Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
baronruud schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:17:
[...]

Naar fabrieksinstellingen herstellen...
Net gedaan bedankt ;) Wifi en Gmail zijn nu ingesteld en ik kan de Market op *O*

[ Voor 13% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-01-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Zo Tethering vanaf mijn HTC Hero naar mijn ASUS EEE 1000H ( WinXP ) werkt laten we maar zeggen >:)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/AndroidTetherVodafone2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:40
Sinds een paar dagen is de lijst Mijn apps in de Market leeg bij mij. Is dat nieuw en laat ie vanaf nu alleen de updates zien of is er gewoon iets fout bij mijn toestel? Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
tiguan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:16:
Sinds een paar dagen is de lijst Mijn apps in de Market leeg bij mij. Is dat nieuw en laat ie vanaf nu alleen de updates zien of is er gewoon iets fout bij mijn toestel? Hebben meer mensen dit meegemaakt?
Toevallig net een ( OTA ) update gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:19:
[...]

Toevallig net een ( OTA ) update gedaan ?
Nee, de laatste OTA update is al een tijd (paar maanden) geleden geloof ik.

update: Denk dat het door de nieuwe market komt die je ook op je pc kan bezoeken, hij doet het nu weer spontaan :P

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 02-02-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 22:49
ik heb een vraagje over de hero. ik heb nu een samsung jet maar ik wil de overstap maken naar een HTC Hero.
nu is mijn vraag is dit een verstandige keus ?
en is de hero te updaten naar android 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43

Bob

julian19haas schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:11:
ik heb een vraagje over de hero. ik heb nu een samsung jet maar ik wil de overstap maken naar een HTC Hero.
Ik ken de jet niet.

Officieel kan je updaten naar 2.1 zonder probleem, als je je Hero 'root' kan je hem updaten naar 2.2 of 2.3 custom roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:46
julian19haas schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:11:
Ik twijfelde 1,5 jaar geleden tussen deze 2 telefoons. En de Jet is echt niks vergeleken bij de Hero. Oke, de Hero is ook geen toppertje meer. Maar de Jet is er niets bij. Ten eerste de snelheid, ten tweede het OS. Veel minder apps voor de Jet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
-Edwin- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:50:
[...]
Oke, de Hero is ook geen toppertje meer.
Niet zo he ik hen hem net een week ;) ( :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 22:49
-Edwin- schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:50:
[...]

Ik twijfelde 1,5 jaar geleden tussen deze 2 telefoons. En de Jet is echt niks vergeleken bij de Hero. Oke, de Hero is ook geen toppertje meer. Maar de Jet is er niets bij. Ten eerste de snelheid, ten tweede het OS. Veel minder apps voor de Jet etc.
over die OS ben ik het eens de apps ook. ik heb een abonnement bij mijn Samsung Jet ik ben dit toestel na een jaar gebruiken gewoon zat! ik heb besloten een hero te kopen zodat ik mn internet abonnement nuttige kan gebruiken met de apps van android komt dit denk ik wel goed! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Heb er nu ook 1. Android 2.2 staat erop, is mijn eerste smartphone. Ik ben benieuwd wat ik er allemaal mee kan uitvreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik heb een ZTE Blade gekocht ;)

( zie ondertitel )

• Renate1970
  • Laatst online: 14:55

Renate1970

Lef is Leven

maartend schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:42:
Heb er nu ook 1. Android 2.2 staat erop, is mijn eerste smartphone. Ik ben benieuwd wat ik er allemaal mee kan uitvreten.
Nou als ik jouw was zou ik niets mee uitvreten maar wel wat mee klungelen hoor :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:33:
Ik heb een ZTE Blade gekocht ;)

( zie ondertitel )
Overloper! ;w ;)
maartend schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:42:
Welke ROM staat er op?
Als je 2.2 hebt, heb je geen 'officiële' rom. Dan kan je er misschien beter eerst één van de nieuwste op zetten, heb je:
  1. Waarschijnlijk meer snelheid.
  2. Minder bugs.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 18:53 ]

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:51:
[...]

Overloper! ;w ;)

[...]

Welke ROM staat er op?
Als je 2.2 hebt, heb je geen 'officiële' rom. Dan kan je er misschien beter eerst één van de nieuwste op zetten, heb je:
  1. Waarschijnlijk meer snelheid.
  2. Minder bugs.
Er staat een 2.2 op. Maar eigenlijk weet ik nog niet eens waar ik dat kan checken.
Wat me opvalt aan dat Android is dat er best overeenkomsten zijn met iOS en dat bedoel ik absoluut positief. Ik kom nu van WM 6.5 af maar vind dit Android veel prettiger. Misschien ook omdat ik een Ipod Touch heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
jongetje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:47:
Android 2.2 komt niet (officieel) uit op Hero. Denk dat je dan beter naar het root/flash topic van de Hero kunt uitwijken.
Domme vraag misschien, maar dat topic lijkt gesloten. Kijk ik verkeerd?
Sinds ik een FloyoCM rom erop heb met Android 2.2.1. kan ik geen .3gp files meer afspelen. Ik hoor de muziek, maar het filmpje blijft hangen op een vast beeld. Ik wil nu wat anders, maar steeds als ik een Nand backup wil maken krijg ik:
RA-hero-v1.6.2, performing backing up en dan als fout ´Run:nandroid-mobile-sh´via adb!

Geen idee hoe en wat ik nu verder moet. Iemand een tip hoe verder te gaan want ik zou graag naar een nieuwe rom gaan om dit te herstellen. Wil alleen maar veel kunnen bellen, lange batterijduur, goede multimedia play en een paar apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05

iop

ja

[ Voor 10% gewijzigd door iop op 23-02-2011 15:03 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:43:
[...]

Er staat een 2.2 op. Maar eigenlijk weet ik nog niet eens waar ik dat kan checken.
...
Menu>Settings>About Phone
Of natuurlijk:
Menu>Instellingen>Over de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:18:
[...]

Menu>Settings>About Phone
Of natuurlijk:
Menu>Instellingen>Over de telefoon
Gevonden, bedankt
iets met eielinux 2.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36

netblade

Sunrise

max3D schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:15:
[...]

Domme vraag misschien, maar dat topic lijkt gesloten. Kijk ik verkeerd?
Sinds ik een FloyoCM rom erop heb met Android 2.2.1. kan ik geen .3gp files meer afspelen. Ik hoor de muziek, maar het filmpje blijft hangen op een vast beeld. Ik wil nu wat anders, maar steeds als ik een Nand backup wil maken krijg ik:
RA-hero-v1.6.2, performing backing up en dan als fout ´Run:nandroid-mobile-sh´via adb!

Geen idee hoe en wat ik nu verder moet. Iemand een tip hoe verder te gaan want ik zou graag naar een nieuwe rom gaan om dit te herstellen. Wil alleen maar veel kunnen bellen, lange batterijduur, goede multimedia play en een paar apps.
Maak even wat ruimte op je geheugenkaart, deze zit waarschijnlijk vol

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:
[...]

Gevonden, bedankt
iets met eielinux 2.2.1
Als je echt 'iets snels' wilt, wat ook 2.2 is: Cronos Froyo 1.8.0. :*)
Maar eigenlijk horen dit soort tips in [HTC Hero] Rooten & Custom ROM's Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Vreemd. Niet gevonden, maar dank voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
netblade schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:38:
[...]

Maak even wat ruimte op je geheugenkaart, deze zit waarschijnlijk vol
Nope, lege SD kaart, maar ik zal me netjes in het custom rom topic vervoegen. Wel bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Mijn Hero doet sinds de google maps update niet meer aan locatiebepaling. Hij blijft gewoon constant op dezelfde locatie (gps uit dus he ;) ) Ook met latitude wordt ik niet geupdate. Ligt dit nou aan google maps, Vodafone, de telefoon?

Ik heb al van alles geprobeerd, maps gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd toen leek die het weer even te doen maar daarna gewoon niet meer.
Ik heb onlangs ook footprintfeet geactiveerd (http://www.footprintfeed.com) Het kan toch niet zijn dat deze roet in het eten gooit? (ik heb alles ook alweer gedeactiveerd trouwens)

Iemand een idee?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een custom ROM zonder sense draaien, maar er schijnt een update te zijn voor de standaard 2.1 ROM.
Op zijn minst interessant lijkt me ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=973484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Check, ik heb de update ook, ik ga hem nu binnehalen. :)

Update: Draait nu een uurtje, lijkt wel of m'n Hero wat sneller reageert op alles. Heb vaak lag waar je u tegen zegt tijdens het tikken van een berichtje. Nu helemaal niet meer.

[ Voor 61% gewijzigd door tiguan op 28-02-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:44:
Ik heb een custom ROM zonder sense draaien, maar er schijnt een update te zijn voor de standaard 2.1 ROM.
Op zijn minst interessant lijkt me ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=973484
Dit staat er ook bij ;
This software update is intended for the HTC Hero for TELUS only and users should not load or attempt to load this version on any other device as it may cause serious issues/damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
maartend schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:22:
[...]

Dit staat er ook bij ;
This software update is intended for the HTC Hero for TELUS only and users should not load or attempt to load this version on any other device as it may cause serious issues/damage.
Lijkt me stug, ik heb de update ook gehad en ik heb geen TELUS, whatever dat mag wezen.

[ Voor 5% gewijzigd door tiguan op 28-02-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Bij Update staat er: -Update: HTC Peep. Dus daar is het voor.

Ik heb echter een andere recovery image omdat ik er ooit een andere software ROM op had gezet. Nu kan ik de update niet installeren. Er staat ''verification failed'' in die custom recovery image. Hoe kan ik de originele recovery image er weer op zetten, of er voor zorgen dat deze update wel kan worden geïnstalleerd?

EDIT: Ik heb mijn vraag in het Custom ROM topic gesteld. Ik zal daar wel gerichter antwoord kunnen vinden m.b.t. het unrooten.

[ Voor 87% gewijzigd door -Edwin- op 28-02-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, klopt, er zijn meerdere versies van deze update voor zover ik het kan bekijken.
3.36.405.1
3.35.118.2

Het zal wel provider-afhankelijk zijn...
En de geruchten gaan inderdaad erover dat het een update van HTC-Peep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Zal dit een update zijn voor het verhaal van enige tijd geleden op de frontpage:
nieuws: Android-apps sociale netwerken gebruiken onveilige verbinding

Het viel me op dat ik bij het instellen van een Peep account een vinkje kan zetten bij gebruik ssl. Geen idee of deze hiervoor ook al beschikbaar was.

Edit: Overigens wordt er op de site van HTC gesproken over update 3.32.405.2, maar ik heb toch echt 3.36.405.1 ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door ajakkes op 03-03-2011 12:36 ]

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
Misschien dat ik erover heen heb gelezen maar de systeemupdate heeft van m'n Hero een behoorlijk dood apparaat gemaakt. Updaten ging prima, de gsm rebootte enkele keren en nu wil hij niet verder opstarten totdat het 'HERO' in beeld staat.

Ik heb al eens een hard reset gedaan, zonder succes. Zijn er nog andere toestcombinaties waardoor je in een soort recovery mode kunt opstarten? Mr. Google en Mr. HTC reppen eigenlijk alleen over harde en soft resets.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
home+power = recovery mode volgens mij, wellicht kun je daar in komen en de boel herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incama
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 12:02
josduisings schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:25:
Misschien dat ik erover heen heb gelezen maar de systeemupdate heeft van m'n Hero een behoorlijk dood apparaat gemaakt. Updaten ging prima, de gsm rebootte enkele keren en nu wil hij niet verder opstarten totdat het 'HERO' in beeld staat.

Ik heb al eens een hard reset gedaan, zonder succes. Zijn er nog andere toestcombinaties waardoor je in een soort recovery mode kunt opstarten? Mr. Google en Mr. HTC reppen eigenlijk alleen over harde en soft resets.

Iemand enig idee?
Vanochtend ook de update gekregen, het zelfde probleem. Harde reset, geen resultaat. Blijft lekker staan op het Hero bootscherm (Htc Hero stock 2.1 image).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incama schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:03:
[...]

Vanochtend ook de update gekregen, het zelfde probleem. Harde reset, geen resultaat. Blijft lekker staan op het Hero bootscherm (Htc Hero stock 2.1 image).
Heb dit probleem ook.. Heb het al 2x geprobeerd, waarbij ik de 2e keer met een LEGE Hero begon.

Je kunt je Hero weer werkend krijgen door de oude ROM te installeren door in fastboot mode te gaan (Houdt de back-knop ingedrukt, en doe dan de Hero aan), Hero aansluiten via USB, en de officiele ROM Update te installeren via de PC. Daarna alle updates weer installeren tot je op Android 2.1 zit...

Vreselijk irritant dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdheuvel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2017
Afgelopen woensdag een update gedaan. Ging helemaal goed.

Maar.. de accu is nu enorm snel leeg. Gistermiddag tot 4 uur aan een oplader gelegen batterij vol (geel lampje) en heeft vanmorgen niet gehaald --> lege batterij. Meer mensen die hier last van hebben?

Firmware 2.1 U 1
Build & software nummer 3.36.405.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
Thnx voor de info, ik probeer het gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hmm, vreemd, ik zag vanmorgen dat er weer een update was, maar had ff geen tijd, dus ik lock mijn telefoon en denk daar kijk ik later nog wel even naar. Maar nu unlock ik mijn telefoon weer, en niets meer te vinden :?
Ook via setting zoeken naar een update geeft aan dat de telefoon up-to-date is. Het lijkt erop dat die update weer teruggetrokken is .... :?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Bij mij bleef hij ook heel erg lang op het HERO scherm staan na de update, duurde volgens mij wel een half uur voor hij verder ging. Zat aan de oplader dus heb hem weggelegd, na het eten gekeken en toen was hij weer verder gegaan.
Was wel een hele tijd heel traag, 's avonds een reboot gedaan en toen viel het mee.

Ook bij mij is de batterij veel en veel sneller leeg na de update, normaliter had ik tussen 6:15 en 23:30 geen lader nodig, nu moet ik hem rond 18:00 wel even een beetje prik geven om hem aan te kunnen houden 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb inderdaad ook dat de batterij veel sneller leeg is. Hou er net niet 1 dag mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update is volgens mij terug getrokken. kreeg hem vanmiddag ook niet meer nadat ik voor de zoveelste keer opnieuw was begonnen.

Aangezien ik toch bezig was, heb ik 'm maar geroot en CyanogenMod 6.1 erop gezet. Tot nu toe zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:54
Gisteren heb ik ook de officiele update gedaan.
En ja ik heb nu een dode hero.
Hij start hem alleen op met het HTC logo en voor de rest gebeurd er niets.
Geprobeerd door middel van flashboot met een recovery menu alles weer aan de gang te krijgen
maar ik krijg de melding failed remote: not allowed .
Ook een harde reset geprobeerd en ja hij blijft dan nog steeds hangen.
Mijn telefoon heeft nu ongeveer al 3 kwartier aangestaan op het HTC logo.
Ik ben niet bepaald blij met de nieuwe update :(
Ik heb hem wel geroot maar verder staat er de normale firmware op.
Ben blij dat ik niet de enige ben :)

Maar eens verder prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:51
Na al deze verhalen ben ik blij dat ik nog maar even gewacht heb met updaten. Is er uberhaupt iemand die het gevoel heeft dat deze update wel wat voor zijn telefoon heeft opgeleverd?

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb deze update eergisteren geïnstalleerd (via het automatische berichtje dat er een update beschikbaar is). De installatie ging zonder problemen. Zoals tiguan al zei, alles lijkt sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
Bergdwerg schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:14:
Na al deze verhalen ben ik blij dat ik nog maar even gewacht heb met updaten. Is er uberhaupt iemand die het gevoel heeft dat deze update wel wat voor zijn telefoon heeft opgeleverd?
Lijkt bij mij ook prima te werken. Heb niet het idee dat het sneller of langzamer gaat.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Christiaan88 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:42:
Ik heb deze update eergisteren geïnstalleerd (via het automatische berichtje dat er een update beschikbaar is). De installatie ging zonder problemen. Zoals tiguan al zei, alles lijkt sneller te gaan.
Dat is alweer snel over gegaan hoor, ik vind 'm nu weer net zo traag als voorheen :P Maar ja, moet er nog 3 maanden mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
tiguan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:38:
[...]

Dat is alweer snel over gegaan hoor, ik vind 'm nu weer net zo traag als voorheen :P Maar ja, moet er nog 3 maanden mee doen.
Custom ROM heeft voor mij wonderen gedaan. :D Heerlijk snel. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Zelfde hier, snelheid is nogsteeds om te huilen, batterij sneller leeg en ga nog maar even door.
Rebooten duurt ook een stuk langer dan voor de update.
Wordt er niet veel vrolijker van. Helaas werkt mijn provider niet mee en moet ik nog echt 3 maanden wachten voor ik kan verlengen, al kunnen ze nu de toestellen die ik graag zou willen toch nog niet leveren.

[ Voor 0% gewijzigd door benji83 op 14-03-2011 09:49 . Reden: Maandagochtend typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:54
Tjah.. die van mij is sinds vrijdag dood :(
Alleen een witte achtergrond met een groen HTC logo.
thnx HTC voor de geweldige update.
Maarja.. dit weekend meerdere uren aan het klooien geweest.
Als ik laatste RUU probeer te downloaden krijg ik de melding dat de bootloader niet goed is.
Als ik de rom.zip uit de temp van de installer haal en die rename naar HEROIMG en het dan
met de fastboot probeer krijg ik de melding dat de rom die erop staat nieuwer is 8)7
Harde reset verricht ook geen wonderen.
Factory reset.. door met home op te starten krijg ik alleen een uitroepteken.
Misschien maar opsturen, of heeft iemand anders hier nog een leuk idee?

[ Voor 5% gewijzigd door thespeed op 14-03-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 12:50
Net (5 min geleden) geupdate, geen problemen, maar ook (nog) geen verandering/vooruitgang gemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dagen na lancering update gedaan op 100% standaard toestel.
Proces duurde lang, ben in de tussentijd ook iets ander gaan doen met toestel aan de lader en van tijd tot tijd komen kijken of er iets gebeurd was.
Alles is verder goed verlopen. Geen verschil in accuduur tot nu toe waargenomen. Had gehoopt dat brakke weather widget het weer zou doen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Volgens mij vergeet iedereen dat de update een update was voor (HTC) Peep.. voor de rest niets.

Bij mij ging de update moeiteloos.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update is voor meer dan HTC Peep.
De software is van build 3.32.405.1 naar 3.36.405.1 gegaan.
Wat er precies veranderd is, kan ik niet zeggen, maar het toestel is er - als ik de meesten mag geloven - (iets) sneller/smoother op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:42:
De update is voor meer dan HTC Peep.
De software is van build 3.32.405.1 naar 3.36.405.1 gegaan.
Wat er precies veranderd is, kan ik niet zeggen, maar het toestel is er - als ik de meesten mag geloven - (iets) sneller/smoother op geworden.
Als je iets verder had gelezen hier, had je ook gezien dat dit bij een aantal mensen alweer verleden tijd is, waaronder bij mezelf.

Ook is de accu veel en veel sneller leeg (van +1 dag naar ~16 uur bij normaal gebruik).

Het is zeker wel meer dan Peep geweest, maar wat? Iemand een changelog kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:53
Heb de update ook gedaan, volledige stock HTC Hero aan de oplader. Duurde lang, maar geen problemen ondervonden. Merk zelf weinig verschil en accu gaat nog net zo lang (na ja, kort) mee. Ik merkte een positief verschil met accuduur toen ik de taskkiller de-installeerde, maar da's een hele andere discussie :P

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Het is me opgevallen dat er ook een paar settings gewijzigd zijn na installatie van de update: het synchroniseren van koersdata staat opeens weer aan. Misschien dat dit voor iets meer batterij-verbruik zorgt, ik weet het niet. Maar ik kan ook niet zeggen dat de batterij opeens veel harder gaat ....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

benji83 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:28:
[...]

Als je iets verder had gelezen hier, had je ook gezien dat dit bij een aantal mensen alweer verleden tijd is, waaronder bij mezelf.
Een Android phone die niet high end is blijkt daar wel meer last van te hebben, na reboot is de telefoon weer heel snel, daarna duurt vooral switchen tussen en laden van applicaties lang.

Dit geldt zelfs voor custom roms ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
benji83 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:28:
[...]
Ook is de accu veel en veel sneller leeg (van +1 dag naar ~16 uur bij normaal gebruik).
Vreemd. Na de voorlaatste update ging mijn batterijduur achteruit naar minder dan een dag, maar sinds de update van vorige week (3.36.405.1) ben ik gelukkig weer terug op 2-3 dagen. Moet daar wel bij aantekenen dat ik hem niet heel intensief gebruik. Paar telefoontjes, wat sms en mail en een beetje internet en nieuws lezen. Voor muziek en video gebruik ik 'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Weet iemand waarom die Hotmail exchange sync niet werkt op de Hero. Op de iPhone en sommige andere Android telefoons werkt het wel. Het zou echt veel schelen als ik dat werkend kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:48
Ik heb hier een probleem met mijn htc hero :(
Telkens als het systeem wil updaten naar 3.32.405.2, kom ik in het android system recovery.
Hier geeft hij de volgende errors:
Build : RA -hero-v.1.7.0.1
Finding update package...
Opening update package...
verifying update package
E:No signature (235 files)
E:Verification failed
Installation aborted

Iemand die hiervoor een oplossig zou hebben?
Owja ik heb een HTC t-mobile branded maar dat zou geen verschil moeten maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een custom ROM op je Hero staan. (In ieder geval een custom bootloader (Amon Ra's recovery).
Als ik jou was, zou ik een nieuwe ROM flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik zal wel weer ff rond kloten :P
Iemand misschien een topic hoe je je hero moet rooten, ben als eens bezig geweest maar toen is het niet gelukt, toen wou er iets neit en had geen zin me telefoon te verkloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fastclaimer schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:08:
Iemand misschien een topic hoe je je hero moet rooten, ben als eens bezig geweest maar toen is het niet gelukt, toen wou er iets neit en had geen zin me telefoon te verkloten :)
Ik zou het middels dit topic doen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403544

Ik heb het ook volgens dit stappenplan gedaan en werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
Fastclaimer schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:08:
Ik had ook een aantal keren zitten twijfelen en elke keer weer de telefoon in originele staat gelaten.
Tot een 2 of 3 weken geleden, ik was de verouderde versie beu. Tevens de updates die ik niet meer kreeg en het geheugen wat steeds vol zat had ik helemaal gehad.

Even het topic goed doorgenomen en maar echt begonnen. Het bleek in een half uurtje gedaan, stelt echt heel weinig voor. Als je de backup goed doet kan er eigenlijk gewoon niets fout gaan! En geloof me, het is een verademing als je telefoon weer snel werkt en je met 2.3.3 werkt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Ik ben nu bezig :P
Opstarten van je telefoon duurt wel lang :)

Edit:
Is het ook van belang tijdens het overschrijven van de rom een volle batterij te hebben of lukt het ook met 60%?

[ Voor 49% gewijzigd door Fastclaimer op 11-04-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Fastclaimer schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:46:
Ik ben nu bezig :P
Opstarten van je telefoon duurt wel lang :)

Edit:
Is het ook van belang tijdens het overschrijven van de rom een volle batterij te hebben of lukt het ook met 60%?
Vol is niet echt nodig, als je maar genoeg hebt om het hele update proces vol te maken.
Halverwege de installatie een lege accu is niet echt bevorderlijk namelijk ;)

Zelf zat ik ook maar rond de 60-70% en na de installatie had ik nog heel ruim voldoende over.

De eerste keer starten kan inderdaad even duren. Bij mij was dit overigens een minuut of 10, 15 minuten maximaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Tonkey op 11-04-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
Hij is nu bezig met flashen :P
Had me accu nog even vol geladen :)
Daarna nog ff die radio doen en dan de rom testen.(villiansrom 13)

Edit: Klaar telefoon is aan het booten.

[ Voor 13% gewijzigd door Fastclaimer op 11-04-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:51

Hupske

AFCA

Ik dacht gister laat ik ook maar eens mijn Hero even een update accepteren.

Helaas is het niet goed gegaan. Heb de update geaccepteerd en ben toen weg gelopen om me kamer etc op te ruimen. Ruim 2 uur later keek ik weer eens even op me mobiel om vervolgens te zien dat hij nog op het opstartscherm hangt.
Ik had nog even geduld en hem de hele nacht zo laten staan aan de lader. Helaas ook geen effect.

Ik zit nu dus nog steeds vast en kan niks met mijn mobiel.
Wat ik nu inmiddels geprobeerd heb: Een reset te doen via terug-begin-aan/uit toets in te houden.
Dat hielp helaas ook niet. en vervolgens heb ik via fastboot usb geprobeerd de software er opnieuw op te installeren alleen dat heeft ook geen werking gehad.

Hebben jullie hier nog een idee wat ik zal kunnen doen? Of moet ik hem op garantie sturen?

EDIT: Is al niet meer nodig. Heb van HTC bericht gekregen dat ik hem op garantie moet sturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 14-04-2011 14:04 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Mensen die bij ongeveer de launch van de HTC Hero een 2-jarig abonnement hebben genomen mogen over een kleine paar maandjes weer een nieuw toestel uitkiezen, hebben jullie al een idee van wat de volgende wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Wat, twee jaar met een telefoon doen :P

Ik ben van een Hero naar een Desire gegaan en ben er erg blij mee. Iets groter, sneller, meer geheugen - voor mij een perfecte opvolger. Je hebt ook betere netwerk bereik en de browser is uiteraard een stuk sneller waardoor ik zo'n 50% meer internet verkeer heb, dat is misschien iets om op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Armada. schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:35:
Mensen die bij ongeveer de launch van de HTC Hero een 2-jarig abonnement hebben genomen mogen over een kleine paar maandjes weer een nieuw toestel uitkiezen, hebben jullie al een idee van wat de volgende wordt?
Ik mag eind mei een nieuwe uitkiezen. Mijn abonnement loopt echter tot september. En ik denk dat ik voor de iPhone 5 ga. Ben de traagheid van de Hero zat. Ik ben toe aan iets dat direct goed en snel werkt. Ook wil ik graag lang updates krijgen, dat is alleen bij de iPhone het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
-Edwin- schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:58:
[...]

Ik mag eind mei een nieuwe uitkiezen. Mijn abonnement loopt echter tot september. En ik denk dat ik voor de iPhone 5 ga. Ben de traagheid van de Hero zat. Ik ben toe aan iets dat direct goed en snel werkt. Ook wil ik graag lang updates krijgen, dat is alleen bij de iPhone het geval.
Ik zat eigenlijk ook wel te kijken naar een iPhone, maar heb besloten dat dat 'm toch niet wordt. Iets simpels als een MP3'tje als ringtone instellen is al een heel gedoe op de iPhone, en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn telefoon juist erg aanpassen met custom ROM'S en dergelijke.
JoetjeF schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:57:
Wat, twee jaar met een telefoon doen :P

Ik ben van een Hero naar een Desire gegaan en ben er erg blij mee. Iets groter, sneller, meer geheugen - voor mij een perfecte opvolger. Je hebt ook betere netwerk bereik en de browser is uiteraard een stuk sneller waardoor ik zo'n 50% meer internet verkeer heb, dat is misschien iets om op te letten.
Ik wil eigenlijk ook wel een 1-jaars abonnement maar tja, zo duur per maand. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zeker weten, ik ga voor de HTC Sensation. Lijkt me echt een geweldige telefoon :D M'n pa heeft sinds een week de Desire HD, ook al een beest van een phone.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 14-04-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ik mag pas weer in december voor een nieuwe, terwijl mijn Hero toch echt af is. Als ik geluk heb haalt hij als ik hem gebruik vanaf 9 uur 's ochtends het tot 4 uur s'middags. Terwijl ik alleen af en toe een Whatsapp berichtje stuur, half uurtje heen, half uurtje terug Spotify luister(offline modus) en misschien nog een belletje en zo nu en dan Twitter/Nu bekijken. Niet echt super veel.

Ook voelt de telefoon gewoon te oud aan. Tegenwoordig zijn veel applicaties te zwaar voor de Hero. Zelfs mijn Gentle Alarm heeft problemen met de traagheid.

Zelf zit ik toch te kijken voor de Galaxy S II, en anders een andere high end Android. Geen iPhone voor mij, of BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@Remzz, ik heb van de week m'n Hero een complete reset gegeven omdat ik na een custom rom weer terug wilde naar de stock rom en sindsdien is m'n Hero een stuk sneller en zuiniger met z'n batterij. Met name omdat er nu minder programmaatjes op staan. Hoe voller de telefoon zit, hoe trager hij wordt en hoe sneller de batterij leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Eind juli mag ik verlengen. Dit is ook mijn 2e jaar met mijn Hero. Je kan zien dat de telefoon na 1¾ jaar toch wel een beetje begint te vervallen. Softwarematig doet hij het nog vrij goed vanwege de custom-rom. Telefoon vrij goed bewaard maar nu begint de verf toch langzaam eraf te bladderen, dit is vooral zeer goed zichtbaar bij de drukknoppen en bij de luidspreker. Batterijduur heb ik niet over te klagen, 1½ dag. Dit komt mede doordat ik nu nog maar weinig programma's geïnstalleerd heb en de custom-rom die volgens mij de processor terugklokt.

Om toch een beetje ontopic te blijven, ik ga zeer waarschijnlijk voor de Sensation. Sense is voor mij de mooiste interface en hoewel deze misschien slecht geprogrammeerd is, voelt (heb de Desire HD vastgehouden) de telefoon vlot genoeg aan, zeker in vergelijking met de Hero.

De andere fabrikanten ben ik geen fan van. Samsung hoor ik veel klachten over, slechte software. Bij LG viel de bouwkwaliteit vaak tegen en bij Sony-Ericsson valt de interface zwaar tegen. De enige echte alternatief is een Google Nexus One-killer die dan bij HTC uit de stal komt met een vrije bootloader. Een custom-rom met Launcher Pro.

Tot die tijd HTC Sensation. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mijn hero'tje gaat na ongeveer 1.5jr nog prima. Ja hij begint tikje te slijten en hij is niet extreem snel.
Maar wat ie moet doen doet ie.

Ik wacht nog wel even tot HTC met een mooie dualcore komt met bijv. een 3.7" scherm, htc sense 3.0 en liefst Android versie waarbij cellphone en honeycomb versie weer 1 tak is.

Dus dat zal wel einde dit jaar worden ofzo.... "P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
@Tiguan
Ik zet bijna elke 2 maanden wel een nieuwe custom rom er op, met een volledige wipe. Maar ik zit er ook aan te denken om weer terug te gaan naar stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
tiguan schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 00:28:
@Remzz, ik heb van de week m'n Hero een complete reset gegeven omdat ik na een custom rom weer terug wilde naar de stock rom en sindsdien is m'n Hero een stuk sneller en zuiniger met z'n batterij. Met name omdat er nu minder programmaatjes op staan. Hoe voller de telefoon zit, hoe trager hij wordt en hoe sneller de batterij leeg gaat.
Wacht maar tot over een week. Dan is die weer net zo traag als eerst. Ik heb het ook meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Help!!!! schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:56:
Mijn hero'tje gaat na ongeveer 1.5jr nog prima. Ja hij begint tikje te slijten en hij is niet extreem snel.
Maar wat ie moet doen doet ie.

Ik wacht nog wel even tot HTC met een mooie dualcore komt met bijv. een 3.7" scherm, htc sense 3.0 en liefst Android versie waarbij cellphone en honeycomb versie weer 1 tak is.

Dus dat zal wel einde dit jaar worden ofzo.... "P
Jup, hier hetzelfde ;) af en toe een verse install (door middel van een rom natuurlijk, wel 2.3.3 erop hebben) en hij werkt alsof hij nieuw is.

Maar een nieuwe telefoon blijft leuk, alleen vind ik de nieuwe hype met 4" en groter wat overdreven... lijkt me dus echt té groot. 3.7" is een mooie maat, meer zeker niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
DancePlaza schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:34:
[...]

wow ik heb zelfde probleem nu wat jij beschrijft ongev 2/3 van het scherm werkt soms niet meer dan moet ik even het scherm uitzetten dmv van de rode knop en dan weer aan en dan gaat het soms weer
Ik begin de problemen op mijn Hero ook te merken sinds een paar dagen. Het gebeurde voorheen weleens dat het scherm uit zichzelf begon te scrollen (maar ik ging er vanuit dat dat de trackball was). Nu detecteert hij soms schermaanrakingen aan de onderkant van het toestel terwijl ik het scherm bovenaan aanraak. Of dat hij niet reageert als ik op knoppen wil drukken die onderaan het scherm staan. Via de trackball kan ik die knoppen dan wel nog bereiken. Of dat hij zelf een hoop rare dingen begint te typen uit zichzelf.

Ik heb in dit topic gelezen dat je dit kan aanbieden ter reparatie bij HTC. De telefoon is ongeveer een jaar en 3 maanden oud (garantie was 2 jaar heb ik begrepen?).

Kan dit gewoon geregeld worden via de HTC support of best via de winkel waar ik m gekocht heb?

PS: Heb een geroote ROM erop staan. Hoe kan ik de stock ROM terugplaatsen als ik hem wil binnenbrengen? Want dat kan ik nergens vinden.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Hobbles schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:45:
[...]

Ik begin de problemen op mijn Hero ook te merken sinds een paar dagen. Het gebeurde voorheen weleens dat het scherm uit zichzelf begon te scrollen (maar ik ging er vanuit dat dat de trackball was). Nu detecteert hij soms schermaanrakingen aan de onderkant van het toestel terwijl ik het scherm bovenaan aanraak. Of dat hij niet reageert als ik op knoppen wil drukken die onderaan het scherm staan. Via de trackball kan ik die knoppen dan wel nog bereiken. Of dat hij zelf een hoop rare dingen begint te typen uit zichzelf.

Ik heb in dit topic gelezen dat je dit kan aanbieden ter reparatie bij HTC. De telefoon is ongeveer een jaar en 3 maanden oud (garantie was 2 jaar heb ik begrepen?).

Kan dit gewoon geregeld worden via de HTC support of best via de winkel waar ik m gekocht heb?

PS: Heb een geroote ROM erop staan. Hoe kan ik de stock ROM terugplaatsen als ik hem wil binnenbrengen? Want dat kan ik nergens vinden.
Valt onder garantie als er verder niks geks aan is (zoals heeft al eens in de WC gezwommen). Ik heb toen de stock er weer op gezet, op xda vind je de instructies wel ergens. Anders eens goed googlen :)
Ik heb het rechtstreeks met HTC geregeld en was ongeveer 2 weken m'n Hero kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
Hobbles schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:45:
[...]

Heb dit ook gehad, staat paar posts hierboven.

Je moet gewoon de S/N van je toestel invullen op htc site en de officiële rom downloaden, dan steeds verder upgraden (maar upgrades zijn niet nodig opzich)

Ik had hem binnen weekje terug bij dit defect, en had trouwens HTC Nederland gewoon gebeld.. en die hebben me nog een keer verteld om te resetten naar fabrieksinstellingen (zullen ze bij jou ook wel vast aanraden)

En als dat niet werkte kon ik terug bellen, wat ik dus deed en toen is er een afspraak geplanned dat ze hem kwamen ophalen.

Goede service leveren ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jup, begin augustus loopt mijn contract af. Het lijkt me duidelijk dat de keuze voor de meesten op de Sensation of de Galaxy SII zal gaan vallen. Beide toestellen hebben hun voor- en nadelen, maar ik ga deze keer voor Samsung en ga de Galaxy SII halen, puur omdat dit toestel in mijn ogen betere specs heeft dan de Sensation. Bovendien hou ik van enige afwisseling en begin ik Sense een beetje zat te worden, ook al heeft HTC er een paar vernieuwingen tegenaan gegooid maar in essentie blijft alles natuurlijk hetzelfde aanvoelen. Ik weet ook al wat ik waarschijnlijk over twee jaar ga doen: dan stap ik over op Windows Phone want daar begin ik ook steeds meer van onder de indruk te raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Als het dan nog bestaat..... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Denk het wel ;)
Aan de andere kant zit Android ook niet stil natuurlijk en zal het dan ook wel hardware acceleratie ondersteunen en wie weet wat allemaal nog meer. Ach ja, we zien het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:06:
[...]

Jup, begin augustus loopt mijn contract af. Het lijkt me duidelijk dat de keuze voor de meesten op de Sensation of de Galaxy SII zal gaan vallen. Beide toestellen hebben hun voor- en nadelen, maar ik ga deze keer voor Samsung en ga de Galaxy SII halen, puur omdat dit toestel in mijn ogen betere specs heeft dan de Sensation. Bovendien hou ik van enige afwisseling en begin ik Sense een beetje zat te worden, ook al heeft HTC er een paar vernieuwingen tegenaan gegooid maar in essentie blijft alles natuurlijk hetzelfde aanvoelen. Ik weet ook al wat ik waarschijnlijk over twee jaar ga doen: dan stap ik over op Windows Phone want daar begin ik ook steeds meer van onder de indruk te raken :)
Ik heb ook even gekeken naar de Galaxy SII, maar ik zou hem zelf denk ik niet nemen. Het merk Samsung geeft mij nooit echt een positief gevoel als het om telefoons gaat, zeker niet in combinatie met het plastic body van de GII. Verschrikkelijk argument dat ik niet kan onderbouwen, ik weet het, maar dat zal denk ik mij toch wel afhouden van de GII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel doet 't nog steeds met zijn Hero :)

Al is de digitizer echt ergens stuk. Rechts beneden doet 't de helft van de tijd niet en ik hoef 't scherm niet aan te raken de helft van de tijd. Dat is wel geinig. Gewoon met mijn vinger 'n halve centimeter boven 't scherm en ik tik al een letter zeg maar. Maar 't hoort niet!

Ik zit stiekem te azen op een Wildefire S als die komende maand uit komt. Daarvoor had ik mijn oog laten vallen op de Gratia maar die heb ik nog steeds nergens gezien en draait nog op 2.1.

* zwahiel wil de kin én een witte foon.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Het gaat denk ik niet lang meer duren totdat ik mijn Hero het raam uit gooi. Want IEDERE keer dat ik terug ga vanuit de browser, contactenlijst of wat dan ook. Crasht HTC Sense en moet het opnieuw worden geladen. Een hard reset helpt niet eens. Ik draai daarnaast gewoon de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

-Edwin- schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:03:
Het gaat denk ik niet lang meer duren totdat ik mijn Hero het raam uit gooi. Want IEDERE keer dat ik terug ga vanuit de browser, contactenlijst of wat dan ook. Crasht HTC Sense en moet het opnieuw worden geladen. Een hard reset helpt niet eens. Ik draai daarnaast gewoon de stock rom.
dat is ook het probleem.

Je kan in de program manager (of hoe dat ook heet) alles van sense en rosie eens beëindigen en cache leegmikken, dat werk weleens. wat altijd werkt is rooten en een non sense 2.2/3 erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
iop tha man schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:08:
[...]

dat is ook het probleem.

Je kan in de program manager (of hoe dat ook heet) alles van sense en rosie eens beëindigen en cache leegmikken, dat werk weleens. wat altijd werkt is rooten en een non sense 2.2/3 erop gooien.
Een hard reset levert telkens niks op. Ik denk dat de cache legen dan ook niks zal helpen. Daarnaast zijn nu ook ineens al mijn facebook contacten weg en haalt Sense de profielfoto's niet meer op. Nee, ik heb het wel gehad met dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:06:
[...]

Dit komt redelijk overeen met mijn verwachtingen van toekomstige mobieltjes, ook het Sense "klachtje" komt bij mij terug. :)

Ik kan dan pas verlengen in augustus maar zoals het er nu uitziet ga ik toch volgende maand een Samsung Galaxy S II aanschaffen.

Bij mijn verlenging (ten eerste zal ik deze overzetten naar 1 jaar, 2 jaar is mij toch iets te lang gebleken) ga ik kijken naar een tweede mobiel mochten daar nog interessante opties bij zitten (hopelijk een interessante Windows Mobile Phone, zo'n Trophy ziet er namelijk aardig gelikt uit).

Zo niet stap ik over naar een sim-only abonnement met de SGS II natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb steeds dat de helderheid van mijn scherm van automatisch naar maximaal springt. Dit is erg irritant, omdat de batterij daardoor sneller leeg gaat. Weet iemand wat dit kan veroorzaken?

[ Voor 10% gewijzigd door -Edwin- op 25-04-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
adrB schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:59:
[...]

Dit komt redelijk overeen met mijn verwachtingen van toekomstige mobieltjes, ook het Sense "klachtje" komt bij mij terug. :)

Ik kan dan pas verlengen in augustus maar zoals het er nu uitziet ga ik toch volgende maand een Samsung Galaxy S II aanschaffen.

Bij mijn verlenging (ten eerste zal ik deze overzetten naar 1 jaar, 2 jaar is mij toch iets te lang gebleken) ga ik kijken naar een tweede mobiel mochten daar nog interessante opties bij zitten (hopelijk een interessante Windows Mobile Phone, zo'n Trophy ziet er namelijk aardig gelikt uit).

Zo niet stap ik over naar een sim-only abonnement met de SGS II natuurlijk.
Inderdaad. Sense 3.0 heeft alleen wat grafische verbeteringen zoals de carrousel en de weer applicatie, maar echt vernieuwend vind ik dat niet. Het blijft verder hetzelfde aanvoelen. Ik zou denk ik niet het gevoel hebben dat ik echt iets nieuws in mijn handen heb en na twee jaar Sense wil je toch wel eens wat anders. Het enige wat mij nuttig lijkt, is het lockscreen waar je veel meer informatie op kwijt kunt en je je favoriete apps direct kunt openen, maar verder...

Ik heb de Trophy in handen gehad en vond het een leuk toestel. WP werkt erg verfrissend, maar ik zou toch nog even wachten tot er telefoons verschijnen met de Mango update, of nog een grote update verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:36

Trouble

Everything is awesome

Wat kost een nieuwe kabel voor de oplader eigenlijk? Ik zie bij de mijne wat draadjes bij het gedeelte tussen kabel en usb-aansluiting :') Da's vast niet goed :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

-Trouble- schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:11:
Wat kost een nieuwe kabel voor de oplader eigenlijk? Ik zie bij de mijne wat draadjes bij het gedeelte tussen kabel en usb-aansluiting :') Da's vast niet goed :P
was er maar een site waar je een soort van zoek opdracht in kon voeren.. zodat je zeg maar dingen kan vinden die je jezelf afvraagt...

* iop vraagt patent aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
Een standaard mini USB kabeltje voldoet. heb je vast nog wel ergens liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had ik na paar maanden gebruik ook al (en wit is em ook nooit lang geweest :s). Je kan er een standaard mini (niet micro) usb kabel in kwijt. Je kan ook met krimpkous de originele kabel herstellen. Stevig is het wel niet meer maar ze blijven dan toch afgedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:15
-Edwin- schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:37:
Ik heb steeds dat de helderheid van mijn scherm van automatisch naar maximaal springt. Dit is erg irritant, omdat de batterij daardoor sneller leeg gaat. Weet iemand wat dit kan veroorzaken?
Geen idee wat de oorzaak is, maar ik heb er ook last van.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:35
Sabelhout schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:31:
[...]

Geen idee wat de oorzaak is, maar ik heb er ook last van.
Same here, regel het nu handmatig via ZDbox, maar vond die automaat een stuk prettiger. Mogelijk sinds de nieuwe mini update enige tijd geleden? Ik kan namelijk niet herinneren wanneer het mij exact opviel dat auto-brightness niet meer werkte..

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste