Verwijderd
cheers voor de link, echter kan ik hier op stage geen filmpjes bekijken geblokkeerd en we mogen geen flash installeren... maar check hem thuis wel evenhimlims_ schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:43:
EA heeft het volgende filmpje op hun page gedumpt;
[link]
Verwijderd
Hoe het op de PS3 zit weet ik niet (net als MW2 schieten met RB en sight met LB?). Pc spelers moeten het makkelijk zelf kunnen oplossen, gezien de enorme hoeveelheid toetsen op het toetsenbord
Mja, aardig filmpje maar het zegt natuurlijk helemaal niks over de nieuwe game mode. Ik ben er wel benieuwd naar, ik vind het altijd wel leuk om co-op te spelen met een paar vrienden. Het heeft toch vaak een iets minder serieus gehalte dan de gemiddelde match in een shooter.himlims_ schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:43:
[...]
[video]
Hoop alleen wel dat ie voor de pc wel gratis wordt
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Volgens mij kun je Disarm niet apart binden van Change Kit. Volgens mij is er gewoon één 'Action' button die afhankelijk van waar je bent, een bepaalde actie doet.Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:54:
[...]
Pc spelers moeten het makkelijk zelf kunnen oplossen, gezien de enorme hoeveelheid toetsen op het toetsenbord
Ik ben inderdaad ook wel eens te laat geweest met disarmen omdat ik op een berg kits stond en dus bleef swappen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En laat ik nou net heel veel plezier hebben gehad van Left 4 Dead.nalufrank schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:57:
Ik denk dat het een beetje zo'n Left 4 Dead principe wordt. Het idee is vrijwel hetzelfde. Van punt A naar B met je maten en zorgen dat je dat overleeft..
Ik mik heel vaak raak, maar als ik dan niet raak schiet...Techno Overlord schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:40:
[...]
Mikken + schieten = kill klopt niet
Raak mikken + schieten = kill klopt wel
Enige nuance is hier wel op z'n plek dunkt mij....
Die MG daar is heerlijk, die potje daarvoor stond ik achter de MG en had een hoop kills mee gemaakt. Maar wat ik vreemd vond is dat ik achter die kistjes ging schuilen en jij me toch dood kon schieten. Daarna gingen we flanken maar opeens was jij weg achter die MG en schoot je mij weer dood. Een minuut later sta je weer achter de MG.cheiron schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:49:
[...]
Ik mag die heavy MG aan de linkerkant op een soort heli-pad naast B ook wel. Gisteren daarmee het halve GOT team waar ik tegen speelde afgeschoten. Ik begon met 700 punten en na 5 minuten op die gun stond ik op 2200. Jammer Gotters
Conclusie: WALLHACK (uitzetten wanneer ik tegen jou speel. bij voorbaat bedankt!)
Edit:
Nog over dat tracer darten: Het gaat echt nergens over, het is niet meer leuk om te vliegen, geen uitdaging meer om choppers te darten. Hopelijk gaan ze dit weer snel fixen.
[ Voor 19% gewijzigd door Aslanboy1905 op 12-05-2010 13:32 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Klopt. Anders zou het makkelijk op te lossen zijn ...Cloud schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:58:
Volgens mij kun je Disarm niet apart binden van Change Kit. Volgens mij is er gewoon één 'Action' button die afhankelijk van waar je bent, een bepaalde actie doet.
Ik klim bij (dis)armen uit ellende wel 's op een MCOM (hoezo dekking?) om dat kit wisselen te omzeilen, maar zelfs dat helpt niet 100% ...
Heel vervelend inderdaad vooral als je een beetje rond de mcom wilt schuifelen om geen sitting duck te zijn voor die snipers.Goner schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:27:
[...]
Klopt. Anders zou het makkelijk op te lossen zijn ...
Ik klim bij (dis)armen uit ellende wel 's op een MCOM (hoezo dekking?) om dat kit wisselen te omzeilen, maar zelfs dat helpt niet 100% ...
Ik zag nieuwe mappen en een nieuw voertuig zijn intrede maken. Dat is machtig interessant. Helaas nog niet voor de PChimlims_ schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:43:
[...]
[video]
Alle vragen hebben een antwoord
Neeeeeee! Ik moet nog infantry van me af kunnen houden door met mn geweer te schieten als ik 'E' ingedrukt hou!Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:54:
Voorstel aan DICE: bij het disarmen van MCOM voortaan keybinden aan LB. Bij mijn weten gebruik je die knop als infantry niet. Dan is meteen dat hele gedoe met kitje wisselen voorbij.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik zag alleen de night versie van Valparaiso, best wel vreemd omdat Nelson Bay ook in dat lijstje hoort.mhindrik schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:31:
[...]
Ik zag nieuwe mappen en een nieuw voertuig zijn intrede maken. Dat is machtig interessant. Helaas nog niet voor de PC
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Van mij mag dat zo wel blijven. Eerst was het namelijk praktisch onmogelijk om een chopper te darten waardoor er altijd wel een eikel stond de baserapen. Laat die piloten nu maar eens moeite doen om in de lucht te blijven. De tijden van 40+ makkelijke kills zijn voorbij.Striptease schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:27:
[...]
Edit:
Nog over dat tracer darten: Het gaat echt nergens over, het is niet meer leuk om te vliegen, geen uitdaging meer om choppers te darten. Hopelijk gaan ze dit weer snel fixen.
De vaste wapens oa MG en de mounted wapens op voertuigen schieten veel verder door objecten heen als je eigen wapens, ze gaan volgens mij alleen niet door beton en metaal maar houte kratjes, shuttingen, bergen hout enz gaat het er gewoon doorheen.Striptease schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:27:
[...]
Die MG daar is heerlijk, die potje daarvoor stond ik achter de MG en had een hoop kills mee gemaakt. Maar wat ik vreemd vond is dat ik achter die kistjes ging schuilen en jij me toch dood kon schieten. Daarna gingen we flanken maar opeens was jij weg achter die MG en schoot je mij weer dood. Een minuut later sta je weer achter de MG.
Conclusie: WALLHACK (uitzetten wanneer ik tegen jou speel. bij voorbaat bedankt!)
Edit:
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
goed darten is aanzienlijk makkelijker gemaakt, maar gister zat ik bij $user in de chopper (apache) hebben zeker 10min. in de lucht gehangen. af en toe terug naar basis voor een repair etc. als je skilled zat bent wordt je echt niet zomaar 123 neergeschoten. daarlangs ken je smoke gebruiken om je voertuig 'schoon' te maken van dartsTjoekie schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:46:
[...]
Van mij mag dat zo wel blijven. Eerst was het namelijk praktisch onmogelijk om een chopper te darten waardoor er altijd wel een eikel stond de baserapen. Laat die piloten nu maar eens moeite doen om in de lucht te blijven. De tijden van 40+ makkelijke kills zijn voorbij.
Verwijderd
Mij quoten, opzettelijk Xbox360 eruit editten en dan gaan praten over de PC, getuigt niet echt van intelligentie.d_star schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:31:
[...]
Neeeeeee! Ik moet nog infantry van me af kunnen houden door met mn geweer te schieten als ik 'E' ingedrukt hou!
..Waarmee ik alleen maar wil aangeven dat het een stom idee zou zijn om de vuurknop te binden aan het armen van een MCOM op de PC...Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:02:
[...]
Mij quoten, opzettelijk Xbox360 eruit editten en dan gaan praten over de PC, getuigt niet echt van intelligentie.
Maargoed, excuses voor het feit dat ik op je e-peen stapte maat...
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Beetje onnodig zure reactie , hij bedoelde dat zeker niet op die manier ... Het was een lichtvoetige reactie en jij haalt dan direct zo zwaar uitVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:02:
[...]
Mij quoten, opzettelijk Xbox360 eruit editten en dan gaan praten over de PC, getuigt niet echt van intelligentie.
Getuigt niet echt van .... (vul maar zelf in)
Hij had het niet over de PC versie, maar over de xbox versie. Dus hij had het er helemaal niet over om het (dis)armen aan de vuurknop te verbinden. Nogal logisch dat dat een stom idee zou zijn. Hij geeft echter ook aan dat je op de xbox de LB niet gebruikt als infantry, kun je dus net zo goed mee (dis)armen.d_star schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:04:
[...]
..Waarmee ik alleen maar wil aangeven dat het een stom idee zou zijn om de vuurknop te binden aan het armen van een MCOM op de PC...
Maargoed, excuses voor het feit dat ik op je e-peen stapte maat...
Zegt dat ook niet iets over de tegenstanders? De tijd om de smoke te herladen is vrij lang m.i. Als er, na een lock, smoke gebruikt is, dan plant je er gewoon een nieuwe tracer op...BOEM, toedeledoki chopper!!!himlims_ schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:52:
[...]
goed darten is aanzienlijk makkelijker gemaakt, maar gister zat ik bij $user in de chopper (apache) hebben zeker 10min. in de lucht gehangen. af en toe terug naar basis voor een repair etc. als je skilled zat bent wordt je echt niet zomaar 123 neergeschoten. daarlangs ken je smoke gebruiken om je voertuig 'schoon' te maken van darts
Met de snelheid van de huidige dart is het niet zo'n kunst meer om een chopper neer te halen. Zelfs de Hind had gisteren weinig kans op Isla Innocentes. Op een gegeven moment waren de tegenstanders er zat van en hebben de Hind niet meer gepakt
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Zand erover en verder
I know, ik probeerde alleen maar zijn opmerking te gebruiken om mijn punt duidelijk te maken. I admit, misschien niet helemaal slim, maar om dan meteen zo uit te halen vind ik ook wat overdreven.Sigurdar schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:08:
[...]
Hij had het niet over de PC versie, maar over de xbox versie. Dus hij had het er helemaal niet over om het (dis)armen aan de vuurknop te verbinden. Nogal logisch dat dat een stom idee zou zijn. Hij geeft echter ook aan dat je op de xbox de LB niet gebruikt als infantry, kun je dus net zo goed mee (dis)armen.
En de guns rond de mcom zijn vaak toch prima? Ze zijn niet voor niets zover gekomen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Er zal toch iemand moeten disarmen? En meestal als je met een squad gaat disarmen, mogen er maximaal twee naar de MCOM gaan, en die andere twee moeten eventuele defenders opsporen en killenbrilsmurfffje schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:12:
zijn de meeste disarms niet gewoon suicides ?
En de guns rond de mcom zijn vaak toch prima? Ze zijn niet voor niets zover gekomen
Inderdaad, het punt is gewoon dat je moet samenwerken. Ik offer mij vaak genoeg op om te gaan disarmen, maar dan moeten mijn squad mates mij ook wel willen beschermenVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:17:
[...]
Er zal toch iemand moeten disarmen? En meestal als je met een squad gaat disarmen, mogen er maximaal twee naar de MCOM gaan, en die andere twee moeten eventuele defenders opsporen en killen
Verwijderd
Haha je zei africa terwijl het arica is. Nu ben je voor altijd ongeloofwaardig.Tsurany schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:16: Africa Harbor .
Ach, zou jij het verschil zien? 't Is allebei een grote zandbakVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:27:
[...]
Haha je zei africa terwijl het arica is. Nu ben je voor altijd ongeloofwaardig.
Verwijderd
De inheemse bevolking zal behoorlijk verschillen qua uiterlijk. Dat wel.Sigurdar schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:29:
[...]
Ach, zou jij het verschil zien? 't Is allebei een grote zandbak
Verder is een aparte arm/disarmknop wel wenselijk idd. Ik zie zo snel geen andere oplossing.
fuck die death - als je niet gaat disarmen is er geen kaboutertje die dat voor jou doetTsurany schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:16:
Ik snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld A1 op Africa Harbor gaan proberen te disarmen. Je gaat bijna altijd zelf dood en het is gewoon zonde van je moeite want ik moet nog een ronde meemaken waarin dat gebouw niet instort omdat het kapot geschoten wordt.
JIj gooit nooit handgranaten? Want dat doe je met de LB...Verder zou een aparte knop ervoor wel handig zijn maar die zijn op xDVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:54:
Voorstel aan DICE: (Op de 360) Bij het disarmen van MCOM voortaan keybinden aan LB. Bij mijn weten gebruik je die knop als infantry niet. Dan is meteen dat hele gedoe met kitje wisselen voorbij.
En zo vaak gebeurd het nou ook weer niet moet ik zeggen..heb het na 3 en een halve dag speeltijd 2 keer meegemaakt ofzo en ik loop bij elke arming naar de mcomm toe.
Kan trouwens niet wachten op de nieuwe DLC. Voor 9 euro toch weer een vette uitbreiding erbij.
Driehoekje is handgun. Boven en Beneden button op dpad worden helemaal niet gebruikt, zou prima zijn voor disarmen denk ik.Striptease schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:56:
Op de PS3 doe je toch met de triangle niets? Mss een idee om met dat knop te disarmen.
Verwijderd
Was helemaal in de waan dat ik dat met RB deed. Nou, dan is RB toch vrij?phosporus schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:53:
[...]
JIj gooit nooit handgranaten? Want dat doe je met de LB...Verder zou een aparte knop ervoor wel handig zijn maar die zijn op xD
En zo vaak gebeurd het nou ook weer niet moet ik zeggen..heb het na 3 en een halve dag speeltijd 2 keer meegemaakt ofzo en ik loop bij elke arming naar de mcomm toe.
Kan trouwens niet wachten op de nieuwe DLC. Voor 9 euro toch weer een vette uitbreiding erbij.
Boeie dat die map klein is, in en rondom die fabriek kun je prachtige gevechten hebbenTsurany schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 07:18:
Inderdaad dat klopt niet, het is sowieso een conquest map (vrij waardeloze, veel te klein) en hij heet inderdaad Laguna Alta.

Haha, ik lig hier helemaal dubbel. Jij gooit ten eerste nooit granaten en je steekt nooit iemand neer met je knife?Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:01:
[...]
Was helemaal in de waan dat ik dat met RB deed. Nou, dan is RB toch vrij?
Wat hierboven al gezegt is, pijljte naar onder of boven will do, anders gewoon disarmen prio geven als er overal kits omheen liggen...
CONCLUSIE: je moet beter bukkenStriptease schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:27:
[...]
Die MG daar is heerlijk, die potje daarvoor stond ik achter de MG en had een hoop kills mee gemaakt. Maar wat ik vreemd vond is dat ik achter die kistjes ging schuilen en jij me toch dood kon schieten. Daarna gingen we flanken maar opeens was jij weg achter die MG en schoot je mij weer dood. Een minuut later sta je weer achter de MG.
Flickr PSN ID= cheironnl
Driehoek gebruik ik algemeen voor het wisselen van secundairy weapon naar primairy weapon en om de pistool te selecteren. Ik gebruik het dus regelmatig...BatmanHorizon schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Driehoekje is handgun. Boven en Beneden button op dpad worden helemaal niet gebruikt, zou prima zijn voor disarmen denk ik.
Boven button wordt gebruikt voor 3rd person view wanneer je in een voertuig zit. Voor zover ik weet wordt alleen de beneden button niet gebruikt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Ik ben lui, schiet liever van afstand een kogel door de kop dan er helemaal naar toe lopenThe Great HooD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:16:
[...]
Haha, ik lig hier helemaal dubbel. Jij gooit ten eerste nooit granaten en je steekt nooit iemand neer met je knife?
Wat hierboven al gezegt is, pijljte naar onder of boven will do, anders gewoon disarmen prio geven als er overal kits omheen liggen...
Noteer je die even, Stewie ??The Great HooD schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:16:
anders gewoon disarmen prio geven als er overal kits omheen liggen...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
hoop dat ik jou niet te vaak in het team heb xDVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:24:
[...]
Ik ben lui, schiet liever van afstand een kogel door de kop dan er helemaal naar toe lopen
Maar was inderdaad de dpad vergeten
Nou de 'naar beneden knop' gebruiken voor (dis)armen zou wel ideaal zijn in deze gevallen
Mijn toepassing voor 40mm GL; eentje zit te campen achter een muur en die muur blaas je weg, twee of meer staan naast elkaar, gaatje schieten in de muur om een doorgang te creëren, schieten op light vehicles en natuurlijk last resort als de kogels op zijn.
Maar anders
En bovendien betaal je zelf voor de game, al ga je mensen met motion sensors doodgooien, of knuppelen met je repair tool, dat blijft toch een onopgeloste discussie ...
Snap de frustratie wel, maar elke patch weer balancing van weapons, omdat de scene het zo hard roept.
Typisch EA, de crowd pleasen met zinloze nerfs of boosts, terwijl de echte bugs nooit geadresseerd worden.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Heb ik ook altijd een hekel aan, maar volgens mij als je body armor aan hebt ga je niet in 1 keer dood. Dat is een goede manier om zulke gasten uit te schakelen, want als ze eenmaal hun granaatje hebben afgeschoten kun jij ze makkelijk neerschieten.mhindrik schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:17:
verhaaltje..
Verwijderd
Ik ben een heel actieve speler hoor. Ga ook 9 vd 10 keer voor het disarmen van de bom. Helaas betekent dat ook meer dan de helft van de tijd dat je er een death bij krijgt.phosporus schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:49:
[...]
hoop dat ik jou niet te vaak in het team heb xD
Maar was inderdaad de dpad vergeten
Nou de 'naar beneden knop' gebruiken voor (dis)armen zou wel ideaal zijn in deze gevallen
Vanmiddag begonnen met de Engineer class. Had eens zin wat tanks te slopen. Tracer dart erop, en locken met de RPG. Maar hoe moet je het doen als er een huis tussen jou en de tank staat. Locken en schieten betekent dan dat de raket zich het huis in boort. ???
Offtopic: reageerde zojuist niet op je party invite. Heb geen mic en wil eigenlijk alleen joinen als we samen kunnen spelen, maar heb nog geen idee hoe dat gaat. Of moet ik dan juist wel die invite accepteren? Bovendien kan ik voice berichten sowieso niet horen, omdat de rest van het geluid te hard is (sorry DeFianCeNL)
Helaas is die damage ook daadwerkelijk om te janken
Als je de nade richting een quad of jeep schiet doet het wel wat, APC's e.d. niet. De quad gaat direct stuk met een mooie explosie. Bij de jeep lob ik de nade richting de vooruit, dikke kans dat je de bestuurder er ook mee pakt.Bas Odenhoven schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:10:
[...]
Helaas is die damage ook daadwerkelijk om te janken
omhoog richten?Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:07:
[...]
Vanmiddag begonnen met de Engineer class. Had eens zin wat tanks te slopen. Tracer dart erop, en locken met de RPG. Maar hoe moet je het doen als er een huis tussen jou en de tank staat. Locken en schieten betekent dan dat de raket zich het huis in boort. ???
Dat is me echt nooit opgevallen, dacht altijd Africa HarborVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:27:
[...]
Haha je zei africa terwijl het arica is. Nu ben je voor altijd ongeloofwaardig.
But I don't care, dat gebouw gaat hoe dan ook altijd tegen de vlakte, of dat nou door een charge komt of een paar tanks die van 200 meter afstand dat ding plat gaan schieten. Waarom zou ik dan nog m'n leven riskeren als ik nog geen ronde gespeeld heb waarin dat gebouw overeind bleef?himlims_ schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:37:
[...]
fuck die death - als je niet gaat disarmen is er geen kaboutertje die dat voor jou doet
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die nieuwe gamemode vind ik overigens wel waardeloos. Een beetje tegen NPC's spelen. Waar gaat dat over. Liever had ik een paar nieuwe mappen gezien (aangezien de huidige beginnen te vervelen) en een gamemode als king of the hill o.i.d. Ik denk niet dat dit spel een klassieker gaat worden.
< dit stukje webruimte is te huur >
Mijn vraag aan de 360 spelers: is het wat (betere wapens/voordelen oid)? Of alleen voor achivements/trophy whores?Battlefield: Bad Company 2
SpecAct Kit Upgrade Bundle (contains the following kits which are also sold separately) (£3.99/€4.99)
SpecAct Assault Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
SpecAct Engineer Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
SpecAct Medic Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
SpecAct Recon Kit Upgrade Pack (£1.19/€1.49)
Rating: PEGI 16
Availability: All locales
Als je even in het vorige topic zoekt kom je er veel meningen over tegenBatmanHorizon schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:48:
Btw, voor de PS3'ers onder ons, sinds vandaag:
[...]
Mijn vraag aan de 360 spelers: is het wat (betere wapens/voordelen oid)? Of alleen voor achivements/trophy whores?
Mijn mening is dat je het niet nodig hebt maar voor die 640 mspoints die het kost kon ik het niet laten
nieuws: Video: Battlefield Bad Company 2 - Onslaught dlc
EDIT: Het laat eigenlijk maar weinig zien imo. Ach ja, wat valt er verder nou aan te zien eigenlijk ook hé?
Dan zul je moeten wachten op BF3, die draait op Frostbyte 2 en kan wat Destruction 2.0 betreft meer dan BC2 op Frostbyte 1.5aex351 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:17:
Klopt, die gebouw gaat altijd tegen de vlakte. Ook ik moet nog meemaken dat het gebouw blijft staan. Die hele destruction 2.0 systeem vind ik sowieso waardeloos. Het is allemaal scripted. En dat moet zoveel performance kosten.
[ Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 13-05-2010 00:57 ]
Alleen de MG3-SA is duidelijk beter (minder bloemenspuit-sprayBatmanHorizon schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:48:
Btw, voor de PS3'ers onder ons, sinds vandaag:
[...]
Mijn vraag aan de 360 spelers: is het wat (betere wapens/voordelen oid)? Of alleen voor achivements/trophy whores?
Verder heeft de russian medic z'n brandweer-zwaailicht-barretje ingewisseld voor een groene...
ERG handig...
En verder... mja de camouflage is inderdaad iets beter, aangezien je meer zwart in de outfits hebt en DICE een beetje overkill aan HDR in BC2 gestopt heeft (schaduw-zwart is ook echt 100% zwart), is het vooral op maps met veel bomen en struikjes wel handig...
Het kostte maar 480 ms points hoor! Weet je nog? Dat was 3 bier!phosporus schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:01:
[...]
Mijn mening is dat je het niet nodig hebt maar voor die 640 mspoints die het kost kon ik het niet laten

[ Voor 16% gewijzigd door FiRePaTH op 13-05-2010 02:22 ]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd
Ohja, mijn ingame nick is AdvisableZero, voor als dat nog niet duidelijk was.
Hehe owjahFiRePaTH schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 02:18:
Het kostte maar 480 ms points hoor! Weet je nog? Dat was 3 bier!
[afbeelding]
Ah nog minder toch?
Je zei een paar posts geleden dat je je het liefst zo ver mogelijk van de actie afhoud(oid) en daarop zei ik dat ik je liever niet in het team zou hebben. Maar gister was je vrij actief bezig en heb ik niks op je aan te merken gehad...dus neem ik mijn woorden terugVerwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:24:
Ja hoor, speel ik gisteren voor het eerst een potje met GoT-ters, op de 360. Zit je wel lekker in een team dat speelt zoals het hoor, in de Rush mode. Eerst op Port Valdez, dan naar Arica Harbor. Zie ik me ineens toch een humvee door de lucht vliegen. Heb nog niet veel speeluurtjes gehad, dus ik wist niet dat dat konMooi om te zien dat het ons wel bijna B2 kostte. De Humvee vloog tegen B2 aan, met als gevolg dat er aardig wat muurtjes instortten. Helaas moest ik daarna snel gaan, dus ik weet niet of het nog gevolgen heeft gehad.
Ohja, mijn ingame nick is AdvisableZero, voor als dat nog niet duidelijk was.
Als iemand nog (naast GoT) een leuk clanbase forum zoekt kan mij een pm sturen.
We spelen vooral op de 360 maar dat wil niet zeggen dat de pc/ps3ers niks te zeggen hebben
Vooral veel gezelligheid en samenwerking
(Hoop dat ik nu geen GoT forum regels schend)
Het was gewoon vechten om punten te krijgen, waarbij ik moet zeggen dat het me knap is afgegaan.
Gisteravond een spm van 350 gemiddeld.
Ook de update meegemaakt nu, wat mij opviel.
Lijk wel veel meer kogels nodig te hebben voor een kill, kan natuurlijk ook serverlag zijn geweest maar het viel op.
Tracerdarts veel te effectief, voorbeeld.
Defenders op isla, ronde begint zie 2 choppers opstijgen.
Grijp naar mijn dartgun, pats 1 chopper gedart reload en hoppa 2de chopper gedart.
Ze waren nog niet halverwege het water of ze waren al neer.
Nog niet met assault geweest dus de nerf op de 40mm nades moet ik nog achterkomen.
Maar jeetje van zijn die darts overpowered nu zeg.
Klopt maar Helicopters zijn over het algemeen al vanaf het begin zwaar overpowered...en daar hoorde je maar weinig over toen.TRAXION schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:44:
Maar jeetje van zijn die darts overpowered nu zeg.
Ja maar een bhawk gebruiken als transport zou wel fijn zijn, nu komen ze niet eens aan op de plaats van bestemming.phosporus schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:54:
[...]
Klopt maar Helicopters zijn over het algemeen al vanaf het begin zwaar overpowered...en daar hoorde je maar weinig over toen.
(of zitten die er wel in, net als bij de gevechtshelis, maar moeten we wachten op de patch zodat deze ook daar gaan werken ?!)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Smoke perk werkt alleen op de console zover ik het weet werkt het (nog) niet op de pc.sain onez schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:00:
hoewel ik in Bf Vietnam en BF2 een duchtige chopperpilot was, heb ik me er nu helemaal niet in verdiept, kunnen die BlackHawks niet die Smoke perk gebruiken, zodat het een snel in-and-out transport vehicle word?
(of zitten die er wel in, net als bij de gevechtshelis, maar moeten we wachten op de patch zodat deze ook daar gaan werken ?!)
[ Voor 13% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-05-2010 13:23 ]
Ik las deze week ergens, maar geen specifieke datum..
Drive it like you stole it.
Edit: Ik kom er nu ook net achter dat history werkt op die site. En ik zie dat ik in één potje van een uur gewoon een spm van 743 had! Dat vind ik wel heel erg veel. Voor de rest valt het namelijk wel mee, gewoon normaal.
http://bfbcs.com/stats_ps3/walletje-w/history
[ Voor 44% gewijzigd door walletje-w op 13-05-2010 14:04 . Reden: prove ]
Dan moet je de bhawk wel ergens zien te landen, in die tussentijd kan je dan allang weer zijn neergehaald. Smoke grenade moet namelijk precies op de dart, dus eerst uitstappen voordat je m eraf kan schieten. Ik had gister btw zelfs een tracer op een uav gekregen, maar op één of andere manier kreeg ik hem niet gelocked, denk dat een uav te snel beweegt en te klein is ofzo.walletje-w schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:39:
Ik vraag me af als je in die blackhawk zit of je dan niet als assult smoke kunt gebruiken. Of dan de tracers ook weg gaan. Dan zou je wat langer in die blackhawk kunnen zitten.
Oh ja, ik had gister bij Isla innocentes ook telkens twee CG nodig om de hind neer te halen (gelocked). Ik vraag me af of die Active Armor Upgrade daar iets mee te maken heeft, dat zou wellicht ook een oplossing kunnen zijn, want een derde passenger die engineer is kan ook gewoon de hele tijd een heli fixen terwijl die vliegt en heli fixen gaat best wel snel. En was het ook niet zo dat je vehicle upgrades kon combineren met 2-3 personen, dus smoke + active armor (mits deze idd helpt).
[ Voor 26% gewijzigd door KngfCnns op 13-05-2010 13:56 ]
Cool dat dit nu werkt! Ook je dogtags en nemesis dogtags werken!walletje-w schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:39:
Edit: Ik kom er nu ook net achter dat history werkt op die site. En ik zie dat ik in één potje van een uur gewoon een spm van 743 had! Dat vind ik wel heel erg veel. Voor de rest valt het namelijk wel mee, gewoon normaal.
http://bfbcs.com/stats_ps3/walletje-w/history
Kom zelf overigens niet boven de 390spm uit. 700, wtf!
Flickr PSN ID= cheironnl
390 385spm idem pour moi, 743 hell wtf!!!! idemcheiron schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:14:
[...]
Kom zelf overigens niet boven de 390spm uit. 700, wtf!
Jep! Heb ik ook last van, maar je kan je friends alsnog joinenVerwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:55:
heli fixen gaat idd erg snel
Heeft er btw nog iemand probs met zijn friends list op pc ?
Aap!
Inderdaad, hij zegt dat de vrienden niet online zijn. Als je echter weet dat iemand aan het spelen is kun je gewoon op het pijltje achter de naam klikken en je komt alsnog bij hem in de server.harmageddon schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:44:
[...]
Jep! Heb ik ook last van, maar je kan je friends alsnog joinen
Ik zat zelf ook na te denken, maar ik denk dat ik het weet. Weet je nog dat ik zei dat ik in één potje 38.000 punten kreeg aan 'prijzen'? Want dan zit je er namelijk best snel aan. En dat is volgens mij wel rond die datum gebeurt. Dus dat telt ook mee voor je SPM en daarom gaat dat zo snel omhoog.Striptease schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:53:
700 spm, kan iemand mij dat uitleggen ?
Zegt er iemand: word ik voor de zoveelste keer gekilled door die $%#^*^%%^#%#^ Hind
Ik zeg ooh ik pak hem wel...
Zegt hij weer: Maar een chopper darten..weet je hoe moeilijk dat is
Pop 1 keer schieten en die trace zit erop
Raket erop en ik misde vreselijk met de rpg7 maar je ziet dat ding dus een volle 180% draaien en die hind met 1 mooi schot neergaan
Denk vertel even mijn favo Battlefield Bad Company 2 Moment van vandaag
Nou, brullen ... ik speelde net tegen een team vol GoT-ters, 8 om precies te zijn en tegenstander was met 4 ... op de vraag 'switchen misschien?' zegt er zo'n baseraper lul, 'ja, kom maar' ... begin me gewoon te schamen voor m'n GoT tagTRAXION schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:44:
Zo gister met een bijna vol team gotters bezig geweest, wat een lol zeg
Doe ik iets verkeerd of ligt het toch echt aan het filter?
vertel er ook bij dat er daarna 2 geswitched waren en we alsnog wonnenGoner schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 16:52:
[...]
Nou, brullen ... ik speelde net tegen een team vol GoT-ters, 8 om precies te zijn en tegenstander was met 4 ... op de vraag 'switchen misschien?' zegt er zo'n baseraper lul, 'ja, kom maar' ... begin me gewoon te schamen voor m'n GoT tag
Verwijderd
Trouwens, hoe zit dat met tanks en alternate fire? Heb je maar beperkte ammo? Want na een tijdje kan ik met het tweede tankwapen niet meer schieten.
Dan denk ik hetzelfde al jijVerwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:52:
@ Phosporus: Hopelijk dat ik de volgende keer wat langer spelen kanGisteren ging eerste ronde Port Valdez ruk. Kon geen squad joinen en als je dan sterft mag je eerst een marathon lopen. Daarna had ik op Arica Harbor een tank te pakken en heb ik aardig wat vijandelijke voertuigen kunnen slopen. Actie schuw ik nooit trouwens. Wil nu niet zeurderig overkomen, maar zoiets als dat ik afstand wil houden heb ik niet gezegd denk ik. Vind die sniper dingen maar rotdingen. Kan er ook totaal niet mee overweg trouwens. Anyway, geen punt verder.
Trouwens, hoe zit dat met tanks en alternate fire? Heb je maar beperkte ammo? Want na een tijdje kan ik met het tweede tankwapen niet meer schieten.
Ik denk dat een tankwapen wel overhit kan geraken, maar niet 'leeg' (tenzij bij de Bradley, daar heb je er maar weinige van).
Drive it like you stole it.
Ik heb knap lang gewacht ; eerst 8 tegen 5, toen 8 tegen 4 ... toen had ik het wel gehad.chiIIed schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:43:
vertel er ook bij dat er daarna 2 geswitched waren en we alsnog wonnen
Vanmiddag iets raars met misschien balancing ... ik was verdediger en probeerde een MCOM te disarmen, maar er gebeurde niets bij 'action' (zelfs geen andere kit) ?! Ik werd afgeknald en kwam terug als aanvaller ... lijkt wel alsof er daar iets mis gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 13-05-2010 19:55 ]
Gisteren; Got Server, Laguna Presa Rush. We waren attackers met een vol GoT squad. 1e mcoms neergehaald. Wordt opeens ons squad geteamswitched met een andere squad. Dus volledig.Goner schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:54:
Autobalancing is een lachertje ... soms zie ik wel eens een melding langs komen, maar het effect is minimaal. Of spelers gaan gewoon weer terug ?
Vanmiddag iets raars met misschien balancing ... ik was verdediger en probeerde een MCOM te disarmen, maar er gebeurde niets bij 'action' (zelfs geen andere kit) ?! Ik werd afgeknald en kwam terug als aanvaller ... lijkt wel alsof er daar iets mis gaat.
Echt bizar
ach we hebben gewonnen, all what mattersErA schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:01:
[...]
Gisteren; Got Server, Laguna Presa Rush. We waren attackers met een vol GoT squad. 1e mcoms neergehaald. Wordt opeens ons squad geteamswitched met een andere squad. Dus volledig.
Echt bizar
Je zei dat je lui was en dat je liever van afstand een kogel door iemands kop schiet.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:52:
@ Phosporus: Hopelijk dat ik de volgende keer wat langer spelen kanGisteren ging eerste ronde Port Valdez ruk. Kon geen squad joinen en als je dan sterft mag je eerst een marathon lopen. Daarna had ik op Arica Harbor een tank te pakken en heb ik aardig wat vijandelijke voertuigen kunnen slopen. Actie schuw ik nooit trouwens. Wil nu niet zeurderig overkomen, maar zoiets als dat ik afstand wil houden heb ik niet gezegd denk ik. Vind die sniper dingen maar rotdingen. Kan er ook totaal niet mee overweg trouwens. Anyway, geen punt verder.
Dus ik denk...de zoveelste camper die niet naar een mcomm toe gaat om te (dis)armen
Maar goed...join ons wat vaker...je ziet ons praktisch elke avond wel in een squad zitten
Verwijderd
Wordt er gek van.
Kan helemaal niet meer ranken, omdat de punten er niet bijgeteld worden.
Had zo mooi kunnen zijn, maar ben nu al 4 dagen lvl16.
Zeer frusterend, net een potje stond ik boven aan, nog EEN comm te destroyen, en ja hoor, disconnect, geen punten.......
Hebben jullie dit nu ook, wordt het wel een beetje zat.
Ik heb er nooit last van eerlijk gezegdVerwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:37:
Waarom is bij mij continu na 10 EA SERVER CONNECTION lost.
Wordt er gek van.
Kan helemaal niet meer ranken, omdat de punten er niet bijgeteld worden.
Had zo mooi kunnen zijn, maar ben nu al 4 dagen lvl16.
Zeer frusterend, net een potje stond ik boven aan, nog EEN comm te destroyen, en ja hoor, disconnect, geen punten.......
Hebben jullie dit nu ook, wordt het wel een beetje zat.

Het effect is minimaal. Er wordt volgens mij verder ook niet gekeken naar rank of skil, iets dat een grote fout is.Goner schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:54:
Autobalancing is een lachertje ... soms zie ik wel eens een melding langs komen, maar het effect is minimaal. Of spelers gaan gewoon weer terug ?
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik weet het niet, heb je verder geen problemen met je internet of connectie tijdens spellen? Voor zover ik weet waren alle disconnect problemen e.d. opgelost vlak na de release.

http://www.zpgaming.eu/te...es-bad-company-2-lan.html
Er komt een 5v5/8v8 lan aan in juli voor BFBC2. Ik zelf zal er niet zijn want zit dan met mn gat in Italië, maar mijn team wel (Epsilon eSports). Misschien leuk voor mensen die daar in de buurt wonen om er te kijken
Het is op dat terrein bij de Grolsch Veste
Verwijderd
Nee. Alle andere shooters online werken wel. Cod2/4 en waw. Oh nat type is gewoon open met mw2, alleen bfbc doet naar.Sigurdar schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:26:
[...]
Ik weet het niet, heb je verder geen problemen met je internet of connectie tijdens spellen? Voor zover ik weet waren alle disconnect problemen e.d. opgelost vlak na de release.
Ik heb al vaak de melding gezien dat ik geswitched ging worden (2 min, 3 min etc.) maar ik ben nog nooit echt overgezet. Nou ben ik ook een erg doorsnee speler, hoewel ik nog redelijk wat M-com's clear / arm.Goner schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:54:
Over rare dingen gesproken, ik werd vandaag op de GoT server "suicide - Combat Knife -10". En dat terwijl ik volgens mij op 1m afstand met een 40mm werd beschoten door een teammate / vijand. (er waren twee assaults aan het knokken, ik was medic). In ieder geval knalde me lichaam enkele meters tollend de lucht in.
Iemand enig idee of dat een hack kan zijn geweest?
Kit's op de m-com zijn hatelijk: vooral als je al niet makkelijk kan schuiven omdat er weer een bradly over de m-com staat te spammen... Dat mogen ze ook wel even veranderen... Het liefst nog door de knoppen om te gooien, ik vind tab voor disarm / kit ook wel prima, dan gaan dit soort dingen niet meer fout.
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.