Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:53:
JAAAAAA zojuist me insane achievement gehaald!!:) En Lambency behaald. Tis me nog niet helemaal duidelijk hoe maar volgens mij doordat ik reste executed heb...kan da kloppen? t was trouwens wel een wonder want je ben 10x beter dan moi:) Ik moet nog VEEL oefenen:)

was hoe dan ook een leuk potje:)
Er kwam ineens van alles de voordeur binnenwandelen dus kon ik er helaas geen getuige van zijn.
Later op de avond 'n potje of 4 gespeeld. Heerlijk dat die SOS is aangepast zeg. Die gastjes zijn nu goed aan te pakken. Hoewel ik er tzt ook niet aan ontkom wil ik de onyx medaille halen. Maar dat zien we dan wel weer. Misschien tzt de 1ne dag de gnaser en de andere met de SOS schieten.
In ieder geval is de balans weer terug. d:)b
Ook nog 'n potje Torque bow tag gedaan.
Dat laatste was geen moer aan; iedereen zat 'n beetje te campen en af en toe werd er een schot gelost.

[ Voor 18% gewijzigd door mowa op 15-10-2011 11:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ben ook druk bezig in gears met achievements halen enzo,
Alleen is het me nog niet gelukt een groep bij elkaar te krijgen voor Insane Horde en Beast.
Wel flink wat mensen in me vrienden lijst die gears spelen, maar nooit genoeg online,
Of ze hebben geen tijd etc... Dus als iemand zo iets heeft van, je kan me altijd even vragen
Voor Insane Horde / Beast / Campaign en dan kijk ik wel, let me know :)

Je kan mij een Friend Request sturen : DaNiSeL, of laat me jou GT even weten, dan stuur ik je een FR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
KunDun schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 02:16:

Je kan mij een Friend Request sturen : DaNiSeL, of laat me jou GT even weten, dan stuur ik je een FR.
Ok, doe ik. Ik heb hulp nodig voor de co-op achievement met 4 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Aegir81 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:37:
[...]

Ok, doe ik. Ik heb hulp nodig voor de co-op achievement met 4 spelers.
Geaccepteerd inmiddels :) Maandag en Dinsdag in principe de hele dag vrij, dus dan kunnen we even los in 4 player co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
KunDun schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:52:
[...]

Geaccepteerd inmiddels :) Maandag en Dinsdag in principe de hele dag vrij, dus dan kunnen we even los in 4 player co-op.
Ik moet werken overdag, wellicht kan ik vanavond wel een uurtje of 2 vrijmaken rond 18u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-06 17:13
Ik was ook druk bezig met achievement points halen alleen gisteravond logde ik in en zag ik dan mijn rank weg was. Nu weer rank 4... wat een bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben vandaag nota bene naar huis gestuurd omdat 't werken nog niet gaat.
Volgens mij ging 't best redelijk maar wie ben ik. Je moet alles 'n keer meemaken.

Van de week maar 'n beetje thuis werken. Wat ik eigenlijk ook niet mag. En 'n beetje Gears spelen.
Afgelopen zondag 'n paar potjes TDM gespeeld. Veruit de meesten spelen TDM.

Hotel, Checkout, Mercy en Old Town zijn mijn favoriete maps.
Sandbar vind ik 'n shit-hole en Overpass ten dele ook.
Met name in Overpass en Drydock moet je een goed team hebben wat goed samenwerkt anders wordt je daar keihard geslacht.
ceekah schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:54:
Ik was ook druk bezig met achievement points halen alleen gisteravond logde ik in en zag ik dan mijn rank weg was. Nu weer rank 4... wat een bullshit.
Is 'n bug...komt vrij vaak voor.
Met name bij split-screen spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Ticker Tuesday vandaag op Horde :D

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:02

Spooksel

Spooksel!

Ik kreeg helemaal geen event ribbon voor Ticker Tuesday! En een rondje verder lezen op de Epic forums leerde me dat meer mensen (iedereen :P) er last van had, meh :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja inderdaad. Las het ook al. Hoop dat ze het fixen of dat er nog meer events komen. Vond het ook wel een beetje tegenvallen, je krijgt gewoon iets meer tickers dan normaal.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Gisteren met Kundun Beast op insane gehaald laatste wave viel best wel weer mee. Op een gegeven moment ben ik met wild tickers aan de gang gegaan om bariers te slopen. Dat is financieel wel verstandiger want je kan soms wel een max barrier slopen met slechts een ticker maar kost wel meer tijd dan bruut met gewone tickers de klus klaren.

Heeft er iemand nog wat tips voor KoTH want daar zuig ik echt kamelenballen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrailBlazer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:06:
Gisteren met Kundun Beast op insane gehaald laatste wave viel best wel weer mee. Op een gegeven moment ben ik met wild tickers aan de gang gegaan om bariers te slopen. Dat is financieel wel verstandiger want je kan soms wel een max barrier slopen met slechts een ticker maar kost wel meer tijd dan bruut met gewone tickers de klus klaren.

Heeft er iemand nog wat tips voor KoTH want daar zuig ik echt kamelenballen zeg maar.
Hebben jullie t nog gehaald ja? Ik MOEST stoppen van me vrouwtje (niks te zeggen thuis:) ) en baalde er goed van. Zeker toen we in wave 12 nog één gast overhadden die we niet dood kregen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Spooksel schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:42:
Ik kreeg helemaal geen event ribbon voor Ticker Tuesday! En een rondje verder lezen op de Epic forums leerde me dat meer mensen (iedereen :P) er last van had, meh :(
Ja ik kreeg ook niks, CliffyB heeft al op twitter laten weten dat het niet voor de ''War Supporter'' medal telt, helaas dus.Wel klote je moet al 30 events spelen en dan hoop je toch dat zoiets ook meetelt anders ben je jaren bezig:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

lj_tree schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:07:
[...]

Hebben jullie t nog gehaald ja? Ik MOEST stoppen van me vrouwtje (niks te zeggen thuis:) ) en baalde er goed van. Zeker toen we in wave 12 nog één gast overhadden die we niet dood kregen:)
yep 's avonds nog een paar keer gefailed maar om 22:15 hadden we hem dan eindelijk. Mijn eerste ONYX medal gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Captain Obvious schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:46:
[...]
Ja ik kreeg ook niks, CliffyB heeft al op twitter laten weten dat het niet voor de ''War Supporter'' medal telt, helaas dus.Wel klote je moet al 30 events spelen en dan hoop je toch dat zoiets ook meetelt anders ben je jaren bezig:s
Mjah, dit weekend is er weer een event die wel zal tellen. Maar toch is het jammer, ik denk dat ze het op zijn minst wel hadden mogen vermelden in de event kalender. Dan weet je iig waar je aan toe bent, nu had ik echt ff tijd vrijgemaakt gisteravond om even horde te kunnen spelen zodat ik de event niet zou missen, telt ie niet :( Als ik het gelijk geweten had dan had ik die moeite ook niet hoeven te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

TrailBlazer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

yep 's avonds nog een paar keer gefailed maar om 22:15 hadden we hem dan eindelijk. Mijn eerste ONYX medal gehaald.
Voor mij ook :)

Was erg gezellig gisteren mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De War Journal is online.
Is al een poosje, nog 'n beta, dus vandaar dat alleen de horde/beast stats te zien zijn.

Gears 3 Soundtrack voor de liefhebbers.
Playlist op Youtube.

Lego Gears of War filmpje Must see...geniaal.
Makin of lego Gears of War
Nog steeds vind ik de muziek van Gears 1 't best. Als ik het hoor krijg ik gelijk dat creepy gevoel ('n soort huivering van spanning en zenuwen) door de sfeer die 't eerste deel had. Helaas is dat in deel 2 en 3 nooit meer teruggekomen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:D Met een kettingzaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

TheAshcat schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Voor mij ook :)

Was erg gezellig gisteren mensen.
Speelt toch lekkerder met "bekenden" gewoon relaxte sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Daarstraks lambency achievement gehaald. Koth blijft tragisch bij me iedereen 30+ kills ik 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
TrailBlazer schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:32:
Daarstraks lambency achievement gehaald. Koth blijft tragisch bij me iedereen 30+ kills ik 2 :(
KOTH moet je relaxed spelen. veel rekening houden met respawn tijd. bv 3 kills doen met een nade ofzo en dan met 4 rushen want rest heeft toch een respawn delay. (ook als enige rushen heeft geen zin). KOTH is bij mij de leukste mode van heel het versus gebeuren.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAAAAAMN bricks of war...wat een held zeg! Ziet er geweldig uit en wat een ONGELOOFLIJK klotewerk om dat te maken. Veel kuddo's voor die kerel!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gnasher only weekend playlists:
Gears of War 3's Director of Production, Rod Fergusson AKA @GearsViking on Twitter, has announced the details of this weekend's Gears 3 event, following 'Ticker Tuesday' yesterday.

"Hardcore #Gearsweekend - Gnasher Only Playlist, Warzone/Execution get 5 rounds and original stalemates and public Horde becomes 'Hardcore'" Fergusson tweeted earlier today.

Playing in the event, which commences on Friday morning - October 21st, if you want to get specific - will count towards the Socialite and War Supporter medals and their accompanying achievements too, Fergusson confirmed, so if you're yet to unlock those two, this weekend will help.
Van xbox360achievements.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

http://kotaku.com/5851677...mpaign-and-chocolate-guns

In december al meteen de volgende DLC
Vandaag trouwens bericht gekregen dat ik eindelijk mijn season pass code kan ophalen bij gamemania \o/ Kreeg deze gratis omdat ik de Epic Edition had gepreordered daar, maar dat niet doorging. Wel leuke compensatie.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand zin om vanavond Beast Mode te doen op insane? Moet ook nog wat kills halen met alle beast characters dus moet m ook nog n keer op casual doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:17:
Iemand zin om vanavond Beast Mode te doen op insane? Moet ook nog wat kills halen met alle beast characters dus moet m ook nog n keer op casual doen:)
Zeg maar hoe laat en ik zal er zijn. Wil namelijk vanaf act 3 tot voor 't gevecht met Myrrah en de Tempest de coop arcade afmaken.
Goed voor me revalidatie. Hoewel ik gisteravond laat ook nog ff wat potjes TDM heb gedaan.
Er is trouwens ook een Horde medaille als je alle 50 waves op insane overleefd zonder 1x dood te gaan. Zelfs met mutators aan lijkt me dat 'n behoorlijke klus.

Die 3 extra uurtjes Campaign net als de Horde dlc vind ik 'n beetje boeren bedrog. Het filmpje van Rod en Cliff die samen feestelijk met 'n Retro Lancer de taart aansnijden omdat Gears 3 was voltooid staat nog op me netvlies.
Helaas is dat de praktijk van alle dag.
Teleurstellend is dat er geen nieuwe mp maps bij zitten :(
Ik heb de 2400 ms points voor de season pass maar ik zit nog te twijfelen of ik die wel wil.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet toevallig ook nog vanaf act 3 mijn co-op achievements halen....ik ben van de partij:)

Ik ben op tijd thuis maar de vrouw zal de tv ook nog wel even willen. Om half 9 gaat ze iig naar boven voor de voice of holland en dan trek ik t bier uit de koelkast en nestel ik me lekker achter de xbox. Ik probeer vanmiddag ook nog online te zijn maar da hangt wel een beetje af van de bui van me vrouwtje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:06:
Ik moet toevallig ook nog vanaf act 3 mijn co-op achievements halen....ik ben van de partij:)

Ik ben op tijd thuis maar de vrouw zal de tv ook nog wel even willen. Om half 9 gaat ze iig naar boven voor de voice of holland en dan trek ik t bier uit de koelkast en nestel ik me lekker achter de xbox. Ik probeer vanmiddag ook nog online te zijn maar da hangt wel een beetje af van de bui van me vrouwtje:)
20:30 staat.
Ach...ze kijken zulke onzinnige dingen.....en toch houden we van ze O-) :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha mee eens mowa, ik kan niet zonder dr:)

Als je me vanmiddag online ziet heb ik wss iets goed gedaan bij d'r...stuur me een invite en ik doe mee met de campaign in co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:46
http://epicgames.com/comm...playlist-warzone-changes/

Gnasher only 5 round execution.(en warzone maar dan zonder gnasher)

Ze kunnen het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verxx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:28:
http://epicgames.com/comm...playlist-warzone-changes/

Gnasher only 5 round execution.(en warzone maar dan zonder gnasher)

Ze kunnen het wel ;)
Vanmiddag menig potje Gnasher only gespeeld.
fckn geniaal... _/-\o_ *O*
3 ronden. Ben niet helemaal zeker of 't nou Warzone of Execution rules zijn.

Edit:
Is gewoon execution met Gnasher als enige wapen.
Zo'n beetje de hele nacht doorgespeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door mowa op 22-10-2011 04:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey MOWA, jij bent nog wel even doorgegaan nadat ik naar bed ging:)
Gisteren heerlijk achter de xbox gezeten en met MOWA de co-op achievement behaald. We moeten beiden nog een aantal chapters in 4 player co-op dus als er hier nog 2 spelers zijn die ons willen helpen...graag:) Daarna even een paar potjes gnasher gedaan maar had eigenlijk te veel bier op om me goed te kunnen concentreren...nu ook een grote berg hoofdpijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
lj_tree schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:10:
Hey MOWA, jij bent nog wel even doorgegaan nadat ik naar bed ging:)
Gisteren heerlijk achter de xbox gezeten en met MOWA de co-op achievement behaald. We moeten beiden nog een aantal chapters in 4 player co-op dus als er hier nog 2 spelers zijn die ons willen helpen...graag:) Daarna even een paar potjes gnasher gedaan maar had eigenlijk te veel bier op om me goed te kunnen concentreren...nu ook een grote berg hoofdpijn:)
Voeg me maar toe voor de 4-player co-op. GT: Aegir81. Ik moet ook nog een aantal levels van de 4 player co-op halen.

Ik heb ondertussen de meeste achievements behaald. Enkel nog de level 50/100, de 4 player co-op en de Socialite achievement.

4 player co-op moet zeker nog mogelijk zijn om snel te behalen. Al erger ik me wel aan de 4 player co- op als ik ene public match join. Op de haverklap vliegt het spel op pauze of stopt er iemand voor het einde van een level...

[ Voor 21% gewijzigd door Aegir81 op 22-10-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik moet trouwens ook nog wel de nodige co-op acts/chapters op insane/4man zetten. Ik moet van act 1 alleen de proloog nog en in act 2 chapter 1! Daarna act 3/4/5 alles nog!

GT: Spooksel

An sich gaat het joinen van public arcade's wel goed, maar het is wel irritant dat je alleen maar games binnen een bepaalde act kunt zoeken en dat je niet kan zeggen welke chapter je wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet alleen de 4player co-op nog en dan alleen het laatste of t eerste chapter van act 5. De rest al gehaald. Was gisteren goed op weg in de laatste maar om een of andere reden ging er iets mis bij de queen. We waren op een gegeven moment meer dan 20 minuten aan het schieten op d'r (op casual!!!) en nog steeds geen cutscene waar je de hammer of dawn krijgt! Ze ging maar niet liggen. Heel vaag. Toch een behoorlijke bug! daarna heb ik zelf nog een nieuwe public game aangemaakt voor act 5 t laatste chapter maar er joinde maar één persoon. Kwamen niet meer mensen bij. Wellicht omdat ik op casual bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
lj_tree schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:43:
Ik moet alleen de 4player co-op nog en dan alleen het laatste of t eerste chapter van act 5. De rest al gehaald. Was gisteren goed op weg in de laatste maar om een of andere reden ging er iets mis bij de queen. We waren op een gegeven moment meer dan 20 minuten aan het schieten op d'r (op casual!!!) en nog steeds geen cutscene waar je de hammer of dawn krijgt! Ze ging maar niet liggen. Heel vaag. Toch een behoorlijke bug! daarna heb ik zelf nog een nieuwe public game aangemaakt voor act 5 t laatste chapter maar er joinde maar één persoon. Kwamen niet meer mensen bij. Wellicht omdat ik op casual bezig was.
moet ook nog de laatste :p voeg me maar toe als je hulp wil hebben

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond..??
Zeg maar hoe laat..!!

@ Aegir81, Spooksel, en anderen.
Onze gamertags hebben we al vele malen neergepoot.
Mijne staat zelfs in de signature. Wat let jullie..??

Heb sinds vrijdag alleen s'avonds laat/s'nachts uitsluitend Gnasher only gespeeld. Kon alleen maar zo laat vanwege sociale verplichtingen
Aanvankelijk execution 3 ronden. Zaterdag werden dat 5 ronden.
Heerlijk old-school Gears 1 gnasher battles. Wat mij betreft mogen ze dat voor altijd zo houden. Ik zou niets anders meer spelen.
Het was fckn wreed. *O*

Vrijdag en Zaterdag met me eigen groepje gespeeld en zowat alles gewonnen.
Gisteravond met randoms. Wat een laggy bullshit was dat zeg. Iedereen ook nog 's 'n beetje staan campen. Stelletje lafbekken.
Door velle rottige laggy potjes is me k/d flink gedropt van 1.9 naar 1.7.

Gnasher only is vandaag ook nog. Als ik 'n beetje bij tijds thuis ben kan ik de laatste 6 potjes nog spelen die ik nodig heb voor 'n medaille waarvoor je 100 potjes execution moet spelen.
Ik heb dus de afgelopen nachten flink doorgehaald.

Ben weer 'n beetje op 't Gears spoor.
Gears 3 is nu ruim 'n maand uit maar heb door omstandigheden alleen de eerste 2 weken fatsoenlijk kunnen spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekah
Erg fijn dit... een week geleden was ik level 35.
logde ik in was ik opeens weer level 1, verder alle stats verwijderd maar ik heb nog wel achievement points van "Reach level 25"etc.
Nu weinig zin aan om bv nog horde te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:13

Shin_Alu

Ranger/Ninja

ceekah schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:09:
Erg fijn dit... een week geleden was ik level 35.
logde ik in was ik opeens weer level 1, verder alle stats verwijderd maar ik heb nog wel achievement points van "Reach level 25"etc.
Nu weinig zin aan om bv nog horde te doen...
Is er eigenlijk al iets bekend wat die resets veroorzaakt, of lijkt het gewoon willekeurig te zijn?

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekah
Shin_Alu schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Is er eigenlijk al iets bekend wat die resets veroorzaakt, of lijkt het gewoon willekeurig te zijn?
Las net dat het misschien veroorzaakt kon worden door het inloggen van andere profielen.
Nu ik erover na denk klopt dat bij mij wel, had de xbox beneden neer gezet om met een paar man horde te doen en hebben we paar keer uitlogt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Laatste baas op insane 4 player co-op moet ik ook nog. Waarschijnlijk ben ik vanavond ook wel online, gamertag is Schobbejak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik moet alleen de prologue nog met z'n vieren. Probleem is dat hij hem niet lijkt te registreren ook al kom je een public session in die al aan de gang is. Moet je daarvoor soms van tevoren een party maken en hem dan uitspelen met vier man?

Oh ja, als iemand zin heeft om me hierbij te helpen, mijn gamertag is Anthirian :9

[ Voor 15% gewijzigd door Anthirian op 24-10-2011 22:40 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

wat de neuk ik ben opeens weer lvl 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren na t werk even snel mogen schieten van me vrouwtje en toen heel snel de 4 person co-op achievement behaald. Morgenavond is ze naar de verjaardag van d'r moeden en heb ik de hut alleen en wil ik lekker de hele avond gaan vlammen. WIl dan zoiezo even op zoek gaan naar de collectabels...moet er nog 10 of zo dus hoeft denk ik niet te lang te duren:)

Verder nog iemand zin in horde of beast of zo? MOet beast nog op insane halen en wat kills met berserker, centipede en wat andere hoge gasten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren ben ik dus al mijn lvls, ribbons en andere stat kwijtgeraakt. Mijn internet was een beetje brak en dat is wss de trigger geweest om alles te overschrijven. Knap kut dus Ik ben dus lvl 4 op dit moment maar ik heb wel de achievement nog van you have reached lvl 10 ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dude...das echt zwaar fubar! Hoor die verhalen veel meer de laatste tijd. Word t niet eens tijd dat epic een flinke update uit gaan brengen?:S

Doe je morgenavond mee? even wat zooi binnen hengelen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:53
ja die bug met een corrupte save games is volgens mij ook nog niet gepatched. Ik heb er nog geen last van gehad, maar ik ben wel voorzichtig met split-screen, want daar schijnt het vaker te gebeuren.

Op het forum van epic zitten mensen die al een paar weken niet kunnen spelen door die bug.

http://forums.epicgames.c...e59ec6730aac3eb26bf0fd735

ze mogen imo wel iets sneller zijn met hun fixes en patches.
Als je level wordt teruggezet of je save game corrupt is dat echt zwaar klote! Zou voor mij echt een gamebreaker zijn!

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 25-10-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, ik denk dat ik maar eens mijn profiel/saves op een stickje moet backuppen dan. Of helpt zoiets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kan je je profiel 2 keer hebben dan? ....

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Muppet schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:47:
Saves kan je zonder problemen kopiëren.
Ik heb echter zelf het idee dat je profiel met je level e.d. ook online staan aangezien ik nog wel eens het verkeerde opslagmedium gekozen heb bij het starten en ik volgens mij toen wel mijn level gewoon had. Vanavond nog eens controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Je kan je profiel ook "restoren" en dan download hij hem helemaal weer, maar het gaat lijkt mij alleen maar om je "save game" en niet je profiel.

[ Voor 155% gewijzigd door Muppet op 25-10-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel pas gespeeld. De duo coop en ook de single player lijkt me wel een stuk saaier/te gemakkelijk omdat je nu constant met 2/3 mensen speelt die niet dood kunnen en je reviven.

Pas als je duo insane gaat, word het opeens erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Muppet schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:47:
Zoals ze boven mij al zeggen, saves gaan zonder problemen.

Ik krijg alleen wel errors als ik mijn profile op m'n HDD heb en dan nog eentje op m'n USB stick, die op de stick wil die dan niet laden.

Wat ik nu heb is savegames op HDD en profile op USB stick zodat ik van profile kan wisselen naar een oude Xbox zonder HDD of internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Profiel moet je op stick of op hd zetten niet op beide (kan wel maar mag in principe niet)
Zelf heb ik gewoon alles op stick staan (profile + savegames + online passes en kleine dlc items voor de avatar en theme) omdat ik regelmatig op een andere xbox speel met mijn profiel.

Als je een stick gebruikt maakt de xbox een hidden folder aan genaamd Xbox met daarin een aantal bestanden. Deze hele folder kopieer ik regelmatig naar mijn PC als backup. tot nu toe 1x nodig gehad toen ik nog Gears 2 speelde bij een maat splitscreen en toen dus de data corrupt raakte :X.

Enige wat gears 3 online bijhoud zijn je achievements, unlocks en de medals volgens mij.
Campaign progress ben je kwijt. Over de unlocks ben ik ook niet 100% zeker eigenlijk, kan zijn dat dat in je savegame zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas was ik gister te laat voor 't laatste restje Gnasher only. :'(
Toen "maar" ff standaard Execution gespeeld. Is nu standaard 5 rounds.
Execution wordt zowat maximaal bevolkt door SOS'ers. Toch blijft execution ontzettend leuk.

S'avonds met me groep ranked CTL gespeeld.
Ten 1e valt op hoe smooth ranked speelt tov Quick. Op Quick zijn de dedis niet continu aan. Op ranked meestal wel.
Op Quick wordt je nog steeds gekilld door een SOs verder dan melee afstand en op ranked niet.

Ten 2e hebben we heerlijk chaotische potjes gespeeld.
Me loadout waren de SOS en retro omdat ik van beiden de executions nog moet unlocken.
De retro heb ik binnen maar met de SOS moet ik er nog 10.
Dus veel geschoten want ik had maar 'n stuk of 35 kills met dat ding.
CTL of KOTH zijn uitgesproken game-types om je portie kills te maken met de SOS want regelmatig pak je 2 of 3 man tegelijk.

Iemand trouwens op Sandbar in de wolken een Crimson Omen opgevallen..??
Wat zijn de maps toch geniaal ook al speel ik liever niet op Sandbar. Alhoewel ik er 'n beetje aan begin te wennen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik krijg een foutmelding als ik mijn Gears 3 savedata op een stickie wil zetten. Klopt dat? Andere games lukken wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ondanks het feit dat ik mijn stat kwijt ben toch lekker verder gespeeld. KOtH gaat steeds beter. Net mijn eerste solid ribbon gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mowa, doe je vanavond mee? De vrouw gaat bij dr ma op verjaardag dus heb de hut alleen:)

Nog meer liefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg maar hoe laat....
Moet nog van Act 5 ch.2-4 in 4 player coop afmaken.
En wil ook wel ff 'n potje horde insane doen. Met wat mutators aan kijken hoever ik kom zonder dood te gaan.

50 waves niet doodgaan lijkt een bijna onmogelijke opgave.
Per 1 november krijg je er echter wat hulp bij door de "noodknop" waardoor er een snipers/hammer of dawn squad komt.
Indien je althans de dlc neemt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

mowa schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:58:
Zeg maar hoe laat....
Moet nog van Act 5 ch.2-4 in 4 player coop afmaken.
En wil ook wel ff 'n potje horde insane doen. Met wat mutators aan kijken hoever ik kom zonder dood te gaan.

50 waves niet doodgaan lijkt een bijna onmogelijke opgave.
Per 1 november krijg je er echter wat hulp bij door de "noodknop" waardoor er een snipers/hammer of dawn squad komt.
Indien je althans de dlc neemt.
50 waves niet doodgaan is an sich te doen als je met 5 man speelt en 1 iemand zit als een lame iemand te campen op dat woestijnlevel boven in én je geen (lambent) berserkers als boss krijgt... Dus al met al is de kans klein ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over lame gesproken.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Hoe maak je btw zo'n video van een GoW3 match?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sensei_D schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:45:
[...]
Hoe maak je btw zo'n video van een GoW3 match?
mobieltje :+
Ben geen expert maar soms zie je bij sigs op zo'n Youtube kanaal dat ze bijv een Hauppauge hd-pvr gebruiken.
Is volgens mij niet goedkoop. Staat wel in de pricewatch
Of 'n Dazzle. dacht van Pinnacle
Maar kan volgens mij ook met een hd-recorder.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha ik vond t commentaar wel mooi:) Mowa, ik ga zo naar de winkel, dan eten maken en dan kom ik online...uurtje of 6 afspreken?
Horde vind ik wel een erg strak plan maar we kunnen ook wel ff door act 5 heen vlammen in public als je wil...in de hoop dat er 2 andere joinen voor je 4 player co-op achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 17:39
Het spel spelen in 3d is echt GEWELDIG !!!

Dat wou ik even kwijt, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:15:
Hahaha ik vond t commentaar wel mooi:) Mowa, ik ga zo naar de winkel, dan eten maken en dan kom ik online...uurtje of 6 afspreken?
Horde vind ik wel een erg strak plan maar we kunnen ook wel ff door act 5 heen vlammen in public als je wil...in de hoop dat er 2 andere joinen voor je 4 player co-op achievement.
Ben hier de boel aan 't afsluiten en denk da'k 6 uur wel red. reken me niet op 'n kwartiertje af hoor
En we zien wel wie er online is.

Gasten die willen joinen......onze gamertags zijn bekend..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 10:59

Barbas

Gallego!

Commentaar bij het filmpje is echt geweldig :D

Hoop dat ik straks even kan joinen Mowa en Control!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

justifire

Shut up and squat !!

Iemand nog tips om een beetje beter te worden ?
Is mijn eerste GoW die ik speel (me like :) )
Soms sta ik heel mijn Gnasher leeg te pompen op een tegenstander en weet hij me zonder veel moeite toch nog neer te halen :s (moet toegeven ben net level 13 en de tegenstander meestal 60+)
Hoe zit het met het schieten ? Gewoon spot on of iets er voor mikken ?
Neem aan dat het ook met een perfect reload te maken heeft ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

perfect reload geeft je voor je sommige wapens wat meer dmg. Maar begin gewoon eens met de campaign uit te spelen om je schiet skills te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

justifire schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:58:
Soms sta ik heel mijn Gnasher leeg te pompen op een tegenstander en weet hij me zonder veel moeite toch nog neer te halen :s (moet toegeven ben net level 13 en de tegenstander meestal 60+)
Wat Trailblazer zegt inderdaad. Eerst de campaign doorlopen. Je kan daarna ook oefenen op bots door een private match aan te maken en de moeilijkheidsgraad aan te passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

aaarrrghhh fuck xbox crashed elke keer bij het opstarten van Horde. Sorry jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

mowa schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:20:
[...]

Ben hier de boel aan 't afsluiten en denk da'k 6 uur wel red. reken me niet op 'n kwartiertje af hoor
En we zien wel wie er online is.

Gasten die willen joinen......onze gamertags zijn bekend..!!
Heb je een invite gestuurd, maar heb nu geen tijd meer om nog wat te doen. Misschien binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

justifire schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:58:
Dit helpt ook

YouTube: Gears of War 3 Beta: Gnasher Shotgun Tips by ThatCoolBlackGuy (GoW3 Gameplay/Commentary)

Mikpunt zit rechts van je char, daar moet je ook rekening mee houden. Hij legt het hier mooi uit.

Ook leren wallbouncen helpt, niet dat ik het kan maar zorgt ervoor dat ze je minder snel raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Muppet schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:48:
[...]

Dit helpt ook

YouTube: Gears of War 3 Beta: Gnasher Shotgun Tips by ThatCoolBlackGuy (GoW3 Gameplay/Commentary)

Mikpunt zit rechts van je char, daar moet je ook rekening mee houden. Hij legt het hier mooi uit.

Ook leren wallbouncen helpt, niet dat ik het kan maar zorgt ervoor dat ze je minder snel raken.
Thanx ! :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrailBlazer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:04:
aaarrrghhh fuck xbox crashed elke keer bij het opstarten van Horde. Sorry jongens.
Ah kijk...we vonden het al vreemd dat je elke keer weg was:) We hebben gisteren met 5 man horde op insane uitgespeeld! HEEL vet! Moet wel zeggen dat t tussendoor heel pittig was! Die lambent berserkers zijn soms echt zwaar fubar! Als we dit op insane in een keer uit moeten spelen zonder dood te gaan moeten we een ander level zoeken! Ik stel voor om een keertje op sandbar te proberen. Soms een minder level maar als je eenmaal boven zit, zit je vrij veilig volgens mij. Tis iig t proberen waard:)

Trailblazer, ben jij een paar posts hierboven nu mensen tips aan t geven? Je ben net level 8!:) Sorry....kon t niet laten! Heb je nog ideeen om je oude profiel terug te krijgen of moet je echt helemaal opnieuw beginnen? Echt zwaar fubar kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ach het is wel klote dat ik mijn profiel kwijt ben. Mijn e-peen is echter niet zo klein dat ik me er heel druk over maak. Het spel is nog steeds hetzelfde en zo ver was ik nou ook weer niet. Gisteren nog wel even KOtH gespeeld en rustig blijven is de enige manier om wat kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrailBlazer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:17:
Ach het is wel klote dat ik mijn profiel kwijt ben. Mijn e-peen is echter niet zo klein dat ik me er heel druk over maak. Het spel is nog steeds hetzelfde en zo ver was ik nou ook weer niet. Gisteren nog wel even KOtH gespeeld en rustig blijven is de enige manier om wat kills te maken.
Goed bezig! Vond t gisteren heel relaxed (bijna gezellig:) ) om een keer met 5 nederlanders in een party te zitten. Volgende keer zorgen dat je xbox t blijft doen en lekker mee knallen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik blijf slecht in die Gnasher hoor ... soms snap ik het echt niet ... raak iemand vol in zijn snufferd ... leeft ie nog ... schieten allebei nog een keer, ik dood en hij niet. Hoe sommige gasten het doen ... Krijg het idee dat ik verkeerd mik of zo.

Ook vaag dat ik echt het gevoel heb dat ik eerder schiet ... registreert hij niks en ben ik dood en ik heb blijkbaar niet eens geschoten.

stom verslavend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je dichtbij staat gewoon niet ADS maar globaal richten en dan schieten. Doe je meer damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Mochten mensen vanavond nog zin hebben om horde op insane te proberen; ik ben van de partij :)
(en/of de laatste boss op insane in 4 player in arcade :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat iemand nog steeds voor de co-op 4 player op insane? Dan ben ik van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vrijdag schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:11:
Als je dichtbij staat gewoon niet ADS maar globaal richten en dan schieten. Doe je meer damage :)
Dit verklaard wel e.e.a. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat is idd een fout die HEEL VEEL mensen maken! Inzoomen.

Do... not... ever... zoom... in... Gnasher's altijd met hipfire gebruiken!

Ik gebruik zelf de SoS, Gnasher kan ik ook prima mee overweg, maar het is gewoon leuker om al die haters over de zeik te helpen :D Yay, fanmail... ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Spooksel op 28-10-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooks...heb jou al een tijdje niet meer online gezien...heb je me uit je lijst gekicked kerel?:)
Gisteren zijn mowa en ik begonnen met het halen van 200 wretch kill in beast mode voor de mutator...valt op zich allemaal nog wel mee. Ik wil dat dit weekend eigenlijk wel voortzetten. Iemand zin om flink op beast los te gaan? Vanavond ben ik pas LAAT thuis dus moet ff checken of ik dan nog online kom...rest van t weekend zie je me wel verschijnen:)

YouTube: o IRoNiXStaR o - All for One, One for All. Achievement Guide
Ga ik komend weekend ook es doen:)

[ Voor 15% gewijzigd door boomr op 28-10-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:08:
Gisteren zijn mowa en ik begonnen met het halen van 200 wretch kill in beast mode voor de mutator...valt op zich allemaal nog wel mee.
Zie net in de warjournal dat ik in die paar potjes al 62 wretch kills heb gemaakt. Gaat errug snel.
Hoewel ik me 't nut van die instagib mutator afvraag. Die heb, althans ik, in ons potje horde niet gebruikt. Als je namelijk te dicht bij 'n locust komt ben je meteen dood.
Ondanks dat en dankzij Super reload + invinite ammo mutators hebben we wave 1-50 op insane volgens mij in 3 uur uurtjes gefixt.

De afgelopen week heb ik zeer slechte ervaringen met quick matches gehad. Het is overduidelijk dat de dedis daar niet actief zijn.
Eergisteren zelfs, en voor 't eerst, een potje met 0 kills gehad en maar liefst 6x dood. WTF...!! Schieten op gasten had totaal geen zin, ze hadden niet eens jeuk. Een gast op "ruik" afstand schieten...ook zinloos... Gasten waarvan je aan de manier van bewegen ziet dat ze een k/d dik onder 1.0 hebben schieten je met 1 schot met de gnasher van een onmogelijke afstand dood.
Gisteravond ook.
Komt op Gridlock 'n gast rustig de trap op lopen die al een full clip lancer ammo heeft geabsorbeerd, wisselt rustig van z'n shotgun naar zijn lancer. Ik in de dekking achter 'n muur, schiet ie gewoon door de muur......

Ik heb 't idee dat ze de dedis uit de quick matches hebben gehaald. Want dit kan gewoon niet goed zijn en bederft grondig 't speelplezier. Lijkt wel Gears 2..!!

Toen ranked TDM potjes gedaan. Dan gaat 't meteen 'n stuk beter.
Ranked wordt echter bevolkt door SOS gastjes maar die worden stuk voor stuk afgeschoten ondanks dat ik altijd wel 'n keer wordt verrast door zo'n gast die achter 'n muurtje zit te wachten zoals een spin in z'n web.
Check nog maar 's 't filmpje boven. Dergelijk tuig bedoel ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mowa schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:06:
[...]
Zie net in de warjournal dat ik in die paar potjes al 62 wretch kills heb gemaakt. Gaat errug snel.
Hoewel ik me 't nut van die instagib mutator afvraag. Die heb, althans ik, in ons potje horde niet gebruikt. Als je namelijk te dicht bij 'n locust komt ben je meteen dood.
Ondanks dat en dankzij Super reload + invinite ammo mutators hebben we wave 1-50 op insane volgens mij in 3 uur uurtjes gefixt.
[..]
Instagib kan heel handig zijn op bosswaves als je de Brumak of Beserkers (lambent of gewoon) hebt.
2x melee en klaar, hoewel je nog steeds voorzichtig moet zijn.

Zelf zie ik meer nut in instagib melee dan bijvoorbeeld 'comet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Insane horde hebben we met 2 man, met inderdaad super reload en infinite ammo gedaan. Derde was of bloemetjes :D of de headless. Bloemetjes hebben ergens nog voordelen ook, heel duidelijk dat je iets raakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Instagib melee was wel degelijk een toppertje toen die berserkers kwamen! Ik wist alleen niet dat die ook werkte op de lambent berserker en de brumak...goed om te weten:)

Ik stel voor dat we t toch eens een keer proberen zonder dood te gaan. Lijkt me een hele mooie om te halen!
Dan wel op een andere map. Sandbar lijkt me een goeie. Je kunt je boven erg goed schuild houden en qua hekken etc. hoef je niet zo heel veel te kopen. Als iemand anders betere ideeén heeft hoor ik t graag.

[ Voor 26% gewijzigd door boomr op 28-10-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hey, zou best kunnen dat ik je eens verwijderd heb... ik had na de Gears2 periode echt een boatload een GoT gasten in mijn lijst waarvan ik na verloop van tijd echt helemaal gestoord werd van al die 'XXX has signed on' berichtjes tijdens het gamen :D

Toen de hele lijst maar eens opgeruimd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sandbar voor horde insane valt tegen vind ik, hoewel met instagib mod heft je het grootste nadeel weer op (beserkers op visite boven)

Verder heb je boven erg weinig dekking.
Gridlock moet ik nog doen op insane met horde, maar thrashball, drydock en overpass zijn erg goed te doen vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Iemand anders al het Halloween event gespeeld? Alleen boomshots en snipers is op zich best leuk. Enige vreemde wat me opvalt is dat als ik achter een muurtje sta (niet tegenaan, maar los) en er nét rechts langsheen kijk om zo min mogelijk uit cover te gaan, dat ik dan niet langs de muur kan schieten met mijn sniper, maar er vreemd genoeg in schiet. Je zou toch verwachten dat als je er langsheen kunt scopen, dat je er dan ook langsheen kunt schieten? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Sudden schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:09:
Iemand anders al het Halloween event gespeeld? Alleen boomshots en snipers is op zich best leuk. Enige vreemde wat me opvalt is dat als ik achter een muurtje sta (niet tegenaan, maar los) en er nét rechts langsheen kijk om zo min mogelijk uit cover te gaan, dat ik dan niet langs de muur kan schieten met mijn sniper, maar er vreemd genoeg in schiet. Je zou toch verwachten dat als je er langsheen kunt scopen, dat je er dan ook langsheen kunt schieten? :X
Boomshots gespeeld, best wel vet !
Ben benieuwd wat we maandag krijgen :)

Finally, Monday is Halloween, and to end our event, we have a cosmetic surprise in store for you, so keep a level head! Don’t forget to grab some Halloween Candy and settle in for the surprise, starting Monday October 31st at 9:00 AM EST. The four day Halloween event runs through Tuesday, November 1st at 9:00 AM EST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

GOW crashed nog steeds als ik horde opstart. Het lijkt gekomen te zijn op hetzelfde moment dat ik die account reset had. Iemand enig idee hoe je een bug kan indienen bij Epic/MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik krijg alleen geen "event counter / ribbon" als ik Boom sniper speel. Iemand anders hetzelfde probleem? Telt niet als event of hoort het bij Halloween event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Muppet schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:02:
Ik krijg alleen geen "event counter / ribbon" als ik Boom sniper speel. Iemand anders hetzelfde probleem? Telt niet als event of hoort het bij Halloween event?
Kreeg vrijdagavond meteen een Halloween ribbon en mijn 2de eventpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb gisteren mijn bronzen event medaille gewonnen maar die ribbons zijn nooit te zien. Was ook al met de eerste events. Er staat dan een uitroepteken bij je ribbons maar geen nieuwe ribbon in de lijst. Beetje vreemd maar misschien fixt Epic dit nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

De ribbon werkte hier ook gewoon prima, ik heb er nu 5 en dus de bronzen medal voor events :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kun je bij Horde eigenlijk meer dan 1 Silverback in je team hebben? Als ik er al een koop dan zie ik daarna nooit iemand anders zo'n ding aanschaffen, ookal hebben ze geld zat.

Ze zijn wel echt heel vet, mooi beschut plekje op een map zien te vinden en je kunt echt zoveel kills maken met dat ding! :D

Heb nu bijna al mijn upgrades in Horde maxed, alleen nog eentje voor de turret en decoy. Ben benieuwd naar de nieuwe Horde upgrades in de DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gisteren even heel kort booooomsnipes gespeeld....wel tof maar ben teveel dood gegaan door boomshots:)
Vanmiddag na t werk wil ik ff t haloween event gaan spelen...ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat hele boomsnipes was an sich wel grappig, alleen wel jammer dat het op een map als 'Drydock' bijna alleen maar resulteerde in teams die elkaar vanaf de spawnlocatie stonden te headshotten :|

Zo ook op 'Mercy', het ene team zat eigenlijk de hele tijd in/voor de cellar en het andere team bij de library. Ow well, het was verder wel goed te doen en ik heb mijn K/D positief weten te houden dus ik ben allang blij :D

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste