"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Kritiek is een heikel punt.JJJur schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:14:
[...]
Ah je begint nu hier ook al. Gast, je ként me niet eens. Ik heb CoD als sinds december ofzo niet aangeraakt, ik speel eigenlijk alleen maar games die ik moet previewen/reviewen, en in mn vrije tijd voor een Baseball game waar ik gruwelijk aan verslaafd ben.
Ondertussen ga je volledig voorbij aan het feit dat jij CoD en BF3 al afschiet voordat je er een seconde van gezien hebt. Dat Black Ops een 9,5 heeft gekregen, mja, daar kun je best over twisten (zoals over elk cijfer). Feit is dat er geen game is die zoveel online ie gespeeld als Black Ops, het afgelopen jaar. Zitten al die mensen er dan volledig naast? Doet verder niet terzake.
Ik wil best eens babbelen over het hoe en waarom in de reviews die jou niet aanstaan hoor, maar dan wel als volwassenen, en niet schreeuwend op de frontpage of op GoT. Nogmaals: je bent van harte welkom op het kantoor van VNU Media / Tweakers.net. DM me even wanneer je langs wilt komen, dan mag je zelf bekijken hoe we te werk gaan en beoordelen en wil ik gemaakte keuzes in reviews best nog verder toelichten.
Ik geef in mijn bewoordingen aan wat ik er van denk. Mag dat..??? Accepteer dat. Er zijn er ongetwijfeld honderden, die niet reageren en het niet met mij eens zijn.
Dit is hoe ik er over denk. En ik sta er geen moment bij stil hoe anderen daar over denken. Misschien niet slim maar zo zit ik nu 1maal in elkaar.
Volgens mij breek ik jou als persoon niet af. Het spijt me als jij dat zo voelt.
Ik schiet cod en BF3 helemaal niet af. Hoe kom je daar bij. Ik geef juist de opvallende verschillen aan.
Sterker nog ik heb alle cods gespeeld en overweeg om BF3 te bestellen. Hoewel dat op zijn vroegst volgend jaar zal zijn.
Wat ik aangeef is dat een cod bij voorbaat, ondanks alle kritiek, boven de 9 eindigt terwijl Gears 3 het met al zijn nukken met een 8.5 moet doen. Dat is volgens mij niet op feiten gebasseerd maar niet meer dan een persoonlijke keuze.
Heb ik nog niet eens genoemd dat je bij Black Ops zeer diep gaat in de materie en dat je bij Gears 3 aan de oppervlakte blijft hangen.
Om slechts 1 voorbeeld te noemen;
In je review van Black Ops noem je een beloningsysteem voor het vrijspelen van bijvoorbeeld wapens. Iets vergelijkbaars is er ook in Gears 3. Daar unlock je skins, executions en charackters maar daar ga je helemaal aan voorbij.
En ik lees daar heus dat je ook op Black ops de nodige kritiek hebt. Maar ondanks de zeer matige graphics krijgt het spel gewoon een 9.5.
En dat miljoenen mensen meer Black Ops spelen dan Gears 2 of Gears 3 ooit zal krijgen doet niet af van wat ik vind van een game. Gears 3 is een totaal andere game, voelt anders en speelt anders. En op die merites dient het te worden beoordeeld. Mijns inziens onvergelijkbaar met cod en moet daarom ook niet door die bril worden gezien.
Het komt toch voornamelijk neer op een verschil van mening. Jij waardeert dingen van Black Ops en van Gears anders dan ik. Ik vind de graphics in Black Ops zeker niet minder dan die van Gears of War 3, bijvoorbeeld. Desondanks zit die engine ook aardig aan zijn max inmiddels... anyway.mowa schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:56:
[...]
Kritiek is een heikel punt.
Ik geef in mijn bewoordingen aan wat ik er van denk. Mag dat..??? Accepteer dat. Er zijn er ongetwijfeld honderden, die niet reageren en het niet met mij eens zijn.
Dit is hoe ik er over denk. En ik sta er geen moment bij stil hoe anderen daar over denken. Misschien niet slim maar zo zit ik nu 1maal in elkaar.
Volgens mij breek ik jou als persoon niet af. Het spijt me als jij dat zo voelt.
Ik schiet cod en BF3 helemaal niet af. Hoe kom je daar bij. Ik geef juist de opvallende verschillen aan.
Sterker nog ik heb alle cods gespeeld en overweeg om BF3 te bestellen. Hoewel dat op zijn vroegst volgend jaar zal zijn.
Wat ik aangeef is dat een cod bij voorbaat, ondanks alle kritiek, boven de 9 eindigt terwijl Gears 3 het met al zijn nukken met een 8.5 moet doen. Dat is volgens mij niet op feiten gebasseerd maar niet meer dan een persoonlijke keuze.
Heb ik nog niet eens genoemd dat je bij Black Ops zeer diep gaat in de materie en dat je bij Gears 3 aan de oppervlakte blijft hangen.
Om slechts 1 voorbeeld te noemen;
In je review van Black Ops noem je een beloningsysteem voor het vrijspelen van bijvoorbeeld wapens. Iets vergelijkbaars is er ook in Gears 3. Daar unlock je skins, executions en charackters maar daar ga je helemaal aan voorbij.
En ik lees daar heus dat je ook op Black ops de nodige kritiek hebt. Maar ondanks de zeer matige graphics krijgt het spel gewoon een 9.5.
En dat miljoenen mensen meer Black Ops spelen dan Gears 2 of Gears 3 ooit zal krijgen doet niet af van wat ik vind van een game. Gears 3 is een totaal andere game, voelt anders en speelt anders. En op die merites dient het te worden beoordeeld. Mijns inziens onvergelijkbaar met cod en moet daarom ook niet door die bril worden gezien.
Lees verdere onderbouwing inzake deze discussie nog even hier: Tweakjur in 'reviews: Gears of War 3'
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

hoop dat insane ook echt het insane gevoel van 1 en 2 heeft eigenlijk.
Straks maar weer verder met horde, weinig games te vinden nu.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hij ligt thuis op me te wachten.FeaR schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:47:
De Limited Edition is hier ook binnen. Damn, dit is echt één van de betere en mooiere Limiteds die ik heb. Sowieso is de gehele box (Octus Award Box) waar de game in zit echt netjes afgewerkt en ik vond de LE van Forza 3 er al goed uit zien. Tel daarbij op dat de Octus Service Medal van echt metaal is en dus zeer degelijk aan voelt. En dan komen alle leuke extra's nog als foto's, testament, een blauwdruk en een vlag. Nee, dit was het geld meer dan waard
Al is die maar half zo mooi als de Halo:Reach Limited, die is ook prachtig...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Al weer redelijk wat kills met de retro lancer gemaakt. Blijft een sterk wapen, maar de kickback van dat wapen als je niet aimt (dus gewoon normaal schiet zonder LT te gebruiken) is echt niet normaal
Straks na het eten lekker verder spelen. Eerste indruk is
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
cypher21 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:15:
BTW, ligt het aan mij of voelt het hoesje ongelooflijk cheap aan.
Het laatste spel dat ik gekocht heb is COD black ops, maar die hoesjes zijn veel steviger volgens mij
Klopt. Het hoesje is inderdaad vrij zacht, vond ik ook al. Veel cheaper dan de meeste andere games die ik in mijn handen heb gehad. (En dat zijn er nogal watBM schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:38:
[...]
Dat is een trend die volgens mij al langer gaande is. Laatste paar xbox games die ik kocht hadden allemaal veel slappere hoesjes. Erg jammer.
De LE vind ik daarentegen wel mooi en is volgens mij niet heel veel duurder.
Maar ja als ik GOW3 morgen binnenkrijg dan kun je me toevoegen voor alle GOW3 activiteiten.
Gamertag: TheKillingBean
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ja!, hier precies hetzelfde ben echt zwaar pissig. Normaal is het toch zeker de dag erna binnen maar vandaag. Helemaal niets! Heb al naar bpgames een mail gestuurd maar niets meer op gehoord. Zal denk ik meer aan die verrotte postnl liggen dan aan bpgames?TheKillingBean schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:28:
Iemand GOW3 ook bij bpgames.nl gekocht? Gisteren een e-mail gekregen dat het opgestuurd zou zijn, maar vandaag dus helaas nog niet binnen
Maar ja als ik GOW3 morgen binnenkrijg dan kun je me toevoegen voor alle GOW3 activiteiten.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik hetzelfde,niks ontvangen gisteren verstuurd ook bij BP Games, mijn collega ook bij BP en hij wel! vreemdTheKillingBean schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:28:
Iemand GOW3 ook bij bpgames.nl gekocht? Gisteren een e-mail gekregen dat het opgestuurd zou zijn, maar vandaag dus helaas nog niet binnen

Mij toevoegen kan ook,die coop met 4 man op insane! Dat lijkt me wel wat.
Gamertag: HavanaAndCoke
Tijdje terug dvds besteld kwamen rond 20:00 pas binnen @ TNT post. Kan dus welUTADDICT schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:12:
Via Wehkamp besteld en ook nog steeds niet binnen. Volgens wehkamp kan het tot 21:00 bezorgd worden, ik geloof er niets van!
[ Voor 66% gewijzigd door RaiseCain op 20-09-2011 20:21 ]
Pre-order gedaan, vandaag niks bezord, gebeld met de Helpdesk van ze, en werd verteld dat de leverancier helemaal geen voorraad heeft, en ze konden ook niet vertellen wanneer hij wel zou binnen komen.
Leuke is ook nog dat ik de LE heb besteld, dus kans is groot dat ze niet eens kunnen leveren.
Ook al bijna 15 euro verbeld naar die "helpdesk" van ze, twee keer voorgelogen dat hij zou worden geleverd vandaag. Derde persoon wist dus wel dat er geen voorraad was, leuk.
Heb shopreview gemaakt ook trouwens over de Mycom, want ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt, mijn eerste shop review ooit, want ik ben schandalig behandeld.
Ik bestel NOOIT meer iets bij de Mycom, ben inmiddels meer dan de hoofdprijs kwijt voor de game.
in het vervolg ga in gewoon weer naar de Eplaza, ja je betaald vaak wat meer, maar Super service,
En nooit gezeur.
Bah ik wil spelen !

Verwijderd
Ook bij Wehkamp besteld ook nog niet binnen.UTADDICT schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:12:
Via Wehkamp besteld en ook nog steeds niet binnen. Volgens wehkamp kan het tot 21:00 bezorgd worden, ik geloof er niets van!
Heb wel net even bij een vriend een kort stukje co-op gedaan. Super heftig. Wel makkelijk. Maar toch lekker Epic.
Dat is bij releases zo vaak. Ook 1 van de redenen dat ik echt nooit (meer) preorder. Bijna elke grote winkel heeft @releaseday echt meeeeer dan genoeg voorraad, en vaak voor een prima prijs.HavanaAndCoke schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:30:
Het ergste is nog ik liep vanmiddag in de MM Alphen a/d Rijn en daar lagen hele stapels voor fucking 39,-eurie!
Vanavond met uchiha tijntje en Verxx de 1e 30 Horde rondes gespeeld. Was weer ouderwets gaaf

Ik ben nog steeds net zo slecht als met Gears 2, de Retro Lancer zuigt nog steeds net zo hard als in de beta, maar toch.... het is wel enorm gaaf
Kan me alleen nog niet zo goed voorstellen hoe de komende 20 levels er uit zien... de laatste die ik zonet gespeeld heb waren al friggin lastig.
Edit: Brumak @ Trashball is wel een tikje bugged, dat ding doet echt heeeeele rare dingen
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 20-09-2011 22:13 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zal best een goede game zijn hoor.. Maar na een half uurtje spelen merk ik al dat dit niks voor mij is..
Domme vraag wellicht... ruilt een Eplaza dit nog om voor een andere game nu de seal v/d verpakking geopend is ? Of is het dan hellaas pindakaas ?
Ik ben bang dat je pech hebt.Lasteraar schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:21:
Arch.. dikke tegenvaller..
Zal best een goede game zijn hoor.. Maar na een half uurtje spelen merk ik al dat dit niks voor mij is..
Domme vraag wellicht... ruilt een Eplaza dit nog om voor een andere game nu de seal v/d verpakking geopend is ? Of is het dan hellaas pindakaas ?
Maar een half uur? Geef het even wat meer tijd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Je kan op de site kijken voor hun beleid hierover. Misschien dat zeuren in de winkel helpt. Succes gewenst als je dat probeert. Anders kun je vrij nieuwe games vaak nog voor een aardige prijs weer van de hand doen.Lasteraar schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 22:21:
Arch.. dikke tegenvaller..
Overigens is dit een goede reden om geen zaken te doen met e-plaza. Mijn lokale Intertoys/Marskramer laat je ruilen binnen 48 uur als je er niets aan vindt. Ook voor geld. Ondanks dat ze niets weten van games best een goede tent.
Los daarvan is een half uur wel wat kort om te weten of het wat is of niet. Raad je aan om met campaign te beginnen. Aardig verhaal, stoere one-liners en de makkelijkste binnenkomer. Horde en zeker versus is echt andere koek waar de campaign je wat dingen voor bij brengt. Zoals wennen aan de wat stroeflijkende controls (zijn ze niet is een kwestie van wennen) en de hoeveelheid schoten die je nodig hebt op verschillende afstanden en met/zonder active reload +damage. GoW2 kostte mij ook tijd om door te krijgen maar is 1 van de vetste game ervaringen die ik heb gehad.
Ben van ellende weer terug naar die vriend van me geweest. Echt heftig om het nieuwe jasje te bewonderen. Morgen maar eens wat nieuwe locusten doormidden zagen.
Ben nu bezig met online co-ops.. ( arcade ) en dat is wel erg cool.. bevalt me beter dan de deathmatch tot zover..
Maar nu snel naar bed.. morgen een dag vol vergaderingen.. -_-
Je had ook niet meteen de versus moeten gaan spelen. Die tip had ik je nog gegevenLasteraar schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 23:58:
Ik kom er al een beetje op terug..
Ben nu bezig met online co-ops.. ( arcade ) en dat is wel erg cool.. bevalt me beter dan de deathmatch tot zover..
Maar nu snel naar bed.. morgen een dag vol vergaderingen.. -_-
Die warpende brumak was wel een flinke bug xD
Helaas vanavond geen tijd.. Moet om 6 uur al weg tot savonds laatVerxx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:22:
BM en tijntje, vanaaf de laatste 20 waves doen? Misschien nog wat mensen erbij zoeken
Die warpende brumak was wel een flinke bug xD
Edit: die warpende brumak was geen bug... De locust hebben een hele efficiente teleporteermachine uitgevonden.. Die zat op zijn rug die jij in de hens zette
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2011 09:31 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Verwijderd
Gisteren tot level 15 gekomen door team deathmatch te spelen
Ik ben erg tevreden en ik weet zeker dat me dit een hele hoop plezier en grandioze scheldpartijen op gaat leveren weer (door de sawed off shotgun
Wil je me toevoegen voor teamdeathmatch en execution : BROUWMEESTER NL
Ik ben bij level 12, is best gemakkelijk als je eigen connectie maar goed is. Ik had gisteren er even ruzie mee in het studentenhuisVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:55:
SOWWWW wat heb het gears 1 gevoel weer terug, lekker raggen met z'n allen
Gisteren tot level 15 gekomen door team deathmatch te spelenerg leuk dat je de respawns deelt met je teammaten
Ik ben erg tevreden en ik weet zeker dat me dit een hele hoop plezier en grandioze scheldpartijen op gaat leveren weer (door de sawed off shotgun)
Wil je me toevoegen voor teamdeathmatch en execution : BROUWMEESTER NL
Gamertag for Xbox: R0SSI
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Als die bij de MM €39,- is ga ik daar eens ff kijken
Is het spel een hele verbetering t.o.v. de beta kwa multiplayer?
[ Voor 16% gewijzigd door Andyk125 op 21-09-2011 13:28 ]
Heb em ook voor 44 bij intertoys mee gekregen.
Prima prijs lijkt me.
Ik heb de beta niet gespeeld, dus geen idee
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Het is wel iets meer getuned dan de beta, maar het blijft nog wel even wennen t.o.v. deeltje 2. Maar het speelt heerlijk tot nu toe! Maar 1 tip: speel met meerdere mensen, dat maakt het veel leuker. GoW is echt een co-op spel.Andyk125 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:25:
Zit te twijfelen of ik hem ga halen, deel 1 veel gespeeld en deel 2 vond ik niet echt wat. De horde-mode lijkt me wel erg gaaf om te spelenDe beta was wel geining, maar niet dat ik €50,- wil neerleggen voor het spel..
Als die bij de MM €39,- is ga ik daar eens ff kijken![]()
Is het spel een hele verbetering t.o.v. de beta kwa multiplayer?
[ Voor 7% gewijzigd door R0SSI op 21-09-2011 13:31 ]
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Maar, holy crap wat is Horde 2.0 vet zeg, de controls zijn zoveel soepeler dan Gears 1 of 2, niet elke 3 seconden per ongeluk in cover duiken achter een stom muurtje of struiken maar gewoon heel soepele movements en aiming. Ook het aanbrengen van verdedigingen is echt heel erg gaaf. (maar jezus wat duurt het lang voor je met een Silverback mag kloten, dat kost me nog wel een fiks aantal uren gezien het tempo waarop je levelt vanaf level 10). De AI van de vijanden is natuurlijk nog steeds belabberd vergeleken met sommige pc-shooters maar stukken beter dan in deel 1 of 2. Past heel goed bij het genre en de sfeer van het spel.
Echt een aanrader kortom, maar ik heb nog wel een paar vragen:
-Is het mogelijk om met twee gold accounts tegelijk split-screen te spelen? Of moet het persé met één gold-account en een guest account?
-Wij blijven maar steken bij level 20 in horde. Alles gaat te makkelijk, maar die Beserkers gaan niet of nauwelijks tegen de vlakte, ook niet met mounted machine-guns, hammer of dawn, one-shot's. Kortom, we doen iets helemaal fout, maar wat? Hoe haal je die beserker of queens een beetje fatsoenlijk neer?
Alvast bedankt!
Ik vond die hint richting de flamethrower in beeld al vrij verdacht maar zo hebben we het ook geprobeerd, het duurde alleen een eeuwigheid (te lang qua tijd en teveel kogels om de juiste manier te lijken) om er één neer te krijgen en dan lopen er nog twee van die grappenmakers rond.Verxx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:59:
Die beserkers moet je in de fik zetten met incendiary nades of een flamethrower(als iemand nog meer manieren weet ik hoor het graag). Wij hadden ze gisteren ook, door die vlammenwerper er op te zetten kan je ze killen als ze beginnen te gloeien.
Misschien helpt een active wapen beter? Daarbij: ik moet horde nog spelenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:02:
[...]
Ik vond die hint richting de flamethrower in beeld al vrij verdacht maar zo hebben we het ook geprobeerd, het duurde alleen een eeuwigheid (te lang qua tijd en teveel kogels om de juiste manier te lijken) om er één neer te krijgen en dan lopen er nog twee van die grappenmakers rond.
Ook ik zit nog steeds op mijn game te wachtenVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:34:
[...]
Ook bij Wehkamp besteld ook nog niet binnen.
Heb wel net even bij een vriend een kort stukje co-op gedaan. Super heftig. Wel makkelijk. Maar toch lekker Epic.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Active als in mounted machine guns, mulchers, lancers, shotguns en hammerbursts? Die hebben we er allemaal opgebeukt hoor in combinatie met flamethrowers, hammer of dawns en one-shotsR0SSI schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:09:
[...]
Misschien helpt een active wapen beter? Daarbij: ik moet horde nog spelen
Daarbij, doen! Horde 2.0 is heel fijn met 4 vrienden
En mensen snappen Kennelijk niet dat als je fat loot hebt van een bonus wave en je voordat de buildtimer afloopt je alle kistjes opentrapt, alles wat niet opgepakt wordt gewoon verdwijnt

CheckVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:13:
Active als in met active reload in magazijntje...
Daarna alle tijd en ruimte om beserkers te slopen, flame wapens gebruiken om ze op te laten lichten en gewoon je handgun gebruiken om aandacht te trekken. Alleen andere wapens gebruiken als ze kwetsbaar zijn.
Het was maar een idee. Vanavond even met broertje spelen en morgen heeft hopelijk mijn maat de game ook. Zijn favoriete gameshop had wat problemenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:17:
[...]
Checkja, volgens mij wel, maar dank voor de suggestie, ik vrees dat we wel iets dergelijks obvious simpels niet zien
Wij hadden die lelijke Berserkers als laatste bewaard en eerst al het andere tuig afgeknald. 1 met een torcher en de rest met gebundeld knallen velden 'm.Bokkie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:20:
Belangrijkste met die 2 beserkers is dat je goed samenwerkt, 2 man bersekers bezighouden terwijl de rest de overige locusts afknalt
Daarna alle tijd en ruimte om beserkers te slopen, flame wapens gebruiken om ze op te laten lichten en gewoon je handgun gebruiken om aandacht te trekken. Alleen andere wapens gebruiken als ze kwetsbaar zijn.
Ik heb wel veel meer plezier gekregen in Horde dan in Gears 2. Zeker om te combineren met andere modi.
Trouwens zijn Warzone en Execution nu 3 gewonnen ronden ipv 5.
En gisteravond waren de dedis gedeeltelijk off-line. Bij matchmaking werden we er uit gegooid en later werd ik op bijv. overpass gekilld door een shotgun met 1 schot die een gast van bovenaf afvuurde

Ik dacht dat het of een Kantus priest of Mechanical Baird was maar ik weet het niet zeker meer. Op de Bol site stond ook al een tijdje niks meer over een skin.Shikaka schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:54:
Iemand die weet welk multiplayer karakter je bij bol.com kreeg? Heb nu een code gekregen van een collega die toch niet online gaat spelen, maar als ik die karakter al heb van mijn preorder geef ik hem liever aan iemand anders.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Staat al sinds vanmorgen op de site dat de bezorger onderweg is, echter lijkt hij de weg kwijtxavento schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:11:
[...]
Ook ik zit nog steeds op mijn game te wachten
Ik wilde even mijn gamertag droppen voor (vooral) horde:
Burt Reynolds13
dank!
The Great HooD

DBS ammo is gebrekkig, na je eerste 6 shots kan je hem weggooien. shotgun ammo wordt niet hervuld aan het einde van elke wave.
Lancer en Retro lancer ammo komt alleen uit kistjes en af en toe een cyclops.
Naja gelukkig is de hammerburst erg fijn

Verwijderd
Kun je ook in campaign doen toch?Bokkie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:01:
Naja gelukkig is de hammerburst erg fijnMaar om de executions te unlocken moet je ook de andere wapens gebruiken. Misschien toch maar wat versus games doen en hopen dat ik mensen tegenkom die nog slechter zijn in pvp dan ikzelf.
Ben inmiddels aan het einde van hoofdstuk 1 op Hardcore na mijn versus avonturen. Is niet echt moeilijk. Enige wat het lastig maakt is het gebrek aan ammo. Maargoed zoals Bokkie zegt; de Hammerburst is wel fijn.
Wat ook fijn is: The Cleaver. Vrij waardeloos om snel door te spelen maar vrij heftig om iemand een kopje kleiner te maken.
Ik denk dat 4 player coop op insane best pittig is trouwens. Met 2 man is ammo al schaars, de AI hoeft geen ammo te pakken, maar als 4 man steeds ammo nodig hebben moet je echt alle wapens gaan gebruiken die voorhanden zijn (ben nu in Act3 hardcore coop met 1 maat) en hebben al paar keer gehad dat we de AI wat dingen moesten laten killen omdat we leeg waren/verkeerde wapens hadden meegenomen. Nu doen we dus dat die maat van mij altijd een lancer + retro bij zich draagt en ik wissel tussen de powerweapons.
Kwam net toevallig een collectible tegen. Dus vanaf nu elk hoekje en kiertje maar afspeuren naar nog meer van die dingen. En het wordt sowieso Chapter 1 opnieuw spelen, want daarin heb ik niet actief gezocht naar collectibles en dogtags.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ze beloofden op de Website een levering op de release dag (gister) Maar ook vandaag
nog niks binnen, gebeld voor de 4de keer alweer, en nu was het verhaal dat er helemaal
geen voorraad is, en ze weten ook niet hoe lang het gaat duren !!
Grappig is dat op de Website van de Mycom staat, dat er wel voorraad is,
Maar dat is dus niet waar, heel erg fijn.
Een tip mensen, bestel noooooooit iets bij de mycom (ben er zo klaar mee)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Kogels te weinig? Mijn maat en ik stikken erinBokkie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:08:
Campaign kills tellen niet mee voor de execution unlocks in Horde/versus
Ik denk dat 4 player coop op insane best pittig is trouwens. Met 2 man is ammo al schaars, de AI hoeft geen ammo te pakken, maar als 4 man steeds ammo nodig hebben moet je echt alle wapens gaan gebruiken die voorhanden zijn (ben nu in Act3 hardcore coop met 1 maat) en hebben al paar keer gehad dat we de AI wat dingen moesten laten killen omdat we leeg waren/verkeerde wapens hadden meegenomen. Nu doen we dus dat die maat van mij altijd een lancer + retro bij zich draagt en ik wissel tussen de powerweapons.
Moet hem alleen nog even kopen bij de lokale computerboer, hij is niet overal uitverkocht hoop ik he?
[ Voor 23% gewijzigd door Diversity op 21-09-2011 22:04 ]
[ Voor 65% gewijzigd door Sn0wblind op 21-09-2011 23:36 ]
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
[ Voor 82% gewijzigd door Sn0wblind op 21-09-2011 23:37 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Klopt maar in de campaign hoef je ze niet te unlocken. Je kan ze direct gebruiken. Handig als je voor de achievment gaat. Als je mensen in Versus wil vernederen zul je flink aan de slag moeten.Bokkie schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:08:
Campaign kills tellen niet mee voor de execution unlocks in Horde/versus
Wil ze in horde/versus genbruiken jaVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:28:
[...]
Klopt maar in de campaign hoef je ze niet te unlocken. Je kan ze direct gebruiken. Handig als je voor de achievment gaat. Als je mensen in Versus wil vernederen zul je flink aan de slag moeten.
eerste 4 zijn al in de pocket, meest gebruikte wapens gaan hard, zijn ook het belangrijkst. Retro charge ftw
Verwijderd
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Ook leuk is dus dat je het hele spel met 2 vingers in je neus door loopt en nu het ineens een factor 100 moeilijker word. Komt nog eens bij dat ik daar sta met 2 lege wapens en een pistool, lekker dus.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hey, ik zag dat je me invite. Ik had je graag willen helpen, want ik zag dat je in de laatste chapter zat, maar ik heb nog niets van de campaign gespeeld, dus om in 1 keer de laatste chapter te spelen was niet handigPhusebox schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:49:
Pff, ik neem het terug dat ik zei dat het hele spel te makkelijk was... ik had namelijk alles gespeeld tot aan de laatste eindbaas. Vanavond hadden we ruim 3 uur om die te verslaan, maar na 3 uur en 200 pogingen nog niet gelukt. HELP? Iemand tips?
Ook leuk is dus dat je het hele spel met 2 vingers in je neus door loopt en nu het ineens een factor 100 moeilijker word. Komt nog eens bij dat ik daar sta met 2 lege wapens en een pistool, lekker dus.
Maar eindelijk dus weer een moeilijke eindbaas en niet zoals in GoW 2
Edit: graag eventuele tips hoe de eindbaas te verslaan wel met spoilertags
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-09-2011 07:33 ]
Ammo gebruiken op de normale mobs daarna pas op de beetle zelf. Als de beetle geland is, hammer of dawn gebruiken. alleen op de beetle schieten als Adam Feniks het zegt, anders verspil je munitie.
Pak de wapens op van de mobs die je killed, het is niet veel, maar er liggen maar iets van 3 ammo kistjes voor zover ik kon zien.
Over het gevecht:

Bokkie schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:23:
Eindbaas tips:
spoiler:Als de beetle de lichtaanval doet achter een pilaar gaan staan, uit line of sight.
Ammo gebruiken op de normale mobs daarna pas op de beetle zelf. Als de beetle geland is, hammer of dawn gebruiken. alleen op de beetle schieten als Adam Feniks het zegt, anders verspil je munitie.
Pak de wapens op van de mobs die je killed, het is niet veel, maar er liggen maar iets van 3 ammo kistjes voor zover ik kon zien.
Over het gevecht:
spoiler:Verder niet echt eindbaas waardig imhoalleen de schaal van het gevecht is eindbaas waardig, einde is anticlimax, behalve dan dat eindelijk het mes van dom een keer gebruikt wordt.
En als je met de grubs bezig bent breekt dat beest in de toren in en is het ook game-over. Maar als ik me focus om dat beest van de toren af te krijgen word ik gekilled door de grubs.
Bij het begin meteen al; checkpoint start met queen op toren; je schiet erop. Op het moment dat het beest wegvliegt van de toren staan er 10-15 grubs om je heen en is het meteen game over.
Kill je eerst de grubs dan ben je te laat en zit de queen in de toren...
Vandaag maar eens beginnen aan de campaign. Benieuwd hoe vaak we ammo te kort hebben
Geweldig verhaal, soepeler qua besturing, graphics nog steeds prachtig. En je wordt af en toe helemaal gestoord van de actie. Speel het spel uitsluitend co-op met een vriend (net als deel 1 en 2), en moet zeggen dat als redelijk geoefende speler, hardcore best simpel is. Een aantal 'oh-shit' momentjes als we per-ongeluk ergens met opgeheven hoofd en een flink gebrek aan kogels gewoon naar binnen wandelden, maar verder goed te doen. Geen kogels is overigens geen probleem, een zaag werkt ook! (duurt alleen iets langer).
Ben erg benieuwd naar Horde 2.0, zal waarschijnlijk pas dit weekend worden.
Dit is voor mij de absolute topper van de afgelopen 2 jaar en zeker de beste uit de hele gears serie. Dan heb ik het alleen over de campaign want kan nog geen oordeel vellen over de multiplayer behalve wat ik in de beta heb gezien. Ik ga vanavond beginnen met de multiplayer en dan nog een keertje in 4 person co-op het spel op insane uitspelen. Damn ik heb er zin in!!!:)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 13:54 ]
Armoured Kantus? Die zijn nog makkelijker dan Torque Bow Drones...lj_tree schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:43:
OMG wat een onwijs dikke single player!!!! Heb m gisteren uitgespeeld op hardcore en was mijn inziens te makkelijk. Op naar insane dus! Vind t een ONWIJS vet verhaal!!! De eindbaas is niet heel pittig. Ben meer dood gegaan bij de armoured kantus dan de eindbaas. Toch een mooi gevecht. ER gebeurd onwijs veel maar ik ga geen spoilers weggeven:)
Needless to say, was ik nogal dood.
Verwijderd
Echt!
Pas in chapter 4 van de campaign on Hardcore, level 18 ranking, gisteren tot 7 uur in den ochtend de verschillende vs, beast and horde modes gespeeld en ik vind het echt een super game.
Hardcore Campaign is niet super moeilijk, maar wat een gave game zeg.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 14:46 ]
Dus als mensen het leuk vinden om Horde te spelen en ook om echt door te zetten, meld je even
Verder is het natuurlijk een top game!
Hollywood XLDreamwire schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:25:
Ik word gek bij Horde dat als je net lekker bezig bent dat mensen het spel afsluiten, zo kom je natuurlijk nooit verder!
Dus als mensen het leuk vinden om Horde te spelen en ook om echt door te zetten, meld je even...
Verder is het natuurlijk een top game!
Verwijderd
Moeilijk stukje:
Vraag over het einde:
En nu op naar de Versus wat stukken beter beviel in de 6 potten die ik speelde dan ik had verwacht. Oh en natuurlijk nog met 4 man co-op op insane. Heeft iemand al getest/al de kennis of je net als in GoW2 zelf op insane kan spelen terwijl de rest lafjes doet en alsnog de achievement krijgt?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 23:43 ]
Mee eens...maar t duurde even voordat ik doorhad dat je ze moest taggen met een granaat:) Ben daar meer dood gegaan dan op t eind iig.Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:06:
[...]
Armoured Kantus? Die zijn nog makkelijker dan Torque Bow Drones...
Gisteren begonnen met HOrde....DAMN wat speelt dat lekker weg! Moet zeggen dat t vreselijk irritant is als mensen geen mic hebben of leaven maar het spelen zelf is HEERLIJK. Grote verbetering ten opzichtte van deeltje 2.
Moet wel zeggen dat ik de Brumak de makkelijkste type baas vind die je in een bosswave kan krijgen. Hij kan geen kant op. Je hebt alleen veel ammo nodig om hem plat te krijgen
Had graag mee gedaan:) WE moeten een groepje van 5 regelen zodat we iig zeker weten da we kunnen praten en dat niemand leaved. Ik vond die lambent berskerkers erg tegenvallen. De normale berserker zet je in de fik en kost je wat kogels...die lambent zijn zo irritant omdat er overal emulsion ligt. Maar tis gelukt:) Na lvl 20 waren we nog maar met z'n 3en over en toen ging t bergafwaarts...Verxx schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:33:
Gisteren een hele tijd met ze 3en horde gedaan. Zijn denk ik anderhalf uur bezig geweest met Wave 47... Er kwam altijd wel een nade(frag of inkt) precies op je donder. Kan je wel wegspringen maar dan word je alsnog er door gepakt omdat de damage die je krijgt een stuk hoger is. Uiteindelijk wel wave 50 gehaald.
Moet wel zeggen dat ik de Brumak de makkelijkste type baas vind die je in een bosswave kan krijgen. Hij kan geen kant op. Je hebt alleen veel ammo nodig om hem plat te krijgen
http://gearsofwar.wikia.com/wiki/Savage_Grenadier_Elite
Kreeg je deze in Nederland ook bij een pre-order?
Bij gamemania kreeg je de SGE en Savage KantusReCreator schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:50:
Gisteren heb ik deze skin gekregen:
http://gearsofwar.wikia.com/wiki/Savage_Grenadier_Elite
Kreeg je deze in Nederland ook bij een pre-order?
Ah oke, dank jeBokkie schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:52:
[...]
Bij gamemania kreeg je de SGE en Savage Kantus
Die Kantus is ook wel gaaf zeg!
Gamertag: Rhynji
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Voor de mensen die graag met een groepje beast of horde of iets anders willen doen: lefty1975.lj_tree schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:39:
[...]
Had graag mee gedaan:) WE moeten een groepje van 5 regelen zodat we iig zeker weten da we kunnen praten en dat niemand leaved. Ik vond die lambent berskerkers erg tegenvallen. De normale berserker zet je in de fik en kost je wat kogels...die lambent zijn zo irritant omdat er overal emulsion ligt. Maar tis gelukt:) Na lvl 20 waren we nog maar met z'n 3en over en toen ging t bergafwaarts...
De hekken etc moet je kapot slaan, niet alleen door heen lopen.
Volgens mij verschilt het per Locust wat je met barriers kan doen.lj_tree schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:40:
Over die Beast mode...die hekken slopen kan dat alleen door er doorheen te lopen en maar te wachten tot ze naar de klote zijn of is er een betere manier?Heb t een keertje in me eentje gedaan en dan heb je gewoon te weinig tijd om die hekken te slopen...
Wretches kunnen over de lage heenspringen en ik weet dat een Bloodmount ze redelijk snel kapot geslagen heeft.
Ik heb nog maar één keertje beast gedaan op normal en daar kwam je best wel makkelijk door naar wave 12.
Ergens bij wave 7 is het het lastigst, daarna krijg je al gauw boomers en op het laatst heb je berserkers en dan wordt het erg simpel (maar dat was op normal).
Het is niet erg maar ik vind het wel opvallend.
Erger me er wel aan, hopelijk wordt dat nog gefixed.