Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

deejaylethal schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:35:
Heeft er iemand ook last gehad hier van de fail dat je scherm aanrakingen niet meer goed detecteerd en denkt dat je m ergens anders aanraakt (onder) dan het geval is en onder op het scherm niet goed meer reageert?

De mijne had last van dat probleem en dus is ie voor reparatie verstuurd. Echter, nu is de Hero teruggekomen maar is deze niet fatsoenlijk gerepareerd. Anders gezegd: hij werkt nog steeds niet. Nu wil ik weten: is deze bij iemand wél goed gerepareerd en wat was de omschrijving van de fout die je bij de reparatie opgegeven hebt? Ik wil namelijk de volgende keer wél een gerepareerd toestel...
wow ik heb zelfde probleem nu wat jij beschrijft ongev 2/3 van het scherm werkt soms niet meer dan moet ik even het scherm uitzetten dmv van de rode knop en dan weer aan en dan gaat het soms weer

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
DancePlaza schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:34:
[...]

wow ik heb zelfde probleem nu wat jij beschrijft ongev 2/3 van het scherm werkt soms niet meer dan moet ik even het scherm uitzetten dmv van de rode knop en dan weer aan en dan gaat het soms weer
Ja, nou, het is dus zwaar irritant en niet gerepareerd. Hopelijk is er iemand die het WEL gerepareerd gekregen heeft. Als ik jou was zou ik m iig opsturen, het wordt namelijk steeds erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deejaylethal schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:56:

Ja, nou, het is dus zwaar irritant en niet gerepareerd. Hopelijk is er iemand die het WEL gerepareerd gekregen heeft. Als ik jou was zou ik m iig opsturen, het wordt namelijk steeds erger.
Ik heb hier ook last van gekregen helaas. Soms is het erger dan anders. Sinds een paar weken (kouder weer?) is het wat beter. Er is hier een heel topic over gewijd, even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Bij mij is het gerepareerd. Het topic waar kweniston naar verwijst heet iets als 'touchscreen htc hero leidt een eigen leven' of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Bel even met 0207157310, krijg je HTC aan de lijn.

Probleem uitgelegd en hij wordt morgen opgehaald en wordt naar Dynafix gebracht. En wordt ook geaccepteerd als je een Tmobile G2 touch hebt.

Iig goeie service tot nu toe.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik heb mijn gmail wachtwoord gewijzigd, waar kan ik dit doorvoeren in mijn hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:11
Hey mensen, ik heb problemen met flash en silverlight sites. Bijvoorbeeld de site van Journaal 24. Dit werkt voor geen meter. Scherm is gewoon wit. Ook niet met Skyfire. Terwijl Skyfire flash en silverlight wel liet zien op mijn Nokia N78. Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

groggy schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:38:
ik heb mijn gmail wachtwoord gewijzigd, waar kan ik dit doorvoeren in mijn hero?
Heb je al eens op http://www.google.com/sea...ssword&btnG=Google+Search gekeken?
WizZie- schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:16:
Hey mensen, ik heb problemen met flash en silverlight sites. Bijvoorbeeld de site van Journaal 24. Dit werkt voor geen meter. Scherm is gewoon wit. Ook niet met Skyfire. Terwijl Skyfire flash en silverlight wel liet zien op mijn Nokia N78. Help!
N78 != Hero. Silverlight is er sowieso niet voor Android, de Hero heeft 'Flash Lite', waardoor sommige Flash-dingen wel werken, maar veel dingen ook niet. Overigens kan ik me bijna niet voorstellen dat je hier niets zelf over hebt kunnen vinden, in deze topicreeks of via Google.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Bedankt!

Heb de laatste officiële Android er op staan. Maar vanmorgen 8 uur ging ie volgeladen uit het stopcontact, en nu is ie al bijna leeg. Beetje vreemd. Heb een appkiller gedownload, maar het helpt niet veel. Is de enige oplossing een custom rom (heb gelezen dat die minder accu verbruiken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Mijn accu is de laatste tijd ook behoorlijk snel leeg. Ik haal met gemiddeld tot weinig gebruik net geen één dag. Ik ben aan het kijken naar een nieuwe accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
-Edwin- schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:16:
Mijn accu is de laatste tijd ook behoorlijk snel leeg. Ik haal met gemiddeld tot weinig gebruik net geen één dag. Ik ben aan het kijken naar een nieuwe accu.
Bij mij wordt het juist steeds beter, waar ik eerst 1 dag net haalde, heb ik nu aan het einde van de dag nog 85% :P scheelt dat ik geen internet meer aan heb (enkel wifi, geen 3g meer)

Maargoed, anders kun je niet echt lang met de telefoon doen. Kan trouwens ook zijn dat er programma's op de achtergrond blijven verbruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Tonkey op 28-10-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Tonkey schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:32:
[...]

Bij mij wordt het juist steeds beter, waar ik eerst 1 dag net haalde, heb ik nu aan het einde van de dag nog 85% :P scheelt dat ik geen internet meer aan heb (enkel wifi, geen 3g meer)

Maargoed, anders kun je niet echt lang met de telefoon doen. Kan trouwens ook zijn dat er programma's op de achtergrond blijven verbruiken.
Heb ik allemaal al gecheckt met TasKiller, eerst was het niet zo, dus moet eigenlijk wel aan de batterij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Is het gespreksvolume bij jullie ook zo laag? Zelfs op het hardste niveau vind ik het nog erg zacht. Met sound manager zie ik dat ie op het hoogste niveau staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
WizZie- schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:45:
Is het gespreksvolume bij jullie ook zo laag? Zelfs op het hardste niveau vind ik het nog erg zacht. Met sound manager zie ik dat ie op het hoogste niveau staat.
Ik heb daar totaal geen last van, soms zet ik hem tijdens een gesprek zelfs wat omlaag omdat het anders keihard is in me oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Zoiets dacht ik al. Vind het wel erg vreemd, ik kan mensen met max volume in rumoerige ruimtes gewoon niet verstaan. Heb je wel de laatste Android? Ik heb de officiële van htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanValentijn
  • Laatst online: 06-06-2023
WizZie- schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:05:
Zoiets dacht ik al. Vind het wel erg vreemd, ik kan mensen met max volume in rumoerige ruimtes gewoon niet verstaan. Heb je wel de laatste Android? Ik heb de officiële van htc.
dat probleem had ik ook altijd met de officiele roms en heb er toen ook nooit een oplossing voor kunnen vinden. Sinds ik custom roms draai heb ik er geen last meer van.

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Ok. Goed om te weten. Ik ga daar eens naar kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Ik heb een nieuw origineel batterij gekocht voor de Hero. Het lijkt weer een stuk langer mee te gaan. De batterij is nu op 60% na één dag. Terwijl ik met de oude batterij net geen één dag haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:00

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben sinds gister in het bezit van een HTC Hero (gekocht van een medetweaker) alleen heb ik een probleem met m'n wifi. Hij herkent het netwerk niet hier in huis. Bij m'n ouders thuis kon ik hem zo vinden en had direct verbinding, bij mij thuis vind ik het netwerk niet (ook niet met wifi analyzer). Op de diverse laptop's en desktops (allemaal draadloos) vind ik het netwerk wel :S verder alle andere netwerken hier uit de buurt vind 'ie ook.
Ik draai op Froydvillain 1.5 op Android 2.2.
Het gaat trouwens om een experiabox van KPN (Thomson router), diverse malen resetten van de router heeft niet geholpen. Iemand enig idee?

Als ik trouwens alle netwerken hier in de buurt zoek met b.v. zo'n wifi monitor tooltje als commview vind ik 12 netwerken, terwijl ik er op mijn HTC maar een stuk of 6 zie...

[ Voor 12% gewijzigd door -tom-562 op 03-11-2010 22:34 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
-Edwin- schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:41:
Ik heb een nieuw origineel batterij gekocht voor de Hero. Het lijkt weer een stuk langer mee te gaan. De batterij is nu op 60% na één dag. Terwijl ik met de oude batterij net geen één dag haalde.
Gewoon de 'originele' van 4 tientjes?
(wel duur btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
kaajee schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:49:
[...]

Gewoon de 'originele' van 4 tientjes?
(wel duur btw)
Ja de originele, maar ik ken plaatsen waar telefoon accessoires wat goedkoper zijn. Deze was wel echt de originele, in een mooie HTC verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Doe mij er ook één "wat goedkoper" dan...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
-tom-562 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:02:
Ik ben sinds gister in het bezit van een HTC Hero (gekocht van een medetweaker) alleen heb ik een probleem met m'n wifi. Hij herkent het netwerk niet hier in huis. Bij m'n ouders thuis kon ik hem zo vinden en had direct verbinding, bij mij thuis vind ik het netwerk niet (ook niet met wifi analyzer). Op de diverse laptop's en desktops (allemaal draadloos) vind ik het netwerk wel :S verder alle andere netwerken hier uit de buurt vind 'ie ook.
Ik draai op Froydvillain 1.5 op Android 2.2.
Het gaat trouwens om een experiabox van KPN (Thomson router), diverse malen resetten van de router heeft niet geholpen. Iemand enig idee?

Als ik trouwens alle netwerken hier in de buurt zoek met b.v. zo'n wifi monitor tooltje als commview vind ik 12 netwerken, terwijl ik er op mijn HTC maar een stuk of 6 zie...
Ik heb toevallig ook een experiabox, en ik had hetzelfde probleem toen ik mijn Hero net had, heb de router toen van WPA2 naar WPA gezet, en toen was het opgelost :)

Weet niet of dit het voor jou op gaat lossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

OKay sinds een week ofzo heb ik een vaag probleem.
Zodra ik mijn Hero (2.1 Offc) aansluit op mijn pc(win7 of XP sp3) gaat ie ALTIJD in USB mass storage mode, OOK AL STEL IK DIT NIET ZO IN!
Als ik de USB modus instel op "Charge Only" krijg ik even later alsnog een autorun scherm in Windows.

Dit was voorheen nooit een probleem en ik kan me ook niet bedenken wat de boel heeft verandert.
Misschien toch wat malware? Of een Android app die stiekem toch een exploit gebruikt ofzo?

Ik weet het niet, ik weet alleen dat het sinds kort is, er is geen systeemupdate geweest of wat dan ook.
Wel heb ik laatst een windows virus van mn sdkaart moeten plukken, denk dat ik mn foon ooit ens aan een besmette pc heb gehangen. Maar dan nog, dit zou toch geen veranderingen in Android moeten teweegbrengen? Avira herkende het echt als een Windows iets.

Hebben meer mensen hier last van?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Razzah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:11:
[...]

Ik heb toevallig ook een experiabox, en ik had hetzelfde probleem toen ik mijn Hero net had, heb de router toen van WPA2 naar WPA gezet, en toen was het opgelost :)

Weet niet of dit het voor jou op gaat lossen :P
Heb net een hard-reset gedaan (had eerst alleen de stekker eruit getrokken enzo), alles opnieuw ingesteld (ook op WPA2 gewoon nog, om te proberen) en nu werkt het gewoon :P problem solved

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
ShadyNetworker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:09:
OKay sinds een week ofzo heb ik een vaag probleem.
Zodra ik mijn Hero (2.1 Offc) aansluit op mijn pc(win7 of XP sp3) gaat ie ALTIJD in USB mass storage mode, OOK AL STEL IK DIT NIET ZO IN!
Als ik de USB modus instel op "Charge Only" krijg ik even later alsnog een autorun scherm in Windows.

Dit was voorheen nooit een probleem en ik kan me ook niet bedenken wat de boel heeft verandert.
Misschien toch wat malware? Of een Android app die stiekem toch een exploit gebruikt ofzo?

Ik weet het niet, ik weet alleen dat het sinds kort is, er is geen systeemupdate geweest of wat dan ook.
Wel heb ik laatst een windows virus van mn sdkaart moeten plukken, denk dat ik mn foon ooit ens aan een besmette pc heb gehangen. Maar dan nog, dit zou toch geen veranderingen in Android moeten teweegbrengen? Avira herkende het echt als een Windows iets.

Hebben meer mensen hier last van?
Toevallig de Winamp beta geinstalleerd op Android? Deze heet een optie "auto mount" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Sypher schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:30:
[...]
Toevallig de Winamp beta geinstalleerd op Android? Deze heet een optie "auto mount" ;)
U, meneer, bent een held! O+
brb, even haat spuwen naar een bepaalde developer :+

Andere vraag:
Hoe krijg ik met 2.1 de Share Internet functie aan de praat met Win Vista?
Moet ik iets extra's installeren?

[ Voor 17% gewijzigd door ShadyNetworker op 07-11-2010 02:26 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ehm, ik heb volgens mij een nieuw programma.
In de lijst toepassingen zie ik een "installatietoepassing van p..." en ik heb het gevoel dat er dat staat sinds ik angry birds verwijderd heb (om de update te installeren ;))

Zeker weten doe ik het echter niet, dus om het zomaar te verwijderen... Is ruim 12mb groot dus is wel de moeite. Iemand een idee wat het kan zijn, of ik het zomaar kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
Door naar de uninstall stap te gaan, krijg je toch de volledige naam te zien?
Kan je altijd weer op cancel drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Sypher schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:55:
Door naar de uninstall stap te gaan, krijg je toch de volledige naam te zien?
Kan je altijd weer op cancel drukken ;)
Dat dacht ik ook, maar werkt helaas niet... Er op klikken geeft de optie gegevens wissen, als ik daar op klik enkel de vraag of je het zeker weet, omdat alle bestanden, instellingen etc... verwijderd worden. Ik krijg op geen enkele manier meer van de naam te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
Heb een probleem met het geluid. Het is soms (niet altijd) heel erg zacht bij inkomende of uitgaande gesprekken. Ik moet mijn oor dan echt op de luidspreker drukken, wil ik wat horen. Daarnaast is de luidsprekerfunctie echt waar-de-loos. De persoon aan de andere kant hoort veel vreemde geluiden door het gesprek heen als ik de luidspreker tijdens gesprekken aan heb staan.

Heb HTC gebeld en die zeggen dat ik hem voor garantie kan insturen. Maar voor dat ik dat doe wil ik graag even weten of iemand dit herkent en/of wat je hier mee hebt gedaan. (De tip was om een hard-reset uit te voeren. Alle instellingen en apps kwijt, en het heeft niets geholpen.)

De medewerker zei wel dat als er waterschade wordt geconstateerd ik 25 euro mag lappen. Verder is het toestel 3e hands, en geroot geweest. Ik heb hem geunroot en de officiële Android erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al weken last van een ontzettende, tot frustraties toe, trage Hero.
Vooral tijdens het typen. Touch Input loopt een keer of 10 vast op een dag. De letters verschijnen ontzettend traag in beeld, typen is geen pretje meer en uiterst irritant.

Ik heb laatst de telefoon gereset, alles schoon. Net zo vrolijk ging ie weer verder met vastlopen, traag typen. Vooral mailtjes, na een paar zinnen is hij niet meer vooruit te branden.

Ben blij als me abonnement is afgelopen, dit niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:48:
Ik heb al weken last van een ontzettende, tot frustraties toe, trage Hero.
Vooral tijdens het typen. Touch Input loopt een keer of 10 vast op een dag. De letters verschijnen ontzettend traag in beeld, typen is geen pretje meer en uiterst irritant.

Ik heb laatst de telefoon gereset, alles schoon. Net zo vrolijk ging ie weer verder met vastlopen, traag typen. Vooral mailtjes, na een paar zinnen is hij niet meer vooruit te branden.

Ben blij als me abonnement is afgelopen, dit niet meer...
Het typen is bij mij altijd al een drama geweest. Het loopt niet vast zoals jij zegt, maar de telefoon houdt het typen gewoon niet bij en pakt bepaalde letters daardoor anders dan ik bedoel. Erg frustrerend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik heb dat ook. Heb deze Hero al 1,5 jaar simonly, en in 2011 een nieuw android toestel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede htc'ers of kenners.

ik zit met het volgende probleem, sinds gisteravond doet mijn HTC hero het niet meer naar behoren. Ik wou via msn-droid even op msn, tot op een de een of andere manier de telefoon helemaal bevriest. Ik krijg wel de "slide" te zien om het toestel van de blokering af te halen maar daar houdt het ook mee op.

Het stomme is dat als ik de simkaart eruit haal de telefoon het gewoon goed doet?! Alle opties werken en krijg geen vastlopers. Als ik mijn eigen of een andere simkaart erin doe krijg ik weer hetzelfde probleem. ALs ik mezelf dan bel gaat de telefoon ook niet over...

GIster avond na 2 uur kloote en de ochtend op internet zitten zoeken kom ik nu echt niet meer verder..

Ik heb de HTC al bijna een jaartje, die nieuwste update zit er ook al zn 3-4 maanden op en heb toen het probleem begon niets bijzonders erop gezet.
firmwareversie 2.1 update 1

Wat ik geprobeerd heb;
http://www.htc.com/nl/how...x?id=7576&type=1&p_id=317
- batterij eruit halen, opnieuw opstarten.
- simkaart eruit en op nieuw opstrarten.
- terug zetten naar fabrieksinstellingen.
- andere simkaart geprobeert, daarna weer mijn eigen kaart.
- eigen simkaart invoeren en gewoon een paar uur laten liggen.
- simkaart eruit en een paar uur laten liggen.
- via internet opzoek naar een andere update om te overschrijven.. geen suc-6
- proberen te updaten.

Het lijkt wat op dit probleem te lijken, maar daar is nog niet veel reactie op dus vandaar dat ik hier op zondag hoop dat ik snel een reactie krijg:
http://www.androidworld.n...pt-vast-na-opstarten.html

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al wat zitten zoeken om me telefoon terug te zetten naar 1.5 maar dat lukt me nog niet echt, zal dit helpen?
Ik heb geprobeerd via sync wat aan te passen maar hier zie ik niets wat mij kan helpen, ook heb ik een ROM te instaleren maar de telefoon verliest zijn verbinding...

Ik snap dr niets meer van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:29

woutur

Klauwtjes uit!

Mijn telefoon gaat voor reparatie (onderste deel scherm doet het niet meer, vrij bekend probleem). Is het een goed idee om de cronos rom te verwijderen en de stock er voor terug te zetten? Of maakt dat niets uit?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
ik zou de stock rom wel even terug zetten, al repareert HTC je telefoon ook met custom rom (heb mijn lieve HTC hero ook opgestuurd, en gerepareerd terug gekregen (het was nog erger ik had hem met de custom rom kapot gemaakt :+ )).
GEWELDIGE service van HTC altijd BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( :( wat een zwaar irritant,kl*te probleem ( sorry maar word er niet goed van ) :( :(

mijn probleem:

toen de hero uitkwam gelijk los aangeschaft bij de media markt. Geupdate via de O-T-A ( over the air ) service van htc zelf. naar 2.1. Vanaf dat moment ging het slecht

1. SMS ontvangen zat een hele grote vertraging in. ( mensen stuurdde een sms en er zit gewoon 5 uur tussen voordat ik hem ontvang soms zelfs 1 dag)

voorbeeld: X stuurt een sms om 22:00 savonds vervolgens krijg ik hem pas om half 4 snachts binnen. Kijk ik naar de tijd staat er achter het smsje inderdaad 22:00.

2.Mensen bellen mij, moeten ze eerst 3 tot 5 keer proberen contact te maken want hun krijgen dan gelijk een dode lijn. ( gewoon niet overgaan ) vervolgens krijg ik een half uur later 3 smsje met oproep gemist.

3. Whatsapp helemaal een drama..... berichten duren echt 5 minuten voordat ze verstuurd worden.

wat ik geprobeert heb is.

Harde Reset.
terug naar fabrieksinstelling.
Custom Rom er op gegooid.
SIM-kaart in andere telefoon werkt gewoon perfect.

Kunnen jullie je misschien iets herinneren wat dit zou KUNNEN verhelpen want ik ben van plan om hem weg te doen als dit nog zo doorgaat voor de rest een geweldig telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Het klinkt mij imho meer als netwerk-problemen dan als handset-problemen in de oren. Maar aangezien je zegt dat je SIM in een andere telefoon geen problemen geeft, kan het misschien helpen om de radio up te daten, op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=512 kun je hier ongetwijfeld meer over vinden.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op woensdag 01 december 2010 @ 07:40:
Het klinkt mij imho meer als netwerk-problemen dan als handset-problemen in de oren. Maar aangezien je zegt dat je SIM in een andere telefoon geen problemen geeft, kan het misschien helpen om de radio up te daten, op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=512 kun je hier ongetwijfeld meer over vinden.
bedankt voor het reageren alleen uhhhhh ik heb de officiele rom van htc geinstalleerd. Vanaf dat moment kreeg ik de problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

Zal de nieuwe Android versie op de HERO te gebruiken zijn?
is hier al iets nieuws over?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
MikeVM schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:41:
Zal de nieuwe Android versie op de HERO te gebruiken zijn?
is hier al iets nieuws over?
De sdk is er net, ik zou dus even wachten ;)
Gaat nog wel even duren gok ik... Mocht het echt sneller werken zou dit voor de hero natuurlijk ideaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Owkee, Gingerbread is al werkend, maar alleen basic functies.

Heb nu hier de nieuwste CyanogenMod en ik moet zeggen *WOW* snelheid! De camera reageert meteen! Dat kwam tot nu toe nooit voor. Wel moest ik even wennen dat Google apps er niet bijzaten en ik wel in exchange in kon loggen maar niet via mijn gmail en mijn contacten.

Maar nadat deze geïnstalleerd is gaat 't weer super schnell...
Ik ben erg benieuwd naar Gingerbread want op XDA zag ik dat ze al een versie werkend hadden met basic functies. :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig nog de Radio.nl app?
Ik heb gisteren m'n Hero geroot en een andere ROM er opgezet, was eerst nog stock 2.1.
Kan de app echter niet meer in de market vinden, zou uit de market zijn verwijderd, maar ik wil hem graag weer hebben. Hoop dat iemand de app nog heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 09:29

woutur

Klauwtjes uit!

Wat je kan doen is de webpagina van radio.nl bookmarken en a online radio installeren. Als je huidige versie de stream al niet native ondersteunt, dan doet A Online Radio dat wel (shoutcast bijv.).

Op deze manier gebruik ik de nederland.fm pagina.

Service van HTC: GEWELDIG. Nog nooit zoiets meegemaakt. Schattig doosje teruggekregen :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de boel aan de praat met A Online Radio.
Bovendien kreeg ik zojuist een mailtje van radio.nl, de app komt binnenkort weer terug in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik ben mild tevreden over Cyanogenmod. Enige wat ik echt ruk vind is dat alle functies tijdens de dailer nu weer verdwenen zijn onder de menu knop. Dat je hold weghaalt vanwege je oor ok, maar die andere knoppen waren handig!

Misschien dus weer switchen binnenkort. Eerst maar 's kijken hoe hij verder bevalt, want die snelheid is wel echt heerlijk!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
Mijn hero laadt wel op ik zie onranje lampje en na een tijd een groene lamp, maar zo gauw ik op de powr knop druk gaat ie niet meer aan....is ie stukl of heeft iemand nog een suggestie?? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
edumertz schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:44:
Mijn hero laadt wel op ik zie onranje lampje en na een tijd een groene lamp, maar zo gauw ik op de powr knop druk gaat ie niet meer aan....is ie stukl of heeft iemand nog een suggestie?? ;(
Dat heb ik ook ooit gehad.. Althans, je krijgt het scherm gewoon niet meer aan bedoel je?
Batterij verwijderen was dan de enige oplossing.. Bleek een softwarematige fout te zijn, heb het via tmobile laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Ik heb het euvel dat de telefoon gelijk op voicemail gaat wanneer iemand mij probeert te bellen. Ik had dit gisteravond op de officiele android 2.1 installatie, en vandaag weer, nadat ik FroydVillain 1.6 er op heb gezet. Zou het iets hardwarematigs kunnen zijn, of eerder een probleempje bij m'n provider of m'n simkaart? Heb nog niet de kans gehad om dit in een ander toestel te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 17:34
Struikrover schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:04:
Ik heb het euvel dat de telefoon gelijk op voicemail gaat wanneer iemand mij probeert te bellen. Ik had dit gisteravond op de officiele android 2.1 installatie, en vandaag weer, nadat ik FroydVillain 1.6 er op heb gezet. Zou het iets hardwarematigs kunnen zijn, of eerder een probleempje bij m'n provider of m'n simkaart? Heb nog niet de kans gehad om dit in een ander toestel te testen...
Misschien radio? gewoon een balletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riemer1990 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:33:
[...]

Misschien radio? gewoon een balletje
Helaas heb ik ook hetzelfde probleem ik heb nu sinds 3 dagen een 2de hero gekocht maar ik heb er nog geen last van gehad, Ik zelf denk dat het hardware matig is omdat ik al meerdere custom roms erop heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Ik heb mijn Hero ter reperatie aan HTC aangeboden, het scherm sprong heen en weer, als ik hem niet aanraakte, ik kan het scherm niet meer configureren. Binnen 2 weken hoop ik hem weer binnen te hebben.

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 15-09 13:37
Heeft iemand al ervaring met het zelf vervangen van het scherm? Afgelopen weekend mijn Hero laten stuiteren, en nu is het scherm dus best wel gebarsten. Gelukkig met een plakkertje tegen krassen op het scherm, dus al het glas zit er nog in.

Op internet al een paar aanbieders gevonden van een nieuw glasplaat/digitizer, maar ik twijfel nog een beetje of het zelf echt goed te doen is.

Het heeft sowieso geen haast, deze week krijg ik wat extra geld binnen en ga ik zeer waarschijnlijk een Desire Z halen als opvolger van mijn Hero. Maar het zou wel prettig zijn als ik hem zelf gerepareerd krijg, en hem voor een beetje winst kan doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Zoek eens in dit topic en het vorige (deel 7) op 'scherm' ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Heeft iemand ervaring met accu's met een grotere capaciteit? Zoals deze dingen:
http://cgi.ebay.com/3200m...ories&hash=item3a614f45d3

Is dat een beetje wat? Niet dat ineens m'n Hero spontaan ontploft in m'n broekzak :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help mijn HTC Start niet meer op..
Iemand ervaring?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 15-09 00:22
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:27:
Help mijn HTC Start niet meer op..
Iemand ervaring?

Thanks!
Nee, maar de klantenservice vast wel. Of Google. :)

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Het is al zo vaak gezegd in dit topic, maar ik wil het toch ook weer even kwijt, mijn scherm van mijn HTC Hero deed het niet meer, opgebeld naar HTC volgende dag kwamen ze hem ophalen, nu 4 dagen later heb ik hem weer terug met een nieuw scherm!!!

Super service.. Toestel was ouder dan een jaar, dus was even bang geen garantie meer te hebben, maar gelukkig zit er op iedere HTC telefoon 2 jaar garantie!

SUPER SERVICE!!!

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb sinds kort (ja ik weet het, het is laat) geupgrade naar 2.1 met mijn Hero, alleen nu heb ik een probleem met het touchscreen. De onderste 1 cm reageert niet. Het scherm is niet kapot volgens mij want als ik met paint teken, dan werkt dit stuk wel als ik van boven naar beneden schuif met mijn vinger, maar als ik van beneden naar boven schuif, dan reageert de 1 cm niet. Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:54:
Heeft iemand ervaring met accu's met een grotere capaciteit? Zoals deze dingen:
http://cgi.ebay.com/3200m...ories&hash=item3a614f45d3

Is dat een beetje wat? Niet dat ineens m'n Hero spontaan ontploft in m'n broekzak :P
Ja, ik heb een 3000mA van oddsandpods.co.uk
Werkt prima. Fietsotocht van zes uur met gps aan, google maps aan, bluetooth aan en muziek spelend en de nog niet eens op de helft, vindt ik best netjes.
De accu is twee keer zo dik als een standaard accu, en wordt dus geleverd met een aparte achterklep.
Natuurlijk wordt de telefoon wat dikker en zwaarder, maar ik vind het niet vervelend.
Ik moest helaas wel de behuizing van de nieuwe accu wat bijsnijden om te zorgen dat de accu in de Hero paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43

Bob

H92! schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:54:
Ik heb sinds kort (ja ik weet het, het is laat) geupgrade naar 2.1 met mijn Hero, alleen nu heb ik een probleem met het touchscreen. De onderste 1 cm reageert niet. Het scherm is niet kapot volgens mij want als ik met paint teken, dan werkt dit stuk wel als ik van boven naar beneden schuif met mijn vinger, maar als ik van beneden naar boven schuif, dan reageert de 1 cm niet. Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen?
Zie een paar berichten terug, opsturen en wachten op je herstelde Hero. Heb ik ook moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Bob schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:44:
[...]

Zie een paar berichten terug, opsturen en wachten op je herstelde Hero. Heb ik ook moeten doen.
Maar ik heb mijn garantiebonnen niet meer :( Maar volgens mij komt het door het upgraden naar 2.1, zou dat kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Laatst online: 23:43

Bob

H92! schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:29:
[...]

Maar ik heb mijn garantiebonnen niet meer :( Maar volgens mij komt het door het upgraden naar 2.1, zou dat kunnen?
Ik heb geen enkel stuk papier nodig gehad. Bel, geef serienummer door en klaar. Het maakt HTC niet uit waar je dat hebt gekocht, zolang je een geldig serienummer hebt is het allemaal goed voor hen.

Ik heb het ook enkele weken na het upgraden gehad, maar da's toeval. Het is een gekend hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hoe kan ik zien of het apparaat is geroot?
Ik heb een hero via marktplaats gekocht en wilde de laatste officiele rom installeren om het apparaat weer schoon te maken. Echter staat er als laatse rom versie Rom-versie:2.73.405.5 en op het apparaat Softwarenummer 3.32.405.2. Is dit apparaat geroot of draait er een custom rom. Hoe kan ik dat zien.
Ik heb nog niet echt ervaring met Android...

edit
Ik zie inmiddels dat de 3.32.405.2 de laatste versie is... Ik heb 112 Mb vrij op de telefoon, is dat normaal of weinig voor de Hero? Had hiervoor een WiMo. Daar had je task29 om je telefoon helemaal op te schonen. Zijn er voor Android ook dergelijke programma's of veegt een harde reset de telefoon ook goed schoon?

[ Voor 29% gewijzigd door retlaw op 20-12-2010 21:38 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Nu online
Je doet er sowieso aan een tweedehands toestel volledig te factory resetten, je weet nooit wat de vorige eigenaar mogelijk allemaal voor troep heeft geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik draai de originele laatste rom en heb steeds problemen met de internetverbinding. Deze lijkt steeds verbroken te worden zodat bijv berichten via whatsapp niet doorkomen. Ik kan de verbinding dan alleen herstellen door of bij instellingen de verbinding te verbreken en opnieuw in te stellen of door het toestel te herstarten. Ik heb nog niet veel ervaring met Android, maar vind dit een raar iets. Iemand een idee?!
Als ik overigens synchroniseren aan zet, valt de verbinding niet weg...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:34
retlaw schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:32:
Ik draai de originele laatste rom en heb steeds problemen met de internetverbinding. Deze lijkt steeds verbroken te worden zodat bijv berichten via whatsapp niet doorkomen. Ik kan de verbinding dan alleen herstellen door of bij instellingen de verbinding te verbreken en opnieuw in te stellen of door het toestel te herstarten. Ik heb nog niet veel ervaring met Android, maar vind dit een raar iets. Iemand een idee?!
Tja, als je synchroniseren uitzet, hoe moet whatsapp dan weten als er een update (nieuwe bericht) is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

jongetje schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:54:
[...]

Tja, als je synchroniseren uitzet, hoe moet whatsapp dan weten als er een update (nieuwe bericht) is...
Ok, ik heb het inderdaad een beetje ongelukkig neergezet.
De verbinding wordt op de een of andere manier verbroken en kan dan niet meer worden opgesteld. Ik kan dan ook niet met de browser op internet, zonder eerst handmatig de verbinding te herstellen of het toestel te rebooten..
Alleen als ik push synchronisatie van mijn gmail account aan laat staan, via de knop van de verbindingswidget, blijft de verbinding intact.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Je hebt niet toevallig een taskkiller draaien, of een programma als Tasker of Juicedefender die de dataverbinding uit zet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad Marty schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:52:
Je hebt niet toevallig een taskkiller draaien, of een programma als Tasker of Juicedefender die de dataverbinding uit zet?
Ik had een taskkiller draaien, maar heb deze weer verwijderd. Ik stap over van een windows en was altijd gewend alles af te sluiten. nu begrijp ik dat Android dat helemaal niet nodig heeft om alles elke keer af te sluiten en een taskkiller vaak meer problemen oplevert dan er voordeel aan zit.
Als het euvel blijft, zal ik het toestel eens een harde reset geven, kijken of dat helpt... Maar ik hoop natuurlijk op een andere oplossing!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
Weet aub dat Android met partities werkt die op bepaalde plekken worden "gemount" (aangekoppeld).

Harde reset formatteert eigenlijk de Data en misschien Cache partitie. Maar als je root of zelfs een custom ROM erop zet, wijzigt deze dingen op de System partitie (of zelfs Recovery partitie).

Om alles naar zoals HTC het wil, raad ik je een HTC RUU te doen. Deze richt eigenlijk alles opnieuw in. Zie het als een herinstallatie van de OS. Misschien moet je eerst ook nog even HTC Sync installeren, zodat de telefoon drivers goed herkent worden en je de RUU uit kan voeren.

[ Voor 3% gewijzigd door riemer1990 op 25-12-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 21:35
Heb ik ook een tijd last van gehad (zit bij Hi). Recentelijk lijkt het echter weer beter te gaan, verder was er vooral een verschil tussen gebieden. Bij mijn ouders had ik het zelden maar in Amsterdam vaker. Volgens mij was het gewoon de provider die de verbinding stopt na een aantal uren idle, waardoor opnieuw aan en uitzetten zin heeft. Ik heb namelijk al die tijd niks met mijn instellingen gedaan.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Nu online
Ik heb dit probleem met Hi ook af en toe. Het is best wel irritant. Maar ik lijk er niet veel aan te kunnen doen. Soms heb ik er dagen geen last van. Dan ineens op 1 dag meerdere keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

riemer1990 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:12:
Weet aub dat Android met partities werkt die op bepaalde plekken worden "gemount" (aangekoppeld).

Harde reset formatteert eigenlijk de Data en misschien Cache partitie. Maar als je root of zelfs een custom ROM erop zet, wijzigt deze dingen op de System partitie (of zelfs Recovery partitie).

Om alles naar zoals HTC het wil, raad ik je een HTC RUU te doen. Deze richt eigenlijk alles opnieuw in. Zie het als een herinstallatie van de OS. Misschien moet je eerst ook nog even HTC Sync installeren, zodat de telefoon drivers goed herkent worden en je de RUU uit kan voeren.
ik heb de hero toch helemaal schoon willen maken met de laatst beschikbare RUU, dit is echter Rom-versie:2.73.405... Hoe krijg ik de hero nu geupdated naar android 2.1?

edit: ik heb het al gevonden... Ik had na de installatie van de 2.73.405 rom een melding weggedrukt en kreeg deze niet meer naar voren. De klok vooruit gezet met een jaar (is eigenlijk de datum dus) en de melding verscheen weer.

[ Voor 11% gewijzigd door retlaw op 28-12-2010 07:38 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
verbinding met internet aanzetten (wifi als het kan), 2.1 update is over the air namelijk

Verwijderd

Heb nu een paar weken een HTC hero en ben er wel tevreden mee. Nadat ik hem heb gekocht heb ik hem geroot en geupdate naar android 2.2 later heb ik nog een kernal update gedaan om mijn CPU overteclocken naar 691 MZH. En dat geeft wel de nodige snelhijds boost. Verder vind ik het jammer dat Angry birds er niet goed op werkt maar daar hebben we de beta lite versie voor (niet in de market). Alles werkt verder snel. Goede WiFi connectie en ik heb snel een stabiele GPS connectie. Camera werkt goed hoewel de autofocus beter had gekunt. Verder raad ik idereen aan die zijn telefoon durft op te offeren dat te doen en er dan android 2.2 op te zetten. Zij zijn al bezig met 2.3 en er komt een goed werkende 2.2 sense versie uit. Wel vind ik het jammer dat er geen FM radio op zit. Verder is het een top telefoon!

• Tonkey
Ik heb ook wel mindere verhalen gelezen over custom roms (telefoon trager, accu snel leeg etc.. etc..).
Heb er ook over zitten denken, maar je hebt er wel wat verstand voor nodig. En dat heb ik dus niet :P

• frizti
  • Laatst online: 01-09 16:20
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:45:
Heb nu een paar weken een HTC hero en ben er wel tevreden mee. Nadat ik hem heb gekocht heb ik hem geroot en geupdate naar android 2.2 later heb ik nog een kernal update gedaan om mijn CPU overteclocken naar 691 MZH. En dat geeft wel de nodige snelhijds boost. Verder vind ik het jammer dat Angry birds er niet goed op werkt maar daar hebben we de beta lite versie voor (niet in de market). Alles werkt verder snel. Goede WiFi connectie en ik heb snel een stabiele GPS connectie. Camera werkt goed hoewel de autofocus beter had gekunt. Verder raad ik idereen aan die zijn telefoon durft op te offeren dat te doen en er dan android 2.2 op te zetten. Zij zijn al bezig met 2.3 en er komt een goed werkende 2.2 sense versie uit. Wel vind ik het jammer dat er geen FM radio op zit. Verder is het een top telefoon!
Als je je telefoon gebruikt op een manier waar deze niet voor ontworpen is, moet je niet raar opkijken als de levensduur van je telefoon drastisch afneemt.
Ook zal je batterij verbruik niet echt fantastisch zijn.

iRacing Profiel

Verwijderd

Nou dat is niet helemaal waar. Als je hem niet altijd gebruikt en dus vaak op zwart hebt staan klokt hij automatisch terug naar 175 MHZ Wat de batterij weer bespaard. Pas als je hem weer aan zet gaat hij weer hoger. En ik ga waarschijnlijk ook nog een grotere accu halen. Verder heb ik de CPU nog iets hoger overgecloced naar 710. nu heeft hij bij neocore 29.3 FPS wat toch al een aardige FPS boost is. Ik heb het nog niet geprobeerd op een 2.1 ROM (met sense). Dus ik weet niet hoe hij daar op draait. maar tussen 691 en 710 zit een aardige FPS boost.

verder de verhalen over dat hij langzamer gaat kloppen niet helemaal. Er zit wel een kern van waarheid in maar dat is alleen in het begin. Je moet hem daarom ook een paar keer rebooten voordat hij goed op volle snelheid werkt. en zo veel verstand heb je niet nodig. De tut die op deze staat is een outdated een. Je heft nu maar 2 dingen te downloaden en installeren en hij is geroot. Dat is het moeilijke gedeelte. Dan heb je alleen nog maar een ROM nodig die zet je op de SD kaart. Alles whipen en installeren. Klaar. Als er mensen willen weten hoe ik het heb gedaan kan ik wel een linkje posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:00:
Nou dat is niet helemaal waar. Als je hem niet altijd gebruikt en dus vaak op zwart hebt staan klokt hij automatisch terug naar 175 MHZ Wat de batterij weer bespaard. Pas als je hem weer aan zet gaat hij weer hoger. En ik ga waarschijnlijk ook nog een grotere accu halen. Verder heb ik de CPU nog iets hoger overgecloced naar 710. nu heeft hij bij neocore 29.3 FPS wat toch al een aardige FPS boost is. Ik heb het nog niet geprobeerd op een 2.1 ROM (met sense). Dus ik weet niet hoe hij daar op draait. maar tussen 691 en 710 zit een aardige FPS boost.

verder de verhalen over dat hij langzamer gaat kloppen niet helemaal. Er zit wel een kern van waarheid in maar dat is alleen in het begin. Je moet hem daarom ook een paar keer rebooten voordat hij goed op volle snelheid werkt. en zo veel verstand heb je niet nodig. De tut die op deze staat is een outdated een. Je heft nu maar 2 dingen te downloaden en installeren en hij is geroot. Dat is het moeilijke gedeelte. Dan heb je alleen nog maar een ROM nodig die zet je op de SD kaart. Alles whipen en installeren. Klaar. Als er mensen willen weten hoe ik het heb gedaan kan ik wel een linkje posten.
ik heb ook wel op xda rond zitten neuzen, maar heeft het rooten en een custom rom echt zoveel toe te voegen tov de standaard rom? Welke versie draai jij nu?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer1990
retlaw schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:26:
[...]

ik heb ook wel op xda rond zitten neuzen, maar heeft het rooten en een custom rom echt zoveel toe te voegen tov de standaard rom? Welke versie draai jij nu?
Het heeft wel zeker nut. Er is nu beter bluetooth ondersteuning (wat ik nooit gebruik), verder is de algemene snelheid enorm opgeschroefd als we het vergelijken met standaard HTC 2.1 (dus zonder enorme overclocken en dergelijke).

Ik draai nu Cronos Froyo 1.7.2, wat een 2.2 android rom is. Wel standaard/vanilla, dus geen sense of dergelijke. Wat eerst misschien wel een gemis is ;)

Er zijn overigens ook verbetere HTC 2.1 Sense roms beschikbaar, en zelfs een 2.2 een. Maar bij de laatste heb je niet alle hardware werkende (camera is bekend probleem, misschien ook wel meerdere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Hebben hier meer mensen last van een niet werkende wekker van de Hero? Sinds dit jaar doet mijn wekker het niet meer als ik hem voor een lange tijd (nacht) voor uit stel. Weet iemand wat ik kan doen om het weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

H92! schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:04:
Hebben hier meer mensen last van een niet werkende wekker van de Hero? Sinds dit jaar doet mijn wekker het niet meer als ik hem voor een lange tijd (nacht) voor uit stel. Weet iemand wat ik kan doen om het weer werkend te krijgen?
Lijkt inderdaad lastig te zijn om een wekker af te laten gaan voor de fabrikanten... Ik had hier maandagochtend ook last van. Heb ook geen taskkiller geinstalleerd, wat ook nog wel eens de boosdoener wil zijn. Vanochtend deed ie het weer wel, maar vertrouwen is een beetje weg. Ik draai overigens originele software zonder root...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:48
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:45:
Waar heb je die beta versie weg :P
Had er al even om gezocht maar kon hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
retlaw schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:46:
[...]

Lijkt inderdaad lastig te zijn om een wekker af te laten gaan voor de fabrikanten... Ik had hier maandagochtend ook last van. Heb ook geen taskkiller geinstalleerd, wat ook nog wel eens de boosdoener wil zijn. Vanochtend deed ie het weer wel, maar vertrouwen is een beetje weg. Ik draai overigens originele software zonder root...
Ik heb wel een taskkiller erop staan, nu even uitgeschakeld en kijken of die het morgen wel doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

H92! schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:28:
[...]

Ik heb wel een taskkiller erop staan, nu even uitgeschakeld en kijken of die het morgen wel doet :)
Vanmorgen deed de wekker het.... NIET!!! Wat irritant zeg. Ik had voor de Hero een Xperia X1, was van alles mis mee en geen market met leuke apps en dergelijke, maar de wekker deed het gewoon altijd.
Heb nu audio manager geinstalleerd, na een zoekopdracht in dit forum. Hoop dat ik nu geen problemen meer heb...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik dacht eraan om het apparaat een keertje helemaal te schonen en ook de sd kaart. Ik wilde deze formatteren met de Hero, maar de optie om te kunnen formatteren zie ik wel, maar kan ik niet uitvoeren?! Ik kan er niet op 'klikken'. Klopt dit of staat er iets in de instellingen fout?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

retlaw schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:42:
[...]

Vanmorgen deed de wekker het.... NIET!!! Wat irritant zeg. Ik had voor de Hero een Xperia X1, was van alles mis mee en geen market met leuke apps en dergelijke, maar de wekker deed het gewoon altijd.
Heb nu audio manager geinstalleerd, na een zoekopdracht in dit forum. Hoop dat ik nu geen problemen meer heb...
Zoek eens op wekker in de topicreeks, er is meer over geschreven en daar staan zeker een aantal ideeën die je kunt proberen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
retlaw schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:51:
Ik dacht eraan om het apparaat een keertje helemaal te schonen en ook de sd kaart. Ik wilde deze formatteren met de Hero, maar de optie om te kunnen formatteren zie ik wel, maar kan ik niet uitvoeren?! Ik kan er niet op 'klikken'. Klopt dit of staat er iets in de instellingen fout?
Unmount hem eerst eens.

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

bedankt voor de tip! dat doet t em...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mad Marty schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:21:
[...]

Zoek eens op wekker in de topicreeks, er is meer over geschreven en daar staan zeker een aantal ideeën die je kunt proberen.
Had ik al gedaan, daarom heb ik er nu ook audio manager op gezet...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Ik heb iets heel lulligs......

Tijdens het tandenpoetsen boog ik mij voorover om de wekker van mn Hero te zetten en toen lekte er een druppel tandpasta precies op de bovenzijde van de Hero. Ook op het 'roostertje' van de speaker die je tegen je oor houdt. Nu is het volume tijdens een gesprek beduidend zachter sinds dit tijd, dus ik heb het idee dat er toch nog wat troep is achtergebleven sinds die 'tandenpoets' actie. Ik heb al voorzichtig met wat vocht geprobeerd om de boel wat 'los te weken' om zo de gaatjes weer vrij te maken, maar ik wil ook niet al te veel vocht gebruiken om eventuele (extra) schade (aan de speaker) te voorkomen.

Heeft iemand nog een lumineus idee hoe ik dit probleem kan oplossen/verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:23

netblade

Sunrise

kaajee schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:27:
Ik heb iets heel lulligs......

Tijdens het tandenpoetsen boog ik mij voorover om de wekker van mn Hero te zetten en toen lekte er een druppel tandpasta precies op de bovenzijde van de Hero. Ook op het 'roostertje' van de speaker die je tegen je oor houdt. Nu is het volume tijdens een gesprek beduidend zachter sinds dit tijd, dus ik heb het idee dat er toch nog wat troep is achtergebleven sinds die 'tandenpoets' actie. Ik heb al voorzichtig met wat vocht geprobeerd om de boel wat 'los te weken' om zo de gaatjes weer vrij te maken, maar ik wil ook niet al te veel vocht gebruiken om eventuele (extra) schade (aan de speaker) te voorkomen.

Heeft iemand nog een lumineus idee hoe ik dit probleem kan oplossen/verbeteren?
Hmm bij mij was er tijdens een hevige regenbui wat vocht door mijn broekzak heengekomen en tegen de speaker aangekomen. Geluid klonk na verloop van tijd als een onderwaterconcert. Opgestuurd en eigenlijk niet verwacht dat ze het zouden repareren maar jawel, vorige week binnen 4 dagen gerepareerd en wel terug gekregen. Dus het is het proberen waard.

offtopic:
En dat is maar goed ook, na 3 dagen was ik al in staat mijn reserve telefoon (N97 mini) aan gort te gooien, wat een ellendig toestel is dat in vergelijking met mijn hero/android

[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 24-01-2011 09:30 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:45

Trouble

Everything is awesome

Ik heb laatst HTC Sync op m'n pc geinstalleerd (W7 Ultimate, 64x) en kan alles syncen behalve de Contactpersonen (waar het me nu juist om gaat) en de Kalender. Iemand enig idee hoe dat kan? Restarten hielp niks, googelen krijg ik iets te veel resultaten die gaan over syncen zelf en niet over het programma.

Edit: oorzaak waarschijnlijk gevonden: ik gebruik geen Outlook of varianten daarop.

[ Voor 12% gewijzigd door Trouble op 24-01-2011 14:51 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:51
Mijn Vodafone abbo loopt eind Sept. pas af. En ben mijn huidige Nokia zat.
Heb nu als tijdelijk overbruggingstoestel van iemand een SUPER nette HTC Hero overgenomen voor 95.
Incl. lader / autolader / headset / 2 GB card / houder voor op voorruit / org. doos & bon
Dit wordt mijn eerste Android GSM. Heb wel al ervaring met Android tablets.
Zal hier veel meelezen. Wil er zo gauw mogelijk Android 2.2 Froyo op hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-01-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:34
Android 2.2 komt niet (officieel) uit op Hero. Denk dat je dan beter naar het root/flash topic van de Hero kunt uitwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
jongetje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:47:
Android 2.2 komt niet (officieel) uit op Hero. Denk dat je dan beter naar het root/flash topic van de Hero kunt uitwijken.
Hoe gooi ik het makkelijkst alle oude berichten / mails / contacten weg ?

[ Voor 28% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-01-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
En hoe gooi ik het Gmail account van de vorige eigenaar weg ?

Dit zodat ik die van mij erin kan zetten en hierna wel de Android Market opkan ?

Zo dan maar -->

Via instellingen de fabrieksgegevens herstellen
De handigste manier om de fabrieksinstellingen terug te zetten is via de telefooninstellingen.
Druk in het begin scherm op MENU en tik op Instellingen.
Schuif omlaag over het scherm en tik op Privacy > Fabrieksgegevens herstellen.
Tik in het scherm Fabrieksgegevens herstellen op Telefoon resetten en tik op Alles wissen.

[ Voor 58% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-01-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:06:
En hoe gooi ik het Gmail account van de vorige eigenaar weg ?

Dit zodat ik die van mij erin kan zetten en hierna wel de Android Markrt opkan ?
Naar fabrieksinstellingen herstellen...
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste