Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppieNL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:27:
Voor die laatste fight misschien idee, voor 1 van je leden iig:
spoiler:
Wat ik altijd een fijn plekje vond bij die fight, was helemaal links achter zo'n hammer of dawn paaltje. In principe moet alles dan naar jou toelopen, inclusief die vuurvliegjes en je hebt mooi zicht op de Beetle's zwakke plek als die op de toren hangt. Probleem van deze plek is echter, er is maar plaats voor 1 en als je een nieuwe hammer moet hebben, zal je ver moeten lopen. Maar als andere de hammer voor hun rekening nemen, kan je uit die positie ideaal cover fire geven
Is de manier zoals ik 't op hardcore heb gedaan.
En zoals ik ´t op insane ga doen.
Is ´t nog ´n beetje te doen op insane..??

Vanavond me computer verder fixen.
Ben morgen vrij.....Ga de campaign in Arcade insane proberen.

Voor degenen die nog steeds denken dat de dedis altijd online zijn.

Tip:
Als je out of ammo bent. Wissel dan van wapen met je ai... 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

extra tip. wissel niet primary en secondary als je dezelfde wapens hebt :P
wij hadden in chapter 3 op arcade op die manier namelijk Sam rondlopen met alleen een snub 8)7
Beetje dom dat ze dan bij de armory niet eens een nieuw wapen pakt, geval van jammer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ze zouden een dedicated servers indicator in moeten bouwen in het matchmaking menu of iets in die richting.
In ieder geval een manier dat je kan zien wanneer je op een dedi speelt of met een host (host icoontje op scoreboard ofzo?).
Maar dat komt er toch niet in.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Rynji schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:09:
Ze zouden een dedicated servers indicator in moeten bouwen in het matchmaking menu of iets in die richting.
In ieder geval een manier dat je kan zien wanneer je op een dedi speelt of met een host (host icoontje op scoreboard ofzo?).
Maar dat komt er toch niet in.
Inderdaad, dan weet je of die 20 kills terecht is :+ ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mooi de insane achievement en de 4 player coop achievement gehaald... insane wel the cowards way :P.

Maar de potjes versus van zojuist gingen echt voor geen meter. Leek net of ik een mutator aan had staan dat men damage 50% is van wat die normaal is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren doorgegaan met de campaign op insane. DAMN daar zitten vreselijke stukjes bij!:) er kwam trouwens iemand gejoined van me friends list ongevraagd...burt reynold, sorry dak je kickte...heb zeker wel zin om een keertje co-op te doen maar niet op insane. Als een van ons dood gaat moeten we het checkpoint opnieuw beginnen omdat je geen downtime heb maar direct doodgaat...daarom de voorkeur aan die botjes, die blijven tenminste even down liggen. Ik had me mic niet bij de hand (lag op zolder) dus kon je ook even niet toespreken. Zal t volgende keer dak je online zie goedmaken.

Gisteren het stukje in act 5 net voordat je een van die 2 glazen liften ingaat wel 35 keer opnieuw gedaan...alles gaat goed tot die reaver komt. ELKE keer als die binnen komt vliegen schiet hij direct een rakket me ass in en ben ik accuut dood. Heb meer reavers gezien op insane maar deze heeft wel HEEL veel geluk:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burt_Reynolds
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-02 22:19
lj_tree schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:10:
Gisteren doorgegaan met de campaign op insane. DAMN daar zitten vreselijke stukjes bij!:) er kwam trouwens iemand gejoined van me friends list ongevraagd...burt reynold, sorry dak je kickte...heb zeker wel zin om een keertje co-op te doen maar niet op insane. Als een van ons dood gaat moeten we het checkpoint opnieuw beginnen omdat je geen downtime heb maar direct doodgaat...daarom de voorkeur aan die botjes, die blijven tenminste even down liggen. Ik had me mic niet bij de hand (lag op zolder) dus kon je ook even niet toespreken. Zal t volgende keer dak je online zie goedmaken.

Gisteren het stukje in act 5 net voordat je een van die 2 glazen liften ingaat wel 35 keer opnieuw gedaan...alles gaat goed tot die reaver komt. ELKE keer als die binnen komt vliegen schiet hij direct een rakket me ass in en ben ik accuut dood. Heb meer reavers gezien op insane maar deze heeft wel HEEL veel geluk:S
NP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:10:

Zet de instelling van je party op private, hoef je ook geen vrienden te kicken. Logisch dat mensen joinen als je game status joinable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Vanavond maar eens revanche nemen op de potjes van gisteren... Doel is om na dit weekend level 70 te zijn... Ben nu 62 of 63 dacht ik. Moet wel lukken denk ik. Ben benieuwd naar de DLC en of die nu wel in quick matches te spelen valt... anders zal ik eigenlijk niet veel op die maps spelen denk ik, want ben tot nu toe nog niet echt een horder/beaster, ook al zijn dat wel leuke gamemodes :).

Met de SP moet ik nog een aantal arcade chapters afronden om de achievements te krijgen van de multiplier (10X) en de number 1 ribbon (60X...). Daarnaast nog een keer zoeken naar een goede guide om de bossbattle op insane uit te kunnen spelen met arcade. Ik denk dat de infinite reloadAmmo en instagib mutator daar wel wat bij kan helpen, dus die de komende periode maar vrij proberen te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:13

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Gisteren de unlimited ammo mutator vrijgespeeld. Jammer dat het alleen voor de 5 standaardwapens geldt, maar het zal zeker gaan helpen bij insane dingen.
En ook gelijk mijn eerste Onyx medal binnen daardoor. 1000 fortifications :)

Nu nog iets van 80 kills met de sawed-off voor de reload mutation, maar ik kan nog niet echt goed met dat ding omgaan...

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Shin_Alu schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:21:
Gisteren de unlimited ammo mutator vrijgespeeld. Jammer dat het alleen voor de 5 standaardwapens geldt, maar het zal zeker gaan helpen bij insane dingen.
En ook gelijk mijn eerste Onyx medal binnen daardoor. 1000 fortifications :)

Nu nog iets van 80 kills met de sawed-off voor de reload mutation, maar ik kan nog niet echt goed met dat ding omgaan...
SoS als standaard wapen instellen, KOTH private match met alleen bots, score op 240, 15 wins en gaan met die banaan :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Das ook de cowards way out :P

Vind het aan de ene kant wel jammer dat ook die private matches met bots en dergelijke meetellen in de medals en ribbons etc.

Voornamelijk mensen die dan pronken met hun k/d en w/l ratio zijn irritant.. Dan ga je kijken wat ze voor ratio hebben in ranked of quick en dan zie je toch hele andere cijfers :P

Edit: Jammer dat de unlimited ammo niet helpt bij een hammer of dawn... Dan maakt het de boss fight op insane nog steeds erg lastig (wel wat makkelijker, maar nog steeds erg lastig :P)

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mij maakt dat hele k/d of w/l geen moer uit :P het gaat mij alleen maar om dingetjes te unlocken. Maar ik vind het wel praktisch dat het ook op private werkt omdat je anders last kunt krijgen van statpadders in public matches, dat is veel irritanter natuurlijk. En rank zegt ook niet zo gek veel, zie vaak genoeg hogere levels (40-60) die absoluut niet kunnen meekomen :)

Die bloemenmutator lijkt me ook wel episch trouwens :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vond jou altijd al zo'n flower power figuur :P

[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 06-10-2011 13:37 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Spooksel

Spooksel!

Bij welke game modes werken die mutators eigenlijk allemaal?

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Spooksel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:39:
Bij welke game modes werken die mutators eigenlijk allemaal?
Bij Arcade en Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:36:
Vond jou altijd al zo'n flower power figuur :P
Onderschat de macht van een pot vol bloemen niet die van vijf hoog op je pan klettert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

Vrijdag schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:49:
[...]

Onderschat de macht van een pot vol bloemen niet die van vijf hoog op je pan klettert :P
Maak je alleen geen Brumak mee af!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

UTADDICT schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:51:
[...]

Maak je alleen geen Brumak mee af!
Dan hebben we een grotere bloempot nodig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen om 06:00 begonnen en heb momenteel vreselijke ruzie met de End Boss.. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat had ik graag willen bluffen en melden dat ik de End Boss in no time had gescratched.
Dat viel echter even vies tegen. :S 7(8)7
In hardcore is de End Boss een piece of cake. In Insane is 't ff andere koek. Volgens mij ben ik wel 100x dood gegaan.
Niet zozeer door de Boss zelf want die is makkelijk te ontwijken. Maar het tuig er omheen (screamers en guards) deden me keer op keer de das om.

Op een gegeven moment heb ik de game op pauze gezet, ben ik even wat gaan eten, journaal gekeken, gechilld en rustig over m'n stappen nagedacht.
Toen kon ik een tactiek bedenken. Die heb ik daarna uitgevoerd en binnen een kwartier had ik die bitch fried.
Na Raam in Gears 1 in Insane een waardige End Boss _/-\o_

Over het algemeen vind ik de hele campaign in Insane goed te doen.
Je kunt grote gedeelten al het werk door de ai laten doen en "laid back" "opereren".

De gedeelten waar ik dood ging;
  • In de 1e acte direct na de kabelbaan ging werd ik zodra ik landde acuut gekilled dood de Gunker.
    Dit leek wel een glitch want zodra ik de grond raakte was ik al dood zonder maar iets te kunnen doen. Dit gebeurde een x of wat.
  • In de grot met de Corpsers. Niet door de moeder maar door die jonkies.
    spoiler:
    Na elke x dat je van de Corpser een oog kapot schiet komt er een golf met kleine corpsers en ook een checkpoint.
    Je hoeft dus niet het hele gedeelte opnieuw te doen.
  • In (ik geloof) de 4e acte een paar keer door Formers gedood. Dat was mijn eigen schuld want op een gegeven moment kan je een Slasher oppakken waarmee ik ze te lijf ging. Niet slim....wel leuk.
  • De End Boss
    spoiler:
    Na de 1e x dat ie op de toren zit moet je een paar meter links aanhouden,
    Niet meteen een verse Hammer of Dawn pakken maar je vege lijf redden door een poosje achter een pilaar te schuilen en dan gelijk naar de Carousel aan de rechter kant aan de rand schuilen.
    De Carousel is de beste plek om te hiden voor aan de ene kant de dodelijke gloed van de Boss en het schieten van Screamers en Guards.
    Het elke x vuurspuwen van de Boss gaat in een bepaald ritme. Als je hier goed op let kan je een verse Hammer halen en ammo.
OP een gegeven moment, ik geloof in de 4e acte had ik 4 mutators vrijgespeeld waarvan ik er 3 gebruikte in de 5e acte;
  • Headless chicken.
    Na een headshot loopt je tegenstander nog een paar seconden "als een kip zonder kop" rond en valt ondertussen vriend en vijand aan.
  • super reload.
    Na een active reload extra ammo maar vooral xtra power.
  • flower blood.
    Bloed vervangen door bloemetjes.
  • Must active reload.
    Elke x herladen MOET active zijn anders jammed je rifle.
Ik weet alleen nog niet waardoor ik ze heb vrijgespeeld.
En volgens mij heb ik na de campaign in arcade ook de Laugh Track mutator vrijgespeeld. Nog geen idee wat die doet.

Op zich rustig gespeeld en in elk hoekje en gangetje gezocht naar collectibles.
Ik moet er nog 3. Maar geen flauw ideen waar die zitten.
Maar 's 'n guide raadplegen.

O ja...
En ik kon niet op Xbox live... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:43
Ik zat gister toevallig ook bij die eindbaas op Arcade insane, na een uurtje proberen (waarbij we nooit op het punt kwamen dat er ook vuurvliegjes waren) ben ik maar gaan tukken, want ik moest 4.5 uur later weer op lol.

We waren echt al veel vaker dood gegaan als we niet die super reload mutator hadden. Zo vaak gehad dat er in eens 4 Guards bij me pilaartje stonden, met blind fire maai je ze dan wel neer =D

Begon me gister wel een beetje te irriteren aan wat stomme dingen. Zo sta je voor "de 2de fase" van die fight begint op een SUPER goed plekje, maar wordt je erna gewoon gedropped op een andere plek met 4 guards in je reet omdat je net een cutscene hebt gehad. Als ik niet goed rol achter een pilaar, lig je al in 3 seconden nadat je spawned. Dat gebeurde me sowieso te vaak bij respawnen, lijkt wel alsof Epic er niet over na heeft gedacht.

Ook een keer bij een fight in act 4, staan 3 man in de "veilige tunnel" en waar wordt ik gespawned? 50 meter van de troika recht voor me giechel en niet eens 1 keer, andere spelers zag ik er ook spawnen. Normaal kiest Epic toch altijd "achter" waar je teamleden staan is mijn ervaring, niet in dit geval dus.

Maar wat ik nog het meest fuckin irritant vind in Arcade, je respawned met je default weapons. Als ik Sam ben, heb ik dus fuckin pech, want ik heb voor 80% van de campaign een schijthekel aan de hammerburst en wtf moet ik met 2 long range weapons door er een sniper bij te doen? Dus ik sta constant me "goede wapens" te zoeken op de battlefield terwijl Sam wel doodleuk een Lancer in de cutscenes heeft trouwens, nice one Epic.

Ik moet de prologue nog op insane arcade 4co-op (ja dat stomme stukje waar je niet eens dood kan moet ik nog met 4 spelers lol), de eindbaas en dat stomme stukje in de submarine. Al me parties dusver hebben de gewoonte PAL voor dat stukje te stoppen, nu al paar keer gehad, wordt er moe van aangezien ik wel het grootste gedeelte van die act in hun game zit, kappen ze net op het stukje dat ik wil.

Dat stoort me trouwens ook mateloos, de game zoekt dan op games voor arcade, prima, maar laat niet zien waar ze zijn in de act zelf, je moet maar gewoon tig keer in en uit games gaan toen je eindelijk bij een chapter zit die je wil (of gewoon een uur zooi doen om dan alleen maar "woops we gaan stoppen voor chapter 6, schijt aan jou"). Als je 7 games scanned, kan je ook wel even toevoegen waar die 7 games zijn in de act en dat wij dan kiezen Epic? Als games vol zitten voor we joinen, brute pech, iig beter dan deze log in gambles.

Wat wel grappig is van die PUG games is dat je soms van die COD spelers tegen komt, die gewoon compleet naief niet in cover gaan staan tegen een armored kantus, ook niet bij poging nummer 10 (ik ben erna maar weggegaan). Uit die 10 pogingen was ik echt gewoon 7 keer de enige die de eerste 10 seconden overleefde lol, de andere 3 keer stonden er 2 of 3, sowieso altijd 1 dood, altijd dezelfde trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:46
Gisteravond had ik schoon genoeg van die "WTF hoe de fuck flikt hij het om een sos binnen melee range te overleven/ me op 15 yards afstand te spiezen met de retro lancer / lancer chainsaw zuigeffect / pure onbalans op maps(sandbar/overpass) / maprotatie(om de 2 maps sandbar/overpass/drydock 8)7)

Dus een keer op tijd naar bed :+ dit weekend verjaardag van me vriendin dus zal niet veel aan spelen toe komen kan ik maandag weer met frisse moed beginnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gisteren werd KOTH weer keihard ragen, uiteindelijk maar gestopt en samen met tijntje wingman gaan doen. Wingman was echt een verademing in vergelijking met KOTH/TDM.
Geen last van gare spawns in je rug, gewoon netjes een gecontroleerde game.

Daarna execution gaan doen en dat was ook een stuk beter dan KOTH/TDM.
Ik denk dat ik voortaan voor Execution (en evt. Warzone) vote om te spelen, want dat speelt veel lekkerder. Je hebt geen last van rare spawns, het is in mijn ogen tactischer en minder frustrerend.
Tijn had nog een mooie ronde op Sandbar, hij was als enige over en zat aan de cave kant bij de longshot. Hij maakte alle 5 de enemies af, ze kwamen rustig één voor één naar binnen :P 't was wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Mooi dat jullie nog wel iets aan de avond gehad hebben.Ik was er echt even klaar mee :P Die gamemodes lijkt me wel beter ja. Gisteren ook paar keer gehad dat je net langs loopt en der spawnt 4 man 5 meter naast je :D Allemaal 5 seconde spawn protection natuurlijk... succes :+

Edit: Easter egg: YouTube: \[ NEW! ] Gears of war 3 Easter Egg - Sawed Off Chicken Arcade Game!! ( MUST WATCH ) - YouTube

Hoe verzinnen ze het :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verxx op 07-10-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rynji schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:11:
Gisteren werd KOTH weer keihard ragen, uiteindelijk maar gestopt en samen met tijntje wingman gaan doen. Wingman was echt een verademing in vergelijking met KOTH/TDM.
Geen last van gare spawns in je rug, gewoon netjes een gecontroleerde game.

Daarna execution gaan doen en dat was ook een stuk beter dan KOTH/TDM.
Ik denk dat ik voortaan voor Execution (en evt. Warzone) vote om te spelen, want dat speelt veel lekkerder. Je hebt geen last van rare spawns, het is in mijn ogen tactischer en minder frustrerend.
Tijn had nog een mooie ronde op Sandbar, hij was als enige over en zat aan de cave kant bij de longshot. Hij maakte alle 5 de enemies af, ze kwamen rustig één voor één naar binnen :P 't was wel vet!
Ik ben voorstander om inderdaad gewoon lekker execution/warzone te spelen :) Het is zoals je zegt een stuk tactischer en gecontroleerder en een stuk minder mensen die op je af komen rushen met een sawed off. Daarnaast hoef je niet constant op je tenen te lopen als je dichtbij een spawnpunt komt.. Want je weet... ze spawnen niet in je rug 8)

Wel haal je wat minder punten, dus je levelt wat minder snel, maar door het gebrek aan alle frustratie, irritatie en stress leef je ook een paar jaar langer, dus dat heft zichzelf op ;)

Edit: :D @ easteregg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dit weekend is weer een event weekend!

http://epicgames.com/comm...rs-weekend-big-head-mode/

Big head party mode /on :D

Het begint om 15:00 onze tijd!

[ Voor 10% gewijzigd door Spooksel op 07-10-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
Ik was wat later, maar sinds gister heb ik ook eindelijk deel 3 van de saga :D

Ik moet zeggen ik zit er gelijk weer helemaal in :D Wat een heerlijke gameplay was het toch, en die hebben ze perfect uitgebouwd :) Dit weekend maar is de campaign uitspelen, en dan maar is actief online gaan :P
Heb gister 2 potjes deathmatch gespeeld, en verder alleen maar story :P

Zit wel heel erg te twijfelen over die season pass. Dat eerste pakket vind ik nou niet om over naar huis te schrijven voor 800 punten..... Komt er eigenlijk ook SP-DLC of is alles voor de MP/Horde/Beast?

lolllll Sawed Off Chicken owns!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Gister met Mowa, vriend van hem + een random die final battle in arcade op Insane gedaan met Super Reload mutator. Misschien maar beter in de spoiler:

spoiler:
Na een paar keer proberen in de fase dat die op de toren zit, kwamen er op eens geen guards meer of iig heel weinig (???) nadat we de beetle voor de 1ste keer van de toren hadden gewerkt en met de hammer of dawn hadden bewerkt. Na de 2de keer met hammer of dawn was het helemaal stil naar mij idee. Shriekers hebben we helemaal niet gezien.

Het stomme is, we hebben beide geen idee wat we hebben gedaan dat die beestjes wegbleven XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand zin om serieus horde te doen dadelijk? Word gek van die quitters.

Tag: Hollywood XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had afgelopen weekend flink willen knallen maar heb t te druk gehad met werk en gisteren de halve marathon (heb m uitgelopen in 1:58:42 trouwens :) ) maar deze week gaat daar verandering in komen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppieNL schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:29:
Gister met Mowa, vriend van hem + een random die final battle in arcade op Insane gedaan met Super Reload mutator. Misschien maar beter in de spoiler:

spoiler:
Na een paar keer proberen in de fase dat die op de toren zit, kwamen er op eens geen guards meer of iig heel weinig (???) nadat we de beetle voor de 1ste keer van de toren hadden gewerkt en met de hammer of dawn hadden bewerkt. Na de 2de keer met hammer of dawn was het helemaal stil naar mij idee. Shriekers hebben we helemaal niet gezien.

Het stomme is, we hebben beide geen idee wat we hebben gedaan dat die beestjes wegbleven XD
Misschien dat die lelijkerds bang waren :+
Het ging inderdaad opvallend makkelijk met z'n 4en op insane. Volgens mij was 't 'n kwartiertje werk.
En daarna nog die proloog gedaan waarbij er nog 2 "vreemden" joinden waarmee we er werkelijk doorheen fietsten tot de 3e acte.
't gekke was dat ik op 'n paar debiele momenten dood ging en juist na die kabelbaan en de Corpsers overleefde.

Heb nu ook alle collectibles.
'n paar lagen op onmogelijke plekken en waren niet te vinden. Daar heb ik 'n guide voor gebruikt.

Die Laugh mutator is 1x leuk maar daarna heb ik 't uitgezet. Bij elke kill klinkt er gelach zoals je bij zo'n comedy hoort. Vervelend.
Ik las dat die Super Reload mutator unlocked als je met alle basis wapens 100 kills hebt gemaakt.
'k wist niet dat ik met die stomme SOS al meer dan 100 kills had. Dacht dat ik pas op 30 of zo zat.
Die SOS moet weer net zo worden als in de Beta.
Dus pas 'n kill op melee afstand. Dan pas vind ik je 'n grote jongen als je me killed, dan pas getuig je van skills.
Aan de andere kant moet ik er toch 'n keer aan geloven will ik er ooit 'n onyx medaille voor hebben. Dus maar liefst 6000 kills maken.
Te zot voor woorden. Wat me brengt tot Seriously 3.0. Da's pas echt insane.

Heb alleen zaterdag dat stukje campain en wat CTL kunnen spelen. Helaas heb ik de Big-Heads gemist.
Deze week ziet het er helaas ook somber uit. 't wordt 'n drukke week.
Misschien lukt 't wel om de campaign co-op af te maken.
Dat kan volgens mij gewoon op hardcore of zo want ik heb 't natuurlijk al op insane gedaan.
lj_tree schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:43:
Had afgelopen weekend flink willen knallen maar heb t te druk gehad met werk en gisteren de halve marathon (heb m uitgelopen in 1:58:42 trouwens :) ) maar deze week gaat daar verandering in komen:)
'k was in de veronderstelling dat je de hele zou lopen.
Heb 'n stukje gezien op Omroep Brabant en de ton van Chicago gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb een beetje een vreemde bug. Het spel op hardcore uitgespeeld en achievements en avatar award (doorag) voor gekregen maar niet de medaille en in mijn unlockables staat ook dat ik de muts nog moet unlocken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Niks gedaan dit weekend wegens drukte. Ik hoor trouwens dat het 'Big head' weekend was, jammer is altijd wel een leuk gezicht.

Vanavond maar weer eens aan de slag!

[ Voor 49% gewijzigd door UTADDICT op 10-10-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Over de storyline, niet kijken dus als je het nog niet hebt gespeeld

spoiler:
Ik moest een traantje laten toen Dom zich opofferde voor Marcus en zijn team, ik dacht echt van , wat gaat dom doen, en toen ik zag dat hij zich opofferde zei ik NEEEE DOMM!!! :'(

Game of the Year 2011 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Rockvee2 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:51:
Over de storyline, niet kijken dus als je het nog niet hebt gespeeld

spoiler:
Ik moest een traantje laten toen Dom zich opofferde voor Marcus en zijn team, ik dacht echt van , wat gaat dom doen, en toen ik zag dat hij zich opofferde zei ik NEEEE DOMM!!! :'(

Game of the Year 2011 _/-\o_
Vooral mijn COOP partner baalde, die moest toen ineens anders verder! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Laatst online: 06-07 22:06
UTADDICT schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:43:
Niks gedaan dit weekend wegens drukte. Ik hoor trouwens dat het 'Big head' weekend was, jammer is altijd wel een leuk gezicht.

Vanavond maar weer eens aan de slag!
Ik heb me kapot gelachen om die grote hoofden. Maar ook de wapens waren een slagje groter dan normaal van de Locust in horde. Daarbij hadden de karakters ook van die piep-stemmetjes. Echt geniaaal!!

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

R0SSI schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:39:
[...]

Ik heb me kapot gelachen om die grote hoofden. Maar ook de wapens waren een slagje groter dan normaal van de Locust in horde. Daarbij hadden de karakters ook van die piep-stemmetjes. Echt geniaaal!!
Afgelopen weekend zaten mijn vriendin en ik het te spelen, krijgt zij ineens van een van haar friends het berichtje "Ik ben het nu aan het spelen maar het lijken wel kinderen allemaal. Heb ik iets verkeerds gedaan :? "

...ik kwam niet meer bij _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Grinders hadden echt een grote mulcher, was echt humor =)
mowa schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:53:
[...]

Misschien dat die lelijkerds bang waren :+
Het ging inderdaad opvallend makkelijk met z'n 4en op insane. Volgens mij was 't 'n kwartiertje werk.
En daarna nog die proloog gedaan waarbij er nog 2 "vreemden" joinden waarmee we er werkelijk doorheen fietsten tot de 3e acte.
't gekke was dat ik op 'n paar debiele momenten dood ging en juist na die kabelbaan en de Corpsers overleefde.
Het werd gister nog gekker. Ik had Infinite Ammo unlocked via dit truukje en ging weer even los in de Arcade, komen we weer bij die eindbaas en nu ging ze niet eens op de toren zitten, ik snapte er geen hol van toen opeens de final cutscene begon lol.
Heb alleen zaterdag dat stukje campain en wat CTL kunnen spelen. Helaas heb ik de Big-Heads gemist.
Deze week ziet het er helaas ook somber uit. 't wordt 'n drukke week.
Misschien lukt 't wel om de campaign co-op af te maken.
Dat kan volgens mij gewoon op hardcore of zo want ik heb 't natuurlijk al op insane gedaan.
Er is wel een Onyx Medal voor alle chapters in Arcade doen op Insane, heb je die al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Je hebt naast een onyx voor arcade op insane, ook een onyx medal om zoveel chapters arcade te spelen. Dat gaat echt nergens over :P 500 chapters moet je dan spelen... Dat is dus echt onnozel :P Of je gaat 450 keer act 2, chapter 7 spelen... of je moet 12.2 keer het volledige spel uitspelen :z

Achievements die veel tijd kosten heb ik geen problemen mee, 10.000 kills, 100.000 kills, etc. Dat boeit me niet, want die haal je wel als je het spel leuk genoeg vind :), maar om 500 keer een level te boosten vind ik echt teveel van het goede :)

Level 100 is echter wat anders.. Zit na 3 weken op 33% van het benodigd xp om level 100 te halen:

Level 66 to 100 requires a total of 2,376,500 exp!
Level 66 is 38.301% of the way to Level 100

Zie: http://www.gow3exp.com/calculator

Dat gaat volgens mij een stuk sneller dan in deel 2?

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Toffe montage

[ Voor 29% gewijzigd door apNia op 10-10-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Sick :P wat normale mensen met een sawed off doen doet hij met een sniper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppieNL schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:10:
Er is wel een Onyx Medal voor alle chapters in Arcade doen op Insane, heb je die al?
Volgens mij krijg je twee Onyx medals voor het uitspelen van de Campaign op insane.
1 in standard en 1 in arcade. Maar als je die in arcade uitspeelt krijg je 't ook voor standard.
Voor het uitspelen in co op hoef je 't daarna niet perse meer op insane te doen.

Dat neemt niet weg dat ik 'm best nog wel 'n keer uit wil spelen; co-op op insane.
500 chapters in arcade is trouwens insane.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Normaal houd ik niet van kill montages, maar deze is wel vet nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wauw, het lijkt wel of hij een autoaim op die hoofdjes heeft :P ongelooflijk hoe hij die headshots maakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ik zit op 80+ chapters in Arcade en ben er nog lang niet klaar mee.

Ik vind het 1 van de leukste modes om te doen, beetje puntjes scoren, niet je hele unit game over als jij eens een fout maakt op insane, mutators aan en het leuke verhaaltje. Naast Horde echt me favoriet.

En wow @ dat filmpje, nu snap ik waarom ik altijd die engelse kerel in de Xbox Live Party hoorde vloeken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 22:09
Iemand op voor potje horde vanavond? Kom steeds maar tot wave 31 doordat ze of vroeg quitte, of alleen maar aan zichzelf denken :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ophidian schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:24:
Iemand op voor potje horde vanavond? Kom steeds maar tot wave 31 doordat ze of vroeg quitte, of alleen maar aan zichzelf denken :(
Ik speel ook veel public Horde. Doordeweeks meestal niet maar in het weekend wel! Ben tot nu toe tot wave 38 gekomen. gamertag: Jetpaction

Die bighead mode afgelopen weekend vond ik maar irri, die cowboy hoed van Dizzy neemt het halve beeld in beslag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Gisteravond eindelijk weer eens wat Horde kunnen spelen (ik + 2 vrienden en 2 randoms). Eerst twee keer trenches, belachelijk vervelende map. Snel opgehouden.

Daarna Old Town, wat ik persoonlijk een erg relaxte map vind. Uiteindelijk na een Brumak, Lambent Beserker en een sloot Gunkers tot wave 35 gekomen, een nieuw persoonlijk record. Of persoonlijk, laten we zeggen dat dat het langste is dat de host de game open hield.

Overigens diconnecte de host op wave 35 alsnog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:53:

'k was in de veronderstelling dat je de hele zou lopen.
Heb 'n stukje gezien op Omroep Brabant en de ton van Chicago gezien.
De hele staat op de planning voor volgend jaar. Was hier nu best tevreden mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om Insane dificulty te unlocken zonder eerst het spel helemaal uit te spelen? Ik wil het spel graag met mijn broer uitspelen, alleen is hardcore dan iets te makkelijk voor ons. Zou je andermans saves kunnen importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:27:
Is er een manier om Insane dificulty te unlocken zonder eerst het spel helemaal uit te spelen? Ik wil het spel graag met mijn broer uitspelen, alleen is hardcore dan iets te makkelijk voor ons. Zou je andermans saves kunnen importeren?
Dit begrijp ik dus echt niet.
Waarom niet gewoon het spel spelen op hardcore? Als het zo gemakkelijk is (voor iedere doorgewinterde gamer is de harcore mode prima of gemakkelijk te doen), waarom jas je dit niet in een paar uur er doorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:32:
[...]

Waarom niet gewoon het spel spelen op hardcore? Als het zo gemakkelijk is (voor iedere doorgewinterde gamer is de harcore mode prima of gemakkelijk te doen), waarom jas je dit niet in een paar uur er doorheen?
Omdat we het verhaal dan al kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

UTADDICT schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:58:
Gisteravond eindelijk weer eens wat Horde kunnen spelen (ik + 2 vrienden en 2 randoms). Eerst twee keer trenches, belachelijk vervelende map. Snel opgehouden.

Daarna Old Town, wat ik persoonlijk een erg relaxte map vind. Uiteindelijk na een Brumak, Lambent Beserker en een sloot Gunkers tot wave 35 gekomen, een nieuw persoonlijk record. Of persoonlijk, laten we zeggen dat dat het langste is dat de host de game open hield.

Overigens diconnecte de host op wave 35 alsnog..
Het valt me wel op dat ik 9 vd 10 keer host ben tijdens Horde. Als de host weggaat wordt de wave toch herstart na de host migration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:32:
[...]

Begrijp ik goed! Hardcore was te makkelijk! Insane is wel weer HEEL pittig! Niet overal maar er zitten stukken bij die echt zwaar frustrerend kunnen worden! Denk dat ze hardcore flink wat pittiger hadden moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bug Gears of War 3 maakt savegames corrupt
lj_tree schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:22:
[...]

De hele staat op de planning voor volgend jaar. Was hier nu best tevreden mee:)
Voor mij gaat 't 'm zondag niet worden
Gisteren op weg naar huis voor me flikker gereden door een automobilist die 't niet nodig vond om voorrang te geven :( :(
Niks gebroken maar wel 'n kapotte knie die zo dik is als 'n voetbal en 'n hersenschudding.
In 't ziekenhuis 'n nachtje doorgebracht voor 'n wekadvies.
Heb 'n collega gelukkig gemaakt met me startbewijs.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:39:
[...]

Omdat we het verhaal dan al kennen.
Toch ontkom je er niet aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, dit is nu al het 3e deel waarbij je toch echt eerst Hardcore uit moet spelen voor je Insane unlocked. Dus waarom eigenlijk er nog naar vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Mja Hardcore is toch echt wel te simpel. Wil niet weten hoe het is op easy eigenlijk :?

Soms zit er wat vage logica in GoW 3, maar tot nu toe ben ik 1 keer echt Mission failed gegaan omdat ik de pijp uitging. Dat was eigenlijk omdat ik niet goed oplette en door een event in het level de pijp uit ging :P

spoiler:
Denk Act II, het level waar je tegen de Moeder/mini/baby corpsers moet vechten. Toen het plafond omlaag ging had ik niet door dat ik de kamer uit moest :') Dus bleef ik lekker wachten tot die teller voorbij was, dacht dat die aangaf hoelang ik het nog moest volhouden :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Daar ging het samen met een maat van mij ook bijna mis ja :D

Die kerel liep maar lekker aan sightseeing te doen en ik had zoiets van... rennen gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Sawed-Off generfed, gib range is kleiner geworden :)
Stats from the 1st 3 weeks of #Gears3 MP. BTW your prayers have been answered...Sawed-Off gib range reduced.
http://twitter.com/#!/quinndelhoyo/status/123851739026817024

Stats:
http://epicgames.com/comm...sawed-off-range-and-more/

-
Net nog een potje CTL waar ik 23-0 stond, we zaten op Trashball bij de Mulcher te campen, daar had ik iets van 14kills mee de rest met Gnasher. Dat was wel ff een dikke pot!

[ Voor 20% gewijzigd door Rynji op 11-10-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rynji schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:32:
Sawed-Off generfed, gib range is kleiner geworden :)
Stats from the 1st 3 weeks of #Gears3 MP. BTW your prayers have been answered...Sawed-Off gib range reduced.
http://twitter.com/#!/quinndelhoyo/status/123851739026817024

Stats:
http://epicgames.com/comm...sawed-off-range-and-more/

-
Net nog een potje CTL waar ik 23-0 stond, we zaten op Trashball bij de Mulcher te campen, daar had ik iets van 14kills mee de rest met Gnasher. Dat was wel ff een dikke pot!
Hey, ik had je party gejoined, maar ik denk dat jullie mij niet konden verstaan? Kreeg in ieder geval niets terug op men vragen :P. Kon ook jullie potje niet joinen, could not connect to host oid.

Maar de sawed off generfed... is dat vanaf vandaag, of is dat al de hele week?... Want heb eerder deze week ook met de sawed off gespeeld, maar ik raakt totaal niets meer met dat ding... :)

Edit: 23-0? :| Jeetje das wel sick :P heb je net niet die ribbon van 25 killstreak :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-10-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Net niet die ribbon nee, dat was wel ff jammer!
Ik zag dat je de party joinde, maar hoorde je niet praten.
Ik verwachtte nog wel een message, maar die kwam niet :P
Morgen dan maar oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Kijk dat is goed nieuws. Nerdrages -70% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, voor mij zal het nog steeds de primaire shotgun blijven en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ik er minder kills door ga maken ofzo. Ik gebruikte hem in het verleden altijd al nagenoeg vanaf point blank range, dus daar verandert niets aan voor me :)

Je moet gewoon ff je kop erbij houden en weten wanneer je de trekker over moet halen, als je alleen maar een hoop lucht aan kunt branden met dit ding dan heb je gewoon niets te zoeken bij de SoS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik verwacht het eerlijk gezegd wel. Vaak zat dat je een kill maakt op 5/6 yards. Nu dat weg is worden er een hoop kills afgenomen van die "ik rush door je lancer kogels heen alsof het niets is" die 2 yards is vaak net het stukje damage wat je nog mist om die sawed off rusher te pakken. Met de gnasher maak je ook een stuk meer kans aangezien die sawed off niet langer meer aan grotere gib afstand heeft.

Om hoekjes heen is nog altijd uitkijken geblazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rynji schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:16:
Net niet die ribbon nee, dat was wel ff jammer!
Ik zag dat je de party joinde, maar hoorde je niet praten.
Ik verwachtte nog wel een message, maar die kwam niet :P
Morgen dan maar oid?
Ja, ik zag dat je met 4 of 5 mensen in een party zat dus ik dacht ach, komt wel weer :).

Ik zit vanavond tot half 9/9 uur in overleg ben ik bang, dus denk dat ik rond 9 uur half 10 wel thuis ben. Daarna wil ik wel een paar potjes doen :)

Edit:

De SoS is nu gewoon een ramp bij mij :P Ik wist redelijk goed welke afstand ik moest hebben om iemand te killen, maar afgelopen keer rende ik dus lekker naar iemand toe die met zijn rug naar mij toe stond, ik denk nah lekker makkelijke kill. 8) Schiet ik, ik zie hem bloeden oid, maar hij vliegt niet zoals gebruikelijk in 1.000 stukjes, en draait zich om en chainsawed me :X

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Jeee back to the gansher! :) Na een weekje de SoS te hebben gebruikt is dit het seintje om weer de "ouwe vertrouwde" gnasher te gebruiken. Gisteren avond viel het me al op dat ik minder killde met de SoS.... en voilà de verklaring komt van epic.

Ik ben bezig om met elk startwapen 100 kills te krijgen.... maar het lukt me erg slecht met de hammerburst :( Je ziet trouwens ook bijna iedereen met de lancer lopen. verhouding tussen lancer en hammerburst is niet helemaal geweldig imho. Maargoed ik ben al lang blij dat sos generfd is.

Vanavond ben ik trouwens wel voor om laatste boss op insane nog een keer te proberen met infinite ammo en reload mutators. Of horde die moet ik ook nog van lvl 31-50 doen op insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
57% van mijn starterweapon kills zijn met de Gnasher, de rest is redelijk verdeeld.
Ongeveer 23% met de Retro Lancer (waarvan meer dan de helft spieskills >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Het viel mij trouwens op dat bij de season pass staat dat je bij aanschaf de eerste 4 DLC kan downloaden. Dit suggereert dat er meer dan 4 DLC packs uitkomen. Ik denk dan ook niet dat alle 23 gelekte maps bij de eerste 4 DLC zullen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
kippengaas schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:30:
Het viel mij trouwens op dat bij de season pass staat dat je bij aanschaf de eerste 4 DLC kan downloaden. Dit suggereert dat er meer dan 4 DLC packs uitkomen. Ik denk dan ook niet dat alle 23 gelekte maps bij de eerste 4 DLC zullen zitten.
Ik denk dat Epic een andere definitie van DLC heeft. Ik verwacht bijvoorbeeld de beta-unlocks nog wel een keertje als DLC, en ook bij de campaign staat naast standard en arcade nog 'coming soon'.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Er komt nog campaign-dlc aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik denk dat je 4 major packs hebt verdeeld over één jaar ofzoiets en dan tussendoor nog losse pakketten.
Dan heb je die Season pass voor die Season DLC: winter/november, lente, zomer en herfst een DLC en dan tussendoor nog andere pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

kippengaas schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:36:
Jeee back to the gansher! :) Na een weekje de SoS te hebben gebruikt is dit het seintje om weer de "ouwe vertrouwde" gnasher te gebruiken. Gisteren avond viel het me al op dat ik minder killde met de SoS.... en voilà de verklaring komt van epic.

Ik ben bezig om met elk startwapen 100 kills te krijgen.... maar het lukt me erg slecht met de hammerburst :( Je ziet trouwens ook bijna iedereen met de lancer lopen. verhouding tussen lancer en hammerburst is niet helemaal geweldig imho. Maargoed ik ben al lang blij dat sos generfd is.

Vanavond ben ik trouwens wel voor om laatste boss op insane nog een keer te proberen met infinite ammo en reload mutators. Of horde die moet ik ook nog van lvl 31-50 doen op insane.
Gewoon private KotH doen, score op 240, 1 round, vullen met casual bots en dan net zolang spelen totdat je de 100 kills hebt. Duurt hooguit een half uurtje per wapen en als je de lancer en retrolancer gebruikt kan je ook nog execution kills ermee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
@Vrijdag: misschien is dat wel een idee :) Dna kan ik daarna gewoon weer switchen naar de lancer :)

Viel me afgelopen middag op dat ik een aantal keer last van lag had... dedicated servers offline? Beetje jammer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lig nog behoorlijk in de kreukels....hoop da'k overmorgen of zo weer 's 'n potje kan schieten.
Ga rustig aan beginnen met campaign co-op af te maken. Daarna zie ik wel weer verder.

Blij dat die SOS is aangepakt. Wordt nu weer 'n leuk skillwapen zoals 't in de beta was.
Realiseer me dat Blooddrive alleen in horde/beast gespeeld kan worden. En alleen private in versus.
Jammer. Ben niet blij met deze dooie mus. :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dat kunnen ze toch niet maken, dat die maps niet aan de online versus rotatie geadd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Rynji schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:42:
Dat kunnen ze toch niet maken, dat die maps niet aan de online versus rotatie geadd worden?
Wordt wel gedaan, alleen niet meteen had ik begrepen

Probleem is dat het DLC is, dus als je lekker op een server zit zonder dat je de DLC gekocht hebt en die map komt erin wordt je gekicked, imho een beetje een nogo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ik kan het haast niet geloven dat die maps niet gewoon in versus te spelen zijn. Ik wacht dan nog maar eventjes met het aanschaffen van die DLC. Epic loopt wel veel kopers mis als ze het op die manier aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik heb nu al een paar keer gehad dat GoW hang bij het starten van een horde game. Hebben meer mensen hier toevallig last van. Moet echt de hele xbox herstarten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

RHYYYYYYYYYYYYYYYYNJIIIIIIII!?!?!? Waar ben je?!?! :+

Zo eens even kijken of het weer wil lukken... Er is trouwens een nieuw event toegevoegd.... Torque bow tag... Dat wordt wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

kippengaas schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:04:
@Vrijdag: misschien is dat wel een idee :) Dna kan ik daarna gewoon weer switchen naar de lancer :)

Viel me afgelopen middag op dat ik een aantal keer last van lag had... dedicated servers offline? Beetje jammer in ieder geval.
Hammerburst vind ik het fijnst om echt de ironsights te gebruiken, dan heb je ook maar heel weinig last van recoil.

Het handige van easy KotH doen is dat je meteen aan een aantal dingen tegelijk kan werken, zoals first blood (shocktrooper mutator), mvp, executionor (vampire mutator), spotter, battlemistress, wapen kills, buttoned up etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TrailBlazer schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:33:
ik heb nu al een paar keer gehad dat GoW hang bij het starten van een horde game. Hebben meer mensen hier toevallig last van. Moet echt de hele xbox herstarten dan
Enige wat ik tot nu toe heb gehad is dat het heel lang duurde voordat de game opsstarten zeg maar
intro splash screen, dan op start en dan gaat ie verbinden met servers etc en unlockable content in je menu gooien. Heb soms dat dat gewoon 5 minuten duurt.

Is wel alweer ruim een week geleden :P sinds ik GTAIV te leen heb heb ik eigenlijk nauwlijks meer Gears gedaan. Denk dit weekend wel weer. moet nog Arcade op Insane afmaken en nog de 4 player coop

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 13-10-2011 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Torgue Bow Tag, ben benieuwd wat dat gaat worden... ik heb zo'n vermoeden dat in versus dan ALLE groundspawns ineens torgue's zijn... zou wel chaos worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11
Damn gister eindelijk op Insane (arcade) uitgespeeld. De final boss is echt belachelijk zeg :(
In totaal 2 avonden bezig geweest. 1e avond bijna 1,5uur bezig geweest zonder te lukken, gister dan ineens binnen 20min.
We hadden last van een bug (denk ik), die er voor zorgt dat er geen locust spawnen. Waardoor hij toch wel weer heel makkelijk te doen is.

Over het algemeen is Insane wel makkelijk te doen, zeker op arcade met 4 man, er waren maar 3 stukken waar we hebben vastgezeten.

[ Voor 15% gewijzigd door Shikaka op 13-10-2011 10:07 ]

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
uchiha tijntje schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:07:
RHYYYYYYYYYYYYYYYYNJIIIIIIII!?!?!? Waar ben je?!?! :+

Zo eens even kijken of het weer wil lukken... Er is trouwens een nieuw event toegevoegd.... Torque bow tag... Dat wordt wat :P
Ik had een game die ernstig slecht ging gequit en was naar beneden gegaan, helemaal vergeten dat mijn xbox nog aanstond :P , vanavond anders?
Torque Bow tag lijkt me wel bruut trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Misschien hoort het hier wel niet maar er is ergens een website behalve markplaats/speurders/ebay maar waar je dlc codes kan kopen voor Gears of war 3 zoals Savage Kantus/Commander dom? Op de marketplace kan je ze helaas niet kopen,Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dak m zo es aftaai op me werk en ff lekker achter de xbox ga zitten...moet me ff afreageren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59

Barbas

Gallego!

Hey control, je joinde gisteren ook even tijdens de horde of niet? Wel een lastige wave met alle bersekers en dergelijke, 4/5 x opnieuw moeten doen :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garcia10 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:55:
Hey control, je joinde gisteren ook even tijdens de horde of niet? Wel een lastige wave met alle bersekers en dergelijke, 4/5 x opnieuw moeten doen :P
Klopt...ik haal vandaag me headset weer ff van zolder af. Was best een leuk potje maar ik ben te vaak dood gegaan...ik lag heerlijke relaxed op de bank en da werkt toch wat minder goed dan fatsoenlijk in een stoel te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garcia...tijd niet meer gezien..!!
Heb door omstandigheden afgelopen zaterdag voor 't laatst kunnen spelen.
Misschien straks met jou,control en wie dan ook, voor old times sake en voor mijn revalidatie, ff 'n potje therapeutisch horde doen..?? :Y

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Mowa! :D Heb weinig tijd de komende 10 dagen. Heb familie over uit Spanje. Maar daarna ben ik daar zeker voor te porren en hopelijk ben je dan weer volledig hersteld! :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben van de partij! Zit hier nog even flink wat werk af te raffelen en dan ga ik nach hause:) Ik zal zorgen dak me headset bij de hand heb dus nodig me maar uit voor een party!

Moet me trouwens wel flink afreageren dus ben benieuwd hoe t gaat:)

[ Voor 16% gewijzigd door boomr op 14-10-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garcia10 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:15:
Mowa! :D Heb weinig tijd de komende 10 dagen. Heb familie over uit Spanje. Maar daarna ben ik daar zeker voor te porren en hopelijk ben je dan weer volledig hersteld! :)
Wat in 't vat zit....
Tegen die tijd ben ik weer helemaal hersteld.
Heb afgelopen nacht al 'n stuk beter geslapen door wat gekneusde ribben is liggen/zitten geen pretje
lj_tree schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:17:
Ik ben van de partij! Zit hier nog even flink wat werk af te raffelen en dan ga ik nach hause:) Ik zal zorgen dak me headset bij de hand heb dus nodig me maar uit voor een party!

Moet me trouwens wel flink afreageren dus ben benieuwd hoe t gaat:)
'k verheug me er op.
Vandaag trouwens ook torque bow tag... d:)b
Eerst maar 's rustig horde doen... Wel lekker op Insane..??!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yepz! Zoiezo insane:) heb de medal voor hardcore binnen dus op naar insane:)
Garcia, doe zo even mee:) Ik ben nog heel even aan het werk en dan taai ik m af!

[ Voor 35% gewijzigd door boomr op 14-10-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Fantastisch! Herstart je je xbox om torque bow tag te gaan spelen, ben je al je campaign-, collectible- en achievement progress kwijt :@ ;w

Ik vond het ook al vreemd dat ik tijdens het starten van het spel een disconnect kreeg van Live...

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Als er mensen straks nog zin hebben in horde (liefst op insane, vooruit met mutators :)) , dan ben ik ook wel voor. En/of laatste baas op arcade insane. Wil die b!tch nog steeds een keer afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAAAAAA zojuist me insane achievement gehaald!!:) En Lambency behaald. Tis me nog niet helemaal duidelijk hoe maar volgens mij doordat ik reste executed heb...kan da kloppen? t was trouwens wel een wonder want je ben 10x beter dan moi:) Ik moet nog VEEL oefenen:)

was hoe dan ook een leuk potje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:53:
JAAAAAA zojuist me insane achievement gehaald!!:) En Lambency behaald.
Campaign op insane bedoel je? En wat bedoel je met Lambency behaald?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yepz...campaign op insane idd:)
En lambency is de volgende achievement:

http://www.xbox360achieve...ement/55603-Lambency.html

Zag m inneens binnenrollen:)

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste