De retro is aangepast. Die schijnt nog minder accuraat te zijn bij hipfire.uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 12:17:
[...]
Ik ga in deel 3 eens proberen goed te worden met de sniper... Heb ik in deel 1 en in de beta veel te weinig mee gespeeld. Ben voornamelijk een shotgunner, en sinds de beta een retro lancert.
Helaas komen er dit najaar zoveel goede games uit die ik wil spelen.
Denk dat ik GOW3 in ieder geval exclusief ga spelen tot en met eind december ofzo. Daarna ga ik Battlefield 3 oppakken
Battlefield 3 zie ik ook erg zitten met daarnaast Forza 4. Beiden ga ik niet preorderen want de rest van het jaar zit alleen Gears 3 in me xdoos. Misschien haal ik ze volgend jaar. Ik schaf alleen de dlc aan en in oktober moet me xbox jaarabo worden verlengd.
Ja...Trenches en Thrashball omdat je bij de spawns opgesloten zat voor spawnkillers.uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:15:
Ik zie in bepaalde filmpjes ook dat de maps die in de beta zaten ook op sommige plekken flink zijn aangepast. Nu heb je in die 'woestijn'map ook een stuk meer mogelijkheden om spelers te flanken een een stuk mindere kans dat je vastgepinned wordt op een spawnplek.De afgelopen beta is nu ook een echte beta geweest, in plaats van de vaak 'beta genoemde demo's' die een paar weken voor de release plaatsvinden...
Hopelijk komt er een flashback map pack met Pavillion, Jacinto en Blood drive.
Ja...zo'n stomme vlag, medaille of beeldje kan me gestolen worden. Zo'n Lancer is de real thing.
Ik hang 'm met 'n riem op me rug voor me dagelijkse woon/werk fietsritjes. Geven ze me tenminste voorrang