Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je weet dat je voor de achievement niet alle 50 waves in 1x hoeft te doen he :) hij onthoud wat je al gedaan hebt, je kan dus vanavond gewoon op wave 21 beginnen zeg maar (ervanuitgaan dat je wave 20 ook gehaald hebt)

Enige extra als je het in 1 zit doet is dat je een Long Hauler ribbon krijgt.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:34

justifire

Shut up and squat !!

Bokkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:50:
Je weet dat je voor de achievement niet alle 50 waves in 1x hoeft te doen he :) hij onthoud wat je al gedaan hebt, je kan dus vanavond gewoon op wave 21 beginnen zeg maar (ervanuitgaan dat je wave 20 ook gehaald hebt)

Enige extra als je het in 1 zit doet is dat je een Long Hauler ribbon krijgt.
Weet ik, maar begin op insane toch liever op wave 1 om eerst rustig wat fortifications op te bouwen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 28-11-2011 17:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Long Hauler is in 1zit van 1-50, doodgaan maakt niet uit, waves failen ook niet, zolang je maar in 1 zit van 1 naar 50 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bokkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:59:
Long Hauler is in 1zit van 1-50, doodgaan maakt niet uit, waves failen ook niet, zolang je maar in 1 zit van 1 naar 50 gaat.
OK :)
Doe je vanavond mee ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:37
Sudden schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:55:
[...]

Ik doe wel mee, al kan het zijn dat ik iets later dan 7 uur ben.
Ik wil ook samen met een vriend wel meedoen. Maar denk dat het eerder 1930 wordt voordat ik mee kan doen in verband met avondeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Moet even kijken, ben behoorlijk moe en ik weet niet of ik kan committen voor de volle 50 waves.
je tag staat in dit topic volgens mij, als ik niet te moe ben gooi ik je wel een msg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bokkie schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:20:
[...]

Moet even kijken, ben behoorlijk moe en ik weet niet of ik kan committen voor de volle 50 waves.
je tag staat in dit topic volgens mij, als ik niet te moe ben gooi ik je wel een msg
Ben ook behoorlijk naar de klote, echte maandagavond-blues :+
Maar een beetje hersenloos knallen moet nog wel lukken :P
Tag/liveID: just1fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allen,

Vanavond heb ik de hut (weer) alleen en wil ik (na het nuttigen van me kapsalon:) ) een pilsje open trekken en weer ff lekker gaan vlammen! Iemand zin om mee te doen? Misschien weer verder gaan in 4P arcade op insane? We waren gebleven bij Act 3 ch 2 of zo?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:18

Spooksel

Spooksel!

Vette shit die rifle only playlist... ga je lekker spelen... capture the leader... gah :S

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:18:
Vette shit die rifle only playlist... ga je lekker spelen... capture the leader... gah :S
Modes wissellen he, dan weer eens TDM dan weer eens execution, etc.
Kreeg gisteren de 'this is my rifle' ribbon maar hij word niet geteld bij de warsupporter medal :(
Ah well....volgende week RAAM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vond het maar lame. Wanneer fixen ze nu eindelijk eens de respawns in KOTH en TDM? Hoevaak ik wel niet spawn om vervolgens een vijand in m'n rug te hebben gespawnd. :(

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Sudden schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:50:
Ik vond het maar lame. Wanneer fixen ze nu eindelijk eens de respawns in KOTH en TDM? Hoevaak ik wel niet spawn om vervolgens een vijand in m'n rug te hebben gespawnd. :(
DAT en spelers die in het blauwe team de rode Omen weapon set gebruiken, erg irritant !

Ben nu voornamenlijk aan het horden, wat zijn die laatste waves toch heerlijk ! GEKKENHUIS !!! :P

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 04-12-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Vreemd gister campaign uitgespeeld. Heb hem van a tot z in split-screen co-op gedaan. Maar de achievement finish every chapter in co-op popte niet. We kregen allebei alle andere achievements wel.
Toen ik het stats scherm keek stond er bij die achievement dat chapter 4 niet co-op is afgemaakt.

Naja geen ramp wou hem toch nog op insane doen, maar wel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan we nog een afspraak maken om 4p co-op op insane verder af te maken? Spooks, trail jullie zaten er beiden bij toch?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

KingKoning schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:49:
Vreemd gister campaign uitgespeeld. Heb hem van a tot z in split-screen co-op gedaan. Maar de achievement finish every chapter in co-op popte niet. We kregen allebei alle andere achievements wel.
Toen ik het stats scherm keek stond er bij die achievement dat chapter 4 niet co-op is afgemaakt.

Naja geen ramp wou hem toch nog op insane doen, maar wel vreemd...
Ik denk dat je probleem is dat je de prologue nog niet hebt gedaan in coop. Je moet volgens mij joinen vóór je naar buiten gaat om te schieten. Ik had hetzelfde probleem met de prologue op 4-man coop tot ik toevallig op insane arcade in een potje kwam dat wachtte op 4 man voor ze naar buiten gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

In de proloog mag je ook buiten nog op de 4e man wachten! Je moet er gewoon 4 hebben op het moment dat het scorescherm in beeld komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat dacht ik eerst ook, maar op een of andere manier telde hij tot tweemaal toe niet als ik er vlak voor het eind bij in kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Hier de methode om een backup in de cloud te maken, erg handig met al die rank-resets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren lekker voortgang geboekt voor big explosions. Stuk of 10 Hail Marrys in 30 minuten ofzo. Iemand die wel eens gebruikt in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

TrailBlazer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:58:
gisteren lekker voortgang geboekt voor big explosions. Stuk of 10 Hail Marrys in 30 minuten ofzo. Iemand die wel eens gebruikt in een game.
Nee, heb hem wel maar grote nadeel is dat de tickers ook big explosions geven, oftewel instant kill :p
Deze mutator is trouwens makkelijk te halen in act V chapter 2, check youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Werkt dat nog steeds btw? Dat je meerdere Hail Mary ribbons krijgt met 1 schot? Of is het dan 1 schot, 5 kills en dan 1x Hail Mary + 1x Boombardier krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:52:
Werkt dat nog steeds btw? Dat je meerdere Hail Mary ribbons krijgt met 1 schot? Of is het dan 1 schot, 5 kills en dan 1x Hail Mary + 1x Boombardier krijgen?
Werkt nog steeds :)
Elke kill is een ribbon, act 5 chapter 2 is pure lintjesregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zo gisteren de horde achievements 'It's Hammertime' en 'What does this button do' gehaald.
Wat is die silverback een enorme centenvreter zeg !
Die commandcenter upgrade is wel handig als je alleen aan het spelen bent, veel vijanden centraliseren en dan een simpele druk op de knop >:)

Mijn doel voor dit weekeind is dus behaald, nu op voor RAAM 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik ben echt _bijna_ bij de lv8 met turrets. (ca. 35% van lv7 atm), maar ow wat een gedoe is het om dat te upgraden! Ik ben nu echt al bijna twee weken bezig met het bouwen en upgraden van die dingen :S Gelukkig dat je met friendly fire aan die turrets zelf kunt slopen tijdens een wave zodat je ze daarna weer kunt rebuilden, dan is het al iets beter te doen :S

Moet je voor de command centers ook nog weer een hoop uitgeven? Of valt dat wel mee? En voor die 'What does this button do?', moet de Silverback dan echt lv5 zijn of is het al genoeg om lv3 te hebben wanneer de rockets beschikbaar komen?

[ Voor 14% gewijzigd door Spooksel op 12-12-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet deze week nog werken en dan 2 weken vakantie! Voor die tijd moek ff wat puntjes kopen zodat de season pass ook es kan kopen:) Heb dan wel zin om lekker veel te gaan schieten! De vrouw heeft geen vrij dus heb de tv voor mezelf:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:38:
Ik ben echt _bijna_ bij de lv8 met turrets. (ca. 35% van lv7 atm), maar ow wat een gedoe is het om dat te upgraden! Ik ben nu echt al bijna twee weken bezig met het bouwen en upgraden van die dingen :S Gelukkig dat je met friendly fire aan die turrets zelf kunt slopen tijdens een wave zodat je ze daarna weer kunt rebuilden, dan is het al iets beter te doen :S

Moet je voor de command centers ook nog weer een hoop uitgeven? Of valt dat wel mee? En voor die 'What does this button do?', moet de Silverback dan echt lv5 zijn of is het al genoeg om lv3 te hebben wanneer de rockets beschikbaar komen?
Heb zelf gewoon steeds gespaard voor een silverback, en meestal ook als eerste gekocht.
Was iemand me voor dan gingen de centen naar de turrets.
Gewoon extra basis bouwen, zorgen dat je elke ronde achter de turret staat, helemaal leegknallen en de vijanden proberen eerst de turret te slopen en daarna jou pas.
Elke ronde 3-4000 dollar in de turret pompen moet geen probleem zijn, hou je opeens veel geld over, koop je een turret bij de andere bassis en upgrade die naar level 7.
Commandocenter kost 40.000 voor level 4 (HOD) en is vrij snel gehaald, gewoon elke ronde de center gebruiken en repareren.
Silverback is level 3 voldoende om raketten te krijgen, kosten 500.000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, ik snap dat de silverback bij lv3 aan rockets kan beginnen :) Maar mijn vraag was of dat je lv3 nodig hebt of lv5 ivm met die achievement!

Want met google vind ik de volgende omschrijving:
What does this button do? (50) - Get 500 rocket kills from a fully upgraded Silverback in Horde
You will need to fully upgrade the silver back will take time but easy to boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:39:
Ja, ik snap dat de silverback bij lv3 aan rockets kan beginnen :) Maar mijn vraag was of dat je lv3 nodig hebt of lv5 ivm met die achievement!

Want met google vind ik de volgende omschrijving:

[...]
Ik zeg toch level 3 !!!! 8)7 |:( O-) :z :F
Haha level 3 is dus voldoende, zodra je rockets hebt kan je 500 kills maken en krijg je de achievement.
Als je wilt kan ik je hier bij helpen, koop jij een silverback, geef ik je de rocket upgrade en knallen maar ! 8)
Moet toch nog 2.000.000 investeren om mijn Silverback op level 5 te krijgen.

Voor de duidelijkheid, level 4 is 11% less to repair, level 5 is nog eens 11% less to repair, geen upgrades dus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 12-12-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, er staat idd niet dat het perse een door jezelf gebouwde en upgraded Silverback moet zijn :P Dat is wel handig!

Alleen de laatste paar keer dat ik jou joinde in je Horde sessies zat je telkens op normal mode te rellen zonder mutators :P Dat is wel meh :( Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAAMN...level 5:S Ik zit nu op lvl 2! Heb de horde command pack upgrade dan ook niet maar toch:S
Ik ga xboxlive punten zoeken! Kannik me season pass bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:02:
Hmm, er staat idd niet dat het perse een door jezelf gebouwde en upgraded Silverback moet zijn :P Dat is wel handig!

Alleen de laatste paar keer dat ik jou joinde in je Horde sessies zat je telkens op normal mode te rellen zonder mutators :P Dat is wel meh :( Hehe.
Ja speel voornamenlijk public, geen mutators is meer XP dus mooi meegenomen.
Voordeel is ook dat als iedereen quit je in je eentje verder kan spelen met de al opgebouwde fortifications en dus flink wat knaken kan verdienen / uitgeven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:14:
DAAMN...level 5:S Ik zit nu op lvl 2! Heb de horde command pack upgrade dan ook niet maar toch:S
Ik ga xboxlive punten zoeken! Kannik me season pass bestellen!
Lullig is wel dat je opgebouwde silverback niet geld voor de horde-pack, zul je dus weer opnieuw moeten beginnen met levellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:40:
[...]

Lullig is wel dat je opgebouwde silverback niet geld voor de horde-pack, zul je dus weer opnieuw moeten beginnen met levellen :(
Noooo....das zwaar fubar!:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Iemand zin in horde? Minimaal 1 man nodig, liefst 2, voeg toe op Xbox Live: Baas41

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

SCARfaceE schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:37:
Iemand zin in horde? Minimaal 1 man nodig, liefst 2, voeg toe op Xbox Live: Baas41
Vanavond wel :)
Insane of wat ?
Heb evt mutators mocht dat nodig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
justifire schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:11:
[...]

Vanavond wel :)
Insane of wat ?
Heb evt mutators mocht dat nodig zijn ;)
Voeg gewoon toe als ik online ben vanavond doen we dat dan sowieso.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
12 days of gearsmas vanaf vandaag!:)

http://epicgames.com/comm...-twelve-days-of-gearsmas/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zelf ook gears of war 3 nog in 4 player co op uitspelen en op insane. Tevens ook de horde achievements tot level 50.

Dus als iemand zin heeft add me!: Xbox360 gamertag : Primespider (Ja naam gaat binnenkort veranderd worden:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ow boy! Dat wordt party hardy de komende tijd, mooi ook dat mijn vriendin de komende 8 dagen het land uit is, ik kan helemaal los iedere avond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooksel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:58:
Ow boy! Dat wordt party hardy de komende tijd, mooi ook dat mijn vriendin de komende 8 dagen het land uit is, ik kan helemaal los iedere avond :D
Damn....ik heb 2 weken vakantie na vrijdag!!!! De vrouw moet werken dus overdag iig de hut alleen:)

Wil zoiezo 4 play co-op op insane verder afmaken en natuurlijk lekker meedoen met alle events:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Alvast verzamelen voor de RAAM achievements ?
- Zeta team, GO !
- Help from my friends
- I'm rubber, you're glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Die wil ik ook zeker gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal zo es wat puntjes gaan bestellen zodak de season pass kan kopen. En de DLC van Maffia 2 voor in de vakantie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

justifire schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:15:
Alvast verzamelen voor de RAAM achievements ?
- Zeta team, GO !
- Help from my friends
- I'm rubber, you're glue
Count me in!

Spooksel, wat was alweer jouw GT? Ik kan hem zo snel niet terugvinden. Mijne is Anthirian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mijne is zelfde als username :) Spooksel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Oke, toegevoegd.

Trouwens, klopt het dat er maar 1 pack te downloaden is? Ik kan met mijn season pass niets downloaden, alleen de versie van 1200 msp is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Oppassen met RAAM's shadow als je een season pass hebt !!
Op dit moment is hij wel te downloaden maar dan kost dit je 1200ms points 8)7
Er word gewerkt aan een oplossing maar op dit moment dus nog even NIET DOWNLOADEN !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Hier nog alleen Horde Command Pack. Ik hou me trouwens ook aanbevolen voor de achievements. GT = Kapstokman.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02

Vrijdag

De Zwarte

justifire schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:47:
Oppassen met RAAM's shadow als je een season pass hebt !!
Op dit moment is hij wel te downloaden maar dan kost dit je 1200ms points 8)7
Er word gewerkt aan een oplossing maar op dit moment dus nog even NIET DOWNLOADEN !!
Wordt het niet automagisch gedownload als "update" ofzo?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Vrijdag schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:00:
[...]
Wordt het niet automagisch gedownload als "update" ofzo?
Met Horde Command Pack was dat in ieder geval niet zo. Toen kreeg ik in GoW3 een melding dat er nieuwe Season Pass content beschikbaar was.

Edit: inmiddels wel Raam's Shadow, met een dikke waarschuwing om 'm niet aan te schaffen als je de Season Pass hebt. Fijn, je betaalt dus om later content te krijgen...

[ Voor 21% gewijzigd door ElBarto op 13-12-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik verwacht vanaf ca. 19u beschikbaar te zijn als de kleine op bed ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

ElBarto schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:01:
[...]

Met Horde Command Pack was dat in ieder geval niet zo. Toen kreeg ik in GoW3 een melding dat er nieuwe Season Pass content beschikbaar was.

Edit: inmiddels wel Raam's Shadow, met een dikke waarschuwing om 'm niet aan te schaffen als je de Season Pass hebt. Fijn, je betaalt dus om later content te krijgen...
Vervelendste is nog dat je na elke scheet die je laat een popup krijgt die je dan weer moet cancellen |:(
Nou ja hopen dat het vanavond gefixed is, ik voel weer gratis maps aankomen om het goed te maken haha

*update* het schijnt nu gefixed te zijn, dat word ra(a)mmen vanavond !!

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 13-12-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
DLC is nu gratis te download voor Season Pass houders (maar gaat wel langzaam omdat iedereen nu zit te downloaden) ... kan wel zijn dat je eerst even je 360 opnieuw moet opstarten/verbinding maken met Live.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ik kan 'm hier nog steeds niet gratis downloaden. Krijg ook geen Season Pass notificatie meer in-game.

Edit: een reboot fixte het probleem. 2GB, pffft.

[ Voor 20% gewijzigd door ElBarto op 13-12-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ja inderdaad, 2GB en ik ben na een uur pas op 60% :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ligt het nou aan mij of kapt ie gewoon met downloaden als je ondertussen gaat zitten spelen?

Meh, ik download hem vannacht wel als ik slaap :P Morgen toch vrij om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een ONWIJS dikke trailer van die RAAM DLC! DAMN wat een bas ass motherfucker:)
Ik zorg vandaag voor live points en heb m voor 17 uur binnen! Moet alleen helaas straks ff met de vrouw naar ikea (#^%&%!) maar daarvoor en daarna issut feest:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:09

Barbas

Gallego!

Spooksel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:16:
Ligt het nou aan mij of kapt ie gewoon met downloaden als je ondertussen gaat zitten spelen?
Klopt, dat is mij ook opgevallen. Downloads stoppen zodra je een spel opstart, daarna wordt 'ie volgens mij wel gewoon weer opgepakt.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Allemaal events tot kerst:

Today: Fortifications for free (Gift Boxes aplenty)
Day 2: No Team Love (Friendly Fire in Horde Mode turned on)
Day 3: Much Bigger Heads (Big Head Mutator turned on)
Day 4: Squawking Bird (Cluckshots replace Boomshots)
Day 5: Beasts on the Cheap (Tier Beast more common in Beast mode)
Day 6: Boomers Flaming (Tickers and Flame Boomers in Horde mode)
Day 7: Gibbing Comets Ringing (King of the Hill has Comet Mutator)
Day 8: Experience for Milking (4x multiplier)
Day 9: Locust Ladies Dancing (Bezerkers and laugh track added to every wave)
Day 10: Locust Ladies Dancing (more Lambent per enemy wave)
Day 11: Snowman's Heads a Popping (characters get snowman heads)
Day 12: Mortars Incoming (all weapon pickups swapped with Mortars)

Versus mode:
Day 1: Brothers to the End for all maps
Day 2: Torque Bow Tag

Day 3: Can you Dig It

Days 4-6: Hardcore Weekend

Days 7-8: Boom Snipes

Days 9-10: This is My Rifle

Day 11: Thanksgibbing

Day 12: One Shot One Kill

Zou dat ook meetellen voor de event medaille?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Op de site stond dat er 3 medals waren verdeeld over de 12 dagen! Dus ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oeh dat is handig, elke dag maar even een potje versus spelen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:37
Hadden meerdere mensen gisteravond last van afwezigheid van dedicated servers? 2 keer (toen ik op winnen stond grmbl :( ) kreeg ik het bericht dat de host offline was gegaan en toen begon het potje na 30 seconden opnieuw. Ik dacht dat 's avonds als het wat drukker was de dedicated servers meestal wel online waren. Naja het zal misschien ermee te maken hebben dat een miljoen mensen RAAM DLC aan het downloaden waren... Hopelijk is het vanavond weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

RAAM is gewoon weer vette actie, en heb er gisteravond de eerste run 3 1/2 uur over gedaan op normal, die 3 uur is dus niets van gelogen, zelfs niet als je de cutscenes zou skippen.
Downloaden, xbox aangezet en DWDD gekeken, terug geschakeld en stond stil op 85%, controller weer ingeschakeld en laatstse stukje gedownload, niet veel op zitten wachten dus :)
Had gisteren de 1st day of gearsmas ribbon al gekregen in brothers to the end, telt voor war-supporter medaille, benieuwd of we vandaag een 2nd day of gearsmas ribbon krijgen of toch daadwerkelijk maar 3 in totaal.
Gisteren 4 player co-op op insane gedaan (incl. spooksel) maar op gegeven moment tegen einde van de missie kon ik niet meer schieten en werd de hele groep teruggegooid naar het begin van de chapter, vervelend bugje, hoop dat het eenmalig was !
*edit* zie op het epic forum dat we niet de enigste waren :X
Gisteren wat versus gedaan mer RAAM vs Minh, had gehoopt dat er standaard 1 bot Minh zou zijn maar dit is dus niet het geval, dan worden die 10 executions nog een lastig verhaal vermoed ik.
Heb zelf in ieder geval momenteel RAAM en Minh als multiplayer characters gekozen.

Dag 8 is volgens mij 4x XP ipv 4x multiplier, dag om te onthouden dus !

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 14-12-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Raam's Shadow is zeker wel een moddervet stukje DLC hoor :D

Gister idd ook gelijk uitgespeeld in mijn eentje op normal mode, idd ook ong 3u over gedaan. Achievement voor 50 kryllkills al binnen, your rubber i'm glue staat op 6/10 kills en de hammer of dawn op 10/50, dat komt vast nog wel goed :)

Net ook ff de eerste eventribbon binnengeharkt door ff een potje te ownen in Brothers to the End, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Hoe doe je dat met die Mauler Shields? Ik heb de hele campaign niet een keer een schild kunnen oppakken of met een mauler kunnen spelen.
De Hammer of Dawn kun je boosten helemaal in het begin van de dlc: speel door tot je toegang krijgt tot het Command Center, sloop alle vijanden op één na en restart last checkpoint.

[ Voor 41% gewijzigd door Anthirian op 14-12-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat schild moet je gewoon mazzel hebben denk ik, iig moet je niet als host een arcade game opzetten... want dan ben je altijd RAAM! Gister kwam ik als 2e of 3e binnen bij iemand en toen werd ik automatisch een mauler in het Locust stukje.

Edit:
Inmiddels de Command Centers ook weten te upgraden tot lv4 (toch weer een 50g achievement :D)... wel bad-ass hoor als je er 4-5 aan hebt staan op een map en daarna een rondje over het veld rent om ze allemaal te activeren... Heb nog nooit zoveel hammer strikes in zo'n korte tijd gezien :D

[ Voor 38% gewijzigd door Spooksel op 14-12-2011 22:56 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wooooheeee heb de eerste Minh geexecuteerd ! Nog 9 te gaan :P
Niet slecht voor een avond spelen 8)7

Net een heel mooi potje horde gespeeld met spooks, smashed en fire. Ik ga morgen na me werk es ff door de RAAM dlc content huppelen en savonds weer multiplayeren....Ik kan alleen niet beloven dak nuchter blijf:)

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Na lange tijd geen gears (alleen bij new maps ff wat versus gedaan) vandaag even begonnen (uurtje) aan Raam's shadow. Heb de campaign vanaf Gears 1 gedaan, dus dit is wel extra vet om te spelen :)
Heb wel zin om het uit te spelen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dat was wel een lekker stukje knallen idd :D Heerlijk ook hoe die HoD command centers de boel een beetje kunnen opruimen voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde vandaag op tijd naar huis maar heb t nog wel erg druk voor me vakantie:S Beetje minders! Gaan we vanmiddag/vanavond nog wel ff blaffen? Ik stel voor om toch es een keer met z'n 5en horde af te maken zonder dood te gaan....is ook een ribbon toch?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lj_tree schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:08:
Ik wilde vandaag op tijd naar huis maar heb t nog wel erg druk voor me vakantie:S Beetje minders! Gaan we vanmiddag/vanavond nog wel ff blaffen? Ik stel voor om toch es een keer met z'n 5en horde af te maken zonder dood te gaan....is ook een ribbon toch?:)
Voor zover ik weet krijg je enkel een ribbon voor wave 1-50 in 1 keer door te spelen, Long Hauler Ribbon
Maakt niet uit of je ondertussen dood gaat.
Misschien zin om vanavond Team Zeta Go achievement te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, die hebben we gister al gehaald voordat jij inhaakte :P Maar ik vind het niet vervelend om nog een keer ff wat waves te spelen hoor, heb er toch nog genoeg te doen voor een Onyx :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik doe wel mee vanavond. Die long hauler had ik al lang. Dacht dat er ook een ribbon was voor 50 waves niet doodgaan of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:33:
Heh, die hebben we gister al gehaald voordat jij inhaakte :P Maar ik vind het niet vervelend om nog een keer ff wat waves te spelen hoor, heb er toch nog genoeg te doen voor een Onyx :S
Had maar ff een seintje gegeven, dan had ik hem nu ook gehad ;)
Maar vanavond nog ff 10 waves met Zeta zou cool zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T'is 'n beetje komen en gaan met Gears.
Heb nu een tijdje MW3 op de ps3 gespeeld. Ik heb me er wel mee vermaakt maar Gears is en blijft ondanks alles toch veel leuker.
MW3 vind ik eerlijk gezegd 'n beetje nooby. Iedereen kan daar kills maken. Met Gears heb je nog wel 'n beetje skills nodig anders wordt je helemaal aan gort geschoten.

Battlefield heeft ook 'n poosje stil gestaan, die moet ik ook weer op gaan pakken want is veel te leuk om te laten liggen. Bovendien is er voor BF3 dlc met nieuwe maps uit.

Ondertussen heb ik Raam's Shadow binnengehengeld en gespeeld. Dat was erg leuk.
Op hardcore heb ik er iets meer dan 2 uur over gedaan. Op insane met mutators moet dat met 4 man beslist sneller kunnen.
Voor wie Gears 1 op de pc heeft gespeelt zullen een aantal scenes herinneringen oproepen aan de extra acte die destijds voor de pc uitkwam.
Ik vind 't een mooie toevoeging.

Heb 't afgelopen weekeinde nog wel met de "oude garde" gespeeld. Lekker ranked execution, Warzone en TDM.
Na een paar potjes Brothers to the end had ik 't wel gezien. Dat was alleen maar campen geblazen en wachten tot de ander 'n zet deed.

Voorheen was Dizzy mijn favoriete personage maar onderhand is dat Griffin.
Af en toe kom ik niet meer bij door wat ie allemaal zegt.
Als je er 1 'n headshot geeft; "You look better now, ugly ass." en; "Look ma, no face"
Als je zelf een headshot krijgt; "oh shit your head is gone"
Ook leuk;"I love killing these motherfuckers." "Im outta of ammo, can you believe this?"

Of als je er 1 zaagt..

Dat "fucking noob" zegt ie trouwens niet als er een kill wordt gejat maar als je active reload mislukt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
justifire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:00:
[...]

Had maar ff een seintje gegeven, dan had ik hem nu ook gehad ;)
Maar vanavond nog ff 10 waves met Zeta zou cool zijn 8)
Ik moet die Zeta shit ook nog even, ik heb alleen niet heel veel tijd vanavond, tussen half 9 en 10 zeg maar, moet genoeg zijn voor die achievement als we mensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik doe ook wel mee met Zeta Team, Go :)

Misschien dat er ook nog mensen zijn voor de horde command pack dingetjes? Horde als Onyx guards bv?

[ Voor 57% gewijzigd door Anthirian op 16-12-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren flink op horde zitten vlammen en tot wave 63 gekomen?:S Ik geloofde me ogen ook niet dus heb er een paar foto's van gemaakt (zo ff van me telefoon af halen). Weet niet of t een bugje was of dat dit bij het gearsmas event hoort of iets dergelijks? moet wel zeggen dat we er gekomen zijn zonder dood te gaan...wellicht dat dat er iets mee te maken heeft maar ik vond t vaag.

Gisteren met 4 andere als Onyx guard een boss wave gehaald...in minder dan 2 minuten. Wat een VRESELIJK makkelijke achievement:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, dat is echt ernstig idd :D Gewoon opstarten met wat mutators, ff die beesten wegtikken en klaar!

Nog suffer zijn die 'Host with the most' en 'Places to see, people to destroy' achievements, waarbij je de game alleen maar hoeft op te starten om te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mja, dan moet je wel genoeg mensen hebben om uit te nodigen voor een private match. Ik heb de afgelopen dagen bijna niemand online gezien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lj_tree schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:59:
Gisteren flink op horde zitten vlammen en tot wave 63 gekomen?:S Ik geloofde me ogen ook niet dus heb er een paar foto's van gemaakt
Toen ik op XBL keek naar wat je aan het doen was, was je op wave 52 :D Vond het ook al vreemd eerlijk gezegd!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Vaag, ging hier toch echt maar tot wave 50.
Wel tof die flaming boomers 8)
Kan ook niet wachten op de berserkers morgen !
Wat me opviel, was hardcore weekend maar horde was gewoon op Normal, echter de level 2 fortifications waren nog wel gratis ?!

Heb overigens nog steeds team zeta go achievement niet, als iemand vanavond ff wil helpen, let me know ;)

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 19-12-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

justifire schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:53:

Heb overigens nog steeds team zeta go achievement niet, als iemand vanavond ff wil helpen, let me know ;)
Ik wil wel helpen, moet 'm zelf ook nog halen. Hoelaat vanavond? Ben zelf rond een uur of 9 wel online.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Garcia10 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:55:
[...]

Ik wil wel helpen, moet 'm zelf ook nog halen. Hoelaat vanavond? Ben zelf rond een uur of 9 wel online.
Ben waarschijnlijk rond 8 uur online, geef maar ff een seintje als je er klaar voor bent, zal je toevoegen op live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Trouwens Spooksel, hoe kom jij nu al aan de socialite achievement (30 event ribbons) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

justifire schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:57:
Trouwens Spooksel, hoe kom jij nu al aan de socialite achievement (30 event ribbons) :?
Was in de eerste dagen van Gears, toen werd het elke keer meegeteld als je aan hetzelfde event meedeed. Met de day one patch hebben ze dat er meteen uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Vrijdag schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:06:
[...]

Was in de eerste dagen van Gears, toen werd het elke keer meegeteld als je aan hetzelfde event meedeed. Met de day one patch hebben ze dat er meteen uitgehaald.
Er was laatst ook een bug waarbij Private Matches meetelden. Zo heb ik 'm gehaald. Weet alleen niet of dat nog werkt of dat het het inmiddels door Epic gepatcht is.

Mocht er trouwens nog iemand de 5 Onyx Guards of de host achievements van het Horde Command Pack willen halen, dan hou ik me aanbevolen. GT = Kapstokman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik voeg je toe ELBarto. Moet ze beiden nog halen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
ElBarto schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:35:
[...]

Er was laatst ook een bug waarbij Private Matches meetelden. Zo heb ik 'm gehaald. Weet alleen niet of dat nog werkt of dat het het inmiddels door Epic gepatcht is.

Mocht er trouwens nog iemand de 5 Onyx Guards of de host achievements van het Horde Command Pack willen halen, dan hou ik me aanbevolen. GT = Kapstokman.
werkt niet meer, en kwam er achter toen het nog werkte alleen werkte dat alleen met de DLC en die heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil vanavond ook wel ff meehelpen! Wil dan ook die 2 achievements halen waar je een match moet hosten. Die heb ik beiden nog niet. kan iemand me vast wel bij helpen:)

Nu druk bezig met het opnieuw installeren van me htpc....maar windows 7 is al een regelrechte ramp. heb hier 2 dvd's liggen met win 7 en beiden zijn dusdanig bekrast dat ze niet meer werken:S Dacht in 2 uurtjes wel klaar te zijn maar helaas:(

Hoe laat spreken we af vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Afbeeldingslocatie: http://epicgames.com/community/wp-content/uploads/2011/12/rticksm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik ben rond 21u online.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:35:
[...]

Die achievement en de andere voor horde/beast kun je ook met 3 man doen. Twee moeten een guest account insignen. Wij hebben in ongever 10 minuten met zijn drieen 200GS mogen bijschrijven. :P

Wel bizar dat een spel met achievements als Seriously 3.0 ook achievements als deze heeft.

Super strakke DLC die RAAM's Shadow. Echt tof dat er een lange SP gedeelte in zit. Was positief verrast toen ik me herinnerde dat ik de season pass had aangeschaft en hem kon spelen. Voor mensen zoals ik die de Versus van Gears niet leuk vinden maar Horde en de SP wel is dit fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik ben vanaf 19:00 ong beschikbaar voor het opdweilen van diverse achievements :)

En hoe ik aan Socialite kom? Geen idee, ik heb alleen maar de silver medal (10-19 ribbons) voor events! Ik heb wel ALLE eventribbons gehaald die je kon halen tot noch toe, dat zou neerkomen op 13-14 stuks of iets dergelijks...

Op Xbox.com staat Socialite ook als 'nog niet gehaald' gemarkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Spooksel schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:31:
Ik ben vanaf 19:00 ong beschikbaar voor het opdweilen van diverse achievements :)

En hoe ik aan Socialite kom? Geen idee, ik heb alleen maar de silver medal (10-19 ribbons) voor events! Ik heb wel ALLE eventribbons gehaald die je kon halen tot noch toe, dat zou neerkomen op 13-14 stuks of iets dergelijks...

Op Xbox.com staat Socialite ook als 'nog niet gehaald' gemarkeerd!
Vreemd, toen ik gisteren in het dashboard keek stond er dat je hem wel gehaald had.
Ach ja, iets met Metro en windows 8........ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Ik ben er ook wel om 7 of 9 tot whatever. Ik hou dit topic wel even in de gaten of het 7 of 9 uur wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

_/-\o_ Thanks dudes! Achievements binnen gehengeld :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Jep, ging lekker afgezien van wat connection issues :)

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste