ieders geval in de server naam zetten NO TANK ALLOWED dan weten we dat
Ik dacht dat dat een gewone server setting zou zijn, zonder mods ... na alle poeha van EA (wacht maar op BFBC2) nadat MW2 zonder dedicated/modded servers werd uitgebracht.

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 15-05-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de nieuwe patch komt dat er wel in, infantry only mode. Die patch zou deze week toch uitkomen?

En mijnen ontploffen als er een kogel op komt of een ander explosief in de buurt, dus als de ene mijn ontploft kan die explosie een andere mijn triggeren als ze dicht genoeg bij elkaar liggen. Smijt de MCOM vol met mijnen en laat die ontploffen door een granaat, werkt volgens mij best goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 15-05-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
6 mijnen haalt 50% hp weg bij een mcom, terwijl 4/5 c4 een huis laat instorten en dus gelijk die mcom vernietigd. Maar het is een prima verdediging als attacker, mijnen rondstrooien vervolgens de mcom armen en als er wat defenders heen lopen een granaatje heen gooien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:29:
Is niet echt bijzonder als sniper, beetje verstoppen en schieten, kan iedereen wel.
Zo'n troll is echt nergens voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:54:
In de nieuwe patch komt dat er wel in, infantry only mode. Die patch zou deze week toch uitkomen?

En mijnen ontploffen als er een kogel op komt of een ander explosief in de buurt, dus als de ene mijn ontploft kan die explosie een andere mijn triggeren als ze dicht genoeg bij elkaar liggen. Smijt de MCOM vol met mijnen en laat die ontploffen door een granaat, werkt volgens mij best goed.
Naar mijn mening zijn mines sterker geworden sinds de meest recente patch. Daar waar ik laatst over minimaal 2 mines reed en daarme 3 tegenstanders meenam door de explosie en nog steeds 50% van me health had, kan ik nu niet meer over 2 mines rijden zonder dat ik meteen ontplof zonder kans op uitstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Angeloonie schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:19:
Check de Awards:
[afbeelding]
1x Rush Winner

wAUW!! Mag ik je aanraken ?

Aan je stats te zien ben je een noobtuber (166 kills en dat is tegelijkertijd je meest aantal kills met een wapen in bc2 wow) en een pro sniper camper. Congratz!

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 15-05-2010 14:32 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Goner schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:42:

Ik dacht dat dat een gewone server setting zou zijn, zonder mods ... na alle poeha van EA (wacht maar op BFBC2) nadat MW2 zonder dedicated/modded servers werd uitgebracht.
En dat is overigens nog steeds terecht :+

En het schijnt dus idd tot de mogelijkheden te "gaan" behoren, lees ik net van Tsurany ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Striptease schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:26:
[...]

Aan je stats te zien ben je een noobtuber (166 kills en dat is tegelijkertijd je meest aantal kills met een wapen in bc2 wow) en een pro sniper camper. Congratz!
:z Moet jij zeggen met je 2718 M60 kills :')

Heb in het begin veel met die 40mm gespeeld, en sinds weken al niet meer mee gespeeld, heel af en toe nog een 40mm kill maar niet veel. In het begin was het wel een lekker makkelijke manier om te scoren ja. Die 150 kills met de 40mm staan er al een maand of 2.
Oh, en jij weet niet hoe ik Recon speel, dus niet zo zeiken. Ik ga niet zeggen dat ik niet camp op zijn tijd, maar ik ren als een gek het level over in sommige games, om te spotten en vijandelijke snipers uit te schakelen.
En als je niet tegen campers kan, dan ga je ze toch knifen? :z

Ben jij altijd zo'n zeikerd? Hier ook al.. Striptease in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee..."

Zojuist weer eens een disconnect gehad. Was op Nelson Bay, Defence bezig, en we waren echt veel sterker. Ik als Recon telkens naar de voorste linie of achter de vijandelijke lijnen om Motion Mines te gooien, en constant in beweging. Had flink wat kills en een paar keer de M-COMM disarmed. Helaas toen ineens disconnected.

Was daarvoor een erg gaaf potje op Arica Harbor _O_ Ook hier waren we als Defence veel sterker, en daar heb ik een drietal vijandelijke Recons uitgeschakeld, 1 met knife, 2 met de GOL op ~10m afstand :+ Helaas spawnde er precies op het moment van de laatste kill een squadmate bij hem (Assault), dus toen werd ik afgemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:36
[...]

Laat die jongen spelen hoe hij dat wil. De 40mm nade is er om gebruikt te worden en is gewoon een sterk wapen. De 40mm nade mijden om geen noobtuber te worden genoemd is gewoon dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Angeloonie schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:01:
Oh, en jij weet niet hoe ik Recon speel, dus niet zo zeiken.
20/2 met een Gol schetst wel een bepaalde speelwijze ... als dat niet je normale spelletje is, post dan eens stats van zo'n potje rondrennen.
Maar verder inderdaad, ieder z'n meug ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 15-05-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Goner schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:05:
[...]

20/2 met een Gol schetst wel een bepaalde speelwijze ... als dat niet je normale spelletje is, post dan eens stats van zo'n potje rondrennen.
Dat potje was wel campen ja, een van mijn eerste potjes vandaag om lekker in te komen.
Potje van zojuist:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/15/1273920010-710.jpg

Weet niet of daar ook nog een stuk Nelson Bay bij zit eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Zo jij hebt aardig wat tijd in mij gestoken!
Angeloonie schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:01:
[...]

:z Moet jij zeggen met je 2718 M60 kills :')
Leuke vergelijking!
Je kan een 40mm GL niet eens niet vergelijken met een M60. Maar eeh dus volgens jou mag iemand geen 2000+ kills hebben met M60 waar je met kogels schiet ?
Sorry ik zal het niet meer doen, het spijt me echt!

Plus jij hebt classes zoals medic en engineer niet eens aangeraakt dus dan ben ik eerder trots op mijn 2700 kills met mn M60 dan dat ik het nooit heb aangeraakt wat ook iets over je teamplay zegt. Ik ga ook niet verder op jouw reacties in, succes and have fun.

[ Voor 50% gewijzigd door Aslanboy1905 op 15-05-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Striptease schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:51:
[...]

Leuke vergelijking!
Je kan een 40mm GL niet eens niet vergelijken met een M60. Maar eeh dus volgens jou mag iemand geen 2000+ kills hebben met M60 waar je met kogels schiet ?
Sorry ik zal het niet meer doen, het spijt me echt!

Plus jij hebt classes zoals medic en engineer niet eens aangeraakt dus dan ben ik eerder trots op mijn 2700 kills met mn M60 dan dat ik het nooit heb aangeraakt wat ook iets over je teamplay zegt. Ik ga ook niet verder op jouw reacties in, succes and have fun.
Jij begint met zeiken, en gaat dan zeiken dat ik zeik?

Die M60 is zwaar overpowered met die scope, net zo'n noob wapen als de 40mm. En wat dan nog? De enige bij wie jij mag zeiken is bij DICE, die hebben de 40mm er in gestopt. Dat ik hem dan gebruik is niet mijn schuld, en daar moet je ook gewoon niet over zeiken. Ik vind die M60 net zo kansloos als jij de 40mm vindt.
Ik heb een schijthekel aan Medic zijn, en Engineers trekken me niet. Ik speel genoeg Assault om te weten hoe je als squad hoort te spelen.

Maar gelukkig, je gaat niet op mij in, mooi, hebben we weer rust.

Waarom kan ik trouwens Dutch Cheese niet meer in? Hij is grijs in de serverlijst, wat zou betekenen dat hun versie anders is. Ik kan geen nieuwe update krijgen via de updater, dus dan zou de server een oude versie hebben?

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Angeloonie schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:19:
[...]

Jij begint met zeiken, en gaat dan zeiken dat ik zeik?

Die M60 is zwaar overpowered met die scope, net zo'n noob wapen als de 40mm. En wat dan nog? De enige bij wie jij mag zeiken is bij DICE, die hebben de 40mm er in gestopt. Dat ik hem dan gebruik is niet mijn schuld, en daar moet je ook gewoon niet over zeiken. Ik vind die M60 net zo kansloos als jij de 40mm vindt.
Ik heb een schijthekel aan Medic zijn, en Engineers trekken me niet. Ik speel genoeg Assault om te weten hoe je als squad hoort te spelen.

Maar gelukkig, je gaat niet op mij in, mooi, hebben we weer rust.

Waarom kan ik trouwens Dutch Cheese niet meer in? Hij is grijs in de serverlijst, wat zou betekenen dat hun versie anders is. Ik kan geen nieuwe update krijgen via de updater, dus dan zou de server een oude versie hebben?
Sorry maar jou reactie slaat nergens op. Je hebt niet eens met de M60 gespeeld dus hoe kan je er een mening over hebben dan ? En wie denk je dat bij een 1vs1 situatie wint m60 of GL.

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 15-05-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
[...]

Wat een jaloezie. Serieus. De een maakt vele kills van afstand en de ander met een grenade launcher en weer een ander met een M60. Wat boeit het eigenlijk hoe de kills gemaakt worden? Waarom is er zoveel haat voor een bepaalde manier van spelen? Ik snap het echt niet.

Als iemand in een ronde 30 kills maakt met een knive ga je die persoon dan ook noobbutcher noemen en vervolgens zijn manier van spelen afkraken? Het gaat gewoon helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat het gewoon sneu is om te zien hoe snipers zich enkel focussen op kills halen en amper tot niet bijdragen aan het spel.
En noobtubers en gustavnoobs vind ik gewoon enorm sneu omdat je met die wapens totaal geen skills nodig hebt om een kill te maken, kom je ze zonder zo'n ding tegen dan zijn ze ook echt meteen dood. Ze kunnen vaak enkel punten maken door zo'n ding af te vuren die niet te ontwijken valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Striptease schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:29:
[...]

Sorry maar jou reactie slaat nergens op. Je hebt niet eens met de M60 gespeeld dus hoe kan je er een mening over hebben dan ? En wie denk je dat bij een 1vs1 situatie wint m60 of GL.
m60, headshot -> gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:45:
Omdat het gewoon sneu is om te zien hoe snipers zich enkel focussen op kills halen en amper tot niet bijdragen aan het spel.
En noobtubers en gustavnoobs vind ik gewoon enorm sneu omdat je met die wapens totaal geen skills nodig hebt om een kill te maken, kom je ze zonder zo'n ding tegen dan zijn ze ook echt meteen dood. Ze kunnen vaak enkel punten maken door zo'n ding af te vuren die niet te ontwijken valt.
IMO is deze discussie zinloos. Het zit erin dus we moeten er mee dealen

Want wat is eerlijk. Is het wel eerlijk dat diegenen die eindeloos veel tijd over hebben en in de game hebben gestopt en daarom, normaal gesproken, al ruimschoots in het voordeel zijn, ook nog de veel betere wapens en gadgets hebben :?

Ik verlang terug naar BF1942. Iedereen dezelfde gear, mogelijkheden en daar moest je t maar mee doen.
Niet die eindeloze hunt voor de unlocks waarmee ze je aan het spel hooked proberen te maken maar gewoon het spel zelf wat hiervoor zorgde.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:11:
Want wat is eerlijk. Is het wel eerlijk dat diegenen die eindeloos veel tijd over hebben en in de game hebben gestopt en daarom, normaal gesproken, al ruimschoots in het voordeel zijn,
Hoezo ben je dan in het voordeel? Het is niet alsof veel tijd ergens insteken meteen betekend dat je goed bent.
ook nog de veel betere wapens en gadgets hebben :?
Hoezo veel beter? Dat valt echt gigantisch mee, de standaard wapens zijn prima om mee te komen en na een uur of 20 heb je alle boeiende unlocks wel.
Ik verlang terug naar BF1942. Iedereen dezelfde gear, mogelijkheden en daar moest je t maar mee doen.
Niet die eindeloze hunt voor de unlocks waarmee ze je aan het spel hooked proberen te maken maar gewoon het spel zelf wat hiervoor zorgde.
Ga dat dan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom dan een keer online spelen op de Netorn of moongamer server

oeps is de verkeerde thread :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 08-09 20:22
Angeloonie schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:19:
Check de Awards:
[afbeelding]
1x Rush Winner

gast lol,

totaal geen pins voor motion detection, of andere team helpende dingen, een beetje campen en snipen kan iedereen, maar ik erger me mateloos aan die gasten, elke keer als ik bij ze in de squad zit en ik moet spawnen, spawn ik aan de andere kant van de map, ZWAAR IRRITANT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Het is ook niet zo dat je je spawnpoint kan kiezen -.-' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je toevallig een squad vol Angeloonies hebt dan kan je niet kiezen nee, dan is het daar of in de mainbase. En vaak dat andere squads vol zitten omdat niemand met zulke sniper whores in een squad wil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 14:17

ErA

Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:45:
wat een frustratie zeg.

Moet ik je het tegendeel bewijzen van die laatste zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:18:
[...]

Hoezo ben je dan in het voordeel? Het is niet alsof veel tijd ergens insteken meteen betekend dat je goed bent.
Ja dat betekent het iha dus wel. Als je ergens in traint wordt je beter. Bekend principe.
[...]

Hoezo veel beter? Dat valt echt gigantisch mee, de standaard wapens zijn prima om mee te komen en na een uur of 20 heb je alle boeiende unlocks wel.
Toch toevallig dat ik nooit iemand tegenkom met een hoog level die met std wapen of early unlock speelt.
Ik raap trouwens ook liever wat vergevorderde unlocks op dan een standaardwapen.
[...]

Ga dat dan spelen.
ben je gefrustreerd ofzo. Wie zegt dat ik dat niet speel.

Krijg de indruk dat jij "weet" hoe het allemaal "moet" alleen staan "noobs" met grenadelaunchers je in de weg die het niet volgens jou regels willen spelen...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:55:
Ja dat betekend het iha dus wel. Als je ergens in traint wordt je beter. Bekend principe.
En toch zijn er zat high level mensen die er geen zak van kunnen.
Toch toevallig dat ik nooit iemand tegenkom met een hoog level die met std wapen of early unlock speelt.
Ik raap trouwens ook liever wat vergevorderde unlocks op dan een standaarwapen.
Kom je mij zeker niet vaak tegen? Heb voor elk wapen de gold medal gehaald en dat is voor de meeste wapens echt prima te doen, zelfs zonder m'n KDR of SPM te laten zakken.
Krijg de indruk dat jij "weet" hoe het allemaal "moet" alleen staan "noobs" met grenadelaunchers je in de weg die het niet volgens jou regels willen spelen...
Ik erger me alleen aan die mensen die enkel goedkope kills kunnen halen met de meest makkelijke wapens die er zijn.
ErA schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:45:
[...]
wat een frustratie zeg.

Moet ik je het tegendeel bewijzen van die laatste zin?
Misschien eerst eens leren wat het woordje 'vaak' betekend, dan mag je jezelf in hoekjes gaan verstoppen of bij spawnpoints verstoppen om het tegendeel te bewijzen.

[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 15-05-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Help!!!! schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:11:
[...]

IMO is deze discussie zinloos. Het zit erin dus we moeten er mee dealen
idd
Ze willen een realistisch beeld scheppen van een oorlog met deze game.
Wat denk je dat ze in het echt ook gaan zeiken op elkaar;
"Hey, jij mag de volgende keer niet zolang blijven zitten hoor met je sniper. En jij met die M60, pak toch eens wat anders, je gun is nu echt veel te sterk" :F
"Ow jeee, er zit iemand op het dak met een 40mm launcher, dat zal wel een noob zijn" :?

En hoeveel last heb je er nou van?
Camp-snipers zijn niet zo erg, na 1 keer weet je waar ze zitten, of je maakt ze af, of je ontwijkt ze. Camp groepjes gooi je een mortar-strike op, en die 40mm valt niet eens op in een server van +20 man, en in veel gevallen win je er met gemak van.

Ik snap niet dat mensen zich er zo druk om kunnen maken, het is echt huilen en bloeddruk verhogen om niks. Je kan er beter zelf voor zorgen dat je beter word ipv je zo druk te maken.

In elk geval tof voor je dat je zoveel medals had, ik had er gisteren nog een paar meer met een score van ~5500, was de eerste keer dat ik als recon met een Saiga icm buckshot rondliep :+ en zo'n hoge score had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ixl85 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:57:
[...]

idd
Ze willen een realistisch beeld scheppen van een oorlog met deze game.
IJzersterk argument _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Kan lachen wat je wil, maar als jij tegen een paar noobs in het veld zit die niet lopen en blijven zitten kan je ook niet roepen dat het campers zijn. Ze maken je dan gewoon af, net als in BF. Slechte speler wint en is dus goed.
En jij bent op je teentjes getrapt, precies wat ze willen.

/edit
Ow en met realistisch beeld bedoel ik uiteraard de (keuze/hoeveelheid) wapens he, niet dat je na 3 seconden weer rond rent.

[ Voor 21% gewijzigd door ixl85 op 15-05-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:') Wat een kansloze figuren hier zeg. Als iets je niet aan staat ga je maar een andere game spelen. Of ga lekker klagen bij de ontwikkelaars.

Je hebt ALTIJD snipers. Als er geen snipers zijn wordt er weer gehoerd dat er niet genoeg mortar strikes zijn, of dat niemand spot :')
Dat is pas irritant, figuren die vijanden zien en niet spotten. Ik spot altijd eerst voordat ik schiet. En daarbij, snipers zijn echt niet 1-shot killers, het vereist echt wel wat skill om een rennende vijand te 1-shotten. Daarom heb ik meestal ook heel veel assists, puur omdat ik maar op de romp schiet, zodat iemand anders hem kan afmaken.

Maar goed, net weer een ronde Recon & Assault gespeeld, EN mijn team geholpen. Die map met die vuurtoren, eerst de toren in om alle snipers te killen, dan spotten en dekking geven bij het armen voor de A, daarna de toren uit gegaan en motion detectors gegooid voor B. Daarna bij de eindbasis via de rechterflank er omheen getrokken en iedereen (5 man oid) achter het grote gebouw afgemaakt _O- Best handig dat ze totaal niet op die flank letten. Ook nog een rondje in de heli gevlogen, best lollig, behalve als je in een boom terecht komt 8)7

Zelfde ronde omgekeerd als defence ging het best lekker. Eerste 4 M-COMM's waren we supersnel kwijt, maar daarna ging het beter. Paar gasten uit de vuurtoren geschoten en daarna aan het einde het hoofdgebouw verdedigd, telkens gingen zij ook via de flanken, maar ik en een medic konden ze allemaal aan :D. Heb ook m'n eerste Nemesis pin gehaald :Y) Helaas pikte die medic net de Ace Pin voor mijn neus weg, met 200 punten verschil (~2100 vs ~2300)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/15/1273931639-940.jpg
28 kills met GOL
21 kills met M416
Rest weet ik niet :P Zal ook wel een stuk of 10 met M93R Burst/M911 zijn geweest.

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Die buckshot is pretty sick, je kunt je shotgun bijna gebruiken als sniper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
hahaha, zaterdagmiddag :+

wie heeft er zin in een potje bfbc2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:44:
Als je toevallig een squad vol Angeloonies hebt dan kan je niet kiezen nee, dan is het daar of in de mainbase. En vaak dat andere squads vol zitten omdat niemand met zulke sniper whores in een squad wil zitten.
Draai het eens om; een squad vol Tsurany's. Moet er niet aan denken.

Dan denk je dat dat de meesten, na 13 topics vol met gezever over wapens, speelstijlen e.d., het een keer opgegeven hebben, nee dus. :'(

Ga maar weer verder. Ik moest het even gezegd hebben, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bas Odenhoven schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:09:
Die buckshot is pretty sick, je kunt je shotgun bijna gebruiken als sniper :P
Is geen buckshot, is een slug.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:15:
[...]

Draai het eens om; een squad vol Tsurany's. Moet er niet aan denken.

Dan denk je dat dat de meesten, na 13 topics vol met gezever over wapens, speelstijlen e.d., het een keer opgegeven hebben, nee dus. :'(

Ga maar weer verder. Ik moest het even gezegd hebben, ja.
Moet iemand anders die discussie niet weer gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:20:
[...]

:D :D :D _O- Moet JIJ zeggen! JIJ begint de discussie!
Tsurany in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - dee..."

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Dat zeg je volges mij ook bij elk nieuw topic.. 8)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ik zeg dat je stats niet bijzonder zijn, meer niet. Dat iedereen dat kan met een sniper en wat geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
En jullie zijn er zo dom om er op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

chiIIed schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:27:
[...]

En jullie zijn er zo dom om er op in te gaan.
True that :P
Welk pistool gebruiken jullie meestal? Ik eerst de M93R Burst, maar ik kwam er net achter dat die maar heeeel weinig damage doet :P Ben nu weer terug naar de M1911 gegaan, schiet eigenlijk ook fijner, meer controle over je pistool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Men moet gewoon geen stats posten. Er is altijd wel iemand die er commentaar op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die burst is leuk op echt heel dichtbij, maar doet verder echt amper damage, zeker door de gigantische spread. De M1911 is leuk en de Rex ook, de Rex doet meer damage maar minder hoge vuursnelheid dus je moet goed kunnen mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:30:
Die burst is leuk op echt heel dichtbij, maar doet verder echt amper damage, zeker door de gigantische spread. De M1911 is leuk en de Rex ook, de Rex doet meer damage maar minder hoge vuursnelheid dus je moet goed kunnen mikken.
Rex is die revolver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jup, doet veel damage maar lage rate of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Rex O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Die M93R Burst is nogal ehmm niet zo top. Dichtbij zuigt dat ding al. Wanneer komt nou die patch voor de PC. Want die 40mm shotgun is nogal zwak van dichtbij. Van een 40mm shotgun kogel verwacht je wel meer in close-range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, ik heb na een tijdje dit topic gevolgd te hebben toch maar besloten om weer eens in te loggen op Tweakers :P
Ik zou graag willen weten op welke server er vanavond gespeeld wordt, de lijst in de openingspost is nogal onduidelijk, want 3/4 ervan heeft 0/32 spelers of is offline. En voeg mij allemaal toe aan je Friendlist: [GoT]ShoockNoock Om de de lijst van de topicstart te komen moet ik een dm sturen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Safaci schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:29:
Men moet gewoon geen stats posten. Er is altijd wel iemand die er commentaar op heeft.
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/4290/pc_Deloeks.png
Geef maar commentaar hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:45:
Hallo iedereen, ik heb na een tijdje dit topic gevolgd te hebben toch maar besloten om weer eens in te loggen op Tweakers :P
Ik zou graag willen weten op welke server er vanavond gespeeld wordt, de lijst in de openingspost is nogal onduidelijk, want 3/4 ervan heeft 0/32 spelers of is offline. En voeg mij allemaal toe aan je Friendlist: [GoT]ShoockNoock Om de de lijst van de topicstart te komen moet ik een dm sturen neem ik aan?
Jup een DM sturen. En meestal is de [GoT] Where tweakers are born... And killed... server vol 's avonds.
40mm shotgun noobje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Jij bent wel gierig met je ammo boxje hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik vind de MP-412 Rex een geweldig pistooltje, schiet weliswaar traag maar als je het hoofd van je enemy weet te vinden is hij zekers bruut!
Afbeeldingslocatie: http://g.bfbcs.com/4290/pc_Rynji.png
oops ja, GOL staat op #1 vind snipen namelijk best leuk om te doen, maar als ik merk dat er meer firepower rondom de M-COM's nodig is, switch ik wel naar Assault of Medic.

[ Voor 26% gewijzigd door Rynji op 15-05-2010 19:10 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:20:
Wie doet dat dan?

Dat stukje dat Angeloonie quote, dat kom je in ieder topic een keer of 15 tegen. Niet exact dat natuurlijk, maar in die context. Dat vind ik gewoon tragisch.

Maar ik zeg al niks meer :o

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat een zieke sfeer hier zeg, jammer. Ik tube ook met regelmaat als ik mn ratio wil opkrikken omdat ik al een tijdje medic speel, lekker belangrijk wat een of ander ventje daarvan vind. Sterker nog, we lachen op Mumble altijd hartelijk om je gezeik in-game Tsurany :+

Ik heb plezier als ik het spel speel, daar gaat het om.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.