uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:17:
[...]

Ik ga in deel 3 eens proberen goed te worden met de sniper... Heb ik in deel 1 en in de beta veel te weinig mee gespeeld :). Ben voornamelijk een shotgunner, en sinds de beta een retro lancert.

Helaas komen er dit najaar zoveel goede games uit die ik wil spelen :(.

Denk dat ik GOW3 in ieder geval exclusief ga spelen tot en met eind december ofzo :P. Daarna ga ik Battlefield 3 oppakken
De retro is aangepast. Die schijnt nog minder accuraat te zijn bij hipfire.
Battlefield 3 zie ik ook erg zitten met daarnaast Forza 4. Beiden ga ik niet preorderen want de rest van het jaar zit alleen Gears 3 in me xdoos. Misschien haal ik ze volgend jaar. Ik schaf alleen de dlc aan en in oktober moet me xbox jaarabo worden verlengd.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:15:
Ik zie in bepaalde filmpjes ook dat de maps die in de beta zaten ook op sommige plekken flink zijn aangepast. Nu heb je in die 'woestijn'map ook een stuk meer mogelijkheden om spelers te flanken een een stuk mindere kans dat je vastgepinned wordt op een spawnplek. :) De afgelopen beta is nu ook een echte beta geweest, in plaats van de vaak 'beta genoemde demo's' die een paar weken voor de release plaatsvinden...
Ja...Trenches en Thrashball omdat je bij de spawns opgesloten zat voor spawnkillers.

Hopelijk komt er een flashback map pack met Pavillion, Jacinto en Blood drive. _/-\o_ Maar dan ook met aangepaste spawns. Want een beetje host in Gears 2 zit gewoon rustig bij de spawns te wachten om er 4 tegelijk af te maken.
Ja...zo'n stomme vlag, medaille of beeldje kan me gestolen worden. Zo'n Lancer is de real thing.
Ik hang 'm met 'n riem op me rug voor me dagelijkse woon/werk fietsritjes. Geven ze me tenminste voorrang :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik hoop zo dat de game "per ongeluk" al ergens in de winkel ligt aanstaand weekend :) ... maar klein kansje :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha mijn god, die lancer. Dit gaat wel heel ver, moet ik zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet helemaal thuis in dit topic maar UR engine zou toch een flinke upgrade krijgen.
Ik heb namelijk filmpjes gezien. Komt deze vernieuwde engine nu ook in deze game uit of duurt het nog even voor dat de engine word toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

StarWolf schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:47:
Ik hoop zo dat de game "per ongeluk" al ergens in de winkel ligt aanstaand weekend :) ... maar klein kansje :o ?
Ik denk een heel klein kansje :( Ik heb wel ooit eens een triple A game 2 dagen van te voren kunnen kopen bij een naief aardig meisje achter de balie bij intertoys :P.

Heb er wel zin in, nog maar een week en 1 dag! Een leuk team vormen om daarna te ownen :P. Ben verder erg benieuwd naar hoeveel ze nog hebben getweakt aan de balans. De maps zijn in ieder geval gedeeltelijk aangepast, maar blijkbaar ook de balans van de wapens enzo. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus.

Ik weet niet hoe en wat, maar mijn Epic Edition, die ik gewoon heb laten staan bij GAME (want ik hoorde niks over eventueel cancellen vanwege het gewicht), is geshipped. Weird.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
Hmm nice, hij is nog te bestellen. Misschien doe ik dat ook nog wel =D

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Nouja ik vraag me nu ff af wat er gaat geburen met douane enzo. Het kan niet anders dan duurder als normaal zijn qua versturen, toch heb ik normale kosten betaald.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:04:
Misschien niet helemaal thuis in dit topic maar UR engine zou toch een flinke upgrade krijgen.
Ik heb namelijk filmpjes gezien. Komt deze vernieuwde engine nu ook in deze game uit of duurt het nog even voor dat de engine word toegepast?
Gears 3 is op de vernieuwde Unreal Engine 3 gebouwd maar alle lekkernij die op dat filmpje met de tech demo te zien is trekt de xdoos natuurlijk niet. Ik geloof dat 3 Nvidia GTX580's de kar trokken.

Dat is zoveel power dat ik me afvraag of de volgende xdoos dat wel trekt. Hoewel...volgens Epic is de Unreal Engine 4 voor de volgende generatie consoles. En die zal ongetwijfeld deze goodies bevatten. Maar dan wel op 1080p.
Rod zei ergens in een interview ('k weet niet meer waar) dat Gears 3 een compromis is van eyecandy en mogelijkheden zoals bijv. destruction. Dit vanwege de beperking van de xdoos360.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
yeah vandaag is onze epic edition vertrokken uit de UK mmmmm lekker :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
dabelg schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:07:
Hmmm hopelijk verschepen andere winkels uit de UK de game binnenkort ook. Momenteel nog een pre-order bij zavvi staan voor de normale editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

dabelg schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:07:
Welke winkel? Game? Want daar heb ik geen vertrouwen meer in nu ik al een week wacht op bericht van een andere bestelling.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Voor de mensen die hem mogelijk deze week al krijgen, wijze woorden van het gow2/3 forum van Joe Graf "If you don't get the title update when starting the game, don't press start" :P

Alleen van toepassing als je waarde hecht aan VG unlocks of iets dergelijks

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
Willybubba schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:34:
Nouja ik vraag me nu ff af wat er gaat geburen met douane enzo. Het kan niet anders dan duurder als normaal zijn qua versturen, toch heb ik normale kosten betaald.
Moet niks aan het handje zijn, in principe vrij versturen binnen de EU toch? Zou dus niet weten wat de douane hier mee zou moeten doen. Wel tof dat ze hem al verstuurd hebben voor je, zal je hem wel voor het weekend hebben.

Wel grappig, zag zojuist een unboxing van de epic edition, die doos is gewoon nog groter dan de doos van de Gears 3 Xbox 360 console lol.

Linkje: YouTube: Gears of War 3: Unboxing Special Edition - YouTube

Linkje van console geluidjes (ik vind ze wat matig)
YouTube: Gears of War 3 - Xbox 360 Console Sound Effects - YouTube

[ Voor 33% gewijzigd door AppieNL op 13-09-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34

FeaR

In GoT we trust

Damn, die Limited en Epic Editie zien er wel goed uit. Weer eens wat anders dan de standaard plastic-fantastic beeldjes die je overal bij krijgt. Ikzelf heb de Limited Edition besteld en niet de Epic Edition, maar daar begin ik een beetje spijt van te krijgen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

curse ms omdat ze die epic edition niet in NL uitgebracht hebben :/ v**le *on*en dat het zijn :r

Had hem wel pre ordered in nl, maar kreeg te laat bericht dat hij dus niet werd geleverd in benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Jammer dat de epic edition moeilijk te verkrijgen is en toch redelijk duur is. Wil best wel een 10tje of 20 euro meer neerleggen voor een leuke editie, maar 110/120 euro is me toch wat te gortig, ondanks dat het beeld van marcus er zeeeer cool uitziet :)

• kippengaas
De eerste reviews zijn binnen. Met een gemiddelde score van 92 belooft ook dit deel een geweldige game te worden :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Aaargh niet leuk om te lezen :( Zeker niet omdat we nog steeds moeten wachten :(. Ben benieuwd naar hoe het 3d effect is.. Vriend van me heeft een 3dtv dus daar maar eens een keer checken. Volgens mij is het geweldig voor de SP, maar in de MP misschien wat minder interessant.

Verwijderd

mowa schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:28:
[...]

Gears 3 is op de vernieuwde Unreal Engine 3 gebouwd maar alle lekkernij die op dat filmpje met de tech demo te zien is trekt de xdoos natuurlijk niet. Ik geloof dat 3 Nvidia GTX580's de kar trokken.

Dat is zoveel power dat ik me afvraag of de volgende xdoos dat wel trekt. Hoewel...volgens Epic is de Unreal Engine 4 voor de volgende generatie consoles. En die zal ongetwijfeld deze goodies bevatten. Maar dan wel op 1080p.
Rod zei ergens in een interview ('k weet niet meer waar) dat Gears 3 een compromis is van eyecandy en mogelijkheden zoals bijv. destruction. Dit vanwege de beperking van de xdoos360.
Bedankt voor de uitleg !!
Zalwel geen pc game worden gezien ik deel 2 ook nergens kan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 11:34 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bij welke shop bestellen jullie 'm? Nu de Epic Edition niet (meer) verkrijgbaar is ga ik maar voor de LE. Ben alleen een beetje aan het zoeken voor een leuke aanbieding. Die van de Bart Smit ziet er wel leuk uit, met een maand Live en een extra skin voor MP.

Ik ben erg benieuwd naar hoe het verhaal gaat aflopen. Onlangs met mijn vriendin de campaign van deel 2 nog doorgelopen en dan zit je er nog zo lekker in. Damn, nog een week wachten :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
Vrijdag schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:54:
Bij welke shop bestellen jullie 'm? Nu de Epic Edition niet (meer) verkrijgbaar is ga ik maar voor de LE. Ben alleen een beetje aan het zoeken voor een leuke aanbieding. Die van de Bart Smit ziet er wel leuk uit, met een maand Live en een extra skin voor MP.

Ik ben erg benieuwd naar hoe het verhaal gaat aflopen. Onlangs met mijn vriendin de campaign van deel 2 nog doorgelopen en dan zit je er nog zo lekker in. Damn, nog een week wachten :(
Ik heb laatst de campaign op Insane gespeeld met mijn broertje en dan wil je echt graag doorgaan met het verhaal en dus deeltje 3 :(

Gamertag for Xbox: R0SSI

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:29:
[...]

Bedankt voor de uitleg !!
Zalwel geen pc game worden gezien ik deel 2 ook nergens kan vinden.
Deel 2 & 3 zijn Xbox exclusive.
Deel 1 is er wel voor de pc. Met een extra act, mooiere graphics, speelt lekkerder dan op de xdoos en voor een habbekrats te krijgen.

Hieronder nog wat filmpjes die ik tegenkwam van de mp maps die we nog niet zoveel hebben gezien;Trenches en Trashball zien we in de aangepaste versies om de spawntraps te voorkomen.

In november zal in de dlc Azura en Rust Lung zitten.
Hoewel ik er absoluut niet tegen zou zijn als ze "gewoon" alle Gears 2 en 1 maps in al dan niet aangepaste vorm als dlc aanbieden. Die zouden het geld dubbel en dwars waard zijn.
Mocht dat niet mogelijk zijn en zou ik mogen kiezen zouden wat mij betreft, wat dan als Flashback maps mogen worden beschouwd; Pavillion, Jacinto en Blood drive er in mogen zitten van Gears 2 en Clocktower en Escalation van Gears 1.

En, niet te geloven, de eerste reviews zijn er al.
Hoewel ze in mijn beleving meer previews zijn.En van gametrailers een video-review.

Hier een filmpje van de eerste acte in Co-Op.

Eigenlijk is dat "stomme beeldje" toch wel erg vet.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.themis-media.com/media/global/images/library/deriv/70/70423.jpg

Op een haar na heb/had ik alle achievements van Gears 2 ware het niet dat een neefje van me op de 1 of andere manier aan me xdoos heeft lopen kloten zodat ik de rank-reset kreeg.

Ik hoefde alleen nog maar Seriously 2.0 (een paar kills) en submission te behalen. Maar door de rank-reset zijn o.a. in de Warjournal veel achievements verloren gegaan.
Een 3e keer level 100 intereseerde me al niets.
De meeste achievements zijn niet zo moeilijk opnieuw te halen. Bijvoorbeeld Wingman is in een paar uur te doen, Annex was ik 2 dagen mee zoet want is eigenlijk meer een puzzel als je weet hoe de map-rotatie werkt.

Maar aan Submission heb ik zo'n rothekel. Ik moest nog maar 3 meatflags. Echter voorkomen je "team maten" dat je de meatflag in de ring krijgt.
De enige reden waarom Submission bestaat is om per potje 50+ kills te maken.
Terwijl Submission in mijn beleving juist een objective-based mode is waar je als team goed moet samenwerken.
Gelukkig zijn deze kwalen in CTL (zoals jullie weten samensmelting van submission en guardian) verholpen.

In Gears 3 ben ik wel van plan om alle achievements te halen. De komende maanden ga ik me eerst storten op de Multi-player om te genieten van de dedicated servers. Als ik dan
wordt afgeschoten is het tenminste m'n eigen stomme schuld of lack aan skills. Tenzij de dedi's offline zijn.

De campaign kan wel even wachten. Die ga ik op een gegeven moment rustig doorlopen zodat ik de omgeving goed kan bekijken en om te genieten van alle details.

O ja...en dan vind ik het welletjes;
Nog even een kanaal met leuke filmpjes met "uitingen" van gasten die het niet eens zijn met de gang van zaken. Lachen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me af en toe wel herken. Vooral off-host als je een gast al 3x met 'n active hebt geraakt, hij heeft nog niet eens jeuk en schiet jou vervolgens met 1 schot dood.
Daar zijn we in Gears 3 dus van verlost

iRacing Profiel

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

mowa schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:30:
[...]
Hieronder nog wat filmpjes die ik tegenkwam van de mp maps die we nog niet zoveel hebben gezien;Trenches en [url="http://www.youtube.com/watch?v=xqk6lLhzsLo&feature=player_profilepage"]
Wow :), met name dat filmpje van dry dock laat toch wel zien hoe sterk de hammerburst is... :)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:06

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

Deel 2 & 3 zijn Xbox exclusive.
Deel 1 is er wel voor de pc. Met een extra act, mooiere graphics, speelt lekkerder dan op de xdoos en voor een habbekrats te krijgen.

Hieronder nog wat filmpjes die ik tegenkwam van de mp maps die we nog niet zoveel hebben gezien;Trenches en Trashball zien we in de aangepaste versies om de spawntraps te voorkomen.

Hoewel ik er absoluut niet tegen zou zijn als ze "gewoon" alle Gears 2 en 1 maps in al dan niet aangepaste vorm als dlc aanbieden. Die zouden het geld dubbel en dwars waard zijn.
Mocht dat niet mogelijk zijn en zou ik mogen kiezen zouden wat mij betreft, wat dan als Flashback maps mogen worden beschouwd; Pavillion, Jacinto en Blood drive er in mogen zitten van Gears 2 en Clocktower en Escalation van Gears 1.

En, niet te geloven, de eerste reviews zijn er al.
Hoewel ze in mijn beleving meer previews zijn.En van gametrailers een video-review.

Hier een filmpje van de eerste acte in Co-Op.

Eigenlijk is dat "stomme beeldje" toch wel erg vet.
[afbeelding]

Op een haar na heb/had ik alle achievements van Gears 2 ware het niet dat een neefje van me op de 1 of andere manier aan me xdoos heeft lopen kloten zodat ik de rank-reset kreeg.

Ik hoefde alleen nog maar Seriously 2.0 (een paar kills) en submission te behalen. Maar door de rank-reset zijn o.a. in de Warjournal veel achievements verloren gegaan.
Een 3e keer level 100 intereseerde me al niets.
De meeste achievements zijn niet zo moeilijk opnieuw te halen. Bijvoorbeeld Wingman is in een paar uur te doen, Annex was ik 2 dagen mee zoet want is eigenlijk meer een puzzel als je weet hoe de map-rotatie werkt.

Maar aan Submission heb ik zo'n rothekel. Ik moest nog maar 3 meatflags. Echter voorkomen je "team maten" dat je de meatflag in de ring krijgt.
De enige reden waarom Submission bestaat is om per potje 50+ kills te maken.
Terwijl Submission in mijn beleving juist een objective-based mode is waar je als team goed moet samenwerken.
Gelukkig zijn deze kwalen in CTL (zoals jullie weten samensmelting van submission en guardian) verholpen.

In Gears 3 ben ik wel van plan om alle achievements te halen. De komende maanden ga ik me eerst storten op de Multi-player om te genieten van de dedicated servers. Als ik dan
wordt afgeschoten is het tenminste m'n eigen stomme schuld of lack aan skills. Tenzij de dedi's offline zijn.

De campaign kan wel even wachten. Die ga ik op een gegeven moment rustig doorlopen zodat ik de omgeving goed kan bekijken en om te genieten van alle details.

O ja...en dan vind ik het welletjes;
Nog even een kanaal met leuke filmpjes met "uitingen" van gasten die het niet eens zijn met de gang van zaken. Lachen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me af en toe wel herken. Vooral off-host als je een gast al 3x met 'n active hebt geraakt, hij heeft nog niet eens jeuk en schiet jou vervolgens met 1 schot dood.
Daar zijn we in Gears 3 dus van verlost
Waar wil jij gears 1 voor de PC nog halen dan ? voor een habbekrats ... ik kan hem nergens vinden :( plz tell me

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
De webwinkel Gamesync beweert Gears of War 3 binnen te hebben en vandaag te verzenden. Volgens budgetgaming.nl is dat de goedkoopste Nederlandse webshop voor dit spel (€44,90). Net een exemplaar besteld, hopelijk kan ik morgen aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Heb hem vandaag bij Amazon UK besteld voor €44, free shipping. Meestal hebben ze al een vooraadje in hun NL depot in Amsterdam dus de 3-7 dagen levertijd is meestal maar 1 dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:31:
[...]

Wow :), met name dat filmpje van dry dock laat toch wel zien hoe sterk de hammerburst is... :)
Ik herinner me van de beta dat ik er heerlijk mee geschoten heb op Trenches. Op de 1 of andere manier vond ik de hammie er goed bij passen vanwege de reach. In Gears 2 is de clip helaas te klein zodat wanneer je een gast down hebt ie alweer wordt gejat. Maar z'n stopping power is geweldig.
De Lancer is echter veelzijdiger en in Gears 3 heeft ie een enorme clip. En....altijd handig....je hebt je Black&Dekker bij de hand.Je komt niet meer bij. In mijn lijst heb ik ook een gast die het zagen tot een kunst heeft verheven. Van de 10 kills zaagt ie er 8.
Niet zelden wordt ik gekilled alleen maar van het lachen als ie z'n B&D in iemand zet :+

Dat doet me er meteen denken dat ik voorspel dat volgende week dit en menig ander topic vol zal staan met geklaag over dat "noob" wapen.....de Sawed off....
koelebobes schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:34:
[...]

Waar wil jij gears 1 voor de PC nog halen dan ? voor een habbekrats ... ik kan hem nergens vinden :( plz tell me
Niet gewoon in je plaatselijke gameshop..??
Ik herinner me dat ik 'm onlangs nog zelfs in de Mediamarkt heb zien liggen voor €10.
kippengaas schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:29:
De webwinkel Gamesync beweert Gears of War 3 binnen te hebben en vandaag te verzenden. Volgens budgetgaming.nl is dat de goedkoopste Nederlandse webshop voor dit spel (€44,90). Net een exemplaar besteld, hopelijk kan ik morgen aan de slag :)
Is waar.....ik kreeg vanmorgen een mailtje van Gamesync dat ze 'm al hebben verzonden. Is ie morgen binnen.
Wordt dus ff op me ouwe tag alvast de campaign checken.
Echter zie ik dat Gamesync alweer wat duurder is € 49,90. Ik heb € 45,69 betaald.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
@ mowa: 49,90 is een foutje. Het was 44,90 :)

Is het trouwens nog een risico om morgen al de game in je xbox te stoppen en er mee te spelen? Dus voordat de game op dinsdag officieel gereleased wordt? In verband met bans of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kippengaas schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:50:
@ mowa: 49,90 is een foutje. Het was 44,90 :)

Is het trouwens nog een risico om morgen al de game in je xbox te stoppen en er mee te spelen? Dus voordat de game op dinsdag officieel gereleased wordt? In verband met bans of iets anders.
Is 't 'n foutje..?? Kan ze toch 'n hoop bestellingen schelen als ze 't niet gelijk veranderen.
€ 45,69 is trouwens inclusief €1 voor 't betalen met iDeal. stelletje dieven

Is idd een risico. Er komt een Title Update en die wordt dacht ik pas de 20ste vrijgegeven.
Hoewel Rod via Twitter heeft laten weten dat die TU mogelijk al te downen is. Maar dat heb ik ff niet paraat. Ben aan 't werk.
Als je de beta hebt gespeeld raak je namelijk je inlockables kwijt die je hebt vrijgespeeld.
Ik ga 't gewoon checken. Als ik 'm morgen in me xdoos duw en ik zie geen berichtje voor die TU druk ik gewoon niet op start.
Dus op een andere tag spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Er was een tweet van Rod dat als je gears al hebt maar de title update niet krijgt, je beter niet op start kunt drukken!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
@ Mowa: nee dat bedrag was een foutje in mijn eerste berichtje, maar had ik na een minuut al weer verandert :)
Edit: ah ik zie nu ook dat het bedrag op de website veranderd is naar €49,90. Maar ze hebben de game inmiddels niet meer op voorraad volgens mij.

Eventjes uitproberen inderdaad of die update opduikt op mijn scherm. Als dat niet gebeurt pak ik inderdaad wel even een andere account die toch niet op xbox live staat aangesloten.

[ Voor 20% gewijzigd door kippengaas op 16-09-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Quicklook van de verschillende modi: http://www.giantbomb.com/quick-look-gears-of-war-3/17-4878/

Vooral Horde 2.0 ziet er super uit. Stuk uitgebreider en ze hebben wat Tower Defense elementen erin verwerkt.

Ook grafisch net weer een niveautje hoger als zijn voorgangers.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik krijg als het goed is de LE binnen op de 20st (Besteld by Mycom)
Wat ik me afvraag is of je de campaign gelijk op insane kan spelen,
Of moet je die unlocken ?
KunDun schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 01:22:
Ik krijg als het goed is de LE binnen op de 20st (Besteld by Mycom)
Wat ik me afvraag is of je de campaign gelijk op insane kan spelen,
Of moet je die unlocken ?
Je moet 't eerst op bijv. normal of hardcore uitspelen.

1 vriend in me lijst speelt 'm al online. :'(
Wat ga ik dus morgen doen...??
1 x raden.......
Heel goed......
Morgenavond speel ik ook online. *O*
Dan maar geen gouden Lancer/Shotgun of whatever. Die schiet ik in de loop van de tijd wel weer bij elkaar.
Vanavond was dus de allerlaatste avond dat Gears 2 in me xdoos heeft gezeten.

iRacing Profiel

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik ben nu halverwege in de campaign, op hardcore, en het spel valt me niet tegen; het is alleen meer van hetzelfde. Het verhaal dat ze erin proberen te stoppen mogen ze van mij wel weglaten. Het is te cheesy en over the top om er echt in mee te gaan.
Gears 3 gaat dus gewoon verder met dezelfde formule en brengt tot nu toe weinig vernieuwende elementen qua gameplay. Ik heb wel het gevoel dat ze de moeilijkheidsgraad naar beneden hebben geschroefd want op hardcore is het eigenlijk een walk in the park tot nu toe (halverwege dus zoals gezegd).

Je merkt regelmatig dat de xbox 360 het niet meer trekt, het is ook al een oud beestje, met soms echt gigantische framedrops tot gevolg.

Online is het voor mijn gevoel t.o.v. de beta er niet beter op geworden. Ik vond de beta lekker spelen, maar hier heb ik het gevoel dat de gewone shotgun te krachtig is (op een meter of 10 afstand met 2 shots down vind ik wat overdreven voor een shotgun). Maar ik moet hier nog meer tijd in stoppen om er echt wat over te kunnen zeggen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Phusebox schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 09:02:
Ik ben nu halverwege in de campaign, op hardcore, en het spel valt me niet tegen; het is alleen meer van hetzelfde. Het verhaal dat ze erin proberen te stoppen mogen ze van mij wel weglaten. Het is te cheesy en over the top om er echt in mee te gaan.
Gears 3 gaat dus gewoon verder met dezelfde formule en brengt tot nu toe weinig vernieuwende elementen qua gameplay. Ik heb wel het gevoel dat ze de moeilijkheidsgraad naar beneden hebben geschroefd want op hardcore is het eigenlijk een walk in the park tot nu toe (halverwege dus zoals gezegd).

Je merkt regelmatig dat de xbox 360 het niet meer trekt, het is ook al een oud beestje, met soms echt gigantische framedrops tot gevolg.

Online is het voor mijn gevoel t.o.v. de beta er niet beter op geworden. Ik vond de beta lekker spelen, maar hier heb ik het gevoel dat de gewone shotgun te krachtig is (op een meter of 10 afstand met 2 shots down vind ik wat overdreven voor een shotgun). Maar ik moet hier nog meer tijd in stoppen om er echt wat over te kunnen zeggen.

Thanks :), Over die framedrops lees ik inderdaad wel meer. Xbox is onderhand ook alweer 6 jaar oud inderdaad :). Had het aan de ene kant wel verwacht dat de gnasher wat krachtiger zou zijn. Dit met name doordat er anders wellicht te weinig verschil bestaat tussen de gnasher en de two barrel shotgun. Echter 10 meter met two shots is ook wel redelijk aan de overpowerde kant :). Een vriend van me zal hier niet zo blij mee zijn denk ik :P, dat is meer een machinegunner, alhoewel hij voornamelijk een hekel heeft aan de two barrel shotgun. Nog maar even afwachten, hopelijk kan ik hem maandag al ergens scoren ofzo...
mowa schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 01:53:
[...]
Morgenavond speel ik ook online. *O*
Dan maar geen gouden Lancer/Shotgun of whatever. Die schiet ik in de loop van de tijd wel weer bij elkaar.
Vanavond was dus de allerlaatste avond dat Gears 2 in me xdoos heeft gezeten.
Bezorgen ze ook op zondag? :P Ah je bedoelt waarschijnlijk vanavond ;). Jah je poste het vandaag, maar had niet naar de tijd gekeken :). Grrr, nog meer mensen die al beginnen, is niet leuk als je dat ziet in je friendslist :P

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2011 09:19 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:30

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 09:11:
[...]
Een vriend van me zal hier niet zo blij mee zijn denk ik :P, dat is meer een machinegunner, alhoewel hij voornamelijk een hekel heeft aan de two barrel shotgun. Nog maar even afwachten, hopelijk kan ik hem maandag al ergens scoren ofzo...
:( :( :(

dood
aan
shotguns

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nah shotty pro's gaan vaak al dood op wave 8 als ze een mauler proberen te outwallbouncen :P
en als het op insane is worden op ze op wave 4 of 5 vaak al gechainsawed door een cyclops }>

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bokkie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:10:
nah shotty pro's gaan vaak al dood op wave 8 als ze een mauler proberen te outwallbouncen :P
en als het op insane is worden op ze op wave 4 of 5 vaak al gechainsawed door een cyclops }>
In Horde is de shotgun inderdaad niet het beste wapen :), maar in de Versus mode komt ie wat beter tot zijn recht :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja dat speel ik nooit ^^ ik doe alleen horde

bah werd gisteren al gespammed met invites van vrienden die Gears of War 3 wilden spelen :/
2 engelse vrienden die een gamewinkel hebben hadden hem gisteren dus al :(

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Bokkie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:10:
Dat ben je geen echte shotty pro ;)

Sig

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bokkie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:36:

bah werd gisteren al gespammed met invites van vrienden die Gears of War 3 wilden spelen :/
2 engelse vrienden die een gamewinkel hebben hadden hem gisteren dus al :(
Gears of War 3 biedt erg veel gameplay :). Singleplayer (incl arcade mode), Horde Mode, Beast Mode en een uitgebreide Versus Mode. Ik denk dat ik voornamelijk in de Versus mode te vinden ben. Ondanks dat Horde 2.0 erg goed klinkt en ik dat ook uitgebreid ga spelen, blijft in mijn ogen niets leuker dan andere mensen killen in plaats van AI :)

Verwijderd

Heeft iemand getest hoe de 3D support is hierin? De moeite waard?

Verwijderd

Nou jah hopelijk komt hij dan nog later voor de pc uit deel 2 en 3. Anders ben ik vernieuwkt met deel 1.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:14:
[...]

Gears of War 3 biedt erg veel gameplay :). Singleplayer (incl arcade mode), Horde Mode, Beast Mode en een uitgebreide Versus Mode. Ik denk dat ik voornamelijk in de Versus mode te vinden ben. Ondanks dat Horde 2.0 erg goed klinkt en ik dat ook uitgebreid ga spelen, blijft in mijn ogen niets leuker dan andere mensen killen in plaats van AI :)
Enige wat erger is dan een slechte verliezer is een slechte winnaar, en helaas ben ik er in gow2 daar teveel van tegengekomen :) ik hou het wel bij lekker cooppen in arcade of horde mode.

Phusebox schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 09:02:

Blijkbaar geen Gearshead die hier spreekt. Zoek de verschillen in de laatste 3 COD's..!!! En..o..wat zijn ze er grafisch op vooruit gegaan. :r
In de beta heb ik ook behoorlijke framedrops gezien. Vooral als het wat "drukker" werd. Boeien.
Het is de beleving waar het om gaat.
En de moeilijkheidsgraad is al eerder ter sprake gekomen. Men wil ook de casual gamer en nieuwkomer tegemoet treden.
Vergeet niet dat de dedis pas de 20e online zijn..!!
Vandaar je idee dat de shottie zo overpowered is. Dat was in de beta met de dedis beslist niet het geval.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:14:
Bokkie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:24:

Enige wat erger is dan een slechte verliezer is een slechte winnaar, en helaas ben ik er in gow2 daar teveel van tegengekomen :) ik hou het wel bij lekker cooppen in arcade of horde mode.
Gasten...Horde en de andere modes zijn natuurlijk niet te vergelijken. Ze vereisen beiden een andere strategie.
Ik kan alleen voor mezelf spreken; (Hoewel dat voor behoorlijk veel meer mensen geldt) Aanvankelijk speelde ik alleen maar Horde. Toen ik Guardian ging spelen was ik alleen maar kanonnenvoer met een k/d van 0.4. Die wordt nu niet meer hoger dan 1.7 omdat ik van ver moest komen.
Een goede horde speler is niet automatisch een goede Execution/Guardian of whatever speler en omgekeerd.
Belangrijkste is de beleving en dat het gezellig is.

Ff mezelf quoten

Mogelijk dat inderdaad Blooddrive bij die dlc zit.
Helaas is er nog steeds die spawntrap in Blooddrive.

Gears 3 is ondertussen op de hd geinstalleerd.
Geen TU gezien. Had ik ook niet verwacht want die komt dinsdag pas.
Uiteraard ook geen dedis. Ook die zijn dinsdag pas online.

"Helaas" heb ik nog wat sociale verplichtingen maar vanaf vanavond wordt 't flink knallen.

iRacing Profiel

• kippengaas
Game is geinstalleerd op mijn HDD. Beetje aan het twijfelen of ik al ga spelen in verband met unlockte beta shizzle die dan mogelijk niet meer unlocked wordt. Misschien kan ik een nieuwe xbox live account maken met 1 maandje gold gratis en dan vanaf dinsdag mijn eigen account gebruiken.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Jullie hebben hem al doordat ie eerder is bezorgd? Welke zaak hebben jullie hem dan besteld? Was juist bang om hem te pre-orderen omdat ik al paar keer heb meegemaakt dat ik hem niet op de release dag in huis heb...

• kippengaas
@ uchiha: via Gamesync heb ik hem vandaag binnen gekregen. Helaas is ie daar uitverkocht. Ik had hem ook bij zavvi besteld, daarvan heb ik ook een bericht gehad dat hij gisteren verzonden is. Daar wilde ik hem eigenlijk annuleren, maar dat was helaas niet meer mogelijk. Dus binnenkort heb ik een tweede exemplaar 8)7 Naja die verkoop ik dan wel via marktplaats ofzo.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

kippengaas schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:03:
@ uchiha: via Gamesync heb ik hem vandaag binnen gekregen. Helaas is ie daar uitverkocht. Ik had hem ook bij zavvi besteld, daarvan heb ik ook een bericht gehad dat hij gisteren verzonden is. Daar wilde ik hem eigenlijk annuleren, maar dat was helaas niet meer mogelijk. Dus binnenkort heb ik een tweede exemplaar 8)7 Naja die verkoop ik dan wel via marktplaats ofzo.
Die heb je dus vandaag niet binnen gekregen? :) Jammer anders had ik hem wel over willen nemen :P

Edit: Helaas :) Veel plezier in ieder geval! Wat is je gamertag? Voeg ik je even toe als het kan, hoe meer mensen hoe meer vreugd :P

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2011 17:09 ]

• kippengaas
Helaas pindakaas :) Die verwacht ik pas eind van komende week binnen te krijgen. Dat is ook de reden waarom ik toch maar bij een Nederlandse webshop had gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
ik krijg een update voor gears :s hij is nog niet eens uit,zal ik die downloaden? ik ben eigenlijk een beetje huiverig om hem al te spelen voor de release in verband met bans enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:06

Graveheart

Say what?

-Magnat- schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:31:
ik krijg een update voor gears :s hij is nog niet eens uit,zal ik die downloaden? ik ben eigenlijk een beetje huiverig om hem al te spelen voor de release in verband met bans enzo.
Zolang je een legale game hebt, hoef je absoluut niet bang te zijn voor bans.
MS zal nooit, maar dan ook nooit, iemand bannen vanwege het spelen van een legale game voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Volgens mij was het juist goed dat je een update krijgt voor gears. Dit in verband met het beta en unlockables verhaal. Maar weet het niet zeker. Kan het helaas niet proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-Magnat- schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:31:
even mijzelf quoten:
Bokkie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:28:
Voor de mensen die hem mogelijk deze week al krijgen, wijze woorden van het gow2/3 forum van Joe Graf "If you don't get the title update when starting the game, don't press start" :P
Dus ja de title update is goed, deze zorgt ervoor dat al je beta en vg unlocks correct verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristianto
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 00:12
Voor degenen die Gears 3 al binnen hebben en campaign spelen.
Er is update uitgekomen wanneer je deze installeert, je savegames onleesbaar worden.
Er staat dan gewoon corrupt in mijn savegames.

Wil je je saves behouden installeer deze update dan niet!

Maar via "clear cache" kan je de update gelukkig ook weer eraf gooien en verder gaan met je savegame campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Kristianto schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:17:
Voor degenen die Gears 3 al binnen hebben en campaign spelen.
Er is update uitgekomen wanneer je deze installeert, je savegames onleesbaar worden.
Er staat dan gewoon corrupt in mijn savegames.

Wil je je saves behouden installeer deze update dan niet!

Maar via "clear cache" kan je de update gelukkig ook weer eraf gooien en verder gaan met je savegame campaign.
Heb ondertussen die update ook geïnstalleerd, en dat van die corrupte savegames had ik ook, gelukkig had ik nog maar 2 stappen gezet in de eerste level :)
Het is al aardig druk online moet ik zeggen, kom ook al mensen tegen met lvl 20 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 16:26
Je kunt de 'corrupted' game na de update gewoon inlezen. Na het updaten als er wordt gevraagd om de corrupted saved games te verwijderen kiezen voor 'Cancel' en via de normale weg de saved game die als 'corrupted' wordt weergegeven kiezen. Ga je daarna weer naar het main menu, dan kun je daarna gewoon weer 'Continue' kiezen en je bent weer gewoon waar je was.

[ Voor 0% gewijzigd door Makster op 18-09-2011 11:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-Magnat- schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:29:
[...]

Heb ondertussen die update ook geïnstalleerd, en dat van die corrupte savegames had ik ook, gelukkig had ik nog maar 2 stappen gezet in de eerste level :)
Het is al aardig druk online moet ik zeggen, kom ook al mensen tegen met lvl 20 8)7
Nah prima om dinsdag te testen of dat ranksysteem werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:03:
[...]

Nah prima om dinsdag te testen of dat ranksysteem werkt :P
Eerst maar zien of ze inderdaad een rank reset doen op launchday zoals Joe Graf zei op het forum }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik denk dat ik deze game maar ga halen.
Lijkt me een erg vermakelijke game..

Is multiplayer ook een beetje houdbaar qua speelbaarheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:07:
[...]

Edit: Helaas :) Veel plezier in ieder geval! Wat is je gamertag? Voeg ik je even toe als het kan, hoe meer mensen hoe meer vreugd :P
Mijn gamertag is Schobbejak.

Jee update is binnen! Even kijken of het online al lekker loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Lasteraar schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:34:

Is multiplayer ook een beetje houdbaar qua speelbaarheid ?
geen idee, dit is mijn eerste gears spel en ik word compleet afgeslacht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bokkie schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:05:
[...]

Eerst maar zien of ze inderdaad een rank reset doen op launchday zoals Joe Graf zei op het forum }>
Rod zei geen rank reset maar alleen leaderboard reset. Voor de mensen die het willen lezen; mijn review staat hier.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 18-09-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

@ Magnat: Als nieuwkomer zal het wel flink wennen zijn inderdaad :) Gewoon eerst lekker de singleplayer en daarna Horde Mode spelen, dan leer je al snel de controls en de feel van de wapens :)
Phusebox schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:22:
[...]

Rod zei geen rank reset maar alleen leaderboard reset. Voor de mensen die het willen lezen; mijn review komt om 13.30u vanmiddag online op de site in mijn link.
Leuke review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Phusebox schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:22:
[...]

Rod zei geen rank reset maar alleen leaderboard reset. Voor de mensen die het willen lezen; mijn review staat hier.
hmmz ja ik zag het net inderdaad

Zit al het hele weekend al filmpjes te kijken, kon mijzelf niet inhouden dus heb ook al spoilers gezien etc.
Maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ik ga toch wel genieten komende week :)

Begin campaign op hardcore, dan wat horde en beastmode en volgend weekend campaign op insane :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bokkie schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:53:
[...]

hmmz ja ik zag het net inderdaad

Zit al het hele weekend al filmpjes te kijken, kon mijzelf niet inhouden dus heb ook al spoilers gezien etc.
Maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ik ga toch wel genieten komende week :)
Ik ken het, ik wil zoveel mogelijk zien, maar wil ook niets voor mezelf verpesten :P Dus dat is selectief reviews lezen en filmpjes kijken :) Ach ja, met een beetje (veel) geluk wellicht morgen al ergens kopen. En anders nog maar 1.5 dag! :+

Gaan er meer mensen die season pass kopen voor de toekomstige DLC?

http://www.xboxonly.nl/ni...War_3_DLC_met_Season_Pass

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-09-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat is het hier eigenlijk verdacht rustig twee dagen voor de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
Uhu :( maar nog 1 dagje wachten :D

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Phusebox schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:51:
Wat is het hier eigenlijk verdacht rustig twee dagen voor de release?
Het GoW topic loopt eigenlijk altijd wel beetje rustig :) In tegenstelling tot het CoD en BF topic :P Ik hoop dat ik hem vandaag al ergens vandaan kan plukken. Kan ik vanavond eens rustig wat horde proberen. En morgen de versus multiplayer op de dedicated servers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen weekend weer de nodige uurtjes in gow 2 gestoken. Heb eindelijk me submission achievement binnen, ben van lvl 82 naar 88 gegaan en heb nu nog veel meer zin in morgen:) Moet me 2.0, lvl100, en wingman achievements nog halen maar da komt wel als ik gow 3 uitgespeeld heb:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

lj_tree schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:53:
Afgelopen weekend weer de nodige uurtjes in gow 2 gestoken. Heb eindelijk me submission achievement binnen, ben van lvl 82 naar 88 gegaan en heb nu nog veel meer zin in morgen:) Moet me 2.0, lvl100, en wingman achievements nog halen maar da komt wel als ik gow 3 uitgespeeld heb:)
GoW3 uitgespeeld, bedoel je dan ook seriously 3.0? :P Want als je dat bedoelt is GoW4 alweer bijna uit volgens mij :P.

De achievements zijn wel te doen, en ook nog binnen een redelijk tijdsbestek, behalve seriously 3.0. Hiervoor meot je level 100 en alle Onyx medals halen...

Een onyx medal voor bijvoorbeeld de gnasher, of de retro lancer vraagt al 6.000 kills... En laat er nu 5 standaard wapens zijn... Dat zijn al 30.000 kills :P en dan heb ik de power weapons en de mapbased weapons, zoals de sniper en de torque nog niet eens meegenomen. Ik mag hopen dat Horde en de campaign dan iig wel meetellen, dus dat scheelt wel wat, maar dan nog blijft het veel :P.

Daarnaast zijn er natuurlijk andere medals die onwijs lang kunnen duren. Wat te denken van 3.000 potjes in elke versus gamemode.

http://www.xbox360achieve...m/showthread.php?t=329568

Zie voor een work in progress. De medals zijn allemaal wel te doen, maar het vraagt onwijs veel tijd :)

Ik ben benieuwd hoe ver ik kom :) Gelukkig komt er maar binnenkort 1 ander spel uit die ik ook MP wil spelen, namelijk BF3. De rest zijn SP'games dus die kunnen wel lekker tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ASSISTANT
Get (125/500/2000/???) assists in Versus multiplayer.
Damage an enemy and let a teammate get the kill.
Waarom heb ik zomaar het vermoeden dat dit de 1e Onyx medal zal zijn die ik zou gaan halen :X

Edit: en 6000 retro lancer kills.... tuuuuurlijk. _O-

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 19-09-2011 08:25 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:32:
[...]

Het GoW topic loopt eigenlijk altijd wel beetje rustig :) In tegenstelling tot het CoD en BF topic :P Ik hoop dat ik hem vandaag al ergens vandaan kan plukken. Kan ik vanavond eens rustig wat horde proberen. En morgen de versus multiplayer op de dedicated servers 8)
Precies zijn niet zo heel veel gearheads hier op GoT volgens mij. Ik vind het best zo :P

Afgelopen week nog 2 vrienden geholpen met hun wings. Hopelijk inderdaad vandaag al bericht dat ik hem kan afhalen.

@ribbons ik weet nu al dat ik een groot deel niet zal halen. Misschien dat ik her en der een potje mp zal gaan spelen, maar de onyx medals ga ik echt niet halen voor bijvoorbeld CTL of Wingman.

6000 kills met alle base weapons weet ik niet, wel de assault rifles in ieder geval, maar gnasher en dbs gaan wel even duren denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 19-09-2011 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:24:
[...]

Waarom heb ik zomaar het vermoeden dat dit de 1e Onyx medal zal zijn die ik zou gaan halen :X

Edit: en 6000 retro lancer kills.... tuuuuurlijk. _O-
Omdat jij een echte teamplayer bent! :P

En 6.000 retro lancer kills moet toch wel te doen zijn, je had er in de beta al meer dan 100! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:43:
[...]

Omdat jij een echte teamplayer bent! :P

En 6.000 retro lancer kills moet toch wel te doen zijn, je had er in de beta al meer dan 100! :+
Ja... waarvan toch zeker.... 2 door mezelf, in zo'n 5 uur tijd ofzo.

Klotewapen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mensen die makkelijk de Lambency achievement willen halen; ik heb em en ben een easy kill :)

Afgelopen vrijdag gehaald toen ik een Epic medewerker met de Retro Lancer spieste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Phusebox schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:57:
Mensen die makkelijk de Lambency achievement willen halen; ik heb em en ben een easy kill :)

Afgelopen vrijdag gehaald toen ik een Epic medewerker met de Retro Lancer spieste :D
Ik zag dat je hem al had idd. En dan nog met de leukste kill die erin zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het spel vanochtend maar besteld (ook voor mijn vriendin als cadeautje) dus ik verwacht dat het morgen binnen is. Wel een enorme lijst met "lang werk" achievements zeg :P Als je het niet erg vindt, phusebox, wil ik als ik het spel binnen heb jou wel even ge/misbruiken voor die Lambency achievement ;)

De rest van de week hebben we niet zoveel tijd maar we willen aankomend weekend lekker spelen. Misschien met meer mensen de co-op doen met zijn vieren?

Ik zag trouwens dat er diverse skinpacks zijn. Wilde eerst de speciale controller kopen maar ik heb er toch nog twee die werken (en ik nog niet heb stukgegooid :P ) dus dat is wellicht een beetje overkill. Maar dan krijg je er wel skins bij. Voor 5400msp kan je ze allemaal kopen trouwens. Dat is best veel geld :P

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 19-09-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zit al een tijdje naar een nieuwe controller te kijken (die grijze met adjustable D-pad) die gears controller heeft dat ook dus mooie combi. Enige waar het van afhangt is de prijs die de shop voor me kan maken, anders heeft het geen haast.

Weapon skins, mja wel grappig, maar ik heb al een paar beta skins en de VG skins, goed genoeg voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De skins zijn inderdaad wel duur :). Maarja, het is niet verplicht om te kunnen spelen en mensen hebben er geen voordeel mee, dus vind deze dlc niet verkeerd. Als mensen er geld aan willen uitgeven dan moeten ze dat lekker doen en moet Epic maar lekker incasseren :P

Wat ik wel jammer vind is dat er in games nog steeds erg weinig gebruik gemaakt wordt van te winnen gamerpictures of iets dergelijks. :) Zoiets als die gamertag bij GoW1 die je kreeg als je de seriously achievement had. Een beetje designer heeft een dergelijke picture binnen no time gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja inderdaad, het is cosmetisch dus het maakt mij ook niet uit. Gewoon voor de die hard fans :) Deze controller is het trouwens, met de Omen skins: http://www.consoleshop.nl...-wireless-controller.html

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 19-09-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:19:
[..]

Wat ik wel jammer vind is dat er in games nog steeds erg weinig gebruik gemaakt wordt van te winnen gamerpictures of iets dergelijks. :) Zoiets als die gamertag bij GoW1 die je kreeg als je de seriously achievement had. Een beetje designer heeft een dergelijke picture binnen no time gemaakt.
Inderdaad of avatar unlocks. maarja ze verdienen daar liever op natuurlijk door het in de shop te gooien voor msp dan het een reward te laten zijn vanuit de game.

Zou best een Torquebow avatar item willen eigenlijk :P die lancer en hammerburst in de shop zijn weer wat te gewoontjes (en imho wat overpriced)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bokkie schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:31:
[...]

Inderdaad of avatar unlocks. maarja ze verdienen daar liever op natuurlijk door het in de shop te gooien voor msp dan het een reward te laten zijn vanuit de game.

Zou best een Torquebow avatar item willen eigenlijk :P die lancer en hammerburst in de shop zijn weer wat te gewoontjes (en imho wat overpriced)
Of een avatar execution scene :P Iedereen die parents control aan heeft staan ziet het niet, maar de rest ziet jouw avatar een locust afmaken door met een kettingzaag even korte metten met hem te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:46:
Ik heb het spel vanochtend maar besteld (ook voor mijn vriendin als cadeautje) dus ik verwacht dat het morgen binnen is. Wel een enorme lijst met "lang werk" achievements zeg :P Als je het niet erg vindt, phusebox, wil ik als ik het spel binnen heb jou wel even ge/misbruiken voor die Lambency achievement ;)

De rest van de week hebben we niet zoveel tijd maar we willen aankomend weekend lekker spelen. Misschien met meer mensen de co-op doen met zijn vieren?

Ik zag trouwens dat er diverse skinpacks zijn. Wilde eerst de speciale controller kopen maar ik heb er toch nog twee die werken (en ik nog niet heb stukgegooid :P ) dus dat is wellicht een beetje overkill. Maar dan krijg je er wel skins bij. Voor 5400msp kan je ze allemaal kopen trouwens. Dat is best veel geld :P
ik doe mee met de 4 person co-op komend weekend. Misschien is de vrouw een weekendje weg met haar familie en dan heb ik zoiezo alle tijd...anders maak ik tijd:) Gamertag: control1983

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

lj_tree schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:40:
[...]

ik doe mee met de 4 person co-op komend weekend. Misschien is de vrouw een weekendje weg met haar familie en dan heb ik zoiezo alle tijd...anders maak ik tijd:) Gamertag: control1983
Ik heb je toegevoegd, mijn GT is Vendredus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop hem vanavond ook in mn handen te hebben :)
Als er mensen zijn die lekker willen knallen mijn Gamertag is : Brouwmeester NL

Voeg me toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Done :) Heb nu wel een redelijk aantal mensen in men lijst die redelijk actief GoW3 gaan doen denk ik. Das wel mooi. Juist in GoW heb je altijd heel veel aan samenspel en actief gebruik van voicechat, veel meer dan in bijvoorbeeld CoD. De toevoeging van het spotten vind ik ook geweldig :).

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die misschien al een stukje gameplay van de MP kan laten zien :D , zit te springen op mn stoel @ work om weg te kunnen en Gears te gaan halen :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:10:
Is er iemand die misschien al een stukje gameplay van de MP kan laten zien :D , zit te springen op mn stoel @ work om weg te kunnen en Gears te gaan halen :D:D
Denk dat je toch nog een dagje zult moeten wachten ;)

Als ie vandaag te koop zou zijn had er vast al wel iemand dat in dit topic gemeld gok ik zo :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:10:
Gast, ooit gehoord van youtube?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

donowitz schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:20:
[...]

Gast, ooit gehoord van youtube?
Ik wou het net zeggen :p

Er zijn echt heel veel video's te vinden van onder andere de versus mode, de horde mode, de beast mode en zelfs helaas de sp mode.

Het is wel leuk om te zien hoe sommige mensen met de dubbel sawed shotgun een vijand proberen neer te halen van 7 meter :P

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:50
Ik heb een pre-order uistaan bij een game shop zal dus wel morgen worden. Heb precies deze week totaal geen tijd :S. Slecht geregeld dus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedden dat de mediamarkt en de saturn ze vanavond gewoon in het schap hebben liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
In almere zag ik m al liggen bij de intertoys net.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ach, ik heb nog Space Marine en net Dead Island binnen gekregen dus ik kan nog wel heel eventjes wachten. Heel eventjes dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Net tijdens de lunchpause bij de MediaMarkt, e-plaza, free recordshop en Intertoys in Amsterdam ZO geweest.
Niemand verkoopt em al :(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Zat net ook even te gluren op de Xbox.com marketplace, wat zijn er veel losse skins en wat zijn die skins inderdaad duur zeg. :X . Als je de Epic of Limited edition zou kopen, en dan de season pass erbij, dan zou je mijns inziens voor dat geld alleen al alle skins / uitbreidingen er gratis moeten krijgen.
Nu snap ik dat een bedrijf winst wil maken, en is het voor de 'echte fans' leuk om wat uniekers te hebben, maar dit gaat wel erg ver. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gaan er nog mensen die season pass kopen? Ik neem aan dat je die ook nog wel over een maand of twee kan aanschaffen?

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste