Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
Modbreak:Afgesplitst van HTC Hero [part eight].

@HTC_NL op twitter:
De update van de HTC Hero naar Android 2.1 wordt op dit moment aangeboden aan alle HTC Hero gebruikers. Het installeren van deze update...
bestaat uit 2 delen en wordt Over the Air (OTA) verzonden.Tussen de installatie van 1e en 2e deel kunnen enkele dagen tot max 2 weken zitten
om de update naar Android 2.1 succesvol te installeren moet de HTC Hero uitgerust zijn met de laatste Rom-versie(2.73.405.5) d.d. 11-9-09

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 18-06-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Ze moeten eens wat duidelijker zijn, de update naar android 2.1 zelf wordt op dit moment helemaal niet aangeboden. Mijn telefoon vind in ieder geval geen updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:57
Inderdaad, onduidelijkheid alom. Of misschien gaat het tweede deel van de update gefaseerd?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Ik vind het vrij helder:

Eerst krijg je de voorbereidende update. Heb je die geïnstalleerd, dan krijg je binnen maximaal 2 weken de tweede update (de 2.1. zelf). Maar die kan dus ook al binnen een paar dagen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51
Zo onduidelijk is het toch niet? Er staat:
Tussen de installatie van 1e en 2e deel kunnen enkele dagen tot max 2 weken zitten
Dus tussen afgelopen dinsdag en de 2 weken erna kan je de update naar 2.1 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 22:35
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:08:
[...]

Bedoelt hij dit voor de pre-update? Want met de pre-update heb ik nu build nummer 2.74.405.93...
Ik heb nu ook datzelfde build nummer. Ik vind het toch allemaal niet helemaal duidelijk hoor, welk nummer je nodig hebt om straks naar 2.1. te gaan... ik wacht het wel af de komende dagen of de telebel verder wil updaten. Alle back-up voorzieningen zijn iig getroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
tiguan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:17:

[...]

Dus tussen afgelopen dinsdag en de 2 weken erna kan je de update naar 2.1 ontvangen.
Maar ze laten klinken alsof de 2.1 uitrol al begonnen is. Terwijl alleen de pre update uitgekomen is tot nu toe. Dat is er zo onduidelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:57
Ok dan geen onduidelijkheid. :P

Maar onjuiste informatie... Tot iemand het tegendeel bewijst...

Ze zeggen namelijk dat ze op dit moment bezig zijn met het aanbieden van de android 2.1 update aan hero gebruikers. Wat dus niet waar is. :)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
LaborGardens schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:19:
[...]

Ik heb nu ook datzelfde build nummer. Ik vind het toch allemaal niet helemaal duidelijk hoor, welk nummer je nodig hebt om straks naar 2.1. te gaan... ik wacht het wel af de komende dagen of de telebel verder wil updaten. Alle back-up voorzieningen zijn iig getroffen.
Volgens mij moet je die build hebben om beide updates, dus zowel de voorbereiding als de 2.1, te kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:56
Je hebt 2.73.405.5 nodig om naar 2.73.405.93 te gaan die update is weer nodig om naar 2.1 te kunnen gaan. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tiguan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:17:

[...]

De update zou eigenlijk vorige week vrijdag zijn geweest, dus vanaf die dag 2 weken.

Ook lijkt me niet dat het in fases gaat, de tweede update dan, anders zouden ze ook niet de mogelijkheid om te zoeken naar updates in de firmware bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 13:05
Ik ben dik dik tevreden met mijn custom rom (Cronos). Ik laat de officiële update aan mij voorbij gaan. HTC is voor mij te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pred schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:26:
Ik ben dik dik tevreden met mijn custom rom (Cronos). Ik laat de officiële update aan mij voorbij gaan. HTC is voor mij te laat.
Custom Rom topic zit ergens anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Wat is trouwens de beste manier om data e.d. te backuppen? Gewoon hele zooi naar computer kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
Mj2sL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:30:
Wat is trouwens de beste manier om data e.d. te backuppen? Gewoon hele zooi naar computer kopieren?
Is wel het makkelijkste ;)

En apps met bijvoorbeeld Astro.

[ Voor 6% gewijzigd door Brutes op 18-06-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
Mj2sL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:30:
Ik zou mybackup gebruiken 30 dagen trail, moet hopelijk wel genoeg zijn om de date terug te zetten als we de update binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 22:35
lightstyle schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:32:
[...]

Ik zou mybackup gebruiken 30 dagen trail, moet hopelijk wel genoeg zijn om de date terug te zetten als we de update binnen hebben.
Heb ik ook op die manier voor ogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:00
lightstyle schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:32:
[...]

Ik gebruik enkel sms backup. Contacten en dergelijke doet google zelf en programma's kun je zo terug installeren (er staat nog in de market wat je op je toestel had staan dus staat binnen 3 minuten weer terug.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 13:05
vandevorst schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:36:
[...]

Ik gebruik enkel sms backup. Contacten en dergelijke doet google zelf en programma's kun je zo terug installeren (er staat nog in de market wat je op je toestel had staan dus staat binnen 3 minuten weer terug.)
Ben je wel je app-data kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363459

Na die eerste update wil mijn Hero opeens niet meer downloaden uit de market. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Ik kan niet wachten :D ik zit nu iig op 2.74.405.93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ze hebben de pre-update iets aangepast:http://www.htc.com/europe/support.aspx
Update – HTC Hero Firmware Over The Air (FOTA) update (Only applicable to System Image upgrade to 2.73.405.xx)
In our commitment to providing you with the best user experience, we are pushing out a new firmware update to your HTC Hero with the System Image version2.73.405.5 (EU); 2.73.405.6_R (Nordic); 2.73.405.66 (Greece/ Ireland).(Simply click on the version number to lead you to the download page to upgrade your phone accordingly.) Your phone will receive a notification of this update when it is made available. Simply press OK to accept the update via a data connection such as Wi-Fi or GPRS/3G. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Build number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Build number). The new Build number after the update will be 2.73.405.93 (EU); 2.73.405.94 (Nordic) & 2.73.405.95 (Greece/ Ireland).
Update Information: Firmware over-the-air (FOTA) client update & YouTube player Update.
Note:
Please back up your data first before upgrading your phone. We recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan to apply this update. If not, standard data connection charges may apply. For any questions, please contact us via http://www.htc.com/www/CA_Hotline.aspx

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:29
Hmm wat ik me afvraag is hoeveel direct deze 2.1 rom gaan installeren, je verliest wel je root mogelijkheden en we weten niet hoelang daarvoor weer een fix voor uitkomt, er zijn mensen bezig met 2.2 voor de hero maar dit is natuurlijk wel heel erg optimistisch en zal ook niet bug vrij zijn, maar toch andere rom's ook interessant zijn qua OC mogelijkheden en betere prestaties wellicht.

Ik zit atm nog op een custom rom, ik download hem wel van de site als hij er op staat en nadat meerdere mensen de snelheid hebben getest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-05 07:02
hoe werkt een ota update dan? Krijg je een pop-up of moet je iets handmatig doen?
Dit omdat ik geen 3g abbo heb, moet ik dan wifi constant aan hebben staan om deze update niet te missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 14:47
ÜberWicked schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:26:
hoe werkt een ota update dan? Krijg je een pop-up of moet je iets handmatig doen?
Dit omdat ik geen 3g abbo heb, moet ik dan wifi constant aan hebben staan om deze update niet te missen?
Je krijgt een popup met "downloaden" of "nietlater downloaden"
Wifi aan, datum +1 week/maand/jaar en je krijgt vrijwel direct een melding als er een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:37

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ook als je geen 3G abbo hebt, krijg je gewoon deze melding. Downloaden kost je alleen wat meer geld ;)

Hoewel de voorbereidende update nog wel meevalt (4MB dacht ik), maar als je geen flatfee abbo hebt, zou ik de 2.1-update wel via wifi doen (~120MB).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Laatst online: 12-03 22:06
Ik heb momenteel build nummer "2.73.1100.5 146733 CL#61267 release-keys". Wanneer ik echter wil "downgraden" naar de aanboven build op http://www.htc.com/europe...?p_id=283&cat=2&dl_id=671 dan krijg ik de melding "Sorry, this software download is not suitable for your device." ondanks ik wel gewoon een HTC Hero heb?

Nog iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-05 12:23

Deem

Ontcijfer mij!

http://www.androidworld.n...or-hero-upgrade-naar-2-1/

Is het 2de deel van de update nu wel of niet beschikbaar? Vind het maar onduidelijk hoor.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Nee, die pre-update is al langgggg uit, die heb ik al mijn Hero staan :) Dus schiet maar op met die update :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 225842 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:42:
Nee, die pre-update is al langgggg uit, die heb ik al mijn Hero staan :) Dus schiet maar op met die update :9
http://www.androidplanet....controleer-je-rom-versie/
"De update van de HTC Hero naar Android 2.1 wordt op dit moment aangeboden aan alle HTC Hero gebruikers."
De pre-update is er dus, maar de update naar 2.1 kan dus nog uiterlijk 2 weken duren. Hij staat nu iig nog niet klaar. Niet dat mijn vriendin dat wat interreseert. 1.5 voldoet ook voor haar.
Hooi ward :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

webinn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:32:
Ik heb momenteel build nummer "2.73.1100.5 146733 CL#61267 release-keys". Wanneer ik echter wil "downgraden" naar de aanboven build op http://www.htc.com/europe...?p_id=283&cat=2&dl_id=671 dan krijg ik de melding "Sorry, this software download is not suitable for your device." ondanks ik wel gewoon een HTC Hero heb?

Nog iemand dit probleem?
Als je 110.5 hebt, heb je een T-Mobile G2, daarvoor staat de november 2009 update (2.73.110.26) hier
Deem schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:40:
http://www.androidworld.n...or-hero-upgrade-naar-2-1/

Is het 2de deel van de update nu wel of niet beschikbaar? Vind het maar onduidelijk hoor.
Nee, de pre-udate is deze week beschikbaar gekomen, de update naar 2.1 komt volgende week vrijdag als het goed is.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Mad Marty schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:48:
Nee, de pre-udate is deze week beschikbaar gekomen, de update naar 2.1 komt volgende week vrijdag als het goed is.
Staat toch echt 'Release Date: 2009-09-11' op de website hoor? Ik heb dat buildnummer al op hero staan, en mijn laatste update was zeker paar maanden terug. :?

Edit: Ow op die fiets. Hij is VOOR de 2.73.405.5 versie... ff datum vooruit gezet en daar is 'ie :+

Edit 2: En hij failed op verificatie van de update :?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 18-06-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:53
Hoe zit het eigenlijk met de G2?
Ik heb de voorbereidende update al ontvangen, maar zal de G2 de uiteindelijke update ook binnen 2 weken ontvangen?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
Mad Marty schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:48:
Als je 110.5 hebt, heb je een T-Mobile G2, daarvoor staat de november 2009 update (2.73.110.26) hier
bedankt voor je reactie, versienummer is 1100.5 en niet 110.5 (ik heb trouwens deze telefoon gewoon bij smartphone shop belgie gekocht). Als ik mijn S/N daar ingeef krijg ik dezelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 11:34
Wordt er nou sinds vandaag de daadwerkelijke 2.1 update uitgerold?
Quote van http://twitter.com/HTC_NL :
De update van de HTC Hero naar Android 2.1 wordt op dit moment aangeboden aan alle HTC Hero gebruikers. Het installeren van deze update... about 3 hours ago via HootSuite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AgoNitE schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:29:
Wordt er nou sinds vandaag de daadwerkelijke 2.1 update uitgerold?
Quote van http://twitter.com/HTC_NL :

[...]
Lees het topic eens door. Het is al lang en breed uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Wat ik wel enigszins interessant vind is het volgende van de HTC twitter;
..bestaat uit 2 delen en wordt Over the Air (OTA) verzonden.Tussen de installatie van 1e en 2e deel kunnen enkele dagen tot max 2 weken zitten
- enkele dagen - tot max 2 weken. De toevoeging "enkele dagen" spreekt me wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
RoD schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:55:
[...]

Lees het topic eens door. Het is al lang en breed uitgelegd.
Dat heb ik al lang en breed gedaan. Zo duidelijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 00:40
Ik kreeg een foutmelding: Error 170 fout met USB.

Dit kan worden opgelost door je Android USB driver te vervangen door MY HTC, deze staat in Program Files\HTC\Drivers.

Blijkt dat mijn telefoon erg eigenwijs is en maar op 1.5 blijft hangen! :(

[ Voor 18% gewijzigd door Termi op 18-06-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

Misschien moet je eens leren lezen ;)
2.1 update komt later en dit is de voorbereidende update dus het klopt dat er nog 1.5 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
webinn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:57:
[...]

bedankt voor je reactie, versienummer is 1100.5 en niet 110.5 (ik heb trouwens deze telefoon gewoon bij smartphone shop belgie gekocht). Als ik mijn S/N daar ingeef krijg ik dezelfde foutmelding.
blijkbaar is de update nog niet beschikbaar in Belgie 8)7
Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

webinn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:47:
[...]

blijkbaar is de update nog niet beschikbaar in Belgie 8)7
Weet iemand hier meer over?
Sorry, ik had niet door dat je een Belg was :) Ik dacht dat die 1100 een typo was :P

Weet helaas niet wanneer in België de update komt, maar dat zal ongetwijfeld later zijn vanwege de YouTube-perikelen bij jullie 8)7 (mooie smiley, he)

[ Voor 21% gewijzigd door Mad Marty op 18-06-2010 19:18 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Anoniem: 135594 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:41:
Misschien moet je eens leren lezen ;)
2.1 update komt later en dit is de voorbereidende update dus het klopt dat er nog 1.5 staat.
Ik snap niet waarom iedereen zo reageert op een simpele vraag. Ik weet ook wel dat deze week de pre 2.1 update is vrijgegeven. Echter vind ik de tweet van HTC_NL onduidelijk, ze doen lijken of de 2.1 update vrijgegeven is. Daarbij posten mensen op de frontpage ook berichten waarvan ik het idee krijg dat de update vrijgegeven is...

Maar goed. Ik wacht wel op de melding op m'n Hero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Nuja, de afgelopen week is die vraag al tienduizend keer gesteld en het is ook al tienduizend keer vermeld, vandaar dat er soms wat geprikkeld wordt gereageerd als die vraag *weer* voorbij komt.

Anyway, HTC noemt het hele proces van 'pre-update' en 'update naar 2.1' 'de update naar 2.1'. Maar omdat de pre-update nog helemaal niets van 2.1 installeert, noemen wij het 'pre-update' en 'update naar 2.1'.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Mad Marty schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:25:
Nuja, de afgelopen week is die vraag al tienduizend keer gesteld en het is ook al tienduizend keer vermeld, vandaar dat er soms wat geprikkeld wordt gereageerd als die vraag *weer* voorbij komt.

Anyway, HTC noemt het hele proces van 'pre-update' en 'update naar 2.1' 'de update naar 2.1'. Maar omdat de pre-update nog helemaal niets van 2.1 installeert, noemen wij het 'pre-update' en 'update naar 2.1'.
Mja begrijp ik ook. Vind het overigens ook verwarrend dat er nieuws: HTC begint uitrol Android 2.1-update voor HTC Hero op de frontpage staat. De pre-update is al een aantal dagen uit, beetje oud nieuws dus eigenlijk, op de frontpage.

Draai al een tijdje een custom 2.1 ROM. Wil wel graag terug naar stock, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_H_R 1908
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:35
Ben nu de update naar 2.1 , niet de pre-update maar de echte , aan het downloaden van de htc website.
Laat wel weten als het klaar en geinstalleerd is. Ik heb een Hero van kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
D_H_R 1908 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:56:
Ben nu de update naar 2.1 , niet de pre-update maar de echte , aan het downloaden van de htc website.
Volgens de support website is er geen download.. Hoe kom je daar aan dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_H_R 1908
Gewoon net als vorige keer , moest serienummer invoeren en daarna downloaden.
http://www.htc.com/europe/support.aspx
Je moet op de firmwareversie klikken die je nu hebt en daarna onderaan de pagina serinummer invoeren en gaan.
Gaat wel langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Dat is volgens mij gewoon de pre-update? :P
Niet eens,

2.73.405.5 (EU) -> http://www.htc.com/europe...?p_id=283&cat=2&dl_id=671

Oftewel, die is op 11-09-2009 al gereleased ;)

[ Voor 149% gewijzigd door Sypher op 18-06-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 23:51
I smell bullshit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_H_R 1908
We zullen zien nog 4min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
D_H_R 1908 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:56:
Eh, waar kun je die vinden dan?

edit: never mind...

[ Voor 3% gewijzigd door Mj2sL op 18-06-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_H_R 1908
Hij is nu de update op de telefoon aan het instaleren , dus als hij klaar is zal ik de versie hier doorgeven. Ik ga geloof ik naar 405.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
D_H_R 1908 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:16:
Hij is nu de update op de telefoon aan het instaleren , dus als hij klaar is zal ik de versie hier doorgeven. Ik ga geloof ik naar 405.5
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit hoef je hier echt niet te melden. Voegt niet zoveel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_H_R 1908
Wat raar ben teruggegaan ipv van vooruit :-( dus de update staat nog steeds niet op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

D_H_R 1908 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:28:
Wat raar ben teruggegaan ipv van vooruit :-( dus de update staat nog steeds niet op de site
Jaah... DUUUUUUH. Slimbo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 14:57
Ik verwacht 2.1 update op de 25e.
htc had aangegeven dat er 2 weken tussen beide ota's zou zitten. ota 1 ( de voorbereiding ) had de 11e moeten plaatsvinden, maar heeft problemen ondervonden en is uiteindelijk begin deze week uitgerold. Er is ook aangegeven dat ondanks de vertraging van ota1 het oorspronkelijke schema gehandhaafd zou blijven.
Nog een weekje wachten dus...

Moet wel zeggen dat ik met de voorbereiding geïnstalleerd mijn Hero instabieler vind, veel slechter synchroniseerd, en de market ook trager de download start. Nog 7 nachtjes slapen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 22:42

xos

Gisteren kreeg ik ook een popup dat er een update beschikbaar was. Nadat de update gedownload was herstarte de telefoon waarna hij bleef hangen op het hero scherm. Na 3 uur was er nog steeds geen verandering en ben ik naar bed gegaan. Vanochtend was de battarij leeg en de telefoon uit. Dus aan de oplader en gelukkig starte de telefoon deze keer wel weer op. Helaas is de update mislukt en krijg ik weer het update schermpje. En weer blijft de telefoon hangen...

Iemand met vergelijkbare problemen?
Ik heb een email gestuurt naar de htc klantenservice met een omschrijving van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
xos schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:51:
Gisteren kreeg ik ook een popup dat er een update beschikbaar was. Nadat de update gedownload was herstarte de telefoon waarna hij bleef hangen op het hero scherm. Na 3 uur was er nog steeds geen verandering en ben ik naar bed gegaan. Vanochtend was de battarij leeg en de telefoon uit. Dus aan de oplader en gelukkig starte de telefoon deze keer wel weer op. Helaas is de update mislukt en krijg ik weer het update schermpje. En weer blijft de telefoon hangen...

Iemand met vergelijkbare problemen?
Ik heb een email gestuurt naar de htc klantenservice met een omschrijving van het probleem.
Heb je het dan over de eerste pre-update of over de tweede échte update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 22:42

xos

De pre update, dus van 2.73.405.5 naar 2.73.405.93.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caprolact
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 16:11
Termi schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:14:
Ik kreeg een foutmelding: Error 170 fout met USB.

Dit kan worden opgelost door je Android USB driver te vervangen door MY HTC, deze staat in Program Files\HTC\Drivers.

Blijkt dat mijn telefoon erg eigenwijs is en maar op 1.5 blijft hangen! :(
Ik krijg ook die Error 170 fout met USB. Ik heb HTC sync2.0.33 en dat werkt goed met mijn G2 en W7 64bit, maar de verbinding wordt verbroken door het update programma :S. Ik kan ook geen sync meer krijgen als het update programma draait. Firewall en virusscanner staan ook helemaal uit, niets helpt.
Ik kan geen MY HTC vinden in Program Files(x86)\HTC. Wel staat daar de submap: HTC Driver\Driver Files\Win7_x64. Maar als ik het stuurprogramma wil bijwerken wordt er geen nieuwe versie (in die map) gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Probeer nu al een paar keer dagen te updaten met mijn G2. Update is wel ontvangen e.d. maar elke keer als het toestel opnieuw opstart en de firmware wil updaten stopt het op 50% en krijg ik :
Afbeeldingslocatie: http://www.hardreset.eu/images/motorola_droid_hard_reset6.jpg
Daarna is het accu eruit halen om het toestel weer werkend te krijgen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 00:40
Maar wat is het120 Mbyte zware bestand op de HTC site dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Termi op 19-06-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332423

Mijn Build-nummer is: '2.73.405.5 146733 CL#61267 release-keys'
ik heb nog geen melding gekregen voor de pre-update.. komt dat door mn vreemde build-nummer of had iedereen ook zo'n reeks getallen achter de build-nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Het gaat om het eerste gedeelte. Heb je je datum al eens verzet (met wifi/3g/gprs aan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat heb ik niet gedaan.. helpt dat enigszins dan?

Ik heb net tijd en datum veranderd, opgeslagen en toen via het automatisch update systeem weer laten corrigeren. Nog geen melding of dergelijke gehad.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 332423 op 19-06-2010 17:53 . Reden: Test uitgevoert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Anoniem: 332423 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:49:
Nee, dat heb ik niet gedaan.. helpt dat enigszins dan?
Nee. Dat is een grap.

Datum naar 2013 zetten en dan moet ie direct verschijnen.

[ Voor 41% gewijzigd door Ewald ! op 19-06-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ewald ! schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:58:
[...]

Nee. Dat is een grap.

Datum naar 2013 zetten en dan moet ie direct verschijnen.
Het heeft in mijn geval niet geholpen, tenminste voor zover niet.

En nu wordt hij gedownload.. dankjewel Sypher

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 332423 op 19-06-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ewald ! schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:33:
Probeer nu al een paar keer dagen te updaten met mijn G2. Update is wel ontvangen e.d. maar elke keer als het toestel opnieuw opstart en de firmware wil updaten stopt het op 50% en krijg ik :
[afbeelding]
Dit heb ik dus ook. ;( :| Iemand enig idee waarom we dit krijgen?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:18
Gisteren ook de Hero van mijn broertje maar even voorbereid, hij draaide nog de initiële release firmware :')
"Wow de hoofdtelefoon-uitgang werkt nu ook, ik dacht dat die stuk is" was zijn reactie. 8)7
Hij had waarschijnlijk nog nooit van firmware updates gehoord, maar nu is hij weer helemaal up-to-date en klaar voor het ontvangen van Android 2.1 :)

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 13:48
CJ schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:10:
[...]

geen idee waarom dit is. Bij mij hielp het om de laatste rom van de t-mobile site te downloaden en te flashen (wel al je data kwijt!)
Na het herstarten en verschuiven van de datum verscheen de notificatie.
Toen lukte de installatie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Puch-Maxi schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:18:
Gisteren ook de Hero van mijn broertje maar even voorbereid, hij draaide nog de initiële release firmware :')
"Wow de hoofdtelefoon-uitgang werkt nu ook, ik dacht dat die stuk is" was zijn reactie. 8)7
Hij had waarschijnlijk nog nooit van firmware updates gehoord, maar nu is hij weer helemaal up-to-date en klaar voor het ontvangen van Android 2.1 :)
Omfg

Er zit een koptelefoon aansluiting op.?!?!

Thx bro, had hem nog niet :o ontdekt.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

CJ schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:10:
[...]

Welk buildnummer draai je op dit moment?

Ik had geen enkel probleem met de update vanaf 2.73.110.26.

Verder, probeer eens up te daten als je 'm aan de stroom hangt?

[ Voor 22% gewijzigd door Mad Marty op 20-06-2010 09:03 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-02-2023
Ewald ! schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:33:
[afbeelding]
Heb precies hetzelfde probleem. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
digifan schreef op zondag 20 juni 2010 @ 09:51:
[...]

Telefoon backuppen (applicaties, agenda, contactpersonen, etc) op je geheugenkaartje. Daarna reset uitvoeren en daarna weer proberen te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316354

Datum vooruit gezet? Vervolgens start ie opnieuw op gaat er een leuk geel balkje lopen. Dus dacht echt BINGO! Maar nu die klaar is niks veranderd? Dus slaat nergens op die datum naar voren zetten

En gister, voordat ik de datum naar voren heb gezet kreeg ik ook al een scherm met een pre-update instal scherm. Wat is die tweede die ik vandaag kreeg vraag ik me dan af...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 316354 op 20-06-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Tja, het is een beetje verwarrend maar er zijn dus ondertussen 3 over the air (OTA) updates:
- update naar de meest recente 1.5 build
- pre-update voor 2.1
- 2.1

Waarschijnlijk heb jij dus de eerste twee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 21:13
Mj2sL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:54:
Tja, het is een beetje verwarrend maar er zijn dus ondertussen 3 over the air (OTA) updates:
- update naar de meest recente 1.5 build
- pre-update voor 2.1
- 2.1

Waarschijnlijk heb jij dus de eerste twee gehad.
Update naar 1.5R2 OTA? Lijkt mij eerlijk gezegd sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bato3500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-01-2014
Heb sinds gisteren build 2.73.405.93. Maar daarna was ook de internet verbinding instabiel. Kan twee pagina's bekijken en dan is het over. Telefoon meldt dat er geen verbinding is. Opnieuw opstarten helpt niet, kan je weer twee pagina's bekijken en na 5 min houdt de verbinding het voor gezien. De 3G bars lopen, maar geen connectie.

Is een Vodafone Hero. Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Quote van de HTC site, staat ook op pagina 1 in de post van Ventrigo.
Update – HTC Hero Firmware Over The Air (FOTA) update (Only applicable to System Image upgrade to 2.73.405.xx)
In our commitment to providing you with the best user experience, we are pushing out a new firmware update to your HTC Hero with the System Image version2.73.405.5 (EU); 2.73.405.6_R (Nordic); 2.73.405.66 (Greece/ Ireland).(Simply click on the version number to lead you to the download page to upgrade your phone accordingly.) Your phone will receive a notification of this update when it is made available. Simply press OK to accept the update via a data connection such as Wi-Fi or GPRS/3G. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Build number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Build number). The new Build number after the update will be 2.73.405.93 (EU); 2.73.405.94 (Nordic) & 2.73.405.95 (Greece/ Ireland).
Update Information: Firmware over-the-air (FOTA) client update & YouTube player Update.
Note:Please back up your data first before upgrading your phone. We recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan to apply this update. If not, standard data connection charges may apply. For any questions, please contact us via http://www.htc.com/www/CA_Hotline.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Komt deze ook nog voor de HTC G1, aangezien ze bijna dezelfde toestellen zijn?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Mj2sL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:06:
Quote van de HTC site, staat ook op pagina 1 in de post van Ventrigo.

[...]
En wat voegt nu deze herhaling van iets wat al eerder op deze pagina genoemd staat toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

henkyyyyyyy schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:20:
Komt deze ook nog voor de HTC G1, aangezien ze bijna dezelfde toestellen zijn?
Hoe kom je daar nou bij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Medic112 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:20:
[...]

geen idee waarom dit is. Bij mij hielp het om de laatste rom van de t-mobile site te downloaden en te flashen (wel al je data kwijt!)
Na het herstarten en verschuiven van de datum verscheen de notificatie.
Toen lukte de installatie wel.
heracles schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:17:
[...]

Telefoon backuppen (applicaties, agenda, contactpersonen, etc) op je geheugenkaartje. Daarna reset uitvoeren en daarna weer proberen te updaten.
Nog steeds niet, twee keer geprobeerd. Downloaden van de T-Mobile site lukt niet om ik een USB error krijg op mijn Windows 7 :') Elke nieuwe OTA melding mislukt nog steeds bij het opnieuw opstarten en het laden van de Firmware.
Mad Marty schreef op zondag 20 juni 2010 @ 09:01:
[...]

Welk buildnummer draai je op dit moment?

Ik had geen enkel probleem met de update vanaf 2.73.110.26.

Verder, probeer eens up te daten als je 'm aan de stroom hangt?
Vanaf? Dus als G2 gebruiker draai jij nu ook 2.73.405.5? Mijne staat nog op 2.73.110.26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:53
digifan schreef op zondag 20 juni 2010 @ 09:51:
[...]

Ik had het probleem ook, heb het opgelost door eerst de huidige ROM te vervangen door dezelfde (blijkbaar was er iets mis met de ROM die op mijn telefoon stond, getuige ook het feit dat mijn Google Maps het niet meer deed.)
Toen ik dus een same-levelgrade ROM (geen up of down grade)had gedaan was het opgelost.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ewald ! schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:52:
[...]

[...]

Nog steeds niet, twee keer geprobeerd. Downloaden van de T-Mobile site lukt niet om ik een USB error krijg op mijn Windows 7 :') Elke nieuwe OTA melding mislukt nog steeds bij het opnieuw opstarten en het laden van de Firmware.
Gebruik je wel de My HTC-driver en niet de Android-driver? Zie ook Termi in "Android 2.1-update voor de HTC Hero" en DinoPK in "HTC Hero [part eight]"
[...]
Vanaf? Dus als G2 gebruiker draai jij nu ook 2.73.405.5? Mijne staat nog op 2.73.110.26
Nee, 2.73.405.5 is van de 'gewone' Hero. 2.73.110.26 is de november-update van de T-Mobile G2, ik draai nu 2.73.110.91, dus de pre-update. Buildnummers zijn niet ineens anders :?

[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 20-06-2010 14:02 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbots
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-10-2022
Wat is er dan het probleem met de Youtube perikelen die ik hier hoor voor de de Belgische Hero-bezitters?

Ik heb ook die rare 1100.5 build en als ik mijn S/N ingeef op de site van HTC zegt hij hetzelfde: "Sorry, this software download is not suitable for your device."

Weet er iemand meer informatie over de Belgische Hero? (waarom moet al die rotzooi toch verschillend per land...zot komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Iets met dat er geen gelokaliseerde versie van YouTube is voor België ofzo, ongetwijfeld vind je hier iets tussen ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
kwiebus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:27:
[...]

En wat voegt nu deze herhaling van iets wat al eerder op deze pagina genoemd staat toe?
In dat stukje staat namelijk dat er een 1.5 OTA update is voor mensen die nog niet de laatste 1.5 build hadden. Jij vond het sterk dat die er zou zijn, met die quote geef ik aan dat 'ie er wel degelijk is. Blijkbaar had je die quote nog niet (goed) gelezen, vandaar de herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Mj2sL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:01:
[...]

In dat stukje staat namelijk dat er een 1.5 OTA update is voor mensen die nog niet de laatste 1.5 build hadden. Jij vond het sterk dat die er zou zijn, met die quote geef ik aan dat 'ie er wel degelijk is. Blijkbaar had je die quote nog niet (goed) gelezen, vandaar de herhaling.
Misschien dat je dan eens moet aangeven waar dat precies staat. Volgens mij staat er enkel dat de OTA van toepassing is voor mensen die al de laatste 1.5 build hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
kwiebus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:15:
[...]

Misschien dat je dan eens moet aangeven waar dat precies staat. Volgens mij staat er enkel dat de OTA van toepassing is voor mensen die al de laatste 1.5 build hebben.
Er staat toch echt dat Hero bezitters die nog build 2.73.405.5 (EU) hebben een OTA update naar 2.73.405.93 krijgen.

En vervolgens krijg je dan een OTA voorbereidende update en dan eens een keer 2.1

Edit om het duidelijker te maken:
In our commitment to providing you with the best user experience, we are pushing out a new firmware update to your HTC Hero with the System Image version2.73.405.5 (EU); 2.73.405.6_R (Nordic); 2.73.405.66 (Greece/ Ireland). (In deze zin staat dat mensen met build 2.73.405.5 een firmware update krijgen.) (Simply click on the version number to lead you to the download page to upgrade your phone accordingly.) Your phone will receive a notification of this update when it is made available. Simply press OK to accept the update via a data connection such as Wi-Fi or GPRS/3G. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Build number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Build number). The new Build number after the update will be 2.73.405.93 (EU); 2.73.405.94 (Nordic) & 2.73.405.95 (Greece/ Ireland). (In deze zin staat dat na de update je build nr 2.73.405.93 is.)
Note:Please back up your data first before upgrading your phone. We recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan to apply this update. If not, standard data connection charges may apply. For any questions, please contact us via http://www.htc.com/www/CA_Hotline.aspx

[ Voor 60% gewijzigd door Mj2sL op 20-06-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Mj2sL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:20:
[...]

Er staat toch echt dat Hero bezitters die nog build 2.73.405.5 (EU) hebben een OTA update naar 2.73.405.93 krijgen.

En vervolgens krijg je dan een OTA voorbereidende update en dan eens een keer 2.1

[...]
Volgens mij is build 2.73.405.5 toch echt de laatste 1.5 build en 2.73.405.93 de OTA voorbereidende update welke de (FOTA) client update & YouTube player Update bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:09
Mj2sL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:20:
[...]

[...]
Ik snap niet hoe je dit er uit haalt hoor. Er staat dat Hero's met de meest recente ROM (2.73.405.5) een OTA-update krijgen naar 2.73.405.93 (dit is de voorbereidende update). Dan krijg je de 2.1-update.

HTC zegt dus:
1. Upgrade je ROM naar de meest recente downloadbare versie.
2. Installeer de voorbereidende OTA-update.
3. Wacht op de 2.1-update en installeer deze.

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoC op 20-06-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
kwiebus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:33:
[...]

Volgens mij is build 2.73.405.5 toch echt de laatste 1.5 build en 2.73.405.93 de OTA voorbereidende update welke de (FOTA) client update & YouTube player Update bevat?
Nu je het zegt. Maar ik zou toch zweren dat ik ergens had gelezen dat er nog een OTA update zou zijn... Zal wel niet goed gelezen hebben, want als ik nu zoek zie ik alleen maar dat HTC een OTA van voorbereidende (dat was inderdaad die quote) en 2.1 doet, en dat je handmatig de recentste 1.5 moet doen als je die nog niet hebt.

EDIT: Jullie hebben gelijk, die quote van de HTC site ging inderdaad over de voorbereidende update. Ik was in de war door dit bericht: http://www.androidpolice....c-countries-are-up-first/. Hier staat dus dat er ook een grote 1.5 update is. Maar die is dus niet OTA. Excuses voor de verwarring :+

[ Voor 24% gewijzigd door Mj2sL op 20-06-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:09
Mj2sL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:46:
[...]

Nu je het zegt. Maar ik zou toch zweren dat ik ergens had gelezen dat er nog een OTA update zou zijn... Zal wel niet goed gelezen hebben, want als ik nu zoek zie ik alleen maar dat HTC een OTA van voorbereidende (dat was inderdaad die quote) en 2.1 doet, en dat je handmatig de recentste 1.5 moet doen als je die nog niet hebt.

EDIT: Jullie hebben gelijk, die quote van de HTC site ging inderdaad over de voorbereidende update. Ik was in de war door dit bericht: http://www.androidpolice....c-countries-are-up-first/. Hier staat dus dat er ook een grote 1.5 update is. Maar die is dus niet OTA. Excuses voor de verwarring :+
Dat komt omdat zij het bericht van HTC niet goed gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Mj2sL schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:46:
[...]
Je quote zelf een bericht van de HTC site en geeft daar een toelichting bij en geeft vervolgens een andere bron de schuld dat je het bericht van HTC verkeerd interpreteert? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
kwiebus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:07:
[...]

Je quote zelf een bericht van de HTC site en geeft daar een toelichting bij en geeft vervolgens een andere bron de schuld dat je het bericht van HTC verkeerd interpreteert? 8)7
Jup. Door dat artikel was ik onder de indruk dat er een 1.5 OTA update was. Als je met zo'n insteek dat bericht gaat lezen lijkt het allemaal te kloppen in eerste instantie, todat er mensen kritische vragen gaan stellen ;) Maar nu zitten we weer op één lijn, I stand corrected, ik had het bericht van HTC niet goed genoeg gelezen plus een lousy bron klakkeloos overgenomen.

For the record, voordat ik anderen weer in de war breng: er is één update op de HTC site naar de recentste 1.5 build (die moet je downloaden om de OTA updates te krijgen). Daarna krijg je een voorbereidende OTA update en daarna een keer 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Het mooie aan die pre-update is wel dat youtube applicatie nu eindelijk werkt.
En ook gelijk in hoge kwaliteit filmpjes! Geweldig.
Via wifi gaat hij automatisch op hogekwaliteit. Maar op 3G/H wil het ook wel op hoge kwaliteit als je niet onderweg bent.

Wacht met smart op de 2.1 update !! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
Ik hoop dat de 2.1 update snel komt, want mijn toestel is met de pre-update rete langzaam geworden. Scrollen door de homescreens gaat nu zelfs niet meer vloeiend..

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste