Ik heb het gisteravond opgelost op windows7. Constant problemen met flashen, error 170 usb connection lost. Toen eens goed zitten kijken in de devicemanager. Allereerst de windows 7 64bit drivers gedownload om de pc de hero te laten herkennen als My HTC. Na wat reboots kreeg ik het eindelijk voor elkaar om de beginschermen van de RUU firmware flash te passeren, maar bleef connection lost meldingen houden. Wat blijkt; op het moment dat je de firmware gaat flashen, pakt windows weer een andere driver voor de bootloader... Deze dien je dus ook bij te werken.
Na dit gedaan te hebben heb ik de RUU firmware kunnen flashen, de custom bootloader is hiermee ook verdwenen. Direct na het flashen melding gekregen dat er een update beschikbaar was, geen probleem meer ondervonden om deze te installeren.
Probleem was bij mij dus een combi van een custom bootloader (update installeert niet) en driver problemen (windows 7 64bit drivers van HTC zijn gewoon niet goed).
Na dit gedaan te hebben heb ik de RUU firmware kunnen flashen, de custom bootloader is hiermee ook verdwenen. Direct na het flashen melding gekregen dat er een update beschikbaar was, geen probleem meer ondervonden om deze te installeren.
Probleem was bij mij dus een combi van een custom bootloader (update installeert niet) en driver problemen (windows 7 64bit drivers van HTC zijn gewoon niet goed).