Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een ongelooflijke BOUT avond gisteren! Heb regelmatig slechte potjes maar dit sloeg alles! K/D ratio's van 3 jaar geleden:(
Ik denk da we da komend weekend es goed moeten maken. Was wel een verademing om met wat bekenden te spelen en wat te kunnen ouwehoeren. Scheelt toch wel een stuk!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

mowa schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:24:

Zou me overigens ook niets verbazen als er op deze maps allerlei Easter eggs verstopt zitten.
Ook op Aftermath is er althans gewijde muziek bij het gedenkteken, daar waar de boomshot/digger spawnt. Je hoort het alleen maar als je er dicht bij staat dus niet als je in het voorbijgaan de boom/digger op pakt.
Prachtige maps..!!
Elemental Cleavers that is......

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MOOI weekend gehad! Gisteren horde wave 1 tm 50 op blood drive...ZONDER DOOD TE GAAN!:) Aan t eind over de 500.000 punten! HEEL vet potje! Heb echt een shitload kills gehaald met de silverback!:)

Op guardian ook een mooi weekend gehad maar ook flink wat potjes waar ik helemaal afgemaakt ben! Sommige potjes waren dusdanig slecht dak in foetus houding jankend onder de douche heb liggen huilen! NIET NORMAAL...

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pino_Helmond schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:14:
Dus de leider bewust niet afslachten om maar noobs af te kunnen blijven schieten is er niet meer bij? Dammit...
Je begint nu wel te merken dat mensen Guardian 'n beetje doorhebben waardoor er nu wel flink wordt gecampd...!! Hierdoor ontstaan potjes met 20+ kills.
Er waren in m'n team gasten die me berichtjes stuurden om de leider niet te killen omdat ze de "I've Got This!" wilden halen.

Niemand doorgehad dat we 2x xp weekeinde hadden??.. Ik kwam er pas achter toen me xp op een gegeven moment wel erg hard ging..!! Ben 'n level of 6 gestegen..!!

Er was 't weekeinde ook 'n 24/7 Raven Down. Execution met gnasher only. Je snub had 1 schot waarmee je wel ff 'n headshot kon geven. Een match duurde 10 rondjes. Was erg wreed.
Helaas kwam ik wat laat achter deze spelmodus en heb daarom maar 'n paar potjes gespeeld. Te meer omdat ik zaterdag laat op de avond thuis was, vervolgens de hele nacht doorgespeeld tot s'ochtends 'n uur of 10 en zondag was ik daarom te moe om te spelen. O-)

[ Voor 8% gewijzigd door mowa op 02-04-2012 12:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mowa we kwamen elkaar zaterdagnacht nog ff tegen. T was toen half 6 en ik vond t welletjes:) Had een paar pilsjes op en n half flesje wijn dus t was niet veel meer...was maar goed dak me bed op gezocht had:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mannen, ik heb de komende 3 weken n probleempje...ik heb me rechterhand gebroken en zit in t gips:S Afgelopen vrijdag tegen n muur geslagen en dinsdag toch maar ff n foto laten maken en ben de komende 3 weken de sjaak:( Beetje minders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Anthirian

In Trance We Trust

Kon je het niet winnen in Gears?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
lj_tree schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:10:
Mannen, ik heb de komende 3 weken n probleempje...ik heb me rechterhand gebroken en zit in t gips:S Afgelopen vrijdag tegen n muur geslagen en dinsdag toch maar ff n foto laten maken en ben de komende 3 weken de sjaak:( Beetje minders....
Das balen..
Nooit tegen een muur slaan die harder is dan je hand..
Mag je vriendin je verdorie wel eens fors vertroetelen, niet alleen omdat je geblesseerd bent maar ook dat ze 3 weken niet wordt lastig gevallen met explosies, gezaag en Silverback gestamp hehehe
Na je gipsperiode is Gears of War natuurlijk een prima vorm van therapie, om je hand weer soepel te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Ruk je met rechts of links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha rechts:) Over 3 weken gaan we de schade weer inhalen!
Dat vertroetelen vind ik n heel goed idee...de vrouw helaas niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Heb ik nou alle mappacks nodig t/m Forces of Nature om op dedidated servers te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pff, die classic Horde mode dit weekend is wel pittig. Ben het niet gewend meer. Geen fortifications, je kunt niks met je geld anders dan ammo kopen en er is geen seconde pauze tussen de waves.

De Boss waves zijn zelfde als in gears 2, dus alleen maar Bloodmounts en veel Boomers/Grinders maar zonder turrets en Silverback is dat toch echt een stuk pittiger.

En die konijnenkoppen zien er echt dom uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
kazuka schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:42:
Pff, die classic Horde mode dit weekend is wel pittig. Ben het niet gewend meer. Geen fortifications, je kunt niks met je geld anders dan ammo kopen en er is geen seconde pauze tussen de waves.

De Boss waves zijn zelfde als in gears 2, dus alleen maar Bloodmounts en veel Boomers/Grinders maar zonder turrets en Silverback is dat toch echt een stuk pittiger.

En die konijnenkoppen zien er echt dom uit :P
Vond het wel relaxed eigenlijk. Gewoon lekker knallen zonder al die poes-pas. Zat heerlijk op Overpass met m´n sniper en Boltok.

Wat mij betreft maken ze een aparte playlist classic horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heren...goed nieuws voor mij. Ik heb vandaag nieuw gips gekregen en kan me controller weer enigsinds gebruiken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
lj_tree schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:43:
Heren...goed nieuws voor mij. Ik heb vandaag nieuw gips gekregen en kan me controller weer enigsinds gebruiken:)
En dat mag van de dokter? Ik mocht dat dus echt niet toen ik mijn pols had gebroken. Laat staan als de breuk juist in je hand zit.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ElBarto schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:01:
[...]

En dat mag van de dokter? Ik mocht dat dus echt niet toen ik mijn pols had gebroken. Laat staan als de breuk juist in je hand zit.
Oh geen idee...is volgens mij niks van gezegd. Ben wel weer wat aan t hardlopen en fitnessen en die hand begint steeds erger te meuren...maaarrrrrr: Nog 5 nachtjes slapen en dan kan ik weer met rechts pissen en me kont afvegen, met 2 handen aan de tieten van me vrouwtje zitten, fatsoenlijk eten, me middelvinger opsteken naar de overige wegmisbruikers, en natuurlijk: ME XBOX CONTROLLER VASTHOUDEN!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
wat is er met horde dit weekend? ik kom vanaf wave 2 al reavers, bloodmounts, serepedes en zelfs corpers tegen.

Had zelfs 2 Brumaks tegelijk in een bosswave _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mdj84nl schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:13:
wat is er met horde dit weekend? ik kom vanaf wave 2 al reavers, bloodmounts, serepedes en zelfs corpers tegen.

Had zelfs 2 Brumaks tegelijk in een bosswave _O-
`Creepy Crawlers of zo was t event...

Afgelopen weekend met me gipshandje ook nog wat zitten klooien....ging al iets beter maar zal blij zijn als ik morgen van me gips af ben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
ik dacht ook al aan een event, maar kon niets vinden op facebook / event calender.
Overigens is het vandaag nog steeds :D
Vind het wel lachen, tenminste niet de eerste 9 duimendraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAAAAA me gips is eraf!!! dat belooft een goed weekend te worden!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond gelachen...!!! Met 'n vol team een Franse clan tegengekomen. Die wonnen 2 potjes en stuurden berichtjes dat ze ons ownden en dat ze veel beter waren.
Na die 2 potjes wonnen wij alles. Toen waren we noobs, hadden we host en gingen ze weg.
Dus als je wint ben je goed en als je verliest heeft de tegenpartij host. Shure. _O- :N *O*

Je zou 's moeten weten hoe vaak ik dwars door een gast heen schiet of dat er 1 3 boomshots overleefd..!!

Ik heb trouwens de RAAM's Shadow nog niet gespeeld. Als iemand zin heeft..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe mee! Heb m al 2 keer doorgespeeld maar t blijft erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekeinde KOTH gnashers only. ik heb het al de hele avond en nacht gespeeld *O*
Die potjes zijn echt fckn wreed. Wat een heerlijke chaotische gameplay. *O*
lj_tree schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:07:
Ik doe mee! Heb m al 2 keer doorgespeeld maar t blijft erg vet!
Als je online bent moet je me maar ff inviten..!!

[ Voor 41% gewijzigd door mowa op 05-05-2012 06:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 06:44:
Dit weekeinde KOTH gnashers only. ik heb het al de hele avond en nacht gespeeld *O*
Die potjes zijn echt fckn wreed. Wat een heerlijke chaotische gameplay. *O*

[...]

Als je online bent moet je me maar ff inviten..!!
Ik vond t helemaal niks! Heb n weekendje guardian gespeeld...beviel me erg goed! NOg even een potje horde gedaan tot wave 35 of zo en toen vertrok de helft:S Beetje jammers!
We zullen komend weekend die dlc es doorspelen. ERG vetjes hoor!

Niet toevallig iemand hier die een fatsoenlijke headset gebruikt? Ik wil savonds/snachts wat meer kunnen schieten en zoek eigenlijk een headset waar ik fatsoenlijk geluid bij heb...daarnaast: sluit je zo'n ding aan op je xbox, je receiver of je xbox controller?:S

[ Voor 18% gewijzigd door boomr op 08-05-2012 09:19 . Reden: Add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er zo flauw van dat mensen zo snel weggaan bij Horde, lijkt alleen maar erger te worden. Die game mode vind ik wel het leukst... Private heb ik nog niet genoeg vrienden voor die het ook willen spelen, dus voeg me toe als je wilt :) BolandUnited is mijn gamer tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:47:

Niet toevallig iemand hier die een fatsoenlijke headset gebruikt? Ik wil savonds/snachts wat meer kunnen schieten en zoek eigenlijk een headset waar ik fatsoenlijk geluid bij heb...daarnaast: sluit je zo'n ding aan op je xbox, je receiver of je xbox controller?:S
Ik gebruik nu ‘n jaar of 2 een Tritton AX Pro. Ik wilde er ooit een review over schrijven maar dat is er nooit van gekomen. Er staat er volgens mij 1 ergens op tweakers.
De Tritton AX Pro is er 1 die bedraad is. Je sluit ‘m via de voorversterker gewoon met ‘n optische kabel aan op je Xdoos. Het 5.1 geluid is heel erg goed. Een 5.1 film ervaar je ook als zodanig en de geluiden in Gears ervaar je als spectaculair. Je zal 't beslist als geheel nieuw en ongekend ervaren. Uiteraard "voel" je de geluiden niet zoals je dat met je huiskamer systeem doet. De 3 belangrijkste frequentie gebieden zijn apart in te stellen met een bediening dat aan de bedrading zit.

Bouwkwaliteit vind ik zeer goed. Ik ben er zelf 2x op gaan staan, ‘n neefje heeft er z’n nek zowat over gebroken en er is vaker dan eens (per ongeluk) tegenaan geschop of over de bedrading gestuikeld. Een oorschelp zit los en de microfoon kraakt zodanig dat ik vaak klachten krijg van anderen tijdens voicechat. Maar hij doet ‘t nog steeds.
Bovendien zit de bedrading ook vaak vast onder me bureaustoel.

Vanwege de bedrading ben ik me ook ‘n beetje aan ‘t orienteren op ‘n andere.
Dat moet ‘n draadloze worden.
Draadloos is overigens niet 100% draadloos want er moet altijd een draadje van je mic naar je controller voor de voice-chat.
Alleen de Tritton Warhead 2.0 en 7.1 zijn volledig draadloos maar ook (nog) peperduur en ze zijn alleen pre-order want ze worden in juni of juli op de markt verwacht.

Ook moet je opletten dat ie op de 5.8ghz band werkt. Op 2.4ghz schijn je wel eens last te hebben van interferentie van andere draadloze apparaten. Bovendien is die bandbreedte net iets te smal voor een vergelijkbare geluidskwaliteit met een bedrade.

Nadeel van de draadloze headsets is dat ze op batterijen werken. Volgens mij is alleen de Razer Chimaera 5.1 oplaadbaar.
Bovendien is een nadeel dat je soms erg hard in je mic praat (schreeuwen) want je hoort jezelf namelijk niet.
Overigens is 7.1 natuurlijk boerenbedrog maar van(af) een 5.1 heb je naast 't spectaculaire geluid ook een groot tactisch voordeel want je hoort je “vijand” van alle kanten lopen.
Nog een nadeel is dat alle headsets erg log zijn en ook zo aanvoelen. Aan de Tritton moest ik erg wennen. Bovendien sluiten ze zo goed af dat je (weer :) ) nat achter de oren wordt.

Ik kan me nog net tot de aankoop tot de Razer Chimaera bedwingen. De oorschelpen zijn onbeweeglijk waardoor een optimale zit volgens mij lastig is. Bovendien schijnt de mic ook te gevoelig te zijn en is de mic niet afzonderlijk instelbaar.
Daarnaast twijfel ik zeer over zijn levensduur. Dat komt omdat ik een Razer Onza TE controller heb. Daar heb ik er in het afgelopen half jaar al 6 van moeten retourneren. Allemaal hadden ze een ander mankement. Waarom blijf ik er dan mee spelen? Je wil nooit meer een ander..!!

Andere al dan niet bedrade opties zijn;
Astro A40 & 240, tritton Ax720 & ax pro, turtle beach px41 & px5 (beiden op de 2.4ghz band), SteelSeries 7XB.
Er zijn van alle modellen ook op youtube goede reviews te vinden. Eerlijk gezegd heb ik nog niet rondgekeken voor reviews op Tweakers.

Zelf wacht ik op de Tritton Warhead 7.1.

Wat heb je zelf al gevonden..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit zelf heel erg aan de Ear Force X41 te denken. Heb ook om hulp gevraagd in het xbox360 topic en daar word deze behoorlijk aangeprezen. Heb de specs bekeken en zien er allemaal vrij netjes uit. Behalve het draadloze...dat wil nog wel eens storen en gezien ik bergen rommel bij me tv kastje heb zitten vraag ik me af of dat wel een goed idee is....gelukkig kan ik alles besteld online binnen 30 dagen retour sturen:)

Het is voornamelijk voor de avonden dat me vrouwtje in bed ligt en ik nog ff lekker wil kunnen gamen. Daarnaast ben ik uitermate ontevreden over de kwaliteit van de standaard xbox headset. Het klinkt nergens naar en moet te vaak vragen wat iemand te melden heeft. De Ear Force X41 heeft iig 2 draaiknoppen..eentje voor t game geluid en een voor de stemmen....

Dat 5.1 in zo'n koptelefoon....werkt dat serieus goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:20:
Dat 5.1 in zo'n koptelefoon....werkt dat serieus goed?
Serieus..!!!
In Gears hoor je bijv. een gast achter je lopen, voor je of om je heen, je hoort ze herladen en hoort dan meteen wat voor wapen ze hebben. Dan ben je meteen op je hoede met zo’n noob SOS. De geluiden in Battlefield zijn zo realistisch dat je bijna letterlijk dekking zoekt als er een straaljager voorbij scheert of als er een bom inslaat..!!

Van die X41 is er trouwens een opvolger. De X42. Die werken overigens wel op 2.4ghz en zijn 7.1. Twee gasten uit mijn lijst hebben een X41 en die zijn er blij mee. Van 1 weet ik dat er wel ‘s interferentie optreedt waardoor hij wel ‘s ruis hoort en ‘t stoort wel ‘s met z’n router (of andersom)
Je hebt alleen een kabeltje voor voicechat maar dat zou overkomelijk moeten zijn.

Ondanks goede verhalen over die X41 kan ik er niet over oordelen. Wel heb ik een Astro A40 kunnen vergelijken met mijn Tritton. Daarvan vind ik de geluidskwaliteit net een fractie beter dan van mijn Tritton. Maar de surround beleving van de Tritton is daarentegen weer een haar beter.
Al met al zullen al die headsets elkaar wel niet veel ontlopen qua kwaliteit in de zelfde prijsklasse.

Toevallig verteld een collega van me net dat Turtle Beach ook modellen heeft die volledig draadloos zijn. Dat wist ik niet. Straks ff op de site van Turtle Beach kijken.

edit

Turtle Beach heeft 3 volledig draadloze headsets. De XP300, XP400 en XP500.
En itt alle andere headsets werkt het draadloze gedeelte niet met een radio signaal maar met dualband wifi..!! Itt wat ik hierboven aangaf werkt de X42 wel degelijk met wifi. De X41 met radio.
Wifi betekend in ieder geval dat je nooit interferentie hebt en het audiosignaal is altijd top omdat je geen bandbreedte beperking hebt. Ik ga er daarom vanuit dat 't geluid van de X42 beter moet zijn dan van de X41.

De XP300 is een stereo headset, de XP400 surround en de XP500 7.1. Het surround en 7.1 is virtueel want de XP400 en XP500 hebben als ik dat goed heb kunnen zien dezelfde drivers.
Ik geloof zelfs dat de X42 ook over diezelfde drivers beschikt en dat ie slechts in wat meer features verschilt met de XP400. Maar goed dat is op ‘t eerste gezicht

Gek genoeg is het duurste model, de XP500, uitgerust met 2.4ghz radio terwijl de XP300 en XP400 met wifi werken. De XP500 heeft weer wel een volledig programmeerbare equalizer en op de ontvanger een mooi beugeltje om je headset aan op te hangen. Dat heeft de XP400 weer niet. En dat is een beetje gierig voor zo’n duur ding.

Er zit weer wel een leuke feature op dat de verbinding van de headset met de controller bluetooth is waardoor je je telefoon er mee kunt laten communiceren en zo ook gesprekken kunt aannemen. Hoef je de headset niet af te doen en je foon niet vast te houden zodat je ondertussen rustig naar de plee kunt gaan of ‘n biertje kunt tappen.
Kortom. Ik ga ‘s wat reviews lezen over de XP400. Grote kans dat ‘t dus niet weer een Tritton gaat worden.

Echter ben ik wat huiverig tov Turtle Beach want ik heb voor de Tritton een Turtle Beach gehad zonder versterker. Ik weet het type niet meer maar ik weet wel dat ‘t niet om aan te horen was. Natuurlijk onvergelijkelijk met bovengenoemde modellen en de huiver zit daarom ook gewoon tussen mijn oren.
Overigens is die XP400 wel schreeuwend duur....€240..!!

edit

Net wat reviews gelezen en youtube filmpjes gezien van zowel de XP400 als de X42.
Ik weet eerlijk gezegd even niet of de XP400 die bijna €100 duurder is dan de X42, dat geld ook echt waard is boven de X42.
't zijn practisch dezelfde headsets waarbij de XP400 gewoon wat meer features heeft.

Wat ze trouwens beiden ook hebben is "voice monitor". Je hoort je stem terug over de headset zodat je dus ook niet meer hoeft te schreeuwen/stem verheffen, what ever. En dat is voor de nachtelijke uurtjes wel zo prettig.

[ Voor 47% gewijzigd door mowa op 09-05-2012 22:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mowa, ik heb je verhaal nog es goed zitten lezen en gisteren (zoals besproken) nog bij de mediamarkt gekeken. Ik zit nu behoorlijk te hikken tegen die X42. De prijs is nog redelijk, wifi lijkt me zoiezo wel een goed idee en de rest van de opties klinken ook erg goed!

Ik ga nog op zoek naar een game-winkel waar ik ze ook beiden kan proberen. WIl die dingen toch es op me kop zetten voordak zoiets koop...hoewel retouneren natuurlijk altijd kan!

Dan nog een volgende vraag (gisteren ook kort over gehad)...hebben andere controllers (bv die razor) meerwaarde ten opzichte van de standaard microsoft controllers? Ik heb soms wel t idee dat me controller niet goed reageert en vraag me af of dit beter is bij de 3rd party controllers.
Een tijd geleden MOrtal KOmbat 2de hands gekocht en de combo's zijn absoluut niet te doen! 3x snel achter elkaar op X drukken lukt nooit snel genoeg! Ik weet niet of het door de draadloze controller komt of dat de standaard microsoft controllers niet goed zijn maar vraag me af of een andere controller hier verbetering in brengt....en dan direct de belangrijkste vraag: Kan ik die X42 ook aansluiten op die 3rd party controllers?

Goed nieuws voor iedereen: Dit weekend is t Torque Bow Tag!!! Vond dat een van de leukste events van gears 3 dus lijkt me een goed idee om dit weekend met een aantal man te gaan schieten. Zondag gaat de vrouw naar d'r moeder toe en heb ik de hut alleen dus ben ik zoiezo t grootste gedeelte van de dag online. Verder is t voor mij nog een beetje de vraag wanneer ik mag:)

Mowa...nog bedankt voor je uitgebreide verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:34:
Dan nog een volgende vraag (gisteren ook kort over gehad)...hebben andere controllers (bv die razor) meerwaarde ten opzichte van de standaard microsoft controllers? Ik heb soms wel t idee dat me controller niet goed reageert en vraag me af of dit beter is bij de 3rd party controllers.
Een tijd geleden MOrtal KOmbat 2de hands gekocht en de combo's zijn absoluut niet te doen! 3x snel achter elkaar op X drukken lukt nooit snel genoeg! Ik weet niet of het door de draadloze controller komt of dat de standaard microsoft controllers niet goed zijn maar vraag me af of een andere controller hier verbetering in brengt....en dan direct de belangrijkste vraag: Kan ik die X42 ook aansluiten op die 3rd party controllers?
De Razer Onza TE is, zoals Mowa zegt, qua bouwwerk een prutsding. Heb er ook al 3 of 4 moeten retourneren. De ene keer bleef een pook hangen in sprintstand, de andere keer een actie knop dat bleef hangen als je hem indrukte. Nogal onhandig dus.

Maar, zoals Mowa ook zegt, je wil niet meer zonder! De actieknoppen kun je vederlicht indrukken waardoor je sneller klaar bent (handig voor combo's maar ook fijner voor simpele dingen als roadyrunnen, herlaad etc). Je kan de stroefheid van de beweging van de pookjes afzonderlijk instellen. (Ik heb hem bijvoorbeeld heel los voor shooters voor sneller mikken maar superstrak voor platformers zodat het meer op een D-pad lijkt) Daarnaast heb je een extra set schouderknoppen die je zelf in kan stellen. Dat is super om bijvoorbeeld select op te zetten (spot bij BF3) of B (knife bij CoD). Schouderknoppen zijn sneller te bedienen dan actieknoppen. (tenminste bij mij).

Verder is de controller qua respons gelijk aan de officiele. Andere merken leveren zooi af op dat gebied. Razer niet. Het is alleen de kwaliteit van de bouwwerk van het apparaat zelf dat minder is. Overigens heb ik minder problemen met de reguliere versie dan de TE versie. Al mis je dan wel de instelbare poken.

Oh, een andere nadeel is dat Kontrolfreeks niet goed blijven zitten op de pookjes. Nadeel natuurlijk alleen aanwezig als je Kontrolfreeks gebruikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:54:
[...]

De Razer Onza TE is, zoals Mowa zegt, qua bouwwerk een prutsding. Heb er ook al 3 of 4 moeten retourneren. De ene keer bleef een pook hangen in sprintstand, de andere keer een actie knop dat bleef hangen als je hem indrukte. Nogal onhandig dus.

Maar, zoals Mowa ook zegt, je wil niet meer zonder! De actieknoppen kun je vederlicht indrukken waardoor je sneller klaar bent (handig voor combo's maar ook fijner voor simpele dingen als roadyrunnen, herlaad etc). Je kan de stroefheid van de beweging van de pookjes afzonderlijk instellen. (Ik heb hem bijvoorbeeld heel los voor shooters voor sneller mikken maar superstrak voor platformers zodat het meer op een D-pad lijkt) Daarnaast heb je een extra set schouderknoppen die je zelf in kan stellen. Dat is super om bijvoorbeeld select op te zetten (spot bij BF3) of B (knife bij CoD). Schouderknoppen zijn sneller te bedienen dan actieknoppen. (tenminste bij mij).

Verder is de controller qua respons gelijk aan de officiele. Andere merken leveren zooi af op dat gebied. Razer niet. Het is alleen de kwaliteit van de bouwwerk van het apparaat zelf dat minder is. Overigens heb ik minder problemen met de reguliere versie dan de TE versie. Al mis je dan wel de instelbare poken.

Oh, een andere nadeel is dat Kontrolfreeks niet goed blijven zitten op de pookjes. Nadeel natuurlijk alleen aanwezig als je Kontrolfreeks gebruikt. :P
De respons is wel degelijk sneller dan dat van de originele xbox controller. In Gears of war 3 kan je de gevoeligheid niet zo veel verder boven de 20 opvoeren anders zijn je bewegingen oncontroleerbaar. Bovendien kan je van de TE de gevoeligheid op hypergevoelig zetten. Maar dat is echt TOO MUCH..!!
Veel heeft ook te maken met de slow-turn kwaal wat alle originele xbox controllers hebben.
De weerstand van de analoge sticks is aan te passen en zoals jij al aangaf kan je de 2 extra schouderknoppen programmeren/re-mappen. Zo heb ik bijvoorbeeld de A knop voor rollen/roadie-run op de re-schouderknop zitten. Dit heeft tot grote voordeel dat ik me middelvinger, waarmee je sneller kunt schieten (hammerburst), op de trigger kan zetten. 1 van de redenen dat ik regelmatig berichtjes krijg met de beschuldiging dat ik een gemodde controller heb :P
M'n wijsvinger zit op "A" en m'n duim zit altijd op de re-analoge stick zodat ik vele malen sneller kan uitwijken omdat je A en de re-analoge stick tegelijkertijd kunt gebruiken..!!

Binnenkort moet ook de "MLG-Mad Catz" Controller op de markt komen. Die is modulair met aanpasbare weerstand van de analoge sticks. Die controller lijkt er erg degelijk uit te zien maar is ook schreeuwend duur. Volgens mij moet ie zo'n €80 gaan kosten.

Ik heb ook zitten twijfelen over die Kontrolfreeks maar zitten die niet te hoog? Mn tov bijvoorbeeld de D-pad? En inderdaad volgens mij blijven ze niet zo goed zitten met al dat geweld wat er op die analoge sticks wordt uitgeoefend.
Welke heb jij op je Razer zitten..??
lj_tree schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:34:

Voor fighting games zijn weer heel speciale fight-gamepads beschikbaar die weinig te maken hebben met de gewone controller.
Een Razer Onza zou overigens ook niet geschikt zijn voor dergelijke games.

Overigens begin ik bij de Turtle Beaches ietwat te twijfelen over het geluid. Althans de surround.
Ik geloof wel dat de kwaliteit van het geluid beter zou moeten zijn want de Turtle Beaches hebben grotere drivers. Wat zich in principe zou moeten uiten in een wat "ronder" geluid met een duidelijker bas. Maar de surround kwaliteit kan nooit beter zijn want de Tritton heeft fysiek 4 drivers in elke schelp zitten..!! En de Turtle Beaches 2 drivers waarbij het surround virtueel is. Wat overigens niet wil zeggen dat het niet goed zou zijn. Ik geloof echter dat het zich uit in dat je de "ruimte" waarin je speelt als kleiner ervaart.

Toch ga (moet) ik dit weekeinde de knoop doorhakken..!! Vanmiddag bij thuiskomst lag een oorschelp van de Tritton er van af. 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 11-05-2012 21:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de Tritton hing 1 oorschelp letterlijk aan 'n draadje. Dat kon ik nog redelijk repareren maar de mic is definitief kapot. Vandaar dat ik gisteravond laat toch nog de Turtle Beach XP400 besteld heb. Ongeveer 3 kwartier geleden kwam het binnen. Ik heb ook los de "xbox live Talkback Cable" besteld omdat de bluetooth adapter natuurlijk niet op de Razer werkt. Die is nog niet binnen maar volgens Track&Trace is ie wel onderweg.

Eerste indruk;
Aansluiten is 'n fluitje van 'n cent. Geen gedoe meer met kabels die in de weg zitten. De zender/ontvanger krijgt stroom dmv een usb kabel die je in je xdoos steekt. Dan nog de optische kabel aansluiten. 2 kabels dus maar die zitten tussen de xdoos en de ontvanger.
Dan moet je de headset en ontvanger pairen. Alles bij elkaar letterlijk 1 minuut werk zonder handleiding. Dat zou anders maar liefst 5 min duren :+
De headset maakt een iets minder solide indruk dan de Tritton maar ik verwacht wel dat ie wat langer mee gaat want de bedrading van de Tritton lag vaak op de grond zodat je 't per ongeluk toch van 't bureau af trekt.
De Turtle Beach kan je altijd makkelijk ergens veilig wegleggen zonder je te hoeven bekommeren om bedrading.
Om de accu op te laden zit er een kabel bij die je op de xdoos aansluit. Mocht na een aantal jaar de capaciteit van de accu sterk minder worden of ineens stuk gaan dan zal ik met die kabel permanent op de xdoos aan moeten sluiten. Zo'n accu kan dus een nadeel zijn tov losse batterijen zoals bij de X42.
De headset zit wat strak. Na een weekje zal 't wel wat losser zitten als het iets meer is uitgelubberd.

Even een paar potjes Torquebow Tag gespeeld. lj_tree was stiekum aan 't spelen zodat ik voor de gelegenheid even de oude controller uit de kast heb gehaald om de bluetooth adapter aan te sluiten zodat ik die functie ook even kon checken. Dat doet 't erg goed. Ik ben vooral blij met microfoon monitor zodat ik mezelf terug hoor zodat ik eindelijk eens rustig kan praten zonder te hoeven schreeuwen. volgens lj_tree was het stemgeluid ook veel beter van kwaliteit.

Het surround- en de geluidskwaliteit is zoals ik verwachtte. Het surround maakt de ruimte-beleving wat smaller. Het geluid klinkt net wat voller dan van de Tritton maar wat omfloerst. De Tritton klinkt wat scherper.
Natuurlijk is dit slechts een eerste indruk want ik heb de instellingen nog niet naar wens staan. Er zijn 6 surround sound angle- en 4 equalizer voorkeuze mogelijkheden. Die heb ik in 3 kwartier natuurlijk nog niet ideaal staan.
Daarnaast verwacht ik dat het "omfloerste" snel minder wordt want de headset moet eerst inspelen.
Na een paar dagen tot een week klinkt het pas zoals het hoort. Momenteel laat ik op de headset de komende uren roze ruis los om in te spelen. Vanavond klinken ze al beslist beter.

De ontvangst lijkt ook helemaal in orde. Ik kan rustig door het huis lopen zonder dat het geluid weg valt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T was n mooi weekend TBT! Erg goed mee vermaakt. Snelle potjes, vette mooie kils en VEEEEEL noobs:) In het begin ikzelf ook maar na een avondje film met de torque bow vlammen ging dat toch behoorlijk veel beters!

Gisterenavond nog met n collega aan t schieten geweest alleen die heeft geen DLC:S Beetje jammers want je mist dan zoveel fun en geweld!:)

Gisteren lvl 98 geworden dus voor komend weekend voor t eerst me wings hopelijk....wss mowa dan al voor de 2de keer:)

Edit: Gisteren met sjonemans, teelbal en nog 2 anderen weer ff zitten blaffen...nu lvl 99,5:) Vanmiddag heb ik een afscheidborrel van me werk dus vanavond ben ik naar de klote maar morgen ben ik weer online. Ik stel voor dat we t geouwehoeren, zeebats en arie en bastiaan weer mooi doorzetten:)
Mowa, je MOET meedoen! Geweldige gesprekken:)

[ Voor 26% gewijzigd door boomr op 16-05-2012 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:32:
T was n mooi weekend TBT! Erg goed mee vermaakt. Snelle potjes, vette mooie kils en VEEEEEL noobs:) In het begin ikzelf ook maar na een avondje film met de torque bow vlammen ging dat toch behoorlijk veel beters!

Gisterenavond nog met n collega aan t schieten geweest alleen die heeft geen DLC:S Beetje jammers want je mist dan zoveel fun en geweld!:)

Gisteren lvl 98 geworden dus voor komend weekend voor t eerst me wings hopelijk....wss mowa dan al voor de 2de keer:)

Edit: Gisteren met sjonemans, teelbal en nog 2 anderen weer ff zitten blaffen...nu lvl 99,5:) Vanmiddag heb ik een afscheidborrel van me werk dus vanavond ben ik naar de klote maar morgen ben ik weer online. Ik stel voor dat we t geouwehoeren, zeebats en arie en bastiaan weer mooi doorzetten:)
Mowa, je MOET meedoen! Geweldige gesprekken:)
Of ik deze week voor de 2e keer re-up weet ik niet. Moet ik wel kunnen spelen. Is me nog niet gelukt. Hoewel ik gisteravond heel eventjes de re-trigger heb ingedrukt. Maar morgen heb ik sowieso vrij dus ga ik wel ff schieten. Natuurlijk 'n beetje afhankelijk van wat de plannen zijn van mijn wederhelft maar ik ben er positief over.

Heb je die headset trouwens al binnen..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morgen ben ik zoiezo ook van de partij. De vrouw wil dak even meega de stad in maar verders volgens mij geen plannen. Ik heb nog geen headset besteld. De afgelopen dagen zijn n beetje druk geweest en wil ze nog steeds ergens een keertje op gaan zetten....even checken waar en wanneer da kan:S

Je nieuwe bevalt nog steeds goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:17:
morgen ben ik zoiezo ook van de partij. De vrouw wil dak even meega de stad in maar verders volgens mij geen plannen. Ik heb nog geen headset besteld. De afgelopen dagen zijn n beetje druk geweest en wil ze nog steeds ergens een keertje op gaan zetten....even checken waar en wanneer da kan:S

Je nieuwe bevalt nog steeds goed?
Heel goed..!!
Echt ingespeeld is 't denk ik nog niet helemaal maar het surround is al beter; de ruimte waarin je speelt krijgt de juiste proporties en positioneren van anderen is nu beter.
Het surround van de Tritton blijft toch net ietsje beter

Van de geluidskwaliteit kan ik zeggen dat het een jas scheelt dat de headset 'n paar dagen heeft geklonken. En ik kan zeggen dat het nu al beter is dan dat van de Tritton. Niet een beetje maar VEEL beter.
Als ik de Tritton op zet klinkt het ineens kaal en schel, vooral in de hoogte. Bovendien kan ik de Turtle Beach echt hard zetten zonder dat het gaat storen. De Tritton kan ik lang niet zo hard zetten want dat gaat gewoon pijn doen..!!

Hier nog ff 'n adresje voor jou van de minst dure TB X42 die ik kon vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste tijd flink wat tijd in gears gestoken maar ben nu ook verslaafd aan diablo 3! En verslaafd is niet overdreven. vannacht tot 4 uur bezig geweest, vanmorgen om 10 uur op, kopje koffie gemaakt en lekker achter diablo opgedronken....is niet goed meer:) Nu mezelf gedwongen ff te gaan sporten anders gaat t nie goed ben ik bang:).
Gisteren met raptor en dordt een van de beast achievements gehaald en afgelopen weekend met z''n allen de versus (carmine en savage marauder) achievements gehaald....Nog n paar van die achievements te gaan die je moeilijk in je eentje haalt...bv minh executen als raam:S

Voor iedereen die twijfelt over diablo: NIET DOEN!!!! Tis zo''n fucking vet spel dat je binnen no time verslaafd bent:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:01:
[...]

De respons is wel degelijk sneller dan dat van de originele xbox controller. In Gears of war 3 kan je de gevoeligheid niet zo veel verder boven de 20 opvoeren anders zijn je bewegingen oncontroleerbaar. Bovendien kan je van de TE de gevoeligheid op hypergevoelig zetten. Maar dat is echt TOO MUCH..!!
Ik doelde met respons op de tijd tussen jouw input op de controller en de tijd wanneer de Xbox doorheeft wat je deed. Niet op de sensitivity van de analoge pookjes. Daarnaast heb je natuurlijk een snellere respons met de actieknoppen (B, O, X, Y) omdat ze veel minder ver/hard ingedrukt hoeven te worden bij de Onza controllers dan bij een officiele controller.
Ik heb ook zitten twijfelen over die Kontrolfreeks maar zitten die niet te hoog? Mn tov bijvoorbeeld de D-pad? En inderdaad volgens mij blijven ze niet zo goed zitten met al dat geweld wat er op die analoge sticks wordt uitgeoefend.
Welke heb jij op je Razer zitten..??
De Kontrolfreeks die ik heb zijn ontworpen voor de officiele controller (volgens mij allemaal overigens). Daarop blijven ze supergoed zitten. De pookjes van de Onza wijken net af qua vorm en dikte van de rand waardoor ze net niet lekker zitten. Ze vallen er niet af maar ze bewegen heel licht. Geeft een gevoel dat je niet alles onder controle hebt maar.... als je eenmaal met hebt gespeeld wil je niet meer anders. Je hebt bij het mikken zo veel meer controle. Al merk ik dat GoW3 ze niet echt nodig heeft. Ze zijn voor mij vooral onmisbaar bij FPS.

Of ze te hoog zitten ligt aan hoe je je controller vast hebt. Ik heb de traditionele stand met wijsvinger op triggers en een los bungelende middelvinger. Als je je hand schever hebt doordat je ook je middelvinger gebruikt en je wijsvinger op A laat rusten dan zal je duim een rare bocht moeten maken denk ik. :) Ik speel overigens meestal met maar 1 Kontrolfreek er op. En wel de rechter. Voor lopen heb je het minder nodig. En omdat sprinten vaak onder de linker pook zit krijg ik vast last van mijn duim als ik met speel.

Ik heb de KontrolFreek Elite. Althans zo heet die van mij maar ze hebben een nieuw model. Die ik heb verkopen ze niet meer geloof ik.

En even terug naar GoW3: ga eindelijk de co-op op Insantiy met 4 man doen. Vrienden zijn terug van lange reizen dus het kan los. Best wel wat zin in. Blijft zo een toffe serie om met een paar man, een paar bier en veel geblaat te doen. :) (Zijn er hier mensen die Seriously 3.0 hebben gehaald? Ik wil even buigen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat seriously 3.0 nog wel n paar jaar gaat duren voor ons (mensen die minder dan 18 uur per dag gamen:) )...voornamelijk die nemesis executen is een medal die volgens mij zo'n beetje onmogelijk is om compleet te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Next Gears of War
Usually, we like to reveal the name and final cover art for our upcoming issue's cover story the Thursday before it hits subscribers. This time we're saving the full unveiling of the game's title until Monday during Microsoft's E3 press conference, but we can confirm that our next cover is the new installment in the Gears of War series and is coming to Xbox 360. We figure this news and a glimpse of the shrouded Gears of War cover are least some consolation, as the image raises some interesting questions: Who is in chains, and where?

Take your time trying to decipher clues about the next game in the Gears of War universe, and check back on Monday when we fully pull back the curtain on both (yes, we said "both") of our covers. Also waiting for you on Monday is a teaser trailer jammed with sneak peeks at our month of online Gears of War coverage. As always, you can learn more about Epic's new game in the following weeks with a wealth of online videos, articles, and interviews that will populate our upcoming Gears of War hub, including an exclusive and extensive first look here at Game Informer that hits Monday morning. You don't want to miss it.
Maandag horen we dus meer.

Degenen die 'n beetje hebben doorgespeeld met die warmte van vorige week hebben het weekeinde ook "Stay Frosty" gespeeld. De mode zonder Gnasher.
Ik heb wel maandag even gespeeld. Toen kon je nog even met "Thrashball Drone" spelen, de Grub tegenhanger van Thrashball Cole.
Afbeeldingslocatie: http://epicgames.com/community/wp-content/uploads/2012/01/tumblr_ltpd02bmFP1qaengko1_500.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Of ze te hoog zitten ligt aan hoe je je controller vast hebt. Ik heb de traditionele stand met wijsvinger op triggers en een los bungelende middelvinger. Als je je hand schever hebt doordat je ook je middelvinger gebruikt en je wijsvinger op A laat rusten dan zal je duim een rare bocht moeten maken denk ik. :) Ik speel overigens meestal met maar 1 Kontrolfreek er op. En wel de rechter. Voor lopen heb je het minder nodig. En omdat sprinten vaak onder de linker pook zit krijg ik vast last van mijn duim als ik met speel.
Die "rare bocht" valt mee. Sprinten heb ik op de li-schouder knop gemapped zodat ik niet die pook ingedrukt moet houden en zoals jij geen last van me duim krijg. Bovendien gebruik je sprinten vaker dan bijv. knifen.
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:04:
[...]

(Zijn er hier mensen die Seriously 3.0 hebben gehaald? Ik wil even buigen :P)
No way...ik heb nog een leven.
Bovendien is de interesse in het halen van achievements er alleen maar wanneer anderen me vragen om ergens aan mee te helpen.
Misschien ga ik er acheraan wanneer deel 4 er aan komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er komt een filmpje van de nieuwe gears op de E3 tijdens een of andere pers conf. Blijkbaar speelt het zich 10 jaar voor deel 1 af. Net nadat de oorlog is begonnen. Ben zo benieuwd!

Cole en baird komen iig terug. Verder 2 nieuwe characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe Gears of War gaat Judgment heten.
Op Gameinformer is er een update met wat mooie covers.

Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/gameinformer/z95731/cvr-a-610b.jpg

De twee nieuwe personages zouden Garron en Sofia zijn.
Check het artikel en de video op IGN waarin wordt gespeculeerd dat ontwikkelaar "People Can Fly", de maker van Bulletstorm, waarschijnlijk Gears of War Judgment maakt.
En als op de E3 een aankondiging wordt gemaakt kunnen we Judgment waarschijnlijk in 2013 verwachten.
Dus nog voor de Xbox360.

Op 10 april is was er op Tweakers al een bericht dat People Can Fly van Epic aan "een ander project" moest werken..!!
People Can Fly was al begonnen aan Bulletstorm 2 toen eigenaar Epic Games besloot dat de Poolse ontwikkelaar aan een ander project moest werken. Het vervolg op shooter Bulletstorm is daardoor op de lange baan geschoven.
Hier het volledige artikel.

Een dag daarvoor op 9 april verscheen op Tweakers een artikel dat Epic Gears of War: Exile heeft geschrapt.

Update

Bron van de volgende quotes
Ok heres what we got for MP. It's class based, Locust classes wretches, tickers, kantus , Grenadier mauler blood mounts, corpses and serapedes.

Cog classes are as follows.
  • Baird-engineer=Weapons: gnasher and blowtorch,Special abilities: sentry turret, tip: blowtorch repairs damaged fortifications
  • Cole-Soldier= lancer and boomshot, deploy ammo crates, toss amo to engineer to give him infinite blowtorch ammo
  • sofia- medic= lancer and snub pistol, stim gas gernade, toss gernade at downed allies to revive them
  • garron-scout= longshot and snub, beacon gernade, climb perches for better sniping leverage
And of of course overrun mode - cog vs locust. similar to DOTA or Team Fortress or at least takes a mod from.
Kilo Squad bios:

Damon Baird
Before this sarcastic, genius mechanic went on to help Marcus Fenix save the world, Baird worked his way through the Gears ranks. He’s always quick to joke, but Judgment suggests there’s more to his character than being a comedian.

Augustus Cole
A former Thrash Ball player turned soldier the "Cole Train" became famous in Sera for his on-feild performance and boisterous demeanour. Cole met Baird soon after enlisting, and the two quickly became best friends.

Garron Paduk
A miltia refuge from the Union of Independent Republics. Garron comes from the other side of The Pendulum Wars. He brings a new perspective and brush personality to Kilo. Garron is the devil on Baird's shoulder that say's "Let's blow stuff up."

Sophia Hendricks
A cadet from the onyx guard academy, she is more in line with colonel loomis by the book approach to combat. E-day halted her path to graduation from the academy, but she is still worth the soldier. She is the opposite of Garron, ready to suggest informing superior officers of every deviation from protocol.
The setting of GOWJ is Halvo Bay, home to the Onyx Guard Academy. Apparently its like now a day San Diego or San Francisco of World War 2. The city has a strong military background feel apparently.
Update

Gears of War: Judgment release in 2013. Een precieze releasedatum is op de E3 niet bekend gemaakt.

Teaser trailer

Achtergrondinfo

Gears of War: Judgment wordt dus gemaakt door People can Fly maar ik sluit niet uit dat er nog een partij zal deelnemen aan de ontwikkeling.
Epic Games start namelijk een nieuwe studio in Baltimore en neemt daarvoor ontwikkelaars aan van het onlangs gesloten Big Huge Games.
Uiteraard zal Epic een dikke vinger in de pap hebben bij de ontwikkeling van Gears of War: Judgment

[ Voor 59% gewijzigd door mowa op 04-06-2012 20:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand mij vertellen waarom bovenstaande video-tags niet werken...??? En hoe/wanneer ze dat wel doen...???

Hieronder even klikbare links..

Teaser trailer
Video

Achtergrondinfo
Video

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het laatste nieuws en de teaser al gezien? Op http://www.gamersnet.nl/n...gt_verschillende_klassen/
staat wat informatie en de teaser is op tweakers te vinden bij de video's. Ben erg benieuwd naar de nieuwe multiplayer game mode. Klinkt aardig maar tis toch altijd even afwachten wat t gaat worden. Horde 2.0 beviel iig erg goed ten opzichte van gears 2.

Er staan nog wat achievements te wachten waar ik wat hulp bij nodig heb. Ik moet nog 5 keer beast mode doen op wat maps, de 2 horde achievements (50 waves op een van de maps uit de DLC) en moet nog steeds 9 keer minh executen als raam....iemand zin om dit n keertje mee te doen? Zo ja, komend weekend n optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:16:
Het laatste nieuws en de teaser al gezien? Op http://www.gamersnet.nl/n...gt_verschillende_klassen/
staat wat informatie en de teaser is op tweakers te vinden bij de video's. Ben erg benieuwd naar de nieuwe multiplayer game mode. Klinkt aardig maar tis toch altijd even afwachten wat t gaat worden. Horde 2.0 beviel iig erg goed ten opzichte van gears 2.
Had ik hierboven al gequote. 8)7

Bevestiging van Rod Fergusson dat de gewone versus modes terugkeren in Judgment.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol...ben n wakkere harrie vandaag:) Heb n nieuwe baan en dus n nieuwe laptop en hier staat nog (geloof t of niet) IE 6 op!!! Nog geen rechten gevonden om firefox te kunnen installeren dus zit er nog even aan vast. gevolg is wel dat veel pagina's fout of incompleet worden weergegeven.

Binnenkort gaat me laptop over op windows 7 en da zou zoiezo alles op moeten lossen...tot die tijd blijf ik even zoeken naar iemand met admin rechten zodat ik ook hier fatsoenlijk op tweakers kan:)

Btw, gaan we dit weekend of zo nog es afspreken om ff te knallen?

[ Voor 4% gewijzigd door boomr op 05-06-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Welke DLC's ben ik nou verplicht te kopen om online op de dedicated servers te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:40:
Welke DLC's ben ik nou verplicht te kopen om online op de dedicated servers te spelen?
geen idee...kan je de season pass zoiezo aanraden! 1600 ms punten voor alles DLC! En er zitten wat VETTE maps bij!!!

Daarnaast is er veel te doen op de laatste DLC (fenix rising) qua event's etc. Bijna elk weekend n event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik heb nog geen enkele betaalde DLC van Gears. Dat wilt zeggen, RAAM's Shadow, Fenix Rising en Forces of Nature.

1) zijn deze alledrie verplicht voor dedicated servers?
2) als ik nu een season pass neem, heb ik die drie dan voor 1600 ms points? (het principe van de season pass is me niet helemaal duidelijk)

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 05-06-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:38:
Btw, gaan we dit weekend of zo nog es afspreken om ff te knallen?
Wat mij betreft wel. Wil wel weer 's horde doen.
Ik had met mezelf afgesproken 1x per week horde te gaan doen maar daar is niets van terecht gekomen.
apNia schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:13:
ik heb nog geen enkele betaalde DLC van Gears. Dat wilt zeggen, RAAM's Shadow, Fenix Rising en Forces of Nature.

1) zijn deze alledrie verplicht voor dedicated servers?
2) als ik nu een season pass neem, heb ik die drie dan voor 1600 ms points? (het principe van de season pass is me niet helemaal duidelijk)
1) Ja.
2) Het principe van de season pass is dat je de dlc goedkoper krijgt. Althans minder duur.
De 3 dlc zijn, uit mijn hoofd, 2800 punten. De season pass was 2400 punten. Dat scheelt slechs 400 punten.
Alleen de Booster Command Pack kan je gratis downen.

Voordat Judgment uitkomt haal je toch niet meer alle achievements. Ik ben dat niet eens meer van plan. Hooguit haal ik de onyx medals voor de standaard wapens.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gears of War: Judgment Trailers

Gears of War: Judgment Overrun Gameplay Preview | E3 2012
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=B4TN8EPCGlY&feature=player_detailpage]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moet zeggen dak me nog KOSTELIJK vermaak met deel 3...maar als ik deze filmpjes zo zie en de verhalen lees krijg ik toch wel HEEL veel zin in de nieuwe:)

Gisterenavond een potje beast kunnen spelen tot de vrouw binnenkwam en ik moest kappen omdat er iets met d'r auto was:S Moet nog 19 x ready for the heavies en nog 700 shit kapot maken voordak alle medals heb. Daarna wil ik eigenlijk alleen nog private beast gaan doen omdak me tussendoor te veel erger aan de gasten die alleen maar aan zichzelf denken...Ik ben meestal als eerste bij rij 2 en begin dan als kantus, gasten die halverwege de volgende wave rij 2 vrij spelen gaan ook als kantus rondhuppelen en healen...das niet nodig:S Dat soort geneuzel is n beetje jammer. Daarom liever met bekenden. Bij Horde is dat nog veel ergens dus stel voor om vaker af te spreken om samen te spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Ik ben voor. Heb ook wel eens zin in een potje Horde met bekenden. Die voortijdige leavers, silverback dieven ben ik ook wel beu. Moet nog wave 50 halen op een DLC map.

Andere versus modi heb ik eigenlijk nog weinig gedaan. Maar Gears of War 3 is me in ieder geval steeds beter gaan bevallen door de tijd heen. Heb nu in ieder geval toch wel wat uurtjes in de game zitten. Geloof dat ik moeilijk afscheid kon nemen van deeltje twee, nog nooit een game zoveel gespeeld als die. Ondanks de negatieve kritieken.
Dus als we elkaar online treffen dan doe ik mee. Meestal ben ik in ieder geval zondagavond wel online. Maar het zal ook wat afhangen van de voetbalwedstrijden.
So much to do (see), so little time 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanwege het EK ben ik de komende weken niet heel veel online. :)F
Hoewel we eventueel vrijdag nog ff kunnen schieten. Ik moet zo'n beetje alle horde achievements nog halen... :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed bezig kerel Openingspost ziet er nu al netjes uit! Alle info die ik kon googlen staat erin dus goed bezig. Wellicht n ander achtergrondje of iets dergelijks maar das natuurlijk minder belangrijk.

Ik wil eigenlijk morgenavond even schieten maar t ligt n beetje aan me zus (moet dr n beetje helpen met de verbouwing van dr huis) en me vriendin (schatje mag ik ff schieten:) ) dus als iemand morgenavond zin heeft en ik ben online....schiet me ff aan. Danger....zondag iig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik zie nou net in het lijstje TDM, no DLC, nadat ik m'n Xbox punten had gekocht. Ik kon dus gewoon TDM spelen op servers zonder DLC te hoeven kopen :|
Wat een waste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danger, Misschien n rare vraag maar werk jij bij VGZ? Er zit hier een kerel die (behalve het gescheld) precies naar jou klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:14:
[...]

Ik zie nou net in het lijstje TDM, no DLC, nadat ik m'n Xbox punten had gekocht. Ik kon dus gewoon TDM spelen op servers zonder DLC te hoeven kopen :|
Wat een waste.
Had je ff eerder/duidelijk moeten zeggen dat 't je alleen om TDM gaat, had ik je ook wel kunnen vertellen. Had je trouwens ook kunnen googlen.
Aan de andere kant mis je wel weer 'n hoop mooie maps.
Echter zijn dedis niet zaligmakend en merk je vaak 't verschil niet tussen p2p of dedis..!!
lj_tree schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:04:
[...]

Goed bezig kerel Openingspost ziet er nu al netjes uit! Alle info die ik kon googlen staat erin dus goed bezig. Wellicht n ander achtergrondje of iets dergelijks maar das natuurlijk minder belangrijk.

Ik wil eigenlijk morgenavond even schieten maar t ligt n beetje aan me zus (moet dr n beetje helpen met de verbouwing van dr huis) en me vriendin (schatje mag ik ff schieten:) ) dus als iemand morgenavond zin heeft en ik ben online....schiet me ff aan. Danger....zondag iig?
Beetje zonde van m'n tijd, ook al is 't 'n uur werk. Er is geen enkele animo voor Gears, 't lijkt op sterven na dood hier op GOT. Eind van 't jaar of begin volgend jaar ga ik hooguit aan 'n update denken :(

Zondag niet gespeeld, zoals de hele week eigenlijk.
lj_tree schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:58:
Danger, Misschien n rare vraag maar werk jij bij VGZ? Er zit hier een kerel die (behalve het gescheld) precies naar jou klinkt.
Niet het werkgebied van 'n muziekwetenschapper. O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

mowa schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:05:
[...]

Had je ff eerder/duidelijk moeten zeggen dat 't je alleen om TDM gaat, had ik je ook wel kunnen vertellen. Had je trouwens ook kunnen googlen.
Aan de andere kant mis je wel weer 'n hoop mooie maps.
Echter zijn dedis niet zaligmakend en merk je vaak 't verschil niet tussen p2p of dedis..!!
Ik had constant last van lag bij p2p helaas. You owe me 20 bucks buddy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:05:

Niet het werkgebied van 'n muziekwetenschapper. O-)
lol...vond t al n beetje vreemd maar hij klonk heel erg naar jou!

Ben de laatste tijd maar weinig achter de xbox te vinden. diablo 3 bevalt zo goed:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 01:18:
[...]

Ik had constant last van lag bij p2p helaas. You owe me 20 bucks buddy! ;)
20 bucks= ± €16 voor 2400 punten is niet duur :+

p2p=lag..!! Als je 1 of meerdere keren een host-migration hebt weet je zeker dat je p2p speelt.
Ondanks dedis heb je altijd te maken met latency. Dat is inherent aan internet.
Bijv; bij een FPS als COD wordt je afgeschoten terwijl jij achter een muurtje staat maar in de killcam ziet je tegenstander jou naast het muurtje staan.
En in Gears zijn er potjes dat je tegenstander veel harder schiet dan jij, door 'n muur schiet, boomshots overleefd, etc.
Blame Epic..!!
lj_tree schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:42:
[...]

lol...vond t al n beetje vreemd maar hij klonk heel erg naar jou!

Ben de laatste tijd maar weinig achter de xbox te vinden. diablo 3 bevalt zo goed:S
Ik ook niet maar dan vanwege 't EK.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EK, Diablo 3, nieuwe baan en ook nog n vriendin thuis rond hebben huppelen...teveel te doen momenteel! Maar met n beetje pech is t ek voor ons na zondag over! Nog een zo'n kansloze wedstrijd doorkomen en tis gedaan met nederland. Ik ben benieuwd.

Iemand toevallig enig idee wat voor event er komend weekend is? heb wel weer es zin in boomsnipes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Weet niet hoe lang een event normaal gesproken duurt, maar onder de kop van 'Forces Of Nature' stond nu de 'Assassination' mode. Guardian event met alleen Longshots en Gnashers (ook een Boltok trouwens). Wel echt een stoere modus. Niet te lang mikken en lekker blindfirend met je Semi-auto longshot door de map rennen. Supersnelle potjes met heel goede K/D ratios afgewisseld met hele slechte hehehe.
Ging absoluut niet vervelen, dus wat mij betreft trekken ze dat nog effe door, dan ben ik vast deze week nog effe op Xbox Live te vinden :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen was t topic alweer 2 weken stil. Eeuwig zonde:) Ik ben te druk bezig geweest met diablo 3, n nieuwe baan, me vakantie (over 2 weken naar amerika) en sport om nog fatsoenlijk aan de xbox toe te komen. afgelopen weekend toch maar weer es ff gears 3 opgestart en dat beviel ERG goed. Ben diablo n beetje beu gezien ik nu al 3 keer hetzelfde verhaal gezien heb zonder iets van boeiende veranderingen of zo. Heb dus wel weer zin in wat potjes gears 3. Ik ga de komende tijd wat meer online zijn en hoor t graag als iemand zin heeft in n potje raggen. Mowa....gas erop:)

Edit: ik heb btw n nieuwe koptelefoon...en B&W P3 dus geen headset of iets dergelijks maar bevalt HEEL goed:) De vrouw heeft iig wat rust....en ik ook:)

[ Voor 12% gewijzigd door boomr op 10-07-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Tot wanneer duurt het double xp event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Sinds 2 dagen weer eens aan gears begonnen, nadat ik maanden over skyrim en assassin's creed had gedaan. Werd redelijk geownd eerste uurtjes, maar gelukkig gaat het alweer wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:57:
En toen was t topic alweer 2 weken stil. Eeuwig zonde:)
[...]
Heb dus wel weer zin in wat potjes gears 3. Ik ga de komende tijd wat meer online zijn en hoor t graag als iemand zin heeft in n potje raggen. Mowa....gas erop:)

Edit: ik heb btw n nieuwe koptelefoon...en B&W P3 dus geen headset of iets dergelijks maar bevalt HEEL goed:) De vrouw heeft iig wat rust....en ik ook:)
Gears is hier ook zo dood als 'n pier.
Ik heb onderhand ook ruim een maand niet meer gespeeld door het EK, drukte en er is bij mij een spierziekte ontdekt. Ik merkte bij 't hardlopen al dat m'n tijden minder werden en dat 't gamen moeilijker ging. Momenteel ben ik in training voor de marathon van Amsterdam in oktober, die wil ik toch heel graag 'n keer doen, daarna zal 't geleidelijk steeds minder worden allemaal.

Die B&W P3 ken ik, 'n vriend van me heeft 'm ook. Hij gebruikt 'm bij z'n iPad/iPhone. d'r zit dacht ik ook 'n microfoon+afstandsbediening op.
Ik dacht dat 't On-ear is dus wat minder bas bij games maar voor muziek wel weer heel goed.
Waarom heb je voor deze gekozen ipv een dedicated game headset?

Gisteravond heb ik de xdoos weer 's aangezet. Na eerst de voorjaarsupdate moeten doorstaan eindelijk Gears opgestart. En dat viel toch niet mee hoor. Ik verloor zowat alle shotgun battles. echt weer ff inkomen.
Ik herken wel wat Kippengaas zegt :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:57:
[...]

Gears is hier ook zo dood als 'n pier.
Ik heb onderhand ook ruim een maand niet meer gespeeld door het EK, drukte en er is bij mij een spierziekte ontdekt. Ik merkte bij 't hardlopen al dat m'n tijden minder werden en dat 't gamen moeilijker ging. Momenteel ben ik in training voor de marathon van Amsterdam in oktober, die wil ik toch heel graag 'n keer doen, daarna zal 't geleidelijk steeds minder worden allemaal.

Die B&W P3 ken ik, 'n vriend van me heeft 'm ook. Hij gebruikt 'm bij z'n iPad/iPhone. d'r zit dacht ik ook 'n microfoon+afstandsbediening op.
Ik dacht dat 't On-ear is dus wat minder bas bij games maar voor muziek wel weer heel goed.
Waarom heb je voor deze gekozen ipv een dedicated game headset?

Gisteravond heb ik de xdoos weer 's aangezet. Na eerst de voorjaarsupdate moeten doorstaan eindelijk Gears opgestart. En dat viel toch niet mee hoor. Ik verloor zowat alle shotgun battles. echt weer ff inkomen.
Ik herken wel wat Kippengaas zegt :+
Mjah ik wilde een koptelefoon voor in de bus/trein en voor op de fiets gezien ik de laatste tijd voor mijn werk regelmatig met t openbaar vervoer ga en als t mooi weer is met de fiets. Heb er een paar beluisterd en eigenlijk verliefd geworden op t geluid van de P5...toch voor de P3 gegaan gezien ik het verschil geen 100 euro waard vond:) Heb m via een aanbieding voor nog minder weten te bemachtigen:) Wellicht over n half jaar nog es nadenken over de P5 maar voor nu erg tevreden. Een headset voor de xbox gaat er zoiezo nog komen...zal nu alleen even moeten wachten tot ik financieel weer te boven ben van de vakantie:)

Een spierziekte? kerel....das fubar! Wat gaat t precies inhouden?

Ik ben de afgelopen dagen weer wat gears 3 aan t spelen en begin er nu eindelijk weer n beetje in te komen maar verlies nog steeds teveel gnasher battles. lijkt wel of daar iets is aangepast of zo maar voelt niet meer soepel iig:) En met Beast mode bijna alle medals binnen...nu nog n keer met wat mensen wat achievements gaan hengelen...

Keertje zorgen dat we met 2 teams als raam en minh kunnen spelen, horde achievements halen en nog wat beast rommeltjes binnenzwengelen...dus als mensen zin hebben hoor ik t graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Met horde wil ik wel helpen. Invite maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
I'm in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

Zijn er nog mensen hier die Gears 3 spelen? Er is namelijk niet veel leven meer in dit topic :) Kan misschien komen door de vakantietijd...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben net terug van n topvakantie in amerika dus kan er weer tegenaan:) Voeg me maar toe: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garcia10 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:12:
Zijn er nog mensen hier die Gears 3 spelen? Er is namelijk niet veel leven meer in dit topic :) Kan misschien komen door de vakantietijd...
lj_tree schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:10:
Ben net terug van n topvakantie in amerika dus kan er weer tegenaan:) Voeg me maar toe: control1983
Deze shit is zo dood als 'n pier ;w
Hoezo toevoegen...?? Heeft Garcia weer iedereen uit z'n lijst geflikkerd..! 7(8)7 :N
Met wat (lange)tussenperiodes speel ik momenteel weliswaar niet iedere avond maar wel zeer regelmatig maar met name s'nachts.
Ik neem aan dat je me weet te vinden Garcia. Moeten weer 's als vanouds 'n potje knallen.. :Y

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:39:
[...]

[...]

Hoezo toevoegen...?? Heeft Garcia weer iedereen uit z'n lijst geflikkerd..! 7(8)7 :N
Met wat (lange)tussenperiodes speel ik momenteel weliswaar niet iedere avond maar wel zeer regelmatig maar met name s'nachts.
Ik neem aan dat je me weet te vinden Garcia. Moeten weer 's als vanouds 'n potje knallen.. :Y
Eeuwig zonde! Heb nog n behoorlijke jetlag...vanmorgen om 9 uur pas naar bed gegaan en ben er om 16 uur pas uit komen rollen:s Denk dak vannacht dus ook wel online ben! straks eerst met me meisie naar the dark knight rises. Wilde die in de states gaan loeren maar daar is ZO VEEL gezeik geweest bij die bioscopen. Na die mongool die daar begon te schieten zijn er nog flink wat relletjes geweest. Dus maar wachten tot we terug in nl zijn:)

Moeten zoiezo nog n keer afspreken met 5 man om wat achievements (iig horde) te halen...zeker voordat deeltje 4 uit gaat komen volgend jaar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

mowa schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:39:
[...]

[...]

Hahahaha ja klopt! Had me lijst weer opgeschoond. Heb echt een half jaar niet gespeeld of zo! Ben tussentijds van baan veranderd en een huis gekocht tussendoor dus was druk met andere dingen. Ik heb mowa en control zojuist weer toegevoegd! We spreken elkaar online wel weer! Inderdaad als vanouds _/-\o_

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T was weer gezellig afgelopen weekend. Mooi potje gespeeld met z'n vijven en daarna nog doorgegaan tot half 7. Heb sinds de vakantie n behoorlijk slaapprobleem. ik hoop dat dat over is na me eerste week werken want vind t helemaal niks zo. Moet zeggen dak me met stay frosty goed vermaak! Ik maak nu flink wat kills met de hammerburst en pistol. Mooi event!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja na Raam's shadow te hebben uitgespeeld eigenlijk geen gears meer gedaan.
Ons standaard groepje is wat opgebroken ivm wisseldiensten van een paar mensen die nogal erg onregelmatig waren.

Dus paar maanden MW3 gespeeld, afgelopen weekend weer Gears3 gedaan (en zelfs wat gears 2 horde omdat er iemand bij was die nog geen Gears 3 had >_< ) en dat is gewoon zoveel leuker dan MW3, mits je minimaal met 4 man bent eigenlijk (wij doen alleen horde of beast) anders ben je te afhankelijk van randoms die veel te vaak quitten.

Wel erg benieuwd naar Judgement.

Gelukkig is GoW net als schaatsen en fietsen, je verleerd het nooit :P Blijf het wel jammer vinden dat er in GoW3 horde veel minder character speech is dan in GoW2. Heerlijk om weer die redneck comments van Dizzy te horen als je wat gasten een koppie kleiner maakt met de torquebow :9 dat mis ik toch echt wel als ik 3 speel.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:35:
Mja na Raam's shadow te hebben uitgespeeld eigenlijk geen gears meer gedaan.
Ons standaard groepje is wat opgebroken ivm wisseldiensten van een paar mensen die nogal erg onregelmatig waren.

Dus paar maanden MW3 gespeeld, afgelopen weekend weer Gears3 gedaan (en zelfs wat gears 2 horde omdat er iemand bij was die nog geen Gears 3 had >_< ) en dat is gewoon zoveel leuker dan MW3, mits je minimaal met 4 man bent eigenlijk (wij doen alleen horde of beast) anders ben je te afhankelijk van randoms die veel te vaak quitten.

Wel erg benieuwd naar Judgement.

Gelukkig is GoW net als schaatsen en fietsen, je verleerd het nooit :P Blijf het wel jammer vinden dat er in GoW3 horde veel minder character speech is dan in GoW2. Heerlijk om weer die redneck comments van Dizzy te horen als je wat gasten een koppie kleiner maakt met de torquebow :9 dat mis ik toch echt wel als ik 3 speel.
Als je zin hebt, ik moet nog wat horde achievements halen in gears 3....t klinkt n beetje alsof t n moetje is maar heb er wel zin in hoor:) heb gewoon wat bekenden nodig om die achievements binnen te hengelen. Als je een random match start is de kans te groot dat mensen leaven of geen dlc hebben en dus de achievements niet kunt halen.
Volgens mij had MOWA daar ook nog zin in dus snel iets afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i389.photobucket.com/albums/oo337/mowa01/Screenshot.png
Bokkie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 08:35:
Blijf het wel jammer vinden dat er in GoW3 horde veel minder character speech is dan in GoW2. Heerlijk om weer die redneck comments van Dizzy te horen als je wat gasten een koppie kleiner maakt met de torquebow :9 dat mis ik toch echt wel als ik 3 speel.
Are U Crazy....U fuckin with Me..??!! , Griffin heeft by far de allerleukste uitspraken....!!!

lj_tree schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:08:
Volgens mij had MOWA daar ook nog zin in dus snel iets afspreken.
Met afspreken komt tot nu toe niets van terecht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:43:
[afbeelding]

[...]

Are U Crazy....U fuckin with Me..??!! , Griffin heeft by far de allerleukste uitspraken....!!!
[video]

[video]
[video]

[...]

Met afspreken komt tot nu toe niets van terecht.
In 3 is hij ook de enige die veel zegt :P in 2 hadden alle chars veel meer speech
Maar in ons groepje speelt niemand met Griffin helaas. Ik neem hem soms als afwisseling, maar mijn vaste char is Dizzy :)
Voor de rest hebben wij altijd een Mech Baird, Anthony Carmine, Benjamin Carmine en een Hofman/Adam Fenix

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 13-08-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 15:51:
[...]

In 3 is hij ook de enige die veel zegt :P in 2 hadden alle chars veel meer speech
Maar in ons groepje speelt niemand met Griffin helaas. Ik neem hem soms als afwisseling, maar mijn vaste char is Dizzy :)
Voor de rest hebben wij altijd een Mech Baird, Anthony Carmine, Benjamin Carmine en een Hofman/Adam Fenix
D'r zijn genoeg quotes van andere chars waarvan ik soms niet meer bijkom maar als er 2 Griffin's in je team zitten lig ik echt krom van 't lachen.
In Gears 2 speelde ik altijd met Dizzy, in 3 is ie helaas niets veranderd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

D'r zijn genoeg quotes van andere chars waarvan ik soms niet meer bijkom maar als er 2 Griffin's in je team zitten lig ik echt krom van 't lachen.
In Gears 2 speelde ik altijd met Dizzy, in 3 is ie helaas niets veranderd.
Bertrand-mode
Ik met Anya omdat ze me n harde vleestoeter bezorgd:)
/bertrand-mode

mowa, wanneer spreken we af? Komend weekend overdag ergens wat tijd over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:09:
[...]

Bertrand-mode
Ik met Anya omdat ze me n harde vleestoeter bezorgd:)
/bertrand-mode

mowa, wanneer spreken we af? Komend weekend overdag ergens wat tijd over?
:Y :)F

Deze week ben ik s'avonds wel te vinden en ik kan zondag overdag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Gisteravond met Mowa een aantal potjes Guardian gespeeld. Ging niet zo best met ons als team. Werden echt keihard afgemaakt, maar moet ook zeggen dat de tegenstanders gewoonweg niet dood/down wilden gaan.

Wat nog wel gaaf was was dat Mowa als enige overbleef tegen 2 andere gasten, Mowa ging tegelijkertijd down met 1 tegenstander. Tegenstander wordt gerevived en ondertussen staat Mowa op en killt ze allebei met de Gnasher shotgun hahaha. Dat was zo mooi! Echt epic! _/-\o_

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garcia10 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:23:
Gisteravond met Mowa een aantal potjes Guardian gespeeld. Ging niet zo best met ons als team. Werden echt keihard afgemaakt, maar moet ook zeggen dat de tegenstanders gewoonweg niet dood/down wilden gaan.

Wat nog wel gaaf was was dat Mowa als enige overbleef tegen 2 andere gasten, Mowa ging tegelijkertijd down met 1 tegenstander. Tegenstander wordt gerevived en ondertussen staat Mowa op en killt ze allebei met de Gnasher shotgun hahaha. Dat was zo mooi! Echt epic! _/-\o_
Ook had ik veel last van lag en je hebt veel van die potjes dat je je afvraagt waarom je eigenlijk de moeite doet om te schieten want je schiet toch alleen maar met kokindjes , spekkies en marshmallows.

Dat was zo'n last man out situatie waarin de tweede gast zo lief was om z'n maat te reviven maar tegelijkertijd was dat ook vreselijk dom.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morgen gaat de vrouw zwemmen met d'r ma en heb ik de hut alleen. Zullen we iets afspreken voor Horde met 5 man? Ik kan in principe de hele dag maar iets van n tijdstip afspreken lijkt me wel lekker gezien ik ook nog wel n beetje buiten wil zijn met 30 graden:)
Stel maar n tijdstip voor en ik zorg dak er ben (na 10 uur sochtends tenminste;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

lj_tree schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:58:
morgen gaat de vrouw zwemmen met d'r ma en heb ik de hut alleen. Zullen we iets afspreken voor Horde met 5 man? Ik kan in principe de hele dag maar iets van n tijdstip afspreken lijkt me wel lekker gezien ik ook nog wel n beetje buiten wil zijn met 30 graden:)
Stel maar n tijdstip voor en ik zorg dak er ben (na 10 uur sochtends tenminste;) )
Ik wil op zich ook wel meedoen. Lang geleden dat ik gears heb gedaan. Noem in dit topic effe een tijdstip en add KoelleBobes toe aan je live lijst :)

Dan doe ik wel effe mee. Ik kan de hele dag.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand zo online? Koele, ik zal je toevoegen. Je krijgt zo n uitnodiging van Control1983. Heb je de DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kunnen we dit weekeinde ff 'n potje horde doen..!!

Laten we wel wezen, vorige week was 't natuurlijk echt veel te warm om (langdurig) te gamen. Met alle ramen open, ventilator er bij en in een zwembroekje was 't nog maar nauwelijks te doen. 'k heb slechts heel eventjes Ghost Recon gedaan en verder niets.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:41:
Misschien kunnen we dit weekeinde ff 'n potje horde doen..!!

Laten we wel wezen, vorige week was 't natuurlijk echt veel te warm om (langdurig) te gamen. Met alle ramen open, ventilator er bij en in een zwembroekje was 't nog maar nauwelijks te doen. 'k heb slechts heel eventjes Ghost Recon gedaan en verder niets.
Helemaal mee eens! Dit weekend is idd veel beter! vandaag moek alleen ook nog ff op verjaardag bij schoonpa. Wellicht daarvoor of daarna? Ik zal me best doen zolang mogelijk online te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gears of War: Judgment krijgt een free-for-all multiplayermodus.
In free-for-all nemen spelers het in hun eentje op tegen elkaar.
In het nieuwe nummer van het Amerikaanse tijdschrift OXM (Official Xbox Magazine) wordt meer informatie onthult.
Naast Overrun wordt free for all het tweede nieuwe multiplayermodus.

[ Voor 12% gewijzigd door mowa op 28-08-2012 23:44 ]

iRacing Profiel

Hmmm..klinkt veelbeloven mowa. Ben benieuwd.

Iemand zin/tijd voor horde komende zondag? De vrouw gaat met d'r zusje winkelen en ik heb dus de hut alleen. Ik stel voor om ff wat achievements binnen te hengelen:) Ik ben s'morgens online en kan tot n uurtje of 16. Daarna gaan we uit eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:48:
Hmmm..klinkt veelbeloven mowa. Ben benieuwd.

Iemand zin/tijd voor horde komende zondag? De vrouw gaat met d'r zusje winkelen en ik heb dus de hut alleen. Ik stel voor om ff wat achievements binnen te hengelen:) Ik ben s'morgens online en kan tot n uurtje of 16. Daarna gaan we uit eten.
Als je een tijd noemt zal ik er zijn.

Hieronder wat Gears of War:Judgment Free-For-All footage.

In Free-For-All strijden 10 spelers om het maken van maximaal 50 kills, degene die daar het dichtst bij zit is de winnaar, linksboven zie je de top-3 spelers.

Wat over all opvalt is dat deze mode vooral leunt op power-wapens en de multiplayer lijkt zo van Gears 3 te zijn overgenomen gezien de bewegingen, medals en mantle-kick.
In het eerste filmpje op de map “Library” zie je na 17 seconden al het eerste nieuwe wapen, de Breechshot, wat veel weg heeft van een 4-shot sniper met 27 kogels wat later duidelijk wordt, even later zie je dat de boomshot 7x kan schieten. Of beide klopt weet ik niet, het kan zijn dat ze ergens ammo hebben opgeraapt na een kill of wapen-spawn, Standaard zoveel ammo lijkt mij een beetje teveel van het goede. Het wordt in beide filmpjes niet duidelijk wat de standaard-uitrusting is maar ik heb zowel de gnasher als de sawed-off als pick-up wapens gezien wat er op kan wijzen dat die niet tot de standaard uitrusting behoren en daarnaast een bewijs dat de SOS weer terugkeerd in Judgment. Daarna zie je het volgende nieuwe wapen de Vulcan mini gun, een variant op de grote Vulcan uit Gears 3.
Library kent een aantal interactieve elementen zoals na de mantle-kick en in het laatste fragment te zien is.

Het tweede filmpje is op “Gondola” waarin de gondels een mooi interactief element vormen en de gameplay zich op verschillende lagen afspeelt. Hier zie je dat de retro terugkeert.
Ik denk dat in ieder geval in Free-For-All het “down but not out” niet terugkeert. Dit zal de snelheid ten goede komen, gezien de hoeveelheid powerwapens kunnen potjes wel eens heel kort duren.

Imho zie ik TE veel powerwapens zodat elke noob Free-For-All kan spelen en op het eerste gezicht heb ik het idee als ik de maps bekijk “dat heb ik eerder gezien”. Dat laatste is beslist geen klacht want dat maakt Judgment “herkenbaar” en “vertrouwd”. Ik vind de interactieve elementen op beide maps leuk en het feit dat de gameplay zich op verschillende afspeelt.

Deze shit hier maar gepoot en niet in het Judgment topic want Gears is hier al dood, laat staan Judgment.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi om op t werk even te loeren:) Ik zit te smachten naar deze game. Zoals velen hier denk ik:) De nieuwe horde mode lijkt me geweldig en de free for all mode eigenlijk ook wel! Power weapons of niet (ik snap je probleem ermee) ik zie er wel toekomst in.

Zondag gaan we om 13 uur afspreken. Iedereen het daarmee eens? Eerder online geen probleem, later wel! Voor de achievements moeten we met z'n vijven zijn en vanaf wave 1 met elkaar spelen. even goed doornemen wat verstandig is (welke char's welke map etc.).

mowa, ik stuur vanavond even n berichtje naar wat mensen in me lijst dat we zondag om 13 uur afspreken. Doe jij hetzelfde? hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt me. Wellicht komen we tot n mannetje of 8 en kunnen we ook nog even de raam-minh achievement halen (ik heb m tenminste nog niet):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met Mowa de laatste beast achievement behaald. helaas waren we met z'n tweeën dus horde is er niet meer van gekomen. Wie heeft er zin om binnenkort met Mowa en mij voor de horde achievements te gaan? Zo ja, pass me je mail adres even dan stuur ik wel n mailtje wanneer we een datum hebben. Wellicht dat het dan wat beter af te spreken valt.

Beast ging goed met z'n tweeën. Voor af en toe blijft t toch een erg leuke mode! Zeker met bekenden! Nog 2 x ready for the heavies en ik heb alle onyx medals van beast ook binnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
@lj_tree: ik ben wel in. via het forum is makkelijkst voor mij af te spreken aangezien ik niet zo vaak meer op xbox live te vinden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allen, komende zondag 13:00 uur zit ik er weer klaar voor! Hopelijk nu met wat meer mensen zodat we fatsoenlijk horde kunnen doen:) Let wel dat je de DLC hebt!
Ik stel voor dat we voor 3 achievements tegelijk gaan. als 5 dlc chars een lambent berserker slopen, 20 waves overleven zonder down of out te gaan op n dlc map en 50 waves op n dlc map. ff lekker afvinken die hap:)

Dussss....zondag 13 uur? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zal even moeten kijken of ik dan thuis ben :P
Maar als ik thuis ben dan zit ik in ieder geval te gamen en zal dan wel ff gil geven :)

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste