Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/9886/gearsofwariiilogo.png
Gears of War 3
Gears of War 3 is dan eindelijk aangekondigd en de nodige feiten zijn al bekend en dus dacht ik dat het wel eens tijd werd voor een eigen topic.
Verhaal
!!LET OP, SPOILERS!!
Karen Traviss
-Het verhaal word geschreven door Karen Traviss die tevens verantwoordelijk was voor de boeken van Gears of War.

Tijd
-Het verhaal speelt zich 18 maanden af na het einde van Gears of War 2.
In die 18 maanden zijn Marcus en de andere COG's geen Locust meer tegengekomen en zijn ze gestrand op een nog onbekende plek.

Locust, Lambent?
-De Locust willen nog steeds 'imulsion' en dat wordt ze fataal want het goedje zorgt voor de nodige mutaties waardoor een nieuw ras zijn opkomst maakt, de Lambent.
De Lambent zijn zwaar gemuteerde Locust (zoals ook geteased werd aan het eind bij Gears of War 2), en vechten niet alleen tegen jou maar ook tegen de gewone Locust.

Ravens Nest
-Ravens Nest is een soort vliegdekschip waarop een stad is gebouwd van oude COG schepen en 'emulsie'.

-Als je voet zet op het schip zal Prescott je een opname geven van Adam Fenix die verteld hoe de Locust nog verslagen kunnen worden.

-Cole en Baird zullen net als Dom in deel 2 ook een eigen verhaal kennen in Gears of War 3.
Wapens
Lancer
-Komt gewoon terug, is verder nog niet veel van bekend maar op de scans die we gezien hebben is hij niet veranderd.

Hammerburst
-Het enige dat er nog bekend is over de Hammerburst is dat hij nu echt voor de lange afstanden bedoeld is en dat hij ook een vizier krijgt.

Pendulum Lancer
-De Pendulum lancer moet het gat opvullen tussen de gewone Lancer en de Gnasher Shotgun.
De Pendulum lancer is een grote oude AK en is erg sterk voor de kort afstand.

Gnasher Shotgun
Hij keert gewoon terug, is verder nog niets over bekend.

Double Barrelled Shotgun
De Double Barrelled Shotgun word het wapen voor de echte kort afstand.

Silver-Back
De Silver-Back is een soort mech-suit zoals we die kennen uit bijvoorbeeld Lost Planet, het heeft een zwaar machine geweer en een granaat schieter aan boord.
Het machine geweer heeft oneindig veel munitie in tegenstelling tot de granaat schieter waar je maar een beperkt aantal granaten voor hebt.
Karakters, vijanden etc.
Anya
Bekend van deel 1 en 2 komt ze weer terug in Gears of War 3 en zal ze dit keer zelfs met je meevechten en is ze omgetoverd tot een echte bad-ass strijder, aldus Cliff.

Adam Fenix
Hij leeft nog en heeft een manier gevonden om de Locust te verslaan.

-De COG's zullen een minder zware uitrusting dragen, dit mede doordat ze zijn gestrand.
-Anya zal ook meevechten en ze is naar Cliff's zeggen een echte ''bad-ass girl'' geworden.
Overige feiten
-Stopping power keert terug
-Je zult voor een mp match kunen kiezen welke shotgun en welke (van de 3) lancers je standaard gebruikt.
-De matchmaking is flink aangepakt en er is minder lag beloofd.
Media

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9vfsq9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140104.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140105.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140106.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140107.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140108.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140109.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140110.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/140111.jpg
Links
-GameInformer's Gears of War 3 HUB

Het topic is nog niet perfect, WIP

[ Voor 40% gewijzigd door qwertyuio op 11-05-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou tijd worden dat we een GOW3 topic kregen:) Goed bezig kerel. Zoals zo velen hier kan ik niet wachten tot deze game uitkomt. helaas duurt t nog wel even:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Ik vraag me af wat dat voor wapen is op scan 6, heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwertyuio schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:28:
Ik vraag me af wat dat voor wapen is op scan 6, heeft iemand een idee?
Het lijkt mij een beetje op de turret die je kan meenemen zoals in gears 2 alleen dan een beetje lichter gemaakt ofzo.
Dat maak ik op aan die hendel aan de zijkant die hij vast heeft. Maar het zou ook een totaal nieuwe wapen kunnen zijn die nog aangekondigd moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Ja, daar dacht ik ook al aan maar er zit wel een vizier.

Volgens mij willen ze in de multiplayer dat er op een wat grotere afstanden word gevochten maar ook van dichtbij, waarbij Gears 2 alleen veel van dichtbij gevochten word maar het al zeker een verbetering is als bij Gears of War 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, ik denk dat ze gwn blijven wat goed werkt voor Gears en dat is close combat en zo vind ik het ook leuk. In Gears 2 kan je ook van een afstand spelen maar close combat vind ik toch wat lekkerder spelen bij Gears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Ben ik met je eens, maar dat hang wel af van het level.
In Pavilion speel ik bijvoorbeeld een stuk lekkerder met de Hammerburst omdat je veel lange afstanden hebt.
In Jacinto vind ik de Gnasher bijvoorbeeld lekkerder spelen.

Voeg me maar eens toe (CorneB), dan doen we een potje 1vs1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat op het moment een beetje moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 13-07 17:06
Ik lees 3 partijen.

Dat wordt ook een multiplayer met 3 partijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou op zich kunnen, dat je op verschillende maps elke keer 2 andere partijen hebt. Dus op de ene map COG vs Locust en andere map COG vs Lambent en natuurlijk ook nog Lambent vs Locust.

Zou een mogelijkheid kunnen zijn maar we moeten het maar even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Ik heb nog geen Lambent gezien met wapens en de multiplayer sluit niet echt aan op het verhaal dus ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Wij spelen met regelmaat Guardian met een Nederlands groepje, wil je mee doen add me maar als friend: Pinohelmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lambents zijn in principe gewoon locust met een beetje mutatie(je hebt natuurlijk extreme versies). Ik denk wel dat ze gewoon wapens kunnen gebruiken. Zo heb je ook een figurine van een lambent(locust) grenadier die gwn een wapen heeft, dit zou dus een hint zijn dat ze wel wapens gebruiken. Vergezocht maar toch.

En hoeveel lambents heb jij dan wel niet up-close gezien ? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:37:
Gaat op het moment een beetje moeilijk :P
Pino_Helmond schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:08:
Wij spelen met regelmaat Guardian met een Nederlands groepje, wil je mee doen add me maar als friend: Pinohelmond
qwertyuio schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:35:
Voeg me maar eens toe (CorneB), dan doen we een potje 1vs1.
Niet om het een of het ander maar kan je die discussie en afspraken per DM of per \[X360/PC] Gears of War 1 & 2 Deel 2 voeren? Lijkt me dat TS wilt dat dit topic over GoW3 blijft gaan, scheelt een hoop gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Voor wie me toe wil voegen voor de beta, mijn gamertag is Agonis.

Zie je online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 19:33

Tornado1.0

Work in progress

hehehe I Like... maar is er al een release datum bekend?

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
20 september voor zover ik weet.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Beta keys zijn ook nog te verkrijgen volgens mij. Ik heb mijne nog niet geredeemd, problemen met men xboxlive account. Nog geen tijd gehad voor nieuw xboxlive gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Het viel me bij de beta al direct op dat je niet zoals bij GOW1 na elk potje zelf kan bepalen in welk team je wilt. Nu wordt je gewoon na elk potje random in één van de twee groepen gegooid (net als GOW2). Erg jammer.

Daarnaast kan je in de beta niet quickmuten en met je groepje in één keer terug naar de main lobby. Ik neem aan dat dit wordt aangepast in de volle versie (net als de mogelijkheid om te kiezen.

In de beta is het voordeel van de special weapons wel erg groot en brengt het spel nogal uit evenwicht. Ook vind ik de shotgun té krachtig. Mensen die lang/vaak GOW1/GOW2 zullen enorm in het voordeel te zijn van mensen die veel COD/Battlefield spelen.

De vier mappen in de beta zijn erg mooi. Wel erg vervelend dat Epic voor je bepaalt waar je wel en niet van af kan. Soms sta je ergens en zou je makkelijk van een opstapje afkunnen. Toch moet je persé een paar meter terug lopen voordat je van de verhoging af kan. Het zou het spel iets dynamischer maken wanneer je makkelijker van verhogingen af zou kunnen springen (met damage zoals bij vele andere shooters).

Ik had ook gehoopt dat 5 jaar na deel 1 de omgevingen iets levendiger/interactiever zouden zijn. Zo is er bijna geen reactie van de opgeving op ontploffingen. Iets wat in de COD reeks per deel wel steeds verbeterd wordt.

Ik vergelijk GOW niet met andere shooters om aan te geven welke beter/toffer is, maar wel om duidelijk te maken dat de verwachtingen van gamers jaarlijks toenemen.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit topic idd maar es wat nieuw leven inblazen. Tis hier veel te rustig! Zeker gezien we met z'n allen druk bezig zijn met de beta van gears 3. Ik heb ONWIJS veel zin in de campaign! Heb me met deeltje 2 kostelijk vele dagen vermaakt en ben onwijs benieuwd wat er van dom terecht is gekomen
spoiler:
sinds hij zijn vrouwtje in een lekkere staat van ontbinding heeft gevonden:)

[ Voor 3% gewijzigd door boomr op 10-05-2011 12:13 . Reden: Zo beter?:) ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Je laatste zin kan opzich wel in spoiler tags.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inhoud van de Epic edition en de limited Edition zijn bekend gemaakt
http://epicgames.com/comm...-epic-editions-announced/

Ben benieuwd hoeveel er van die meuk naar Europa/NL komt.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:28:
Inhoud van de Epic edition en de limited Edition zijn bekend gemaakt
http://epicgames.com/comm...-epic-editions-announced/

Ben benieuwd hoeveel er van die meuk naar Europa/NL komt.
Ik ook, die epic edition spreekt mij echt wel aan. Na het zien van het filmpje hier op tweakers, was ik eigenlijk meteen van plan de EE te halen vanwege dat beeldje, mits hij naar NL komt. Verder lijkt me die COG tag ook wel stoer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Rynji schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:59:
Je laatste zin kan opzich wel in spoiler tags.
Gaan we er hier dan niet vanuit dat je deel één en twee al uitgespeeld hebt? :/

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sudden schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:04:
[...]

Gaan we er hier dan niet vanuit dat je deel één en twee al uitgespeeld hebt? :/
Ik wel :P

En inderdaad, eerst wilde ik voor die limited gaan, maar na het zien van het filmpje en het beeldje twijfel ik wel.
Moet alleen nog even de mrs. overtuigen van het feit dat ik 150+ euro wil gaan uitgeven aan een SE voor een game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Bah, ik begin nu al afkick verschijnselen te krijgen van de GoW3 beta. Ik begon net een beetje het idee te krijgen dat ik iets meer kills maakte dan dat ik zelf neer werd gemaaid. Binnenkort die game maar eens pre-orderen (als ik een webwinkel vind die hem voor minder dan €40 verkoopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net een gameplay trailer gezien van Horde 2.0 (op xboxworld) en wat gaat dat ONWIJS Vet worden!!!! Ik heb er (zeker na het spelen van de beta) zoiezo al ONWIJS veel zin in maar horde 2.0 gaat echt DE SH*T worden!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Die trailer ziet er inderdaad heel bruut uit :D Berserkers zitten er ook weer in en met ze 4en een Brumak afknallen word ook ownage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Berserkers, dat is lang geleden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sudden schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:09:
Berserkers, dat is lang geleden :o
Nu je t zegt...die hebben we in gears 2 helemaal over geslagen right?:S Da was een onwijs vet stukje dat je dat beest naar buiten moest lokken voor de hammer of dawn:)

Edit: Toevallig al iets bekend over een nieuw XP event? Ik zit de forums op de gow site door te lezen maar staat nog maar weinig gepland:S Ik dacht dat er een 30x XP event aan zou komen als gow3 op de E3 iets zou winnen of zo...niks meer van gehoord.

[ Voor 28% gewijzigd door boomr op 24-06-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit schijnt een top game te zijn ben zelf ook benieuwt hiernaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

lj_tree schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:57:
[...]

Nu je t zegt...die hebben we in gears 2 helemaal over geslagen right?:S Da was een onwijs vet stukje dat je dat beest naar buiten moest lokken voor de hammer of dawn:)

Edit: Toevallig al iets bekend over een nieuw XP event? Ik zit de forums op de gow site door te lezen maar staat nog maar weinig gepland:S Ik dacht dat er een 30x XP event aan zou komen als gow3 op de E3 iets zou winnen of zo...niks meer van gehoord.
30x exp was tijdens E3 :P (heb daardoor Wings gehaald en Veteran Gear)

Toch maar goed dat ik toch de epic edition heb ge-preordered, ding is nu volgens mij overal uitverkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 24-06-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

lj_tree schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:57:
[...]

Jup die zijn inderdaad niet in deel 2 voorgekomen, maar ja daar hadden we Lambent :)
Bokkie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:03:
[...]

30x exp was tijdens E3 :P (heb daardoor Wings gehaald en Veteran Gear)

Toch maar goed dat ik toch de epic edition heb ge-preordered, ding is nu volgens mij overal uitverkocht.
Ze doen heel erg vaak ...x XP events. Ik heb meer dan een jaar geleden al level 100 bereikt en sindsdien zijn er al zeker 6 XP events geweest. Er komt vast vlak voor de launch nog wel weer eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik ben nog opzoek naar een winkel die de epic edition verkoopt. Ik kijk of met mijn neus, of hij is erg lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
van 1 tm 5 juli 21x XP!!!! Ik ben zoiezo veel bezig!!!! Nog meer liefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

BlackRageNL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:52:
Ik ben nog opzoek naar een winkel die de epic edition verkoopt. Ik kijk of met mijn neus, of hij is erg lastig te vinden.
Schijnt niet in NL / Benelux te komen. Ik heb 'm zelf dan maar in de UK besteld, bij Game. Die hebben op de site staan dat ze boven 1 kilo niet versturen buiten de UK, maar goed, die gok moet ik dan maar wagen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Willybubba schreef op zondag 03 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Schijnt niet in NL / Benelux te komen. Ik heb 'm zelf dan maar in de UK besteld, bij Game. Die hebben op de site staan dat ze boven 1 kilo niet versturen buiten de UK, maar goed, die gok moet ik dan maar wagen.
Bedankt voor de tip! Bij Game Mania was hij wel te koop. Maar ik ga nu net zoals jij de gok gewoon wagen, aangezien ik hem verder niet meer bij een Nederlandse keten kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

lj_tree schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:13:
Ik heb net level 25 gehaald. In totaal iets van vier uurtjes werk :P Maar ik laat het voor wat het is, Gears gaat mij vooral om de SP/co-op :)

Weet niet of ik een SE ga halen of de gewone versie. Een paar weken eerder komt ook Space Marine uit en ik wil die ook al in de SE hebben. Bovendien zal ik Gears toch wel twee keer kopen, eentje voor mijn vriendin en één voor mij dus dan is twee keer 60,- wel genoeg denk ik :)

Van tevoren ook nog maar eens het laatste verhaal lezen, de eerste twee boeken vond ik ook wel vermakelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb me afgelopen weekend en gisterenavond weer goed vermaakt...nog 20 levels te gaan:S Volgend XP weekend moek wat harder aan de slag om me wings te halen!

Ben tegelijkertijd bezig geweest met de meest frustrerende achievement EVER....de submission achievement:) Zit nu op 4/10....ik ben daar ZOOOO slecht in:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

20 levels is ongeveer 45% van de totale hoeveelheid XP die je moet hebben voor 100, dus je bent eigenlijk nog maar net over de helft -O-

zie hier: http://www.gow2exp.com/

[ Voor 12% gewijzigd door Anthirian op 06-07-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet t:) T ging zo lekker snel in t begin! Maar ik vermaak me nog steeds heel goed met gow 2...behalve het matchmaking natuurlijk:) Volgende XP event pak ik vrij van me werk en ga ik er wat extra tijd in steken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghetto
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-08 08:05
lj_tree schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:13:
De mortar had tijdens dit XP weekend 17 kogels en de hammer of dawn zat ook helemaal vol gepropt i.v.m. het 4th of July vuurwerk :P

Lijkt me leuk als ze wat vaker van zulke acties organiseren.

Through the fire and flames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
BlackRageNL schreef op maandag 04 juli 2011 @ 01:46:
[...]

Bedankt voor de tip! Bij Game Mania was hij wel te koop. Maar ik ga nu net zoals jij de gok gewoon wagen, aangezien ik hem verder niet meer bij een Nederlandse keten kan vinden.
En helaas, bij game.co.uk wordt er niet boven de 1kg buiten de uk verstuurd. Kreeg vandaar een berichtje dat mijn pre-order geannulleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ook de laatste trailer is weer ERG lekker! Waarom is t nog geen 20 september:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Iemand de Epic Edition al gespot in een Nederlandse winkel om te pre-orderen? De gewone - en Limited Edition zijn overal nu wel in pre-order te zetten maar de Epic Edition ben ik nog niet tegen gekomen. Was ook wel bekend dat er twijfel was of deze versie naar Nederland zou komen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
FeaR schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:18:
Iemand de Epic Edition al gespot in een Nederlandse winkel om te pre-orderen? De gewone - en Limited Edition zijn overal nu wel in pre-order te zetten maar de Epic Edition ben ik nog niet tegen gekomen. Was ook wel bekend dat er twijfel was of deze versie naar Nederland zou komen...
Zover ik weet is de Epic Edition al uitverkocht...

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Spooksel

Spooksel!

Ik heb iig een limited edition in pre-order staan :D

Nu maar hopen dat Bol.com wel de 19e al gaat verzenden zodat het de 20e in huis is! Ik had hierover nog een mailtje gestuurd naar hun klantenservice, maar dan krijg je gewoon zo'n 'run of the mill' antwoord terug van een daap die niets weet -> 'In ons systeem zie ik dat dit product de 20e in ons assortiment komt, dus ik weet niet of hij eerder al verzonden wordt'... AAARGH :S

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Wellicht nog niet bekend maar als je fan wordt van Gears of War 3 op Facebook via onderstaande link kun je een exclusieve skin van Griffin downloaden die Epic exclusief beschikbaar stelt voor de fans op Facebook.

Ik weet niet hoe lang deze actie nog gaat duren, maar op dit moment kun je nog codes ophalen en inwisselen :)

http://epicgames.com/comm...ars-of-war-3-get-griffin/

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03
Spooksel schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:25:

Nu maar hopen dat Bol.com wel de 19e al gaat verzenden zodat het de 20e in huis is! Ik had hierover nog een mailtje gestuurd naar hun klantenservice, maar dan krijg je gewoon zo'n 'run of the mill' antwoord terug van een daap die niets weet -> 'In ons systeem zie ik dat dit product de 20e in ons assortiment komt, dus ik weet niet of hij eerder al verzonden wordt'... AAARGH :S
Hou ons op de hoogte aub, het ook de LE in de pre-order bij bol.com staan.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Spooksel schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:25:

Ik heb ook bij Bol.com enkele games in pre-order staan. Naast Gears of War 3 Limited Edition ook de Limited Edition van Forza 4 en de Animus Edition van Assassin's Creed: Brotherhood. Ketens als Free Record Shop en Intertoys melden altijd dat je de game op de dag van release in huis hebt, maar ook dat wordt niet altijd waar gemaakt. Dus die ene dag die het bij Bol.com wellicht dan langer duurt kan ik wel mee leven.

Enige aparte is dat ik bij Bol.com wel aan heb gegeven dat ik alle games wil ontvangen zodra ze uit zijn. Maar bij mijn bestelling staat dat ze alles verzamelen tot de hele bestelling compleet is en dan in één keer verzenden. Daar waag ik nog wel even een e-mail aan denk ik.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 augustus 2011.

U geeft aan dat u wilt weten of wij u kunnen garanderen dat u het artikel'Gears of War 3 Limited Collector's Edition' op 20 september 2011 in huis heeft. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Saloua

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Lekker antwoord weer :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, dat is idd niet veel beter dan het antwoord dat ik kreeg :X

Net trouwens ff die Griffin code geclaimed via Facebook... heb ik die alvast in de pocket :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz, mijn Epic Edition bestelling bij Game.co.uk is nog steeds niet gecancelled... En ik heb er ook 1 in bestelling staan bij GameMania. Ook niet gecancelled. We zien wel... Wellicht eentje over tegen die tijd.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Had je een ander antwoord verwacht? Natuurlijk gaan ze dat niet garanderen. Als de PostNL chauffeur met z'n busje tegen een lantaarnpaal rijdt die dag, dan kan de levering al fout gaan.

Echt, mensen die dit soort vragen aan winkels stellen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Externe factoren (bezorger die crashed)... ok. Daar valt weinig aan te doen, maar waarom het dan gelijk een rare vraag is aan zo'n partij of ze wel/niet hun spullen zo gaan verzenden dat het in theorie op de releasedatum in huis is.

Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind dat toch echt een doodnormale vraag! Dat spel komt 20/9 uit en dan mag ik toch wel verwachten dat ze het op 19/9 gaan verzenden, zodat ik de 20e als ik thuiskom uit mijn werk gewoon hard kan gaan schieten! Als die jongens het pas de 20e zouden gaan verzenden kan ik net zo goed die dag ff naar de winkel lopen!

Als ik dat echt moet doen loop ik weer het risico dat de game uitverkocht is omdat ik eerst wel naar mijn werk moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bol verzendt (voor zover ik ervaren heb) altijd de dag voor release, zodat je de game normaal gesproken op de juiste dag ontvangt. Dan moeten ze inderdaad wel op tijd geleverd hebben gekregen, iets wat normaal gesproken ook zelden fout gaat.

En uitverkocht op de releasedag? Dat is zelfs CoD niet gelukt. Daar lagen de schappen vol.
Ik ga t niet riskeren en zorg dak de 20ste mooi sochtends voor de winkel sta. Dak iig na me werk lekker kan gaan vlammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw XP events onderweg:

Gears weekend XP Events

This weekend, we’ll be having “Tickers by the Boatload” in Horde as well as 32 rounds of shotgun ammo to take care of them! The following is our extra XP Schedule leading up to Gears of War 3 Launch.

8-19-2011 9:00 AM EST Through 8-22-2011 9:00 AM EST 5X
8-26-2011 9:00 AM EST Through 8-29-2011 9:00 AM EST 10X
9-2-2011 9:00 AM EST Through 9-5-2011 9:00 AM EST 15X
9-9-2011 9:00 AM EST Through 9-12-2011 9:00 AM EST 20X
9-16-2011 9:00 AM EST Through 9-19-2011 9:00 AM EST 25X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Je kan het ook normaal melden

[ Voor 78% gewijzigd door PWM op 19-08-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit spelletje gaat echt bruut worden, ben benieuwd hoe snel dit spel gekocht gaat worden op 20 september (releasedate).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Outerspace schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:24:
Dit spelletje gaat echt bruut worden, ben benieuwd hoe snel dit spel gekocht gaat worden op 20 september (releasedate).
Pre-orders in de VS staan al op 1,6 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 00:52
^Waar ik er 1 van ben :P
Moest zonodig de Epic Edition meteen bestellen toen ik hem zag voor de USA (game wordt vast toch weer region free zoals de voorgaande 2 delen) en de Epic Edition nog niet bevestigd zag voor de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Had je een ander antwoord verwacht? Natuurlijk gaan ze dat niet garanderen. Als de PostNL chauffeur met z'n busje tegen een lantaarnpaal rijdt die dag, dan kan de levering al fout gaan.

Echt, mensen die dit soort vragen aan winkels stellen. 8)7
Jij zit ook alleen maar op mensen te klagen he. Een beetje logisch mens snapt toch wel wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De achievements zijn al enige tijd bekend, maar ik zag ze nog niet staan in dit topic. http://www.xbox360achieve...rs-of-war-3/achievements/

Heb er zin in! Nu bezig met boek Gears of War Coalitions End. Wel leuk om wat meer inzicht te krijgen in de achtergronden enzo :)

Wel jammer dat er de komende maanden gewoon veel leuke games uit komen... Mocht van mij wel wat verdeeld worden over het hele jaar... :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kijk er ook weer naar uit. Speel vrijwel nooit multiplayer games maar Horde mode van Gears 2 heb ik tot zeker een jaar na de release veel gespeeld. De hele setting, sfeer en gameplay bevallen me echt super. Ben dus ook zeer benieuwd naar Horde 2.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar gepreorderd.. doe ik anders nooit. Wel weer zin om gastjes doormidden te zagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Conscience NL schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:40:
[...]

Jij zit ook alleen maar op mensen te klagen he. Een beetje logisch mens snapt toch wel wat ik bedoel?
Tuurlijk snap ik wat je bedoelt. Echter geven dit soort partijen nooit garantie. De enige garantie die je hebt is dat morgen de zon weer opkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Heb een hele tijd geleden ge-pre ordered omdat mijn zusje de games zo leuk vind (ze was geloof ik 13 toen ze met Gears begon).
Heb de beta gespeeld, de vernieuwingen zijn allemaal wel goed. Originele nieuwe wapens, waar Epic ook om bekend staat. Horde 2.0 word ook geweldig denk ik en waarschijnlijk de spelmodus die we met z'n tweeën het meest gaan spelen.

Overigens is hier een leuke promotie:
http://gearsofwar.xbox.com/en-US/brotherstotheend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Gears of War 3 is in de aanbieding bij Wehkamp.nl voor €52.50 (de normale editie, ben niet zo van de extra's in dit specifieke geval). Samen met een kortingscode van €10 die ik gisteren per mail van ze kreeg, heb ik het spel nu voor €45,- thuis afgeleverd. Best netjes imho.

Op die manier BF3 LE ook voor euro of 28 (pc) kunnen bestellen :)

Nu nog Forza 4 en Halo Anniversary afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De eerste (en de volgende drie) dlc packs zijn al aangekondigd ;)

http://www.gamer.nl/nieuw...ijgt-kortingspas-voor-dlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal dagen geleden zijn de 10 mp maps bekend gemaakt.

Checkout - Checkout's combat takes place in the carcass of an abandoned superstore. The shop owners tried to move their inventory with a closeout sale in the weeks leading up to the HOD evacuations, but ultimately had to walk away and leave everything to time and history. The intense close-quarters combat of the store aisles makes every decision important. Weapon selection is key, cover is essential to survival and every move has an impact. When facing your enemy, remember what the sign says: "Everything must go."

Drydock - Much has been written about the beauty of Seran culture, but people often forget the backbone of industry upon which it all relies. This shipyard stands full of undelivered goods and the necessary tools of a society's infrastructure. Its most prominent landmark is the rotting husk of a cargo ship that will forever stand in Drydock.

Gridlock - This ashen street was once a bustling tourist destination known for its quaint inns and waterfront cafés. Even the water is gone now, replaced by the burnt shell of a crater that stands as a testament to the loss of Seran humanity.

Hotel - Small island resorts such as this one catered to the opulent tastes of vacationing Serans. But as the Lambent infection spreads across the globe, tides are shifting to flood once popular beaches, and fierce winds batter and push at the walls of humanity's creations.

Mercy - This area was once a bustling town square filled with people, but it never recovered from the UIR mortar shellings of the Pendulum Wars. Emergence soon followed, and the already heartbroken residents were shown no mercy by Locust forces, leading to an almost immediate evacuation. This large and open central square is surrounded on all sides by sheltered passageways and buildings. A raised dais yields powerful weaponry and a view of virtually everything within range, but the power located there must be hard-earned and well-protected to provide any lasting advantage.

Old Town - Several remote areas of Sera managed to stave off the impact of Emergence for quite some time. Island towns such as this one were able to sustain themselves with small farms and a steady bounty from the ocean. But all good things must come to an end, and eventually they could hide no more. This is an excellent map for team-based play, with multiple areas that are well-suited to both attack and defence scenarios. A well-executed plan will often reap great rewards, and an enemy caught unaware can be flushed into a trap like a chicken free of its coop.

Overpass - As the Lambent infection spreads across Sera, the planet is quite literally falling apart. And as the substrata beneath this forgotten overpass begin to disintegrate, the entire city block is collapsing along with it, sliding into a vast underground cavern. Head for the high ground or you just might slide along with it. Battles in this highly dynamic map often focus around the elevated Overpass, where teams can hole up and take advantage of the protected position and emplaced weaponry located there. But gaining the high ground can also be a trap, as the team left below will most assuredly use mortars and orbital lasers to regain their lost footing.

Sandbar - This observation post once had a commanding view of the distant horizon. Never threatened, it was thought to be impenetrable due to its unpredictable coastline and the constant shifting of sandbars along the shallow water of the coastline. And it never did fall, it was simply abandoned when humanity fled from a threat that nobody could ever see coming.

Thrashball - This stadium was once home to a different sort of national hero, one who fought for honour and glory, instead of scrambling for survival. The invigorating roar of the crowd has been replaced by the melancholy moaning of wind in the empty stadium seats. Stadium matches are no longer restricted to the playing field, and the team that controls the concession stands earns a great advantage. The scoreboard still keeps track of every point earned, but its frayed support cables also make it a precarious trap for anyone foolish enough to run underneath it.

Trenches - The Locust have begun to carve mines and tunnels into the rocks of the Seran Deadlands, eking out any existence that resembles the underground passages of the Hollow they once called home. But this harsh environment is as relentless an d unforgiving as any enemy they've ever had to face. The Locust Trenches are small and tight, with clean lines of sight across virtually the entire battlefield. The central hill leads to a fortified bunker with a strategically important vantage point. Once taken, it is rarely surrendered, unless opposing forces can manage to sneak up under the cover of a passing sandstorm that leaves everyone blind for a short while.

Check hier een aantal van de beta bekende maps die ondertussen ingrijpend gewijzigd zijn.
Gridlock (niet in de beta) kennen we natuurlijk al van Gears 1 ziet er prachtig uit.

Check hier een "walkthrough" door Gridlock. Check die schitterende details zoals de schaduw/licht(effekten) en het maanlicht. En om het "historische" karakter te onderstrepen met op de achtergrond de soundtrack uit Gears 1.

Fotoshoot van ene Meagan Marie die als Anya Stroud rond liep op de Anime Expo 2011.

Over 20 dagen kunnen we los *O* Vandaag heb ik Gears 3 ook gepreorderd

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

mowa schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:37:
Fotoshoot van ene Meagan Marie die als Anya Stroud rond liep op de Anime Expo 2011.
Tip: fix even het linkje, nu wordt alleen de laatste seconde van het filmpje nog afgespeeld als je er op klikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sudden schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:04:
[...]

Tip: fix even het linkje, nu wordt alleen de laatste seconde van het filmpje nog afgespeeld als je er op klikt. :+
Je hebt dus alleen Anya zitten bekijken...stoutert... :9 _O-
Van de andere filmpjes was ook alleen maar de laatste tel te zien...heel raar..

iRacing Profiel

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:08:
Hmz, mijn Epic Edition bestelling bij Game.co.uk is nog steeds niet gecancelled... En ik heb er ook 1 in bestelling staan bij GameMania. Ook niet gecancelled. We zien wel... Wellicht eentje over tegen die tijd.
Waarom zou die gecancelled worden :? Ik wil de Epic Edition voor mijn vriendin daar pre-orderen en voor mezelf de LE (zij wil graag dat beeldje :P ) maar is er een kans dat ze het niet naar Nederland willen versturen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:19:
[...]

Waarom zou die gecancelled worden :? Ik wil de Epic Edition voor mijn vriendin daar pre-orderen en voor mezelf de LE (zij wil graag dat beeldje :P ) maar is er een kans dat ze het niet naar Nederland willen versturen?
Zwaarder dan 1kg :) normaal shippen ze dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Yay, Gridlock is terug! Helaas Tyro station niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

mowa schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:10:
[...]

Je hebt dus alleen Anya zitten bekijken...stoutert... :9 _O-
Van de andere filmpjes was ook alleen maar de laatste tel te zien...heel raar..
Jazeker. Die mappen zie ik straks wel als de game uitkomt. Ik ga toch eerst de coop spelen en dan langzaamaan de multiplayermappen leren. Van filmpjes kijken word ik meestal niet veel wijzer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kut microsoft :/ net gebeld, MS levert geen EE's uit in de benelux, naja krijg iig gratis de seasonpass en wat andere goodies.

Beetje jammer weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
Bokkie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:41:
Kut microsoft :/ net gebeld, MS levert geen EE's uit in de benelux, naja krijg iig gratis de seasonpass en wat andere goodies.

Beetje jammer weer
Gratis de seasonpass? Dat doe je goed :7

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

R0SSI schreef op zondag 04 september 2011 @ 00:19:
[...]

Gratis de seasonpass? Dat doe je goed :7
pft had liever de epic edition of de limited gehad eigenlijk
Nu krijg ik gewoon wat bijelkaar gegrabbelde merchandise en codes die ze toch wel rond hebben slingeren. :/

Waarschijnlijk komt de controller ook niet in benelux uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 10:35
de console dan zeker ook niet :(

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nope
zal je uit de UK of DE moeten halen.

Toch nog ergens anders een LE kunnen fixen en al iemand gevonden aan wie ik dan de gewone kwijt kan die ik nu krijg ipv de EE. Dus straks alsnog een LE met wat goodies die ik krijg ter compensatie \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 00:52
De console uit de UK of DE halen? Heb je hier links voor van sites die hem verkopen dan? Ik dacht dat het model alleen voor de USA markt uitkomt. Met wat snel zoeken op shops kom ik hem ook niet tegen.

(behalve Game, maar die shipped niet boven 1kg naar Europa)

Edit 2: zie hem staan op www.gamestop.de, shippen wel naar NL als ik het zo zie. Nu nog bedenken of ik een "backup" console wil, ik heb wel een Jasper 360 nu, maar ja backup is nooit weg? XD

[ Voor 40% gewijzigd door AppieNL op 07-09-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt er op dat in Horde 2.0 sprake is van een vastgestelde verdedigingslinie.
In Gears 2 bepaal je die linie zelf of met je team.
Dat is 1 van de vele vernieuwingen van Horde 2.0 waar je geld verdiend in de strijd wat je uitgeeft aan wapens, ammo, upgraden/plaatsen/repareren van je verdediging-obstakels maar ook de silverback..!!
Check hier en hier

In 't 1e filmpje zien we volgens mij Hotel met in wave 10 een mooie Boss-fight waar een Lambent verslagen moet worden. Ze zijn er errug lang mee zoet. Dat wordt nagaan of er ergens op zo'n map 'n Hammer Of Dawn spawnt.
Dat doet mij hopen op een mooie Boss-fight aan het einde van de campaign zoals in Gears 1 want het einde van Gears 2 is toch 'n deceptie.
't 2e filmpje is natuurlijk Overpass.

En over 13 dagen zijn we eindelijk af van rampzalige connecties/Host power.
Van de week een echt bizarre off-host pot. In mijn team was niemand onder de k/d=1.5. De tegenpartij had 3 gasten onder de 0.7...met 2 bots.........we werden GESLACHT..!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Beserkers in Gears 3 kan je verslaan met heat, dus hoeft niet perse een HoD te zijn, kan ook een scorcher zijn of napalp grenades, heat maakt de Beserker kwetsbaar om te schieten. Lambent zijn makkelijk, gewoon op de gloeiende tumoren schieten :P

mbt Horde 2.0 elke map heeft meerdere linies.

Linie in gears 2 werd bepaald door de plaats van de ammo box of een goed verdedigbaar chokpoint voor shields

Ben zelf zeer blij met Horde 2.0 Na de campaign zal ik die hard gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik zie niet bij iedereen z'n Xbox gamertag staan, anders zou ik jullie wel willen toevoegen. Zou het leuk vinden om als de game uit is regelmatig met wat nederlanders te gamen :) Dus als jullie willen, voeg me maar toe. Mijn gamertag is: VAS taijyn

Vond in de beta capture the leader een erg stoere mode, dus dat zal ik vooral gaan spelen denk ik. Horde 2.0 misschien wat minder. Vind menselijke tegenstanders toch altijd wel leuk :)

Zit echt uit te kijken naar deze game. Heel benieuwd ook naar de singleplayer eigenlijk... Heb nu ook alle boeken en enkele comics gelezen. Dus wel benieuwd hoe deze 'trilogie' eindigt. :)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2011 20:07 ]

• kippengaas
Iemand suggesties bij welke buitenlandse shop je deze game het beste zou kunnen pre-orderen? Nederlandse winkels zijn vrij duur, maar bij import duurt het een paar dagen langer voordat je hem binnen hebt. Normaal bestel ik veel bij zavvi, maar heb gehoord dat bij pre-orders de levertijd opvallend langer is dan normale orders.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Game.co.uk heeft 'm in de Epic Edition. Echter, ik heb daar ook de CE van Space Marine besteld maar daarvan heb ik geen idee van wanneer ik 'm binnenkrijg helaas.

[ Voor 55% gewijzigd door Vrijdag op 08-09-2011 13:52 ]

Bokkie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:04:
mbt Horde 2.0 elke map heeft meerdere linies.

Linie in gears 2 werd bepaald door de plaats van de ammo box of een goed verdedigbaar chokpoint voor shields

Ben zelf zeer blij met Horde 2.0 Na de campaign zal ik die hard gaan spelen :)
Die linies zijn, nogmaals, vastgesteld. Dat hebben ze gedaan, net als bijv. Arcade modus, om Gears 3 toegankelijker te maken voor met name nieuwkomers. Duidelijker dan het eerste filmpje kan ik het niet vertellen. Kijk maar hoe "onhandig" die gast met bijv. een Sawed Off die Lambent te lijf gaat op een afstand waarop die Sawed Off niet eens werkt.
In Gears 2 heb je vaak 2 verschillende linies die ook nog dikwijls ver van elkaar verwijderd lagen en moet je ook nog eens creatief omgaan met je mogelijkheden. Dat is in Horde 2.0 voor een deel voorgeprogrammeerd.

O ja...in het 1e filmpje is trouwens goed te zien hoe een gast die dan dood is zijn leven terugkoopt in het spel. Dus met genoeg cash op zak zal het niet vaak voorkomen dat je wave 50 in je 1tje moet klaren.
uchiha tijntje schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:05:
Mijn gamertag is: VAS taijyn

Vond in de beta capture the leader een erg stoere mode, dus dat zal ik vooral gaan spelen denk ik. Horde 2.0 misschien wat minder. Vind menselijke tegenstanders toch altijd wel leuk :)
'k zal je zodra ik vanavond of morgen online ben meteen ff adden. Ik herinner me dat we tijdens de beta 'n keer samen hebben geschoten.

Ik vond eerlijk gezegd alle modi vet. En als de dedi's online waren ook nog 's 'n genot om te spelen.
Tijdens de beta deed ik eigenlijk voornamelijk TDM. KOTH was ook geweldig chaotisch (wat ik met Annex bij Gears 2 niet goed kon overzien)
Nu speel ik voornamelijk guardian dus je zou verwachten dat ik idd CTL zou spelen.
Ik kijk echter ook erg uit naar Execution.
Eerst maar afwachten wat het totaalplaatje is.
uchiha tijntje schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:05:
Dus wel benieuwd hoe deze 'trilogie' eindigt. :)
De trilogie eindigt maar Gears 4 is feitelijk al aangekondigd.
Epic has maintained that Gears 3 is the end of the trilogy, so what would a Gears of War 4 focus on? Speaking to RipTen, the always-quotable Bleszinski said:
“Well, there’s always the Peter Jackson route, right? Do The Hobbit or something like that. I mean, we’re business people. Gears 1 and 2 sold about 6 million copies, so if this game comes out and, God willing, sells 8 or 10 million it would be completely dumb to not do another one, right? It’s just business 101. So, I mean, the key is figuring out what’s appropriate. What makes sense for this connected world that we’re moving into? So, that remains to be seen. That’s the million dollar question…”
kippengaas schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:27:
Iemand suggesties bij welke buitenlandse shop je deze game het beste zou kunnen pre-orderen? Nederlandse winkels zijn vrij duur, maar bij import duurt het een paar dagen langer voordat je hem binnen hebt. Normaal bestel ik veel bij zavvi, maar heb gehoord dat bij pre-orders de levertijd opvallend langer is dan normale orders.
Mijne heb ik bij Gamesync preordered. Volgens hun moet het een dag voor de release worden verzonden zodat ik op de 20ste kan schieten. Wordt bij mij meestal in de middag bezorgd.
€ 45.75 vind ik niet onredelijk.

iRacing Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:50:
[...]

Die linies zijn, nogmaals, vastgesteld. Dat hebben ze gedaan, net als bijv. Arcade modus, om Gears 3 toegankelijker te maken voor met name nieuwkomers. Duidelijker dan het eerste filmpje kan ik het niet vertellen. Kijk maar hoe "onhandig" die gast met bijv. een Sawed Off die Lambent te lijf gaat op een afstand waarop die Sawed Off niet eens werkt.
In Gears 2 heb je vaak 2 verschillende linies die ook nog dikwijls ver van elkaar verwijderd lagen en moet je ook nog eens creatief omgaan met je mogelijkheden. Dat is in Horde 2.0 voor een deel voorgeprogrammeerd.
Dat weet ik, ik zeg alleen dat elke map meerdere linies heeft, je hebt meerdere "commandposts" je kiest er 1, vandaaruit kan je barricades maken etc. Je kan ook alle commandposts pakken, maar dat kost je wel extra credits. Dit is gedaan omdat er vraag naar was (dit was wat de mensen in 2 al zelf deden met shields)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
In afwachting van de release van GOW 3 ben ik momenteel terug deeltje 2 aan het spelen. Net zoals in het begin erger ik me aan mensen die Horde als volgt spelen:

* Geen headset
* Geen teamplay zijnde:

Tijdens de moeilijke levels 8-10 de basis verlaten voor een kills en binnen de minuut omkomen waardoor de rest al het werk moet opknappen.

Niet meehelpen aan barricaderen met schilden, wanneer iedereen zijn job doet en minimaal 1 schild neemt zit je tamelijk safe. Het is frustrerend als je bij een nieuwe ronde van 3 naar 1 schild terugvalt...

* Gewoon in een hoekje gaan staan en niets doen, dood gewicht dus.

Ik ben van plan horde intensief te gaan spelen gedurende de komende maanden, indien geïnteresseerd graag uw gametag achterlaten zodat ik je kan bijvoegen aan m'n friendslist.

Mijn tag is: Bruno the Wise (heb geen 800 MS points over een naamswijzing :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
kippengaas schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:27:
http://www.budgetgaming.n...ars+of+war+3_Xbox360.html

Goedkoopste prijs staat daarop , al zit er weinig verschil tussen de goedkoopste NL-Internationale webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Voor mensen die nog een skin willen unlocken(en facebook hebben)

http://www.facebook.com/gearsofwar

Klik links op "Get Griffin" en je krijgt de code voor een extra skin. Ik heb het zojuist gedaan en de code geactiveerd op xbox live :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kan niet wachten. :) Er staan al redelijk wat filmpjes op youtube van de singleplayer... Moet me beetje inhouden om ze te kijken... Ik ga in deel 3 eens proberen goed te worden met de sniper... Heb ik in deel 1 en in de beta veel te weinig mee gespeeld :). Ben voornamelijk een shotgunner, en sinds de beta een retro lancert.

Helaas komen er dit najaar zoveel goede games uit die ik wil spelen :(.

Denk dat ik GOW3 in ieder geval exclusief ga spelen tot en met eind december ofzo :P. Daarna ga ik Battlefield 3 oppakken en alle goede singleplayer games die uit zijn gekomen, zoals Dark Souls, Skyrim, Uncharted, Fifa12, Rage, Batman Arkham City. Aaaarghh :P

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik zie in bepaalde filmpjes ook dat de maps die in de beta zaten ook op sommige plekken flink zijn aangepast. Nu heb je in die 'woestijn'map ook een stuk meer mogelijkheden om spelers te flanken een een stuk mindere kans dat je vastgepinned wordt op een spawnplek. :) De afgelopen beta is nu ook een echte beta geweest, in plaats van de vaak 'beta genoemde demo's' die een paar weken voor de release plaatsvinden...

• kippengaas
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste