Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Burt Reynolds13
De positieve reacties halen mij denk ik toch weer over om de game te halen
Morgen maar eens wat VVV-bonnen en Freebees droppen bij de FRS.
zie sig voor m'n gamertag voor de mensen die me toe willen voegen
Sommige van jullie hebben met me gespeeld in gears 2, nu ga ik gears 3 knallen! Iedereen die zin heeft mag me toevoegen, mn XBL is buggienuk. Ik ben voor alle game-types in. Verder heb ik een mic, dus teamwork online gaat goed komen!
Ook bekend op XBL als buggienuk
Ik heb lang niet alle Gears 3 reviews gelezen maar het is bijna schandelijk dat dit niet is genoemd.
Deze scene heb ik wel 20x opnieuw gespeeld, zo mooi en meeslepend is 't..!!
In spoilers gezet voor diegenen die de campaign nog niet hebben uitgespeeld
De muziek alleen is natuurlijk slechts een detail. De hele scene in zijn geheel is prachtig.
Dom's opoffering is een beslissend moment in de campaign.
Wat mij betreft het allermooiste wat ik ooit in een game heb gezien.
En Dom is voor mij de meest heroische game-character die er ooit heeft bestaan.
Check hier die laatste scene
Rust zacht Dom met Maria en de kids.
Brothers to the end
Het is inderdaad één van de topmomenten in de game.mowa schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:45:
Ff iets kwijt over die schitterende laatste scene van de 3e acte.
Ik heb lang niet alle Gears 3 reviews gelezen maar het is bijna schandelijk dat dit niet is genoemd.
Deze scene heb ik wel 20x opnieuw gespeeld, zo mooi en meeslepend is 't..!!
De muziek is volgens mij gebaseerd op Mad World van Gary Jules: YouTube: Mad World - Gary Jules - YouTube
[ Voor 19% gewijzigd door Aegir81 op 24-09-2011 08:23 ]
Wat ik wel leuk vind is dat als je de boeken en de comics hebt gelezen redelijk wat verwijzingen opmerkt die je anders niet echt kunt weten. Met name het laatste boek, The coalitions end, biedt erg veel achtergrond informatie over wat er in de afgelopen 18 maanden, tussen GoW2 en 3 is gebeurd.
Paar voorbeelden (toch spoiler voor mensen die het (nog) niet willen weten):
-Major(?) Mathiesson's dood in het begin van de game. Hij was de major van het schip de Sovereign. In het laatste boek vond ik zijn karakter een van de leukere, dus vond het jammer dat hij al meteen overleden was.
-De disc met het geheim van Prescott. In Coalitions End heeft Colonel Hoffman een disc ontdekt in de kamer van Prescott, en heeft aan o.a. Baird verzocht om de disc te bekijken. Echter deze viel niet te kraken met de apparatuur die ze tot hun beschikking hadden.
-In act 5 komen baird en cole met versterking terug. Namelijk de UIR. In de boeken is redelijk uitgebreid gesproken over het verleden tussen de COG en de UIR en de onophoudelijke oorlogvoering tussen hen. In het laatste boek echter hebben ze hun krachten al gebundeld om samen op te trekken tegen de Lambent. Uiteindelijk viel het eiland Vectes waar ze hun schuilplaats hadden en is iedereen dus hun eigen gang gegaan. Delta Squad is op Sovereign, hun oorlogschip gebleven, Colonel Hoffman is vertrokken naar Anvil Gate en de UIR had gekozen om naar hun eigen thuisland te gaan. Dus het was erg leuk dat zij weer betrokken zijn bij de oorlog in GoW3.
-Etc. Etc.
Maar wat ik natuurlijk het meest jammere vind is het overlijden van Dom....
Gisteren in mijn eentje ook maar even beast geprobeerd. Op normal en casual is dat wel goed te doen. Zeker als je de Berserker unlocked.. Dan is het echt een chaos
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2011 11:14 ]
Hebben andere mensen hier ook last van?
Ik moet wel zeggen dat ik, in tegenstelling tot iedereen die dit vrij makkelijk vond, veel ben dood gegaan op Hardcore... Moest weer ff wennen aan de speelstijl van Gears; ik was een beetje (lees: veel) te roekeloos & ik probeerde direct die executioner achievement te halen ( iemand melee afmaken met zo'n groot sloom wapen als de One Shot valt niet mee
...
Vast overbodig, maar wellicht kan ik nog iemand het zoeken besparen: mocht je ook in beeld krijgen dat je NAT type "Moderate" is (wat te strict is om zelf een public coop sessie te starten): de oplossing is port forwarding (bijv. via UPnP) : UDP 3074.
Verwijderd
Rynji schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:27:
Ik heb hetzelfde, ik wil graag altijd die '!' weg hebben, mar dat lukt nu dus niet
Erger me er wel aan, hopelijk wordt dat nog gefixed.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Aha dat verklaard een hoop. Krijg mijn uitroep tekentje ook niet weg en dat is gebeurd nadat ik inderdaad een dergelijke ribbon had gehaald als ik me niet vergis. Niet game wrecking maar wel irritant.AppieNL schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:49:
Heb ik ook. Komt volgens mij door die First Week Golden Wings ribbon, die je wel krijgt na een online versus potje, maar nergens in het lijstje staat.
Meestal speel ik savonds na 10en.
Wat me opvalt is dat ik vaak geen party kan vinden.. Ik sta dan lang in de que totdat ik uit veeveling stop.
Dit ia vooral bij horde en beastmode.
Hebben meer mensen hier last van ?
Ik speel op de xbox en ben nog maar lvl 10.
Bij Beastmode had ik dat ook. Bij Horde heb ik het niet geprobeerd. Bij versus heb ik er totaal geen last van. Ben ik in een mum van tijd in een potje. Als je zelf iets probeert te hosten. Staat er dan dat je NAT open of strict is?Lasteraar schreef op zondag 25 september 2011 @ 07:51:
Ik ben niet iemand die altijd speelt.
Meestal speel ik savonds na 10en.
Wat me opvalt is dat ik vaak geen party kan vinden.. Ik sta dan lang in de que totdat ik uit veeveling stop.
Dit ia vooral bij horde en beastmode.
Hebben meer mensen hier last van ?
Ik speel op de xbox en ben nog maar lvl 10.
Gisteren die seasons pass gekocht. Ondanks dat de weaponskins mij eigenlijk weinig kunnen boeien krijg je bij die season pass wel een leuke set, namelijk de Liquid Metal skin. Die ziet er wel leuk uit als je in cover staat
Verder nog iemand die vanmiddag of vanavond wat versus wil spelen?
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2011 10:40 ]
Ik ben vanmiddag wel even onlineuchiha tijntje schreef op zondag 25 september 2011 @ 10:36:
[...]
Bij Beastmode had ik dat ook. Bij Horde heb ik het niet geprobeerd. Bij versus heb ik er totaal geen last van. Ben ik in een mum van tijd in een potje. Als je zelf iets probeert te hosten. Staat er dan dat je NAT open of strict is?
Gisteren die seasons pass gekocht. Ondanks dat de weaponskins mij eigenlijk weinig kunnen boeien krijg je bij die season pass wel een leuke set, namelijk de Liquid Metal skin. Die ziet er wel leuk uit als je in cover staat.
Verder nog iemand die vanmiddag of vanavond wat versus wil spelen?
Erg mooie campaign.
Ik ben er vanmiddag & vanavond wel voor wat versus oid.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Met de eindbaas hadden wij ook wel wat moeite, totdatRynji schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:20:
Gisteren de campaign uitgespeeld op hardcore. Heb act 1 t/m 3 uitgespeeld in co-op en toen tot de eindbaas solo maar die lukte me gewoon niet solo @ hardcore dus die heb ik weer met 2 man gedaan.
Erg mooie campaign.
Ik ben er vanmiddag & vanavond wel voor wat versus oid.
Binnenkort maar eens op insane proberen. Had het gisteren even solo geprobeerd, maar als je down gaat ben je automatisch dood. Wel logisch ook, maar als je toch gerevived kon worden door de AI, dan had ik het wel aangedurft om insane solo te spelen. Echter gezien ik in Hardcore al vrij vaak down ging door die afstandsaanvallen van met name die lambent doe ik dit wel in coop
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2011 11:31 ]
Misschien een idee om dat met een Tweaker groepje te gaan doen? Vier man lijkt me ook wel praktisch met insane, weet niet hoeveel lastiger dan hardcore het is.
Goed ideeRynji schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:45:
Ik wil ook graag nog de achievements van 4man coop uitspelen (hele campaign) en inderdaad insane.
Misschien een idee om dat met een Tweaker groepje te gaan doen? Vier man lijkt me ook wel praktisch met insane, weet niet hoeveel lastiger dan hardcore het is.
Ik wel het wel nog een keer doen vanaf het begin hoor =)
Kunnen we ook al die collectibles zoeken, deden gister vooral de anderen, sommige had ik echt niet aan gedacht dat daar wat lag lol.
Wist zelf nog eens niet dat je bij aanschaf van zo'n ding nu tijdelijk gears3 erbij krijgt. heerlijk!
Voor mensen die een potje willen gamen is m'n gamertag: Klauwhamer
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Ik ben vooral geïnteresseerd om de campaign op standard of arcade in 4 player co-op te doorlopen.
Mag niet ontbreken in dit topic wmb
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Krijg btw steeds gerotere hekel aan overpass... is 1 grote camp map zodra een team de trap bij die scorcher in handen heeft
Verwijderd
Heb net geleerd wat killstelenderotzak betekent. 6 kills, 19 downs in een potje TDM. Oke ik moet mijn kills leren afmaken maar bij zeker 15 van die downs was het totaal onnodig om die gast op de grond af te knallen. Geen enkele keer lag de tegenstander uit mijn zicht. Bah bah. Heb iig geleerd om dit zelf niet te doen.
Heb tot nu toe alleen TDM gedaan (potje of tien) wat is een aanrader qua Versus gametype voor iemand die nog niet veel GoW heeft gedaan?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 00:24 ]
Als je vandaag nog gaat spelen moet het nog wel lukken. Gisteren heeft mijn vriendin die twee skins ook unlocked, ik denk dat je het beste gewoon een potje team deathmatch ranked kan spelen. Het is tot en met de 26ste maar voor zover ik weet gaat dat altijd op basis van de tijdzones in de VS.Sudden schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:01:
Helaas ben je dan net een paar dagen te laat om ook de Golden Guns te unlocken, maar dan heb je nog altijd de andere skins die je kunt unlocken.
Die scene
Gisteren ook Horde en Beast gedaan, Beast is echt grappig!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat is ook een achievement: http://www.trueachievemen...ievement.htm?showguides=1AppieNL schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:09:
De easter egg van alle easter eggs. Echt, hoe verzin je het?
[video]
Er zijn nu al drie mensen die de Seriously 3.0 cheevo hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 26-09-2011 10:01 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nah dat is dan 24/7 boosten. Ik heb redelijk veel gespeeld, ben al een respectabel level (38), maar zelfs ik zeg dan, get a life...Vrijdag schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:55:
[...]
Dat is ook een achievement: http://www.trueachievemen...ievement.htm?showguides=1
Er zijn nu al drie mensen die de Seriously 3.0 cheevo hebben![]()
! http://www.trueachievemen...aspx?achievementid=153475
Hmzz, ik vraag me af of het uberhaubt wel normaal te doen is..
Ff een rekensommetje.
Je moet 18.000 matches gespeeld hebben. Stel dat je 24/7 speelt, zonder echt veel kills te maken enzo. 4 minuten per potje?
18.000 X 4 minuten = 72.000 minuten
72.000 : 60 = 1200 uur
1.200: 24 = 50 dagen
Dit kan dus niet?
Zelfs als ze instellen dat een potje maximaal 1 minuut duurt (heb je dus totaal niet de benodigde kills, revives, assist, whatever) dan kom je op 12.5 dag non stop gaming uit.
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2011 10:17 ]
Level 50 moet denk ik nog best te doen zijn als je het veel speelt maar level 100 en alle Onyx medailles halen...uchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:12:
[...]
Nah dat is dan 24/7 boosten. Ik heb redelijk veel gespeeld, ben al een respectabel level (38), maar zelfs ik zeg dan, get a life...Ik ga never nooit seriously 3.0 halen..

Naja, ik speel het omdat ik het leuk vind, hoewel ik moet bekennen dat het wel aardig is om te kijken welke ribbons je hebt gewonnen. Ik heb al een paar FIFO ribbons

Van Xbox360achievements.org:
Dus twee wired controllers met een elastiekje ertussen door laten gaan terwijl je werkt.VETERAN
Play (100/1000/2000/4000) matches.
Create a private match of Execution or Warzone, set it to 1 minute and fill it with bots. Make sure your controller doesn't go inactive by using a wired one or a battery charger cable. Go sleep or go to school/work and when you come back you'll have tons of matches played.
[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 26-09-2011 10:33 ]
Uhu, dat klopt, maar als je kijkt naar de benodigde tijd die je daarvoor nodig hebt (en dan heb ik het enkel over die 18.000 matches, en niet eens over de benodigde kills (rond de 40.000 ofzo) en 2.000 waves of horde etc) kan dit gewoon theoretisch niet eensVrijdag schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:32:
[...]
Dus twee wired controllers met een elastiekje ertussen door laten gaan terwijl je werkt.
Vind het ook leuk om als ik stop met gamen nog eventjes naar de stats & awards pagina te gaan om even na te bladeren.
[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2011 10:41 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ja, ik zou het ook niet weten want je hebt theoretisch dan niet eens genoeg andere vereisten gedaan. Ik vind het ook wel opmerkelijk maar goed, als ze zoiets willen boosten moeten ze het maar zelf wetenuchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:36:
[...]
Uhu, dat klopt, maar als je kijkt naar de benodigde tijd die je daarvoor nodig hebt (en dan heb ik het enkel over die 18.000 matches, en niet eens over de benodigde kills (rond de 40.000 ofzo) en 2.000 waves of horde etc) kan dit gewoon theoretisch niet eensDus iets is er mis met hun achievement
Vind het ook leuk om als ik stop met gamen nog eventjes naar de stats & awards pagina te gaan om even na te bladeren.
Wat ik soms wel een beetje verwarrend vind met die stats wanneer je wat unlocked is dat er bijvoorbeeld staat "12/23". Wat volgens mij inhoudt dat je dan level 23 moet zijn. Maar waarom ze dan niet gewoon "reach level 23" neerzetten is mij een raadsel.
Zolang ze de dedicated servers online houden gok ik dat dit spel erg lang gespeeld zal gaan worden.lj_tree schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:44:
T boeit me om eerlijk te zijn geen hol hoe snel ik al die achievements haal. Als ik me maar net zo lang met deeltje 3 kan vermaken als ik met deel 2 gedaan heb. Ik ben bang dat ik seriously 3.0 ook niet zal halen maar kan ik me ook niet zo druk om maken eigenlijk.
VENGEFUL
Execute (75/150/300/500) nemeses.
A nemesis is an enemy who killed you 5 times in a row without you killing him in the same match.
Je moet er niet aan denken dat je 500 keer een nemeses hebt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gewoon op Hardcore zetten. Is ook niet al te moeilijk.TrailBlazer schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:00:
Ik ben gisteren begonnen aan de campaign op normal en ik ga er wel erg rap doorheen vind ikMisschien komt het omdat ik GoW in horde nogal veel gespeeld heb en dat ik gewoon beter ben geworden.
Gamertag: StarWolfer
Merk daarnaast dat ik versus toch wel inconsistent speel. Het 1e potje 15+ kill. Potje daarna net 5 kills met 9 keer dood. Moet ik wel bij zeggen dat zodra ik overpass in het laadscherm zie de moed al snel opgeef
Zullen vanavond dan maar eens wat consistentie erin schietenVerxx schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:25:
Afgelopen weekend niet heel veel kunnen spelen. Ben vanavond wel weer van de partij. Gisteravond wel even met de silverback mogen spelen in Horde. Word het allemaal toch wel een stuk simpeler van.
Merk daarnaast dat ik versus toch wel inconsistent speel. Het 1e potje 15+ kill. Potje daarna net 5 kills met 9 keer dood. Moet ik wel bij zeggen dat zodra ik overpass in het laadscherm zie de moed al snel opgeef
Overpass is inderdaad de beroerdste map uit het spel. Erg ongebalanceerd. De spawns zijn te makkelijk vast te zetten waardoor je soms alsnog in je spawnplek wordt opgesloten. Als je high ground hebt als team boven aan de trappen kun je niet worden geflanked, maar moet je dus als vijandelijk team frontaal de aanval kiezen (of wachten totdat ze naar beneden komen
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2011 11:47 ]
Ik ben er vanavond sowieso en vanmiddag misschien ook wel.
Verwijderd
Zo veel vette dingen meegemaakt. Door mij en op mij. De fijnste was dat ik in een potje last man standing was en door 3 gasten tegelijk met een Retro Charge werd belaagd. De volgende, beslissende, pot de gast die mij pakte teruggepakt toen het 1vs1 was helemaal op het einde. Met, jawel, een Retro Charge. Was erg onverstandig maar kon het niet laten.
Ook heerlijk; als je door iemand wordt beschoten met een Hammershot, snel ernaar toe rollen en je Sawed-Off in zijn gezichtje planten. Zelfs de Versus is 1 grote climax van geweld en lacherij.
Gaude et aude
Ik had eergisteren een mooi moment met KOTH op Mercy:
Er stond vier man helemaal achterin die kerk zo achter dat altaar (waar de digger/boomshot spawned).
Ik kwam de kerk inlopen en sprong gelijk naar de boomshotspawn daar en had 4 shots 4 kills met Gnasher.
Het was echt: Bwam -> splat en dat dan x4, mooie quad kill ribbon gehaad
Sorry; had gezocht op cluck en zag dat niemand iets had gepost daarmee...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit is geen sterker karakter dan de andere? Anders koop ik gewoon de normale versie.Rynji schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:06:
Je krijgt Adam Fenix als multiplayer character.
Gaude et aude
Nee, het is alleen een ander uiterlijkCum Grano Salis schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:28:
[...]
Dit is geen sterker karakter dan de andere? Anders koop ik gewoon de normale versie.
Ging lekker maar begonnen met afgrijselijke lag en kreeg even een Gears 2 schrikbeeld
Op bijv. Overpass zag ik toen de match starte alleen maar 'n plaatje van de brug, hoorde geen geluiden en kon me camera niet bewegen.
Opeens bleek ik dood te zijn terwijl ik in de veronderstelling was dat de match nog moest beginnen.

Me teammaten, we zaten in 'n party, speelden wel in die pot. Toen ik respawnde had ik geen wapen.
Toen ik daarna respawnde liep ik 2 meter en zag weer alleen 'n plaatje van die brug. Weer dood.
De volgende ronde overkwam m'n teammaten 't zelfde. Daarna op Drydock teleporteerden we over de hele map.
Potjes daarna mega veel host-migrations.
De potjes daarna was er geen vuiltje aan de lucht.
Natuurlijk weet ik ook dat dedis geen garantie zijn dat je lagvrij speelt. Lag is inherent aan internet/online spelen maar dit was te bizar voor woorden.
Vorige week de campaign uitgespeelt. Rustig aan gedaan. Ongeveer 1 akte per dag met 1 dag akte 4&5. Heb althans de laatste chapter voor zaterdagochtend bewaard omdat ik daar zoveel troubles over hoorde. Ik fietste daar echter in tien minuten of zo doorheen.
't slotfilmpje en aftiteling waren spannender
Eerlijk gezegd ben ik in de campaign 2x dood gegaan. 1x in de grot op de vlucht voor de Corpser en 1x aan 't eind toen ik uit die lift moest springen.
Hoewel die 2e x was heel buggy. Ik sprong dus op 't platform van die andere lift maar Anya was er namelijk op de 1 of andere manier niet bij.
idd thnxAegir81 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 08:23:
[...]
Het is inderdaad één van de topmomenten in de game.
De muziek is volgens mij gebaseerd op Mad World van Gary Jules: YouTube: Mad World - Gary Jules - YouTube
No lifes of een glitch. Want ik 8 't onmogelijk dat Seriously 3.0 al door 'n sterveling is behaald.uchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:12:
Nah dat is dan 24/7 boosten. Ik heb redelijk veel gespeeld, ben al een respectabel level (38), maar zelfs ik zeg dan, get a life...Ik ga never nooit seriously 3.0 halen..
Ik geloof overigens best wel dat ik die ga halen maar pas over 'n jaar of 3 als Gears 4 zich aankondigd.
'n Level 100 8 ik echter niet onmogelijk in 'n heel korte tijd. 1 gast uit me lijst is al over de 70. Die speelt bijna dag en nacht TDM en is ook erg goed. Maakt wel bijna al zijn kills met de sawed off.
Zo beroerd vind ik Overpass helemaal niet. Juist mooi als de tegenpartij massaal bovenin gaat zitten.uchiha tijntje schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:46:
[...]
Zullen vanavond dan maar eens wat consistentie erin schieten![]()
Overpass is inderdaad de beroerdste map uit het spel. Erg ongebalanceerd. De spawns zijn te makkelijk vast te zetten waardoor je soms alsnog in je spawnplek wordt opgesloten. Als je high ground hebt als team boven aan de trappen kun je niet worden geflanked, maar moet je dus als vijandelijk team frontaal de aanval kiezen (of wachten totdat ze naar beneden komen), wat meestal resulteert in death
. Als je nu via twee kanten naar boven kon dan was het volgens mij nog een redelijke map. Grafisch ziet het er wel uitstekend uit
Aan de andere kant, in 't verlengde van de trappen spawnen de 1ne ronde een Mortar en de andere een Hammer of Dawn waarmee je de boel lekker kan bestoken. Hoog is dan echt niet droog..
Sandbar vind ik lastiger want daar zie je de sniper namelijk niet als ie aimt.
Misschien herinnert iemand zich nog de reclamespot van Gears of War 1. Dat is het zelfde nummer, alleen dan met tekst
Ik vergeet die reclame nooit meer. Was voor mij na jaaaaaren lang niet echt gegamed te hebben ineens het moment dat ik weer begon te gamen. Ineens, zomaar, speelden een heleboel van m'n vrienden, en ik, Gears. Ik associeer die reclame altijd met dat gevoelkippengaas schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:17:
[...]
Misschien herinnert iemand zich nog de reclamespot van Gears of War 1. Dat is het zelfde nummer, alleen dan met tekstLeuk dat ze weer hierop terug zijn gekomen.
Gears of War 1 luidde voor mij ook een nieuw tijdperk in wat betreft gamen, namelijk multiplayer op een console. Dat was me toch verslavend... en na Gears kwamen vele andere, zoals de battlefield BC serie, de Call of Duty serie, Halo etc, maar nu is de cirkel weer rond en is er GoW3apNia schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:25:
[...]
Ik vergeet die reclame nooit meer. Was voor mij na jaaaaaren lang niet echt gegamed te hebben ineens het moment dat ik weer begon te gamen. Ineens, zomaar, speelden een heleboel van m'n vrienden, en ik, Gears. Ik associeer die reclame altijd met dat gevoel
Zit nu vast op insane in Act 3 waar je voor het eerst gezerged wordt nadat je die oude kerel in Mercy hebt gevolgd.
Stuk nu al keer of 12 gedaan met een maat op insane, maar kennelijk gaat er iets fout
aargh ik haat formers

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Speel het nu een weekje, maar heb het gevoel dat ik al veel en veel langer bezig ben..
[ Voor 4% gewijzigd door Sensei_D op 27-09-2011 09:48 ]
Vind het zelf een mooi muziekje, probeer altijd al die as mensen heel te laten en dan maar hopen dat de rest dat ook doet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mwa, dat had ik in het begin ook, dat is altijd zo, joh. Gewoon de mapjes leren kennen en blijven spelen, dan win je op een gegeven moment zoBM schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:53:
Mss binnenkort de andere MP modes maar eens gaan proberen. Ben er in de paar potjes TDM al wel achter gekomen dat ik daar echt he-le-maal niks te zoeken heb...
Ik las dat je dan ook daarnaast nog een bot dient te killen. Leuk hoor, al die eitjes!Rynji schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:51:
Dat is een easter egg in Gridlock, als niemand de as mensen sloopt dan speelt de volgende ronde die piano tune.
Vind het zelf een mooi muziekje, probeer altijd al die as mensen heel te laten en dan maar hopen dat de rest dat ook doet
[ Voor 32% gewijzigd door Sensei_D op 27-09-2011 10:02 ]

Verwijderd
Wel leuk gespeeld gisteren ondanks mijn plotselinge slechtheid (van KD 2.0 naar 1,2 gegaan>.>). Zat met 3 britten in een team voortdurend, die me op weg probeerden te helpen met tips over waar te lopen en hoe de power weapons te omsingelen voordat je ze pakt. Relaxte luitjes.
Zag overigens net dat de PU spijbelen en ziekmeldingen aan wil moedigen: http://www.pu.nl/power/gears-war-3-pu-vs-de-lezers
Ben nu ook wat meer met de gnasher aan het spelen. De sawed off is natuurlijk wel ongelooflijk sterk, maar je komt daar toch te vaak mee in de problemen (als je mist of als er meer dan 1 vijand is die je niet in een double kill hebt meegenomenVerxx schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:01:
Niets zo mooi als met de gnasher een killing spree te halen in 10 secondenVooral op Checkout achter de balie is het vaak raak. Op gridlock bij de sniper raak ik dan weer niets
maar dat kan ook zijn omdat er steeds 3 man liep met sos...
King of the Hill
Ben alleen nog niet tegengekomen waar je in de stats kunt zien hoeveel tijd je al hebt gespeeld.
@hieronder. Ah ok, ik zag gisteren even alleen de tijd die ik in cover heb gespendeerd
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-09-2011 10:25 ]
Staat dat niet gewoon onder stats en dan bij versus/beast/horde? Paar keer met de linker/rechter schouderknop drukken en dan krijg je een overzicht wat je zoal hebt gedaanuchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:16:
[...]
Ben nu ook wat meer met de gnasher aan het spelen. De sawed off is natuurlijk wel ongelooflijk sterk, maar je komt daar toch te vaak mee in de problemen (als je mist of als er meer dan 1 vijand is die je niet in een double kill hebt meegenomen)
Ben alleen nog niet tegengekomen waar je in de stats kunt zien hoeveel tijd je al hebt gespeeld.
'k zag 't. Had wel willen joinen maar was met 'n groepje beziguchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:26:
Gisteren met Rynji en V3RXX88 en nog een Nederlander (geen tweaker volgens mij?) flink wat potjes king of the hill gespeeld. Wat een ongelooflijke chaos, maar volgens mij hadden we 6 van de 7 potjes gewonnen, dus het ging wel goed. Maar wat een shotgungeweld ontstaat er bij king of the hill... Dat had ik echt niet verwacht, maar aan de ene kant wel logisch. Het is natuurlijk wel de makkelijkste manier om de ring te breaken en tegelijkertijd een of meerdere vijanden mee te nemen in je suicide run
. We hebben wel een paar keer op Gridlock gespeeld, maar helaas niet de bonusronde kunnen krijgen met het mooie melodietje
Speel het nu een weekje, maar heb het gevoel dat ik al veel en veel langer bezig ben..
KOTH is 1 groot gnasher/knal festijn.
Gisteravond ook weer lekker ff CTL gespeeld. Toen iedereen ging slapen heb ik TDM gespeeld met o.a. Schobbejak. Een mede tweaker.
Wellicht kunnen we vanavond met mede Tweakers een volle party maken en gaan knallen. Wat we doen maakt me niets uit. Ik vind alles leuk. Hoewel liever ff 'n ander x Horde/Beast
'k zag me KD in TDM rap slinken van 2.7 naar 1.1. Gisteravond iets op kunnen vijzelen naar 1.2.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:04:
Wel leuk gespeeld gisteren ondanks mijn plotselinge slechtheid (van KD 2.0 naar 1,2 gegaan>.>). Zat met 3 britten in een team voortdurend, die me op weg probeerden te helpen met tips over waar te lopen en hoe de power weapons te omsingelen voordat je ze pakt. Relaxte luitjes.
Er gebeuren soms toch rare dingen. Lancer me clip, in TDM potjes, op een gast leeg die doodleuk recht op me af komt lopen om me af te schieten. In sommige potjes werden we op 'n bizarre manier geslacht.
In CTL staat ie gelukkig alweer fatsoenlijk op 2.2
Britten zijn overigens lang niet altijd relaxed. Als je verliest ben je 'n Noob. Als je wint deug je ook niet. En ze jatten kills bij de vleet. Ik heb echter wel 'n paar goeie in me lijst staan waar ik ook graag mee speel.
Echter worden er nog veeeeel meer kills in Gears 3 gejat dan in deel 2.
Na de TU is het downen met de Sawed Off er uit gehaald.uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:16:
[...]
Ben nu ook wat meer met de gnasher aan het spelen. De sawed off is natuurlijk wel ongelooflijk sterk, maar je komt daar toch te vaak mee in de problemen (als je mist of als er meer dan 1 vijand is die je niet in een double kill hebt meegenomen)
En wat je over de Sawed Off noemt maakt 't uiteindelijk wel 'n skill-wapen. Want je kunt maar 1x schieten waarna je moet maken dat je wegkomt anders is 't afgelopen met je.
In de beta heb ik 't veel gebruikt maar nu schiet ik overwegend met de gnasher. Als ik er nu 10 kills mee heb gemaakt is 't veel. Hoewel de kleinere ruimtes als in Checkout en Hotel zich goed lenen voor de Sawed off.
Ik noemde ergens 'n gast in me lijst die al over de level 70 was maar gisteravond is die no-liver 93 geworden. Hij had gisteravond z'n avond niet maar is doorgaans echt goed.
Volgens mij komt dat liedje vaker voor in de map Gridlock, ik kan het mis hebben hoor.Sensei_D schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:47:
Wat was nou inneens die muziek in multiplayer gisteravond (mad world tune)? Inluiding van het einde van de eerste week? Of hebben jullie niets gemerkt?Bonus?
Dat is iig de enigste keer dat ik hem hoorde
Ik ben wel van de partij vanavond!mowa schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:50:
Wellicht kunnen we vanavond met mede Tweakers een volle party maken en gaan knallen. Wat we doen maakt me niets uit. Ik vind alles leuk. Hoewel liever ff 'n ander x Horde/Beast
--------------------------------------------------------------------------------------
Na de TU is het downen met de Sawed Off er uit gehaald.
Ik merkte inderdaad dat er geen downs meer zijn met de Sawed Off.
In de beta gebeurde dat nog regelmatig, iets wat ik echt niet leuk vond.
Het idee van dat ding is dat je snel dichtbij komt, iemand verwoest en dan weer weg bent, maar de down range was gewoon net iets te ver waardoor het stom geluk werd als je iemand downde.
Gamertag = Spammetje
Moet even kijken. Ajax speelt vanavond tegen Madrid..mowa schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:50:
[...]
Ik weet niet meer of er iemand bij zat, maar gisteren of eergisteren was er toch een engelsman die me volledig uitschold... Was op hotel, die gast was echt aan het flippen. Ik kan er soms ook wat van, maar zo erg ook weer nietmowa schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:50:
[...]
Britten zijn overigens lang niet altijd relaxed. Als je verliest ben je 'n Noob. Als je wint deug je ook niet. En ze jatten kills bij de vleet. Ik heb echter wel 'n paar goeie in me lijst staan waar ik ook graag mee speel.
Echter worden er nog veeeeel meer kills in Gears 3 gejat dan in deel 2.
Ik heb met de sawed off tot nu toe mijn meeste kills meegemaakt. Denk rond de 40% van alle kills. Komt neer op zo´n 550 kills ofzo. Het is wel erg leuk om een team keihard te flanken en een schot te lossen en een paar tellen maken dat je wegkomt en dan terug voor de volgendemowa schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:50:
[...]
Na de TU is het downen met de Sawed Off er uit gehaald.
En wat je over de Sawed Off noemt maakt 't uiteindelijk wel 'n skill-wapen. Want je kunt maar 1x schieten waarna je moet maken dat je wegkomt anders is 't afgelopen met je.
In de beta heb ik 't veel gebruikt maar nu schiet ik overwegend met de gnasher. Als ik er nu 10 kills mee heb gemaakt is 't veel. Hoewel de kleinere ruimtes als in Checkout en Hotel zich goed lenen voor de Sawed off.
Maps leren kennen is nog tot daar aan toe, het is meer mijn haat jegens de shotgun die me de das om doet. Voor mijn gevoel ben je met een Lancer echt volslagen kansloos in de multiplayer.Sensei_D schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:59:
[...]
Mwa, dat had ik in het begin ook, dat is altijd zo, joh. Gewoon de mapjes leren kennen en blijven spelen, dan win je op een gegeven moment zo
Xbox
En je vergeet dat je kunt:

Daar hadden we er gisteren ook eentje van... Liep lekker met der zaagje omhoog in ons groepje en 9 van de 10 keer had ze er 1 te pakkenRynji schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:38:
Lancer is zeker niet kansloos in multiplayer, vind het zelf een goed allround wapen.
En je vergeet dat je kunt:
[afbeelding]
Met koth moet je eigenlijk met sos en gnasher lopen ^^. knallen met de sos, snel schakelen naar gnasher. Iedereen dood reloaden met de sosuchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:16:
[...]
@hieronder. Ah ok, ik zag gisteren even alleen de tijd die ik in cover heb gespendeerd
Ik ben vanavond ook van de partij. Alhoewel Real - Ajax ook wel lokt, misschien die maar op een stream op me pc zetten
Ow dat is dus absoluut niet zo hoor, zoals degene boven mij ook al aangeeft. De lancer is het best op mid tot long range (zaag niet meetellend), maar daar moet je dan wel rekening mee houden; blijf op afstand van de shotgunners. Grootste voordeel imho van de Lancer is de idioot grote clip + fire rate.BM schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:29:
[...]
Maps leren kennen is nog tot daar aan toe, het is meer mijn haat jegens de shotgun die me de das om doet. Voor mijn gevoel ben je met een Lancer echt volslagen kansloos in de multiplayer.
Wat dat betreft vind ik de balans tussen de standaard wapens echt geweldig; elk wapen wint eigenlijk wel van een ander op bepaalde gebieden.
Hammer burst; long range niet te verslaan
SOS; short range niet te verslaan
Lancer wint van Gnasher op mid-long
Gnasher wint van Lancer op mid-short
Retro Lancer zit er echt tussen; zijn damage is erg hoog met een paar bursts en kan sneller zijn als een Gnasher, maar is weer trager als een gewone Lancer. En dat mes! Sneller als een zaag, maar makkelijk te stoppen gelukkig. En een zaag start je zo weer, met dat mes heb je echt een aanloop nodig.
Uitgaande van spelers van gelijke skill uiteraard
Gisteren werd ik toegelaten tot een potje Beastmode !
Erg gaaf
Elke keer denk ik dat ik weer MOH wil spelen. Maar dat is niet zo, want ik blijf maar bezig met GOW3..
Vooral Horde , en Beastmode ( wanneer je toegelaten wordt.. ) vind ik heel erg leuk !
Mooiste is als je dan backup hebt van een Drone, die te dichtbijkomende mensen neerschiet. Ook leuk is om als explosieve Ticker een groepje mensen in te rennen en dan te ontploffen. Krijg je behoorlijk veel punten voor. En als Berserker is het natuurlijk helemaal feest, wild om je heen rammen!
De keuze van welke rifle ik kies is veelal afhankelijk van de map. Sommige maps lenen zich in mijn ogen erg goed voor de retro lancer (checkout, woestijnlevel, voornamelijk de maps met meer kleine en smalle gangen). De normale lancer kan eigenlijk overal wel. En de Hammerburst op de grote open maps, zoals gridlock, overpass en hotel.Sensei_D schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:03:
[...]
Ow dat is dus absoluut niet zo hoor, zoals degene boven mij ook al aangeeft. De lancer is het best op mid tot long range (zaag niet meetellend), maar daar moet je dan wel rekening mee houden; blijf op afstand van de shotgunners. Grootste voordeel imho van de Lancer is de idioot grote clip + fire rate.
Wat dat betreft vind ik de balans tussen de standaard wapens echt geweldig; elk wapen wint eigenlijk wel van een ander op bepaalde gebieden.
Retro Lancer zit er echt tussen; zijn damage is erg hoog met een paar bursts en kan sneller zijn als een Gnasher, maar is weer trager als een gewone Lancer. En dat mes! Sneller als een zaag, maar makkelijk te stoppen gelukkig. En een zaag start je zo weer, met dat mes heb je echt een aanloop nodig.
Beast mode heb ik nog niet zoveel gedaan. Ben in mijn eentje een keer alle waves afgegaan. Maar zodra je op casual een berserker hebt dan is het erg makkelijk
Ik wil dit nog wel een keer met 4 man doen om zo op casual alle waves te kunnen completen zonder te failen
@hieronder... Ah op insane.... Dan laat maar gok ik...
Van het weekend gedaan met 5 man. Was mijn eerste onyx medal. Best wel pittig, paar keer failed op wve 6 en later op wave 8
Vervolgens wat tactiek aangepast en toen wel gehaald, denk ongeveer 6x opnieuw moeten beginnen voor we hem hadden.
Damn...da gaat dan nog wel ff duren:)Bokkie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:13:
Savage theron unlock je door beastmode op insane te spelen tot 12 zonder 1 wave te falen
Van het weekend gedaan met 5 man. Was mijn eerste onyx medal. Best wel pittig, paar keer failed op wve 6 en later op wave 8
Vervolgens wat tactiek aangepast en toen wel gehaald, denk ongeveer 6x opnieuw moeten beginnen voor we hem hadden.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Heb 't tot nu toe 2x gehoord.ceekah schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:10:
Volgens mij komt dat liedje vaker voor in de map Gridlock, ik kan het mis hebben hoor.
Dat is iig de enigste keer dat ik hem hoorde
Die brandblusser op Checkout is ook leuk. Kan je 'n execution mee doen.
Wordt gezellig.
Elkaar straks via Uchiha ff adden
O ja...waar ook...uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:19:
Moet even kijken. Ajax speelt vanavond tegen Madrid..
Wordt vast 'n spannende pot.

Morgen is er 'n interessantere pot.
'k ga daarvoor in elk geval ff 'n uurtje knallen.
Zeker in de grotere maps maak ik de helft van me kills met de Lancer.BM schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:29:
[...]
Maps leren kennen is nog tot daar aan toe, het is meer mijn haat jegens de shotgun die me de das om doet. Voor mijn gevoel ben je met een Lancer echt volslagen kansloos in de multiplayer.
In Gears 2 kreeg ik wel 's 'n berichtje van toevallig 'n NL dat ik waarschijnlijk homo ben vanwege 't Lanceren.
En...
Je hebt deze post niet gelezen
Helemaal mee eens. De balans is nagenoeg perfekt.Sensei_D schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:03:
[...]
Ow dat is dus absoluut niet zo hoor, zoals degene boven mij ook al aangeeft. De lancer is het best op mid tot long range (zaag niet meetellend), maar daar moet je dan wel rekening mee houden; blijf op afstand van de shotgunners. Grootste voordeel imho van de Lancer is de idioot grote clip + fire rate.
[ Voor 12% gewijzigd door mowa op 27-09-2011 15:16 ]
Beide waren niet van het bouwen, ze bewaarden al hun (gelimiteerde, want maakten bijna geen kills) funds voor kogels. Irritant, maar ok, wij bouwden er dan maar op los. Vervolgens kwamen we op wave 10. Een brumak. Altijd leuk en kwamen we redelijk doorheen (de twee in kwestie waren dood overigens).
Gingen door en merkten steeds meer oneffenheden op. Ik ga neer (omdat ik PERSE beesten wil slaan met mijn longshot) en kruip naar één van de twee toe. Meneer doet niks. Ik ram naarstig op A, en kruip/rijd irritant tegen zijn been aan. Meneer blijft zitten en schieten, kijkt een paar keer naar me en laat me vervolgens gewoon sterven. Jammer. Dit gebeurde beide van mijn vrienden vervolgens ook één of twee keer. Erg irritant.
Goed wave 20 (geprobeerd alles up-te-graden, maar lastig als je maar met zijn 3-en geld uitgeeft), we krijgen wat trash en twee locust bezerkers. Nu is het vrij handig om die met een vlammenwerper in de fik te zetten, en vervolgens af te knallen. Zo ging ik ook met mijn twee vrienden aan de slag, al snel hadden we 1 bezerker neer. Vervolgens werden mijn twee vrienden op niet geheel slimme wijze vermoord, en was ik alleen over met één van de twee onbekenden. Ik loop naast hem, pak een vlammenwerper en zet de laatste bezerker in de fik. Meneer doet niets.. Inmiddels blijf ik vlammen verspreiden over het beest (en probeer af te wisselen naar Lancer om er zelf iets aan te doen), terwijl hij niets doet. Vlammenwerper is op, en bezerker weer boos. Na een minuut op 10 ga ik down, fail op het wegspringen. Hij staat weer naast me, maar revived me niet. Ik dood.
Hij gaat vervolgens 15 minuten met een torque bow (missend) en een gnasher op dat beest schieten tot hij het opgeeft en doodgaat.
De volgende poging ongeveer hetzelfde verhaal tot hij disconnect.
Kortom: ik ben op zoek naar twee mensen om onze party van 3 aan te vullen, dit was belachelijk.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Co-op is in deze tijden niet meer te doen. Teveel van die idioten die om een andere manier spelen dan samenspel, speel het dan niet!UTADDICT schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:07:
Gisteravond aan de slag gegaan met Horde 2.0. Twee vrienden, twee onbekenden via Live. Dra-ma-tisch. De Horde modus is geweldig, echter is het samenspel met die twee onbekend gisteravond zeer triest te noemen.
Beide waren niet van het bouwen, ze bewaarden al hun (gelimiteerde, want maakten bijna geen kills) funds voor kogels. Irritant, maar ok, wij bouwden er dan maar op los. Vervolgens kwamen we op wave 10. Een brumak. Altijd leuk en kwamen we redelijk doorheen (de twee in kwestie waren dood overigens).
Gingen door en merkten steeds meer oneffenheden op. Ik ga neer (omdat ik PERSE beesten wil slaan met mijn longshot) en kruip naar één van de twee toe. Meneer doet niks. Ik ram naarstig op A, en kruip/rijd irritant tegen zijn been aan. Meneer blijft zitten en schieten, kijkt een paar keer naar me en laat me vervolgens gewoon sterven. Jammer. Dit gebeurde beide van mijn vrienden vervolgens ook één of twee keer. Erg irritant.
Goed wave 20 (geprobeerd alles up-te-graden, maar lastig als je maar met zijn 3-en geld uitgeeft), we krijgen wat trash en twee locust bezerkers. Nu is het vrij handig om die met een vlammenwerper in de fik te zetten, en vervolgens af te knallen. Zo ging ik ook met mijn twee vrienden aan de slag, al snel hadden we 1 bezerker neer. Vervolgens werden mijn twee vrienden op niet geheel slimme wijze vermoord, en was ik alleen over met één van de twee onbekenden. Ik loop naast hem, pak een vlammenwerper en zet de laatste bezerker in de fik. Meneer doet niets.. Inmiddels blijf ik vlammen verspreiden over het beest (en probeer af te wisselen naar Lancer om er zelf iets aan te doen), terwijl hij niets doet. Vlammenwerper is op, en bezerker weer boos. Na een minuut op 10 ga ik down, fail op het wegspringen. Hij staat weer naast me, maar revived me niet. Ik dood.
Hij gaat vervolgens 15 minuten met een torque bow (missend) en een gnasher op dat beest schieten tot hij het opgeeft en doodgaat.
De volgende poging ongeveer hetzelfde verhaal tot hij disconnect.
Kortom: ik ben op zoek naar twee mensen om onze party van 3 aan te vullen, dit was belachelijk.
Kan me er erg aan ergeren tegenwoordig maar je doet er bijna niets meer aan helaas. Co-op moet met vrienden anders werkt het niet..
Soms heb je nog wel eens een iemand die wel gewoon normaal doet, maar dat is echt heel spaarzaam...
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Pech en een te zware vinger die op X leunt.:Puchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:11:
en als je helemaal pech hebt pak je een ander wapen op...
Net wave 50 in Horde gehaald. Sandbar + Brumak is easy mode.
Done!UTADDICT schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:30:
Overigens, mocht je ooit zin hebben in Horde, voeg me toe: Utaddict
Ja daar was ik nog bij, ik lachte me kapot. We waren noobs, we gaven hem geen backup en dat andere team pakte alle power weapons bla bla zeik zeik etc. Geweldig!uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:19:
Ik weet niet meer of er iemand bij zat, maar gisteren of eergisteren was er toch een engelsman die me volledig uitschold... Was op hotel, die gast was echt aan het flippen. Ik kan er soms ook wat van, maar zo erg ook weer niet
Ik ben altijd te porren voor Horde, mijn favo mode sinds Gears 2, ben alleen nog niet helemaal thuis in het bouwen, ben ik nog een beetje spelenderwijs aan het ontdekken en zoveel heb ik Horde nog niet kunnen spelen. Zal je wel even toevoegen.UTADDICT schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:07:
edit:
Aangezien het toch over die leuke sawed off gaat de laatste pagina, hier een leuk gifje:

[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 27-09-2011 19:01 ]
Verwijderd
Dacht dat Portal 2 het beste spel van 2011 ging worden, maar ben bang dat we een andere uitdager hebben.
@Burt; zag dat je me toevoegde. Zat vanavond steeds met 5 man in een party. Maar join vooral als je wil spelen. Vaak zat dat we met 3 man aanrommelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 01:21 ]
Daarom gebruik ik al sinds Gears 2 de alternate configuration.uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:11:
[..].. en als je helemaal pech hebt pak je een ander wapen op...
Nooit meer wegrollen als je een meatshield of wapen wil oppakken en dat soort ongein.