Is het al bekent hoe het met T-Mobile gaat ivm dit update gedoe.. of duurt het echt weer 2 weken om een boot filmpje en een launcher voor de mobiele nieuws site van t-mobile in elkaar te zetten.
Update 2 voor de htc hero loopt nu
dus iedereen haal die Hero uit de kast en kijk of er updates beschikbaar zijn.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Update is voltooid.
Eerste indruk:
- nieuw startscherm, is nu in nieuwe huisstijl van HTC. Wit met groen
- strakkere icoontjes
- SMS-jes en contactpersonen blijven bewaard.
- Mogelijkheid om uit te zoomen zodat je al je homescreens ziet.
Eerste indruk:
- nieuw startscherm, is nu in nieuwe huisstijl van HTC. Wit met groen
- strakkere icoontjes
- SMS-jes en contactpersonen blijven bewaard.
- Mogelijkheid om uit te zoomen zodat je al je homescreens ziet.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Bij mij werkt alles.
Wat me dus opvalt en misschien handig is voor andere gebruikers:
Alle applicaties staan er nog op. De smsjes en mails zjin ook bewaard gebleven.
Mijn contactpersonen staan er niet meer op, maar worden nu gesynchroniseerd met Exchange. (die instellingen stonden er nog wel in)
Sommige instellingen zoals de Homescreens en WIFI zijn wel weg.
Qua snelheid kan ik nog niks zeggen want hij is vol bezig om alles te syncronsieren.
Wat me dus opvalt en misschien handig is voor andere gebruikers:
Alle applicaties staan er nog op. De smsjes en mails zjin ook bewaard gebleven.
Mijn contactpersonen staan er niet meer op, maar worden nu gesynchroniseerd met Exchange. (die instellingen stonden er nog wel in)
Sommige instellingen zoals de Homescreens en WIFI zijn wel weg.
Qua snelheid kan ik nog niks zeggen want hij is vol bezig om alles te syncronsieren.
Ja hier ook, programma's staan er nog op. Datum is terug gezet naar 17 mei 1980
. Ik denk dat ik toch even een clean herstart doe even hem weer opschonen in de tussen tijd.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Mijn eerste indruk lijkt dat de telefoon wel sneller is geworden. Applicaties staan er sneller voor en het laden, van bijvoorbeeld alle Twitter berichten, gaat sneller. Kan overigens ook nieuwigheid zijn maar de eerste indruk is erg positief. Alles is net wat strakker dan het al was.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
eh laatste zes reacties jullie zitten in het verkeerde topic
edit- toch?
edit- toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 19:25 ]
Verwijderd
Ik heb ook die build. Toestel is unbranded en simlock vrij Kwam wel via KPN.EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:12:
Ik zit nu op 2.73.405.93, hoe kan dat?
Hij is ook bij mij beschikbaar als 3.32.405.1 (79.88MB)Renate1970 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:04:
Update 2 voor de htc hero loopt nudus iedereen haal die Hero uit de kast en kijk of er updates beschikbaar zijn.
......die loopt nu............installeren...........lijkt wel of ie stil staat die progression bar. ja hoor hij staat stil. Er gebeurd verder niets meer! Oh nee hij is nu vol en zal zo gaan resetten, pfffff
Tijd bleef staan op vandaag, 28 Juni 2010 Ook de apps zijn er nog.Ik heb totaal andere menu's (instellingen) kleurige icoontjes. Android 2.1 background.Andere indeling schermen, opstart duurt lang te lang (1min>)
Het blijkt te zijn Android update 2.1-update1 build 3.32.405.1Niet de volledige?
Ik had 2.73.405.93
De camera heeft een nieuw menu dat je van links opentrekt. Menu draai niet mee in portrait-mode.

3.2 breedbeeld optie en de standaard verhouding is 4:3 En geotag en QuickOffice zit erin?
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 22:16 ]
Ok, ik heb de update dus binnen, eindelijk Android 2.1! Voor zover een mooie verbetering.
Maar, een probleem, eerder kon ik aangeven welke groepen van mijn Gmail Contactpersonen gesynchroniseerd moesten worden en welke niet. Nu synchroniseert mijn telefoon alle Gmail Contactpersonen. Dit wil ik dus niet, want ik heb juist twee groepen gemaakt met contactpersonen voor op mijn telefoon en een groep voor overigen. Wie weet hoe ik het weer kan instellen zodat alleen bepaalde groepen worden gesynchroniseerd??
Maar, een probleem, eerder kon ik aangeven welke groepen van mijn Gmail Contactpersonen gesynchroniseerd moesten worden en welke niet. Nu synchroniseert mijn telefoon alle Gmail Contactpersonen. Dit wil ik dus niet, want ik heb juist twee groepen gemaakt met contactpersonen voor op mijn telefoon en een groep voor overigen. Wie weet hoe ik het weer kan instellen zodat alleen bepaalde groepen worden gesynchroniseerd??
Update staat er op, heb de fabrieksinstellingen wel teruggezet nu kan ik lekker weer opnieuw gaan pielen met apps 
Alleen kan ik 1 ding niet vinden: hoe wijzig ik de primaire actie bij mijn contacts? En kan ik ervoor zorgen dat er maar 1x bellen, smsen en/of mailen staat?
Alleen kan ik 1 ding niet vinden: hoe wijzig ik de primaire actie bij mijn contacts? En kan ik ervoor zorgen dat er maar 1x bellen, smsen en/of mailen staat?
| 17 December 1991 | De Nerdette |
druk op menu, instellingen, toepassingen, toepassingen beheren. Dan naar de app die je wilt veranderen daar kan je de default action verwijderen-Trouble- schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:14:
Update staat er op, heb de fabrieksinstellingen wel teruggezet nu kan ik lekker weer opnieuw gaan pielen met apps
En als je dubbele notifications krijgt moet je even naar de app gaan die hem geeft en het daar in de instellingen uitzetten.
overigens beide erg makkelijk te vinden op google.
Ik heb gegoogeld, de handleiding erbij gepakt, de handleiding van de Desire erbij gehaald en niks kunnen vinden
Overigens bedoel ik niet de standaard actie bij apps, maar echt de standaard actie in de contactenlijst. Weet zeker dat je kon invullen welk nummer er standaard geebruikt moest worden om te bellen, welk nummer gebruikt moest worden om te smsen en welk emailadres als eerste werd gepakt. En dat kan ik nu dus niet weervinden.
[ Voor 58% gewijzigd door Trouble op 29-06-2010 09:26 ]
Vreemd...
Als ik mijn (unbranded) Hero naar updates laat zoeken middels 3g dan blijft hij hangen op het zoeken zonder dat ik gegevens ovedracht zie. Na 5 minuten zoeken heeft hij ook geen updates gevonden.
Ik draai wel de laatste pre 2.1 versie incl. voorbereiding op 2.1.
Iemand enig idee?
Ik heb de klok al een jaar vooruit staan.
Als ik mijn (unbranded) Hero naar updates laat zoeken middels 3g dan blijft hij hangen op het zoeken zonder dat ik gegevens ovedracht zie. Na 5 minuten zoeken heeft hij ook geen updates gevonden.
Ik draai wel de laatste pre 2.1 versie incl. voorbereiding op 2.1.
Iemand enig idee?
Ik heb de klok al een jaar vooruit staan.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik had hetzelfde probleem. Mijn abbo loopt bij Telfort en ik heb het idee dat ze de update via 3g hebben geblokkeerd. Maar da's gissen.Sneezzer schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:58:
Iemand enig idee?
Vanmiddag even een WiFi hotspot opgezocht en toen ik daarmee internetverbinding had vond ie de update wel en kwam ie vlot binnen.
Dus; via 3g werkt het niet maar via WiFi wel.
Same here!Rauwe Bonk schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:56:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Mijn abbo loopt bij Telfort en ik heb het idee dat ze de update via 3g hebben geblokkeerd. Maar da's gissen.
Vanmiddag even een WiFi hotspot opgezocht en toen ik daarmee internetverbinding had vond ie de update wel en kwam ie vlot binnen.
Ook Telfort abo i.c.m. de Hero.
Krijg idd geen verbinding met de server als er naar updates wordt gezocht.
Zal straks eens kijken of het via Wifi wel lukt.
Zijn er meer mensen die nu niet op de Android Market kunnen komen? Ik probeer d'r op te komen maar hij zegt een verificatiefout.
Dit is geen infobalie.Tware schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:30:
Iemand een idee of en wanneer ie ook voor de T-mobile (G2) versie komt ?
Nee is nog niet duidelijk iemadn had er al een twitter bericht van ontvangen
Aha, dan is dat het dus (zit ook bij Telfort)Rauwe Bonk schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:56:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Mijn abbo loopt bij Telfort en ik heb het idee dat ze de update via 3g hebben geblokkeerd. Maar da's gissen.
Waarschijnlijk staat je datum nog op 1980Looney11 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:33:
Zijn er meer mensen die nu niet op de Android Market kunnen komen? Ik probeer d'r op te komen maar hij zegt een verificatiefout.
Ik heb mijn Hero vorig jaar augustus online gekocht icm Vodafone. Ik heb echter nog altijd geen melding van de eerste update ontvangen (heb wel de vorige rom update: Build 2.73.405.5). ik heb niet de datum truc toegepast, maar ik zou nu toch gewoon al een melding van update 1 hebben moeten ontvangen?
Maar goed, ik wil de update naar 2.1 sowieso niet installeren omdat ik root wil gaan proberen. Ik heb gehoord dat je niet meer (of voor een lange tijd niet) zal kunnen rooten als je de officiële update laat installeren. Dit gaat toch echter over update 2 of niet? De voorbereidende update kan ik toch wel gewoon installeren? Of moet dit misschien zelfs voor de custom rom's die straks uitkomen, gebaseerd op de officiële 2.1 update?
Maar goed, ik wil de update naar 2.1 sowieso niet installeren omdat ik root wil gaan proberen. Ik heb gehoord dat je niet meer (of voor een lange tijd niet) zal kunnen rooten als je de officiële update laat installeren. Dit gaat toch echter over update 2 of niet? De voorbereidende update kan ik toch wel gewoon installeren? Of moet dit misschien zelfs voor de custom rom's die straks uitkomen, gebaseerd op de officiële 2.1 update?
Hey Mensen. Weet niet of dit probleem komt door de nieuw gekomen Android 2.1 (heb hiervoor dit nog niet geprobeerd) Maar wou even wat muziek afspelen door mijn Hero te koppelen aan mijn Xbox 360. Hij herkent hem dus nevernooit niet. Kan van alles instellen (usb foutopsporing bijv.) maar niks doet het. Weten jullie raad?
Kunnen jullie met de Hero op een WPA2 beveiligd netwerk komen?
Met mijn vorige telefoon (Touch Diamond) was dat geen probleem met WinMo 6.5, en met mijn Desire nu is het ook geen probleem (Stock 2.1). Nu dacht ik dat het met de Hero van m'n pa misschien aan 1.5 lag, maar dat is dus niet het geval. Hij heeft nu de 2.1 update, en nog steeds ziet hij het netwerk niet eens
Ook als ik de details handmatig invul lukt het niet. Iemand enig idee?
Met mijn vorige telefoon (Touch Diamond) was dat geen probleem met WinMo 6.5, en met mijn Desire nu is het ook geen probleem (Stock 2.1). Nu dacht ik dat het met de Hero van m'n pa misschien aan 1.5 lag, maar dat is dus niet het geval. Hij heeft nu de 2.1 update, en nog steeds ziet hij het netwerk niet eens
Heb hier zelf wel een Draadloos netwerk hangen met WPA2 en dat doet het gewoon. Heb je geen macadress filtering. SSID broadcast zou ook aan moeten staan denk ik zo. Lukt het met een andere laptop wel. En anders reset even de router en stel hem even opnieuw in.Werelds schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:56:
Iemand al een idee voor mijn probleem?
Allemaal dingen die ik al gecontroleerd/gedaan heb helaas
Ik heb een Hi HTC met de originele firmware en deze update krijg je dan NIET automatisch over the air binnen. Oplossing: Rom downloaden van de HTC site en die installeren. Dan krijg je direct achter elkaar de pre-update en de eind update. En alles werkt nu inderdaad een stuk fijner
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Heb de update gedaan en werkt super allemaal, heb het idee dat het ook sneller loopt.
Ik heb alleen een major vraag, want hij kan de Google contactpersonen niet meer vinden!
Ik kan wel de SIM en Facebook contacten importeren maar bij: Weergeven> is het Google (0) en juist daar heb ik al mijn contactpersonen ingeladen.
Iemand hetzelfde probleem en oplossingen?
Tevens wil ik de googlemaps updaten voor de navigatie optie, maar begint gewoon niet met downloaden terwijl je wel de melding krijgt van applicatie wordt gedownload... vreemde dingen.
Hopelijk hier oplossingen
UPDATE: Nacht doet wonderen alles is er weer en doet het
Echter vind ik het vreemd dat de contacten Starred in Android op je Gmail, die ik altijd in mijn HTC widget contacten heb niet meer herkend wordt en kan selecteren... Klein foutje dus
Ik heb alleen een major vraag, want hij kan de Google contactpersonen niet meer vinden!
Ik kan wel de SIM en Facebook contacten importeren maar bij: Weergeven> is het Google (0) en juist daar heb ik al mijn contactpersonen ingeladen.
Tevens wil ik de googlemaps updaten voor de navigatie optie, maar begint gewoon niet met downloaden terwijl je wel de melding krijgt van applicatie wordt gedownload... vreemde dingen.
UPDATE: Nacht doet wonderen alles is er weer en doet het
Echter vind ik het vreemd dat de contacten Starred in Android op je Gmail, die ik altijd in mijn HTC widget contacten heb niet meer herkend wordt en kan selecteren... Klein foutje dus
[ Voor 17% gewijzigd door flash1494 op 30-06-2010 12:48 ]
Ik ben nog niet echt tevreden eerlijk gezegd. Spotify hapert als de pest als ik tegelijkertijd Twitter of internet, was voor de update niet zo.
Nou ja, m'n abo verloopt toch 1 juli, dus zal er maar weer eens gewoon muziek opzetten
Nou ja, m'n abo verloopt toch 1 juli, dus zal er maar weer eens gewoon muziek opzetten
Verwijderd
Hmm, ik heb niet heel veel antwoorden voor je ben ik bang, maar mijn google contacts kwamen terug na een handmatige synchronisatie vanuit instellingen > accounts & synchronisatie. Google maps updaten ging gewoon zoals 't hoort hier.flash1494 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:25:
Heb de update gedaan en werkt super allemaal, heb het idee dat het ook sneller loopt.
Ja poep. Dat kan dus niet. Werkbare optie: alleen Google contacts met telefoonnummer weergeven. Ik vind dit een tamelijk onbegrijpbare fail van Google trouwens.DarkFly schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:38:
Maar, een probleem, eerder kon ik aangeven welke groepen van mijn Gmail Contactpersonen gesynchroniseerd moesten worden en welke niet. Nu synchroniseert mijn telefoon alle Gmail Contactpersonen. Dit wil ik dus niet,
Lekker wazig ook weer.
Valt me toch tegen van HTC.
Ik heb een unbranded Hero die draait op 2.73.405.5 146733 CL#61267 release-keys.
Zo kwam ie bij KPN vandaan.
Iemand enig idee hoe ik deze zover krijg dat ie gaat updaten?
Moet ik een bepaald aantal MB beschikbaar hebben op het interne geheugen?
Zit verder(helaas) op het KPN netwerk, en zit nu ook naast mn WiFi AP. Kom maar met die updates!
UPDATES(1-3):
Goed, ik heb de datum van mijn telefoon 1 jaar vooruit gezet en meteen kreeg ik de update voor de System update voor 1.5. Iets met een Youtube fix ofzo.
Die installed, na de restart die erop volgde kreeg ik meteen de prompt voor de 2.1 upgrade.
Momenteel draait mn foon op 2.73.405.93 CL#154788 release-keys
Wellicht dat de FW check zit ingebakken met een bepaalde frequentie?
Momenteel is mn Hero bezig om deze update binnen te halen: OTA_Hero_HTC_WWE_3.32.405.1_R-2.73.405.93_releasephkp3wtd8ykg6hqk
UPDATE 4:
De 2.1 update is geïnstalleerd.
Eerste bevindingen:
-Zorg dat je 60 minuten VRIJ bent, het HELE update proces duurt wel even
-Hang je foon aan de stroom(USB of niet)
-Omdat het een non-destructive update is, is je
-Hoe meer contactpersonen je hebt, hoe langer dit proces duurt foon na een paart keer restarten bezig om alle data na te lopen
-Contactpersonen, SMSjes en apps lijken intact.
-Datum is gereset naar 1980. (Waarom het uberhaupt terugkan naar voor 2000 is mij een raadsel maar goed)
-Sense ziet nieuw uit, maar niet per sé sexier imho. Subject to change.
-Mijn Hero lijkt iig een stuk sneller na de update
-Lock screen ziet er foeilelijk uit
-Scenes zijn gereset
Valt me toch tegen van HTC.
Ik heb een unbranded Hero die draait op 2.73.405.5 146733 CL#61267 release-keys.
Zo kwam ie bij KPN vandaan.
Iemand enig idee hoe ik deze zover krijg dat ie gaat updaten?
Moet ik een bepaald aantal MB beschikbaar hebben op het interne geheugen?
Zit verder(helaas) op het KPN netwerk, en zit nu ook naast mn WiFi AP. Kom maar met die updates!
UPDATES(1-3):
Goed, ik heb de datum van mijn telefoon 1 jaar vooruit gezet en meteen kreeg ik de update voor de System update voor 1.5. Iets met een Youtube fix ofzo.
Die installed, na de restart die erop volgde kreeg ik meteen de prompt voor de 2.1 upgrade.
Momenteel draait mn foon op 2.73.405.93 CL#154788 release-keys
Wellicht dat de FW check zit ingebakken met een bepaalde frequentie?
Momenteel is mn Hero bezig om deze update binnen te halen: OTA_Hero_HTC_WWE_3.32.405.1_R-2.73.405.93_releasephkp3wtd8ykg6hqk
UPDATE 4:
De 2.1 update is geïnstalleerd.
Eerste bevindingen:
-Zorg dat je 60 minuten VRIJ bent, het HELE update proces duurt wel even
-Hang je foon aan de stroom(USB of niet)
-Omdat het een non-destructive update is, is je
-Hoe meer contactpersonen je hebt, hoe langer dit proces duurt foon na een paart keer restarten bezig om alle data na te lopen
-Contactpersonen, SMSjes en apps lijken intact.
-Datum is gereset naar 1980. (Waarom het uberhaupt terugkan naar voor 2000 is mij een raadsel maar goed)
-Sense ziet nieuw uit, maar niet per sé sexier imho. Subject to change.
-Mijn Hero lijkt iig een stuk sneller na de update
-Lock screen ziet er foeilelijk uit
-Scenes zijn gereset
[ Voor 86% gewijzigd door ShadyNetworker op 30-06-2010 05:44 . Reden: Updates. Updates everywhere. ]
It's always DNS...
Je kan ook gewoon updaten zonder datum naar voren te zetten hoor!
Menu -> Instellingen -> over de telefoon -> Systeemsoftware-updates
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Sinds de update mis ik Doodle Jump en Abduction! World Attack in de market.
Klopt dit, of ligt dit aan mij?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Goed... ik heb het dus nog steeds niet voor elkaar 2.1 te installeren. Ik heb Telfort, maar ik heb wi-fi aangezet (en voor de zekerheid ook mn roaming verbinding uitgezet). Ik heb de tijd ook al vooruit gezet: werkt niet. Niets.Opperclowntje schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 07:48:
Je kan ook gewoon updaten zonder datum naar voren te zetten hoor!
Als ik naar menu -> settings -> about phone ga kan ik nergens een "check for system updates" knop of iets dergelijks vinden. (vreemd? waarom lijkt iedereen dit wel te hebben?)
Ik heb een unbranded HTC Hero.
Iemand een idee/tip?
Dat houdt in dat je de pre 2.1 update nog niet hebt. De knop om op updates te checken zit namelijk in die update.Unclean1 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:04:
[...]
Goed... ik heb het dus nog steeds niet voor elkaar 2.1 te installeren. Ik heb Telfort, maar ik heb wi-fi aangezet (en voor de zekerheid ook mn roaming verbinding uitgezet). Ik heb de tijd ook al vooruit gezet: werkt niet. Niets.
Als ik naar menu -> settings -> about phone ga kan ik nergens een "check for system updates" knop of iets dergelijks vinden. (vreemd? waarom lijkt iedereen dit wel te hebben?)
Iemand een idee/tip?
Verwijderd
Ik heb een tutorial geschreven + een rooted versie van de 2.1 update geupload: http://forum.xda-develope...p?p=7001315&postcount=309Unclean1 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:04:
[...]
Goed... ik heb het dus nog steeds niet voor elkaar 2.1 te installeren. Ik heb Telfort, maar ik heb wi-fi aangezet (en voor de zekerheid ook mn roaming verbinding uitgezet). Ik heb de tijd ook al vooruit gezet: werkt niet. Niets.
Iemand een idee/tip?
Dank voor de snelle reactie! Hoe krijg ik deze pre-2.1 update dan te pakken? Is dat de "ROM upgrade" die ze hier noemen op de HTC hero official site: http://www.htc.com/www/su...x?p_id=283&act=sd&cat=all ?AgoNitE schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:08:
[...]
Dat houdt in dat je de pre 2.1 update nog niet hebt. De knop om op updates te checken zit namelijk in die update.
Nee, dat is een vorige update.Unclean1 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:16:
[...]
Dank voor de snelle reactie! Hoe krijg ik deze pre-2.1 update dan te pakken? Is dat de "ROM upgrade" die ze hier noemen op de HTC hero official site: http://www.htc.com/www/su...x?p_id=283&act=sd&cat=all ?
Deze pre-update kun je vaak krijgen door gewoon de tijd een jaar vooruit te zetten (de timer controleert elke 2 weken voor updates, door de tijd te verzetten laat je de telefoon direct naar updates zoeken).
Hmmm... ok, vreemd, ik heb namelijk nog nooit een dergelijke automatische update ontvangen, niet via 3g (telfort) of via wifi. Heb de tijd vandaag ook al meerdere keren vooruit gezet.vandevorst schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:49:
[...]
Nee, dat is een vorige update.
Deze pre-update kun je vaak krijgen door gewoon de tijd een jaar vooruit te zetten (de timer controleert elke 2 weken voor updates, door de tijd te verzetten laat je de telefoon direct naar updates zoeken).
Zal ik voor de zekerheid dan toch die update van de officiele site eroverheen gooien? Of heeft dat weinig zin wat betreft dit probleem?
Wat is je build nr.?
1.76.405.6 146733 CL#47214mastair schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:04:
Wat is je build nr.?
Dan moet je die inderdaad eerst van de HTC site installeren: 2.73.405.5.
Daarna zal je de pre-update krijgen, en daarna android 2.1.
Is het niet een ad-hoc netwerk? Deze netwerken worden namelijk niet ondersteund door Android. Anders zou het gewoon moeten werken..Werelds schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:56:
Nogal een fail inderdaad. Het weergeven van enkel contacts met telefoonnummer lost het probleem ook nog geen eens helemaal op. Bij bijvoorbeeld het versturen van een SMS krijg je nog steeds de hele waslijst met contacten. Echt irritant.brabbelaar schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:32:
[...]
Ja poep. Dat kan dus niet. Werkbare optie: alleen Google contacts met telefoonnummer weergeven. Ik vind dit een tamelijk onbegrijpbare fail van Google trouwens.
Is er geen app beschikbaar om dit probleem op te lossen? Ik heb gezocht in de market, maar ik kon niets vinden. Misschien dat ik het over het hoofd zie...
Thanks, ga het meteen proberen....mastair schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:09:
Wederom aanklampend; ik houd me eveneens aanbevolen voor een oplossing.DarkFly schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:14:
[...]
Nogal een fail inderdaad. Het weergeven van enkel contacts met telefoonnummer lost het probleem ook nog geen eens helemaal op. Bij bijvoorbeeld het versturen van een SMS krijg je nog steeds de hele waslijst met contacten. Echt irritant.
Is er geen app beschikbaar om dit probleem op te lossen? Ik heb gezocht in de market, maar ik kon niets vinden. Misschien dat ik het over het hoofd zie...
Ten tweede; wanneer ik gebeld word terwijl mijn Hero op 'trilstand' staat, trilt hij slechts één keer. Vóór de update naar 2.1 bleef hij trillen zolang ik gebeld werd.
Hebben jullie dit ook?
Stam + t
ik mis orb live en slingplayer. het google filter systeem blijkt 'beveiligde' applicates er uit te filteren nu we de nieuwe firmware draaien. hierdoor missen we echt heel veel apps. ik heb een mailtje naar HTC gestuurd met de vraag of dit opgelost kan worden, en of ik anders kan downgraden.mastair schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:19:
laat het weten zodra ik antwoord krijg.
gelukt!mastair schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:09:
die moet je inderdaad eerst installeren, deze update moet je via de PC doen. ik heb dit ook van de week gedaan en ik hoop voor je dat je geen win 7 64 draait. op de pc van mn vriendin (xp) werkte het in 1 keer.Unclean1 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:16:
[...]
Dank voor de snelle reactie! Hoe krijg ik deze pre-2.1 update dan te pakken? Is dat de "ROM upgrade" die ze hier noemen op de HTC hero official site: http://www.htc.com/www/su...x?p_id=283&act=sd&cat=all ?
zodra je deze hebt geinstalleerd krijg je direct de voorbereidende update aangeboden (bij mij tenminste)
edit: laat maar, zie dat je het al voor elkaar hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door ralph t op 30-06-2010 12:25 ]
Iemand ervaring wat het snelheids verschil tussen een Legend en Hero is? volgens de specs is de Legend wat sneller.
Ben zelf opzoek naar een nieuwe smartphone, heb 3 jaar een HTC 4350 winmo gebruik, is op zich geod bevallen maar de traagheid van windows mobile gaat op een gegeven moment toch wat irriteren dus ik wil nu een telefoon die wat rapper aanvoelt.
de Legend heeft snellere processor en iets meer RAM, en heeft een AMOled scherm volgens mij zijn dat wel de belangrijkste verschillen? persoonlijk vindt ik de legend ook mooier maar die kost minimaal 300,- en de Hero is wel voor 200 te krijgen.
Ben zelf opzoek naar een nieuwe smartphone, heb 3 jaar een HTC 4350 winmo gebruik, is op zich geod bevallen maar de traagheid van windows mobile gaat op een gegeven moment toch wat irriteren dus ik wil nu een telefoon die wat rapper aanvoelt.
de Legend heeft snellere processor en iets meer RAM, en heeft een AMOled scherm volgens mij zijn dat wel de belangrijkste verschillen? persoonlijk vindt ik de legend ook mooier maar die kost minimaal 300,- en de Hero is wel voor 200 te krijgen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De Legend is nieuwer, maar volgens mij was er net van de week een artikel over dat de Amoled niet meer leverbaar is en dat hij nu met een "Super LCD" over de toonbank gaat.
Desalniettemin is de Hero, ondanks het feit dat hij al ~1 jaar op de markt is, nog steeds een mooi apparaatje die prima doet wat ie moet.
Desalniettemin is de Hero, ondanks het feit dat hij al ~1 jaar op de markt is, nog steeds een mooi apparaatje die prima doet wat ie moet.
Na de update kan ik geen live wallpapers krijgen, wat wel hoort bij de 2.1 versie. Kan ze wel installeren, maar als je dan naar achtergrond>thuis gaat kan je alleen HTC en afbeeldingen selecteren. Iemand dit al aan de praat gekregen of hebben ze dit eruit gesloopt?
Nope, bij mij blijft-ie trillen zolang ik gebeld wordt.orejas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Wederom aanklampend; ik houd me eveneens aanbevolen voor een oplossing.
Ten tweede; wanneer ik gebeld word terwijl mijn Hero op 'trilstand' staat, trilt hij slechts één keer. Vóór de update naar 2.1 bleef hij trillen zolang ik gebeld werd.
Hebben jullie dit ook?
De Legend is inderdaad nieuwer (langere ondersteuning) en is ook sneller. Bovendien krijgt de Legend in ieder geval ook een update naar Android 2.2.Chaoss schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:37:
Iemand ervaring wat het snelheids verschil tussen een Legend en Hero is? volgens de specs is de Legend wat sneller.
Live wallpapers zijn niet beschikbaar op de Hero, omdat het te zwaar zou zijn voor processor en accu. Maar dat had je ongetwijfeld al zelf gevonden door te zoeken op GoT of Googleflash1494 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:52:
Na de update kan ik geen live wallpapers krijgen, wat wel hoort bij de 2.1 versie. Kan ze wel installeren, maar als je dan naar achtergrond>thuis gaat kan je alleen HTC en afbeeldingen selecteren. Iemand dit al aan de praat gekregen of hebben ze dit eruit gesloopt?
Rail Away!
nevermind
[ Voor 96% gewijzigd door tiguan op 30-06-2010 13:00 ]
Inderdaad nu je het zegt dat nieusbericht van die amoled heb ik voorbij zien komen.Sypher schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:50:
De Legend is nieuwer, maar volgens mij was er net van de week een artikel over dat de Amoled niet meer leverbaar is en dat hij nu met een "Super LCD" over de toonbank gaat.
ik ben ook geen "heavy" mobiel user ofzo. kheb nu een simpel abbootje van 100min 2,50pm dat is voor mij ruimvoldoende. zodra ik een andere smartphone heb wil ik dat uitbreiden met een simpel data abbo van 10/20mbMad Marty schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:59:
De Legend is inderdaad nieuwer (langere ondersteuning) en is ook sneller. Bovendien krijgt de Legend in ieder geval ook een update naar Android 2.2.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als ik in de kalender applicatie (Android 2.1) een nieuwe afspraak maak en die bekijk in iCal (Mac 10.6.4) dan zie ik opeens het vak 'Genodigden' ingevuld. In dat vak staat dan de naam van de agenda (bijvoorbeeld stijn school, of stijn prive) waarin de afspraak staat. Is dit normaal? Bij Android 1.5 gebeurde dit namelijk niet!
En ik mis weer 'A online radio'.mastair schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 08:19:
vreemd, ik kan 'a online radio' wel vinden, ik kan blijkbaar alles weer vinden sinds vanavond.
'Opgelost'! De optie Beltoon zachter bij oppakkenorejas schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:51:
[...]
Hebben jullie dit ook?

Gek genoeg vergeef ik het mezelf die over het hoofd gezien te hebben.
Nu nog een mogelijkheid om alleen My Contacts uit gmail te sync'en en ik ben helemaal tevreden.
Stam + t
Is er iemand op dit forum die de Hero met welke Android versie dan ook, werkend heeft met een RNS510? Als ik de telefoon 'zoek' krijg ik: Phone not compatible. Erg irritant!
Heeft volgens mij iets met rSAP support te maken (iets van best veel telefoons niet ondersteunen)
\o/
Daarnet was m'n telefoon z'n 3G/H verbinding kwijt, ik denk die komt wel weer terug na een tijdje maar het duurde wel erg lang. Dus ik zoeken bij instellingen naar de optie om het netwerk uit te schakelen, maar ik kan die optie niet meer vinden in 2.1. Kijk ik er overheen?
Ik heb uiteindelijk bij "Namen toegangspunten" maar de standaardinstellingen gedaan en toen maakte hij wel weer verbinding, maar dit is omslachtiger dan even je 3G uit zetten zeg maar.
Ik heb uiteindelijk bij "Namen toegangspunten" maar de standaardinstellingen gedaan en toen maakte hij wel weer verbinding, maar dit is omslachtiger dan even je 3G uit zetten zeg maar.
Verwijderd
"Draadloze blabla" > "Gegevensverbinding" staat er bij mij nog altijd. De widget moest ik wel afzonderlijk downloaden (bovenaan overzicht widgets "meer htc widgets verkrijgen").tiguan schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:09:
Daarnet was m'n telefoon z'n 3G/H verbinding kwijt, ik denk die komt wel weer terug na een tijdje maar het duurde wel erg lang. Dus ik zoeken bij instellingen naar de optie om het netwerk uit te schakelen, maar ik kan die optie niet meer vinden in 2.1. Kijk ik er overheen?
Ik had dit overigens ook voor en kreeg data netwerk pas terug na verwijderen van de andere configuraties.
Om de nieuwe update te installeren wil ik alles van de hero backuppen. Sms en programma's al gebackup'ed.
Nu wil ik ook de contacten synchroniseren. Echter is het zowel bij google als bij microsoft exchange eenrichtingverkeer. Dus NIET van de telefoon naar gmail noch MS exchange.
Ik heb al bij instellingen en synchroniseren geprobeerd om vinkjes weg te halen en opnieuw aan te vinken bij contacten maar hij doet niets.
Moet ik nog ergens anders dubbelzijdige synchronisatie aanzetten?
Nu wil ik ook de contacten synchroniseren. Echter is het zowel bij google als bij microsoft exchange eenrichtingverkeer. Dus NIET van de telefoon naar gmail noch MS exchange.
Ik heb al bij instellingen en synchroniseren geprobeerd om vinkjes weg te halen en opnieuw aan te vinken bij contacten maar hij doet niets.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Nee. Telefooncontacten staan op de telefoon, Google contacten zijn in de cloud opgeslagen. Er zijn wel programmatjes om get type te wijzigen. Klein stukje terug lezen, daar wordt er een genoemd.
Weet iemand of de extra Google account is uitgeschakelt op de Hero (2.1)?
Ik krijg het maar niet voormekaar om een nieuwe account erbij te zetten..
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Google werkt twee kanten op...dread schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:12:
Om de nieuwe update te installeren wil ik alles van de hero backuppen. Sms en programma's al gebackup'ed.
Homey — Critics are those without skills to create.
Ach natuurlijk, dat ik die niet zagVerwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:07:
[...]
"Draadloze blabla" > "Gegevensverbinding" staat er bij mij nog altijd. De widget moest ik wel afzonderlijk downloaden (bovenaan overzicht widgets "meer htc widgets verkrijgen").

Hmmm....
Sinds de update naar 2.1 kan ik met Bluetooth geen apparaten meer vinden.
Ik schakel gewoon bluetooth in en scan voor apparaten uiteraard heb ik mijn headset al aan staan op dat moment, maar hij vindt de headset niet.
Ook op een vol station geeft hij niets weer (kan uiteraard maar volgens mij kun je daar altijd wel een apparaat vinden).
Iemand enig idee?
Ik schakel gewoon bluetooth in en scan voor apparaten uiteraard heb ik mijn headset al aan staan op dat moment, maar hij vindt de headset niet.
Ook op een vol station geeft hij niets weer (kan uiteraard maar volgens mij kun je daar altijd wel een apparaat vinden).
Iemand enig idee?
Dat had ik eerst ook, maar na een reboot was het bij mij opgelost
Rail Away!
Buienradar past bij mij niet meer op m'n scherm en als ik zoom dan stopt de animatie. Meer mensen last van?
Buienalarm is een leuke aanrader, geeft je een voorspelling van wanneer t gaat regenen in jou locatie en kan je ook een uur van te voren bijvoorbeeld waarschuwen daarvoor. Is een programma met een widget, haalt de informatie van Buienradar.kingcharles schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:39:
Buienradar past bij mij niet meer op m'n scherm en als ik zoom dan stopt de animatie. Meer mensen last van?
[ Voor 4% gewijzigd door heracles op 03-07-2010 02:11 ]
Even mezelf ge-quote en ge-bumped voor nieuwe info.quartex schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:38:
Weet iemand of de extra Google account is uitgeschakelt op de Hero (2.1)?
Ziet er naar uit dat het een Android bug is waarvan men dacht dat het met 2.1 wel verholpen zou zijn.. dus niet.
Is het iemand al gelukt om een tweede google account toe te voegen?
Edit: In Gmail op Menu drukken en dan Account Toevoegen.
[ Voor 5% gewijzigd door quartex op 03-07-2010 11:12 ]
Ik mis de standaard HTC widgets voor 'mobiel internet', bluetooth, wifi, etc. ook. Waar zijn die gebleven? Als ik via "meer HTC widgets" kijk vind ik ze daar ook niet.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:07:
[...]
.....De widget moest ik wel afzonderlijk downloaden (bovenaan overzicht widgets "meer htc widgets verkrijgen").
.....
Buiten dat; als ik wel 1 v/d widgets die daar staan selecteer en download kan ik hem daarna nergens vinden.....
Natuurlijk kan ik in de market op zoek naar alternatieven, maar ik vond die van HTC prima en wel overzichtelijk......
Laat maar, staan onder "widgets", "instellingen"
[ Voor 4% gewijzigd door kaajee op 03-07-2010 12:06 ]
widget toevoegen, dan onder instellingen kijken, daar staan ze allemaal gewoonkaajee schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 12:01:
[...]
Ik mis de standaard HTC widgets voor 'mobiel internet', bluetooth, wifi, etc. ook. Waar zijn die gebleven? Als ik via "meer HTC widgets" kijk vind ik ze daar ook niet.
Buiten dat; als ik wel 1 v/d widgets die daar staan selecteer en download kan ik hem daarna nergens vinden.....
Natuurlijk kan ik in de market op zoek naar alternatieven, maar ik vond die van HTC prima en wel overzichtelijk......
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Ik had laatst last van een rare bug in mijn hero, de telefoon dacht steeds dat ik mijn headset erin had zitten waardoor ik geen geluid meer kreeg en vrat tonnen stroom!
Dit heb ik uiteindelijk op kunnen lossen met een systeem reset, maar was wel even werk om alles over te zetten
en alles weer op mijn HTC te zetten.
Heeft iemand anders hier wel eens last van gehad?
Dit heb ik uiteindelijk op kunnen lossen met een systeem reset, maar was wel even werk om alles over te zetten
Mijn telefoon begon ook vanmiddag raar te doen, dit was na het aan te sluiten op mijn autoradio(werkt altijd perfect, alleen wou de Hero dit keer het geluid niet over de 3,5mm jack sturen, hij "zag" het kabeltje nietZhalix schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:54:
Ik had laatst last van een rare bug in mijn hero, de telefoon dacht steeds dat ik mijn headset erin had zitten waardoor ik geen geluid meer kreeg en vrat tonnen stroom!
Dit heb ik uiteindelijk op kunnen lossen met een systeem reset, maar was wel even werk om alles over te zettenen alles weer op mijn HTC te zetten.
- Hij liep telkens vast
- Slurpte 20% batterij in een half uur ofzo.
- Hij wou hij niet meer bellen, kon op contactpersonen drukken of op die groene "Bellen" knop wat ik wou, hij vertikte het.
-Gaf een melding dat mn simkaart geplaatst moest worden na een tijdje, terwijl ik vol ontvangst had volgens mijn scherm.
-Scherm werd na 2 min zwart en was niet meer tot leven te wekken behalve dan batterij eruit en erin.
Heb 3x een hard reset uit moeten voeren voordat ik weer kon bellen
[ Voor 7% gewijzigd door heracles op 03-07-2010 22:09 ]
tijd geleden een class 6 8gb SD kaartje gekocht voor mijn hero maar wil toch voor iets groters gaan. Heeft de hero uberhaupt wat aan class 6? wat is de max gb dat de hero aan kan?
Verwijderd
Tenzij je tientallen fotos gaat wegschrijven per minuut heb je vrij weinig aan class 6, Ik dacht (correct etc.) dat de Hero max 32gb aan kon.lightstyle schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:24:
tijd geleden een class 6 8gb SD kaartje gekocht voor mijn hero maar wil toch voor iets groters gaan. Heeft de hero uberhaupt wat aan class 6? wat is de max gb dat de hero aan kan?
Verwijderd schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:32:
Tenzij je tientallen fotos gaat wegschrijven per minuut heb je vrij weinig aan class 6, Ik dacht (correct etc.) dat de Hero max 32gb aan kon.
bron: http://www.letsgomobile.o...39/htc-hero-test/pagina3/HTC Hero ondersteunt microSD/SDHC geheugenkaarten tot maximaal 16GB, maar het zal ons niet verbazen wanneer een 32GB kaart ook ondersteunt wordt.
[ Voor 32% gewijzigd door Dreanor op 04-07-2010 01:22 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
soortgelijke problemen ervaren:heracles schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:07:
[...]
Mijn telefoon begon ook vanmiddag raar te doen, dit was na het aan te sluiten op mijn autoradio(werkt altijd perfect, alleen wou de Hero dit keer het geluid niet over de 3,5mm jack sturen, hij "zag" het kabeltje niet) :
- Hij liep telkens vast
- Slurpte 20% batterij in een half uur ofzo.
- Hij wou hij niet meer bellen, kon op contactpersonen drukken of op die groene "Bellen" knop wat ik wou, hij vertikte het.
-Gaf een melding dat mn simkaart geplaatst moest worden na een tijdje, terwijl ik vol ontvangst had volgens mijn scherm.
-Scherm werd na 2 min zwart en was niet meer tot leven te wekken behalve dan batterij eruit en erin.
Heb 3x een hard reset uit moeten voeren voordat ik weer kon bellen, lijkt nu weer normaal te doen (afkloppen).
- Ik gebruik bluetooth op radio, die dag wel gedaan, maar later thuis werd het een kachel zo heet en begon alles te haperen restarten en crashen (optie 1: oplader probleem, ivm hitte optie twee: misschien zoals wat jij ook had)
- sinds ik locale uit heb gezet lijkt het probleem verholpen, misschien hebben jullie dat ook? Laat even weten dan kunnen we de vinger misschien beter op de zere plek leggen.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Bij mij was het nog gekker, dat ding dacht dattie in the middle of India zat...
bij google maps naar mijn locatie, ging die naar een of ander dorpje in India toe... En kreeg ook het locale weerbericht te zien. Toch wel jammer dat mn hero zegt dat het 31 graden is en volop zon, en je kijkt naar buiten en je ziet sneeuw...
maar goed dat was een tijd terug, ik heb nu de update gedaan, maar nu krijg ik geen weer bericht te zien bij mn homescreen klok..
iemand een oplossing hiervoor?
bij google maps naar mijn locatie, ging die naar een of ander dorpje in India toe... En kreeg ook het locale weerbericht te zien. Toch wel jammer dat mn hero zegt dat het 31 graden is en volop zon, en je kijkt naar buiten en je ziet sneeuw...
maar goed dat was een tijd terug, ik heb nu de update gedaan, maar nu krijg ik geen weer bericht te zien bij mn homescreen klok..
iemand een oplossing hiervoor?
Tot nu toe werkt 2.1 zeer goed, snappy telefoontje geworden. 1 puntje gevonden toch:
3g valt soms uit waardoor mn mail niet meer synchroniseerd. Ik moet 3g even uit en weer aan zetten om het weer werkend te krijgen.
3g valt soms uit waardoor mn mail niet meer synchroniseerd. Ik moet 3g even uit en weer aan zetten om het weer werkend te krijgen.
Ok misschien ook handig voor andere mensen maar ik ga over een klein weekje heerlijk op vakantie naar het buitenland en na een mooie rekening van 178euro vorig jaar wil ik dit niet nog een keer meemaken. Ik zoek dus een tooltje die je internetverbinding gewoon uitzet. Ik weet dat het ook gewoon met de telefoon kan maar ik wil snel kunnen schakelen en zeker weten dat alles uit is.
Bestaat er zoiets? En zijn er nog andere programma's handig voor het buitenland zoals bijvoorbeeld layar?
Bestaat er zoiets? En zijn er nog andere programma's handig voor het buitenland zoals bijvoorbeeld layar?
Verwijderd
Al een paar keer langsgekomen, bij Widgets > instellingen kun je voor elke soort verbinding een aparte aan/uit switch widget plaatsen, of de ophangknop enkele seconden ingedrukt houden en daar de dataverbinding uitzetten.tweakG5 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:32:
Ok misschien ook handig voor andere mensen maar ik ga over een klein weekje heerlijk op vakantie naar het buitenland en na een mooie rekening van 178euro vorig jaar wil ik dit niet nog een keer meemaken. Ik zoek dus een tooltje die je internetverbinding gewoon uitzet. Ik weet dat het ook gewoon met de telefoon kan maar ik wil snel kunnen schakelen en zeker weten dat alles uit is.
In mijn notificationbar staat nu de heletijd 'sign-in error for *****@youtube.com. Wanneer ik daar op klik staat er 'you entered the wrong password or your account has changed. Please re-enter your password'. Wanneer ik dan mijn goede wachtwoord invoer, blijft het bericht staan. Hoe kan dit?
Edit: Volgens mij voorlopig opgelost door bij applicatiemanagement de gebruikersdata en cache te wissen, en vervolgens opnieuw in te loggen in de applicatie.
Edit: Volgens mij voorlopig opgelost door bij applicatiemanagement de gebruikersdata en cache te wissen, en vervolgens opnieuw in te loggen in de applicatie.
[ Voor 21% gewijzigd door Armada. op 04-07-2010 21:34 ]
Sinds de update naar 2.1 ziet mijn hero van bepaalde contactpersonen de koppelingen naar hun facebook profielen niet meer. Als ik dan druk op koppel een account hieraan bla bla, dan staan die facebook accounts ook gewoon niet in de lijst, terwijl het nog wel gewoon contacten zijn. Ik dacht, laat ik alle facebook accounts even ontkoppelen en weer opnieuw koppelen, maar dat kan ik niet meer terugvinden. Kan iemand mij verder helpen? Vind het wel zo fijn om via contacten gelijk iemands verjaardag en foto's etc te kunnen zien (automagisch via facebook ipv dat ik alles zelf moet intoetsen)
Voor bijna al die 'handige programma's' is een internet verbinding nodig, dus hou het maar gewoon op sms-en en bellen zou ik zeggen........(tenzij je een (gratis) WiFi spot hebt)tweakG5 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 20:32:
................... En zijn er nog andere programma's handig voor het buitenland zoals bijvoorbeeld layar?
[ Voor 5% gewijzigd door kaajee op 04-07-2010 22:33 ]
Ik heb precies hetzelfde gehad..Zhalix schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:54:
Dit heb ik uiteindelijk op kunnen lossen met een systeem reset, maar was wel even werk om alles over te zettenen alles weer op mijn HTC te zetten.
Ook werkte mijn usb niet meer.. opladen lukte wel maar de SD kaart mounten ging niet.
Ik heb een nieuwe radio geflashed, nieuwe firmware geflashed en alles meerdere keren gewiped.
ik had de hoop al opgegeven maar plotseling een dag later.. geen headset icon meer!
SDcard mounten lukt overigens nog steeds niet
Ok.. is er iemand hier die meerdere google accounts heeft op z'n telefoon?
Zoja, vertel me alsjeblieft hoe.. want het lukt voor geen meter hier (en heb geen zin in een factory reset of om 'm te rooten)
Zoja, vertel me alsjeblieft hoe.. want het lukt voor geen meter hier (en heb geen zin in een factory reset of om 'm te rooten)
(Schaamteloze zelf quote)Sneezzer schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:01:
Hmmm....
Iemand enig idee?
Ik heb afgelopen weekend mijn Hero een paar maal opnieuw opgestart maar helaas, sinds 2.1 ziet hij geen enkele bluetooth device meer....
sinds de update van google maps kan je ook navigeren maar ik krijg het blauwe icoontje van navigatie niet tussen mijn programma lijst dus kan hem niet rechtstreeks opsarten moet dus via maps iemand hier een oplossing voor?
In progress: VW kever
Staat-ie niet tussen 'long press op Homescreen' -> 'Programs' -> 'Navigation'?
Rail Away!
Gisteren gekocht voor een schampere €110,-. Ik ben zeer benieuwd, moet één dezer dagen binnenkomen! Gelijk maar eens het root topic doornemen.
See you in another life, brother.
Sinds de 2.1 update verbindt mijn Hero niet meer middels WiFi met m'n Fritz!Box 7270 (wireless N). Deze staat ingesteld op WPA + WPA2.
Andere WiFi (thuis, bijv. Speedtouch 780g) doet ie het wel gewoon goed.
Andere mensen ook al slechte ervaringen met WiFi verbindingen?
(wel irritant dat de 2.1 update in een apart topic geplaatst is, waar moet zo'n vraag nou?)
(wel irritant dat de 2.1 update in een apart topic geplaatst is, waar moet zo'n vraag nou?)
Even een vraag... Met mijn aankomende vakantie zou ik graag een groter sd kaartje in mijn telefoon steken. Liefst een zo groot mogelijk formaat. Dus past er een 32/64 gb kaart in de Hero en zo ja heeft dit nog invloed op de snelheid van de telefoon?
ik had met een custom rom wel wat problemen met connecten naar mijn eigen wifi point, dat kwam omdat ik een kanaal boven de 11 had ingesteld op de accesspoint. misschien bij je fritz! ook het geval?kaajee schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:04:
Sinds de 2.1 update verbindt mijn Hero niet meer middels WiFi met m'n Fritz!Box 7270 (wireless N). Deze staat ingesteld op WPA + WPA2.