Ik had mijn iPhone gejailbreakt met Cydia. Ik had hem geleend van school en hij moet weer terug. Ik heb toen alle programma's verwijderd (behalve Cydia, want dat ging niet omdat er geen kruisje bij stond) en toen heb ik een harde reset gedaan. Na de progressbar heb ik niet gekeken wat er gebeurde, maar een half uur later bleef hij alleen maar het apple logo afwisselen met het apple logo icm de laad-animatie (het rondje met de streepjes). Je ziet ze soms ook door elkaar heen. Hij reageert dan op geen enkele knop, ook niet de aan/uit knop. Je kan hem dus niet uitzetten.
De batterij was helemaal vol, dus ik heb hem de hele nacht zijn ding laten doen. Als ik hem nu aanzet gebeurd hetzelfde totdat de batterij leeg is. Als ik hem aan de oplader leg zie ik een bijna lege batterij met een stroom icoon. Als ik hem aan iTunes aansluit gebeurd er niets. Verder heb ik nog de DFU mode geprobeerd. Het scherm wordt wel zwart maar ik krijg daarna geen melding bij iTunes.
Weet iemand wat ik nu moet doen of is hij dood?
De batterij was helemaal vol, dus ik heb hem de hele nacht zijn ding laten doen. Als ik hem nu aanzet gebeurd hetzelfde totdat de batterij leeg is. Als ik hem aan de oplader leg zie ik een bijna lege batterij met een stroom icoon. Als ik hem aan iTunes aansluit gebeurd er niets. Verder heb ik nog de DFU mode geprobeerd. Het scherm wordt wel zwart maar ik krijg daarna geen melding bij iTunes.
Weet iemand wat ik nu moet doen of is hij dood?