Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:30
1200 MSP voor een full set van skins voor 1 wapen? Zijn ze helemaal van de pot gerukt?!?! Ik hou het wel op de skins die ik toevallig bij me stuff ga krijgen (zoals season pass en die 12+2 maanden xbox live), wat een bullshit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mjah, bullshit, je bent niet verplicht om het te kopen en je loopt er ook geen nadeel door. Ik zou het alleen niet kopen voor die prijs (want de prijs is idd veel te hoog :P) maarja er zijn zat gamers die dat wel doen, dus een kwestie van vraag en aanbod :P

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 13:40 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik weet dat het het werkelijk geen zak uitmaakt, daarom vind ik juist de prijs zo gestoord =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

AppieNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:40:
Ik weet dat het het werkelijk geen zak uitmaakt, daarom vind ik juist de prijs zo gestoord =)
Ik ben wel benieuwd naar hoeveel (extra) omzet bedrijven (zoals Epic nu) met dergelijke DLC maakt. Qua kosten maakt het namelijk echt helemaal niets uit. :) Want volgens mij is dat een echt lucratief businessmodel :P stel dat er 10.000 mensen een dergelijke pack kopen van 1200 msp (weet even de koers niet, maar stel dat dat 12 euro is), dan heb je 120.000 euro verdiend met een paar simpele skins... Das lekker verdiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Moet je alle weapon skins kopen?
Ik dacht juist dat je die skins kon unlocken dmv bepaalde challenges ingame.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
Vrijdag schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:32:
Gaan er nog mensen die season pass kopen? Ik neem aan dat je die ook nog wel over een maand of twee kan aanschaffen?
Ik weet dat ik deze game speel totdat ie niet meer opstart :+ Dus heb ik gelijk die season pass gekocht, ik heb namelijk geen idee hoe lang die nog beschikbaar blijft.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Nu we het toch over de moneycow die skins heet hebben, hier een filmpje van alle skins:
YouTube: All Weapon Skins IN GAME - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

AppieNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:54:
Nu we het toch over de moneycow die skins heet hebben, hier een filmpje van alle skins:
YouTube: All Weapon Skins IN GAME - YouTube
Heb het even bekeken. Maar je wilt toch juist niet een hele kleurrijke skin hebben :D. Lekker doelwit ben je dan... Die Chrome, Onyx en die Team Metal COG zijn wel ok :)

Edit: Ik heb thuis nog een of 2 kaartjes van 800 punten liggen (o.a. ivm de beta...) dus denk dat ik die pass deze week wel aan ga schaffen.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

heel appart rond rotterdam,arnhem etc.. word die verkocht. Maar Amsterdam doet niet mee..., Net freerecordshop aan de lijn gehad. Die weten dat die verkocht word al maar mogen het nog niet doen. Zelfde met mediamarkt Amsterdam ( en dat terwijl MM rotterdam hem wel verkoopt ) echt bizar gebeuren hahaha 8)7

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

R0SSI schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:51:
[...]

Ik weet dat ik deze game speel totdat ie niet meer opstart :+ Dus heb ik gelijk die season pass gekocht, ik heb namelijk geen idee hoe lang die nog beschikbaar blijft.
Ja, dat is ook iets wat ik me zat af te vragen. Als die pass nog een tijdje beschikbaar blijft kan ik 'm voor Sinterklaas vragen namelijk :P
uchiha tijntje schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:58:
[...]

Heb het even bekeken. Maar je wilt toch juist niet een hele kleurrijke skin hebben :D. Lekker doelwit ben je dan... Die Chrome, Onyx en die Team Metal COG zijn wel ok :)

Edit: Ik heb thuis nog een of 2 kaartjes van 800 punten liggen (o.a. ivm de beta...) dus denk dat ik die pass deze week wel aan ga schaffen.
Hehe, ja, met sommige skins ben je echt een sitting duck :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Blerf schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:07:
heel appart rond rotterdam,arnhem etc.. word die verkocht. Maar Amsterdam doet niet mee..., Net freerecordshop aan de lijn gehad. Die weten dat die verkocht word al maar mogen het nog niet doen. Zelfde met mediamarkt Amsterdam ( en dat terwijl MM rotterdam hem wel verkoopt ) echt bizar gebeuren hahaha 8)7
Waar in Arnhem?
Daar moet ik vanmiddag heen :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

cypher21 schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:09:
[...]

Waar in Arnhem?
Daar moet ik vanmiddag heen :P
Las ik net op een ander forum waar mensen heel nl door spitten hahaha :)
Kom je toevallig uit amsterdam ? :P
Next Level in arnhem. kreeg er vanmiddag nog 30 binnen.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nee, ik werk momenteel in Amsterdam ZO.
Woon in de buurt van Arnhem.

Next level ken ik ja, daar moet ik vanmiddag in de buurt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Kan vanavond ook knallen. Gekocht in Houten(hadden er nog zat voor de mensen in de buurt) Volgens mij heb ik nog een aantal mensen van de beta. Voor de rest voeg maar toe :) Speel eigenlijk alles wel, co-op, horde, mp kom maar op :P

xbox live id: V3RXX88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

cypher21 schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:11:
Nee, ik werk momenteel in Amsterdam ZO.
Woon in de buurt van Arnhem.

Next level ken ik ja, daar moet ik vanmiddag in de buurt zijn
Nou met beetje geluk moet je dan vanavond lekker kunnen spelen :)
Ik denk dat het voor de Amsterdammers wachten word tot morgen... niemand durft hem te verkopen ivm de boetes denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand me vertellen of ik deze zo in tilburg of in Eindhoven al kan halen?:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

lj_tree schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:13:
Kan iemand me vertellen of ik deze zo in tilburg of in Eindhoven al kan halen?:)
Nog niet ergens gelezen..., Game mania doet het in iedergeval niet.. Free recordshop wacht op een go van hoofdkantoor, MM overal anders van rotterdam wachten ook op een go...

Dus beetje vreemd allemaal. Heel mischien dat iedereen einde dag nog wel gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik verwacht niet dat de FRS em gaat verkopen vandaag, die sponsoren dat launch event in de sugar factory van 2100-0100 vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

cypher21 schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:17:
Ik verwacht niet dat de FRS em gaat verkopen vandaag, die sponsoren dat launch event in de sugar factory van 2100-0100 vanavond.
oooh ja dat zal lastig worden dan ja :) ach ja en anders morgen maar.
Toch blijf ik die release dingen toch erg vreemd vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Media Markt Maastricht heeft er nog 45 liggen (en iets van 20 collecters)
Je kan ze telefonisch reserveren, en ze morgenvroeg ophalen (of miss vanavond als ze een mail krijgen dat ze hem mogen releasen }:O )

ff ook nog een vraag... Het enigste wat de limited versie heeft/zijn is toch Art work/medaille/etc.. Maar voor de rest geen voordelen in de multiplayer?... en.. de prijs }:O

[ Voor 30% gewijzigd door da_PSI op 19-09-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

lj_tree schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:13:
FRS station in Eindhoven en ook de MediaMarkt nog niks in de schappen.

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In groningen volgens mij ook nog niks in de schappen bij Saturn en MM
Er ligt wel genoeg voorraad maar er wordt nog gewacht op eventuele release toestemming.

Voor mensen die extra goedkoop willen:
Ik zag op twitter dat MM Den Haag morgen voor 39 euro heeft.
Saturn Spijkenisse heeft ook voor 39 euro.
Saturn Rotterdam met prijsgarantie ook voor 39 waarschijnlijk.

Weet niet of ze vandaag al verkopen, volgens mij niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Edit: Next Level \o/ Gamen maar :)

[ Voor 80% gewijzigd door StarWolfer op 19-09-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Is het misschien een idee om de gamertags in de OP te zetten? Van de mensen die dat willen natuurlijk. Dan kunnen we makkelijk de friendslist uitbouwen met mensen die gears of war 3 online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vernomen dat mm Breda en saturn Tilburg gaan verkopen vanaf 18:00 dus na normale winkeltijden.

Mijn bron is confidential :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een korte impressie: Zonder spoilers

Multiplayer
Zaterdagavond heb ik een paar uurtjes TDM gedaan.
Wat opviel is dat de meesten voten voor de maps die in de beta waren. Toch heb ik een aantal x Hotel en Sandbar gezien en maar 1x Gridlock.
De 1e uren ging het schieten heerlijk maar laat op de avond en in het begin van de nacht was het echt merkbaar dat de dedis off-line waren. Net als in Gears 2 kwamen er gasten rustig op je afgelopen om je af te schieten terwijl ze al 2 clips lancer hadden verorberd en shottie actives. Schieten was zinloos. Mijn k/d ging van 2.7 hard naar beneden naar 1.6. Dat wordt vanaf dinsdag wel weer rechtgetrokken.
Tot nu toe vind ik Checkout en Old Town de beste all-round maps om alle modi op te spelen. Alle aanwezige maps zijn echter zeer divers, vol afwisseling en zien er prachtig uit.
Ik heb een zwak voor Gridlock omdat die al zolang meegaat vanaf Gears 1 maar Old Town vind ik wat betreft looks de mooiste map.
Gears 3 voelt zo anders aan na het spelen van 2 en 1 maar ook weer vertrouwd. Waarbij de besturing op punten is verbeterd.

Beast
Zondagavond was ik van plan om een stukje campaign te doen en lekker TDM.
Gasten inviten me echter om Beast mode en Horde te doen.
Beast mode heeft maar 12 waves. Het is echter heel leuk om op op een gegeven moment als bijvoorbeeld een corpser of Beastrider op een Bloodmound rond te lopen. Eerlijk gezegd was ik er daarna ook wel klaar mee. Ik zie het meer als een leuke toevoeging als je even geen zin hebt om uren lang 50 waves Horde te doorlopen en het is heel leuk voor bijvoorbeeld nieuwkomers.
Daarbij moet ik zeggen dat ook de andere mp modi zo lekker spelen en snel zijn dat je tussen de beslommeringen door snel even een potje KOTH of wat dan ook speelt.

Horde
Met een team hebben we in Horde alle 50 waves doorgespeeld op Gridlock.
Heel leuk dat je ammo moet kopen, de wapens die spawnen en defences moet je kopen en upgraden. Wel kan je de wapens van afgeschoten locust gebruiken. Met name de mulcher is erg handig bij de laatste 12 waves.
Toch kan je vertellen dat de defences het op het laatst niet meer redden. We moesten ons in 1 van de huisjes terugtrekken met "ouderwetse" schilden. Overigens zijn die betrekkelijk zinloos want die worden gewoon omvergelopen door ook de grotere Locust zoals Boomers.

Na elke 10e wave is er een fikse Boss-Fight. Ik weet het niet meer precies welke Waves maar we moesten o.a. een Brumak en een zwerm Reavers verslaan. In wave 50 was een Corpser het toetje.
Wave 48 hebben we verschillende keren over moeten doen. Als je dood bent kan je een leven terugkopen. Hoe duur je leven voor wave 48 is weet ik niet maar ik moest iets van 7500 dollar betalen om terug te keren.
Ik vraag me echter af wat je met al dat geld moet. Je verdient namelijk te veel om uit te geven. Wellicht krijg je op den duur een Ribbon of zo als je 10miljoen hebt.

Campaign
Van de Campaign heb ik alleen de 1e acte gedaan. Op hardcore is het echt al heel makkelijk. Ik ben slechts 1x alleen maar down geweest en nog niet 1x dood gegaan. Na Beast en Horde heb ik die 1e acte in co-op gedaan met z'n 4'en op hardcore. Gek genoeg ging er toen telkens wel iemand dood en duurde die 1e acte dik 2 uur.
Ik kan je aanbevelen om de Campaign eerst in je 1tje te doorlopen. Het is namelijk een spektakelstuk waarin zoveel te zien en te doen is en waar je de tijd voor moet nemen.
Er zijn verschillende Easter-eggs; bijvoorbeeld een piano helemaal in het begin waar je op kunt spelen en later in de supermarkt Checkout..?? kan je als Cole een petje opzetten waarbij je kunt kiezen of je 'm gewoon of achterstevoren op wilt. Ook kan je zijn muziek door de supermarkt laten schallen.
Die 1e acte zit heel goed in elkaar. Benieuwd naar het vervolg.

Het levelen gaat enorm snel. Zaterdagavond begon ik met de mp en luttele uurtjes later was ik level 14. Vergelijkbaar met Gears 2. Er liepen zaterdag zelfs al level 30's rond. Het levelen gaat uiteraard ook door in Beast-mode en Horde maar ook in de campaign. In de campaign verdien je namelijk ook xp.
Ik verwacht dan ook dat na hooguit 2 of 3 maanden al de 1e level 100 zich aandient. Ik sluit niet uit dat ik daar 1 van ben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hoe gaat dat levelen in de campaign? Krijg je XP voor kills, en meer voor executions bijvoorbeeld? En maakt het dan uit wat voor moeilijkheidsgraad je speeld?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Gears 3 LE pre-ordered en betaald al een tijd terug bij de Mycom.
Zou vandaag moeten worden verstuurd, maar helaas nog geen Mail gehad,
dat hij verstuurd is.

Iemand anders toevallig ook een pre-order gedaan bij de Mycom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:51:
Hoe gaat dat levelen in de campaign? Krijg je XP voor kills, en meer voor executions bijvoorbeeld? En maakt het dan uit wat voor moeilijkheidsgraad je speeld?
Klopt.
Wat de moeilijkheidsgraad voor invloed heeft weet ik (nog) niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:22:
[...]

Rod zei geen rank reset maar alleen leaderboard reset. Voor de mensen die het willen lezen; mijn review staat hier.
Ik vind je review er goed uit zien.
Maar op punten moet ik het met je oneens zijn.

Van je nabeschouwing van Gears 2 heb ik een wat bittere nasmaak. Alsof de game niet deugde en vol met frustraties zat..!!??
Jij noemt de controls in Gears 2 een bron van frustratie. De Controls zijn wel degelijk goed en een verbetering op deel 1. Logisch dat ze in deel 3 nogmaals zijn verbeterd. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze in deel 2 slecht zijn. In tegendeel...voor TU6 was met name de shottie een skillswapen. Daarna kwamen de skill-loze hard-aimers.
De grootste verbetering in de controls in Gears 3 is dat je een willekeurig kant op kunt springen. Dus alle mogelijke richtingen op. Tot Gears 2 kon je maar 4 richtingen op springen. (Kruisvorm)

Je noemt de multiplayer van deel 2 een deceptie en tegenvallen...
Toegegeven....dat ze van deel 1 weigerden te leren en geen dedicated servers in deel 2 brachten is op zijn minst jammer te noemen. De Host-power is absurd. Maar als je naar de wekelijkse xbox live cijfers kijkt zie je dat de mp nog erg veel wordt gespeeld. Met miljoenen tegelijk. En als de mp zo'n deceptie zou zijn zou vrijwel niemand meer spelen. Ik zelf mopper ook op de connectie maar Gears 2 was het enige spel wat ik zo ontzettend veel heb gespeeld en samen met mij miljoenen anderen..!!
Nu Gears 3 dedis heeft komt het eindelijk aan op skills en ik hoop al die gasten weer tegen te komen die me voor noob uitmaakten omdat ze alleen maar wisten te winnen doordat ze host waren.
Deel 1 en 2 verbleken bij deel 3. Sterker nog...als deel 2 dedicated servers had gehad dan was dat de perfekte game geweest en had ik minder behoefte aan deel 3.

Deel 3 is op punten wat betreft de campaign minder een skill-game geworden doordat de moeilijkheidsgraad een stuk lager is. Er zijn nieuwe modi die speciaal voor de casual gamer en nieuwelingen zijn aangebracht. Gears 3 is wel de meest toegankelijke Gears geworden. Er is voor elk wat wils.
Gears 3 is een prachtige, gelikte en zeer complete game geworden. Het enige wat ik nog mis is dat je geen mp gameplay filmjes kunt terugzien van je match. Zoals je dat ziet bij Black-Ops of Halo:Reach.

Geen enkele review is compleet maar je gaat helemaal voorbij aan het beloningsysteem met ribbons en medailles. Skins en Characters die je kunt unlocken. Het xp systeem en de leuke achievements.

AUB no Hard feelings. Je review is beter dan wat bijvoorbeeld de Gamekings in het algemeen doen. Hoewel ik daarbij moet zeggen dat ik weet niet wat ze de afgelopen jaren presteren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kippengaas schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:38:
Is het misschien een idee om de gamertags in de OP te zetten? Van de mensen die dat willen natuurlijk. Dan kunnen we makkelijk de friendslist uitbouwen met mensen die gears of war 3 online spelen.
II XtrD4nG3r II
Voor de multiplayer mag iedereen me toevoegen. Als je me add wel ff er bij zetten dat je van Tweakers bent.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:58:
[...]

Ik schaf sowieso die Seasonpass aan. Die skins weet ik nog niet. Die zie ik toch niet als ik speel.
Hoewel ik me die wel uitspaar met wat ik overhoud door het niet aanschaffen van de EE of LE.
Zo kan je het ook zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

mowa schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:09:
[...]

Klopt.
Wat de moeilijkheidsgraad voor invloed heeft weet ik (nog) niet.
Ah okee. Dus om XP te farmen kan ik ook gewoon achter elkaar de SP gaan spelen :P

Trouwens, dit topic loopt ineens wel erg hard zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Hopelijk krijg ik mijn LE morgen binnen, heb erg veel zin om te gaan knallen!
Met veel plezier Gears 1 op PC gespeeld en Gears 2 op de 360 (tot level 50MP).
Je kan me toevoegen op XBL: Rhynji
Wel even erbij zetten dat je van GoT Gears bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 12-09 19:19
Grr, in amsterdam verkopen ze hem nog niet :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
mowa schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:09:
[...]

Ik vind je review er goed uit zien.
Maar op punten moet ik het met je oneens zijn.

Van je nabeschouwing van Gears 2 heb ik een wat bittere nasmaak. Alsof de game niet deugde en vol met frustraties zat..!!??

Je noemt de multiplayer van deel 2 een deceptie en tegenvallen...

Nu Gears 3 dedis heeft komt het eindelijk aan op skills en ik hoop al die gasten weer tegen te komen die me voor noob uitmaakten omdat ze alleen maar wisten te winnen doordat ze host waren.

Gears 3 is een prachtige, gelikte en zeer complete game geworden. Het enige wat ik nog mis is dat je geen mp gameplay filmjes kunt terugzien van je match. Zoals je dat ziet bij Black-Ops of Halo:Reach.

Geen enkele review is compleet maar je gaat helemaal voorbij aan het beloningsysteem met ribbons en medailles. Skins en Characters die je kunt unlocken. Het xp systeem en de leuke achievements.

AUB no Hard feelings. Je review is beter dan wat bijvoorbeeld de Gamekings in het algemeen doen. Hoewel ik daarbij moet zeggen dat ik weet niet wat ze de afgelopen jaren presteren.
Bedankt voor je feedback. Ik ben nog lerende en waardeer het dat je de tijd neemt zo uitgebreid te reageren.
Ik moet toegeven dat er niet veel tijd was om de multiplayer modus uitgebreid te testen aangezien er maar weinig mensen online waren de afgelopen dagen toen ik dit stuk heb geschreven.

Medailles, ribbons en unlockables heb ik inderdaad niet meegenomen, had ik wel moeten doen. Is denk ik gekomen omdat ik persoonlijk helemaal niks geef om dat soort unlockables of achievements.

En een review blijft helaas ook persoonlijk; ik vond Gears 2 echt helemaal niks en heb die na de campagin en 20 uurtjes mp dan ook nooit meer gespeeld. Dat terwijl ik Gears 1 minimaal 120 uur heb gespeeld. Heb het inderdaad wel lichtelijk overdreven in de review maar dat is meer om er een smeuïg verhaal van te maken...
Vrijdag schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:15:
[...]

Ah okee. Dus om XP te farmen kan ik ook gewoon achter elkaar de SP gaan spelen :P

Ja maar echt veel XP krijg je in SP ook niet echt heb ik het gevoel.

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 19-09-2011 16:14 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Vrijdag schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:15:
[...]
Na morgen is het weer een stuk rustiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik zal wat gametags van hier toevoegen, lijkt me gezellig. Ik krijg me epic edition pas donderdag gok ik, dus zal er niet bij zijn vanaf het eerste uur. Mijn gamertag is ALcatraz360 NL (de zooi die je bedenkt als je andere naam ideeën al bezet zijn XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

AppieNL schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:50:
Ik zal wat gametags van hier toevoegen, lijkt me gezellig. Ik krijg me epic edition pas donderdag gok ik, dus zal er niet bij zijn vanaf het eerste uur. Mijn gamertag is ALcatraz360 NL (de zooi die je bedenkt als je andere naam ideeën al bezet zijn XD)
Hij zegt dat je gamertag niet bestaat? Slechte copy paste.... Heb je toegevoegd!

Toch nog leuk dat het topic wat meer gaan leven is :) Maarja dat hou je altijd zo net voor de release :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
KunDun schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:57:
Gears 3 LE pre-ordered en betaald al een tijd terug bij de Mycom.
Zou vandaag moeten worden verstuurd, maar helaas nog geen Mail gehad,
dat hij verstuurd is.

Iemand anders toevallig ook een pre-order gedaan bij de Mycom ?
Niet bij de Mycom, maar bij de Wehkamp. Nog even gemaild vandaag of ik hem wel echt geleverd ga krijgen, omdat ik de prijs zo laag vond. Volgens hen ga ik hem echt voor die prijs krijgen (53 euro, GOW 3 LE) en versturen ze hem pas morgen en niet vandaag. Ze zouden ze pas morgen van de leverancier krijgen oid. :(

Wil spelen!

[ Voor 5% gewijzigd door Ophidian op 19-09-2011 18:23 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:40:
Ik heb vernomen dat mm Breda en saturn Tilburg gaan verkopen vanaf 18:00 dus na normale winkeltijden.

Mijn bron is confidential :)
Men zegt wel eens: don't shoot the messenger.. maar ik zal toch wel eens men retro lancer op je legen :P Bij de Saturn hadden ze hem zojuist nog niet te koop :) Morgenvroeg maar even oppikken dan.

Ik zie V3RX88 wel lekker gamen _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:28:
Ja inderdaad, het is cosmetisch dus het maakt mij ook niet uit. Gewoon voor de die hard fans :) Deze controller is het trouwens, met de Omen skins: http://www.consoleshop.nl...-wireless-controller.html
Toch maar nieuwe controller besteld, alleen wel bij game.co.uk voor omgerekend 45 euro inc verzendkosten ipv 65 ex bij consoleshop :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Krijg men exemplario normaalgezien de 21ste binnen via amazon.uk.

Heb alvast maar wat MS Points gekocht voor de season pass morgen.

[ Voor 4% gewijzigd door huyanglee op 19-09-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik heb lambancy achiev gehaald, is dat die achiev dat je epic medewerker te pakken hebt gehad?

Lag verschilt wel per potje van shotty pro naar shotty noob en weer naar shotty pro :p

edit: en leuk kittens vond al raar dat niemand me hoorde.... hebben ze koortje van headset doorgebeten #fail

[ Voor 23% gewijzigd door Verxx op 19-09-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Execute an Epic employee, or someone who already has Lambency, in Versus multiplayer (any mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verxx schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:18:
Ik heb lambancy achiev gehaald, is dat die achiev dat je epic medewerker te pakken hebt gehad?
Niet per se...'t achievement haal je namelijk ook door iemand te killen die de lambancy heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Morgen de game eens aanschaffen.. Wordt mijn eerste GoW..
Zijn zowiezo dure gamemaanden nu er een aantal goede titels uitkomen.

Ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Lasteraar schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:46:

Als ik je een tip mag geven. Ga niet meteen online in de versus multiplayer. Ga eerst lekker de SP (wellicht eerst ook wat wikipediaen over het verhaal van deel 1 en deel 2) en Horde spelen zodat je de controls een beetje doorkrijgt. GoW speelt heerlijk als je de controls door hebt, maar het is wel onwijs wennen als je het nog nooit hebt gespeeld. :) Anders kan het wellicht vervelend zijn om iedere keer maar in de loop van een shotgun te kijken :+

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lasteraar schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:46:

Wat speel je voornamelijk?
Vergis je niet, verwacht geen fps style gameplay. De 3rd person cover style gameplay is echt totaal anders dan standaard fps games. Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Zeker omdat je zegt 1 en 2 nog nooit gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:47
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen of Media Markt GOW 3 vanavond nog verkoopt? Kom met een minuut of 30 aan in Zwolle, dus zou dan nog mooi even langs de Media Markt kunnen lopen. En anders wordt het morgenvroeg maar ophalen. Maar hoe sneller hoe beter natuurlijk
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

kapert schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:54:
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen of Media Markt GOW 3 vanavond nog verkoopt? Kom met een minuut of 30 aan in Zwolle, dus zou dan nog mooi even langs de Media Markt kunnen lopen. En anders wordt het morgenvroeg maar ophalen. Maar hoe sneller hoe beter natuurlijk
;)
Mediamarkt in Eindhoven en in Breda verkochten hem om respectievelijk 18:00 en 16:00 nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
Had net MM Zwolle gebeld en het vrouwtje aan de telefoon beweerde dat ze hem al verkochten! Dus dit gaat een lange nacht worden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kapert schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:19:
Had net MM Zwolle gebeld en het vrouwtje aan de telefoon beweerde dat ze hem al verkochten! Dus dit gaat een lange nacht worden haha
Ben benieuwd, vaak staan ze wel al in het systeem maar worden ze nog niet verkocht. Ben benieuwd of ze het echt al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
Kom nu net MM Zwolle uitlopen en hij wordt
tóch niet verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Ik kan exact hetzelfde bevestigen, ze hebben toen ik er was boos naar boven gebeld iig.
Rond 20:30 was het denk ik. Morgenvroeg maar oppikken dus.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb zoals ik eerder al heb gepost, bij de Mycom mijn LE Besteld.
Helaas nog geen mail of sms van ze gehad dat hij is verzonden,
Omdat ik morgen heel graag wil spelen, heb ik ze gebeld , en er werd met verteld
dat de LE rechtstreeks word geleverd via een "andere" leverancier, en dat kunnen ze niet zien in het systeem ?!

Lijkt me total bullshit, wat die gast zei, ook omdat in de mail die ik vorige maand als bevestiging kreeg stond dat ik een mail of sms zou krijgen als hij was verzonden, maar we zullen het morgen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik heb hem bij Topdealgames.com besteldt.
Hij is nu van de site af maar ik heb contact opgenomen en er kon evt. vertraging optreden, maar later kreeg ik nog een mail dat die van mij vandaag verzonden zou worden.
Ook mijn bestelling staat op hun site nog als "bezig met verwerken" maar een persoonlijk mailtje met dat hij vandaag verzonden zou worden vertrouw ik toch wel.
Als het goed is heb ik morgen ook mijn LE binnen en kan ik gaan knallen.
Helaas wel tot 17:00 op school :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
uchiha tijntje schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:48:
[...]

Als ik je een tip mag geven. Ga niet meteen online in de versus multiplayer. Ga eerst lekker de SP (wellicht eerst ook wat wikipediaen over het verhaal van deel 1 en deel 2) en Horde spelen zodat je de controls een beetje doorkrijgt. GoW speelt heerlijk als je de controls door hebt, maar het is wel onwijs wennen als je het nog nooit hebt gespeeld. :) Anders kan het wellicht vervelend zijn om iedere keer maar in de loop van een shotgun te kijken :+
Bokkie schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:49:
[...]

Wat speel je voornamelijk?
Vergis je niet, verwacht geen fps style gameplay. De 3rd person cover style gameplay is echt totaal anders dan standaard fps games. Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Zeker omdat je zegt 1 en 2 nog nooit gespeeld te hebben.
Ik speel voornamelijk FPS'ers zoals Battlefield, Medal of Honor, COD..
Tijdje terug de demo gedownload van Spacemarine warhammer gedownload.. Erg leuk.
Ik zal dat GoW beter is.. Ken het spel al wel een tijd.. Een toemalige collega van me speelde het spel vaak en vond het er grafisch erg goed uitzien.

Het is een keer wat anders.. Keer wat minder realistisch en gewoon lekker arcade knallen.. athans.. vergeken met Battlefield.

Ben ook erg benieuwd. Morgen even halen en 's avonds eens goed voor gaan zitten.
Ik wilde ook eerst wat gaan verkennen en wat doorlezen.. Dat had ik globaal al gedaan, maar vanavond even verdiepen in de vorige delen en het verhaal en de speelmodes ( die zijn behoorlijk uitgebreid volgens mij).

Ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Lasteraar schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:52:
[...]

[...]

Ik speel voornamelijk FPS'ers zoals Battlefield, Medal of Honor, COD..
Tijdje terug de demo gedownload van Spacemarine warhammer gedownload.. Erg leuk.
Ik zal dat GoW beter is.. Ken het spel al wel een tijd.. Een toemalige collega van me speelde het spel vaak en vond het er grafisch erg goed uitzien.

Het is een keer wat anders.. Keer wat minder realistisch en gewoon lekker arcade knallen.. athans.. vergeken met Battlefield.

Ben ook erg benieuwd. Morgen even halen en 's avonds eens goed voor gaan zitten.
Ik wilde ook eerst wat gaan verkennen en wat doorlezen.. Dat had ik globaal al gedaan, maar vanavond even verdiepen in de vorige delen en het verhaal en de speelmodes ( die zijn behoorlijk uitgebreid volgens mij).

Ben benieuwd !
Er zit een optie in waar de vorige 2 delen worden uitgelegd in een filmpje, maar ik vond het een beetje te kort door de bocht in de 5 mins dat het duurt :)

Lambasy achievement net gehaald <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ook lekker overigens is dat er een bug in zit. Was co-op aan het doen en op een gegeven moment hing de Xbox vast, opnieuw opgestart en toen was de savegame van mijn co-op partner gaar en moesten we een paar chapters achteruit....
Ik blijf nu ook steeds "your savegames are corrupted" houden, behoorlijk irritant. Als ik ze wis ben ik dus alles kwijt :s

Een tip qua campaign; begin op hardcore. Alle andere modes zijn waarschijnlijk veel te makkelijk aangezien hardcore al een walk in the park is.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 20-09-2011 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag is de grote dag:) Ik ga in mijn pauze even de stad in om m te halen en daarna op tijd naar huis! DAMN wat heb ik er zin in!!!:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
KunDun schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:15:
Ik heb zoals ik eerder al heb gepost, bij de Mycom mijn LE Besteld.
Helaas nog geen mail of sms van ze gehad dat hij is verzonden,
Omdat ik morgen heel graag wil spelen, heb ik ze gebeld , en er werd met verteld
dat de LE rechtstreeks word geleverd via een "andere" leverancier, en dat kunnen ze niet zien in het systeem ?!

Lijkt me total bullshit, wat die gast zei, ook omdat in de mail die ik vorige maand als bevestiging kreeg stond dat ik een mail of sms zou krijgen als hij was verzonden, maar we zullen het morgen wel zien.
Hmmz, las netje mailtje opnieuw die ik had en Ze zeggen eigenlijk hetzelfde. Kijk ik net op de site en daar staat ie op verzonden. Als ie vandaag maar binnen komt toch! :)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
GameTag is DaBelG heb epic editie besteld maar is al van vorige dinsdag onderweg :(

hopelijk nog deze week in de bus kijk er al naar uit om MP te spelen

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nog mensen hier die speciaal besteld hebben voor een specifieke character pre-order bonus?
Heb nergens in een nl shop mechanic baird gezien trouwens. Alleen maar Kantus en Grenadier.

Ben benieuwd of dat ook allemaal DLC gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:26

FeaR

In GoT we trust

Ben benieuwd of Bol.com op tijd gaat leveren. Kreeg om 00:05 een e-mail met dat de Limited Edition van Gears of War verzonden is. Echter als je met Track and Trace gaat kijken staat de status alleen nog op "aangemeld". Aan de ene kant dus een status die zegt dat er de volgende dag (woensdag) geleverd gaat worden. Echter heb ik ook vaak genoeg meegemaakt dat de status achter loopt en dat er dus wellicht wel kans is dat ik vandaag mijn Gears of War 3 binnen ga krijgen. Al is het altijd nog de vraag of er wel iemand thuis is als de postbode komt. Snap ook niet waarom ik dat soort dingen nog steeds via Bol.com bestel, kan het net zo goed bij de lokale Intertoys of Musicstore bestellen...

Gamertag is overigens: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga zo mooi naar de free record shop huppelen...daarnaast zit nog een intertoys en een gameshop dus ik ga er vanuit dat ik m daar wel ergens kan krijgen:) Wilde m ook online bestellen maar kreeg nergens een bevestiging dat hij dan ook op de releasedag binnen is (dus een dag van tevoren verzonden word) en ik wil vandaag aan de slag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik ga zo richting de Mediamarkt Den Haag, ben benieuwd of ik de auto ergens kwijt kan vanwege Prinsjesdag. Volgens mij moet het wel lukken als ik de Gemeente website mag geloven.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Ik heb een aantal mensen toegevoegd aan mijn friendslist, mijn gamertag is: TLD I R0SSI I
Tip: kopieer en plak die naam, anders gaat het geheid fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Hoop dat die dedicated servers vandaag te merken zijn. Gister had je nogal veel sponzen rondlopen die zelfs boomshots konden hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Verxx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:13:
Hoop dat die dedicated servers vandaag te merken zijn. Gister had je nogal veel sponzen rondlopen die zelfs boomshots konden hebben :+
En dan schreeuwen ze nog keihard: n000bbbbb!!!!11111oneeee!!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat een review op de frontpage (thanks jurian) maar ik voel daar totaal niet het enthousiasme wat ik bij de beta had en wat ik in andere reviews heb gelezen. Valt de singleplayer dan zo tegen? DAMN wat duurt deze werkdag lang:) Wil naar huisssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

lj_tree schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:25:
Staat een review op de frontpage (thanks jurian) maar ik voel daar totaal niet het enthousiasme wat ik bij de beta had en wat ik in andere reviews heb gelezen. Valt de singleplayer dan zo tegen? DAMN wat duurt deze werkdag lang:) Wil naar huisssss
Gameplay nauwelijks veranderd in Singleplayer en Multiplayer... Het zou er nog eens bij moeten komen dat het ineens een fps zou zijn ;). Is inderdaad een van de minder enthousiaste reviews die ik tot nu toe over het spel heb gelezen.

Edit:

We zijn bijvoorbeeld niet erg enthousiast over de passages waarin de COG's met elkaar of via de radio babbelen, terwijl de gameplay gewoon doorgaat. Op die momenten word je verplicht om een stukje rustig te lopen, en dat past niet echt bij een uptempo spel als Gears of War 3.

Lijkt wel of de reviewer deel 1 en 2 niet gespeeld heeft, aangezien dit ook erg aanwezig is in deel 1 en 2 :)

Edit: Ieder natuurlijk zijn eigen mening, maar om als negatief punt te noteren dat de gameplay nauwelijks is veranderd? CoD Black Ops kreeg een 9.5 op tweakers. Die gameplay is sinds Modern Warfare 1 ook hetzelfde :P

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-09-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik vind het op zich een prima review, hij is redelijk neutraal hoewel er een paar feitjes niet kloppen (UE3 engine op zijn eind? )

Wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Ben eigenlijk wel benieuwd wat iemand zoals Lasteraar die niet zo heel bekend is met gears games zoals hij zelf zegt van de review vind in vergelijking hoe het spel daadwerkelijk hands-on is voor hem.

edit: Langzaam lopen terwijl de com gebruikt wordt = verkapte laadschermen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 20-09-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Persoonlijk vind ik de reviews hier op Tweakers nooit echt geweldig...

Hij noemt als minpunt dat de engine verouderd is en je dat kan zien; nou het is meer dat de hardware de engine niet meer kan volgen maar goed.

Daarnaast de 'saaie passages' ha, als hij het niet op easy had gespeeld dan was hij blij dat er rust stukjes in zaten waar je even op adem kan komen en ammo verzamelen. Ja ik heb ook gezegd dat het niet al te moeilijk is, maar soms wel erg hectisch. Ik vind het dan wel fijn om even 2 minuten rustig rond te lopen.
De stukken waarin je overigens alleen kunt lopen zonder wat te doen zijn voor mijn gevoel minder dan in de voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Ach, het is inderdaad een 'iets minder positieve' review, maar het is nu niet alsof het spel met de grond gelijk gemaakt word :p
Een 8,5 is iets lager dan gemiddeld, maar alsnog een zeer goed cijfer.

Ben benieuwd, straks na werk even oppikken, en dan vanavond wat MP (Horde/Beast?) proberen, en dan vanaf donderdagmiddag volle bak met de coop campaign aan de gang *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:47:
Ach, het is inderdaad een 'iets minder positieve' review, maar het is nu niet alsof het spel met de grond gelijk gemaakt word :p
Een 8,5 is iets lager dan gemiddeld, maar alsnog een zeer goed cijfer.

Ben benieuwd, straks na werk even oppikken, en dan vanavond wat MP (Horde/Beast?) proberen, en dan vanaf donderdagmiddag volle bak met de coop campaign aan de gang *O*
Met het cijfer is niets mis mee, maar ik kan het cijfer niet helemaal koppelen met de toonzetting van het stuk. Hij schrijft minder enthousiast dan de 8.5 die hij ervoor geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:56:
[...]

Met het cijfer is niets mis mee, maar ik kan het cijfer niet helemaal koppelen met de toonzetting van het stuk. Hij schrijft minder enthousiast dan de 8.5 die hij ervoor geeft :)
Ja inderdaad, dat heb ik ook. Als je het artikel leest verwacht je een 7 of 7,5. Ach ja reviews zijn toch altijd persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nee klopt. Maar wat Phusebox ook zegt, de reviews op t.net vind ik ook niet zo heel denderend. Toen ze net begonnen waren ze (volgens mij) nog wel eens kritisch qua cijfers, maar tegenwoordig zijn de cijfers vaak ook te hoog.
Al is dat niet iets van t.net zelf, maar iets wat de hele gamejournalistiek treft, games krijgen veel te snel hoge cijfers. Lijkt wel of niemand een redelijk-tot-leuke game gewoon een 6,5 of een 7 durft te geven. Prima cijfer, maar als een game dat krijgt is het ineens erg laag.

Edit: maar laten we deze discussie hier maar niet voortzetten.

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 20-09-2011 10:01 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:32
Kreeg net een sms van eplaza dat ik hem kan ophalen.
Vanavond geen tijd net als morgenavond :S daarna ben ik een lang weekend weg.
Slecht timing :( heb donderdag overdag wel even tijd om hem een uurtje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Voor de mensen die het al gespeeld hebben, vereist het spel dat je niet in een groupchat zit maar in de ingame chat in multiplayer modus? Want ik vond dat het sterke punt van Gears 1 (toen er nog geen groupchats bestonden) en het mindere van Gears 2, waar iedereen in group ging, om door te kunnen chatten als ze dood zijn. Zo ontmoette je nooit nieuwe mensen, wat Gears 1 imo zo leuk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kippengaas schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:38:
Ik wil even een lans brekenvoor Kippengaas
FeaR schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:21:
Gamertag is overigens: FeaR1986
R0SSI schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:08:
Ik heb een aantal mensen toegevoegd aan mijn friendslist, mijn gamertag is: TLD I R0SSI I
Tip: kopieer en plak die naam, anders gaat het geheid fout.
Op een gegeven moment zet iedereen zijn tag hier en wordt het onoverzichtelijk.
Als jullie nou ff de moeite nemen om ff terug te lezen en zelf gamertags toevoegen komt volgens mij iedereen wel bij elkaar.
Want de 1 kent de ander op een gegeven moment wel.
Phusebox schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:09:
Ook lekker overigens is dat er een bug in zit. Was co-op aan het doen en op een gegeven moment hing de Xbox vast, opnieuw opgestart en toen was de savegame van mijn co-op partner gaar en moesten we een paar chapters achteruit....
Ik blijf nu ook steeds "your savegames are corrupted" houden, behoorlijk irritant. Als ik ze wis ben ik dus alles kwijt :s
Was ik vergeten te melden
Bij mij is me xdoos (slim-versie) al 2x vastgelopen. Zaterdag al 'n keer na 'n TDM match.
En gisteren ook na wat TDM potjes.
De enige remedie was om 't schijfje d'r ff uit te halen en er weer in. Kreeg toen wel notabene een xp boete want ik zou zijn geleaved 8)7 :-( (=2000xp)
Dat was overigens zaterdag voor de TU en gisteren uiteraard er na.
apNia schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:45:
Voor de mensen die het al gespeeld hebben, vereist het spel dat je niet in een groupchat zit maar in de ingame chat in multiplayer modus? Want ik vond dat het sterke punt van Gears 1 (toen er nog geen groupchats bestonden) en het mindere van Gears 2, waar iedereen in group ging, om door te kunnen chatten als ze dood zijn. Zo ontmoette je nooit nieuwe mensen, wat Gears 1 imo zo leuk maakte.
Beiden

Nogmaals geef ik geen al te grote spoilers
Gisteren nogmaals horde waves 1-50 gedaan op Trashball.
Helaas ook dit x niet onthouden op welke elke tiende wave nou wat als End Boss langs kwam.
Op wave 40 in ieder geval een Brumak maar ik zag ook ergens een Berserker die maar niet dood wilde.
Er loopt nog veel meer Gajes en tuig rond wat dodelijk is. En je komt er vanzelf wel achter wat wel en niet gezaagd kan worden.
Gisteravond was het in elk geval vanaf wave 45 een hele lange zit zal ik maar zeggen.

Er was gelukkig nog tijd om ook nog wat heerlijke potjes TDM te spelen.
Om 00:00 waren de dedis nog niet online. Iets na 12ven hadden we ff het spel opnieuw opgestart maar niets wees op dedis.
Volgens mij was ik een paar host want ik kon gewoon als RAMBO rondrennen en alles afknallen wat ik op me weg tegenkwam.
Overigens hou ik sowieso van run 'n gun.

Vanmiddag ff vroeg naar huis om te knallen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
@Mowa: Ok prima. Ik ga even wat mensen toevoegen. Mijn gamertag is trouwens: Schobbejak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAM! ook mijn exemplaar opgehaald bij BartSmit in Breda :D

Vanavond dus flink knallen en de nieuwe levels leren kennen :D

Als er mensen mij willen toevoegen dan kan dat op Gamertag : Brouwmeester NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik heb gisteren Horde tot lvl 26 gedaan. Hierna begonnen mensen te leaven. Ik heb op LVL 10 een Brumak gekregen. Op LVL 20 kwam er ook nog een Brumak + een bericht dat er 1 of andere Locust queen zou komen. Heb er alleen niet gezien(was te druk met die Brumak + het tuig wat er rond liep)

Edit:

Wat wel grappig was dat die Brumak nergens heen kon. We speelde op checkout en hij clipte nogal door het dak heen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verxx op 20-09-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb m....EINDELIJK:) net even snel naar de free record shop gelopen. Nu maar hopen dat t snel 15 uur is en ik naar huis mag:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb 'm ook binnen net!! Prachtig die collector's edition. Cog tag echt loeizwaar btw. Had een cheap plastic ding verwacht, maar da's echt een stevig ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
Ik heb nog geen sms van GameMania, maar ik loop vanmiddag wel gewoon langs om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb hem net gewoon in de winkel gehaald. Niks gereserveerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reserveer tegenwoordig helemaal nooit meer, of ik haal mn games bij Zavvi, en als ik vergeet om te bestellen spring ik de bartsmit of mm of saturn binnen :D

Bij Bartsmit is de normale editie trouwens 49,- , ook in de winkel :)
Misschien heeft iemand er nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op de review ook ff 'n re: gegeven
Jurian is duidelijk 'n COD fanboy. Van cod zijn de graphics en sp+mp gameplay sinds MW1 EXACT hetzelfde. Maar is steevast een topper die de hoogste score verdient.
En ik heb aangegeven dat ik voorspel dat Jurian BF3 in oktober en MW3 in november een 9.5 geeft.
Jammer.
Verxx schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:29:
Ik heb gisteren Horde tot lvl 26 gedaan. Hierna begonnen mensen te leaven. Ik heb op LVL 10 een Brumak gekregen. Op LVL 20 kwam er ook nog een Brumak + een bericht dat er 1 of andere Locust queen zou komen. Heb er alleen niet gezien(was te druk met die Brumak + het tuig wat er rond liep)

Edit:

Wat wel grappig was dat die Brumak nergens heen kon. We speelde op checkout en hij clipte nogal door het dak heen :P
Heb alleen na wave 50 gezien dat we Queen myrra hebben verslagen.
Idd..in Trashball bleef die Brumak in het scorebord hangen en kon je 'm allen in z'n dikke reet schieten. Misschien wilde ie juist hard van achteren worden genomen _O-
Pas toen we die tanks op z'n rug kapotschoten kon ie zich omdraaien.
Ik noemde checkout oa 1 van de meest veelzijdige maps maar is veel te klein voor 'n Brumak.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Woohoo, kom net bij de GM vandaan. Gezellige lui daar
Eerst die stickers even plakken, naar werk en vanavond lekker schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:35:
Ik reserveer tegenwoordig helemaal nooit meer, of ik haal mn games bij Zavvi, en als ik vergeet om te bestellen spring ik de bartsmit of mm of saturn binnen :D

Bij Bartsmit is de normale editie trouwens 49,- , ook in de winkel :)
Misschien heeft iemand er nog wat aan.
Voordat iedereen vanavond los gaat met Gears (enkele werkelozen/studenten/'schoolzieken' daargelaten) is het wel fijn om te horen waar je de game het goedkoopst kan halen.

Uiteraard kan ik de game vanuit een webshop in Maleisië bestellen, maar dan ligt ie (als de douane niet moeilijk doet) over 2 weken pas op de deurmat. Retailprijzen zijn lastig te vinden, de Media Markt hanteert per filiaal een andere prijs.

Den Haag heb ik hem zien liggen voor 54 euries. Gamemania lag Gears voor 59 eurie. Bart Smit 49, dat scheelt alweer 10 euries (daar fiets ik graag voor om).

Iemand écht een goedkope versie al gezien, als in een normale retailwinkel (geen webshop)?
Tot dusver zijn de FreeRecordShop en de BartSmit nog het goedkoopst met 49 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:42

Tweakjur

Redacteur
mowa schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:38:
Ik heb op de review ook ff 'n re: gegeven
Jurian is duidelijk 'n COD fanboy. Van cod zijn de graphics en sp+mp gameplay sinds MW1 EXACT hetzelfde. Maar is steevast een topper die de hoogste score verdient.
En ik heb aangegeven dat ik voorspel dat Jurian BF3 in oktober en MW3 in november een 9.5 geeft.
Jammer.
Ah je begint nu hier ook al. Gast, je ként me niet eens. Ik heb CoD als sinds december ofzo niet aangeraakt, ik speel eigenlijk alleen maar games die ik moet previewen/reviewen, en in mn vrije tijd voor een Baseball game waar ik gruwelijk aan verslaafd ben.

Ondertussen ga je volledig voorbij aan het feit dat jij CoD en BF3 al afschiet voordat je er een seconde van gezien hebt. Dat Black Ops een 9,5 heeft gekregen, mja, daar kun je best over twisten (zoals over elk cijfer). Feit is dat er geen game is die zoveel online ie gespeeld als Black Ops, het afgelopen jaar. Zitten al die mensen er dan volledig naast? Doet verder niet terzake.

Ik wil best eens babbelen over het hoe en waarom in de reviews die jou niet aanstaan hoor, maar dan wel als volwassenen, en niet schreeuwend op de frontpage of op GoT. Nogmaals: je bent van harte welkom op het kantoor van VNU Media / Tweakers.net. DM me even wanneer je langs wilt komen, dan mag je zelf bekijken hoe we te werk gaan en beoordelen en wil ik gemaakte keuzes in reviews best nog verder toelichten.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hij schijnt bij wat Saturns te liggen voor 39. Check ff budgetgaming.nl.

Verder hoop ik dat vandaag of morgen m'n Epic Edition binnen is...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
net opgehaald bij Intertoys, €44,-
MM verkocht hem voor die prijs, dat gaf ik aan en ze gingen mee. wordt een lange avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmmz als beta unlock heb ik alleen de flaming dbs :/ zou zweren dat ik de week 2 3 en 4 unlocks had
naja boeiend, shotguns zijn de eerste wapens die ik dump :)

Eerste paar waves horde zijn heerlijk :) het wachten en finetunen na de beta meer dan waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:26

FeaR

In GoT we trust

apNia schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:53:
Ik heb 'm ook binnen net!! Prachtig die collector's edition. Cog tag echt loeizwaar btw. Had een cheap plastic ding verwacht, maar da's echt een stevig ding :D
Dat is ook de reden dat ik voor 100% voor de LE ben gegaan. Niet zo'n goedkoop plastic figuurtje, maar een fatsoenlijke gadget. Idem met de statue van Nathan Drake (Uncharted 3) welke door Sideshow wordt gemaakt, dat zal ook wel kwaliteit worden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
BTW, ligt het aan mij of voelt het hoesje ongelooflijk cheap aan.
Het laatste spel dat ik gekocht heb is COD black ops, maar die hoesjes zijn veel steviger volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
cypher21 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:15:
BTW, ligt het aan mij of voelt het hoesje ongelooflijk cheap aan.
Het laatste spel dat ik gekocht heb is COD black ops, maar die hoesjes zijn veel steviger volgens mij
Dat is een trend die volgens mij al langer gaande is. Laatste paar xbox games die ik kocht hadden allemaal veel slappere hoesjes. Erg jammer.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jeej! LE hier ook binnen gekomen! Nu wachten tot ik naar huis kan, gesport heb en eten heb gekookt en dan kan ik ook! *O*

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste