Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:38

Vrijdag

De Zwarte

Vandaag helloween event, ben benieuwd. Vermoed dat je pumpkin hoofden krijgen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Klopt, het zijn dezelfde speltypen (ook BOOOOOOOOOOOOOOOM Snipes nog) maar dan met allemaal pompoenhoofden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

Haha, dat had ik inderdaad ook verwacht :)
Maar verder niets dat je krijgt ?
Las ergens iets over een Halloween tiger-skin ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:02

Spooksel

Spooksel!

Die pompoenkoppen zijn echt wel melig :D Ze zien er ook heel vet uit met die evil grijns :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren ook mee gedaan met t haloween event maar helaas geen ribbon gekregen:S Zit nu nog op 4/5 voor de medal....beetje jammers. T ziet er wel leuk uit.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Het was ook geen 'event', gewoon meer een extra iets voor de leuk. Net als dat Ticker Tuesday twee weken geleden!

Komend weekend is er wel weer een event!

DIGGER WEEKEND:
http://epicgames.com/community/2011/10/can-you-dig-it/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Spooksel schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:00:
Die pompoenkoppen zijn echt wel melig :D Ze zien er ook heel vet uit met die evil grijns :D
En ook heel makkelijk te raken :9 :P

Helaas dus nog geen Horde pack. Wel jammer maar als het goed is komt vandaag ook Space Marine Exterminatus voor de Xbox dus dan ga ik dat wel doen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wel grappig dat die pompoenhoofden niet overal zichtbaar zijn. Als je een Grub vastpakt zie je z'n gewone hoofd. En de Brumak had eigenlijk een reuze pompoenkop moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Spooksel schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:47:
Het was ook geen 'event', gewoon meer een extra iets voor de leuk. Net als dat Ticker Tuesday twee weken geleden!

Komend weekend is er wel weer een event!

DIGGER WEEKEND:
http://epicgames.com/community/2011/10/can-you-dig-it/
Dat wordt chaos! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Heb er zin in !!
Vond het Boomshot-weekend erg tof, deed me terugdenken aan Quake 3 Arena Instagib :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Horde command pack is uit :)
season pass gewoon game opstarten en je krijgt een prompt om hem te downloaden, ben benieuwd naar de nieuwe maps.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ikzou het gewoon weer leuk vinden als ik uberhaupt horde kan spelen. Wordt tijd dat ze een fix schrijven. Zo moeilijk kan het niet zijn om uit te zoeken waarom horde crashed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Voor de mensen die de DLC inmiddels binnen hebben: kan je die nieuwe maps ook voor normale multiplayer matches gebruiken (bijvoorbeeld TDM quick match) ? Dus niet alleen private of horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF....Wilde lekker Barca kijken. Was aanvankelijk een echte wedstrijd. Worden die Tjechen me toch flink genaaid door de scheids. Dalijk dus weer ff me xdoos aanzetten.
Bokkie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:10:
Horde command pack is uit :)
season pass gewoon game opstarten en je krijgt een prompt om hem te downloaden, ben benieuwd naar de nieuwe maps.
Kan je me morgen of zo ff 'n invite sturen..?? Kijken of ik die dlc wel waard vind om ook de Season Pass aan te schaffen..
Volgens mij heeft namelijk niemand in me lijst die Season Pass .
kippengaas schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:02:
Voor de mensen die de DLC inmiddels binnen hebben: kan je die nieuwe maps ook voor normale multiplayer matches gebruiken (bijvoorbeeld TDM quick match) ? Dus niet alleen private of horde.
Is al vaker vermeld hoe dat zit.. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:18:

Kan je me morgen of zo ff 'n invite sturen..?? Kijken of ik die dlc wel waard vind om ook de Season Pass aan te schaffen..
Volgens mij heeft namelijk niemand in me lijst die Season Pass .
Sure ben morgenavond rond 20:30 online
zeg maar wat je zou willen zien. Net horde Asura gedaan met een maat. Erg mooie map
TrailBlazer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:38:
ikzou het gewoon weer leuk vinden als ik uberhaupt horde kan spelen. Wordt tijd dat ze een fix schrijven. Zo moeilijk kan het niet zijn om uit te zoeken waarom horde crashed lijkt me.
hmz nasty nog steeds niet gefixed?

Wat je kan proberen is je profiel op een usb stick zetten samen met al je savegames. dan je system cache leeggooien op je xbox

van je stick een backup maken op de PC, dan op je stick ook je gears 3 data wipen (je hebt een backup dus als dat niet werkt kan je iig je stats nog terugzetten en je progress) vervolgens dus zonder enige gears 3 game data gears weer opstarten en kijken wat dat doet.

Als je dat al nog niet allemaal gedaan had.

@Kippengaas

Geen idee, ik doe nooit quickmatch, ik speel eigenlijk exclusief horde en beast, speel enkel versus in events en af en toe tegen bots als ik zin heb om wat te unlocken :P

BTW als je geen horde speeld ofzo, gewoon op wachten tot thanksgiving
http://www.oxmonline.com/...ing-free-dlc-thanksgiving
The "Versus Booster Map Pack" will be a free release on November 24 and bring five new maps to the Gears of War 3 online public. The pack will include the three maps that debut today in the Horde Command Pack (Azura, Rustlung and Blood Drive), as well as a pair of levels that previously appeared in the original Gears of War (Swamp and Clocktower). The additional characters, weapon skins, and Horde upgrades granted in today's Horde Command Pack will remain exclusive to purchasers of the DLC.

[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 01-11-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Tot 14 november double-XP-points.
Nieuwe playlist : Alpha
Ze zijn goed bezig daar bij Epic !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Bokkie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:39:
[...]

[...]

hmz nasty nog steeds niet gefixed?

Wat je kan proberen is je profiel op een usb stick zetten samen met al je savegames. dan je system cache leeggooien op je xbox

van je stick een backup maken op de PC, dan op je stick ook je gears 3 data wipen (je hebt een backup dus als dat niet werkt kan je iig je stats nog terugzetten en je progress) vervolgens dus zonder enige gears 3 game data gears weer opstarten en kijken wat dat doet.
Ik heb een console gekocht omdat ik gewoon een spel wil spelen wat werkt out of the box. Deze bug bestaat nu al 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TrailBlazer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:16:
[...]

Ik heb een console gekocht omdat ik gewoon een spel wil spelen wat werkt out of the box. Deze bug bestaat nu al 3 weken.
Mja i know, maar klinkt als corrupte local gamecache. je kan ook gewoon alles wipen, maar zelf zou ik dan eerst die backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je je cache verwijdert, dan gooi je toch alleen updates weg? Ik zat daar aan te denken om die mutator vrij te spelen maar ben een beetje bang dat ik dan allemaal belangrijke data wegsmijt en dat die dan corrupt raken. Heb ook aardig wat dlc van andere spellen op de hdd staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond Alpha gespeeld.
Team Size: 4
Gametypes: Team Deathmatch, King of the Hill, Execution
Loadout: Lancer/Gnasher
Weapon Pick-ups: Default with the some custom swaps. See below.
Weapon Respawn: Set to “After Pick-up” with quicker respawn times.
Bron

't zou 'n beetje old school Gears gevoel terug moeten brengen aan de "puristen".
't was ook erg leuk en heeft er voor gezorgd dat ik menig potje heb gespeeld. Veel gasten in mijn lijst willen niet meer anders. Die "noob" SOS is er namelijk eindelijk uit.
Eerlijk gezegd vind ik 't helemaal niets toevoegen.
Ik begon juist te wennen aan die SOS klanten.
Tuurlijk wordt ik nog regelmatig verrast zo'n gast. Maar hun speelstijl is dermate specifiek dat ze makkelijk te herkennen zijn zodat je (sowieso) zorgt dat je ze buiten je reach komen.
Uit paniek lossen ze vaak van afstand 'n schot zodat je alle tijd hebt om 'm te downen en te executen.

Gnasher only....dat was pas wat.. *O*
Voeg dat aan de playlist toe en ik doe niet anders meer.
Bokkie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:39:
[...]

Sure ben morgenavond rond 20:30 online
zeg maar wat je zou willen zien. Net horde Asura gedaan met een maat. Erg mooie map
1 gast uit me lijst die gisteravond laat op kwam dagen had die dlc. 'k heb ff 'n "rondleiding" gehad
't zag er erg goed uit.
Azura is prachtig en enorm groot zoals Sandbar. Ik vraag me af hoe je op Rustlung in vredesnaam een Brumak krijgt.
En wat is Blooddrive prachtig.
De overige "leukigheden" heb ik nog niet gezien.
'k heb meteen me punten voor de Season Pass verzilverd.

Ben wel Battlefield 3 aan 't doen maar neemt niet weg dat we wel 'n potje kunnen knallen. 'k zie je invite wel tegemoet.
'k zou BF3 aanvankelijk nog lang niet kopen maar ik heb 't van 't weekeinde op de PS3 gespeeld en vond de mp wel erg goed.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 24 november kunnen we dus toch de 3 maps van de dlc spelen.
+ 2 maps van Gears 1 Clocktower en Swamp.
Swamp is een remake van Bulletmarsh
Deze 5 maps, Versus Booster Map Pack, worden gratis aangeboden

Als ik dat net ff wat eerder had geweten had ik me de Season pass kunnen besparen |:( :(

[ Voor 24% gewijzigd door mowa op 02-11-2011 17:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Had dat nog gepost gisteravond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wou net zeggen....
En wat maakt het nou helemaal uit ?
Komt toch nog veel meer aan dan alleen die 5 maps in vs ?

Hell, i don't care, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
Vanavond maar eens een nieuwe horde map hosten om wat vrienden over te halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel bij ACT V, is er toevallig iemand die zin heeft om de laatste twee chapters te spelen?

Ik hoor het graag (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:41:
Ik zit momenteel bij ACT V, is er toevallig iemand die zin heeft om de laatste twee chapters te spelen?

Ik hoor het graag (:
Heb vanavond wel zin, of is dat te laat ?
Voeg me maar toe op live als je wilt: just1fire
Kan je trouwens in co-op ook nog collectables vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Shin_Alu

Ranger/Ninja

justifire schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:52:
[...]

De collectables kan je ook in co-op oppakken. Als jij ze hebt, maar een ander niet, zal alleen de ander ze nog zien liggen. Dit kan aanwijzen soms wel lastiger maken ;)

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:52:
[...]

Vanavond is prima, ik zal je even toevoegen, je kan een uitnodiging van 'MrUnavailable' verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ver was ik toen nog niet :+

Feit blijft wel dat Epic/Microsoft je een oor aan naait.
Zeg dan bij aankonidging van een dlc dat alle maps maar ook characters en skins zowel voor horde als versus te gebruiken zijn.
Beetje doorzichtigheid is wel wenselijk voor de burger.

[ Voor 40% gewijzigd door mowa op 03-11-2011 11:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Ik wil graag de dlc achievements halen:

Kill Locust (Like a Boss)
Defeat a Boss Wave as 5 Onyx Guards (Hardcore difficulty).

The Host with the Most
Host a private Horde Match with a party of 5 players on any Horde Command Pack map (any difficulty).

Misschien best dat we met 5 man om de beurt hosten tot level 10 en dan switchen zodat iedereen ze kan halen?

Mijn gamertag: bruno the wise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Goed idee, ik doe wel mee dan. Je hebt een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:11:
[...]

Zeg dan bij aankonidging van een dlc dat alle maps maar ook characters en skins zowel voor horde als versus te gebruiken zijn.
Mja ene kant wel, andere kant vind ik het best logisch dat er wat gratis mappacks komen.
Aan de andere kant hadden ze er wel 1 a 2 extra locust skins bij kunnen gooien voor de paid customers zeg maar :)

btw sorry dat ik je gisteravond geen invite heb gegooid :P kreeg zelf een ninja invite van 4 vrienden die mijn mutators wilden gebruiken op een insane horde rum ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bokkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
[...]

Mja ene kant wel, andere kant vind ik het best logisch dat er wat gratis mappacks komen.
Aan de andere kant hadden ze er wel 1 a 2 extra locust skins bij kunnen gooien voor de paid customers zeg maar :)

btw sorry dat ik je gisteravond geen invite heb gegooid :P kreeg zelf een ninja invite van 4 vrienden die mijn mutators wilden gebruiken op een insane horde rum ^^
Lekker !! :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ben bezig met een vriend horde te spelen. Helaas gaat er telkens iemand weg :S Mensen zin om zo horde te doen? Voeg me maar toe: Schobbejak. Wij zijn in ieder geval nu al online (en gefrustreerd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
huyanglee schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:29:
Ik wil graag de dlc achievements halen:

Kill Locust (Like a Boss)
Defeat a Boss Wave as 5 Onyx Guards (Hardcore difficulty).

The Host with the Most
Host a private Horde Match with a party of 5 players on any Horde Command Pack map (any difficulty).

Misschien best dat we met 5 man om de beurt hosten tot level 10 en dan switchen zodat iedereen ze kan halen?

Mijn gamertag: bruno the wise
Zal je ook even toevoegen. Je kan een invite verwachten van ALcatraz360 NL. Waarom trouwens 10 waves? Gewoon beginnen op wave 10? :P (geen idee of die dat pakt, maar is snel te testen en het is toch maar op Hardcore)

[ Voor 14% gewijzigd door AppieNL op 03-11-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:11:
[...]

Even nog een keer, misschien dat het voor sommige mensen niet veel uitmaakt, maar hij ligt ietsje anders. Dan ikzelf in ieder geval dacht.

http://gearsofwar.xbox.co.../2011-10-booster-announce

de 3 maps worden op de dedicated server toegevoegd aan de roulatie. Mensen kunnen hem dus wel spelen in public versus, maar zonder de Horde Command pack kan je ze niet op private spelen, welke game mode dan ook. De 2 nieuwe maps zijn wel gratis en voor iedereen in elke gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Dit maakt het misschien allemaal wat duidelijker :
http://nl.twitch.tv/epicgamesinc/b/298930930

Voor degenen hierboven, voeg me maar toe voor horde, campaign, onyx guard en andere achievements :)

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 04-11-2011 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
justifire schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:05:
Dit maakt het misschien allemaal wat duidelijker :
http://nl.twitch.tv/epicgamesinc/b/298930930

Voor degenen hierboven, voeg me maar toe voor horde, campaign, onyx guard en andere achievements :)
ik zou graag horde op insane willen doen alle 50 waves :p (niet in 1 keer "vriendin gaat vroeg slapen :p")

wie moet die ook nog halen en heeft leuke mutators ? tag is dabelg

ben online tussen 20 u en 22u

[ Voor 3% gewijzigd door dabelg op 04-11-2011 08:55 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
Ben momenteel toch totaal bezet door Battlefield. Die ondanks alle kritiek ik er op heb wel errrug goed vind O-)
Bokkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:12:
de 3 maps worden op de dedicated server toegevoegd aan de roulatie. Mensen kunnen hem dus wel spelen in public versus, maar zonder de Horde Command pack kan je ze niet op private spelen, welke game mode dan ook. De 2 nieuwe maps zijn wel gratis en voor iedereen in elke gamemode.
Zo had ik het al wel begrepen.
Ik speel sowieso nooit private. Die keer dat ik met alleen vrienden potjes Wingman speel daargelaten.
dabelg schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:55:
[...]
ik zou graag horde op insane willen doen alle 50 waves :p (niet in 1 keer "vriendin gaat vroeg slapen :p")
wie moet die ook nog halen en heeft leuke mutators ? tag is dabelg
ben online tussen 20 u en 22u
Als je 'n uurtje langer door gaat kan je 't in 1x.
Op insane is 't met mutators namelijk in 3 uur te doen 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pff eindelijk public Horde Wave 1 t/m 50 gehaald :P Was meteen de allereerste keer op Blood Drive van het Horde Command Pack (blijft een coole map) voor mij en na tig keer wave 50 proberen met die spinnen en Bersekers kregen we een keer die Lambent Gunkers en hadden we geluk dat ze niet met die gele smurrie gooide. Maakte het een stuk makkelijker :P

Burt_Reynolds kwam vanaf wave 30 ofzo meehelpen, waarvoor dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Haha wat een chaos -> Can you digg-it ?! :9
Is wel een goede om mijn gnasher-vaardigheden te oefenen, gaat steeds beter :)
En natuurlijk lekker knallen met de Boltok !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat digger gebeuren was redelijk suf imho...

Bij de start van een ronde zie je eerst 30 seconden een chaos aan diggerkogels... daarna alleen nog maar Gnashers. Meh.

Het eerste event waarvan ik zeg... OMG DAT MOET IK HET HELE WEEKEND SPELEN... moet nog komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben t met spooks eens maar tis toch wel een leuke afwisseling:) Heb vrijdagavond met een half bezopen kopen zitten spelen en ALLES gewonnen....snap er geen reet van want had echt teveel pilsjes op maar ben niet onder een K/D ratio van 3.0 gekomen?:S Normaal gesproken kom ik niet boven de 1.0 uit....Nu hoor je me natuurlijk niet klagen maar tis wel vaag dak onder invloed beter speel dan nuchter:)...wellicht wel een goed excuus om vaker een pilsje te pakken!:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

met name op het trashball veld was het in het begin een chaos met die diggers. Iedereen als een gek gewoon random diggers spammen en daarna was het gewon met de gnasher schieten.

Shoot from the hip met die gnasher snap ik nog steeds niet trouwens de ene keer heb ik meteen een kill de andere keer helemaal niks het is echt random bij me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Hmmz, ik vond het digger event juist wel leuk; eindelijk de Boltok als beginwapen! :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

ja die boltok moet er altijd in, kan je tenminste een beetje gericht op afstand schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Mijn vriendin heeft het na 6 jaar vorige week uitgemaakt :'( Natuurlijk heel erg kut. Maar zoals Johan Cruijff al zij: "elk nadeel heb z'n voordeel"; dus ben vandaag een groot deel van de dag bezig om wat hoofden van rompen te knallen in Gears. Dus als iemand vanmiddag/vanavond zin heeft in wat versus/horde/insane arcade finale boss battle.... stuur me maar een berichtje op xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
kippengaas schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:12:
Mijn vriendin heeft het na 6 jaar vorige week uitgemaakt :'( Natuurlijk heel erg kut. Maar zoals Johan Cruijff al zij: "elk nadeel heb z'n voordeel"; dus ben vandaag een groot deel van de dag bezig om wat hoofden van rompen te knallen in Gears. Dus als iemand vanmiddag/vanavond zin heeft in wat versus/horde/insane arcade finale boss battle.... stuur me maar een berichtje op xbox live.
sneu voor je :(

Heb wel goesting in insane Horde (maar als ik teveel speel gaat mijn vriendin het uitmaken na 10jaar en me alimentatie laten betalen :( ) zal wel eens kijkje komen nemen als ik online ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Heb me toch goed vermaakt met het Digger-event :)
Meteen de Digger en de Boltok execution vrijgespeeld, mooi meegenomen.
Toch wel een paar goede 'digger-spelers' tegengekomen die vanaf afstand in 1 keer zo'n ding in je borstkast schieten :P
Maar over het algemeen was het zekers "nooit geschoten is altijd mis..." CHAOS !!

Vond BoomSnipes wel enorm vet 8)

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 07-11-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:43
Als ik jullie posts lees concludeer ik dat als IK de Horde Command Map Pack haal, ik de nieuwe mappen kan spelen met vrienden die deze map NIET hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

LuieDonder187 schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:32:
Als ik jullie posts lees concludeer ik dat als IK de Horde Command Map Pack haal, ik de nieuwe mappen kan spelen met vrienden die deze map NIET hebben?
jups, zolang jij maar host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Aankomend weekeind : One Shot, One Kill :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Lees: SOS? :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met kapstokman en andy ff lekker horde gespeeld. Helaas was mijn controller op een gegeven moment compleet LEEG...zonder uitvallen of iets dergelijks compleet leeg....vandaag ff nieuwe batterijen halen en toch maar es gaan denken aan een play and charge kit:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tis trouwens deze week 2x XP in gow3 en 20x XP in gow2...gezien ik me wings nog moet halen denk ik dak nog wat uurtjes in gow 2 ga spenderen...iemand zin om mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

lj_tree schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:26:
Gisteren met kapstokman en andy ff lekker horde gespeeld. Helaas was mijn controller op een gegeven moment compleet LEEG...zonder uitvallen of iets dergelijks compleet leeg....vandaag ff nieuwe batterijen halen en toch maar es gaan denken aan een play and charge kit:S
Hiervoor heb ik dus 2 accu's :D Altijd wel 1tje vol zodat ik direct verder kan raggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zondag ff 'n paar potjes Digger gedaan. Man wat zoog dat.
Nadat iedereen z'n digger leeg had met uiteraard veel missers gingen ze zitten campen omdat ze niets met hun shottie konden. fckn noobs.
Slechts 'n enkeling kent het gevaar van de Boltok. Die ik persoonlijk liever heb dan de sniper. Met de Boltok maak ik veel meer headshots.
En als je shottie leeg is, is ie bijna net zo sterk.

Er zullen best liefhebbers zijn voor Diggers events of dat soort gein maar voor mij hoeft 't niet.
Ook al ben ik 't er mee eens dat Epic zich wel behoordlijk inspant voor de community
Daarom heb ik 'n controller met draad.
Die heeft bovendien ook geen latency.

Gears 2 wordt nog steeds betrekkelijk veel gespeeld hoor ik. Krijg nog wel 's 'n invite.
Ik was in de veronderstelling dat 't ondertussen al 'n bierviltje was.

[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 08-11-2011 12:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

8 oplaadbare batterijen, waarvan 4 altijd vol opgeladen (als er 4 leeg zijn gaan die in de lader) en nog een la met 2 a 3 pakken Ikea batterijen in huis.

Digger event vond ik ruk, maar dat was vooral omdat ik dat wapen niet snap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikea batterijen zijn ruk! Die gaan 4 keer zo snel leeg als duracell! Scheelt echt HEEL veel bij mij! En heb die dingen in me brandmelders gedaan en 2 maanden later weer een nieuwe in kunnen doen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:52:
Digger event vond ik ruk, maar dat was vooral omdat ik dat wapen niet snap :+
Om te oefenen moet je gewoon 'n private pot spelen en elke pick-up wapen instellen als Digger.
Zo kan je bijvoorbeeld ook je sniper of Torque-bow skills verbeteren.
Althans zo doen 'n aantal gasten 't uit mijn lijst. Ik heb daar niet zoveel mee. Dan maar niet uitblinken.
Wat je vooral niet moet doen is van 'n km afstand je Digger afschieten want dat ding is super makkelijk te ontwijken. Up close is ie echt wreed.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Totaal geen last van dat die ikea batterijen snel leeg zijn.
Mja ik snap niet hoe je die digger up close goed kan gebruiken.

Gebruike hem ook nooit in horde, zal eerder de boomshot of torque pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:43
Iedereen speelt nu MW3, de Versus mode van GoW3 vind ik 3x niks, beetje lopen met een shotgun. Ik heb GoW3 puur gehaald voor de singleplayer en horde (daar komt beast af en toe bij)

Als er geen GoW3 komt, mogen ze volgend jaar Horde 3.0 als DLC releasen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zijn anders nog genoeg mensen online die Gears 3 spelen zo te zien, dus dat iedereen valt wel mee.

De enige mensen die uit de vs quitten zijn de whiners die over de sos lopen te janken :P
versus speel ik niet, maar aan de andere kant speel ik ook geen mw3 multi, haal de mw3 wel met de kerstaanbieding ofzo dan ga ik wel een keertje de campaign doen en wat specops

Horde/Beast blijft voor mij het leukste met een paar maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Diggers zijn een kwestie van wennen, net als boomshots in het begin. Zoals Mowa al zei idd, vanaf een afstand is het een waardeloos ding. Maar op de korte baan (als in 10mtr en minder) kun je er echt dik mee ownen! Het is helemaal lachen wanneer je hem direct in iemand zijn borst weet te schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Hoe zit dat nu met die engineer ribbons ?
Kan je maar 1 keer per speelsessie zo'n ribbon verdienen, elke 10 waves of gewoon elke wave ?
Heb gisteren meerdere malen 5 fortifications gedaan, 30 waves gespeeld en enkel de eerste keer een ribbon gekregen :?
Ga me toch niet vertellen dat ik 100 speelsessies moet doen voor ik de mutator krijg ?!
Heb weinig zin om te 'cheaten' met de turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Je kan geloof ik elke 10 waves 1 zo'n ribbon scoren. Of elke keer nadat je doodgaat, dat werkt geloof ik ook.

Ik heb die mutator gewoon met die clear system cache cheat gedaan :P

Ik snapte ook niet echt waarom dat in de title update zat dat het alleen elke 10 waves mogelijk is. Ik dacht bij mezelf: ok, ik kan het 5 uur doen op de strontsaaie manier of ik doe het in 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

AppieNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:50:
Je kan geloof ik elke 10 waves 1 zo'n ribbon scoren. Of elke keer nadat je doodgaat, dat werkt geloof ik ook.

Ik heb die mutator gewoon met die clear system cache cheat gedaan :P

Ik snapte ook niet echt waarom dat in de title update zat dat het alleen elke 10 waves mogelijk is. Ik dacht bij mezelf: ok, ik kan het 5 uur doen op de strontsaaie manier of ik doe het in 10 minuten.
Ok thanks ! :)

Gisteren horde gedaan op Azura....mooie map maar wat lopen er ONWIJS grote faalhazen rond in da spel zeg:) Ik ga niet verkondigen dat ik ook maar enigsinds goed ben maar sommige mensen zijn echt te triest voor woorden. Komend weekend is er weer een event...iemand zin om nog wat te gaan blaffen? Vanmiddag/avond ben ik ook even online gezien de vrouw uit eten is met wat collega's:)

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Bij Horde irriteer ik me voornamelijk aan mensen die onnodig gaan lopen rushen over de map en eropuit trekken om kills te gaan maken. Zeker op Insane is dat gewoon zelfmoord en daar benadelen ze de rest weer keihard mee :(

Spooksel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:13:
Bij Horde irriteer ik me voornamelijk aan mensen die onnodig gaan lopen rushen over de map en eropuit trekken om kills te gaan maken. Zeker op Insane is dat gewoon zelfmoord en daar benadelen ze de rest weer keihard mee :(
Mee eens...lijkt me een goed idee om weer met een groepje af te spreken:) Gisteren had ik een turret gekocht, bergen kills....daarna me turret flink lopen upgraden...bergens kills....op een gegeven moment ging iedereen dood behalve ik, ik de wave gewonnen met me turret, vervolgens druk ik op X om van me turret af te gaan en te reloaden, staat er iemand achter me die da ding inpikt...en er serieus ook niet meer vanaf gaat. Die wanker heeft in zijn downtime mee zitten loeren met mij, gezien dak veel kills maakte en gedacht...heeeey....die ga ik inpikken. Wat een ongelooflijk wanker.

• dabelg
lj_tree schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:16:
[...]

Mee eens...lijkt me een goed idee om weer met een groepje af te spreken:) Gisteren had ik een turret gekocht, bergen kills....daarna me turret flink lopen upgraden...bergens kills....op een gegeven moment ging iedereen dood behalve ik, ik de wave gewonnen met me turret, vervolgens druk ik op X om van me turret af te gaan en te reloaden, staat er iemand achter me die da ding inpikt...en er serieus ook niet meer vanaf gaat. Die wanker heeft in zijn downtime mee zitten loeren met mij, gezien dak veel kills maakte en gedacht...heeeey....die ga ik inpikken. Wat een ongelooflijk wanker.
Waar ik me aan erger is de hele horde opzet. altijd terug van wave 1 beginnen "public" en dan mensen die de game leaven bij wave 6 ofzo. (voor iemand als ik die enkel maar een 30 min of 1u kan spenderen aan gow3 is dit echt k*t)

Ik vermaakt me HEEL goed met de nieuwe horde. Als je vanaf wave 20 wil beginnen moet je een private match starten en wat vrienden uitnodigen (voeg me toe zou ik zeggen:) )...ben t op zich wel met je eens dat mensen te snel leaven. Na de vote zie je vaak al mensen quiten omdat ze de map niks vinden. Erg jammer.

• kippengaas
dabelg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:29:
[...]
Waar ik me aan erger is de hele horde opzet. altijd terug van wave 1 beginnen "public" en dan mensen die de game leaven bij wave 6 ofzo. (voor iemand als ik die enkel maar een 30 min of 1u kan spenderen aan gow3 is dit echt k*t)
Ja dat snap ik ook niet. Ik snap niet dat je bij public horde niet aan kan geven welke wave (1/11/21/31/41) je wilt starten. Het lukt bijna niet om horde in public te halen omdat er inderdaad altijd wel mensen weg gaan.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Had helaas mijn mic bij mijn ouders liggen, maar het ging inderdaad wel lekker. Ben in mijn eentje nog doorgegaan tot wave 43. Ik denk dat Mercy zeker met 5 man goed te doen is als je de turrets en de silverback een beetje heel weet te houden.

Mocht ik komende week nog ergens MW3-moe zijn, dan houd ik me aanbevolen om nog eens een potje te doen!

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

laat maar weten...ik ben zeker van de partij. Wil eigenlijk ook nog ffies wat gears 2 gaan doen om de xp (20x) maar blijf toch flink hangen in gow 3:)

Straks ff dringend nieuwe batterijen halen:) Vanavond ben ik weer van de partij als de vrouw boven de voice gaat kijken:) Mooi leven!

[ Voor 31% gewijzigd door boomr op 11-11-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Pff wat kan die longshot toch frustrerend zijn :|
Begin ook het idee te krijgen dat hij zonder inzoomen (enkel richten) meer schade doet dan ingezoomd (lees: meer headshots)
Vond boomsnipes leuker, werd er wat meer bewogen omdat je anders een granaat in je mik krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Die "events" zijn mij tot nu toe ook nog niet echt heel goed bevallen. Ik vind het wel leuk dat er elke week wel 1 (of 2) is, maar na 1 potje heb ik het meestal wel gehad en ga ik voor een normale gametype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik ben echt slecht met die longshot de rest is in ieder geval beter. Wel heb ik gemerkt dat je met de longshot lekker kan beuken dus veel melee kilss gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:16:
[...]

Had gisteren ook zoiets....staat er iemand te wachten naast een zwaar beschadigde turret.
Ik repareer dat ding, pomp er ammo in en hoppa meneertje/mevrouwtje springt er meteen achter.
Was er meteen klaar mee, heb hem/haar niet geholpen toen de boomer van opzij kwam :P
Wel jammer, is toch waar GOW om draait, TEAMWORK !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zojuist een potje horde gespeeld tot wave 31 (toen kapte iedereen ermee:S) en vanaf dat ik de silverback gekocht heb, heb ik ELKE ronde de piont man ribbon gehaald:) Wat een heerlijk apparaat is dat toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De Silverback is redelijk overpowered als je hem eenmaal hebt, zeker met die rocket upgrade. Alleen bij de Boss waves kun je dat ding beter laten staan als er een boss op je afkomt. Een keer aanraken en dat ding ontploft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik kwam met afgelopen sniper event zelfs vaak mensen tegen die gewoon op je af rushen en een smoke op je plakken. Die ontploft en je bent down, waarna het een koud kunstje is om je af te maken. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

het event wat gewoon slecht gebalanceerd met wapens er is een reden voor dat ze gevechtstroepen niet het veld op sturen met enkel een sniper rifle dat werkt namelijk niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, het was wederom een event waarbij het me echt NIET kon boeien om meer dan 2-3 rondjes te spelen. Toch jammer :(

Verder heel weekend maar Arcade/Horde gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Ik word er sowieso een beetje moe van dat elk weekend event een variant is op TDM, zo leuk vind ik TDM op zichzelf al niet en dit spel heeft genoeg andere modi voor een leuk event en dan doel ik niet alleen op de andere versus modi. Ik speel ze 1x voor die achievement en dan ben ik er alweer klaar mee. Enige event dat me bijstaat dat ik nog een beetje leuk vond was Boomshot event en Ticker Tuesday (wat dan weer niet eens meetelt voor die achievement wtf).

Verzin eens wat leuks voor Horde of Arcade als weekend event Epic! Speel ik het misschien ook nog eens meer dan 1 TDM event potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond 't "One shot, One kill" evenement echt wreed.
Goed om je sniper en Boltok skills te oefenen.
Sommige potjes werd er vervelend gecampd, andere potjes waren min of meer run 'n gun.
Hier en daar zag je echte kunstenaars die ondanks dat je weg probeerde te wallbouncen ze je nog 'n headshot wisten te geven of 'n hipfire headshot.

Wel menig potje gedaan maar niet uitgebreid gespeeld want ben ook druk doende met Battlefield 3.
Daardoor ook niet veel kunnen ranken met 't 4x XP wat tot vandaag is.

En o wat werden er kills gejat.
1 potje stond ik bovenaan met maar 4 kills en 11 downs....Die downs waren allemaal gejat.

Dat kills jatten begint 'n beetje vervelend te worden. 't is 'n soort virus waarmee bijna iedereen besmet lijkt. In Gears 2 was 't al erg maar nu is 't gewoon bizar.
Wil je bijvoorbeeld 'n execution doen, is je down al van afstand afgeschoten.
Zonder blikken of blozen en je moet vooral niet zeuren. Bah.... :(
En laat geen down van 'n ander liggen want hij doet 't bij jou niet.

Nog erger is dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is.
Teambelang en verliezen interesseert ze niet. Ze maken zich alleen maar druk om hun k/d.

Desondanks juich ik dit soort evenementen van harte toe. Epic is goed bezig _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik zou Epic nog beter bezig vinden als ze dat freeze probleem eindelijk eens oplossen. Nadat ik mijn stat ben kwijtgeraakt heb ik geen horde game meer kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

AppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:29:
Ik word er sowieso een beetje moe van dat elk weekend event een variant is op TDM, zo leuk vind ik TDM op zichzelf al niet en dit spel heeft genoeg andere modi voor een leuk event en dan doel ik niet alleen op de andere versus modi. Ik speel ze 1x voor die achievement en dan ben ik er alweer klaar mee. Enige event dat me bijstaat dat ik nog een beetje leuk vond was Boomshot event en Ticker Tuesday (wat dan weer niet eens meetelt voor die achievement wtf).

Verzin eens wat leuks voor Horde of Arcade als weekend event Epic! Speel ik het misschien ook nog eens meer dan 1 TDM event potje.
Mee eens, en het jammere was in dit geval ook dat je in de buurt bij je spawnplek gaat zitten snipen, waarna er na een minuutje of 2 ineens vijanden (!) achter je spawnen. Die hebben dan dus de headshots voor het uitzoeken. Dat is overigens tot mijn grote spijt altijd al zo bij TDM, maar met een sniper zit je nog stiller dan met een normale loadout. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
mowa schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:03:
En o wat werden er kills gejat.
1 potje stond ik bovenaan met maar 4 kills en 11 downs....Die downs waren allemaal gejat.

Dat kills jatten begint 'n beetje vervelend te worden. 't is 'n soort virus waarmee bijna iedereen besmet lijkt. In Gears 2 was 't al erg maar nu is 't gewoon bizar.
Wil je bijvoorbeeld 'n execution doen, is je down al van afstand afgeschoten.
Zonder blikken of blozen en je moet vooral niet zeuren. Bah.... :(
En laat geen down van 'n ander liggen want hij doet 't bij jou niet.
Ik snap dit stukje niet als je dit erna zegt:
Nog erger is dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is.
Teambelang en verliezen interesseert ze niet. Ze maken zich alleen maar druk om hun k/d.
Eerste stukje "zeur" je erover dat downs worden gejat en vervolgens heb je het over het teambelang en dat ze zich alleen druk maken over hun K/D ratio? Als ik kijk naar dat eerste stukje dat ik quote, lijk jij ook veel waarde te hechten aan je K/D ratio?

Teambelang is dat je wint, wie me kills jat, zal mij persoonlijk jeuken. Soms juig ik het alleen maar toe als ik al iemand van de tegenpartij erop af zie rennen en ik midden in me reload zit en me teammaat als een schaap erbij staat omdat die me kill niet wil jatten. Ik ben dus ook nooit kwaad als iemand m'n "kill jat", ik vind me "matches won/matches lost" ratio belangrijker dan me K/D ratio =)

edit: moet er even bijzeggen dat ik zelf nooit bewust kills jat (soms ben ik wel eens triggerhappy, sorry XD). Ik doe het alleen bewust als ik de bui al zie hangen met een tegenspeler die naar een downed enemy rent.

[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 14-11-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

AppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:29:

?!
Wees blij DAT er events zijn !
Vind het een leuke afwisseling voor het weekeind en inderdaad handig om wat te oefenen, en in mijn geval omdat ik nog niet zo lang speel wat achievements te halen (dit weekeind de 40 longshot kills en de 100 headshots gehaald)
Vond dit event ook niet erg tof maar ben wel blij dat deze events er zijn.
Je kan daarnaast ook nog gewoon TDM of Horde spelen, het is niet zo dat deze vervangen worden dus ik zie het 'probleem' niet zo.
Zullen ook wel events voor Horde komen in de toekomst, was laatst toch ook Hardcore Weekend wat ook betrekking had op Horde ?
Niets dan lof voor Epic _/-\o_ Noem mij maar eens een ander spel met elk weekeind een event, en dan bedoel ik niet double xp in COD of zo.....

Zijn er hier nog die de 5 Onyx guards, as a boss achievement moeten halen ?
Moet ook nog de host with the most en places to see people to destroy halen.
(en nog wel meer natuurlijk maar dit zijn wel de achievements die je niet in je eentje kan halen :P )

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 14-11-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

als jullie met de Gnasher spelen lossen jullie dan eerst een schot om dan icm een perfect reload meer damage te doen. Ik begrijp echt niet waarom anderen zoveel makkelijker een kill maken met de gnasher. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
justifire schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:45:
[...]

?!
Wees blij DAT er events zijn !
Vind het een leuke afwisseling voor het weekeind en inderdaad handig om wat te oefenen, en in mijn geval omdat ik nog niet zo lang speel wat achievements te halen (dit weekeind de 40 longshot kills en de 100 headshots gehaald)
Vond dit event ook niet erg tof maar ben wel blij dat deze events er zijn.
Je kan daarnaast ook nog gewoon TDM of Horde spelen, het is niet zo dat deze vervangen worden dus ik zie het 'probleem' niet zo.
Het is ook geen probleem, maar ik mag er wel me mening over hebben dat ik het nogal eentonige events vind worden.
Zullen ook wel events voor Horde komen in de toekomst, was laatst toch ook Hardcore Weekend wat ook betrekking had op Horde ?
Breek me de bek niet open over hoe achterlijk ik het vind dat ik niet Normal, Hardcore of Insane kan kiezen voor een public potje Horde. Of specifiek Horde games kunnen zoeken voor de achievements in onderstaande quote:
Zijn er hier nog die de 5 Onyx guards, as a boss achievement moeten halen ?
Moet ook nog de host with the most en places to see people to destroy halen.
(en nog wel meer natuurlijk maar dit zijn wel de achievements die je niet in je eentje kan halen :P )
Voeg mij maar toe: ALcatraz360 NL, ik heb jou geloof ik niet in mijn lijstje van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

AppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:50:
[...]

Het is ook geen probleem, maar ik mag er wel me mening over hebben dat ik het nogal eentonige events vind worden.

[...]

Breek me de bek niet open over hoe achterlijk ik het vind dat ik niet Normal, Hardcore of Insane kan kiezen voor een public potje Horde. Of specifiek Horde games kunnen zoeken voor de achievements in onderstaande quote:

[...]

Voeg mij maar toe: ALcatraz360 NL, ik heb jou geloof ik niet in mijn lijstje van Tweakers.
Tuurlijk mag je jouw mening geven, dat doe ik tenslotte ook ;)
Ben het met je eens dat er voor public weinig keuze is, zowel beast als horde als campaign is allemaal 'Normal'

Waar ik me trouwens wel regelmatig aan erger is de balans in versus.
Gisteravond ook, zit ik met 2 spelers op level 5, 1 speler op level 12, 1 speler op level 55 en ikzelf op level 52 in een team.
Tegen een team van 1 speler 100+, 1 speler 98, 1 speler 92, 1 speler 64, 1 speler 55.
Gek he dat we verliezen 8)7
En dan vind ik 1 match wel ok, tenslotte komen en gaan er mensen.
Maar nee gewoon 5 matches achter mekaar deze samenstelling, kom op zeg !!

Appie, zal je toevoegen :) Volgens mij kwam ik je laatst al tegen in gow 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb je ook even toegevoegd, moet die achievements namelijk ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:25:
[...]

Ik snap dit stukje niet als je dit erna zegt:

[...]

Eerste stukje "zeur" je erover dat downs worden gejat en vervolgens heb je het over het teambelang en dat ze zich alleen druk maken over hun K/D ratio? Als ik kijk naar dat eerste stukje dat ik quote, lijk jij ook veel waarde te hechten aan je K/D ratio?

Teambelang is dat je wint, wie me kills jat, zal mij persoonlijk jeuken. Soms juig ik het alleen maar toe als ik al iemand van de tegenpartij erop af zie rennen en ik midden in me reload zit en me teammaat als een schaap erbij staat omdat die me kill niet wil jatten. Ik ben dus ook nooit kwaad als iemand m'n "kill jat", ik vind me "matches won/matches lost" ratio belangrijker dan me K/D ratio =)

edit: moet er even bijzeggen dat ik zelf nooit bewust kills jat (soms ben ik wel eens triggerhappy, sorry XD). Ik doe het alleen bewust als ik de bui al zie hangen met een tegenspeler die naar een downed enemy rent.
De strekking is, want kennelijk is dat voor jou niet duidelijk, dat iedereen alleen maar voor zichzelf speelt en alleen maar met zichzelf bezig is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, win/loss ratio is uiteraard ook leuk en aardig. Maar K/D is gewoon waar het om draait! Ook als je verliest kun je nog prima uit de bus komen met het het beste K/D van de game en als MVP... tuurlijk, het draait allemaal om je team. Maar indien je gelinkt wordt aan allemaal faalapen die niet veel meer doen dan als een malle de respawns opmaken (TDM) terwijl jij als enige wel lekker tegenstanders loopt te poppen...

Ja dan wordt ik ook wel boos als die faal chappies ineens mijn downs beginnen te jatten!

Ik heb het één keer meegemaakt ook, ik zat in een team met 4 anderen dus en heb uiteindelijk de match verloren als MVP zijnde met maar 1 death! Als last man out notabene ook nog, 1 death! Ik heb nooit niet eens mogen respawnen omdat die andere eikels gewoon alle respawns opverbruikt hadden nog voordat ik er een nodig zou hebben, meh.

[ Voor 24% gewijzigd door Spooksel op 15-11-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben t met mowa eens (voor de variatie:) ). Ik zit niet zo zwaar op me k/d ratio te hameren maar baal er wel van als ik een execute wil gaan doen op iemand die ik gedowned heb en een andere mongool m doodschiet...t kan ooit gebeuren maar bied dan even je excuus aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59

Barbas

Gallego!

Zulke situaties zullen zich altijd blijven voordoen als je online speelt, mits je altijd met 5 "vrienden" speelt die elkaars kills respecteren.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Bij wingman is dat trouwens trouwens anders, dat speel ik altijd samen met één van mijn maten. Altijd dezelfde, we zijn echt prima op elkaar ingespeeld en respecteren waar mogelijk onze downs. Behalve als het een clutch situatie is, dan geldt er maar één ding... het punt! Dus wie dan de executie maakt is niet boeiend, als hij maar gemaakt wordt en we er een punt op pakken!

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste