Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:54
Even een vraagje. M'n Hero ligt nu bij de Telfort reparateur. Mocht die d'n Hero niet gefixt krijgen, hoe gaat dat dan in z'n werk? De Hero is niet meer te krijgen, bieden ze dan een andere gsm aan?
Hij wordt gerepareerd onder garantie, weet niet of dat veel uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Mijn Hero vréét accu momenteel. Zou een herinstallatie van alles helpen? Zelfs 's nachts, als ik echt niks doe, gaat de batterijduur omlaag :{

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 23:43

Bob

Misschien een app met foutjes, wat heb je recent geintstalleerd? Reboot kan ook wel eens helpen, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Ja een reboot had ik al gedaan, werkte maar even. Heb wat apps verwijderd (Wikipedia app, TV Gids iets, Tweetdeck) en ben nu weer aan het rebooten. Eens zien of het nu wat beter gaat.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Maps begint te zwaar te worden op de Hero voor het navigeren.

Met officiële auto lader van HTC wordt de batterij toch belast, zonder Google Maps wordt de batterij netjes opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:00
-Trouble- schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:23:
Mijn Hero vréét accu momenteel. Zou een herinstallatie van alles helpen? Zelfs 's nachts, als ik echt niks doe, gaat de batterijduur omlaag :{
Herkenbaar. Die van mij is domweg dood in veel gevallen na een uur of 8 zonder lader. Beste kans is 'm af en toe te rebooten, maar geen garantie. Ergens is iets goed f*cked up, maar niet iets wat een task killer etc. goed laat zien. Meer iets met radio te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
-Trouble- schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:23:
Het zijn vaak wel apps die blijven draaien. Een volgende versie van android gaat daar véél beter mee om .

Zelf heb ik er 2.3.3 op draaien, daar werkt het perfect en mijn accu gaat ook een stuk langer mee. Zit 's avonds vaak nog op de 70%. Zelfs bij veel gebruik haalt de telefoon het einde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik kan 2 dagen met een batterijlading doen. en draai standaard firmware (2.1) en af en toe in een app en bel weinig en af en toe een what's app berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Moet zeggen dat m'n Hero nu nog steeds boven verwachting werkt. Alleen bij het gebruiken van Swype bij whatsapp berichten en SMS'jes merk je dat de CPU niet sterk genoeg is om de kansberekening van de woorden in het woordenboek snel genoeg uit te voeren. Verder dan dat vind ik hem nog steeds cool.

Laatst vergeleek ik hem met een vriend van me die een iPhone 3G heeft, maar als ik eerlijk ben vond ik dat mijn telefoon over het algemeen de klus sneller kon klaren dan die iPhone. De apps van de iPhone navigeerden weliswaar iets soepeler en zo, maar met mijn telefoon kon ik veel sneller wisselen van applicatie door het multitasken. Ik draai trouwens FroydVillain 1.6 o.i.d., met de gekochte versie van LauncherPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Sinds ik gisteren mijn telefoon voor de tweede keer binnen twee maanden weer bij de reparateur heb opgehaald (kapotte digitizer) krijg ik de Market niet meer aan de praat. Bij de reparatie hebben ze een reset uitgevoerd, en wat ik nu ook probeer te downloaden, het resultaat is altijd 'Download unsuccessful'.

Na wat Google-werk heb ik verschillende oplossingen geprobeerd die bij anderen succesvol waren:

- Opnieuw opstarten
- Wissen van data/cache van Download Manager, Market & Checkin Service
- WiFi aan/uitschakelen
- Factory Reset uitvoeren

Niets biedt echter soelaas.. En zolang ik geen file manager kan installeren wordt een andere ROM installeren ook moeilijk.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:03
Struikrover schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:09:
Moet zeggen dat m'n Hero nu nog steeds boven verwachting werkt. Alleen bij het gebruiken van Swype bij whatsapp berichten en SMS'jes merk je dat de CPU niet sterk genoeg is om de kansberekening van de woorden in het woordenboek snel genoeg uit te voeren. Verder dan dat vind ik hem nog steeds cool.

Laatst vergeleek ik hem met een vriend van me die een iPhone 3G heeft, maar als ik eerlijk ben vond ik dat mijn telefoon over het algemeen de klus sneller kon klaren dan die iPhone. De apps van de iPhone navigeerden weliswaar iets soepeler en zo, maar met mijn telefoon kon ik veel sneller wisselen van applicatie door het multitasken. Ik draai trouwens FroydVillain 1.6 o.i.d., met de gekochte versie van LauncherPro.
Daarom gebruik ik ook SlideIT op mijn Hero, die is niet zo CPU intensief als swype en werkt in mijn ogen ook beter, ik draai nu elelinux 2.3.4 met HeroKernel op 710/254oid, en moet zeggen dat het erg snel/goed werkt.

Ik zag ook dat ze Sense 3.0 voor de Hero hadden in een rom, met drag to unlock lockscreen dus die ga ik ook wellicht proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

phreako schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:47:
Sinds ik gisteren mijn telefoon voor de tweede keer binnen twee maanden weer bij de reparateur heb opgehaald (kapotte digitizer) krijg ik de Market niet meer aan de praat. Bij de reparatie hebben ze een reset uitgevoerd, en wat ik nu ook probeer te downloaden, het resultaat is altijd 'Download unsuccessful'.

Na wat Google-werk heb ik verschillende oplossingen geprobeerd die bij anderen succesvol waren:

- Opnieuw opstarten
- WiFi aan/uitschakelen

Niets biedt echter soelaas.. En zolang ik geen file manager kan installeren wordt een andere ROM installeren ook moeilijk.

Iemand ideeën?
Download een APK ergens los en zet die op je SD-card. En installeer hem dus vanaf je SD-card.
Staat voor de rest je datum en je tijd goed, dus ook de goede tijdzone?

Heb je het ook al geprobeerd via: www.market.android.com ? Daar kan je namelijk vanaf je pc aangeven dat hij de App op je mobiel moet installeren. Dat gaat via je mail account.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Nu online
Tijdzone staat goed ingesteld. Net geprobeerd via market.android.com een file manager te installeren, maar dat geeft weer hetzelfde probleem. En zolang ik geen file manager heb kan ik ook geen apk's vanaf de sd-kaart installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

phreako schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:03:
Tijdzone staat goed ingesteld. Net geprobeerd via market.android.com een file manager te installeren, maar dat geeft weer hetzelfde probleem. En zolang ik geen file manager heb kan ik ook geen apk's vanaf de sd-kaart installeren..
Nog meer punten wat het probleem kan zijn:
- Uncheck of check je 2g netwerk wellicht helpt dat
- Je SDcard erin doen of eruit.

En anders even een factory reset doen, want zoveel bijzonders zal je er nog niet op hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Nu online
Nadat ik ergens een .apk voor Astro heb weten te bemachtigen ben ik er inmiddels in geslaagd een custom ROM te flashen. Alles werkt weer, en ook nog eens Android 2.2. :)

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een uur geleden plots geen geluid meer bij bellen en gebeld te worden. Bij bellen hoor ik 1 à 2 keer de telefoon overgaan, maar nadien een heel stille hoge piep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleek een probleem bij Proximus te zijn, aangezien geen enkele gsm het deed bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Bij mij doet de onderste 1,5 cm het niet meer van het scherm, ik heb hem al een keer teruggestuurd voor scherm problemen. Maar nu kan ik niet meer smsen (toetsenbord) en met omwegen kan ik mijn mobiel nog gebruiken. Ik ga hem nu niet meer terugsturen want ik mag over 2 maanden al een nieuw toestel uitzoeken.

Maar ik ben wel een beetje teleurgesteld in de kwaliteit van deze HTC.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
Opperclowntje schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:44:
Bij mij doet de onderste 1,5 cm het niet meer van het scherm, ik heb hem al een keer teruggestuurd voor scherm problemen. Maar nu kan ik niet meer smsen (toetsenbord) en met omwegen kan ik mijn mobiel nog gebruiken. Ik ga hem nu niet meer terugsturen want ik mag over 2 maanden al een nieuw toestel uitzoeken.

Ik heb zelf exact hetzelfde gehad (maar dan de onderste 1 cm), en heb het laten repareren. Verder doet het voor mij niets af aan de kwaliteit van de telefoon. Alleen erg jammer inderdaad dat dit wel vaker blijkt voor te komen :/ Maar als ik jou was zou ik het wel laten repareren (als je nog garantie hebt), dan zou iemand anders het toestel nog van je over kunnen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

woutur

Klauwtjes uit!

phreako schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:47:

- Opnieuw opstarten
- WiFi aan/uitschakelen

Iemand ideeën?
Zie het topic Hero Rooten en Custom ROMs. Daar staat een oplossing. Mogelijk werkt deze ook voor jou.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Dat had ik vorige zomer ook, heb hem toen ook laten herstellen. Sinds eergisteren is het touch screen opnieuw kapot :) Deze keer is het chaos tot en met, niet een enkel stuk dat niet meer werkt, maar gewoon onzin wanneer je het scherm aanraakt. Wat een brol :) Hij gaat weer binnen normaal gezien, heb de mail al gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 21:35

Jemig exact hetzelfde hier! Heel soms doet hij het wel weer na even aan/uit zetten lijkt het. Ik ben ook de tijd aan het uitzitten tot een nieuw toestel. Wel jammer, had gehoopt niet direct 'zo snel mogelijk' te moeten willen verlengen.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Mijn Hero heeft ook weer het mooie touchscreen probleem, nu kan ik net al mijn icoontjes in launcherpro niet meer aanklikken..

Toch maar nog een keer opsturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansie_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:43
Minaaj schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:46:
Mijn Hero heeft ook weer het mooie touchscreen probleem, nu kan ik net al mijn icoontjes in launcherpro niet meer aanklikken..

Toch maar nog een keer opsturen denk ik.
Heb echt nog nooit las gehad van een hardware probleem met mijn hero. En hij is nu al bijna 2 jaar oud! Draait nog als een zonnetje :) Wel op een custom rom, maar dat is bijna standaard tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Hansie_P schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Heb echt nog nooit las gehad van een hardware probleem met mijn hero. En hij is nu al bijna 2 jaar oud! Draait nog als een zonnetje :) Wel op een custom rom, maar dat is bijna standaard tegenwoordig!
Geluk? wellicht, ik draaide wel een custom rom trouwens en de vorige keer toen ik de htc rom (ruu) installeerde werkte hij nog steeds niet goed qua touchscreen, nu kwamen ze hem ophalen vandaag en ik installeerde dus snel de nieuwste rom en had helemaal geen last meer van het probleem.

20minuten laten kwamen ze de telefoon ophalen, heb hem maar wel mee gegeven want anders kwam hij voor niets :P zullen zien of ze het "repareren"

Best vreemd, had geen tijd meer om te controleren of hij het met custom rom wel weer goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:54
Ik heb ook tot vorige week mijn Hero naar alle tevredenheid gebruikt, ook bijna 2 jaar. Maar nu ga ik verder met de Sensation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Ik heb erg veel last van stof achter (tussen) mijn beeldscherm en ik moet nog een paar maandjes. Eigenlijk wil ik dit wel laten fixen maar valt dit onder garantie? en hoe moet ik hem dan laten versturen?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Iemand enig idee wat er in de systeemupdate zit? Deze kreeg mijn vader vanmiddag gepushed op zijn Hero.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bij mij is de tevredenheid er wel een beetje af...

Naast het feit dat de standaard rom gewoon veel te traag is, en je dus eigenlijk verplicht naar een custom rom moet zoeken is nu ook een deel van het touch-screen kapot. Het onderste gedeelte werkt namelijk niet meer, lekker makkelijk met sms'en en bellen dus... :(

Al lijkt het af en toe alsof deze selectief kapot is. Heel af en toe wil het namelijk nog wel eens reageren. Een nieuwe rom werkt in elk geval niet, dus softwarematig zal het niet zijn.

Aftellen naar een nieuwe telefoon... anderhalve maand te gaan!

[ Voor 28% gewijzigd door Tonkey op 21-07-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 21:35
Tonkey schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:26:
Al lijkt het af en toe alsof deze selectief kapot is. Heel af en toe wil het namelijk nog wel eens reageren. Een nieuwe rom werkt in elk geval niet, dus softwarematig zal het niet zijn.
Volgens ben je daarmee, inclusief mij, volgens mij al de 3e of 4e die er in dit topic last van heeft! Ik irriteer me ook mateloos, zitten onderin toch veel belangrijke functies. Zou het toch niet misschien een ROM issue zijn, zelf zit ik op Villainrom 13 en natuurlijk een andere bootloader. Voor deze ROM had ik er nog geen last van, al hoeft dat natuurlijk weinig te zeggen, lijkt ook niet logisch gezien de aard van het probleem. Wat zijn de ervaringen van de anderen hier?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Banjy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:52:
[...]

Volgens ben je daarmee, inclusief mij, volgens mij al de 3e of 4e die er in dit topic last van heeft! Ik irriteer me ook mateloos, zitten onderin toch veel belangrijke functies. Zou het toch niet misschien een ROM issue zijn, zelf zit ik op Villainrom 13 en natuurlijk een andere bootloader. Voor deze ROM had ik er nog geen last van, al hoeft dat natuurlijk weinig te zeggen, lijkt ook niet logisch gezien de aard van het probleem. Wat zijn de ervaringen van de anderen hier?
Dat is een hardware probleem. Mijn Hero is nu al voor de 2de keer in twee jaar in reparatie voor dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bob schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:25:
[...]

Dat is een hardware probleem. Mijn Hero is nu al voor de 2de keer in twee jaar in reparatie voor dat probleem.
Ik moet nog anderhalve maand, dus opschieten doet het niet echt.
Heb ook geen originele rom, dus repareren gaan ze die toch niet meer... Garantie zal ik nog wel een paar maanden hebben. Toch maar op zoek naar een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Tonkey schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:39:
[...]

Ik moet nog anderhalve maand, dus opschieten doet het niet echt.
Heb ook geen originele rom, dus repareren gaan ze die toch niet meer... Garantie zal ik nog wel een paar maanden hebben. Toch maar op zoek naar een andere telefoon.
Dat maakt hen niet uit of die rom nog origineel is. Zou je die toch niet opsturen? Dan is die telefoon tenminste nog iets waard binnenkort. Beter gaat het er niet op worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Bob schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:52:
[...]

Dat maakt hen niet uit of die rom nog origineel is. Zou je die toch niet opsturen? Dan is die telefoon tenminste nog iets waard binnenkort. Beter gaat het er niet op worden.
Is dat zo? Ik heb namelijk wel wat nieuws gevonden om weer vooruit te kunnen.
Dan ligt deze anders toch maar te liggen, kan het althans proberen ;)

Wellicht dat er dan nog iemand wat voor gaat geven. Een defecte hero zal wel niet veel waard zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Bob, Tonkey en Banjy

Ik had dus ook het probleem(touchscreen digitizer) zoals gemeld paar post hierboven voor de 2de keer, en nadat ik hem naar HTC had opgestuurd kreeg ik hem terug met "Vochtschade". "Kuch kuch"

Was duidelijk kapotte digitizer, jammer dat HTC het zo afhandeld en mijn contract loopt gewoon nog tot 2december.

Dus daarom maar gezocht naar nieuwe telefoon (in eerste instantie tot abo verlenging dus hoefde niet echt duur te zijn), kwam uit bij Nexus One die wel nog steeds veel sneller is dan Hero maar die had ook een vaag digitizer probleem (elk).

Zag een Nexus S staan, omdat ik toch ook eigenlijk toch wel een beetje voor design ga (Hero vond ik opzich een fijne vorm hebben) heb die toen gevonden en gekocht voor 264 euro nieuw uit Duitsland.

Lang genoten van de Hero, jammer van Digitizer. Was ook een tikkeltje te langzaam (ook met overclock naar 710Mhz)
Tonkey schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:03:
[...]

Is dat zo? Ik heb namelijk wel wat nieuws gevonden om weer vooruit te kunnen.
Dan ligt deze anders toch maar te liggen, kan het althans proberen ;)

Wellicht dat er dan nog iemand wat voor gaat geven. Een defecte hero zal wel niet veel waard zijn :P
Zazoo koopt volgens mij een HTC Hero "defect" voor 20euro :P, maar gewoon werkend 65euro. (Mijn digitizer probleem is niet altijd aanwezig trouwens dus kan het nog wel proberen. O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Minaaj op 22-07-2011 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verkopen en niet melden doe ik niet. verder is het probleem ook hier niet altijd aanwezig. smsen gaat eigenlijk niet meer. hele scherm lijkt dan kuren te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ja wil het zelf ook eigenlijk niet doen, maar wat zullen ze bij dat bedrijf er mee doen? en wie zegt niet dat het door verzendschade is gebeurt ;)

Anyway ik heb nog een digitizer liggen maar niet de schroefjes en kleine schroevendraaiers.. misschien maar eens bij onderdelen huis ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matten
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-02 14:13
Dag mensen, ik heb een vraag. Op mijn HTC Hero heb ik het probleem dat ik mijn wifi connectie(de optie NEVER in advanced wireless settings staat aan) verlies als de telefoon in stand by gaat. Het icoontje blijft wel staan op connected, maar ik kan toch geen connectie maken naar mijn router en internet. Ik moet manueel de wifi aan en uit zetten om weer connectie te hebben.
Ik heb al zo'n wi-fi lock app geprobeerd, maar dit helpt niet.

Iemand dit probleem al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook met mijn Hero, heb er echter nooit een oplossing voor gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ok, binnenkort kan ik een nieuw toestel uitzoeken bij nieuw abbo of verlenging van huidig abbo. Dus ik vroeg mij af wat een goede vervanger voor de Hero is.

Ik weet dat huidige telefoons zoals de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2 geen foute keuzes zijn en ik doel ook eigenlijk niet op telefoons die al uit zijn, maar op telefoons die binnenkort uit komen.

Ik vraag dit omdat ik in het verleden 2x een telefoon/abbo gekocht had en echt binnen enkele weken (hooguit 2 maanden) kwam een veel betere (nieuwe) telefoon uit. Toen ik de HTC Touch kocht (het elfje) kwam echt binnen een maand de HTC Touch Dual uit, wat min of meer dezelfde telefoon is maar met dubbel ram/rom en physiek toetsenbord.

Uiteraard ligt de fout bij mezelf dat ik geen onderzoek gedaan heb wat er is/komt qua telefoons. Dus dit wil ik nu voorkomen.

Uiteraard heb ik zelf ook al gezocht en ik vind enkel geruchten als ik zoek op HTC Sensation Successor waar NFC technologie in zou moeten zitten en in Q3 2011 uit zou moeten komen. Echter, meer dan hetzelfde gerucht kan ik niet vinden, maar hier doel ik wel op mocht zoiets waar zijn.

De vraag is eigenlijk, zullen de huidige vlaggenschepen (HTC Sensation/SGS2) binnen enkele weken (max 2 maanden) vervangen worden, of gaat dat zeker nog wel tot het einde van dit jaar/begin volgend jaar duren?

Ik ben u dankbaar. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Er is zojuist bericht dat HTC in de komende periode 8 nieuwe toestellen gaat uibrengen!

Zie link: http://www.androidworld.n...rtphones-komend-kwartaal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
Heb een videotje gemaakt van mijn digitizer die waarschijnlijk stuk is, dit is de enige manier waarop ik de fout kan reproduceren. Je kan zien dat de lijst van apps verspringt als ik met mijn vinger over het onderste gedeelte van het scherm sleep.

Hopelijk gaat het HTC Repair Center niet zoals gewoonlijk weer vochtschade roepen....

[Vimeo: http://vimeo.com/27204948]

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Ik kan je filmpje niet zien, maar denk dat ik wel weet na je omschrijving wat er aan de hand is.

Dit probleem ontstaat doordat het scherm van de hero aan de onderkant ruimte heeft, hierdoor kanteld het scherm naar achter en heeft hij onderaan geen goede aanhechting meer waardoor de aanraking weg schiet of foutief is.

Ik heb dit al een hele tijd bij mijn toestel, hij is al 2 keer voor reperatie geweest maar het heeft niet mogen helpen. Ze kantelen het scherm dan terug maar de reperatie is nog geen keer zodanig geweest dat het probleem helemaal opgelost was en het wordt ook iedere keer naarmate ik hem weer langer gebruik erger!

Ik ben er nu al zo handig in dat ik het toestel zowat kan gebruiken zonder de onderste centimeter te gebruiken. SMS'en is alleen zwaar kl*te.. dit doe ik dan ook weinig meer..

Ik hoef nog maar een maand met dit toestel dus ik zing het nog eventjes uit! Maar het is inderdaadheel vervelend.

Je kan het gewoon laten ophalen voor reperatie, bij mij is 2 maal tevergeefs geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
@Opperclowntje: Het toestel heeft een volledig nieuwe voorkant gekregen inclusief digitizer.

@De rest met dit soort problemen: Kijk eens als je door een lijst (bvb applicatielijst) scrollt, of er dan een verspringing is als je over een bepaald gebied van je scherm komt. Dit duidt op een probleem met je digitizer.

Voor de rest ben ik alleen maar tevreden met de service van HTC en herstelbedrijf Dynafix. De GSM kwam in een mooi doosje terug met een screen protector en een doekje van HTC.

Afbeeldingslocatie: http://www.dynamicdesign.be/HeroReturn.jpg

Anyway, mijn Hero ziet er na anderhalf jaar gebruik terug als nieuw uit (op de achterkant na, want die is vergeeld door de tijd... en waarschijnlijk door het vele op stap gaan... damn you rokers!)

Die achterklepjes zijn trouwens niet zo makkelijk los te vinden. Meestal kosten ze rond de 20 euro exclusief verzendkosten, maar dat moet volgens mij ook goedkoper kunnen :) Mijn zoektocht gaat verder!

Everything is possible if you really want it.

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
heb een vraag over een hero met telfort de telefoon blijft problemen geven met geen bereik
er zit een simlock op de kaart zelf.. na ontgrendeling is er even bereik even later is het weer weg
wil je dan aanmelden op het kpn netwerk wordt er aangegeven dat de sim niet geschikt is voor het kpn netwerk..

ik weet niet of dit een standaard probleem is oid? mocht iemand hier een oplossing / trucje voor weten hoor ik het graag

alvast bedankt

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik denk dat je roaming even moet toestaan. Ik weet niet precies hoe het met de Hero zit, maar oudere Android versies hadden altijd het probleem dat bijv. Telfort (omdat deze het KPN-netwerk gebruikt) niet kon verbinden als roaming niet aan stond. Let wel op als je naar het buitenland gaat ;)

Rail Away!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Mad Marty schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:34:
Ik denk dat je roaming even moet toestaan. Ik weet niet precies hoe het met de Hero zit, maar oudere Android versies hadden altijd het probleem dat bijv. Telfort (omdat deze het KPN-netwerk gebruikt) niet kon verbinden als roaming niet aan stond. Let wel op als je naar het buitenland gaat ;)
bedankt ja dat idee had ik ook al maar dat is dan gewoon gegevensroaming? (want volgens mij is dat dan weer voor internet) als ze weer problemen krijgt zal ik het instellen :) normaal als hij hem pakt dan geeft hij ook wel een r van roaming aan dus zodoende vind ik het maar vreemd

*blijkbaar zat de simkaart niet 100% goed waardoor de verbinding soms wegviel.. (zijn altijd de simpelste dingen)

[ Voor 7% gewijzigd door eehbiertje op 18-09-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hobbles ik was ook zo tevreden over de diensten van HTC. Niet de deur uit en alles perfect weer terug. Nu echter na 2 maanden heeft mijn Hero weer dezelfde kuren. Ik vraag me dus af of ze daadwerkelijk een nieuwe digitizer geplaatst hebben. Vervelende is dat hij nu precies 11 dagen buiten de garantie is. Stuur hem nu op onder de contractsvoorwaarde van binnen 3mnd na reparatie voor hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Mss een domme vraag, maar is het nog steeds mogelijk om mijn HTC Hero te upgraden naar 2.x ? Ik kan nergens een knop "Update" of "Zoek naar updates" vinden. Heb zelf al wat gegoogled maar kom dan steeds uit op topics uit 2010 of ouder die verwijzen naar de website van HTC waar ik vervolgens niets kan vinden.

Ik wil namelijk m'n Hero gaan gebruiken als wifi hotspot en "van horen zeggen" zou dat met 2.1 of 2.2 moeten kunnen ? Zit ik er dan helemaal naast of moet ik em dan alsnog rooten ? Het verbinden via de USB kabel is dodgy at best en ik wil eigenlijk ook wel met meerdere apparaten (lees iPhones en een EEEPC900) toegang krijgen tot die hotspot.

Wil eigenlijk m'n KPN abbo waar ik al 2 jaar een data abbo blijkbaar in heb zitten waar ik niets van af wist (of vergeten ben omdat die sim in een eenvoudige nokia zit normaliter) eens goed gaan belasten >:)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Programs\Settiings\about phone => System softwar updates

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik heb dus heel die optie niet. Had hem ook al voorbij zien komen in een Youtube video en in een paar Google resultaten.

Net nog even gezocht waarom ik die optie niet heb. Blijkbaar is de firmware die ik heb de originele release firmware die het hele OTA verhaal niet ondersteund. Helaas was de link die in dat bericht stond om een nieuwere Android 1.5 versie te installeren die wel ota updates ondersteund een link naar htc die al niet meer bestaat.

[ Voor 58% gewijzigd door C.44 op 11-10-2011 22:40 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Je kan de originele RUU wel bij XDA Developers downloaden, in dit draadje om precies te zijn. Pas vanaf 2.0 kon je verder updaten via OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ah super. Heb net een beetje zitten internetten via usb+hero bij een familielid waar ik een Logitech Harmony mocht instellen (degene die ooit heeft bedacht dat je voor het instellen van een universele afstandsbediening een pc en internet nodig hebt mogen ze van mij vierendelen). Kon zelf eigenlijk niets vinden zo 123.

Zijn er nog voordelen bij 1 van die roms of is 't allemaal gewoon een versie van Android 1.5 ? Heb nu even de voorlaatste release versie gedownload.

Edit: net 2.73.405.5 geinstalleerd. Kreeg direct na de reboot al de melding dat er iets nieuws te krijgen was. Dat geinstalleerd (was net 4 meg, blijkbaar de update met de Update knop) en krijg direct na die reboot een melding voor een 3.32.nogwat firmware. Kleine 80 meg, Kan ik daarna nog een update verwachten ?

[ Voor 25% gewijzigd door C.44 op 12-10-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Volgens mij zijn er na de RUU maar 2 updates uitgekomen en ik verwacht niet dat er nog meer updates komen voor de Hero eerlijk gezegd.

Je zit nu trouwens op versie 2.1 als het goed is.

[ Voor 16% gewijzigd door tiguan op 12-10-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:15
Aangezien ik nog een half jaar moet alvorens ik een nieuwe telefoon bij mijn verlenging kan uitzoeken, van de week maar eens een flinke investering in mijn Hero gedaan:

VERIPART EXTENDED BATTERY HTC HERO 2200 MAH

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/113835/veripart-extended-battery-htc.jpg?width=250&max-height=350

De Hero wordt er 1,5 keer zo dik van, maar wat een genot is het dat ik nu langer dan een halve dag met een accu kan doen! Ik durf gewoon weer een half uur op Youtube te kijken zonder het risico te lopen de rest van de dag met een lege accu te zitten :)

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Ben lang een gebruiker geweest van de Hero, en heb nu een Sensation.

In Amerika krijgen ze de HTC Hero S.
http://www.htc.com/us/products/heros-uscellular/#overview

Vond het altijd wel een fijn design de Hero, jammer dat ze hem niet hetzelfde design hebben gegeven maar een stuk lichter (ook met trackball).
Hij lijkt nu meer op de Sensation, niet dat dat heel slecht is maar het is geen "Hero" meer in mijn ogen :p

[ Voor 7% gewijzigd door Minaaj op 22-10-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Ik heb deze maand ook mijn accu vervangen. Hij laadde namelijk slecht op en was binnen zeer korte tijd leeg.. Hij stond toen ik hem eruit haalde helemaal bol. Zelfs de stippellijn die in de achterkant van het frontje staat stond helemaal in de accu gegraveerd. Daarnaast moest ik mezelf in houden bij het gebruik van de telefoon. De kans dat hij snel leeg was werd steeds groter.

Echt briljant. Ik kan nu weer een volle dag met mijn Hero aan de gang. Ik wacht op dit moment op de Galaxy Nexus. Ik gebruik al geruime tijd een standaard Android-rom, sindsdien wil ik eigenlijk geen Sense meer hebben. Daarnaast vind ik het nog steeds een fantastische telefoon. Het gaat wel pijn doen als ik over een poosje afscheid van de Hero ga nemen. Ik heb dat ding altijd dagelijks bij me gedragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Op mijn HTC Hero kan ik bepaalde apps niet vinden in de market. Onder andere Angry Birds en Wordfeud. Als ik dan via de site ga van de android market kan ik deze wel vinden. Dan kies ik voor installeren en wordt er gevraagd waarmee je dat wilt doen, Internet of de Market. Als ik dan voor market kies krijg ik een melding dat het item niet gevonden kan worden.
Kan het zo zijn dat bepaalde apps niet beschikbaar zijn in de market omdat de Hero deze niet trekt? Heb via een vriend de install bestanden gekregen van Angry Birds, deze kon ik buiten de market om installeren maar het is echt niet speelbaar. Super traag enz. Angry Birds Rio kan ik overigens wel vinden in de market.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Angry Birds is idd amper prettig te spelen op een Hero. Het klopt dan ook dat bepaalde apps gewoon niet verschijnen in je market als je telefoon de apps niet (goed) ondersteunt.

Er is ook een Angry Birds Lite, die op langzamere telefoons wel goed zou moeten werken.

[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 09-11-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Maar een app zoals wordfeud zou toch geen probleem moeten zijn?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee wordfeud moet geen probleem zijn, ik kan mijn Hero ook selecteren in de market, maar mijn Hero staat momenteel uit omdat ik nu een Sensation heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Als je tijd hebt kan je dan eens kijken of jij hem wel kan vinden, dan kan ik uitsluiten dat het aan mijn telefoon ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik zal vanavond laat even voor je kijken ;)

/edit: Ja, wordfeud verschijnt in de market op m'n Hero.

[ Voor 41% gewijzigd door tiguan op 10-11-2011 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
tiguan schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:38:
Angry Birds is idd amper prettig te spelen op een Hero. Het klopt dan ook dat bepaalde apps gewoon niet verschijnen in je market als je telefoon de apps niet (goed) ondersteunt.

Er is ook een Angry Birds Lite, die op langzamere telefoons wel goed zou moeten werken.
zonder de reclame werkt het, mwoa, redelijk.
je kunt dus de full version kopen of je internet uitzetten tijdens het spelen

of een ad killer installeren (root nodig)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Probleem was uiteindelijk dat ik in de market iets met leeftijd begrenzing had aangezet. Dacht dat het goed stond omdat het op alle leeftijden stond. Maar dat betekend dat de content geschikt moet zijn voor alle leeftijden. 8)7 Heb dat nu gewijzigd naar alle toepassingen weergeven en nu zie ik gewoon alles waar ik op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Ik heb de laatste weken last dat mensen mij niet kunnen verstaan tijdens het bellen. Ze hebben het idee dat ik heel ver weg van m'n telefoon zit. Is er een manier om het volume van m'n microfoon te verhogen?

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Batterij klepje loshalen en checken of de microfoon niet vol vuil of stof zit. Ook het gaatje in het klepje zelf even checken.

En ik maar denken dat ik nog de enige ben die een hero gebruikt :-)
Kan er na bijna 3 jaar nog geen afscheid van nemen, hoewel ik denk dat de HTC One V wel iets is als opvolger.

[ Voor 41% gewijzigd door kingcharles op 16-03-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 14:25
Mijn hero begint al een oude bok te worden :(
Wordt ZEER warm als Wi-Fi opstaat, batterij ga niet lang mee, traag, toetsenbord blokkeert (al zijn de 2 laatste door software). Wel zeer blij ervan dat het een goed toestel is, kan tegen een stootje e.d.

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

kingcharles schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:05:
Batterij klepje loshalen en checken of de microfoon niet vol vuil of stof zit. Ook het gaatje in het klepje zelf even checken.
Het klepje zelf was het probleem ja, even heel voorzichtig met een naald doorgeprikt en toen was ik weer verstaanbaar. Bedankt! _/-\o_

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Snobbieh schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:06:
Mijn hero begint al een oude bok te worden :(
Wordt ZEER warm als Wi-Fi opstaat, batterij ga niet lang mee, traag, toetsenbord blokkeert (al zijn de 2 laatste door software). Wel zeer blij ervan dat het een goed toestel is, kan tegen een stootje e.d.
Bij toetsenbord opties de popup uitzetten heeft mijn toetsenbord weer een stuk sneller gemaakt
Ik heb ook al 2 accu's versleten trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Nu online

woutur

Klauwtjes uit!

Nog steeds gebruik ik mijn Hero, soms met wat meer plezier dan de andere keer. Laatst via dealextreme een nieuwe batterij gekocht. Resultaat: telefoon gaat twee dagen mee bij normaal gebruik! (push gmail, kalender en contactpersonen sync, whatsapp, wat browsen en een uur per dag telefoneren). Voor 9 euro :) Echter kreeg ik weer last van het aloude 'onderkant van het scherm reageert niet meer' probleem. Via wat forums heb ik nu hopelijk (eerste tests positief) een oplossing die ik toch met jullie wilde delen. Haal achterklep eraf en verwijder de batterij. Neem een föhn, en verwarm daarmee het glas aan de voorkant. Het moet zo warm worden dat je het net wel/net niet aan kan raken. Doe dit voor een goede 5 minuten. Neem daarna wat zachts om op het scherm te leggen en zet iets zwaars op het scherm (echt wel een paar kilo). Laat de telefoon afkoelen.

Probleem is dat de digitizer achter het glas loslaat. Met het opwarmen en aandrukken kan dit enigszins verholpen worden. Morgen weet ik of dit tijdelijk is, of iets permanenter.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
en woutur, werkt je digitizer nog? heb hier ook nog eentje liggen met dat soort schade (verder helemaal inorde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Nu online

woutur

Klauwtjes uit!

Geluk was van korte duur. Maar toch wil ik het nog een keer proberen. Lukt het dan nog niet, dan gaan we over op techniek 2: de strijkbout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Allereerst, sorry voor de 'kick', maar ik wil mijn T-Mobile G2 Touch - zwarte Hero dus - aan mijn dochter overdragen. Voor haar is het nog een prima toestel en dan kan ze er iig een jaartje mee vooruit .... MAAR, en ja, die maar moet met hoofdletters, ik krijg al maanden het toestel niet meer te zien in HTC Sync. Programma draait, geüpdate en wel, maar pc en toestel herkennen elkaar niet. Ik heb al geprobeerd om Sync als XP SP2-programma te draaien of alles verwijderen en dan het toestel het weer op laten lossen (wat overigens niet werkt) en nu weet ik het niet meer.
Nu val ik door de mand als wannabe-tweaker dus. :$ Sommige oplossingen , zoals die met het opstarten met de BACK-toets ingedrukt gingen me blijkbaar boven de pet, want daarmee ging het bijna helemaal fout en heb ik het toestel maar snel opnieuw opgestart.

Toestel is overigens wel geüpgraded naar Android 2.1, dat is me toen wel gelukt! :P

Heeft iemand nog een suggestie of een link naar een (makkelijke) oplossing? BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Waarom zou je hem met HTC Sync willen gebruiken? Ik heb 2 jaar een Hero gehad maar dat programma nog nooit gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
jongetje schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:04:
Waarom zou je hem met HTC Sync willen gebruiken? Ik heb 2 jaar een Hero gehad maar dat programma nog nooit gebruikt...
Ik weet geen andere manier om agenda en contactpersonen te sync-en met Outlook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Nu online
Beter is het om een GMail account aan te maken en daarin al je contactpersonen, agenda (en mails) realtime te synchroniseren. Anders moet je hem elke keer aan je PC hangen en is niet optimaal als je altijd een internet verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
jongetje schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:26:
Beter is het om een GMail account aan te maken en daarin al je contactpersonen, agenda (en mails) realtime te synchroniseren. Anders moet je hem elke keer aan je PC hangen en is niet optimaal als je altijd een internet verbinding hebt.
Ten eerste krijgt mijn dochter geen internet op haar mobiel. :) Daar mag ze mooi een paar jaar mee wachten. Daarnaast gebruikte ik hem ook zakelijk en als er iets niet zakelijk is, is het wel een GMail of Hotmail-adres. Dus Outlook is een must zeg maar. Is straks ook handig voor haar.

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 20:59
woutur schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:13:
Nog steeds gebruik ik mijn Hero, soms met wat meer plezier dan de andere keer. Laatst via dealextreme een nieuwe batterij gekocht. Resultaat: telefoon gaat twee dagen mee bij normaal gebruik! (push gmail, kalender en contactpersonen sync, whatsapp, wat browsen en een uur per dag telefoneren). Voor 9 euro :) Echter kreeg ik weer last van het aloude 'onderkant van het scherm reageert niet meer' probleem. Via wat forums heb ik nu hopelijk (eerste tests positief) een oplossing die ik toch met jullie wilde delen. Haal achterklep eraf en verwijder de batterij. Neem een föhn, en verwarm daarmee het glas aan de voorkant. Het moet zo warm worden dat je het net wel/net niet aan kan raken. Doe dit voor een goede 5 minuten. Neem daarna wat zachts om op het scherm te leggen en zet iets zwaars op het scherm (echt wel een paar kilo). Laat de telefoon afkoelen.

Probleem is dat de digitizer achter het glas loslaat. Met het opwarmen en aandrukken kan dit enigszins verholpen worden. Morgen weet ik of dit tijdelijk is, of iets permanenter.
Mijn Hero ligt nu in de oven op 97 graden warm te worden. Na een paar uur zal ik 'm er uit halen en 5KG op het glas leggen om dat kreng wat beter te laten reageren op mijn aanrakingen.
Ik heb deze stunt al eens op 85 graden uitgevoerd maar dat hielp niet.

Mocht ie overlijden, geen nood, dan stap ik over op een ONE X, de Hero wordt zo langzamerhand wel oud hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
En Looney11? Mijn Hero lijkt over de hele linie niet zo goed meer te reageren op het touchscreen. Blijft een mooi reserve toestel want hij gaat lang mee op een batterij. Werte de oventruc?
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste