• Burt_Reynolds
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-02 22:19
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:35:

@Burt; zag dat je me toevoegde. Zat vanavond steeds met 5 man in een party. Maar join vooral als je wil spelen. Vaak zat dat we met 3 man aanrommelen. :) Sowieso mag iedereen mij toevoegen, zeg wel ff in de invite dat je van GoT bent.
*O*
AppieNL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:40:
[...]

Ja daar was ik nog bij, ik lachte me kapot. We waren noobs, we gaven hem geen backup en dat andere team pakte alle power weapons bla bla zeik zeik etc. Geweldig!

[...]

Ik ben altijd te porren voor Horde, mijn favo mode sinds Gears 2, ben alleen nog niet helemaal thuis in het bouwen, ben ik nog een beetje spelenderwijs aan het ontdekken en zoveel heb ik Horde nog niet kunnen spelen. Zal je wel even toevoegen.

edit:
Aangezien het toch over die leuke sawed off gaat de laatste pagina, hier een leuk gifje:
[afbeelding]
Holy SH$@!T:) Die sawed off rules ZWAAR!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
UTADDICT schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:30:
Overigens, mocht je ooit zin hebben in Horde, voeg me toe: Utaddict
Done
Ik heb deze week BERGEN kuddo's bij me vrouwtje gescoord dus ik denk dak komend weekend veel online ben! Als iemand zin heeft in een potje, stuur me een invite.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
lj_tree schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:25:
Ik heb deze week BERGEN kuddo's bij me vrouwtje gescoord dus ik denk dak komend weekend veel online ben! Als iemand zin heeft in een potje, stuur me een invite.
Hehe, ken dat, opgelost door een tv in de slaapkamer te scoren en wat van haar favo chick programma`s op te nemen elke week

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Het was gisteravond af en toe wel weer frustratie ten top :X

1 potje op Sandbar. Ik denk dat ik minimaal 25 keer gekilled ben door dezelfde gast. Van alle hoeken en gaten moest hij me hebben... SoS/Lancer/Powerweapons.

Gelukkig ging het daarna wel weer wat beter. Weer gaan spelen met de lancer, sensetivity aangepast en active reload clips erdoorheen jagen :P Daarnaast begin ik ook een stuk beter te worden met de gnasher. Alleen af en toe nog een potje er in zitten dat ik echt totaal geen pepernoot raak :P En het potje erna weer mooie kills(koth 2 keer dubble kill bij de ring met sos :o, was hem zo zat dat ik hem zelf ff was gaan gebruiken)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verxx schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:06:
Het was gisteravond af en toe wel weer frustratie ten top :X
Nee toch, ging kei goed :+ Met name de objective based modes zijn erg lastig als je tegen een groep speelt die al heel veel met elkaar hebben gespeeld. Echter hebben we volgens mij uiteindelijk wel meer gewonnen dan verloren, (en redelijk wat plezier gehad) en daar gaat het ook om :P

Maar volgens mij was er af en toe wel wat mis met de verbinding. Had soms echt teveel moeite met het glijden naar cover en er dan weer soepel uit komen... Ook wel paar keer gehad dat je loopt en dan warp je een of 2 meter terug. Maar dat is natuurlijk nooit te voorkomen als je MP speelt. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Verxx
Jaa me w/l ratio staat nu op 1.8 me k/d ratio blijft alleen op 1.1 hangen....

Komt echt door van die potjes dat ik 30 keer dood ga en vervolgens maar 10 kills maak.. En qua lag is dat chainsawwen vreselijk irritant. Ze staan 3 meter van je vandaan, met de rug naar je toe. En hoppa vervolgens heb je een chainsaw in je nek zitten :P

Gisteren op drydock wel gelachen met die mortar :+ dat ding bouncte tegen een lat boven me en kaatst terug vol op 2 gastjes van de tegenpartij. En hem zonder te aimen afschieten blijft ook altijd leuk als ze om een hoekje staan

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ben sinds kort een GoW speler. En heb ff snel door 1 en 2 geragd met me neef. En afgelopen weekend hebben we de hele campaign in 4 player co-op gedaan. En ik moet zeggen dat dit toch wel enorm gaaf was. En dat brothers to the end wat als slogan gebruikt word wel echt tot ze recht kwam. We speelden wel op hardcore wat voor mij de eerste keer boven normal was. Maar damn wat was dat vet :D

Er zaten ook zeker zwaar moeilijke stukken in. Ik noem hordes formers waar je van in 1 hit down bent. En de midway boss die gewoon nog moeilijker was dan de final boss. Echt van die momentjes van: hoe komen we hier doorheen op insane :D

Gisteren avond voor het eerst de nieuwe horde op normal. En holy shit wat is dat vet, dat ga ik zeker meer doen. Al is het alleen maar om wat exp op te bouwen zodat ik een silverback kan kopen. 1 van me neefjes kon dit al en dat was toch wel een redelijk geniaal apparaat. Weet iemand trouwens of er meer dan 1 silverback per game gekocht kan worden? Dat zou namelijk best wel OP zijn. En ik wil ook beast mode wel checken. Ik weet niet of de online wat voor me is, het is daar toch meer shotgun gameplay en dat vind ik minder leuk.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Beast mode is geniaal. Zo vet om als Beserker alles kapot te raggen. Of als Ticker even een triple kill maken. :)

Vermoed dat je maar 1 silverback tegelijk kan kopen. In ieder geval zag ik dat rode koop ding ervan niet meer toen mijn broertje hem had gekocht.

Is het iemand al gelukt om tot wave 50 op insane te komen? Heb het solo geprobeerd en kapte na een uur met ronde 5 bezig te zijn. Holy smoke dat is pittig.
Horde solo is zoiezo VEEEEL moeilijker dan met z'n vijven. Ik wil t gerust een keertje proberen om te checken hoe ver we komen. Ik ben ook begonnen solo met horde maar je mist zo veel geld en backup das niet te doen!

Als iemand voor komend weekend een tijd af wil spreken dat we met z'n vijven aan de slag kunnen ben ik van de partij!

Moet zaterdag van 13 tot 14 uur training geven dus daar even omheen plannen:)

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Gisteren kreeg ik een bericht van een gefrustreerde Duitser dat ik voordeel had omdat ik de host was... Ik dacht dat er nu alleen maar gebruikt werd gemaakt van dedicated servers. Heb ik gelijk of heeft die Duitser gelijk (die meteen Wilders ook maar in z'n message erbij haalde :S)?

Ik ben vanmiddag en/of vanavond wel in voor 4 player co-op insane campaign, horde of gewoon versus. Dus als mensen zin hebben: Schobbejak is m'n gamertag.

[ Voor 21% gewijzigd door kippengaas op 28-09-2011 11:00 ]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hahahahahaha Wilders er ook bij betrekken! Classic!
Hostvoordeel zou er niet meer moeten zijn :)
kippengaas schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:58:
Gisteren kreeg ik een bericht van een gefrustreerde Duitser dat ik voordeel had omdat ik de host was... Ik dacht dat er nu alleen maar gebruikt werd gemaakt van dedicated servers. Heb ik gelijk of heeft die Duitser gelijk (die meteen Wilders ook maar in z'n message erbij haalde :S)?

Ik ben vanmiddag en/of vanavond wel in voor 4 player co-op insane campaign, horde of gewoon versus. Dus als mensen zin hebben: Schobbejak is m'n gamertag.
Die dedis zijn niet altijd online. Waarna er wel degelijk sprake is van host voordeel.
Gisteravond op Mercy een host quit a la Gears 2 meegemaakt waarbij je als vanouds een poosje vast blijft zitten in de map waarbij alles freezed behalve jij.
En check nogmaals hier

iRacing Profiel

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

kippengaas schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:58:
Ik kreeg gisteren het volgende bericht. We zaten met vijf nederlanders in een potje en we wonnen echt gigantisch.

lupara noobys xD

Ik denk dat hij niet blij was dat er een shotgun in zat. :P Zie de link voor afbeeldingen van lupara..

http://www.google.nl/sear...KA8ifOovtiCQ&ved=0CC8QsAQ

• Verxx
Hahahahah, die moeten we er in houden :P

Trouwens mensen zin om beast op insane te doen? Met wat planning en tactische besprekingen moet het vast goed komen O-)

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb wel trek in beast insane zonder te falen, vind zulke dingen doen ook altijd wel tof!
Gisterenavond was wel veel frustation ja, maar ook wel veel plezier gehad en daar gaat het om!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rynji schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:26:
Ik heb wel trek in beast insane zonder te falen, vind zulke dingen doen ook altijd wel tof!
Gisterenavond was wel veel frustation ja, maar ook wel veel plezier gehad en daar gaat het om!
Ik doe ook wel mee. En horde op insane is niet zo lastig als je wat van die mutators kunt aanzetten :) Zoals infinite ammo enzo :p

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-09-2011 11:29 ]

• Verxx
Vanavond uurtje of 7? Ik ga wel ff op zoek naar een goede how to
Ik ga me best doen om rond 19 uur online te zijn. Kan helaas nog niks beloven:S

Voor de zekerheid nogmaals me gamertag: control1983

• Burt_Reynolds
Ik wil wel, maar vanavond gaat niet (of misschien heel laat.....)

• Rynji
Ik kan wel vanavond, alleen weet ik niet of ik 19:00 haal, eerder 20:00 :P

• Verxx
8 uur dan :P Kunnen we nog even van de zon genieten, die is inmiddels om 8 uur ook al zo goed als weg... :/

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verxx schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:11:
8 uur dan :P Kunnen we nog even van de zon genieten, die is inmiddels om 8 uur ook al zo goed als weg... :/
the sun!? aaaargh, its trying to kill me!

Oh en ik zou best mee willen doen, maar vanavond ga ik mijn nieuwe pc in elkaar schroeven en installeren zodat morgen de BF3 beta een beetje goed draait :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Verxx
Goede post gevonden over gnasher vs sawed of shotgun. Als je filmpje kijkt zie je pas hoe erg de sos is :P

http://forums.epicgames.c...1&viewfull=1#post29092691

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik wil ook best wel horde op insane proberen. :P Heb nu zo'n mutator unlocked (super reload ofzo) en dan zijn de vijandjes echt te makkelijk :P (weet niet hoe het op level 50 is...) maar toch maakt het dat een stuk makkelijker :P. Nu nog een keer 99 engineerings ribbons halen... dan krijg je infinite ammo :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:47:
Ik wil ook best wel horde op insane proberen. :P Heb nu zo'n mutator unlocked (super reload ofzo) en dan zijn de vijandjes echt te makkelijk :P (weet niet hoe het op level 50 is...) maar toch maakt het dat een stuk makkelijker :P. Nu nog een keer 99 engineerings ribbons halen... dan krijg je infinite ammo :P
Die ribbon is dus zwaar bugged, echt irriant zit pas op de 28x die ribbon terwijl ik hem eigenlijk al bijna zou moeten hebben. Je kan hem maar 1x halen per game, tenzij je de wave failed. in plaats van dat je hem elke build fase zou moeten kunnen krijgen.

Zonder mutators op insane haalden wij met 3 man maar tot wave 14, en dan was wave 10 afhankelijk van welke boss we hadden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bokkie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:52:
[...]

Die ribbon is dus zwaar bugged, echt irriant zit pas op de 28x die ribbon terwijl ik hem eigenlijk al bijna zou moeten hebben. Je kan hem maar 1x halen per game, tenzij je de wave failed. in plaats van dat je hem elke build fase zou moeten kunnen krijgen.

Zonder mutators op insane haalden wij met 3 man maar tot wave 14, en dan was wave 10 afhankelijk van welke boss we hadden.
Je kunt hem ook niet krijgen als je in je uppie horde gaat doen. Sommige mutators zijn erg moeilijk (tijdrovend) om te unlocken. :)

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Ik vind horde ook pittig, zeker die laatste bosswave, laatst met een vriend gedaan en kwam tot wave 20. Wave 20 hadden we niet gehaald, omdat er 3 reavers waren en armed kantuss... dus dat was moeilijk, Wave 10 waren 5 grunkers, die waren ook pittig. En dat allemaal zonder mutators etc...

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verxx schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:34:
Goede post gevonden over gnasher vs sawed of shotgun. Als je filmpje kijkt zie je pas hoe erg de sos is :P

Hmmz, toch niet zo balanced dan? ;)

sensei_d.fpv channel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op woensdag 28 september 2011 @ 17:08:
[...]

Je kunt hem ook niet krijgen als je in je uppie horde gaat doen. Sommige mutators zijn erg moeilijk (tijdrovend) om te unlocken. :)
Ik doe hem ook niet alleen.

Probeer maar eens, spaar je geld op en doe in wave 4 en wave 8 5x fortifications aanpassen, je krijgt die ribbon alleen op de 4e wave, daarna krijg je hem niet meer, tenzij je een wave failed als team en weer herstart (zelfde wave of vanaf begin)

Edi: je kan die ribbon kennelijk maar 1x per set halen (wave 1 -10, 21 - 30 etc)
dus als je geen enkele wave faalt kan je hem in een horde pot 5x halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 28-09-2011 18:37 ]

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Ik schrok me dood vanavond, ik kreeg dus de Chinese versie binnen via een webshop, maar dat bleek niets uit te maken, hij speelt gewoon en alles is in het Engels.

Het spel is geweldig, heb vanavond aardig wat multiplayer gedaan en de nieuwe horde is helemaal leuk!

Jammer vind ik wel dat ze er een 3600MS pack bij hebben gedaan voor weapon skins. Dat is evenveel als ik heb betaald voor mijn spel!

Maar goed, zo gaan de zaken tegenwoordig en ik zal het er verder niet meer over hebben :)

Verder duurt het vaak wel lang voordat ik een match heb gevonden met NAT Type open en 20Mbit verbinding, hebben hier meer mensen last van?

PS: Zijn er mensen die horde met me willen spelen? Met randoms kwam ik niet al te ver ;p

[ Voor 192% gewijzigd door TheAshcat op 29-09-2011 00:45 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij

Die SoS is echt idioot... Had niet gedacht dat dat zo erg zou zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Anders ik wel, en dan te bedenken dat ik er de eerste tijd nogal vaak mee miste :F

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Burt_Reynolds
[b]TheAshcat schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:25:[/b
PS: Zijn er mensen die horde met me willen spelen? Met randoms kwam ik niet al te ver ;p
Voeg mij maar toe: Burt Reynolds13 . En er zijn er nog wel meer hoor ff topic doorlopen....

• Verxx
Sudden schreef op donderdag 29 september 2011 @ 02:01:
Anders ik wel, en dan te bedenken dat ik er de eerste tijd nogal vaak mee miste :F
Ik had gisteren ook allemaal mensen die blijkbaar er onderdoor konden duiken :X

Kan daar zo pissed om worden dat je ze gewoon hoort te hebben maar ze vrolijk verder kunnen lopen om vervolgens je eigen hoofd vol met lood te pompen. Was gisteren ook wel aan de voice chat te merken.... :'(

Gisteren toch maar weer de hammerburst opgepakt. Was goed voor me k/d ratio. Gewoon afstand bewaren en als een malle die trigger in blijven drukken en ze zijn dood binnen 2 seconde :P

Daarnaast gisteravond ook nog beast op insane gehaald. Het had wat oefening nodig(Cole met ze boomshot is nooit leuk, en de troika's zijn ook nogal dodelijk op insane)

• Rynji
Ik vond beast wel leuk om te doen, geniaal om 4 wild tickers aan een hek te zien knabbelen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:39:
[...]

Ik had gisteren ook allemaal mensen die blijkbaar er onderdoor konden duiken :X

Kan daar zo pissed om worden dat je ze gewoon hoort te hebben maar ze vrolijk verder kunnen lopen om vervolgens je eigen hoofd vol met lood te pompen. Was gisteren ook wel aan de voice chat te merken.... :'(

Gisteren toch maar weer de hammerburst opgepakt. Was goed voor me k/d ratio. Gewoon afstand bewaren en als een malle die trigger in blijven drukken en ze zijn dood binnen 2 seconde :P

Daarnaast gisteravond ook nog beast op insane gehaald. Het had wat oefening nodig(Cole met ze boomshot is nooit leuk, en de troika's zijn ook nogal dodelijk op insane)
Het was wel weer leuk gisteren, ondanks de vloekpartijtjes over en weer :P. Ook al gaat het slecht qua k-d ratio. We winnen wel :). Sacrifice for the greater good 8) Beast mode op insane ging ook wel goed. Ik denk dat we een stuk of 5 keer hebben gefailed. Zelfs 1 keer op wave 1 omdat we te druk bezig waren met het destroyen van barriers met wild tickers :D

De SoS is inderdaad een te vaag wapen. Ik kan niet goed inschatten hoever ik nu kan staan om te schieten. Soms sta ik 20 cm van iemand af en hij heeft helemaal niets, en dan rolt iemand op mij af van een meter of 1.5 ofzo en boom, ik kan zo in de etalage van de slager liggen in 1000 stukjes (ook vice versa hoor..)

Verder gisteren ook iets vaags meegemaakt. Iemand strafete echt supersnel van links naar rechts naar links naar rechts. Dit zonder te glijden, maar gewoon met lopen. Echt zo wazig was dat... Probeer dan nog maar eens goed te kunnen blijven mikken...

Maar de retro lancer blijft gewoon uber. Wat een damage doet dat ding. Zelfs nog als je wat burst op afstand. Zelf ga ik echt bijna nooit dood door een rifle.

• Rynji
Retro is mooi ja:
Afbeeldingslocatie: http://timenerdworld.files.wordpress.com/2010/10/retro-lancer-charge.jpg?w=538

Ik weet nog niet echt wat ik van die sawed off moet vinden.
Als je er echt op gaat letten hoe je er elke keer aan sterft kun je toch wel heel vaak zeggen: Waarom heb ik hem zo dichtbij laten komen, maar ook vaak zat dat je gewoon op iemand staat te knallen en dan vlamt er ineens zijn Sawed Off mannetje door je scherm.
De deaths dat je door een random vent sterft die trolololo op je af stormt in je rug zijn zwaar frustrerend en dat is vaak wel te merken op de voice chat (soms vind ik die rage ook wel mooi om te horen :P).

Ik ging gisteren ook wel lekker met Longshot/Torque Bow/Boltok Pistol, ik denk dat ik nu de perfect waardes heb gevonden voor control sensitivity.
Had op Sandbar een rampage en 2 Hat Tricks in één leven.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rynji schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:21:
Retro is mooi ja:
[afbeelding]

Ik weet nog niet echt wat ik van die sawed off moet vinden.
Als je er echt op gaat letten hoe je er elke keer aan sterft kun je toch wel heel vaak zeggen: Waarom heb ik hem zo dichtbij laten komen, maar ook vaak zat dat je gewoon op iemand staat te knallen en dan vlamt er ineens zijn Sawed Off mannetje door je scherm.
De deaths dat je door een random vent sterft die trolololo op je af stormt in je rug zijn zwaar frustrerend en dat is vaak wel te merken op de voice chat (soms vind ik die rage ook wel mooi om te horen :P).

Ik ging gisteren ook wel lekker met Longshot/Torque Bow/Boltok Pistol, ik denk dat ik nu de perfect waardes heb gevonden voor control sensitivity.
Had op Sandbar een rampage en 2 Hat Tricks in één leven.
Rynji... De retro lancer heeft ook kogels voor het geval je dat nog niet wist B)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Gisteren weer eens met de standaard 2 vrienden horde gaan spelen. Het duurde nogal lang voordat we uberhaupt konden spelen, want mijn Xdoos doet vreemd. Random freezes de hele tijd, als ik hem wil installeren is de disc "vies (jaja..)" en verder nooit een melding behalve de freeze. Vrij jammer. Doet hij overigens ook bij andere games.

Al vrij snel een praty van 5, waar er naar wave 3 1 van wegging. De ander bleef gelukkig wel hangen, en was ook best goed, kills-wise.

Voetbalstadion map. Wave 10: Brumak, eitje. Wave 20, Brumak ook een eitje. Wave 30, constante fail. Steeds of 4 beserkers, of die corpsers. En op één of andere manier lukte het gewoon niet.

Wel veel gelachen, omdat de strategieen op een gegeven moment nogal creatief werden.. (Met zijn 4-en met een zaag een beserker te lijf, werkt dus niet }:O }:O )

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Verwijderd

UTADDICT ga zo snel als je kan al je savegames op een USB stick zetten zodat je ze kan overzetten naar je binnenkort aan te schaffen HD. Wat je beschrijft is precies hoe mijn Xbox was een week voordat mijn HD de geest gaf. Ik heb geen back-ups gemaakt. Is nogal kut. :P

Stukje over Beserkers
spoiler:
Normal Beserker ga je rood maken met vuur. Dan heb je hem zo af met kogels. Lambent Beserkers schiet je in hun borstkas als het lichtgroen wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 11:32 ]

• kippengaas

Dit is inderdaad echt erg :( Nu ben ik geneigd om ook over te stappen op de sos.... Hopelijk komt er binnenkort een patch waarin het evenwicht terugkeert bij de shotguns.

• Sensei_D
kippengaas schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:22:
[...]

Dit is inderdaad echt erg :( Nu ben ik geneigd om ook over te stappen op de sos.... Hopelijk komt er binnenkort een patch waarin het evenwicht terugkeert bij de shotguns.
Nou ik ben nu tijdelijk over op de SoS, maar zo makkelijk is het echt niet hoor als je tegenstanders ook gewoon bewegen ;)
Soms denk ik wel dat het aimen te makkelijk is, maar goed, het is ook een sawed-off... Die moet een spread hebben. Die radius mag van mij alleen wel wat kleiner. Maar that's it, zodra je de damage omlaag gooit is het wapen compleet nutteloos.

sensei_d.fpv channel

• Verxx
Ze moeten er gewoon zoals de beschrijving zegt melee range van maken. Niet melee range met nog 2 meter er bij :P

Als ze buiten die melee range de damage verlagen naar 400(iedereen heeft 600 hp in mp) is het al een stuk beter te doen en binnen de melee range schiet je nog steeds alles verrot. Mocht je ze niet killen kan je altijd nog proberen snel te switchen van wapen om het laatste restand van hun leven er ook af te knallen(wens je veel succes :P). Zo ben je af van de toestand dat de SoS een verdere gib afstand heeft dan de gnasher. Iedereen blij.

Mensen vanavond nog online? Of is het vanavond Bf 3 avond? ;)

Verwijderd

pfff, nou die sawed off klopt dus echt helemaal niks van....

Klik

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:15:
pfff, nou die sawed off klopt dus echt helemaal niks van....

Klik
Zie een paar posts boven je :+

Maar ze mogen het inderdaad wel even aan passen, vanaf melee-afstand snap ik het. Maar vanaf short totaal niet. Ach ze vallen toch wel op, mensen die dom snel naar voren lopen. Je maakt een active en schiet ze alsnog over hoop :P

Gamertag for Xbox: R0SSI

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:12:
Ze moeten er gewoon zoals de beschrijving zegt melee range van maken. Niet melee range met nog 2 meter er bij :P

Als ze buiten die melee range de damage verlagen naar 400(iedereen heeft 600 hp in mp) is het al een stuk beter te doen en binnen de melee range schiet je nog steeds alles verrot. Mocht je ze niet killen kan je altijd nog proberen snel te switchen van wapen om het laatste restand van hun leven er ook af te knallen(wens je veel succes :P). Zo ben je af van de toestand dat de SoS een verdere gib afstand heeft dan de gnasher. Iedereen blij.

Idd. melee afstand is prima. Als je iemand op melee afstand laat komen dan heb je gewoon pech, ook al is het soms wel lastig door smoke in KotH :P. Maar een afstand van een meter of 1.5/2 is echt te veel voor instant death, zeker als je niet eens zo hoeft te richten ;).

Ik denk niet dat ik de beta van BF3 ga spelen. Zitten nog redelijk wat bugs in begreep ik en wil gewoon even GoWen :P. Dus ik ben er vanavond wel. Gaan we gewoon weer bijna alles winnen ;)

Ik wil binnenkort in ieder geval ook nog een keer de SP in arcade mode op Insane uitspelen met 4 man.

• Rynji
Ik wil ook 4man (arcade) coop van act 1 t/m 5 uitspelen, moet die achievements nog hebben dus.

• kippengaas
Voor die 4 man co-op camping op insane heb ik ook wel oren naar. Vanavond wellicht? Ik ben bijna klaar met hardcore campaign (zit in act 5 chapter 3 ofzo), maar die speel ik nog wel met een vriend een keer uit. Je kan toch joinen bij iemand die hem op insane heeft staan?

• Verxx
Doe ik ook mee ^^, ben alleen dit weekend buiten de deur. Dus als het 's avonds kan :P

• Rynji
Ik denk dat ik vanavond bf3 aan het spelen ben, maar wil hem wel sowieso doen :P

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rynji schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:45:
Ik denk dat ik vanavond bf3 aan het spelen ben, maar wil hem wel sowieso doen :P
Op de pc? Gezien je specs lukt dat wel denk ik? :)

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:10:
UTADDICT ga zo snel als je kan al je savegames op een USB stick zetten zodat je ze kan overzetten naar je binnenkort aan te schaffen HD. Wat je beschrijft is precies hoe mijn Xbox was een week voordat mijn HD de geest gaf. Ik heb geen back-ups gemaakt. Is nogal kut. :P

Stukje over Beserkers
spoiler:
Normal Beserker ga je rood maken met vuur. Dan heb je hem zo af met kogels. Lambent Beserkers schiet je in hun borstkas als het lichtgroen wordt.
Thanks voor de tip betreffende HD.

Overigens wisten we ook dat het alleen met een scorcher ging lukken, maar als je die wave al 15x hebt gedaan, wil er wel eens wat misgaan in het breind van de mens.. :p

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
[b][message=36837019,noline]
wat ik erg vind is dat MS denkt dat belgen automatisch fransen zijn bij quickmatch finds zit ik constant bij de fransen en bijna nooit bij de nederlanders

ook ivm die SOS vs shotgun (krijg bij shotgun veel de denial sound te horen als ik raak, heb ik bij de sos nooit, heb dit wel vaker bij quick dan ranked.)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Verxx
Er zit momenteel volgens mij ook een bug in qua spawn protection. De een krijgt 5 seconde spawn protection en de ander maar 2(Zie het tenminste bij mij wel is dat ik soms 5 seconden en soms 2 seconden krijg) Of is dit gamemode afhankelijk?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:10:
Er zit momenteel volgens mij ook een bug in qua spawn protection. De een krijgt 5 seconde spawn protection en de ander maar 2(Zie het tenminste bij mij wel is dat ik soms 5 seconden en soms 2 seconden krijg) Of is dit gamemode afhankelijk?
Wellicht ook afhankelijk van de map. Maar ik zag er gisteren ook een verschil in. In KotH is het bijzonder vervelend dat als de tegenstander vlak bij de ring spawned, maar wel 5 sec immuun is voor vijandelijk vuur, maar wel zelf kan schieten. Zoals iemand gisteren ook al aangaf, een goed systeem zou zijn dat je best 5 sec spawn protection mag hebben, maar zodra je schiet (na bijvoorbeeld 2 sec) dan moet het ook in 1 keer over zijn met je spawn protection.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Campaign op insane ben ik ook wel voor in :) Als er nog een plekje vrij is iig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

@ Verxx, Rynji, uchiha tijntje
Aanvankelijk met lichte tegenzin meegedaan met Beast op insane. Althans..ik had het nog lang niet op de planning staan.
MAAARRR...Had niet gedacht dat ik 't zo leuk vond.
En....de 1e Onyx medaille binnen.

'n suggestie voor 't behalen van de geplande Horde op insane;
Overpass.
Ik denk dat de trap met de brug relatief gunstig is om te verdedigen. Het is namelijk overzichtelijk. Bijv. Trashball zitten de trappen te ver van elkaar verwijderd en lopen ze gemakkelijk naar boven omdat je zo'n trap met max 3 gasten kunt verdedigen. De trap in Overpass kan je met 5 man verdedigen. Bovendien bieden de pilaren boven beschutting en er spawnt op een Hammer of Dawm.
Verxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:12:

Heb het hier ff gelezen en meerdere posts en filmpjes gezien omdat ik argwaan heb gekregen jegens die SOS.
Ik hink momenteel nogal op 2 benen wb dit wapen;
  • Enerzijds vereist het skills omdat je benen moet maken als je mist.
    Sommige zie je dat goed doen. Die verdenk ik dan ook van ervaring met Gears 1,2. Je ziet ze namelijk behendig weg wallbouncen en ze weten daardoor ook goed binnen range te komen.
  • Anderzijds vind ik het wel degelijk een noob wapen. Niet zozeer omdat 't bijna 't enige wapen is waarmee ze me weten te killen in close range. Je hoeft namelijk niet eens te richten. 'n gast die binnen je gezichtsveld van ongeveer 180 graden zit is gewoon dood.
    Je ziet gasten namelijk in bijvoorbeeld open veld zoals op Sandbar op je af stormen die dan 'n makkelijke prooi zijn voor je lancer,hammy of retro.
Echter is het wel een wapen wat juist nieuwelingen aantrekt wat ik dan wel weer toe te juichen vind. Hoe meer zielen.....
En ik heb ook 'n lintje gezien vanwege meerdere gasten afschieten met 1 SOS schot. Die ik trouwens had van een gast die ik afschoot. Wat overigens ook een leuke combi opleverde waarmee ik in de beta veel speelde; Gnasher + SOS.

En ik noemde ook ergens dat de TU het downen buiten melee afstand er uit heeft gehaald. Dat is waar maar helaas is een gast buiten melee afstand ook dood wat de filmpjes laten zien EN waardoor ik ernstige argwaan kreeg.

iRacing Profiel

• Sensei_D
dabelg schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:04:
[...]

...krijg bij shotgun veel de denial sound te horen als ik raak...
Ja, wanneer krijg je dit geluid? En mislukt dan je schot?

sensei_d.fpv channel

• Verxx
Dat is de spawn protection. Schot doet nul komma nul damage, heel lame als ze ermee de ring in rennen met koth :P

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:14:
Dat is de spawn protection. Schot doet nul komma nul damage, heel lame als ze ermee de ring in rennen met koth :P
Jij zou zelf braaf wachten tot de spawn protection voorbij is? :p

Xbox

• Verxx
Nee haha, ik ben alleen de gene die een headshot met de gnasher ziet bouncen en vervolgens een SoS in ze donder krijgt :P Gisteren meerdere malen gebeurt :'(

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kan iemand nu in normaal Nederlands (of wellicht engels, maakt me ook niet uit :+ ) vertellen wat hier staat.

The Gnasher will only gib within melee range from the hip or when your target is already below 500hp, as the damage modifier is only multiplied by a random integer when hipfiring.

It will never gib a target within melee range while aiming with the LT, sans headshot.

Quote uit dat linkje van Mowa.
Rynji schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:49:
Volgens mij hoor je ook zo'n typisch geluidje is je zelf bijna dood bent.
Als je 'gear' in het midden al een skull heeft maar je nog wel kan lopen en je wordt dan geraakt (nog niet down) hoor je ook een geluidje, klopt dat?
Jeps, dat heb ik ook een paar keer gehad. Als je dat geluidje hoort moet je maken dat je weg bent :P

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2011 16:50 ]

• Rynji
Als je 'gear' in het midden al een skull heeft maar je nog wel kan lopen en je wordt dan geraakt (nog niet down) hoor je ook een geluidje, klopt dat?

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Rynji schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:49:
Klopt!

• Verxx
Dat is met execution volgens mij. Dan moeten ze je executen. Je kan niet dood doormiddel van kogels.

Tijntje:

Als je hipfired(zonder te aimen dus) dan komt er nog een damage modifier boven op de normale damage van je schot met de gnasher(wat je normaal gesproken dus doet als je net om een hoek komt en hierdoor kan dat schot boven de 600 damage komen dus gib je de tegenstander). Als je aimt met LT is de max damage 500 wat je ook doet.

Hoop dat ik het een beetje logisch uitleg :P

• Rynji
Ik aim met gnasher eigenlijk nooit met LT als iemand in melee range of echt vlakbij staat, dan schiet ik altijd from hip.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Helder :) ben er vanaf circa 8 uur!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, waarom zou hipfiring beloond moeten worden met extra damage? :? Tis niet dat irl een wapen harder schiet als je niet richt :?

Xbox

Verwijderd

Hipfire wordt beloond met random dqmage multiplayer. Kan hoger of lager worden op basis van de RNG.

Voor alle duidelijkheid gib betekent direct dood na schot.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:53:
Hipfire wordt beloond met random dqmage multiplayer. Kan hoger of lager worden op basis van de RNG.

Ah ok, dan kan het nog, dacht dat damage altijd met 1.x vermenigvuldigd werd ofzo :)

Xbox

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:53:
gib= Ground Into Bits
Letterlijk vertaald; in stukken gemalen.
Vrij vertaald; In stukken geschoten, aan flarden geschoten, uiteen gereten, etc

iRacing Profiel

Verwijderd

Dan heb ik het toch erg lang verkeerd gebruikt. :P

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die iemand zoeken om mee te spelen, bij deze meld ik me aan :p. Mijn gamertag is MrUnavailable.

Ik speel gewoon voor de fun, en niet om serieuze tactieken uit te werken om een hoge KD te halen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 18:51 ]

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:47:
Als er nog mensen zijn die iemand zoeken om mee te spelen, bij deze meld ik me aan :p. Mijn gamertag is MrUnavailable.

Ik speel gewoon voor de fun, en niet om serieuze tactieken uit te werken om een hoge KD te halen. :)
Dat zie ik wel zitten. Zin in co-op doorheen de verhaallijn (arcade)?

GT: Aegir81

Verwijderd

Aegir81 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:00:
[...]

Dat zie ik wel zitten. Zin in co-op doorheen de verhaallijn (arcade)?

GT: Aegir81
Sure, ik heb je even toegevoegd op Live! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Gisteren wave 31 gehaald op Insane Horde. Die active reload mutator is goud :P Alleen tegen berserkers ben je wel de sjaak. Deden het level op Overpass(is dat level toch nog ergens goed voor) en helemaal bovenin zitten. Echt problemen met normale waves heb je niet(en brumak/reaver bosswaves ook niet). Alleen als je berserkers/lambent berserker hebt is de ruimte veel te klein om hem fatsoenlijk te kunnen downen.

Potje team deathmatch 1 kill 9 deaths vergeten we maar even :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanavond mag ik de tv even claimen als de vrouw d'r talentenjacht rommel wil kijken en morgen is ze de hele dag winkelen in rotterdam...ik voorzie een mooi weekend!:D Heb zin om te ownen op Horde. Wie hebber zin in om vanavond al te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:22:
Gisteren wave 31 gehaald op Insane Horde. Die active reload mutator is goud :P Alleen tegen berserkers ben je wel de sjaak. Deden het level op Overpass(is dat level toch nog ergens goed voor) en helemaal bovenin zitten. Echt problemen met normale waves heb je niet(en brumak/reaver bosswaves ook niet). Alleen als je berserkers/lambent berserker hebt is de ruimte veel te klein om hem fatsoenlijk te kunnen downen.

Potje team deathmatch 1 kill 9 deaths vergeten we maar even :+
Welcome to my life :+

Ging gister voor mijn doen nog re-de-lijk goed eigenlijk. K/D ratio van rond de 0,5 wat in Gears voor mij prima is. Voorheen stond dat op 0,1 ofzo :p
Merk toch wel dat ik objective based modes toch leuker vind dan TDM, zeker KotH is wel leuk.

Edit: wat dan wel typisch is... ik heb niet gek veel potjes online gespeeld, maar heb nu al 21x 10 of meer assists in 1 potje gehad :X

[ Voor 12% gewijzigd door BM op 30-09-2011 09:50 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Spooksel

Spooksel!

Ik heb gister lekker dagje gehad na een paar off-days... K/D van 0,7 naar 1,0 op weten te werken en een karrevracht aan nieuwe ribbons binnen. Yay!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Vanavond de overige waves completen? Volgens mij moet dat binnen een uur of anderhalf te doen zijn. Zeker als we wat geluk hebben met de bosswaves.. Brumak of Reavers. :)

Ben er nog steeds niet uit wat ik de leukste gamemode vind.

PS, ook ff bf3 beta gespeeld. Daar moet nogal aan gewerkt worden zeg... Op dit moment nog een bug festijn, zowel in game als in het menu en loadingscreens. Ben ik blij dat GoW3 een fatsoenlijke beta heeft gehad... Trouwens een maand voor de release een public beta uitbrengen is eigenlijk geen beta.. De dvds liggen nu al ongeveer klaar om geperst te worden... Tis gewoon een veredelde demo en op basis daarvan brengen ze wellicht een patch uit. Alhoewel ik Dice niet echt patcherig vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik ben er vanavond niet. Vader van me vriendin is jarig. Maar jullie mogen los :p

Zondag kan ik wel groot deel van de dag raggen. Ik voeg trouwens mercy toe aan de maps waar ik een hekel aan heb. Kan daar gewoon niet op spelen...

<3 trenches, trashball, checkout, hotel, old town, drydock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik wil opzich wel meedoen met horde, als het vanaf wave 30 is dan mis ik alleen 20~30 nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben ook wel beschikbaar. Waves 1-30 komen daarna dan nog wel :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Verxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:28:
Ik ben er vanavond niet. Vader van me vriendin is jarig. Maar jullie mogen los :p

Zondag kan ik wel groot deel van de dag raggen. Ik voeg trouwens mercy toe aan de maps waar ik een hekel aan heb. Kan daar gewoon niet op spelen...

Ik vind Mercy juist een heerlijke map omdat het zo lekker overzichtelijk is. Vooral handig als je maar met z'n tweeen speelt :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Troon?

ennieweg ben er iig achter dat ik te weinig online gespeeld heb hehe ...

god wat word ik door sommige gasten hard geslacht :S ... moet echt leren hoe je online moet spelen op xbox ... in vergelijking met pc.

bedoel ik meer dat je rekening moet houden met de beperkingen van de controller in je bewegingen / moves.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Muppet schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:38:
Troon?

god wat word ik door sommige gasten hard geslacht :S ... moet echt leren hoe je online moet spelen op xbox ... in vergelijking met pc.

bedoel ik meer dat je rekening moet houden met de beperkingen van de controller in je bewegingen / moves.
Mja, tis ook geen standaard FPS, daar kent de muis en toetsenbord in principe een voordeel voor wat betreft aimen etc..

Maar hoezo beperkt een controller in GoW je bewegingen/moves? Het is juist voor de xbox opgezet en enige waar je echt de aim van een muis nodig hebt is als je een longshot of torquebow in je handen hebt :) Voor de bewegingen is de controller in GoW volgens mij echt fijner dan een muis en toetsenbord... Zeker omdat je met de sticks veel meer vrijheid hebt om een richting in te rollen dan met een toetsenbord.

Edit: Ik wil wel wave 30 tot 50 proberen. Volgens mij gaat dat met drie man ook goed :). Zolang je je active reloads maar haalt.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-09-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:24:
Vanavond de overige waves completen? Volgens mij moet dat binnen een uur of anderhalf te doen zijn. Zeker als we wat geluk hebben met de bosswaves.. Brumak of Reavers. :)

Ben er nog steeds niet uit wat ik de leukste gamemode vind.
Vanavond ben ik er denk ik wel bij vanaf 19.00. Wil wel de laatste 20 levels afmaken :)

Leukste mode vind ik KotH. Misschien omdat je dan iets minder voorzichtig hoeft te doen dan bijvoorbeeld TDM.

Ik heb me er maar bij neergelegd dat SoS zo'n overpowered wapen is en gebruik hem nu ook af en toe. Desalniettemin hoop ik dat epic dit wapen ietwat nerfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:38:
Troon?

Het is mij :P

Noob :P Mij gaat het ook al niet veel beter hoor, de horde en best modes liggen mij toch een stuk meer, da's veel leuker. Als jij nou ook een exemplaar koopt kunnen we van het weekend met zijn vieren samen spelen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

hoezo ik hoef maar 1 exemplaar :P mijn vriendin heeft ook een xboxlive enabled account. Dus we kunnen gewoon co-oppen / horde etc doen :D

Maar ik bedoel niet beperkt .. maar je kan niet naar iemand toe rollen en ff snel draaien ... je moet van te voren al rekening houden waar je uitkomt omdat je gewoon trager draait / aimt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Als ik jou was zou ik wat met de sensitivity settings spelen.
Ikzelf heb ze op 14, 7, 6 staan.
14 voor free look (dus zonder LT te gebruiken) zo kun je snel omdraaien en iemand achter je beschieten, het geeft je meer controle over je omgeving (vind ik).
7 voor aimen met LT, met free look kijk ik altijd al wel in de buurt zodra ik dan met LT aim kan ik precies bijstellen zodat ik zoveel mogelijk raak.
6 voor zoomed in met Lstick (Longshot) voor net dat extra precisie boven mijn LT sensitivity.

Dit is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar zo speel ik veel beter dan de standaard settings.
(je kan dit vinden onder settings -> controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:28:

Je prioriteiten horen bij het afmaken van Horde op insane te liggen :+

Ik vond Horde gisteravond deels erg frustrerend. Schiet je een hoop damage op 'n Grub, gaat 'n ander er met de kill vandoor. Dat gebeurde wel 100x. :-( Op 'n gegeven moment was ik ook hartstikke blut, ook door 't upgraden van defences en kon zelfs geen ammo meer kopen.

Mercy vind ik juist een prachtige map om te spelen. We maakten alleen een erg goed op elkaar ingespeeld team mee. Campen in de kerk, ze lieten je gewoon in de val lopen en maakten zo kills.
Rynji schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:26:
Ik wil opzich wel meedoen met horde, als het vanaf wave 30 is dan mis ik alleen 20~30 nog :P
Vanavond..??
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:54:
Edit: Ik wil wel wave 30 tot 50 proberen. Volgens mij gaat dat met drie man ook goed :). Zolang je je active reloads maar haalt.
Laten we die vanavond maar voltooien. Maar met 3 man lijken me de Boss waves wel vrij lastig. En de laatste 3/4 waves zijn sowieso al moeilijk.
BM schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:34:
Ik ben ook wel beschikbaar. Waves 1-30 komen daarna dan nog wel :)
@ ons ff, dan doe je gewoon mee. Kwamen er nog 1 tekort.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Succes vanavond, nog een keer zin om het van de week nogmaals te doen? :P

Campaign arcade op insane heb ik ook wel trek in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Rynji schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:46:
Als ik jou was zou ik wat met de sensitivity settings spelen.
Ikzelf heb ze op 14, 7, 6 staan.
14 voor free look (dus zonder LT te gebruiken) zo kun je snel omdraaien en iemand achter je beschieten, het geeft je meer controle over je omgeving (vind ik).
7 voor aimen met LT, met free look kijk ik altijd al wel in de buurt zodra ik dan met LT aim kan ik precies bijstellen zodat ik zoveel mogelijk raak.
6 voor zoomed in met Lstick (Longshot) voor net dat extra precisie boven mijn LT sensitivity.

Dit is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar zo speel ik veel beter dan de standaard settings.
(je kan dit vinden onder settings -> controller).
hmmm hier heb ik eigenlijk nog helemaal niet naar gekeken :P /slaps self

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fireglide
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-06-2021
Mensen die zin hebben om coop te doen of lekker online gamen met elkaar Voeg mij toe op live:)
gamertag: FireGlide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:13:
Succes vanavond, nog een keer zin om het van de week nogmaals te doen? :P

Campaign arcade op insane heb ik ook wel trek in
Ligt er 'n beetje aan hoe de rest van de waves gaat.
Ik ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:40:
hoezo ik hoef maar 1 exemplaar :P mijn vriendin heeft ook een xboxlive enabled account. Dus we kunnen gewoon co-oppen / horde etc doen :D

Maar ik bedoel niet beperkt .. maar je kan niet naar iemand toe rollen en ff snel draaien ... je moet van te voren al rekening houden waar je uitkomt omdat je gewoon trager draait / aimt etc.
Doe gewoon zoals bij ons thuis en neem twee exemplaren, is veel makkelijker dan splitscreen :P

Ik heb mijn sens een stukje hoger gezet, staat nu op zeg maar 2/3 ipv in het midden. Speelt best wel fijn. Vanochtend ook dik twintig minuten op een piano staan rammen voor de onyx medaille maar ik heb nu nog maar 800 interactions :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:36:
[...]

Doe gewoon zoals bij ons thuis en neem twee exemplaren, is veel makkelijker dan splitscreen :P

Ik heb mijn sens een stukje hoger gezet, staat nu op zeg maar 2/3 ipv in het midden. Speelt best wel fijn. Vanochtend ook dik twintig minuten op een piano staan rammen voor de onyx medaille maar ik heb nu nog maar 800 interactions :')
Thrasball tafel gaat sneller volgens mij :P
Maar als je een paar keer arcade doet en de campaign zelf dan kom je al een heel eind hoor.

Zat vanochtend te bedenken dat ik na campaign op hardcore beter de arcade op insane had kunnen doen ipv de campaign zelf. Arcade insane geeft zowel arcade onyx als campaign onyx. Moet nu nog een keer insane doen dus op arcade :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bokkie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:39:
[...]

Thrasball tafel gaat sneller volgens mij :P
Maar als je een paar keer arcade doet en de campaign zelf dan kom je al een heel eind hoor.

Zat vanochtend te bedenken dat ik na campaign op hardcore beter de arcade op insane had kunnen doen ipv de campaign zelf. Arcade insane geeft zowel arcade onyx als campaign onyx. Moet nu nog een keer insane doen dus op arcade :/
Ik heb het getest en volgens mij reageert de piano ietsjes sneller omdat die sample een stukje korter is :P

Zijn die medailles eigenlijk cumulatief? Want de campaign op arcade casual mode spelen is namelijk ook een medaille (Tour of Duty geloof ik). Dan pak ik het liefste een paar in een klap, namelijk de 4 man co-op, insane en arcade insane.

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste