Taru tossing moet een olympische sport worden
Trouwens, in de campaign
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Uiteraard is dat de verwijzingVrijdag schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:55:
Ah, dat is mooi om te wetenEen paar medailles zijn ook wel leuke verwijzingen naar Unreal, zoals Unstoppable en Godlike.
Trouwens, in de campaignspoiler:hoor je op een gegeven moment Cole zeggen dat je beter geen vrouw in een loader kan laten, want "I've seen an angry woman with a loader once...". Ik had het vermoeden dat het op Alien sloeg, aangezien Ripley ook met een loader de queen te lijf gaat. Iemand anders hetzelfde idee? Ik vond het wel grappig namelijk
vind het wel jammer dat er veel minder trashtalk is van de characters tijdens multiplayer, enige die ik vaak hoor is als iemand Griffin speelt voor de rest hoor ik maar weinig oneliners tijdens het spelen waar dat het in gears 2 veel vaker voorkwam. Anya in de beta was gewoon een cussing sailor, en dat is nu helemaal weg
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dan moet ik ook een 2e tv ... dat is een beetje het probleem heheVrijdag schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:36:
[...]
Doe gewoon zoals bij ons thuis en neem twee exemplaren, is veel makkelijker dan splitscreen
Ik heb mijn sens een stukje hoger gezet, staat nu op zeg maar 2/3 ipv in het midden. Speelt best wel fijn. Vanochtend ook dik twintig minuten op een piano staan rammen voor de onyx medaille maar ik heb nu nog maar 800 interactions
xbox hebben we al
en Troon we hebben wel contact voor de 4pl co-op achievement
[ Voor 5% gewijzigd door Muppet op 30-09-2011 14:48 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ok, done. Ben meestal bezig met arcade co-op op insane, horde of gewoon wat online matches.fireglide schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:25:
Mensen die zin hebben om coop te doen of lekker online gamen met elkaar Voeg mij toe op live:)
gamertag: FireGlide
Vind Sawed Off ook te cheap, merk zelf vaak als ik paar keer faal met gnasher dat ik de sawed off pak en hup je k/d is weer positief. Als ik dat doe heb ik er alleen niet echt voldoening bij, het is te makkelijk om in range te komen en free kills te pakken.uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:15:
Argh, ik hoop toch echt dat ze die sawed off gaan aanpassen.. Zelfs ik als shotgunliefhebber vind het niet meer leuk.Tis gewoon niet meer moeilijk om iemand te killen als je maar vaak genoeg een suicide run doet op iemand...
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Het mag wel 'cheap' zijn, maar het werkt wel. Om om daarom nou te zeggen 'Huh, ik gebruik het niet want ik ben geen cheap-ass loser!'... leuk, maar ondertussen heb ik wel een positieve KD en die andere kerel niet!
Die gun is er nou eenmaal en daarom gebruik ik hem ook maar, waarom... het levert kills op en ik hoef er weinig voor te doen! Voldoening... ik zie gasten uit elkaar spetteren die het anders bij mij zouden doen... dus... HELL YEAH!
Voor een speler met mijn stijl is het gewoon een fantastisch ding, ik ben een enorme casual gamer. I mean, baan, huis, vriendin, kindje, sporten, social life, etc etc... Ik heb gewoon geen tijd om dag en nacht, 24/7 de koos kansloos uit te hangen die ZOVEEL gamed dat ie gewoon vergroeid is met zijn controler. Ik kan er minder goed mee overweg en dat wordt op deze manier weer een beetje gecompenseerd en zo maak ik toch nog mijn kills! Verder wordt ik toch wel net zo hard terug geowned hoor... there is always a bigger fish!
[ Voor 32% gewijzigd door Spooksel op 30-09-2011 16:20 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik vind dat rifles momenteel het gewoon goed doen tegenover shotguns(behalve dit mofo's die schijnbaar stopping power kunnen negeren en als een malle van links naar rechts kunnen lopen zonder vertraging). En daar hoef je helemaal niet zo skilled voor te zijn. De recoil van de retro is met wat oefening goed onder controle te houden als je aimt, de hammerburst is gewoon zo snel mogelijk die trigger over blijven halen en de lancer is gewoon active reloaden en je hebt iedereen binnen 2/3 seconden dood.
Het is gewoon ongelofelijk lame als je met de gnasher loopt omdat het totaal niet loont om dit wapen te hebben tegenover sos. Ook al kill je de gene met sos 9 van de 10 keer ben je alsnog zelf ook de pijp uit.
Vervolgens ga je rage mode na 3 keer op zo'n stomme manier gekilled te zijn en kies je zelf ook de sos
verdubbeld je active ammo op een perfect reload en uberdmg..
Nu alleen nog de extra explosive damage en dan is het wel goed voorlopig.
Nicely done...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nicely sick.
oke waar kunnen we deze kopen?
Brumak dood, restjes afmaken.... nog een Brumak
Helukkig nog 2 kistjes met in beide een Vulcan en een Silverback op standby scheelde niet veel, wist niet eens dat er nog een brumak kon spawnen.
Weet iemand dat nummer dat gezongen door dat meisje? Vind hem wel goed klinken.
Moet even kijken of ik er vanavond ben, kans dat ik BF3 beta aan het spelen ben
Verwijderd
Vanavond ben ik vanaf een uur of 8 online, ook als je zelf nog wat voor elkaar wilt krijgen en wat hulp kunt gebruiken, let me know.
Die heb ik na 5 minuten spelen weer weggegooid... baggerRynji schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:12:
Ja, tot en met wave 50.
Moet even kijken of ik er vanavond ben, kans dat ik BF3 beta aan het spelen ben

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik doe ook wel mee, liever met wat betrouwbare mensen spelen. Ben het nogal zat dat mensen na 20 waves leaven in Horde :<uchiha tijntje schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:35:
Vanavond weer met wat mensen KotH spelen? Gaan we weer de meeste potjes winnen natuurlijkMoet vanmiddag naar verjaardag. Vanavond rond uur of 7/8 terug.
Tag: TheAshcat
Had iemand hier nog een antwoord op?L1nt schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:53:
Heb het spel uitgespeeld. Maar vraagje, heb ik nu gemist waarom de Locust Queen er zo menselijk uit ziet of is dat gewoon niet bekent gemaakt? En weet iemand het waarom ze er zo uit ziet?
[ Voor 93% gewijzigd door TheAshcat op 02-10-2011 14:31 ]
http://gearsofwar.wikia.com/wiki/Queen_Myrrah
Misschien dat dit wel netjes is uitgelegd in de boeken of een cutscene in deel 1 of 2 die ik ben vergeten.Myrrah herself is human and contains no trace of the Lambency that is present in all Locust, although she identifies more with the Locust than her own species. A descendant of the scientists who moved the Locust to Mount Kadar from New Hope, Myrrah was raised with the Locust from birth and considers them her family. Like the scientists before her, Myrrah considers the Locust to be her "children".
Ugh dat heb ik heel vaak, checkt ie eerst 25 matches en dan pas joinen. Perfecte verbinding en NAT Settings hier dus dat is het niet.TrailBlazer schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:15:
zijn er op dit moment meer mensen die geen game kunnen joinen. Quality van matches wordt gechecked en vervolgens wordt er een poging gedaan te joinen maar helaas
stuur ff een DM ofzo
Ben ook op zoekgodofal schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:27:
loopt er ergens een leuk potje horde op 't moment? ik heb wel zin om 'ns met een stel betrouwbare spelers te spelen
stuur ff een DM ofzo
Maar het ging dus wel weer erg lekker
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Zeer vervelend als mensen leaven en friends zijn offline

Gisteren ook de Season Pass gekocht. Nu heb ik ook de Liquid skins erbij, ziet er best mooi uit.
[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 03-10-2011 09:45 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nu alleen nog op insane! We zijn er gisteren mee begonnen maar me vrouwtje schopte me voor de tv weg...die vondt dak lang genoeg geschoten had:S Wat is t vrijgezellen leven toch goed:'(Vrijdag schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:40:
Gisteren met een paar mensen van hier (Buggienuk, Control1983 en Vervelende Vent) samen met mijn vriendin tot wave 50 van horde gedaan. (achievement gehaald) Sorry dat we ineens weg waren maar de pizzabezorger stond aan de deur
Gisteren ook de Season Pass gekocht. Nu heb ik ook de Liquid skins erbij, ziet er best mooi uit.
Ja, insane moet ik ook nog doen inderdaad. Als je dat doet met vijf man moet het geen probleem zijn denk ik.lj_tree schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:36:
[...]
Nu alleen nog op insane! We zijn er gisteren mee begonnen maar me vrouwtje schopte me voor de tv weg...die vondt dak lang genoeg geschoten had:S Wat is t vrijgezellen leven toch goed:'(
Ik heb trouwens nog een klein bugje maar dat is denk ik mijn eigen schuld. Ik heb geen medaille dat ik de campaign op hardcore heb uitgespeeld. Mijn gok is dat het komt omdat ik ergens op driekwart van de campaign de Xbox direct had uitgezet in plaats van eerst naar het menu te gaan.
Nuja, die medaille komt nog wel eens als we de campaign op arcade en insane gaan uitspelen, sla ik drie vliegen in een klap als we het ook nog in 4player co-op doen
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 03-10-2011 10:53 ]
Mazzy Star - Into Dust van 't album So Tonight That I Might See uit 1993Squishie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:16:
er is een reclame op tv nu over Gears of war 3.
Weet iemand dat nummer dat gezongen door dat meisje? Vind hem wel goed klinken.
Het nummer Mad World van Gary Jules staat op 't album Trading Snakeoil For Wolftickets uit 2004
Afgelopen weekeinde ff de pianopartij doorgespeeld van 'n partituur wat je hier kunt downen.
In de partij staat netjes de melodie zodat je niet perse hoeft te zingen.
Trouwens 'n mooi opgenomen album met natuurlijk klinkende instrumenten.
Voor de easy listening liefhebbers.
Mad World is overigens een cover van Tears for Fears uit 1982.
Ik heb 't beluisterd van Tears for Fears - The Ultimate Collection. Een compilatie op 2 cd's uit 2003.
Nog nooit eerder gehoord maar ik vond 't wel zodanig goed dat ik de cd's in 1 ruk heb afgeluisterd.
Mooi opgenomen muziek uit langvervlogen tijden.
Meteen ff mezelf quotenapNia schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:18:
Gears 3 DLC uitgelekt: http://buypoe.com/content...ps-characters-leaked.html
Gebeden worden toch nog verhoordmowa schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 16:41:
[...]
Hopelijk komt er een flashback map pack met Pavillion, Jacinto en Blood drive.Maar dan ook met aangepaste spawns.
[...]

We zien in de lijst namelijk Jacinto, Blood drive, Ruins en Subway staan.
Blood drive was reeds bekend.
We zien echter ook Ruins. Daar heb ik erg aan moeten wennen in Gears 2 maar ik werd er 'n groot liefhebber van.
Aan Subway heb ik een bittere nasmaak vanwege 't vele uit de map glitchen. Er zijn in Gears 3 al vele glithes gemeld en zelfs een aantal die al uit de map zijn geglitched. Dit gelukkig nog beperkt tot de campaign en nog niet in de MP.
Echter was Subway in Gears 1 een heerlijke map waar de strijd zich vaak op 2 fronten afspeelde.
Hopelijk passen ze de maps nog wel aan ivm spawntraps waar met name Jacinto en Blooddrive berucht om zijn.
Een hele bult met wel 23 maps zeg..
Vorige week Horde t/m wave 50 op insane gedaan.
Het is wel intens maar ik ging wel erg vaak door domme pech dood. Iets wat me in Gears 2 ook vaak overkwam. Het op de verkeerde tijd op de verkeerde plek zijn.
Bijv: Er wordt een granaat naar binnen gegooid. Ik sta met 2 gasten naast elkaar en alleen ik wordt gedood, of ik revive iemand en ik ga daaropvolgend gelijk dood.
Weet iemand of in Horde geactiveerde mutators voor iedereen gelden die ze heeft unlocked of alleen voor degene die de pot host..??
En je kunt van de kosten van al die skins zeggen wat je wilt. 't ziet er toch wel erg leuk uit.
Denk dat ze die dlc wel gefaseerd uitgeven. Van die bundeltjes met een paar maps samen met een skin ofzo
Dat vind ik heel redelijk voor 2400 MSP (met de season pass). Maar als het goed is zou er ook nog single-player content bijkomen. Helaas is er bij die website niks over te vinden.apNia schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:18:
Gears 3 DLC uitgelekt: http://buypoe.com/content...ps-characters-leaked.html
Ik moet ook nog horde op insane van lvl 31-50. Dus als iemand wat mutators heeft, ben ik van de partij (anders is het wel heeeeel moeilijk volgens mij).
Na de post van Mowa over de damage van de shotguns eindelijk een beetje afgeleerd om niet constant te 'aimen' (met LT) met de gnasher. Dat werkt goed.
Lekker raggen met de gnasher in King of the Hill
Gisteren nog even gekeken naar de medals die ik heb.. maar jeetje, sommige gaan echt traag... Beetje jammer eigenlijk, aangezien de medals totaal niet in verhouding staan tot de levels. Ben nu 62 dacht ik. En met King of the Hill gaat het erg hard.
Maar er zitten van die medals bij waarvan het nut me totaal ontbreekt
[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2011 11:40 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik heb gisteren die 2000 objecten medaille gehaalduchiha tijntje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 11:28:
Gisteren nog even gekeken naar de medals die ik heb.. maar jeetje, sommige gaan echt traag... Beetje jammer eigenlijk, aangezien de medals totaal niet in verhouding staan tot de levels. Ben nu 62 dacht ik. En met King of the Hill gaat het erg hard.
Maar er zitten van die medals bij waarvan het nut me totaal ontbreektEen aantal gaan natuurlijk gewoon vanzelf. Bijvoorbeeld de kills, de revives, geld verdienen in horde en beast etc. Maar er zijn verder echt teveel boostmedailles... Wie wil er nu 2000 objecten manipulaten in sp... wie gaat er nu 1000 grenades sappen (heb er nu een stuk of 10 ofzo
) En de ergste van alles, wie gaat er nu 500 keer een nemesis executen... Heb volgens mij 1 keer een nemesis gehad, en die heb ik dan gelukkig ook kunnen executen, dus heb er tot op heden 1tje
En ben niet van plan om er eigenlijk meer te krijgen...
Dat is misschien nog wel een idee, als we tv kijken is dat niet zo moeilijkVrijdag schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:16:
[...]
Ik heb gisteren die 2000 objecten medaille gehaaldTijdens eten en twee afleveringen van Bones op de X knop wezen rammen voor de piano en toen had ik 'm. Had daarvoor al 800 keer, dus hoefde nog maar 1200 keer te buttonmashen. Nu als titel "I've got the codes" en een eerste Onyx medaille
Gamertag for Xbox: R0SSI
ok danVrijdag schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:16:
[...]
Ik heb gisteren die 2000 objecten medaille gehaaldTijdens eten en twee afleveringen van Bones op de X knop wezen rammen voor de piano en toen had ik 'm. Had daarvoor al 800 keer, dus hoefde nog maar 1200 keer te buttonmashen. Nu als titel "I've got the codes" en een eerste Onyx medaille
Heb het altijd al gevonden dat de achievements in gears of war een beetje saai zijn eigenlijk. In gears of war 1 waren het vooral: haal 100 kills met dat wapen, win 20 potjes op dat level, etc.
Edit: zit ook even te denken wat een leuke achievement is... maar ik kom er ook niet echt op eigenlijk
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2011 12:48 ]
Huh? Op de X knop drukken en dan krijg je medailles voor objectives?Vrijdag schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:16:
[...]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik ben dan sowieso ook van de partij, waarsschijnlijk die maat van me (vreselijke vent) ook wel mee doen. Op dit moment heb ik 1 mutator, die super active reload, waarmee je active reloads intens sterk worden. Dit hebben jullie volgens mij ook gemerkt in de casual horde. Het was zo makkelijk. Zelfs de eerste 10 waves van insane waren heel goed te doen met zn 3en.
Ik heb denk ik van het weekend weer tijd om er een hoop uur in te steken, wat jullie?
Ook bekend op XBL als buggienuk
Ja, ik snap ook niet waarom ze zoiets nou er in hebben gedaan. Wel lekker makkelijk maar echt veel voegt het niet toe. Net zoiets als vijfhonderduizendmiljard keer Ardace chapters spelen ofzouchiha tijntje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:46:
[...]
ok danIk snap dat je hem redelijk snel kunt halen, maar ik snap niet waarom Epic zoiets er in heeft gestopt.
Het heeft niets met uitdaging of iets dergelijks te maken. Ik vind de ribbons in battlefield bad company 1 en 2 een stuk leuker en uitdagender
![]()
Heb het altijd al gevonden dat de achievements in gears of war een beetje saai zijn eigenlijk. In gears of war 1 waren het vooral: haal 100 kills met dat wapen, win 20 potjes op dat level, etc.Wat ik wel een leuke achievement vond om te doen in gow 1 was het 100 keer grenade taggen
Goede herinneringen aan
Edit: zit ook even te denken wat een leuke achievement is... maar ik kom er ook niet echt op eigenlijk. Ik vind wel dat rhinji een achievement verdiend... met zen 8 headshots ofzo in 9 schoten
Is een medaille, een X aantal een object/item gebruiken in de campaign. Bijvoorbeeld deuren, switches, hendels, automaten etc. Het is vrijwel de makkelijkste Onyx medaille die je kan krijgen, gewoon 2000 keer op een knop rammenConscience NL schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:39:
[...]
Huh? Op de X knop drukken en dan krijg je medailles voor objectives?
Ze moeten een triple hat trick achievement maken, die zou tof zijn om te halenuchiha tijntje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:46:
[...]
Edit: zit ook even te denken wat een leuke achievement is... maar ik kom er ook niet echt op eigenlijk. Ik vind wel dat rhinji een achievement verdiend... met zen 8 headshots ofzo in 9 schoten
Gisteren ging weer fijn met de longshot ja, dubbele hat trick met ook maar 6 schoten, beter kan eigenlijk niet
Welke chapter en act staat die piano ook alweer?Vrijdag schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:16:
[...]
Chapter 1 Act 1kippengaas schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:29:
[...]
Welke chapter en act staat die piano ook alweer?
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 03-10-2011 14:40 ]
precies toen ik horde wilde gaan doen@majornelson Larry Hryb
If you are having issues w/ Xbox LIVE, we're investigating. Follow @XboxSupport for updates
Je zult niet de enige zijn
Edit: hij doet het, kan ik mee doen?
[ Voor 9% gewijzigd door R0SSI op 03-10-2011 19:47 ]
Gamertag for Xbox: R0SSI
Nu?Rynji schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:44:
Xbox doet het weer, hoelaat gaan we insane campaign rollen?
Hmzz, live is nog steeds wel erg traag... Duurt lang vorodat ik in het hoofdmenu van gow3 zit...
Nu doet ie het goed
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2011 19:50 ]
Dinsdagavond 8 uur gaan we 40-50 horde doen, stuur me even een berichtje of voeg me toe als je mee wilt doen.
[ Voor 98% gewijzigd door TheAshcat op 03-10-2011 23:40 ]
Vervolgens kom je een paar keer de koningin tegen. Eerst geplet onder een groot steen/ijzer-achtig ding. Vervolgens komt ze op het dak weer terug. Vervelend.
We merkten dat onze tactieken helemaal mis waren.
Eerste gedeelte was vrij simpel, en dan komt fase 2. Het mormel gaat de hele tijd op de toren zitten, en adds komen uit alle hoeken en gaten. Chaos. Onze eerste strategie was:
A) Kleine vliegbeestjes afmaken
C) Koningin en haar 'paard' neerhalen
In de praktijk zorgde dit (omdat je de koningin zo lang in de lucht houdt) voor een werkelijk oncontroleerbaar aantal adds. Een paar keer hebben we het op deze manier bijna gehaald, maar er lopen dan op een gegeven moment gewoon 30+ adds rond. Niet. Leuk.
Na een poging of 15 de focus op de kleine vliegbeestjes behouden, en daarna de koningin. Ging veel beter, twee tries en we waren klaar.
Overigens, waar was dat filmpje na de credits!!
Ik heb de Gears of War Vault in actie gezien.
Het is interactief met de game. De Crimson Omen op de zijkant gloeit wanneer je wordt gedood of op in-game geluiden.
Ik heb me laten vertellen dat de MediaMarkt momenteel een aanbieding heeft voor €189 en omvat;
- Console (volgens mij de 4gb versie)
- Gears of War Vault
- Gears of War 3 controller
- De game
Lekker sportief. Hopen dat 't weer 'n beetje mee zit.lj_tree schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:03:
Ik doe mee!!! Meot zondag meelopen met de marathon in Eindhoven dus da gaat nie meevallen (geloof t of niet maar deze gamert doet ook nog een beetje aan sport:) ) maar vrijdagavond en zaterdag bennik van de partij!
Een marathon is mij te veel.
Ik loop 1/2 tons en 10k's. Toevallig komende 16/10 een 1/2 in A'dam. De CPC, want is bij mij om de hoek, loop ik jaarlijks.
Ook jaarlijks R'dam Business Duo Marathon = beiden 'n 1/2 ton.
Misschien is 't leuk om met mede Tweakers die ook Gears spelen af en toe aan een loopje mee te doen. Laten we 'n Gears shirt maken etc
Horde Command Pack
Drie nieuwe maps
• Blood Drive
The Jacinto Medical Plaza was overwhelmed by evacuated citizens after the government-sanctioned Hammer Strikes, and the ensuing riots quickly turned this safe haven into a dangerous inferno. An abundance of high ground and funneled choke points make this map a returning favorite to Horde.
• Rustlung
Once the pride of the Royal Tyran Navy, the foredecks of this decommissioned battleship are now riddled with bullet holes. Any team with the fortitude to hold the exposed central torpedo bay will find that the ship's Loader has been replaced with a battle-ready Silverback mech suit.
• Azura
This island resort was once the exclusive domain of Sera's educated elite, but the tranquil water gardens and lush foliage have become a hotly contested combat zone. Dual snipers overlook a powerful explosive weapon, while the defensive central platform may be your last resort of retreat.
Nieuwe horde upgrades
• Command Center
This new fortification type allows you to call in fire support from snipes, mortar strikes and multiple Hammers of Dawn. That's right, plural, hammers.
• Decoy Upgrade
This is an upgrade that turns your decoy into an Onyx Guard bot that will fight in your defense.
• Sentry Upgrade
This upgrade adds a fire bolt sentry that deals more damage and is super effective against Berserkers. If only there was one to one-shot lambent zerkers.
• Silverback Upgrade
This advancement allows you to upgrade your Silverback exo-suit with devastating rockets and extra levels of repair cost reduction.
Ook zitten er drie nieuwe characters bij (Big Rig Dizzy, Onyx Guard & Bernie) en twee nieuwe skins (Team Plasma & Jungle Camo).
Screens en wat meer info: http://epicgames.com/comm...and-pack-available-nov-1/
[ Voor 4% gewijzigd door Rynji op 04-10-2011 15:50 ]
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-10-2011 16:38 ]
NiceVerxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:39:
I'm in.
Vandaag al wat potjes koth op me naam staan. Keer een unstoppable gehaald met de gnasher

Over de eerste DLC. Ik vind het raar dat het eerste pakket 800 MSP kost. De season pass kost namelijk 2400, terwijl aangegeven wordt dat je dan 1200 MSP korting krijgt. 3600/800 = 4,5.... Zal dan wel 3 x 800 punten zijn en 1 keer 1200 (inclusief single player content of iets dergelijks).
Daarnaast vind ik 3 maps een beetje weinig. Die uitgelekte lijst van DLC bevatte 23 maps. Als ze maar 3 maps per DLC doen, dan kom ik niet bij 23. Natuurlijk het is nu nog een beetje koffiedik kijken, maar ik vind het toch een beetje raar.
Ben er rond half 8.
NuTrailBlazer
[ Voor 16% gewijzigd door TrailBlazer op 04-10-2011 19:57 ]
Altijd zin, helaas niet altijd tijdTrailBlazer schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:56:
zijn er mensen die zin hebben in horde?
NuTrailBlazer
Toevoegen mag altijd
[ Voor 5% gewijzigd door TheAshcat op 04-10-2011 20:48 ]
Gamertag is P8r
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Gisteren in 4 player coop met Schobbejak, Verxx en Rynji de SP op insane proberen uit te spelen. Waren rond 8 uur begonnen vanaf act 3 chapter 3. Ging redelijk vlot, alhoewel de
Iemand tips hoe je dit met 4 man op insane kunt halen?
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2011 09:20 ]
De graphics zijn wel weer om te smullen de actie is toch wat epischer dan in de voorgaande delen. Hoewel ik niet heel ver gespeeld heb (Act 1, Chapter 1/2/3 (of is het nu andersom
Maar de voorlopig conclusie: zie ter beter uit, voelt als vanouds en het voelt gewoon goed
Hmzz, kan die railing gesloopt worden?Verxx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:23:
las net op een forum dat je de queen de railing moet laten slopen, dan kunnen die palace gaurds niet omhoog. Ze hadden maar iets van 5/6 gaurds toen ze haar killde
Ben er helaas vanavond pas rond een uur of half 11. Ga eerst sporten. Wellicht rond half 11 nog een keer proberen, of anders een andere dag? Zou het wel leuk vinden om het met het groepje uit te spelen
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2011 09:34 ]
Sowwy Muppet
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 05-10-2011 09:51 ]
Ze wil af en toe MP doen en campaign schiet er soms een beetje bij in
There is no art to find the minds construction in the face
Zal straks ook eventjes wat gaan zoeken op google.uchiha tijntje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:33:
[...]
spoiler:Hmzz, kan die railing gesloopt worden?Hoe in godsnaam
Want we hebben toch een uur gespeeld, maar heb geen railing gesloopt zien worden
. 5 palaceguards is een eitje
Ben er helaas vanavond pas rond een uur of half 11. Ga eerst sporten. Wellicht rond half 11 nog een keer proberen, of anders een andere dag? Zou het wel leuk vinden om het met het groepje uit te spelen
Half 11 is prima voor mij. We hoeven "alleen" dat laatste gevecht nog, dus moet hoop ik wel lukken.
[ Voor 4% gewijzigd door kippengaas op 05-10-2011 10:12 ]
Vrijdag schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:36:
Maar je kan die guardsspoiler:toch ook aanpakken met de Hammer of Dawn? Die respawnt immers om de zoveel tijd. Misschien moet je de Queen zo lokken dat ze elk stukje muur omver kegelt?
Sowwy Muppet
Ik blijf het lastig vinden... Met name door die vuurvliegjes.. Aangezien die amper te raken zijn omdat ze op een km hoogte zweven..
Hoewel ik nog lang niet ben uitgekeken op de bestaande 10 maps vind ik 3 wat mager als je weet dat ze er al 23 klaar hebben. Ondanks dat je er niet extra voor hoeft te dokken als je de seasonpass hebt.
Aan de andere kant is 23+10 wellicht te veel van het goede.
In Gears 2 speelde je namelijk in 90% van de potjes op 3 of 4 maps.
En ondanks ik er erg naar uit kijk om in de toekomst weer op Jacinto te spelen strookt het niet met het verhaal.
Jacinto hebben ze namelijk laten zinken

Helaas gisteravond en waarschijnlijk vanavond niet kunnen spelen want me computer liep vast en wilde niet meer opstarten

Wat leuk is in Beast mode, is dat als je niet doodgaat je ook de Unstoppable etc. ribbons kan halen. Probeer nu zoveel mogelijk Hail Mary's te krijgen als Boomer, da's ook wel geinig. Mooi van een afstandje die stranded gibben
En dit weekend big head mode
[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 05-10-2011 12:11 ]
Prima tijd wat mij betreft, sowieso dat we hem gaan halen!uchiha tijntje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:33:
[...]
hmmuchiha tijntje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:29:
[...]
spoiler:Maar de Hammer heb je volgens mij juist nodig om haar op de knieën te krijgen. Heb je haar eindelijk op vaste grond, en dan is je Hammer leeg... Dan moet je weer helemaal naar het spawnpunt van de hammer en hopen dat die gerespawned is.
Ik blijf het lastig vinden... Met name door die vuurvliegjes.. Aangezien die amper te raken zijn omdat ze op een km hoogte zweven..
Tijd zat dus tussendoor om guards met de hammer te bewerken.
Verder weer eens een update van mij!
Gisteren Horde-avond. Twee vrienden en twee onbekenden. Begonnen op dat strand-level. Wat een gave map! Tot wave 30 gekomen zonder deaths, en toen sloot de host af. Jammer. Daarna nog een horde tot wave 20, en toen weer sloot de host af.
Toen had ik dus echt geen zin meer..
[ Voor 11% gewijzigd door AppieNL op 05-10-2011 12:31 ]
Dat is misschien wel een goed idee. 1tje of 2 man aan de zijkanten van de map, zorgen dat ze elkaar kunnen coveren. En 1 of 2 man met een hammer of dawn bij de liftzijde. Vanavond maar eens proberen... Ik lees wel dat mensen het halen door 3 man op casual te laten spelen en 1 man op insane.. Als je dit dan door rouleert, heb je binnen 30 minuten alle 4 de insane achievement binnen... Maar das een beetje lameAppieNL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:27:
Voor die laatste fight misschien idee, voor 1 van je leden iig:
spoiler:Wat ik altijd een fijn plekje vond bij die fight, was helemaal links achter zo'n hammer of dawn paaltje. In principe moet alles dan naar jou toelopen, inclusief die vuurvliegjes en je hebt mooi zicht op de Beetle's zwakke plek als die op de toren hangt. Probleem van deze plek is echter, er is maar plaats voor 1 en als je een nieuwe hammer moet hebben, zal je ver moeten lopen. Maar als andere de hammer voor hun rekening nemen, kan je uit die positie ideaal cover fire geven
-------------------
Edit: @hieronder. Ghehe, moeten we wel veel palace guards killen dan he
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2011 13:05 ]
Hmzz. over de 1e DLC pack lees ik het volgende:
Also playable in Beast mode and privately hosted Versus matches, the Horde Command Pack promises to extend your “Gears of War 3” experience with countless hours of multiplayer mayhem on Xbox LIVE.
Dus je kunt niet een quick match doen op die nieuwe maps?
[ Voor 87% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2011 14:05 ]
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2011 14:06 ]
Vond ik zeer vreemd.
Bij de horde leaderboards. Daar kun je volgens mij per map de highscore zien.UTADDICT schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:08:
Worden je Horde scores opgeslagen overigens? Ik kon namelijk mijn highscores niet vinden, alleen de score van de laatste pot.
Vond ik zeer vreemd.
Thanks.uchiha tijntje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:15:
[...]
Bij de horde leaderboards. Daar kun je volgens mij per map de highscore zien.
Was overigens wel interessant om te zien dat 97% van mijn kills bestaan uit lancerkills (waarvan 50% zaag).
3% shotgun.
Tja.
[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2011 14:18 ]
Schijnt probleempje te zijn met de dedicated servers dat ze nog moeten fixen of zo. Ik vind het onzin, DLC die al zolang als de game zelf in de pijplijn zit, dedicated servers sinds beta en dan dit? Yeah right...uchiha tijntje schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:33:
De gears of war stats site is nog steeds erg magertjesEr staat nog steeds coming soon...
Hmzz. over de 1e DLC pack lees ik het volgende:
Also playable in Beast mode and privately hosted Versus matches, the Horde Command Pack promises to extend your “Gears of War 3” experience with countless hours of multiplayer mayhem on Xbox LIVE.
Dus je kunt niet een quick match doen op die nieuwe maps?