https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Trust me, dat gaat niet lukkenlj_tree schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:19:
Ging idd goed! Dat truukje om die raam kills minh achievement te halen gaan we binnenkort wel een keertje overdoen!:)
Gewoon paar potjes Alpha spelen, vaak zijn er te weinig spelers zodat de teams opgevuld worden met bots, en zo nu en dan loopt er dan een Kim tussen.
Ook veel gasten van epicforums spelen Alpha en dat is de afspreekplek voor die achievement, meeste members spelen de eerste weken met Kim en Raam als mp-characters.
Ikzelf ook en zodoende afgelopen weekeind gehaald, beetje geven en nemen he
Heerlijk om 2-3 kettingzagende RAAMs op je af te zien komen en ze een voor een om te leggen met de gnasher
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 20-12-2011 00:43 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Count me in Control zodra je ermee aan de slag gaat!
Mejor así

Is niet erg, volgende keer beter!
Mejor así
Ik heb 2 weken vakantie dus geef maar aan wanneer we met een mannetje of 8 kunnen spelen dan ben ik van de partij!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Volgens mij had je daardoor ook niet helemaal door wat we nou aan het doen waren
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
10 rondes Horde met iedere lid van Zeta en een boss wave als 5 onyx guards verslaan.
Add me: Primespider
Verwijderd
Ajoh, vanavond gewoon nog een keer doenSpooksel schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:07:
Heh, dat hebben we gister een hele avond zitten doen
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1215205p1.html
MAPS:
Escalation - Marcus' Childhood home before it was invaded by the Locust
Academy - School Marcus was Destined to attend
The Slab - Location where Marcus was imprisoned
Anvil - The ruined Fortress
Depths - Set in Azura
New Systems:
Re-Upping - Essentially a "prestige" System. Players can "re-enlist" and being their rank from 1 again after reaching level 100. All unlocks and Custom Items remain. Additionally Re-Upping can grant you access to new Weapon Skins!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hopelijk gaat deze "toevoeging" snel uit het spel, want ik heb even geen behoefte meer om KotH te spelen op deze manier.
Hoort bij dat Gearsmas gebeuren. Wat mij betreft een waardeloos event omdat de volledige multiplayerervaring op zijn kop wordt gegooid (en niet op een positieve manier). Ik speelde net even online Horde en er kwam vanaf wave 3 in iedere wave een Berserker (en het stikt ook al dagen van de Flamers). Ik wil gewoon Horde spelen zonder dit soort onzin. Jammer dat Epic je niet laat kiezen of je op de gewone of de Gearsmas manier wil spelen.kippengaas schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:25:
Iemand trouwens de laatste paar dagen King of the Hill gespeeld? Het is voor mij eventjes verpest nu mensen in vuurballen veranderen als ze gaan rennen. In het begin was het nog wel vermakelijk, maar nu is het nog meer als een kip zonder kop naar de ring rennen en hopen dat je iemand in de fik zet. Mijn grootste ergernis is nog dat het rennen, achter cover schuilen/wapen (of ammo) oppakken en dan weer rennen niet soepel gaat. Ik weet niet of iemand snapt wat ik bedoel, maar ik weet het niet hoe ik het duidelijker uit kan leggen.
Hopelijk gaat deze "toevoeging" snel uit het spel, want ik heb even geen behoefte meer om KotH te spelen op deze manier.
Wat de DLC betreft: vind 'm persoonlijk tegenvallen omdat ik geen hoge pet op heb van de versus multiplayer van Gears. Horde en Beast zijn geweldig, maar Vs. vind ik vaak meer op geluk dan op skill aankomen. Desondanks is het na een Horde en een singleplayer DLC nu wel eens tijd voor wat Versus maps. Wel mooi dat ze dat prestigen zo uitgebreid gaan omschrijven. Ik bedoel, kom op, iedereen weet dat het niet je eigen idee is.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Vanavond lekker wat beserkers kapotmaken met 4x XP !!
DLC was bekend:
1. horde
2. campaign
3. versus
4. beast
[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 21-12-2011 17:20 ]
Wil eerst nog ff een uurtje tikken in Mortal Kombat dus zeg uurtje of 8 ?kippengaas schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:33:
@justifire: I'm inWanneer wilde je starten?
Geef maar een seintje
Weet niet of 4x xp ook geld voor private horde
Anders is het wel erg makkelijk punten scoren met melee instagib
[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 21-12-2011 17:36 ]
Zijn er toevallig nog mensen die de onyx guard achievement nog moeten? Het is me nog steeds niet gelukt om 5 man bij elkaar te sprokkelen.
IK heb nog een aantal nodig, voeg me maar toe : DaNiSeLkippengaas schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:41:
Ok prima
Zijn er toevallig nog mensen die de onyx guard achievement nog moeten? Het is me nog steeds niet gelukt om 5 man bij elkaar te sprokkelen.
Heb hem niet nodig maar Onyx Guard is mijn standaard characterkippengaas schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:41:
Ok prima
Ging erg lekker !!Sudden schreef op donderdag 22 december 2011 @ 01:18:
Dat ging anders best lekker in horde met al die Berserkers. Jammer dat we niet verder kwamen dan wave 47 met 4 man. Ik was wel benieuwd hoeveel levels ik omhoog was gegaan als we ze alle 50 hadden gehaald
Eerste wave 12000 xp
tweede 18000 xp
derde 29000 xp
vierde 38500 xp
En toen besloot de host het helaas af te kappen
Zo verschrikkelijk klote dat iemand anders het dan niet over kan nemen.
Al met al van level 78 naar 81 gisteren
Wat ik wel vervelend vind is dat iedereen op jouw command center kan drukken, al die sukkels die zo snel mogenlijk de knop in willen drukken, zou eigenlijk pas mogenlijk moeten zijn als de bouwer dood is, of toestemming moet geven.
Nou ja meesten hebben wel respect en laten hem met rust als ze hem niet zelf gebouwd hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 22-12-2011 11:28 ]
Overigens was die Ben ook wel vervelend bezig soms. Ik ben continu zijn turret aan het upgraden, zelfs helemaal tot de laatste versie (die ik overigens gisteren unlocked heb
Ik was eigenlijk wel blij dat hij er mee ophield, had inmiddels stevige koppijn opgelopen
[ Voor 11% gewijzigd door Anthirian op 22-12-2011 11:35 ]
Heb me dood ge-ergerd aan die gast, echt een egoistische speler.Sudden schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:34:
Ik vond het vreemd dat hij soms kapot was, gebeurt dat altijd na indrukken?
Overigens was die Ben ook wel vervelend bezig soms. Ik ben continu zijn turret aan het upgraden, zelfs helemaal tot de laatste versie (die ik overigens gisteren unlocked heb) en als ik dan zelf even wilde schieten ging hij meteen vervelend doen door er voor te blijven staan
Ik was eigenlijk wel blij dat hij er mee ophield, had inmiddels stevige koppijn opgelopen
Lig je daar kruipend voor zijn voeten en hij maar een beetje Rambo spelen om zelf de punten te pakken.
Of dat je hem net revived hebt en daardoor zelf ondersteboven word gelopen dat hij gewoon keihard wegrent en jou laat creperen, daarom zoveel mogenlijk met bekenden spelen.
Command center moet je elke ronde repareren, kost 750 maar met een goede HOD strike kan je dat makkelijk lijden.
Zeker nu met Gearsmas, aanschaf is 1000, tweede upgrade kost 2000, derde upgrade krijg je 2000 terug, heb je dus een HOD center voor 1000
Op gegeven moment 2 HOD centers en de Silverback was wel ff flink kassa
Was wel even een momentje dat ik dacht Anthirian WTF ga je met de Silverback doen tegen de berserker

Ik zeg : vanavond weer !!!
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 22-12-2011 13:14 ]
Verwijderd
Maar iets anders vind ik ook best! Voeg me maar toe, m'n tag is GerbenHol. Ben momenteel ongeveer level 30, ben dus niet supergoed (a)
Ik ben niet de enige die dit xbox-account gebruikt dus het kan zijn dat je soms geen reactie zult krijgen. Ik heb overigens geen DLC.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 13:38 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:36:
Wie o wie wil Geare? Ik moet campaign nog op Insane en met 4 players, iemand hier zin in?
Maar iets anders vind ik ook best! Voeg me maar toe, m'n tag is GerbenHol. Ben momenteel ongeveer level 30, ben dus niet supergoed (a)
Ik ben niet de enige die dit xbox-account gebruikt dus het kan zijn dat je soms geen reactie zult krijgen. Ik heb overigens geen DLC.
Verwijderd
Vanavond kan ik niet, maar ik heb je even toegevoegd, zien we wel wanneer het het beste uitkomt.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:38:
Ik moet deze ook nog. Kan vanavond wel vanaf 08:00.
[...]
Verwijderd
die elkaar ook een beetje uit de brand helpen.
dat was ook precies waar ik naar op zoek was want:
ik zoek nog mensen die een afspraak willen maken om beast op insane te halen!
die savage theron is echt gaaf, maar de clan waarmee ik deel 2 speelde is bijna compleet gestopt.
dus ik probeer het al meerdere keren met mn broertje en (al zeg ik het zelf) zijn we tog al best wat keren
knap genoeg vastgelopen op wave 11!! het gaat echt gewoon bijna nie met 2 man, dus ben dringend op zoek naar mensen!! mijn gamertag is: akanyborch (stuur bij de invite ff: "beast insane", dan herken ik je)
hoop dat wat mensen (ook al hebben ze dit al gehaalt) mij een beetje willen steunen.
en k hoop dit ergens rond volgende week donderdag of vrijdag te doen (29 en 30 dec).
groetjes en merry gearsmass!!
mijn gamertag is 'Spooksel'
Daarna helaas moeten stoppen, kan alleen maar dromen wat we na wave 50 hadden gekregen
Wat is het toch een heerlijk spel met de juiste personen om je heen !
Afgelopen dagen vrij gehad en echt te veel gears gedaan. Kwam me vort een beetje de strot uit. vooral die laugh track op horde....diep diep triest! Nu begonnen met arkham city. DAMN wat een vet spel:) Als er een groepje gemaakt word om samen horde, beast of een andere multiplayer te doen ben ik zeker van de partij dus voeg me dan gewoon toe ook al zit in in arkham city.

Gisteren weer eens horde gedaan maar na wave 10 al mijn geld gedumpt bij de Silverback user en vertrokken

Speel veel beast de laatste tijd eigenlijk. Lekkere potjes van max 15 mins ofzo en zeer vermakelijk.
Maar die laughtrack verpest echt mijn plezier in horde
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zit er zelfs aan te denken om hem standaard aan te zetten in private-horde.
In het begin vond ik hem zwaar irritant, maar na paar potjes begon ik het leuk te vinden.
Geweldig toch dat gejuich als je met zijn 3-en een locust in stukken staat te zagen
Of dat 'aaaaaaaaaahhhhhh' als iemand geraakt word, GE-WEL-DIG !!!
MUHAHAHAHA... HOHOHOHO... HAHAHAHA
lol.
Nou ja gelukkig is een gnasher nog wel te vinden en de silverback doet het ook nog gewoon
Overigens heb ik een filmpje gevonden om RAAM vs. Minh achievement te kunnen 'boosten':
KLinkt goed maar ik vond onze manier leuker en beter:) Vooral die gast die bij de COG zat en er geen fuck van snapte waarom zijn helemaal team elke keer helemaal naar de klote gezaagd werd....tot trailblazer andere plannen had:)Sudden schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:02:
Ik wil ook wel meedoen met Beast op insane. Het wordt voor mij waarschijnlijk wel pas na de Kerst.
Overigens heb ik een filmpje gevonden om RAAM vs. Minh achievement te kunnen 'boosten':
[video]
Gaan we dit nog een keertje afmaken?
Geef maar een seintje. Dan ben ik van de partij
Mejor así
En als het mee zit deze week mijn wings
Ready for the re-up
Goed bezig!justifire schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:37:
Zo gisteren eindelijk mijn Silverback op level 5 gekregen, man wat duurde dat een eeuwigheid !
En als het mee zit deze week mijn wings![]()
Ready for the re-up
Mejor así
Nog nieuws bekend over events of zo?
Mijn vaste horde crew kampt met mensen die bijna geen tijd hebben op dit moment dus de laatste paar weken practisch geen horde gedaan.
Speel veel beast weer laatste week als ik geen survival speel in mw3
Standaard volgorde voor mij tegenwoordig is.
Tier 1 Wretch
Zodra Tier 2 unlocked is naar kantus. Als Tier 3 unlocked is de boomer, tenzij er geen kantus is of al teveel boomers zijn, dan gewoon kantus tot Tier 4 unlocked is.
Als Tier 4 unlocked is doorgaan met Armored kantus. Pas in wave 11 en 12 gebruik ik dan de beserker. hoewel ik deze vaak toch pas in wave 10 unlock, hoewel ik hem gisteren al in wave 8 unlocked had, wat uik best snel vond ^^
Mijn record voor 'Ready for the Heavies' unlocken is wave7, dat ging echt ernstig hard
Vind de Golden Omen Gnasher wel bad-ass, andere wapens vallen tegen en vind ik met Plasma-skin mooier.
Gisteravond weer eens meegemaakt wat een een egoistische eikels je toch hebt, je rent het vuur uit je sloffen voor een ander om hem te reviven, maar lig jij vlak voor zijn voeten te creperen dan laten ze je lekker rotten

Trouwens, vandaag sales voor gow3 :
Weapon Skin Collection 3600 > 1800 points now
Gold Lancer Avatar prop 320 > 160 points now
Season Pass 2400 > 1800 points now
Boomshield Avatar Prop 320 > 160 points now
[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 30-12-2011 09:23 ]
Naja shit happens, had de season pass gratis
Wel jammer dat je er bij het boomshield geen flail, boltok of gorgon bij krijgt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
17 januari is het zo ver. En dan is het ook zo ver dat iedereen de trashball coletrain krijgt! Beetje minders dat er voorheen gesproken werd dat die ALLEEN te unlocken was in de beta....vervolgens iedereen daar z'n best voor doen en nu kan heel de wereld m krijgen.
Je weet ook dat dit een andere versie is dan de beta versie ?lj_tree schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 07:42:
http://epicgames.com/comm...%9Cfenix-rising%E2%80%9D/
17 januari is het zo ver. En dan is het ook zo ver dat iedereen de trashball coletrain krijgt! Beetje minders dat er voorheen gesproken werd dat die ALLEEN te unlocken was in de beta....vervolgens iedereen daar z'n best voor doen en nu kan heel de wereld m krijgen.
Evenals de pre-order Kantus ?
Zitten kleurverschillen in
Nee dat wist ik niet...heb ik weer te vroeg gezeken:)justifire schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:47:
[...]
Je weet ook dat dit een andere versie is dan de beta versie ?
Evenals de pre-order Kantus ?
Zitten kleurverschillen in
Ben benieuwd! Moet echt weer es beginnen met gears...laatste tijd teveel met batman bezig of sporten...:S
Ik speel de laatste tijd niet superveel, maar wel alleen maar Gears! Beast, beast, beast... ik moet nog 27x Ready for the Heavies halen voor een nieuwe Onyx.
Op dit moment is de Beast balans (7 medals) nog 4x gold en 3x onyx
Mejor así
Verwijderd
Lagvrij?
Hostpowervrij?
Cheatvrij?
Snelle matchmaking?
Goede matchmaking?
Bug/glitchvrij?
Balanced?
Leuke mappen?
Ik vind de multiplayer leuk. Wanneer ik speel, speel ik voornamelijk horde of king of the hill. Lekker chaotisch! Tijdens het spelen van quick matches heb ik weleens last gehad van lag, ranked matches niet. Ben zelf nog geen cheaters/glitchers tegengekomen.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:53:
Hoe is de versus multiplayer?
Lagvrij?
Hostpowervrij?
Cheatvrij?
Snelle matchmaking?
Goede matchmaking?
Bug/glitchvrij?
Balanced?
Leuke mappen?
Vind de beschikbare maps geweldig met uitzondering van sandbar. Een enorme maps waar je je de pleuris rent.
Mejor así
Kills bij Beast boeien met niet zoveel eigenlijk, ik heb de Onyx medal daarvoor al en als ik een down heb en iemand anders jat hem dan krijg ik alsnog 95% van de punten en die zijn een stuk belangrijker. Mijn doel is het behalen van een RftH ribbon en daarnaast healen van teammates + slopen van fortifications.lj_tree schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:48:
Ik wil ook wel weer wat meer beast gaan spelen..maar dan wel t liefst met 4 bekenden...net als in horde word er teveel kills gestolen en geklooit.
Als ik ergens een groepje humans zie hou ik me ook meer bezig met downen ervan dan killen, zeker als ik bijv een Wretch ben dan moet ik zuinig omspringen met de weinige hitpoints die ik al heb! Als ik dan tussen 3-4 humans in eerst nog eens een extra 3e klap uit moet delen voor een kill voordat ik naar de volgende kan kost dat me gewoon onnodig secondes waarin ik doodgeschoten kan worden.
Dan geef ik liever 2 tikken voor een down en daarna de volgende weer 2 tikken dan dat ik doodgeschoten word waardoor ik helemaal geen punten haal
Maargoed, als je mij online ziet en zin hebt in een potje Beast dan is er een dikke kans dat ik wel mee wil doen hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Spooksel op 04-01-2012 16:55 ]
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:53:
Hoe is de versus multiplayer? Super
Lagvrij? Nee
Hostpowervrij? Nee
Cheatvrij? Nee
Snelle matchmaking? Ja
Goede matchmaking? Nee
Bug/glitchvrij? Nee
Balanced? Nee
Leuke mappen? Ja
Verbazingwekkend dat je 'm toch zoveel speelt dan
Ik vind (afgezien van bovenstaande issues) de Versus van Gears trouwens erg rommelig. Ik heb het idee dat eerder de gelukkigste wint dan de beste, iets dat ik bijvoorbeeld bij Call of Duty maar zelden heb. Gears is namelijk nog steeds te veel een shotgun-shooter, waarbij ik het idee heb dat je nog zo goed kunt zijn met je Gnasher of Sawn-off, maar desondanks de 1-op-1's beslist worden door geluk of kwaliteit van je verbinding.
Daarentegen zijn de co-op modes wel zwaar de moeite waard. Horde is ongelofelijk verslavend. Wil je alleen de versus online spelen, dan zou ik fijn verder kijken.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Haat-liefde heElBarto schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:42:
[...]
Verbazingwekkend dat je 'm toch zoveel speelt dan
Ik vind (afgezien van bovenstaande issues) de Versus van Gears trouwens erg rommelig. Ik heb het idee dat eerder de gelukkigste wint dan de beste, iets dat ik bijvoorbeeld bij Call of Duty maar zelden heb. Gears is namelijk nog steeds te veel een shotgun-shooter, waarbij ik het idee heb dat je nog zo goed kunt zijn met je Gnasher of Sawn-off, maar desondanks de 1-op-1's beslist worden door geluk of kwaliteit van je verbinding.
Daarentegen zijn de co-op modes wel zwaar de moeite waard. Horde is ongelofelijk verslavend. Wil je alleen de versus online spelen, dan zou ik fijn verder kijken.
Kan me soms dood ergeren aan de verbinding maar het is gewoon zo ONT-ZET-TEND verslavend !
Als het heel de avond niet lukt en vervolgens maak je een gnasher-killstreak, dan is voor mij de avond weer helemaal top.
En zoals gezegd, vind VS super maar om te zeggen dat het perfect is ? NEE
Vind vs trouwens wel de moeite waard, boeit me nu al langer dan welke COD / BF ooit, komt gewoon zoveel meer strategie bij kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 05-01-2012 18:36 ]
•Now They Begin to Understand – Complete 12 waves of Beast on all Fenix Rising Maps. (20 points)
•Defending the Past – Complete all 50 waves of Horde on any of the Fenix Rising Maps. (25 points)
•Come to Poppa – Win a Versus multiplayer match as a team of five Recruit Claytons (any mode). (15 points)
•Locust, Forever – Win a Versus multiplayer match as a team of five Savage Marauders (any mode). (15 points)
•Time to Re-up – Achieve level 100 and choose to re-up for another tour of duty. (50 points)
•Again! – Achieve level 100 a second time and choose to re-up for another tour of duty. (50 points)
•I’ve Done it All! – Earn at least one of each of the original 132 combat ribbons. (75 points)
Had ze ook gezien op facebook. DAMN die laatste 2 zijn echt sick!justifire schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:53:
Nieuwe achievements voor DLC3 : Fenix Rising
•Now They Begin to Understand – Complete 12 waves of Beast on all Fenix Rising Maps. (20 points)
•Defending the Past – Complete all 50 waves of Horde on any of the Fenix Rising Maps. (25 points)
•Come to Poppa – Win a Versus multiplayer match as a team of five Recruit Claytons (any mode). (15 points)
•Locust, Forever – Win a Versus multiplayer match as a team of five Savage Marauders (any mode). (15 points)
•Time to Re-up – Achieve level 100 and choose to re-up for another tour of duty. (50 points)
•Again! – Achieve level 100 a second time and choose to re-up for another tour of duty. (50 points)
•I’ve Done it All! – Earn at least one of each of the original 132 combat ribbons. (75 points)
Gaan we afspreken om een vrijdag/zaterdagavond de eerste 2 te halen met 5 man? Eerst 12 waves op alle nieuwe maps om even te checken welke de beste is, en daarna een goeie uitkiezen voor 50 waves....lijkt me lekker:)
Ik heb ook een beetje een haat liefde verhouding met Gears. Heb deel 1 echt heel veel gespeeld, deel 2 amper, en deel 3 redelijk veel (echter nu al een tijdje niet meer...) Deel 1 was voor mij echt een revolutie. Het was de eerste MP game die ik op een console had gespeeld en het was snel, er was gore, het was gewoon cool. Deel 2 zoog in het begin gewoon vanwege het matchmaking systeem en de onwijze lag die er was. Hierdoor ben ik nooit verder gekomen dan level 6 ofzo voordat ik andere games ging spelen. Deel 3 maakt heel veel goed ten opzichte van deel 2, maar uiteindelijk had ik toch het gevoel dat ik op een of andere manier van de Gears MP was vervreemd.justifire schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:34:
[...]
Haat-liefde he
Kan me soms dood ergeren aan de verbinding maar het is gewoon zo ONT-ZET-TEND verslavend !
Als het heel de avond niet lukt en vervolgens maak je een gnasher-killstreak, dan is voor mij de avond weer helemaal top.
En zoals gezegd, vind VS super maar om te zeggen dat het perfect is ? NEE
Vind vs trouwens wel de moeite waard, boeit me nu al langer dan welke COD / BF ooit, komt gewoon zoveel meer strategie bij kijken.
De versus mode, waar ik de games voor speel (heb niet zoveel met het killen van AI) vind ik iets te voorspelbaar worden (afgezien van het onvoorspelbare spawningssysteem). Het zijn relatief kleine maps, relatief weinig spelers, vaste locaties voor powerwapens. Het zorgt er voor mijn gevoel voor dat als ik een heel avondje Gears speel er te weinig variatie en afwisseling in de potjes zit.
In een game als BF3 heb ik toch meer een afwisselend gevoel als ik een avond de MP speel. Dit komt denk ik door verschil in classes die je kunt kiezen als in de vrijheid in de maps en voertuigen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit is mijn eerste gears, speel nu iets langer dan 2 maanden en heb dus geen ervaring met voorgaande delen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:23:
[...]
Ik heb ook een beetje een haat liefde verhouding met Gears. Heb deel 1 echt heel veel gespeeld, deel 2 amper, en deel 3 redelijk veel (echter nu al een tijdje niet meer...) Deel 1 was voor mij echt een revolutie. Het was de eerste MP game die ik op een console had gespeeld en het was snel, er was gore, het was gewoon cool. Deel 2 zoog in het begin gewoon vanwege het matchmaking systeem en de onwijze lag die er was. Hierdoor ben ik nooit verder gekomen dan level 6 ofzo voordat ik andere games ging spelen. Deel 3 maakt heel veel goed ten opzichte van deel 2, maar uiteindelijk had ik toch het gevoel dat ik op een of andere manier van de Gears MP was vervreemd.
De versus mode, waar ik de games voor speel (heb niet zoveel met het killen van AI) vind ik iets te voorspelbaar worden (afgezien van het onvoorspelbare spawningssysteem). Het zijn relatief kleine maps, relatief weinig spelers, vaste locaties voor powerwapens. Het zorgt er voor mijn gevoel voor dat als ik een heel avondje Gears speel er te weinig variatie en afwisseling in de potjes zit.
In een game als BF3 heb ik toch meer een afwisselend gevoel als ik een avond de MP speel. Dit komt denk ik door verschil in classes die je kunt kiezen als in de vrijheid in de maps en voertuigen.
VS speel ik enkel online, ga natuurlijk niet tegen een stelletje bots spelen als je ook tegen zelfdenkende tegenstanders kan spelen (afgezien van Horde)
Ik doe meelj_tree schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:24:
[...]
Had ze ook gezien op facebook. DAMN die laatste 2 zijn echt sick!
Gaan we afspreken om een vrijdag/zaterdagavond de eerste 2 te halen met 5 man? Eerst 12 waves op alle nieuwe maps om even te checken welke de beste is, en daarna een goeie uitkiezen voor 50 waves....lijkt me lekker:)
[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 09-01-2012 11:17 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Anthirian op 07-01-2012 22:39 ]
Verwijderd
Dat beest zelf is een stukje taart, maar als al die locust dan op je afkomen is toch vrij pittig. Ik probeer 'm nu steeds op public maar dat is ook niks. Telkens als dat beest op de grond ligt wordt er als een gek geHODt, terwijl dat juist het moment is wanneer je even de tijd hebt om de locust uit te schakelen.
(Niet dat die Ghost Protocol skin het nou echt waard was, maar toch
Verwijderd
Mooilj_tree schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:18:
Newber, wij zijn ff geleden begonnen met de campaign op insane maar nog niet verder afgemaakt. ik stel voor om weer es te beginnen bij chapter 2 (toch?) en dan door te gaan tot t eind. Van mij mag je meedoen als er ruimte is:)
Wat ik trouwens erg vreemd vind; ik heb die Horde Command pack niet, maar ik kan online wel op die maps, zoals Azura, spelen. Als ik dan een private match of iets dergelijks begin kan het niet.
Dat is het Horde Pack, degene met het pack kan een private match hosten, degene zonder het pack niet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:47:
[...]
MooiZeg maar wanneer.
Wat ik trouwens erg vreemd vind; ik heb die Horde Command pack niet, maar ik kan online wel op die maps, zoals Azura, spelen. Als ik dan een private match of iets dergelijks begin kan het niet.
Zonder pack kan je wel joinen bij iemand die het pack heeft.
Een maand na het horde command pack hebben ze het booster pack uitgebracht (voor iedereen) met daarin de 3 horde pack maps, vandaar
Wat je eigenlijk krijgt bij het Horde pack :
- Private matchmaking op de 3 nieuwe maps
- Silverback
- Command Center
- Liquid en Camo weapon skins
- Onyx guard character
Die Anvil map van Fenix Rising ziet er trouwens wel interessant uit, lijkt me leuk om op te spelen !
http://www.gamespot.com/showcases/gears-of-war-3?sid=6348301
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 10-01-2012 16:19 ]
Edit: @just1fire... ffffffuuuu
[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 10-01-2012 16:19 ]
LOL, hoe f****ing toevalligSpooksel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:18:
Klopt, de maps waar je het hebt zaten later ook nog in een DLC waarbij iedereen ze kreeg. Juist om dus gewoon in de multiplayer mee te kunnen, als je dus met een vriendengroep matches wil starten (private dus) dan kan het niet op die maps tenzij je dus die Horde command pack hebt,
Edit: @just1fire... ffffffuuuu
Verwijderd
Hoe hadden ze dat dan eerst? Werd je er dan gewoon uitgekickt als er een DLC-map voorbij kwam?
Improvements
1. All unlockable and non-purchasable characters are unlocked for System Link play. Online play still limits players to characters that they have unlocked or have purchased through DLC.
2. “Classic” stalemates are now enabled on the Execution and Warzone playlist. An option exists in private Execution to disable classic stalemates and re-enable the man-up rule.
3. The ghost camera can be raised and lowered using the Xbox controller d-pad.
4. “Must Active Reload” mutator has been made more restrictive. Issues with the Torque Bow and OneShot have been fixed.
5. “Retribution” ribbon is now compatible with dedicated servers.
6. Holding the “Y” button before being in range of a DBNO player and then walking into activation range will start the execution sequence. This is similar to holding “X” to queue up a weapon pickup sequence when walking into range of a dropped weapon.
Exploit Fixes
1. Removed Hammerburst and Longshot exploits with using the iron-sights/scope on Mercy where a player could shoot from a concealed position near the Sanctuary bells. Damage will not register when players are using the scope or iron-sights from that concealed position.
2. Fixed the OneShot exploit on Drydock. Players will be pulled out of the OneShot mounted pose when in certain positions.
General Fixes
1. A second player signing in on the loading screen before entering the pre-game lobby will no longer cause profile issues.
2. The transition from spectator player view to ghost camera view will no longer force the ghost camera view to point upwards.
3. The map cycle in QuickMatch is now randomly ordered.
4. DLC that is not owned by the current player will no longer stop the player from using DLC they do own.
5. Horde will no longer use the Versus weapon swaps. Horde players will have Hammer of Dawn and Mortar spawns on Overpass again.
6. Fixed the lens flare on a scoped Longshot not appearing for a player facing left.
7. Xbox system notifications have been moved out of the way of kill messages in competitive multiplayer. They now show up in the top center of the screen
Mooi, hoevaak of ik wel niet naast iemand heb gestaan om een execution te doen om er achter te komen dat ik net een paar centimeter verkeerd stond.justifire schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:17:
Gears of War 3 Title Update Coming January 11
Improvements
6. Holding the “Y” button before being in range of a DBNO player and then walking into activation range will start the execution sequence. This is similar to holding “X” to queue up a weapon pickup sequence when walking into range of a dropped weapon.

Ik heb daar maar één keer last van gehad, met zo'n sniper event. Ik kon die vent drie keer een headshot geven, maar hij ging gewoon niet dood. Blij dat het nu niet meer kan, maar of je dat nou vaak tegenkwamjustifire schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:17:
Exploit Fixes
1. Removed Hammerburst and Longshot exploits with using the iron-sights/scope on Mercy where a player could shoot from a concealed position near the Sanctuary bells. Damage will not register when players are using the scope or iron-sights from that concealed position.
Kijk aan, das mooi. Dan heb je tenminste weer wat aan de spawn bovenop. Die vlammenwerper gebruikte toch niemand, tenzij je last had van Berserkers op Boss waves.justifire schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:17:
General Fixes
5. Horde will no longer use the Versus weapon swaps. Horde players will have Hammer of Dawn and Mortar spawns on Overpass again.
Nee, voordat iedereen de mappack kreeg deden ze uberhaupt niet mee aan de VS rotaties.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:14:
Ah, bedankt! Gelukkig speel ik toch grotendeels multiplayer. Wel lekker lullig als je die DLC gekocht hebt en het later gratis te downloaden is.
Hoe hadden ze dat dan eerst? Werd je er dan gewoon uitgekickt als er een DLC-map voorbij kwam?
Aan de andere kant.... er is nu ook echt geen ontkomen meer aanSudden schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:49:
Mooi, hoevaak of ik wel niet naast iemand heb gestaan om een execution te doen om er achter te komen dat ik net een paar centimeter verkeerd stond.
Denk dat het met de weapon pickups wel duidelijk merkbaar gaat worden, hoeveel seconden ik al niet verspeeld heb in horde om 1 enkel wapen op te pakken.....
Verwijderd
89000 MP kills in Gears 3? of gewoon 89?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:55:
Ze kunnen patchen wat ze willen maar zolang die Sawed off en Retro lancer er niet uit worden gehaald speel ik het spel niet meer. En ik heb 40k+ multiplayers kills in Gears 2. 89 in Gears 3 maar de frustratie is eindeloos. Er is natuurlijk de optie om zelf deze kinderlijk makkelijke wapens te gebruiken maar dat is niet waar ik het spel voor speel.
Heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Het Gears universum is voor mij nu gewoon klaar maar heeft me in de afgelopen paar jaar erg veel lol gebracht
Ik kan me zijn frustratie overigens best voorstellen. Denk er namelijk hetzelfde over. Heb ook al een tijdje geen gears meer gespeeld, mede hierdoor.
Mejor así
89 kills zijn drie potjes chaos met king of the hillGarcia10 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:45:
Denk dat hij gewoon 89 bedoeld.
Ik kan me zijn frustratie overigens best voorstellen. Denk er namelijk hetzelfde over. Heb ook al een tijdje geen gears meer gespeeld, mede hierdoor.
Verwijderd
Ok dat klinkt logischerVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:58:
Sorry, ik bedoelde level 89 lol. Maar ik heb al sinds eind november niet meer gespeeld eigenlijk. Had al in de eerste maand 100 kunnen zijn.
Vastlopers is een dagenlijks begrip.kippengaas schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:15:
Sinds een paar weken heb ik er soms last van dat de xbox 360 vastloopt als ik op zoek ben naar een VS potje bij Gears 3. Ik speel voornamelijk KotH en na dat een match gevonden is wordt het beeld gewoon zwart, soms hoor ik nog wel de geluiden van Gears. Bij andere spellen loopt mijn Xbox 360 S (die nog maar een half jaar oud is) veel minder vaak vast. Het spel heb ik op de HDD geinstalleerd. Andere mensen ook last van dit probleem?
Zorg er voor dat je in dat geval NIET je xbox uitzet of reset, maar de cd trede open doet.
Dit om te voorkomen dat je een rank-reset krijgt.
In MP ben ik nog niet erg goed. Ben nu pas level 15. Waar ik vooral voor moeite mee heb is het oneshotten van mensen met de Gnasher Shotgun. Het word constant bij mij gedaan maar ik snap niet goed hoe iedereen dat doet. Ik moet veel te vaak schieten en dan ben ik 9 van de 10 keer al dood.
Vraagje, gebruiken jullie de ADS functie bij het gebruik van de Gnasher Shotgun of gewoon hip fire?
Daarnaast moet ik denk ik ook nog aardig wat ff oefenen met het bewegen door de levels. Hele andere gameplay als die ik gewend ben uit bv COD (pc).
Ik ga hier niemand wijs proberen te maken dat ik er goed in ben maar zoiezo hipfire en redelijk hooge richten....de voetjes doet weinig damage en romp of hoofd van een redelijke afstand is direct een kill.spoornie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:37:
Heb het spel net binnen. Zit bij Act5 nu. Wel weer super gaaf zeg! Het leveldesign vind ik ook zo ontzettend goed bij Gears of War. Het ziet er gewoon zo super goed uit, en dat allemaal in zo'n typisch gow sfeertje heerlijk!![]()
In MP ben ik nog niet erg goed. Ben nu pas level 15. Waar ik vooral voor moeite mee heb is het oneshotten van mensen met de Gnasher Shotgun. Het word constant bij mij gedaan maar ik snap niet goed hoe iedereen dat doet. Ik moet veel te vaak schieten en dan ben ik 9 van de 10 keer al dood.
Vraagje, gebruiken jullie de ADS functie bij het gebruik van de Gnasher Shotgun of gewoon hip fire?
Daarnaast moet ik denk ik ook nog aardig wat ff oefenen met het bewegen door de levels. Hele andere gameplay als die ik gewend ben uit bv COD (pc).
Ok thanks voor de snelle reply. Dat ga ik eens proberen, vanuit hipfire wat hoger mikken. Mochten er mensen zijn die eens willen gamen met een noob als iklj_tree schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:47:
[...]
Ik ga hier niemand wijs proberen te maken dat ik er goed in ben maar zoiezo hipfire en redelijk hooge richten....de voetjes doet weinig damage en romp of hoofd van een redelijke afstand is direct een kill.
Verwijderd
Probeer eens de “Must Active Reload” mutator te behalen, dan word het piece of cake om de boss te verslaan.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:02:
Kan iemand me mischien een keertje helpen met het allerlaatste Chapter? Dat is de enigste die ik nog moet op Insane.
Dat beest zelf is een stukje taart, maar als al die locust dan op je afkomen is toch vrij pittig. Ik probeer 'm nu steeds op public maar dat is ook niks.
Through the fire and flames
Neem aan dat je de super reload mutator bedoeldGhetto schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:07:
[...]
Probeer eens de “Must Active Reload” mutator te behalen, dan word het piece of cake om de boss te verslaan.
Correctjustifire schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:02:
[...]
Neem aan dat je de super reload mutator bedoeld

Als je geen zin hebt om er te veel tijd in te steken kan je hem ook boosten in versus - private match.
Through the fire and flames
Verwijderd
@Spoornie; Nooit stil blijven staan! Vooral gebruik maken van hipfire en popshot (quickscope). Je kunt ook even oefenen door een private match aan te maken met alleen bots en dan zo snel mogelijk door het level bewegen en de bots gnashere. Er staan overigens ook genoeg filmpjes op youtube met handige tips.
@Spooksel; Hoe kom je daar bij? Volgensmij maakt het niet of je inzoomt of niet.
Iemand eens campaign of horde?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 14:38 ]