Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garcia10 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:56:
Zulke situaties zullen zich altijd blijven voordoen als je online speelt, mits je altijd met 5 "vrienden" speelt die elkaars kills respecteren.
Een keer kan voorkomen...maar ik heb ook genoeg potjes gehad die zich uitspeeld zoals mowa mooi verwoord. Ik ga ook echt niet lopen zagen als iemand een keer per ongeluk me kill pakt....maar wanneer je 2 keer zoveel downs als kills hebt gaat er iets mis lijkt me.

Ben zoiezo een grote voorstander van met vrienden spelen. Als iemand enig idee heeft hoe we wat beter af kunnen spreken hoor ik het graag en ga ik ervoor zorgen om van de partij te zijn. Het is gezelliger, je wint VEEL meer als team en je bent van al het gezeik af wat je met vreemden vaak hebt.
Ook een mooi voorbeeld hiervan is Horde...je begin een standard horde match....met z'n vijven in een match, na het kiezen van de match zie ej er al een verdwijnen en moet je het met z'n 4en redden...op zich nog niet zo'n probleem...tot iemand na wave 10 besluit dat t lang genoeg heeft geduurd en je met z'n 3en verder moet...en nadat je een wave niet overleeft heb vertrekt er nog eentje en moet je t met z'n tweeén maar zien te redden...diep triest. Een tijdje geleden met 5 vrienden horde gedaan en lekker met zun vijven tot wave 50 gekomen op insane...heerlijk!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:22

Spooksel

Spooksel!

Mjah, dat mensen na de mapkeuze vertrekken kan ik wel begrijpen. Sommige maps zijn echt gewoon een RAMP om horde op te spelen! Als je dan al keuze krijgt uit 3 maps en er wordt gekozen voor een map waar je je absoluut niet mee kunt vinden... dan ga je toch niet spelen? Dan quit je gewoon en zoek je een nieuwe match, simpel!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

Kan ook wel begrijpen als iemand na 10,20,30 of 40 waves vertrekt, we hebben niet allemaal uren de tijd om te gamen.
Ook de reden dat ik doordeweeks meest versus speel, ff snel een paar potjes of ff stukje campaign.

Misschien wel leuk om een lijst te maken van welke achievements iedereen nog moet halen, of degenen die graag horde,versus of campaign willen spelen.
Dan kunnen we misschien een beetje op mekaar afstemmen om elkaar te helpen.

Ikzelf ben voor de meeste dingen wel in, ben alleen niet supergoed O+ Dus kans is wel dat er zo nu en dan revived moet worden :P Daarentegen ben ik wel een teamplayer en meestal degene met de meeste revives in een match :*)

LiveID: just1fire

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey spooks, ik zag dat je me weer toegevoegd hebt. Goed bezig:) Ik begrijp dat je op sommige maps minder graag speelt...maar zorg dan voor een private match zodat je zelf een map kunt kiezen. Nu zit je met minder spelers omdat eentje de map niet wil spelen...en dat dat soms voorkomt kan ik me voorstellen...maar bijna elke match is me een beetje te.

Anywayz...gaan we met een aantal mensen tussendoor wat afspreken? Bv met z'n 5en voor horde of beast?
Lijkt me erg relaxed.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Er komt een title update aan met een possible fix voor de profile reset en de freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrailBlazer schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:41:
Er komt een title update aan met een possible fix voor de profile reset en de freeze.
Het zou tijd worden. Hoe lang moet jij nu al zonder horde?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

24 Oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
http://epicgames.com/community/category/gears-of-war/
Improvements
A spectator mode option has been added to private versus matches for broadcasting by gaming leagues.
One player on each team will be able to choose spectator mode during match set up.
The matches will be 4v4 with two spectators
The Leader and Vengeful medals are now easier to acquire.
The mutators Roadie Comet and Regen Enemies are now easier to acquire.
Added an option to disable the HUD during multiplayer games for machinima and video creators
Added a visual indicator of the next ring’s location during the last 10 ring points in KOTH.

Exploit Fixes
The Onyx Field Engineer medal can no longer be prestiged.
In Capture the Leader, the overhead Beams on DryDock are no longer accessible.
While affected by the Smoke Grenade stun, players will no longer be able to take hostages, pick up weapons or revive teammates.

General Fixes
If there is a host migration during Horde, the match will resume at the same wave.
Also during Horde, the Combat Engineer ribbon can now be achieved once per wave instead of once per game.
The Ranked Disconnect stat will no longer increase when quitting a standard Horde or Beast game.
The cringe from the Mortar will no longer cause players to drop their primary weapon.
The Hail Mary ribbon is now correctly awarded for long distance Boomshot headshots.
Maps will no longer be immediately repeated when choosing random map selection.
If the host pauses during a private versus match the game will continue for other players.
The game will still pause in the Campaign, Beast and Horde.
Potential fix for the rare lost progress issue.
Potential fix for the rare profile freezing issue.
Beast leaderboard screen no longer refreshes while sending challenges.
"potential fix for rare...."

als je het forum van epic bekijkt is het nog niet zo rare volgens mij. Maar goed hopen dat dit de problemen voor mensen fixed. Zelf geen last van gelukkig.....
* KingKoning klopt af op onbewerkt hout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
lj_tree schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:53:
Hey spooks, ik zag dat je me weer toegevoegd hebt. Goed bezig:) Ik begrijp dat je op sommige maps minder graag speelt...maar zorg dan voor een private match zodat je zelf een map kunt kiezen. Nu zit je met minder spelers omdat eentje de map niet wil spelen...en dat dat soms voorkomt kan ik me voorstellen...maar bijna elke match is me een beetje te.

Anywayz...gaan we met een aantal mensen tussendoor wat afspreken? Bv met z'n 5en voor horde of beast?
Lijkt me erg relaxed.
Strak plan, ik kan zondag t/m woensdagavond sowieso. Rest van de week is wat lastiger.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Jaaaa hij doet ut weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik zag het, gratz :)
bah met skyrim en mw3 campaign afgelopen week geen gears aangeraakt, alleen vandaag ff de title update gepakt.

Ben wel benieuwd naar Raam's DLC eigenlijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:38

Vrijdag

De Zwarte

Ik vraag me af of ze al iets hebben gedaan aan de "bug" dat als je aan een event meedoet, je wel een uitroepteken bij de ribbons ziet maar daar nergens een nieuwe ribbon kan vinden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik moet wel weer al mijn skills van horde weer vanaf nul gaan doen. Ik denk dat ik maar een flink aantal keer lvl 1-10 ga doen snelste manier om geld te verdienen en mijn skills te upgraden.
TrailBlazer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:45:
ik moet wel weer al mijn skills van horde weer vanaf nul gaan doen. Ik denk dat ik maar een flink aantal keer lvl 1-10 ga doen snelste manier om geld te verdienen en mijn skills te upgraden.
Ik ben vandaag vrij vroeg thuis van me werk en hoef pas rond 18:15 te gaan sporten. Als je zin heb gaan we straks ff horde rondblaffen:)

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Oeffel en ik zijn ook wel in om met een team van 5 bekenden een avondje horde te spelen. Stuur maar een berichtje via xbox live...

Wij zijn inmiddels trouwens weer overgestapt naar Gears 2. Heerlijk weer Guardian spelen op Jacinto en Blood Drive, de lag die er af en toe is nemen we voor lief.
Gears 3 kan me totaal niet bekoren online.
Gears 2 ga ik weer meedoen als er xp events zijn. Wil me wings nog wel ff binnen hengelen en moet die 2 wingman achievements nog scoren (ik ben ONWIJS slecht in wingman:S )

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Er was laatst nog een 20x XP event voor Gears 2 ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Pino_Helmond schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:12:
Oeffel en ik zijn ook wel in om met een team van 5 bekenden een avondje horde te spelen. Stuur maar een berichtje via xbox live...

Wij zijn inmiddels trouwens weer overgestapt naar Gears 2. Heerlijk weer Guardian spelen op Jacinto en Blood Drive, de lag die er af en toe is nemen we voor lief.
Gears 3 kan me totaal niet bekoren online.
Wil overigens zeggen dat we in zijn voor een avondje Horde bij Gears 3, of wat ander knalwerk in Gears 3 vind ik ook goed.
Met 5 bekenden zal dat prettiger spelen dan alleen of met tweeen en allemaal onbekenden. Zeker op Horde..

De lol die ik in Gears 2 had, wordt voor mij ook niet gehaald in Gears 3. Valt me zeker nog niet tegen dat er ook nog behoorlijk wat volk deel 2 nog online speelt. GOW3 is een stuk chaotischer en kent geen kans om even een beetje uit te rusten in een hoekje. Tis alleen maar knallen of omvallen, rustig snipen bijv. was in deel 2 makkelijker.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zin om de 5 Onyx guards achievement te doen ?
Als ik dan ook nog mag hosten is het helemaal een feestavond :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

RAAM's Shadow DLC achievements :
•Welcome to Zeta – Complete “RAAM’s Shadow” in Standard Campaign on any difficulty. (25 points)
•Some Friendly Competition – Completed “RAAM’s Shadow” in Arcade on any difficulty. (25 points)
•Help from my Friends – Completed “RAAM’s Shadow” in 4 player co-op in Arcade or Standard Mode. (25 points)
•Finger of Doom – As RAAM, kill 50 gears using your Kryll. (15 points)
•I’m Rubber, You’re Glue – As Mauler, kill 10 Gears by reflecting their bullets using your shield. (15 points)
•Death from Above – Using the Hammer of Dawn Command Center, kill 50 Locust. (15 points)
•Unarmed and Dangerous – Using the Loader, kill 10 Locust. (15 points)
•Ghosts from the Past – Play 10 matches of Versus as a member of Zeta (Barrick, Tai, Minh, or Valera) (Standard or Casual). (15 points)
•Foreshadowing – As RAAM, execute Minh 10 times in Versus MP (Standard or Casual). (25 points)
•Zeta Team, Go! – Complete waves 1 – 10 of Horde with 5 players as Zeta (Barrick, Tai, Minh, Valera, and Jace). (75 points)

En hier de broadcast van gisteravond, altijd interessant:
http://nl.twitch.tv/epicgamesinc/b/300178588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is sinds de update van gisteren trouwens ook weer mogelijk om de Combat Engineer bij elke ronde Horde te halen. Dus ik hoef toch niet eerst mijn cache te legen maar gewoon een private match starten om de mutator te unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Klopt, maar het verschil is nu nog wel dat je met die cache exploit per wave meerdere ribbons kon halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohw, misschien toch maar eens doen dan. Hoewel, dan moet ik weer alle updates van mijn spellen nogmaals downloaden en wil liever niet het risico lopen dat ik data corrupt maak van dlc ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:17:
Ohw, misschien toch maar eens doen dan. Hoewel, dan moet ik weer alle updates van mijn spellen nogmaals downloaden en wil liever niet het risico lopen dat ik data corrupt maak van dlc ofzo :P
Belangrijke data staat niet in je cache, enkel de updates.

Goed event om mijn 100 retro-kills te halen, dan nog wat hammerburst-kills en hebben we die mutator ook vrijgespeeld, vind het beide verschrikkelijke wapens maar ja, wat moet dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Nou, het Nades en Blades event kunnen we ook overslaan.

Het is gewoon King of the Hill, maar dan heb je geen shotgun en alleen een retro lancer. Je krijgt dus niet, zoals je zou verwachten, altijd een granaat mee. Ook de wapens die je kunt oppakken zijn hetzelfde, dus je ziet nu iedereen naar de granaatplek rennen. (Correctie: Er zijn geen flame en ink grenades meer, die zijn vervangen door frags. Smoke grenades zijn niet omgeruild.) Kortom: het is King of the Hill zoals je gewend bent, maar dan met een halve loadout.

[ Voor 17% gewijzigd door Anthirian op 18-11-2011 19:58 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

justifire schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:51:
[...]

Belangrijke data staat niet in je cache, enkel de updates.

Goed event om mijn 100 retro-kills te halen, dan nog wat hammerburst-kills en hebben we die mutator ook vrijgespeeld, vind het beide verschrikkelijke wapens maar ja, wat moet dat moet.
Ah, misschien dan toch maar eens doen dan.

Ook vreemd, mijn vriendin heeft de nieuwe achievements al wel in het overzicht staan maar bij mij staan alleen nog maar de achievements van de Command pack. Gek, want we hebben wel gewoon dezelfde updates. Het enige verschil is dat zij de season pass nog niet heeft en ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vrijdag schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:44:
[...]

Ah, misschien dan toch maar eens doen dan.

Ook vreemd, mijn vriendin heeft de nieuwe achievements al wel in het overzicht staan maar bij mij staan alleen nog maar de achievements van de Command pack. Gek, want we hebben wel gewoon dezelfde updates. Het enige verschil is dat zij de season pass nog niet heeft en ik wel.
Staan er hier na de update ook in, heb de Seasonpass.
Hoog tijd om je cache te legen ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

justifire schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:32:
[...]

Staan er hier na de update ook in, heb de Seasonpass.
Ze houden niet van mij :'(
Hoog tijd om je cache te legen ! ;)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zijn er hier uberhaupt nog spelers die de 5 Onyx guards moeten / willen halen ?
Anders ga ik het ff op een ander forum proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Ja ik, prik maar een avondje deze week na vandaag, ik kan wel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

AppieNL schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:42:
Ja ik, prik maar een avondje deze week na vandaag, ik kan wel =)
Kijken of er nog 3 mee willen doen, kunnen we even een avond afstemmen.
Zal ook even in mijn lijst rondvragen wie de hordepack heeft en evt zin heeft om mee te doen.
Zou het graag gedaan hebben voor RAAM DLC uitkomt, dan moeten we weer met 5 Zeta in de horde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik doe ook wel mee als ik even wat tijd vrij kan maken.
Mijn gamertag is: Anthirian

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren als Wretch op Beast bezig geweest. Wat kun je daar makkelijk veel kills mee maken. Heb zelfs enkel en alleen met wretches de onderste rij vrijgespeeld. Heb nu 190 kills dus moet er nog 10 om de mutator vrij te spelen. Vanavond even doorhakken:)

Moet wel zeggen dat de kills die gestolen worden in beast mode soms echt te ver gaan. Een gast had na een ronde 8 kills en nog geen 200 punten...dan weet je volgens mij genoeg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, wat dat betreft is de punten verdeling bij Beast wel wat eerlijker wanneer je kills gejat worden. Sterker nog, volgens mij krijg je zelfs MEER punten wanneer je kill gejat. Want tegenover dat gastje van 8kills/200punten zie ik er dan soms ook weer tussen van 1 kill/1000+ punten!

Ik speel de afgelopen dagen ook echt onwerkelijk veel Beast en merk daarbij dat wanneer ik bijvoorbeeld een Hero down dat ik daar dan al +100 voor krijg en als mijn kill dan gejat wordt krijg ik soms nog wel eens +250 ofzo terwijl de KS'er er maar +20 krijgt.

Zo speelde ik gister op Overpass een potje, man ik heb nog nooit zo makkelijk een 'Ready for the Heavies' ribbon gehaald! Gewoon bovenin gaan staan en ALLE heroes gedowned, laat die dudes beneden het aftikken en sterven maar doen :) Verder me een beetje bezig gehouden met het opblazen van turrets en sentries, lekker makkelijk hoor :D

Echt pas vanaf wave 7-8 ofzo dan ga ik werken met een lv3 beest (Corpser), die beesten zijn echt tanks en rippen overal doorheen :D Damaged? No problem, ff X tappen en je graaft je in waardoor je healed. Weer X en je kunt weer verder bashen :D

Dan komt wave 12... BOOM, BERSERKER TIME BIATCH! Zo heerlijk die beastmode :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn...ik wist dus niet dat je healed door te graven:) lol....grote faal van mijn kant! Ik vind beast een geweldige toevoeging! vermaak me er HEEL erg goed mee. Nieuwe horde is trouwens ook heel erg netjes afgewerkt!

Toch zwaar tijd da we es samen gaan schieten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mijn vriendin en ik moeten ook die Onyx Guard cheevo halen. Moet even kijken wanneer we alletwee tijd hebben deze week.

Ik speel Beast trouwens het liefst als Boomer, dat is echt lekker om van een afstand met boomshots te smijten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
justifire schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:47:
Zijn er hier uberhaupt nog spelers die de 5 Onyx guards moeten / willen halen ?
Anders ga ik het ff op een ander forum proberen...
Ik wil deze ook graag halen. Ik kan eventueel vanavond wel. Laat maar horen. Gamertag is: TLD I R0SSI I
Ps. I = hoofdletter i en 0 is een nul.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komdende donderdag kunnen we op de nieuwe maps spelen waar ik op zich wel naar uitkijk...MAAR....
  • Laten ze in vredesnaam wat aan die maprotatie doen. Nota bene Gears 2 had een logische maprotatie.
    Was gisteravond laat thuis dus in het begin van de nacht 10 potjes TDM gedaan. Van de 10 kwam ik 6x op Trenches. 'n mooie map maar we hebben 9 andere maps
  • De connectie zuigt vaak hard. War zijn de beloofde dedis..??? Zit ik in dekking een gast te lanceren die rustig op me af loopt en me fckn zaagt. Ja en zo kan ik wel door blijven gaan. Ik had gisteravond maar 2 potjes met 'n goede conn.
Ik ben eind 2009 begin 2010 lange tijd gestopt met Gears2 vanwege die klote conn.
Gears3 lijkt hetzelfde lot te ondergaan. Nogsteeds vind ik het een fantastische game waar ik lange tijd naar uit heb gekeken. Maar de genoemde problemen doen mij steed meer neigen naar andere games zoals Battlefield3. Die overigens ook bulkt van lag en andere issues.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
@justifire: ik wil wel meedoen. Vanavond of donderdag avond zou wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ok, dus voor de Onyx guards hebben we :
- AppieNL
- Sudden
- Vrijdag en vriendin
- R0SSI
- Kippengaas
- en ikzelf :p

Sudden en Rossi, zal jullie even toevoegen.
Appie, jij bent toch Schob ?
Vrijdag en Kippengaas, wat is jullie liveID ?

Ik zou vanavond evt wel kunnen, weet niet of dat de rest ook uitkomt ?
Of dat iemand nog een bekende met het hordepack uit kan nodigen ?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 22-11-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ik ben Schobbejak :)

Sorry voor de dooie mus, maar 2 vrienden besloten vanavond langs te komen om Ajax te kijken. Helaas gaat het vanavond voor mij dus niet meer lukken :( Andere keer doe ik graag mee. Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
justifire schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:53:
Ok, dus voor de Onyx guards hebben we :
- AppieNL
- Sudden
- Vrijdag en vriendin
- R0SSI
- Kippengaas
- en ikzelf :p

Sudden en Rossi, zal jullie even toevoegen.
Appie, jij bent toch Schob ?
Vrijdag en Kippengaas, wat is jullie liveID ?

Ik zou vanavond evt wel kunnen, weet niet of dat de rest ook uitkomt ?
Of dat iemand nog een bekende met het hordepack uit kan nodigen ?
Schrap mij maar helaas. Internet is om te janken op dit moment hier in het studentenhok :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Appie wat is jouw ID dan ?
Haal dingen door mekaar haha

[ Voor 89% gewijzigd door justifire op 22-11-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

R0SSI schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:53:
[...]

Schrap mij maar helaas. Internet is om te janken op dit moment hier in het studentenhok :(
Aah joh je kan toch wel 10 waves met wat lag spelen ?
Het is horde, geen versus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Voeg mij maar toe!

Spooksel

ik ben uiterlijk half8 online voor wat onyx guard horde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
justifire schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:27:
Appie wat is jouw ID dan ?
Haal dingen door mekaar haha
ALcatraz360 NL

Zal zo wel even me Xbox aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

We zoeken nog 1 iemand :P NU online yo! (19:48)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Was top jongens !
Morgen voor de overige achievements :*)

OMFG thanksgiving event : Boomshot die kippen afschiet 8) _/-\o_ >:)
http://epicgames.com/comm...-versus-booster-map-pack/

[ Voor 65% gewijzigd door justifire op 22-11-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Wat, de cluckshot? Die zit al een tijdje als easteregg in de campaign hoor :) Act4. Echt vet melig ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:57:
Wat, de cluckshot? Die zit al een tijdje als easteregg in de campaign hoor :) Act4. Echt vet melig ding :D
Zag het inderdaad, ligt ook in Act 1, nooit gemerkt dat het geen gewone Boomshot was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik wil trouwens binnenkort nog wel Beast mode op Insane gaan proberen, daar moet ik nog die hosting achievement voor en ik moet het nog halen op Insane zonder te falen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooksel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:05:
Ik wil trouwens binnenkort nog wel Beast mode op Insane gaan proberen, daar moet ik nog die hosting achievement voor en ik moet het nog halen op Insane zonder te falen :)
Ik ben zoiezo van de partij! Paar mutators erop en gassen maar! Moeten we wel met z'n vijven afspreken! Lijkt me dat we ook echt 5 man nodig hebben!

Gisteren beast gedaan met 3 gasten die nog onder lvl 10 zaten...en da was te merken. Nadat we op lvl 6 4 keer dood gegaan waren kapten ze ermee en moest ik t alleen redden. Tis wel gelukt! T geld dat je elke wave dat je doodgaat verdient krijg je er wel bij dus had snel genoeg me berserker te pakken en dan word t makkelijk...behalve wave 12:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mutators werken niet in beast mode :) Enkel in Arcade/Horde, maar dat mag de pret niet drukken...

Het was wel grappig om te zien hoe een Brumak ge-instagibbed wordt :D Maar echt leuker worden de rondes er niet door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooksel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:26:
Mutators werken niet in beast mode :) Enkel in Arcade/Horde, maar dat mag de pret niet drukken...

Het was wel grappig om te zien hoe een Brumak ge-instagibbed wordt :D Maar echt leuker worden de rondes er niet door :P
Ah...dan gaan we t nog zwaar krijgen:) Zeker als je niet dood mag gaan als team! Moeten we ffies goed te werk gaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Doodgaan mag wel hoor, het gaat er meer om dat je gewoon niet door je tijd heen mag raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

http://www.examiner.com/c...for-an-impossible-mission

Mission Impossible challenge/event wellicht.
"Complete Gears of War 3 on Insane Difficulty by December 25, 2011 either in single or multiplayer mode and unlock exclusive Mission: Impossible - Ghost Protocol Weapon Skin Pack. This pack comes with weapon skins for the Lancer, Retro Lancer, Hammerburst, Gnasher and Sawed-off Shotgun. Those that have already completed the game on Insane will automatically receive the pack on December 31."
Op Xboxachievements wordt echter wel getwijfeld aan de waarheid van dit artikel!

Ik moet even kijken wanneer we hier tijd hebben om te gamen, het is helaas de komende weekenden erg druk maar misschien zondagmiddag.
Mijn IGN is in elk geval Vendredus. Als je me toevoegt, zet er even bij dat je van GoT bent :)

[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 23-11-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
justifire schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:30:
[...]

Aah joh je kan toch wel 10 waves met wat lag spelen ?
Het is horde, geen versus ;)
Lag is geen probleem, maar niet als je het level door stuitert en ontzettende voice-lag hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zie pas vandaag dat er gisteren een groepje met wat achievements aan de haal is gegaan. Ik kan misschien vanavond, maar donderdag en vrijdag heb ik zeker tijd om mee te doen, dus als er nog mensen zijn die zin hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Thanksgiving event:
This #Gearsweekend we’ll be celebrating the Thanksgiving holiday with a King of the Hill “Thanksgibbing” event. The King of the Hill playlist will go live this Thursday November 24th at 12:00 PM ET. Shotguns will be replaced with a modified Boomshot known as the “Cluckshot.” Boomshot pick-ups will also be replaced. How is the Boomshot modified to become a Cluckshot? Check the screenshots to find out! The “Thanksgibbing” playlist may well be the noisiest we’ve ever had.

The Gears of War 3 Versus Booster Map Pack will be available for download this Thursday as well! After 12:00 PM EST on Thursday November 24th, players will need to have the pack installed in order to play on all public playlists. You will be prompted to download the maps when joining a playlist, or you can download them from the Xbox Live Marketplace.

The “Versus Booster Map Pack” will feature five explosive maps available in public matchmaking playlists – two favorite maps from “Gears 1,” Bullet Marsh and Clocktower, as well as Azura, Rustlung and Blood Drive from the “Horde Command Pack.”

While the “Versus Booster Map Pack” will unlock five new multiplayer battlegrounds for public matchmaking, those who purchase the “Horde Command Pack” (or access it through the “Gears of War 3” Season Pass) will still have exclusive access to the pack’s Horde fortification upgrades, new playable characters like Bernie Mataki, Big Rig Dizzy and the Onyx Guard, as well as the Team Plasma and Jungle Camo weapon skins. Remember, the only way to play Horde, Beast, or a privately hosted game on Azura, Rustlung, and Blood Drive will be to purchase the Horde Command Pack.
Shotguns replaced with 'Cluckshot' aka Boomshot

Afbeeldingslocatie: http://epicgames.com/community/wp-content/uploads/2011/11/cluckshot-1024x576.jpg

Bron: http://epicgames.com/comm...-versus-booster-map-pack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Die kip easter egg in act 1 ook gister, ik kende hem nog niet, was echt grappig.

Ik ben weer van de partij vanavond voor de Host Beast op een Map Pack map en Beast op insane. Dat eerste lijkt me het makkelijkst, gewoon even 1 wave hosten en eruit? =D

Beetje stom event als Mission Impossible echt alleen Insane uitspelen is, was zo'n beetje me eerste Onyx Medal >.> Als het nou ook gaat om Horde en Beast moet ik nog even aan de bak (mis Horde wave 10-19 voor Insane) en Beast mis ik alles van op Insane =D

[ Voor 17% gewijzigd door AppieNL op 23-11-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vrijdag schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:11:
Thanksgiving event:

[...]

Shotguns replaced with 'Cluckshot' aka Boomshot

[afbeelding]

Bron: http://epicgames.com/comm...-versus-booster-map-pack/
Anders kijk je even 12 posts naar boven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Volgens mij waren we al rond dat we vanavond ff de Beast gingen hosten toch ?
En ik zeg vervolgens nog ff wat insane 4 player co-op campaign er door trappen !!
Hell Yeah !! >:)

[ Voor 96% gewijzigd door justifire op 23-11-2011 17:50 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

justifire schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:44:
[...]

Anders kijk je even 12 posts naar boven O-)
Met mijn instellingen stond dat op de vorige pagina :P O-)

• kippengaas
Vanavond eindelijk weer eens tijd voor wat Gears. Zijn er nog mensen in voor de "Kill Locus (Like a Boss)" like a boss achievement/horde op insane /laatste boss in insane arcade?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

kippengaas schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:16:
Vanavond eindelijk weer eens tijd voor wat Gears. Zijn er nog mensen in voor de "Kill Locus (Like a Boss)" like a boss achievement/horde op insane /laatste boss in insane arcade?
Gisteren met Appie bezig geweest om Act V Chapter 6 op insane uit te spelen.
Na 2 uur proberen maar onvoldaan mijn nest ingerold :P
Vanavond moet het gewoon lukken, wil de mission impossible weaponskins !!
Dus alle hulp is welkom ;)

• AppieNL
Gister speelde we ook meer met z'n 2en naar mijn idee dan met z'n 4en, die 2 die we er bij kregen deden niet echt veel voor mijn gevoel.

Als het goed is kan je het aantal mannetjes dat bovenkomt beperken door de War Beetle in fase 1 een goed gedeelte van het balkon te laten mollen. Dus zullen als groepje van 4 een beetje de map rondlopen zodat ze bij elke takedown met de hammer ook een nieuw stuk balkon molt en niet op het zelfde stukje dat "3x omhoog poppen en "I'M SHOOTIN MAH LASER" doet.

Mocht dat niet werken, lijkt me het handigst om daarna in teams van 2 op te splitsen voor de berg aan respawns. Persoon A van het team is puur voor rugdekking van Persoon B die druk is met de beetle, 2 man op de beetle (uit verschillende hoeken van het veld, ik denk dan aan een hoek van 140-160 graden tussen de 2 teams) moet voldoende zijn het snel genoeg van de toren te krijgen en doordat je rugdekking hebt niet verrot wordt geschoten door respawns. Die twee moeten dus wel close bij elkaar blijven, vooral een zware last op de schouders van "respawn killer" dat hij en de "beetle killer" niet doodgaan, mocht dat wel gebeuren en bijv respawn killer overlijden, dan moet beetle killer alleen op de beetle schieten die 30 secs als die zeker weet dat die geen respawns in de buurt heeft, dus neemt dan even de taken van persoon A over. Beetle killers zijn ook degene die voor de hammer gaan en als het goed gaat met de respawn killers, moet nieuwe ammo pakken voor hammers ook niet zo'n probleem zijn.

We kunnen het ook gewoon doen zoals ik de vorige keren wel eens heb gewonnen: gewoon dat iedereen een beetje de rol van persoon A en B speelt en maar hopen dat Epic een beetje aardig is met respawns, maar denk dat het echt opsplitsen van taken, wat beter werkt voor "wat voor zooi Epic maar naar je toe wil gooien". Het zitten bij de lift kan ook, maar werkt niet echt relaxed als de beetle plots denkt "laat ik even helemaal aan de andere kant van de toren gaan zitten", wat gister een paar keer gebeurde.

Als iemand wat beters weet: I'm all ears, kwam gister niet echt veel tegen op internet.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ugh er net weer achter gekomen waar ik geen public beastmode speel :/

Mensen gaan alleen maar voor kills en denken vergeten het hele tijdselement, waarom zou je als wild ticker terugkomen als je ook 4x achter elkaar kan doodgaan als savage drone terwijl je door prikkeldraad probeerd te lopen en je gewoon door een autoturret aan gort wordt geschoten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

AppieNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:30:
Gister speelde we ook meer met z'n 2en naar mijn idee dan met z'n 4en, die 2 die we er bij kregen deden niet echt veel voor mijn gevoel.

Als het goed is kan je het aantal mannetjes dat bovenkomt beperken door de War Beetle in fase 1 een goed gedeelte van het balkon te laten mollen. Dus zullen als groepje van 4 een beetje de map rondlopen zodat ze bij elke takedown met de hammer ook een nieuw stuk balkon molt en niet op het zelfde stukje dat "3x omhoog poppen en "I'M SHOOTIN MAH LASER" doet.

Mocht dat niet werken, lijkt me het handigst om daarna in teams van 2 op te splitsen voor de berg aan respawns. Persoon A van het team is puur voor rugdekking van Persoon B die druk is met de beetle, 2 man op de beetle (uit verschillende hoeken van het veld, ik denk dan aan een hoek van 140-160 graden tussen de 2 teams) moet voldoende zijn het snel genoeg van de toren te krijgen en doordat je rugdekking hebt niet verrot wordt geschoten door respawns. Die twee moeten dus wel close bij elkaar blijven, vooral een zware last op de schouders van "respawn killer" dat hij en de "beetle killer" niet doodgaan, mocht dat wel gebeuren en bijv respawn killer overlijden, dan moet beetle killer alleen op de beetle schieten die 30 secs als die zeker weet dat die geen respawns in de buurt heeft, dus neemt dan even de taken van persoon A over. Beetle killers zijn ook degene die voor de hammer gaan en als het goed gaat met de respawn killers, moet nieuwe ammo pakken voor hammers ook niet zo'n probleem zijn.

We kunnen het ook gewoon doen zoals ik de vorige keren wel eens heb gewonnen: gewoon dat iedereen een beetje de rol van persoon A en B speelt en maar hopen dat Epic een beetje aardig is met respawns, maar denk dat het echt opsplitsen van taken, wat beter werkt voor "wat voor zooi Epic maar naar je toe wil gooien". Het zitten bij de lift kan ook, maar werkt niet echt relaxed als de beetle plots denkt "laat ik even helemaal aan de andere kant van de toren gaan zitten", wat gister een paar keer gebeurde.

Als iemand wat beters weet: I'm all ears, kwam gister niet echt veel tegen op internet.
We did it !! _/-\o_
FF 175 achievement-points op 1 avondje :P

Morgen op voor de insane beast anyone ?
En van het weekeind maar insane horde proberen, gaat wat meer tijd in zitten denk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat Thanksgibbing was leuker dan ik gedacht had, maar na een potje of 5 gaat het wel vervelen. Tot nu toe voor mij de op 1 na leukste event, met Torguebow Tag als #1.

Het schieten en de explosies zien er wel leuk uit, maar dat geluidje bij iedere kogel gaat wel snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een rondje beast op een van de nieuwe maps...HEERLIJK! Alleen halverwege kwam de vrouw dak moest stoppen omdat we moesten eten...damn woman:) Vanavond gaat ze tijdens the voice of holland naar boven (WAT EEN TOPVROUWTJE) en ga ik onder het genot van een kapsalon en een paar bokbiertjes weer flink lopen blaffen in beast denk ik. Toevallig nog 4 andere die zin hebben een een potje beast op insane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ben nu aan het sparen voor Master-At-Arms, voor de bijbehorende mutator. Moeten die kills allemaal in versus of telt horde/campaign ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Alleen Versus telt! Niets anders.

Maar, het mag wel in private mode eventueel! Als je echt hard er doorheen wil gaan moet je gewoon het volgende doen:

1. Private game
2. KotH
3. Casual diff
4. 9 botjes
5. 240sec win time
6. 1 ronde per game

Begin gewoon met lancers/gnasher en speel tot je er 100 hebt in beide, daarna switch je naar hammerburst, retro, sos. Op die manier kun je echt massa's kills maken en je mutator unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bokkie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:35:
Ugh er net weer achter gekomen waar ik geen public beastmode speel :/

Mensen gaan alleen maar voor kills en denken vergeten het hele tijdselement, waarom zou je als wild ticker terugkomen als je ook 4x achter elkaar kan doodgaan als savage drone terwijl je door prikkeldraad probeerd te lopen en je gewoon door een autoturret aan gort wordt geschoten :O
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren als Wretch maar ik zag anderen gewoon over het prikkeldraad springen. Dat is mij nog niet gelukt, zit daar een specifieke timing in? Het is wel grappig om de stranded te stunnen trouwens, daarna is het bijna altijd two hit kill :P

Als Savage drone is het trouwens het beste om die turrets te beschieten, die gaan best snel stuk. Als ik als Savage drone speel geef ik de tickers zoveel mogelijk dekking. Maar het liefst speel ik Boomer, lekker alles kapot schieten :9

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 25-11-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Beast mode on public games heb ik nog NOOIT verloren, maar ik heb zo'n vermoeden dat als ik het op insane wil gaan doen dat er toch wat meer coordinatie bij komt kijken! Daar moet je gewoon bepaalde groepsamenstellingen hebben de hele tijd anders gaat het mis... je kunt gewoon niet willekeurig beesten kiezen en de map over rushen :P

Dat gebeurt in public games alleen maar, ik maak me er ook schuldig aan hoor. Alhoewel ik liever alleen downs maak en dan op het volgende ga schieten, op die manier krijg je veel meer punten! Zelf echt te kills maken boeit echt geen DROL in Beast, ook al wordt je kill gejat dan krijg je alsnog bijna alle punten en ondertussen kun je zelf weer verder schieten op iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 17:25

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Vrijdag schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:31:
[...]

Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren als Wretch maar ik zag anderen gewoon over het prikkeldraad springen. Dat is mij nog niet gelukt, zit daar een specifieke timing in? Het is wel grappig om de stranded te stunnen trouwens, daarna is het bijna altijd two hit kill :P

Als Savage drone is het trouwens het beste om die turrets te beschieten, die gaan best snel stuk. Als ik als Savage drone speel geef ik de tickers zoveel mogelijk dekking. Maar het liefst speel ik Boomer, lekker alles kapot schieten :9
Er is een specifieke knop om te springen, je gebruikt die wel. Dan is het namelijk na een paar keer proberen wel redelijk makkelijk om er standaard overheen te springen.

Beast heb ik tot nu toe eigenlijk altijd public gespeeld en daar heb ik een standaard volgorde:

Eerste 2 waves beginnen met Wretch en dan indien nodig naar drone of ticket. Wretch met name voor de kills die ik nodig heb voor die mutator.

Zodra de volgende rang vrijgespeeld is: Kantus, zolang niemand anders die heeft, anders Mauler.
Rank 3 neem ik meestal de Boomer, of hou ik Kantus. Rank 4 Berserker of armored Kantus

[ Voor 20% gewijzigd door Shin_Alu op 25-11-2011 09:39 ]

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag, rightback gebruiken voor dat hekje en je springt er zo overheen. Heb veel gespeeld met de wretches om de mutator vrij te spelen en ben er zo gek op geworden dat ik daar nu altijd mee begin tot ik de kantus vrij heb gespeeld. Kantus vind ik tot op heden de fijnste van de 2de rij. Bij de 3de rij wordt het de corpser, en daarna natuurlijk de berserker. Bevalt me tot op heden erg goed maar ben bang dak t daarmee niet ga redden op insane. Zoiezo moek dan van die wretch af.

Spooks, heb je tijd/zin vanavond? dan zoeken we er nog 3 bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik kan vanavond wel, mijn maat Ghettin Smashed doet ook mee :) Hoeven we er nog maar 2!

Ik denk trouwens dat iemand die goed met een wretch overweg kan wel HEEL handig is op Insane, het stunnen van de stranded/cog is superbelangrijk! Op insane doen die lui veel damage en alles wat we minder aan damage te verwerken krijgen is weer goed!

[ Voor 59% gewijzigd door Spooksel op 25-11-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Spooksel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:27:
Alleen Versus telt! Niets anders.

Maar, het mag wel in private mode eventueel! Als je echt hard er doorheen wil gaan moet je gewoon het volgende doen:

1. Private game
2. KotH
3. Casual diff
4. 9 botjes
5. 240sec win time
6. 1 ronde per game

Begin gewoon met lancers/gnasher en speel tot je er 100 hebt in beide, daarna switch je naar hammerburst, retro, sos. Op die manier kun je echt massa's kills maken en je mutator unlocken.
Right, vanavond eens aan de slag.
Shin_Alu schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:35:
[...]
Er is een specifieke knop om te springen
RB, to be exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooksel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:38:
Ik kan vanavond wel, mijn maat Ghettin Smashed doet ook mee :) Hoeven we er nog maar 2!

Ik denk trouwens dat iemand die goed met een wretch overweg kan wel HEEL handig is op Insane, het stunnen van de stranded/cog is superbelangrijk! Op insane doen die lui veel damage en alles wat we minder aan damage te verwerken krijgen is weer goed!
Mee eens en ben ook zeker bereid om dit te proberen. Ik krijg dan alleen wel te weinig punten om met enige vaart de 2de en 3de rij vrij te spelen....maar we gaan t gewoon proberen:)

Nog suggesties voor een goeie map? Ik vermaak me over het algemeen vrij goed op overpass en mercy maar vraag me af of dat goede maps voor insane zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zelf speel ik graag op maps als Drydock, Overpass en Mercy. Dit zijn maps waarin, vooral in de latere waves beesten als Corpsers en Berserkers makkelijk doorheen kunnen raggen!

Je kan bijvoorbeeld wel op een map als Rustlung of Blood Drive proberen om Beast te spelen, dat gaat een hele tijd wel goed. Uiteindelijk is het echter een hel om daar met die grote beesten doorheen te moven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voor beast insane achievement:

Map bij voorkeur is checkout, klein, je kan direct overal heenschieten met je boomshot en genoeg ruimte om over dingen heen te springen of om te lopen. en je loopt elkaar als boomer niet echt in de weg.

3 wretches, 2 wild tickers
later de 3 wretches wisselen voor 2 drones en 1 wretch
zodra er iemand kantus kan, 1 kantus 2 drones 2 wild tickers

Wild tickers pas mee stoppen zodra je een mauler kan doen naast je kantus
doel is asap 2 kantus en 3 boomers te krijgen, later upgrade je naar 2 boomers en 1 beserkers

Blijf communiceren en marken. Time je boomshots zodat je kills maakt, 1e shot is down, 2e shot is kill, met 3 man geen probleem

Dit is iig hoe wij het gedaan hebben tijdens 1e weekend na launch. Wel 4x moeten proberen voor we het gehaald hadden. Voordeel wat wij hadden is dat we wel met zijn 5en in 1 kamer zaten :P dus naast communicatie konden we ook gewoon op elkaar schermen kijken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Shin_Alu en Ij_tree: bedankt voor de tips, ik ga het eens proberen want tot nu toe sprong ik elke keer midden in de spikes :X Niet elke map had geschikte "over de cover klim" mogelijkheden. Misschien eerst eens een private match opstarten om het uit te vinden.

Meestal ga ik eerst als Wild ticker barrieres slopen, daarna als Savage drone (als er genoeg andere spelers zijn die barrieres kunnen stukmaken zoals een Mauler), net zolang totdat ik Boomer kan spelen en daarna totdat ik een Berzerker kan kiezen. Centipede is ook wel geinig maar de controls zijn wel eens lastig. Vaak genoeg dat ik iets aanviel wat er eigenlijk helemaal niet was :P
Kantus moet ik ook maar eens proberen, want healen van je team is ook wel praktisch in de latere waves.

Misschien dat wij vanavond nog online zijn maar we zijn druk met verjaardagsvoorbereidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Centipede moet je niet doen. Als je de 3de rij heb vrijgespeeld moet je gaan voor de Corpser! Als je op X drukt gaat deze ondergrond en heal je weer! Echt een heerlijk beest. Sloopt vrijwel alles en ik ga er nooit meer dood!

Bokkie, klinkt goed. Checkout is wellicht een goede map! Heb m nog nooit gekozen op beast dus vind t wel de moeite waard om te proberen. Heb je zin om mee te doen vanavond? Hoelaat begint the voice? Dan gaat de vrouw naar boven en heb ik carte blanche op de tv:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Voordeel van checkout is dat je wel een hoop barriers kunt omzeilen door gewoon over muren heen te hoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Moet werken vanavond helaas :/ anders had ik wel even willen helpen maar ben denk ik pas 22:00 thuis en morgen vroeg op ivm een vriend helpen met verhuizen.

Maar probeer checkout, eerst beetje de map in de gaten krijgen enzo en wat setups proberen en daarna gewoon knallen. Is prima te doen. succes alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zou zowieso vanavond voor beast insane gaan dus : count me in !!
En ga er van uit dat Appie ook mee wil doen dus dan zijn we met 5 man ;)
Kunnen we ook even 'places to see, people to destroy' meepakken ?
Ben rond half 8 online.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 25-11-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justfire, heb ik je al in me lijst staan? Ik ga me best doen om rond half 8 online te zijn maar ben bang dak de tv pas krijg als the voice begint:)

Mijn gamertag: Control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
justifire schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:15:
Zou zowieso vanavond voor beast insane gaan dus : count me in !!
En ga er van uit dat Appie ook mee wil doen dus dan zijn we met 5 man ;)
Kunnen we ook even 'places to see, people to destroy' meepakken ?
Ben rond half 8 online.
Ik hoef het al niet meer te typen, ik doe ook graag mee =)

The Voice begint om half 9 btw, I'm game voor half 8 of half 9 either way =)

Ik begreep ook uit 1 van de tips ingame dat de timer voor Beast pas gaat lopen als 1 persoon z'n eerste beestje heeft gekocht, ik wist het iig niet, maar lijkt me wel handig als iedereen dan tegelijk klikt elke wave nadat we weten wie als wat gaat voor die wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:33:
Justfire, heb ik je al in me lijst staan? Ik ga me best doen om rond half 8 online te zijn maar ben bang dak de tv pas krijg als the voice begint:)

Mijn gamertag: Control1983
Zal je toevoegen :)
Hier ben ik bang dat ik de tv kwijtraak als de voice begint :P
Lang leve de recorder, zit niet op de minuut vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat was weer lekker hoor gasten :D Ik had toch niet verwacht dat Beast op insane nog zo pittig zou zijn, maar dat mag de pret van onze mooie nieuwe Onyx medal niet drukken :)

Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik moet die onyx ook weer halen na mijn reset dus binnenkort maar eens proberen een tem te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik moet nog:
Horde op Insane
Arcade laatste chapter op Insane
Beast op Insane
Die host private matches achievements.

Als het goed is ben ik vanavond online, mijn gamertag is Anthirian.

Correctie: Met wat geluk kwam ik in een arcade groep die Myrrah bijna dood hadden, waarna ik hem automatisch had gehaald :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anthirian op 27-11-2011 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vanavond iemand zin om Horde op insane door te lopen ?
Evt met mellee instagib voor de echt benauwde momenten O-)
Zal zo rond 7 uur online zijn.

Moet zeggen dat ik het toch wel een vermakelijk event vind, al had ik graag een optie gehad om dat gekukkelekuuuuuuu uit te zetten, normale boomshots had beter geweest voor de langere termijn.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 27-11-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ERG relaxed afgelopen vrijdag! Gaan we vaker doen! Mensen nog zin om komend weekend wat verder te gaan met Arcade op insane? Hebben act 2 en t begin van 3 nu gehad dus ik stel voor om lekker door te gaan komende week. Ik heb eventueel woensdag en donderdag de hut ook alleen dus dan kan ik ook wel afspreken:)

En dit keer wat minder pilsjes drinken lijkt me een strak plan. Wat gaat da hard met die bokbiertjes:)

[ Voor 14% gewijzigd door boomr op 28-11-2011 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

justifire schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:33:
Vanavond iemand zin om Horde op insane door te lopen ?
Evt met mellee instagib voor de echt benauwde momenten O-)
Zal zo rond 7 uur online zijn.
Ik doe wel mee, al kan het zijn dat ik iets later dan 7 uur ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al op de "nieuwe" maps gespeeld..??
Wat is Clocktower een vette map die maar weinig is veranderd. En wat heerlijk om daar weer 's op te kunnen spelen. 't was in Gears 1 1 van mijn favoriete maps. Alleen kom je nu soms in een enorme spawntrap. Die map moeten ze toch echt herzien met een uitvlucht zoals bij Trashball, Blooddrive en Trenches. In de toekomst, wanneer men de nieuwe maps beter leert kennen, voorspel ik chronische spawntraps.

BulletMarsh is gelukkig ook niet zo heel veel veranderd. Waar vroeger de Torque lag, ligt nu een Boomshot. Om de zoveel tijd wordt die plek onveilig door 'n zwerm Kryll. Dat kan je trouwens manipuleren want als er gasten zitten te campen kan je ze vastzetten door de generator kapot te schieten. Want dan gaat het licht uit en worden ze gibt door Kryll.
Wel zijn de "oude" powerwapen spwans net als op Clocktower flinke camper hangouts.

Rustlung is ook een hele mooie interactieve map. Ook in mp kan je de Silverback unlocken. Dat is onderhand een hangplek voor campers geworden. Niet dat je die Silverback vaak ziet. Ik heb 't in verschillende potjes nog maar 1x gezien. Alleen is je dood zeker. M'n hele team werd uitgeroeid door dat ding. Ik was in dat potje als enige over met 3 tegenstanders waarvan 1 uiteraard de Silverback. 2 lafaards gingen achter de Silverback zitten. Ik kon er 1 meenemen. Voor de rest ben ik in voortdurend op de vlucht geweest. Ik kon nog 1 gast meenemen met 'n frag die ik had gepoot. Helaas was er te weinig tijd voor de Silverback want 't werd Stalemate.

Azura is gewoon prachtig, veelzijdig en is nu al 1 van mijn favo maps. Er zitten onzichtbare hoeken in van waaruit je wordt verrast.
Mooi is dat de powerwapens op 1 lijn liggen. Bij de Boom/Digger vinden heerlijke gevechten plaats. Maar het is er daarnaast beslist onveilig want je hebt zo 'n headshot te pakken van 1 van de snipers. Geweldig.
Bovendien is de map ook niet zo "Campy".

Gezien Clocktower slechts een paar wijzigingen kent is Blooddrive niet de map die ik er an had gehoopt. Ik wordt eerlijk gezegd een beetje depri van die map dat 't zo donker is.
't pas wellicht in het verhaal maar het is niet consequent doorgetrokken in bijv. Clocktower. Wat mij betreft mogen ze het licht weer aandoen of 't zonnetje laten schijnen over Blooddrive.

Die Cluckshot-event vond ik 1 potje al meer dan genoeg.

Verder zijn er een aantal merkbare veranderingen;
  • De maprotatie wat een ergernis was is aangepakt. De hele avond op alleen Trenches en Sandbar zitten wordt je ook moedeloos van.
  • De hammerburst heeft extra kogels gekregen. Dat is een aanwinst want 't had er veel te weinig terwijl je met de Lancer ongeveer 'n uur kunt schieten voordat je hoeft te herladen.
    Alleen lijkt de Hammy way OP. Je kunt met 1 clip van redelijk dichtbij 2 gasten killen en 'n 3e downen. En van afstand makkelijk 2 gasten killen.
In de Warjournal zijn nu ook eindelijk de Versus stats te zien. Maw. Alle stats.
Alleen Warzone en Wingman heb ik nog 0 potjes. Speel meer Execution maar veruit 't meest TDM

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me kostelijk vermaakt me de cluckshot! Vooral het geluidje was geweldig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vond het ook best een leuk event, al is de range van dat ding veel verder dan de normale boomshot en moet je dus niet zo hoog richten. Wat zijn die spawns overigens wel ongelooflijk vervelend! Je hoeft maar een tijdje bij je spawn te blijven staan en dan spawnt de vijand alweer daar. Zo ben ik meermalen neergegaan, bv. op Blood Drive bovenaan de trappen.

[ Voor 44% gewijzigd door Anthirian op 28-11-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Sudden schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:55:
[...]

Ik doe wel mee, al kan het zijn dat ik iets later dan 7 uur ben.
Denk dat je 24 uur te laat bent :+
Gisteren met 3 man insane gespeeld maar na wave 20 gestopt :(
Dus als we vanavond ff met wat man 50 waves kunnen pakken, graag !
Ben rond half 8 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

mowa schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:34:
Om de zoveel tijd wordt die plek onveilig door 'n zwerm Kryll. Dat kan je trouwens manipuleren want als er gasten zitten te campen kan je ze vastzetten door de generator kapot te schieten. Want dan gaat het licht uit en worden ze gibt door Kryll.
Had gisteren dus dat ik 2 keer midden in de Kryll gespawned werd |:(
Sta je dan, stunned door de kryll, wachten tot je neer gaat en dat x2 8)7

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste