Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:42
Twitter is nu gekomen met hun eigen officiele app voor Android 2.1+, te vinden in de marketplace. De code zal op termijn open source worden dus dat is erg fijn. (http://blog.twitter.com/2...droid-robots-like-to.html)

Barcode om de app te installeren:
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_8SR4vhJOubM/S9tTkYSKoII/AAAAAAAAAuo/xhDbTCsqse0/s320/tfaqrcode.png

Mijn vraag aan de community:

Hoe linkt de twitter applicatie twitter profiles aan je contacts? Veel worden bij mij magisch gelinked maar sommige worden gewoon geweigerd.

Ik heb geprobeerd het veld 'nickname' in te vullen met de identieke nickname uit twitter, de naam overeen te laten komen en indien mogelijk de emailadressen overeen te laten komen (zover ik deze weet).

Weet iemand (op een Nexus One) hoe je handmatig kunt linken? In het algemene Android topic zie ik wel mensen met de HTC desire uitleg geven hoe zij dat doen maar daar worden dingen beschreven (w.s. door de HTC Sense interface) welke mijn Nexus One niet heeft/toont/kan

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
ga naar een contact dat je wil linken (bij contacten), klik op menuknop, wijzigen, klik op menu knop, samenvoegen.

De rest wijst zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:38
Weet iemand hoe je je locatie toevoegt? Ik zie wel dat hij hem ophaalt, maar nergens een optie om de locatie in je tweet te zetten?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:25:
Weet iemand hoe je je locatie toevoegt? Ik zie wel dat hij hem ophaalt, maar nergens een optie om de locatie in je tweet te zetten?
Misschien moet je dat eerst op de Twitter website zelf instellen in je profiel voordat het kan met een externe app. Tis namelijk opt-in.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 12:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Voor degenen die het jammer vinden dat je met de officiële app niet op de traditionele manier kunt retweeten: ik heb een app in de Market gezet, genaamd ReTweet. Met die app kun je gewoon op de ouderwetse manier retweeten vanuit de officiële Twitter-app. :)

Veel mensen zijn niet echt dol op de native retweet ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
Phusebox schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:25:
bij elke "create tweet" zie je rechtsboven een slider(tje) met "location off" of een pinnetje (afhankelijk van je keuze;))

hoeft dus niet perse via de twitter site, maar kan je per tweet bepalen.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
localjoost.nl schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:11:
[...]

bij elke "create tweet" zie je rechtsboven een slider(tje) met "location off" of een pinnetje (afhankelijk van je keuze;))

hoeft dus niet perse via de twitter site, maar kan je per tweet bepalen.
Ja, en hij staat altijd ON maar geen enkele keer post hij de locatie erbij... Je moet het dus wel blijkbaar eerst via de twitter site in je settings aanpassen.

Handiger was geweest als er gewoon een knop was om het toe te voegen.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2010 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 12:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Het moet inderdaad ook enabled zijn in je profiel op twitter.com. Dat is/was het dus niet?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 08:33
en de zoveelste client zonder "reply 2 all" functie... (of ik ben blind).

Imho zijn er maar 2 goede clients, Twidroid en Seesmic

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:31
DarkY schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:32:
en de zoveelste client zonder "reply 2 all" functie... (of ik ben blind).

Imho zijn er maar 2 goede clients, Twidroid en Seesmic
Ik snap het hele nut niet van een reply2all functie niet? Zodat je iedereen die in een tweet langskomt, terug kan tweeten oid?
Afaik zit deze optie in de meeste twitterapplicaties niet..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
Phusebox schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:37:
[...]

Ja, en hij staat altijd ON maar geen enkele keer post hij de locatie erbij... Je moet het dus wel blijkbaar eerst via de twitter site in je settings aanpassen.

Handiger was geweest als er gewoon een knop was om het toe te voegen.
Ahhh ok, ik had em niet getest maar alleen die optie gezien, vindt het niet zo belangrijk dat heel het internet weet (kan weten) waar ik ben (bij elke tweet).

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
localjoost.nl schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:39:
[...]

Ahhh ok, ik had em niet getest maar alleen die optie gezien, vindt het niet zo belangrijk dat heel het internet weet (kan weten) waar ik ben (bij elke tweet).
Nee maar bij elke tweet zet je het uit, alleen als je het wel wil posten zet je het knopje aan op je telefoon.

Echter als in je settings (via twitter website) het niet aanstaat dan kun je nooit ervoor kiezen, maar werkt het gewoon nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:37
Ik vind het erg irritant dat je alleen tweets kunt retweeten van mensen die je al volgt vanuit de app. Soms ben je op zoek naar nieuws en zie je een leuke tweet die je wilt RT'en, maar dat kan dus niet (alleen met de ReTweet app als old style, maar ik zou het graag native willen). Ik blijf voorlopig Touiteur gebruiken, alhoewel deze wat traag is, kan hij alles en ziet er fantastisch uit. Seemic en Twidroid vind ik niet erg fraai.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274599

Ligt het nu aan mij, of is deze officiele app van Twitter een grote drama. Hij blijft maar rondjes draaien in het profiel van iemand als je diegeen wilt volgen. Echter krijg ik de optie volgen "follow" gewoon niet. Als ik muziek op heb, hakkelt hij bij het refreshen. Meer mensen met dit probleem?

Het stomme is .. dat heb ik sinds kort. Als ik een berichtje krijg van iemand (WhatsApp, hotmail, sms) dan bleef de muziek doorgaan en hoorde ik het geluidje door de muziek heen. Nu stopt de muziek eventjes om een seconde later weer te hervatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:21
De nieuwe versie van twitter for Android is wel een verbetering.
Maar ik zweer nog steeds bij Tweetdeck.
Toch velen malen sneller en het plaatsen van een tweet gebeurt gewoon vlot.

Ben wel heel erg benieuwd wat Twitter nog van hun eigen app kan maken, maar ze mogen wel opschieten.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274599

Fanatix schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:15:
De nieuwe versie van twitter for Android is wel een verbetering.
Maar ik zweer nog steeds bij Tweetdeck.
Toch velen malen sneller en het plaatsen van een tweet gebeurt gewoon vlot.

Ben wel heel erg benieuwd wat Twitter nog van hun eigen app kan maken, maar ze mogen wel opschieten.
Mja, ik had de nieuwste versie erop. Heb Twidroyd gedownload en dat is al een hele verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

dbzfan

Nee.

Dit voegt niets toe.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 31-03-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353137

Misschien een beetje een domme vraag..
Ik twitter pas sinds vandaag.. :P en in de officiele Twitter app.. Kan er dan geswitcht worden tussen public en private tweets?
Ik kan het echt helemaal nergens vinden!
Moet ik dan telkens switchen tussen pc en mobiel om tweets protected te maken bijvoorbeeld?

En hoe zit het met in-en uitloggen? :-O
Edit: Gevonden! Verwijder het account om uit te loggen.. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 353137 op 17-06-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
Kick.

Op mijn Nexus 4 met Android 4.2.1 kan ik geen instellingen aanpassen vwb synchronisatie.
'Gegevens synchroniseren' is aangevinkt, hier onder staat de tekst 'Android-synchronisatie is uitgeschakeld'.

Via instellingen>accounts>Twitter kan ik sowieso helemaal niks instellen, enkel synchroniseren. :$

Iemand enig idee waar dit aan ligt? Meer mensen die hier ook last van hebben?

Nvm, op de 1 of andere manier is mijn master sync uitgeschakeld. Werkt nu weer

[ Voor 10% gewijzigd door agoNITE op 26-01-2013 16:50 ]

Pagina: 1