De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Maar verder niets dat je krijgt ?
Las ergens iets over een Halloween tiger-skin ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Schijnt dat er een technisch probleem is.
http://forums.epicgames.c...y?p=29437867#post29437867
http://twitter.com/#!/HammerOfWynn/status/131233758815862785
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Komend weekend is er wel weer een event!
DIGGER WEEKEND:
http://epicgames.com/community/2011/10/can-you-dig-it/
En ook heel makkelijk te rakenSpooksel schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:00:
Die pompoenkoppen zijn echt wel meligZe zien er ook heel vet uit met die evil grijns
Helaas dus nog geen Horde pack. Wel jammer maar als het goed is komt vandaag ook Space Marine Exterminatus voor de Xbox dus dan ga ik dat wel doen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat wordt chaos!Spooksel schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:47:
Het was ook geen 'event', gewoon meer een extra iets voor de leuk. Net als dat Ticker Tuesday twee weken geleden!
Komend weekend is er wel weer een event!
DIGGER WEEKEND:
http://epicgames.com/community/2011/10/can-you-dig-it/
Heb er zin in !!
Vond het Boomshot-weekend erg tof, deed me terugdenken aan Quake 3 Arena Instagib
season pass gewoon game opstarten en je krijgt een prompt om hem te downloaden, ben benieuwd naar de nieuwe maps.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kan je me morgen of zo ff 'n invite sturen..?? Kijken of ik die dlc wel waard vind om ook de Season Pass aan te schaffen..Bokkie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:10:
Horde command pack is uit
season pass gewoon game opstarten en je krijgt een prompt om hem te downloaden, ben benieuwd naar de nieuwe maps.
Volgens mij heeft namelijk niemand in me lijst die Season Pass .
Is al vaker vermeld hoe dat zit..kippengaas schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:02:
Voor de mensen die de DLC inmiddels binnen hebben: kan je die nieuwe maps ook voor normale multiplayer matches gebruiken (bijvoorbeeld TDM quick match) ? Dus niet alleen private of horde.
Sure ben morgenavond rond 20:30 onlinemowa schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:18:
Kan je me morgen of zo ff 'n invite sturen..?? Kijken of ik die dlc wel waard vind om ook de Season Pass aan te schaffen..
Volgens mij heeft namelijk niemand in me lijst die Season Pass .
zeg maar wat je zou willen zien. Net horde Asura gedaan met een maat. Erg mooie map
hmz nasty nog steeds niet gefixed?TrailBlazer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:38:
ikzou het gewoon weer leuk vinden als ik uberhaupt horde kan spelen. Wordt tijd dat ze een fix schrijven. Zo moeilijk kan het niet zijn om uit te zoeken waarom horde crashed lijkt me.
Wat je kan proberen is je profiel op een usb stick zetten samen met al je savegames. dan je system cache leeggooien op je xbox
van je stick een backup maken op de PC, dan op je stick ook je gears 3 data wipen (je hebt een backup dus als dat niet werkt kan je iig je stats nog terugzetten en je progress) vervolgens dus zonder enige gears 3 game data gears weer opstarten en kijken wat dat doet.
Als je dat al nog niet allemaal gedaan had.
@Kippengaas
Geen idee, ik doe nooit quickmatch, ik speel eigenlijk exclusief horde en beast, speel enkel versus in events en af en toe tegen bots als ik zin heb om wat te unlocken
BTW als je geen horde speeld ofzo, gewoon op wachten tot thanksgiving
http://www.oxmonline.com/...ing-free-dlc-thanksgiving
The "Versus Booster Map Pack" will be a free release on November 24 and bring five new maps to the Gears of War 3 online public. The pack will include the three maps that debut today in the Horde Command Pack (Azura, Rustlung and Blood Drive), as well as a pair of levels that previously appeared in the original Gears of War (Swamp and Clocktower). The additional characters, weapon skins, and Horde upgrades granted in today's Horde Command Pack will remain exclusive to purchasers of the DLC.
[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 01-11-2011 22:44 ]
Nieuwe playlist : Alpha
Ze zijn goed bezig daar bij Epic !
Ik heb een console gekocht omdat ik gewoon een spel wil spelen wat werkt out of the box. Deze bug bestaat nu al 3 weken.Bokkie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:39:
[...]
[...]
hmz nasty nog steeds niet gefixed?
Wat je kan proberen is je profiel op een usb stick zetten samen met al je savegames. dan je system cache leeggooien op je xbox
van je stick een backup maken op de PC, dan op je stick ook je gears 3 data wipen (je hebt een backup dus als dat niet werkt kan je iig je stats nog terugzetten en je progress) vervolgens dus zonder enige gears 3 game data gears weer opstarten en kijken wat dat doet.
Mja i know, maar klinkt als corrupte local gamecache. je kan ook gewoon alles wipen, maar zelf zou ik dan eerst die backup maken.TrailBlazer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:16:
[...]
Ik heb een console gekocht omdat ik gewoon een spel wil spelen wat werkt out of the box. Deze bug bestaat nu al 3 weken.
BronTeam Size: 4
Gametypes: Team Deathmatch, King of the Hill, Execution
Loadout: Lancer/Gnasher
Weapon Pick-ups: Default with the some custom swaps. See below.
Weapon Respawn: Set to “After Pick-up” with quicker respawn times.
't zou 'n beetje old school Gears gevoel terug moeten brengen aan de "puristen".
't was ook erg leuk en heeft er voor gezorgd dat ik menig potje heb gespeeld. Veel gasten in mijn lijst willen niet meer anders. Die "noob" SOS is er namelijk eindelijk uit.
Eerlijk gezegd vind ik 't helemaal niets toevoegen.
Ik begon juist te wennen aan die SOS klanten.
Tuurlijk wordt ik nog regelmatig verrast zo'n gast. Maar hun speelstijl is dermate specifiek dat ze makkelijk te herkennen zijn zodat je (sowieso) zorgt dat je ze buiten je reach komen.
Uit paniek lossen ze vaak van afstand 'n schot zodat je alle tijd hebt om 'm te downen en te executen.
Gnasher only....dat was pas wat..

Voeg dat aan de playlist toe en ik doe niet anders meer.
1 gast uit me lijst die gisteravond laat op kwam dagen had die dlc. 'k heb ff 'n "rondleiding" gehadBokkie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:39:
[...]
Sure ben morgenavond rond 20:30 online
zeg maar wat je zou willen zien. Net horde Asura gedaan met een maat. Erg mooie map
't zag er erg goed uit.
Azura is prachtig en enorm groot zoals Sandbar. Ik vraag me af hoe je op Rustlung in vredesnaam een Brumak krijgt.
En wat is Blooddrive prachtig.
De overige "leukigheden" heb ik nog niet gezien.
'k heb meteen me punten voor de Season Pass verzilverd.
Ben wel Battlefield 3 aan 't doen maar neemt niet weg dat we wel 'n potje kunnen knallen. 'k zie je invite wel tegemoet.
'k zou BF3 aanvankelijk nog lang niet kopen maar ik heb 't van 't weekeinde op de PS3 gespeeld en vond de mp wel erg goed.
+ 2 maps van Gears 1 Clocktower en Swamp.
Swamp is een remake van Bulletmarsh
Deze 5 maps, Versus Booster Map Pack, worden gratis aangeboden
Als ik dat net ff wat eerder had geweten had ik me de Season pass kunnen besparen

[ Voor 24% gewijzigd door mowa op 02-11-2011 17:31 ]
Wou net zeggen....
En wat maakt het nou helemaal uit ?
Komt toch nog veel meer aan dan alleen die 5 maps in vs ?
Hell, i don't care, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Vanavond maar eens een nieuwe horde map hosten om wat vrienden over te halen
Verwijderd
Ik hoor het graag (:
Heb vanavond wel zin, of is dat te laat ?Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:41:
Ik zit momenteel bij ACT V, is er toevallig iemand die zin heeft om de laatste twee chapters te spelen?
Ik hoor het graag (:
Voeg me maar toe op live als je wilt: just1fire
Kan je trouwens in co-op ook nog collectables vinden ?
De collectables kan je ook in co-op oppakken. Als jij ze hebt, maar een ander niet, zal alleen de ander ze nog zien liggen. Dit kan aanwijzen soms wel lastiger makenjustifire schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:52:
[...]
Heb vanavond wel zin, of is dat te laat ?
Taru tossing moet een olympische sport worden
Verwijderd
Vanavond is prima, ik zal je even toevoegen, je kan een uitnodiging van 'MrUnavailable' verwachten.justifire schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:52:
[...]
Heb vanavond wel zin, of is dat te laat ?
Zo ver was ik toen nog niet
Feit blijft wel dat Epic/Microsoft je een oor aan naait.
Zeg dan bij aankonidging van een dlc dat alle maps maar ook characters en skins zowel voor horde als versus te gebruiken zijn.
Beetje doorzichtigheid is wel wenselijk voor de burger.
[ Voor 40% gewijzigd door mowa op 03-11-2011 11:14 ]
Kill Locust (Like a Boss)
Defeat a Boss Wave as 5 Onyx Guards (Hardcore difficulty).
The Host with the Most
Host a private Horde Match with a party of 5 players on any Horde Command Pack map (any difficulty).
Misschien best dat we met 5 man om de beurt hosten tot level 10 en dan switchen zodat iedereen ze kan halen?
Mijn gamertag: bruno the wise
Mja ene kant wel, andere kant vind ik het best logisch dat er wat gratis mappacks komen.mowa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:11:
[...]
Zeg dan bij aankonidging van een dlc dat alle maps maar ook characters en skins zowel voor horde als versus te gebruiken zijn.
Aan de andere kant hadden ze er wel 1 a 2 extra locust skins bij kunnen gooien voor de paid customers zeg maar
btw sorry dat ik je gisteravond geen invite heb gegooid
Lekker !!Bokkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
[...]
Mja ene kant wel, andere kant vind ik het best logisch dat er wat gratis mappacks komen.
Aan de andere kant hadden ze er wel 1 a 2 extra locust skins bij kunnen gooien voor de paid customers zeg maar
btw sorry dat ik je gisteravond geen invite heb gegooidkreeg zelf een ninja invite van 4 vrienden die mijn mutators wilden gebruiken op een insane horde rum ^^
Zal je ook even toevoegen. Je kan een invite verwachten van ALcatraz360 NL. Waarom trouwens 10 waves? Gewoon beginnen op wave 10?huyanglee schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:29:
Ik wil graag de dlc achievements halen:
Kill Locust (Like a Boss)
Defeat a Boss Wave as 5 Onyx Guards (Hardcore difficulty).
The Host with the Most
Host a private Horde Match with a party of 5 players on any Horde Command Pack map (any difficulty).
Misschien best dat we met 5 man om de beurt hosten tot level 10 en dan switchen zodat iedereen ze kan halen?
Mijn gamertag: bruno the wise
[ Voor 14% gewijzigd door AppieNL op 03-11-2011 21:28 ]
Even nog een keer, misschien dat het voor sommige mensen niet veel uitmaakt, maar hij ligt ietsje anders. Dan ikzelf in ieder geval dacht.mowa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:11:
[...]
http://gearsofwar.xbox.co.../2011-10-booster-announce
de 3 maps worden op de dedicated server toegevoegd aan de roulatie. Mensen kunnen hem dus wel spelen in public versus, maar zonder de Horde Command pack kan je ze niet op private spelen, welke game mode dan ook. De 2 nieuwe maps zijn wel gratis en voor iedereen in elke gamemode.
http://nl.twitch.tv/epicgamesinc/b/298930930
Voor degenen hierboven, voeg me maar toe voor horde, campaign, onyx guard en andere achievements
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 04-11-2011 01:10 ]
ik zou graag horde op insane willen doen alle 50 wavesjustifire schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:05:
Dit maakt het misschien allemaal wat duidelijker :
http://nl.twitch.tv/epicgamesinc/b/298930930
Voor degenen hierboven, voeg me maar toe voor horde, campaign, onyx guard en andere achievements
wie moet die ook nog halen en heeft leuke mutators ? tag is dabelg
ben online tussen 20 u en 22u
[ Voor 3% gewijzigd door dabelg op 04-11-2011 08:55 ]
Ben momenteel toch totaal bezet door Battlefield. Die ondanks alle kritiek ik er op heb wel errrug goed vindBokkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
btw sorry dat ik je gisteravond geen invite heb gegooidkreeg zelf een ninja invite van 4 vrienden die mijn mutators wilden gebruiken op een insane horde rum ^^

Zo had ik het al wel begrepen.Bokkie schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:12:
de 3 maps worden op de dedicated server toegevoegd aan de roulatie. Mensen kunnen hem dus wel spelen in public versus, maar zonder de Horde Command pack kan je ze niet op private spelen, welke game mode dan ook. De 2 nieuwe maps zijn wel gratis en voor iedereen in elke gamemode.
Ik speel sowieso nooit private. Die keer dat ik met alleen vrienden potjes Wingman speel daargelaten.
Als je 'n uurtje langer door gaat kan je 't in 1x.dabelg schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:55:
[...]
ik zou graag horde op insane willen doen alle 50 waves(niet in 1 keer "vriendin gaat vroeg slapen :p")
wie moet die ook nog halen en heeft leuke mutators ? tag is dabelg
ben online tussen 20 u en 22u
Op insane is 't met mutators namelijk in 3 uur te doen
Burt_Reynolds kwam vanaf wave 30 ofzo meehelpen, waarvoor dank
Is wel een goede om mijn gnasher-vaardigheden te oefenen, gaat steeds beter
En natuurlijk lekker knallen met de Boltok !
Bij de start van een ronde zie je eerst 30 seconden een chaos aan diggerkogels... daarna alleen nog maar Gnashers. Meh.
Het eerste event waarvan ik zeg... OMG DAT MOET IK HET HELE WEEKEND SPELEN... moet nog komen!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Shoot from the hip met die gnasher snap ik nog steeds niet trouwens de ene keer heb ik meteen een kill de andere keer helemaal niks het is echt random bij me
sneu voor jekippengaas schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:12:
Mijn vriendin heeft het na 6 jaar vorige week uitgemaaktNatuurlijk heel erg kut. Maar zoals Johan Cruijff al zij: "elk nadeel heb z'n voordeel"; dus ben vandaag een groot deel van de dag bezig om wat hoofden van rompen te knallen in Gears. Dus als iemand vanmiddag/vanavond zin heeft in wat versus/horde/insane arcade finale boss battle.... stuur me maar een berichtje op xbox live.
Heb wel goesting in insane Horde (maar als ik teveel speel gaat mijn vriendin het uitmaken na 10jaar en me alimentatie laten betalen
Meteen de Digger en de Boltok execution vrijgespeeld, mooi meegenomen.
Toch wel een paar goede 'digger-spelers' tegengekomen die vanaf afstand in 1 keer zo'n ding in je borstkast schieten
Maar over het algemeen was het zekers "nooit geschoten is altijd mis..." CHAOS !!
Vond BoomSnipes wel enorm vet
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 07-11-2011 16:30 ]
jups, zolang jij maar hostLuieDonder187 schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:32:
Als ik jullie posts lees concludeer ik dat als IK de Horde Command Map Pack haal, ik de nieuwe mappen kan spelen met vrienden die deze map NIET hebben?
There is no art to find the minds construction in the face
SOS en de Oneshot
Hiervoor heb ik dus 2 accu'slj_tree schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:26:
Gisteren met kapstokman en andy ff lekker horde gespeeld. Helaas was mijn controller op een gegeven moment compleet LEEG...zonder uitvallen of iets dergelijks compleet leeg....vandaag ff nieuwe batterijen halen en toch maar es gaan denken aan een play and charge kit:S
Nadat iedereen z'n digger leeg had met uiteraard veel missers gingen ze zitten campen omdat ze niets met hun shottie konden. fckn noobs.
Slechts 'n enkeling kent het gevaar van de Boltok. Die ik persoonlijk liever heb dan de sniper. Met de Boltok maak ik veel meer headshots.
En als je shottie leeg is, is ie bijna net zo sterk.
Er zullen best liefhebbers zijn voor Diggers events of dat soort gein maar voor mij hoeft 't niet.
Ook al ben ik 't er mee eens dat Epic zich wel behoordlijk inspant voor de community
Daarom heb ik 'n controller met draad.lj_tree schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:26:
Gisteren met kapstokman en andy ff lekker horde gespeeld. Helaas was mijn controller op een gegeven moment compleet LEEG...zonder uitvallen of iets dergelijks compleet leeg....vandaag ff nieuwe batterijen halen en toch maar es gaan denken aan een play and charge kit:S
Die heeft bovendien ook geen latency.
Gears 2 wordt nog steeds betrekkelijk veel gespeeld hoor ik. Krijg nog wel 's 'n invite.
Ik was in de veronderstelling dat 't ondertussen al 'n bierviltje was.
[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 08-11-2011 12:01 ]
Digger event vond ik ruk, maar dat was vooral omdat ik dat wapen niet snap
Om te oefenen moet je gewoon 'n private pot spelen en elke pick-up wapen instellen als Digger.Bokkie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:52:
Digger event vond ik ruk, maar dat was vooral omdat ik dat wapen niet snap
Zo kan je bijvoorbeeld ook je sniper of Torque-bow skills verbeteren.
Althans zo doen 'n aantal gasten 't uit mijn lijst. Ik heb daar niet zoveel mee. Dan maar niet uitblinken.
Wat je vooral niet moet doen is van 'n km afstand je Digger afschieten want dat ding is super makkelijk te ontwijken. Up close is ie echt wreed.
Mja ik snap niet hoe je die digger up close goed kan gebruiken.
Gebruike hem ook nooit in horde, zal eerder de boomshot of torque pakken.
Als er geen GoW3 komt, mogen ze volgend jaar Horde 3.0 als DLC releasen!
De enige mensen die uit de vs quitten zijn de whiners die over de sos lopen te janken
versus speel ik niet, maar aan de andere kant speel ik ook geen mw3 multi, haal de mw3 wel met de kerstaanbieding ofzo dan ga ik wel een keertje de campaign doen en wat specops
Horde/Beast blijft voor mij het leukste met een paar maten.
Kan je maar 1 keer per speelsessie zo'n ribbon verdienen, elke 10 waves of gewoon elke wave ?
Heb gisteren meerdere malen 5 fortifications gedaan, 30 waves gespeeld en enkel de eerste keer een ribbon gekregen
Ga me toch niet vertellen dat ik 100 speelsessies moet doen voor ik de mutator krijg ?!
Heb weinig zin om te 'cheaten' met de turret.
Ik heb die mutator gewoon met die clear system cache cheat gedaan
Ik snapte ook niet echt waarom dat in de title update zat dat het alleen elke 10 waves mogelijk is. Ik dacht bij mezelf: ok, ik kan het 5 uur doen op de strontsaaie manier of ik doe het in 10 minuten.
Ok thanks !AppieNL schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:50:
Je kan geloof ik elke 10 waves 1 zo'n ribbon scoren. Of elke keer nadat je doodgaat, dat werkt geloof ik ook.
Ik heb die mutator gewoon met die clear system cache cheat gedaan![]()
Ik snapte ook niet echt waarom dat in de title update zat dat het alleen elke 10 waves mogelijk is. Ik dacht bij mezelf: ok, ik kan het 5 uur doen op de strontsaaie manier of ik doe het in 10 minuten.
Mee eens...lijkt me een goed idee om weer met een groepje af te spreken:) Gisteren had ik een turret gekocht, bergen kills....daarna me turret flink lopen upgraden...bergens kills....op een gegeven moment ging iedereen dood behalve ik, ik de wave gewonnen met me turret, vervolgens druk ik op X om van me turret af te gaan en te reloaden, staat er iemand achter me die da ding inpikt...en er serieus ook niet meer vanaf gaat. Die wanker heeft in zijn downtime mee zitten loeren met mij, gezien dak veel kills maakte en gedacht...heeeey....die ga ik inpikken. Wat een ongelooflijk wanker.Spooksel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:13:
Bij Horde irriteer ik me voornamelijk aan mensen die onnodig gaan lopen rushen over de map en eropuit trekken om kills te gaan maken. Zeker op Insane is dat gewoon zelfmoord en daar benadelen ze de rest weer keihard mee
Waar ik me aan erger is de hele horde opzet. altijd terug van wave 1 beginnen "public" en dan mensen die de game leaven bij wave 6 ofzo. (voor iemand als ik die enkel maar een 30 min of 1u kan spenderen aan gow3 is dit echt k*t)lj_tree schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:16:
[...]
Mee eens...lijkt me een goed idee om weer met een groepje af te spreken:) Gisteren had ik een turret gekocht, bergen kills....daarna me turret flink lopen upgraden...bergens kills....op een gegeven moment ging iedereen dood behalve ik, ik de wave gewonnen met me turret, vervolgens druk ik op X om van me turret af te gaan en te reloaden, staat er iemand achter me die da ding inpikt...en er serieus ook niet meer vanaf gaat. Die wanker heeft in zijn downtime mee zitten loeren met mij, gezien dak veel kills maakte en gedacht...heeeey....die ga ik inpikken. Wat een ongelooflijk wanker.
Ja dat snap ik ook niet. Ik snap niet dat je bij public horde niet aan kan geven welke wave (1/11/21/31/41) je wilt starten. Het lukt bijna niet om horde in public te halen omdat er inderdaad altijd wel mensen weg gaan.dabelg schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:29:
[...]
Waar ik me aan erger is de hele horde opzet. altijd terug van wave 1 beginnen "public" en dan mensen die de game leaven bij wave 6 ofzo. (voor iemand als ik die enkel maar een 30 min of 1u kan spenderen aan gow3 is dit echt k*t)
Had helaas mijn mic bij mijn ouders liggen, maar het ging inderdaad wel lekker. Ben in mijn eentje nog doorgegaan tot wave 43. Ik denk dat Mercy zeker met 5 man goed te doen is als je de turrets en de silverback een beetje heel weet te houden.lj_tree schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 07:26:
Mocht ik komende week nog ergens MW3-moe zijn, dan houd ik me aanbevolen om nog eens een potje te doen!
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Straks ff dringend nieuwe batterijen halen:) Vanavond ben ik weer van de partij als de vrouw boven de voice gaat kijken:) Mooi leven!
[ Voor 31% gewijzigd door boomr op 11-11-2011 14:13 ]
Begin ook het idee te krijgen dat hij zonder inzoomen (enkel richten) meer schade doet dan ingezoomd (lees: meer headshots)
Vond boomsnipes leuker, werd er wat meer bewogen omdat je anders een granaat in je mik krijgt
Had gisteren ook zoiets....staat er iemand te wachten naast een zwaar beschadigde turret.lj_tree schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:16:
[...]
Mee eens...lijkt me een goed idee om weer met een groepje af te spreken:) Gisteren had ik een turret gekocht, bergen kills....daarna me turret flink lopen upgraden...bergens kills....op een gegeven moment ging iedereen dood behalve ik, ik de wave gewonnen met me turret, vervolgens druk ik op X om van me turret af te gaan en te reloaden, staat er iemand achter me die da ding inpikt...en er serieus ook niet meer vanaf gaat. Die wanker heeft in zijn downtime mee zitten loeren met mij, gezien dak veel kills maakte en gedacht...heeeey....die ga ik inpikken. Wat een ongelooflijk wanker.
Ik repareer dat ding, pomp er ammo in en hoppa meneertje/mevrouwtje springt er meteen achter.
Was er meteen klaar mee, heb hem/haar niet geholpen toen de boomer van opzij kwam
Wel jammer, is toch waar GOW om draait, TEAMWORK !!
Verder heel weekend maar Arcade/Horde gespeeld
Verzin eens wat leuks voor Horde of Arcade als weekend event Epic! Speel ik het misschien ook nog eens meer dan 1 TDM event potje.
Goed om je sniper en Boltok skills te oefenen.
Sommige potjes werd er vervelend gecampd, andere potjes waren min of meer run 'n gun.
Hier en daar zag je echte kunstenaars die ondanks dat je weg probeerde te wallbouncen ze je nog 'n headshot wisten te geven of 'n hipfire headshot.
Wel menig potje gedaan maar niet uitgebreid gespeeld want ben ook druk doende met Battlefield 3.
Daardoor ook niet veel kunnen ranken met 't 4x XP wat tot vandaag is.
En o wat werden er kills gejat.
1 potje stond ik bovenaan met maar 4 kills en 11 downs....Die downs waren allemaal gejat.
Dat kills jatten begint 'n beetje vervelend te worden. 't is 'n soort virus waarmee bijna iedereen besmet lijkt. In Gears 2 was 't al erg maar nu is 't gewoon bizar.
Wil je bijvoorbeeld 'n execution doen, is je down al van afstand afgeschoten.
Zonder blikken of blozen en je moet vooral niet zeuren. Bah....
En laat geen down van 'n ander liggen want hij doet 't bij jou niet.
Nog erger is dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is.
Teambelang en verliezen interesseert ze niet. Ze maken zich alleen maar druk om hun k/d.
Desondanks juich ik dit soort evenementen van harte toe. Epic is goed bezig
Mee eens, en het jammere was in dit geval ook dat je in de buurt bij je spawnplek gaat zitten snipen, waarna er na een minuutje of 2 ineens vijanden (!) achter je spawnen. Die hebben dan dus de headshots voor het uitzoeken. Dat is overigens tot mijn grote spijt altijd al zo bij TDM, maar met een sniper zit je nog stiller dan met een normale loadout.AppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:29:
Ik word er sowieso een beetje moe van dat elk weekend event een variant is op TDM, zo leuk vind ik TDM op zichzelf al niet en dit spel heeft genoeg andere modi voor een leuk event en dan doel ik niet alleen op de andere versus modi. Ik speel ze 1x voor die achievement en dan ben ik er alweer klaar mee. Enige event dat me bijstaat dat ik nog een beetje leuk vond was Boomshot event en Ticker Tuesday (wat dan weer niet eens meetelt voor die achievement wtf).
Verzin eens wat leuks voor Horde of Arcade als weekend event Epic! Speel ik het misschien ook nog eens meer dan 1 TDM event potje.

Ik snap dit stukje niet als je dit erna zegt:mowa schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:03:
En o wat werden er kills gejat.
1 potje stond ik bovenaan met maar 4 kills en 11 downs....Die downs waren allemaal gejat.
Dat kills jatten begint 'n beetje vervelend te worden. 't is 'n soort virus waarmee bijna iedereen besmet lijkt. In Gears 2 was 't al erg maar nu is 't gewoon bizar.
Wil je bijvoorbeeld 'n execution doen, is je down al van afstand afgeschoten.
Zonder blikken of blozen en je moet vooral niet zeuren. Bah....![]()
En laat geen down van 'n ander liggen want hij doet 't bij jou niet.
Eerste stukje "zeur" je erover dat downs worden gejat en vervolgens heb je het over het teambelang en dat ze zich alleen druk maken over hun K/D ratio? Als ik kijk naar dat eerste stukje dat ik quote, lijk jij ook veel waarde te hechten aan je K/D ratio?Nog erger is dat iedereen alleen maar met zichzelf bezig is.
Teambelang en verliezen interesseert ze niet. Ze maken zich alleen maar druk om hun k/d.
Teambelang is dat je wint, wie me kills jat, zal mij persoonlijk jeuken. Soms juig ik het alleen maar toe als ik al iemand van de tegenpartij erop af zie rennen en ik midden in me reload zit en me teammaat als een schaap erbij staat omdat die me kill niet wil jatten. Ik ben dus ook nooit kwaad als iemand m'n "kill jat", ik vind me "matches won/matches lost" ratio belangrijker dan me K/D ratio =)
edit: moet er even bijzeggen dat ik zelf nooit bewust kills jat (soms ben ik wel eens triggerhappy, sorry XD). Ik doe het alleen bewust als ik de bui al zie hangen met een tegenspeler die naar een downed enemy rent.
[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 14-11-2011 14:44 ]
?!AppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:29:
Ik word er sowieso een beetje moe van dat elk weekend event een variant is op TDM, zo leuk vind ik TDM op zichzelf al niet en dit spel heeft genoeg andere modi voor een leuk event en dan doel ik niet alleen op de andere versus modi. Ik speel ze 1x voor die achievement en dan ben ik er alweer klaar mee. Enige event dat me bijstaat dat ik nog een beetje leuk vond was Boomshot event en Ticker Tuesday (wat dan weer niet eens meetelt voor die achievement wtf).
Wees blij DAT er events zijn !
Vind het een leuke afwisseling voor het weekeind en inderdaad handig om wat te oefenen, en in mijn geval omdat ik nog niet zo lang speel wat achievements te halen (dit weekeind de 40 longshot kills en de 100 headshots gehaald)
Vond dit event ook niet erg tof maar ben wel blij dat deze events er zijn.
Je kan daarnaast ook nog gewoon TDM of Horde spelen, het is niet zo dat deze vervangen worden dus ik zie het 'probleem' niet zo.
Zullen ook wel events voor Horde komen in de toekomst, was laatst toch ook Hardcore Weekend wat ook betrekking had op Horde ?
Niets dan lof voor Epic
Zijn er hier nog die de 5 Onyx guards, as a boss achievement moeten halen ?
Moet ook nog de host with the most en places to see people to destroy halen.
(en nog wel meer natuurlijk maar dit zijn wel de achievements die je niet in je eentje kan halen
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 14-11-2011 17:49 ]
Het is ook geen probleem, maar ik mag er wel me mening over hebben dat ik het nogal eentonige events vind worden.justifire schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:45:
[...]
?!
Wees blij DAT er events zijn !
Vind het een leuke afwisseling voor het weekeind en inderdaad handig om wat te oefenen, en in mijn geval omdat ik nog niet zo lang speel wat achievements te halen (dit weekeind de 40 longshot kills en de 100 headshots gehaald)
Vond dit event ook niet erg tof maar ben wel blij dat deze events er zijn.
Je kan daarnaast ook nog gewoon TDM of Horde spelen, het is niet zo dat deze vervangen worden dus ik zie het 'probleem' niet zo.
Breek me de bek niet open over hoe achterlijk ik het vind dat ik niet Normal, Hardcore of Insane kan kiezen voor een public potje Horde. Of specifiek Horde games kunnen zoeken voor de achievements in onderstaande quote:Zullen ook wel events voor Horde komen in de toekomst, was laatst toch ook Hardcore Weekend wat ook betrekking had op Horde ?
Voeg mij maar toe: ALcatraz360 NL, ik heb jou geloof ik niet in mijn lijstje van Tweakers.Zijn er hier nog die de 5 Onyx guards, as a boss achievement moeten halen ?
Moet ook nog de host with the most en places to see people to destroy halen.
(en nog wel meer natuurlijk maar dit zijn wel de achievements die je niet in je eentje kan halen)
Tuurlijk mag je jouw mening geven, dat doe ik tenslotte ookAppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:50:
[...]
Het is ook geen probleem, maar ik mag er wel me mening over hebben dat ik het nogal eentonige events vind worden.
[...]
Breek me de bek niet open over hoe achterlijk ik het vind dat ik niet Normal, Hardcore of Insane kan kiezen voor een public potje Horde. Of specifiek Horde games kunnen zoeken voor de achievements in onderstaande quote:
[...]
Voeg mij maar toe: ALcatraz360 NL, ik heb jou geloof ik niet in mijn lijstje van Tweakers.
Ben het met je eens dat er voor public weinig keuze is, zowel beast als horde als campaign is allemaal 'Normal'
Waar ik me trouwens wel regelmatig aan erger is de balans in versus.
Gisteravond ook, zit ik met 2 spelers op level 5, 1 speler op level 12, 1 speler op level 55 en ikzelf op level 52 in een team.
Tegen een team van 1 speler 100+, 1 speler 98, 1 speler 92, 1 speler 64, 1 speler 55.
Gek he dat we verliezen

En dan vind ik 1 match wel ok, tenslotte komen en gaan er mensen.
Maar nee gewoon 5 matches achter mekaar deze samenstelling, kom op zeg !!
Appie, zal je toevoegen
De strekking is, want kennelijk is dat voor jou niet duidelijk, dat iedereen alleen maar voor zichzelf speelt en alleen maar met zichzelf bezig is.AppieNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:25:
[...]
Ik snap dit stukje niet als je dit erna zegt:
[...]
Eerste stukje "zeur" je erover dat downs worden gejat en vervolgens heb je het over het teambelang en dat ze zich alleen druk maken over hun K/D ratio? Als ik kijk naar dat eerste stukje dat ik quote, lijk jij ook veel waarde te hechten aan je K/D ratio?
Teambelang is dat je wint, wie me kills jat, zal mij persoonlijk jeuken. Soms juig ik het alleen maar toe als ik al iemand van de tegenpartij erop af zie rennen en ik midden in me reload zit en me teammaat als een schaap erbij staat omdat die me kill niet wil jatten. Ik ben dus ook nooit kwaad als iemand m'n "kill jat", ik vind me "matches won/matches lost" ratio belangrijker dan me K/D ratio =)
edit: moet er even bijzeggen dat ik zelf nooit bewust kills jat (soms ben ik wel eens triggerhappy, sorry XD). Ik doe het alleen bewust als ik de bui al zie hangen met een tegenspeler die naar een downed enemy rent.
Ja dan wordt ik ook wel boos als die faal chappies ineens mijn downs beginnen te jatten!
Ik heb het één keer meegemaakt ook, ik zat in een team met 4 anderen dus en heb uiteindelijk de match verloren als MVP zijnde met maar 1 death! Als last man out notabene ook nog, 1 death! Ik heb nooit niet eens mogen respawnen omdat die andere eikels gewoon alle respawns opverbruikt hadden nog voordat ik er een nodig zou hebben, meh.
[ Voor 24% gewijzigd door Spooksel op 15-11-2011 12:02 ]
Mejor así