Mejor así
De laatste keer dat ik hiervoor Beast of Horde heb gespeeld was met jou en dat is misschien wel 'n half jaar geleden, kan je nagaanlj_tree schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:19:
Gisteren met Mowa de laatste beast achievement behaald. helaas waren we met z'n tweeën dus horde is er niet meer van gekomen. Wie heeft er zin om binnenkort met Mowa en mij voor de horde achievements te gaan? Zo ja, pass me je mail adres even dan stuur ik wel n mailtje wanneer we een datum hebben. Wellicht dat het dan wat beter af te spreken valt.
Beast ging goed met z'n tweeën. Voor af en toe blijft t toch een erg leuke mode! Zeker met bekenden! Nog 2 x ready for the heavies en ik heb alle onyx medals van beast ook binnen:)

Zondag ben ik van de partij.
Je zorgt maar dat je d'r bentGarcia10 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:47:
Ik moet ook even kijken of ik dan thuis ben en tijd heb. Als ik online ben wil ik wel meedoen.
Compleet mee eens! Zorg maar dat je erbij bent:)
Nogmaals: zondag 13 uur horde! Als je mij of mowa niet in je lijst heb staan, voeg me even toe: control1983
We gaan voor 3 achievements in een keer!:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
achievements nog gehaald?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sorry jongens! Het was echt veel te lekker weer om achter me xbox te kruipen afgelopen zondag! Hebben jullie nog wel gespeeld? En hoe ging het?lj_tree schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:30:
[...]
Compleet mee eens! Zorg maar dat je erbij bent:)
Nogmaals: zondag 13 uur horde! Als je mij of mowa niet in je lijst heb staan, voeg me even toe: control1983
We gaan voor 3 achievements in een keer!:)
Mejor así
Gisteren nog ff doorgegaan met de campaign op insane. Act 5 chapter 5 is ruk! Vooral omdat je de chapter compleet opnieuw moet beginnen als je doodgaat. geen checkpoints. Vanavond ff opnieuw proberen.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Gisteren in arcade mode op insane getracht de queen af te maken. act 5 chapter 6. DAMN wat moeilijk! Zoiezo zat ik met 3 mongolen die elke keer binnen 10 seconden dood waren maar dan nog.
Heb t anderhalf uur geprobeert maar tis niet gelukt. Vanavond nogmaals proberen en hopen dat ik dan met wat capabelere (is dat n woord) mensen zit. Moet op insane nog n paar acts afmaken en nog flink wat medals halen dus kan me er nog wel even mee vermaken.
29 sept gaat de vrouw weer es een dagje winkelen. Dat is een zaterdag! Ik stel voor om dan nog een keer af te spreken in de hoop dat we dan eindelijk met zn vijven aan de gang kunnen in horde! Ik stel n tijd van 13 uur voor. Volgens mij voor de meeste wel haalbaar toch?
Dus...za 29 september 13:00 uur klaarzitten voor horde!!!
Voor de nieuwelingen: zorg dat je de DLC hebt en voeg me toe: control1983
heb btw geen dlc's geinstalleerd omdat het niet mijn game is(moet hem nog een keertje zelf halen)
[ Voor 26% gewijzigd door Martin0 op 14-09-2012 12:45 ]
Helaas, zonder DLC gaat m dat niet worden. We willen al een tijdje 3 horde achievements halen en daarvoor heb je toch echt de DLC nodig! Kan zoiezo de season pass aanraden! Alle dlc in een keer kopen voor 800 punten minder volgens mij.Martin0 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:44:
nja ik speel wel GoW3 maar ik leen hem tijdelijk van een maatje van me, maar zolang ik hem heb kan ik wel spelen: xbox live naam: KillLikeaSir
heb btw geen dlc's geinstalleerd omdat het niet mijn game is(moet hem nog een keertje zelf halen)
ja maar ik ben niet de eigenaar van het spel en dan koop ik er geen DLC's voor, gold dit nou voor Gow 1 of 2 dan had ik het wel gedaan want die bezit iklj_tree schreef op maandag 17 september 2012 @ 07:49:
[...]
Helaas, zonder DLC gaat m dat niet worden. We willen al een tijdje 3 horde achievements halen en daarvoor heb je toch echt de DLC nodig! Kan zoiezo de season pass aanraden! Alle dlc in een keer kopen voor 800 punten minder volgens mij.
Snap ik. Voor n paar tientjes koop je het spel 2de hands wel ergens. Zonder DLC hebben we helaas niets aan je:)Martin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:43:
[...]
ja maar ik ben niet de eigenaar van het spel en dan koop ik er geen DLC's voor, gold dit nou voor Gow 1 of 2 dan had ik het wel gedaan want die bezit ik
haha begrijp ik, maar ik moet nog een keer naar de freerecordshop voor GoW3lj_tree schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:49:
[...]
Snap ik. Voor n paar tientjes koop je het spel 2de hands wel ergens. Zonder DLC hebben we helaas niets aan je:)
check eens wat 2de hand sites. Wss is er ook nog wel eentje te vinden in vraag en aanbod. anders marktplaats of xboxworld.nl > forum > verkoopMartin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:09:
[...]
haha begrijp ik, maar ik moet nog een keer naar de freerecordshop voor GoW3daarna koop ik de DLC's ook.
Ik gok dat je n tientje kwijt bent!
heb jij nog enige sites waar ze zeker een exemplaar hebben voor goedkoop in een goede staat, want op google staan vrij weinig sites waar ik iets aan heblj_tree schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:26:
[...]
check eens wat 2de hand sites. Wss is er ook nog wel eentje te vinden in vraag en aanbod. anders marktplaats of xboxworld.nl > forum > verkoop
Ik gok dat je n tientje kwijt bent!
edit: niet goed gelezen, ik ga ff kijken op xboxworld.nl
[ Voor 6% gewijzigd door Martin0 op 17-09-2012 09:59 ]
Zoals ik in me vorige bericht al aangaf: check de vraag & aanbod hier op tweakers of ga naar xboxworld.nl > forum > te koop aangeboden. Vraag naar de status etc. Ik heb al VEEL 2de hands spellen gekocht en nog nooit problemen gehad.Martin0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:54:
[...]
heb jij nog enige sites waar ze zeker een exemplaar hebben voor goedkoop in een goede staat, want op google staan vrij weinig sites waar ik iets aan heb
haha ik had het verkeerd gelezen vandaar dat ik het bericht ook geedit hebt.lj_tree schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:59:
[...]
Zoals ik in me vorige bericht al aangaf: check de vraag & aanbod hier op tweakers of ga naar xboxworld.nl > forum > te koop aangeboden. Vraag naar de status etc. Ik heb al VEEL 2de hands spellen gekocht en nog nooit problemen gehad.
zorg wel dat je de DLC heb!
Welke 3 horde achievements gaan jullie proberen te halen?lj_tree schreef op maandag 17 september 2012 @ 07:49:
[...]
We willen al een tijdje 3 horde achievements halen...
@ Marin0, Gears 3 nieuw is ook nog maar 23,- wanneer je niet 2de hands wil ben je voor nieuw ook niet veel kwijt!
[ Voor 20% gewijzigd door Ghetto op 19-09-2012 10:37 ]
Through the fire and flames
Unstoppable force: Complete all 50 waves of Horde mode on any Forces of Nature map.Ghetto schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:35:
[...]
Welke 3 horde achievements gaan jullie proberen te halen?
@ Marin0, Gears 3 nieuw is ook nog maar 23,- wanneer je niet 2de hands wil ben je voor nieuw ook niet veel kwijt!
Horde Natural: Complete 20 consecutive waves of Horde on any Forces of Nature map without going down or dying.
Force Multiplier: 'Kill a Lambent Berseker with a team comprised of 5 Forces of Nature characters in Horde
En ik moet ook nog de Elemental achievement halen (Get 25 kills with any of the hidden elementally charged Cleavers in Horde.) maar die kan ik wel een keertje in me eentje halen.
Voor de eerste 2 achievements lijkt het me zoiezo handig om met z'n 5en te zijn gezien die anders behoorlijk pittig zijn en je in een public match NOOIT op de mappacks zit:S De laatste moet wel met z'n 5en! als je zin heb om mee te doen, 29-9 om 13:00 uur aanwezig zijn:)
Forces of nature moet dus op een van deze maps:
Aftermath, Artillery, Cove, Jacinto, and Raven Down
Raven down lijkt me behoorlijk af te vallen gezien het daar nogal pittig word om een fatsoenlijke basis op te bouwen (weinig cover etc.) Jacinto lijkt me een fijne map om horde op te spelen.
Wij gebruiken altijd:
- Instagib melee, instant kill met melee attack
- Unlimited ammo, alle start wapens hebben unlimited ammo
- Super active reload, een active reload doet asociaal veel dammage
en is dat een event of ligt dat aan de mutators? Heb dat nog niet meegemaakt. Zoiezo hebben mowa en ik hulp nodig gezien we 50 waves wss niet met z'n tweeén gaan halen. En die achievement met 5 players komen we er zoiezo 3 te kort:)Ghetto schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:58:
Ik heb gister net de Unstoppable force achievement gedaan!Wij deden hem wel in Raven down aangezien je toch geen basis nodig hebt als je met mutators speelt.
Het vervelende is wel dat je aangepaste vijanden krijgt, zoals de eerste 10 a 15 rondes Savage corpsers, Tickers en serpades. Het kan ook zijn dat je Beast riders, Tickers en shreikers krijgt. Wanneer de volgende ronde begint met nieuwe vijanden, krijg je eerst een ronde met alleen maar Tickers. Wanneer je bijvoorbeeld wave 43 speelt krijg je iets van 250 Tickers.
Wij gebruiken altijd:
- Instagib melee, instant kill met melee attack
- Unlimited ammo, alle start wapens hebben unlimited ammo
- Super active reload, een active reload doet asociaal veel dammage
Zaterdag is wat lastig voor mij (werk en sport enz.), maar met mutators kan je met z'n tweeën makkelijk 50 waves halen. Met 5 is wel makkelijker en voor de achievement natuurlijk.lj_tree schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:04:
[...]
en is dat een event of ligt dat aan de mutators? Heb dat nog niet meegemaakt. Zoiezo hebben mowa en ik hulp nodig gezien we 50 waves wss niet met z'n tweeén gaan halen. En die achievement met 5 players komen we er zoiezo 3 te kort:)
Ik weet niet precies waarom dat zo was!
Verwijderd
http://www.4gaming.nl/sho...-360/n-v-t/gears-of-war-3lj_tree schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:49:
[...]
Snap ik. Voor n paar tientjes koop je het spel 2de hands wel ergens. Zonder DLC hebben we helaas niets aan je:)
Of gewoon nieuw voor 22e
Als je volgend weekend die cheevo wil halen kan ik evt meedoen. Ik en broertje hebben season pass. (Disclaimer: al denk ik 3 maanden geen Gears meer gedaan. Zit roest aan.) GT: exactor it
nieuws: Ontwerpveteraan Cliff Bleszinski verlaat Epic Games
Clif stopt ermee....eeuwig zonde!!!!

Helaas niet. ik heb me knie verkloot n paar maanden geleden en ben t nu HEEL langzaam weer n beetje aan het opbouwen. Een stukje kraakbeen aan mijn bovenste been is beschadigd en dat zit echt heel erg in de weg. Beetje jammers. Veel succes volgende week!mowa schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:35:
lj_tree doe je morgen nog mee aan de halve marathon in Eindhoven? Ik ben ondertussen helemaal klaar voor de hele volgende week in Amsterdam
Vandaag n nieuwtje gelezen dat de gow film weer uit de ijskast is gehaald. Er is nog maar ERG weinig over bekend en helaas ook geen idee op epic of cliff mee zal helpen aan de film. Daarnaast heb ik nog niks over het verhaal kunnen vinden. Tis niet bekend of ze de personages in het spel gaan volgen (waar volgens mij een TOP verhaal voor een film in zit) of dat ze compleet nieuwe personages gaan verzinnen.
Verwijderd
Huh? Ik denk dat gears het JUIST van het verhaal moet hebben! Zeker als je er een film van maakt. Het verhaal van dom en maria is geweldig en het einde van deeltje 3 (de queen spoiler spoiler spoiler) is toch wel een van de betere verhalen van de afgelopen jaren in games.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:09:
Top verhaal voor een slechte actiefilm ja. GoW moet het niet bepaald hebben van intriges en slimmigheden qua verhaallijnen. Films over kettingzagende soldaten en gruwelijk ontploffende aliens zjjn echter wel goede slechte films!
Enige wat ik beter vond wat het einde van bioshock 1!
Qua film denk ik dat gow absoluut grote potentie heeft! het verhaal, de personages en de actie zijn meer dan genoeg om een leuke film te maken die meer is dan alleen dom raggen. Ik hoop alleen dat hier ook naar geluisterd gaat worden en dat epic of cliff mee gaan werken aan de film en het niet zo'n vreselijk slechte film als Doom word. De game heeft alle potentie maar de film is n lachtertje!
[ Voor 5% gewijzigd door boomr op 11-10-2012 11:21 ]
Met het verhaal kun je twee kanten op. De verhalen in de games zijn vrij summier en magertjes, maar met de boeken erbij kun je er een redelijk goede SF film van maken.lj_tree schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:20:
[...]
Huh? Ik denk dat gears het JUIST van het verhaal moet hebben! Zeker als je er een film van maakt. Het verhaal van dom en maria is geweldig en het einde van deeltje 3 (de queen spoiler spoiler spoiler) is toch wel een van de betere verhalen van de afgelopen jaren in games.
Enige wat ik beter vond wat het einde van bioshock 1!
Qua film denk ik dat gow absoluut grote potentie heeft! het verhaal, de personages en de actie zijn meer dan genoeg om een leuke film te maken die meer is dan alleen dom raggen. Ik hoop alleen dat hier ook naar geluisterd gaat worden en dat epic of cliff mee gaan werken aan de film en het niet zo'n vreselijk slechte film als Doom word. De game heeft alle potentie maar de film is n lachtertje!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Het hoeft ook niet beslist de content van de game bevatten. Je kan bijvoorbeeld ook de Emulsion war meepakken, zoals in de art work boeken beschreven worden. Zo kun je eventueel nog wat meer drama toevoegen. (hopelijk met de hulp van Epic/CliffyBuchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:32:
[...]
Met het verhaal kun je twee kanten op. De verhalen in de games zijn vrij summier en magertjes, maar met de boeken erbij kun je er een redelijk goede SF film van maken.
Gisteren nog naar een paar mensen een pm gestuurd of ze zin hadden om horde te spelen maar wederom geen reactie. Jammers. Moeten we toch eens een keer gaan halen. Desnoods met minder dan 5 man en met goede mutators zorgen dat we iig de 50 waves halen! Wil ze afgetikt hebben:)
Hey Control! Klopt, ik zag je bericht. Ik stond echter op het punt om weg te gaan. Volgende keer doe ik graag mee!lj_tree schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:14:
Gisteren nog naar een paar mensen een pm gestuurd of ze zin hadden om horde te spelen maar wederom geen reactie. Jammers.
Mejor así
Wat is er precies gebeurd met je knie..??lj_tree schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 07:51:
[...]
Helaas niet. ik heb me knie verkloot n paar maanden geleden en ben t nu HEEL langzaam weer n beetje aan het opbouwen. Een stukje kraakbeen aan mijn bovenste been is beschadigd en dat zit echt heel erg in de weg. Beetje jammers. Veel succes volgende week!
'n vriend van me heeft gister nog de halve mee gelopen in Eindhoven als test loop voor A'dam.
Ik ben juist aan 't afbouwen om volgende week te pieken. We willen met z'n 3'en rond de 3:30 lopen.
Ik heb n paar maanden terug iets verkeerds gedaan bij een potje basketbal (geen idee wat want op het moment zelf had ik nergens last van) en sinds die tijd heb ik flinke last van mijn knie. Heb de huisarts, fysio, en de orthopeed gezien. Die laatste heeft een foto en daarna een MRI laten maken. Op de MRI is duidelijk te zien dat een stuk kraakbeen in mijn knie beschadigd is. Volgens hem komt dit nooit meer goed maar mag ik er wel gewoon mee lopen. Het zal niet erger worden van sporten, behalve als ik nog een foute beweging maak (bv uit balans geduwd word of verkeerd landen na een sprong).mowa schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:40:
[...]
Wat is er precies gebeurd met je knie..??
'n vriend van me heeft gister nog de halve mee gelopen in Eindhoven als test loop voor A'dam.
Ik ben juist aan 't afbouwen om volgende week te pieken. We willen met z'n 3'en rond de 3:30 lopen.
Nu ben ik deze week weer rustig aan begonnen maar tis wel flink wennen. Ik blijf mijn knie voelen en moet nu heel hard focussen dat ik niet mank ga lopen. Moet dus constant letten op mijn stappen. Best vervelend.
Je gaat voor 3:30? Sicko:) Ik wil nog wel een keertje een hele marathon lopen maar moet nu al mijn best doen om de 5km fatsoenlijk te lopen uds t zal nog wel even duren ben ik bang:S
Hoe is t verder met jou? Word tijd dat we weer een keer online afspreken.
Waarschijnlijk knie verdraait. Is mij toevallig ook overkomen met basketbal maar destijds ('k was 'n jaar of 18) was nog niet de medische inzichten/behandeling/revalidatie die we nu hebben maar heb ongeveer 'n jaar rust gehouden en ben rustig aan weer begonnen met hardlopen (doe ik al vanaf ik 'n jaar of 16 was) Heb echter altijd wel wat last aan m'n knie overgehouden maar dat merk ik eigenlijk alleen bij lang staan en niet zozeer bij het hardlopen. Strikte rust (zoals ik deed) is in ieder geval slecht maar dat wist men toen nog niet.lj_tree schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:28:
[...]
Ik heb n paar maanden terug iets verkeerds gedaan bij een potje basketbal (geen idee wat want op het moment zelf had ik nergens last van) en sinds die tijd heb ik flinke last van mijn knie. Heb de huisarts, fysio, en de orthopeed gezien. Die laatste heeft een foto en daarna een MRI laten maken. Op de MRI is duidelijk te zien dat een stuk kraakbeen in mijn knie beschadigd is. Volgens hem komt dit nooit meer goed maar mag ik er wel gewoon mee lopen. Het zal niet erger worden van sporten, behalve als ik nog een foute beweging maak (bv uit balans geduwd word of verkeerd landen na een sprong).
Nu ben ik deze week weer rustig aan begonnen maar tis wel flink wennen. Ik blijf mijn knie voelen en moet nu heel hard focussen dat ik niet mank ga lopen. Moet dus constant letten op mijn stappen. Best vervelend.
Je gaat voor 3:30? Sicko:) Ik wil nog wel een keertje een hele marathon lopen maar moet nu al mijn best doen om de 5km fatsoenlijk te lopen uds t zal nog wel even duren ben ik bang:S
Hoe is t verder met jou? Word tijd dat we weer een keer online afspreken.
3:30 is op basis van m'n halve ton en 35km testloop tijd. Bovendien loop ik, zoals gezegd al sinds mijn 16e dus is opbouwen naar een marathon niet zo'n grote stap. Helaas speelt m'n spierziekte parten wat ik merk aan het herstellen wat langer duurt. Ik verwacht dat ik niet meer zo lang heb wat dat betreft maar ik heb m'n zinnen gezet op R'dam volgend jaar die wil ik ook lopen. Hoeveel rek ik nog heb weet ik dan pas.
Ik speel betrekkelijk weinig Gears 3. Vooral sinds ik 'n nieuwe game-pc heb waar ik vooral BF3, Borderlands2, Modern Warfare 1&2 maar ook Gears 1 op speel. Ik durf te zeggen dat Gears 1 er op de pc er mooier uitziet dan Gears 3 op de xdoos.
Mjah zoiets zal het zijn geweest. Het rare is wel dat is tijdens het potje nergens last van heb gehad. Het begon pas toen ik thuis na het douchen op de bank ging hangen. Erg vaag. Ik ben nu weer HEEL rustig aan begonnen (stukjes van 5km) en het is wel vol te houden. Moet alleen nog een beetje geconcetreerd lopen ipv lekker relaxed n stukkie joggen.mowa schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:13:
[...]
Waarschijnlijk knie verdraait. Is mij toevallig ook overkomen met basketbal maar destijds ('k was 'n jaar of 18) was nog niet de medische inzichten/behandeling/revalidatie die we nu hebben maar heb ongeveer 'n jaar rust gehouden en ben rustig aan weer begonnen met hardlopen (doe ik al vanaf ik 'n jaar of 16 was) Heb echter altijd wel wat last aan m'n knie overgehouden maar dat merk ik eigenlijk alleen bij lang staan en niet zozeer bij het hardlopen. Strikte rust (zoals ik deed) is in ieder geval slecht maar dat wist men toen nog niet.
3:30 is op basis van m'n halve ton en 35km testloop tijd. Bovendien loop ik, zoals gezegd al sinds mijn 16e dus is opbouwen naar een marathon niet zo'n grote stap. Helaas speelt m'n spierziekte parten wat ik merk aan het herstellen wat langer duurt. Ik verwacht dat ik niet meer zo lang heb wat dat betreft maar ik heb m'n zinnen gezet op R'dam volgend jaar die wil ik ook lopen. Hoeveel rek ik nog heb weet ik dan pas.
Ik speel betrekkelijk weinig Gears 3. Vooral sinds ik 'n nieuwe game-pc heb waar ik vooral BF3, Borderlands2, Modern Warfare 1&2 maar ook Gears 1 op speel. Ik durf te zeggen dat Gears 1 er op de pc er mooier uitziet dan Gears 3 op de xdoos.
Hoe gaat t met je spierziekte? Heb je er nu veel last van? En wat is het vooruitzicht? Gaat het snel achteruit of merk je het alleen met sporten? Ik heb ook al langere tijd mijn zinnen gezet op een hele marathon. Heb nu 3 halve gelopen en nog een berg kortere loopjes en dat bevalt erg goed. Maar 42KM lijkt me toch wel een stukje anders:)
Wat bedoel je met geconcentreerd lopen? Als je maar niet loopt op geleide van pijn want als je loopt moet je helemaal niets voelen. Pijntjes loop je er wel uit maar een "kapotte" knie of andere blessures zijn erg slecht om mee te lopen (afhankelijk wat je fysio zegt)lj_tree schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 07:44:
[...]
Mjah zoiets zal het zijn geweest. Het rare is wel dat is tijdens het potje nergens last van heb gehad. Het begon pas toen ik thuis na het douchen op de bank ging hangen. Erg vaag. Ik ben nu weer HEEL rustig aan begonnen (stukjes van 5km) en het is wel vol te houden. Moet alleen nog een beetje geconcetreerd lopen ipv lekker relaxed n stukkie joggen.
Hoe gaat t met je spierziekte? Heb je er nu veel last van? En wat is het vooruitzicht? Gaat het snel achteruit of merk je het alleen met sporten? Ik heb ook al langere tijd mijn zinnen gezet op een hele marathon. Heb nu 3 halve gelopen en nog een berg kortere loopjes en dat bevalt erg goed. Maar 42KM lijkt me toch wel een stukje anders:)
De spierziekte is degeneratief/progressief, in principe gaan m'n spieren kapot, hoe snel dat gaat weet niemand, het verloop is bij iedereen anders.
Ik heb er wel last van maar ik deal er gewoon mee. Ik heb krachtsverlies en merk dat momenteel het meest in mijn armen/handen wat ik weer merk bij het gamen omdat het gevoel/timing minder is en mijn algehele conditie is achteruitgegaan.
Echter ben ik beslist niet zielig en ik wil ook geen medelijden bovendien wordt ik er oud mee en als ik in een rolstoel kom is het pech. Wat ik wel jammer vind is wanneer ik op een gegeven moment niet meer kan hardlopen.
Ik bereidt me rustig op de toekomst voor en stel me er op in; ik doe geen fysiek werk in mijn duobaan als musicoloog en daarnaast als zorgmanager in 'n ziekenhuis.
Voorlopig doe ik alles wat ik voorheen ook deed en wanneer dat minder wordt of moet stoppen zien we dan wel weer.
Wanneer je langere tijd (zoals ik) halve marathons en 5/6x per week loopt (ik doe geen andere sporten behalve veel fietsen) is de opbouw naar een hele marathon niet meer zo groot. Tot mijn verbazing hoor want aanvankelijk vond ik die ruim 42km ook TE lang.
Je moet alleen niet en zeker niet in jouw geval binnen een jaar een marathon willen lopen.
Ik heb eerst een aantal jaren 5 en 10 kilometers gelopen en ik liep al rustige duurloopjes van 15km dus de opbouw naar 21km is dan makkelijk.
Echter wanneer je 3x per week loopt wordt een halve marathon al lastig, althans je loopt 'm wel uit maar zonder reserve. Als je 4x of vaker loopt heb je voldoende reserve en loop je 'm op je rente uit en niet op je kapitaal. Daarnaast kan je dan ook aan je snelheid werken en dat lukt niet (of moeilijk) bij 2 of 3x per week lopen.
Balen om te horen dat je spierziekte zo ingrijpend is. Natuurlijk goed dat het voor je werk niet uitmaakt maar ik zou het toch goed balen vinden! Ben behoorlijk fysiek en zou het erg jammer vinden als ik niet meer kan sporten. Ik moet zeggen dat ik je afgelopen keer ook behoorlijk hoorde hijgen via xboxlive. Kan zijn dat er op dat moment iets anders was maar het viel me op.
Word tijd dat we elkaar weer es online treffen. Ik ga mijn best doen om vrijdagavond online te zijn maar kan helaas nog niets beloven. Het ligt (voor de variatie:) ) een beetje aan de vrouw.
Afgelopen weekend (volgens mij sinds halloween) was het boomsnipes! Mijn favo event! Heb me de laatste tijd ook FLINK gemaakt met tourqe bow tag maar boomsnipes blijft toch wel het leukste! Door de grotere kopjes (halloween pompoenen) was het snipen ERG makkelijk! Zeker met de aangepaste rifles (4 schoten achter elkaar lossen zonder te moeten reloaden).
Is er de laatste tijd nog iemand bezig met gears? Ik speel regelmatig met een maat van me maar die heeft de DLC niet:S Ik heb nog steeds zin om een keertje een avondje/middagje horde te spelen. zoiezo de achievements halen en daarnaast lekker ontspannen schieten:)
Als iemand nog een keer een poging wil doen om af te spreken hoor ik het graag. Een weekend lijkt me het beste gezien we wss wel een aantal uurtjes nodig hebben om alle 50 waves te halen.
afgelopen weekend weer lekker gears 3 zitten spelen. IN me eentje, met een maat en daarna kwam Dordt ook nog online. Mooi feestje. FLINK wat xp verzameld gezien het (al een tijdje) extra XP event is. Bevalt wel:) Het valt me wel op dat een aantal medals ONWIJS MOEILIJK te halen zijn! Heb bv gegoogled op de execute nemesis medal gezien ik daar nog steeds op 0 sta!!!! Ben nu groen lvl 83 en heb meer dan 1000 tdm matches gehad. Op zich niks spannends maar het feit dat die nog op 0 staat vind ik wel apart. En dat heeft voornamelijk met het executen te maken. Ik heb regelmatig een nemesis gehad en ook regelmatig mijn nemesis afgemaakt...maar nog nooit met een execution blijkbaar:S Voornamelijk omdat het risico dat je tijdens een execution zelf afgemaakt word nogal groot is.
Ik zie dat het vrij goed te boosten is met 2 controllers dus mocht het ooit zo zijn dat ik blauw lvl 100 ben en ze nog steeds niet heb dan kan ik dat gaan proberen. Maar het zit me wel een beetje dwars. Als ik het voor het zeggen had zou ik het execution gebeuren eruit halen.
Is er iemand de komende tijd nog van plan gears 3 aan te raken? Heb echt het gevoel dat het hier helemaal dood is helaas:S
Helaas ben je een roepende in de woestijn, toen ik voor mezelf dat idee kreeg ben ik ook maar gestopt om iets zinnigs aan dit topic bij te dragen.lj_tree schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:54:
Is er iemand de komende tijd nog van plan gears 3 aan te raken? Heb echt het gevoel dat het hier helemaal dood is helaas:S
Wellicht als Judgment wordt uitgegeven komen er weer wat mensen, maar dan heb je er ook maar een maand of 3/4 plezier van en gaan ze allemaal weer cod spelen.
Heb vorige week en afgelopen weekeinde nog gespeeld maar de lol van Gears3 is er ook wel een beetje vanaf voor mij want ik heb een beetje haat liefde verhouding met Gears en dat komt door de connectie die niet klopt.
Ik ben er zeker van dat ik steeds minder op dedicated servers speel en dat maakt het spel kapot.
Te vaak heb ik een disconnect/host migration wat een bewijs is dat je niet op dedis speelt en dat gevoel begint daarvoor al als gasten frags/boomshots en rustig 4 actives overleven. Als dat gebeurt ben ik gewoon weg want dan is de lol er af.
En op de EPIC forums wordt er niet op gereageerd door gasten van EPIC en dergelijke berichten worden gedelete. Dat stinkt wat mij betreft.
Daarnaast zal Gears3 na het verschijnen van Judgment onspeelbaar worden want de dedis zullen voor Judgment worden gebruikt.
Bovendien speel ik veel op de pc; Borderlands2, BF3, Modern Warfare2, Medal of Honor.
Daarnaast speel ik op de xdoos de laatste tijd veel Halo Reach en krijg ik 1 dezer dagen Halo4.
[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 12-11-2012 17:34 ]
Eeuwig zonde:) Ik doe me best om nog iets van leven in dit topic te blazen maar ik denk dat ik het ook op ga geven:) Ik vermaak me nog wel met gears 3. Je hebt gelijk dat er veel afhangt van de host, maar ik maak de laatste tijd weer best veel fatsoenlijke potjes mee en dat bevalt erg goed. de events blijven leuk! Nu is het weer lekker boomsnipes en dat speelt zo heerlijk weg:) Komend weekend gaan we beginnen met de verbouwing van de woonkamer. Als dat klaar is zit ik lekker dicht op de tv, midden in me speakers dus dan ga ik weer es lekker vlammen. Helaas duurt dat nog een paar weekjes:Smowa schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:31:
[...]
Helaas ben je een roepende in de woestijn, toen ik voor mezelf dat idee kreeg ben ik ook maar gestopt om iets zinnigs aan dit topic bij te dragen.
Wellicht als Judgment wordt uitgegeven komen er weer wat mensen, maar dan heb je er ook maar een maand of 3/4 plezier van en gaan ze allemaal weer cod spelen.
Bij judgement ga ik denk wel weer flink aan de slag. De laatste topper van de 360 voordat de 720 komt (denk ik).
Afgelopen weekend 25 kills gemaakt met de hidden elementally charged cleavers, 4 shield deflect kills (moet er dus nog 6:S) lvl 90 groen geworden, en me tag & bag achievement binnen gehengeld. Mooi weekendje. Ook nog even met Mowa en 2 anderen gespeeld. Was weer gezellig. een paar pilsjes op en mooie gesprekken via de party:)
Ik wil nog steeds een keertje de achievement halen waar we met 5 man horde uitspelen op de map packs. Iemand zin/tijd binnenkort om een paar uurtjes af te spreken? Ik blijf het proberen:)
Je ben een dappere Gear dat moet gezegd..!!lj_tree schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:10:
Zijn we weer.
Afgelopen weekend 25 kills gemaakt met de hidden elementally charged cleavers, 4 shield deflect kills (moet er dus nog 6:S) lvl 90 groen geworden, en me tag & bag achievement binnen gehengeld. Mooi weekendje. Ook nog even met Mowa en 2 anderen gespeeld. Was weer gezellig. een paar pilsjes op en mooie gesprekken via de party:)
Ik wil nog steeds een keertje de achievement halen waar we met 5 man horde uitspelen op de map packs. Iemand zin/tijd binnenkort om een paar uurtjes af te spreken? Ik blijf het proberen:)
Ik ben altijd in voor 'n potje horde want ik heb het nog maar weinig gespeeld en moet nog vele chievos halen maar als ik, zoals vanmorgen, de lijst voor seriously 3.0 er op na sla wordt ik echt moedeloos.
De meeste kills heb ik met de gnasher, ruim 8000 en daarna 3000 lancer kills. Met de overige wapens zit ik ergens in de honderden, bijv. 220 sos kills. Dat betekend dat ik fors moet idle boosten om aan de 6000 te komen want om online met de sos te gaan schieten (of het moet tegen bots zijn) is m'n eer te na.
Sommigen zeggen dat ze vaak met de sos schieten als hun connectie suckt. Nou mijn connectie suckt hard. In ruim 60% van de potjes lag ik en dat ligt gewoon niet aan mijn connectie ik heb 120/10 en een ping van 30ms. In Halo 4 merk ik dat ook (is algemeen zo) maar met bijv. Battlefield of BF op de pc is niets aan de hand.

Iemand zin om morgen overdag ergens een potje horde te spelen?
Zo nog bezig geweest met wat andere ribbons. Moet er nog 8 (waaronder de dubbelkill na headshot met tourquebow). Ook nog op horde bezig geweest om de eerste 20 waves op jacinto te halen zonder dood of down te gaan....op wave 20 krijg ik 2 brumaks en ga ik eraan:S Was wel even balen.
Nu word t echt tijd om es met zn vijven voor de achievements te gaan! Even lekker met z'n vijven tm wave 50 en maar hopen dat er een lambent berserker voorbij komt.
Verwijderd
En wat voor achievo's moet/wil je nog halen op horde ?
Ik sta al in je friendslist Amiga4eva NL !
Ik eventueel ook wel. Echter alleen voor de zondagavond. De laatste tijd alleen maar PES13 gespeeld. Altijd favo game geweest op de console. Misschien weer eens tijd voor wat verandering van spijs en weer eens een hoop kills scoren.
Horde heeft wat mij betreft de voorkeur maar wil ook gerust anders wat TDM oid spelen.
Vanaf 20u, na Studio Sport, ben ik meestal online.
Heb mijn friendslist helemaal opgeschoond; tag: Oeffel
Pinohelmond wil wellicht ook wel, hadden we het laatst over tijdens PES
In de avond wordt waarschijnlijk aan borderlands werken met een Amerikaanse vriend
GT: Ereaser NL
Helaas niet maar vanaf maandag heb ik vakantie tot 7 januari
daarna nog even samen begonnen op academy maar niet verder dan wave 16 gekomen omdat mijn vriendin thuis kwam en wilde gaan eten. Eeuwig zonde:) Gaan we binnenkort nog een keertje afmaken!
Ga je je vriendin afmaken??lj_tree schreef op maandag 10 december 2012 @ 08:19:
.......omdat mijn vriendin thuis kwam en wilde gaan eten. Eeuwig zonde:) Gaan we binnenkort nog een keertje afmaken!
Lol:) geeft me wel alle tijd om te gamen! Laat seriously 3.0 maar aan mij over:D
Maar nee ik bedoeld eigenlijk het potje horde op academy:)
Ik wel, was vorig weekend te druk met verjaardagen en sinterklaas dus heb het hele weekend moeten afkickenlj_tree schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:59:
Wat ik me bedacht, als we voor de horde achievement gaan waar we met 5 dlc charc's een lambent berserker moeten killen, kunnen we dan niet met dubbele controllers spelen? Ik heb een ribbon behaald door er een extra controller bij te pakken. Als we met zn drieén zijn, en 2 man spelen met 2 controllers, zijn we er dan ook? Volgens mij is dat wel het proberen waard. Toevallig 2 man zin dit weekend?

Gisteravond na een weekje ook weer ff geknald. Er is momenteel nog een snipe-event bezig.
Tweede dag van me vakantie; plannen om ff wat medals te boosten heb ik nog niet kunnen verwezenlijken want ik ben druk met andere "belangrijke" zaken zoals wat films,series en muziek die nog op de stapel liggen.
Bovendien is me laptop uit 2008 vanmorgen stuk gegaan (scherm) en ben ik bezig me te oriënteren op een andere.
Ook ben ik de prijzen van de Galaxy note 2 naar beneden aan 't kijken, me werk wil me een iphone 5 in de maag splitsen en ze doen geen note 2 vanwege contracten etc. en ik ken dat "kreng" (iphone 5) al van me vrouw die er ook 1 heeft, zij heeft die dingen al sinds ze in nl verkrijgbaar zijn. In ieder geval is die note 2 als die rond/onder de €500 komt van mij, heb geen haast hoewel ik niet uitsluit dat ik van de week een gekke bui krijg.
Onmogelijk voor jullie om je voor te stellen hoe druk ik het heb.
Tja, zo zijn vakanties hemowa schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:56:
Voor 'n potje horde ben ik vrijdag ook wel in![]()
Gisteravond na een weekje ook weer ff geknald. Er is momenteel nog een snipe-event bezig.
Tweede dag van me vakantie; plannen om ff wat medals te boosten heb ik nog niet kunnen verwezenlijken want ik ben druk met andere "belangrijke" zaken zoals wat films,series en muziek die nog op de stapel liggen.
Onmogelijk voor jullie om je voor te stellen hoe druk ik het heb.
Is er btw een manier om te zien welke events je nog moet? Ik zou het echt niet meer weten wat ik allemaal wel en niet heb gedaan.
Wie ben jij ook alweer..??Resteleiro schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:58:
Ik heb vanaf volgende week vakantie. Dan heb ik tijd om je te helpen Control!
= War Supporter medal dacht ik. Weet niet precies hoe je kunt zien welke je nog moet maar wel hoeveel je nog moet door naar je WS medal te gaan.Ereaser schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:10:
[...]
Tja, zo zijn vakanties he
Is er btw een manier om te zien welke events je nog moet? Ik zou het echt niet meer weten wat ik allemaal wel en niet heb gedaan.
Er zijn in ieder geval 30 events die telkens worden herhaald.
T'is ook altijd wat met jou. Je zorgt maar dat je d'r bent. Dan ga je maar niet sporten,eten,douchen en voor de buren hou je gewoon de deur dicht.lj_tree schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:38:
My GOD!!! LEven in het gears topic:D Ik heb ERG veel zin in een potje horde maar komende vrijdag gaat wel erg moeilijk worden! Overdag werken, daarna ff sporten, eten, douchen en dan komen de buren op bezoek. Misschien dak tussendoor nog even online kan komen om mee te doen. op zoek met zn allen naar een lambent berserker!!!:)
Ja, dat wist ik almowa schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:41:
[...]
= War Supporter medal dacht ik. Weet niet precies hoe je kunt zien welke je nog moet maar wel hoeveel je nog moet door naar je WS medal te gaan.
Er zijn in ieder geval 30 events die telkens worden herhaald.
[...]
T'is ook altijd wat met jou. Je zorgt maar dat je d'r bent. Dan ga je maar niet sporten,eten,douchen en voor de buren hou je gewoon de deur dicht.

En dan geeftie z'n buren toch ook gewoon een controller
Sorry pa:)mowa schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:41:
[...]
T'is ook altijd wat met jou. Je zorgt maar dat je d'r bent. Dan ga je maar niet sporten,eten,douchen en voor de buren hou je gewoon de deur dicht.
Pff, heb bijna ieder potje met randoms gehad dat de host voor wave 10 leavedPino_Helmond schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:09:
Gisteren even getracht om Horde te spelen, bij de eerste 4 potjes was telkens de host weg in wave 1 of 2. Potje nummer 5 had mega veel vertragingen en dus zelf geleaved. Uiteindelijk in het 6e potje ging alles zoals het zou moeten. Nooit eerder meegemaakt zoveel verbindings/host problemen.

Inderdaad, private is stukken sneller omdat je niet op andere spelers hoeft te wachten en je irriteert er niemand mee -_-lj_tree schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:24:
Horde op public is idd een RAMP! Gasten die al wat ze kunnen naar een basis rennen, op y drukken en dan leaven voor hun founder ribbon...te triest voor woorden! Doe dat met een extra controller in een private match. Scheelt andere irritaties en het kan veel sneller gaan!
Zelf me xbox laatste tijd amper aangeraakt zal ook is kijken of ik vanavond langs kan komen, zie wel aantal bekende gamer tags in de comments hierboven.
lj_tree lukt het jou vanavond evt wel om "op te starten" want ik weet echt niet welke chievo's ik nog moet voor horde en jij wel.
We kunnen misschien iig met zn vijven even op zoek gaan naar een lambent berserker. Even een paar keer horde starten op wave 10 of zo.
[ Voor 18% gewijzigd door boomr op 14-12-2012 13:38 ]
Gisterenavond een paar potjes execution gedaan en nu BIJNA lvl 99 groen. Komend weekend de 100 passeren en op naar rood:) Danger is inmiddels bijna helemaal rond...zieke gast:) Vanaf komende woensdagmiddag anderhalve week verlof. Es kijken wat gearsmas me nog gaat brengen aan zaagplezier:)
'kzie je vanavond sowieso wel ff online..!!lj_tree schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:42:
Kickje. Wie heeft er zin om vrijdagavond wat te schieten?
Tag: SjoerdV_NL
Als je de DLC hebt ben ik van de partij: control1983WhySoSerious schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 06:52:
Wil graag met een aantal man een keer Horde doorspelen. Dit weekend gegadigden?
Helaas .. het weekend geen tijd ...WhySoSerious schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 06:52:
Wil graag met een aantal man een keer Horde doorspelen. Dit weekend gegadigden?
Heb zelf wel een vraag: Wie wilt 4 player co op campaign doen op insane? Het betreft 2 levels van act 2, act 3 in zijn geheel + de prologue doorkijken met 4 man in de party.
Bij interesse:
SyledIronSyde