Ok, binnenkort kan ik een nieuw toestel uitzoeken bij nieuw abbo of verlenging van huidig abbo. Dus ik vroeg mij af wat een goede vervanger voor de Hero is.
Ik weet dat huidige telefoons zoals de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2 geen foute keuzes zijn en ik doel ook eigenlijk niet op telefoons die al uit zijn, maar op telefoons die binnenkort uit komen.
Ik vraag dit omdat ik in het verleden 2x een telefoon/abbo gekocht had en echt binnen enkele weken (hooguit 2 maanden) kwam een veel betere (nieuwe) telefoon uit. Toen ik de HTC Touch kocht (het elfje) kwam echt binnen een maand de HTC Touch Dual uit, wat min of meer dezelfde telefoon is maar met dubbel ram/rom en physiek toetsenbord.
Uiteraard ligt de fout bij mezelf dat ik geen onderzoek gedaan heb wat er is/komt qua telefoons. Dus dit wil ik nu voorkomen.
Uiteraard heb ik zelf ook al gezocht en ik vind enkel geruchten als ik zoek op HTC Sensation Successor waar NFC technologie in zou moeten zitten en in Q3 2011 uit zou moeten komen. Echter, meer dan hetzelfde gerucht kan ik niet vinden, maar hier doel ik wel op mocht zoiets waar zijn.
De vraag is eigenlijk, zullen de huidige vlaggenschepen (HTC Sensation/SGS2) binnen enkele weken (max 2 maanden) vervangen worden, of gaat dat zeker nog wel tot het einde van dit jaar/begin volgend jaar duren?
Ik ben u dankbaar.