Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:33:
@Ghetto; Bedankt voor de tip, zal het binnenkort proberen! :D

@Spoornie; Nooit stil blijven staan! Vooral gebruik maken van hipfire en popshot (quickscope). Je kunt ook even oefenen door een private match aan te maken met alleen bots en dan zo snel mogelijk door het level bewegen en de bots gnashere. Er staan overigens ook genoeg filmpjes op youtube met handige tips.

@Spooksel; Hoe kom je daar bij? Volgensmij maakt het niet of je inzoomt of niet.

Iemand eens campaign of horde?
Blindfire > Hipfire > Scopefire
Als je scope gebruikt is het bereik wel verder, blindfire is een gespreider schot.
Schiet maar eens van dichtbij op een muur, dan zie je duidelijk het verschil.

Vind het trouwens wel jammer dat je zelden op de nieuwe maps kan spelen, OMDAT iedereen in de lobby de DLC moet hebben 8)7
Had dan een aparte Fenix Rising list gemaakt....
Afgezien daarvan, genieten genieten genieten !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Je kunt nu Stay Frosty doen, een nieuwe playlist met een extra sterke hammerburst en standaard een frag. Die mode ging ik even spelen, en ik kreeg direct 3 mappen van Fenix Rising voor mijn neus.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-08 08:05
justifire schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:47:
[...]
Vind het trouwens wel jammer dat je zelden op de nieuwe maps kan spelen, OMDAT iedereen in de lobby de DLC moet hebben 8)7
Had dan een aparte Fenix Rising list gemaakt....
Afgezien daarvan, genieten genieten genieten !!
Dat blijft natuurlijk een marketing trucje om mensen aan te sporen DLC te kopen, omdat ze anders beperkt online kunnen spelen. ;)

Through the fire and flames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anthirian schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 01:38:
Je kunt nu Stay Frosty doen, een nieuwe playlist met een extra sterke hammerburst en standaard een frag. Die mode ging ik even spelen, en ik kreeg direct 3 mappen van Fenix Rising voor mijn neus.
Stay frosty is alleen op mappen van Fenix Rising :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nog lulliger is. Gister speelde ik met een maat Gears 3, ik had de maps al hij niet. Als ik host en een playlist join, krijg ik de message dat we niet op dedicated servers kunnen spelen (zodat je weer dezelfde mexicaanse connecties krijgt als in Gears 2) omdat hij de maps niet had. Als hij probeert te hosten krijgt hij het bericht van de ded. servers niet te zien alleen dat hij map content mist.

Oftewel: als je nog niet alle content hebt gekocht en je vraagt je af waarom er ineens dikke lag is, dat is dus waarom.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gisteren stay frosty gespeeld en beast...beast 4 potjes gedaan en maar eentje op een nieuwe map:S Die map met die trappen...heel vet!!! Ik denk dat we gewoon met een aantal man af moeten spreken om even op alle maps beast te spelen en ook ff horde los te gaan gezien daar ook een achievement aan hangt:)

Spooksel, sorry dak gisteren niet joinde na dat potje op hotel maar ik kreeg een telefoontje van me werk dak in mocht loggen...ik had standy:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Bokkie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:32:
[...]

Stay frosty is alleen op mappen van Fenix Rising :)
Dat is niet helemaal waar. Na de drie FR maps kreeg ik namelijk weer Checkout en daarna Overpass voor mijn neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmz apart dan is het toeval dat ik eigenlijk alleen nog maar FR maps heb gekregen op Stay frosty

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ze hadden ook wel een paar rolschaatsen bij de maps mogen geven, pfff, blijf rennen.....

Gisteren Stay Frosty gespeeld, na 5 minuten gezien, stelletje campers vlak bij de spawn bovenaan de trap op Escalation, was er snel klaar mee.
Zowieso vind ik de HB (en de RL) niet leuk om mee te spelen (zacht uitgedrukt)
Beter maken ze een Gnasher playlist, achter een muurtje vandaan schieten kan iedereen wel.

Voor zover ik weet zijn Stay Frosty en Alpha Execution de enige gamemodes waar je zeker op nieuwe maps terecht komt omdat deze alleen beschikbaar zijn met Fenix Rising, verders is het gewoon geluk hebben.

Gisteren Horde 1-50 op Escalation gedaan, naar mijn mening geen fijne map voor Horde, te weinig ruimte, zeker met een Brumak die omhoog komt en de gehele breedte in beslag neemt :X

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 18-01-2012 12:16 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

Spooksel

Spooksel!

lj_tree schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:00:
Spooksel, sorry dak gisteren niet joinde na dat potje op hotel maar ik kreeg een telefoontje van me werk dak in mocht loggen...ik had standy:S
Heh, np hoor :D Je speelde wel als een dweil btw :P Ik kon pas in wave5 joinen, in wave 10 had ik Ready for the Heavies en in wave 12 ben ik je nog voorbij gegaan. heh, kan niet hoor :P

Gister mijn Onyx medal gehaald voor cash earned in Beast ($1M), verder moet ik nog <250 heals, <500 destructions en 13 RftH ribbons voor de rest :) Sta nu dus op 4/7 Beast gerelateerde Onyx's.

[ Voor 18% gewijzigd door Spooksel op 18-01-2012 13:12 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Heh, np hoor :D Je speelde wel als een dweil btw :P Ik kon pas in wave5 joinen, in wave 10 had ik Ready for the Heavies en in wave 12 ben ik je nog voorbij gegaan. heh, kan niet hoor :P

Gister mijn Onyx medal gehaald voor cash earned in Beast ($1M), verder moet ik nog <250 heals, <500 destructions en 13 RftH ribbons voor de rest :) Sta nu dus op 4/7 Beast gerelateerde Onyx's.
Wat een beest ben je ook he ! :P
Waar was je gisteren nou gebleven toen Horde wat lastiger werd :?
Iets met brothers to the end enzo...... :+

Gisteren Big Money horde medal ge-onyx'd - I'm rich ***** !

Zin om vanavond wat te beesten op de nieuwe maps ?

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 18-01-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooksel schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Haha compleet mee eens! Ik heb dat de laatste tijd zoiezo....kga niet zeggen dak er heel goed in bed maar de voornaamste reden is dak de laatste tijd met me controller op de bank lig in plaats van dak een eettafelstoel pak en lekker voor de tv ga zitten....merk dat da VEEL punten scheelt...maar tis zo relaxed om lekker op de bank te gaan liggen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O er is nieuwe dlc...straks ff downen en wat knallen.
Ik heb al weer tijden niet meer gespeeld. Vorige week nog een 2 uurtjes en daarvoor weet ik het niet eens meer.
Beetje druk zal 'k maar zeggen. Battlefield heb ik nog erger verwaarloosd.
justifire schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:11:
Gisteren Stay Frosty gespeeld, na 5 minuten gezien, stelletje campers vlak bij de spawn bovenaan de trap op Escalation, was er snel klaar mee.

[...]

Gisteren Horde 1-50 op Escalation gedaan, naar mijn mening geen fijne map voor Horde, te weinig ruimte, zeker met een Brumak die omhoog komt en de gehele breedte in beslag neemt :X
Lol...Escalation is natuurlijk niet ontworpen voor horde. Is dan ook een Gears 1 map. Execution en warzone was destijds goed te doen, hoewel er toen al bovenaan maar ook onderaan werd gecampd.
Toen Annex bij Gears 1 werd gevoegd verliep dat al moeizaam. Eerlijk gezegd kan ik me naast horde ook geen TDM en CTL voorstellen op Escalation.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Nou ja dat niet alleen, maar die SPAWNS. Sta je lekker tegenover elkaar te campen in Stay Frosty, spawnt het andere team ineens 5 meter achter je. Jezelf verstoppen op de spawn en wachten tot het andere team er weer spawnt helpt ook niet, want de spawn protection is in zo'n geval extreem lang. Het is sowieso altijd een drama met de spawnpunten, maar dat heb ik geloof ik al eens uitgebreid verwoord. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja echt erge spawns ook in Gears 3, niet te doen af en toe. En dan spawned het andere team altijd snel achter je terwijl je zelf vaak altijd op hetzelfde punt spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die spawns zijn inderdaad flink irritant. Heb je bijvoorbeeld bij CTL na veel inspanning de leader te pakken, dan is het bij de meeste maps het beste om terug te gaan naar je spawn plek en ja hoor; "Enemy Forces!" Shit...
En meestal is er niet eens een reden voor, dan zijn de teams niet eens in de buurt van de ander z'n spawnplek.
Ook andersom werkt 't niet. Als de leader dan bij hun spawnplek zit, dus dan sta je daar die vent neer te halen en de vijanden blijven gewoon naast je spawnen!

Merk wel dat de meeste die-hards nu de Fenix maps spelen: speelde eerst minimaal tegen/met zo'n 4 level 100s, nu zijn 't er maximaal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat het je niet is opgevallen maar sinds de patch kun je je als level 100 resetten naar level 1 voor een prestige, dan wordt je level in een groene kleur weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:56:
Misschien dat het je niet is opgevallen maar sinds de patch kun je je als level 100 resetten naar level 1 voor een prestige, dan wordt je level in een groene kleur weergegeven.
Ja, dat weet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spawnpoints is een ramp.
Word er bij koth wel eens gillend gek van, ren je naar de next, ben je er bijna, spawnt een heel team in je rug 8)7
Anderzijds, moet je een ring breaken, word je aan de andere kant van de map gespawnt en ga je het never nooit niet redden |:(
Beter houden ze de spawns gewoon bij de eerste spawn, voornamenlijk links en rechts van de map.
Dat handje spawnkillers is nog wel te overzien met de 3 sec spawnprotection (meeste spelers zijn toch niet zo kinderachtig) en zo heeft iedereen hetzelfde voor- en nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Beast mode Onyx status: 7/7!

Yay :) Was wel een flinke klus zeg, damn... Vooral healen (1500x) en fortifications slopen (3000x) is een ernstige pokkeklus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooksel schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 23:09:
Beast mode Onyx status: 7/7!

Yay :) Was wel een flinke klus zeg, damn... Vooral healen (1500x) en fortifications slopen (3000x) is een ernstige pokkeklus :S
I was there when it happened:)

Goed bezig kerel! Ik zit op 4/7...moet dus nog wel even...maar zoals gezegd ik vermaak me kostelijk met beast mode dus geen probleem! Ik ben vanmiddag rond half 4 thuis en wil dan direct ff gaan vlammen gezien da vanavond van de vrouw niet mag omdat we eters krijgen:S Iemand zin om mee te doen? Potje horde op een van de nieuwe maps of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
justifire schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:51:
Spawnpoints is een ramp.
Word er bij koth wel eens gillend gek van, ren je naar de next, ben je er bijna, spawnt een heel team in je rug 8)7
Anderzijds, moet je een ring breaken, word je aan de andere kant van de map gespawnt en ga je het never nooit niet redden |:(
Beter houden ze de spawns gewoon bij de eerste spawn, voornamenlijk links en rechts van de map.
Dat handje spawnkillers is nog wel te overzien met de 3 sec spawnprotection (meeste spelers zijn toch niet zo kinderachtig) en zo heeft iedereen hetzelfde voor- en nadeel.
Ik ben ook voor om een "vaste" spawn plek te hebben, ook zou ik het eerlijker vinden dat de ring altijd op een centraal punt spwant (bij bijv. Gridlock: sniper, frags of boomer.) Dat lijkt mij eerlijker, dan is het altijd even ver lopen voor iedereen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 07:47:
[...]

I was there when it happened:)

Goed bezig kerel! Ik zit op 4/7...moet dus nog wel even...maar zoals gezegd ik vermaak me kostelijk met beast mode dus geen probleem! Ik ben vanmiddag rond half 4 thuis en wil dan direct ff gaan vlammen gezien da vanavond van de vrouw niet mag omdat we eters krijgen:S Iemand zin om mee te doen? Potje horde op een van de nieuwe maps of zo?
Waarschijnlijk ben ik vanmiddag ook online.
Wil dan ff paar medailles voor beast halen (gold en onyx)
Gisteren de chievo gehaald voor de nieuwe maps, nu nog wachten op warsupporter events en dan is het goed zo, seriously 3.0 neem ik niet seriously :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga nu richting huis. Ben over ongeveer een half uurtje online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Voor diegene die het nog niet weet :
Het is weekend event is WINNING
2 x XP en extra XP bonus voor het winnende team (of afronden horde / beast)

Ben trouwens erg te spreken over de Alpha KotH !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mja, erg veel zin heeft dat niet voor mij. Op een of andere manier kom ik toch altijd juist bij het verliezende team. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 22-01-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anthirian schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:45:
Mja, erg veel zin heeft dat niet voor mij. Op een of andere manier kom ik toch altijd juist bij het verliezende team. |:(
Dan moet je eens raak schieten :P

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet toevallig nog 4 andere zin om komend weekend even de beast en horde achievements van de laatste DLC te halen? Ik blijf bij beast de hele tijd de oude maps tegenkomen...Bv komende vrijdagavond of zaterdagoverdag een tijd afspreken da we met z'n 5en ff goed gaan vlammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:06:
Niet toevallig nog 4 andere zin om komend weekend even de beast en horde achievements van de laatste DLC te halen? Ik blijf bij beast de hele tijd de oude maps tegenkomen...Bv komende vrijdagavond of zaterdagoverdag een tijd afspreken da we met z'n 5en ff goed gaan vlammen...
Heb ze al, maar voor beast wil ik best wel even meehelpen hoor :)
Horde ben ik momenteel helemaal klaar mee, te veel gespeeld laatste tijd om de medals te onyxen en alle upgrades te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik kan niet... ik ga een weekje snowboarden met Ghettin Smashed.

Vrijdag vertrek, vrijdag erop (3/2) weer terug. Hopelijk zijn er geen events dit weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:25:
Ik kan niet... ik ga een weekje snowboarden met Ghettin Smashed.

Vrijdag vertrek, vrijdag erop (3/2) weer terug. Hopelijk zijn er geen events dit weekend :P
Weekendevent: Spooksel-is-boarding - 25x XP en 10 ribbons :P

*update* weekend event extended ! Starting 26-1 till 3-2 enjoy !

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 23-01-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
Nu je het zegt, het word hoog tijd dat er weer eens een double xp weekend komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik kom wel meedoen, maar ik moet wel zaterdag van 7 tot 3 werken. Dat houdt in dat ik alleen zaterdag aan het eind van de middag wat kan doen, en op vrijdag tot een uur of 10.

Edit: ik dacht even een potje beast op zo'n nieuwe map te proberen, maar toen kreeg je sandbar. Erg vervelende map voor beast dacht ik. Ik zat met een groep erg slechte mensen in het team, want ik had al op wave 7 mijn berserker. Lekker een beetje mee rondgewandeld, en voorkomen dood te gaan. Achteraf blijk ik ineens een Godlike ribbon te hebben gehaald. Komt dat even mooi uit nu ik alle ribbons minstens 1x moet verdienen :o

[ Voor 55% gewijzigd door Anthirian op 23-01-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, met een berserker wordt dat erg makkelijk idd :) Ik heb die dingen ook echt aan de lopende band gehaald tijdens het Beasten.

Nieuwe maps hoef je bij Beast echt maar amper te verwachten! Het aantal mensen die de maps heeft valt echt nog vies tegen waardoor je echt heel vaak nog met minstens 1 iemand in je party zit die het niet heeft. En ja, dan is Sandbar niet echt de meest optimale map voor Beast :(

Dat is bijna net zo erg als mensen die tijdens het map voten kiezen voor 'Bullet March' ofzo, like... wtf dude? Dan moet je echt iedere keer echt vet lang lopen voor je ergens bent en die tijd heb je gewoon niet :S Nee, Beast is echt het meest geschikt op maps als Checkout, Mercy, Old Town, Rustlung, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
Achteraf blijk ik ineens een Godlike ribbon te hebben gehaald. Komt dat even mooi uit nu ik alle ribbons minstens 1x moet verdienen :o
Die is eigenlijk best heel makkelijk te behalen in private versus tegen bots. O-)

Voor beast hangt het inderdaad erg veel van de map af, :/ dat was eerst ook met Horde in GoW 2. In Gears 3 maakt het voor horde eigenlijk niet meer uit welke map je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand binnenkort even Horde, beast of campaign op insane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Dit weekeind het favoriete Torquebow-tag event.
Niet echt mijn ding, vrij saai eigenlijk :z smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mja ik vind het meestal wel geinig, maar dan moeten ze je wel genoeg ammo geven. Zoals nu met maar 5 pijlen en 1 snub pistol kogel is het inderdaad niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:45
Torgue bow event is ook niet echt mijn ding. Wel bijzonder dat die ene snub kogel kan wel voor een instant kill zorgen met een headshot, terwijl dit normaal niet kan.

Vind het nog steeds erg jammer dat ik bijna nooit op de nieuwe maps kan spelen, terwijl ik hier wel 800 MS points (of eigenlijk 600 door die season pass) voor heb betaald. Achteraf baal ik ook wel een beetje dat ik de season pass heb gekocht. De eerste DLC was echt een aanfluiting doordat je later gratis die maps kreeg voor versus. En binnenkort wat extraatjes voor de beast mode, terwijl ik dat bijna nooit speel. Hopelijk krijgen mensen met de season pass nog een 5e DLC gratis om die eerste 5 versus maps te compenseren die iedereen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

kippengaas schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:04:
Torgue bow event is ook niet echt mijn ding. Wel bijzonder dat die ene snub kogel kan wel voor een instant kill zorgen met een headshot, terwijl dit normaal niet kan.

Vind het nog steeds erg jammer dat ik bijna nooit op de nieuwe maps kan spelen, terwijl ik hier wel 800 MS points (of eigenlijk 600 door die season pass) voor heb betaald. Achteraf baal ik ook wel een beetje dat ik de season pass heb gekocht. De eerste DLC was echt een aanfluiting doordat je later gratis die maps kreeg voor versus. En binnenkort wat extraatjes voor de beast mode, terwijl ik dat bijna nooit speel. Hopelijk krijgen mensen met de season pass nog een 5e DLC gratis om die eerste 5 versus maps te compenseren die iedereen kreeg.
Wees gerust :)
Volgende week krijgen we title-update 4, deze zorgt er voor dat de map rotatie beter geregeld is en ook de nieuwe FR mappen meeneemt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het topic valt weer dood:) afgelopen weekend flink bezig geweest met Horde. Ik heb een potje samen met een vreemde gespeeld op sandbar. De overige 3 spelers waren snel weg toen bleek dat sandbar de gekozen map werd:S Beetje jammer. Maar met z'n tweeén ERG goed gespeeld. Ik had na wave 7 de silverback gekocht en wave 10 waren gunkars dus viel ERG mee. Daarna kon ik de rocket upgrade kopen en daar voor t eerst mee gaan spelen. Bevalt ERG goed:) Wave 20 was een lambent berserker en da viel toch flink tegen met z'n tweeén. Tis toch nog gelukt maar met veel schade en weinig geld over:S

Ik wil eigenlijk binnenkort afspreken om horde tm wave 50 op een van de nieuwe maps te gaan doen om de achievement te behalen. Wie heeft daar zin in en tijd voor? Daarnaast moet ik nog 425 kills maken met de silverback rockets dus nog genoeg te doen:)

Ik vond trouwens de cupids tourque bow event ERG leuk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:39:
Het topic valt weer dood:) afgelopen weekend flink bezig geweest met Horde. Ik heb een potje samen met een vreemde gespeeld op sandbar. De overige 3 spelers waren snel weg toen bleek dat sandbar de gekozen map werd:S Beetje jammer. Maar met z'n tweeén ERG goed gespeeld. Ik had na wave 7 de silverback gekocht en wave 10 waren gunkars dus viel ERG mee. Daarna kon ik de rocket upgrade kopen en daar voor t eerst mee gaan spelen. Bevalt ERG goed:) Wave 20 was een lambent berserker en da viel toch flink tegen met z'n tweeén. Tis toch nog gelukt maar met veel schade en weinig geld over:S

Ik wil eigenlijk binnenkort afspreken om horde tm wave 50 op een van de nieuwe maps te gaan doen om de achievement te behalen. Wie heeft daar zin in en tijd voor? Daarnaast moet ik nog 425 kills maken met de silverback rockets dus nog genoeg te doen:)

Ik vond trouwens de cupids tourque bow event ERG leuk:)
Die domme Lambent Berserker had je gewoon rond moeten leiden over het strand en dan zelf op de hill gaan zitten, had je hem zo bovenaf kapot kunnen maken :P
Heb wat van die LB's gesloopt tijdens het 12 days of gearsmass event, mij pakken ze niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:47:
[...]

Die domme Lambent Berserker had je gewoon rond moeten leiden over het strand en dan zelf op de hill gaan zitten, had je hem zo bovenaf kapot kunnen maken :P
Heb wat van die LB's gesloopt tijdens het 12 days of gearsmass event, mij pakken ze niet meer :+
Lol...ja we waren zo druk met z'n tweeen met die lb en de overige meuk die naar boven kwam huppelen dat de silverback vrij snel naar de klote was en daarna ging t hard bergafwaarts!

Moet wel zeggen dak overpass tot op heden nog de fijnste map vind voor horde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Afgelopen 2 weken ook weer meer aan het spelen. Voor Horde vind ik Blood Drive perfect. Gewoon de checkpoints aan 1 kant van de map kopen. De silverback kan in het buitengedeelte alles onder handen nemen half verborgen boven aan de trap en 2/3 mensen kunnen binnen alles van bovenaf achter een muurtje met een turret/sentry alles onder handen nemen.

Alleen zo jammer dat je in public altijd maar met 2/3 bent omdat mensen hem na het begin of wave 10 peren. Hierdoor word wave 40+ wat lastig terwijl dat met ze 5en een eitje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
lj_tree schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:39:
Ik wil je wel helpen met een poging om in een ruk van 1 t/m 50 te doen. De afgelopen weken voornamelijk bezig geweest met Skyrim, maar stuur me maar een invite als ik online ben. Waarschijnlijk vanavond in ieder geval en morgen avond misschien ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik doe ook wel mee, volgens mij heb ik jullie allebei nog in me friendslist zitten. V3RX88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik wil dit weekend ook wel helpen met Horde op de nieuwe maps! gamertag: Jetpaction

Acties:
  • 0 Henk 'm!
da gaat n gezellig weekend worden:) Me vrouwtje is t er nu al niet mee eens maar da maken we vanavond preventief wel even goed:)

Iedereen heeft wel de nieuwe maps van Phoenix Rising?

Edit: Gisterenavond blijkbaar punten gescoord want ik heb groen licht om komende zaterdag de tv te claimen...de hele dag:)
Hoelaat spreken we af?

[ Voor 28% gewijzigd door boomr op 15-02-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik heb in de ochtend/middag nog wel wat verplichtingen. En in de avond is me vriendin carnavallen dus ik heb dan heel de avond. Uurtje of 7/8 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zaterdag uurtje of 7/8 is prima wat mij betreft! :) Ik speel eigenlijk alleen Horde, dus als het multiplayer wordt haak ik af, want daar ben ik echt heel slecht in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kleine, hele kleine teaser van DLC4 : YouTube: Gears 3 - First Look At DLC 4!
Vrijdag komt de officiele aankondiging :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Even een copy-paste van (voorlopige) DLC4 aankondiging:

New/Remade Maps:

Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/side-mission/files/2012/02/Gears-Aftermath.png
• AFTERMATH – Aftermath is a government park after a tsunami. There is seaweed and wreckage everywhere, and the main play space sits under a huge cargo ship which was deposited on top of a building during the storm. The area floods and quakes during gameplay, as the whole thing is teetering on the edge of falling into the water below. This has gameplay implications as it is difficult to aim during the quakes, and difficult to be stealthy while splashing through the water.

Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/side-mission/files/2012/02/Gears-Artillery.png
• ARTILLERY – Artillery starts out looking like an ordinary military base, but during gameplay a storm kicks up. Lightning begins to flash on the horizon and eventually a tornado develops and sweeps near the play space. Dust and debris are kicked up making it difficult to see, and the buffeting winds can mask your approach.

Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/side-mission/files/2012/02/Gears-Cove.png
• COVE – Cove is a small port that the Stranded have taken over and turned into a little village. The map is very open with long lines of sight, but there is a really, really heavy layer of fog that masks just about everything. There’s a really nice sniper nest inside a central ship, but the sniper’s form is silhouetted by the low angle light shining through the fog.

Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/side-mission/files/2012/02/Gears-Jacinto.png
Afbeeldingslocatie: http://i2.cdnds.net/12/07/618x347/gaming_gow3_dlc_forces_of_nature_2.jpg
• JACINTO – Jacinto was a beautiful city, but huge stalks have popped up through the buildings and flooded the entire area with imulsion. Half of the map is dead and crumbling, with imulsion fumes hanging in the air. To make matters worse, the drizzle that is present when a match begins quickly develops into a heavy rain storm that impedes visibility and lines of sight as water starts sheeting off the buildings.

Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/side-mission/files/2012/02/Gears-Raven-Down.png
• RAVEN DOWN – Raven Down is a very small crossroads that is blanketed in a blinding snow storm. A Raven helicopter has crashed in the storm, and crashed through an elevated train on its way down, so there’s train wreckage to deal with as well. The snowstorm ebbs occasionally, but is more often so heavy that it’s difficult to see more than a few meters ahead at any given time.

Elemental Cleavers info:

In addition to the maps, Fergusson revealed to GT.TV that the DLC will include a few Easter Eggs of sorts – four special weapons hidden in the maps called “Elemental Cleavers”. As an example of what you can expect, you'll be able to locate a “snow cleaver” that can gust an icy breeze at an enemy and stun them from a distance or an “emulsion cleaver” that explodes on impact and does a small amount of AOE burning damage to nearby enemies (in addition to the normal cleaver damage). Also, there are Achievements tied to these weapons for anyone that can find these cleavers and get 25 kills with them in Horde or Beast mode.

New info regarding MP skins/Weapon skins:
Lastly, Epic let us know that those of you who purchase this DLC will get 4 new character models (pictured above – including the never-before-seen "Savage Hunter" on the far right) and 5 new weapon skins for immediate use, and 2 additional weapon skins (that were designed based on community feedback) that can only be unlocked through gameplay in the 'Forces of Nature' DLC which, again, is scheduled to land on Xbox Live in late March.

Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/side-mission/files/2012/02/Gears3ForcesofNatureCharacters.jpg

No beast announcement, but there is footage of what looks like a new Bloodmount with a Savage Grenadier riding.

Still no announcements on popular wanted characters like Skorge, Palace Guard, Pendulum Hoffman, etc., but you know there wont just stop DLC and add-ons here! Dont give up hope! :cool: :)

Available March 27th!

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:18:
Zaterdag uurtje of 7/8 is prima wat mij betreft! :) Ik speel eigenlijk alleen Horde, dus als het multiplayer wordt haak ik af, want daar ben ik echt heel slecht in :P
Das me eigenlijk te laat...de vrouw is overdag zoiezo weg en savonds hebbik al wat andere plannen. Iemand toevallig overdag ook zin in horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Officiele dlc4 aankondiging inclusief flythrough van Jacinto

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 18-02-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Raven Down lijkt imo erg op Day One van Gears 2... Maargoed dat is nog maar alleen gebaseerd op bovenstaand plaatje, dus misschien verandert het nog wel.

Over de 4 nieuwe player skins: sommige hiervan waren dacht ik exclusief bij het pre-orderen van de game bij een bepaalde winkel. Zo heb ik de Mechanic Baird die je hier zit ook al gekregen toen ik de game kocht... Exclusief was het dus niet echt blijkt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:07
Ja, iig 3 van die skins (die Savage Hunter niet geloof ik) zijn van de pre-orderbonus. Ik had alleen de pre-order Kantus, dus ik vind het wel relax (Kantus zat al in eerdere dlc met andere kleurtjes of zo), nu de rest erbij.

Lach me kapot om de mensen die 15 tot 40 euro per stuk hebben betaald op ebay voor deze character skins XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
kippengaas schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:39:
Raven Down lijkt imo erg op Day One van Gears 2... Maargoed dat is nog maar alleen gebaseerd op bovenstaand plaatje, dus misschien verandert het nog wel.
Day One van Gears 2 is gebaseerd op Raven Down uit Gears 1. Zo te zien hebben ze dezelfde map gepakt uit Gears 1 en een sneeuwstorm toegevoegd. Net als Jacinto uit Gears 2 met de Stalks en de emulsion. Het is wel een heel makkelijke manier om maps te maken en geld te vangen door Epic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen weekend Can You Dig It event. ERg leuk....starten met longshot en digger. Longshot weer een aanpassing dat je 4 kogels achter elkaar kunt schieten zonder te reloaden. Beviel me erg goed! Nog net geen boomsnipes maar zeker vermakelijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Sinds afgelopen week ook GOW3 maar weer eens opgepakt. De laatste tijd met Pinohelmond veel GOW2 gespeeld als vanouds. Verbindingen, glitchers en leavers zijn echter niet meer als vanouds. Niet dat die sowieso hoogstaand waren maar in tegenstelling tot velen heb ik GOW 2 werkelijk kapot gespeeld. In heel mijn 'gamecarriere' is er nog nooit een spel zoveel gespeeld door mij als deeltje 2.

Anyway, deel 3 spelen we nu voornamelijk op Horde. Vooral omdat er sinds het uitkomen van deel drie nogal wat frustratiemomenten zaten bij de online Team Deathmatch mode, heb ik het spel gauw weer terug in de kast gemieterd. Nu veel bugs eruit zijn gewerkt (denk ik) en er lekker veel downloadable content is, weer opnieuw geprobeerd het spel leuk te vinden. En boy! ben geloof ik weer lichtelijk wat verslaafd. Hoewel ik op Horde de Boss waves nog steeds niet super vind, krijg ik veel meer dan in deel 2 een teamgevoel tijdens het spelen. Helaas leaven mensen op public nogal eens gauw.

Zijn er hier nog fervente Horde spelers? Non-leavers dus hehehe
Zou wel weer eens leuk zijn om wat matches te spelen, met een team dat wel werkt en geld uitgeeft voor elkaar. >:)

Voeg me anders toe: Tag: Oeffel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeffel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:26:
Sinds afgelopen week ook GOW3 maar weer eens opgepakt. De laatste tijd met Pinohelmond veel GOW2 gespeeld als vanouds. Verbindingen, glitchers en leavers zijn echter niet meer als vanouds. Niet dat die sowieso hoogstaand waren maar in tegenstelling tot velen heb ik GOW 2 werkelijk kapot gespeeld. In heel mijn 'gamecarriere' is er nog nooit een spel zoveel gespeeld door mij als deeltje 2.

Anyway, deel 3 spelen we nu voornamelijk op Horde. Vooral omdat er sinds het uitkomen van deel drie nogal wat frustratiemomenten zaten bij de online Team Deathmatch mode, heb ik het spel gauw weer terug in de kast gemieterd. Nu veel bugs eruit zijn gewerkt (denk ik) en er lekker veel downloadable content is, weer opnieuw geprobeerd het spel leuk te vinden. En boy! ben geloof ik weer lichtelijk wat verslaafd. Hoewel ik op Horde de Boss waves nog steeds niet super vind, krijg ik veel meer dan in deel 2 een teamgevoel tijdens het spelen. Helaas leaven mensen op public nogal eens gauw.

Zijn er hier nog fervente Horde spelers? Non-leavers dus hehehe
Zou wel weer eens leuk zijn om wat matches te spelen, met een team dat wel werkt en geld uitgeeft voor elkaar. >:)

Voeg me anders toe: Tag: Oeffel
Ik doe mee! VOlgens mij hebben we elkaar nog in de lijst staan. Ik speel veel horde! Vind t heerlijk om te doen...alleen baal er altijd goed van om met vreemde mensen te spelen. Gasten rennen zo hard als ze kunnen naar de dichtbijzijnste basis om gratis te bouwen. ongeacht of het een tactische plek is etc. Ik bouw een silverback, andere spelen zit hard op x te rammen om da ding te stelen. Command centre's worden gejat etc. Op zich geen moeite met delen maar ga t niet jatten:)

Daarom wel zin om met wat bekenden te spelen! Moet daar zoiezo nog wat achievements scoren dus lijkt me een goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Nice!
Ja, we hebben elkaar nog in de lijst staan.
Pinohelmond heeft zijn lijst eens helemaal opgeschoond, maar die is ook beduidend meer Horde aan het spelen de laatste tijd. Dus durf wel voor hem te spreken dat die meedoet.
We waren voornemens om vrijdagavond wat te knallen. Vrouwen kijken The Voice, wij redden de wereld! hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha da lijkt me een goeie deal! Heb dan zoiezo de hut alleen dus moet goedkomen. Me ma komt savonds nog wel ff op bezoek maar da probeer ik wel te verzetten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Uiteraard van de partij! Klokslag 20.30 gaat de xbox aan. Voeg me maar ff toe aangezien in mijn friendlist leeg gegooid heb. Gamertag: Pinohelmond

Zou mooi zijn als we nog 2 mensen vinden en met 5en een team kunnen vormen wat er vol voor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pino en Oeffel al lang niet meer gezien...!!
Sowieso niet omdat ik dit jaar welgeteld slechts 1 avond heb gespeeld. En dat viel niet mee.
Volgens mij waren de servers net die ene avond offline want ik schoot diverse keren dwars door gasten heen van melee afstand. Die hadden daar niet eens jeuk van. En er gebeurden nog meer rare dingen; teleporteren door de map. Latency en lag. Ik had eigenlijk besloten om dit spel hierdoor in de kast te laten. Ik kan het me verbeelden maar de verbinding was vorig jaar tijdens de beta geweldig om daarna alleen maar mankementen te kennen.

Ik hoorde zelfs dat je alleen maar op servers speelt als je alle maps hebt. Als je die niet hebt speel je P2P. Dus Epic dwingt je om alle dlc te kopen. Bizar.

Ik zet m'n xdoos rond 20:30 ook maar weer 's aan om mee te doen. *O*
Ondertussen is er al weer een nieuwe Xdoos update die ik nog binnen moet trekken en ik hoorde ook weer wat nieuwe Gears updates. Ik geloof dat de sensitivity naar 30 kan ipv 20, etc.
Dus mijn Xdoos zal wel 'n paar x moeten herstarten enzo voordat ik kan joinen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Hey Danger!
Zag al dat je me weer toegevoegd had.. Heb gisteravond met 2 onbekenden Blood Drive gespeeld, vette map die ook goed te verdedigen is. Is een goede optie om vrijdag te kiezen. Aangezien we nu al met z´n vieren zijn starten we gewoon een private match zodat we de map kunnen kiezen.
Kwam gisteren met twee andere gasten die ik niet kon maar die wel vrij aardig speelden en netjes bleven reviven enz toch vrij gemakkelijk tot wave 40.
Voorzie weinig problemen als we met het vaste groepje tot wave 50 willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'k dacht dat jullie gisteravond horde wilden doen, maar 'tis morgen, las weer 's niet goed. Had anders toch niet meegedaan want ik heb zitten genieten hoe Leverkusen werd geslacht. Na de pot ben ik met wat gasten ff TDM gaan doen. Is wel weer even inkomen na zo'n tijd maar ging lekker. Heb gemerkt dat in die maand de verbinding nog steeds op z'n zachtst gezegd bizar is. Maar desondanks over het algemeen wel beter te spelen dan Gears 2.
Ook over de maproulatie ben ik niet te spreken. Je speelt alleen op dezelfde maps. Voorheen kreeg je elke map te spelen nu is de roulatie random en zie ik maar 5 of 6 maps.

En Pino.....Guardian komt met de nieuwe dlc weer terug. Lijkt me overbodig. Tegen die tijd maar 's kijken of 't wat is. Ik geloof niet dat mensen 't veel gaan spelen. Een enkele Guardian die hard die ik ken speelt nu CTL. Dat vind ik persoonlijk toch wat minder dan TDM of KOTH.

Ik heb trouwens alleen in de eerste paar weken na de release horde gespeeld en dus nog nooit op de maps die sindsdien zijn verschenen.
Blooddrive was met guardian in Gears 2 al een camp map. Dat is er met TDM etc niet beter op geworden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Guardian heb ik altijd veruit de vetste modus gevonden, snap ook niet dat die niet standaard in GEARS 3 zit.
Bij TDM ben je afhankelijk van hoe je teamgenoten zijn, heb je een paar van die flapdrollen dan zijn de levens al op voordat je zelf een keer afgeschoten bent. Met Guardian kom je met slechts één goede maat al een heel eind en ben je niet bij voorbaat kansloos.

Sowieso vind ik GEARS 2 nog steeds lekkerder spelen als deeltje 3, op horde al die domme eindbazen en dat onzinnig gebouw. Versus is gewoon niet meer het gevoel zoals deel 2 wel had, hoeveel mensen er ook kritiek op 2 hebben, ik heb het duizenden uren gespeeld en doe dat nog steeds.

Irriteer me ook een ongeluk aan dat onophoudelijke gezaag in GEARS 3.
Zou graag een GEARS deel zien met alleen shotgun, power wapens als pick up en de boltok pistol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar meer spelers in mijn friendlist om af en toe lekker een potje horde ofzo mee te spelen :)

Dusss als iemand het een leuk idee lijkt: Valandis NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Apenootje ook weer aan Gears begonnen dus! ;)

Pino en ik zijn ook wel Gears 2 fanboys hoor.
GOW3 heeft mij ook nog niet gepakt zoals 2 deed, maar kan eigenlijk minder goed uitleggen waarom.
Ik vond campen niet per definitie negatief, geeft af en toe wat rust die je bij Gears 3 nauwelijks krijgt. Nadeel van campen is wel spawnkillen.
Ook de kills die je maakt met je Gnasher of andere shotgun zijn op sommige momenten in mijn ogen wat onduidelijk omdat je kill nogal vreemd door het beeld vliegt.. Maar goed
Uiteindelijk zal een opvolger altijd vergeleken worden met zn voorganger. Er zijn ook genoeg gamers afgevallen bij het spelen van deel 2 na deel 1.

Blood Drive en Jacinto terug juich ik wel weer toe
Voordeel in ieder geval van Horde is dat de hele verbindings'problemen' geen issue zijn.

Heb er zin in om morgen wat fictieve lijken te stapelen hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T gaat gezellig worden vanavond! Ik zit alleen met het probleem dat sinds gisteren mijn xbox live account verlopen is:S vandaag dus ff een nieuwe code ergens scoren.

Ik ben om half 9 online. danger, doe je mee?

En we kunnen weer een jaartje vooruit:)

[ Voor 9% gewijzigd door boomr op 09-03-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:45:

Ik ben om half 9 online. danger, doe je mee?
Vanavond wil ik Griffin horen roepen; "Look better now ugly ass" en "O shit, your heads' gone" *O*
Ben denk' eerst ff wat inschieten met wat TDM of zo...

[ Voor 9% gewijzigd door mowa op 09-03-2012 17:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was n mooi avondje. Die silverback is echt geweldig he:) Er is een achievement dat je 500 kills moet maken met de rakketten van da ding. Zit nu op de helft dus ik stel nog een keer zo'n avondje voor:)
Insane is te leip zonder mutators maar hardcore kunnen we wel een keer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

De achievements voor de nieuwe DLC zijn ook bekend :

Natural Selection - 20 - Complete all 12 waves of Beast on all Forces of Nature maps.

Horde Natural - 20 - Complete 20 waves of Horde on any Forces of Nature map without going down or dying.

Unstoppable Force - 25 - Complete all 50 waves of Horde on any of the Forces of Nature maps.

Elemental - 25 - Get 25 kills with any of the hidden elementally charged Cleavers in Horde.

Stock Piled - 20 - Achieve the maximum level on all fortifications in Horde mode.

Force Multiplayer - 25 - Win a match of Guardian on all Forces of Nature maps.

Witty Repairtee - 25 - Build or repair 50,000 worth of fortifications as Mechanic Baird LE.

Hunter Gatherer - 20 - Bag and Tag 20 opponents while playing as the Savage Hunter in Versus multiplayer (any mode).

I've Got This! - 20 - Kill 10 opponents as the leader in a round of Guardian on a Forces of Nature map.

Force Multiplier - 50 - Kill a Lambent Berserker with a team comprised of 5 Forces of Nature characters in Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Was weer eens gezellig om met z´n alle te rushen.
Gisteren zelf ook nog horde gespeeld. Vanaf wave 12 samen met een onbekende over en met z´n tweeën toch tet en met wave 30 gehaald. Ben die Silverback niet uit geweest. Kwestie van in een hoek staan, wachten tot alles en iedereen de hoek om komt en knallen maar. Met zo weinig damage is na elke wave de Silverback makkelijk te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn fire...daar zitten wat mooie horde achievements bij! Ik stel voor om eind deze maand weer een avondje in te plannen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hoe zien de upgrades er voor de Silverback eigenlijk uit? Ik heb hem nu op lvl 3 en kan dan voor 10.000 de rocket upgrade kopen. Krijg je die bij lvl 4 dan al meteen vanaf het begin?

Nadeel is wel de reload tijd van die rockets. Je moet goed beschut staan want vanaf wave 30 schieten ze dat ding zo stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:50:
Hoe zien de upgrades er voor de Silverback eigenlijk uit? Ik heb hem nu op lvl 3 en kan dan voor 10.000 de rocket upgrade kopen. Krijg je die bij lvl 4 dan al meteen vanaf het begin?

Nadeel is wel de reload tijd van die rockets. Je moet goed beschut staan want vanaf wave 30 schieten ze dat ding zo stuk.
Ik heb m bijna op lvl 4 dus dan kan ik het je vertellen. Je moet een plekje zoeken waar je een spawn plek of zo kan raken en waar je redelijk geschut staat voor de rest. Bij blooddrive stond ik bv halverwege de trap naar binnen te schieten. De rest van het team pakte de overige rommel op. Werkte vrij goed tot je bij de boss wave komt. Dan moet je idd beschut gaan staat en je gun gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

kazuka schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:50:

Level 4 : repair 11% goedkoper
level 5: repair 11% goedkoper (dus 22% minder dan op level 3)

Heb sinds fenix rising geen horde meer gespeeld.
Vreemd eigenlijk, eerst continue horde spelen om alle max fortifications en onyx medals te halen en als je dat dan eenmaal hebt begint horde opeens onwijs saai te worden.
Nou ja met de nieuwe dlc maar weer eens een paar rondjes doen met zijn allen :)
Vind die max multiplier trouwens wel een achtelijke chievo, net geluk hebben dat je een Lambent Zerker krijgt als Boss.
Hopenlijk komt er nog een LZ-weekend net zo als met gearsmass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pino_Helmond schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:00:
Was weer eens gezellig om met z´n alle te rushen.
Gisteren zelf ook nog horde gespeeld. Vanaf wave 12 samen met een onbekende over en met z´n tweeën toch tet en met wave 30 gehaald. Ben die Silverback niet uit geweest. Kwestie van in een hoek staan, wachten tot alles en iedereen de hoek om komt en knallen maar. Met zo weinig damage is na elke wave de Silverback makkelijk te repareren.
Was als vanouds.
Moeten we idd vaker doen. Ga ik zeker 1x in de week ff horde spelen.
Die Silverback is echt wreed. Heb echter zo weinig horde gespeeld dat ik die Silverback nog niet eens heb unlocked. :F Moet je geloof ik 170.000 voor uitgegeven hebben aan fortifications. Moet ik nog 's ff bekijken.

Zaterdag nog even met 'n gast TDM en CTL gespeeld die nog geen enkele dlc heeft. Kreeg ik "netjes" 'n berichtje dat niet iedereen in de party de dlc content heeft zodat je niet op dedicated servers speelt. Nou...dat hebben we geweten. Ik klaag nog wel 's over de verbinding maar doe dat vanaf nu niet meer. Dat er regelmatig 's 'n gast eerst een boomshot en daarna 2 actives sponged hoort kennelijk bij Gears. Maar het verschil hiermee en niet op dedis te spelen is verbijsterend.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMN gaat die silverback tot lvl 5?:S Dan moek nog ff:) NU bijna lvl 4....ik doe mee mowa! Heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekend! Moet zeggen dak gnasher/sniper game ook wel erg relaxed vond. Heb flink wat potjes gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Heb me ook goed vermaakt dit weekend, mooi dat we wave 50 ook haalden!
Inmiddels alweer wat meer verslingerd aan GOW3.
Gisteren met Pino tot wave 40 gekomen met 2 onbekenden op Clocktower. In eerste instantie konden die 2 die bij ons waren er geen toetje van maar ze werden zowaar een stuk nuttiger naarmate de waves vorderden.

Zowaar gisteren ook Gnasher-Sniper game gedaan, ging me in sommige ronden retegoed af. (1 matche van 5 kills, 0 deaths en zelfs 1 match van 8 kills, 0 deaths) Andere ronden, needless to say, werden ik en de rest vh team keihard geslacht. Maar dat hoort bij het spel, je kunt wel ruig aimen maar dat doen de 5 andere tegenstanders ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee hoeveel events er deze week zijn? Dat gnasher snipers event is al een week bezig maar gisteren inneens allemaal grote koppen met hoedje op...was ook een los event. Ik vermaak me kostelijk met sniper-gnashers! Enig nadeel is dat gnasher gevechten tegen een host niet te winnen zijn! Gisteren een paar potjes vreselijk aan zitten ergeren. Wel een top avondje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:48:
Iemand enig idee hoeveel events er deze week zijn? Dat gnasher snipers event is al een week bezig maar gisteren inneens allemaal grote koppen met hoedje op...was ook een los event. Ik vermaak me kostelijk met sniper-gnashers! Enig nadeel is dat gnasher gevechten tegen een host niet te winnen zijn! Gisteren een paar potjes vreselijk aan zitten ergeren. Wel een top avondje gehad.
Die Gnasher/sniper event is niet op dedicated servers. Heb gisteravond laat ook nog ff wat potjes geschoten en ik schoot verschillende gasten 3x achter elkaar vol raak maar er gebeurde niets. En in gnasher battles wordt je 1x geraakt en ben je meteen dood. Dat gebeurde me zo vaak dat 't niet leuk meer was. Check ze hun k/d...0.6 etc. SHURE...Toen ben ik dus gestopt met deze onzin.

ff to the point. Wordt er vanavond nog horde gedaan..??
ff 170.000 bij elkaar sprokkelen om 'n Silverback te kunnen kopen. Dan de rest ff bekijken.
Om bijvoorbeeld een sniper command center te unlocken moet je level 8 Turrets zijn.
Errug veel voor 1x in de week horde spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Ik ben in ieder geval van de partij vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mocht jullie vaste cluppie :+ nog niet vol zitten wil ik ook wel meehelpen. Ben rond 20.30 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon er helaas niet bij zijn omdat ik n feestje had:s Was t nog gezellig? Ik heb dit weekend toch weer flink het sniper gnasher event zitten spelen. ERg goed mee vermaakt maar sommige rondje ook vreselijk zitten ergeren. De nieuwe DLC komt er bijna aan. Ik heb er zin in! Ben ook erg benieuwd naar de events die er rond die release gaan zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Bij mij kwam er vrijdag ook iets tussen helaas. Gisteren wel nog gespeeld, ging aardig maar wave 39 met z´n 2en lukte maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met een maat van me en wat vreemden een HEERLIJK potje horde gespeeld op (geloof t of niet) thrashball! in t begin met 5en, vrij snel met z'n 3en over en dat ging super! WE zijn met 3 tot wave 44 gekomen. Op wave 40 berserkers die zo veel kapot maakte (incl. de silverback) da we daarna erg veel moeite hadden nog door te gaan. Vooral toen we nog met z'n 2en over waren. Erg jammer want we waren in 43 wave niet dood gegaan!
Ik ga proberen vanavond weer ffies online te komen maar t gaat ook n beetje aan de vrouw liggen:)

Nog een paar nachtjes en dan de laatste DLC!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Vrijdag maar weer een Gears of War oorlog ontketenen??
Horde alweer effe niet gedaan en met een vaste club van 5 moet wave 50 toch te doen zijn lijkt me zo.
Heerlijk om gedachtenloos te kunnen knallen

Is die Gnasher-Sniper mode een event van voorbijgaande aard? Vind dat wel erg stoer, vond het sowieso al leuk bij GOW 2 om te sniperen maar in deze mode is het helemaal een op zichzelf staande kunst.
Afgelopen maandag ook flink wat kills gemaakt, eerlijk gezegd ook enkele rondjes tegen 2 of 3 bots maar toch. 1 Ronde met 11 kills en 0 deaths kreeg ik een karrevracht aan ribbons en een achievement.
Uiteraard is zo'n ronde uitzonderlijk. Als je sommige gasten tegen hebt die het ECHT goed kunnen, dan moet je niet denken dat je uit de dekking moet komen, want ze schieten je per direct tussen je ogen.
Ondanks dat is het toch een voldoenend gevoel als je een rennende tegenstander, laat staan een duikende tegenstander in z'n kupke knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren erachter gekomen waarom ik het tussendoor zo onwijs haat om horde te spelen met onbekenden. Me best gedaan om een silverback te kunnen kopen, 2 waves met da ding kunnen schieten toen er iemand naast me down ging. Ik uit die silverback, revive hem, hij rent als een gek naar me silverback en pikt m in! Ik dus redelijk pissy (moest nog 30 rocket kills voor me achievement) en vraag hem meerdere malen vriendelijk da ding terug te geven. Na een tijdje was hij stom genoeg om eruit te gaan om m te repareren dus kon ik er weer in.

Vervolgens joint er een knulletje die zonder enige aanleiding tegen me aan begint te zagen dat ik eruit moet, niet eerlijk speel en dat hij ook maar es wil. Vol met spannende scheldwoorden:) Na een tijdje had hij blijkbaar 10K bij elkaar gespaard, upgrade hij de silverback om mij eruit te krijgen en springt hij erin....wat n mafkees!

Na een tijdje was da ding naar de klote en had ik genoeg geld om m te repareren en kon ik er weer in om alsnog me 30 rocket kills te halen maar tis niet netjes.

Daarna heb ik m maar opgegeven omdat er 2 gasten totaal niet meer mee speelde en alleen maar als gieren om me silverback aan het hobbelen waren. Letterlijk 5 waves achter elkaar 0 kills door beiden! Toen ik me 30 rocket kills had en de achievement binnen had ben ik eruit gegaan en ben ik command centres gaan kopen...guess what: Direct aan het begin van de wave komen er gastjes om da ding te gebruiken. Zelfs in bosswaves....diep diep triest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag vorige week dat ik die Silverback kennelijk al had vrijgespeeld (Lvl 1)
En ik ga Horde niet met randoms spelen. Al dat extra speeltuig in horde 2.0 lokt hufterig gedrag nog meer uit. Dat is in quick matches vaak al een aanslag op je geduld.
Gisteravond laat bij opstarten een nieuwe update moeten binnenhengelen.
Daarnet ff gekeken wat die inhoud.

TU 4 release notes:

IMPROVEMENTS
  • Savage Drone and Savage Grenadier can now “swat” turn in Beast mode
  • Spectator mode now starts viewing a player instead of a battle camera
  • Alternate control users in multiplayer will no longer look at DBNO characters when pressing R3
  • The crosshair for the Longshot and Hammerburst will now show an X if a shot is obstructed.
  • KOTH – ring locators are now visible in spectator mode
  • KOTH – some hill locations have been adjusted
BUG FIXES
  • The Onyx Guard decoy in Horde will not drop his rifle after exhausting the Vulcan ammo
  • Clients will no longer be stuck with a “Waiting For Players” message up if the host quits Horde during the progression screen
  • Chainsaw audio loop will now persist for listeners who leave the audible range and re-enter it
  • Fixed some instances where special event ribbons would not be properly awarded
  • COG pistol firing rate has been adjusted to be equal on host and clients
  • The Flaming Retro Lancer is now available for attendees of the first special event
  • Fixed some issues fixed related to the destruction of meatbags
  • The Slab start up screen no longer has debug text
  • After a host migration in Horde, the waves will no longer go past 50
  • Cover near the elevator on Hotel no longer allows players to lean outside of the visible area
  • Grenade throwers that are killed mid-throw will receive credit for any kills that grenade causes
  • Silverback will be disabled if hit by a smoke grenade when the driver is in the middle of the exit animation
  • Team Deathmatch time limit no longer resets to 3 minutes when both teams are out of respawns

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond met Oefel en een onbekende gast (heel relaxte kerel) op blood drive horde tm wave 50 gespeeld! ERG lekker potje maar op t einde wel heel moeilijk! Wave 50 4 keer gedaan of zo tot we op een gegeven moment gunkars kregen. Toen was t goed te doen.

Ik ga proberen vanavond nog online te komen om weer lekker n potje te schieten maar t gaat een beetje aan de vrouw liggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
Ik dacht dat jij die gast kende Control... Was inderdaad wel een relaxte kerel.
Wel lekker om weer een keer wave 50 te halen, is me overigens alleen nog gelukt op Blood Drive tot nu toe.
Helaas speelde ik als een krant :N en was ik kampioen 'spotten' met mijn GhostCam. Had daar geloof ik 20 ribbons voor gekregen (military assistence ofzo?) hehehe
Laatste waves gingen we weer goed. Wordt hoog tijd dat ik ook de Silverback eens ga proberen, want je maakt een partijtje kills van heb ik jou daar.
Blijkt in ieder geval wel dat je met een samenwerkend team moet spelen, die elkaar oprapen wanneer er een gedowned is of samen fortifications bouwen.

Hmm, mijn plannen om vanavond te gamen zijn lichtelijk beperkt geraakt. Moet vanavond naar een verjaardag, wellicht dat ik daarna nog effe wat waves ga knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als er vanavond nog een potje horde gaan doen koop ik een silverback voor je!:) heb de achievement met de rockets al binnen moet da ding alleen nog naar lvl 5 krijgen...zit nu nog vooraan in lvl 4 dus da duurt nog wel ff.
Moet ook nog de decoys en sentries levelen...kan me met horde dus nog wel ff vermaken! En heb nog 2.000.000 punten nodig, 76 founder ribbons en moet nog ongeveer 400 waves spelen voor alle onyx medals dus ik kan er nog wel ff mee door:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Forces of Nature has landed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ben hem nu aan het downloaden. Het wordt wel lastig om alle achievements te halen als ze op zo'n manier door gaan met DLC uitpoepen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m gisteren gedownload en een rondje jacinto gespeeld...HEERLIJK level! Wat een sfeer! Daarna wilde de vrouw de tv terug:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren na Real Madrid menig potje Guardian gespeeld.
Toch voelt 't niet meer helemaal "Old School" en ben ik bang dat Epic gelijk heeft want CTL en TDM "voelen" completer aan en Guardian toch wat achterhaald.
Toch zorgt Guardian voor supersnelle gameplay. Met name op Raven Down. De Die Hard kent die nog van Gears 1 toen die samen met Annex werd geintroduceerd. Daar heb ik vele potjes Execution op gespeeld. Toen was die map al ideaal voor Execution. Nu vind ik 't ideaal voor Guardian. Ik heb er rondes gespeeld die maar 20 seconden duurden..!!

Jacinto is op alle fronten verbeterd waardoor het spel zich over de hele map verdeeld zonder dat er overmatig wordt gecampt bij de frag-huisjes. Hoewel sommige daar wel als eerste naar toe snellen en als vanouds de frags voor de leider weg kapen. De sniper is weg, in plaats daarvan wel de oude vertrouwde Torque en een Digger.In de binnenplaats weer de Boomshot en Hammer waar als vanouds epische gevechten plaats vinden. Helemaal geweldig..!!!

Ik vind die nieuwe maps stuk voor stuk fantastisch. Aftermath is een giga map. Misschien wel de grootste die we nu hebben. 't heeft 2 snipers tegenover elkaar en wisselend een boomshot/digger. En natuurlijk hier en daar frags, boltoks, etc.Artillery en Cove lenen zich erg goed voor Guardian en TDM. Ik heb er nog geen KOTH etc. op gespeeld maar heb me prima vermaakt.
Op Cove vinden er mooie gevechten bij de Torque/Boomshot plaats.
Artillery heeft twee One-shots tegenover elkaar in overigens niet optimale posities.

Heb 2 achievements gehaald;
Force Multiplayer+ Moet je op elke Forces of Nature map een potje Guardian winnen,
De andere weet ik niet meer. :F

Ik kijk alweer uit als vanavond Barca is afgelopen om weer 'n paar potjes Guardian te doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond nog 'n guardian achievement gehaald;
"I've Got This!" Moet je in Guardian als de leider in 1 ronde 10 gasten afschieten.
En da's nie makkelijk. Want als leider heb je geen fijn leven en je leven hangt aan een zijden draadje. Je bent geen seconde veilig want er vind voortdurend een klopjacht op je plaats. En op de Forces of Nature maps is er vrijwel geen enkele map waar je zoals vroeger "lekker" kon campen om gasten af te schieten en 20+ kills te maken. Slechts in sommige potjes eindig je met max 15 kills. In de meeste met maar 10. Zeker als je leider bent maak je meestal maar 2 of 3 kills. Nee als leider op de vlucht verplaats jij je vaak over de hele map. Ik heb nu ruim 200 guardian potjes gespeeld en in de potjes dat ik als leider in een ronde meer dan 6 kills heb gemaakt zijn op 1 hand te tellen. En slechts 3x kwam ik tot 8 of 9 kills.
Ik hoop dat 't bij jullie sneller gaat. Ach...zo ben je ook weer 's 'n poosje zoet en 't houd je van de straat. En noem me maar 'n no liver. Maar bij mij is Gears alles of niets. Als ik speel speel ik het langdurig achter elkaar en dan weer weken niet.

Nog ff iets over die geweldige Forces of Nature maps. Ik vind dit tot nu toe verreweg de mooiste dlc.
Op Artillery breekt er op gezette tijden een storm uit en gaan er sirenes af. Hierbij ontstaat wat minder zicht maar niet zo erg als op Trenches. Zoals ook op Cove als er een mist over de map neerdaalt. Bovendien is er op Cove op de markt helemaal achteraan een plekje waar er een radio of zo aan staat. Prachtig detail.
Ook op Raven Down woedt er van tijd tot tijd een sneeuwstormpje waarbij het zicht niet al te veel wordt belemmerd.

Zou me overigens ook niets verbazen als er op deze maps allerlei Easter eggs verstopt zitten.
Ook op Aftermath is er althans gewijde muziek bij het gedenkteken, daar waar de boomshot/digger spawnt. Je hoort het alleen maar als je er dicht bij staat dus niet als je in het voorbijgaan de boom/digger op pakt.
Prachtige maps..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
Dus de leider bewust niet afslachten om maar noobs af te kunnen blijven schieten is er niet meer bij? Dammit...
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste