@ Verxx, Rynji, uchiha tijntje
Aanvankelijk met lichte tegenzin meegedaan met Beast op insane. Althans..ik had het nog lang niet op de planning staan.
MAAARRR...Had niet gedacht dat ik 't zo leuk vond.
En....de 1e Onyx medaille binnen.
'n suggestie voor 't behalen van de geplande Horde op insane;
Overpass.
Ik denk dat de trap met de brug relatief gunstig is om te verdedigen. Het is namelijk overzichtelijk. Bijv. Trashball zitten de trappen te ver van elkaar verwijderd en lopen ze gemakkelijk naar boven omdat je zo'n trap met max 3 gasten kunt verdedigen. De trap in Overpass kan je met 5 man verdedigen. Bovendien bieden de pilaren boven beschutting en er spawnt op een Hammer of Dawm.
Verxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:12:
Ze moeten er gewoon zoals de beschrijving zegt melee range van maken. Niet melee range met nog 2 meter er bij
Als ze buiten die melee range de damage verlagen naar 400(iedereen heeft 600 hp in mp) is het al een stuk beter te doen en binnen de melee range schiet je nog steeds alles verrot. Mocht je ze niet killen kan je altijd nog proberen snel te switchen van wapen om het laatste restand van hun leven er ook af te knallen(wens je veel succes

). Zo ben je af van de toestand dat de SoS een verdere gib afstand heeft dan de gnasher. Iedereen blij.
Mensen vanavond nog online? Of is het vanavond Bf 3 avond?

Heb het hier ff gelezen en meerdere posts en filmpjes gezien omdat ik argwaan heb gekregen jegens die SOS.
Ik hink momenteel nogal op 2 benen wb dit wapen;
- Enerzijds vereist het skills omdat je benen moet maken als je mist.
Sommige zie je dat goed doen. Die verdenk ik dan ook van ervaring met Gears 1,2. Je ziet ze namelijk behendig weg wallbouncen en ze weten daardoor ook goed binnen range te komen.
- Anderzijds vind ik het wel degelijk een noob wapen. Niet zozeer omdat 't bijna 't enige wapen is waarmee ze me weten te killen in close range. Je hoeft namelijk niet eens te richten. 'n gast die binnen je gezichtsveld van ongeveer 180 graden zit is gewoon dood.
Je ziet gasten namelijk in bijvoorbeeld open veld zoals op Sandbar op je af stormen die dan 'n makkelijke prooi zijn voor je lancer,hammy of retro.
Echter is het wel een wapen wat juist nieuwelingen aantrekt wat ik dan wel weer toe te juichen vind. Hoe meer zielen.....
En ik heb ook 'n lintje gezien vanwege meerdere gasten afschieten met 1 SOS schot. Die ik trouwens had van een gast die ik afschoot. Wat overigens ook een leuke combi opleverde waarmee ik in de beta veel speelde; Gnasher + SOS.
En ik noemde ook ergens dat de TU het downen buiten melee afstand er uit heeft gehaald. Dat is waar maar helaas is een gast buiten melee afstand ook dood wat de filmpjes laten zien EN waardoor ik ernstige argwaan kreeg.