Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb vooralsnog helemaal geen enkel probleem met mijn telefoon sinds de pre-update. Ik vind hem zelfs nog beter werken! Zoals hierboven genoemd werkt de Youtube applicatie nu eens zoals het hoort.

Desalniettemin wil ik nu wel heel erg graag de 2.1 update hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperclowntje schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:49:
Ik hoop dat de 2.1 update snel komt, want mijn toestel is met de pre-update rete langzaam geworden. Scrollen door de homescreens gaat nu zelfs niet meer vloeiend..
Same problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een Hero via Hi/KPN, Stock Rom. Datum naar 2011 gezet en de preupdate kwam direct. Geen problemen na de update, de hero werkt eerder sneller dan langzamer.

De definitieve update zou "enkele dagen tot 2 weken" na de PreUpdate komen toch? Zijn er al mensen die de definitieve 2.1 update hebben gehad?

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:19
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:26:
Hallo,

Ik heb een Hero via Hi/KPN, Stock Rom. Datum naar 2011 gezet en de preupdate kwam direct. Geen problemen na de update, de hero werkt eerder sneller dan langzamer.

De definitieve update zou "enkele dagen tot 2 weken" na de PreUpdate komen toch? Zijn er al mensen die de definitieve 2.1 update hebben gehad?

Groet!
Nee, nog niet,
en ik denk dat als mensen hem hebben je het hier het eerste leest!....

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier loopt de t-mobile update vast, gaat om de pre-update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat mijn Hero veel vaker z'n internetverbinding verliest na de pre-update. Opnieuw opstarten helpt niet. Hij is niet langzamer geworden volgens mij.

Hopelijk komt 2.1 snel en wordt dit probleem gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:26:
Hallo,

Groet!
Jongens (en meisjes): Lees het topic! :)

De update naar 2.1 staat in principe voor komende vrijdag gepland, dus voor die tijd heeft het geen zin om daar over te zeuren :> :P

TaverzoT: niet persoonlijk bedoeld, maar jouw bericht is een mooi voorbeeldje :>

@hieronder: die 'enkele dagen tot twee weken' komt voort uit dat je Hero om de twee weken automatisch checkt of er nieuwe updates zijn en ja, dat is ook al een aantal keer opgemerkt en het dus maximaal twee weken kan duren tot je de 2.1 update automatisch krijgt aangeboden. Er is echt niets onduidelijk hoor.

[ Voor 24% gewijzigd door Mad Marty op 21-06-2010 16:38 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Marty schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:57:
[...]

Jongens (en meisjes): Lees het topic! :)

De update naar 2.1 staat in principe voor komende vrijdag gepland, dus voor die tijd heeft het geen zin om daar over te zeuren :> :P

TaverzoT: niet persoonlijk bedoeld, maar jouw bericht is een mooi voorbeeldje :>
Nou, als je het topic en alle bronnen leest is het niet echt duidelijk wanneer precies dat ding komt. Aangezien in het ene bericht gesproken wordt over 'enkele dagen tot 2 weken', in het andere van een planning op vrijdag en we het hier vooral natuurlijk met de ongrijpbare update van HTC hebben ga ik nergens meer van uit :p

Maargoed we lezen het hier vanzelf als iemand 'm heeft ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meddle
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:49

meddle

:o

Kun je trouwens niet beter wachten tot deze update gewoon wordt uitgebracht als je een geroote hero hebt?

specs PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 12:55
Vanmiddag tijd vooruit gezet, en kreeg het update scherm (heb G2) maar had toen weinig tijd en weggedrukt.. maar hoe krijg ik dat nu weer ? Heb tijd al 2 jaar vooruit gezet en http://androidforums.com/htc-droid-eris/38801-checkin.html uitgevoerd, maar geen update scherm.. vorige keer duurde het maar 15 seconde voordat ik het had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
probeer je market-app eens te killen en opnieuw te starten, dat hielp bij mij iig

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reboot, zorg dat je internetverbinding hebt en zet je datum vooruit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
meddle schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:24:
Kun je trouwens niet beter wachten tot deze update gewoon wordt uitgebracht als je een geroote hero hebt?
Wat wil je nou precies zeggen? Wachten zul je sowieso moeten doen totdat de update verschijnt.
En als jij een geroote Hero hebt, waarom dan de HTC 2.1 update installeren? Custom ROMS zijn desgewenst kaler, of juist uitgebreider en natuurlijk met root! Wat mij betreft dus altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

netblade

Sunrise

stijnos1991 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:08:
[...]

Wat wil je nou precies zeggen? Wachten zul je sowieso moeten doen totdat de update verschijnt.
En als jij een geroote Hero hebt, waarom dan de HTC 2.1 update installeren? Custom ROMS zijn desgewenst kaler, of juist uitgebreider en natuurlijk met root! Wat mij betreft dus altijd beter.
Qua batterij vond ik ze zeker niet beter, at least niet de 2.1 roms, een batterij moet zeker een dag meegaan met bluetooth ad2p en 3G nonstop aan voor de pushmail.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Voor pushmail is 3G echt niet nodig hoor, dat gebruikt amper data. Ik heb 'm overdag als ik aan het werk ben gewoon op 2G staan en pushmailtjes komen gewoon door.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meddle
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:49

meddle

:o

stijnos1991 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:08:
[...]

Als je nu die update wilt ontvangen zul je eerst weer terug moeten gaan naar 1.5, dan moeten wachten op de pre update en daarna op de 2.1 update. Terwijl je ook kunt wachten tot de niet OTA versie van de update uitkomt, die je gewoon in een keer zou kunnen installeren.
En wachten op een custom versie van de rom is ook een optie ja, zeker omdat HTC's versie van 1.5 nogal traag was.

specs PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Afaik moet je bij een niet OTA 2.1 update óók eerst de pre-update doen, aangezien de pre-update 'het toestel geschikt maakt' om de 2.1 update te doen. Bovendien hoef je na de pre-update niet te wachten totdat vanzelf de 2.1 update komt (behalve nu, tot vrijdag hopelijk), omdat er een knopje 'check for updates' bijkomt.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
Ik heb na het 1x uitstellen van de update (zoals boven beschreven) het niet voor elkaar gekregen dit schermpje weer tevoorschijn te krijgen, tig maal reset, datum vooruit, *#*#checkin#*#* alles gedaan, tientallen minuten gewacht, etc..
Iemand nog een tip ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
easydisk schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:01:
Ik heb na het 1x uitstellen van de update (zoals boven beschreven) het niet voor elkaar gekregen dit schermpje weer tevoorschijn te krijgen, tig maal reset, datum vooruit, *#*#checkin#*#* alles gedaan, tientallen minuten gewacht, etc..
Iemand nog een tip ?!
Gekke vraag maar staat je Wifi/3g/gprs wel aan als je dat doet? ;)
Wellicht kan je proberen de datum verder te zetten dan de vorige keer.

Of heb je niet stiekem de update al gewoon? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
internet staat aan.. kan mail checken en surfen.. 2.73.110.26 heb ik nu (de T-Mobile versie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easydisk schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:26:
internet staat aan.. kan mail checken en surfen.. 2.73.110.26 heb ik nu (de T-Mobile versie)...
Had hetzelfde als jou.. Ik was te enthousiast en voordat ik het wist had ik de update alweer weggedrukt.. :F Wat ik toen heb gedaan is... datum weer terugzetten op oorspronkelijke tijd, telefoon uitschakelen en weer op laten starten.. Vervolgens de datum weer een maandje vooruit zetten en als het goed is moet de update dan weer tevoorschijn komen. Zo niet, telefoon nog een keertje opnieuw opstarten.

Dat deed t hem voor mij.. Hoop dat het bij jou ook werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aldjay
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 15:46
Als die OTA update komt aanstaande vrijdag, ben je dan alles kwijt?
Ik bedoel alle contacten, apps etc, dus dat de Hero weer helemaal 'kaal' is daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

aldjay schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:30:
Ik bedoel alle contacten, apps etc, dus dat de Hero weer helemaal 'kaal' is daarna.
JA! |:( , was ook te lezen op verschillende bronnen. Maak een backup vooor install.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
aldjay schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:30:
Kaal inderdaad, maar na het syncen met je google account heb je in ieder geval al je google contacten weer terug. Weet niet hoe het zit met het updaten naar 2.1. Maar ik had na het flashen van een custom ROM in de market altijd mijn apps nog staan (Let op, niet rebooten na flashen van de update) deze moesten dan alleen nog gedownload/geïnstalleerd worden.

edit: iets met spuit en elf :p

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 23-06-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb mijn Hero 2 jaar vooruit gezet en een nachtje aan het internet gehangen, maar er lijkt niets gebeurd.
Het kan zijn dat ik nog niet aan de beurt ben omdat ik Vodafone heb in Spanje. Geen idee wanneer de uitrol daar plaats vindt, maar ik heb zelfs de pre-installatie dus nog niet.

Hoe zien jullie eigenlijk dat die binnen is. Ik hoor iedereen over een schermpje met een update scherm maar waar zou ik dat moeten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqu
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-02 20:39

aqu

@ max3d

heb je wel een nederlandse hero?
zo niet moet je naar het spaanse uitrolschema kijken

Toen het vinkje bij debugging via usb aanstond lukte het updaten bij mij ook niet. Dat kan het misschien ook zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:35:
[...]

JA! |:( , was ook te lezen op verschillende bronnen. Maak een backup vooor install.
Snap niet dat mensen hier zo moeilijk om doen... Ik reinstall me telefoon in nog geen 10min? In de trein al vaak zat gedaan. Agenda, contacts etc, alles staat op Google en Market. Dat vind ik juist het zalige aan Android. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Je moet wel je smsjes backuppen; en je bent ook je call log kwijt na een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Snap niet dat mensen hier zo moeilijk om doen... Ik reinstall me telefoon in nog geen 10min? In de trein al vaak zat gedaan. Agenda, contacts etc, alles staat op Google en Market. Dat vind ik juist het zalige aan Android. O+
Afhankelijk van het aantal apps ben je met de market wel even bezig. Contacts zijn idd zo gedaan (atutomatisch) tenzij je telefoon contacten hebt ipv google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Hmm ik moet nog zien dat ze morgen beginnen, ik denk dat ze pas ergens volgende week gaan starten op z'n vroegst, en ergens denk ik zelfs begin juli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:41
netblade schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:39:
Hmm ik moet nog zien dat ze morgen beginnen, ik denk dat ze pas ergens volgende week gaan starten op z'n vroegst, en ergens denk ik zelfs begin juli...
Ga er maar van uit dat HTC weer alles uitstelt. Zoals we van hun gewend zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

RptR schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:23:
[...]

Ga er maar van uit dat HTC weer alles uitstelt. Zoals we van hun gewend zijn...
Mijn N97 mini heeft al meer updates gehad dan die hero :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
meddle schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:36:
[...]

Als je nu die update wilt ontvangen zul je eerst weer terug moeten gaan naar 1.5, dan moeten wachten op de pre update en daarna op de 2.1 update. Terwijl je ook kunt wachten tot de niet OTA versie van de update uitkomt, die je gewoon in een keer zou kunnen installeren.
En wachten op een custom versie van de rom is ook een optie ja, zeker omdat HTC's versie van 1.5 nogal traag was.
Het probleem is dat wanneer je nu een geroote telefoon hebt, je de root kwijt bent met de officiele update. Dan is het nog maar de vraag of jij root terug kan krijgen.
netblade schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:39:
[...]

Qua batterij vond ik ze zeker niet beter, at least niet de 2.1 roms, een batterij moet zeker een dag meegaan met bluetooth ad2p en 3G nonstop aan voor de pushmail.
Dat komt omdat niet de officiele drivers gebruikt werden. Nu de officiele drivers via HTC beschikbaar komen is de kans groot dat het batterijverbruik verminderd wordt. Deze officiele drivers worden overigens al gebruikt in custom roms. Je kan nu wachten op de officiele NL, maar officieuze EN's zijn er al. Met een wwe van HTC zullen de rom bakkers de beschikbaarheid van taalinstellingen ook uitbreiden en doen die ROMS wederom niet onder. Hopelijk volgt er dan snel een 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het dan morgen eindelijk gaan gebeuren!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:57:
Volgende keer aub met wat meer inhoud posten. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:57:
Ja

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

netblade schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:34:
[...]

Mijn N97 mini heeft al meer updates gehad dan die hero :')
Dat is dan ook wel ff meer nodig bij die ondingen zeg...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook al een idee vanaf hoe laat ongeveer we morgen met z'n allen tegelijk op die nu controleren knop kunnen rammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fail.
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:25:
Heeft iemand ook al een idee vanaf hoe laat ongeveer we morgen met z'n allen tegelijk op die nu controleren knop kunnen rammen?
Als je dat blijft doen gebeurt er niet veel bijzonders.
Correct me if i'm wrong, maar die is er neer gezet voor je software(apk's) op je telefoon, niet de ROM updates.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:30:
Correct me if i'm wrong, maar die is er neer gezet voor je software(apk's) op je telefoon, niet de ROM updates.
Correctie (je vroeg er om ;)): Er staat niet voor niks systeemsoftware-updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:30:

Er staat toch echt Systeemsoftware-updates. En daarnaast zie ik in de market dat er een update is voor Handcent en die wordt niet herkent door die Nu controleren knop.. dus ik denk dat die knop wel voor ROM updates is. Wat ook al bekent was dacht ergens gelezen te hebben 8)7

Edit: Spuit 11, alhoewel onderbouwd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinky1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-07-2024
Podverdikkeme... Ik denk dat ik maar de hele nacht wakker blijf om elke 5 minuten op 'Nu controleren' te klikken!
Na zo'n half jaar wachten mag het dan nu ook wel een keer gebeuren! Ben benieuwd hoe het gaat draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Dryhte schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:16:
Je moet wel je smsjes backuppen; en je bent ook je call log kwijt na een reset.
Mijn call log kan ik altijd terugvinden in mijn Google Agenda. Gebruik ik het programmaatje CallTrack voor (http://www.appbrain.com/app/app.calltrack).

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Jaja mensen het is 00:00 geweest, Upgrade PLS! :P

Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
aqu schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:38:
@ max3d

heb je wel een nederlandse hero?
zo niet moet je naar het spaanse uitrolschema kijken

Toen het vinkje bij debugging via usb aanstond lukte het updaten bij mij ook niet. Dat kan het misschien ook zijn
Ik heb een Spaanse Hero, maar wat maakt dat uit. Ik neem toch niet aan dat ze per land een vertaling maken, dan die doorsturen naar het volgende land etc.
Die lokalisatie interesseert me ook niet. Mijn huidige Hero kent toch ook meerdere talen standaard w.o. de twee wereld talen Spaans en Engels.

Waarom is de uitrol per land? Het lijkt me toch wel heel achterlijk als dat de ´truc´ is om serveroverbelastingen te voorkomen. Daar zijn toch wel veel zinniger oplossingen voor.

Mijne staat op de Engelse taal. Wat doet het er dan toe dat het toestel ooit in Spanje gekocht is?

(en nog maar eens de vraag: hoe weten jullie dat die pre-update binnen is. Iedereen heeft het over een ´scherm´ maar wat zou dat moeten zijn? In About Phone zie ik niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Komt ie zeker weten vandaag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
De eerste die hem vandaag heeft kunnen downloaden mag posten...

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Not gonna happen! :)
In de firmware gevonden HTC Hero specifieke voor de regio van Oost-Europa fout. Om deze reden FOTA-update zal later in Europa.
ongeveer 24 uur geleden via CoTweet
Exacte datum FOTA-update zal beschikbaar komen in de eerste helft van juli, na bevestiging van de release van Google.
ongeveer 24 uur geleden via CoTweet
Bron: http://twitter.com/HTC_Ru (vertaald met Google Translate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg net melding van een update op de hero preupdate was al gedaan alleen nu heeft hij weer een update van 4 mb?
Nu na een herstart lig hij al 5 min te niksen op het htc logo in scherm. wacht in spanning af wat hij gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Lijkt me sterk dat je dan de pre update al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vindt ik ook maar had van de week al de pre update binnengehengeld.
Lijk wel of hij deze nu pas installeerd had er ook niet echt op gelet of deze al in mijn hero staat.
en hij heeft hem nu pas geinstalleerd idd.

had nog niet mijn telefoon herstart sinds dien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argg ik wil 'm! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:15
Er hebben al eerder berichten op HTC_RU gestaan die van Twitter kwamen. Volgens mij klopten die berichten ook niet. Ik wacht gewoon maar weer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Neem maar van mij aan: "Als het in je voordeel werkt, klopt het niet. Als het in je nadeel werkt, klopt het wel!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Klojo's van HTC... Breng die update nou eens uit! Niet steeds de boel voorliegen...

Ik word er echt zat van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqu
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-02 20:39

aqu

max3D schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 01:23:
[...]

Ik heb een Spaanse Hero, maar wat maakt dat uit. Ik neem toch niet aan dat ze per land een vertaling maken, dan die doorsturen naar het volgende land etc.
Die lokalisatie interesseert me ook niet. Mijn huidige Hero kent toch ook meerdere talen standaard w.o. de twee wereld talen Spaans en Engels.

Waarom is de uitrol per land? Het lijkt me toch wel heel achterlijk als dat de ´truc´ is om serveroverbelastingen te voorkomen. Daar zijn toch wel veel zinniger oplossingen voor.

Mijne staat op de Engelse taal. Wat doet het er dan toe dat het toestel ooit in Spanje gekocht is?

(en nog maar eens de vraag: hoe weten jullie dat die pre-update binnen is. Iedereen heeft het over een ´scherm´ maar wat zou dat moeten zijn? In About Phone zie ik niets nieuws.
De reden dat uitrol van de updates per land verschillen weet ik niet. Maar ik weet wel dat sommige landen aan aangepaste versie krijgen. B.v. in België zijn er problemen omtrent de youtube applicatie en daar is dus een andere versie nodig.

Het komt er eigenlijk op neer dat je gewoon bent overgeleverd aan de importeur voor de ota updates.

de makkelijkste manier om te zien of je de update al gehad hebt is naar about phone te gaan en als je daar een submenu system update ziet en je kunt in dat menu checken voor updates dan heb je de pre update al
gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

EnigmaNL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:22:
Klojo's van HTC... Breng die update nou eens uit! Niet steeds de boel voorliegen...

Ik word er echt zat van!
Ik zou een boze brief schrijven, dat zal ze leren!

[ Voor 3% gewijzigd door oXygeN op 25-06-2010 09:29 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
oXygeN schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:28:
[...]

Ik zou een boze brief schrijven!
Een bombrief? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ik word er echt zat van!
Hij zou toch deze maand komen? En deze maand duurt nog 5 dagen? Wat zeur jij nou man. We hebben al zo lang moeten wachten, een dagje meer of minder maakt dan ook niet veel meer uit of wel?
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:39:
[...]
Precies! Het is ook een non-issue, maar wel handig om van te voren te weten anders sta je raar te kijken bij update. Het is alleen al 30 keer gezegt hier en nog vragen mensen of je telefoon een hardreset krijgt bij Rom-update.
Waar je wel even rekening mee moet houden is dat als je je Sms'jes wilt bewaren, je die wel even moet back-uppen. Deze gaan bij een Rom-update dus wel definitief verloren!

[ Voor 47% gewijzigd door Deem op 25-06-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Omdat ik na de pre-update mybackup trial gebruikt heb om een backup te maken van mijn gegevens, straks verloopt mijn trial voordat de update uit komt en kan ik dat niet meer!

En ik houd er niet van als bedrijven keer na keer hun toezeggingen niet waarmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Deem schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:30:
[...]

Hij zou toch deze maand komen? En deze maand duurt nog 5 dagen? Wat zeur jij nou man. We hebben al zo lang moeten wachten, een dagje meer of minder maakt dan ook niet veel meer uit of wel?
Hij komt niet deze maand! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:45:
[...]

Hoe weet jij dat nou? Roemenie is Oost-Europa. Er staat toch ook dat het specifiek voor oost europa geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mastair schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:45:
[...]

Android Éclair update for HTC Hero will be released by the end of June. The upgrade will come in two parts, the first of which will roll out from this week and will be detected when the Hero next automatically checks for software updates. The second part of the update will follow towards the end of the month. As the second part of the upgrade will wipe all data on the handset, Hero users should ensure any important data has been backed up before proceeding with the installation. Due to the size of the update, wherever possible, we would advise using a WiFi connection for this download to avoid additional data charges.
Einde van Juni, oftwel, Als ie op 30 Juni komt zijn ze nog 'op tijd'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Deem schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:53:
[...]

[...]

Einde van Juni, oftwel, Als ie op 30 Juni komt zijn ze nog 'op tijd'...
LOL!
Dear

Thank you for your enquiry about htc hero.

Some of the phones in our Android line up including your Hero are due to receive an upgrade, and it is scheduled to be released starting at the end of April. Your phone should be upgraded Over-The-Air. You can expect a pop-up message on your phone when connected to the internet once it is ready. When the upgrade is ready, we will notify you via our website and on various social media networks including Twitter and Face book.

If these steps have not helped, please let me know by responding using the link provided and I will be happy to check again for you.

Best regards,

Ivona
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Tja oud nieuws :| , Als je het nieuws in de gaten had gehouden had je ook kunnen lezen dat HTC zijn excusses heeft aangeboden voor het uitstel van deze update. Daarna zijn ze met de plannen gekomen zoals staat vermeld in mijn vorige post. Dat bestaat uit 2 delen waarvan deel 1 voltooid is, dan mag ik aannemen dat ze op schema liggen.
Als je hem na 30 Juni nog niet hebt dan pas mag je je gal spuwen vind ik persoonlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Deem op 25-06-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 16:40
Ja, de echte 2.1 update zou 2 weken na de pre-update uitgerold gaan worden. En volgens Mark Moons bij HTC liggen ze nog steeds op schema, ondanks dat de pre-update een aantal dagen vertraagd was.

http://twitter.com/markmoons/status/16089763817

We wachten rustig af...

*Checkt nog een keer*

[ Voor 9% gewijzigd door Fauna op 25-06-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Deem schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:59:
[...]

Tja oud nieuw :| , Als je het nieuws in de gaten had gehouden had je ook kunnen lezen dat HTC zijn excusses heeft aangeboden voor het uitstel van deze update. Daarna zijn ze met de plannen gekomen zoals staat vermeld in mijn vorige post. Dat bestaat uit 2 delen waarvan deel 1 voltooid is, dan mag ik aannemen dat ze op schema liggen.
Wat een naïeveling ben jij. :D Als ze nu melden dat ze in de eerste helft van juli met de exacte release datum komen, wat doet jou dan nog geloven dat ie voor eind juni uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mastair schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:06:
[...]

Wat een naïeveling ben jij. :D Als ze nu melden dat ze in de eerste helft van juli met de exacte release datum komen, wat doet jou dan nog geloven dat ie voor eind juni uitkomt?
Hoezo Naïef? Ik volg gewoon de officiële bronnen i.p.v. de gigantische geruchtenstroom op diverse nieuwssites. Het is naïef om zomaar klakkeloos alle geruchten te geloven, tja dan word je teleurgesteld en moedeloos. Ik twijfel er absoluut niet aan dat HTC er alles aan doet om die Update uit te rollen gezien de stof die dit heeft doen opwaaien. Mocht die niet voor 30 Juni komen dan zal HTC een goede reden hebben. Mark Moons van HTC Nederland zit er ook boven op en heeft bevestigt dat ze nu niet achter lopen op de planning zoals HTC die voor deze maand heeft gemaakt. Dat heeft hij nooit gedaan bij de 'releasedates' eerder dit jaar. De update cyclus op de Hero van mijn vriendin reflecteerd met dat wat Mark Moons heeft getweet.

[ Voor 10% gewijzigd door Deem op 25-06-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Mag ik vragen waarom je wel vertrouwt op de de twitter berichten van Mark Moons en niet op de twitter berichten van HTC (HTC_RU)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
Het lijkt me dat inmiddels wel duidelijk is dat zo ongeveer ieder land een ander uitrolschema heeft? Als er specifiek in de versie voor Oost-Europa een probleem zit lijkt me dat geen gevolgen hebben voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mastair schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:22:
Mag ik vragen waarom je wel vertrouwt op de de twitter berichten van Mark Moons en niet op de twitter berichten van HTC (HTC_RU)?
Als je het nieuws rond de update had gevolgt :X was een van de problemen van de Hero dat ieder land een eigen update-uitrol vereist. In Rusland(!?) kan dat uitrolschema er dan compleet anders uit zien dan in Nederland. Daarom...
Mark Moons is de regional director van HTC en daar heb ik dan toch meer vertrouwen in dat zijn berichtgeving meer van toepassing is op ons dan htc_ru.

[ Voor 14% gewijzigd door Deem op 25-06-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
LOL. Je hebt zelf het nieuws niet gevolgD, want er werd aangegeven dat ze ondanks die verschillende nummers in heel Europa de firmware tegelijk wilde releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
mastair schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:31:
LOL. Je hebt zelf het nieuws niet gevolgD, want er werd aangegeven dat ze ondanks die verschillende nummers in heel Europa de firmware tegelijk wilde releasen.
Dat schreeuwt natuurlijk om een bron ;)

Hier is de mijne:
http://twitter.com/HTC_NL/statuses/16467341790
http://twitter.com/HTC_NL/statuses/16467547633
http://twitter.com/HTC_NL/statuses/16467704361

[ Voor 20% gewijzigd door Fauna op 25-06-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik word er echt zat van!
Da's goedkoop dronken worden.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kinders, hou eens op met dat geruzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:55
Ja papa :(

Dat moest eigenlijk een verdrietig/beschamende poppetje zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door carpebios op 25-06-2010 10:36 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

mastair schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:31:
Officiële Bron? Is Russisch een van de talen die je nu kan kiezen als systeem taal? Ik ben ervan overtuigt dat rusland een andere rom krijgt dat wij hier in Nederland.

Al zouden we dezelfde rom krijgen; Het gaat om de update-activatie per land. het kan zijn dat Rusland later geactiveerd word dan Nederland. (Sinds wanneer is Rusland Europa? 8)7 )
Precies. Ik kan ze niet betrappen dat ze daarvan tot nu toe hebben afgeweken.

[ Voor 27% gewijzigd door Deem op 25-06-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Hier is de mijne: nieuws: HTC stelt Hero-update uit vanwege Google-goedkeuring
HTC heeft de smartphone Hero voor elk land waarin het toestel is uitgebracht, voorzien van een aparte sku, een identificatienummer. De update moet door Google voor elke sku apart worden goedgekeurd. Dat zorgt voor flinke vertraging bij de uitrol van Android 2.1, vertelde Mark Moons, regional manager van HTC Benelux, aan Tweakers.net. "We willen de update in heel Europa tegelijkertijd aanbieden, maar daarvoor moeten eerst alle firmwares worden goedgekeurd."
Ik zal al ophouden met ruziën. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TheLunatic schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:33:
[...]

Da's goedkoop dronken worden.
Haha was het maar waar!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:34:
Kinders, hou eens op met dat geruzie.
Ok -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Ok, ik zal ophouden. -O- Ik was net op dreef }) Mijn vriendin lost dit meestal op met een "je hebt gelijk, en nu je mond houde!" :D

[ Voor 47% gewijzigd door Deem op 25-06-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Ik wacht het gewoon af. Ik heb een TMobile G2, met goldcard. Nu draai ik de officiele rom, maar als TMobile verzaakt om de update tijdig uit te brengen, ga ik gewoon over naar de officiele HTC rom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Reneger schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:47:
Ik wacht het gewoon af. Ik heb een TMobile G2, met goldcard. Nu draai ik de officiele rom, maar als TMobile verzaakt om de update tijdig uit te brengen, ga ik gewoon over naar de officiele HTC rom :P
Ja want HTC verzaakt niet om tijdig updates uit te brengen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

EnigmaNL schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Ja want HTC verzaakt niet om tijdig updates uit te brengen? :|
Ja doen ze ook. Gooi je Hero nu uit het raam, pis er 2 keer over en koop een Sony Ericsson. Dan krijg je gegarandeerd nooit meer updates. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Deem schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:05:
[...]

Ja doen ze ook. Gooi je Hero nu uit het raam, pis er 2 keer over en koop een Sony Ericsson. Dan krijg je gegarandeerd nooit meer updates. *O*
Als ik een slechte telefoon zou willen had ik die gelijk wel gekocht hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Deem schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:05:
[...]

Touché.

Overigens kijk ik wel ernstig uit naar de update. De pre-update zorgt er vrolijk voor dat mijn telefoon het nog geen werkdag volhoudt... Dat was voor de pre-update geen probleem. Ook de lag, vooral in het fotoalbum, irriteert me mateloos. Ik ben van een prima toestel naar een draak van een trage slak gegaan. Hopen dat 2.1 het waard is (retorisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellevictoor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 16:34
Ik ben vollop aan het wachten op de release van die 2.1 maar ik krijg geen preupdate, de site van HTC zegt ook dat de roms niet geschikt zijn voor mijn telefoon. Het ligt blijkbaar aan het build nummer, nl. 2.73.66.5 146733 CL#61267 Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Om toch even wat nieuws te melden:
Update – HTC Hero Android 2.1 Firmware Over The Air (FOTA) update (Second Package)
In our commitment to providing you with the best user experience, we are pushing out a new firmware update to your HTC Hero. Your phone will receive a notification of this update when it is made available. Simply press OK to accept the update via a data connection such as Wi-Fi or GPRS/3G. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Firmware version (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Firmware version). The new Firmware version after the update will be 2.1.
Update Information: Android 2.1 Platform Upgrade
Note:Please back up your data first, and you have to upgrade your phone with the first FOTA package to be able to get the Android 2.1 FOTA upgrade. We recommend using a free Wi-Fi hotspot or an unlimited data plan to apply this update. If not, standard data connection charges may apply. For any questions, please contact us via http://www.htc.com/www/CA_Hotline.aspx
Bron: http://www.htc.com/sea/support.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Dat is goed nieuws! *O*

Ik vind dat Mastair de update pas mag installen als ie ook daadwerklijk in Rusland uit komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Niet te hard juichen vriend. Dat is alleen in South East Asia.

Maar dat is afgesproken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 13-09 20:32
User Deem meldt op z'n twitter dat de update released is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Lol dat is Deem hierboven. Die heeft nog geen idee, dat het nieuws wat ik meldde alleen voor South East Asia geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:56
Goed lezen is een vak apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
@Naimed1983 Did you do something special to receive it (I'm assuming you did receive it), my#Hero says there is no #update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 13-09 20:32
Damn, had ik toch een vak moeten leren :)
My bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
LaborGardens schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:30:
User Deem meldt op z'n twitter dat de update released is!
Grapjas die Deem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de pre-update heb ik ook de functie gekregen op op nieuwe systeemsoftware te zoeken. Als ik dat doe blijft hij er alleen altijd op hangen. In het scherm blijft "controleren" staan, maar verder lijkt er weinig te gebeuren. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:55
Nee, maar ik doe dat meestal wel via wiffi, misschien dat daar het probleem ligt?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Haha ik wist het :o Maar idd foutje, my bad. Fixed.

[ Voor 47% gewijzigd door Deem op 25-06-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Deem schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:36:
[...]

Officiële Bron? Is Russisch een van de talen die je nu kan kiezen als systeem taal? Ik ben ervan overtuigt dat rusland een andere rom krijgt dat wij hier in Nederland.

Al zouden we dezelfde rom krijgen; Het gaat om de update-activatie per land. het kan zijn dat Rusland later geactiveerd word dan Nederland. (Sinds wanneer is Rusland Europa? 8)7 )

[...]
offtopic
Lol, bijna 40% van het continent europa is russisch grondgebied hoor!
Wikipedia: Europees Rusland
/offtopic

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste