Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb het gisteravond opgelost op windows7. Constant problemen met flashen, error 170 usb connection lost. Toen eens goed zitten kijken in de devicemanager. Allereerst de windows 7 64bit drivers gedownload om de pc de hero te laten herkennen als My HTC. Na wat reboots kreeg ik het eindelijk voor elkaar om de beginschermen van de RUU firmware flash te passeren, maar bleef connection lost meldingen houden. Wat blijkt; op het moment dat je de firmware gaat flashen, pakt windows weer een andere driver voor de bootloader... Deze dien je dus ook bij te werken.
Na dit gedaan te hebben heb ik de RUU firmware kunnen flashen, de custom bootloader is hiermee ook verdwenen. Direct na het flashen melding gekregen dat er een update beschikbaar was, geen probleem meer ondervonden om deze te installeren.

Probleem was bij mij dus een combi van een custom bootloader (update installeert niet) en driver problemen (windows 7 64bit drivers van HTC zijn gewoon niet goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik had na de update dinsdag eerst problemen met het verkrijgen van een GPS fix, maar dat is sinds gisteren weg. Daarnaast had ik ook problemen met de Google mailsync (exchange werkte nog gewoon) en dat lijkt nu ook verholpen te zijn door de autosync uit en weer aan te zetten. Ben benieuwd wat er nu nog meer niet goed werkt en of er nog wat misgaat na de 2.1 update.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:43

BCC

Hi/KPN Unbranded: jaar vooruit zetten helpt niet :(. Komt de update ook via de HTC website beschikbaar? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de KPN...

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henridv
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Voor de mensen met een Belgische Hero: iemand op androidworld.nl heeft gebeld met HTC en wist dit te vertellen:
quote: belgatom
Zojuist gebeld met een zeer vriendelijk dametje in HTC (dank je Nicky). Conclusie. Zoals altijd wordt ons Belgenlandje weer wat over het hoofd gezien. De update naar 2.73.xxx is niet aanwezig op de site. Hier is bij HTC al een paar keer melding van gemaakt en ze gaan nu Korea op de hoogte stellen via een escalatie rapport. Deze update zal hopelijk tegen het einde van volgende week op de site staan. Nicky vertelde me dat ze indien ze kon mij persoonlijk van op de hoogte stellen. (Hopelijk is mijn vrouw niet thuis als ze aan de deur belt). Ook een officiele confirmatie van HTC dat je inderdaad die 2.73.xx nodig hebt voor de OTA update (niet dat ik de mensen niet geloof maar ik hang al langer op fora rond om te weten dat informatie altijd best geconfirmeerd wordt). En als laatste ook een officele confirmatie dat er momenteel nog geen Belgische OTA’s zijn. (Of dat nu door de Youtube toestand is of wat, dat kon ze me niet vertellen).

Al bij al, zeer tevreden met de manier dat het probleem opgenomen werd, niet lang aan telefoon moeten wachten en een zeer correcte behandeling. Mijn vertrouwen in HTC heeft alvast een verse boost gekregen.
De update voor Belgische Hero's zal dus nog even op zich laten wachten. Ik ben alvast overgestapt op VillainRom 10.3. Moest ik geweten hebben dat een custom ROM installeren zo gemakkelijk was had ik dit al eerderd gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Ik heb de Hero met Hi.. het jaartal naar 2011, wifi aan en even naar de market en toen kreeg ik de melding.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henridv schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:02:
Voor de mensen met een Belgische Hero: iemand op androidworld.nl heeft gebeld met HTC en wist dit te vertellen:

[...]
In diezelfde thread staat ook te lezen:
iop schreef op 16 juni, 2010 om 22:58

@Adgenius Belgie heeft een andere software versie (YouTube & Belgium law don’t mix), verwachting is volgende week.

van markmoons twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:43
Wat wel vervelend is, is dat Google Latitude niet meer op de achtergrond blijft draaien sinds de update....

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:58
BCC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:01:
Hi/KPN Unbranded: jaar vooruit zetten helpt niet :(. Komt de update ook via de HTC website beschikbaar? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de KPN...
hoe vol was je batterij? indien je minder dan 75% lading hebt doet ie het niet... (of even aan de lader hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt toch niet uit welke provider je hebt? .. de pakketjes data veranderen toch niet als je KPN of T-Mobile hebt? Die Hero checkt toch gewoon een "server" bij HTC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Welk build-nr heb je? Als dit iets van 1.62 is dan moet je eerst nog een andere update uitvoeren. Even naar een eerdere post van mij kijken, daar staat een uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmm, ik zit ook nog op een te lage firmware versie, en krijg dus ook nog niet de pre-update binnen.
Mijn build-nr is nu 1.76.405.6 , dus morgen even vanaf een windows-laptop van een collega een update doen via RUU. (Baal ervan dat ik dit niet via linux kan doen, maargoed).
Ter voorbereiding wilde ik even MyBackup installeren, dus de market gestart, en gezocht ..... niets !
Wel MyBackup Pro, maar de trial is niet meer te vinden. Toen gezocht op androlib.com, en daar kon ik hem nog wel vinden. QR-code gescant met de telefoon, en toen installeerde hij hem wel. Weird ? Hij is er dus wel, maar niet te vinden in de market ?! Ik snap het niet :?
Zouden die mensen van MyBackup doorhebben dat iedereen nu backups wil maken, en de gratis versie (half ?) uit de market gehaald hebben ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een unbranded kpn toestel.
Na het inpluggen van mijn adapter en de datum met een jaar vooruit te hebben gezet kwam binnen een minuut de update notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik heb de T-Mobile branded Hero (UK versie) en kreeg na het vooruit zetten van de datum inderdaad ook een update maar dat ging niet erg goed (een driehoekje met telefoontje ofzo, iemand had dat eerder ook al gemeld).

Update dus niet gelukt en nu wil de update ook niet meer komen. K-9 mail is volgens mij wel een beetje in de war geraakt van de datum verandering, ik denk dat z'n eerst volgende automatische poll pas volgend jaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik geef het op voorlopig :p Ik neem aan dat de uiteindelijke update naar 2.1 sowieso wel ergens te downloaden gaat zijn.

ik zie 100mb+ al soepel verspreid worden OTA...

Ik heb dus nog steeds geen voorbereidende update, zelfde probleem als JoetjeF en Medic112, ben dus iig niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:40
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:37:
Ok ik geef het op voorlopig :p Ik neem aan dat de uiteindelijke update naar 2.1 sowieso wel ergens te downloaden gaat zijn.

Ik heb dus nog steeds geen voorbereidende update, zelfde probleem als JoetjeF en Medic112, ben dus iig niet de enige :)
Ja, ik heb ook koppijn van het puzzelen gekregen. Gisteravond nog de update voor t-mobile van de HTC site geprobeerd (volgens mij is die identiek aan die van de t-mobile site) maar nog steeds geen notificatie gehad.
Wat wel opviel was dat na een harde reset, tijdens het opstarten ik twee keer kort achter elkaar een trilling voelde tijdens het t-mobile opstartlogo. Normaal doet ie dat maar 1 keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:56
Opperclowntje schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:26:
Ik heb de Hero met Hi.. het jaartal naar 2011, wifi aan en even naar de market en toen kreeg ik de melding.
+1 :)

edit: en nu?

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 17-06-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AC77
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
een korte vraag:

ik was in de veronderstelling dat de 2.1 update ook direct over de 1.5 update heen komt? klopt dit of moet ik eerst de android 1.6 update installeren voordat ik die voorbereidingsupdate voor 2.1 krijg??

thanx

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:55
Er is geen android 1.6 update voor de Hero. Hij gaat direct naar 2.1 (alhoewel; in twee fasen).

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:56
mastair schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:38:
Er is geen android 1.6 update voor de Hero. Hij gaat direct naar 2.1 (alhoewel; in twee fasen).
Wanneer kunnen we de 2e fase verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 18:41
Het wordt mij niet helemaal duidelijk uit bovenstaande berichten, maar is het nu al mogelijk om de 2,1 firmware binnen te krijgen? Of alleen de 1.5 firmware met buildnummer 2.73.405.93 CL#154788?

Heb namelijk mijn Hi HTC via de datum truuk een update laten binnenhalen waardoor hij nu nog wel 1.5 firmware heeft maar dan met het nieuwe buildnummer, waardoor er een extra menu-optie is voor firmware-updates.

Er komt alleen geen push van de 2.1 firmware binnen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
De update naar 2.1 zal, volgens HTC zelf, 2 weken na de voorbereidende update uitkomen. De voorbereidende update kwam afgelopen ma/di uit, dus over ongeveer anderhalve week kan je de echte update verwachten. Dat is, natuurlijk, als HTC op schema blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 17-06-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 18:41
tiguan schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:12:
De update naar 2.1 zal, volgens HTC zelf, 2 weken na de voorbereidende update uitkomen. De voorbereidende update kwam afgelopen ma/di uit, dus over ongeveer anderhalve week kan je de echte update verwachten. Dat is, natuurlijk, als HTC op schema blijft.
Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Eerder nog, de voorbereidende update zou afgelopen vrijdag al uitgerold worden. Dat is toen misgegaan en maandag/dinsdag is het weer geprobeerd. Hier en daar jammer genoeg niet geheel foutloos.
In de berichtgeving is aangegeven dat het oorspronkelijke schema gehandhaaft zou blijven. ( De 2.1 update wordt dus niet met 3 dagen vertraagd )
Morgen over een week dus. 25 Juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ja okay, maar wanneer komt 2.1 nu?

[edit] toch maar een ;) erbij zetten

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 17-06-2010 20:27 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:04
Weet iemand of er straks ook nog een RUU Utility komt om de Hero handmatig te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
IEDEREEN WAAR HET NIET LUKT, CHECK OF JE DE LAATSTE FIRMWARE UPDATE HEBT!

volgens mij is dat deze: 2.73.405.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
Flappie schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:55:
Weet iemand of er straks ook nog een RUU Utility komt om de Hero handmatig te updaten?
Ik meen te herinneren dat ergens was aangegeven dat het alleen OTA zou zijn.
Het schijnt (wat een onzin) dat maar 5% van de mensen een nieuwe update van de site downloaden dus met de OTA hopen ze het meer af te dwingen.

Beetje krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:13
Ik heb sinds een maand problemen met mijn data verbindingen.
Na het openen van bijv een internet pagina, ontvang ik geen pakketjes meer.
Ik moet dan mijn verbinding weer uitzetten en opnieuw aan zetten.
De shortcut schakelaar die ik daarvoor heb reageert dan ook vaak niet goed.

Ik zit bij telfort maar heb het idee dat het aan de Hero ligt.
Het is de stock 1.5 rom.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:37:

@Breakeizer: Net de datum nogmaals verzet naar 2012 en zowaar; de updatemelding kwam! _/-\o_
Ik heb nu Build nr. 2.73.110.91

Op naar Android 2.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medic112 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:31:
[...]

@Breakeizer: Net de datum nogmaals verzet naar 2012 en zowaar; de updatemelding kwam! _/-\o_
Ik heb nu Build nr. 2.73.110.91

Op naar Android 2.1!
Niiiiice :) bij mij was 2011 genoeg lol, maar nu ook op 2.73.110.91 zonder problemen..

thx iig! ik had al opgegeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik zit nu op 2.73.405.93, hoe kan dat?

Ik heb wel de pre-update gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:12:
Ik zit nu op 2.73.405.93, hoe kan dat?

Ik heb wel de pre-update gehad!
Heb ik ook, zal wel het verschil tussen een unbranded en een t-mobile toestel zijn neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hansie_P schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:21:
[...]

Heb ik ook, zal wel het verschil tussen een unbranded en een t-mobile toestel zijn neem ik aan ;)
Ja ik heb ook een unbranded HTC hero uit Nederland, daar zal het wel aan liggen dan.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Datum naar 2012 zetten deed het ook voor mij. Blijf het wel beetje vreemd vinden dat dit niet automatisch gebeurd. Ik heb overigens Vodafone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

bertjeee schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:51:
Datum naar 2012 zetten deed het ook voor mij. Blijf het wel beetje vreemd vinden dat dit niet automatisch gebeurd. Ik heb overigens Vodafone abbo.
Gebeurt wel automatisch, alleen eens in de 14 dagen. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
http://www.androidpolice....c-countries-are-up-first/

Blijkbaar hebben ze een nieuwe OTA update van 102MB klaargezet, wat dus nog gewoon 1.5 is en je volledige phone wiped.

Dat is de "vorige" update van vorig jaar blijkbaar..

[ Voor 9% gewijzigd door Sypher op 18-06-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Sypher schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:37:
http://www.androidpolice....c-countries-are-up-first/

Blijkbaar hebben ze een nieuwe OTA update van 102MB klaargezet, wat dus nog gewoon 1.5 is en je volledige phone wiped.

Dat is de "vorige" update van vorig jaar blijkbaar..
Slim bezig daar bij HTC...

Deze update dus NIET installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Je krijgt hem alleen als je hem nog niet hebt. Zonder die update, krijg je de volgende niet en dus geen 2.1.
Beetje dwingend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Hansie_P schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:21:
[...]

Ik heb ook .93 en ik heb geen T-Mobile maar Hi, of bedoel je het nou andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
om de update naar Android 2.1 succesvol te installeren moet de HTC Hero uitgerust zijn met de laatste Rom-versie(2.73.405.5) d.d. 11-9-09
Bedoelt hij dit voor de pre-update? Want met de pre-update heb ik nu build nummer 2.74.405.93...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:De update kun je vanaf nu hier bespreken: Android 2.1-update voor de HTC Hero

Hier graag "gewoon" verder over het toestel zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Ik heb 2.73.405.93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Nu online
tiguan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:07:
[...]

Ik heb ook .93 en ik heb geen T-Mobile maar Hi, of bedoel je het nou andersom?
.93 is voor de unbranded toestellen (dus niet de G2 van t-mobile). Jij met je hi hebt dus de unbranded en dus .93 ;-) Net als ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09-2023
Heb datum en jaar veranderd naar juli en 2011 en kreeg inderdaad update binnen. Ik heb de G2 Van TMobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Weet niet of het door de pre-update komt en of het daardoor hier eigenlijk niet thuishoort, het lijkt wel pas op te treden na deze pre-update. Ik heb een Hero unbranded op een Telfort abo en krijg dus sinds kort heel veel problemen met data verbindingen, eigenlijk zowel via WiFi als 'mobiel internet'. Toestel staat ook de hele dag te 'piepen', signalen te geven dat er (weer) mobiel internet heeft en ik heb dus ook veelal helemaal geen internet/data verbinding. Hiervoor eigenlijk nooit last van gehad. Bij Telfort op de site is niets bekend mbt storingen oid.
Anderen hier ook last van en een oplossing wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
kaajee schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:52:
Weet niet of het door de pre-update komt en of het daardoor hier eigenlijk niet thuishoort, het lijkt wel pas op te treden na deze pre-update. Ik heb een Hero unbranded op een Telfort abo en krijg dus sinds kort heel veel problemen met data verbindingen, eigenlijk zowel via WiFi als 'mobiel internet'. Toestel staat ook de hele dag te 'piepen', signalen te geven dat er (weer) mobiel internet heeft en ik heb dus ook veelal helemaal geen internet/data verbinding. Hiervoor eigenlijk nooit last van gehad. Bij Telfort op de site is niets bekend mbt storingen oid.
Anderen hier ook last van en een oplossing wellicht?
Ik heb de G2 van t-mobile en heb na het installeren van de pre-update last van het niet meer syncen van gmail. Ook lukt het niet om te downloaden uit de market via G/3G of HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:32
Dat ligt aan T-Mobile, de laatste dagen hoor ik zoveel klachten over het niet syncen van Gmail i.c.m. T-Mobile. Ook het niet kunnen downloaden uit de market heb ik vaker gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:44

netblade

Sunrise

MarcoC schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:38:
Dat ligt aan T-Mobile, de laatste dagen hoor ik zoveel klachten over het niet syncen van Gmail i.c.m. T-Mobile. Ook het niet kunnen downloaden uit de market heb ik vaker gehoord.
Klopt via wifi 0.0 problemen. Blij dat ik een exchange heb draaien dat werkt nog wel.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
MarcoC schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:38:
Ligt dat dan aan de G2-update of hebben andere t-mobile gebruikers met gmail daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:32
Medic112 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:48:
[...]

Ligt dat dan aan de G2-update of hebben andere t-mobile gebruikers met gmail daar ook last van?
Het ligt aan T-Mobile. Andere Android-telefoons met T-Mobile hebben dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Mijn hero is na de update onwijs langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 09:33

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

MarcoC schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:52:
[...]
Het ligt aan T-Mobile. Andere Android-telefoons met T-Mobile hebben dezelfde problemen.
Ik heb geen problemen met T-Mobile + G2 met GMail syncen, hoor :)

Hm, ik zie net dat er inderdaad vandaag helemaal geen mails doorgekomen zijn van m'n GMail. Ook de Market werkt niet bij mij sinds in ieder geval vanmiddag.

[ Voor 23% gewijzigd door Mad Marty op 20-06-2010 22:46 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ik dacht dat ik het was, of mss de pre-udate.

Idd syncen gaat al bijna een week heel erg langzaam of helemaal niet. Downloaden via de market gaat wel, maar de download gaat zo traag dat het lijkt alsof ook dat niet lukt. Ik heb de G2 via T-Mobile, wel bijna overal een H-tje in de display, maar echt "online zijn" is er nu even niet bij. Sync aan of uit zetten helpt ook niet, je krijgt een sync error te zien.

Ik zal maar een klacht indienen bij T-Mobile. Hier klagen zal niets verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Ik heb HI, maar hij is echt verschrikkelijk langzaam. Hij haalt mijn mailtjes onwijs langzaam binnen, ong. 1 per 5 seconden. (ik heb mijn mail staan op alleen tekst) zelfs door mijn homescreens navigeren hapert..

Ik hoop dat 2.1 snel komt want dit is k*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 18:50

Renate1970

Lef is Leven

Hier KPN na eerste kleine update is hij nu merkbaar trager. Internet wordt steeds onderbroken en valt uit, ook met wifi nu. Hoop dat het wordt op gelost bij de nieuwe update.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Nu online
Renate1970 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:18:
Hier KPN na eerste kleine update is hij nu merkbaar trager. Internet wordt steeds onderbroken en valt uit, ook met wifi nu. Hoop dat het wordt op gelost bij de nieuwe update.
Ik heb ook HI, maar merk helemaal niets van vertragingen of uitval van netwerken of iets dergelijks hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Vraagje aan de Hero gebruikers die veel Wifi gebruiken: Mijn Hero doet het niet lekker met Wifi, veel uitval van netwerk tijdens browsen. De Hero schakelt dan weer op 3G/H en paar seconden later weer Wifi. Heel irritant.

Ik kreeg de eerste maanden constant de 'limiet bereikt smsjes' van Hi, en daarna snelheid afgeknepen. Door thuis over te schakelen op Wifi voorkom ik dit. Toch werkt het Wifi op de Hero niet lekker, terwijl andere apparaten prima via hetzelfde Wifi gaan. (laptop onder andere)

herkent iemand dit? Is er een foefje voor?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:30:
In 2.1 is Wifi een stuk verbeterd. Verbinding maken is een stuk sneller en de verbinding voelt degelijker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 16:18
Hallo,

Vraagje aan de Hero gebruikers die veel Wifi gebruiken: Mijn Hero doet het niet lekker met Wifi, veel uitval van netwerk tijdens browsen. De Hero schakelt dan weer op 3G/H en paar seconden later weer Wifi. Heel irritant.

Ik kreeg de eerste maanden constant de 'limiet bereikt smsjes' van Hi, en daarna snelheid afgeknepen. Door thuis over te schakelen op Wifi voorkom ik dit. Toch werkt het Wifi op de Hero niet lekker, terwijl andere apparaten prima via hetzelfde Wifi gaan. (laptop onder andere)

Thanks!
Tja, als je het aan durft: Nieuwste radio ROM flashen.
Moet je hem wel eerst "rooten"
Kun je gelijk 2.1 flashen.
Maar hier zijn andere topics voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidvanbuiten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-05-2023
Hallo,

Thanks!
Heb hetzelfde probleem. Hoop dat dit in de 2.1 update verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
*knip* zie patroon lock. Ook in grote topics verwachten we eigen inzet.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 21-06-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23
Nieuwe android gebruiker meldt zich :) mijn N97 weg gedaan en een Hero terug gekocht. ben druk bezig om de boel door te krijgen en alles naar wens in te stellen, maar dat gaat wel goed komen..
Tot nu toe super tevreden over de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Wat een gezeik weer allemaal..
1 Juni mijn toestel ter reparatie aangeboden, zou ongeveer 10 dagen duren en maximaal 3 weken. Vandaag duurde het me wel erg lang, en ik was benieuwd naar de status van mijn reparatie. Dit kan ook online via een ticketnummer, maar die heb ik nooit ontvangen. Enfin, ik bellen dus. Krijg ik een man aan de lijn die het voor me zou nakijken. Duurt erg lang allemaal, maar daar kan hij ook niks aan doen. Uiteindelijk krijg ik een verhaal dat hij al terugverzonden is, maar dat het hier geweigerd zou zijn en dat hij daarom terug is gestuurd. Heb nooit wat ontvangen of een briefje in de bus gekregen, helemaal niks. En de vraag of ik niet een e-mail heb ontvangen waarin staat dat hij teruggestuurd wordt. Nee.
Dus nu gaat die meneer er voor zorgen dat hij morgen teruggestuurd was. Wanneer? Tussen 9 en 5. Alsof we allemaal niet werken. :/ Wat een gedoe weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada. schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:19:
Wat een gezeik weer allemaal... [knip]
Tja niet iedere koerier gaat speciaal voor jou 's avonds.. want die werkt ook gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:55:
[...]

Tja niet iedere koerier gaat speciaal voor jou 's avonds.. want die werkt ook gewoon..
Voor TNT is dat hier normale gang van zaken.

Maar eind goed, al goed, want de telefonist had ongelijk en TNT bezorgde het gelukkig. Dus ik kon mijn telefoon vanavond in ontvangst nemen. Jej!

Edit: is het touchscreen van de Hero en Legend gelijk? Want volgens mij heb ik nu heb ik na de reparatie een scherm gekregen van de Legend, want op het stickertje van de plastic zak waar mijn telefoon in zat stond op 'Product: HTC - Legend'.

[ Voor 23% gewijzigd door Armada. op 23-06-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada. schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:30:
[...]

Voor TNT is dat hier normale gang van zaken.

Maar eind goed, al goed, want de telefonist had ongelijk en TNT bezorgde het gelukkig. Dus ik kon mijn telefoon vanavond in ontvangst nemen. Jej!

Edit: is het touchscreen van de Hero en Legend gelijk? Want volgens mij heb ik nu heb ik na de reparatie een scherm gekregen van de Legend, want op het stickertje van de plastic zak waar mijn telefoon in zat stond op 'Product: HTC - Legend'.
De Legend heeft een AMOLED scherm, de Hero een LCD dus naar mijn weten niet hetzelfde. Wel dezelfde afmetingen en resolutie. Wellicht dat het een verkeerd zakje was, of misschien hebben ze er wel een Legend scherm ingehangen, geen idee of dat kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:55:
[...]

Het lijkt me ook efficienter om de hele dag voor Jan Doedel aan de deur te staan met pakketjes omdat mensen niet thuis zijn (wat je vantevoren kunt verwachten). Lijkt me toch niet de beste strategie voor een logistiek bedrijf.

Mijn gerepareerde Hero (opgehaald door een koerier van Dynafix op mijn werk) werd door TNT post thuis bezorgd om ongeveer 16:00. Het was uitermate toevallig dat ik net op dat moment thuis was. Gelukkig maar.

Reparatie verder trouwens helemaal perfect. Nieuw scherm gekregen. Netjes verpakt in een doosje, nog wat assecoires erbij (o.a. een doekje om het scherm mee schoon te maken) en een rapportje. Zo'n goede service heb ik in jaaaaaren niet meer meegemaakt.... het bestaat nog ... _/-\o_

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Mijn wekker is stuk :{ En ik heb geen taskkiller-achtige-programma's draaien, ik heb het geluid niet (te) zacht staan en ik heb 'm weldegelijk gezet.

Ik hoop dat hij het met de 2.1 update weer doet.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
-Trouble- schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:12:
Mijn wekker is stuk :{ En ik heb geen taskkiller-achtige-programma's draaien, ik heb het geluid niet (te) zacht staan en ik heb 'm weldegelijk gezet.

Ik hoop dat hij het met de 2.1 update weer doet.
Download eens de app AudioManager van de market. Het kan zijn dat je alarm volume helemaal op 0 staat. Alarm heeft een eigen volume regeling. Ik heb hetzelfde gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Ik gebruik sound manager dus dat is het ook niet. Mijn vriend meldde dat het een HTC probleem is, en dat een restart vaak helpt dus dat ga ik maar even doen :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 06:47
M'n Hero heeft de pre-updatew (na verhogen vanhet jaar naar 2011) keurig ontvangen en geinstalleerd. Alles werkt nog zoals eerst, ik merk (nog) geen verschil.
nu maar wachten op de grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

BramT

Rule #1

Jawel, de youtube player doet weer normaal :)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik weet niet of het al eerder zo was, maar toen ik een foto wou toewijzen aan een contact markeerde hij uit zichzelf de gezichten op de foto, en dan kon ik selecteren welke het was en evt vergroten, was dit eerder ook al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Hoe zet ik een Telefoon-contact om in een Google-contact? :o

Mocht toevallig die update toch morgen komen, wil ik graag m'n contacts extra gebackupd hebben. Maar ik kan het betreffende menuutje niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het Leoh-Paard schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:27:
Hoe zet ik een Telefoon-contact om in een Google-contact? :o
Voor zover ik weet kan dat niet en zul je ze allemaal handmatig moeten toevoegen als Google-contact. Heb ik vorige week ook maar gedaan ivm de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet nodig. Programmaatje downloaden wat je contacten om kan zetten naar een bestand dat gmail kan lezen.
Bijv. een programmaatje dat al je contacten omzet naar xml (geloof ik) en dat dan op de sd kaart plaats. Van sd-kaart naar computer en dan laten in gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:00
mstx schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:55:
[...]

Voor zover ik weet kan dat niet en zul je ze allemaal handmatig moeten toevoegen als Google-contact. Heb ik vorige week ook maar gedaan ivm de update.
De applicatie ContactSync (even zoeken in de market) zet telefoon contacten om in Google contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Ik heb gister ongeveer een uurtje met de hero in de auto genavigeerd. Na ongeveer 10 minuten ging het led lampje afwisselend oranje-groen knipperen. Nu was het natuurlijk kokend heet in de auto, dus ik ga er vanuit dat het een melding van oververhitting was. Maar kan iemand mij dat bevestigen? In de handleiding vind ik er niks over terug.

Plus wie heeft de gouden tip hoe ik kan voorkomen dat dit niet gebeurd als ik over 2 weken naar Frankrijk rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23
volgens mij is het ook oververhiting. Wat ik heb gedaan is mijn autohouder (brodit) voor de vents van mijn airco geplaatst, gisteren was de temp van de batterij na een uurtje navigeren 32 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Inderdaad, zorg dat ie voor 1 van de lucht openingen in je dashboard hangt, en richt die goed op de achterkant. Airco aan en rijden maar. En hang hem aan de boordspanning, anders issie leeg voor je op plaats van bestemming bent.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Gh0stw4lk3r schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:42:
volgens mij is het ook oververhiting. Wat ik heb gedaan is mijn autohouder (brodit) voor de vents van mijn airco geplaatst, gisteren was de temp van de batterij na een uurtje navigeren 32 graden.
mag ik vragen welke software je gebruikt voor je navigatie op je hero?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Hero spoort voor geen meter meer. Vaak doet internet het niet terwijl ik het wel ingeschakeld heb, dan moet ik het weer uit- en inschakelen voordat ie het doet. Hij zegt bij veel dingen 'proces bijv Browser is onverwachts gestopt', vaak bij hyves app, nu.nl, browser. Navigatie is verschrikkelijk traag moet soms 5 minuten wachten voordat ie mijn locatie heeft gevonden, en in staat is om daarbij de kaart te laten zien, en ik kan nog wel een tijdje doorgaan. Heb ik iets verkeerds gedaan of is dat ding gewoon compleet de weg kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:30:
Mijn Hero spoort voor geen meter meer. Vaak doet internet het niet terwijl ik het wel ingeschakeld heb, dan moet ik het weer uit- en inschakelen voordat ie het doet. Hij zegt bij veel dingen 'proces bijv Browser is onverwachts gestopt', vaak bij hyves app, nu.nl, browser. Navigatie is verschrikkelijk traag moet soms 5 minuten wachten voordat ie mijn locatie heeft gevonden, en in staat is om daarbij de kaart te laten zien, en ik kan nog wel een tijdje doorgaan. Heb ik iets verkeerds gedaan of is dat ding gewoon compleet de weg kwijt?
Wellicht eens opnieuw opstarten?
En anders weer eens een volledige reset.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:50

Deem

Ontcijfer mij!

T-Mobile? Daar kan je signaalsterkte nog zo goed zijn, bits willen daar maar niet door de lucht, aangezien je internet gerelateerde programma's noemt? het probleem doet zich ook voor als je een Wifispot gebruikt?

[ Voor 3% gewijzigd door Deem op 28-06-2010 13:39 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Laatst online: 18-09 10:55
Ik weet niet of ik in het goede forum zit en of dit nieuws al is gepost, maar mijn HTC Hero update momenteel naar 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Yup, de mijne is ook bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:58
idd. even laten zoeken of er updates zijn en dan gaat het los!!

edit

download complete.

updatepakket wordt gecontroleerd...

edit 2

het bekende boxje met gele pijl en telefoon...

reboot....

het zal mij benieuwen... het gaat allemaal wel erg snel!!!

mm update error!

Voor mensen die nog gaan beginnen: zorg dat je minimaal 25 mb vrije ruimte hebt op je phone... (staat los van je sd card...)

Poging 2...

veel belovend.... had net 24.97 mb vrij... net te weinig... nu 45...

edit 3

hangt behoorlijk lang rond 2/3de deel...

edit 4

REBOOT!!! het heeft tot dusver ongeveer 35 minuten geduurd...

HTC quietly brilliant...

Yes helemaal klaar... pff duurd wel ff voordat de simkaart is ontgrendeld en geladen...

edit 5

Cool!!! Alles is bewaard! Alles behalve je Scene instelling... Maar je smsjes zijn gewoon safe...

[ Voor 124% gewijzigd door shakedown op 28-06-2010 19:14 . Reden: voorgang ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Server is inderdaad mooi snel. De update vliegt hier ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Woei, het update topic mag weer open :) Hier issie ook bezig met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Ik zal nog even moeten wachten tot de russische update er is. Afspraak is afspraak Deem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de update ontvangen. Hehe eindelijk. Gelukkig maar. Ben benieuwd of ik het verschil merk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je weer eens een telefoon gesloopt? :D

Of je iets verkeerd gedaan hebt is natuurlijk moeilijk te zeggen. Onlangs een brakke app geïnstalleerd? Dit zijn overigens wel de momenten dat een app-killer uitkomst kan bieden. Kijk eens of er wat gebeurt als je bepaalde apps of achtergrondprocessen uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Laatst online: 18-09 19:41
Heeft HTC de belofte toch nog net gehaald. Hulde voor HTC !!!
Een blijk van waardering mag ook wel eens worden uitgesproken, na alle gemopper over het lange wachten op de update.

Hier is de installatie bijna klaar, toestel is net opnieuw aan het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakedown schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:28:
Voor mensen die nog gaan beginnen: zorg dat je minimaal 25 mb vrije ruimte hebt op je phone... (staat los van je sd card...
Melding kreeg ik ook inderdaad. Dus ff wat apps verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet ie het ook. Had eigenlijk gedacht dat hij nog lang niet zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
nu nog de Belgische toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Je hoeft hier niet te melden dat je de update binnen hebt gekregen. Het is inmiddels wel duidelijk dat HTC begonnen is de update te verspreiden. Als je nog geen melding hebt gekregen, heb dan even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:41:
[...]

Heb je weer eens een telefoon gesloopt? :D

Of je iets verkeerd gedaan hebt is natuurlijk moeilijk te zeggen. Onlangs een brakke app geïnstalleerd? Dit zijn overigens wel de momenten dat een app-killer uitkomst kan bieden. Kijk eens of er wat gebeurt als je bepaalde apps of achtergrondprocessen uitzet.
nee, ik heb niet weer een telefoon gesloopt, deze spoort uit zichzelf gewoon niet! Die andere telefoons waren ook niet mijn schuld trouwens, een telefoon hoort tegen een stootje te kunnen. of twee.

maar ja die app killer gebruik ik regelmatig maar het lijkt er niet beter op te worden. vaak zegt hij dan ook 'proces onverwachts gestopt' blabla en dan word het beeld zwart, verschijnt er in grote letters HTC en kan ik een minuut of twee niks doen. opnieuw aan en uit zetten werkt ook niet.. misschien dat het na de update weer beter word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:38:
[...]

T-Mobile? Daar kan je signaalsterkte nog zo goed zijn, bits willen daar maar niet door de lucht, aangezien je internet gerelateerde programma's noemt? het probleem doet zich ook voor als je een Wifispot gebruikt?
geen T-Mobile, maar Hi. Ook komt het trouwens vaak voor (vooral in het buitenland) dat als iemand belt er geen gehoor is, maar mijn telefoon gaat ook niet over en zegt ook niet dat er iets gemist is.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste