Valt onder garantie als er verder niks geks aan is (zoals heeft al eens in de WC gezwommen). Ik heb toen de stock er weer op gezet, op xda vind je de instructies wel ergens. Anders eens goed googlenHobbles schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:45:
[...]
Ik begin de problemen op mijn Hero ook te merken sinds een paar dagen. Het gebeurde voorheen weleens dat het scherm uit zichzelf begon te scrollen (maar ik ging er vanuit dat dat de trackball was). Nu detecteert hij soms schermaanrakingen aan de onderkant van het toestel terwijl ik het scherm bovenaan aanraak. Of dat hij niet reageert als ik op knoppen wil drukken die onderaan het scherm staan. Via de trackball kan ik die knoppen dan wel nog bereiken. Of dat hij zelf een hoop rare dingen begint te typen uit zichzelf.
Ik heb in dit topic gelezen dat je dit kan aanbieden ter reparatie bij HTC. De telefoon is ongeveer een jaar en 3 maanden oud (garantie was 2 jaar heb ik begrepen?).
Kan dit gewoon geregeld worden via de HTC support of best via de winkel waar ik m gekocht heb?
PS: Heb een geroote ROM erop staan. Hoe kan ik de stock ROM terugplaatsen als ik hem wil binnenbrengen? Want dat kan ik nergens vinden.
Ik heb het rechtstreeks met HTC geregeld en was ongeveer 2 weken m'n Hero kwijt.