Net gedaan bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-01-2011 19:46 ]
Net gedaan bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-01-2011 19:46 ]
Toevallig net een ( OTA ) update gedaan ?tiguan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:16:
Sinds een paar dagen is de lijst Mijn apps in de Market leeg bij mij. Is dat nieuw en laat ie vanaf nu alleen de updates zien of is er gewoon iets fout bij mijn toestel? Hebben meer mensen dit meegemaakt?
Nee, de laatste OTA update is al een tijd (paar maanden) geleden geloof ik.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:19:
[...]
Toevallig net een ( OTA ) update gedaan ?
[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 02-02-2011 23:16 ]
Ik ken de jet niet.julian19haas schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:11:
ik heb een vraagje over de hero. ik heb nu een samsung jet maar ik wil de overstap maken naar een HTC Hero.
nu is mijn vraag is dit een verstandige keus ?
en is de hero te updaten naar android 2.1?
Ik twijfelde 1,5 jaar geleden tussen deze 2 telefoons. En de Jet is echt niks vergeleken bij de Hero. Oke, de Hero is ook geen toppertje meer. Maar de Jet is er niets bij. Ten eerste de snelheid, ten tweede het OS. Veel minder apps voor de Jet etc.julian19haas schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:11:
ik heb een vraagje over de hero. ik heb nu een samsung jet maar ik wil de overstap maken naar een HTC Hero.
nu is mijn vraag is dit een verstandige keus ?
en is de hero te updaten naar android 2.1?
Niet zo he ik hen hem net een week-Edwin- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:50:
[...]
Oke, de Hero is ook geen toppertje meer.
over die OS ben ik het eens de apps ook. ik heb een abonnement bij mijn Samsung Jet ik ben dit toestel na een jaar gebruiken gewoon zat! ik heb besloten een hero te kopen zodat ik mn internet abonnement nuttige kan gebruiken met de apps van android komt dit denk ik wel goed!-Edwin- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:50:
[...]
Ik twijfelde 1,5 jaar geleden tussen deze 2 telefoons. En de Jet is echt niks vergeleken bij de Hero. Oke, de Hero is ook geen toppertje meer. Maar de Jet is er niets bij. Ten eerste de snelheid, ten tweede het OS. Veel minder apps voor de Jet etc.
Nou als ik jouw was zou ik niets mee uitvreten maar wel wat mee klungelen hoormaartend schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:42:
Heb er nu ook 1. Android 2.2 staat erop, is mijn eerste smartphone. Ik ben benieuwd wat ik er allemaal mee kan uitvreten.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Verwijderd
Overloper!WiLLoW_TieN schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:33:
Ik heb een ZTE Blade gekocht![]()
( zie ondertitel )
Welke ROM staat er op?maartend schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:42:
Heb er nu ook 1. Android 2.2 staat erop, is mijn eerste smartphone. Ik ben benieuwd wat ik er allemaal mee kan uitvreten.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 18:53 ]
Er staat een 2.2 op. Maar eigenlijk weet ik nog niet eens waar ik dat kan checken.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:51:
[...]
Overloper!![]()
![]()
[...]
Welke ROM staat er op?
Als je 2.2 hebt, heb je geen 'officiële' rom. Dan kan je er misschien beter eerst één van de nieuwste op zetten, heb je:
- Waarschijnlijk meer snelheid.
- Minder bugs.
Domme vraag misschien, maar dat topic lijkt gesloten. Kijk ik verkeerd?jongetje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:47:
Android 2.2 komt niet (officieel) uit op Hero. Denk dat je dan beter naar het root/flash topic van de Hero kunt uitwijken.
Verwijderd
Menu>Settings>About Phonemaartend schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:43:
[...]
Er staat een 2.2 op. Maar eigenlijk weet ik nog niet eens waar ik dat kan checken.
...
Gevonden, bedanktVerwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:18:
[...]
Menu>Settings>About Phone
Of natuurlijk:
Menu>Instellingen>Over de telefoon
Maak even wat ruimte op je geheugenkaart, deze zit waarschijnlijk volmax3D schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:15:
[...]
Domme vraag misschien, maar dat topic lijkt gesloten. Kijk ik verkeerd?
Sinds ik een FloyoCM rom erop heb met Android 2.2.1. kan ik geen .3gp files meer afspelen. Ik hoor de muziek, maar het filmpje blijft hangen op een vast beeld. Ik wil nu wat anders, maar steeds als ik een Nand backup wil maken krijg ik:
RA-hero-v1.6.2, performing backing up en dan als fout ´Run:nandroid-mobile-sh´via adb!
Geen idee hoe en wat ik nu verder moet. Iemand een tip hoe verder te gaan want ik zou graag naar een nieuwe rom gaan om dit te herstellen. Wil alleen maar veel kunnen bellen, lange batterijduur, goede multimedia play en een paar apps.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Als je echt 'iets snels' wilt, wat ook 2.2 is: Cronos Froyo 1.8.0.maartend schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:
[...]
Gevonden, bedankt
iets met eielinux 2.2.1
Nope, lege SD kaart, maar ik zal me netjes in het custom rom topic vervoegen. Wel bedankt.netblade schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:38:
[...]
Maak even wat ruimte op je geheugenkaart, deze zit waarschijnlijk vol
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door tiguan op 28-02-2011 16:17 ]
Dit staat er ook bij ;Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:44:
Ik heb een custom ROM zonder sense draaien, maar er schijnt een update te zijn voor de standaard 2.1 ROM.
Op zijn minst interessant lijkt me
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=973484
Lijkt me stug, ik heb de update ook gehad en ik heb geen TELUS, whatever dat mag wezen.maartend schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:22:
[...]
Dit staat er ook bij ;
This software update is intended for the HTC Hero for TELUS only and users should not load or attempt to load this version on any other device as it may cause serious issues/damage.
[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 28-02-2011 15:41 ]
[ Voor 87% gewijzigd door -Edwin- op 28-02-2011 16:56 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door ajakkes op 03-03-2011 12:36 ]
👑
Vanochtend ook de update gekregen, het zelfde probleem. Harde reset, geen resultaat. Blijft lekker staan op het Hero bootscherm (Htc Hero stock 2.1 image).josduisings schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:25:
Misschien dat ik erover heen heb gelezen maar de systeemupdate heeft van m'n Hero een behoorlijk dood apparaat gemaakt. Updaten ging prima, de gsm rebootte enkele keren en nu wil hij niet verder opstarten totdat het 'HERO' in beeld staat.
Ik heb al eens een hard reset gedaan, zonder succes. Zijn er nog andere toestcombinaties waardoor je in een soort recovery mode kunt opstarten? Mr. Google en Mr. HTC reppen eigenlijk alleen over harde en soft resets.
Iemand enig idee?
Verwijderd
Heb dit probleem ook.. Heb het al 2x geprobeerd, waarbij ik de 2e keer met een LEGE Hero begon.incama schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:03:
[...]
Vanochtend ook de update gekregen, het zelfde probleem. Harde reset, geen resultaat. Blijft lekker staan op het Hero bootscherm (Htc Hero stock 2.1 image).
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Lijkt bij mij ook prima te werken. Heb niet het idee dat het sneller of langzamer gaat.Bergdwerg schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:14:
Na al deze verhalen ben ik blij dat ik nog maar even gewacht heb met updaten. Is er uberhaupt iemand die het gevoel heeft dat deze update wel wat voor zijn telefoon heeft opgeleverd?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Dat is alweer snel over gegaan hoor, ik vind 'm nu weer net zo traag als voorheenChristiaan88 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:42:
Ik heb deze update eergisteren geïnstalleerd (via het automatische berichtje dat er een update beschikbaar is). De installatie ging zonder problemen. Zoals tiguan al zei, alles lijkt sneller te gaan.
Custom ROM heeft voor mij wonderen gedaan.tiguan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:38:
[...]
Dat is alweer snel over gegaan hoor, ik vind 'm nu weer net zo traag als voorheenMaar ja, moet er nog 3 maanden mee doen.
[ Voor 0% gewijzigd door benji83 op 14-03-2011 09:49 . Reden: Maandagochtend typo's ]
[ Voor 5% gewijzigd door thespeed op 14-03-2011 12:57 ]
Verwijderd
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Verwijderd
Als je iets verder had gelezen hier, had je ook gezien dat dit bij een aantal mensen alweer verleden tijd is, waaronder bij mezelf.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:42:
De update is voor meer dan HTC Peep.
De software is van build 3.32.405.1 naar 3.36.405.1 gegaan.
Wat er precies veranderd is, kan ik niet zeggen, maar het toestel is er - als ik de meesten mag geloven - (iets) sneller/smoother op geworden.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Een Android phone die niet high end is blijkt daar wel meer last van te hebben, na reboot is de telefoon weer heel snel, daarna duurt vooral switchen tussen en laden van applicaties lang.benji83 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:28:
[...]
Als je iets verder had gelezen hier, had je ook gezien dat dit bij een aantal mensen alweer verleden tijd is, waaronder bij mezelf.
Vreemd. Na de voorlaatste update ging mijn batterijduur achteruit naar minder dan een dag, maar sinds de update van vorige week (3.36.405.1) ben ik gelukkig weer terug op 2-3 dagen. Moet daar wel bij aantekenen dat ik hem niet heel intensief gebruik. Paar telefoontjes, wat sms en mail en een beetje internet en nieuws lezen. Voor muziek en video gebruik ik 'm niet.benji83 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:28:
[...]
Ook is de accu veel en veel sneller leeg (van +1 dag naar ~16 uur bij normaal gebruik).
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou het middels dit topic doen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403544Fastclaimer schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:08:
Ik zal wel weer ff rond kloten
Iemand misschien een topic hoe je je hero moet rooten, ben als eens bezig geweest maar toen is het niet gelukt, toen wou er iets neit en had geen zin me telefoon te verkloten
Ik had ook een aantal keren zitten twijfelen en elke keer weer de telefoon in originele staat gelaten.Fastclaimer schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:08:
Ik zal wel weer ff rond kloten
Iemand misschien een topic hoe je je hero moet rooten, ben als eens bezig geweest maar toen is het niet gelukt, toen wou er iets neit en had geen zin me telefoon te verkloten
[ Voor 49% gewijzigd door Fastclaimer op 11-04-2011 19:46 ]
Vol is niet echt nodig, als je maar genoeg hebt om het hele update proces vol te maken.Fastclaimer schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:46:
Ik ben nu bezig![]()
Opstarten van je telefoon duurt wel lang
Edit:
Is het ook van belang tijdens het overschrijven van de rom een volle batterij te hebben of lukt het ook met 60%?
[ Voor 9% gewijzigd door Tonkey op 11-04-2011 20:10 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Fastclaimer op 11-04-2011 20:20 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 14-04-2011 14:04 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik mag eind mei een nieuwe uitkiezen. Mijn abonnement loopt echter tot september. En ik denk dat ik voor de iPhone 5 ga. Ben de traagheid van de Hero zat. Ik ben toe aan iets dat direct goed en snel werkt. Ook wil ik graag lang updates krijgen, dat is alleen bij de iPhone het geval.Armada. schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:35:
Mensen die bij ongeveer de launch van de HTC Hero een 2-jarig abonnement hebben genomen mogen over een kleine paar maandjes weer een nieuw toestel uitkiezen, hebben jullie al een idee van wat de volgende wordt?
Ik zat eigenlijk ook wel te kijken naar een iPhone, maar heb besloten dat dat 'm toch niet wordt. Iets simpels als een MP3'tje als ringtone instellen is al een heel gedoe op de iPhone, en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn telefoon juist erg aanpassen met custom ROM'S en dergelijke.-Edwin- schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:58:
[...]
Ik mag eind mei een nieuwe uitkiezen. Mijn abonnement loopt echter tot september. En ik denk dat ik voor de iPhone 5 ga. Ben de traagheid van de Hero zat. Ik ben toe aan iets dat direct goed en snel werkt. Ook wil ik graag lang updates krijgen, dat is alleen bij de iPhone het geval.
Ik wil eigenlijk ook wel een 1-jaars abonnement maar tja, zo duur per maand.JoetjeF schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:57:
Wat, twee jaar met een telefoon doen
Ik ben van een Hero naar een Desire gegaan en ben er erg blij mee. Iets groter, sneller, meer geheugen - voor mij een perfecte opvolger. Je hebt ook betere netwerk bereik en de browser is uiteraard een stuk sneller waardoor ik zo'n 50% meer internet verkeer heb, dat is misschien iets om op te letten.
Zeker weten, ik ga voor de HTC Sensation. Lijkt me echt een geweldige telefoonArmada. schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:35:
Mensen die bij ongeveer de launch van de HTC Hero een 2-jarig abonnement hebben genomen mogen over een kleine paar maandjes weer een nieuw toestel uitkiezen, hebben jullie al een idee van wat de volgende wordt?
[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 14-04-2011 23:38 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Wacht maar tot over een week. Dan is die weer net zo traag als eerst. Ik heb het ook meegemaakt...tiguan schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:28:
@Remzz, ik heb van de week m'n Hero een complete reset gegeven omdat ik na een custom rom weer terug wilde naar de stock rom en sindsdien is m'n Hero een stuk sneller en zuiniger met z'n batterij. Met name omdat er nu minder programmaatjes op staan. Hoe voller de telefoon zit, hoe trager hij wordt en hoe sneller de batterij leeg gaat.
Jup, hier hetzelfdeHelp!!!! schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:56:
Mijn hero'tje gaat na ongeveer 1.5jr nog prima. Ja hij begint tikje te slijten en hij is niet extreem snel.
Maar wat ie moet doen doet ie.
Ik wacht nog wel even tot HTC met een mooie dualcore komt met bijv. een 3.7" scherm, htc sense 3.0 en liefst Android versie waarbij cellphone en honeycomb versie weer 1 tak is.
Dus dat zal wel einde dit jaar worden ofzo.... "P
Ik begin de problemen op mijn Hero ook te merken sinds een paar dagen. Het gebeurde voorheen weleens dat het scherm uit zichzelf begon te scrollen (maar ik ging er vanuit dat dat de trackball was). Nu detecteert hij soms schermaanrakingen aan de onderkant van het toestel terwijl ik het scherm bovenaan aanraak. Of dat hij niet reageert als ik op knoppen wil drukken die onderaan het scherm staan. Via de trackball kan ik die knoppen dan wel nog bereiken. Of dat hij zelf een hoop rare dingen begint te typen uit zichzelf.DancePlaza schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:34:
[...]
wow ik heb zelfde probleem nu wat jij beschrijft ongev 2/3 van het scherm werkt soms niet meer dan moet ik even het scherm uitzetten dmv van de rode knop en dan weer aan en dan gaat het soms weer
Everything is possible if you really want it.
Valt onder garantie als er verder niks geks aan is (zoals heeft al eens in de WC gezwommen). Ik heb toen de stock er weer op gezet, op xda vind je de instructies wel ergens. Anders eens goed googlenHobbles schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:45:
[...]
Ik begin de problemen op mijn Hero ook te merken sinds een paar dagen. Het gebeurde voorheen weleens dat het scherm uit zichzelf begon te scrollen (maar ik ging er vanuit dat dat de trackball was). Nu detecteert hij soms schermaanrakingen aan de onderkant van het toestel terwijl ik het scherm bovenaan aanraak. Of dat hij niet reageert als ik op knoppen wil drukken die onderaan het scherm staan. Via de trackball kan ik die knoppen dan wel nog bereiken. Of dat hij zelf een hoop rare dingen begint te typen uit zichzelf.
Ik heb in dit topic gelezen dat je dit kan aanbieden ter reparatie bij HTC. De telefoon is ongeveer een jaar en 3 maanden oud (garantie was 2 jaar heb ik begrepen?).
Kan dit gewoon geregeld worden via de HTC support of best via de winkel waar ik m gekocht heb?
PS: Heb een geroote ROM erop staan. Hoe kan ik de stock ROM terugplaatsen als ik hem wil binnenbrengen? Want dat kan ik nergens vinden.
Heb dit ook gehad, staat paar posts hierboven.Hobbles schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:45:
[...]
Ik begin de problemen op mijn Hero ook te merken sinds een paar dagen. Het gebeurde voorheen weleens dat het scherm uit zichzelf begon te scrollen (maar ik ging er vanuit dat dat de trackball was). Nu detecteert hij soms schermaanrakingen aan de onderkant van het toestel terwijl ik het scherm bovenaan aanraak. Of dat hij niet reageert als ik op knoppen wil drukken die onderaan het scherm staan. Via de trackball kan ik die knoppen dan wel nog bereiken. Of dat hij zelf een hoop rare dingen begint te typen uit zichzelf.
Ik heb in dit topic gelezen dat je dit kan aanbieden ter reparatie bij HTC. De telefoon is ongeveer een jaar en 3 maanden oud (garantie was 2 jaar heb ik begrepen?).
Kan dit gewoon geregeld worden via de HTC support of best via de winkel waar ik m gekocht heb?
PS: Heb een geroote ROM erop staan. Hoe kan ik de stock ROM terugplaatsen als ik hem wil binnenbrengen? Want dat kan ik nergens vinden.
Jup, begin augustus loopt mijn contract af. Het lijkt me duidelijk dat de keuze voor de meesten op de Sensation of de Galaxy SII zal gaan vallen. Beide toestellen hebben hun voor- en nadelen, maar ik ga deze keer voor Samsung en ga de Galaxy SII halen, puur omdat dit toestel in mijn ogen betere specs heeft dan de Sensation. Bovendien hou ik van enige afwisseling en begin ik Sense een beetje zat te worden, ook al heeft HTC er een paar vernieuwingen tegenaan gegooid maar in essentie blijft alles natuurlijk hetzelfde aanvoelen. Ik weet ook al wat ik waarschijnlijk over twee jaar ga doen: dan stap ik over op Windows Phone want daar begin ik ook steeds meer van onder de indruk te rakenArmada. schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:35:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb ook even gekeken naar de Galaxy SII, maar ik zou hem zelf denk ik niet nemen. Het merk Samsung geeft mij nooit echt een positief gevoel als het om telefoons gaat, zeker niet in combinatie met het plastic body van de GII. Verschrikkelijk argument dat ik niet kan onderbouwen, ik weet het, maar dat zal denk ik mij toch wel afhouden van de GII.Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:06:
[...]
Jup, begin augustus loopt mijn contract af. Het lijkt me duidelijk dat de keuze voor de meesten op de Sensation of de Galaxy SII zal gaan vallen. Beide toestellen hebben hun voor- en nadelen, maar ik ga deze keer voor Samsung en ga de Galaxy SII halen, puur omdat dit toestel in mijn ogen betere specs heeft dan de Sensation. Bovendien hou ik van enige afwisseling en begin ik Sense een beetje zat te worden, ook al heeft HTC er een paar vernieuwingen tegenaan gegooid maar in essentie blijft alles natuurlijk hetzelfde aanvoelen. Ik weet ook al wat ik waarschijnlijk over twee jaar ga doen: dan stap ik over op Windows Phone want daar begin ik ook steeds meer van onder de indruk te raken
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
dat is ook het probleem.-Edwin- schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:03:
Het gaat denk ik niet lang meer duren totdat ik mijn Hero het raam uit gooi. Want IEDERE keer dat ik terug ga vanuit de browser, contactenlijst of wat dan ook. Crasht HTC Sense en moet het opnieuw worden geladen. Een hard reset helpt niet eens. Ik draai daarnaast gewoon de stock rom.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Een hard reset levert telkens niks op. Ik denk dat de cache legen dan ook niks zal helpen. Daarnaast zijn nu ook ineens al mijn facebook contacten weg en haalt Sense de profielfoto's niet meer op. Nee, ik heb het wel gehad met dit ding.iop tha man schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:08:
[...]
dat is ook het probleem.
Je kan in de program manager (of hoe dat ook heet) alles van sense en rosie eens beëindigen en cache leegmikken, dat werk weleens. wat altijd werkt is rooten en een non sense 2.2/3 erop gooien.
Dit komt redelijk overeen met mijn verwachtingen van toekomstige mobieltjes, ook het Sense "klachtje" komt bij mij terug.Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:06:
[...]
Jup, begin augustus loopt mijn contract af. Het lijkt me duidelijk dat de keuze voor de meesten op de Sensation of de Galaxy SII zal gaan vallen. Beide toestellen hebben hun voor- en nadelen, maar ik ga deze keer voor Samsung en ga de Galaxy SII halen, puur omdat dit toestel in mijn ogen betere specs heeft dan de Sensation. Bovendien hou ik van enige afwisseling en begin ik Sense een beetje zat te worden, ook al heeft HTC er een paar vernieuwingen tegenaan gegooid maar in essentie blijft alles natuurlijk hetzelfde aanvoelen. Ik weet ook al wat ik waarschijnlijk over twee jaar ga doen: dan stap ik over op Windows Phone want daar begin ik ook steeds meer van onder de indruk te raken
[ Voor 10% gewijzigd door -Edwin- op 25-04-2011 21:13 ]
Inderdaad. Sense 3.0 heeft alleen wat grafische verbeteringen zoals de carrousel en de weer applicatie, maar echt vernieuwend vind ik dat niet. Het blijft verder hetzelfde aanvoelen. Ik zou denk ik niet het gevoel hebben dat ik echt iets nieuws in mijn handen heb en na twee jaar Sense wil je toch wel eens wat anders. Het enige wat mij nuttig lijkt, is het lockscreen waar je veel meer informatie op kwijt kunt en je je favoriete apps direct kunt openen, maar verder...adrB schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:59:
[...]
Dit komt redelijk overeen met mijn verwachtingen van toekomstige mobieltjes, ook het Sense "klachtje" komt bij mij terug.
Ik kan dan pas verlengen in augustus maar zoals het er nu uitziet ga ik toch volgende maand een Samsung Galaxy S II aanschaffen.
Bij mijn verlenging (ten eerste zal ik deze overzetten naar 1 jaar, 2 jaar is mij toch iets te lang gebleken) ga ik kijken naar een tweede mobiel mochten daar nog interessante opties bij zitten (hopelijk een interessante Windows Mobile Phone, zo'n Trophy ziet er namelijk aardig gelikt uit).
Zo niet stap ik over naar een sim-only abonnement met de SGS II natuurlijk.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
was er maar een site waar je een soort van zoek opdracht in kon voeren.. zodat je zeg maar dingen kan vinden die je jezelf afvraagt...-Trouble- schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:11:
Wat kost een nieuwe kabel voor de oplader eigenlijk? Ik zie bij de mijne wat draadjes bij het gedeelte tussen kabel en usb-aansluitingDa's vast niet goed
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Een standaard mini USB kabeltje voldoet. heb je vast nog wel ergens liggen-Trouble- schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:11:
Wat kost een nieuwe kabel voor de oplader eigenlijk? Ik zie bij de mijne wat draadjes bij het gedeelte tussen kabel en usb-aansluitingDa's vast niet goed
Verwijderd
Dit had ik na paar maanden gebruik ook al (en wit is em ook nooit lang geweest-Trouble- schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:11:
Geen idee wat de oorzaak is, maar ik heb er ook last van.-Edwin- schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:37:
Ik heb steeds dat de helderheid van mijn scherm van automatisch naar maximaal springt. Dit is erg irritant, omdat de batterij daardoor sneller leeg gaat. Weet iemand wat dit kan veroorzaken?
.....
Same here, regel het nu handmatig via ZDbox, maar vond die automaat een stuk prettiger. Mogelijk sinds de nieuwe mini update enige tijd geleden? Ik kan namelijk niet herinneren wanneer het mij exact opviel dat auto-brightness niet meer werkte..Sabelhout schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:31:
[...]
Geen idee wat de oorzaak is, maar ik heb er ook last van.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq