Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn iPhone gejailbreakt met Cydia. Ik had hem geleend van school en hij moet weer terug. Ik heb toen alle programma's verwijderd (behalve Cydia, want dat ging niet omdat er geen kruisje bij stond) en toen heb ik een harde reset gedaan. Na de progressbar heb ik niet gekeken wat er gebeurde, maar een half uur later bleef hij alleen maar het apple logo afwisselen met het apple logo icm de laad-animatie (het rondje met de streepjes). Je ziet ze soms ook door elkaar heen. Hij reageert dan op geen enkele knop, ook niet de aan/uit knop. Je kan hem dus niet uitzetten.

De batterij was helemaal vol, dus ik heb hem de hele nacht zijn ding laten doen. Als ik hem nu aanzet gebeurd hetzelfde totdat de batterij leeg is. Als ik hem aan de oplader leg zie ik een bijna lege batterij met een stroom icoon. Als ik hem aan iTunes aansluit gebeurd er niets. Verder heb ik nog de DFU mode geprobeerd. Het scherm wordt wel zwart maar ik krijg daarna geen melding bij iTunes.

Weet iemand wat ik nu moet doen of is hij dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:19

MsG

Forumzwerver

Waarschijnlijk doe je de DFU-modus niet helemaal goed. Het is ook wat lastig, omdat de iPhone automatisch aangaat als je de kabel aansluit. Ik doe het altijd zo:

Kabel aansluiten en echt METEEN beide knoppen ongeveer 40 seconden ingedrukt laten, terwijl je iTunes al aan hebt staan. Dan krijg je vanzelf een melding dat er een apparaat in herstelmodus is gevonden. Vanaf daar kan je gewoon weer terugflashen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:03:
Waarschijnlijk doe je de DFU-modus niet helemaal goed. Het is ook wat lastig, omdat de iPhone automatisch aangaat als je de kabel aansluit. Ik doe het altijd zo:

Kabel aansluiten en echt METEEN beide knoppen ongeveer 40 seconden ingedrukt laten, terwijl je iTunes al aan hebt staan. Dan krijg je vanzelf een melding dat er een apparaat in herstelmodus is gevonden. Vanaf daar kan je gewoon weer terugflashen.
Net 3x geprobeerd. Eerst komt de batterij weer, daarna gaat hij weer weg en wordt het scherm zwart. Dat blijft doorgaan totdat ik hem loslaat. Met iTunes gebeurd er niets. Ik ga nu eens iTunes updaten, kijken of dat effect heeft...

EDIT: is al gelukt. Je hoeft hem niet per se aan te sluiten voor recovery mode. Je kunt ook eerst de knoppen inhouden totdat de recovery mode opstart, en daarna de kabel aansluiten. Hij heeft nu automatisch OS 4 erop gezet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Pff mijn telefoon (3gs) is terug gekomen uit de reparatie (nieuw toestel na een WSOD) en staat er 4.0 op.
Mooi shit nu mis ik dus mijn unlock, of zijn hier nog tooltjes voor? Kon zelf niets vinden alleen als je saurik wat liefde hebt laten instralen.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:59
Hier mag dus niet gepraat worden over unlocken ;)!
Je kunt toch gewoon terug gaan naar 3.x.x ?
Hoezo wordt je iPhone überhaupt gerepareerd als die unlockt is (ik neem aan illegaal en niet via de T-mobile shop)?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
alaintje schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:23:
Hier mag dus niet gepraat worden over unlocken ;)!
Je kunt toch gewoon terug gaan naar 3.x.x ?
Hoezo wordt je iPhone überhaupt gerepareerd als die unlockt is (ik neem aan illegaal en niet via de T-mobile shop)?
Het ging me dan meer om de jailbreak, als ik een oude versie terug zet moet je toch via Saurik's server de ssh ophalen? Ik krijg namelijk continue foutmeldingen (o.a. 3194) bij het terug plaatsen van oude FW.

Voor het opsturen heb ik hem een restore gegeven. Maar over de unlock zal ik het niet verder hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
lasharor schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:03:
[...]

Jawel, je moet even overnieuw herstellen in Itunes en daarna de iPhone als een nieuwe configureren. Als je een backup terugzet van een jailbroken firmware met dit soort dingen dan krijg je dat ze vaak blijven staan.

Edit: zo kan je bijv. wel numerieke signaalsterkte activeren evenals het accupercentage.
Maar als je een 3GS hebt met nieuwe bootrom is er geen custom firmware.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Vandaag iOS4 op mijn 3G gezet en alles werkt prima. Daarna jailbreak uitgevoerd en daarna het e.e.a aangepast. het ziet er allemaal goed uit, maar................ ik heb het bestand SBDockBG.png overgeschreven met een oude van 3.1.2. Dat ziet er dus echt niet uit. |:(

Dus mijn vraag is of iemand mij de originele SBDockBG.png uit de map:
System/Library/CoreServices/SpringBoard.app kan bezorgen?
Dat zou heeeel fijn zijn. _/-\o_
Alvast bedankt voor de moeite.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:13:
[...]

Net 3x geprobeerd. Eerst komt de batterij weer, daarna gaat hij weer weg en wordt het scherm zwart. Dat blijft doorgaan totdat ik hem loslaat. Met iTunes gebeurd er niets. Ik ga nu eens iTunes updaten, kijken of dat effect heeft...

EDIT: is al gelukt. Je hoeft hem niet per se aan te sluiten voor recovery mode. Je kunt ook eerst de knoppen inhouden totdat de recovery mode opstart, en daarna de kabel aansluiten. Hij heeft nu automatisch OS 4 erop gezet.
Scherm moet ook op zwart gaan, dat is waarom het bij de meesten fout gaat. Ze denken Scherm op zwart = fout. Maar het is, scherm op zwart = goed. Appletje in beeld = fout.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Goedenavond.
Nog een late tweaker online die mij kan helpen!? Ik heb een iPhone 2g van een maatje hier liggen maar ik probeer deze te jailbreaken en unlocken met Redsn0w, alles werkt alle proggies + bestandjes gedownload. alleen het lukt mij niet om in DFU mode te komen, ik snap wel hoe het moet maar op stap 3 waar staat 'hold power button down" werkt gewoon niet.

Iemand een oplossing hiervoor?

Is opgelost! Zal me god niet weten hoe, ik heb gewoon paar x nog hetzelfde geprobeert en toen werkte het ;S

Weltrusten!

[ Voor 14% gewijzigd door s1ck op 04-07-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-09 16:19
s1ck schreef op zondag 04 juli 2010 @ 01:05:
Goedenavond.
Nog een late tweaker online die mij kan helpen!? Ik heb een iPhone 2g van een maatje hier liggen maar ik probeer deze te jailbreaken en unlocken met Redsn0w, alles werkt alle proggies + bestandjes gedownload. alleen het lukt mij niet om in DFU mode te komen, ik snap wel hoe het moet maar op stap 3 waar staat 'hold power button down" werkt gewoon niet.

Iemand een oplossing hiervoor?
Een aantal tools hebben een optie om de iPhone in dfu modes te forceren.

iphone-dev blog laatste pwnage tool niet compatible met 2g neem een oudere.

Ik weet niet of zelfde omstandigheden als jij nu ondervindt maar het komt voor.
IMPORTANT! Whenever you need to enter DFU mode, you will need to do so using PwnageTool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
funske schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:27:
Vandaag iOS4 op mijn 3G gezet en alles werkt prima. Daarna jailbreak uitgevoerd en daarna het e.e.a aangepast. het ziet er allemaal goed uit, maar................ ik heb het bestand SBDockBG.png overgeschreven met een oude van 3.1.2. Dat ziet er dus echt niet uit. |:(

Welke jailbreak heb je gebruikt, voor iOS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ook leuk niews:

jailbreak voor 3GS met nieuwe bootrom is uit, welliswaar tethered en via ih8sn0w

http://www.ihackintosh.co...gs-ios-4with-new-bootrom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

funske schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:27:

1. zoek in Springboard.app naar SBDockBG-old.png (te vinden op System/Library/ CoreServices/SpringBoard.app/)

2. copy en rename dat naar Dock.png en plaats het in de root van een map die je de extensie .theme geeft (FW3_Dock.theme bijvoorbeeld) en zet die in je themes map, en dan via Winterboard activeren.

[ Voor 21% gewijzigd door randje op 04-07-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
hardware.tom schreef op zondag 04 juli 2010 @ 07:59:
[...]
Welke jailbreak heb je gebruikt, voor iOS4?
Redsnow! En als je precies houdt aan deze instructies en je laat je iPhone zelf verder alles doen, zonder er verder aan te zitten, dan komt het allemaal goed. Zorg ervoor dat voordat je begint de iPhone gekoppeld is aan je computer.
Ik zou het wel even zelf goed lezen en dan vooral stap 9 en 10. :Y
Daarna de iPhone zijn gang laten gaan en het komt allemaal goed. d:)b

Als het allemaal gelukt is, krijg ik dan van jou het bestandje SBDockBG.png uit de map:
System/Library/CoreServices/SpringBoard.app? _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Een leeg bericht Randje? Of kun jijme helpen met SBDockBG.png uit de map:
System/Library/CoreServices/SpringBoard.app???

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

damn niet goed gelezen, ik pm je wel

edit: moet je direct messaging wel aanzetten.

[ Voor 40% gewijzigd door randje op 04-07-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
randje schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:19:
damn niet goed gelezen, ik pm je wel

edit: moet je direct messaging wel aanzetten.
Moest even zoeken :? , maar die staat nu aan! _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

randje schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:10:
ook leuk niews:

jailbreak voor 3GS met nieuwe bootrom is uit, welliswaar tethered en via ih8sn0w

http://www.ihackintosh.co...gs-ios-4with-new-bootrom/
Dit is geen leuk nieuws, geef die copy-cat nou geen aandacht. Van zijn tools moet ik :r
Hoe vaak moeten we het nou herhalen, liever geen JB dan via sn0wbreeze.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Is een ipod touch 3g 8GB ook te jailbreaken met redsnow? Aangezien de ipod touch 2g en 3g precies dezelfde hardware hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Hero Of Time schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:09:
[...]

Dit is geen leuk nieuws, geef die copy-cat nou geen aandacht. Van zijn tools moet ik :r
Hoe vaak moeten we het nou herhalen, liever geen JB dan via sn0wbreeze.
Waarom is die zo slecht dan? Je moet hem dan via je PC weer aanzetten zoiets heb ik ooit begrepen.
Maar zet jij je gsm dan zo vaak uit?

Ik wacht nog wel even tot een makkelijkere versie neem aan dat dit niet meer zo lang gaat duren.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruffian op 04-07-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ruffian schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Waarom is die zo slecht dan? Je moet hem dan via je PC weer aanzetten zoiets heb ik ooit begrepen.
Maar zet jij je gsm dan zo vaak uit?

Ik wacht nog wel even tot een makkelijkere versie neem aan dat dit niet meer zo lang gaat duren.
Het gaat niet om het tethered zijn met je JB of niet, het gaat om de software die je gebruikt. In de TS staat waarom het slecht is, in voorgaande pagina's en 't vorige deel zijn er ook veel slechte verhalen over tot zelfs een complete herinstall van je OS aan toe. Daarom: troep, niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik hou nu de laatste paar weken Cydia goed in de gaten voor updates, maar er zijn weinig updates merk ik bij mij, ligt dit aan mijn iPhone of is dit bij anderen ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Nee, klopt erg veel zijn het er niet.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie ook op gevallen dat behoorlijk lang duurt om mappen met xGPS te downloaden en hij daarbij ook nog eens crash terwijl hij nog niet klaar is? Ik ben namelijk de mappen verzamelen van steden waar ik heen ga als ik in China ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:40
Vandaag ook op mijn 16gb 3G iOS4 gezet (redsn0w)
Het jailbraken en unlocken was koek en ei..

Ik moet het alleen een paar dagen aanzien, zitten leuke 'extra' functies bij maar de traagheid is wel merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:07
Kom er net achter dat ik toch een iPhone 3GS de oude bootrom heb (359.3). Had een JB op 3.1.2, maar nooit de SHSH opgeslagen. Per ongeluk geüpdate naar 3.1.3 en uiteindelijk JB gedaan met Spirit. Is er een mogelijkheid om een iOS4 JB uit te voeren op mijn iPhone?

[edit]
Ik heb iOS4 al geïnstalleerd & de SHSH van 3.1.3 is veiliggesteld ;). Ik kan dus zo terug naar 3.1.3

[ Voor 17% gewijzigd door MC Taz Man op 04-07-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Hoe kan ik checken of mijn SHSH op cydia staat? Misschien heeft de vorige eigenaar dit wel opgeslagen.
Ik heb trouwens een baseband 05.13.04, die kom je nog niet zoveel tegen in alle verhaaltjes.

[ Voor 31% gewijzigd door Ruffian op 05-07-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:50
Herr Flicker schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:38:
Vandaag ook op mijn 16gb 3G iOS4 gezet (redsn0w)
Het jailbraken en unlocken was koek en ei..

Ik moet het alleen een paar dagen aanzien, zitten leuke 'extra' functies bij maar de traagheid is wel merkbaar.
Nou ik heb het alweer gehad met iOS4, mij te traag op een 3G. Zowel met als zonder multitasking geprobeerd, maar ik vind het geen doen. Zelfs het afsluiten van apps is traag (dan denk je dat je de home knop niet goed hebt ingedrukt omdat het zo lang duurt voordat je je springboard weer terug ziet, je drukt nog een keer, en komt vervolgens pas na 3-4 seconden op de searchpage omdat er wel 2x home-button is ontvangen).
Vanavond zet ik er weer 3.1.3 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
sverzijl schreef op maandag 05 juli 2010 @ 06:43:
[...]

Nou ik heb het alweer gehad met iOS4, mij te traag op een 3G. Zowel met als zonder multitasking geprobeerd, maar ik vind het geen doen. Zelfs het afsluiten van apps is traag (dan denk je dat je de home knop niet goed hebt ingedrukt omdat het zo lang duurt voordat je je springboard weer terug ziet, je drukt nog een keer, en komt vervolgens pas na 3-4 seconden op de searchpage omdat er wel 2x home-button is ontvangen).
Ik wou iOS4 ook al proberen maar na even hier rond te kijken en op google te kijken zie ik dat alles ontzettend traag is, misschien komt er nog een update waardoor hij wat sneller word.

Ik merk trouwens ook dat mijn ipod met spirit ook ontzettend traag is geworden. Als ik in sbsettings kijk dan zie ik vaak staan dat er nog maar 8mb geheugen vrij is. Is er een manier om het wat sneller te maken?
Zou hij ook sneller worden als ik hem gewoon herstel in itunes en hem dan opnieuw jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
hardware.tom schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:05:
[...]

Ik wou iOS4 ook al proberen maar na even hier rond te kijken en op google te kijken zie ik dat alles ontzettend traag is, misschien komt er nog een update waardoor hij wat sneller word.

Ik merk trouwens ook dat mijn ipod met spirit ook ontzettend traag is geworden. Als ik in sbsettings kijk dan zie ik vaak staan dat er nog maar 8mb geheugen vrij is. Is er een manier om het wat sneller te maken?
Zou hij ook sneller worden als ik hem gewoon herstel in itunes en hem dan opnieuw jailbreak?
Wat ik er van begrepen heb, wordt iOS4 enkel traag op de iPod en iPhone 3G wanneer MT en/of WP aangezet worden. Het schijnt (geen ervaring ;)) zo te zijn dat er geen vertraging optreedt zonder deze features. Die officieel ook niet ondersteund worden op deze apparaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
hardware.tom schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:05:
[...]
Bij mij is iOS4 ook initieel er op gezet en daarna redsnow er over heen laten gaan. Ik merk niet veel verschil met 3.1.2 wat de snelheid betreft. Dus ik ga zeker niet terug.
Ik heb wel multitasking, maar geen wallpaper.

[ Voor 5% gewijzigd door funske op 05-07-2010 08:51 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
funske schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Bij mij is iOS4 ook initieel er op gezet en daarna redsnow er over heen laten gaan. Ik merk niet veel verschil met 3.1.2 wat de snelheid betreft. Dus ik ga zeker niet terug.
Maar dat is thetered toch? Dan laat ik hem zowiezo even liggen. Ik wil niet dat ik midden in de vakantie dat ding aan een pc moet hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Ik heb Wallpaper en Multitasking aan, en het is niet langzamere dan wanneer ik Winterboard voor achtergrond gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik kan iOS4 wel even een dagje proberen; maar kan ik daarna nog weer naar 3.1.3? of moet ik iets met dat shsh dinges doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
hardware.tom schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:39:
Ik kan iOS4 wel even een dagje proberen; maar kan ik daarna nog weer naar 3.1.3? of moet ik iets met dat shsh dinges doen?
Je kan alleen terug naar een ouder iOS wanneer je de SHSH blobs hebt opgeslagen. Hetzij lokaal, hetzij ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:30:

Ik heb Wallpaper en Multitasking aan, en het is niet langzamere dan wanneer ik Winterboard voor achtergrond gebruikte.
Winterboard heb ik er vroeger wel op gehad, maar er af gehaald omdat dit inderdaad wel vertraagde. Toch ziet mijn scherm er wel goed uit

Hier mijn aangepast homescreen:

Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/07/04/426f7f41f1cba6e110745948cb824a44/IMG_0002.PNG

Voornamelijk gebaseerd op Lockinfo. Met een aantal plugins van Lockinfo zelf.
Daarna wat wijzigingen aangebracht mbv het thema LISport_M_Brown. Bepaalde png's uit dit thema overgezet naar Lockinfo.
Alles is native, dus sneller.
Geen Winterbord, geen andere thema's.
Met weinig toch een redelijke mooi scherm, vind ik :p

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
MC Taz Man schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:59:
[...]

Je kan alleen terug naar een ouder iOS wanneer je de SHSH blobs hebt opgeslagen. Hetzij lokaal, hetzij ergens anders.
Ik heb nu die shsh key in cydia staan, maar kan ik nu gewoon upgraden naar iOS4? Of moet ik nog iets doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:08:
[...]

Winterboard heb ik er vroeger wel op gehad, maar er af gehaald omdat dit inderdaad wel vertraagde. Toch ziet mijn scherm er wel goed uit

Hier mijn aangepast homescreen:

[afbeelding]

Voornamelijk gebaseerd op Lockinfo. Met een aantal plugins van Lockinfo zelf.
Daarna wat wijzigingen aangebracht mbv het thema LISport_M_Brown. Bepaalde png's uit dit thema overgezet naar Lockinfo.
Alles is native, dus sneller.
Geen Winterbord, geen andere thema's.
Met weinig toch een redelijke mooi scherm, vind ik :p
Muaw ik heb Bitesms erop gezet en een programma wat niet genoemd mag woorden, maar rest allemaal native, maar wel wallpaper en multitasking, en opzicht is mijn iphone snellere dan met winterboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:41

seninha

god's right foot

MC Taz Man schreef op maandag 05 juli 2010 @ 08:17:
[...]

Wat ik er van begrepen heb, wordt iOS4 enkel traag op de iPod en iPhone 3G wanneer MT en/of WP aangezet worden. Het schijnt (geen ervaring ;)) zo te zijn dat er geen vertraging optreedt zonder deze features. Die officieel ook niet ondersteund worden op deze apparaten ;)
Kan je garanderen dat zelf zonde WP en MT een 3G niet vooruit te branden is met iOS4.

Wel aan het begin,als je die pas er op gezet heb,maar hoe langer je hem gaat gebruiken hoe trager alles wordt.
Lijkt wel windows :X

Daarom ben ik weer terug naar 3.1.2. Bevalt me veel beter :)

Hoop wel dat er een update komt,want ervaring leert dat er apps komen die de aller laatste firmware nodig hebben.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:23

Stekeltje

Nothing to see here move along

Ik heb hier een iPhone 3Gs hij is al een keer eerder gejailbreakd. Echter is de update er overheen gegaan en krijg ik hem via redSnow niet meer gejailbreakd.

Zodra hij succesvol de jailbreak heeft gedaan moethij rebooten om het af te maken, echter doet hij dit niet.

Ik werk op computer met Vista 32bits ultimate. iTunes 9.2 en redSnow 0,95b5.

Iemand die een antwoord daarvoor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik heb net iOS4 (niet gejailbreaked) erop gezet maar mijn gejailbreakede ipod met versie 3.1.3 was zo veel trager (ik had er wel aardig wat cydia prut op geinstalleerd) en het heeft inderdaad leuke extra's.
De airplane mode is ook nieuw voor mij, wat doet dat precies op mijn ipod??

Wat denken jullie: Op 3.1.3 jailbreaken of 4.0 zonder jailbreak, wat zou sneller zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door hardware.tom op 05-07-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
MC Taz Man schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:59:
Geldt niet voor iPhone 3G, daar heb je geen ECID/SHSH nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem:
ik heb een gejailbreakte iphone 3g en ik wilde hem graag updaten naar OS 4. En ik dacht dus met mijn stomme kop laat ik dit even via itunes doen. Ik wist namelijk niet dat je dit niet moest doenxD. Nu krijg ik steeds eerst het apple logo'tje en daarna een usb kabeltje met het itunes teken in beeld. Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:16:
Ik heb een probleem:
ik heb een gejailbreakte iphone 3g en ik wilde hem graag updaten naar OS 4. En ik dacht dus met mijn stomme kop laat ik dit even via itunes doen. Ik wist namelijk niet dat je dit niet moest doenxD. Nu krijg ik steeds eerst het apple logo'tje en daarna een usb kabeltje met het itunes teken in beeld. Kan iemand mij hiermee helpen?
Haal de usb kabel eruit en doe hem er weer in en zet de oude firmware of ios4 er weer op. Werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik moet de usb kabel er uit halen als hij dat usb kabeltje met itunes teken laat zien? Want het enige wat ik nu wat in itunes kan doen is mijn iphone herstellen, maar mij is dit afgereden omdat hij gejailbreakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:30:
Dus ik moet de usb kabel er uit halen als hij dat usb kabeltje met itunes teken laat zien? Want het enige wat ik nu wat in itunes kan doen is mijn iphone herstellen, maar mij is dit afgereden omdat hij gejailbreakt is.
ooh, hij is gejailbreaked en wat wil je nou doen en wat heb je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik heb gedaan met mijn iphone(gejailbreakd):

Ik wilde mijn iphone upgraden naar ios 4. Dit heb ik per ongeluk via ITUNES gedaan. Maar hij doet het nu helemaal niet meer. Als ik aan/uit knop en menu knop tegelijk indruk krijg ik het witte apple logo'tje en daarna usb kabeltje met itunes teken in beeld. Dus ik kan mijn iphone nu niet meer gebruiken.

Wat ik wil:
ik wil gewoon dat hij het weer doet, maakt me nu niet veel uit welke versie erop komt, eerst maar zorgen dat hij het weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:36:
wat ik heb gedaan met mijn iphone(gejailbreakd):

Ik wilde mijn iphone upgraden naar ios 4. Dit heb ik per ongeluk via ITUNES gedaan. Maar hij doet het nu helemaal niet meer. Als ik aan/uit knop en menu knop tegelijk indruk krijg ik het witte apple logo'tje en daarna usb kabeltje met itunes teken in beeld. Dus ik kan mijn iphone nu niet meer gebruiken.

Wat ik wil:
ik wil gewoon dat hij het weer doet, maakt me nu niet veel uit welke versie erop komt, eerst maar zorgen dat hij het weer doet.
Ik heb ook gewoon iOS4 erop gezet met itunes. Je moet gewoon je firmware even downloaden van de site die ergens in de topicstart staat, en dan shift+recover en dan selecteer je die firmware als het goed is doet ie het dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jou iphone is ook gejailbreaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:02:
en jou iphone is ook gejailbreaked?
Ik had hem gejailbreaked en ik heb iOS4 erop gezet om het gewoon te testen (ik ben nog een beetje bezig), maar het is op en ipod touch 8GB 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je nog een keer stapsgewijs op kunnen schrijven wat ik moet doen, ik ben namelijk niet de handigste met dit soort dingen. Al vast hartelijk dank voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:55:
Zou je nog een keer stapsgewijs op kunnen schrijven wat ik moet doen, ik ben namelijk niet de handigste met dit soort dingen. Al vast hartelijk dank voor de hulp.
Jij bent nu dus op het punt waar de iphone aangeeft dat je hem aan itunes moet hangen:

1 Koppel hem aan de computer, je zal nu een melding krijgen dat hij een recovery nodig heeft.

2 Download hier vandaan de firmware die je erop wil hebben, in jou geval 3.1.3 of 4.0

3 Ga naar itunes en a naar je ipod, daar staat in het midden: updaten (kan je waarschijnlijk niet aanklikken) en recover of herstellen. Houd nu de shift toets in en klik op herstel/recover, nu krijg je een venster waar je de firmware moet selecteren, ga dus naar de plek waar je de firmware hebt gedownload van de stap hierboven.

Als het goed is gaat de rest allemaal vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dankjewel hardware.tom!!

ik ga het zo proberen ik bericht wel even als het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
hardware.tom schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:29:
Ik heb net iOS4 (niet gejailbreaked) erop gezet maar mijn gejailbreakede ipod met versie 3.1.3 was zo veel trager (ik had er wel aardig wat cydia prut op geinstalleerd) en het heeft inderdaad leuke extra's.
De airplane mode is ook nieuw voor mij, wat doet dat precies op mijn ipod??

Wat denken jullie: Op 3.1.3 jailbreaken of 4.0 zonder jailbreak, wat zou sneller zijn?
Even mijn vraag weer onder de aandacht brengen aangezien hij nu vrijwel niet word gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Laatst online: 14-09 21:03
Ik baal, had graag iOS op mijn 3GS gezet, maar ik heb sommige jailbreak applicaties nodig...

Geohot laat weinig tot niks van zich horen, planetbeing en MuscleNerd zijn bezig met de baseband en comex is bezig met het porten van flash.

Dit is zeker niet wat ik had verwacht. Het leek alsof er een hele berg exploits klaar stonden, maar er is tot op heden niks uitgebracht. Redsn0w en Pwnagetool hebben wel de gebruikelijke update gekregen, maar daar zit niks nieuws in.

@tom, dat maakt niet zoveel uit. Een jailbroken 3.1.3 kan je heel langzaam maken door een hele berg applicaties met daemons en andere meuk te installeren en 4.0 wil bij sommige mensen nog wel een beetje traag werken. Meestal is dat na een hard-reset gefixed.

Airplane mode op een iPod touch zal niet zoveel doen, raar dat dat erop zit. Bij de iPhone schakelt het alle GSM/UMTS verbindingen uit, maar laat WiFi, BT en GPS aanstaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Vanx op 05-07-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Heb een leuk probleem, ik verwacht niet dat iemand het weet, maar goed:

Ik heb een autoradio van JVC met een (brede) aansluiting voor iPod/iPhone. Werkte super! Maar ja, het werkte... tot 4.0. Als ik mijn telefoon nu aansluit, speelt ie voor 30 seconden of zo muziek af, en daarna koppelt mijn iPhone af en weer aan, dus muziek valt weg, duurt weer 20 seconden of zo.

Geen idee of het aan jailbreak ligt, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar wel erg raar. Heb ook nog niet op internet gezocht of iemand meer dit heeft, heb nog geen tijd gehad om er goed naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardware.tom,

Ik heb de firmware gedownload en geprobeerd zo te herstellen. maar zodra ik wil herstellen krijg ik een melding: de iphone iphone kan niet worden hersteld omdat de firmware niet compatible is.
weet jij hier wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:50:
Hardware.tom,

Ik heb de firmware gedownload en geprobeerd zo te herstellen. maar zodra ik wil herstellen krijg ik een melding: de iphone iphone kan niet worden hersteld omdat de firmware niet compatible is.
weet jij hier wat op?
Ik had bij mijn ipod touch 3G 8GB dat ik de 2G versie erop moest zetten, die werkte prefect. Ik heb nu ook de 2G versie van iOS4 erop.

Ik weet niet hoe het bij iphones zit, heb je wel de goede versie gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net 3.1.3 gedownload toen kwam niet de foutmelding van compatible en liep het proces goed. Maar nu zegt mn iphone opeens dat mijn simkaart niet goed is, hij is unlocked namelijk. en kan ik alleen maar emergency calls doen en niet naar het menu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:41:
Heb net 3.1.3 gedownload toen kwam niet de foutmelding van compatible en liep het proces goed. Maar nu zegt mn iphone opeens dat mijn simkaart niet goed is, hij is unlocked namelijk. en kan ik alleen maar emergency calls doen en niet naar het menu toe.
ik weet eigenlijk niks van het unlocken van een iphone af (en je mag er hier niet over praten), ik heb geen idde wat je nu zou moeten doen, kijk eens op google, meer weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Interessant "nieuws" van het JB front:
@xfsasx jailbreak for all devices at 4.0 is already handled by upcoming @comex release :) so, good time for iphone4 unlock stuff
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helioss schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:28:
Ik heb een Ipod 2G 3.1.3 JB met Spirit.
Nu wil ik wel graag iOS 4 eens proberen. Hoe moet ik dit doen?

Graag wil ik mijn apps behouden zowel Cydia apps als die van de Itunes Store, hoe doe ik dit precies? Als ik een back-up via Itunes maak dan neemt deze toch de JB apps niet mee?
Zelfde hier, maar ik vraag me af of ik dan nog terug kan naar een vorige versie moest ik dit willen.

Heb een ipod touch 2G (MB versie) 3.1.3 JB met Spirit.
Ik hoopte om de SHSH blob van deze versie nog te kunnen opslagen maar dit is niet gelukt. Umbrella wil enkel de 4.0 shsh blob opslagen. Ik vermoed dat ik dus te laat was om de 3.1.3 shsh blob op te slagen.
Kan dit of heb ik iets mis gedaan?
Dit wil dus ook zeggen dat eenmaal ik upgrade naar een hogere versie ik ook niet meer terug zal kunnen?

Voor zover ik heb gelezen heb moet het lukken om te upgraden naar IOS4 en daarna te JB-en met RedSn0w. Klopt dit? (vorige JB was Spirit)
Nog ff wat verder gelezen, is eigenlijk upgraden naar IOS4 dmv RedSn0w. (Dus niet eerst upgraden in itunes, maar direct dmv RedSn0w?)
Maar ik vermoed dat ik dan wel al mijn apps kwijt ben en deze manueel moet terugzetten, klopt dit?
Voor de JB apps heb ik wel aptbackup geïnstalleerd.

Ben ik ergens mis, of kan ik beter maar even wachten met een upgrade?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
sverzijl schreef op maandag 05 juli 2010 @ 06:43:
[...]

Nou ik heb het alweer gehad met iOS4, mij te traag op een 3G.
<..>
Wat een genot met 3.1.3 weer. Zo veel sneller dan iOS4 op een 3G. Kostte wel wat moeite om terug te gaan naar 3.1.3. Error 1015 bij restoren via iTunes, Recboot aan de praat krijgen onder Win7 x64.. pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
sverzijl schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:26:
[...]

Wat een genot met 3.1.3 weer. Zo veel sneller dan iOS4 op een 3G. Kostte wel wat moeite om terug te gaan naar 3.1.3. Error 1015 bij restoren via iTunes, Recboot aan de praat krijgen onder Win7 x64.. pff
Hoe moet je weer terug naar 3.1.3 dan? Ik ben net bezig, ik de SHSH opgeslagen met tinyumbrella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
hardware.tom schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:29:
[...]
Hoe moet je weer terug naar 3.1.3 dan? Ik ben net bezig, ik de SHSH opgeslagen met tinyumbrella
Ik heb een 3G (geen GS), dus heb geen SHSH nodig. Wat ik heb moeten doen is:
1) download iOS 3.1.2 en 3.1.3
2) iPhone in DFU mode zetten
3) shift+restore in iTunes en daarmee 3.1.3 restoren
4) Restore eindigt in error 1015 en daardoor blijft iPhone in recovery mode staan. Mbv tooltje recboot uit recovery mode halen (2 extra DLLs downloaden en werkt alleen goed op Windows x86, niet op x64)
5) mbv redsn0w 0.94(!) jailbreaken (hiervoor heb je iOS3.1.2 nodig, 3.1.3 herkent hij niet)
6) via iTunes iPhone je applicatiedata laten 'herstellen' (selecteer backup die gemaakt is toen er nog 3.1.3 op stond, backup van 4.0 accepteert ie niet)
7) installeer je JB apps opnieuw want die ben je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
sverzijl schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:59:
[...]

Ik heb een 3G (geen GS), dus heb geen SHSH nodig. Wat ik heb moeten doen is:
1) download iOS 3.1.2 en 3.1.3
2) iPhone in DFU mode zetten
3) shift+restore in iTunes en daarmee 3.1.3 restoren
4) Restore eindigt in error 1015 en daardoor blijft iPhone in recovery mode staan. Mbv tooltje recboot uit recovery mode halen (2 extra DLLs downloaden en werkt alleen goed op Windows x86, niet op x64)
5) mbv redsn0w 0.94(!) jailbreaken (hiervoor heb je iOS3.1.2 nodig, 3.1.3 herkent hij niet)
6) via iTunes iPhone je applicatiedata laten 'herstellen' (selecteer backup die gemaakt is toen er nog 3.1.3 op stond, backup van 4.0 accepteert ie niet)
7) installeer je JB apps opnieuw want die ben je kwijt.
Maar ik heb windows 7 64bit :/
En als ik in itunes shift + restore doe, dan krijg ik een 3194 error. Ik heb hem al wel in de DFU mode.

Maar ik wil eerst gewoon terug naar de niet gejailbreakte 3.1.3 en daarna wil ik hem wel weer jailbreaken.(met spirit) of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
de manier die ik beschreven heb gaat eerst ook terug naar non-jailbreak iOS3.1.3.
Recboot op x64 :http://www.youtube.com/watch?v=oABVOajGfW8

Jij hebt een 3GS neem ik aan, die 3194 error heeft met te maken met het feit dat deze oude versie niet meer gesigned wordt door Apple. Als je je SHSH hebt opgeslagen via Cydia, dan zou het een kwestie moeten zijn van aanpassen je local hosts file waarin je gs.apple.com laat verwijzen naar de Cydia server waar de SHSH keys zijn opgeslagen.

[ Voor 6% gewijzigd door sverzijl op 06-07-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
sverzijl schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:33:
de manier die ik beschreven heb gaat eerst ook terug naar non-jailbreak iOS3.1.3.
Recboot op x64 :http://www.youtube.com/watch?v=oABVOajGfW8

Jij hebt een 3GS neem ik aan, die 3194 error heeft met te maken met het feit dat deze oude versie niet meer gesigned wordt door Apple. Als je je SHSH hebt opgeslagen via Cydia, dan zou het een kwestie moeten zijn van aanpassen je local hosts file waarin je gs.apple.com laat verwijzen naar de Cydia server waar de SHSH keys zijn opgeslagen.
Ik heb een ipod touch 3G 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
ah, daar geldt hetzelfde voor mbt SHSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ok, ik zit nu op 3.1.2, via itunes erop gezet alleen, nu wil hij niet meer naar 3.1.3 (via itunes). Hoe kan ik nu 3.1.3 erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
wat bedoel je met 'hij wil niet meer' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
sverzijl schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:58:
wat bedoel je met 'hij wil niet meer' ?
Hij wil niet meer updaten naar 3.1.3 via itunes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
dus de foutmelding die je krijgt is 'Ik wil niet updaten naar 3.1.3' ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 06-07-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
:( Net mijn nieuwe iPod touch binnen (MC model) blijkt het dat ik al op 4.0 zit en niet spirit jailbraek kan doen.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
sverzijl schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:50:
dus de foutmelding die je krijgt is 'Ik wil niet updaten naar 3.1.3' ? :)
ja, nee. :D

Nadat hij bezig is met verifyen bij apple, krijg ik weer de error 3194.

Zou er dan iets fout zijn bij de hosts ofzo?

/edit, kan iemand zijn hostfile (met 74.208.10.249 gs.apple.com erin) op een een of andere manier posten of sturen, want volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan :P

[ Voor 29% gewijzigd door hardware.tom op 06-07-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Edit

ben naar 3.1.2 gegaan en maar gejailbreaked. Komt er nog wel een JB van 4.0?

Toodles

[ Voor 71% gewijzigd door s1ck op 06-07-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 18:29
Ruubster schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:36:
Heb een leuk probleem, ik verwacht niet dat iemand het weet, maar goed:

Ik heb een autoradio van JVC met een (brede) aansluiting voor iPod/iPhone. Werkte super! Maar ja, het werkte... tot 4.0. Als ik mijn telefoon nu aansluit, speelt ie voor 30 seconden of zo muziek af, en daarna koppelt mijn iPhone af en weer aan, dus muziek valt weg, duurt weer 20 seconden of zo.

Geen idee of het aan jailbreak ligt, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar wel erg raar. Heb ook nog niet op internet gezocht of iemand meer dit heeft, heb nog geen tijd gehad om er goed naar te kijken.
Ik had precies hetzelfde en baalde meteen want dacht dat de radio niet compatible meer was. Maar ik heb de iPhone een keer opnieuw opgestart en toen werkte het weer normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
LorenzoG schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 14:20:
[...]

Ik had precies hetzelfde en baalde meteen want dacht dat de radio niet compatible meer was. Maar ik heb de iPhone een keer opnieuw opgestart en toen werkte het weer normaal!
Ja heb ik ook al geprobeerd, maar helaas werkt dat bij mij niet. Heb ook al geprobeerd te herstellen met custom Firmware, maar dat is ook geen oplossing. Toch maar even op zoek gaan naar een oplossing, wellicht dat mijn custom Firmware niet goed is.

Blijkt toch maar weer dat google een goede bron is:
http://discussions.apple....threadID=2470321&tstart=0

Blijkt dat meerdere autoradio's van verschillende fabrikanten dit probleem heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Ruubster op 06-07-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hardware.tom schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:08:
[...]

ja, nee. :D

Nadat hij bezig is met verifyen bij apple, krijg ik weer de error 3194.

Zou er dan iets fout zijn bij de hosts ofzo?

/edit, kan iemand zijn hostfile (met 74.208.10.249 gs.apple.com erin) op een een of andere manier posten of sturen, want volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan :P
Waarom zou je naar 3.1.3 willen? Wat is er zo anders aan een JB van 3.1.3 naar 4.0 vergeleken met 3.1.2 naar 4.0? Ik zie het probleem niet bij je, waarom je perse naar 3.1.3 moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Hero Of Time schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:06:
[...]

Waarom zou je naar 3.1.3 willen? Wat is er zo anders aan een JB van 3.1.3 naar 4.0 vergeleken met 3.1.2 naar 4.0? Ik zie het probleem niet bij je, waarom je perse naar 3.1.3 moet.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Hij wil niet naar 4.0, maar terug naar 3.x net zoals ik gedaan heb omdat 4.0 (met of zonder MT/WP) te traag is op een 3G. En dan wil je het liefst naar de laatste 3.x versie -> 3.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik heb eergisteren iOS4 op mijn iPod gezet, dit beviel op zich goed, maar er is alleen no gmaar een tethered jailbreak en dat vind ik Niet handig als je op vakantie bent/gaat. Ik wou did west terug naar mijn Ouse versie (3.1.3) dat is me nog steeds niet gelukt, het is me WEL gelukt om naar 3.1.2 te downgraden (gewoon via iTunes). Inmiddels heb ik de hoop om 3.1.3 erop te krijgen op gegeven en mijn iPod met 3.1.2 erop gewoon te jailbreaken met spirit.

Sorry voor de vele fouten in deze tekst, ik heb sit op mijn iPod geschreven.

[ Voor 8% gewijzigd door hardware.tom op 06-07-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Waarom wil je zo graag 3.1.3 ipv 3.1.2? Er is zelfs een cydia tool die je telefoon laat denken dat ie 3.1.3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:06
Ik heb sinds kort het volgende probleem.

Als ik de 3G functie van mijn 3GS activeer dan valt de complete ontvangst van mijn telefoon wel, dus 3G + GSM.

Weet iemand wat hier aan te doen is? Restoren in DFU modus heb ik al gedaan.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een iphone 3g met 3.1.3,

Ik wil hem graag jailbreaken, heb een guide gevonden waarin het met sn0wbreeze wordt gedaan. heeft iemand hier ervaring mee en is dit te vertrouwen? Mijn iphone is al een keer gejailbreaked maar toen helemaal gereset en is nu eingelijk weer een nieuwe iphone. Heeft dit gevolgen als ik hem weer opnieuw jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:41:

Ik wil hem graag jailbreaken, heb een guide gevonden waarin het met sn0wbreeze wordt gedaan. heeft iemand hier ervaring mee en is dit te vertrouwen? Mijn iphone is al een keer gejailbreaked maar toen helemaal gereset en is nu eingelijk weer een nieuwe iphone. Heeft dit gevolgen als ik hem weer opnieuw jailbreak?
Welkom in dit topic. Ik raad je aan om eerst de Topic Start te lezen, daarin staat info over wat je vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 15:31

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:41:

iPhone 3G met 3.1.3? Spirit.. :) Good luck.

[ Voor 49% gewijzigd door BioHazard op 07-07-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen, stel ik de vraag nog maar eens:
MC Taz Man schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:30:
Kom er net achter dat ik toch een iPhone 3GS de oude bootrom heb (359.3). Had een JB op 3.1.2, maar nooit de SHSH opgeslagen. Per ongeluk geüpdate naar 3.1.3 en uiteindelijk JB gedaan met Spirit. Is er een mogelijkheid om een iOS4 JB uit te voeren op mijn iPhone?

Ik heb iOS4 al geïnstalleerd & de SHSH van 3.1.3 is veiliggesteld ;). Ik kan dus zo terug naar 3.1.3
Extra vraagje, heeft hier iemand ervaring met Spirit2Pwn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MC Taz Man schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:58:
Aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen, stel ik de vraag nog maar eens:

[...]

Geen idee wat betreft die link, maar met de oude boot rom en dan iOS 4 JB-en is al vaker hier in 't topic genoemd: RedSn0w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan Niet zoeken op 9.2 in dit topic, Hierbij mijn vraag:
kan ik mijn iPad jailbreaken met iTunes 9.2? Indien née, hoe kom ik aan een oude versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Hero Of Time schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:42:
[...]

Geen idee wat betreft die link, maar met de oude boot rom en dan iOS 4 JB-en is al vaker hier in 't topic genoemd: RedSn0w.
Ik heb een behoorlijk aantal keer geprobeerd te JB'en met redsn0w, maar kreeg continu de melding "Unable to recognize specified IPSW". Ongeacht welke bron ik ook gebruikte voor iOS4.

Met de spirit2pwn methode is het me uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:02:
Ik kan Niet zoeken op 9.2 in dit topic, Hierbij mijn vraag:
kan ik mijn iPad jailbreaken met iTunes 9.2? Indien née, hoe kom ik aan een oude versie?
iTunes versie maakt niet meer uit. iOS versie wel. iPad heeft zeker weten nieuwe bootrom, dus iOS4 erop = pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 00:07
@Hero Of Time
Volgenmij draait de iPad helemaal geen iOS4 en je hebt wel degelijk een versie van iTunes lager dan 9.2 nodig om hem te kunnen jailbreaken met Spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
iMick schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:50:
@Hero Of Time
Volgenmij draait de iPad helemaal geen iOS4 en je hebt wel degelijk een versie van iTunes lager dan 9.2 nodig om hem te kunnen jailbreaken met Spirit.
Ik heb vandaag nog mijn iPhone met Spirit behandelt met iTunes 9.2. Het kan anders zijn voor een iPad, maar volgens mij zou het niets uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Precies, de maker van de Spirit JB heeft dat allang gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
MC Taz Man schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:58:
Yep, aangezien ik niet naar 3.1.2 terug kon (iPhone gekocht met 3.1.3) heb ik hem via Spirit2Pwn kunnen updaten naar een custom iOS4.. Werkte perfect (al hield ik toch even mijn adem in toen hij zei dat hij ging flashen :p)
Hero Of Time schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:42:
[...]

Redsn0w is enkel nuttig wanneer je terug kan naar 3.1.2, als je niet lager kan dan 3.1.3 dan is er geen andere optie momenteel dan Spirit2Pwn. (Ofja, wachten op het dev-team uiteraard)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt om met spirit de iPad te jailbreaken. Als ik nu mijn iPad alsnog registreer, kan ik dan ook nog apps downloaden via de AppStore of gaat Steve zien dat de mijne ge-jail-breaked is en is he gonna whoop my ass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 09:41:
Het is me gelukt om met spirit de iPad te jailbreaken. Als ik nu mijn iPad alsnog registreer, kan ik dan ook nog apps downloaden via de AppStore of gaat Steve zien dat de mijne ge-jail-breaked is en is he gonna whoop my ass?
Apps via de AppStore is geen probleem. Een JB voegt functionaliteit toe, haalt niets weg. Voor zover ik weet iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

bibi2205 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:37:
[...]

Redsn0w is enkel nuttig wanneer je terug kan naar 3.1.2, als je niet lager kan dan 3.1.3 dan is er geen andere optie momenteel dan Spirit2Pwn. (Ofja, wachten op het dev-team uiteraard)
Nou, nee. RedSn0w werkt zelfs als je al iOS 4 hebt.
Ik heb even de handelingen opgezocht:
How do I use it?

If you've already updated your device to 4.0, the next steps are:
  1. Make sure you've already activated your iPhone3G or iPod Touch 2G with iTunes (redsn0w won't hacktivate your iPhone3G until Apple's full public release of 4.0)
  2. Launch the beta redsn0w 0.9.5b5
  3. Select your stock 4.0 ipsw (you've already used this to update your device to 4.0)
  4. Select “Install Cydia” and click “Next”. Use DFU mode to install the jailbreak.
Nu weet ik niet precies of de 3Gs er ook mee werkt. Er staat hier en daar dat het wel werkt, en op andere plaatsen dat het weer niet geschikt is. Op de wiki van RS staat dat niet dat het ermee werkt (wordt niet genoemd). Ik ga er dus maar even vanuit dat het niet zal werken met een 3Gs.

[ Voor 4% gewijzigd door Hero of Time op 10-07-2010 12:01 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van alle aspecten van het jailbreaken is toegestaan, maar er mag niet worden ingegaan op simunlocken of warez.

Bespreek de applicaties in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 & mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods.