HTC Desire - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste
Acties:
  • 219.841 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:55:
[...]

Ja maar dan ben je al je google account gegevens kwijt, ik wil alleen gmail niet gebruiken. Wel calendar, contacts etc.
Je zou onder Instellingen -> Account en Sync -> Google
Gmail kunnen uitvinken. Dan synced die je mail in elk geval niet meer met de Gmail app.

/Spuit 11 :+

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
adsa schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:44:
2 dagen geleden mijn Desire gekregen. Me very happy dus.

Ik hoef jullie niet te vertellen hoe fijn ik hem vind. Ik heb al tig apps geïnstalleerd (stuk of 20). Ik zit met een aantal vragen.

In hoeverre heeft aantal apps invloed op de prestaties en stabiliteit van het toestel. Ik heb al keer op 5-6 in 2 dagen tijd meegemaakt dat ie ineens stopte en vanzelf opnieuw ging opstarten.
Zoals op vrijwel elk platform, een slechte app kan invloed hebben op je toestel. Zo sluit mijn iens-app niet fatsoenlijk af waardoor het GPS blijft aanstaan (en dus batterij slurpt), kan een plugin voor een app (locale) ervoor zorgen dat instellingen niet te gebruiken zijn en kan app X vast voor een reboot zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:38
jDuke schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Ga dan bij Instellingen naar Accounts en Syncrhonisatie, kies Google accounts en zet Gmail uit als automatisch sync... (Wederom Google-en doet wonderen) |:(
Tja mijn "Google-skills" zijn blijkbaar te slecht want ik kan het niet vinden. Logischerwijs ga ik naar Gmail > Accounts > en zoek daar dan een delete/remove optie tevergeefs.

Ik zal wel te logisch denken voor Android ofzo :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
als het goed is krijg je er dus een 4gb microsd bij, in mijn huidige diamond 2 heb ik een 8gb gestopt. ik neem aan dat het het beste is om direct bij ontvangst het grotere kaartje erin te doen alvorens de telefoon voor de eerste keer aangezet te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius1337
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05-2023
Als ik een filmpje via youtube kijk is het geluid echt te zacht... is dit op te lossen door iets in te stellen of is dat standaard bij de Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:21

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Anoniem: 354241 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:16:
hoe kan ik custom alarm sounds toevoegen? Ik heb al mp3 en wav's in de "alarms" folder gezet op de root van de sd kaart, en in de "media/audio/alarms" folder op de sd kaart. Maar ik krijg ze niet te zien in de lijst. Iemand een idee?
Ik kreeg dat ook niet "normaal" voorelkaar door het in mapjes te zetten. Er zou ook nog een folder media/notifications moeten zijn. Als het nog niet gelukt is kun je nog twee dingen proberen:

1) Op de market Ringdroid halen. Daarmee kun je van mp3s notificatie-, alarm- en ringtones knippen en opslaan als betreffende tone.
2) SDRescan van de market halen en je SDcard rescannen, omdat hij niet altijd automatisch gedownloade content oppakt en daarna kijken of je ze wel kunt selecteren.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Ozzy schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:29:
[...]

Ik kreeg dat ook niet "normaal" voorelkaar door het in mapjes te zetten. Er zou ook nog een folder media/notifications moeten zijn. Als het nog niet gelukt is kun je nog twee dingen proberen:

1) Op de market Ringdroid halen. Daarmee kun je van mp3s notificatie-, alarm- en ringtones knippen en opslaan als betreffende tone.
2) SDRescan van de market halen en je SDcard rescannen, omdat hij niet altijd automatisch gedownloade content oppakt en daarna kijken of je ze wel kunt selecteren.
inderdaad, als men de vorige delen bekeken had of gezocht met google had men gelezen dat er een map met de naam notifications gemaakt moet worden op de sd kaart.

lekker nivo hier zeg. eerst zelf kijken is er niet meer bij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
fulgore schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:40:
Waarschijnlijk al voorbij gekomen maar ik heb een bug waar blijkbaar geen simpele oplossing voor is.

Mijn vodafone smsjes en bank etc smsjes zijn opeens gelinked aan een willekeurig facebook account, meerdere mensen last van ? Kan het niet unlinken ...
Is een bekend probleem waar ik zelf ook last van heb. Je kan echter wel van de ontvanger een nieuwe contactpersoon maken en deze Vodafone noemen volgens mij. Je hebt dan wel 1 onzinnige contact in je lijst staan, maar dan worden de SMSjes iig wel goed gelabeld. (dit weet ik niet 100% zeker voor alle duidelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jDuke
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06 17:05
Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:07:
[...]

Tja mijn "Google-skills" zijn blijkbaar te slecht want ik kan het niet vinden. Logischerwijs ga ik naar Gmail > Accounts > en zoek daar dan een delete/remove optie tevergeefs.

Omg, lees eerst de handleiding zou ik zeggen. Kijk eens tussen je apps. Daar zit instellingen tussen. Of vanaf je home screen menu knop drukken. Daar zie je ook instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
MMS/3G instellingen voor Vodafone Business:
http://members.ziggo.nl/36degrees/android/ android_apn_vodafone_business.xml

Zelf gemaakt, getest en nu in gebruik. Zie topicstart voor een handleiding.

[ Voor 9% gewijzigd door Rambo op 06-05-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swishy
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
rummikub87 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:06:
@ Hoppol kan allemaal wat je zegt. :)

Voor de mensen die al een desire hebben t volgende. Iemand net als ik problemen met de headphone jack? Deze remote doet het slecht en stuurt 'valse' signalen door. Bij de N1 is dit probleem ok al bekend. Any Desire users die hetzelfde als ik ervaren? (vooral bij niet HTC earphones...)
Ja, hier, twee verschillende 3,5mm (niet htc, zonder remote) getest, allebei geven ze rare symptomen zoals nummers doorskippen en shuffelen. Op XDA komt dit probleem ook naar voren (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=667240). Blijkbaar kan de desire alleen omgaan met TRRS (4 contactpunten) en niet met TRS (3 contactpunten). Wel vervelend, aangezien ik graag m'n eigen oortjes had willen gebruiken...
Ik heb nu een el cheapo nokia headset met afstandsbediening in bestelling, op de gok dat deze wel zal werken, maar zeker weten doe ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 19:28

fulgore

goud

FabianNL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:45:
[...]

Is een bekend probleem waar ik zelf ook last van heb. Je kan echter wel van de ontvanger een nieuwe contactpersoon maken en deze Vodafone noemen volgens mij. Je hebt dan wel 1 onzinnige contact in je lijst staan, maar dan worden de SMSjes iig wel goed gelabeld. (dit weet ik niet 100% zeker voor alle duidelijkheid)
Als jij het dan eerst ff probeert :9

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Inzake stroomverbruik doelde ik inderdaad op het verwijderen van de widgets, niet de programma's.

Reparatie van je toestel weigeren omdat je een nieuwe wil lijkt mij risicovol. Dan blokkeer je zelf een oplossing. Sta dan niet gek te kijken als de verkoper dan niets meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337953

Phydomir schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:15:
Voor alle dingen die ik uit wil zetten gebruik ik de app quick settings. Dit werkt alleen niet automatisch op tijd maar moet je handmatig klikken.

http://www.androlib.com/a...com-bwx-bequick-zmDq.aspx
hoe download ik apps daar vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

De QR code scannen en downloaden vanuit je mobiel

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 08:33
Rambo schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:08:
MMS/3G instellingen voor Vodafone Business:
http://members.ziggo.nl/36degrees/android/ android_apn_vodafone_business.xml

Zelf gemaakt, getest en nu in gebruik. Zie topicstart voor een handleiding.
_/-\o_ _/-\o_
gister 2 uur bezig geweest met de andere xml... 8)7

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 16:53
Weet iemand of er een app is waarmee je je berichten door middel van een patroon kan beveiligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obiter dictum schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:52:
okidoki, dus ik moet eerst die QR scanner even downloaden :P thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163033

Ozzy schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:29:
[...]

Of je speelt het mp3-tje ff af in de standaard mediaplayer en selecteert "set as ringtone" uit het menu ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:44

Ibex

^^ met stom.

Zo, ik heb ook weer een nieuwe GSM. Deze keer met een goed scherm :).

Het paarse viel me pas echt op toen ik hem naast deze van mijn collega hield die geen last had van de paarse kleur bij de laagste brightness.

De winkel, pdashop.be, deed initieel via mail heel relax. Ruilen was geen probleem. In de winkel deed men lastiger, want het was maar een weekje ruiltijd. Na hem op hun voorwaarden te hebben gewezen (14 werkdagen ruilgarantie) was het geen probleem meer. Een geluk :).

En inderdaad, nagenoeg geen paars meer te zien, enkel nog soms wat rozig (wat dus eigen is aan het schermtype). Wat een vooruitgang. Wel even wennen terug :P.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

market is down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:44

Ibex

^^ met stom.

Aah, ik ben niet alleen met die indruk :). Hier doet hij ook niets meer :P. Net nu ik alles opnieuw moet installeren :P.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe ik wil die QR code scanner downloaden :P wil niet :( dus waarschijnlijk down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:41
Offtopic: Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 13:56
swishy schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:43:
[...]

Ja, hier, twee verschillende 3,5mm (niet htc, zonder remote) getest, allebei geven ze rare symptomen zoals nummers doorskippen en shuffelen. Op XDA komt dit probleem ook naar voren (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=667240). Blijkbaar kan de desire alleen omgaan met TRRS (4 contactpunten) en niet met TRS (3 contactpunten). Wel vervelend, aangezien ik graag m'n eigen oortjes had willen gebruiken...
Ik heb nu een el cheapo nokia headset met afstandsbediening in bestelling, op de gok dat deze wel zal werken, maar zeker weten doe ik het niet...
Ik gebruik de SoundMagic MP21 zonder problemen (zie accessoires topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 11:50
Fried schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:07:
als het goed is krijg je er dus een 4gb microsd bij, in mijn huidige diamond 2 heb ik een 8gb gestopt. ik neem aan dat het het beste is om direct bij ontvangst het grotere kaartje erin te doen alvorens de telefoon voor de eerste keer aangezet te hebben?
Ik heb met WinRAR mijn oude Micro-SD kaartje ingelezen en teruggeschreven naar een grotere kaart.
Dat werkt prima en dan hebben zelfs de dirs dezelfde timestamp als op de oude kaart.

Iemand nog een idee voor mijn probleem met de FM-radio?
TD-er in "HTC Desire - Deel 4"

Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben met dat probleem?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obiter dictum schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:52:
hmm ik heb die scanner gedownload en die code gescanned daar.. hij vindt een URL en zoekt dan in de market.. maar er is geen resultaat? hoe kan dit..

het gaat om die Quick Settings app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 14-06 18:44
Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:07:
[...]

On-topic: Op een van je homescreens op het knopje menu drukken, dat is het 2e knopje van links als je naar je telefoon kijkt. Dan druk je op instellingen, dat is het icoontje met de 2 tandwielen rechts onderaan. Vervolgens ga je naar de 5e regel en daar druk je op, hier staat als het bij jou goed is Accounts en synchronisatie. Daar druk je op. Dan zie je meerdere accounts staan waaronder logischerwijs Google, deze tik je aan, nu staat er Agenda, Contacten, Gmail en Picasa. Nu haal je bij gmail het vinkje weg. Het is allemaal niet zo moeilijk!

Off-topic: Doe iedereen in dit forum een lol en verkoop alsjeblieft je telefoon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
bedevir schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:29:
Weet iemand of er een app is waarmee je je berichten door middel van een patroon kan beveiligen?
Anoniem: 337953 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:48:
[...]

hmm ik heb die scanner gedownload en die code gescanned daar.. hij vindt een URL en zoekt dan in de market.. maar er is geen resultaat? hoe kan dit..

Google doet soms wonderen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Victor.S op 07-05-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 11:50
Anoniem: 337953 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:48:
[...]

Niet alle apps in de market zijn beschikbaar voor alle toestellen.
Zo kan ik bijvoorbeeld ook geen Google Earth vinden in de Market voor de Desire, terwijl alle benodigde features wel degelijk aanwezig zijn op het toestel.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ibex schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:34:
Zo, ik heb ook weer een nieuwe GSM. Deze keer met een goed scherm :).

Het paarse viel me pas echt op toen ik hem naast deze van mijn collega hield die geen last had van de paarse kleur bij de laagste brightness.

De winkel, pdashop.be, deed initieel via mail heel relax. Ruilen was geen probleem. In de winkel deed men lastiger, want het was maar een weekje ruiltijd. Na hem op hun voorwaarden te hebben gewezen (14 werkdagen ruilgarantie) was het geen probleem meer. Een geluk :).

En inderdaad, nagenoeg geen paars meer te zien, enkel nog soms wat rozig (wat dus eigen is aan het schermtype). Wat een vooruitgang. Wel even wennen terug :P.
Ik heb die van mij ook vandaag omgeruild voor een zonder rode waas. Heb jij al een manier gevonden om je SD backup terug te zetten. Leuk die backup functie maar ik heb alles al afgegoogled waar de rector optie zit.
Edit: ok blijkbaar werkt het alleen op dezelfde telefoon, zal wel naar je imei kijken ofzo. Jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100904

quickfoxz schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:09:
Heb helaas gisteren een dode pixel ontdekt. Pixel lijkt op een witte achtergrond een beetje blauwig te zijn, op rood is de pixel zwart.
Heb met meerdere tooltjes (Jscreenfix en pixelfixer) geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.

Toestel is een maand oud.

Zouden jullie hiermee terug naar de winkel gaan? Iemand misschien ervaring met de pixel policy bij T-Mobile.
Ik had ook 2 dode pixels op m'n scherm. Gewoon terug gestuurd naar PDA-shop. Heb een nieuwe gekregen zonder problemen. Geen idee hoe de policy van T-Mobile is, maar denk niet dat het een heel groot probleem moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Misschien moet ik maar eens met mijn telefoon langs de PDAshop. Over de telefoon verklaren ze me voor gek (wat betreffende mijn vieze paarse Desire). Hopelijk ga ik dan niet voor niets naar Rotterdam, kost me toch al snel weer een eurotje of 20 om daar te komen (en 3 uur van mijn vrije dag), voor een probleem waar ik niet om gevraagd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

Ik heb een Desire en wil een bestand versturen via mail. Lukt niet, kan m niet als bijlage mailen. Ook via web inloggen op gmail/hotmail werkt niet, dan staan er "uploads disabled". Toen dacht ik het bestand te uploaden en sharen via 4Shared.com, maar ook daar staat "uploads disabled".
Je kunt wel afbeeldingen / documenten als bijlage bij je mail meesturen, maar andere bestanden (in dit geval Skype voor Android die uit de market is verwijderd) lukt dus niet.
Iemand een oplossing?

edit: Ben niet de enige zie ik: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2519

[ Voor 7% gewijzigd door TTZ op 06-05-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
erriccartman schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:49:
[...]

On-topic: Op een van je homescreens op het knopje menu drukken, dat is het 2e knopje van links als je naar je telefoon kijkt. Dan druk je op instellingen, dat is het icoontje met de 2 tandwielen rechts onderaan. Vervolgens ga je naar de 5e regel en daar druk je op, hier staat als het bij jou goed is Accounts en synchronisatie. Daar druk je op. Dan zie je meerdere accounts staan waaronder logischerwijs Google, deze tik je aan, nu staat er Agenda, Contacten, Gmail en Picasa. Nu haal je bij gmail het vinkje weg. Het is allemaal niet zo moeilijk!

Off-topic: Doe iedereen in dit forum een lol en verkoop alsjeblieft je telefoon!!
Picasa? Die optie heb ik niet. Welke app heb je hiervoor geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik heb nu sind enkele dagen de desire en moet zeggen dat hij tot nu toe erg goed bevalt!

Het batteryverbruik valt tot nu toe best mee omdat ik alle onnodige verbindingen en sync uitschakel als ik ze niet nodig heb. Zoals het er nu uit ziet gaat de accu ca. 3 dagen mee.
Ik vraag me af of ik dit nog kan verlengen.

bij accugebruik zie ik
mobiel standby 36%
telefoon inactief 35%
android system 14%
spraakoproep 10%

als grootste stroomverbruikers

De laatste 2 zijn mij wel duidelijk, maar wat is het verschil tussen de eerste 2 (betekenis van beide), en valt het verbruik van die 2 (en mogelijk ook android system) dingen te verlagen door bepaalde instellingen/programma's/widgets/weet ikveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
NRG-81 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:29:
[...]

Picasa? Die optie heb ik niet. Welke app heb je hiervoor geïnstalleerd?
Ik heb de 3d gallery van internet afgehaald, die op de nexus one zit, en ik gebruik deze ipv de 'Foto's' App. Is een stuk mooier. Als je even Google'ed op 3D Gallery.apk dan vind je hem wel.
Als je deze opstart vraagt hij of hij toegang mag tot je gmail account. En nu staan al mijn picasa foto's ook in die gallery!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Iemand hier met UPC om iets te regenereren?

Als ik via de Gmail app iets verstuur naar mn upcmail adres duurt t soms wel n half uur voor t aankomt.
Als ik iets naar mn hotmail/live wat stuur is t nagenoeg direct dat t aankomt.

Vraag me af waardoor dit komt en of er meer providers zijn waar dit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:47
Weet iemand hoe je die emergency knop bij in intoetsen van je pincode / unlocken van je scherm weg kan halen? De knop staat er best wel leip moet ik zeggen.

Toenet per ongeluk dus 112 gebeld :o .

[ Voor 29% gewijzigd door greatchampion op 06-05-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
erriccartman schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:39:
[...]

Ik heb de 3d gallery van internet afgehaald, die op de nexus one zit, en ik gebruik deze ipv de 'Foto's' App. Is een stuk mooier. Als je even Google'ed op 3D Gallery.apk dan vind je hem wel.
Als je deze opstart vraagt hij of hij toegang mag tot je gmail account. En nu staan al mijn picasa foto's ook in die gallery!
Die heb ik ook geïnstalleerd, maar dan wordt er niks gevraagd bij opstarten. Ook geen extra optie voor picasa in de algemene instellingen voor Accounts en synchronisatie.

En ik kan geen extra instellingen in gallery toepassen. Knop menu selecteert alleen een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 22:22
Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:00:
[...]

Ik heb die van mij ook vandaag omgeruild voor een zonder rode waas. Heb jij al een manier gevonden om je SD backup terug te zetten. Leuk die backup functie maar ik heb alles al afgegoogled waar de rector optie zit.
Edit: ok blijkbaar werkt het alleen op dezelfde telefoon, zal wel naar je imei kijken ofzo. Jammer.
Deden ze bij BC nog moeilijk met het ruilen? Heb mijne dinsdag opgehaald (ook via de 'actie') en deze heeft ook last van de bekende paarse gloed. Heb je van te voren gebeld met de klantenservice of gewoon direct naar de winkel waar je hem hebt afgehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 16:53
Ik heb het gegoogled, heb alleen het juiste antwoord niet kunnen vinden. Vandaar dat ik mijn vraag hier plaats.
Dus bij deze nogmaals, heeft iemand een idee hoe je je berichten kunt beveiligen met een patroon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

klopt het dat programma's als Ultimate juice en Juice defender ook echt een positief resultaat op het batery leven hebben?
Ik vind dat het namelijk wel erg snel gaat met de accu, Ik heb een mail app (die hotmail om de zoveel tijd binne haalt) en twitter gebeuren en facebook aps enzo. Ik neem aan dat als hij continu verbining maakt om die apps te updaten het wel snel gaat met de accu... Dat kan je met bovenstaande tools instellen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
marcel-o schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:44:
Iemand hier met UPC om iets te regenereren?

Als ik via de Gmail app iets verstuur naar mn upcmail adres duurt t soms wel n half uur voor t aankomt.
Als ik iets naar mn hotmail/live wat stuur is t nagenoeg direct dat t aankomt.

Vraag me af waardoor dit komt en of er meer providers zijn waar dit gebeurt.
Ik heb het meteen even getest voor je, vanaf de desire met gmail naar mijn UPC adres.
Met 1 minuut was ie binnen, ik heb er dus geen vertraging inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171707

koekoek2003nl schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:07:
klopt het dat programma's als Ultimate juice en Juice defender ook echt een positief resultaat op het batery leven hebben?
Ik vind dat het namelijk wel erg snel gaat met de accu, Ik heb een mail app (die hotmail om de zoveel tijd binne haalt) en twitter gebeuren en facebook aps enzo. Ik neem aan dat als hij continu verbining maakt om die apps te updaten het wel snel gaat met de accu... Dat kan je met bovenstaande tools instellen toch?
Bij mij scheelt het heel veel. Ik gebruik ook nog Battery left om mijn batterijverbruik te monitoren en ook die geeft steeds langere batterijduur aan. Ik hou het zeker anderhalf tot twee keer zo lang vol met een volle lading.
Hoeveel je eraan hebt is wel afhankelijk van hoe je de telefoon gebruikt. Bij mij zit ie regelmatig een paar uur in mijn zak (als ik aan het werk ben bijvoorbeeld), dan merk je veel effect van juicedefender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

DikkeDijk schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:10:
[...]

Ik heb het meteen even getest voor je, vanaf de desire met gmail naar mijn UPC adres.
Met 1 minuut was ie binnen, ik heb er dus geen vertraging inzitten.
thx 4 testing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

janvanduschoten schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:15:
[...]

Jup, "Zedge", gewoon in de market. "Ook voor al uw wallpapers"
thnxs voor deze leuke app 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Heeft iemand ervaring met podkast? Hoor hier goede verhalen over maar kan hem niet vinden in de market..
Of weet iemand een goede site waar je de apk file kan downloaden?
Bejeweled kan ik hier trouwens ook niet vinden, is dit een bekend "probleem"?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
TTZ schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:16:
Ik heb een Desire en wil een bestand versturen via mail. Lukt niet, kan m niet als bijlage mailen. Ook via web inloggen op gmail/hotmail werkt niet, dan staan er "uploads disabled". Toen dacht ik het bestand te uploaden en sharen via 4Shared.com, maar ook daar staat "uploads disabled".

edit: Ben niet de enige zie ik: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2519
Ik zag het net ook toen ik een NZB file in mijn SABNZBd wilde uploaden.

Je kan naar je Google Docs account ook alle bestandstypen uploaden en het bestand bv sharen, of via de nieuwe DropBox applicatie, je kan bestanden dan tijdelijk vrijgeven voor een ander door een link te mailen met een verloopdatum. Een belachelijke workaround, maar zo kan het wel. Of met FTP ergens op een stukje webspace droppen. Ik weet trouwens niet of het met b.v. Opera of Skyfire wel zou werken die upload bestand knop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lock77 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:42:
Heeft iemand ervaring met podkast? Hoor hier goede verhalen over maar kan hem niet vinden in de market..
Of weet iemand een goede site waar je de apk file kan downloaden?
Bejeweled kan ik hier trouwens ook niet vinden, is dit een bekend "probleem"?

bedankt!
Apps horen in dit topic niet thuis. Gaarne daarvoor in het softwaretopic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313753

Anoniem: 239951 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:10:
[...]

Zoals beloofd mocht ik vandaag mijn nieuwe Desire ophalen. Ik heb nu eentje die uitsluitend bij 0% nog een hele licht paarse gloed heeft. Dit is voor mij acceptabel omdat de telefoon bij helderheid op 'automatisch' nooit in die scope terecht komt. Bij mijn vorige toestel kreeg ik in een donkere ruimte een paarse gloed over mijn scherm. De automatische helderheid zat in dat geval waarschijnlijk tussen de 5 en de 40%. (Kun je niet aflezen :P .)

Dat HTC zulke toestellen de wereld in stuurt is voor mij een schok. Dit is een probleem wat je tijdens de kwaliteitscontrole zou moeten kunnen onderscheppen. ;( Ik had HTC hoog zitten.. :/

Ik ben nu behoorlijk happy qua hardware, ik ga nu eens kijken hoe mijn Desire in te richten qua screens en apps. Een opbouw zoals TouchFlow 3d zou ik wel graag willen, dat ben ik namelijk gewend van mijn TouchPro O+
Hmm. Naar aanleiding van jouw post mijn Desire ook maar eens op laagste brightness gezet. *haartjes overeind*: al het zwart en grijs heeft echt een flinke paarse waas. Het ziet er echt uit zoals het 'paarse' display in de vergelijkende foto van je oorspronkelijke post. Daarbij heb ik recht boven het midden van het scherm een prachtige dode pixel.

Morgen even de stad in om in een winkel mijn toestel te vergelijken met een andere op laagste brightness, en dan maar eens actie ondernemen.

Blurgh, grmbl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 12:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik zit een beetje op de wip of ik terug moet gaan met mijn Desire of niet. Ik erger me namelijk aan de search-knop. Hij doet het wel gewoon maar de knop 'klikt' niet als je 'm indrukt en loslaat en de andere knoppen doen dat wel. Dat hoort dus op zich niet zo te zijn. Ben ik nu een verschrikkelijke zeur als ik dáármee terugga? :P

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
gday schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:10:
Ik zit een beetje op de wip of ik terug moet gaan met mijn Desire of niet. Ik erger me namelijk aan de search-knop. Hij doet het wel gewoon maar de knop 'klikt' niet als je 'm indrukt en loslaat en de andere knoppen doen dat wel. Dat hoort dus op zich niet zo te zijn. Ben ik nu een verschrikkelijke zeur als ik dáármee terugga? :P
Nueh, vind ik van niet hoor. Tis een duur toestel en je mag best verwachten dat die knop het gewoon doet zoals het hoort :)

PS: die paarse waas heb ik ook al ik de brightness helemaal omlaag schroef, maar heel eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom ik dat zou willen. Vind het dus eigenlijk niet zo een issue. Is dit trouwens iets wat "softwarematig" kan worden opgelost, bijvoorbeeld door een nieuwe ROM in de toekomst?

[ Voor 21% gewijzigd door rodie83 op 07-05-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De search knop is bij mij ook niet al te snappy, maar hij werkt wel goed. Dan is er ook geen reden tot klagen. Overigens gebruik ik die knop echt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Meer mensen hebben daar last van dus? Ik had hiervoor een andere Desire die terug is gegaan wegens problemen met WiFi en die had dat probleempje met die knop niet. Toen ik deze nieuwe Desire had dacht ik eerst dan ook dat die knop het niet deed. :)

Het probleem met de paarse waas is bij dit toestel veel minder aanwezig trouwens, maar het is er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

gday schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:54:
Meer mensen hebben daar last van dus? Ik had hiervoor een andere Desire die terug is gegaan wegens problemen met WiFi en die had dat probleempje met die knop niet. Toen ik deze nieuwe Desire had dacht ik eerst dan ook dat die knop het niet deed. :)

Het probleem met de paarse waas is bij dit toestel veel minder aanwezig trouwens, maar het is er nog steeds.
Heb het hier ff voor je getest op mijn Desire, maar inderdaad de knop met de Back\Search functies is minder 'klikkerig' als de rest van de knoppen. Maar was mij eerder totaal nooit ogevallen en stoort me verder ook niet ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn vorige toestel had een menu en back knop die wel leek te plakken vergeleken met mijn nieuwe. Deze klikt ook niet echt maar heb dit liever.

Overigens krijg ik nu met dit toestel met geen mogelijkheid mijn Twitter contacten gelinked met bestaande contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Yellowneck schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 02:23:
[...]

Heb het hier ff voor je getest op mijn Desire, maar inderdaad de knop met de Back\Search functies is minder 'klikkerig' als de rest van de knoppen. Maar was mij eerder totaal nooit ogevallen en stoort me verder ook niet ;)
Ok, dus meer mensen hebben hier inderdaad last van. :) Bij mij klikt die knop helemaal niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jDuke
  • Laatst online: 18-06 17:05
Phusebox schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 07:34:
Mijn vorige toestel had een menu en back knop die wel leek te plakken vergeleken met mijn nieuwe. Deze klikt ook niet echt maar heb dit liever.

Overigens krijg ik nu met dit toestel met geen mogelijkheid mijn Twitter contacten gelinked met bestaande contacten.
Dat ligt niet aan je nieuwe Desire. Dat is een bekende gebruikers fout, mensen die denken het te weten maar het niet zo is. Neem aub even de moeite om een manual te lezen ofzo ipv steeds te zeggen dat de Desire niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Laatst online: 19-06 18:16
riotrick schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:50:
[...]

Vrij simpel.

Eerst een bookmark maken in je browser. Dan op je homescreen klikken op het plusje, kies voor snelkoppeling->bladwijzer->kies je bookmark en voila.
Het is helemaal gelukt. Hier heb ik wat aan. Bedankt.

Wat een verademing t.o.v. mijn vorige N78. Zelf als je belt is het geluid veel en veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
als ik de gps gebruik met mijn hero, constateerde ik in copilot en ook een klein beetje in navigon lag wanneer ik een bocht moet nemen of een straat moet inslaan. Volgens mij ligt dat aan de kracht van de hero, die net iets te traag is. Weet iemand of dat bij de desire al dan niet zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 21:07

Mark_640

In my memory

greatchampion schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:49:
Weet iemand hoe je die emergency knop bij in intoetsen van je pincode / unlocken van je scherm weg kan halen? De knop staat er best wel leip moet ik zeggen.

Toenet per ongeluk dus 112 gebeld :o .
Dan is er toch iets mis met je Desire... ;)

Als ik hier op 'Noodoproep' knop druk, krijg ik de cijfertoetsen te zien, en moet ik eerst nog heel bewust 112 intoetsen, en daarna ook nog op bellen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jDuke schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:11:
[...]

Dat ligt niet aan je nieuwe Desire. Dat is een bekende gebruikers fout, mensen die denken het te weten maar het niet zo is. Neem aub even de moeite om een manual te lezen ofzo ipv steeds te zeggen dat de Desire niet goed is.
Ga toch weg met je gebruikersfout en manual. Ik heb alles gelezen en doe het zoals het moet. In twitter heb ik meteen bij aanmelden aangezet dat hij mijn contacten moet linken, en vervolgens ga ik naar de telefooncontact, klik op menu en dan vervolgens link. Daarna zag ik normaal een lijst met namen met daaronder Google of Twitter. Nu zie ik alleen Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 16:09
rodie83 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:41:
[...]

Nueh, vind ik van niet hoor. Tis een duur toestel en je mag best verwachten dat die knop het gewoon doet zoals het hoort :)

PS: die paarse waas heb ik ook al ik de brightness helemaal omlaag schroef, maar heel eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom ik dat zou willen. Vind het dus eigenlijk niet zo een issue. Is dit trouwens iets wat "softwarematig" kan worden opgelost, bijvoorbeeld door een nieuwe ROM in de toekomst?
Als ik mijn brightness helemaal omlaag schroef komt die paarse waas ook te voorschijn, maar als ik mijn brightness ook maar 1mm hoger schroef is die waas meteen weg. Ik vraag me dan ook af of bij de toestellen die deze waas niet hebben, niet gewoon een brightness hebben die std iets hoger ligt.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-06 14:58

mace

Sapere Aude

Het is eventueel op te lossen door de render engine "aware" te maken van waar de pixels precies zitten, dit effect komt omdat er niet evenveel rode, blauwe en groene pixels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Phusebox schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:34:
[...]

Ga toch weg met je gebruikersfout en manual. Ik heb alles gelezen en doe het zoals het moet. In twitter heb ik meteen bij aanmelden aangezet dat hij mijn contacten moet linken, en vervolgens ga ik naar de telefooncontact, klik op menu en dan vervolgens link. Daarna zag ik normaal een lijst met namen met daaronder Google of Twitter. Nu zie ik alleen Google.
Kun je er wel voor kiezen om te linken met Twitter-contacten door te kiezen voor 'Alle contacten'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Heb de telefoon nu twee weken en het is echt een geweldig toestel! heb ook helemaal geen last van een paarse gloed. Heb nu ook logmein ignition erop staan en dat is al helemaal geweldig. Enige waar ik nu last van heb is dat de wekker het soms niet doet, dus ik moet even kijken wat dat nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:De Twitter-app kan hier worden besproken: Officiele Twitter App for Android 2.1+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:24
Anoniem: 99190 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:06:
Heb de telefoon nu twee weken en het is echt een geweldig toestel! heb ook helemaal geen last van een paarse gloed. Heb nu ook logmein ignition erop staan en dat is al helemaal geweldig. Enige waar ik nu last van heb is dat de wekker het soms niet doet, dus ik moet even kijken wat dat nou precies is.
Bij Datum & tijd moet je automatisch uitzetten dan werkt je wekker wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Strider schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:50:
[...]

Als ik mijn brightness helemaal omlaag schroef komt die paarse waas ook te voorschijn, maar als ik mijn brightness ook maar 1mm hoger schroef is die waas meteen weg. Ik vraag me dan ook af of bij de toestellen die deze waas niet hebben, niet gewoon een brightness hebben die std iets hoger ligt.
Volgens HTC ligt het aan de kleurtemperatuur van het scherm, blijkbaar zitten daar verschillen in. Of dat klopt is ook maar de vraag. Ze beweerden gisteren na 15 minuten telefonisch contact dat het zeker geen "probleem" was maar zo hoorde.

Overigens heb ik mijn toestel dus gisteren omgeruild en het toestel met de rode waas was juist helderder dan het nieuwe toestel. Misschien dat de rode pixels juist niet genoeg dimmen.

Alhoewel ik nu wel het gevoel heb dat mijn nieuwe toestel erg donker is, zelfs op 100% brightness :(
gday schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:04:
[...]

Kun je er wel voor kiezen om te linken met Twitter-contacten door te kiezen voor 'Alle contacten'?
Ik heb het linken met Twitter opgelost door twitter alle twitter-contacten te laten toevoegen, dus niet alleen waarvan ik al een naam in de lijst had, vervolgens te rebooten en toen stonden ze er. Nu ga ik ze linken en dan vervolgens weer uitzetten dat ie ze allemaal laat zien. Hopelijk werkt dat.

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
RoD schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:11:
[...]

Apps horen in dit topic niet thuis. Gaarne daarvoor in het softwaretopic posten.
Laat ik de vraag dan anders stellen:
Wie kan de applicaties Podkast en Bejeweled vinden in de app store?
Ik kan deze namelijk niet vinden op mijn Desire en vraag me af of andere deze wel kunnen vinden...
Of heeft dit te maken met het signen van apps door htc of google :?

Ga dan wel zelf uitzoeken of Podkast idd de moeite waard is!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Phusebox schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:14:
[...]

Volgens HTC ligt het aan de kleurtemperatuur van het scherm, blijkbaar zitten daar verschillen in. Of dat klopt is ook maar de vraag. Ze beweerden gisteren na 15 minuten telefonisch contact dat het zeker geen "probleem" was maar zo hoorde.

Overigens heb ik mijn toestel dus gisteren omgeruild en het toestel met de rode waas was juist helderder dan het nieuwe toestel. Misschien dat de rode pixels juist niet genoeg dimmen.

Alhoewel ik nu wel het gevoel heb dat mijn nieuwe toestel erg donker is, zelfs op 100% brightness :(
Hmmm, en de lichtgrijze gedeelte op bijv. got, is dat nu lichtgrijs of licht roze?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostvanpinxten
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 21:15
Aangezien er meer Desire telefoons in NL zijn dan Nexus One telefoons, maar deze verder praktisch hetzelfde is qua hardware, doe ik hier nog een poging om te kijken of er meer mensen last van hebben.

Ik heb al geconstateerd dat het bij de drie andere Desire's die ik ken, het probleem ook optreedt:

Wanneer er tekst in portret modus wordt weergegeven, is er rondom de regel van de tekst een verdonkering te zien. Het gaat om het volgende effect:
Afbeeldingslocatie: http://hurricane-disco.nl/textphoto.jpg
Klik op plaatje om het origineel weer te geven, gemaakt met ShootMe. Deze afbeelding is expres op de laagste helderheid van het scherm weergegeven. Vooral dan is het effect goed zichtbaar.

Behalve de moiré die ik zelf geïntroduceerd heb door het schalen en roteren van de foto, is er duidelijk te zien dat er 'lijnen' zijn die niet in de afbeelding thuishoren. Wanneer ik het scherm in landschap zet, dan is met hetzelfde plaatje in dezelfde richting (dan dus van onder naar boven ipv links naar rechts) donkerdere lijnen te zien.
Strider schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:23:
[...]

Hmmm, en de lichtgrijze gedeelte op bijv. got, is dat nu lichtgrijs of licht roze?
Het verschillen van kleuren (m.n. grijs) komt door de PenTile structuur die het scherm heeft. Kijk ook maar eens hier voor wat meer voorbeelden over waarom dat verkeerd gerenderd kan worden. Dit kan met software nog wel worden opgevangen, en ik hoop ook dat dat nog gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Lock77 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:17:
[...]

Laat ik de vraag dan anders stellen:
Wie kan de applicaties Podkast en Bejeweled vinden in de app store?
Ik kan deze namelijk niet vinden op mijn Desire en vraag me af of andere deze wel kunnen vinden...
Of heeft dit te maken met het signen van apps door htc of google :?

Ga dan wel zelf uitzoeken of Podkast idd de moeite waard is!

Bedankt!
Soms halen ontwikkelaars hun app even uit de market en zijn ze dus niet te vinden. Later eens opnieuw proberen. PodKast op dit moment niet in de market. Bejeweled alleen in us-market.
http://www.androlib.com/a...light-bejeweled-jpwx.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:38
Ik heb die widget op me scherm staan dat je je brightness kan aanpassen, maar zie geen paarse waas als ik hem op stand 0 zet. Ik heb die blauwe standaard achtergrond. Ik had een screen protector gekocht bij pdashop van 18 euro. na 5 minuten knoeien de prullenbak in gegooit. Zonde geld. Heb er wel een leren phonebag van Krusell bij gekocht, maar dat vind ik ook niks dan is je foon meteen 2 x zo dik (N) Dat de batterij duur 24 uur up is met Wifi\3G internetten. is alleen jammer, maar who cares als je gaat pitten aan de oplader en voila weer een dagje spelen.

Maakt het voor deze batterij wat uit als je hem zo vaak aan de oplader doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-06 11:53
Unknown Alien schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:52:

Nee, dit is dankzij de lithion batterijen mogelijk.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354780

Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:00:
[...]

Hmmm... En bij mij blijft PDAshop moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 18:40

Deem

Ontcijfer mij!

Unknown Alien schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:52:
Ik heb die widget op me scherm staan dat je je brightness kan aanpassen, maar zie geen paarse waas als ik hem op stand 0 zet. Ik heb die blauwe standaard achtergrond. Ik had een screen protector gekocht bij pdashop van 18 euro. na 5 minuten knoeien de prullenbak in gegooit. Zonde geld. Heb er wel een leren phonebag van Krusell bij gekocht, maar dat vind ik ook niks dan is je foon meteen 2 x zo dik (N) Dat de batterij duur 24 uur up is met Wifi\3G internetten. is alleen jammer, maar who cares als je gaat pitten aan de oplader en voila weer een dagje spelen.

Sterker, het is zelfs beter om hem tussentijds op te laden, dan hem helemaal leeg te laten en hem daarna vol op te laden. Het kan dus absoluut geen kwaad.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 354780 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:05:
[...]

Hmmm... En bij mij blijft PDAshop moeilijk doen.
Niet lang helle, gewoon HTC bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deem schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:07:
[...]

Niet lang helle, gewoon HTC bellen. ;)
Daar blijven ze vasthouden aan "roze gloed is eigen aan amoled"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Deem schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:05:
[...]

Sterker, het is zelfs beter om hem tussentijds op te laden, dan hem helemaal leeg te laten en hem daarna vol op te laden. Het kan dus absoluut geen kwaad.
Ok beter. Mjahh dan nog als de batterij na 1 tot 1.5 jaar op zou zijn dan is een nieuwe kopen ook geen probleem. Zo duur zijn ze niet. En hopelijk tegen die tijd hebben ze betere batterijen die langer meegaan.
Anoniem: 354780 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:09:
[...]

Als dit zo zou zijn dan zouden ALLE Desires daar last van moeten hebben en niet een bepaald %. Heb je die waas met alle achtergronden? Misschien alleen met een bepaalde kleur achter grond. Ik kan niks aan paarse gloed zien met een licht blauwe achter grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unknown Alien schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:15:

Als dit zo zou zijn dan zouden ALLE Desires daar last van moeten hebben en niet een bepaald %. Heb je die waas met alle achtergronden? Misschien alleen met een bepaalde kleur achter grond. Ik kan niks aan paarse gloed zien met een licht blauwe achter grond.
Het is vergelijkbaar met de foto die hier onlangs werd gepost: twee desire's naast elkaar op lage helderheid. De linkse vertoont grijze kleuren, de rechtse paarse. De mijne geeft ook paarse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Anoniem: 99190 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:06:
Je draait dan wel de beta versie? Is die een beetje stabiel?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 354780 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:09:
[...]

Gewoon zeggen dat je vriend het niet heeft, heeft hij dan geen amoled? Zeg je dat je er een foto van gemaakt hebt om het verschil te kunnen aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deem schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:17:
[...]

Gewoon zeggen dat je vriend het niet heeft, heeft hij dan geen amoled? Zeg je dat je er een foto van gemaakt hebt om het verschil te kunnen aantonen.
Ik blijf proberen. 'k Heb nu een boze mail gestuurd naar PDAShop ("waarom worden andere toestellen wel geruild en het mijne niet") en straks bel ik misschien nog eens naar HTC.

Ik blijf erbij, voor 469 euro wil ik een toestel dat 100% in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 354780 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:31:
[...]

Ik blijf proberen. 'k Heb nu een boze mail gestuurd naar PDAShop ("waarom worden andere toestellen wel geruild en het mijne niet") en straks bel ik misschien nog eens naar HTC.

Ik blijf erbij, voor 469 euro wil ik een toestel dat 100% in orde is.
Ja het is belachelijk dat er zoveel verschil in zit.

Mijn scherm is nog niet perfect, heeft nog een lichtrode gloed maar heel veel minder als mijn vorige telefoon.

HTC heb ik gisteren ook gewezen op voorbeelden waar 2 telefoons naast elkaar lagen; eerste reactie was "hmm dit probleem heb ik nog niet gezien". Tweede reactie was: "dat is nou eenmaal zo, en valt niet onder de garantie".

Gelukkig waren ze bij Belcompany coulanter en mocht ik in de winkel uitproberen en omruilen. Hulde hiervoor aan BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb besloten dat ik me totaal niet druk ga maken om die roze gloed. Het ding staat toch nooit op de laagste brightness dus ik heb er nooit last van. Bovendien bestaat er best nog eens kans dat het softwarematig wordt opgelost. Ik doe dus gewoon lekker genieten van de absurde snelheid en flexibiliteit van het apparaatje, zoals het heurt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
is er een snellere manier om vanaf de pc mp3's in een afspeellijst te krijgen? volgens de handleiding eerst alle mp3's naar de geheugenkaart kopieeren en dan stuk voor stuk in de afspeellijst zetten, levert erg veel risico op RSI op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Phusebox schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:37:
[...]

HTC heb ik gisteren ook gewezen op voorbeelden waar 2 telefoons naast elkaar lagen; eerste reactie was "hmm dit probleem heb ik nog niet gezien". Tweede reactie was: "dat is nou eenmaal zo, en valt niet onder de garantie".
Wat is dat nou voor een support :x Zeker weten dat het onder garatie valt, want het toestel is niet 100%. En of het nou 10 euro kost of 1000 het moet gewoon werken.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de foon gebruik met brightness op 0, want dan zie ik geen donder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 22:47

3raser

⚜️ Premium member

Klopt het dat je in Android op het homescreen niet je ongelezen email/sms aantal ziet?

Ik heb dit geprobeerd op te zoeken en het enige wat ik hierover vind is dat je plugins kan downloaden die het wel kunnen. Daar maak ik dus uit op dat het standaard niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zozo, Coolblue / pdashop weigert volhardend me te helpen, omdat ik buiten de twee weken periode zit (terwijl ik ze al op de hoogte heb gebracht via telefoon enkele dagen na mijn aankoop, maar daar is natuurlijk geen bewijs van).
Ik ben nu toch wat teleurgesteld over de houding van pdashop.

HTC nogmaals gebeld: nu moet ik foto's sturen van mijn toestel zodat ze het kunnen beoordelen... Ik ga ze vanaf nu 2x per dag bellen denk ik :P

Zo ziet mijn desire eruit (op lage helderheid):
http://img683.imageshack.us/img683/4695/p1040828.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
3raser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:22:
Klopt het dat je in Android op het homescreen niet je ongelezen email/sms aantal ziet?

Ik heb dit geprobeerd op te zoeken en het enige wat ik hierover vind is dat je plugins kan downloaden die het wel kunnen. Daar maak ik dus uit op dat het standaard niet werkt.
Jawel, in je email/sms shortcuts zie je een groen bolletje met een cijfer erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 354780 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:28:
Zozo, Coolblue / pdashop weigert volhardend me te helpen, omdat ik buiten de twee weken periode zit (terwijl ik ze al op de hoogte heb gebracht via telefoon enkele dagen na mijn aankoop, maar daar is natuurlijk geen bewijs van).

HTC nogmaals gebeld: nu moet ik foto's sturen van mijn toestel zodat ze het kunnen beoordelen... Ik ga ze vanaf nu 2x per dag bellen denk ik :P

Doe er dan direct de foto bij in het vorige deel. De foto waar 2 Desires naast elkaar liggen, waarbij een normaal is en de andere roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Anoniem: 354780 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:28:

No offence maar dadelijk krijg je een nieuwe foon wat net zoals Phusebox een minder helder scherm heeft.

En wat heb je dan eigenlijk gewonnen? Een telefoon die op een brightness van 0 geen paarse gloed heeft, wat een instelling is die je praktisch nooit gebruikt en dan ook nog eens een donkerder scherm heeft.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Ik vraag me af; ik merk helemaal niets qua vertekening van kleuren bij lagere helderheid. Ik zie wel in de Gmail app dat het grijs een ietwat roze tint heeft, maar verder heb ik nooit een roze gloed kunnen detecteren.

Heb ik gewoon geluk gehad of zijn er écht zoveel toestellen met problemen?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Even een vraagje; werkt bij jullie het kompas ook voor geen meter? Hij heeft noord aan waar bijna zuidoosten ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Phusebox schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:42:
Even een vraagje; werkt bij jullie het kompas ook voor geen meter? Hij heeft noord aan waar bijna zuidoosten ligt.
Maak eens een achtje :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:09
3raser schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:22:

dat zie je toch wel? In je lockscreen en in je homescreen in je notification bar in de vorm van een icoontje. En als de sms-app op je homescreen staat, zie je ook het aantal ongelezen berichten op het icoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strider schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:33:
[...]

No offence maar dadelijk krijg je een nieuwe foon wat net zoals Phusebox een minder helder scherm heeft.

En wat heb je dan eigenlijk gewonnen? Een telefoon die op een brightness van 0 geen paarse gloed heeft, wat een instelling is die je praktisch nooit gebruikt en dan ook nog eens een donkerder scherm heeft.
Wel, ik gebruik de functie dat de helderheid automatisch aanpast, en krijg in bepaalde omstandigheden dus toch een roze gloed over alles.

Ik ga volledig akkoord met het feit dat het een miniem probleem is, maar toch: ik heb het graag in orde voor die prijs.

Wat bedoel je met 'minder helder scherm' van Phusebox? Ik denk dat ik iets gemist heb (vind het niet direct).
Edit: gevonden (vorige pagina, duh), tja, ik weet het op de duur niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 354780 op 07-05-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Phrantic schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:36:
Ik vraag me af; ik merk helemaal niets qua vertekening van kleuren bij lagere helderheid. Ik zie wel in de Gmail app dat het grijs een ietwat roze tint heeft, maar verder heb ik nooit een roze gloed kunnen detecteren.

Heb ik gewoon geluk gehad of zijn er écht zoveel toestellen met problemen?
Op het scherm na hebben de meeste mensen problemen omdat ze gewoon niet lezen, kijken, zoeken of nog nooit van een manual gehoord hebben. Laten we eigenwijs zijn ook maar niet vergeten. Dan heb je ook nog mensen die hun ontvangst gaan beoordelen en vergelijken aan de hand van de streepjes in hun scherm terwijl ze ergens in the freaking middle of lutjebroek staan en de ander naast de zendmast zelf en ook nog eens verschillende providers hebben.
Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je hier een vraag stelt:

1. De handleiding lezen.
2. Googlen.
3. Aangeven wat je zelf al gevonden hebt.

Helpdesk-vragen worden verwijderd.